חבילות טרייד על ג'ימי באטלר / רועי ויינברג

חבר חמישיית הליגה השלישית וחמישיית ההגנה השנייה ביקש ממינסוטה טרייד. איזה מהלכים יכולים להיות הגיוניים ל-2 הקבוצות? הנה ההצעות שלי, מוזמנים להוסיף בתגובות.

רשימת הקבוצות של באטלר: ברוקלין, קליפרס, ניו יורק.

*

פילדלפיה מקבלת: ג'ימי באטלר.
מינסוטה מקבלת: רוברט קובינגטון, דריו שאריץ', ג'ריד ביילס.

זאת חבילה שהוולבס יעריכו. יש להם את הפרנצ'ייז פליירס שלהם (אנדרו וויגינס על חוזה מקסימום, קארל אנטוני טאונס בדרך לאחד) ושלושה רכזים – ג'ף טיג שפותח, דריק רוז שעולה מהספסל וטיוס ג'ונס היעיל במיוחד ששיחק היטב ליד וויגינס וטאונס שנה שעברה.

מה אין להם? פורוורדים. רוברט קובינגטון זה הסמול פורוורד שאתה רוצה ליד שוטינג גארד כמו וויגינס. שחקן הגנה נפלא, משהו שיהיה חשוב במינסוטה ואחד שיודע לקלוע מרחוק. הוא אפילו לא התוספת המעניינת בטרייד – זה שאריץ'.

שאריץ' היה צלע שלישית חשובה בפילדלפיה ועשה קצת מהכל ויהיה מעניין לראות אותו יוצר ליד טאונס. הוא יכול להביא לידי ביטוי את חוכמת המשחק שלו, לצד הקליעה הטובה והמשחק המגוון. הקו הקדמי שלהם יכול להיות מסוכן מאוד. ביילס הוא חוזה לשנה אחת שנועד להשלים את הטרייד.

יהיה קשה לפילדלפיה לוותר על שחקן כמו קובינגטון שהגיע לשם בימי התהליך העגומים ועל שאריץ', אבל אין להם ברירה. שנה שעברה בוסטון מחצה אותם בלי שני שחקניה הטובים ביותר שיחזרו השנה. בשביל סיכוי לאליפות הם צריכים עוד יוצרים ושחקן טופ 10 כמו באטלר יוסיף לא מעט בהגנה ובהתקפה כשחקן שיכול לעשות סל מכלום. כשלידו יש את סימונס, אמביד, רדיק ופולץ יכולה להיות פה חמישייה מעניינת אם פולץ ילמד לקלוע.

*

טורונטו מקבלת את: ג'ימי באטלר.
מינסוטה מקבלת את: נורמן פאוול, או ג'י אנונבי, פסקל סיאקאם, סי ג'יי מיילס.

אול-אין של הראפטורס. ג'ימי באטלר וקוואי לנארד אחד ליד השני זה חומר לאליפות – שני השומרים הכי טובים על שחקני כנף בליגה, שחקנים שיכולים ליצור סל לעצמם ומשתלבים נהדר במשחק קבוצתי. הם ישתלבו טוב ביחד, כמו פול והארדן (למרות שהם שונים בסגנון המשחק) והם יכולים להחזיק הגנה טובה מאוד. עדיין נשארים לידם קייל לאורי, סרג' איבאקה ועוד.

החסרון זה הויתור על הצעירים. אנונבי שחקן הגנה מצויין שנתן עונת רוקי טובה ושיחק טוב בפלייאוף, סיאקאם גבוה מגוון שישלים טוב את טאונס עם ההגנה הטובה והתנועה בלי הכדור. פאוול זה שחקן כנף שנראה כאילו הוא לא מיצה את הפוטנציאל ומיילס שימושי מהספסל. אנונבי וסיאקאם מתאימים לחמישייה והשאר יוסיפו לא מעט לספסל.

השאלה היא האם באטלר ולנארד יאריכו חוזה. אם כן, זה הימור ששווה את זה – קבוצה חזקה שתהיה פייבוריטית לקחת את המזרח יחד עם בוסטון. אם לא, הם יאכלו את הכובע.

*

ניו יורק מקבלת את: ג'ימי באטלר.
מינסוטה מקבלת את: קווין נוקס, פרנק ניליקינה, לאנס תומאס, דמיאן דוטסון.

הוולבס מקבלים כישרון צעיר – רכז עם פוטנציאל הגנתי גבוה שיכול להתאים לא רע ליד וויגינס חסר ההגנה. הוא מאוד לא בשל, אבל אחד הצעירים הטובים של הניקס. נוקס השם היותר מעניין – גבוה עם קליעה טובה ופוטנציאל בשמיים. שניהם לא בשלים, אבל נוקס יכול להתאים ליד טאונס בטווח הרחוק. תומאס זאת משכורת לא מובטחת בעונה האחרונה וכך גם דוטסון, למרות שתומאס יתאים לסגנון הקשוח של ת'יבודו.

הניקס מרוויחים את באטלר, סופרסטאר ליד פורזינגיס שיעזור למשוך שחקנים בקיץ. עדיין נשארים שחקנים טובים (וטים הארדוואי). אם פורזינגיס חוזר העונה זאת קבוצת פלייאוף, אבל המטרה היא העתיד. הויתור על הצעירים ישתלם אם קמבה ווקר (או אירווינג) יצטרף לבאטלר ולזינגר.

*

הקליפרס מקבלים את: ג'ימי באטלר.
מינסוטה מקבלת את: שיי אלכסנדר, פטריק בברלי, טוביאס האריס.

אלכסנדר רכז גבוה עם קליעה והגנה שיכול להיות מוביל קבוצה טוב ולאפשר לוולבס לזרוק את ג'ף טיג והחוזה שלו למקום אחר. האריס הוא הנכס האמיתי פה – סקורר מצוין שיתאים ליד טאונס ויכול לשחק בשתי עמדות הפורוורד. בברלי הוא עוד שחקן לקו האחורי ולצד אלכסנדר יש פה הגנה שיכולה לשרוד עם וויגינס.

זה ויתור על כישרון צעיר לצד שני חוזים נגמרים מבחינת הקליפרס, מחיר סביר בהחלט. השאלה היא אם בברלי והאריס יסכימו להאריך חוזים במינסוטה וזה לא ברור בכלל, אבל כמעט כל החוזים של הקליפרס כאלה. לכן אני לא חושב שנראה אותו מגיע לשם.

*

ברוקלין מקבלת את: ג'ימי באטלר.
מינסוטה מקבלת את: כריס לברט, דמארה קארול, ספנסר דינווידי, רונדה הוליס ג'פרסון, בחירת סיבוב ראשון ב-2019.

אולי המיטב שברוקלין יכולה להציע. מינסוטה לא צריכה את ג'ארט אלן וכן צריכה פורוורדים. הם מקבלים פה פורוורדים אגרסיביים שישלימו את החמישייה – קארול והוליס-ג'פרסון. שניהם שחקני הגנה טובים, קארול קולע טוב והם יכולים להיות בסיס להגנה. לברט שחקן יוצר טוב מהספסל. דינווידי רכז נפלא שיכול לאפשר להם להשיג תמורה על טיג וג'ונס במהלכים עתידיים.

יש לנטס מקום ל-2 חוזי מקסימום השנה, באטלר יהיה אחד מהם. הוא רוצה לעבור לשם ולכן שווה להם לזרוק כמה שיותר דברים בשבילו. ככה הם אולי יצליחו למשוך עוד שחקן.

*

פורטלנד מקבלת את: ג'ימי באטלר.
מינסוטה מקבלת את: סי ג'יי מקולום.

אחת החבילות היחידות שבהן הוולבס יקבלו סטאר. מקולום סקורר מצוין שיכול להסתדר ליד רכז הגנתי (טיוס ג'ונס) ולא רע גם ליד וויגינס, בקבוצה שיכולה להיות קבוצת התקפה טובה מאוד.

פורטלנד מרוויחה מזה לא מעט – באטלר משלים את לילארד יותר טוב ממקולום, מגיע לפלייאוף ויכול לשמור את הגארדים המצטיינים של היריבות. זה יכול להפוך אותם לקונטנדרית ומשאיר אותם עם סגל כמעט זהה.

החיסרון הכי גדול, בכל הקשור לוולבס, זה ההגנה – מקולום, וויגינס וטאונס זאת קבוצה שתספוג 120 נקודות למשחק. היא כנראה כן תקלע יותר וזאת אולי האפשרות האידיאלית אם הם מחפשים סטאר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
85 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Demarderozan
Demarderozan
19/09/2018 21:41:54

טורונטו מקבלת: באטלר וגיבסון
מינסוטה מקבלת: איבקה +סיאקם/ אננובי + בחירת סיבוב ראשון

ולדי קוגן
19/09/2018 21:53:14

באטלר עם משולם נשמע מטורף, אבל פורטלנד לא יעשו את זה. אני מהמר על פילי או הלייקרס בסוף

עידן עופר
עידן עופר
19/09/2018 21:58:31

תודה רועי..הטרייד שנשמע לי הכי הגיוני הוא זה עם הקליפרס..הכל יחסי כמובן.
ראסל חייב להיות חלק מטריד של ברוקלין..נכון שהוא לא בהכרח מתאים למיני, אבל לא נראה שאכפת להם מה מתאים והוא בעל הפוטנציאל הגבוה ביותר בברוקלין.

Smiley
Smiley
19/09/2018 22:22:19

נכון שראסל ליד ויכניס זה בעייתי. אבל על שחקן כמו באטלר אתה רוצה כישרון יותר גדול וראסל עדיין כזה

עידן עופר
עידן עופר
19/09/2018 23:15:08

לא הכל זה התאמה..ראסל זה נכס ששווה הרבה יותר מכל שחקן של ברוקלין ולכן הוא חייב להיות חלק מטריד כזה.

Step-back or traveling?
Step-back or traveling?
19/09/2018 22:01:28

קבוצה כלשהי מקבלת את באטלר
הוולבס מקבלים שקט…
עיתוי גרוע ביותר לבקש טרייד.
מכיוון שלאף אחת מהבחירות שלו אין בסיס ראוי לריצה (זיגינס אחרי acl זה עניין לא ברור) באטלר למעשה חשף את העובדה שהוא וחבר (קיירי, שוב אתה ?) סגרו על חבירה.
ולא בברוקלין. זה סתם מסך עשן. קליפרס או ניקס.
כלומר לאף קבוצה לא שווה לתת עליו נכסים ונשארה רק התחרות בין הניקס והקליפרס.
שתיהן יכולות להמתין בשקט לקיץ הבא עד שכבודו יחליט.
כאוהד הניקס, ברור שהם יצליחו לבנות עסקה מופלאה שתקבור את המועדון לעוד עשור.

באטלר לאוקלהומה?
באטלר לאוקלהומה?
19/09/2018 22:02:37

למה לא אוקלהומה?
יש לה מחסן של גארדים בתמורה, רוברסון, אברינס, פרגוסון. היא יכולה לשלם ועכשיו. מיותר לציין שזה יעיף את הקבוצה למעלה, ראס-באטלר-פול ג'ורג' זה חתיכת בק-קורט, יחד עם אדאמס חמישיה רצחנית. לפרסטי לא תהיה עוד הזדמנות כזו.

שמעון טבדי
19/09/2018 23:04:02

עדיין נחותים בכל עמדה מול גולדן

קרי>ראס
קליי>באטלר
דוראנט>גורג
גרין>רוברסון
קאזינס>אדמס
קר>בילי

ברור למי הסיכויים פה. אבל זה מגדיל ל-20% סיכוי להדיח את הלוחמים.

א.ב
א.ב
19/09/2018 23:27:16

אתה לוקח את קליי לפני באטלר?
בכל מקרה (או יותר נכון באף מקרה, כי לא יהיה כזה טרייד) החמישיה של אוק' שהצגת יותר מתאימה אחד לשני וההגנה שלה תוציא את החשק לחיות, אם גולדן סטייט מגיעה רבע שבעה מול חבורה כזו היא עפה.

שמעון טבדי
20/09/2018 0:06:20
Reply to  א.ב

ברור שאני לוקח את קליי. קליי שחקן טופ 10 אצלי בליגה. אבל גורג ובאטלר הם שחקנים 12 ו14 אצלי אז הם די קרובים אבל קליי שומר טוב משניהם וקולע טוב משניהם. ברור שקליי.

לגבי החלק השני זה ה-20% 🙂

אל תשכח שזה גם יתן יותר מוטבציה לשיקוצי המפרץ להתמודד איתם.

נתן גולד
נתן גולד
20/09/2018 19:17:47

באטלר > קליי
אדאמס > קאזינס
אבל
קרי >> ראסל
דוראנט >> ג'ורג'
גרין >> רוברסון

כדורסל זה לא חיבור ליניארי של שחקנים, זה קצת יותר מורכב מזה.

שמעון טבדי
19/09/2018 23:02:11

אמרתי זה לפני כמה ימים, זה הסיכוי היחיד מול השיקוצים.

ראס, באטלר, גורג, רוברסון, אדמס. זה חמישייה אתלטית ורצח בהגנה עם ווינגים שיכולים להחליף על הכל.

זו הזדמנות פז לקבל 20% סיכוי להדיח את שיקוצי המפרץ

תומר השני
תומר השני
19/09/2018 22:04:48

אחלה פוסט רועי , אבל אני חושב שגם בוסטון והלייקרס ינסו לצרף את באטלר . החבילות של פילי והניקס הכי אטרקטיביות לדעתי .

תומר השני
תומר השני
19/09/2018 22:23:54

בוסטון כנראה תציע חבילה של טרי רוזייר , גיילן בראון , סמי אוגייל

no funny shtuff
no funny shtuff
19/09/2018 22:37:44

זה כולה ג'ימי באטלר, לא מייקל ג'ורדן

שמעון טבדי
19/09/2018 22:59:49

לא מוותר על בראון לבד תמורת באטלר לבד. בראון כמעט היום ברמתו ועם אפסייד מטורף

שמעון טבדי
19/09/2018 23:00:44

בוסטון לא תיקח אותו. טייטום והיוורד ובראון לא נופלים ממנו בהרבה ועם פוטנציאל ענק לשניים מהם. אין לבוסטון מה לעשות איתו והוא לא ישדרג אותם בכלום.

איתן
איתן
19/09/2018 23:44:29

בס"ד
בוסטון תנסה עיקה כי היא רוצה שגם קיירי ישאר אצלה.
זה יהיה כלול עם הארכת חוזה של קיירי.
כנראה תמורת רוזייר ותוספות. אולי עם קבוצה שלישית.

חאתול
חאתול
19/09/2018 22:13:36

לא רואה סיבה שהניקס או קליפרס יוותרו על צעירים בשביל שחקן שהם יכולים להביא חינם קיץ הבא

Smiley
Smiley
19/09/2018 22:26:19

מה שבטוח הוא שכדאי שאצל מי סוטה זה לא יהיה ת׳יבודו שמנהל את הטרייד. עוד יקרה מצב שהוא גואל את הניקס ומעביר אותו תמורת החוזה של נואה 😂🤣
אני חושב שפילי רלוונטיים מאוד כי הוא חיזוק שנותן להם אפשרות לגמר. OKC אופציה שצריכים לקחת בחשבון אבל פשוט אין להם מה לתת.
לא מתיר לניקוז לתת עליו את הצעירים כי בקיץ יש מצב שדוראנטאו קיירי נוחתים שם.

שמעון טבדי
19/09/2018 22:58:54
Reply to  Smiley

okc יכולים לתת את שרודר ובחירות דראפט. אם חוזה שרודר כבד למיני אז רוברסון חוזה קליל לשנתיים+בחירות דראפט

Smiley
Smiley
19/09/2018 23:02:25

אם פרסטי מצליח לעשות את זה (ולשכנע את הוולבס) הוא צריך להקים בית ספר ל-GM

שמעון טבדי
20/09/2018 0:03:23
Reply to  Smiley

הוא כבר בהקמה של בהיס כזה אחרי שהחליף כרמלו בשרודר.
הוא ופו/ביופורד המנג'רים הכי טובים בליגה בפער. הוא הביא בדראפטים שחקנים נהדרים. נשאר לו רק להביא אליפות 🙂

נתן גולד
נתן גולד
20/09/2018 19:25:14

מממ איינג'? או שהוא פשוט בליגה משלו ולכן לא נספר?

עידן
עידן
19/09/2018 22:26:55

באטלר רוצה 3 קבוצות אבל מיניסוטה לא חייבת להתחשב בו ויכולה לעשות מעשה ספרס וקוואי ולשלוח אותו למי שתציע את ההצעה הטובה ביותר.
עקב זה שנשארה לבאטלר רק שנה בחוזה מיניסוטה לא תקבל חבילות ובטח לא פרוספטים כמו שיי אלכסנדר מהקליפרס או נוקס מהני'קס

אם אני הניקס הדבר הראשון זה להיפטר מהחוזה של טים הארדוויי פלוס אחד מהשלושה-תומאס ניקלינה ומודאי..2 שחקנים עבור באטלר ואפשר להוסיף בחירת דראפט אחת וזהו
מבחינת הקליפרס טובאיס האריס שדחה הצעת חוזה מהקליפרס ובכל מקרה לא אמור להישאר שם בקיץ הבא פלוס בברלי.
מבחינת הנטס דיאנגלו ראסל פלוס עוד שחקן שמיניסוטה ירצו[תכלס אין שם אף שחקן שאי אפשר לוותר עליו] ובכל מקרה קיץ הבא קיירי ועוד אולסטאר יצטרפו

עידן
עידן
19/09/2018 22:33:38
Reply to  עידן

מבחינה אישית הייתי רוצה לראות את באטלר או בטורונטו או בפילדלפיה מה שיהפוך גם את המזרח למלחמה.
לשתי הקבוצות יש הרבה מה לתת ובשתי הקבוצות ישלים טריו של אולסטארים.קוואי-באטלר-לאורי או אמביד-סימונס-באטלר.

הבעיה אם 2 הקבוצות מוכנות מוכנות להפסיד כל כך הרבה שיכול להיות שבאטלר הוא רק השכרה לשנה.טוקונטו כבר הוכיחה שכן עם קוואי

trusttheprocess
trusttheprocess
19/09/2018 22:55:22

בלי קשר אם זה החלטה נכונה או לא , פילדלפיה לא הסכימו לוותר על סאריץ' בשביל קוואי ולא יעשו את זה בשביל באטלר

שמעון טבדי
19/09/2018 23:14:06

נכון מאד.

שמעון טבדי
19/09/2018 22:56:35

מנג'ר פילי- לא מסכים ללא התחייבות לחוזה ל4 שנים. מחיר גבוה מידי.

סאריץ לא על הפרק. מוכן קובינגטון ביילס וזהיר סמית אם בא לך.

מנגר טורנטו-מסכים. הולך לאול אין

מנגר ניקס- ללא הארכת חוזה לא נותן את נוקס. וגם אז אני מתלבט.

מנגר קליפרס- בחיים לא, חבילה יותר מידי יקרה עבור באטלר. עם הארכת חוזה או בלעדיה. תוריד את האריס. ומוכן לדבר עם הארכת חוזה בלבד. לחצי עונה לא מוותר על אלכסנדר.

ברוקלין- מה אכפת לי כולם פחים גם ככה. בכיף

פורטלנד- בלי הארכת חוזה לא מוכן.

שכחת את OKC ויוסטון שהן הכי נואשות לבאטלר לעונת אול אין

Smiley
Smiley
19/09/2018 23:04:22

אם הניקס הולכים על זה יש להם קלף לקיץ לשחקנים החופשיים. כי כבר יש שם שניים: באטלר ופורזינגיס (בהנחה שהוא יהיה בריא).
מנחיתים את דוראנט/קיירי

אלון
אלון
19/09/2018 22:57:03

טרייד עם וושינגטון –
אוטו פורטר ומרקיף מוריס תמורת באטלר וגיבסון.

מינסוטה מקבלים SF סולידי שיכול עוד להתפתח + וויגינס ישחק SG
מוריס חוזה נגמר שגם יכול להתאים מאד ליד טאונס.

וושינגטון מקבלים קו אחורי מפחיד עם וול, ביל ובאטלר.
גיבסון חוזה נגמר שיכול לפתוח העונה ב-PF

Smiley
Smiley
19/09/2018 23:05:14
Reply to  אלון

אם אני וושינגטון אני לוקח. אבל זה רע לוולבס (מצד שני, ת׳יבודו…)

שמעון טבדי
19/09/2018 23:13:03
Reply to  אלון

גם אני לוקח. אבל אולי תיקח את וול תמורת באטלר?

Smiley
Smiley
19/09/2018 23:41:16

לא לוקח. ביל, באטלר ופורטר ביחד זה פקק. ועל עדיין pg ואולי הבאה של באטלר תכניס בו פלפל

שמעון טבדי
20/09/2018 0:09:57
Reply to  Smiley

כל הקטע זה שאני רומה להיפטר מחוזה האימים של וול

שחר בהיר
שחר בהיר
19/09/2018 23:00:57

הטרייד עם קליפרס נשמע הכי הגיוני
תמשיך עם כתבות כאלו

רון
רון
19/09/2018 23:00:58

כאוהד יוטה הלוואי והיה מגיע..יחד עם מיצ'ל..חלום.

Smiley
Smiley
19/09/2018 23:05:52

ג׳רי ווסט כבר ימכור משהו לת׳יבודו…

דביר
דביר
19/09/2018 23:06:09

אפשר להעיף את ביסלי וkcp מהלייקרס אולי תמורתו?

עידן עופר
עידן עופר
19/09/2018 23:18:30
Reply to  דביר

לא , מכיוון שהם רק חתמו על חוזה ולא יכולים לעבור בטרייד .

דביר
דביר
19/09/2018 23:22:33

חייב שישחקו עונה שלמה קודם?

עידן עופר
עידן עופר
20/09/2018 0:09:19
Reply to  דביר

לא עונה שלמה..עד דצמבר טם אני לא טועה..

אוהד ס"א
אוהד ס"א
19/09/2018 23:21:49

אני בטח לא היחיד שלא אוהב את באטלר (ולא מחזיק ממנו). עילוי , כדורסל שדואג קודם כל לשורה הסטטיסטית שלו.
לא ראיתי בשיקגו ולא במיני איזו התפתחות ברמה הקבוצתית.
שחקנים כמו טייריק, גאי וג'ו גונסון הם המודל למקסימום חוזה וקריירה ומינימום הישגים קבוצתיים.
לכן, אם אני פילי, בוסטון או טורונטו, אני בורח מטרייד כזה.
לגבי השאר, עוד מישהו לבית הקברות. מה זה משנה.
יכול להיות שמיני תרוויח משהו?
לא. אין סיכוי כל עוד טיבודו על הקווים

איתן
איתן
19/09/2018 23:25:40

דווח שתיבודו לא מוכן עדיין להעביר את באטלר

As Minnesota's Jimmy Butler prefers a deal to destinations including the Clippers, Knicks and Nets, Tom Thibodeau has no interest in trading him — for now. ESPN story: https://es.pn/2NSPuvy

כאוהד מינסוטה- תיבודו דופק אותנו חזק מאוד.
חרב את כל הקבוצה.
שיש את וויגינס וטאונס בחמישייה אתה לא יכול להרשות עוד נטל הגנתי(גם טיג רע),לכן טרייד עם פורטלנד עבור מקולום או עם קליפרס עבור האריס אני פוסל בלי שאלה

הטריידים שהצעת פה עם פילי וטורונטו אהבתי ממש,קניתי.
הוספת שחקן כמו רוברט קונביגטון יתרום מאוד,הוא לא צריך יותר מדי את הכדור בהתקפה,מה שיאפשר לטאונס להיות המוביל הראשי סוף סוף,וויגינס יקבל יותר הזדמנויות לחדור מאשר לחיות על קשת השלוש.
וכמובן סאריץ..

לא מבין למה ממשיכים להעסיק את תיבודו,רק מחרב תקבוצה.

אסף
אסף
19/09/2018 23:57:07

הצעות מעניינות רועי. לא רואה את טורונטו נותנים את הצעירים תמורת עוד אול אין על שחקן שהסיכוי שיישאר קטן ,כבר לקחו הימור על קאווי. החבילות של הניקס שכוללת את נוקס ופילי שהצעת הכי מפתות בעיניי ומתאימות לזאבים להשלמות מסביב לטאונס וויגינס.

דדי
דדי
20/09/2018 0:05:44

טירוף מוחלט.

אף קבוצה לא תיתן כל כך הרבה עבור באטלר.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/09/2018 0:23:38
Reply to  דדי

חיים פה באתר באשלייה חבילות נוראיות על שחקן שנשאר לו שנה לחוזה בתור פילי אני לא לוקח אותו הוא ממש לא מתאים לסגנון שלהם ו\

Avri
Avri
20/09/2018 0:49:19

Just having fun

אסף
אסף
20/09/2018 7:18:38

ברוך תמיד יש את הניקס בליגה לטריידים רעים…. (האמת שאם מתחייב להשאר מעבר לעונה ונותן צ'אנס למשולש שלו עם קיירי והפרינגלס זה לא כזה רע)

רפיקי
רפיקי
20/09/2018 0:06:24

כשמנתחים זה נשמע עוד סביר
אבל תכלס אף חבילה שהצעת לא שווב גימי באטלר

אור
אור
20/09/2018 0:24:21
Reply to  רפיקי

מה הכוונה, הוא שווה יותר?

להפך, חבילות מוגזמות לשחקן עם עונה אחת בחוזה שיש לו רשימת קבוצות בהן הוא מעוניין לחתום מחדש.

Berch
Berch
20/09/2018 0:44:08

ואני חשבתי שפורוורדים יש יותר היצע מביקוש….
הבחור רוצה ניו יורק או LA ולא רוצה לשחק עם לברון. ברור כשמש 🙂

דדי
דדי
20/09/2018 1:25:00
Reply to  Berch

רוצה מאד לשחק עם לברון, אבל יודע שהלייקרס לא יכולים להטריד עבורו לפחות עד אמצע דצמבר.

Hobo
Hobo
20/09/2018 1:58:47

א. ברוקלין לא תיתן בחירות דראפט בשנים הקרובות. אם מישהו לא מבין למה, דני איינג׳ מוכן להסביר.
ב. חסרה לי חבילה של הלייקרס. הלייקרס מכוונים גבוה לקיץ, וכנראה שיהיו מוכנים לשלם מחיר לא קטן בשביל להבטיח שהאופציה הטובה ביותר של באטלר בקיץ תהיה אצלם.
ג. טורונטו לא יוותרו על הצעירים שלהם בשביל באטלר. הם וויתרו רק בחירת דראפט (מוגנת) ופלטל תמורת קוואי, והוא הרבה יותר טוב מבאטלר.

יואב
יואב
20/09/2018 2:17:52
Reply to  Hobo

חשבתי על טרייד אחר אולי לאורי ועוד משהו תמורת בטלר
ככה מפנים את הרכז לואן וילט נפטרים מלאורי ויוצרים קונדרטית בטוחה לשנה הקרובה
מצליחים להשאיר את בטחאר וקוואי בקיץ הבא מדהים
לא מצלחים צונחים לתהומות הטנקיג אבל עם בסיס צעיר ומבטיח
ובלי החוזה של לאורי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
20/09/2018 5:12:52

לייקרס – לדעתי שווה להם ללכת על באטלר כדי להבטיח כוכב שני כבר בעונה הקרובה, לעשות עונה מצוינת ולקרוץ לכוכב שלישי שיגיע חופשי בקיץ (קוואי? דוראנט? אחר?). נכון שלא עשו זאת על קוואי, שאני מסכים שיותר טוב מבטלר, אבל א. לומדים מטעויות. ב. תיבודו נראה לי פחות עקשן מפופ, וגם לא רואה בלייקרס תחרות ישירה. ג. יתכן ותיבודו יגלה עניין בשחקנים שהספרס לא רצו או בבחירות עתידיות.

באופן כללי – מעניין לנתח את בקשות הטרייד הסיטואציה של משא ומתן. לכאורה, כששחקן מציין קבוצה אליה הוא רוצה להגיע בטרייד, הוא אמור לסייע לה להביא אותו. בפועל, זה לא ממש קרה (ג'ורג', קיירי, קוואי), יתכן ומאחר שזה יצר תיאבון מוגבר אצל הקבוצה המטרידה ביחס לקבוצות שצויינו על ידי השחקן. לכן, בהחלט יתכן שכדאי לשחקנים לשקול ** שלא ** לציין את הקבוצות האלו. בהקשר של באטלר, הוא לא ציין את הלייקרס ואת ברוקלין, אולי דווקא משום ששם הוא רוצה להגיע?

עוד באופן כללי – יש לי ספקות עד כמה חוזים ארוכי טווח מתאימים לכוכבים. לכאורה חוזה ארוך טוב לשחקן, בגלל שהוא מקבל יותר כסף, ולקבוצה, מאחר שהיא מקבלת וודאות ונכס לטריידים. בפועל, הכוכבים היום פשוט מחליטים שלא באמת להם, ואז אין יציבות וערך הנכס יורד מאחר וכולם יודעים שהוא רוצה לברוח. וגם השחקן לא מרוויח מזה כי שולחים אותו לכל מיני מקומות שלא ברור שמתאימים לו. לנוכח העליה ברמות השכר כוכב יכול להתפרנס יפה מאד גם מרצף של חוזים קצרים (1+1, כמו לברון ודוראנט), לפחות כל עוד הוא לא נפצע פציעה משמעותית, ואני חושב שמעבר לחוזים כאלה פשוט עדיף לכולם. כל השיטה של נכס וטרייד מתאימה לעולם של עבדים, לא של ימינו אנו, ולכן אשמח להיפטר ממנה.

גיא רוזן
גיא רוזן
20/09/2018 5:40:14

הלייקרס איבדו את היכולת (לפחות עד דצמבר) להביא את באטלר בטרייד ברגע בו עשו ביי אאוט על דנג (אין להם חוזים שאפשר לתת בתמורה).

בנוסף, טרייד עבור באטלר בדצמבר, משמעותו שאין להם מקום לחוזה מקס נוסף בשוק השחקנים החופשיים בקיץ הקרוב.

מה שמגיב בשם "נתן" כתב מספר פעמים, הוא נכון –
יש שמועות עקשניות שדוראנט בדרכו לליקרס בקיץ הקרוב.
בהתחשב במקור לשמועות, לא הייתי פוסל אותן על הסף.

לי נראה שהלייקרס בוחרים את דוראנט על פני כל שחקן חופשי אחר.
כולל קאוויי/באטלר.

שמעון טבדי
20/09/2018 8:48:07

דוראנט לא יגיע להיות בצילו של התאגיד.

הקיץ הזה יהיה אפשר לראות האם כוכבים שאינם חבריו הקרובים של המלך רוצים לשחק בצילו של מלכם או נמנעים ממנו. קיירי וגורג' ייתכן שזה מקריות (מה שאני חושב) אבל אם גם קאווי/באטלר יחליטו לא לשחק תחתיו זה כבר הצהרה שאף כוכב לא רוצה להיות בצל המלך שיגנוב את כל הקרדיט.

דוראנט כבר בנה לעצמו שם, קרי זה חמוד, זה לא פאסיב אגרסיב של התאגיד, אין סרט בעולם שדוראנט יבוא לשחק תחת המלך.

דוראנט במקום ששני אליפויות נוספות מובטחות בכיסו=4 אליפויות שיגרום לו לעבור את לברון והוא כבר השתלט גם על עמדת השחקן המוביל לשנים הבאות (אין מה לעשות קרי ילך ויהיה פחות טוב).

גיא רוזן
גיא רוזן
20/09/2018 9:14:46

שמעון,
פעם אחר פעם, הניתוחים שלך לגבי מה מניע את השחקנים –
מחמיצים, ובגדול.

מי שהתחיל את חרושת השמועות, זה אותו עיתונאי (צהובונאי, אולי מתאים יותר…) שהיה הראשון שדווח שלברון בדרך ללייקרס.

לטעמי, בכדורסל של ימינו, השחקנים כבר לא פועלים לפי הפרדיגמה שאנחנו האוהדים מצפים שהם יפעלו.
לא מעניין אותם יריבויות.
הרבה יותר מעניין אותם עם מי הם משחקים.

לכן המעבר של דוראנט לגולדן סטייט הוא ממש לא פחדני,
בגלל שזה מעבר שהגיע ממערך שיקולים שונה לגמרי ממערך השיקולים ה-"אנחנו והם" של האוהדים.
הוא רצה לשחק במקום בו יהיה לו טוב.
למה הלייקרס?
דוראנט, אם אתה לא יודע, הוא חבר טוב של לברון.
הם מתאמנים כל קיץ ביחד.
https://twitter.com/MarcJSpearsESPN/status/1032044099929440256/photo/1
(חדי העין יזהו מישהו נוסף שרצה להגיע ללייקרס…)

לברון כבר בחר בעבר לחבור לחבר טוב (דוויין ווייד),
זה לחלוטין הגיוני שהוא ינסה לשכנע את דוראנט להצטרף ללייקרס.
זה בהחלט הגיוני שדוראנט יחליט להצטרף ללברון.

כל השטויות של ה-"פאסיב אגרסיב של התאגיד",
זו המצאה של ההייטרים.

ווייד נשאר עד היום חבר טוב של לברון.
ריי אלן אמר בראיון לפני הכניסה ל-HOF שלברון הוא ה-Favorite Teammate of All Time שלו :

LeBron is a guy who you’ll have fun with, he’ll compete with you, but he is always one of the guys. He never made himself bigger than the next man

מילה במילה מה שריי אלן אמר בראיון עם ה-"The Athletic"

שמעון טבדי
20/09/2018 13:26:55

נראה מי יגיע בקיץ או האם זו מגמה.

גיא רוזן
גיא רוזן
20/09/2018 13:44:57

זוכר שרצית (ואז נסוגת) להתערב שלצד לברון ישחקו השנה 2 סופרסטארים?
אז, בדומה למה שכתבתי לך באותו פוסט "התערבות",
הלייקרס לא הלכו ALL IN כבר הקיץ,
והם בנו את עצמם כך שהם שומרים על כל הסגל הצעיר,
ועדיין יש להם מקום לחוזה מקסימום בקיץ הבא.

אני מוכן להתערבות ששחקן טופ 20 יחתום בלייקרס בקיץ הקרוב.

שמעון
שמעון
20/09/2018 17:51:15

ברור שיגיע שחקן טופ 20. אולי אפילו שניים. אבל אני מוכן לנתערב איתך על דוראנט שהוא לא יגיע. יש?

שמעון
שמעון
20/09/2018 17:53:38

גיא הלייקרס לא הביאו שום כוכב כי פול גורג השאיר את לברון עם הסין ביד. זה משהו דהם לא צפו. הם גם לא צפו התנגדות ככ נחרצת מהספרס על קאווי. זה לא בגלל שהם לא הלכו אול אין זה כי ברחו להם שחקנים.

שמעון
שמעון
20/09/2018 17:57:20

שוב אני מוכן להתערב שדוראנט לא יגיע. אני גם בטוח שקליי לא יגיע. נשאר קאווי ובאטלר שייתכן ששניהם יגיעו. אני מהמר שקאווי חותם שם הוא מתאים להיות בצילו של המלך מבחינת אישיות. אם קוזמה לא יפרוץ כצפוי אני לא פוסל גם שלאב יגיע. ליליארד או מקולום אחד מהם בהחלט יכול. אלו השחקנים היחידים מהטופ 20. גם מארק גאסול לדעתי יוטרד בפברואר לאיפשהו

גיא רוזן
גיא רוזן
20/09/2018 19:30:50

שמעון, אתה חייב בדחיפות לעבור על ה-CBA.
חלקים גדולים ממה שרשמת הם בלתי אפשריים.

אני לא מבין,
מצד אחד אתה רושם "נראה מי יגיע בקיץ או האם זו מגמה",
מהצד השני אתה כותב כעל 2 כוכבים שיגיעו לקבוצה.
תחליט.

קליי
קליי
20/09/2018 5:34:18

תיבודו בסוף לא יטריד אותו עד סוף השנה ואז הוא יעזוב כשחקן חופשי.
זה מה שקורה שהמאמן הוא גם המנג'ר. הוא לא רואה את התמונה הגדולה.
מקווה שמכל הסיפור הזה לבעלים יהיה את השכל להעיף אותו לפחות מאחד מהם.

Ljos
Ljos
20/09/2018 5:41:34

כריס לברט, דמארה קארול, סינגהאם דינווידי, רונדיי הוליס-ג'פרסון, קווינסי אייסי, שלושה ממשפחת פלאמלי, אייזיאה היקס, קווין כריס ובחירת הדראפט שחיכו לה בברוקלין כבר יותר מ-25 שנים?
וואט דה הל, פטי לבל?

שלהבת
שלהבת
20/09/2018 6:16:23

אולי למיאמי? תמורת וויטסייד + כמה בחירות ו/או בתוספת עוד מוטרדים (בשני הצדדים).

רועי ויינברג
רועי ויינברג
20/09/2018 11:54:25
Reply to  שלהבת

הלוואי. לא רואה את זה קורה

גיא רוזן
גיא רוזן
20/09/2018 7:44:13

לאור הדיווחים של ווג',
זה מרגיש כמו באטלר לקליפרס.

במצב כזה, אני לא רואה איך הקליפרס מסכימים לוותר על אלכסנדר. לא כאשר הם מחזיקים בכל הקלפים.

באטלר תמורת האריס/בראדלי + חוזים נגמרים, כאשר גם לו וויליאמס בא בחשבון.
בחירות סיבוב ראשון של ה-3 שנים הקרובות, הקליפרס לא יכולים לתת.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
20/09/2018 13:34:35

גיא למה שהקליפרס לא יחכו עד סוף העונה ואז יקבלו את באטלר בחינם (כלומר בלי לוותר על אף שחקן)?

עידו גילרי
עידו גילרי
20/09/2018 13:38:35

כי הקבוצה שיש לה זכויות בירד עליו (זאת שבה הוא ישחק העונה) תוכל להציע חוזה ארוך יותר בשנה וגבוה בכ-50 מיליון דולר.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
20/09/2018 14:55:26

כלומר זהו מרוץ חימוש בין הקליפרס, ברוקלין וניו יורק מי תמצמץ ראשונה?
נשמע לי מאוד מסוכן לקחת אותו בטרייד תוך ויתור על שחקנים משמעותיים רק כדי שיברח להם אחרי השנה, ע"ע קוואי וטורונטו

עידו גילרי
עידו גילרי
20/09/2018 15:01:21

אתה מתכוון לקבוצות אחרות? אז כן. אבל עובדה שטורונטו עשו את זה.
הוולבס יכולים גם להמר שהוא ירצה את הכסף הגדול ולא לעשות טרייד.

שמייקל
שמייקל
20/09/2018 10:52:30

באטלר תמורת לונזו בול

עידו גילרי
עידו גילרי
20/09/2018 10:57:29
Reply to  שמייקל

לא קרוב ללעבור תקציבית.

שמעון טבדי
20/09/2018 13:26:13
Reply to  שמייקל

את בול אני לא לוקח תמורת קרדשיאן

אסף
אסף
20/09/2018 23:01:54

חשיבה מחוץ לקופסא: באטלר תמורת דרוזן