אליפות ארצות הברית הפתוחה – היום הששי / רועי ויינברג

אחרי המאבק של נדאל והמשחק בין האחיות וויליאמס אין היום משהו מרכזי מדי. בכל זאת יש כמה משחקים לא רעים.

גברים:

20:15-ניק קיריוס-רוג'ר פדרר. המשחק המרכזי של היום. פדרר בכושר טוב ופייבוריט ברור,  אבל קיריוס מאוד מוכשר ויכול למתוח אותו ל-5 מערכות אם הוא תופס יום טוב.

20:30-פיליפ קולשרייבר-אלכסנדר זברב. דרבי גרמני בין שני שחקנים טובים מאוד בקרב על כרטיס לשמינית הגמר. יהיה צמוד.

00:30-דייגו שוורצמן-קיי נישקורי. שני שחקנים טובים, אבל יחסית אחרי השיא. לא יעברו את השמינית כנראה.

03:15-נובאק דיוקוביץ'-רשאר גאסקט. נובאק טוב ואלוף ווימבלדון, למרות שקצת התקשה בשלבים המוקדמים. גאסקט יכול להיות מוקש בדומה לקיריוס שפוגש את פדרר, אבל אנדרוג.

נשים:

20:00-קרולינה גארסיה-קרלה סוארז נבארו. המשחק המרכזי ביום לא מעניין של טורניר הנשים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. המשחק בין פדרר לבין ניק קיריוס יהיה חם כאש, במיוחד אחרי שפדרר התלונן בקול רם על עזרת השופט לקיריוס במשחק הקודם כשהוא היה על הפנים והשופט אחר לו "אני אתך, אבל אתה לא עצמך היום". איך לא זרקו את השופט זה מעל בינתי.

    1. המנצח בין פדרר לקיריוס יפגוש את ג'ון מילמן האוסטרלי, שהעפיל לראשונה בקריירה לשמינית של מייג'ור לאחר שניצח את מיכאיל קוקושקין מקזחסטן.

  2. היי רועי, תודה על הסיקור. כמה תיקונים:

    1. אפשר לומר שנישיקורי אחרי השיא, למרות שקשה לדעת כי הוא עוד חוזר מהפציעה, אבל שוורצמן בן 26 ונמצא בתקופה הכי טובה בקריירה שלו. הוא מקום 13 בעולם, ודירוג השיא שלו היה ביוני (זה כמו שתגיד שקריס מידלטון יחסית אחרי השיא שלו).

    2. נכון שזברב הוא צ'וקר ידוע בגרנד סלאמים, אבל הוא 4 בעולם. קולשרייבר בן 34, וגם בשיאו הוא לא היה ידוע כקוטל שחקני טופ 5. אמור להיגמר 3-0.

    3. בנשים יש לך את אוסקה-ססנוביץ: בייבי סרינה מול בייבי אזרנקה. מעניין מאוד למי שמתעניין ב-WTA. גם סיבולוקבה, גם אם היא מגיעה כאנדרדוג ברור מול קרבר, זה לא משחק משעמם.

  3. שאלה-
    בזה הרגע ברטנס הפסידה לצ'כית וונדרוסובה.
    העניין הוא שזו הפעם הראשונה שאני רואה שמערכה שלישית ומכריעה (התוצאה במערכות 1:1) מוכרעת בשובר שוויון.
    האם בכל מקרה, גברים ונשים, מערכה מכרעת לא אמורה להיות מוכרעת בהפרש של שני משחקונים (6:4, 7:5, 12:10 וכד')?

        1. הכל כולל הכל – לאור המרתונים שהיו בשנים האחרונות בשאר הסלאמים יש הרבה תומכים שבעד ש"ש בכולם – בווימבלדון האחרון ברבעי הגמר והחצאים היו משחקים ארוכים מאודדד ולא מן הנמנע ששחקן אחר היה זוכה אם לא היה מותש..

  4. כרגע 5:4 לפדרר. המשחקון השביעי, במצב של 3 לכול, נמשך כתשע דקות (יותר ממחצית הזמן של ששת המשחקונים לפניו). פדרר היה בפיגור 0:40 על ההגשה שלו, והציל בסך הכול 4 נקודות שבירה במשחקון הזה, בו ההגשה הראשונה שלו נתקעה מעט, כדי לנצח אותו בכל זאת.

  5. פדרר לקח בסך הכול 6 נקודות בהגשות של קיריוס. 5 מהן הגיעו במשחקון העשירי, בו הוא הצליח לשבור את האוסטרלי (בנסיון השני) כדי לעלות ליתרון מערכה בהתמודדות.

  6. 1:6 לפדרר במערכה השניה.
    מתפתח גם משחק מעניין בין אנג'ליק קרבר הגרמניה, האלופה בטורניר לפני שנתיים ומנצחת ווימבלדון הטריה, מול דומיניקה ציבולקובה הפייטרת מסלובקיה. כרגע תחילת מערכה שלישית ומכרעת.

  7. האמירה של פדרר היא לוחמה פסיכולוגית לכל דבר.
    עם basket case כמו קיריוס זה כל מה שצריך ובינתיים רואים את זה (בתקווה שאני לא מנחס את פדרר )

  8. אם יש משהו שסיבולקובה יודעת לעשות זה לסדר משחקים ארוכים. מצד אחד היא אף פעם לא מוותרת. מצד שני היא יכולה להוביל 4-1 עם הגשות שלה ולזרוק הכל…

    אחת השחקניות האהובות עלי (כשרון פר סנטימטר היא סרינה ויליאמס לפחות)

  9. אגב, סוארז נבארו מנעה קרב חתולות בין מלדנוביץ וגרסיה.

    רקע: שתיהן שיחקו זוגות, ואפילו לקחו ביחד את הרולאן גארוס (בערך כמו אנדי מארי והזכיה בווימבלדון) ואת הדייויס ב-2016, ואז גרסיה החליטה להתמקד ביחידים. אז איך היא הודיעה לבת זוג הספורטיבית שלה למשחקי זוגות ודייויס שהיא עוברת להתמקד ביחידים, ארוחת ערב במסעדת מישלן? כרטיס טיסה לסיישל לחופשה משותפת? לא. בהודעה.

    בקיצור, סוארז נצחה את מלדנוביץ בסיבוב הקודם, וכדי להיות פיירית גם לקחה את גרסיה בסיבוב אחרי זה. זה היה יכול להיות המפגש הראשון מאז הריב, אבל נצטרך לחכות.

    1. מעניין מאוד.
      מלאדנוביץ' בבחינת מסתורין בעיניי. שחקנית זוגות מעולה ועם פוטנציאל גדול גם ליחידות, שבינתיים לא מממשת אותו (אולי מזכירה מעט את ואצק פוספישיל הקנדי ממוצא צ'כי, מן ההיבט הזה).

  10. ציבולקובה מפתיעה את קרבר ועולה לשמינית. פדרר ניצח 5:7 בשלישית וממשיך אף הוא לשבוע השלישי.
    לילה טוב ושבוע שקט וטוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט