פינת הגולש הצעיר: הצעת טריידים ל-8 קבוצות THAT MAKE SENSE / אדם ברזל (17)

***************************

אדם ברזל הוא תלמיד בן 17

*************************

טריידים הגיוניים לקבוצות לקראת העונה הקרובה!

אדם ברזל

אנחנו עומדים לקראת סיומו של קיץ ארוך, אבל יש קבוצות שצריכות שינויים אחרונים בסגל כדי להיות קונטנדריות אמיתיות. בפוסט הזה אציע מספר טריידים לקבוצות שלדעתי ישפרו אותם/יתרמו למטרות של הקבוצה בטווח הארוך.

1. הקבוצות: יוסטון-אטלנטה

(קני בזימור)

 

יוסטון מקבלת: קנת בייזמור
אטלנטה מקבלת: ריאן אנדרסון, בחירת סיבוב ראשון יוסטון 2019.

למה?
יוסטון: בעקבות עזיבתם של לוק מבא אמוטה ואריזה יש חור שצריך למלא בגזרת הפורוורדים (אניס יצטרך המון גרביים כדי למלא את הנעליים הגדולות של אריזה) בנקודה הזאת יכול להיכנס בייזמור. בייזמור פורוורד עם קליעה בחוזה מעט גבוה, אך מושלם לשיטה של יוסטון ויכול להשתלב מצוין בסגל ולאפשר ליוסטון להתמודד על התואר ברצינות.
אטלנטה: יש דבר אחד משותף לכל הקבוצות שעשו טנקינג מוצלח והוא שהן היו גרועות. עם הטרייד הזה הם אכן יהיו גרועים יותר ומגדילים את הסיכוי לבחירה הראשונה. בנוסף החוזים של אנדרסון ובייזמור הם דומים מאוד (20 לעומת 18) ואותו אורך (שנתיים) ככה שזה לא ממש משנה להם והם גם מקבלים בחירת סיבוב ראשון.

2. הקבוצות: מילווקי- מיאמי

(ג'ון הנסן)

 

מילווקי מקבלת: חסן צדלבן, רודני מקרודר
מיאמי מקבלת: הנסון, סנל ובחירת סיבוב ראשון של מילווקי ב2020

למה?
מילווקי: נדמה שבעונות האחרונות מה שחסר למילווקי זה משאית בצבע. אם הבאקס רוצים להשאיר את יאניס הם צריכים לחזק את הקבוצה. וויטסייד יספק להם הגנה בצבע וריבאונד (וסיפוק מיני לgm שלהם שיש לו פטיש מוזר לידיים ארוכות) ומקרודר יהיה מחליף לסנל. עם ההחתמה הזאת מילווקי יכולה לראות את עצמה כאחת החזקות במזרח (כרגע אני לא רואה אותם שם, סורי).

מיאמי: כל הקיץ מיאמי מחפשת קונה לחוזה הגדול של וויטסייד שמתחיל להתמרמר מזה שהוא לא מקבל דקות (ישב דקות ארוכות על הספסל בפלייאוף) ורוצה טרייד. הבאקס מקבלים קודם כל את סנל, שמתאים לכדורסל המודרני ויוכלו לעלות עם בחמישייה עם 3 פורוורדים שקולעים ושומרים (ג'ונסון וריצ'ארדסון) ויכולים לבצע חילופים וביחד עם גוראן ואדבאיו יכולים ליצור חמישייה מעולה בשני הצדדים. בטרייד הזה הם מפנים דקות לאדבאיו כשהנסון משתלב ברוטציה של הגבוהים מהספסל. בנוסף הם מקבלים בחירת סיבוב ראשון שצפויה להיות באיזור בחירה 20 שבמידה וילכו לטנקינג תהווה התחלה.

3. הקבוצות: וושינגטון- יוטה

(איין מהימני)

 

יוטה מקבלת: ג'ון קיר, מהינמי
וושינגטון: רוביו, ברקס, אקפה אודו, טוני בראדלי ובחירת סיבוב ראשון יוטה 2019.

למה?
וושינגטון: בעונה שעברה בעיות הכימיה היו נראות גדולות מתמיד, כשהחיבור של וול עם שאר הקבוצה לא משהו. יותר מזה, בזמן הפציעה של וול הוויזארדס נראו נהדר ועלתה השאלה האם הם צריכים בכלל את וול? הם יכולים להטריד אותו עכשיו שהמנייה שלו בשיא, לפני שפוטנציאלית הכימיה שלו עם הסגל תהיה כל כך גרועה שירצה לעזוב ובערך שלו ירד. בטרייד הזה הוויזארדס בעצם בונים על ביל ומקבלים את רוביו שדומה בסגנון המשחק לסאטורנסקי משופר, שנראה נהדר לצד ביל. בנוסף הם מעמיקים את הרוטציה עם ברקס ואודו שהיה סנטר מחליף מעולה ביוטה בעונה שעברה, ואת בראדלי הצעיר שאולי יצא ממנו משהו ואת בחירת הסיבוב הראשון של יוטה שכנראה תהיה איפה שהוא באמצע הסיבוב הראשון. נקודה חשובה בטרייד היא השכר. הוויזארד בעצם נפטרים מהחוזה המעיק של מהינמי (חוזה מהטופ 5 הכי גרועים בליגה) ומקבלים את רוביו ברקס ואודו על חוזה לעונה אחת. נקודה זאת חשובה מכיוון שקיץ 2019 הוא קיץ עם המון שחקנים שמסיימים חוזה, ולוושינגטון חסר סופר סטאר שיקפיץ אותם לליגה של הגדולות באמת (מישהו אמר דוראנט?) ולוושינגטון שהיא עיר נהדרת ועם שוק יחסית גדול יש פוטנציאל להשיג שחקן כזה בשוק החופשי. לדעתי לוושינגטון יש סיכוי אמיתי להשיג את דוראנט שכן לדעתי אם הוא עוזב את גולדן סטייט הוא יבוא לוויזארדס, בגלל שהוא יבוא לקבוצה בשלה כבר מה שפוסל את ניו יורק וברוקלין, שצריכה פורוורד מה שפוסל את בוסטון ושאין את לברון מה שפוסל לייקרס.
בקיצור בטרייד הזה הקבוצה עושה אינג' ובונה גם להווה וגם לעתיד.

יוטה: הגאז בנקודת ה"אל חזור" הם טובים מדי בשביל לקבל בחירות גבוהות אבל גרועים מדי בשביל להשיג הישג אמיתי, יש סכנה שהם יהיו מיאמי- קבוצה חביבה שכל שנה בשלהי הפלייאוף ואין לה סיכוי אמיתי להשתפר. אבל בניגוד למיאמי ליוטה יהיה קשה עד בלתי אפשרי להשיג כוכב בשוק החופשי בגלל שהעיר לא אטרקטיבית מספיק והשוק קטן. מה שמשאיר להם 2 דרכים נוספות להשיג כוכב-דראפט- הזכרנו כבר שאין להם בחירות גבוהות בגלל שהם טובים מדי. מה שאומר שהם יכולים להשיג כוכב רק דרך טרייד. בטרייד הזה הם מקבלים כוכב עם חוזה ל5 שנים שאין סיכוי שהיו משיגים בשוק חופשי. עם וול ושיפור של מיטשל הם יכולים פוטנציאלית לקפוץ מדרגה.

4. הקבוצות: טורונטו-דנבר

(סרג' איבקה)

 

טורונטו מקבלת: מילסאפ, חואן הרננגומז
דנבר מקבלת: איבקה, גרין ואננובי

למה?
טורונטו: טורונטו הולכת אול אין ויוצרת טריו חדש של לאורי-קאווי-מילסאפ, בניסיון לשכנע את קאווי להישאר. עם ההגעה של מילסאפ טורונטו ממצבים את עצמם כקבוצה החזקה במזרח יחד עם בוסטון כשיש להם מצאפ טוב נגדם. הם מקבלים גם את הרננגומז שלא ממצה את הפוטנציאל שלו בדנבר ויכול לתרום מהספסל כאחלה סטרץ' פור.

דנבר: לדנבר אין הגנה. בכלל. בעונה שעברה ראינו שמילסאפ לא מתאים לדנבר ולא ממש משתלב שם. בהגנה בגלל שיוקיץ' חלש בהגנה הם שיחקו כשיוקיץ שומר את ה4 כשמילסאפ משחק בתור שומר טבעת. לתפקיד הזה איבקה מושלם כשהוא אחד משומרי הטבעת הטובים בליגה, כשבהתקפה הוא רגיל לשחק ללא כדור ומביא קליעה יציבה גם מחוץ לקשת. כשאננובי וגרין מספקים בעיקר הגנה וגם קצת קליעה כשצריך. הטרייד הזה יספק לדנבר את הדבר שיעלה אותה מדרגה לטובות במערב כשישפר מאוד את ההגנה הלא קיימת שלה.

*** הטרייד יוכל להתבצע רק מה18 בספטמבר בגלל שגרין יוכל להיות מוטרד רק 60 יום לאחר הטרייד.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. אשך טמיר המקורי

    רוביו וברקס תמורת מהינמי???
    רוביו זה הדנא של המועדון. ברקס הראה יכולות גבוהות ואופי חזק בפלייאוף כשרוביו נפצע.
    מהינמי זה גוש בשר בשווי זהב שאפשר לקפוץ לשוק הקרוב ולקנות בגרושים.
    אין שום היגיון.
    הטריידים האחרים דווקא היו טובים ומחושבים למדי.

  2. 2 הטריידים הראשונים עוד הגיוניים. ה-2 האחרים לדעתי קצת פחות.

    ליוטה אין סיבה לוותר על רוביו (שהחייה את הקריירה שלו מחדש שם) ומתאים מצויין ליד מיטשל. לעומתו וול, שפוטנציאלית טוב מרוביו אך גם הרבה יותר בעייתי ממנו בחדרי ההלבשה ולא בטוח שיקבל את מקומו ליד מיטשל.
    וול אולי שחקן טוב, אבל לא בטוח שהוא מתאים יותר מרוביו לקבוצה של יוטה.

    לטורונטו אין סיבה לוותר על כאלו שחקנים בשביל מילסאפ (שהוא מבוגר מאוד ולא שחק כמעט שנה שעברה).
    איבקה עדיין PF עם קליעה והגנה ו-OG הוא שחקן צעיר ומבטיח להיות אחלה מחליף.

    1. אשך טמיר המקורי

      אה, עכשיו הבנתי שגם ג'ון וול עובר בטרייד… (קראתי לפני הקפה)… בחיים לא הייתי עושה את זה מצד יוטה..וול סרטן ואוברייטד ורוביו בדיוק הפוך – מחבר, חיובי, מסמל את רוח המועדון ואנדרייטד.

    2. ברוך רובין

      פרט לטרייד הראשון כל הטריידים הזויים .
      1.למה שמילווקי תסכים לקבל את ווטסייד בטח שהוא לא מרווח את המשחק ודורש כדורים בפוסט ועוד להוסיף על זה בחירת סיבוב ראשון ופוורדים אטרקטיבים?

      2.למה שיוטה תיקח את החוזה הענק של וול ותתקע את עצמה? כשרוביו קולע מ3 הוא טוב מוול ורכז טופ 5 בליגה, יוטה בנוייה על הנעת כדור שוול לא מסוגל לבצע (ראינו איך ההתקפה של ברוקס נראתה כשנפצע גם שהכישרון פחת משמעותית) מה שחסר ליוטה זה קליעה של הרכז שרוביו קולע מ3 הם מדהימים התקפית וכל המשחק מתרווח , ולוותר על זה שחקנים בחוזים נוחים ועוד על בחירת דראפט,ממש לא.

      3. למה שטורנטו תסכים לוותר על אננובי ואיבקה וגרין שיכולים לייצר ביחד עם קוואי ולאורי חמישיית במול בול הגנתית אימתנית,בשביל שחקן גמור כמו מילסאפ בטח עם החוזה שלו.

  3. אשך טמיר המקורי

    דבר אחרון על יוטה – הם לא צריכים שום כוכב נוסף.
    יש להם כוכב על (מיצ'ל), יש מאמן מעולה, ויש מערכת מסודרת עם שחקנים משלימים טובים סביבם.
    אם קובי ופיל עשו את זה בלייקרס, גם יוטה יכולה להגיע ככה עד הסוף.

      1. וול זה לא כוח אש, אלא חור שחור של תחת.
        רוצה כוח אש תביא קלעי או איזה אגואיסט יוצר שיביא נקודות אינסטנט מהספסל כמו ג'מאל קרופורד. אפילו ניק יאנג ישמח לבוא.

        1. ניק יאנג זה לא יוצר. שחקן יוצר הכוונה לשחקן שאם ההתקפה נתקעת אתה יכול לתת לו את הכדור ויש סיכוי ריאלי לסל. או לחילופין כמו בגולדן סטייט, בשחקן שיוצר את היתרון הקטן הראשוני שמשמרים אותו באמצעות תנועה ללא כדור ועל זה מתבססת ההתקפה שלהם. גון וול יכול ליתור גם מכדרור וגם בתור פליימייקר. רוביו לא שחקן שיכול ליצור יתרון וחסר להם שחקן כזה. גם גאמאל קרופורד כבר דועך (לא סתם הוא לא מוצא קבוצה) ולא מתאים לתפקד ככזה (בניגוד לעונות קודמות שזה בדיוק היה התפקיד כזה), הוא לא מתאים כל כך ליוטה בגלל ההגנה החלשה אולי יעלה מהספסל.

  4. ברוך רובין

    פרט לטרייד הראשון כל הטריידים הזויים .
    1.למה שמילווקי תסכים לקבל את ווטסייד בטח שהוא לא מרווח את המשחק ודורש כדורים בפוסט ועוד להוסיף על זה בחירת סיבוב ראשון ופוורדים אטרקטיבים?

    2.למה שיוטה תיקח את החוזה הענק של וול ותתקע את עצמה? כשרוביו קולע מ3 הוא טוב מוול ורכז טופ 5 בליגה, יוטה בנוייה על הנעת כדור שוול לא מסוגל לבצע (ראינו איך ההתקפה של ברוקס נראתה כשנפצע גם שהכישרון פחת משמעותית) מה שחסר ליוטה זה קליעה של הרכז שרוביו קולע מ3 הם מדהימים התקפית וכל המשחק מתרווח , ולוותר על זה שחקנים בחוזים נוחים ועוד על בחירת דראפט,ממש לא.
    שכחתי להוסיף מקודם אבל וול הוא כל כך אוברייטד שזה מגוכח

    3. למה שטורנטו תסכים לוותר על אננובי ואיבקה וגרין שיכולים לייצר ביחד עם קוואי ולאורי חמישיית במול בול הגנתית אימתנית,בשביל שחקן גמור כמו מילסאפ בטח עם החוזה שלו.

  5. תודה על ההצעות המעניינות.

    יוסטון-אולנטה הוא בהחלט טרייד מתבקש מהצד של יוסטון. אחרי הפלייאוף המאכזב מצידו של אנדרסון, זה ברור לכולם שכבר אין לו מה לחפש בקבוצה. במיוחד כשכרמלו אנטוני ישחק בקבוצה – דאנטוני ובזלדק לא ירשו לעצמם 2 שחקני הגנה כל כך חלשים בעמדה 4.
    השאלה היא מבחינת אטלנטה – אם אין להם אפשרות לקוח טרייד דומה רק עם קבוצה בעלת סיכוי לבחירה מעט גבוהה יותר משל יוסטון. אם לא הייתה להם אופציה טובה יותר אני מאמין שממזמן הטרייד היה מתבצע (הדיבורים עליו כבר קיימים המון זמן) ועצם העובדה שהוא טרם קרה זה בגלל שההוקס עוד בוחנים את האפשרויות בשוק עבור בייזמור.

    הטרייד של וושינגטון-יוטה לא יקרה מהסיבה הפשוטה שאפשר להריח מקילומטרים שהשילוב וול-מיטשל פשוט לא יעבוד. אולי אם היו נמצאים בשלב מאוחר יותר בקריירות שלהם זה היה עובד (כמו פול והארדן). אבל במקודת הזמן הנוכחית, כדור אחד פשוט לא יספיק עבור השניים.

    טורונטו-דנבר – מצטרף למה שרשמו מעליי, שלראפטורס אסור לוותר על אונונובי. במחזור הרוקיז העמוק הזה קצת פחות שמו לב אליו, אבל לבחור הזה יש כשרון הגנתי גדול שחבל יהיה לוותר עליו, בטח כשהוא עוד על חוזה רוקי.
    אולי אם יש אפשרות לעשות טרייד ראש-בראש מילסאפ תמורת איבקה, זה יכול להיות רלוונטי. מילסאפ הוא בהחלט פורוורד מגוון שיכול לבוא לידי ביטוי לצד ולנצ׳יונס וקוואי בצורה טובה יותר מאיבקה המוגבל התקפית.
    מצד שני איבקה יכול להשתלב מעולה לצד ג׳וקיץ׳ ולחפות עליו בהגנה על הצבע.

    1. 1. פשוט לא הצלחת ילחשוב על טרייד יותר טוב לקבוצה שצריכה את בייזמור… החוזה שלו גדול מדי לעומת התרומה שלו ולקבוצות אחרות פשוט אין מקום להביא אותו… ביוסטון אפשר להביא אותו בגלל אנרסון.
      2.למה שזה לא יעבוד? הטרייד יביא לוול זבנג בראש ויחזיר אותו למציאות, והשילוב ביניהם יכול לעבוד סטייל פול הארדן (עם פוטנציאל לזה) אבל האמת העא שפשוט הם צריכים עוד יוצר, עם מיטשל נפלא הם לא מצליחים להגיע לפלייאוף מהסיבה האחרונה שאין להם עוד יוצר- אינגלס, רוביו, קראודר, גובר. עם הם מביאים עוד סטאר יוצר(הכוכבים היחידים בערך בליגה שיש סיטואציה להביא זה אחד מוול-ביל ואחד מלילארד מקולום אבל אין להם הגנה אז הם פחות מתאימים לשיטה של יוטה אבל זה גם אפשרי) הם יכוליל להגיע רחוק.
      3.טרייד ראש בראש בין מילסאפ לאיבקה לא יקרה גם מהסיבה שהשכר שלו גבוה מאיבקה ב10 מיליון וגם מהסיבה שהוא סטאר ואיבקה לא. הוא נראה פחות טוב בעונה שעברה אבל הוא עדיין פחות או יותר אותו שחקן.

      1. 2 – אני מתחבר לנקודה שיש ליוטה בעיה עם יוצר נקודות רציני כיום, מלבד מיטשל ורוביו, ובסדרה מול הרוקטס זה בלט מאוד לאור פציעתו של רוביו. אבל אל תשכח שהטרייד שהצעת תמורת וול שולח את רוביו וגם את ברקס (שבסדרה מול הרוקטס דווקא הראה פה ושם שהוא יכול להיות מחליף נחמד לרכז בליגה). סך הכשרון בעמדת הרכז בהחלט עולה בטרייד שכזה, אבל אסור לשכוח שוול בעצמו פציע, לא פחות מרוביו.

        3 – כן תיארתי לעצמי שיש פה בעיה של משכורות. תחשוב אם יש שחקן אחר בטורונטו בנוסף לאיבקה שאפשר להוסיף לטרייד שהוא לא אנונובי, כי כמו שטענתי – מילסאפ בטורונטו ואיבקה בדנבר יכולים לתרום יותר לדעתי מאשר המצב הנוכחי שלהם.

          1. בהחלט. אם דנבר ממש יתעקשו לדבוק בעמדה שמילסאפ הוא אולסטאר מוכח בהרבה מאיבקה, אני מאמין שיוג׳רי מוכן לזרוק איזה בחירת סיבוב שני גם.
            מצד שני זה נשמע כמו טרייד שיכול להתבצע רק באמצע העונה. דנבר הרי רק בקיץ הקודם החתימו את מילסאפ, קשה לי להאמין שלפני שיתחיל את עונתו השנייה, כשאת הראשונה כמעט והחמיץ לגמרי, יחליטו להטריד אותו.
            אם עד ינואר דנבר לא מתברגים בפלייאוף, יש סיכוי לטרייד כזה.

          2. אל תשכח שמעבר לזה זה משרת גם את המטרה להשאיר את קאווי. טרייד כזה משדר לו שהם רציניים לגבי אליפות והוא יכול לבנות עליהם. אם זה משאיר את קאווי בטורונטו מבחינתי
            הטרייד שווה את זה.

  6. עידו גילרי

    הטרייד הראשון דוסקס די הרבה וטוב לשתי הקבוצות.
    מילווקי לא יכולה להעביר את הבחירה של 2020 כי זו של 2019 הולכת לפיניקס(או זו של 2020 אם ההגנה תופסת).
    אני מתקשה לראות מה טורונטו מרוויחים מהטרייד שהצעת הוא פשוט מזעזע עבורם.

  7. לדעתי רק הטרייד הראשון הזוי. למה להביא את וול כשיש לך את רוביו בנסיקה מטורפת ? הוא הרי יריב עם מיצ'ל בטוח….
    שאר הטריידים מעניינים פלוס 🙂

    1. חשוב לציין בכל מקרה שהכתיבה מעולה ושוטפת והטיעונים מנומקים.
      "אתה טועה אבל נילחם על זכותך להבחע את דעתך המוטעית"
      הרמת פה להנחתות
      תמשיך לכתוב 🙂

    2. עכשיו זה הזמן למכור אותו בזמן שהמנייה בשיא קצת כמו אייזיה תומאס (היית מאמין שקיירי אירווינג עבר בתמורה לשתי שחקני רועציה ורוקי נרקיסיסט?) אין שום סיבה שרוביו פתאום יתחיל לקלוע עכשיו, תמיד היו לו תקופות של קליעה שזה נראה אמיתי למה שזה יקרה עכשיו? וחוץ מזה גם עם הנסיקה שלו הוא רק מוסר וטיפה קולע, שום דבר רציני מעבר לזה ובשביל הצלחה אמיתי הם צריכים עוד כוכב שזה בא על חשבון רוביו בין היתר אבל לדעתי שווה את זה כי השנה הם לא יעברו את אוקלהומה ויפלו בסיבוב הראשון אם בכלל יעלו.

  8. הצעות מעניינות.
    כ-GM דנבר, אני לוקח (ששש, שאף אחד לא יעיר את מסאי. מה זאת אומרת אף אחד לא באמת הציע את הטרייד? מה זאת אומרת אני לא GM דנבר? מה זאת אומרת אני מעמיד פנים שאני מדבר בטלפון בכתב וזה לא הגיוני בשום צורה?). לא חושב שיש סיכוי שבטורונטו יוותרו על OG.

    במילווקי זה נראה כמו טרייד שמתאים לקבוצה של הפיראט קיד לעשות, עם הגנת Hands across America שלו. במיאמי במצב הנוכחי כנראה יוותרו על חסן צדלבן ופרצוף הצדירוקמקנאה שלו תמורת נזיד עדשים מילולי.

    מבין את ההיגיון שלך לגבי וושינגטון – יוטה, אבל מצטער, מפחד שרגשי לא יתחבר כל כך עם הצוות של יוטה, והעגלה תתקע עוד לפני שיצאה לדרך.

    אטלנטה – יוסטון – נראה לי אחלה. שחקן הגנה נוסף לרוטציה של יוסטון, סלארי דאמפ ובחירת סיבוב לאטלנטה, שכבר משלמת את המשכורת של מלו.

      1. לא מסכים. מבחינת אופי אולי, אבל הוא עולה על רוביו בכל אספקט,עולה חוץ ממסירה. חוץ מזה עם רוביו הם לא יכולים להגיע רחוק, אם וול יגיע הוא ייתן להם עוד כוח אש בנוסף להגנה הרבה יותר טובה מרוביו (רוביו אוברייטד בקטע הזה) ופליימייקר כמעט ברמה של רוביו, וגם הקליעה של וול יותר טובה. בשורה התחתונה הוא לגמרי משדרג אותם.

  9. תודה טריידים מעניינים.
    אני דווקא אהבתי את כולם למרות שלא רואה את וושינגטון דווקא עושים את הטרייד על וול דווקא כשסוף סוף נראה שהמזרח פתוח.
    בכל מקרה יופי של חשיבה מחוץ לקופסא

  10. אני תמיד מרגיש גאווה כשצעירים בעלי מושג וחושבים תורמים לאתר. פוסט מצויין ורעיונות מעניינים מאד מלבד וול עבור רוביו. למרות שרוביו היה טוב מאד לקראת סוף העונה עם מיטשל, כל אלה שטענו שיוטה לא תסכים לטרייד, אני טוען הפוך: וושינגטון לא תסכים לטרייד. אבל התוצאה שווה…זה טרייד שלא ייצא לפועל.

  11. אם כבר מדברים על טריידים גם לי יש אחד להציע:
    לייקרס נותנת : באנדון אינגראם +לונזו בול+קייל קוזמה+דאנג+בחירת סיבוב שני

    ניו אורלינס נותנת : אנטוני דייויס ומורי

    טרייד טוב לשני הצדדים הפליקנס בונים לעצמם שלד צעיר וטוב שביחד עם רנדל יוכלו להוביל את הפליקנס מצד שני הלייקרס מקבלת שחקן טופ 5 בליגה מהשומרים הטובים בליגה מפלצת בלתי נגמרת ביחד עם מורי שהוא אחלה רול פלייר בעזרת המשולש דייויס+קינג+רונדו הלייקרס תוכל להדיח את הווריורס!

    1. אין פה שום אינטרס לפליקנס לעשות את זה… הם מקבלים את החוזה של דנג וגם הצעירים של הלייקרס מאיד בינוניים ואם הם יעשו טרייד על דיוויס זה כנראה יהיה לסלטיקס שההצעה שלהם הרבה יותר טוסה

      1. תאמין לי ששווה לספוג חוזה של דאנג שאני חושב שנשארה לו עונה אחת בלבד ולקבל 3 צעירים עם פוטנציאל מטורף כמובן שכרגע לפליקנס אין אינטרס לזה אבל אם דייויס ירצה לעזוב זאת יכולה להיות עסקה מצויינת כי הסלטיקס לא יתנו חבילה כזאת בחיים

כתיבת תגובה