סיכום מחזורי השבוע בליגות המובילות/שמעון טבדי (2)

 

 

 

 

ספרד (מחזור 2)

ברצלונה עלתה מול ויאדוליד עם הרכב הכולל את קוטיניו, דמבלה, מסי וסוארס אולם הייתה מאד בינונית ולא הגיעה ליותר מידי מצבים קורצים כאשר כר הדשא המחריד לא סייע לכדורגל שוטף.

עוסמאן דמבלה פתח את הסכר עם הרמה נהדרת של סוארס לראש של סרג'י רוברטו שהוריד לדמבלה לבעיטה חדה, 1-0 בדקה ה-56.

הקאטלונים ניצלו בדקה ה-76 אחרי החמצה גדולה של קאקו בנגיחה מול השוער. אותו קאקו חשב בדקה ה-91 שהוא השווה את המשחק בשער נהדר בנגיחה אולם החלטת VAR פסלה את השער ובארסה יצאה עם 3 נקודות וטור נצחונות חלק מפתיחת העונה.

 

אתלטיקו מדריד שפתחה את העונה ב-1-1 מול ולנסיה אירחה את ראייו וייאקנו, עלתה בהרכב יחד עם קוריאה, קוסטה וגרינזמן ואכלה קש רוב המשחק למרות ששלטה בצורה מוחלטת כמעט לכל אורכו אולם ללא מצבים מיוחדים. הנסיך הקטן, אנטואן גרינזמן הבקיע את שערו הראשון העונה מ-3 מטרים לאחר כדור קרן שטייל ברחבה.

ראיו השתלטה לקראת הסיום וניפקה 2 החמצות ענק בדקות 86 ו-89 ויצאה בידיים ריקות. אתלטיקו עם 1-0 מינימלי כמו שהיא אוהבת.

 

ריאל מדריד פגשה את ג'ירונה החלשה ולא נתקלה בקשיים. מודריץ' שוב לא פתח ומעמדו נראה מעורער. המשחק החל עם החמצה גדולה של איסקו בדקה ה-14 שהרס בישול לאסנסיו, נמשך רע עבור הבלאנקוס שנקלעו לפיגור 1-0 בדקה ה-16 ועוד ניצלו משער שני בדקה ה-25 עם החמצה גדולה של ג'ירונה. החל מאותו רגע ריאל השתלטה על המשחק, איסקו שוב החמיץ החמצה גדולה בדקה ה-37 אולם אסנסיו השתלט על הכדור החוזר והוכשל ברחבה, ראמוס דייק באומנות מהנקודה הלבנה והשווה ל- 1-1. המחצית השנייה נפתחה בלחץ מדרידאי ושחקן ג'ירונה ביצע טעות נוראית עם איבוד כדור ברחבה לאסנסיו והוסיף קינוח עם הכשלה לכדור עונשין מ-11 מטרים, בנזמה הפעם היה זה שבעט ודייק מהנקודה הלבנה (יש רוטציות בפנדלים בריאל? רונלדו כבר היה עם 3 כיבושים) בדקה ה-52. בדקה ה-58 איסקו נתן כדור נפלא לבייל לתחרות ריצה חסר סיכוי עבור ההגנה של ג'ירונה ובייל עם ספרינט מהחצי מגיע מול השוער ורק רשת, 3-1. דקה 80 בייל שוב פרץ באגף במהירות המסחררת שלו, הוציא רוחב לבנזמה שמול השוער כבש את השני וסגר את הסיפור עם 4-1 קליל שממקם את ריאל במקום הראשון בטבלה.

תוצאת תמונה עבור ‪bale and asensio‬‏
לקחו את המושכות. בייל ואסנסיו

 

איטליה (מחזור 2)

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש את מילאן מול נאפולי כאשר הצופים קיבלו תמורה לאגרה. להיות אוהד רוסונרי היום משול לאוהד ניקס. ניכר היה לאורך כל המשחק שאין למילאן מה להציע מבחינה התקפית למרות עמידה טובה בהגנה. קרה הנס בדמות יתרון 2-0 ב-2 התקפות (למרות שליטה מוחלטת של נאפולי) ממהלכים ושערים יפים של בונאונטורה וקלאבריה. כבר אז התכתבתי עם חבר (שחי בסרט שמילאן תסיים 3 ) שזה פוקס והם מאד חלשים.

חולשת הקישור המילאנזי, שכולו מורכב ממכסחי דשא וגוזמי עצים, הינו עקב האכילס של הקבוצה שבלטה לאורך כל המשחק ובאה לידי ביטוי בחצי השני כאשר כיסוי לקוי על האמצע והיעדר יכולת לבלום התקפות (וגם אשמת השוער השער השני) עלה להם ב-2 שערים תוך 12 דק' של ז'ילינסקי הפולני. השער השלישי היה כבר באוויר והשאלה היחידה הייתה מתי הוא יפול. נאפולי החליפה את כובש הצמד במרטנס הבלגי, הפעילה מכבש ובאה על שכרה בדקה ה-80 משערו של הבלגי.

קישור שלא יודע לחבר פס לא יכול להוביל לשום מקום, רק אלוהים יודע איך ביגליה משחק שם וגם בנבחרת ארגנטינה. היגוואין ניסה מאד וירד לאמצע על מנת לחוש את הכדור, הוא יבין שעם הקישור הכ"כ חלש צפויים לו הרבה מרורים.

אנצ'לוטי עם מהפך שני בשני מחזורים נצמד ליובה בטבלה.

 

תוצאת תמונה עבור ‪ac milan midfielders 2018-19‬‏
מכסחי דשא וגוזמי עצים

 

יובנטוס באה למשחק לא קל על הנייר, הושיבה על הספסל את דיבאלה ודאגלס קוסטה כאשר ברנדצקי קיבל קרדיט בהרכב על שער הנצחון במחזור הקודם אולם שלטה ללא עוררין לאורך כל המפגש למעט דקות הפתיחה. פיאניץ' עשה את הסיפתח משער פנטסטי בפצצה מחוץ לרחבה. לאציו התקשתה לבעוט לשער ובדקה ה-74 יובה יצאה להתקפה, רונלדו קיבל כדור מול שער ריק, פיספס אבל מנדג'וקיץ' היה שם לקבוע 2-0 לגברת הזקנה. רונלדו היה חלש ותראו כמה הוא "שמח" על השער של מנדג'וקיץ'.

https://youtu.be/JzNMiqhj_c8?t=3m10s

תוצאת תמונה עבור ‪ronaldo vs lazio‬‏
לא מצליח למצוא את הרשת עדיין. רונאלדו

 

אינטר פגשה את טורינו אחרי הפסד במחזור הפתיחה וחשבה על 3 נקודות קלות. היה קשה לדמיין תוצאה אחרת כאשר הנראזורי הובילו 2-0 במחצית משערים של פרישיץ' בדקה ה-6 (בישול של איקארדי) ו-דה וריי בדקה ה-32. מחצית שנייה נפתחה בשליטה מוחלטת של טורינו שתוך פחות מ-15 דקות בין השערים הצליחה להשוות משערים של בלוטי בדקה ה-55 אחרי יציאה אומללה של השוער האנדנוביץ' ו-מייטה בדקה ה-68 אחרי ביצוע יפה. טורינו המשיכה להפעיל בליץ' והייתה קרובה מאד לבצע מהפך אך לא הצליחה. אינטר עם נקודה בודדת מתוך 6 אפשריות נראית רע מאד.

 

רומא פגשה באולימפיקו את אטאלנטה שהגיעה אחרי נצחון 4-0 מהמחזור הראשון. איזה משחק בקצב היה שם! הרכש החדש חבייאר פאסטורה שהגיע מפסז פתח את הקונצרט עם שער מדהים בעקב כבר בדקה ה-2 https://youtu.be/rWThxfZZWXc?t=1s  אטאלנטה הגיבה בשלישייה משערים של קסטניה בדקה ה-19 וצמד של ריגוני בדקות 22 ו-38 שהיממו את האולימפיקו בהפסקה. רומא פתחה את החצי השני בלחץ כבד ובאה על שערה משער מצמק של פלורנצי בדקה ה-60 מטעות קשה בהגנה של האורחת ולאחר מכן קוסטאס מנואלס היווני הרים את האולימפיקו בדקה ה-82 משער שוויון, 3-3 בסיום במשחק מהנה ביותר.

 

אנגליה (מחזור 3)

 

המשחק המרכזי הפגיש את מנצ'סטר יונייטד מול טוטנאהם בקרב הצהרות ראשון לעונה. אחרי המשחק רק התרנגולים עמדו על הרגליים בעוד שהשדים האדומים קיבלו נוק אאוט מהדהד. ימיו של מוריניו ספורים על פי הדיווחים ובצדק. יונייטד לא היוותה יריב והובסה 3-0 משערים של קיין בדקה ה-50 וצמד של הברזילאי הנהדר לוקאס מורה בדקות 52 ו-83. טוטנאהם נצמדת לדבוקת הצמרת של ליברפול וצ'לסי עם 9 נקודות מלאות ומראה שגם העונה היא לא מתכוונת לוותר על כלום.

תוצאת תמונה עבור ‪mourinho vs tottenham‬‏
כבר לא ה"מיוחד", ימיו ספורים באולד טראפורד. מוריניו

 

צ'לסי ממשיכה בדהרה שלה, למרות השמועות על מכירת המועדון, עם נצחון 2-1 בשיניים על ניוקאסל משער נצחון עצמי בדקה ה-87. אדן האזר פתח לראשונה העונה בהרכב וסיפק את הסחורה בשער מהנקודה הלבנה בדקה ה-76 שהספיק רק עד השוויון של ניוקאסל בדקה ה-83. הבלוז כבר עם 9 מ-9.

 

ליברפול גם היא ממשיכה בדהרה שלה ומצדיקה את ההייפ שנוצר סביבה טרום פתיחת העונה כאשר היא אוספת 9 מ9 בטור הנקודות, טרם ספגה שער העונה בליגה ומשקיפה מהמקום הראשון על היתר. שער קטן שהתברר כגדול של מוחמד סאלח בדקה ה-23 הכריע את ברייטון ושלח את קלופ מרוצה הביתה עם ה- 1-0 הקטן.

 

מנצ'סטר סיטי נתקלה בחסרון היעדר ה-VAR בפרמייר ליג (מתי רפי ההבנה יקלטו שזה כבר צריך להיות סטנדרט בכל העולם ולא נתון לשיקולי הליגות) מול וולבס כאשר ספגה שער לא חוקי מידו של בולי בדקה ה-57. איימריק לאפורט הציל נקודה אחת לסיטי במשחק עם שוויון בדקה ה-69.

 

 

צרפת (מחזור 3)

פסז ממשיכה לדבר בשלישיות במחנה האימונים עד פתיחת ליגת האלופות כאשר הטריו הקטלני שלה השתתף במלואו בחגיגות. אדיסון קבאני חזר לשחק לראשונה העונה וכבר בדקה ה-12 פתח עם החגיגה מבישול של ניימר. אנז'ה החלשה הצליחה לאזן בדקה ה-21 אולם הפריזאים ממש לא התקשו כאשר קיליאן אמבפה העלה ליתרון 2-1 משער נפלא בבעיטת וולה מבישול של די מריה https://youtu.be/avp-RnRs6s8?t=1m36s בדקה ה-51. השער השלישי הגיע בדקה ה-66 כאשר אמבפה בישל לניימר את השלישי שלו העונה.

תוצאת תמונה עבור ‪mbappe and neymar‬‏
החיים טובים באימונים לקראת ליגת האלופות, כל אחד עם 3 שערים ובישול מפתיחת העונה. אמבפה וניימר

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. תודה שמעון
    באנגליה ליברפול אהובתי התחילה מצויין.מתחילת השנה יש לי מום חזק עליהם בעקבות ההתחזקות בחלקים הנכונים והשארת החלק החזק(סלאח מאנה ופירמינו).יונייטד ומוריניו סיימו את הסיפור ארסנל לא בסיפור מלכתחילה רק שצלסי וטוטנהאם יתחילו לאבד נקודות ויתנו לנו להתחרות בשקט עם מנצ’סטר סיטי.
    באיטליה אמנם רק 2 מחזורים אבל אכזבה עצומה מאינטר
    בספרד ריאל נראים טוב בלי רונאלדו אבל שיחקו נגד יריבות חלשות.נראה בהמשך איך זה מתקדם.בכל מקרה בייל בריא זה שחקן טופ 5 בעולם רק שישאר בריא.אסנסיו פורח בלי רונאלדו שדי הגביל אותן.
    בצרפת ובגרמניה אפשר לדלג.פריס סן ז’רמן ובאיירן מינכן יהיו אלופות כבר במרץ למרות שבאיירן מינכן הנוכחית היא החלשה ביותר בשנים האחרונות וצריכה רענון רציני והחלפה של לא מעט שחקנים אבל לבונדסליגה החלשה זה מספיק אחרי שבאיירן רוקנה את היריבות שלה בשנים האחרונות וחלק מהשחקנים של היריבות סטייל לירוי סאנה ויוליאן דרקסלר עברו לליגות אחרות

  2. סיכום קצר שלי
    1. מזל שלא היו פציעות בווידוליד פשוט חובבני לשחק שם.

    2. ריאל מתחילה טוב בלי רונאלדו הרבה מאד כישרון שחיכה להתפרץ יוצא החוצה וזה מפחיד .למרות שאני מעריך את קורטואה שימח אותי שנבאס בהרכב שכן זה עוול גדול מדי להפוך אותו לשוער שני אחרי שלושת הגביעים.

    3. נאפולי -מילאן המשחק עד כה.

    4. רונאלדו כפי שתיארתי לעצמי ייקח לו זמן להתניע זה קורה לו בשנים האחרונות בטח בליגה קשה ושונה .

    5. גרמניה : מינכן כרגיל מנצחת גם דורטמנד הרשימה

    6. אנגליה עושה רושם שיהיה צמוד בליגה אך הסיפור הוא מוריניו שנראה שיילך הביתה בקרוב

  3. הגיע זמנה של ליברפול לאליפות, אחרי 29 שנים שזה יותר מדי (עם רוזנטל שהבקיע שבעה שערים בשמונת המחזורים האחרונים שהיונמשחקיו הראדונים בקבוצה והיה מהגורמים המכריעים שעזרו לקבוצה לזכות באותה אליפות אמנם כשסוארס היה עדיין בקבוצה היא כמעט זכתה באליפות כשתיקו 3 נגד פאלאס עם החלקהנשל ג'רארד שהעבירה את הכדור לפאלאס שבהתקפה זו הבקיע שער, נתן את האליפות לסיטי.

  4. ליברפול צ'לסי וסיטי יילכו יהיו בקרב לוהט!!
    וטוטנהאם תארוב מאחור

    פעם ראשונה שאני מרגיש טוב לגבי ליברפול ואני יודע שהיא יכולה לנצח כל קבוצה באירופה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט