דוראנט תרם מיליון לאסון אוקלהומה, ושאר השחקנים עוד מיליון. אין כאמריקאים! מנחם לס

 

 

MINNEAPOLIS — Oklahoma City isn't just a place where Thunder star Kevin Durant lives these days. It's home.

So as he watched the horrifying images Monday as a tornado ripped through suburban Moore, the emotions came bubbling to the surface and so did the need to help. Durant pledged $1 million for tornado relief through his foundation on Tuesday, eager to help a devastated area begin to rebuild.


As the day went on and I saw the footage and the casualties and the houses being blown away, it was tough to see. I call Oklahoma City my home. I go through Moore all the time. It's unfortunate. We're going to come together as a city like we always do and we're going to bounce back.

— Kevin Durant's reaction to Oklahoma tornado
"As the day went on and I saw the footage and the casualties and the houses being blown away, it was tough to see," said Durant, who was in Minneapolis to watch longtime friend Monica Wright play a preseason game for the Minnesota Lynx. "I call Oklahoma City my home. I go through Moore all the time. It's unfortunate. We're going to come together as a city like we always do and we're going to bounce back."

Durant has been in Oklahoma City for five years now, ever since the Seattle SuperSonics moved there in 2008. He's become a fixture in the community, in addition to establishing himself as one of the very best players in the NBA. He said he was hoping to return home Wednesday to try and lift the spirits of an area reeling from the deaths of some two dozen people, including children.

"Just to get to the hospital, see some kids," Durant said. "Something. Just something to give some hope. Playing for the Thunder, we mean so much to the state. So many people support us and I just want to go back and support those people."

The American Red Cross said the gift from Durant's foundation is meant to match other donations and be an incentive for more people to give. The Thunder also announced a $1 million donation, as did the NBA and players' union.

"Our hearts go out to all those affected by the devastation that has occurred within our community this week," Thunder chairman Clay Bennett said in a statement issued by the team. "We are focusing Thunder resources to help where we can in the relief efforts and to support the organizations that are on the ground assisting those affected by this week's storms. Even with so much loss, the strength and resiliency of this community have once again been on display, and we will continue to work together as our community and state recover from this disaster."

When Durant initially heard reports of a tornado near Oklahoma City, he didn't pay them much mind. A veteran of the area now, he knows twisters can be a regular occurrence this time of year. It quickly became apparent that this one was different, and Durant could barely watch it all unfold.

"It hit so close to home," he said. "It was tough to see."

And it made the Thunder's early exit from the playoffs sting that much more. With Russell Westbrook out because of a knee injury, the Thunder were beaten by the Memphis Grizzlies in the Western Conference semifinals, a disappointing finish for a team that advanced to the NBA Finals a year ago.

"I wish I could've done a better job for my team to stay in the playoffs because of course basketball and sporting events bring everyone together," Durant said. "It takes your mind off it for a few hours."

The Thunder boast one of the most loyal and passionate fan bases in the league. Durant averaged 30.8 points, 9.0 rebounds and 6.3 assists in the playoffs, but the rest of his teammates struggled to step up and fill Westbrook's void.

"There's some part of me wishing I could've played better for my team to stay in the playoffs," Durant said. "Hopefully they get back on their feet. It's so tough. Praying for the families. I'm feeling for them."

Copyright 2013 by The Associated Press

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. יש לי ערכת מגבונים של אוק', עם התמונות של שחקני המפתח – ככה יוצא שכשאני עושה ביד, אני מעשית גומר על דוראנט.

    גם, ערוץ ההיסטוריה תעמולה מיסטיקנית-נוצרית.

  2. שחקן ענק ובן אדם עוד יותר ענק זה מודל להערצה אמיתי …
    אוהבים אותך דוראנט שנה הבאה נפרק את הליגה שראס יחזור וברוקס יפוטר ואז תצחק על כל אלה שזילזלו בך…

  3. מנחם אולי אתה תוכל להסביר למה בדיוק הם כולם היו עסוקים בשגרת יומם ולא במקלטים? הייתי מצפה שתהיה הערכות כלשהי

  4. אין להם מקלטים כי הסיכוי שטורנדו יפגי דווקא בך הוא 1 ל-1,000 או אפילו פחות. אני בטוח שמעתה יתחילו לבנות מקלטים בפני טורנדו שהם הרבה יותר מסוכנים מהוריקנים כי בהוריקן האנרגיה מתפזרת לרוחס עשרות ומאות מילים, וכן כל האנרגיהמרככזת בקוטר של כמה מאות יארדים, והכוח הסנטריפוגלי הוא אדיר..

  5. מנחם תסבי לי בבקשה מה אמריקה תרמה לנו? הייתה הראשונה שהחילה את התרבות המערבית לעולם שמבוססת על רדיפת כסף ועל העקרון שכולנו עבדים למערכת, לא יותר מכלי משחק לתוכנית הגדולה של העסקנים ששולטים בנו ובגורל שלנו? תפתח את העיניים מנחם.
    לגיל שלך אתה לא מספיק, איך אומרים בשפה שלך… אתה לא מספיק "אנלייטנד"

    1. תרמה לנו את ה-F-16, ואת ה-10 מיליארד לשנה (אולי יותר) לקנות נשק כדי שהערבים לא יטבחו את כל הישראלים, והם נתנו לנו הבטחה שהם לא יתנו לישראל ליפול. הם גם היחידים בעולם שעושים ויטו באו"ם על כל ההחלטות האנטי ישראליות האיומות. והיא נתנה לנו טילי הגנה נגד סדאם חוסן, ועוד מיליון דברים משך השנים.

  6. ולשאלה שלך, מנחם, בלי ארה" מצבי היה הרבה יותר טוב. אולי לא הייתי רואה עולם ש consumes itself בצורה שכזאת. משאבי טבע היו נשארים, לא היו רוצחים מדענים פורצי דרך כגון ניקולה טסלה ומנדים אותם רק בגלל שרצו למצוא תחליף לנפט למען חיים ראויים יותר.

    1. האמריקאים לא רצחו את ניקולא טסלה, הוא מת מזקנה (בגיל 87 הלוואי על כולנו), הוא לא נודה אבל הוא כן נעשק, בגלל אחד בשם תומס אדיסון שגם גנב לו תהילת עולם. אפשר לטעון שהקפיטליזם שדד אותו או שהקפיטליזם אחראי לבזבוז המשאבים הטבעיים וכו' אבל ביננו זה קשור רק בחמדנות של הטבע האנושי כמעט בלי קשר לסוג הכלכלה המונהגת במדינה (איזה קפיטליזם יש בכוויית ואיראן וסעודיה ושאר מדינות הנפט?)
      לנסות להסביר מה אמריקה תרמה לנו זה בלתי אפשרי בתגובה קצרה, רק תשים לב שבתגובה וחצי כתבת גם אנלייטנד וגם consumes itself מה שאומר שאתה גם חושב באנגלית. על זה לא אחראיים שיעורי האנגלית בביה"ס אלא תכנים שצרכת בטלוויזיה, אינטרנט וכד'.
      אפשר להתווכח עד מחר על ה"תרומה" של אמריקה, מה שאי אפשר להתווכח הוא על זה שהיא ***מובילה*** את העולם. לטוב ולרע. המשבר הכלכלי של 2008 ***הוביל*** את העולם אל הפח, והמשבר הכלכלי הבא שיוביל אותנו אל הפחת גם יתחיל בוול סטריט. היא מובילה לטוב ולרע. עם זה אי אפשר להתווכח.
      וצר לי לנפץ למרקסיסטים את הבועה אבל קפיטליזם (=כלכלה חופשית) היא השיטה הכלכלית היחידה (ואני מאתגר כל אחד פה למצוא לי דוגמא נגדית) שיכולה להיות מנהגת במדינות דמוקרטיות.
      ומנחם נראה לי שמגיע למיגל קבררה איזה מאמר למעורב אמריקאי לא?

  7. סליחה, התבלבלתי עם מדען אחר. למען האמת אין הוכחות שרצחו אותו, אבל קצת מפתיע שהוא מת מעט זמן לאחר אחת המצאותיו. אני אחזור אליך עם שמו

  8. לא אמרתי שארהב לא מנהיגה אותנו. אתה בעצמך לא שכחת להשמיט את צמד המילים, לטוב, ולרע! במיוחד לרע. אני לא בנאדם של כתיבה, אך אם תרצה לדעת, אני יכול לתת לך אלף ואחת עובדות מזוויעות על ארה"ב, או כל אדם, ואני מציין את זה ביחיד כי אנשים בודדים מנהלים את עולמנו, שכנראה לא שמעת בחיים. וזה כולל את המלחמה בסמים, הבנק הפדרלי בארהב, מטרת כל המשברים הפיננסים, תרבות המוסיקה/פורנו נקרא לזה ככה, ואפילו תוכניות די פופיוליישן של העולם. וזה עוד, אם תהיו מעוניינים. בבקשה רק אל תגידו לי שהתרבות הזו שיפרה את העולם, כשאנשים מאובנים מעלי אבק וסרחון לא יודעים להנוצ אפילו מדבר יותר מדהים מכל הטלוויזיות היי דפנישן שבבתיכם, שנקר הטבע.

    1. כל סיפור מזוויע שתביא לי על ארה"ב אני לא אופתע. לרגע לא טענתי שארה"ב היא מתת האל למין האנושי, רק אמרתי שהיא מובילה את העולם.
      זו דעתי האישית, שעדיף מדינה כמו ארה"ב שתוביל את העולם מאשר, נגיד, רוסיה או סין ואני אפילו לא מתייחס ליחס האוהד שלה לישראל.
      אקיצר, לא רוצה יותר מדי לקשקש בקומקום, אבל מכיוון שהזכרת את ניקולא טסלה, קבל צ'ופר:
      http://theoatmeal.com/comics/tesla

  9. ד"ר לס,
    כחבר ותיק,שלך תתעלם ממחרחרי מדון כישי. שכרגיל, לוקים בעובדות (מעניין שישי היה צריך את I'm the world ע"מ לתקנו בנושא הנרצח הכל -כך יקר לליבו שהוא לא ידע שהוא מת בשיבה טובה והשם של מי שרצה להזכר בו – לא נזכר בו עד עתה).
    אנחנו איתך בההערכה שלך ליכולת של האמריקאים להתלכד סביב אירועים קשים.
    באהבה.
    עוזי

  10. אם יש בעולם טוב ורע במובחן – ברור לי שאמריקה בצד הטוב [גם לא במובחן, כלומר סקאלה, עדיין משטר דמוקרטי עדיף על פני סין ורוסיה-איראן, כמו שציין בחוכמה מישהו לעיל] ואני שונא, ש ו נ א ! תיאוריות קונספירציה כמו "חברות התרופות המציאו את הסרטן" "האדם לא הגיע לירח" או בקיצור הנוסחה לכל תיאוריית קונספירציה: "איזה כח אפל ועלום מנהל לנו ת'חיים ומסובב אותנו על הקטן שלו" חבר'ה – תתבגרו! אתם במאה 21 ולא בימי ביניים מלאים במכשפות ואלילים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט