אחד על אחד בין הדוקטור ומומי – שיחה מוקלטת / מומי החציל

התמונה הזו הגיעה אלי ל-SEFERSHELI@HOTMAIL.COM בעילום שם, מאחד שטוען שהוא חוקר פרטי, והחליט בדעת עצמו למצוא את מומי, וטוען שמצא אותו, וצילם אותו ליד המונית. מומי הוא היחיד היודע אם זו תמונה אותנטית שלו, ושדימויו התגלה ברבים, או שמישהו מנסה לעבוד עלי, ועל הגולשים. התמונה בסקייפ לא היתה ברורה מספיק, וכן מומי חבש כובע וזוג משקפיים עבות. האם הייתי מוכן להתערב על חיי שזה לא מומי? לא. אבל גם לא הייתי מתערב שזה כן מומי. הקווים הכלליים כן מתאימים, אבל לך תדע. זהו: הפוסט הזה וההקדמה לו הם הפעם האחרונה שאני כותב או מתעסק עם זהותו של מומי. מעתה אני מתרכז רק במה שהוא כותב!

************************************************

הקדמה של מנחם לס

זהו קטע שהכנסתי אחרי שמומי שלח לי את הטקסט, והוא לא קרא אותו עדיין. גם לא רציתי שיקרא אותו למפרע. ברור שהוא עתה קורא זאת יחד עם הגולשים, ואולי אחריכם כי אין לו מושג מתי הפוסט הזה ייכנס. כל מטרת השיחה בסקייפ היתה כי רציתי ממש לגלות מה הסיפור הזה של מומי. היה ברור לי שהוא טיפוס מיוחד ושידרוג רציני לאתר, אך רציתי לתהות על קנקנו ולראות עם מי יש לי עסק. הוא הקליט את השיחה בינינו בסקייפ ואז הוא הכניס את הקטעים שרצה. אז ככה: הוא לא אסר עלי לתארו. אמנם הוא חבש כוכע שקונים בשוק הפשפשים ביפו וכיסה את עיניו במשקפיים, אך גיליתי אדם שמנמן, די נמוך לדעתי, עם פני ירח עגולות וגבות סבוכות ושעירות. אני מכיר את סוג האנשים האלה שהם שעירים בכל הגוף אבל הכל על חשבון קרחת. בקשתי ממנו להסיר את הכובע והוא סרב. הוא נראה לי גבר בין 55 ל-60 עם מבטא מזרחי שאי אפשר ללמוד , לחקות, או לזייף. אותי אי אפשר TO FAKE עם דברים כאלה.

הוא סרב בכל תוקף לגלות את מוצאו, אך אני מוכן להתערב 3 ל-1 שהוא ממוצא סלוניקאי או טריפוליטני. אחרי שנאלצתי לעזוב את קורס הטייס בחיל האוויר בגלל 'טנייטיס' באוזני, החלטתי להמשיך לימודי והתקבלתי לעתודה האקדמאית (רק כ- 80 מתקבלים מתוך כמה מאות בקשות; אני הרבה יותר פיקח, וטוב במתמטיקה, מש-95% מהגולשים חושבים,  כי בגלל שלדעתי אריק ספואלטרה הוא המאמן הטוב ביותר ב-NBA, דעתם עלי היא שאני לא כזה חכם כמו התואר האקדמאי שלי), ולמדתי שנה בטכניון במחלקה לפיזיקה, לפני שמבצע סיני החזיר אותנו לצבא, ואז החלטתי לסיים את הצבא ולוותר על העתודה. אבל בשנה שלמדתי בטכניון עבדתי בנמל חיפה בערבים ולילות עם עשרות סבלים סלוניקאים, ואת סגנון הדיבור שלהם איש לא יצליח לחקות. לי נראה שמומי, או לפחות אביו, הם משם. אם לא – אתפלא מאד.

תוך כדי שיחתנו התחלנו לדבר על שירים מזרחיים.  הזמרים האהובים  על מומי הם איציק קלה ומשה רודריגז. אני אמרתי לו שהזמרים האהובים עלי הם ג'ורג' בר, חיים זריחן, וניסים סרוסי.

ג'ורג' בר, הזמר המרחי מס' 1 של מנחם לס

 

 

הוא קיבל שוק שאני מכיר אותם בכלל. ספרתי לו את הסיפור: בשנת 1986 בתי אפרת החליטה שהיא רוצה ללמוד בישראל, והתקבלה לבית הספר החקלאי 'ניר העמק' שהיתה בו כיתה אמריקאית (היא חזרה לארה"ב ל-י"א, אבל כל כך התגעגעה לישראל ולחבר שלה מושיקו – מרוקאי בגילה מאיזה מושב קטן ליד כפר סבא שהיה חולה אלביס – שהיא חזרה לישראל וסיימה תיכון בבית הספר החקלאי של פרדס חנה. אבל אז חזרה לארה"ב, סיימה MA בפסיכולוגיה קלינית, והיום נשואה לג'ייסון ליפטון, עורך הספורט של CNN וחייה באושר באטלנטה. מושיקו? מי יודע? אולי נוהג מונית עם מומי?). למה אני מספר את הסיפור? אני לקחתי שנת שבתון ב-1986, ובאחד מביקורי בניר העמק עצרתיי בעפולה לאכול. ראיתי אחד מוכר CD ורציתי כמה CD למכונית שלי. שאלתי 'איזה מוסיקה?' ענה: "מזרחי ויווני וכאלה". שאלתי "כמה?". הוא אומר "7 שקל להעתק, 20 שקל אורגינל". שאלתי, "כמה לכל המגש, WHOLE SALE?". הוא לא הבין. הסברתי לו שאני רוצה לדעת כמה כסף הוא רוצה עבור כל המגש. ענה, "צריך לספור". אמרתי, "לא. בלי לספור". הוא התחיל לרעוד ולשקשק. הסתכל על המגש, עלי, על המגש, ושוב אלי. אני ידעתי שאין אף אחד אורגינל, הכל העתקים עם מעטפות לא אורגינליות. בתחנה המרכזית בת"א מכרו כאלה ב-5 שקל ואמרתי לו זאת.

הוא אומר אחרי איזה 2-3 דקות: "1,200 שקל".

אני עונה: "1,000 שקל. מזומן".

כעבור עוד היסוס הוא אומר "המגש שלך".

היו שם  212 דיסקים. שליש מהם היו מקולקלים וזרקתי אותם. אך השאר?  כל מיני העתקים של מרגלית מנעני, זוהר ארגוב, חיים משה, שלומי שבת, ואביהו מדינה – כל הגדולים של הדור שעבר שאולי הצעירים שבכם אפילו לא מכירים – אבל אז היו הגדולים שבגדולים. אני מקשיב להם עד היום במכונית. אבל בין כל דקלון, היו שלושה זיגי מוסיקה, רגב הוד, וניסן סימן טוב, ועל כל חיים משה שלושה קובי סוויסה, שימי לוי, עופר בדיחי, ומיכאל פטישי כולם זמרי חתונות שבחיים שלכם לא שמעתם את שמם, והם שמים את דקלון, חיים משה, ואייל גולן בכיס הקטן!

מומי נידלק, ואמר לי שהוא בעצמו היה שר בבר מצוות ואפילו בחתונה או שתיים. לא האמנתי לו. הוא שאל אם ברצוני שישיר לי שיר. כמעט נפלתי מרגלי. אמרתי 'בוודאי'. הוא שאל איזה שיר. נזכרתי שהוא אמר שהוא אוהב את איציק קלה, והשיר שלו שאני אוהב הוא "קמנג'ה". מומי הגיב, "הכל בשביל הדוקטור". והוא פצח בשיר. בלי מוזיקה זה לא קל, אבל מומי נתן מה זה הופעה. ממש התפעלתי. שאלתי אותו למה הוא לא פיתח את הקול והפך לזמר חתונות. הוא ענה לי "עזוב. אין פרנסה. יותר  מדי תחרות". אז מאחר והוא לא הזכיר זאת בפוסט שלו, חשבתי שזה חשוב להוסיף.

ועוד שתי הערות שהן דעתי הפרטית:

1. מומי רכש לדעתי יידע רב בכדורסל ובייסבול כי אתה לא יכול להתערב על משחקים, שחקנים שיקלעו כך וכך, או רצף של כך וכך מבלי להכיר את ה-IN וה-OUT של הספורט. מכאן לדעתי הוא הידע של מומי על ה-NBA שממש הדהים אותי, אך הוא סירב להודות שאמנם כך הדבר.

2. יש לי רושם שמומי מומחה לא קטן בענייני כספים ומניות, אך זאת דעתי הפרטית ללא כל הוכחה.

אז זהו. סתם עוד כמה  נידבכים  על האדם המסתורי שהפך להיות אדם יקר של האתר!

***********************************************************

כל הכתוב למטה הוא מעשה ידיו של מומי מההקלטה, וללא כל עריכה ממני!

*********************************************************

אחד על אחד בין הדוקטור ומומי החציל

מנחם : מומי, הסיבה היחידה לסקייפ הזה היא שרציתי להבטיח שיש מומי, ושלא איזה יורם מהיי טק מתק"ם החליט לעבוד עלי ועל הגולשים. זאת הסיבה היחידה ואני לא אטריד אותך יותר. בוא אגיד לך משהו. דברתי פעם כמה מילים עם ריצ'רד ניקסון זה שהיה פעם נשיא ארה"ב ועשו לו אימפיצ'ינג, גיליוטינה יעני. דברתי עם מיסטר דייויד סטרן. עם מייקל ג'ורדן, עם מוחמד עלי. עם מי לא? ואני נשבע לך שאני ממש מתרגש לשוחח אתך לא פחות ואולי יותר מאשר איתם. איך שלא יהיה, נעים להכיר אותך.

נו אז מומי היה קשה לחבר את המצלמה לסקייפ ?

וואלה מנחם , מומי לא אוהב ללכלך את הידים , מה אני כבר מבין סקייפ , שמייפ. הרמתי טלפון לשימרית כפרה והזמנתי אותה ואת אדון היי טק . הילד טוב , אין מה לומר , הביא מצלמה און דה האוס , עזר וחיבר למחשב והנה אני פרופסור.

מנחם : וואללה אתה נראה לא רע עבור נהג מונית. פנים קצת עגולות אז כנראה ויש גם כרס קטן, הא? ספר קצת על עצמך מומי.

יליד הארץ שנת 55 , בן 58 אבל נראה לא יותר מ-53 וחצי

מנחם: את זה תן לי להחליט, אוקיי?

אני מכיר את הארץ קומפלט ,נולדתי בקרית מלאכי ועברתי בכפר שלם בגיל מאוד צעיר ,משם  לאור יהודה , לוס אנגלס תל אביב והיום חי כמו קינג בפנטהוז בישוב במרכז הארץ .

אין מה לעשות נגד הכרס , יש לך טביעת עין של שועל יא מנחם .

מנחם : אני מבין שהיית נשוי 3 פעמים ?

סימה – גרושתי הראשונה , נישואים בגיל 21 בלחץ של הההורים . בחירה סולדית , לא להרתפקנים , סימה לא התאימה למומי שהיה חרמן אש כל היום וכל הלילה..
ג'ניפר – גרושתי השנייה , אמריקאית פצצה , אש ולהבה, שנתפסה על חם עם חבר שלי שימי השפיץ

שימי יצא אפס גדול , ניצל לרעה את הכנסת האורחים של מומי , שנכנס בג'ניפר על השיש במטבח , מומי יצא לא פראיר ופירק לשימי את הפרצוף.  .
אוקסנה – גרושה מס 3 , יבוא אישי מחרסון שבאוקראיניה , בלונדינית אסלי. היה דבש עד שלמדה עיברית באולפן ונתנה למומי ברקס וברחה מהארץ , איזה אישה יא דוקטור , בגיל 19 קטפתי אותה מהסוכונות יוקראיין פוסי פור יו , נסעתי עד חרסון שבאוקראינה לסגור את הפינה.

היום מומי חי כמו קינג , חופשי ומאושר מוריד שוטים של ואן גוך בטעם אסאי , מבשל מטעמים .
לא מתחתן בחיים גם אם תגיע ג'ינה ג'יימסון או בריאנה בנקס

מנחם:  רגע אני מבולבל ומה עם סילבי ?

וואלה סילבי סתם אחת שהייתי מעביר איתה את הזמן , אש של בחורה , באמת עשתה נעים למומי , אבל התחילה קצת לעצבן , לא אהבה שמומי נכנס לקטע של הכתיבה , מומי לא אוהב לקבל הוראות מבחורות , נתתי לה ברקס ומאז אנחנו לא בקשר

מנחם: וחוץ משימרית יש עוד ילדים ?

יין בן חומץ אחד אחד
הגדול קובי מהנדס תוכנה, השני יוסי  רס"ן בקבע ,הבת שימרית  לומדת הנדסת תעשייה ומינהול
או שקיבלו את הגנים של האמא או שסימה לא שמרה לי אמונים שעבדתי משמרות לילה במונית .
יצאו מוצלחים , נזכרים באבא בעיקר שרצו מימון לטושים ומחברות
מומי אוהב לפנק בעיקר את הנכדים

 

מנחם: רגע אני מבולבל. הבן שלך מהנדס תוכנה ולך יש בעייה שהבת שלך מתחתנת עם אדון היי טק ??

אין בעייה בכלל כפרה , רק מה זה מקצוע לא של גבר אוריגנל , אתה מבין לשבת כל היום במשרד, לכתוב קוד לאכול עיסקיות לצהוריים פעם היו מקצעות , בעל קיוסק , סנדלר , נגר , נהג משאית

מה יעשו הנכדים שלי שישחקו עם מומי ארץ עיר , מקצוע ב ר ?, ראש צוות קיו איי ??

בכלל הבאסה שלי זה שהיום הילדים כל היום בפליי סטיישיין , אין התקופה של פעם שהיינו משחקים בחניה , לוקחים 2 אבנים יוצרים שער ומשחקים כדורגל , המשחק היה נגמר רק שהיה חושך או שמישהו קיבל איזה קטנה לירך מצ'יקו האולר. היה הפסיכופט של השכונה !!

אם אדון היי טק היה מבין קצת בספורט , אפילו היה אוהב בדמיגטון או שחייה צורנית , אבל כלום מן כלום ??

מנחם : והשם שלך זה מומי , החציל ? מה הקשר לטחינה ???

אמיתי לגמריי מנחם , שיצאתי מהבית חולים לא קראו אותי מומי

אני קרוי שלמה על שם סבא שלי רבי שלמה , אבל אתה איך זה שלמה הפך שלומי ושלומי הפך מומי

כבר סיפרתי מאיפה החציל הגיע , אם למנחם אין פחד מחצילים ואללה מומי נותן לו הצצה חד פעמית בחציל

הסיפור על הטחינה …..

יש מנהג בתחנה, נ.ב הסדרן מזמין לנו לאפות משווראמיה באור יהודה

מומי אוהב את השווארמה אסלי בלי כל הקקי פיפי מסביב , רק מה, חייב טחינה חציל מטוגן

שהלאפות מגיעות ליאוניד קורא בקשר

קקשש ( מומי בחיקוי של ליאוניד ובקול של ווקי טוקי )

מומי חציל בטחינה , יהודה שישליק , פיני עמבה וכו וכו

יום אחד הגעתי בכבודי ובעצמי לקחת המשלוח , חזרתי מנסיעה לנתב"ז ומה אומר לי הבחור על המנגל , ברוך הבא אתה מומי שאוהב חציל בטחינה ? יהודה שישיליק המן מניאק שמע ומאז ככה קוראים את מומי החברים הקרובים.

מנחם : איך נהג מונית כמוך עם ידע בספורט כזה? אני לא מגזים. בין כל הפדאחות והדאוואינים כשאתה ניגש לספורט אני קולט שיש לך ידע שאתה אפילו מנסה לדכא מעט. בין כל הכתיבה שלך, החלקים על ספורט הם שופרא דשופרא. אם אתה לא מבין שפה של אשכנזים, מה שניסיתי לומר זה פירסט קלאס בספורט!

מכיר שפה של אשכנזים, מכיר שפה של גרוזינים. מכיר שפה של אוקראינים. יודע ערבית, איגליש,כמה מילים באידיש וספץ בלדינו. כשאתה נוהג מונית אתה מדבר ב-30-40 שפות מינימום.

 מה אני אגיד לך , הייתה לי משפחה בירושלים שהיו גרים 2 יריקות מימק"א , אצלנו בשכונה כולם היו אוהדים של בני יהודה , שמשון ומכבי תל אביב , אבל מומי לא אהב ללכת עם הזרם.

יום אחד אני מבטיח לתת פוסט על בית"ר שהמאזינים ישלשלו על עצמם.

עכשיו הייתה תקופה שירדתי מהארץ לאל איי ושם נדלקתי אש על אין בי איי ובייסבול החמוקיים של ג'ניפר ועוד.

אני אהיה איתך דוגרי ולא ימרח אותך בקקה , מומי היה חזק מאוד בבטים ( הימורים לא חוקיים)

במקום לזרוק את הכסף מהמרפסת כמו דגנרט פסיכי , מומי היה מהמר מהראש ולא מהלב ,

כלל מספר אחד לא להמר על הקבוצה שאתה אוהד !!

מומי היה יושב וחוקר , היה לי דפים עם תוצאות , משחקי בית , חוץ , שערים, דקות ומה לא

בשלב מסויים נכנסתי שותף בבנק הימורים לא חוקי , אבל מאז נגמלתי רק בשביל הפאן והפאננן.

מנחם: ככה נגמלת ומה עם הקזינו ברודוס ? וערבי הפוקר ?

זה לא נחשב מנחם , לשים פה ושם אלף יורו בקזינו או לשחק על כמה אלפים טקסס הולדן פעם בשבוע , אתלי במרפסת או אצל סמי חזיזה ? זה לא נחשב. מה הימור פה ??

מנחם : טוב, מומי, לא קוראים לזה"'טקסס הולדן" אלא "'TEXAS HOLD 'EM" אבל העיקר שאתה יודע איך לשחק. שם המשחק זה לנמושות. מה הקטע שלך עם אשכנזיים יא מומי ? מה העדה שלך לפי המראה יש משהו עראקי ?

כפרה עלייך מנחם , אין שום בעייה עם אשכנזים , מומי אוהב את כולם ומסתדר עם כולם , אפילו עולים למומי למונית מלא אשכנזיים

יש בעייה שמגדירים יהודים לפי מוצא , זה קשור לנוסחים של תפילה , יש נוסח אשכנז , נוסח ספרד , נוסח ישראל ונוסח תימן , זה תמיד היה ותמיד יהיה

מומי לא מוכן לחשוף את העדה שלו בשום פנים ואופן , בוא נגיד שביום שמומי יחשוף , המאזינים יפלו מהכסא מסתובב של המחשב , בוא נשאיר את זה כסוד בינתיים.

הולדם הולדן , מה זה משנה בסוף נותנים אול אין

 מנחם : לי אתה נשמע סלוניקאי או לפחות נפוליטני. אני מכיר את הסגנון מימי אהרון אמר, השחקן מס' 1 שאי פעם שיחק בישראל אבל אתה והגולשים צעירים מדי להכיר אותו. שיחק במכבי חיפה ובנבחרת, ויום אחד נפל מנוף על הרגל שלו בנמל חיפה ולישראל אבד השחקן הטוב ביותר אי פעם, כולל אוחנה והשחקן הפולני או הרומני הזה מבית"ר עם בעיטות העונש ששכחתי את שמו. איך זה אשכנזי כזה בבית"ר? כבר ערבי יותר טוב, לא?

עזוב סלוניקאי. אולי פעם אגלה. מה שכן אין סבלים בארץ ישראל כמו הסלוניקים. פעם ראיתי סלוניקאי אחד, שמואל בברוש מטירת הכרמל , היה לו פרונט כמו משאית פול טריילר, שהרים לי 2 סבלים גרוזינים כאילו היו קליפת בננה.

הגזמת יא מנחם , בית"ר תמיד היו אשכנזים בקבוצה , רובוביץ , דני ניומן , יעקב שורץ , קורנפיין אפילו זנדברג ועומרי אפק נתנו דאבל פאסים בטדי

מה יש לערבי לא לבוא לבית"ר ??ואללה זה רק קבוצה של 100 ילד ועוד כמה עיתונאים מנייאק שמחממים את האווירה ועושים בארדק.

מנחם:  יש לך עוד תחביבים ונושאי עניין ?? אתה נראה לי לא פראייר בכלל

 בטח שיש עוד עיסוקים יא מנחם , תבטיח לא לצחוק אבל מומי בוגר מצטיין של קורסים בשוק ההון , שמומי הגיע לקורס יכל להיות אבא ואמא של כל הכיתה בגיל.

בהתחלה כולם בכיתה היו צוחקים מהשטויות של מומי ,אבל מומי גמר חניך מצטיין כולם חשבו שמומי אחבל אבל מומי חזק במספרים , סגרתי קומפלט את כל החומר לימוד אג"ח , מקמ"ים מלווה צמוד , נגזרות מעו"ף , מומי לא פריאר

אין צדק בעולם , יושב לו אדון אלטשולר שחם , או ילין לפידות עם חליפה ועניבה וסוחר בבורסה ?מה ההבדל מקזינו יא מנחם ? מה שחסר זה רק המלצריות קוקטייל עם המנושון והבזזים בחוץ.

האמת במחשבה שנייה  בית השקעות "אלמוזנינו את אבוקסיס" נשמע לא אמין , לא הייתי זורק לשם לירה.

למומי יש טריקים כמו קוסם, קונה ומוכר קולים ופוטים + מסחר במט"ח ועושה לירה פה ושם.

 מנחם: מאיפה הכסף יא מומי ?

יש נושאים שרצוי לדבר עליהם בנוכחות עורך דין בלבד

טוב יא דוקטור דופקים באינטרקום , למומי יש אורחת , הזמנתי איזה סווטה שרגילה לעלות אליי למונית , מומי חייב לרוקן את האשכים , מאז סילבי לא נתתי עבודה.

אין על סווטה , נערה פירסט קלאס , אני רץץ לפתוח , זאת מודדת זמן עם סטופר ולוקחת לפי שעה.

כל טוב יא מנחם , עשר אתה , איך סוגרים את הסקייפ הזה ?

מנחם: עזוב פתוח. אם תרצה תסגור את המחשב. שמע, שלח לי דו"ח של השיחה מחר יום שני ואני אכניס ליום שלישי עם כמה הערות משלי על השיחה. היה נעים מאד ואני מבטיח לא להטריד יותר אלא אם כן לך יש רצון לדבר סקייפ. תודה בשם כל הגולשים. אני לא יודע מי אתה ומה אתה, אבל דבר אחד אני יודע: YOU ARE FOR REAL. לילה טוב.

 כפרה עליך דוקטור פרופסור. נקווה שקובי יקבל רפואה שלמה ובית"ר תחזור לימים היפים !

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. מנחם ומומי תודה רבה על הטור
    מה שכן דוקטור לס, אתה כנראה "off your game" כי בימים כתיקונם לא היית נותן לאוהד לייקרס טור בכזו קלות , סחטיין עליך מומי

  2. נהג מונית זה מקצוע לגברים?

    מסכים עם מומי שגברים מאבדים את המוג'ו שלהם בישיבה מול מסך ולא בעבודה עם הידיים או עם הראש. (כתיבת קוד זה לא עבודה עם הראש זה העתק הדבק…). העיקר שהעבודה שלי הוא דירקטור לייבל אופנה! אבל לפחות מידי פעם צריך לפרק משאית או לנסוע עם הוואן לשדה…

  3. פוסט לפנתיאון
    אי אפשר לדעת כמה מזה אמתי וכמה מומצא.
    הקטע של הכלה השלישית הפיל אותי חזק וכולם חשבו שהשתגעתי.
    תמשיכו לצפר אותנו:)

  4. איזה כיף לפתוח בוקר עם כזה מאמר לפנים! חבל רק שיש היום בגרות במתמטיקה. גם את זה נעבור. ומומי, החלום שלי לעלות למונית ולגלות שאתה הנהג! רק תגיד באיזה תחנה אתה עובד?

    1. בעקרון מומי מציא לא להשקיע באגח"ים קונצרנים שנסחרים בערך גבוה מאוד ולא במניות בארץ

      מומי רואה מפןלת רצינית ב 2015 לפי כלל 7
      שים לב 1987 , מפןלת בדאו ג'ונס שאללה ירחמו 21% ביום
      1994 משבר חמור וירידות
      2001 בועת היי טק מתפוצצת ונעסדק ניסדק מ 5000 ל 1000
      2008 משבר הפריים הגדול
      2015 – משבר החוב באירופה מפרק לגורמים את הבורסאות בעולם

      מומי לא ממליץ לאף אחד על שום דבר , רק אל תשכח איפה קראת את זה , השוק בארץ מת , אין עסקאות ומסחר והנגיד מוריד את הריבית , כמו לתת אקמול לאדם גוסס

      1. היי, מומי, מה עם נדל"ן? האם זהב הזמן לקנות איזו טירה או ארמון קטן בכפר שמריהו? שמעתי גם שבדניה בחיפה יש דילים מגן העדן. אבל אני פוחד. מה דעתך? הנדל"ן מנופח מדי בארץ הקודש? מה בקשר לאיזו ביקתה קטנה בסכנין?

    1. שים לי ריגר! אתה יודע מה? בחיי שגילית לי ולגולשים טעות איומה: לא קניתי דיסקים! מה שקניתי היו קסטות. רק עכשיו נזכרתי! וכשהתחילו הדיסקים CD הימרתי את כל הקסטות לדיסקים. איך שכחתי?

  5. שני אנשים ניהלו בינהם שיחה להנאתם. משהו כמו האח הגדול.
    תהרגו אותי אם אני מבין על מה כל ההתלהבות . אני מנהל שיחות כאלו לפעמים , בוודאי שלא אטרח להעלות אותן לאתר כלשהו.
    יש פה הרבה קשקושים , לא נאמר פה ולו דבר אחד שיכול להחכים אותנו בנושא כלשהוא.
    לגבי מומחיות יש פה המון קוראים עם ידע רב יותר בכדורסל .
    ד"ר הופמן, ויינברג , MBK , אוריה,פדרו.וסליחה על עוד כמה ששכחתי.
    בסך הכל לא נורא יש באתר עוד כמה כתבות שעלו היום , הרבה יותר מענינות והרבה יותר מקצועיות.
    סיכום אישי שלי קשקושיאדה.

    1. כפי שאני אומר תמיד לאנשים עייפים הסובלים מהחיים כמוך – איש לא הכריח אותך לקרוא. יכולת להפסיק אחרי השורה העשירית.

  6. אז זה דוד חביב ומישהו ניסה לעבוד עלי עם התמונה (אגב, קבלתי כבר מסר ממומי שזה לא הוא. שהוא יותר גבוה ויותר שמן)

    1. מנחם יצאת חציל במיונז
      מי זה הג'חש הזה שבתמונה ?
      שמומי יושב הוא מטר וארבעים
      בעמידה הוא מטר שמונים וארבע

      1. וואללה? אז אתה יכול לשחק סמול פורוורד בנבחרת נהגי המוניות. 75% משחקני מכבי חיפה של שנות ה-80 הם נהגי מוניות היום בצפון, אבל סמול פורוורד הוא תמיד מיצרך חשוב.

  7. האינטרנט מלאה במתחזים שמנצלים את האנונימיות כדי להביא את האלטר-אגו שלהם לקדמת הבמה, או כדי להשתעשע בכישורי הכתיבה שלהם. "מומי החציל" הוא בהחלט אחד הטובים בהם נתקלתי בזמן האחרון. "מומי" – נכנסת חזק לתוך הרגיסטר של האחלאן וג'עברי. יישר כוח.

    1. מה יש 'מתחזה' בבשר ודם ששוחחתי איתו אתמול בסקייפ? אני יכול להבטיח לך כמה דברים:
      1. הוא בן אדם בשנות ה-55-60
      2. הוא לא אישה
      3. הוא ממוצא ספרדי
      4. נשוי ל-3 נשים בחייו? אני לא בטוח, אבל יש לי חבר מיקי, שנשוי היום פעם ששית, אז אני לא רואה בשלוש אפיזודות של נשואין דבר יוצא דופן בימינו.
      5. הוא בטוח לא רופא או עורך דין או מנהל בנק. זאת לפחות ההתרשמות שלי.

      1. אם שיחת הסקייפ היתה בוידאו, I rest my case. אם לא, מה הבעייה לדבר בסאונד מזרחי? תשמע את ערן זרחוביץ' עושה מזרחים, תתעלף.

        אבל חשוב לי להבהיר – אינני רואה ב"מומי" מתחזה ובוודאי שמה שהוא עושה אינה הונאה. כולה משחק משעשע.

        הדגמה:

        וואלק שלשום ישבה אצלי במונית איזה כוניפה מילפית כזות, שהייתי מנענע לה את המרפסת אם לא הייתי בתהליכים של התחתנות מחדש (פעם רביעית!)

        איך שהאוטו נכנס ברחוב פרישמן היא עושה לי "מומי בעצם אני לא רוצה לרדת במלון דן אני יסע איתך עד מלון אכדיה בהרצליה". ישר הבנתי שזותי מה שנקרא מתפרנסת מהגוף שאלוהים הרחום והחנון נתן לה. אמרתי לה "גיברת אני לא עושה נסיעות כאלה אם לא אכפת לך אני יוריד אותך איפה שקבענו מראש".

        פתאום ככה בום אני מקבל בראש מהתיק שלה. "אתה חושב אני זונה יא חתיכת חולירה" היא צועקת עלי "לך תXXXן יא חתיכת מלוכלך אתה יודע מי בעלי יא שרמוט?

        אמרתי לה מי בעלך היא אמרה לי אמיר מולנר. ביקר לי שהחסרתי לא פעימה אחת בלב אלא ארבעים והייתי ממש על סף התקף לב ופירכוס חדרים. אבל מה, מומי החציל יש לו לב עשוי מנירוסטה גם אם מקבל זעזוע ממשיך לעבוד.

        הבאתי לה אותה בהתנצלות שכללה נסיעה חינם ואחר כך אמרתי לה 'וואלק סך הכל התבדחתי איתך. מה שנקרא הומור בלב תמים'. וככה עד מלון אכדיה דיברנו ושוחחנו והסתבר היא היתה עם אח שלי בטירונות ודוד שלה היה לו סיזן טיקט מקום אחד לידי במשחקים של הלייקרס עוד כשהיו בפורום באינגלווד.

        הקיצור יא זאב, איזה חיים אלה מלאים בהפתעות וזרעי כוסברה למכביר.

  8. בס"ד

    גם אני אוהב מאוד חצילים, אך מטוגן זה הכי פחות בריא. זה מעולה גם מבושל או בפשטידה.

    איזו קבוצה מומי אוהד בנב"א, הלייקרס?

    הייתי רוצה לדעת את השם המלא של סבו הרב, היכן היה רב והאם חיבר ספרים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט