הדג הדג נחש פזמו – גם אני כמו כל היהודים עוסק במספרים
לאחר סיימו של הפרוייקט אפלטון זרק רעיון לדרג את 50 השחקנים שנבחרו בפרויקט
הרמתי את הכפפה ( לא את גארי פייטון ) והכנתי מדרג של 50 השחקנים בפרוייקט
תנו לייק לשחקן שאתם חושבים שהוא אגדה והתלעמו מאלו שלא. אני מאמין שהסטסיטקה תתיישר בסופו של דבר
50 האגדות של 96 נבחרו על פני 50 שנות משחק והתוספות של ה -50 על פני 22 שנים ( אפשר לומר 30 עם חפיפה מסוימת )
באופן אישי אני חושב שחלק גדול מהשחקנים שקיבלו פוסט לא ראויים לטייטל אגדה אבל שיהיה ….
הטופ 22 שלי בהנחה שמישריים קו עם ה 50 מ 96 הנתון שבולט באופן קיצוני הוא מיעוט הסנטרים בעידן המודרני :
לברון ג'יימס – תשנאו אותו ,תחבבו אותו ,תסגדו תקראו לו שיקוץ הוא השחקן הכי גדול במילניום הנוכחי. ההישג שלו של 8 גמרים רצופים בעידן המודרני ראוי להערכה. הוא גם פתח את הדרך שכל האמצעיים כשרים בדרך לאליפות עם הסופרטים במיאמי
קובי ברייאנט – תחרותיות ,תשוקה למשחק ורצון לנצח שמים את קובי במקום ה 2 . מאוד בעייתי כשאתה על המשבצת של הור רממותו מ.י.ק.ל ג'ורדן. קובי סיפק רגעים אדירים והוא שילוב קטלני של הגנה/התקפה
טים דאנקן – הוא לא השחקן ה 3 בטיבו אבל כמכלול 5 אליפויות ובעיקר האישיות שמים אותו בטופ 3. האיש שהספרס לא הייתה נראית כמו שהיא נראית בלעדיו
קווין דוראנט – קאפ-קייק שמפ-קייק. אחד השחקנים הכי גדולים שהמשחק הזה ראה. 2.10 ס"מ בגוף של גארד עם יכולת לשים את הכדור ברק רשת מכל נקודה על המגרש. תהיה עליו ביקורת על המעבר ל GSW אבל בשטרה התחתונה מדובר על שחקן שהוא עילוי
סטפן קארי – אם לא דוראנט הוא היה 4 . שחקן ששינה את המשחק לנצח. בעל הקליעה הטובה בליגה מאז ומעולם. הוכיח שדאון טאון זה כור מחצבתו. חסר לו FMVP בארון.
דירק נוביצקי – אין להכביר במילים על דירק. שילוב של אישיות ויכולת קליעה. 21 עונות בליגה כולן בדאלאס. הגנה או לא נוביצקי האירופאי הגדול ביותר בכל הזמנים
קווין גארנט – אחד משחקני הפנים הכי מגוונים בתולדות הליגה.ווינר גדול ודעתן גדול לא פחות. המעבר שלו לבוסטון עזר לו לזכות באליפות
ראסל ווסטברוק – שמעון לא השתלט לי על המקלדת אבל מי שהצליח לרשום 2 עונות ממוצע של TD אגדי בכל קנה מידה. חסר לו גרוש ללירה ( יותר נכון בורג ) הוא אחד השחקנים הכי וורסטלים שיש
אלן אייברסון – בשיאו היה אחד השחקנים המלהיבים בליגה. משך את פילידלפיה לגמר. דעך בצורה חדה. לראות אותו מתרומם ונכנס לסל וחוטף ממפלצות הליגה נותן תקווה לכל שחקן בגובה 1.80 ואסימון שזה אפשרי לשחק בליגה
דווין וויד – SG פנטסטי והשחקן הכי גדול בתולדות מיאמי
דניס רודמן – מר הגנה ומר ריבאונד 5 אליפיות ( 2 עם הפיסטונס ) ועוד 3 עם הבולס. כחושבים הגנה חייבים לחשוב רודמן
סטיב נאש – אחד הרכזים הכי גדולים בתולדות הליגה. למרות 2 תארי MVP לא הופיע מעולם בגמר ( היחיד יחד עם דרק רוז)
ג'ייסון קיד – קיד אחד הרכזים הכי מגוונים בליגה, אם הייתה לו את הקליעה של נאש ….
ריי אלן – שחקן עם הקליעה הכי נקייה בתולדות הליגה.אפשר לרשום לזכותו אליפות גדולה של מיאמי
רג'י מילר – אחד הקלעים הגדולים בתולדות הליגה ורשום על רגעים גדולים בתולדות המשחק
ראשיד וואלס – פוטנציאל להיות אחד מה PF הכי גדולים בתולדות המשחק. שחקן מאוד כשרוני עם יכולת קליעה ריבאונד הגנה ועוד. החבילה (הכמעט) מושלמת
פאו גאסול – וניל אירופאי עם פרצוף מעט בכיין. שותף בכיר ל 2 אליפיות של הלייקרס
ג'יימס הארדן – עוד יכול להגיע רחוק יותר ,מקומו ב 20 מובטח
כריס פול – אמנם ללא הצלחה בפלייאוף אבל אחד מהרכזים הנדירים הליגה
גארי פייטון – מתאים לטופ 20 כמו כפפה
כרמלו אנטוני – סקורר גדול ושחקן עם פוטנציאל ענק , מקבל המון ביקורת אבל יפרוש טופ 10 בקלעי כל הזמנים
פול פירס – הרוח החיה של בוסטון בעידן שלאחר הקבוצה הגדולה של שנות ה 80.
 
סכין בגב האומה
1 ספט 2018 12:12:57טים הארדווי רשום בתור טימי דאנקן
סכין בגב האומה
1 ספט 2018 12:13:15אה, ופרוייקט מגניב, תודה.
Mbk
1 ספט 2018 13:48:13תודה תוקן
מזל שלא נרשם כטימי הארודואי ה 3
ד"ר רזי הופמן
1 ספט 2018 14:43:27מזל שלא נרשם כמוטי ארואסטי 🙂
רונדי הוד
1 ספט 2018 12:24:50לברון נמצא למעלה בראשמור ולא ראוי להיות בכלל מוזכר ליד השמות.
דרוג אפוי הבנה חסר מושג. הייתי רוצה לקבל את הדעת ודרוג של מנחם.
רונדי הוד
1 ספט 2018 12:28:191.לברון ג'יימס
2.שאקיל אוניל
3.דרעק נוביצקי
4.דאנקן האפור
5.בריאנט
כל השאר לא מעניינים.
Smiley
1 ספט 2018 12:33:32שאקיל נבחר ב-50 המקוריים של ה-NBA (כמה כבר אפשר לתקן את זה…)
רונדי הוד
1 ספט 2018 12:43:28אז אפשר גם להוציא את לברון מהדיון אם כל הכבוד לשאר הנחותים………..
Smiley
1 ספט 2018 13:33:05תוציא או לא תוציא… הליגה הוציאה את שאק בשבילך, שכבר בחרו בו
הציפור הנדירה
2 ספט 2018 01:42:20גם אם השאר פחות טובים יחסית עדיין הם מעולים ובהחלט מעניינים, גם אם בעיניך לא!!!
Ljos
1 ספט 2018 16:02:59דאנקן האפור כבר מזמן עבר להיות דאנקן הלבן.
"כל השאר לא מעניינים". "לא ראוי להיות בכלל מוזכר ליד השמות". לא, אל תסתיר. ספר לנו מה אתה באמת חושב על מי שהוא לא לברון.
אבל יש לי רק שאלה אחת – https://www.youtube.com/watch?v=Gnwj52llwSQ
Smiley
1 ספט 2018 12:31:45"טים דאנקן – הוא לא השחקן ה 3 בטיבו אבל כמכלול 5 אליפויות ובעיקר האישיות שמים אותו בטופ 3. האיש שהספרס לא הייתה נראית כמו שהיא נראית בלעדיו"
אני דווקא כן חושב שדאנקן היה אחד השחקנים הטובים ואכן נמצאלמעלה עם לברון וקובי. הבעיה של דאנקן הייתה השקט וה"פשטות" שלו. הוא פשוט לא היה מלהיב עם יחסי ציבור.
אבל הוא המרכז שכל המערכת של הספרס נהפכה לכזו. שחקן בדור (כולל אופי)
רונדי הוד
1 ספט 2018 12:46:45*******קאריזמה לא קונים בכסף אבל שופטים כן
תשאל את טים דונגי.
שוכחים לדאנקן האפור את השנים שהספרס הייתה הקבוצה הכי מלוכלכת ומשעממת בליגה.
Smiley
1 ספט 2018 13:32:25אתה באמת רוצה שאני אצליח להתייחס לזה ברצינות?
הערבי
1 ספט 2018 15:39:23קבוצה שתולהאת החולצה שלשחקן כמו ברוס בואן שחוץ מלנסות לפצוע את קובי וטרייסי בתנועות קונג פו במהלך שנות האלפיים לא הייתה לו תעסוקה היא קבוצה מלוכלכת וגם העבירה של הורי על נאש בגלל דברים כאלה כאשר פאטצוליה פצע את לינארד ופופ תקף אותו שהוא שחקן מלוכלך ועושה את המהלכים האלה בכוונה צחקתי שעות .
הציפור הנדירה
2 ספט 2018 01:44:39זה לא משנה את העובדה שדאנקן היה כוכב על ומגדולי הפאוורים בעל הזמנים אם לא הגדול שבהם (אצלי הוא שני אחרי בארקלי שהינ קלעי וריבאונדר טוב יותר בגובה של גארד ושחקן חכם לא פחות ומגוון).
Smiley
2 ספט 2018 02:50:37לכל קבוצה יש שחקנים מלוכלכים (יותר ופחות). כמו בואן לא חסרים אחרים…
דטרויט עם הבאד בויס, רון ארטסט, בראד מילר, פטריק בברלי (ווסברוק מוסר ד"ש).
בואן קיבל את הכבוד הראוי לו מהספרס כי עשה שם קריירה יפה מאוד (אליפויות ועוד כמה דברים מעבר למשחק מלוכלך).
וכמו שהציפור רשם, דאנקן מבחינה כדורסלנית (לפחות אצלי) הוא גדול ה-PF בכל הזמנים. אשף כדורסל.
הציפור הנדירה
2 ספט 2018 07:24:15אני אישית מדאגאת בארקלי כגדול הפאוורים כי היה פאוור אדיר בגובה של גארד וריבאונדר טוב מדאנקן וגם קלעי גדול ממנו. אך דאנקן בהחלט מועמד ראוי לגדול הפאוורים.
שמעון
1 ספט 2018 16:43:37טימי נהנה מהמערכת של הספרס. הוא נפל ביכולת שלו מקובי ולברון מהותית.
הציפור הנדירה
2 ספט 2018 01:40:16ביכולת שלו בעמדה שלו הוא לא נפל מהיכולת של קובי בעמדה שלו. דאנקן יכול להיחשב לפאוור הגדול בכל הזמנים והיה וינר ומנהיג יותר גדול מקובי ושחקן חכם לא פחות אם לא יותר ומגוון לא פחות. ובמכלול היכולות והתכונות בכדורסל לא נפל מקובי אם לא עבר אותו.
Smiley
2 ספט 2018 02:47:22לא בטוח. אם כי מדובר בשני תפקידים שונים. קובי SG ודאנקן PF-C.
קובי היה בעל מערכ יחסי ציבור משומנת ביותר ב-LA מאשר דאנקן, שבטבעו שקט ולא מחפש את אור הזרקורים, בסן אנטוניו.
מבחינה כדורסלנית. דאנקן היה אבן הפינה לכל המערכת (והאליפויות של הספרס). אצלי עדיים לקובי יש את השורה ששאק היה חלק מרכזי יותר ב-3 אליפויות הראשונות (ושים SG אחר מהרמה הגבוהה וכנראה זו תהיה אותה תוצאה).
יכול להיות שדאנקן גם הפך את המערכת של הספרס למה שהיא? כוכב שקט וצנוע שבא לעבוד בשקטולא מחפש תירוצים. משתמש בחוכמת משחק וביסודות המושלמים שלו כדי לנצח (בלי דאנקים, צעקות, טראש-טוק וכד').
וכל זה בלי להמעיט מהיכולות הכבירות של קובי, שבהחלט מקבל את כל הסופרלטיבים.
שמעון טבדי
2 ספט 2018 13:16:18ייתכן גם ייתכן שהצדק עמך.
בכל מקרה הכל סובייקטיבי. אצלי הממבה שני רק למייקל.
אגב אני מאד תפסתי מטימי שלא תחשוב אחרת, הוא היה שחקן מדהים משני צידי המגרש.
איתי
1 ספט 2018 12:45:20יופי יופי, picking the best of the best
שי אבן צור
1 ספט 2018 12:49:21איך כרמלו נמצא ברשימה ורג'י מילר לא?
Mbk
1 ספט 2018 12:52:30אל תשמיץ
שי אבן צור
1 ספט 2018 20:14:57אופס, פספסתי
סליחה
נתן
1 ספט 2018 13:27:32הייתי מניח את וויד מתחת לנוביצקי.
ג'ורג' חבש הסקרן
1 ספט 2018 18:04:54מזכיר לי משום מה את הוראות הבימוי של ג'ורג' עובדיה: "גע לה בחזה!"
הציפור הנדירה
2 ספט 2018 07:30:28אני הייתי שם את גארנט לפני נוביצקי שאמנם היה אדיר בהתקפה והגדול ביותר בין שחקני הפנים בקליעה מרחוק (ומהקו), גארנט היה אדיר בהגנה וטוב בהרבה בהתקפה ממה שנוביצקי בהגנה ושחקן מגוון יותר שטוב משמעותית מנוביצקי בכ"ח ובמסירה ובחטיפה ובחסימה.
Berch
1 ספט 2018 13:49:52תודה על ההשקעה מידן…. אין עליך 🙂
דביר
1 ספט 2018 14:07:08לא מבין את זה לא בוחרים שחקנים בדירוג כזה בגלל שהם סמלים או אהובים אלא לפי יכולת. מה לעשות דאנקן הושפל על ידי שאק במשך 3 שנים עד ששאק ירד ביכולת גאסול מדורג לפני קיירי אירווינג וקוואי לאונרד ? באמת? יאן מינג ווקר כזה גבוהה? . בקיצור 1 לברון 2 שאק 3 קובי 4 דאנקן 5 דוראנט 6 סטף קרי 7 נוביצקי 8 וויד 9 אייברסון 10 גראנט. נוביצקי אוברייטד מטורף האליפות של דאלאס ? ג'ייסון טרי קיד מריון וכדומה נתנו את חודש חייהם ובגלל זה הם זכו נכון שהוא נתן כמה הופעות טובות אבל זו לא תצוגה כמו של וויד בגמר 2006 או לברון ב4 הכמרים האחרונים וכדומה. רודמן? היה שחקן הגנה מעולה ריבאונדר ענק אבל לא שחקן שיכול להוביל קבוצה לבד. גינובילי ? היה מספר 3 קלאסי בקבוצה מעולה שזכתה באליפות לפניו. פארקר גם לא כזה גדול ולא היה בחיים טופ 10 בעולם( גם גינובילי לא היה ) . קיירי נתן הופעה גדולה ב2 גמרים קוואי היה mvp של הגמר ב2014 למרות שהיו שם שחקנים כמו דאנקן וויד ולברון פארקר גינובילי ובוש.
שמעון
1 ספט 2018 16:42:27כנראה לא ציפית בפארקר בשיאו עשה בקריירה הרבה יותר ממה שקיירי עשה עד היום. קיירי עם הופעה אחת עד כה בחמישיית העונה השלישית. קיירי טרם הוכיח שהוא מסוגל להוביל קבוצה אם כל הכבוד להופעות גמר יפות. קאווי כנל 2 עונות ופיינלס אמויפי לא מבטיח לו יותר מידי שיתן כמה עונות ברציפות מעל 25 נק נדבר על מעמדו.
Smiley
2 ספט 2018 02:52:11תגיד החלפת שמות? שאק נבחר ב-50 האגדות המקוריות של ה-NBA. לפחות תבדוק את עצמך בשמות של הדירוג
הציפור הנדירה
2 ספט 2018 07:31:55עובדה ששמת את נוביצקי במקום שביעי! אז אצלך הוא לא אוברייטד!!!
משה פ
1 ספט 2018 14:11:23הפרוייקט לא נגמר… אפשר לעשות עוד כמה מאמרים שרק מנתחים את התוצאות.
בכל אופן הדירוג שלך קלע כמעט בול לדירוג שלי. לא רק העשרים הנבחרים אלא גם הדירוג שלהם דומה למה שאני הייתי מדרג, כמובן עם שינויים קטנים (כרמלו והווארד לדעתי לא צריכים להיות ברשימה הזו. בין ה-50 הגדולים כן, בין ה-22 לא).
ובכל מקרה לדעתי הליגה פספסה קצת – שאקיל צריך להיות ברשימה הזו ודניס רודמן ברשימה המקורית. השנים הגדולות שלו היו לחלוטין אחרי 96. אם היה ברשימה הזו איפה היה נכנס? אני חושב במקום 3 אחרי קובי פאני מניח שיהיו הרבה שידרגו אותו לפני קובי).
יאיר
1 ספט 2018 14:30:00דניס רודמן בלי 3 האליפויות של הבולס שהיו אחרי הבחירה ב96' לא היה שווה 50 הגדולים
ד"ר רזי הופמן
1 ספט 2018 14:40:13גיסנו
איך קובי מקום חמישי?
אפילו שאני בוסטון בדם יודע להאריך יריב ענק כמו קובי בראיינט.
מקסימום הייתי שם אותו אחרי טימי.
שמעון טבדי
1 ספט 2018 15:11:28יש לו הרבה הייטרים מה אתה לחוץ
שמעון טבדי
1 ספט 2018 15:11:06דירוג 50 הגדולים משנת 1996 (ללא המקוריים שנבחרו ב50 הגדולים המקוריים) אם הם פורשים היום מי שעדיין פעיל
1. קובי
2. לברון
3. דאנקן
4. דוראנט
5. נוביצקי
6. קרי
7. אייברסון
8. וויד
9. ווסטברוק
10. הארדן
11. גארנט
12. נאש
13. כריס פול
14. אנתוני דיוויס
15. גארי פייטון
16. קליי תומפסון
17. ריי אלן
18. פול פירס
19. רג'י מילר
20. וינס קרטר
21. פאו גאסול
22. טוני פארקר
23. כריס וובר
24. דוויט האוורד
25. אלונזו מורנינג
26. ג'ייסון קיד
27. כרמלו אנתוני
28. טרייסי מגריידי
29. ראשיד וואלאס
30. דרק רוז
31. קווין ג'ונסון
32. פני הארדוואי
33. גרנט היל
34. קאווי לאונרד
35. מיץ' ריצמונד
36. טים הארדוואי
35. פול ג'ורג'
36. אמרה סטודמייר
37. קיירי ארווינג
38. כריס מאלין
39. שון קמפ
40. יאו מינג
41. כריס בוש
42. מאנו ג'ינובילי
43. צ'אנסי בילאפס
44. מארק גאסול
45. יאניס
46. ג'ון וול
47. פז'ה סטויאקוביץ'
48. דיקמבה מוטומבו
49. בן וואלאס
50. דניס רודמן
avri
1 ספט 2018 20:54:39איבדתי אותך ב 1. קובי
ד"ר רזי הופמן
1 ספט 2018 21:10:10קובי וטימי שני מקומות ראשונים.
אובייקטיבית
הציפור הנדירה
2 ספט 2018 01:53:36קובי בשום פנים ואופן לא לפני לברון ודוראנט.
ד"ר רזי הופמן
2 ספט 2018 07:54:00מה?
מה עם אובייקטיביות? אני יודע שאתה חובב לארי בירד ושהלייקרס לא כוס התה שלך אבל קובי היה ענק כמו טימי ובטח שיותר טוב מלברון ודוראנט לפחות עד שהשניים האלה יקחו עוד אליפות או שתיים.
שמעון
1 ספט 2018 22:43:26ממבה שני רק להוד רוממותו. הדבר הכי קרוב אליו מכל הבחינות.
הציפור הנדירה
2 ספט 2018 07:38:38שני אולי בסגנונו, אך לא בין כל השחקנים כשלברון ודאנקן ברשימה זו לפניו אך גם מג'יק ובירד בכל מקרה לפניו ואצלי גם לפחות וילט וראסל וכארים והחלום ושאק ובארקלי וגארנט ווסט ווייד.
שמעון טבדי
2 ספט 2018 08:13:55שני שני בהכל גם ביכולת גם בתארים. סגנו של הגדול מכולם אצלי ואצל רבים אחרים ובעיקר בין שחקני ה-NBA עצמם.
רובין
1 ספט 2018 21:36:40אם הם פורשים היום דיוויס 14?
שמעון
1 ספט 2018 22:45:11וודאי. דיוויס הוא שחקן טופ 30 אצלי משנת 1980. התקפה הגנה ומספרים לא נורמלים. חמישיית העונה כמו מכונה. והיכולת האישית המטורפת שלו ללא ספק.
הציפור הנדירה
2 ספט 2018 02:00:42דירוג כמובן סובייקטיבי לדעתך. גארנט ברמה דומה לדאנקן וצריך להיות הרבה יותר גבוה בדירוג ולפחות מקום שישי ולדעתי לא פחות מחמישי.
ד"ר רזי הופמן
2 ספט 2018 07:55:45אני אוהב את גארנט אבל אתה לגמרי סובייקטיבי.
אז לך עד הסוף, לארי הוא ה GOAT ולא מייק!
אסף
1 ספט 2018 15:18:52מידן תודה רבה. דווקא בגלל מה שרשמת על דאנקן מבחינתי הוא מספר 1,
ולברון אחריו. גם גארנט קצת גבוה לי בדירוג, לא בטוח שאם מסתכלים על ה-pf שהכנסת לא הייתי שם את ראשיד לפניו… אבל בכל מקרה מדובר בדירוג שתמיד יהיה סובייקטיבי וכיף להתווכח עליו. ושוב תודה.
הציפור הנדירה
2 ספט 2018 01:56:29איך ראשיד לפני גארנט?!
גארנט נמצא רמה אחת לפחות מעל ראשיד. גארנט שחקן מגוון יותר משמעותית ושחקן הגנה גדול יותר וחכם לא פחות אם לא יותר.
אסף
1 ספט 2018 15:28:21תודה רבה, חייב להגיד שקשה לי להצביע עבור שחקנים כמו ווסטברוק והארדן כאגדות, אחד mvp השני קבע שתי עונות עם TD אבל עדיין, כנראה שבראי הזמן יחשבו אגדות, כרגע לא מבחינתי
שמעון
1 ספט 2018 16:38:21כל אחד מהם 5 עונות מעל 20 נק עונות מעל 30 נק חברים קבועים 7 עונות ב2 חמישיות העונה 2 אמויפי ושחקנים בלתי רגילים אז מפריע לך שהם אגדות? מי אגדה אז במקומם רודמן הנגר? או גייסון קיד עם 12 נק ממוצע קריירה ששיחק במזרח ובליגה הכי חלשה אי פעם בשנתיים שהיה בגמר ששיחק כדורסל "נכון"? גם אם שניהם פורשים היום מקומם ב50 הגדולים של כל הזמנים במקרה הגרוע מובטח ונעול גם אם אתה לא אוהב אותם.
אסף
1 ספט 2018 17:47:32לא מבין למה אתה תמיד מתנגח פה בכולם, בסך הכל אמרתי שקשה לי לראות אותם כאגדות, תלמד לדבר כמו בן אדם ולקבל שלאחרים יש דעות שונות משלך. ורק בשביל להבהיר אני יודע שהם אגדות
שמעון קאט דה בולשיט
1 ספט 2018 17:51:19כל מה שהוא יודע לעשות.
לצחוק ולעלוב בכל מה ששונה ממנו ומהראיה החד מימדית שלו.
שמעון טבדי
1 ספט 2018 17:53:41למה להתנגח גיסנו? איפה התנגחתי איתך? מצטער אם נפגעת בכל מקרה.
ניסיתי רק לשכנע אותך 🙂
אסף
1 ספט 2018 21:45:53מרגיש כאילו אתה מחפש להתווכח בכל תגובה. הכל טוב
ג'ונס
2 ספט 2018 09:56:16ווסטברוק אוברייטד מטורף, יש עוד דברים חוץ מסטטיסטיקה בחיים
ובעיניי הרבה אנשים הווינריות הפעולות הנכונות וההקרבה של שחקן כמו דניס רודמן,שווה לנזק שווסטברוק עושה, עם כל הכבוד ל td שלו,בעיניי הוא שחקן שהקבוצה אף פעם לא הייתה חשובה לו ,אף פעם לא קיבל את זה שמבחינת יכולת הוא היה 2 לדוראנט,
Dani din
2 ספט 2018 10:31:04בלה בלה בלה
בשביל מי תקום באמצע הלילה? בשביל רודמן או בשביל ווסטברוק? אני חושב שהוא שחקן מגעיל ואגואיסט (גם קובי היה כזה) אבל עדיין מדהים וכיף לראות כל משחק שלו. וזה מה שעושה אגדות.
אשך טמיר המקורי
1 ספט 2018 17:01:381+
הערבי
1 ספט 2018 15:50:35מוזר שאף אחד לא כתב על רובר הורי בכל זאת יש לבחור 7 אליפיות יותר מכל אחד רשימה במיוחד שיש שחקנים שהשיגו פחות ממנו ונמצאים שם.
גם גראנט היל פג'ה סטויאקוביץ' אלונזו מורנינג פול ג'ורג צריכים להיות שם במקום שלישית RUN TMC דיאו וווקר/בן וואלאס/רונדו/ארינאס
הציפור הנדירה
2 ספט 2018 07:41:04שלישיית TMC נמצאת במקומה הראוי.
סכין בגב האומה
1 ספט 2018 16:05:31קצת מרגיז כל ההצבעות "הטקטיות". אפשר להתווכח על טוני פארקר (נניח, אני חושב שהוא כן בקלות), אבל איך לברון, קובי ודאנקן לא קבלו 100% מהקולות?
גיא רוזן
1 ספט 2018 16:25:03קודם כל, והכי חשוב –
תודה גדולה למידן, ולכל הכותבים.
אין כמו עונת המלפפונים, בשביל להתעסק בחיפוש אחרי המלפפון שמשתין הכי רחוק.
https://www.youtube.com/watch?v=vqHVVx4kkgk
דרוגים, זה עניין כל כך סובייקטיבי.
אבל אני שמח לגלות שרוב המצביעים שפויים! (!!! מוקדש לקרמר…)
וקצת יותר ברצינות –
הטופ 5 שלי מבין חברי הפרוייקט:
1. לברון. 3 אליפויות. 3 פיינלס MVP. ו-4 MVP. לטעמי, הפער בינו לבין המתמודד הבא התור גדול למדי.
2. דנקן. סמל של קבוצה. סמל של תקופה. סמל של תפיסת עולם.
5 אליפויות. 3 פיינלס MVP, ו-2 MVP. אני לחלוטין מבין את כל מי שבחר בו ראשון –
קשה שלא לכבד מישהו שהבסיסים שלו כל כך מוצקים (כן, זה היה משחק מילים לא מוצלח), שעשה כל כך הרבה עבור מועדון אחד.
3. קובי בראיינט. 5 אליפויות. 2 פיינלס MVP. ו-1 MVP.
סקורר ענק. מתחרה ענק. לא "כוס התה" שלי, אבל אי אפשר להישאר אדיש למה שהוא עשה על הפרקט.
4. סטפן קרי. 3 אליפויות. 2 MVP.
לטעמי, היה צריך להיות לו ברזומה פיינלס MVP אחד,
אבל זה שאין, לא משנה את העובדה –
ההצלחה של גולדן סטייט, זה קודם כל בגלל קרי. הקלע הגדול ביותר שיצא לי לראות, כזה ששינה את הכדורסל כפי שאנחנו מכירים אותו.
5. נוביצקי. אליפות. פיינלס MVP, ו-MVP.
שיחק מול כמה מהסקוררים הגדולים בכל הזמנים, והצליח לנצח, ולזכות באליפות שחתומה בראש ובראשונה על שמו.
האליפות ב-2011, הייתה רגע קסום של כדורסל. לעבור את הלייקרס של קובי, הת'אנדר של דוראנט וראסל, ואז לנצח את מיאמי של ווייד ולברון.
מדהים.
הציפור הנדירה
2 ספט 2018 07:49:57לגארנט אותם התארים של נוביצקי, אך גארנט היה שחקן מגוון יותר ושחקן הגנה גדול הרבה הרבה יותר וטוב הרבה יותר בהתקפה ממה שנוביצקי בהגנה והשפיע על הסלטיקס לא פחות ממה שנוביצקי השפיע על דאלאס.
אמנם דירוג הוא במידה רבה סובייקטיבי, אך השוואה אמתית ורצינית בין שחקנים יכולה להיות רק בהתייחס למכלול היכולות והתכונות ולשני צדי המגרש, ולכן שחקן שהוא אדיר בצד אחד של המגרש וטוב מאוד בצד השני ויותר מגוון משמעותית תמיד יהיה טוב יותר משחקן שאדמר בצד אחד של המגרש ובינוני לכל היותר בצד השני ופחות מגוון משמעותית.
גיא רוזן
2 ספט 2018 08:15:10למעשה, לא. אין לגארנט את אותם התארים כמו לנוביצקי.
נוביצקי זכה בפיינלס MVP. גארנט לא.
למעשה, גארנט אפילו לא היה בדיון, באותם פיינלס. נבחר פירס, ושני (ומי שלדעת לא מעט פרשנים קופח באותה שנה) בהצבעה היה ריי אלן.
תעדוף, בהגדרה, הוא סובייקטיבי.
אני סופר השפעה על קבוצה, אני מחפש מי השחקן שהביא הכי הרבה לקבוצה, שתרם הכי הרבה להצלחה שלה.
ולדעתי, נוביצקי עולה על גארנט בפרמטרים הללו.
היכולת שלו במאני טיים, היכולת שלו להתעלות בפלייאוף, "שוות" יותר להצלחות של הקבוצה שלו.
לנוביצקי ולגארנט יש זכייה + פיינלס ברזומה.
לצדו של נוביצקי יש שחקן אחד (קיד) ששייך לפרוייקט האגדות הנוכחי.
לצדו של גארנט היו עוד 3 כאלו (פירס, ריי אלן, רונדו).
ינון יבור
2 ספט 2018 12:45:32יוצא שאני מסכים איתך לחלוטין על שלושת הראשונים.
גם על השניים הבאים נראה לי, למרות ש-KD אולי יעבור אותם בהמשך.
שמעון טבדי
2 ספט 2018 13:23:01גיא למה לדעתך מגיע לקרי להיות מעל נוביצקי? סתם מעניין אותי לא בשביל משהו.
הרי עזוב רגע את ההצטרפות של דוראנט כי זה לא חכמה עד אז
קרי היה עם אליפות+הפסד בגמר
דירק היה עם אליפות+הפסד בגמר
שניהם שיחקו במערב בקונפרנס החזק.
קרי נתן 2 עונות שיא מטורפות שמאז הוא בירידה, דירק נתן מעל 10 עונות מפלצתיות ונשדדו ממנו שני תארי MVP ע"י נאש (אתה הסכמת על שוד אחד בלבד למרות שלא קראת לזה שוד) אז נזרום איתך, זה משאיר לו 2 MVP כמו לקרי.
עכשיו לדירק יש פיינלס אמויפי מה שאין לקרי.
באליפות שכל אחד מהם לקח דירק היה מרשים יותר אישית וגם בדרך שהאליפות נלקחה.
הגנה שניהם בינוניים.
אני חושב שלאורך קריירה נכון להיום דריק יותר מרשים וצ"ל להיות לפני קרי.
מה שכן קרי שחקן הרבה יותר מלהיב למרות שגם דירק היה פורץ דרך לשחקן בגובה שלו.
האם אתה נותן משקל לאליפויות של קרי עם דוראנט על פני דריק?
גיא רוזן
2 ספט 2018 13:37:40אני מבין ומכבד את שלל הטיעונים בעד נוביצקי. האהדה שלי עליו ידועה.
יש 2 סיבות שאני מציב את קרי לפני נוביצקי:
הראשונה, היא שהוא אבן הפינה של אחת מקבוצות ה-NBA הגדולות. 3 אליפויות ב-4 שנים.
(כתבת שאת נוביצקי שדדו, ומגיע לו עוד MVP? לקרי קייס טוב יותר לטיעון שוד, אחרי שאיגודלה זכה ב-MVP בפיינלס 2015)
השנייה, היא עונות 2015 ו-2016. קרי הציג יכולת שרק מעטים הציגו בתולדות המשחק.
לטעמי, היכולת שלו באותן עונות, היא ברמה שג'ורדן הציג ב-90' ו-91',
ושלברון הציג ב-12' ו-13'.
(יש מצב שגם ווילט צריך להיות ברשימה. אני מעדיף שלא להכניס שחקנים שלא צפיתי בהם).
הציפור הנדירה
2 ספט 2018 13:43:55רונדו החולייה החלשה כאן עם כל השבחים אליו ולמרות שאינם ברשימה קארון באטלר ומאריון וצ'אנדלר עשו עבודה מצוינת וכצוות הם תרמו מבחינה התקפית לא פחות מהצוות המוביל של הסלטיקס, כפי שהראיתי.
גארנט השפיע על הסלטיקס לא פחות מנוביצקי על דאלאס והיה השחקן החשוב ביותר של הקבוצה שעשה את הסלטיקס למה שהיא ובפרט בהגנה הסלטיקס בלעדיו היו פחות טובים מאשר בלי פירס. זכיית פירס במצטיין הגמר לא עושה אותו חשוב יותר מגארנט כשם שזכיית פארקר בגמר שזכה בו בתואר המצטיין לא עשתה אותו לחשוב מדאנקן באותה אליפות.
גיא רוזן
2 ספט 2018 13:59:25מה שאתה כותב פשוט לא נכון. חד משמעית.
גארנט קלע 17.7% מהנקודות של בוסטון בפיינלס של 2008.
נוביצקי קלע 27.4% מהנקודות של דאלאס בפיינלס של 2011.
זה לא פער קטן. זה פער ענק.
גארנט, פירס, ואלן,
לכולם היה חלק שווה באליפות של 2008.
אף אחד מהם לא תרם לקבוצתו את מה שנוביצקי תרם ב-2011.
השורה התחתונה –
זו דעתך, שגארנט > נוביצקי. דעה לגיטימית, אבל עדיין רק דעה.
לא אמת מוחלטת כמו שאתה (שוב ושוב) מנסה להציג.
זה לא סתם, שרוב האוהדים (כפי שניתן לראות) מדרגים את נוביצקי לפני גארנט.
זה לא סתם שרוב פרשני הכדורסל מדרגים את נוביצקי לפני גארנט.
לא שדעתו של פרשן כזה או אחר שווה יותר משלך.
אבל היא גם לא שווה פחות.
אסף
2 ספט 2018 17:47:24גארנט מעולם לא סחב קבוצה על גבו לאליפות כמו נוביצקי ב-2011
מבחינתי זו הסיבה העיקרית למה דירק לפניו ציפור. יודע מה אפילו לא לקח קבוצה לגמר כמו דירק ב-2006.
יאיר
1 ספט 2018 16:31:25וואי. וואי, קרמר הולך להיות עצבני במוצאי שבת
יניב
1 ספט 2018 20:16:09בדיוק מה שחשבתי. על כל אחד שרשם שנוביצקי מעל גראנט הוא הולך לענות לו ולהגיד לו שאי אפשר בכלל להשוות בינהם😀
מנחם לס
1 ספט 2018 16:35:33אחלה רעיון ואחלה ביצוע, אבל הסדר מוציא אותי מדעתי. ג'ינובלי לפני דוראנט? הזייה.
שמעון
1 ספט 2018 16:51:03הזייה ועוד איך בטח כי הוא שיחק כדורסל "נכון" זה מה שאומרים שחקנים של 10-13 נק בקריירה מול שחקנים של 20-25 נק בקריירה.
יותר הזייה של דניס רודמן הנגר מקום 10 חח שחקן של 7 נק קריירה שרכב על הגב של הגדולים ביותר. תכף דריימונד גרין יהיה טופ 5, אני מופתע שלא בחרו את דריימונד לפרוייקט הזה כי הוא השחקן "הכי חשוב" של גולדן ו"מחבר" את הקבוצה.
דניס רודמן לא היה מצליח להוביל קבוצה בישראל כמספר 1. הגנה הגנה כן אבל שחקני התקפה מנצחים ומביאים אליפויות.
שמעון קאט דה בולשיט
1 ספט 2018 17:01:06חחח הזייה חחח
כי ווסטברוק משחק כדורסל נכון חחח שחקן שמעיף וצורח על אחרים שגונבים לו אסיסטים וריבאונדים חחח שמשחק עם אגדות ולא עובר סיבוב ראשון חחח משחקים רק בהתקפה הגנה לא מנצחת משחקי ידידות חחח לא מבין מה זה קבוצה ואיך חיבור עוזר רק שחקנים שמשחקים לבד מנצחים חחח אגדה זה לקחת כדור ולרוץ לתוך הסל חחח ווסטברוק לא היה זוכה באליפות ליגת הארגזים למקומות עבודה חחח תכף מרבורי יהיה טופ 1 כי הוא השחקן שידע לשחק נכון ולבד חחח
חחח
שמעון
1 ספט 2018 17:12:41לא עבר סיבוב ראשון? קאט דה בולשיט עשה גמר וגרר את גולדן ל-7 משחקים. המציאות כואבת.
2 חמישיית עונה 1
5 חמישיית עונה 2
MVP
2 מלך הסלים
מלך האסיסטים
8 עונות מעל 20 נק
3 עונות מעל 10 אס
מה עשה רודמן הנגר עונות של 5 נק למשחק חחח קאט דה בולשיט
שמוליק קאט דה בולשיט
1 ספט 2018 17:21:48חחחחחחחחחחחח
לרודמן יש שלוש אליפויות חחח סופר רק נקודות חחח אתה מבין כדורסל או רק מבין את טבלת הנקודות חחח איפה האליפויות של הפלא שלך חחח רק בקנדי קראש יש לו אליפות חחח דוראנט גרר את ווסטברוק בכוח לגמר חחח מה ווסטברוק עשה מאז חחח ראינו לאן הוא יכול לקחת קבוצה חחח לטריפל דאבל וכלום חחח המציאות כואבת חחח תתעורר שמעון חחח העולם הוא לא הזייה שלך חחח
אם תרצה יום אחד בניגוד לגיבור שלך להתבגר ולראות את העולם באופן פחות חד מימדי- נקשיב לך. עד אז אתה חחח אחד גדול ועל כל מה שאתה אומר יש חותמת חחח.
אתה ילד קטן שמעריץ את המטומטמים שלא מבינים כלום וצוחק על כל מה שחכם מדי בשבילו להבין.
יא טאבולה ראסה.
שמעון
1 ספט 2018 17:29:14יש אנשים המתקשים להבין את ההבדל לרול פלייר משלים כמספר 3-4 בקבוצה לבין סופרסטאר מספר 1-2.
רודמן לא מסוגל לעשות סל על עמוד עץ או דחליל אפילו באימון. גם ריק פוקס עם 3 טבעות אליפות אז הוא יותר טוב מדוראנט.
קאט דה בולשיט
שמעון קאט דה ביצים
1 ספט 2018 17:32:57חחח יש כאלה שלא מבינים את ההבדל בין שחקן שעוזר לקבוצה לשחקן שהורס קבוצה חחח ווסטברוק מסוגל להוביל קבוצה רק של דחלילים חחח
ילד קטן
קאט דה בולשיט
חחח
שמעון
1 ספט 2018 17:35:07אגב אתה יודע למי נותנים לשחק הגנה? לפחות מוכשרים. בכדורגל הנגרים הופכים לבלמים, בכדורסל כל מה שנשאר להם זה להיכנס לחמישיית הגנה או לקוות לחסד תקשורתי שיכניסו אותם לחמישיית אול NBA.
דניס רודמן בעונות האליפות 5.5 נק, 5.7, 4.7 בהתאמה. אלוף העולם בידווי פטיש ונגר עליון. ממוצע קריירה 7 נק ופלייאוף 6 נק. המזל שלו שאין 50 שחקנים טובים מאז שנת 96 שיקחו לו את המקום.
עכשיו כמה מאיתנו מעדיפים לקלוע 5 נק ולקבל 3 טבעות אליפות וכמה מאיתנו יעדיפו לקלוע 30 נק, 2 עונות טריפל דאבל ו-MVP בלי טבעות.
אני יודע בודאות שהייתי הולך על אופציה 2.
שמעון קאט דה ביצים
1 ספט 2018 17:36:03למה בכלל אני מגיב עם טענות חחח אני ילד קטן שגדל בכת האני ועצמי ולא ינקתי מאמא חחח, מעכשיו רק חחח
חחח
שמעון קאט דה ביצים
1 ספט 2018 17:39:34חחח
אני מפגר אבל עדיין אופטימי
אתה רק מוכיח כל מה שאני אומר חחח ילד קטן ומפגר נולדתי חחח הוא קלע יותר חחח בדיוק מה שאמרתי חחח כשאגדל אלמד לראות דו מימדי חחח אולי יום אחד אראה תלת מימד כמו כולנו חחח ויעבור לי הנזק המוחי.
חחח
חחח
חחח
אני מפגר
יאיר
1 ספט 2018 17:53:22לא מתכוון יותר מדי להיכנס לויכוח המוזר הזה אבל שמעון כל מה שאתה כותב על רודמן פשוט לא נכון. אם רודמן היה רוצה לקלוע הוא היה עושה גם 20.נקודות למשחק. הוא לא רכב על הגב של אף אחד אלא היה שחקן כדורסל סופר מחויב וקבוצתי וחסר אגו. אז כשהיה צריך לקחת ריבאונד זה מה שהוא היה עושה למען הקבוצה. והגנה כנ"ל.
ובכלל התיאור שלך לגבי השחקנים הגרועים שעושים הגנה כל כך לא נכון לשנות ה80' וה90' שנים בהן שחקני ההגנה של העונה היו האקים, דיויד רובינסון גארי פייטון ואחד נגר בשם מייקל ג'ורדן.
שמעון קאט דה ביצים
1 ספט 2018 17:59:13מי משנה את ההודעות הילד הקטן או שי מאיו?
ילד קטן חחח תקשיב ליאיר חחח תקשיב לטובים ממך חחח אולי תלמד משהו חחח אבל ברור שתתעלם כי אתה יודע הכל ומי שלא מסכים איתך הוא חחח
שמעון טבדי
1 ספט 2018 17:59:30יאיר, דיברתי על עכשיו וחוץ מזה הם היו היוצאים מהכלל. יש שחקנים טובים שגם תותחים בהגנה אבל אין הרבה כאלו. תסתכל על חמישיות ההגנה בשנים האלו ותראה.
רודמן לא היה יכול לקלוע אף פעם 20 נק. מה הכוונה בהיה יכול? גם עומרי כספי יכול לקלוע 20 נק אם הוא רוצה אבל תורם לקבוצה ריב ואנרגיות.
יש "היו יכולים"=לא יכולים ויש כאלו שעשו את זה בפועל=סופרסטארים.
רודמן היה שחקן הגנה נהדר ומגדולי שחקני ההגנה אבל נגר על התקפי. שחקן עם ממוצע קריירה של 7 נק ושכמעט בשום עונה לא מגיע לדאבל פיגרס הוא לא סופרסטאר. הוא שחקן משלים ותו לא.
נסטה וקנבארו לא יותר טובים מזלאטן ולא מבייל, זה החיים.
רודמן לא מתקרב לא לראס, הארדן, וויד, פול פירס, ריי אלן או מישהו בלבל הזה וגם לא לכרמלו המושמץ.
רודמן, בן וואלאס ומוטומבו הם מגדולי שחקני ההגנה אבל היו נגרי על.
שמעון קאט דה ביצים
1 ספט 2018 18:09:28אני אהמר שהילד הקטן. שי מאיו מתעסק בהומור ביבים הילד הקטן לא מבין מה קורה. זה הומור של מישהו שלא מבין מהחיים שלו.
Zivke
1 ספט 2018 18:09:48שמעון, רודמן אולי נגר עם 5 נק' ממוצע אבל עשה צחוק בריבאונד מכל הענקים, כל ערב, במשך שנים.
יאיר
1 ספט 2018 18:21:45שמעון אני אסתכן ואגיד שהעץ שאתה מטפס עליו לגבי רודמן זה אותו עץ לגבי מראדונה ומציע לך בעדינות לרדת ממנו. או שלא ראית את רודמן משחק מספיק או שאתה פשוט לא מבין כדורסל. הוא היה גאון כדורסל. הוא נגר בערך כמו שאתה ואני כותבים כמו ארנסט המינגווי
שמעון
1 ספט 2018 18:48:39את רודמן ראיתי הרבה יותר ממראדונה. הוא היה שחקן הגנה נהדר, נכנס לך לראש ויודע לעצבן אותך ועשה את כל הטריקים והשטיקים אבל הוא היה נגר, הוא לא יכל לעשות סל על דחליל לאורך זמן.
צביקה, נכון הוא היה ריבאונדר מדהים אבל הוא לא היה שחקן שיכל להוביל קבוצה. הוא לא יכל לעולם להיות מספר 1 או 2.
הוא עשה בצורה טובה יותר את מה שדריימונד עושה היום.
עדיין זה שחקן משלים, רול פלייר ונגר בהתקפה.
קח למשל את כרמלו (ואי אפשר להאשים אותי באהבה אליו) הבחור היה אופציה מספר 1, הוביל קבוצה לגמר המערב שהיה אזור רצחני, היה שחקן בכמה רמות יותר טוב מרודמן.
אנחנו לא דנים פה במי שחקן משלים טוב יותר. כנראה שרודמן שחקן משלים טוב מכרמלו וגם דריימונד. אבל כשחקן מוביל כרמלו כמה רמות מעליו. כרמלו עם פאקן 24 נק ממוצע קריירה באןביאיי בעידן של מפלצות.
השאלה איך אתה בוחר. מבחינתי שחקן טוב בלי שיקולים מסביב נבחר לפי מי הייתי בוחר בדראפט דימיוני אם היה נערך עכשיו כשחקן ראשון.
עכשיו בנוסף לזה נכנסים אליפויות כשחקן מוביל, תארים אישיים, סטט, שליטה לאורך זמן, הגנה ודברים יוצאי דופן וזה שילוב של הכל.
אני עם מידן שדאנקן שלישי אבל בגלל האליפויות, מבחינת כשרון הוא נופל מדוראנט למשל.
אז לדרג שחקן עם 5 נק לפני עילואיים כמו וייד, ראס, הארדן וכו' בעיני זה מגוחך אבל כל אחד והטעם שלו.
או כמו שבטח קווינט לימד את מנחם, על טעם וריח אין להתווכח.
Adisu33
1 ספט 2018 20:47:32שמעון,נראה לי שאתה לא מכיר או שלא ראית את רודמן משחק אולי מכמה תקצירי יוטיוב ולכן התגובות שלך בהתאם.
רודמן שחקן שהתחיל את קריירת הnba בגיל 25 והקריב את התהילה העצמית למען הקבוצה בדטרויט והתעסק בצד ההגנתי בעיקר ,לא עניין אותו כמה סלים הוא קלע לילה לילה.
אתה מזלזל בשחקנים כמו רודמן ומראה קצת את ההבנה הדי לקויה שלך את המשחק בכלליות.
מה שרודמן עשה לסנטרים הענקיים של שנות ה90 אף אחד לא יקח ממנו כאשר הוא נמוך מהם בראש וחצי.
שחקן שמביא את הנשמה וההקרבה בכדי שתומאס ודומארס או מייקל ופיפן יהיו חופשיים להתעסק בעיקר בהתקפה.
נ.ב_בשנתיים שלו באוקלהומה סטייט הוא היה הקלעים המוביל של הקבוצה עם 25 נקודות למשחק והוביל את המכללות בריבאונדים אז נגר הוא לא בדיוק!
שמעון
1 ספט 2018 22:40:18אדיסו איפה זלזלתי ברודמן? אמרתי בדיוק מה שהוא היה. יודע כמה נגרים קלעו 20 נק במכללות מלא. בליגה של הגדולים הוא היה נגר. נכון היה שחקן נשמה מחבר ומה שתרצה נתן 300 אחוז בערב ואחרי כל זה הוא היה שחקן משלים. אתה לא מסכים איתי דרודמן היה משלים? משלים מעולה אבל משלים. ומה לעשות שחקן משלים לא יכול להיות טופ 10 לעולם לדעתי. ההבנה של המשחק מעולה אנחנו לא בונים קבוצות. אם הייתי בוחר משלימים כן רודמן בצמרת. אם אני צריך לבחור סביב מי לבנות קבוצה רוודמן לא שם. בן וואלאס היה חלק לא פחות מרודמן עם שחקנים פחות טובים ממייקל ופיפן לידו. אנחנו בסוף בוחרים לפי דירוג של מי טוב ממי. ודניס רודמן לא ברמה הזאת. מי היה מנצח באחד על אחד רודמן או כרמלו? גינובילי גם אותו דבר רק כמובן שפי אלף יותר מוכשר מרודמן. גינו גם היה שלישי ולא שחקן מוביל. היה נשמה ווינר מאני טיים והכל אבל לא מוביל. זה רק מה שאני אומר לא שהם לא היו טובים אלא הכל יחסי למתחרים שלהם. מספרי 1 ברוב המקרים יהיו לפני משלימים כי הם מובילים קבוצות ונבחרים לחמישיות עונה. רודמן הקריב בשביל הקבוצה עלאק זה פשוט מה שהיה מסוגל גם טייסון צנדלר נקריב בשביל נקבוצה וכל משלים מקריב אז מה נדרג אותו לפני הכוכבים האמיתיים?
הציפור הנדירה
2 ספט 2018 08:00:40שמעון, כמה מגדולי הכגורסלנים היו גם מגדולי שחקני ההגנה וכך כוכבים נוספים (סידרתי לפי העמדות)-
פרייזר, פייטון, אלווין רוברטסון, וסט, ג'ורדן, מונקריף, קופר, פיפן, גארנט, דאנקן, החלום, האדמירל, מורנינג, ועוד.
גם בימינו יש כמה וכמה מהשחרנים המובילים הם שחקני הגנה גדולים: כריס פול, באטלר, קאווי, פול ג'ורג', הורפורד, דייוויס. ועוד.
ינון יבור
2 ספט 2018 13:04:45אני מבין את הטענה של שמעון – והיא לגיטימית.
רודמן באמת בחיים לא היה יכול להיות שחקן של 20 נקודות. הוא שחקן משלים – אבל גם שחקן מושלם בתחומים שבהם התמחה.
עדיין – הוא אגדה בספר שלי – כי הוא עשה דברים שגם אגדות אדירות אחרות (הקלעים המוכשרים ביותר למשל) לא יכלו או לא ידעו לעשות. אני לא חושב שהוא "הקריב את עצמו" – הוא פשוט התרכז במה שהוא טוב בו – והראה לכל העולם לאורך זמן רב שפשוט אין לו מתחרים בתחום – ובאותה תקופה גם איש לא התקרב אליו. אז נכון שהוא פחות זוהר, ונכון שבמשחקים בשכונה (או בישראל…) הייתי שם את הכדור בהתקפה בידיים של אחרים (כרמלו, הארדן, אמיר כץ…) – אבל במה שהוא עשה – הוא בפירוש אגדה.
Mbk
1 ספט 2018 17:05:09מנחם האגדי – החדיר את הביטוי רפה הבנה ללקסיקון ועכשיו משלמים את המחיר
שמעון
1 ספט 2018 16:55:24בואנה מידן שמת את ראסל אפילו יותר ממני אצלך 8 אצלי 9 פששש
Mbk
1 ספט 2018 17:03:49האמרקאים והמדרגים השונים אוהבים לתת משקל לפרמטר כמו – הראשון בהיסטוריה ש …
הוא פוטנציאל גדול מאוד שלא ממומש
לדעתי השנה בלי כרמלו ולצד שרודר זאת ההזדמנות הכמעט אחרונה שלו
שמעון
1 ספט 2018 17:07:40אני חושב שזה ההזדמנות האחרונה שלו ולא כמעט אחרונה. לדעתי כל דבר פרט לגמר מערב והפסד לגולדן סטייט יהיה כשלון. יש להם שם הכל בשביל להיות 2 במערב וקבוצה טופ 3 בליגה יחד עם גולדן ובוסטון.
ואם יהיה ווישפול אז לתת בראש לדוראנ ט בגיים 7 אבל על זה אני לא בונה.
אם הוא יקח אליפות ועוד אמויפי לדעתי הוא בקייס לטופ 10 היסטורי.
אם הארדן עשה כמעט מול הלוחמים אני מצפה מראס אותו דבר גם עם מאמן רפה הבנה.
אשך טמיר המקורי
1 ספט 2018 17:03:20ג'יימס הארדן – אגדה במועדוני החשפנות
שמעון
1 ספט 2018 17:16:31הוא אגדה גם שם והגופייה שלו כבר הופרשה.
אבל עם כל סלידתך לזקן הפלופר
4 חמישיית עונה 1
1 חמישיית עונה 3
MVP
1 מלך הסלים ומלך האסיסטים
5 עונות מעל 25 נק
שחקן טופ 25 היסטורי ואם אתה ממש לא אוהב טופ 35
אתה חייב להודות באמת
אשך טמיר המקורי
1 ספט 2018 19:46:40סתם שחקן, רמאי, לוזר סדרתי, חיית סטטיסטיקה, אנטי מנהיג, לא עשה כלום.
רפיקי
2 ספט 2018 03:49:581000+
ג'ורג' עובדיה הסקרן
1 ספט 2018 18:09:40אגדה *בבופה* של מועדני החשפנות
יאיר
1 ספט 2018 17:44:30ההיסטוריה תגמד חלק גדול מהשחקנים שברשימה. בסוף לקחנו 50 בחירות על פני 20 שנה בלבד בעוד שה50 המקוריים היו על פני 50 שנה ולכן רובם ככולם היו אגדות אמיתיות.
בפרספקטיבה של 100 שנה לליגה, דאנקן, קובי, נוביצקי, קרי, דווין ווייד, דוראנט, סטיב נאש, אייברסון, רג'י מילר, קווין גארנט, אולי פול פירס, אולי פאו גאסול, אולי ג'ינובילי ואולי גארי פייטון וכמובן הגדול מכולם, לברון, יחשבו אגדות. כשהארדן, ווסטברוק, אנתוני דיוויס ויאניס עוד יצטרכו להוכיח את עצמם גם לאורך זמן וגם עם תארים בשביל להיות שם.
להיות סתם שחקן של 10 עונות עם 20 נק' למשחק אבל ללא הצלחות קבוצתיות או יחודיות יוצאת דופן כמו כרמלו פשוט לא יספיק, ואם אתם לא מאמינים תשאלו את אלכס אינגליש או דומיניק ווילקינס שלא נכנסו ל50 המקוריים.
שמעון טבדי
1 ספט 2018 17:50:49זה שאינגליש ודומיניק לא נכנסו זה לא אומר שהם לא שם כי זו ועדה מסויימת שחשבה ככה ואחרת הייתה חושבת אחרת. אצלי שניהם שם וגם כרמלו וטי מאק. הישג קבוצתי הוא חשוב אבל יש גם דברים מעבר, להיות שחקן של 24 נק קריירה ב-NBA זה אומר שאתה פאקן שחקן מדהים ובטח ששייך לגדולים ביותר.
דבר שני אתה טועה לגבי ראסל והארדן כי לשניהם יש משהו שאין לדומיניק ואינגליש MVP. אין שום MVP בהיסטוריה שלא ב50 הגדולים (למעט אולי דרק רוז כי הוא שיחק רק 3 עונות שיא עד הפציעה והוא החריג היחיד).
ל-MVP יש אוטומטית מקום ב-50 הגדולים בודאי מעל ג'ינובילי למשל. ג'ינובילי לא שחקן טופ 50 היסטורי בשום סצנריו. 4 אליפות בתור מספר 3 אחלה. הוא נופל במספרים מהותית, בחמישיות העונה מהותית ובהגנה מהותית. הוא לא מספיק טוב עם כל האהבה.
יאיר
1 ספט 2018 18:00:04זה לא שאני לא בטוח שהם לא יהיו שם אבל יכול להיות שמה שאתה חושב עליהם היום ישתנה מהותית בפרספקטיבה של 30 שנה מהיום (במידה והם לא יביאו תארים) דווקא הטריפל דאבל בממוצע חעונה ייתן לווסטברוק יתרון בדרך לשם, כי זה משהו חוצה עונות
שמעון טבדי
1 ספט 2018 18:17:48עוד 30 שנה ברור אם יבואו תותחים אחרים. אנחנו מדברים על היום. הרבה יכול להשתנות עוד שנה. מה אם ראס או הארדן יביאו אליפות למשל או עוד MVP? אנתוני דיוויס בטוח יעלה ואין לי ספק שיאניס יעלה חזק חזק למעלה אחרי שיעוף ממילווקי לקבוצה נורמלית.
שי אבן צור
1 ספט 2018 20:25:55לא חושב ש MVP מציב אותך לפני שחקן כמו מאנו באופן אוטומטי.
ראסל והארדן צריכים ללכת עד הסוף ואם לא אז בראי ההיסטוריה הם לא ייזכרו כקצת יותר מ…וינס קארטר או טי-מאק נניח
שמעון
1 ספט 2018 23:05:56Mvp קשה לקחת כמעט כמו אליפות כמספר 1. מאד קרוב לרמת קושי הזאת. אי אפשר להשוות את מאנו לזוכי mvp כלשהם עם כל הערכה והכבוד למאנו. כל השחקנים המאד גדולים שלא הצליחו לקחת אליפות זכו באמויפי וזה מה ששם אותם בדרג השני אחרי שחקני הראשמור. מאלון בארקלי אייברסון ראסל הארדן. מי שמזלזל בתואר הmvp לא שיחק מעולם ואין לו מושג מה זה דורש. אני חוזר ואומר זה קרוב מאד מאד לקושי של לקחת אליפות כמספר 1 ועדיף על להיות מספר 2 ואלוף ברוב המקרים.
יאיר
2 ספט 2018 00:11:11דרך.אגב, בוב מקאדו היה mvp ולא נכנס ל50 הגדולים
שמעון טבדי
2 ספט 2018 00:27:32דיברתי על 1980 ואילך. לפני זה אין לי מושג מה היה כי לא ראיתי איש מהם משחק.
הסתכלתי עכשיו בויקפדיה עליו והוא היה מפלצת בשנות ה-70 (72-80). ושם גם זכה בתואר.
אל תשכח ששם בחרו מכל הזמנים שאני בטוח שרוב השחקנים הועדה שבחרה בכלל לא ראו כמו גורג מייקן שנראה לי אפילו מנחם לא ראה.
אני רואה למשל שלני ווילקינס וביל וולטון לפניו, נראה לי תמוהה לפי תארים ומספרים למרות שלא ראיתי איש מהם.
מה אני מסיק שפגע בו הוא רק שני בחירות לאול NBA טים.
ראס הארדן וכו' נבחרו המון פעמים אז זה לא קרוב אפילו.
בדיונים פה בהופס שאנחנו מדברים על כל הזמנים מדובר משנת 1980 ואילך כי זה מה שראינו ואני די חושב שזה מובן לרוב. אני בכל אופן לא יכול לדרג מישהו שלא ראיתי בכלל.
משנת 1980 הוא כבר לא עשה כלום. אבל כן הוא ה-MVP היחיד עם דרק רוז שכנראה לא יהיה 50 הגדולים או HOF. בקיצר זה די נדיר.
ניפקת פרט טריוויה חשוב לחידון עתידי
Mbk
2 ספט 2018 00:36:08מק׳אדו HOF
הוא נבלם בגלל פציעה
הוא היה אגדה גם באירופה כשהוביל את מילאנו ל 2 ניצחונות על קבוצה שאתה די מכיר – מכבי תל אביב
כשבוחרים 50 שחקנים בריינג׳ של 50 שנות משחק גם HOF יכול להשאר בחוץ
הקריירה שלו באירופה הכניסה אותו לטופ 50 של פיבא
יאיר
2 ספט 2018 05:41:45בדיונים פה בהופס אתה מדבר על שנות ה80' ואילך …
הציפור הנדירה
2 ספט 2018 11:51:15כל האולי שאמרת הם בטוח.
Zivke
1 ספט 2018 18:08:32תודה מידן, באמת לא רציתי שהפרויקט הזה יגמר ומצאת אחלה דרך להמשיך אותו עוד קצת…
עידן
1 ספט 2018 18:24:11תודה על כל פרויקט האגדות
לנושא אחר הלייקרס ולואל דנג קרובים לסיכום על ביי אאוט
טישון פלינץ
1 ספט 2018 21:06:41הדרוג התחתון קצת מפתיע.
העדר נותן לאיברסון כלכך הרבה קרדיטים אולי מדובר בהצבעות כפולות של שימון?
לא יכול להיות שבילופס ופירס כלכך למטה בזמן שקורי למעלה אבל פה זה לא מפתיע כי הרבה ילדים ואוהדי הצלחות אוהבים אותו.
no funny shtuff
1 ספט 2018 22:05:57שלום לך בוני מה נשמע?
ראית איך כולנו הצבענו ללברון במקום הראשון?
רפיקי
1 ספט 2018 22:06:16לדעתי צריך להבדיל בין שחקן אגדי יותר לבין שחקן טוב יותר
לדוגמא-קווין דוראנט הוא כנראה שחקן טוב יותר מסטף קרי אבל קרי אגדי יותר גם בגלל הצורה ששינה את המשחק וגם בגלל האליפות שרשומה על שמו
אלון
1 ספט 2018 22:30:31איך לעזאזל רונדו,כרמלו ועוד רבים לפני קאווי?
שמעון
1 ספט 2018 22:50:33קאווי נתן 2 עונות עד כה מה אתה רוצה? שיתן עוד 5 עונות בטופ עם 25 נק למשחק הוא יהיה מאד למעלה. ויעבור הרבה שחקנים. גם יאניס. נכון להיום מבחינת קריירה שלמה קאווי לא מעל כרמלו. קאווי הוביל את הספרס רק שנתיים שלוש. כרמלו זוכרים מהניקס אבל לפני זה הוא עשה דברים לא פחות מרשימים מקאווי. שלא יהיה ספק קאווי היום 10 רמות מעל כרמלו.
דה שוט
1 ספט 2018 23:22:21תודה לכל הכותבים על הפרוייקט המושקע והנהדר. אחלה דירוג מידן, שמעון קצת קיצוני אבל צודק בחלק גדול מהדברים (MVP של העונה זה דבר ענק)
הדירוג שלי :
1. לברון
2. דוראנט + סטף
3. קובי
אם הייתי בוחר אותם בשיאם – בדראפט – כך הייתי בוחר (אולי אולי, את דוראנט ראשון כי אני מת על המשחק שלו, אבל לברון יותר חזק מבחינת אופי).
שמעון טבדי
1 ספט 2018 23:32:31הלו מה זה סטף ודוראנט יחד?? אין פה עסקת חבילה ובפרוייקט האגדות אי אפשר להקים סופר טים אלא רק שחקן אחד.
עדן
2 ספט 2018 00:00:43נראה לי שהוא התכוון שהם על אותה מדרגה, ולא יחד כצמד.
דה שוט
2 ספט 2018 06:14:06אותה מדרגה חבריקו, מותר הכל, זאת מדינה חופשית (עדיין…)
🙂
אפלטון
1 ספט 2018 23:28:21יפה מידן,
בסוף הראנקר הוציא דירוג מעניין.
אייברסון מקבל כאן הרבה אהבה, מה שלא ציפיתי. אם היה משחק היום היה מקבל המון אש מאותם אנשים שנותנים לו הרבה קרדיט היום.
גינובילי קיבל בוסט בזכות הודעת הפרישה והמילים המשתפכות.
לדעתי בראי ההיסטוריה ווסטברוק יזכר כגדול בהרבה ממה שמקבל קרדיט היום. יותר מדוראנט גם אם לא יזכה באליפות.
מצחיק כי לדעתי גם הארדן וגם דוראנט שחקנים טובים יותר, אבל 2 עונות הטריפל דאבל יראו טוב בהרבה בעוד 10 שנים.
לאליפויות של דוראנט אין משקל מבחינתי וככל שנראה עוד סופרטימס משקל האליפויות ימשיך לרדת בבחינת הדירוג של שחקנים.
ניסיתי לתת דירוג משלי אבל התחלתי להסתבך מהר מאוד, סחטיין על מי שהצליח לדרג.
שמעון טבדי
1 ספט 2018 23:42:25גם אצלי דוראנט דורג 4 בלי קשר ל-2 האליפויות בגולדן. אם היה בלי תארים עדיין הייתי שם אותו 4.
ראסל לא יזכר יותר גדול מדוראנט לעולם אלא אם כן יזכה באליפות (זה לא יקרה).
אלן אייברסון לפני עונות הגארבג' האחרונות היה עם ממוצע קריירה שלישי בהיסטוריה אחרי מייקל וצ'מברלין.
אלן אייברסון עם 5 עונות עם מעל 30 נק!! רק שחקן אחד בהיסטוריה משנת 1980 עשה יותר וזה ג'ורדן עם 8 עונות כאלו!
אלן אייברסון עם 13 עונות מעל 22 נק !! וממוצע קריירה של 26.7 נק ו-6.2 אס בעונה הרגילה ו-29.7 נק ו-6 אס בפלייאוף!!
מה שהופך אותו לאחד מ-4 הסקוררים הכי גדולים בעידן המודרני עם מייקל, קובי ודוראנט.
אייברסון היה MVP,
3 פעמים חמישיית העונה ה1
3 פעמים חמישיית העונה ה2
1 חמישיית עונה 3
4 פעמים מלך הסלים
3 פעמים מלך החטיפות
זה פסיכי לבחור 1.83 עם נעליים ו76 ק"ג
בנוסף לזה הוא היה מלהיב בטירוף ומרגש לצפייה
מסכים איתך שהיום היו לו יותר הייטרים.
מה שכן גם אותי הפתיע שהוא כזה גבוה, הייתי בטוח שונאים אותו פה
הציפור הנדירה
2 ספט 2018 11:56:38אך איבברסון היה פחות יעיל משמעותית גם מקובי שלא לדבר על מייקל.
Dani din
2 ספט 2018 10:54:41אם אייברסון לא אגדה, אז מי כן? פחות אפקטיבי מטימי וגם הרבה פחות תארים, אבל הוא החומר ממנו עשויות אגדות. הגיע מכלום, נגע בשמיים, ותמיד גרם לרצות לראות עוד ועוד.
זה פרוייקט אגדות, לא win share
הציפור הנדירה
2 ספט 2018 12:22:04ומורנינג בכלל לא מופיע והוא לפני דיקמבה!!!
טיפה סרוחה
1 ספט 2018 23:28:25דירוג לא משקף היות וחלק גדול מהמגיבים לא ראו את הזקנים שבחבורה…
רג'י, דיקמבה וטים חייבים להיות הרבה יותר גבוה ברשימה… ובלי קשר לברון שני לדאנקן נקודה… אוהבים להגיד שהוא הגיע לשמונה גמרים אבל עם סופרטימס ומזפח לעזרתו… הראייה פחות מ50% זכיות בגמר
עדן
1 ספט 2018 23:59:14תודה רבה על כל הפרויקט, שאני בטוח שהצריך הרבה כוח זמן ומחשבה על מנת להוציא אותו לפועל בצטרה מעולה שכזו.
באשר לדירוג- הדירוג שלי הוא:
1. טים דאנקן- מבין את אלו ששמו את לברוו, אבל טים דאנקן הוא פשוט הליבה, השחקן המוביל של הפרנצייז שהוביל את הליגה בשני העשורים האחרונים, ויחד עם האליפויות והתארים האישיים זה ממקם אותו מבחינתי במקום הראשון.
2. לברון ג'יימס- לא חושב שצריך להכביר במילים, אז בקימור ההצלחה שלו בתור כדורסל יחד עם פעולותיו מחוץ למגרש, גם אם מקושטות ביח"צ מגלומני משהו, ממקמות אותו במקום הזה.
הערת אגב: אם שאק היה ברשימה, כנראה הוא היה ממוקם שלישי, קצת לפני קובי בגלל הדומיננטיות המדהימה בשיאו.
3. קובי בריאנט- שחקן אדיר, עם 5 אליפויות, קילר אינסטינקט וכישורים מטורפים, למען האמת התלבטתי בינו לבין לברון, אבל בסוף שמתי את לברון מעל.
4. סטף קרי- כמו שדאנקן הוא זה שסביבו בנו את סן אנטוניו, כך השושלת הזאת של גולדן סטייט נבנתה כולה סביב סטף. 3 אליפויות ב-4 שנים, פעמיים MVP, ברצף, ובפעם השנייה בקונצנזוס, השחקן המוביל בקבוצת 73-9, שהתגבר על פציעות והפך להיות סיפור מלא קסם, שלפי דעתי השחקן הכי טוב לראות שמתפוצץ בשנים האחרונות. אוסיף שאני חושב שהגיע לו FMVP אחד לפחות ( ב-15 ואני חושב שב-18, ב-17 זה היה לגמרי של דוראנט).
5 .דירק נוביצקי- האירופאי הגדול ביותר, אחד מהמעטים שקלע יותר מ-30000 נקודות בקריירה, MVP, ו-FMVP, בתצוגת הפלייאוף הכי מדהימה שראיתי של שחקן שהוא כוכב יחיד בקבוצתו, שמלוות בעונות רבות של הפגנת יכולות מופלאות.
הערת אגב 2- על השחקן שכמעט בחמישיה, ובוודאות חמישיה שנייה (בדירוג שלי) הלא הוא קווין דוראנט. אני אבין אם מלא אנשים יכעסו על זה שהוא לא בחמישיה. בעונת ה-MVP, חשבתי שאם הוא ממשיך ככה, הוא יכול לעקוף את לברון, ואולי אפילו את מייקל מאז קצת ירד לי ממנו, אני עדיין חושב שהוא שחקן ענק שיכול להיכנס לחמישייה הזאת ובגדול, אבל כרגע מאוד קשה לי לתת לו את כל הקרדיט על האליפויות לו, כדי להכניס אותו כרגע לרשימה. מניח שבמקרה שלו מדובר בהמשך יבוא.
בהסתכלות לעתיד מאוד מעניין אותי לראות את מיטשל מבין הצעירים- שיחד עם סניידר יכולים להיות פופ ודאנקן של יוטה.
Adisu33
2 ספט 2018 01:22:40ההיסטוריה שופטת _
את דוראנט ההיסטוריה תזכור בעיקר את המעבר לקבוצה עם הכי הרבה ניצחונות בעונה הרגילה כאשר הוא הוביל עליה 3-1 ולבסוף הפסיד ומיד עבר לשורותיה.
הוא בעצמו מבין שהאליפויות הללו לא ממלאות אותו ולא נותנות לו הרגשה של אליפות אמיתית שעמל עליה במו ידיו ולכן גם השינוי הקיצוני באופי שלו.
לא רק הוא מבין שאליפות בקבוצה אחרת שווה הרבה יותר מאשר בג"ס אלא גם רבים אחרים (רק לפני כמה ימים דיבר על זה פרייזר האגדי שלדעתו ההיסטוריה תשפוט אותו לרעה בגלל האופן בו השיג את התארים).
דווקא מבחינת אגדות אין ספק שבראי ההיסטורי ראס יהיה אגדה כמעט אייקונית ולדעתי גדול יותר מדוראנט בגלל הבאק טו באק טרייבל דאבל שלו (אנחנו לא מדברים על מגיבים עכשוויים אנחנו מדברים על הסיפור שיסופר בעוד 30-50 שנה).
בחמישייה שלי כרגע –
1 קובי
2 לברון
3 דנקן
4 נוביצקי
5 קארי/אייברסון (לא הצלחתי להחליט).
גל אל-איי
2 ספט 2018 01:48:30תודה מידן. עוד ״חדשות״ לייקרס (מתרוצץ באינטרנט): מעוניינים בג׳מאל קראופורד. איפה הם ימצאו זמן משחק וכדור לכל האסופים האלה מהרחוב?
חזיר יבלות
2 ספט 2018 04:28:10טימי לפני קובי. ומה ראסל עושה לעזאזל ברשימה הזאת?
שעיה
2 ספט 2018 04:49:06דאנקן, קובי, לברון, דירק, ווסטברוק
חגי "התותח" ניסני
2 ספט 2018 06:05:54תודה רבה למידן ולכל העוסקים במלאכה – פשוט תענוג לקרוא על כל אגדה שנכתבה.
אני מאוד מקווה שהGM לא בונים את הקבוצות שלהם על פי הדירוגים הללו ועל פי החמישיות הללו. אני לא יודע מהי בדיוק אגדה אבל אני די בטוח שתכונות של אגדה ממש לא קשורות לתכונות של יעילות במשחק וליכולת להיות חלק מתמהיל קבוצתי שמביא להישגים. ולא שזה משנה לי מה יותר חשוב אבל לכאורה לGM של הליגה זה מה שאמור להיות חשוב על פניו
הקיפודה המצויה
2 ספט 2018 07:59:52הסקר הזה מוכיח את.מה שרוב חובבי המשחק יודעים כבר מזמן – נוביצקי לא רואה את גארנט ממטר והוא שחקן הרבה יותר טוב ממנו
Mbk
2 ספט 2018 08:08:20+ 31
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
2 ספט 2018 09:42:10תודה מידן על ההשקעה האדירה ועל הדיון המעניין (כמובן ששמעון מאו דומיננטי בדיונים כאלה . . .).
שני הסנט שלי למיהו אגדה ומי לא:
אגדה הוא שחקן שלא צריך לכתוב עליו פוסט "50 האגדות".
שאק, קובי, לברון, האקים, וכאלה, ואז נוביצקי, רודמן, וכ"ו מהדרג השני.
החברה האלה כל כך ענקים שכ למילה מיותרת (ואנחנו כבר מכירים הכל עליהם)
גארי פייטון, כריס וובר, מוטומבו – שחקנים ענקיים אבל צריך לכתוב עליהם . . .
סער ברעם
2 ספט 2018 11:12:07בוקר טוב, 11:11, נוביצקי לפני קובי
אור
2 ספט 2018 11:19:24הרעיון יפה אבל קיבלנו תחרות פופולריות ולא ranker אמיתי, הייתי צריך לא להצביע לנוביצקי, ווייד ואייברסון בשביל שיעברו אותם אלו שמגיע להם יותר. בקיצור לא הייתי מסיק מההצבעות האלה מסקנות יותר מדי
גיא רוזן
2 ספט 2018 11:34:54בהפוך על הפוך, זו תחרות "חוסר פופולריות".
נוביצקי מדורג כל כך גבוה, בגלל שהוא לא מעורר מחלוקת.
כל ה-"למדים" למיניהם נמנעו מלהצביע ללברון.
המוני "בונים" נמנעו מלהצביע לקובי.
היה מעניין (אם אפשר בכלל) היה לראות דרוג 1 – 20, ואז לראות כמה מקום 1, 2 וכן הלאה, קיבל כל שחקן.
כך ניתן היה ללמוד גם כמה הצבעות היו בסך הכל.
יניב
2 ספט 2018 12:35:14דווקא הצבעתי ללברון 🙂
ואני די בשוק שנוביצקי מורג כל כך גבוה הרי הוכיחו לנו שבכל פרמטר אפשרי גארנט הרבה יותר טוב וכל אוהד כדורסל אוביקטיבי שמסתכל על המספרים לא יכול לקבל החלטה אחרת.אז זה די תמוה בעייני שנוביצקי כל כך גבוה 🙂
גיא רוזן
2 ספט 2018 12:41:43אני מקווה שיש לך צינור מים נגיש בחצר הבית, או לפחות דלי זמין.
יש מצב שיואל מעלה הלילה באש את הדחליל שלך . . .
איינהורן
2 ספט 2018 12:14:50אני פונה לאוהדים השפויים תמשיכו להצביע! קרי היה אתמול מחוץ לעשיריה.
כל אוהדי ההצלחות חסרי הבינ,ה נוהרים לקלפי וממשיכים להצביע לקאפקייק ולילד שלו.
אוהד ס"א
2 ספט 2018 13:38:35אני חוזר ומעתיק את מה שכתבתי בפוסט הקודם:
אי אפשר לדרג אגדות:
אי אפשר למקם את פינוקיו לפני סינדרלה או את מלתעות לפני ET
אפשר לומר איזו אגדה אהובה יותר.
והאגדות הכי אהובות עלי הן של:
טימי
מאנו
ונאש
חיים
2 ספט 2018 16:03:21כדאי לשים גם אפשרות להוריד בדירוג ואז זה יהיה יותר משקף…
ברוך רובין
2 ספט 2018 19:11:08אני סמסתכל באתר ופי נפער מחוסר המודעות באתר והדירוגים, נוביצקי לא בדרג של קובי לא באותה רמה ואפילו הוא יודע בפה מלא שהוא לא באותה מדרגה, שמו את גינובלי לפני קרי את רודמן לפני ווסטברוק והארדן מגוכח.
החמישיה הראשונה:
1. לברון
2. קובי (היה השחקן הטוב בעולם מ2004-2009, והיום בדיון טופ 3 עד הפציעה).
3. דאנקן- טיפה אוברייטד בראי ההיסטוריה עדיין שחקן עצום ואגדה .
4. דוראנט- כנראה בעוד כמה שנים יגיע יותר גבוה ברשימה, אחד הכישרונות הגדולים ביותר שדרכו על הפרקט ושחקן בלתי עציר חבל שבחר באופציה הקלה והצטרף ללוחמים מרגיש לי שהוא קנה את האליפות באמזון, אבל עדיין שחקן אדיר.
5. סטפן קרי- מה שהוא עשה ב2016 כנראה זה העונה הגדולה בהיסטוריה, בלתי עציר שמשנה את צורת המשחק מול העיניים שלנו.
6. וויד- היה בטופ 3 השחקנים הטובים בעולם למשך תקופה, הישג שאף אחד לא נתן לנוביצקי גראנט או מישהו אחר, סדרת הגמר שלו הייתה אחת ההופעות הגדולות בהיסטוריה של שחקן בודד.
7. אלן אייברסון- אחד מהכשרונות הגדולים ביותר על הפארקט בין היחידים שיכל לסחוב קבוצת נגרים לעבר הגמר.
טיישון פלינץ
2 ספט 2018 20:11:16תרשה לי לחלוק עליך רובין.
קובי הוא אובריטד שהשאיר בלייקרס חורבות אחרי הפרישה שלו בניגוד לשחקן פחןת אגואיסטי כמו דאנקן שוויתר על כסף.
קןרי לא שינה כלום במשחק, זו הייתה ההחלטה של קווין דוראנט לעבור לגולדן סטאט וליצור סופר טים מתוך פחדנות.
הברכיים של וויד לא החזיקו מספיק זמן כדי להיות בטופ 10.
אלן אייברסון בדומה לארדן ווסטברק אף פעם לא זכה בטבעת.
טיישון פלינץ
2 ספט 2018 20:13:46300 הצבעות ללברון ג'יימס , הנתון הכי מרשים בסקר ללא ספק.
אפשר להגיד שרוב חברי האתר הם לא רפי הבנה בנוגע לשחקן הגדול ביותר.