סרינה LOST IT גם מנטלית וגם פיזית / ב-23:00 (אחרי בית כנסת) בלוג חי גמר גברים / מנחם לס

******************************

היום ב-23:00 שלכם (אחרי בית הכנסת) כאן, בלוג חי של משחק גמר הגברים בין דל-פטרו וג'וקוביץ'

****************************

נעמי אוסקה מצאה שלווה נפשית, חן, ואפילו  נועם הליכות שאולי היית מצפה מאלופה בת שנים שהייתה במעמד הגראנד-סלאם שוב ושוב, כמו סרינה וויליאמס בת ה-37, ולא מיפנית-אמריקאית צעירה בת 20 שרגלה לא דרכה מעולם על הפרקט במשחק גמר גראנד סלאם.

היא הצליחה איכשהו להתעלם ולא לתת להתמוססות המנטלית של האלופה הגדולה שכבר מגיל 10 משמשת לה כמודל לחיקוי להוציא אותה מריכוזה.

לראות את סרינה בוכה על מגרש הטניס היה המראה האחרון שציפיתי אי פעם לראות כחובב טניס, והרבה פחות כעיתונאי ספורט. אבל זה בדיוק מה שראינו אחרי שלוש עבירות התנהגות ("CODE VIOLATIONS") שתרמו להפסדה המזעזע והמהמם שהכניס אותנו – וכנראה גם אותה – להלם. SHOCK של ממש.

חבל. חבל. כי אחרי מערכה ראשונה בה נעמי התעלתה על סרינה בהכול – כולל חבטות הגשה מצוינות, החלה המערכה השנייה בה סרינה שברה את נעמי כבר מההתחלה. ואז – כשחשבנו כולנו 'או-או. הנה מתחיל הקמבק הידוע של סרינה' – נעמי מיד שברה אותה בחזרה והובילה 3-4 במערכה השנייה, אחרי שליטה מוחלטת במערכה הראשונה 2-6.

הכל התחיל במשחקון השני  של הסט השני ואוסקה מובילה 15-40. השופט ראמוס נתן לסרינה אזהרה על שהיא "מקבלת סימני אימון' ממאמנה הצרפתי פטריק מאורטוגלו.

סרינה לא הבינה במה מדובר. במסיבת העיתונאים אחרי ההפסד היא אמרה – ואני מאמין לה – שהיא היתה בצד השני של המגרש ו"אפילו לא ראיתי אותו".

בבלוג החי רוב הגולשים עלו על סרינה בחריפות. אילו ידעו מה הולך בטניס, הם היו רגועים הרבה יותר לגביה. מה היה שם? שופט החליט שהוא עומד להשליט כמה מחוקי הטניס שכמעט לא משתמשים בהם. הם כתובים בספר אבל שופטי טניס כמעט שלא מתעקשים על שימוש בהם. בעיקר בשלושה מהם: 1) "אימון" מישיבת מאמנים באצטדיון ע"י סימני ידיים, 2) שבירת רקטות מרוב תסכול (מה אכפת לשופטים? הרקטות שלהם?), ו- 3) קללות של שחקנים לעבר השופטים בשעת החלפת מגרשים (כמובן שתלוי בקללה. אבל 'FUCK YOU', או 'SOB' הן קריאות רגילות שאני עצמי שמעתי עשרות פעמים).

השופט ראמוס החליט שהוא מעניש את סרינה על 1, 2, ו-3, כשב-"3" היא השתמשה במילה כמעט חינוכית – "'גנב'. גנבת לי נקודה!"

אני ראיתי את מאמן סרינה, פטריק, מסמן בידיו מין ריבוע כששתי כפות ידיו מופנות אחת כלפי השנייה. אני לא יודע אם זה היה 'סימן', ומה כבר שתי ידיים מקבילות אמורות לסמן, אבל מילא. הוא הודה אחרי המשחק שזה מסמל משהו (הוא לא הסביר מה), אבל סרינה – שוב עם דמעות בעיניה – טענה שהיא לא ראתה דבר. מה כבר אפשר לראות ממרחק של 35-40 מטרים, כשאיזה פטריק יושב בין עשרות אלפי צופים אני לא יודע, אבל חוק הוא חוק, ולא משנה אם סרינה ידעה או לא ידעה, ראתה או לא ראתה. היא גם הפסידה את המשחקון הזה, אבל העבירה נרשמה, והיא אזהרה ראשונה.

היא לא קבלה את האזהרה בשקט, וזאת הייתה ההתחלה של קרב מילולי מכוער בינה לבין השופט. היא ניגשה אליו וצעקה:

העבירה השנייה גורמת להוספת נקודה ליריב. ז"א שאם התוצאה היא 15-30 ליריב, התוצאה קופצת ל-15-40.

העבירה השלישית גורמת לנתינת משחקון ליריב. במקרה של אתמול, במערכה השנייה כשהמצב היה  3-4 – העבירה מקפיצה את התוצאה ל-3-5.

אבל נחזור למשחק.

בתחילת המערכה השנייה הכדור ספק נכנס או פגע בקו, ספק יצא החוצה. הקריאה של שופטי הקו (ואז השופט הראשי) הייתה נגד סרינה. כנראה שסרינה ידעה שקריאת השופט היתה נכונה והיא אפילו לא ביקשה בדיקת מצלמה. אבל מרוב תסכול היא היכתה במחבטה במשטח, והפכה את המחבט למין שבלול. ג'וקוביץ' עשה אותו דבר במשחקו שלשום והרקטה התעקמה כאילו היתה עשויה מקרטון. אני לא מבין: אני חבטתי את הרקטה במשטח כדי לשוברה מרוב תסכול עשרות פעמים. האם עקמתי אותה? אר יו קידינג? בקושי שרטתי אותה. איך הם במכה אחת הופכים את הרקטה לספירלה???

טוב, נעזוב את זה עכשיו ונחזור לטניס.

אוסקה, עם נקודה חופשית שקיבלה, ושני פורהנדים נפלאים שלסרינה לא היתה תפילה להשיגם, שברה את סרינה ובכך החזירה את המשחקון שהיא הפסידה בתחילת הסט. 3-3.

אוסקה נראית שלווה ורגועה. סרינה? בוערת , עצבנית, זועפת. אפילו נראית לי היסטרית. היא לא חלמה על יריבה כנעמי, אבל הרי היא לא טירון. היא היתה במצבים כאלה משך כל הקריירה, ותמיד מצאה דרך לצאת מהם. הפעם זה שונה: היא לא היסטרית נגד יריבתה. היא היסטרית בגלל השופט. נעמי מנצחת את המשחקון השביעי די בקלות.

3-4.

סרינה לא יכולה לעצור בעצמה. בדרך למושבה לשתייה קלה והכנה למשחקון הבא כשחבטת הפתיחה שלה, פתאום זורקת לעבר השופט: "אתה גנב. גנבת לי נקודה על לא עוול בכפי. המאמן לא שלח לי כל סימני אימון. אין בינינו דבר כזה!."

ראמוס לא מגיב. רק מוסיף את המשחקון הבא לטובת נעמי שפתאום מובילה 3-5, וויליאמס שוב עם הגשת פתיחה.

זה היה הרגע בו סרינה WENT BANANAS!

“Are you kidding me?” she yelled. “Because I called you a thief?”

ואז היא ממשיכה: "אתה ואני יודעים מה הגברים קוראים לכם וזה הרבה יותר גרוע מ'גנב'!".

ברגע זה היא ביקשה לשוחח עם מנהל הטורניר בריאן אירלי.

עתה היא חצי מדברת, חצי בוכה, כשהיא אומרת לו:

 “This is not fair. This is not fair. This has happened to me so many times. It is not fair. It’s really not. There are lot of men out here who have said a lot worse than that. I called him a thief because he stole a point from me. That is not right, and you know it. I know you can’t change it. I get the rules, but I’m just saying it’s not right.”

היא עתה עולה למשחקון האחרון שהיא תנצח הערב. כשהיא חצי בוכה, חצי היסטרית, הוא יונקת כל גרם מהגאונות הטניסאית שלה ומנצחת על LOVE ל-4-5.

על הספסל היא בוהה באוויר הרטוב, מנסה לא להסתכל על שום דבר במיוחד.

אוסקה מדייקת בפורהנד בתוך קו ה- DOUCE ל-0-15. כדור שני סרינה מחזירה בקהנד לא יאומן ל-15-15. הקהל בטרוף. עתה סרינה מחמיצה כדור די פשוט ישר לרשת. ההגשה הבאה של אוסקה מגיעה ל-180 קמ"ש. אס מהסרטים. 15-40. עתה – כשההפסד עומד מול עיניה היא מחזירה בקהנד שהיה כתוב עליו "מה שיהיה – יהיה". נחיתה בפינה. 30-40. סרב אחרון. סרינה בקושי נוגעת בו.

משחק. מערכה. אליפות.

סרינה  ניגשת מיד לרשת לחכות לנעמי אוסקה.

אוסקה – המומה – לא יודעת שעליה להישכב על המשטח ולהתגלגל כלא מאמינה…

היא פשוט מתקרבת לרשת.

סרינה מחבקת אותה באהבה ממש. כמו שאימא מחבקת את בתה. לסרינה אין טענה ולו הקטנה ביותר לנעמי. היא מברכת אותה ומנשקת אותה. אוסקה לא בטוחה כיצד עליה להתנהג. הכל כל כך מוזר!

(סרינה עם המפקח בריאן אירלי)

בנתינת גביע הניצחון סרינה מבקשת מהקהל להפסיק לשרוק: "זאת לא אשמתה של נעמי", היא אומרת לקהל. "הגיע לה לנצח אותי היום". היא מבקשת שוב:

“I don’t want to be rude. She play well. This is her first grand slam. Let’s make this the best moment we can. Let’s give everyone credit where it’s due. Congratulations Naomi. No more booing.”

הקהל משתתק, וכשנעמי מקבלת את הגביע – כולם עומדים ומוחאים כפיים לאלופה החדשה.

אחרי המשחק פטריק מאורטוגלו אומר ל-ESPN:  "אני בן-אדם הגון. נכון, אני אימנתי אותה בסימני יד, אבל היא לא הסתכלה בכלל לעברי כשעשיתי לה סימנים. אני עושה זאת כל משחק וכל מאמן עושה זאת כל משחק. זה הכל היפוקריטי. גם מאמנה של אוסקה, סאשה באג'ין, אימן אותה משך כל המשחק. כולנו עושים זאת ואף פעם אף אחד לא נענש, אז פתאום בגמר אליפות ארה"ב? ולמה צריכים להיענש על שבירת הרקטה? מה, השופט משלם עליה? כולם בני אדם ולכולם ישנן רגשות. בכל משחק עושים זאת, בגולף, בבייסבול, ואף אחד לא נענש. אני מאמן כבר שנים על גבי שנים וזאת הפעם הראשונה שנענשתי על דבר שאני עושה כבר שנים!"

 

**************************

הוריה של נעמי אוסקה שנולדה בעיר אוסקה שביפן – אימה היפנית ואביה מהאיטי – היגרו לארה"ב כשנעמי היתה בת שנתיים. הם גרו אולי 2 מייל מהאיצטדיון. כשנעמי החלה להראות כישרון מיוחד לטניס, ההורים עברו איתה לבוקה רטון, פלורידה, בשנת 2010 והם מתגוררים שם עד היום.

*************************

סרינה וויליאמס מדברת עם המדיה אחרי המשחק

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
34 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
IDO
IDO
09/09/2018 5:29:37

אני דיי חצוי לגביה.

מצד אחד – סטן וואוורינקה, קיריוס ומי לא שוברים רקטות כאילו וילסון עובד בשבילם . חצי מהסבב לפני שלוקח צרלנג' בודק קודם כך בקופסא (שנמצאת 10 מטר מהשחק ורואים אותה טוב כמו את שופטי הקווים). אז למה פתאום עושים מהמשקח של סארינה משחק לדורמא?

תוסיף על זה שנובאק יושב 10 ג'ות בלי חולצה ומי שמקבל עונש זה שחקנית. אז כן. יש פה עניין שטניס הנשים צריך לפתור ומהר בטורנירים מעורבים.

מצד שני – סארינה קצת דיי פרצופית פה. רואים את הקופסא בלי בעיה. זו שורה ראשונה של התאים. על מי את עובדת. וחלק מהקסם של סארינה זה הלחץ שהיא מפעילה על היריבה מתי שהיא נופלת לפיגור. קלייסטרס לפני 6 שנים. לא עבד. אבל מול ברטולי הנין דווקא עבד יופי. היא דופקת קיזה . בינתיים השחקנית ממול יוצאת מהזון שלה והופ סארינה חוזרת למשחק.

למי שזה נראה לו תמוה . תסתכלו על הלאב גיים שהיא הוציאה ב 5:3 . מזל שרוסקה התאפסה. אבל זה מלוכלך ברמות. טריק ישר מספר הטריקים של קונורס ומקנרו.

ודבר אחרון מההיטוריה של הספורט המלוכלך. הראשונה שנאנחה על כל חבטה היתה וואנוס , בקטנה. אחריה באה סארינה בענק. לפני זה הטניס היה תרבותי ולא קולני. האנחות יותר מהכל הם לחץ פסיכולוגי על היריב.

אם סארינה כזאת אלופה גדולה, מה היא צריכה את כל הרמאויות הקטנות האלו. אני לא ממעריציה..

מנחם לס
מנחם לס
09/09/2018 5:47:52
Reply to  IDO

גם אני לא ממעריציה.
אבל ג'קוביץ שבר רקטה נגד היפני רק שלשום ומה קרה? כולם צחקו והמשיכו הלאה.

דקסטר
דקסטר
09/09/2018 13:24:37
Reply to  מנחם לס

כן ההבדל הוא שהוא לא קילל את השופט והשפיל אותו ולא קיבל אזהרה קודמת. אז בוא נדייק

מנחם לס
מנחם לס
09/09/2018 5:48:53
Reply to  IDO

תגיד לי, עידו, מה כבר פטריק יכול היה "לאמן" אותה בהראותו מין קופסה בידיו? אם הוא יודע – אז גם היא יודעת.

IDO
IDO
09/09/2018 5:59:34
Reply to  מנחם לס

צודק 100%. אם יש משהו שמאמן היה יכול לעזור לה.. זה בצד המנטלי או לשים לה קרח במגבת.

היא יודעת יופי איפה לעמוד ואיזה מכות לבחור.

מנחם לס
מנחם לס
09/09/2018 5:51:20

חכה שיתחילו לשים צ'יפים באוזניים והמאמן ידבר חופשי. אבל אפשר לחשוב מה כבר מאמן יכול לעזור? מה הוא רואה ששחקנית מנוסה כמו סרינה לא רואה או לא יודעת? או שיש לה את זה באותו יום או אין לה. END OF STORY

שחר דלאל
09/09/2018 5:54:54
Reply to  מנחם לס

מנחם, טניס הוא משחק מנטאלי, למאמן שמכיר את השחקן שלו יש 1001 שיטות איך להחזיר אותו לפוקוס. זה נותן ייתרון לא הוגן, בטח בסבב שלא כולם יכולים להרשות לעצמם מאמן צמוד.

IDO
IDO
09/09/2018 6:01:53

הצד המנטלי זה שהם מצביעים על הראש או שמים יד על הלב.. להגיד לשחקן שלהם להלחם או אתה יותר חכם. איפה לעמוד על המגרש? זה כבר תוכנית משחק שהמאמן העביר לפני שעתיים

שחר דלאל
09/09/2018 5:51:42

סיכום מעולה מנחם, ממש מרגישים כאילו אנחנו חווים את זה שוב.

לגבי השיפוט – היו המון (אבל ממש המון) הערות כלפי המארגנים והשיפוט במהלך הטורניר הזה, וכנראה שהיתה דרישה מהשופט לאכוף כל דבר קטן וכרגיל במצבים כאלה זה יוצא עקום.

אלוהים יודע שהייתי נוהג בדיוק כמו סרינה, אבל אני לא נמצא במעמד שלה ולא עברתי את אותם הדברים. התמונה ששמת משקפת נאמנה את איך אוסקה תזכור את הגמר הזה, זה פשוט לא מגיע לה…

אלכס דוקורסקי
אלכס דוקורסקי
09/09/2018 9:29:50

1+.
הרגשתי שחזרתי גם לצפייה במשחק.

דקסטר
דקסטר
09/09/2018 14:34:03

מבטיח לך שלא היית מקלל את השופט בערך 10 דקות רצוף ומבקש שיתנצל בפניך. לא אתה ולא שאר הטניסאים אי פעם בסבב.

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
09/09/2018 5:59:03

בושה וחרפה כל ההפרות שניתנו לסרינה , אך יחד עם זאת חוסר ג׳נטלמניות מצד סרינה שגם התסיסה את הקהל וגנבה לאוסקה המתוקה את הרגע, אוסקה נראית כמו ספורטאית גנטלמנית, לא יפה בכלל מה שנגרם לה, נערה בת 20 ברגע הגדול הקריירה שלה.

בילבו באגינס
בילבו באגינס
09/09/2018 10:35:29

מה בושה מה? אי אפשר להתנהג בפראות, לשבור, לקרוא חשופט גנב, לאיים עליו, ואחכ לבוא ולהגיד בקול פגוע: ״אני אמא לילדה״. כן את אמא לילדה אז אולי כדאי שתתני לה דוגמא לאיך מתנהג בנאדם ולא איך מתנהגת חיה.

Mbk
Mbk
09/09/2018 6:02:51

אוסקה ניצחה את סרינה בצדק
סרינה פנתה לשופט בצורה מאיימת והיא כבר התחרפנה בעבר בגמר מול קלייסטרס
ההתנהגות של הקהל שהרס את הרגע של אוסקה בת ה 20 היה מביך זה ל היה קורה בווימבלדון שקהל שלם שורק בוז לאלופה ראוייה
בשורה התחתונה סרינה לא עמדה בלחץ והיא התפרקה בגמר שני ברציפות
היא עוד תחזור לעצמה ותסמן וי על מס 24
אולי בשנה הבאה באותו מעמד
סיןקר מעולה מנחם ,תודה ושנה טובה

מנחם לס
מנחם לס
09/09/2018 6:23:36

כמובן שלאוסקה הגיע לנצח. זה לא היה בספק אפילו רגע אחד.

IDO
IDO
09/09/2018 6:34:21

מסיבת העיתונאים של אוסקה.

היא אישיות משעשעת ביותר
https://www.youtube.com/watch?v=AiHP603v4qo

דובי
09/09/2018 9:19:08
Reply to  IDO

תודה עידו! היא מותק של בנאדם והפוקוס על סרינה עושה לה עוול.
ממש מומלץ לצפות ולהקשיב לה במסיבת העיתונאים.
כשהכתב שואל אותה איפה אבא שלה היה היא אומרת שאין לה ממש מושג איפה הוא מסתובב, אבל הם חשבו להצמיד לו גו פרו כדי לבדוק…
וכשאיזה רוסי שואל אותה מה עכשיו, אחרי שהגשימה את החלום לזכות ביו אס אופן, היא אומרת לו אני נוסעת עכשיו לטורניר בטוקיו, אז נראה לי שהתכנית היא לזכות גם שם.
הכי רגליים על הקרקע.

הייט אשברי
הייט אשברי
09/09/2018 7:16:51

סקירה יפה מנחם .
תיקון קטן – ה-15 : 0 לאוסקה נפסק לא במשחקון בו היא שברה בחזרה , אלא במשחקון שאחריו בו היא הגישה.
השופט החמיר עם סרינה שלא לצורך. מילא הנקודה נגדה אחרי הפרה שניה, אבל הוא היה צריך להבין את המעמד ולמחול על הכינויים שהיא זרקה לו . משחקון טכני ליריבה במעמד כזה פגם מאוד במשחק.
אוסקה היתה גדולה אתמול על סרינה . היא צעירה מאוד אבל משחקת כמו שחקנית ותיקה – עם הרבה קור רוח . אולי צומחת כאן אלופה לשנים רבות .

בילבו באגינס
בילבו באגינס
09/09/2018 10:37:44

להיפך, סרינה היתה מריכה לכבד את המעמד ולהתנהג כמו בן תרבות. השופט בסנכ נדחק לקצה על ידי טניסאית שחושבת שמותר לה הכל.

אהרון שדה
אהרון שדה
09/09/2018 7:50:46

לי זה קצת מזכיר את הניצחון של גראף על נברטילובה הגדולה בגמר הרומאן גרוס בסוף שנות ה 80 (כמדומני) אחרי שגיאה כפולה של נברטילובה .
גם אז נברטילובה התחרפנה (הרבה פחות מסרינה ורק על עצמה ).
וגם אז בחורה צעירה ניצחה גמר מול אלופה וותיקה והחלה למעשה עידן חדש ,(גם אם נברטילובה לקחה כמדומני את וימבלדון לאחר מכן )

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
09/09/2018 9:11:52

תודה, מנחם.

זה אמנם לא קשור לפוסט, אבל זה לא קשור לשום פוסט, אז אני לא יודע איפה לשים את זה: RIP ברט ריינולדס.
https://www.youtube.com/watch?v=84VVZEw9vBs

מנחם לס
מנחם לס
09/09/2018 17:34:15

גדול! אכגניס את זה למעורב הבא!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
09/09/2018 10:46:10

היה קשה לראות את זה, וחבל שזה העיב על משחק מעולה של אוסקה, הדבר היחיד שהיינו אמורים לזכור מהמשחק הזה

קובי
קובי
09/09/2018 11:44:41

טוב סרינה באמת איבדה את זה אתמול,
לא יודע אם כל ההחלטות מוצדקות אבל תחשבו על נדאל,פדרר,
עם כמה שהם גדולים האם הם אי פעם היו מגיעים למצב של סרינה אתמול?
לא נראה לי.
כאמור זה לא הפעם הראשונה של סרינה ושופטים כל פעם בבית החם של ניו יורק, זה לא פוגע בלגסי שלה, היא אלופה מדהימה, אבל וואלה היה לא נעים לראות את זה אתמול.
הטקס בסיום המשחק היה ממש לא נעים לצפיה, כל הבוז של הקהל, לא מתאים לאירוע, אוסקה וואלה מסכנה כולה בוכיה היא דיברו משפט וחצי התנצלה בפני הקהל וסרינה.

דה שוט
דה שוט
09/09/2018 14:44:26

תודה מחנם
ברור שהוא אימן – סימן עם שתי ידיים והוסיף מילים
סרינה מרמה, צועקת על השופט, מקללת אותו, משקרת ("לא רימיתי…" חחח), משתמשת בבת שלה (האמא היחידה בעולם) – והקהל מוחא לה כפיים
וכל זה למה? כי היא לא יודעת להפסיד
כל הכבוד לשופט

דקסטר
דקסטר
09/09/2018 14:51:29
Reply to  דה שוט

שכחת מאיימת על השופט, משפילה אותו, קוראת לו בשמות גנאי ומעלילה עליו שהוא סקסיסט

הדרמה היתה יותר חשובה לה מלחזור למשחק, כי כולם יודעים שאף שופט לא יכול להתעלם מכמה דקות רצופות של קללות מה שיעלה לה במשחקון קריטי. אבל היא במילא לא היתה מנצחת את אוסקה שבכלל רק חוזר ריכוז מצידה וזה לא נגמר 6-2 גם במערכת השניה.

דה שוט
דה שוט
09/09/2018 15:04:17
Reply to  דקסטר

+ 100

Mbk
Mbk
09/09/2018 15:14:21
Reply to  דקסטר

זה שסרינה לקחה את זה לכיוון סקסיסטי ושובינסטי זו הבושה הגדולה ביותר
היא גם אשה וגם שחורה אז מותר לה לשחק אותה
אני לא זוכר מיקרים ששופט קיבל איומים משחקן
אני לא אוהב להתייחס לאתרים אחרים אבל ציפי שמילובץ כתבה טור מביך שתומך בסרינה ובאליבי השוביניסטי זה היה פשוט מביך

דקסטר
דקסטר
09/09/2018 14:47:04

Serena Williams is given a code violation warning for coaching with the score at 2-6, 1-0, which she fiercely disputes. "I don't cheat to win, I'd rather lose," she tells umpire Carlos Ramos.

After being broken by her opponent Naomi Osaka to make the score 2-6, 3-2, Williams is given a code violation for smashing her racket in frustration. Coupled with the earlier warning, this brings about a point penalty.

In response Williams says: "Every time I play here, I have problems. I did not have coaching, I don't cheat. You need to make an announcement. I have a daughter and I stand for what's right. You owe me an apology."

At the next change of ends at 2-6, 3-4 Williams unleashes a volley of abuse, saying: "For you to attack my character is wrong. You owe me an apology. You will never be on a court with me as long as you live. You are the liar. You owe me an apology. Say it. Say you're sorry. How dare you insinuate that I was cheating? You stole a point from me. You're a thief too. "

Williams is given a game penalty for verbal abuse, making the score 2-6, 3-5. She demands referee Brian Earley come on to the court.

She says to Earley: “You know my character. This is not right. To lose a game for saying that, it’s not fair. How many other men do things? There’s a lot of men out here who have said a lot of things. It’s because I am a woman, and that’s not right.”

Osaka holds her nerve to win 6-2, 6-4 for first major title.
Williams refuses to shake Ramos's hand and demands an apology.

Adisu33
Adisu33
09/09/2018 16:05:54

האמת שהשיפוט היה מזעזע ,השופט פשוט אמר לעצמו "היום אני אהיה הכוכב"
כל האזהרות והענישה שקרו בגמר הזה הם דברים לא רגילים,ראיתי המון משחקים בהם גברים מקללים ומשפילים את השופט והשופט לא העניש ולא הזהיר ואפילו לא ענה ופה זה היה פשוט מוזר.
אוסקה היא ילדה מתוקה לשחקנית מוכשרת בעלת כבוד יפני שעמדה בתוך כל הבלאגן הזה באומץ רב וניצחה בצדק.

אחרי הכל כאשר במסיבת העיתונאים סרינה החלה לקשקש את הפמיניזם ואת היותה שחורה ובלה בלה בלה…התחלתי להגעל.
אני מבטיח לכם שCNN וכל המידיה הליברלית תעשה מזה מטעמים …ועלולים לקשור זאת לנשיא טראמפ "הגזעני"

AI3
AI3
09/09/2018 16:09:03
Reply to  Adisu33

ואם שחקן טניס היה קורא לשופטת "גנבת" והיא הייתה נותנת לו עונש של משחקון, גם הוא היה יכול לשחק על הקלף של היא אישה והוא גבר, והיא עושה לו דווקא, או שהיו מצדיקים אותה?

עידן
עידן
09/09/2018 16:56:26

לי פחות הפריע הקטע שהיא רבה עם השופט.מצידי גם שתרביץ לו.
הפריע לי שאוסקה הצעירה זכתה בגראנד סלאם ראשון ולא יכלה להנות ממנו ושכל הנראטיב היה שסרינה הפסידה בגלל השופט מה שלא נכון כי אוסקה הייתה גדולה עליה בכמה מספרים אתמול והדבר שהכי חרה לי היה הקהל האמריקאי בטקס.
עדיין מחבב את סרינה למרות מה שקרה אתמול.
מאחל לסרינה לקחת ב 2019 את שני הגראנד סלאמים שחסרים לה כדי לשבור את השיא ולהגיע ל 25 ואז יישר לפרוש בסיום הגראנד סלאם שבו תיקח את ה 25ולאוסקה מאחל המשכיות וקריירה עשירה עם מספר דו ספרתי של גראנד סלאמים ושזה לא יהיה חד פעמי כמו כמה מהטניסאיות שלקחו גראנד סלאמים בשנים האחרונות

עידן
עידן
09/09/2018 17:00:06

והכי חשוב שנה טובה לכולם.
אחרי ארוחת החג אחזור ישר לנולה-דלפו
מקווה למשחק מותח למרות שנראה לי נולה ב 3

מנחם לס
מנחם לס
09/09/2018 17:36:53

תודה לכולם