חם מהתנור: פורסמו חמישיות העונה, קובי ולברון בפנים/רועי ויינברג

כל פרסי העונה הגיעו לסיומם, עם בחירות חמישיות העונה של ה-NBA. אין הפתעות גדולות בחמישיות, מלבד לכך שטים דאנקן בחמישיית הליגה הראשונה (השחקן המבוגר ביותר אי פעם שנבחר לחמישיה זו)

בראיינט
בראיינט. השתווה לקארל מלון עם 11 בחירות לחמישיית הליגה הראשונה. קצת מאחוריהם עומדת שורה ארוכה של שחקנים, כולל ג'ורדן, בירד ודאנקן, עם 10 בחירות כ"א.

הישג השיא המרכזי בבחירות לחמישיות הליגה הוא של קובי בראיינט, מלוס אנג'לס לייקרס שהשתווה לקארל מלון עם 11 בחירות לחמישיית הליגה הראשונה. הוא עבר את ג'רי ווסט, קארים עבדול ג'באר, אלג'ין ביילור, בוב פטיט, לארי בירד, ומייקל ג'ורדן, עם 10 בחירות לחמישיית הליגה הראשונה כ"א. השחקן היחיד שקיבל את כל הקולות האפשריים לחמישיית הליגה הראשונה הוא לברון ג'יימס, ה-MVP ממיאמי, עם 119 קולות (יש 120 מצביעים כתבים ושדרים, וכתב של קבוצה מסוימת לא יכול להצביע לשחקן ממנה). עם בראיינט (נבחר פעמיים לחמישיות הליגה השנייה והשלישית, וקיבל 91 קולות לחמישייה הראשונה מתוך 521 קולות שקיבל), וג'יימס (נבחר בפעם השישית לחמישיית הליגה הראשונה, ונבחר פעמיים לחמישיית הליגה השנייה, שקיבל 119 קולות לחמישייה הראשונה-595 קולות בסה"כ), נמצאים בחמישייה הראשונה קווין דוראנט מאוקלהומה סיטי (בחירה רביעית ברציפות לחמישיית הליגה הראשונה, קיבל 102 בחירות למקום הראשון ו-502 נקודות בסך הכל), כריס פול מהקליפרס (בחירה שלישית לחמישיית הליגה הראשונה, נבחר בעבר לחמישיות הליגה השנייה והשלישית, וקיבל 97 בחירות למקום הראשון ו-537 נקודות בסך הכל). את החמישייה משלים טים דאנקן מסן אנטוניו, שנבחר בפעם העשירית לחמישית הליגה הראשונה (בעבר 3 בחירות לחמישיית הליגה השנייה ובחירה לחמישיית הליגה השלישית), שקיבל 45 בחירות למקום הראשון ו-392 קולות בסך הכל.

את החמישייה השנייה מרכיבים טוני פארקר מסן אנטוניו (נבחר פעם אחת לחמישיית הליגה השנייה, ופעם אחת לשלישית), עם 273 נקודות מהבחירות, מתוכן16 בחירות למקום הראשון, ראסל ווסטרברוק מאוקלהומה סיטי (בחירה שלישית ברציפות לחמישיית הליגה השנייה-306 נקודות מבחירות, 20 בחירות למקום הראשון), מלך הסלים של הליגה כרמלו אנטוני מניו יורק(בחירה שנייה לחמישיית הליגה השנייה, קיבל 397 נקודות מהבחירות, 24 לחמישייה הראשונה), בלייק גריפין מהקליפרס (בחירה שנייה ברציפות לחמישיית הליגה השנייה-132 נקודות מהבחירות, 0 למקום הראשון), וסנטר ממפיס, שחקן ההגנה של העונה מארק גאסול (295 נקודות מהבחירות, מתוכן 38 למקום הראשון). זוהי בחירתו הראשונה של מארק לחמישיית ליגה כלשהי.

בחמישייה השלישית נמצאים דווין וויד ממיאמי (פעמיים בחמישיית העונה הראשונה, 3 פעמים בשנייה ופעמיים בשלישית. קיבל 145 נקודות מהבחירות, ו-3 קולות לחמישיית הליגה הראשונה), עם ג'יימס הארדן מיוסטון (חמישיית הליגה הראשונה אי פעם לה נבחר-253 נקודות מהבחירות, 5 קולות לחמישיית הליגה הראשונה), פול ג'ורג', השחקן המשתפר, מאינדיאנה (בחירה ראשונה לחמישיית ליגה כלשהי-73 קולות), דיוויד לי מגולדן סטייט (בחירה ראשונה לחמישיית ליגה כלשהי-79 קולות), ודוויט הווארד מהלייקרס (בחירה שנייה לחמישיית הליגה השלישית, נבחר 5 פעמים לחמישיית הליגה הראשונה. זכה ב-203 נקודות מהבחירות, מתוכן 17 בחירות למקום הראשון).

הקבוצות ששלחו הכי הרבה נציגים לחמישיות הליגה הן צמד הקבוצות מלוס אנג'לס, מיאמי אוקלהומה סיטי ,וסן אנטוניו, אשר שלחו 2 נציגים כל אחת (10 שחקנים מתוך ה-15 בחמישיות הליגה באו מהקבוצות האלה-כל הנבחרים מלבד מכרמלו אנטוני, ג'יימס הארדן, מארק גאסול, דיוויד לי ופול ג'ורג'). כל הנבחרים לחמישיית הליגה הראשונה נמצאים שם בשנה השנייה ברציפות, מלבד לדאנקן שהחליף את הווארד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. גב, אני מגיב חדש כאן באתר, אבל קורא נלהב שלו. מנחם, רועי, אסי, יובל ושאר החברים -תודה. בהעדר חברים חובבי nba, בעוד אני פריק של המשחק, אתם מהווים לי את החבר'ה ליד הבירזיה בימים שאחרי משחק, ומוסיפים הרבה כיף וצבע לימים יפים אלו של פליאוף.

  2. לברון קיבל 119 קולות לחמישיה הראשונה. דוראנט קיבל 102 קולות לחמישיה הראשונה. וכרמלו קיבל 24 קולות. זאת אומרת שהיו לפחות 5 אנשים שבחרו בשלשתם בחמישיה הראשונה. מעניין מי ניסה לשחק עם הרכב פורוורדים.

  3. אני חושב שהבחירות מוצדקות, מלמבד העובדה שאת כריס פול הייתי מחליף בטוני פארקר. למרות שהוא לא ילד, הוא הרכז הכי טוב בליגה לדעתי.

  4. הייתי מכניס את פארקר במקום פול ואת הארדן במקום קובי .
    אין סיבה מיוחדת שקובי לא יהיה שם אבל לדעת הארדן נתן גדולה והוא שווה מקום בחמישיית העונה . שנה הבאה אני בטוח שהוא יהיה שם.

  5. הבחירה בדוויט הווארד היא שערורייה . חמישיה שלישית או לא הוא לא בין ה 15 הטובים בליגה
    אין סנטר טבעי בחמישייה . מארק גאסול אוברייטד ולא מתאים לחמישיה השניה
    גם דווין וויד נתן עונה חלשה סטפון קארי יותר ראוי ממנו
    שלא לדבר על קירי ארווינג

כתיבת תגובה

סגירת תפריט