אירועי דיומא – 10.09.2018: פתיחת המאסטרס בשנחאי בסנוקר

כדורגל / רועי ויינברג ומתן גילור

ליגת האומות – מחזור 2

דרג א'

21:45-פורטוגל-איטליה (ספורט 4; משולב בספורט 1). האיטלקים לא הרשימו יותר מדי בבכורה הביתית של רוברטו מנצ'יני מול פולין, אולי המשחק הקל ביותר בבית, עם 1-1 ביתי והרבה חלודה (2 בעיטות למסגרת מ-10). מול פורטוגל יכול להיות שיהיה להם קל יותר: הפורטוגזים לא קבוצה שמחזיקה יותר מדי בכדור וכריסטינו רונאלדו לא משחק. עדיין יש שחקנים טובים, במיוחד צמד שחקני הפרמייר ליג רובן נבס וברנרדו סילבה. אלופת אירופה שלחה סגל יחסית צעיר למשחק בלי רונאלדו, ז'ואו מוטיניו, ז'ואו מריו, אדריאן סילבה וריקארדו קווסראמה ויכול להיות שנראה פה לא מעט פרוספקטים מנסים לקנות את עולמם ומקום של קבע בנבחרת. הם לא צפויים לנצח.

דרג ב'

21:45-שבדיה-טורקיה (ספורט 2). השבדים יכולים לעלות מהבית הזה אחרי שהגיעו לרבע גמר המונדיאל ומגיעים לקמפיין עם סגל זהה לחלוטין, מלבד אמיל פורסברג, מרטין אולסן ואולה טוביונן שפרש מהנבחרת. טורקיה, לעומתם, הפסידה בבית לרוסיה במשחק בו שלטה הרבה בכדור ולא הייתה יעילה במיוחד, יריבה מהסוג ששבדיה אוהבת.

דרג ג'

21:45-סקוטלנד-אלבניה (ספורט 5). המשחק הנוסף מהבית הישראלי. את אלבניה ראינו בשישי אחרי שניצחה את הנבחרת במשחק לא גדול שלה ולא ברור איך היא תראה מול סקוטלנד. הסקוטים לא טובים במיוחד: יש להם את אנדי רוברטסון המצויין מליברפול בעמדת המגן השמאלי, אבל אין להם עוד אף שחקן פרמייר ליג משמעותי בסגל והם לא היו בתמונת העלייה לטורניר משמעותי בזמן האחרון. אלבניה פייבוריטית למעשה, אבל בהתחשב בביתיות של הבריטים יכול להיות כאן משחק צמוד.

21:45 סרביה-רומניה (ספורט 5+). במחזור הראשון סרביה ניצחה את בליטא 1:0. רומניה ומונטנגרו נפרדו בתיקו ללא שערים.

21:45 מונטנגרו-ליטא. על הנייר ליטא הנבחרת החלשה בבית ומונטנגרו צריכה לנצח אותה בביתה כדי לשמור על סיכוי סביר לסיים ראשונה.

דרג ד'

21:45 אנדורה-קזחסטן. אמנם אנדורה סיימה בתיקו 0:0 עם לטביה וקזחסטן הפסידה 2:0 לגאורגיה, אבל אנדורה אחת הנבחרות החלשות באירופה ואוי לקזחים אם לא ינצחו.

21:45 מלטה-אזרבייג'ן (ספורט 5 גולד). במחזור הראשון מלטה הפסידה באיי פארו 1:3. אזרבייג'ן מגיעה אחרי תיקו 0:0 מול קוסבו. ברור שהקבוצה המזרחית עדיפה משמעותית על הנייר.

21:45 קוסובו-איי פארו. איי פארו השתפרה מאד בשנים האחרונות והיא אחת הנבחרות החזקות בדרג. במאבק על ראשות הבית עם אזרבייג'ן, ניצחון בקוסבו יכול לתת לה מקדמה רצינית.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר המאסטרס בשנחאי – סיבוב ראשון

טורניר המאסטרס בשנחאי הוא טורניר יוקרתי למדי, המארח את צמרת השחקנים של הענף. הוא כולל את 16 השחקנים המדורגים ראשונים בענף ועוד שמונה נוספים, ביניהם ארבעה שחקני צמרת מקומיים (סייאו גואודונג, ז'או יואלונג, יאן בינגטאו וליאנג וונבו) ועוד ארבעה מקומיים המוגדרים כ-Wild cards. הסיבוב הראשון מפגיש את 16 המדורגים נמוך מבין ה-24, כש-8 המדורגים גבוה מצטרפים לסיבוב הבא (שמינית הגמר). המשחקים בכל הסיבובים הראשונים משוחקים בפורמט הטוב מ-11.

היום בסיבוב הראשון, נוכל לראות כמה משחקים מעניינים: בסשן המוקדם נוכל לראות את השחקן הרותח של העונה, קיירן ווילסון (זכה בשני הטורנירים האחרונים) מול ליאנג וונבו. בסשן המאוחר נוכל לראות את לוקה ברסל מול ז'או יואלונג ואת מארק אלן מול סייאו גואודונג. שידורים ביורוספורט ב-9:30 וב-14:30.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. אתמול מייקל "בלינג" מתיוס השלים דאבל בקנדה עם הזכייה גם במונטריאול. אלאפיליפ ממשיך עם העונה הפסיכית עם הזכייה בטור של בריטניה (יואן לקח את קטע הספרינט האחרון).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט