לקראת עונת 2018-19 של ה-NBA+סקר פתיחת העונה הגדול/שמעון טבדי

 

 

 

חיכינו בסבלנות והנה היא מגיעה, עונת 2018-19 של הליגה הטובה בעולם תפתח בעוד 10 ימים ונראה כי מעולם לא היו כ"כ הרבה נקודות עניין כפי שצפוי להיות העונה.

הורסי השמחות יגיעו ויאמרו שאין ולו טיפת עניין משום שידוע מי תהיה האלופה. נכון, האלופה ידועה אולם יש כ"כ הרבה סיפורים מעניינים מסביב שרמת העניין והמתח לא נפגעים, לפחות לא אצלי.

הרחבה לגבי הקבוצות ניתן לקרוא בפרוייקט הפריוויו הנפלא לפתיחת העונה באופן פרטני.

להלן כמה נקודות מעניינות לעונה הקרובה (בסדר אקראי):

  1. לאיפה בוסטון תגיע? האם הם יצליחו לתת פייט לגולדן סטייט בפיינלס או יפלו אפילו לפני? האם קיירי יכנס לאחת משני חמישיות העונה? האם טייטום יפגע מהצטרפות היוורד או ישתבח למפלצת? האם גיילן בראון יעלה לרמה הבאה?
  2. האם בן סימונס שיפר קליעה? האם הוא יזרוק יותר מחוץ לקשת? (לפי משחקי ההכנה נראה שלא) האם הוא יהפוך לאולסטאר כבר העונה? האם אמביד ישתבח ויהפוך לאימה מתחת לסלים ויקח את תואר שחקן ההגנה של העונה? האם פילי תהיה קבוצה אדירה שתאיים על ההגמוניה של בוסטון?
  3. האם יאניס יעלה לרמה הבאה ויסחב את הבאקס לטופ 3 במזרח ויעשה כמה נזקים בפלייאוף ביריבות?
  4. האם קאווי לאונרד יהיה אותו קאווי של לפני שנתיים? האם משהו ישתנה ב-DNA של הראפטורס וחזונו וחלומו של גיא רוזן יתגשמו?
  5. האם וול ודוויט יצעידו את המכשפים לתחזית האופטימית של שלהבת?
  6. האם בלייק גריפין, רג'י ג'קסון וקייסי יתניעו את עיר המכוניות שיגרמו נחת לאשך כמו בתמונה מטה?
  7. האם ראס יסיים עוד עונת טריפל דאבל?
  8. האם OKC תהפוך סוף סוף לאיום אמיתי או תפשל שוב?
  9. איך תיראה יוסטון? האם יחלשו? ידרכו במקום? ואיזה הארדן נראה? שידרג עוד יותר את הסטפבק? האם כרמלו יחריב הכל?
  10. מה מכין פופ עם דרוזן ולאיפה יכולים הספרס להגיע?
  11. האם הכשרון בדנבר יתפוצץ?
  12. האם דאלאס ופיניקס יהיו סקסים יותר ויחד איתם נערות הזוהר דונצ'יץ' ואייטון?
  13. איך יראה לברון ג'יימס במערב והאם יצליח במשימתו להנחית 2 אולסטארים עד הפלייאוף ואיזה ספינים הוא מכין לנו?
  14. איזה יכולת נוספת יציג לנו אנתוני דיוויס?
  15. האם דונובן מיצ'ל מסוגל להתעלות על עונת הרוקי שלו ולהוביל את הג'אז לפלייאוף?
  16. לאיפה תדרדר מיניסוטה?
  17. מה יניב ג'רי ווסט בקליפרס מכל השחקנים הבינונים הטובים שיש לו בסגל?
  18. האם גולדן סטייט תעשה 16-0 וקאזינס ישחזר בראיון את ה-פו פו פו אנד פו של מוזס רבנו?
  19. מי יהיה ה-MVP, רוקי העונה, חמישיות העונה, השחקן המשתפר וזה שיפרוץ מאנונימיות לתהילת עולם? בקיצור מצטייני העונה
  20. מי יפול קורבן לפציעות?

 

האם האשך יחייך בפוסט סיזן ככה?

 

אתחיל בזה שלעניות דעתי המזרח התחזק לעומת אשתקד עם חזרתם של קיירי והיוורד, הגעת קאווי, השיפור הצפוי אצל סימונס, אמביד ויאניס. החלק התחתון של הצד המזרחי חלש מאד אבל זה פחות מעניין אותנו.

המערב הפך למערב פרוע עם מרחץ דמים עם הגעת קאזינס ללוחמים, השיפור הצפוי או הרצוני של OKC, הגעת לברון לעיר המלאכים ועוד. בקשת הטרייד של באטלר כנראה פגעה במיניסוטה אבל עם טרייד נכון ושחרור הרצועה מטאונס אולי פלייאוף לא יהיה מילה גסה עבורם.

כבר נאמר במקורות שהנבואה ניתנה לשוטים אבל אנחנו באתר של שוטים ורפי הבנה תמיד יכולים לנסות.

נבואת המזרח:

"וַיִּירְשׁוּ אֶת אַרְצוֹ וְאֶת אֶרֶץ עוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן שְׁנֵי מַלְכֵי הָאֱמֹרִי אֲשֶׁר בְּעֵבֶר הַיַּרְדֵּן מִזְרַח שָׁמֶשׁ."

  1. בוסטון- על הנייר הסגל האיכותי במזרח עם אולסטאר משובח (קיירי), 2 אולסטארים/סופרסטארים עתידיים (בראון וטייטום), ו-2 שחקני סף אולסטאר (היוורד והורפורד) ומחליפים סופר איכותיים עם מאמן מצויין. כל דבר פרט לגביע המזרח יהיה כשלון מהדהד עבורם ורק הפסד ללוחמים יתקבל בהבנה.
  2. טורנטו- היא סיימה ראשונה עונה שעברה והעונה החליפה את דרוזן בקאווי אז לרדת בעונה הסדירה דרסטית היא לא אמורה (אלא אם כן בלוטת החשק של קאווי תרגיש שפברואר מתקרב) יש סימן שאלה בעמדת המאמן אבל אין לה יותר מידי איומים בצד המזרחי בעיקר בגלל הסיבה שתפורט אצל המדורגת 3.
  3. פילדלפיה- עד משחקי ההכנה הימרתי עליהם כשנייה במזרח אבל לפי תקצירי משחקי ההכנה בן סימונס לא שיפר שום קליעה ולא זורק מחצי מרחק/שלשות כמעט בכלל. הוא ממשיך לשחק אותה מג'יק אבל אין לו את את קארים או וורת'י לצידו (יסלחו לי אמביד ופולץ) ומג'יק לא היה קלעי עד כדי כך גרוע. אז אחלה, ניהול המשחק שלו כנראה טופ 3 בליגה אבל עם מסירות והנעת כדור בלבד לא מגיעים רחוק בפלייאוף ושההגנות יתהדקו (או במקרה שלו יבינו שאין בכלל לשמור עליו ולתת לו מטר ולסגור אותו באזורית למניעת חדירות וקווי מסירה) הוא לא יגיע רחוק, מאכזב מאד למען האמת. אז למה הם עדיין 3? כי מרקל פולץ מיום ליום מזכיר לי את הארדן ואני מאמין שיתן עונה טובה (לא בטוח שהתהילה שלו תגיע בכלל בסיקסרס אלא במועדון אחר) ועם השיפור של אמביד זה אמור להיות המקום המינימילי עבור הסיקסרס.
  4. מילווקי- היא פחות טובה על הנייר משלוש הראשונות אבל יש לה את השחקן הכי טוב במזרח לדעת רבים (לדעתי קיירי כרגע הכי טוב ורק אז הוא)  ולפי הדירוגים עם פוטנציאל להיות השחקן הטוב בליגה. הגריק פריק אמור להראות שיפור בקליעה ולעלות לרמה הבאה משני צידי המגרש. יחד איתו כריס מידלטון שהראה ניצוצות עונה שעברה אמור להשתבח גם כן ועם מאמן נוצץ ומוערך הם אמורים למצוא מי ישלים את שני הכוכבים.
  5. אינדיאנה- היא סיימה עונה שעברה במיקום זהה והעונה עם שנה שנייה של רוב השחקנים, הצטרפות הסקורר טייריק אוונס וצפי לשיפור בכימיה זה בהחלט המקום הריאלי עבורה.
  6. וושינגטון- יש הרבה הייפ סביבם ויש החושבים שהם יגיעו רחוק אבל אני חושב שדוויט די מעבר לשיאו וג'ון וול לא היה, הווה או יהיה המושיע. הם יכולים להגיע למקום 4 במקסימום אבל לא רואה את זה קורה.
  7. דטרויט- יש לי תחושה שיהיה שמח בעיר המכוניות אם כולם ישארו בריאים. רג'י ג'קסון שאני תופס ממנו שחקן טוב יתן אחלה עונה, בלייק יפרח, קייסי יצליח להלהיב את החבר'ה והם יראו פלייאוף.
  8. מיאמי- הרבה שחקנים משלימים לוחמים ו-וויד ודראג'יץ' מזדקנים עם הנזק של וויטסייד אמורים להספיק לפלייאוף בעיקר עקב חולשת יתר היריבות בקונפרנס. קבוצה די משעממת למען האמת.
  9. קליבלנד- עכשיו שלברון לא שולט שם יותר השרביט הועבר לקווין לאב אבל לאב זה לא לברון ולמרות עונה טובה במישור האישי שהוא ינפק אני מתקשה להאמין שהם יעשו פלייאוף אם כי במזרח NEVER SAY NEVER. הם יגיעו קרוב לבאר.
  10. שיקאגו- הם פה כי היתר גרועות יותר. לאורי מארקנן צפוי להיעדר כמה שבועות, אף אחד לא יודע מה יביא זאק לוין והאם ונדל קרטר הוא סתם שחקן או מציאה. אני רואה אותם לא מצליחים יותר מידי ופעילים בשוק הטריידים היטב.
  11. ניו יורק- מה יש לנו פה? את פייזדייל על הקווים ולהנות ולהתרשם מאחד שיאבק על רוקי העונה ויראה את הפוטנציאל הגדול, קווין נוקס. יותר מידי לא יהיה פה.
  12. ברוקלין- אין מה לראות שום משחק שלהם העונה. אין שם שום אולסטאר, רוקי מסקרן או שחקן מעניין, חבל על עינוי הצופים.
  13. שארלוט- מזל שהם ניצחו את בוסטון במשחק ההכנה. קבוצה חלשה עם שחקנים מאד חלשים שישחקו אותה ברבעון הראשון של העונה כאילו שווים משהו ואז יבינו שבחירה 1 בדראפט זו מטרה ריאלית יותר עבורם מאשר פלייאוף.
  14. אורלנדו- לא יהיה שום מג'יק פה. מאמץ רבעון ראשון של העונה ואז טנקינג. בתקצירים תהנו מאריק גורדון.
  15. אטלנטה- תוכלו להנות מטריי יאנג. נצחונות לא יהיו פה.
עוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן

 

שְׁנֵי מַלְכֵי הָאֱמֹרִי אֲשֶׁר בְּעֵבֶר הַיַּרְדֵּן מִזְרַח

נבואת המערב

"עֵת נִשְׁבֶּרֶת מִיַּמִּים בְּמַעֲמַקֵּי מָיִם מַעֲרָבֵךְ וְכָל קְהָלֵךְ בְּתוֹכֵךְ נָפָלוּ."

  1. גולדן סטייט- הם ירמסו, ידרסו וישחטו עד שיחליטו לנוח בחלק השני של העונה עם כמה "פציעות" ואז כמה הפסדים יגרמו פה לאנשים להעלות פוסטים שהם "פגיעים", יגיע הפלייאוף והם יתאכזבו מאד.
  2. אוקלהומה- עונת המבחן של ראסל ווסטברוק אחרי הכשלון הגדול בעונה שעברה. אני תמיד האמנתי בו והשנה לטעמי הוא ו-OKC יתפוצצו עם 60+ בטור הנצחונות וגם פול ג'ורג' יפרח. על הנייר הם עם החמישייה השנייה בטיבה במערב.
  3. יוסטון- אני מאמין שהם יראו קצת פחות טוב מהעונה שעברה כי קשה לי לראות את הארדן מנפק עונה כ"כ מפלצתית (אני מאמין שיהיה בטופ 3 של המועמדים ל-MVP), כריס פול הזדקן בשנה והכי חשוב אדון כרמלו נמצא שם. צופה להם מעל 57 נצחונות.
  4. סן אנטוניו- הספרס היו רוב העונה שעברה במקומות 3-4 עם שחקנים שבקושי מתאימים ליורוקאפ (וגם הם נפצעו) מחוזקים באולדריג'. הצטרף אליהם שחקן אולסטאר טופ 20 בליגה שמסוגל ליצור לעצמו, חודר טוב, תותח באחד על אחד, קולע מחצי מרחק ועם מוטיבציה בשמיים להוכיח. הם חזקים יותר, צעירים יותר ורעבים יותר. אני לא אופתע בכלל גם אם יסיימו במקום ה-2 במערב.
  5. דנבר- אני צופה עונת התפוצצות של הכשרון הצעיר שם. הגרעין של מורי, האריס יוקיץ' (לפי איך שנראה במשחקי ההכנה החמאה הפכה למרגרינה) אמור להלהיב את הקהל בכדורסל של ראן גאן אנד בלאגן עם משחקי 120-130 נק. נקווה שההגנה תהיה סבירה כי בהתקפה יהיה קשה מאד לרוב הקבוצות מולם.
  6. לוס אנג'לס לייקרס- כל אנשי המלך מגיעים להוכיח ולהצדיק את ההייפ. אחרי שעוזרים בכירים הבריזו למלך הוא נותר עם הילדים הרעים וכמה צעירים כשרוניים לפחות עד פברואר. המלך היה רגיל לכרטיס אטומטי לגמר שלא לדבר על מקום בפלייאוף לאורך כל שנותיו. הבעיה שבגיל שיבה הוא הגיע למערב הפרוע מול הרוצחים הכי מיומנים. האם הזקן יוכיח שהוא עדיין השולף הטוב מכולם? האם הוא ישרוד את מרחץ הדמים של כולם נגד כולם? המלך החליט שהוא הולך להיות אול אראונד לגמרי ולשחק גם בעמדת הסנטר. אני צופה עונה קשה עד פברואר ואז יגיע חילוץ למלך שיספיק לפלייאוף.
  7. ניו אורלינס- אנתוני דיוויס+שחקנים בינונים+שחקנים גרועים=מקומות 6-8, נלך על 7 בזכות עונת על של AD.
  8. פורטלנד- יש סיכוי להתפרקות בפברואר/עד פברואר ואפילו טריידים על ליליארד/מקולום אבל לא מאמין שזה יקרה העונה והם מספיק טובים בשביל להיות בפלייאוף.
  9. יוטה- הפתעת העונה של העונה שעברה שרבים בקרב המומחים כאן מתרשמים מהם מאד. אני חושב שחולשה ופאשלה של OKC האדירה אותם יותר מידי. לדעתי זה דונובן מיצ'ל עם חבורת שחקנים מאד מוגבלים שהעונה יתקשו מאד לשחזר את ההצלחה כי הוא יקבל יותר פוקוס וקבוצות כבר יכירו אותם.
  10. מיניסוטה- למזלה ההתפרקות הגיעה עוד בטרום העונה ככה שהם יכולים להתארגן ועם תמורה סבירה והרבה רעב ועונה מפלצתית של KAT ושיפור של וויגינס הם עלולים למצוא עצמם בפוסט סיזן. בפינת המציאות תיבודו ממשיך לשחק עם וויגינס כ-SF במשחקי ההכנה כאשר רוז וטיג יחדיו בחמישייה. כנראה שוויגינס לא יקבל את עמדת ה-SG אצלו וגם כנראה שינוי לא נראה אצלו.
  11. לוס אנג'לס קליפרס- אלכסנדר, בראדלי, האריס, גלינארי, האזל עם ספסל של וויליאמס, בברלי וגורטאט זו קבוצה שיכולה להגיע לפלייאוף ולא תפתיע איש. צפו לכדורסל כיפי ומלהיב בלי הרבה תוצאות.
  12. דאלאס- יש 2 צעירים נוצצים בדמות דניס סמית ודונצ'יץ ומסביבם לא הרבה כשרון. יהיה מעניין לעקוב אחריהם אבל הם לא שווים יותר מזה.
  13. פיניקס- יש 2 צעירים נוצצים בדמות בוקר ואייטון (יש גם שיגידו ג'קסון אבל לא תופס ממנו) ומסביבם לא הרבה כשרון. יהיה מעניין לעקוב אחריהם אבל הם לא שווים יותר מזה.
  14. ממפיס- אני הולך על פירוק מוקדם בפברואר, דכאון בחשק, טרייד על כספי וכו'.
  15. סקרמנטו- הרבה הרבה הפסדים הולכים להיות אבל הכי חשוב שיבחרו בחירה 1 בדראפט (שעוברת לפילדלפיה, יש לנו מצוקת SF ובארט נשמע סבבה).
מי המפרץ שיטביעו את כולם

חמישיות העונה

"קְלָעִים חֲמֵשׁ עֶשְׂרֵה אַמָּה אֶל הַכָּתֵף עַמּוּדֵיהֶם שְׁלֹשָׁה וְאַדְנֵיהֶם שְׁלֹשָׁה."

ראשונה: ווסטברוק, הארדן, דוראנט, לברון, דיוויס.

שנייה: קרי, קיירי, קאווי, יאניס, אמביד.

שלישית: מורי, ליליארד, פול ג'ורג', אולדריג', יוקיץ'.

חמישיית העונה הראשונה עם דוראנט במקום קאווי.

חמישיות ההגנה:

"עִרְכוּ מָגֵן וְצִנָּה וּגְשׁוּ לַמִּלְחָמָה."

ראשונה: בן סימונס, קליי תומפסון, קאווי לאונרד, אל הורפורד, אנתוני דיוויס.

שנייה: ג'יילן בראון, ג'ימי באטלר, פול ג'ורג', יאניס, ג'ואל אמביד.

חמישיית הרוקיז:

"וְעַתָּה שָׂחֲקוּ עָלַי צְעִירִים מִמֶּנִּי לְיָמִים אֲשֶׁר מָאַסְתִּי אֲבוֹתָם לָשִׁית עִם כַּלְבֵי צֹאנִי."

טריי יאנג, לוקה דונצ'יץ', קווין נוקס, מרווין באגלי, דיאנדרה אייטון.

רק אחד מהם יהיה פלופ-הדור הבא.

 

תארים:

MVP: ראסל ווסטברוק

שחקן העונה. עונת טריפל דאבל שלישית ברציפות?

שחקן ההגנה של העונה: אנתוני דיויס

מלך ההגנה ואחד משלושת הפיינליסטים במירוץ ל-MVP

מאמן העונה: בראד סטיבנס

יקבל את ההכרה העונה

רוקי העונה: דיאנדרה אייטון

ישלוט מתחת לסלים

השחקן המשתפר של העונה: ג'אמל מורי

יפרוץ העונה בגדול

השחקן השישי: לואיס וויליאמס (אם יעלה בחמישייה אז אריק גורדון)

יעשה ריפיט

 

סקר פתיחת העונה:

 

 

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. וואללה שמעון, אתה סוס עבודה אמיתי. תמיד קופץ פתאום בראש, אבל בסדר, זה רק מוסיף לאתר למרות שאתה מעצבן אחד או שניים. את הכל נעשה בזמן הנכון. אבל החלק הראשון עם השאלות לגבי העונה הוא מצויין

  2. למען האמת די מסכים לגבי הנבואה, הן במזרח והן במערב.
    למעט דנבר שאני לא חושב שתהיה בחלק העליון של הפלייאוף.
    לגבי יוטה אני די מסכים איתך, אני חושב שהם יחסית מוגבלים התקפית. הסדרה מול אוקלהומה קצת מטעה ולכן אני גם חושב שהם לא יעשו פליאוף.

    מינסוטה לא תעשה פליאוף כל עוד ויגינס שחקן מוביל, לדעתי אחד השחקנים עם האייקיו כדורסל הכי נמוך בליגה, שלא לדבר על המוסר עבודה שמתברר שגם הוא לא מדהים.

    יאללה שתתחיל העונה כבר

  3. יופי של טור.
    לא ברור לי הזלזול ביוטה. קבוצה מאומנת מאוד.
    שחקן ההגנה של העונה כוכב צעירומלא שחקנים שיודעים את תפקידם. אני גם חושב שגרייסון אלן המושמץ הולך להפתיע רבים.
    יסיימו 4-7

  4. תודה רבה שמעון אחלה טור.
    די מסכים איתך, בעיקר לגבי המזרח. במערב נדמה שאתה נותן המון קרדיט לאוקלהומה ואת יוטה זרקת הרחק מהשמיניה.

    בסך הכל די מבאס שברור מי תזכה באליפות, אבל Having said that זה ספורט ויש המון משתנים, ובאמת שתיתכן הפתעה.

  5. תודה שמעון הרבה נקודות מעניינות
    אם להיות אמיץ ולנסות לתת תחזית אז:
    מזרח – מילוואקי הולכים לתת בראש ולהיות לפחות טופ 3 בוסטון תעשה גמר מזרח, קליבלנד יכנסו לפלייאוף, דטרויט לעומתם בחוץ. פילי תהיה 5 ומטה וטורונטו תיראה בדיוק אותו הדבר לפחות בעונה הרגילה.
    מערב – יוסטון וס"א יסיימו לפני הלוחמים. יוטה ולייקרס יאבקו על המקומות 4-6. אוקלהומה כרגיל תקום ותיפול בעיקר על ראס ויגמרו במקומות 7-8. ניו אורלינס תיפגע מאוד מעזיבת רונדו אבל איכשהו תשתחל לפלייאוף. לילירד ומקולום יסבלו מפוסט טראומה ויראו את הפלייאוף ומהבית. ההתרסקות של מיני מזכירה אסון טבע זה עוצמתי אבל עצוב מאוד.

  6. אתה כותב, ואחרים גם חזרו על זה:
    "המערב הפך למערב פרוע עם מרחץ דמים עם הגעת קאזינס ללוחמים".

    בוא נפרק את הקלישאה.
    ממפיס, סקרמנטו, דאלאס, פניקס, קליפרס – לא במשחק. שליש מערב החוצה.
    מינסוטה מפורקת, פורטלנד לקראת פירוק. הנה כבר חצי מערב מחוץ לעסק.
    גוש ה-MEH: לייקרס, דנבר, סן אנטוניו, ניו אורלינס, יוטה. יתחרו על מקום בפליאוף, אפס סיכוי למשהו נוסף. שמחת זקנתי בראש חוצות. גם במזרח, בלי מרחצי דמים ובלי נעליים, יהיו הרבה קבוצות שיתחרו על מקום בפליאוף.
    מה נשאר? אוקהלומה ויוסטון. עבור עוד סדרה מתישהו של ראסל והארדן, מסורת זו מסורת, משעמם כמו מסורת. כי מה זה בעצם משעמם.
    ובסוף: גולדן סטייט. "הם ירמסו, ידרסו וישחטו עד שיחליטו לנוח בחלק השני של העונה עם כמה "פציעות" – שזו ההגדרה של ההיפך ממרחץ דמים. יותר נכון, טיול בפארק. והפעם בתוספת הפלוצים של קאזינס. צחוקים.

      1. לא מוריד את הזבל – מנקה קקי של כלבים.
        כבר בן 40, בלי עתיד, עבודה, משפחה או ילדים.
        רק קם בבוקר. ומנקה קקי של כלבים.

  7. תודה.
    השנה ג.ס לא תיקח אליפות.
    אולי תעבור את יוסטום ואם כן תיפול ליוסטון .
    לתחושת גמר 86 יחזור בין בוסטון ליוסטון .

  8. תודה שמעון. פוסט מושקע מאוד. אני אשתדל לכתוב מחר את התחזיות שלי צריך לחשוב על זה עוד קצת (ואולי נקבל חדשות על באטלר שישנו הכל)

  9. תודה על ההשקעה.
    לגבי המשתפר, הצבעתי "אחר" מבלי לחשוב יותר מדי.
    פשוט לא נראה לי שזה יהיה אחד מהחבר'ה ברשימה.

  10. מילווקי ראשון במזרח ראיתי קדם עונה נכון שזה לא אומר הרבה אבל בודנצהאולר או איך שרוצים את שמו יעשה מהם קבוצה מפחידה

  11. תחזיות שלי..
    מזרח –
    טורונטו
    בוסטון
    מילווקי
    פילי
    וושינגטון
    אינדיאנה
    מיאמי
    שארלוט
    דטרויט
    קליבלנד
    ברוקלין
    אורלנדו
    שיקאגו
    ניקס
    אטלנטה

    מערב –
    גולדן סטייט
    יוטה (ווישפול ת'ינקינג)
    יוסטון
    ניו אורלינס
    דנבר
    אוקלהומה
    ספרס
    לייקרס
    פורטלנד
    קליפרס
    ממפיס
    מינסוטה (בהנחה שבאטלר לא שם)
    דאלאס
    פיניקס
    סקרמנטו

    חמישיות העונה
    ראשונה – קרי הארדן קוואי יאניס ודייוויס
    שנייה – פול ווסטברוק דוראנט לברון גובר
    שלישית – הולידיי סימונס אולדריג' באטלר (איפושהו) ואמביד

    חמישיות הגנה ורוקיז קשה מדי לנבא

    MVP – קוואי (שני – יאניס, חושב שיהיה קשה מאוד לצאת עם MVP מהמערב השנה אבל שלישי אצלי דייוויס)
    שחקן ההגנה – גובר בריפיט
    מאמן – סניידר
    רוקי – כנראה אייטון יקלע הכי הרבה נקודות
    שחקן שישי – רדיק
    שחקן משתפר – אקסום (הולך ALL IN על יוטה)

  12. בקשר לבוסטון – היווארד והורפורד הם אול סטארים לכל דבר (לא סף אול סטאר), יש להם חוזה והופעות במחשק שמצדיקות את התואר.

    אני חושב שנתת יותר מדי קרדיט לדנבר. אני עדיין חושב שילחמו על הפלייאוף כי חסר שם ניסיון ויציבות.
    לגבי המזרח, אני לא חושב שהפיסטונס יגיעו כל כך גבוה. הפ יכולים להיות בפלייאוף כי פשוט אין קבוצה אחרת, אבל לדעתי השתחלו לשם באחד המקומות האחרונים.

    שני דברים שיכולים להשפיע על כל אזור זה הטרייד של באטלר ואם הבלייזרס מחיליטים לשהגיע הזמן לשינוי.

  13. תודה רבה שמעון על כל ההשקעה.
    לא מסכים עם הרבה מההערכות שלך.
    הבעיה שלך שאתה מעריך מדי כישרון אישי על חשבון אופי, התאמה לקבוצה, וכימיה ויכולת קבוצתית.
    מקווה שבאמת נראה מדטרויט משהו השנה. אני סקפטי.

  14. תודה על הפוסט שמעון. לקראת תחילת העונה אפשר אולי גם פוסט דיון ותגובות לגבי תחזיות מופרכות/בלתי סבירות לעונה? (הנה שלי: דוויט הווארד יהיה אול סטאר)

  15. סיפורים מעניינים:
    * איך קוואי יחזור ואיך טורונטו תתגבש סביבו
    * האם ראסל ווסטברוק ישנה סוף סוף את משחקו וילמד להפיק מחבריו את המירב?
    * איך בוסטון תסתדר עם עודף הכישרון ומה יקרה אם לא תנצח כצפוי?
    * האם יאניס למד לקלוע מבחוץ?
    * ההתפתחות של מרקל פולץ, מיטשל, סימונס.
    * האם יוטה היא על אמת?

    היו קרובים אבל לא נכנסו:
    לברון והלייקרס, אינדיאנה, מינסוטה, כרמלו אנתוני, גורל האליפות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט