סיכום מחזורי השבוע בליגות המובילות/שמעון טבדי (4)

 

 

 

ספרד (מחזור 4)

סוסיאדד 1- 2 ברצלונה

בארסה יצאה למשחק חוץ לא קל באנואטה החדש וקיוותה לא ליפול שם שוב כמו בשנים האחרונות. היא קיוותה לתת מנוחה לבוסקטס וקוטיניו שלא פתחו במשחק וכבר שילמה על זה כאשר ההתחלה הייתה של הבאסקים עם שער כבר בדקה ה-12 של אלוסטונדו. בארסה הייתה בינונית מאד לאורך המחצית הראשונה וכמעט לא הגיעה כלל למצבים.

קוטיניו ובוסקטס נכנסו במחצית אולם מה שהלך בחצי השני אוהדי סוסיאדד לא ישכחו זמן רב, 3 מתפרצות קטלניות של המארחים השאירו אותם באחד על אחד מול השוער כאשר בכולם טר שטגן יצא עם ידו על העליונה בעזרת החמצות ענק בעיקר של חואנמי וכמו שאומר המשפט הידוע מי שלא יודע לגבות משלם ביוקר! לא חלפה אפילו דקה והגיע שער שיוויון של סוארס לאחר ערבוביה ברחבה ושיוויון 1-1. לא חלפו 3 דקות תמימות ולאחר עוד ערבוביה ברחבה דמבלה הצליח לבעוט ולעלות ל-2 -1 את הקאטלונים, התשלום הגיע בריבית דה ריבית, במקום 4-0 זה 2- 1 ליריבה. חשבתם שזה הסוף? חואנמי הגיע לעוד מצב מצויין לקראת הסיום להשוות מול טר שטגן בנגיחה אולם שוב החמיץ. פיקה היה חלש מאד וחטף סחרחורות משחקני סוסיאדד (מדהים שהוא עדיין בהרכב של קבוצה כ"כ טובה) אבל בארסה יצאה בשן ועין ונותרה היחידה עם 100% הצלחה ובמקום הראשון.

תוצאת תמונה עבור ‪ousmane dembele vs real sociedad‬‏
הביא 3 נקודות יקרות בשערו השלישי העונה. דמבלה

אתלטיק בילבאו 1- 1 ריאל מדריד

ריאל, כמו בארסה גם היא יצאה למשחק חוץ קשה אצל הבאסקים. כמו בארסה גם היא קיוותה לתת לקאזימרו לנוח ופתחה עם סבאיוס בהרכב במקומו כאשר גם איסקו פותח על הספסל ומודריץ' קיבל את חולצת ההרכב לראשונה העונה. מיותר לציין שגם לה זה עלה ביוקר כאשר נקלעה לפיגור משער  של מוניאין בדקה ה-32. כמובן שקאזמירו ואיסקו נכנסו גם למשחק בחצי השני, ריאל לחצה ובאה על שכרה בדקה ה-63 משער שיוויון של איסקו בנגיחה אחרי בישול פנטסטי של בייל. ריאל עם איבוד נקודות ראשונות העונה.

אתלטיקו מדריד 1- 1 אייבר

אתלטיקו אירחה בבית למשחק קל על הנייר את אייבר החלשה אולם שיחקה חלש מאד ונקלעה לצרות צרורות בדקה ה-87 כאשר חטפה שער מרגלי אנריץ'. ההפסד כבר היה באוויר אבל אתלטיקו לחצה ולחצה, אייבר הייתה נאיבית ובדקה ה-94 ממש על הבאזר המחליף בורחה חילץ נקודה בשיניים. אתלטיקו פותחת חלש את העונה ומאבדת נקודות יקרות כבר במחזורי הפתיחה כמו בעונה שעברה.

 

איטליה (מחזור 4)

קליארי 1- 1 מילאן

מילאן כהרגלה בקודש שוב פישלה מול קבוצה קטנה וחלשה כאשר ספגה כבר בדקה ה-4 שער מרגלי פדרו בכיסוי הגנתי מביך ומחפיר לאורך כל המגרש. מילאן לחצה, בונאבנטורה הצליח להחמיץ החמצה גדולה במחצית הראשונה. דקה 55 הגנת קליארי ביצעה טעות נוראית שהיגוואין ניצל אותה להשוות ולחלק את הנקודות בין הקבוצות. מילאן ממשיכה להראות שהיא הולכת לדשדש לאורך כל העונה.

תמונה קשורה
סיפתח במדי הרוסונרי. היגוואין

יובנטוס 2- 1 ססואולו

ברוך הבא לאיטליה כריסטיאנו רונלדו. זה לקח 4 מחזורים אבל הגיע והגיע בצמד. רונאלדו דחק את הראשון מול שער ריק בדקה ה-50 ואז קינח עם שער נוסף בדקה ה-65 במשחק שהיה קליל עבור הגברת הזקנה. דיבאלה פתח בהרכב. ססואלו רק צימקה בתוספת הזמן. תקרית נוספת שהתרחשה הייתה התפרעות של דאגלאס קוסטה שקילל, איגרף, דחף וירק בפניו של שחקן והורחק לפני הסיום.

יובה בדרך לאליפות קלילה בחצי קלאץ'.

תוצאת תמונה עבור ‪juventus vs cagliari ronaldo 7‬‏
מזל טוב על צמד שערים ראשון בארץ המגף. רונאלדו

רומא 2- 2 קייבו

רומא ממשיכה להראות רע מאד לאחר שאיבדה יתרון של שני שערים בבית. ההתחלה הייתה נהדרת עבור הרומאים משערים של אל שארעווי וכריסטנטה בדקות 10 ו-30 בהתאמה אבל הם נרדמו בחצי השני ונענשו משערים של בירסה בדקה ה-52 וסטפינסקי בדקה ה-83.

אינטר 0- 1 פארמה

אינטר ממשיכה בפתיחת העונה הקטסטרופלית שלה עם הפסד ביתי לעולה החדשה משער אדיר של פדריקו דימארקו בדקה ה-79 ששיגר פצצה מכ-30 מטרים.

נאפולי 1- 0 פיורנטינה

סוף כל סוף נאפולי פתחה משחק בלי להיקלע לפיגור כאשר מולה ניצבה פיורנטינה בכושר נהדר. שער בודד של אינסינייה מבישול של מיליק בדקה ה-79 הכריע את המשחק לטובת הנאפוליטנים שהתאוששו מההפסד במחזור האחרון.

 

אנגליה (מחזור 5)

ווטפורד 1- 2 מנצ'סטר יונייטד

ווטפורד המושלמת אירחה את השדים האדומים השוקעים אבל מוריניו הוכיח כי יש לו 9 נשמות והשיג נצחון שני רצוף והפסד ראשון העונה לווטפורד. יונייטד שלטה לאורך רוב המשחק וסגרה את הסיפור כבר במחצית הראשונה תוך 3 דקות משערים של לוקאקו וסמולינג בדקות 35 ו-38 בהתאמה.

מנצ'סטר סיטי 3- 0 פולאהם

חניכיו של גוארדיולה לא התקשו לספק קונצרט עוד לפני שהספיקו לשחק שעה של כדורגל משערים של סאנה, סילבה וסטרלינג בדקות 2, 21 ו-47 בהתאמה.

טוטנאהם 1- 2 ליברפול

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש לקרב במשקל כבד את המייטי רדס שחולמים על אליפות מול התרנגולים. ליברפול שלטה במשחק וניצחה אותו בעיקר הודות לטעויות נוראיות של השוער המחליף של של הלונדונים וורם (ממש לא שמר כמו ה"תולעת" המקורית). את הטעויות ניצלו ווינאלדום ופירמינו בדקות 39 ו54, בהתאמה. ליברפול נותרת עם מאזן מושלם של 5 נצחונות ב-5 משחקים.

תוצאת תמונה עבור ‪klopp‬‏
שמח באנפילד עם 100% נצחונות. קלופ

צ'לסי 4- 1 קארדיף

הבלוז נקלעו לפיגור 1-0 לא צפוי בדקה ה-16 מול העולה החדשה אולם משם התחיל קונצרט בראשותו של אדן האזר שקיבל מחמאות ממאמנו סארי. האזר הפגיז שלושער בדקות 37, 44 ו-80 ואת הסיפור סגר וויליאן בדקה ה-83 לאחר שהיה אחראי גם לשערו הראשון של האזר מפנדל שבוצע עליו. חניכיו של סארי עולים למקום הראשון בטבלה בהפרש שערים עם 100% אחוזי הצלחה מפתיחת העונה ומאותתים שהולך להיות מאבק משולש על התואר העונה לצד הסיטי וליברפול.

 

תוצאת תמונה עבור ‪eden hazard vs cardiff‬‏
קונצרט עם שלושער. אדן האזר

צרפת מחזור 5

פסז 4- 0 סט. אטיין

מסלול הטיולים נמשך גם השבוע למרות ששני המדריכים המובילים ניימר (מנוחה) ואמבפה (הרחקה) לא שיחקו. כמובן שזה לא הפריע במאומה לפריזאים לרמוס ברביעייה קלילה של דרקסלר, קבאני, די מריה ודיאבי.

יום ג' הקרוב (חבל שזה על יום כיפור) תחכה לה כבר משוכה ברמה קצת יותר גבוהה באנפילד מול ליברפול בקרב המושלמות.

תוצאת תמונה עבור תומאס טוכל
ביום כיפור יהיה לו אתגר קצת יותר קשה. טוכל

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. וואללה שמעון. תודה על ההשקעה ועל התרומה. הפכת לאחד מאנשי הצוות הפוריים והחשובים ביותר, אם כי כמה מתגובותיך היו יכולות לעבור סינון…
    אני, בכל אופן, גאה בך!

  2. תודה שמעון.
    היונייטד משחקים רק מחצית אחת. זה משחק שני שהם נותנים הכל בראשון והחצי השני הופך למשעמם….
    גם באיירן לא שיחקו כל כך טוב אבל הגול השני של רובן הזכיר כמה הוא מוכשר.
    מכבי תל אביב ניצח את רעננה, יותר נכון שחט ב 10 שחקנים ישראלים ושוער זר. שחקן המשחק? תחליטו אתם, דסה או מיכה?
    עטר בכושר מצוין לדאבון אוהדי חיפה. הכל עניין של מנטליות.
    מי שעדיין לא ראה את השער של זלעטן ב mls שיעמוד בפינה!!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט