הספארס ניצחה בהארכה ומובילה 0-2/ מנחם לס

9:00 סאן אנטוניו ספארס 93- ממפיס גריזליז 89 (0-2) – הארכה אחרי 85-85

 

המשחק היה למעשה שני משחקים: חצי ראשון, ורבע רביעי. הרבע השלישי היה בערך נייטרלי. בחצי הראשון הספארס נראו טובים כמו במשחק הראשון, והגריזליז היו רעים כמו במשחק הראשון. מה זאת אומרת? זאק רנדולף שוב היה מסוחרר ולא מצא ידיו ורגליו. הגריזליז כל כל חששו מטוני פרקר, שכל פעם כשהכדור היה בידו, כל ההגנה הצטמצמה, והוא הצליח לקלוע בעצמו בחדירה עצמית, בפיק אנד רול, ואם לא  אז זרק כדור החוצה לאחד הקלעים. הם קלעו 6 מ-9 השלשות שלהם משם בחצי הראשון. ברבע הרביעי מאומה לא השתנה. ב6-8 הדקות האחרונות של הרבע האחרון הכל השתנה: הגריזליז החלו לשחק ללא מורא ופחד, לא שמו לב יותר לטוני פרקר והתפזרו בהגנה לשמור אישית על הקלעים (רק שלשה אחת כל הרבע, וסך הכל 9 נקודות ברבע), זאק התעורר והכדורים החלו להיכנס, ואז הוכנס קווינסי פונדקסטר שבעצמו הקטין מ-76-85 ל-81-85.

ואז בא הרגע הקונטרוברסיאלי כשטוני אלן פרץ לבדו לסל, ומאנו ג'ינובלי העיף אותו לריצפה בכוח מיותר. היה פלגרנט פאול או לא? השופטים קבעו שכן. במהלך חוזר אחרי המשחק נראה בברור שטוני אלן לא נפגע בראשו בפארקט, והפיתולים על הפארקט היו מין הצגה להשפיע על השופטים. טוב, זה הוא הפלייאוף, וכל אחד עושה כמיטב יכולתו לנצח. הוא קלע את שתי הנקודות מהפאול, ואז עוד שתייםפ כשקלע תחת הסל להשוואה 85-85 עם 16 טיקים לסיום. הספארס לא הצליחה לקלוע, ולמעשה לגריזליז היה זמן לקלוע אבל זה לא קרה.

הגריזליז עלצה עם מארק גאסול שסיים עם 12 נק' ו-14 ריב', כשלהפתעתי הוא כמעט לא זורק מרחוק; זאק רנדולף שקלע 15 עם 18 ריב', וכמה מכדוריו התחלקו ממש על החישוק ויצאו. מייק קונלי קלע 18, טוני אלן קלע 8 עם 8 ריב', וטיישון פרינץ – גרוע ואיום – קלע 2 נק'. מה מבזבזים עליו זמן כשביילס הפעיל והקולע (18 נק') ופונדקסטר נמצאים על הספסל?

לספארס טוני פרקר שלט בכל שלושת הרבעים, אבל ב-6 הדקות האחרונות של הרבע האחרון הוא היה חושך ממש ולא מצא את ידיו ואת רגליו כשמייק קונלי חוגג עליו. אבל בשאר המשחק – ובהארכה – הוא היה השליט והמוציא לפועל עם 15 נק', ושיא קריירה של 18 אס'. טים דנקן שבהארכה היה זה שעשה את ההבדל קלע 17 אבל רק ב-6 מ-14. תיאגו ספליטר שיחק אולי את משחקו הטוב ביותר בפלייאוף כשהוא שומר מצויין על רנדולף, וקולע 14 ב-6 מ-8. קאווי ליאונרד קלע 12 עם 9 ריב'. הקבוצה כולה מה-3 בדיוק פחות מבינוני של 36%, וזאת בגלל השמירה המשופרת של הגריזליס.

לגריזליז מחכה ג'וב לא קל: שתי הקבוצות שיחקו 9 רבעים. הגריזליז היתה יותר טובה רק בחצי של רבע אחד בעוד שהספארס היתה טובה יותר ב-8.5 רבעים. היא חייבת למהפך כולל: מה שעליה לעשות זה לחזות בחצי השני של הרבע הרביעי 20 פעם, ואז לשחק רק ככה: בהגנה אישית לוחצת על כל השחקנים; עם כדורים תחת הסל לזאק רנדולף, ועם מייק קונלי, ביילס, ופונדקסטר כשלפחות שניים מהם נמצאים על הפארקט באותו זנן, מעבירים כדור במהירות, וקולעים מרחוק.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 231 תגובות

    1. למה שלא תמחא כפיים? מאחר מההלייקרס הרבה שמחה ואושר לא היו לך, ובשנים הבאות גם לא יהיו, אז תמשיך ליהנות מאסונות של אחרים. אני מכיר עוד כמה אוהדים כמוך. כולכם זקוקים ל-20-40 שעות אצל שרינק מדופלם, ואולי גם זה לא יוציא מכם את השנאה לזולת כקומפנסציה לכשלונות שלכם. בפסיכולוגיה קלינית קוראים לזה TRANSFORMATION-COMPENSATION. בעייה נפשית ידועה.

      1. בהחלט מוחא כפיים לזה שאתה לא יכול לקשקש אף מילה נוספת על איך שהרקע שלך באימון הופך אותך ליותר מבין בזה ממני או מאחרים.

        אני מקווה שאני לא צריך לחזור כאן על המחמאות שנתת העונה לדל נגרו (ולקליפרס) שהן שניות רק לאלה שחילקת לספולסטרה…

        אני חושב שזה אולי הזמן לקצת ענווה…

        קוראים לזה FACING REALITY

          1. ואם היית שם את דל נגרו באותה דרגת המאמנים של דאנטוני – אז היית יכול להשתמש בתירוץ הזה.

            אבל כל הבעיה היא שאתה שם את דל נגרו במדרגה הרבה יותר גבוהה מדאנטוני – הכי גבוהה שיש בעצם חוץ מספולסטרה והחליפות שלו…(והסגל שלו).

  1. מנחם, עדיין לא שמת פה שעון ירושלים! עיר הבירה!!

    ואם נדבר כדורסל, ממפיס יכולה לנצח היום ולדעתי גם תעשה את זה. יש לה את הכלים להתמודד עם סאן אנטוניו. כל משחק לגופו, המשחק מתחיל ב-0:0..

  2. מנחם תמשיך לקרוא לטיישון פרינס דיישון פרינץ, זה הרבה יותר מתאים לו.
    נשמע כאילו הוא מגיע למשחקים רכוב על עגלה שמובלת על ידי חמור, ובמשך המשחק החמור מוכר אבטיחים בחנייה. יאללה ספרס! דרך אגב, מחר באימון ג'-ד' אני מלמד מסירת חזה. הזמנתי את ג'י אר סמית ומלו, הם אישרו הגעה. אבל מה? ללה מבריזה, זה נופל לה על שיעור קדרות אורגנית. באסה.

    1. הצורה הנכונה לבטא את שמו היא "פ-ר-י-נ-ץ", אפילו שהוא בקושי שמש של בית ספר חטיבת ביניים. מאיפה בא לך "פרינס"? בגלל שמישהו מערוץ הספורט התחיל לבטא את שמו בצורה קלוקלת כזאת? אך ככה זה בארץ הקודש: הרועה משמיע קול וכל העזים הולכות אחריו,.

      1. באותה כיתה למדתי את הפועל לצפות (לצפות במשחק ולא לחזות) וכמו כן למדתי לעשות הגהה לטקסט שאני כותב. ועוד כל מיני… למשל, למדתי להקשיב. ולא להיות כה אגרסיבי בטרנספורמיישן קומפנסיישן שלי. זה מרחיק את הקרובים אלייך. וגם כתבתי על הלוח מאה פעם כמו בארט סימפסון: "אני לא אקלע למלחמות אגו באינטרנט… אם אני רוצה לעלות לכיתה ה'."

      2. אאל"ט CE ו-CI מבטאים בסמ"ך כמו שעיפרון זה PENCIL והוגים "פנסיל" כך PRINCE מבטאים "פרינס" וכך שמעתי גם בסרטים ותוכניות (כולל אקטואליה).

  3. ודרך אגב אני דווקא חושב שהניסיון של פרינס שווה זהב ושהוא שחקן חשוב בממפיס. יש לו עוד המון מה לתת, נסחפתם עם הזלזול בו, הוא שחקן קבוצתי אדיר. התרומה שלו גדולה מאוד, הוא עושה את הדברים הקטנים שלא ביילס ולא פונדקסטר עושים ולכן אין לו כ"כ תחליף. בכל מקרה הם לא בנויים על התוצרת ההתקפית שלו ככה שהוא לא היה הבעיה.
    הבעיה הייתה ההגנ

  4. שולם עליכם מנחם. המשחק עוד רחוק וכבר אתה בעצבים? יהיה בסדר .
    ובקשר לכתיב… אני כותב בלי טעויות מכיתה ג' (במכולת). כולל טעויות תוכן… יאללה פרינץ!! תראה למנחם לזלזל ככה בסמול פורוורד פותח של אחת האלופות הגדולות שהיו לנו. (סליחה, פרינס. סליחה, לא יכולתי להתאפק).

  5. דדי הרגת אותי. פייסינג ריאליטי. עלתה לי לראש המטפורה שמנחם חי בסוג של תוכנית ריאליטי. כמה שיותר תצעק תצא יותר צודק. נראה לי שהאתר הזה הוא אחלה של תרגיל כתיבה בשבילך. אתה בסה"כ הודף את הסרבים שלו, אבל איזה החזרות. לאגאסי יש מה ללמוד ממך. תענוג. פייסינג ריאליטי…..חחחח החיוך לא נמחק לי… והרי החדשות… השעה…

  6. בסה"כ דדי עקץ אותך יפה, קבל את זה בהומור. זה לא חיים או מוות. הוא היה חייב לך אחת אחרי השטויות שזרקת לעברו… ולא, לא באמת התנצלת. התחבאת מאחורי "אני מגיב כמו כולם…" גס וואט? גם בתור מגיב רגיל זה היה תת רמה. קוראים לזה אינטיליגנציה רגשית.

  7. איזה יופי של לילה אחרי בגרות שבניגוד לכולם הלכה מצוין! הלכתי לרוץ ב1 תחת חסות החשכה. הגרלת הלוטרי ועכשיו משחק הפלייאוף המצויין של הערב

  8. מנחם
    תן לכל האפסים מההייטק לקשקש את השטויות שלהם
    כמו כל ישראלי טוב הם מקטרים אבל חוזרים לעוד סיבוב של חציל במיונז
    ולא משנה אם הוא פרינץ או פרינס אם הוא אפס (או אפץ)

  9. בינתיים משך רבע שלם, הספארס לא רק שלק קלעו מה-3, הם אפילו לא הצליחו לזרוק' זריקה אחת מה-3. למה? הקלעים נשמרים כפי שהצעתי שזו הדרך היחידה. כנראה גם המאמן הולינס חשב כמוני! לכן הספארס הם 15 כל הרבע הראשון!

  10. הרבע הראשון היה תחרות יידוי פטיש!
    טימי לא בעניינים! קליעות פנויות ל 3 לא הלכו בכלל לכיוון.
    נורא! אני שוקל לחזור לדוקים.

  11. זו בעייה אחרת. הוא זורק זריקות שבדרך כלל הוא מכניס אבל לא נכנסות. לפחות קלע 4 ברבע הראשון, 25% מכל הקבוצה.

  12. זאק רנדולף משחק גרוע משחק 2 רצוף . אם לא יתעורר הממפיס גמורים.
    הם יכלו להוביל 8 אם רנדולף לא היה מתעקש לפספס בעקביות

  13. ראיתם? פרקר ניכנס. השומר על דני גרין עזב את גרין, וטוני מסר לו לשלשה חופשייה לחלוטין שהוא החמיץ. אם אני המאמן, השומר נשאר עם גרין! טוב, לא אזכיר זאת יוןתר.

  14. טימי, הגדול מכולם. כמו עוף החול.
    לגריזליס אין מה למכור וזה ביום שסן אנטוניו מחמיצה משלוש בצורה פושעת עד כה!

  15. מל אהוב יקר, לא רוצה להלשין אבל רק שתדע שבדה באזר השתמשו בעונת המלפפונים בלי לתת לך את הקרדיט, אה וגם לא כותב שם הנהג מונית המתחזה שעובד עליך בעיניים

  16. ממפיס משחקים בצורה מביכה
    הם קלעו במחצית את מה שהספרס קלעו ברבע השני
    החגיגה של סן אנטוניו נמשכת
    היה להם רבע ראשון טוב הגנתית וזהו

  17. דרור, אני לא מגיעה מחר לאימון כי אתה חרא של מאמן שחושב הוא מבין משהו אבל בעצם לא יודע אפילו למה משמש הצינור של סמית

  18. כמו שאמרתי לממפיס ולאף קבוצה אין סיכוי מול הספרס כשהם במיטבם
    יש מי שדואג להרוג את ראנדולף בפרט ואת ממפיס בכלל
    יש כאלה שקוראים לזה "מאמן מעולם אחר"
    יש כאלה שקוראים לו "הפלח"
    ואני אומר גרג פופביץ זה המאמן הטוב בכל הזמנים נקודה.

    1. דדי, אתה רוצה שאתחיל למחוק אותך מהאתר, ולשים "X" על השם דדי? אני יכול לעשות זאת בקלות אם לא תתחיל לשמור על לשונך. וכל מה שהצעתי לממפיס היום היה נכון! (ובעיקר פונדקסטר במקום התיש)

      1. לס אתה לא מבין כלום, לך לישון… חבל שתנסה לנתח את המשחק במבחן התוצאה. במידה ויש לך משהו חכם לומר זה הזמן.

  19. אם פונדקסטר היה בחמיששיה כפי שהמלצתי, הכל נראה אחרת. 100% ממה שכתבתי במאמר היום (אתמול) התברר כמדוייק לחלוטין.

  20. ואן גנדי צודק לחלוטין. המשחק של ממפיס עם שלושה שיכולים לקלוע משנה לחלוטין את המשחק! ההגנה של סן אנטוניו מתקשה.

    1. דן, אתה לא מבין שבגלל הטמטום שלך הספארס עווד יפסידו? פאול נקי וחכם? אתה או עיוור או חסר מושג יסודי.

  21. תענוג. עוד 5 דק של כדורסל.
    כמעט מקביל לקאמבק של דאלאס בעונת האליפות מול אוקייסי באוקלהומה, כשרצו 17-2 בדקות האחרונות ואח"כ לקחו בהארכה..

  22. הטיים אאוןט של הפלח כשהמשחק שטף וטוני פרקר היה עם הכדור, ו-3.3 שניות לסיום, היתה אחת מהחלטות השיפוט המטומטמות בכל הזמנים. לא, סליחה: הכי מטומטמת. זה מה שאני אומר כל הזמן על הפלח: הכדורסל המודרני חלף-עבר לפניו, והוא כבר לא שייך.

    1. קראתי את מה שכתבת, אבל אני לא מבין על מה אתה מדבר: אני לא מפסיק להביע דעתי ולהציע הצעות. אתה רק תשמור על לשונך, ואל תאמר לי דברים שלא היית אומר לאבא שלך או אפילו לסבא שלך. אז סתם הזהרתי אותך, זה הכל. תתחיל לדבר בחוצפה ובגסות, אזרוק אותך מהאתר. תבקר כמה שתרצה, אבל תעשדה הכל בשפה נאותה.

  23. דנקן הוא חלק מהקבוצה והיה חלק מהמשחק. 5 הפאולים היו חלק מהמשחק. אז על מה אתה מדבר? התאנדר שיחקו בלי ראסל ווסטברוק. גם הוא היה חלק מהקבוצה.

    1. אני לא מחפש תרוצים אני רק מסביר מה לדעתי השינוי העקרי כאן
      ואכן ווסטרבוק דוגמה מצויינת איך OKC נצחו אך משחק אחד
      למרות שיש שטענו שהוא רק מפריע לדוראנט

  24. פונדקסטר חייב להיכנס עכשיו. אגב, אני מעוניין שהספארס ינצחו כי למיאמי יהיה יותר קשה נגד ממפיס, אבל הערב רציתי שממפיס תנצח, אבל עבור זה אני הייתי צריך להיות המאמן שלהם הערב. היינו מנצחים על 9-11 נק'.

  25. לממפיס היו את כל הסיבות לנצח
    הספסל שלהם חלש מידיי למעמד
    ברבע השני נשחטו . איבדו את הריכוז חטפו 5 שלשות וזה עשה את ההבדל
    זה גמר המערב הכי חלש שזכור לי מזה שנים רבות

  26. חייבים לתת קנס מרתיע לטוני אלן ולקרוא לסדר את השופטים
    פשוט בושה הבנאדם החזיק בראש כאילו עוד רגע הוא עובר לעולם אחר
    ואילו ההילוך האיטי הראה בברור שהראש שלו לא פגע בכלום אבל כלום!
    וכך בדיוק נגררנו לOT,ועוד יש כאלה שחושבים שהגיע פלגרנט
    על זה איינשטיין אמר לשני דברים אין סוף
    "ליקום ולטימטום" היום הבנתי למה התכוון המשורר

    1. הציטוט המדויק הוא "ולגבי הראשון אני לא בטוח לגמרי…". כבר מאה שנה מורידים את היד הקולעת. לא פלגרנט ולא שום חינטרוש אחר. פגוע ראש לא מעיף רגליים באטרף. אמי הוא לא יקבל…

  27. נראה שהחמצתי את הרבע הרביעי ואת רוב ההארכה.
    הפלח ניצח וזה מה שחשוב.
    הרבע הרביעי של ממפיס הציל את הסדרה הזו ובכל זאת סן אנטוניו ייקחו ב 5 משחקים כי הם ינצחו אחד בחוץ ובבית לא יפסידו.
    אם יקבלו אחרי זה בגמר את אינדי ויהיה מעניין:)
    סן אנטוניו נראית מוכנה לאליפות חמישית של הפופ!

  28. יא מנחם אי אפשר להגיד לכל העולם שהוא "מטומטם, מפגר, חסר מושג, רפה שכל" ואח"כ להיעלב מדדי שאומר לך שאתה לא מבין. ולאיים עליו. זה לא עובד ככה ומי שגר בבית זכוכית שלא יזרוק אבנים. אנחנו בסה"כ מגיבים לתגובות הלא מאוד ענייניות או מנומסות שלך. מעולם לא התחלנו עם השטויות האלה. תכתוב מה שבא לך ותהיה בריא אבל אל תצפה מאיתנו שכעת לא נתייחס אליך כאל "סתם מגיב" כלשונך. יו קן פול סם פיפל סמטיים באט יו קאנט פול אול דה פיפל אול דה טיים. כולה הצעת לשמור אישית – תאמין לי שהולינס חשב על זה לפניך. "איתי כמאמן היינו לוקחים ב-9-11…" איים ספיצ'לס, רילי. אתה מתפזר לכל הכיוונים, טועה ב-92% ממה שאתה אומר, ואז עף על ה-8% אחוז הנכונים (אחוזים נמוכים משל המגיב הממוצע). חוכמה גדולה. גם שעון מקולקל צודק פעמיים ביום. ולא הייתי אומר מילה (חוץ מתודה על האתר) לו היית מפגין קצת יותר מהכל בגילך המכובד. רק בריאות וקצת כבוד לאחרים. ופרינס לשאלתך מחלק כוחות. הוא הולך להפציץ בבית…..חחחח….

  29. מנחם
    אתה נסחף מדי ויורה עלבונות. אל תיעלב אם מחזירים לך באותה מטבע. באופן כללי – זה מוריד את החשק להתדיין כאן, ואתה בתור עורך (שגם מאיים במחיקות) אחראי לנושא ולצערי מלבה אותו.
    ועתה לרגע של עברית:
    prince, כמו נסיך, או הזמר המפורסם, מתורגם בעברית לפרינס. גם באנגלית אתה שומע את האות "ס" ולא "ץ", שבכלל לא קיימת באנגלית. אני חושב שהבלבול שלך נובע מריבוי השמות היוגוסלביים (גם פופוביץ ביניהם), שנכתבים באנגלית עם האות "c" בסוף. ההבדל בינם לבין הנסיך הוא שבשם שלו יש גם "e" אחרי האות "c", כלומר prince, ולכן זה מתורגם לאות "ס", כלומר פרינס. ואומרים שאין כמו דוגמה כדי להבהיר נקודה, אז הנה:
    איך תקרא לבחורה בשם Alice?
    אליס או אליץ?

  30. בהנחה שממפיס מפסידה את הסדרה עדיף שיגמר מהר כדי שהספרס יוכלו לנוח לפני הסדרה עם מיאמי (בכל זאת הכוכבים לא צעירים ומה שמעניין בסופו של דבר זה לנסות לנצח את למיאמי).
    ובתקווה שאינדיאנה יוציאו למיאמי את המיץ ויתישו אותם, וזה אולי ייתן קצת יותר סיכוי לספרס בגמר.

  31. לא מסכים עם הניתוח שלך מנחם לגבי הרבע הרביעי.

    ספארם סירקו הגנה חזקה והתקפה מהירה. הם החמיצו קליעות קלות וממפיס הכניסו זריקות קשות. כנראה לאלוהי המומנט פתרונות. בהארכה הם המשיכו בדיוק אותו דבר והסטטיסטיקה התאזנה טובתם.

    הסופר הירו במשחק היה מרק קונלי שלא עשה טעות אחת.

    משחק בשליטה מלאה של הספארם.

  32. ולמשחק עצמו:
    פופוביץ הוכיח שוב שהוא מאמן נהדר המכין את קבוצתו נפלא, אך עם זאת "מאמן משחק" (או "מנהל משחק") בינוני – וזו אפילו מחמאה. לדעתי הוא מתחת לממוצע בתחום הזה.
    ראינו ספרס שוטפת ומשחקת נפלא לפי כל התוכניות והתסריטים, ואז פתאום כשדברים משתבשים, אין רב חובל שיעצור את המפולת. כשממפיס היו על סף מוות, פופ לא זיהה זאת והוציא את פארקר החם וטימי שאסף עבירה רביעית, והופ השתנה לו המומנטום. אז אולי מובן שטוני צריך קצת מנוחה, אבל תשאיר לפחות את טימי שיהיה לך עוגן! ובדקות של צמצום ההפרש, הוא ממשיך עם חמישייה מוגבלת התקפית (ללא דאנקן וג'ינו/טוני), ומשחק עם דיאו הכבד, שניכר עליו לכל מי שרואה אותו שפשוט אין לו את זה יותר, לא התקפית, לא הגנתית, ולא ריבאונדית. הרעיון של בלייר לא עובר במוחו של המאמן הקשוח.
    הוא מזכיר לי את פיני גרשון – פשוט הפוך. מאמן מתודי שבונה את הקבוצה, ולא מצליח לאלתר ולהיות עם אצבע על הדופק כשדברים מתחילים להתקלקל. קצת כמו ההבדל המדובר בין מנהל ישראלי למקבילו האמריקאי. האחד מלא תושיה ופותר בעיות על המקום בדרכים יצירתיות, אך לא רואה מעבר לשבוע הבא והפרויקט הבא. השני, אמריקאי, מתכנן לטווח ארוך, בעל חזון ואסטרטגיה, אך במקרי חירום לא מתוכננים הינו חסר יכולת ותושיה.
    לכן גם פופוביץ כל כך מצליח לאורך זמן – יש לו שיטה שמונחלת לכלל הסגל שמבצע אותה בדייקנות. זה מספיק בשביל להיות חבר קבוע בחבורת הצמרת, אבל לא תמיד בטופ שלה. זה גם גורם לאי אילו כשלונות נקודתיים (בגלל ההסתמכות על השיטה וחוסר היכולת לאלתר), ולכן הספרס מאבדים לא פעם יתרונות גדולים במהלך משחקים, ואף חוטפים סטריק של 13 נקודות ב-35 שניות ממקגריידי הצעיר ומפסידים. מבחינה "אבולוציונית", זה מחיר נסבל שמשלם האירגון, סוג של ניהול סיכונים, כי דבר כזה יקרה רק פעם בהרבה זמן, ולרוב התרחישים הללו לא ייקרו והניצחון יושג.
    מצד שני – כשאתה מגיע לרמות הגבוהות ויריבך throws the kitchen sink, גם אתה צריך לדעת לקרוא את המצב ולהגיב במהירות, בין אם כדי לנצל יתרונות או כדי לבלום את תוכניות היריב. זוהי נקודה שחורה אצל פופוביץ לדעתי, ופה הולינס עולה עליו. לא ראיתי מספיק משחקים כדי לקבוע לגבי המאמנים הפוטנציאליים בגמר, אבל תחושתי היא שאריק גם טוב מפופ בהרבה בגזרה הזו, וזה יכול להיות מאוד משמעותי במקרה שהם ייפגשו בגמר.

  33. עוד אגב, מזל טוב גדול לטים דאנקן. לא רק שהבחור השתווה למג'יק במספר נצחונות בפלייאוף (127, מקום 7 בכל הזמנים), החסימה האחרונה שלו על גאסול היתה ה-500 שלו בפוסט סיזן, כמובן ראשון בכל הזמנים (או מאז שהתחילו לספור חסימות)

    1. אין על טימי.
      4 האולטימטיבי!
      אגב אף אחד פה לא ממש התייחס לפארקר היום.
      המכונה הזו אמנם לא קלעה באחוזים טובים אבל הבונבונים שחילק (שמונה עשרה= 18=18…..) מהווים את הבונבוניירה של משחק 2!

  34. "טוב, זה הוא הפלייאוף, וכל אחד עושה כמיטב יכולתו לנצח…" על טוני אלן,פשוט בושה שכך אתה חושב ותרשה לי להניח מול מיאמי לא היית מתבטא כך,מה שאלן עשה זה לא עוד פלופ אלא הקפצת לב לכל היושבים בקהל ובבית גם יחד,ורק השנאה התהומית שלך לספרס בכלל ולפופ בפרט מנעה ממך בזמן אמת להבין את חומרת העניין ועוד להקל ראש אחרי ההילוך החוזר,אין לי בעייה עם פלופים אבל זה לא הסיפור בכלל,מה גם שדי ברור שבזכות זה הגענו לOT ורק בגלל זה.
    ועוד לחשוב שהשופטים שרקו פלגרנט אחרי שהם צפו בהילוך האיטי,גורם לי לתהות האם שווה לקום בלילה.

    1. אני מאד מכבד את ההערות שלך
      במקרה של מנו אתה טועה ומטעה
      הבן אדם רץ ללא שום סיכוי ואחז ביד של אלן
      זה נראה פלגרנט . הוא לא הותיר ברירה לשופטים
      אלן יצא דביל ללא כל קשר
      בכל מקרה כדורסל צריך להיות פאן , לא צריך לרדת לפסים אישיים
      למרות שבאופן אישי אני נהנה מהויכוחים עם מנחם
      נשאיר דברים בפרופרציה ונקח את החיים באיזי גם אם עוברים את הגבול לפעמיים

      1. מסכים לגמרי שהפאול של מאנו היה מהדבילים שראיתי
        עם כל זה קשה לבוא בטענות לשחקן שבמרוצת המשחק חושב מהבטן ולא מהראש,עברות כאלו של משיכת היד הקולעת נעשות מידי יום,אלא שכאן נכנסת לתמונה ההצגה הכי טובה בעיר של טוני אלן,וכמו שאמרתי אין לי בעייה עם פלופים,אבל ואבל גדול כששחקן תופס בראשו משך דקות ארוכות ועל הדרך מקשקש ברגלים זה מחסיר פעימה מכולם כולל כולם
        זה מעשה שלא יעשה,וכאשר יש כאלו שמקלים ראש (תרתי משמע) בעניין זה לא פחות חמור נקודה.
        ובקשר לפלגרנט לא הצלחתי לשמוע פרשן אחד שאומר שיש כאן,פאול בהחלט כן פלגרנט ממש אבל ממש לא,ובדיעבד גם פאול לא היה צריך לתת אחרי הכיעור הזה.

          1. כלומר אם נמחק את הסיפור עם הראש שלא היה ,פשוט שנבין מהיום ולהבא שכל שחקן שמשכו לו ביד והוא זורק את עצמו בכח לריצפה הרי שזה שווה לפגרנט?
            וכאן נכנסת עוד שאלה אם השופטים צופים בבירור ששחקן שיקר וביצע פלופ מכוער האם לתת לו אפי' כדור מהצד או שמא יש לשרוק לו טכני?

  35. אם האהבה שלי לספרס,ולממפיס ולסדרה המעניינת ביניהם ,סטרן לא נותן להיט קצת יותר מדי זמן מנוחה? בגמר המערבי שני משחקים כבר שוחקו,ו בגמר המזרחי המשחק הראשון הוא מחר. והמשחק האחרון שלהם היה ב15 למאי, בעצם סטרן נתן להיט שבוע מנוחה. לא רע בשביל קבוצה צעירה, במיוחד שסן אנטוניו משחקת אם אנשים בשכבת הגיל של פרס!. נראה לי קצת מוגזם הפגרה הזאתי…… זה רק מוכיח כמה סטרן צריך את מיאמי בגמר כדי "להבטיח" צופים, איפה הימים שבכדורסל המנצחים היו אלה שהזיעו על הפארקט במקום החברה בהנהלה ובחולצות הזברה.

      1. "עם כל האהבה שלי…"

        וסטרן נותן גם לאינדיאנה זמן מנוחה, והיא היריבה של מיאמי, לא הספרס.
        חוצמזה, גם בגמר המערבי יהיו עכשיו 4 ימי מנוחה, כך שהלו"ז של הסדרות מתאזן.

        איפה הימים שבכדורסל המגיבים היו אינטיליגנטים במקום החברה שרק זורקים בוץ והאשמות בלי לבדוק כלום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט