פריוויו פתיחת עונת 2018/19 – קליבלנד קבלירס לילה בלי כוכב / איתן מאג'ר

הקדמה – MBK 

אז אחרי המונדיאל, עונת המלפפונים ועונת הדירוגים, הגיע הזמן להתחיל את עונת ההופס האמיתית.

החל מהיום ועד לפתיחת העונה בכל יום (להוציא שבתות ומועדי ישראל), נפרסם את הפריוויוס השונים של 30 קבוצות הליגה.

כ-23 חברי צוות יקחו חלק בפרויקט, כאשר באופן אישי זאת השנה השישית שלי ככותב באתר, אז התחלתי עם הבית הפסיפי, והפעם הרביעית בה אני אחראי לפרויקט כולו.

בנוסף, העונה יתווסף חידוש, כאשר בכל  מוצ"ש ב 21:00 צוות הפודקאסט של הופס ידון וינתח את הבתים השונים בעמוד הפייסבוק של האתר.

https://www.facebook.com/hoopsil/

את הפרויקט אנו מתחילים עם אלופת המזרח ב-4 השנים האחרונות, קליבלנד קאבלירס, מאת איתן מאג'ר שימשיך ללוות אותה עבורנו מקרוב.

קליבלנד קאבלירס – הפריוויו / איתן מאג'ר

אולם:
ה Q ארינה, אשר צמוד לפרוגרסיב, מגרש הביסבול של הקליבלנד אינדיאנס, שחוזרת העונה להיות הקבוצה המקצוענית המובילה של העיר. (גם בימי לברון קבוצת הפוטבול של אוהיו סטייט הייתה הקבוצה הבכירה של אוהיו).
קיבולת: 20,562 אישה ואיש (מקרה 20,262 היה ממוצע הצופים בעונה האחרונה).

מה יהיה ממוצע הצופים בעונה הקרובה? ברור לי שהרבה חושבים שהוא יהיה סביב 15,997, אך אם להסתכל על הפעם האחרונה שלברון עזב, ממוצע הצופים היה ל 20,112, ורק בעונה העוקבת היה 15,997.
מה שאני מנסה לומר זה, שבאוהיו אוהבים את קבוצות הספורט שלהם, בין אם יש או אין להן "מלך".

מאזן בעונה שעברה: 32-50 (מקום רביעי במזרח) בעונה הרגילה.
בפליאוף?ניצחון מאוד מאוד דחוק בשבעה משחקים על אינדיאנה, סוויפ על טורונטו שגרם להם לחשוב שהם יותר טובים ממה שהם באמת, ניצחון בשבעה משחקים על אלופת המזרח של פלייאוף 2019 (בוסטון כן?), וכניעה ללא תנאי ללוחמים מחוזקים בעוגייה.

מאמן ראשי: טיירון לו

אני מודה שכאשר בלאט הועזב חשבתי ש-לו יישר לעונה אחת במקרה הטוב.
מאז הוא הוכיח את עצמו כמאמן עילית, טקטיקן ובעל אישיות חזקה. קשה מאוד לאמן את לברון- והוא הצליח.
קשה מאוד לקחת אליפות- והוא הצליח. הוא היחידי שניצח את הלוחמים בסדרה מאז שתקופת קר התחילה. מעולם קבוצה לא חזרה מפיגור של 3-1 בגמר, והוא לא נשבר, האמין וגרם לשחקנים שלו להאמין איתו. בעונה האחרונה הוא הגיע לגמר עם הקבוצה הכי גרועה שלברון שיחק בה מאז עונה הרוקי. טיירון לו הרוויח ביושר את המשרה שלו.

שחקנים בולטים שעזבו
לברון ג'יימס מוביל את קליבלנד בכל הקטגוריות למעט בחסימות, שם הוא מדורג רק במקום הרביעי. הוא החליט שהוא לוקח את עצמו לעיר המלאכים.
ג'ף גרין, שהפך לדמות משמעותית בקבוצה עזב גם הוא (לושינגטון). לדעתי בלי לברון, עשה בשכל קובי אלטמן שנתן לו ללכת. גרין הוסיף הגנה, אבל היה לא יציב בהתקפה (בלשון המעטה)
קלדרון, שלא ברור למה ביכולת שהוא מציג בגיל 36, עדין מקבל חוזים בליגה הטובה בעולם, ואני לא- עזב לעיר המכוניות (המשומשות) לשחק עם גריפין.

שחקנים בולטים שהגיעו
קולין סקסטון, גארד, רוקי מג'ורג'יה מריאטה, בחירה מס 8 בדראפט האחרון. אחרי שבליגת הקיץ קלע 19.6 נקודות בממוצע, ונבחר לחמישיית הטורניר- בחרו בו חבריו לאחד משלושת הרוקים בעלי הסיכוי הכי גבוה לקחת את רוקי העונה. כן כן, זה קרה באותו משאל שדונצ'יץ' קיבל אפס קולות.
סם דקר, סמול פוורד פציע, מגיע תמורת 2.7 מיליון דולר. הוא אומנם לא שחקן שיחליף את לברון, אבל תמורת המחיר הוא יכול להתברר כמציאה אמיתית. מצד שני, הוא גם יכול לספק פרנסה לקליניקה המפורסמת של קליבלנד.
צ'אנינג פריי, בן 35, מגיע כדי לתת ניסיון לעמדת הסנטר. פריי עבר ללוס אנג'לס באמצע העונה שעברה, ועד אז היה דמות מאוד חיובים בדקות ששיחק ובעיקר בחדר ההלבשה.

חמישיה:
עם בלל השמועות סביב ג'י אר וקורבר, אי אפשר באמת לדעת איך לו ישחק עם הקלפים שיש לו. הערכה שלי:
ג'ורג' היל, רודני הוד, קווין לאב, ג'י אר סוויש וטריסטן תומפסון

ספסל:
ג'ורדן קלארקסון, סם דקר, צ'אנינג פריי, קייל קורבר, לארי נאנס, אוסמן קאדי, קולין סקסטון, אנטי ז'יז'יץ, ג'ון הולנד (חוזה דו כיווני), פרסטון בילי (חוזה דו כיווני)

תקציר הפרקים הקודמים
לברון חזר, לברון פיטר, לברון לקח אליפות, לברון קפץ, לברון קלע ולברון עזב. קליבלנד היתה לברון ג'יימס מכל הבחינות. פולחן האישיות של המלך באוהיו היה מוחלט (כולל אותה מנה שאכלתי בגמר המזרח שהיתה על שמו).

בעונה האחרונה זכיתי לבקר ב Q הרבה. ציפיתי לראות את תופעת לברון מקרוב, ומצאתי את עצמי חווה את תופעת קליבלנד ונפעם. קליבלנד היא חלק מחגורת החלודה האמריקאית, עיר שהייתה חשובה בשיא התקופה התעשייתית. עיר שיחד עם באפלו ופיטסבורג, ירדה מנכסיה והפכה להיות חלק מחגורת החלודה. לעיר כזו מתפתחת דינמיקה מעניינת, מי שגר שם מפתח תחושת שייכות עזה, וכל מי שלא, מלגלג עליה. האליפות ההיסטורית של 2016 נתנה לתושבי קליבלנד את כל מה שהם היו צריכים. מדובר באוהדים קולניים, אוהבים, תומכים שמבינים כדורסל. הם לא צריכים מספרים כדי להבין את משחק ההקרבה של לאב, את נתינת הגוף בהגנה של קורבר ואת הקטנות בהגנה של ג'י אר. הם רואים את כל זה, והם מעריכים. לשחק בקליבלנד, בשביל האוהדים האלה- זה תענוג לכל שחקן.

בגזרת הקבוצה אלדמן הסכים לעשות הכל בשביל לקחת אליפות, כולל להחליף חצי קבוצה, למעט הבחירה של הנטס שהם קיבלו בתמורה לקיירי. הטרייד כן שיפר את הקבס, אבל לא מספיק. בלי לברון הם כנראה לא היו מצליחים לעבור את הסיבוב הראשון. באופן כללי הפעם התכוננו לעזיבה של המלך מבעוד מועד. מנהיג חלופי בדמותו של היל- יש. שחקנים צעירים ומוכשרים יש. סופרסטאר יש. כל הרכיבים מוכנים ועכשיו אפשר לקחת אליפות…… לא באמת.

עתידות

קליבלנד, כך עושה רושם, נמצאת בעוד בניה, אבל לא שואפת להסריח את הפרקט. הם לא יעשו טנקינג, הם יחפשו להראות שהם יכולים להצליח להיות רלוונטים גם בלי לברון. עם הוד, בהנחה שישאר. עם לאב הנפלא. ושאר ירקות יש להם סיכוי טוב.

תסריט אופטימי
סקסטון, נותן חודשיים ראשונים מהסרטים ולו מקפיץ אותו לחמישיה על חשבון היל. בשאר העונה היל הופך למנהיג של החמישיה השניה ומסיים את העונה עם ספרות כפולות של נקודות ואסיסטים. סקסטון נבחר לרוקי העונה. לאב, עם ממוצעים עונתיים של 30 נקודות ו- 12 ריבאונדים מסיים שלישי במירוץ השחקן המשתפר, וחמישי במירוץ ה MVP (ראשון מסיים הרשע מקנדה קוואי). רודני הוד מבשיל סוף סוף ומקבל את תואר השחקן המשתפר. תומפסון מתגרש מהקרדשינס וחוזר להיות דניס רודמן לעניים. קליבלנד מסיימת שלישית במזרח, אחרי בוסטון וקנדה. בחצי גמר המזרח הם פוגשים את קנדה ועובדים אותם ב- 6 משחקים- כדי להפסיד לאלופים שבדרך מבוסטון.

תסריט ריאלי
היל נותן עונה סולידית ומקבל חוזה חדש בסיום העונה לשנה נוספת. לאב ממשיך לקדם את מותג החליפות שלו. הוד ממשיך להיות לא יציב בהתקפה, וקליבלנד נזכרת שלברון כבר לא משחק אצלה לקראת נובמבר ויוצאת לרצף של 15 הפסדים רצופים. הם עושים את הפליאוף מהמקום השמיני, כדי לעוף לבוסטון.

תסריט הבלהות
לאב נפצע במשחק הראשון של העונה. סקסטון אומר למדיה שהוא חושב שהיל זקן ושהוא צריך לפתוח, הקבוצה משעה אותו לחודש והיל שם לו קוטג' בלוקר. הוד עושה שביתה עד שמעבירים אותו. לארי נאנס הופך להיות ספק הנקודות העיקרי והפנים של הקבוצה. קליבלנד מסיימת במקום השני מהסוף (רק סקרמנטו גרועים מהם), וזוכים לבחור רק 4.

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. אחלה איתן. היא לא תעשה טנקינג עד שתראה שהיא גרועה ואז כן תתחיל לעדות טנקינג מפברואר. סקסטון לדעתי יפתח בחמישייה. אני גם מאמין שיהיו טריידים על השחקנים בפברואר ובקיץ הבא כולל לאב. אני צופה שהם יאבקו על מקום 8. אני לא רואה ללא פציעות מהותיות את בוסטון פילי באקס טורנטו אינדי וושינגטון נשארות בחוץ. נותן מאבק על 2 מקומות שיהיה בין דטרויט מיאמי קאבס ובולס. לדעתי יסיימו 9 או 10. אני חושב שותיקים כמו גינאר ותומפסון והיל ישבקו לגמרי כי אין להם שם ערך וכולם יוטרדו. הוד יסכה מן הנפקר ויביא איזה 16 18 נק למשחק עכשיו שהמלך לא שולט בו ונראה לי שגם יעיפו אותו משם במהרה. קבוצה חלשה ומוגבלת שלמזלה יש חלשות ומוגבלות יותר באזור שלה.

    1. אני חושב שיש כאן רצון להיות תחרותיים, ולא להסריח את הפרקט כמו הפעם שעברה. לקליבלנד יש שחקנים לא רעים בכלל, הם פשוט בנויים מאוד לרוחב.

  2. תודה איתן.

    קבוצה חלשה מאוד ולא יעזרו סיפורים על הלחימה של ג'ורג' היל או קווין לאב. אחד מעבר לשיא ופציע והשני מנפח מספרים נעדר אישיות שכל השפעה שלו על הישגי הקבוצה היא מקרית בהחלט.

    1. אני חולק עליך. לאב היה ספק נקודות יציב מאוד גם בעונה הרגילה ובמיוחד בפליאוף בדקות שלברון נח. הם שווים פליאוף

  3. כיף שנפתחה עונת הופס באופן רישמי. תודה על כתבה מעניינת. אני חושב שבאמת קשה לחזות איך תראה הקבוצה השנה. אין קבוצה אחרת שטומנת פוטנציאל כה הפכפך, ובמזרח זה עלול להספיק. ייתכן מאוד שבלי הלחץ מלברון דווקא נראה שלל שחקנים אחרים פורחים. או ההיפך. לכן התעלומה הגדולה.

  4. "כניעה ללא תנאי ללוחמים מחוזקים בעוגייה" – ענק!!!

    אין סיבה שסקסטון לא יהיה חמישייה. הקאבס חייבים לפתח את הרוקי שלהם.
    חמישייה: סקסטון, היל, הוד/סמית' (עדיפות להוד), לאב, תומפסון.

    לדעתי עד סוף השנה סמית, קורבר וכנראה לאב לא שם.

    אולי יהיו אופטימים לאחר 10 משחקים. לא רואה אותם בפלייאוף או נלחמים עליו בשום מצב.

    1. גם אני חושב שכדי להעביר את קורבר ואת ג`י אר. השאלה אם ימצאו תמורה סבירה
      לעלות עם סקסטון בחמישיה, זו הכרזה על עונת טנקינג. לא מאמין שהם שם

      1. לאו דווקא. יש לך גארד עם יותר פוטנציאל ממנו כרגע בסגל שלהם? אני בספק. יעשו מה שניסו לעשות עם היל בקינגס (ליד פוקס – שלא היה ממש בהצלחה).
        סקסטון הוא כרגע העתיד לשהם והם חייביםן לתת לו דקות. זה לא אומר טאנקינג כי לאב עדיין אול סטאר ויש סביבו וותיקים

      1. כי קבוצות ירצו שחקן טוב שחתום לכמה שנים (מי שתרצה לקחת אותו).

        ייתכן גם כרגע שהם כן רוצים אותו (מה שאני חושב) ובונים עליו אבל שיראו שהקבוצה לא בכיוון יעשו שינוי מסלול. התקרה שלהם זה מקום 7 במזרח בעונה גדולה של לאב.

        אני חושב שהוא יוטרד בפברואר ואם לא אז בסוף העונה. אני מאד אופתע אם לאביהיה בקאבס בעונה הבאה.

        1. הוא בן 30 (יומולדת ביום שישי!) והחוזה הזה יקח אותו לגיל 34 – נראה לכם שקבוצות יעמדו בתור לקחת חוזה של 30 מליון לעונה שישאיר להם שחקן מזדקן שאף פעם כבר לא יהיה פרנצ׳ייז וגם לא ממש עושה הגנה? כי אף אחד לא למד כלום מהחוזה של כרמלו?
          לקליבלנד זה התאים כי הם לא רוצים לעשות טנקינג ואין אף שחקן רציני אחר שרוצה לחתום שם. אני גם בספק אם יש לחוזה הזה את הערך שוק שאתם מדמיינים כאן. הכי הרבה שהם יקבלו זה בחירות נמוכות מקונטנדרית שהולכת אול-אין.

    2. החמישיה שהצעת לדעתי טובה מאוד , אם תומפסון יחזור לשחק כמו לפני הקרדשיאנס אנחנו נעשה את הפלייאוף לדעתי , יש לנו את נאנס שיכול לתת עונה גדולה כסיקס מן רק צריכים להאמין

      1. צריך לוגו חדש. הלוגו עם לברון פורס ידיים והטלק באוויר של ווי אר אול וויטנס פג תוקף.

        עכשיו צריך לןגו של לאב פורס ידיים עם טלק באוויר תחת ווי אול בליב ואז יש לכם סיכוי

  5. מעולה תודה רבה.
    אותי בעיקר מעניין איך טיירון לו יתפקד בפעם הראשונה כמאמן ראשי לאחר שהיה עוזרו של זה שלקח את כישרונו להוליווד.

    1. אחרי שראיתי אותו העונה ובפליאוף, לדעתי הוא הוכיח את עצמו. אל תשכח שהוא שיחק אצל פיל ג`אקסון והיה עוזר של דוק ריברס. כדורסל הוא יודע

  6. אני הייתי מהמר על עונה של 30 נצחונות,אבל אני לא אפול מהכיסא אם יגרדו מקום 8,במזרח זו לא משימה מי יודע מה קשה. תודה רבה איתן, טוב שעונת הפריוויוז שוב איתנו

  7. לא רע. יעשו פלייאוף לדעתי. המפתחות הם הבריאות של השחקנים, אם לאב יחזור לנהל משחק מהפוסט כמו במינבוטה ולא יהיה הרול פלייר שהיה בקליבלנד וקו אחורי של היל ליד סקסטון. מעניין מה יקרה עם הוד.

    1. מסכים שהוד ושריר החשק שלו הם שאלה פתוחה. אם הוא חותם הוא יכול להיות שחקן מוביל.
      מצד שני, לו יבש אותו כל הפליאוף, ובדקות שנתן בגמר המזרח הוא הוכיח שהוא אחלה שחקן

          1. רק הקאבס יכולים למעשה להציע לו משהו – זה המילכוד שלו. השאלה כמה הם צריכים להציע לו כדי שאשכרה יוציא משהו מעצמו.
            אולי בסוף ישחק על הקואליפיינג אופר ויהיה חייב להוכיח את עצמו.

  8. היו חייבים ללכת חזק על טנקינג השנה. אלא אם כן סקסטון מפתיע והופך לפרנצייז (לא יקרה) הם צפויים להכנס לאיזור הדמדומים שם מקומות 8-11.

  9. עד שלא יתעוררו באוהיו ויבינו ש JR וטריסטן זה לא חומר לחמישייה ב NBA הם מהר מאוד יהיו בטנקינג (אם הם לא רוצים לעשות את זה מלכתחילה). לא חושב שיש בכל הליגה שוטינג וסנטר פותחים יותר גרועים מהשניים האלה. טריסטן לפחות שומר וריבאונדר לא רע, אבל מגן טבעת רע ולא מסוגל לשים את הכדור בסל אם זה לא דאנק. JR פשוט גרוע ואחרי הפלייאוף האחרון הוא בכלל חייב לשלוח זר פרחים לחברון כל בוקר על החוזה שהוא בעדר לו (ולטריסטן). סקסטון חייב לפתוח, עם קלרקסון הוד לאב ונאנס ועל שאר הווטרנים מהספסל. רק ככה יש לקאבס סיכוי להיות תחרותיים. אני לא רואה מצב שהם בפלייאוף השנה

    1. אמירה שאני לא מסכים איתה.
      לקחו אליפות עם שניהם כשחקני חמישיה משמעותיים.
      הם בירידה, זה נכון, אבל זה רחוק מהקביעה שלך

  10. אני מחבב את לאב, אבל לא מחזיק ממנו יותר מדי בשלב זה של הקריירה שלו.
    לדעתי קליבלנד לא מגיעה לפלייאוף.

  11. תודה רבה איתן, אחלה סיפתח לסדרת הפריויוו.
    קליבלנד של לאב יכולה להיות קבוצה לא רעה ובעיקר סימפטית, כך שאני "בעדם".

    לא יודע מה אפשר לקבל עבור סמית' וטריסטן, אבל אם אפשר הייתי שולח אותם, אולי לקונטנדרית שרוצה ניסיון מהספסל. אם לא, כנראה שישאר כי קליבלנד לא במצב לוותר על בחירות עתידיות כדי להיפטר מהחוזים שלהם.

    נראה לי שינסו להגיע לפלייאוף כדי להבהיר שהקבוצה חיה וקיימת גם בלי לברון. אם יתחילו טוב ישארו במוד הזה, אם יראו שאין סיכוי יעשו טריידים עם מחשבה לעתיד.

    מעניין מי תרצה את לאב. דדי בזמנו דיבר על יוטה, אולי הקליפרס? נראה

  12. זה קצת התפלספויות… הרי היה די ברור בשנה שעברה שמדובר בלברון וחבורת מוגבלים, כל אחד בדרכו, הוצאת את לברון, נשארת עם חבורת מוגבלים, כל אחד בדרכו… (לא מכיר את סקסטון, אולי הוא כן שחקן שלם, אבל אם לברון לא הספיק, אז גם הוא לא יספיק)

  13. תודה איתן, אחלה טור ! אני חושב שקליבלנד יתחרו על המקום השמיני במזרח, הרבה תלוי בהתפתחות של סקסטון והוד ובהפחתת הנזק של סמית ותומפסון

  14. תודה רבה איתן
    הבעיה של הקאבס וזה כבר משהו שניתן לפתור היא ההגנה – הוד, קלרקסון קורבר וסמית הם לא מגינים טובים. מאמן הגנה טוב יכול לפתור את זה זה בצורה לא רעה ואפשר לראות בבוסטון כמה התיאום ההגנתי הוא חשוב בשביל ליצור קבוצת הגנה חונקת.
    מבחינת פוטנציאל הם קבוצה די מבטיחה: התקפית הוד היל קלרקסון לאב קורבר מוציאים לפועל די טובים הגנתית TT היל ונאנס הם סבבה לגמרי
    מאמין שהם יצליחו להשתחל לפלייאוף.

  15. האם יש עוד פריוויו פתיחת עונה של קבוצות אחרות או שזה הראשון?

    אחרי חודשיים בחו"ל, תקלו עליי את החיפוש 😀

    תודה

      1. אתם לוקחים את זה ממש מילולית. הכוונה לקבוצה שמתחילה בנייה ללא הרבה שאיפות. (ג'יי אר לא היה בקאבס כשבלאט קיבל את הג'וב – TT השריד היחיד ונראה לי שבלאט היה מוותר עליו בכיף…).

  16. אני כן רואה אותם מגיעים לפלייאוף, מקומות 7-8 במזרח הנחלש הם ריאליים לחלוטין.
    חוץ מבוסטון טורונטו ופילי, שאר המזרח הוא או בינוני (באקס וושינגטון וכו'), או חלש להחריד (ההוקס בקושי קבוצת D ליג), הקאבס לדעתי איפשהו באמצע של קבוצת הבינוניות.

    תודה על הפריוויו!

    1. הבאקס ווושינגטון שהזכרת הן קבוצות עם פוטנציאל בשמיים שיכול להתפוצץ, וגם אם לא יתפוצץ הן עדיין הרבה יותר טובות מקליבלנד. גם אינדיאנה הראתה השנה שהם רמה אחת מעל מה שמתבשל בקליבלנד. זה משאיר את קליבלנד להאבק על המקומות 7-8 עם קבוצות כמו דטרויט מיאמי שיקגו ושארלוט, שלדעתי גם כן יותר טובות מקליבלנד. קליבלנד יגמרו קצת מעל הניקס ואורלנדו, עם בחירת לוטרי לא גבוה במיוחד שלא תקדם אותם יותר מידי.

      1. לא כל הבינוניות שוות, אמרתי שהקאבס בדרג ב' בין הבינוניות.
        אבל הבאקס (וגם הפייסרס במידה קטנה יותר) הן קבוצות של שחקן אחד שמוקף בהרבה בינוניות. פוטנציאל? אולי, אבל פוטנציאל לא ממומש, ועם זה לא הולכים למכולת.
        הוויזארדס עוד יכולים להיות טובים, אבל בכנות כבר נמאס לי להתאכזב מהם שנה אחרי שנה.

        השאר, שוות פחות או יותר לקאבס, לא רואה בהן איזשהו edge על הקאבס.

  17. איזה כיף…. פתיחת עונה.
    לקליבלנד יש מספיק שחקנים כדי לחקות את האליפות האחרונה של דטרויט.
    זה לא יקרה.
    מצד שני…. מי האמין שדטרויט תיקח אז 🙂
    וברצינות, הכי מעניין לראות אם מישהו יפרח בפתאומיות אחרי היעלמות צל המלך.

  18. עבודה נהדרת ומקצועית!

    ללא פציעות זו קבוצה טופ 8 במזרח:
    טורונטו, בוסטון, פילי, אינדי, וויז, מילווקי ומיאמי טובים יותר על הנייר אך היא בהחלט יכולה להיות חלק מדבוקה שנייה של קבוצות הכוללת את דיטרויט, ברוקלין, שארלוט ושיקגו שיאבקו על מקומות 7-8 בפלייאוף

  19. המזרח גם ככה חלש יחסית למערב, אז לא הייתי פוסל את קליבלנד מגיעה לפלייאוף… למרות שהקבוצה עדיין לא קיבלה צורה אחידה כי עברה המון תהפוכות בהרכב השחקנים… העונה שלהם תלויה בעיקר בראייה נכונה של האייקון לו לטווח הארוך, אם הוא יידע לפתח את השחקנים (במיוחד את הרוקי שלו) השמיים הם הגבול

    1. תוסיף גם את שרלוט ,דטרויט והניקס לכאן… וכנראה גם שיקאגו הצעירה…בקיצור עדיף כבר להכנס לפלייאוף מאשר להשאר מקום 9 בלי סיכוי גדול לבחירת דראפט גבוהה …קצת תואמת ממפיס של השנים האחרונות (להוציא העונה החולפת שעשו טנקינג)…
      האמת פתאום אחרי הרשימה הזו ההימור על מקום 6-7 לא נשמע מופרך מדי כמו שהרגשתי שכתבתי אותו.

  20. בשעה טובה! CONGRATULATIONS לכולם, ובעיקר למידן – שאחרי שלפני שלושה חדשים אמר לי שהוא התעייף מלהיות אחראי על הפריוויו, ועל הפריוויו והסקירות כשתתחיל העונה, והייתי בטוח שזאת תהיה מטלה גדולה מאד נוספת עבורי – הוא שינה את דעתו. ככה זה – ניתן להוציא את מידן מהדברים האלה שהם הלחם והחמאה של האתר, אבל אי אפשר להוציא את האחריות של הפריוויואים והסקירות ממידן (שהוא עושה זאת טוב יותר מכולנו).

    אז תודה ענקית למידן, ואם יגיע יום והוא באמת יזדקק לעונת שקט ומנוחה מהאחריות הגדולה הזאת, כל הצוות יצטרך להחליף את מה שמידן לבדו עושה.

    תודה גם לאיתן על סיפתח טוב מאד שהציב רף גבוה לשאר הצוות כשיגיע תורם.

    בקשר לקאבס – א=ני מקווה מאד שהם יציבו קבוצה מתחרה שלא תבייש את עצמה. אני מאמצין שהם טובים מספיק להגיע לפלייאוף, ולהפתיע הרבה אנשים.

    חוזרים הביתה מהחווה היום בערב, וממחר גם אני חוזר לכתוב ולתרום.

  21. מוזר יהיה לראות את קליבלנד השנה. כמו לראות את המסכה של דארת' ויידר (שאוט אאוט לדור בלוך) יורדת ולגלות שנשאר רק צל שברירי של הדמות המאיימת שהייתה. ואז לבלות איתו שנה שלמה כשהוא ממש מנסה לא להזכיר שום דבר שהוא עשה כדארת' ויידר, אבל שניכם יודעים שזה שם, מתחת לפני השטח.
    אני בטוח שבקליבלנד מקווים שכמו כמעט כל אישה שעוברת מהמידווסט כדי להיות כוכבת בעיר המלאכים, לברון יחזור במהירה.
    ועד אז, יסתפקו בסקסטון הארדקסל. האיש, האגדה והסומו: https://www.youtube.com/watch?v=9vyD2TQkaMk

    1. לברון יהיה השנה בן 34. הוא ישאר בלייקרס לפחות שנתיים לאור התכניות בניה שלהם. לא נראה לי שיש מי שבקליבלנד בונה על זה שהוא יחזור מתישהו. אולי לעונת פרישה בגיל 40.

  22. במצב הנוכחי כל שחקן בקבוצה עם פוטנציאל לטרייד וזה מצב נפיץ ולא יציב…צפוי שהקבוצה תעבור הרבה מהפכות במהלך העונה וחצי קבוצה תיראה שונה…30 נצחונות בתסריט האופטימי ועונת בלהות, וככה זה אחרי שניבנו על לברון, הם גם ייפלו עליו.
    ייאבקו על מקום 10 במזרח.

  23. אחלה פוסט, וכמה כיף להתחיל להריח את הליגה.
    אני מהמר על סף פלייאוף לקאבס, אולי השתחלות מהמקום השמיני. מעניין יהיה לראות אם לאב מצליח לחזור לתפקיד שכבר מילא, כמוביל קבוצה, אחרי שהתרגל למעמד משני

  24. זו קבוצה של משרתים של האדון כשהאדון החליט לעזוב לאחוזה אחרת ולא לקח איתו אף אחד. אז בהתחלה זה יהיה מאוד נחמד התחושה של החופש והם ירצו להוכיח שהם שווים גם בעייני עצמם ויראו טוב. מצד שני אין יותר את מי לשרת ואין בשביל מה להילחם וככל שהזמן ינקוף הם יאבדו את רוח הלחימה ויעברו למצב שיוט ומנוחה אחרי 4 שנים אינטנסיביות ומתישות. יהיו עוד טריידים? לא יודע. יגיעו לפליאוף? יש מצב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט