מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1. סטיב נאש וג'רמי לין עם אפליקציית כדורסל חדשה ב-HOMECOURT!

כל מה שצריך הוא טלפון, חצובה להחזקתו, ואפליקציית HOMECOURT ותדע כל מה שרצית לדעת על זריקות הג'אמפ שלך!

הצרה של יוצר האפליקציה היא שהוא מדבר יותר מדי ומראה פחות משנידרש. אם תתקדם מהר ב-FF על דיבורו הרב, תגיע לעיקר מהר ולא עייף מדי.

אפליקציית ה-HOMECOURT רוצה לעשות ממך שחקן כדורסל יותר טוב.

סטיב נאש, ג'רמי לין, מרק קיובן וסם הינקי הם ממפתחי האפליקציה HOMECOURT המשתמשת באינטליגנציה מלאכותית לעזור לשחקן הרגיל וכן למקצועני לשפר את משחקם.

כל שחקן – מהמתחיל עד המקצועני – משתמשים בסרטונים שונים לשיפור משחקם. סטיב נאש וג'רמי לין חשבו על דרך שונה לעזור לשחקנים בשיפור משחקם דרך הסמארטפון שלהם – עם עזרה מאינטליגנציה מלאכותית (מעתה I.A) – לקבל פידבק מיידי בשעת אימון קליעות או כל יכולת אחרת. האפליקציה משתמשת ב-A.I לעקוב, לבקר, ולשרטט את הזריקה שלך למשל בזמן WORKOUT. האפליקציה דורשת כמה הכנות כגון טלפון או TABLET, ועדיף גם אם ישנה חצובה, TRIPOD, להחזקת הטלפון או האייפוד בחוסר תזוזה, וה-HOMECOURT יסכם עבורך קליעות, החמצות, זוויות מעוף, גובה מקסימלי שהכדור הגיע אליו, ו-HOT ZONES של זריקותיך, ויאפשר לך לבודד כל זריקה ולבחון אותה ב-SLOW MOTION. האפליקציה גם תדרג את המקומות המדוייקים מהם היית יותר יעיל בזריקותיך, וכיצד אתה משתפר – או מפגר – כשאתה מתחיל להתעייף.

לין אמר על המכשיר והתוצאות שהוא נתן:

It is legit. ’This is something that anybody at any level can use. I’ve never really had objective, quick data like this

היתרון של האפליקציה היא פשטותה. שחקן תיכון יכול לצאת לבדו לפארק, לשים את הטלפון על האייפאד, ולהתחיל לקלוע. הוא לא צריך מאמן. האפליקציה תתן לו את כל מה שדרוש עליו לדעת בקשר לזריקותיו. לין אמר ל-'קרוסאובר' שיום אחד הקיץ הוא לקח 1,000 זריקות וקיבל פידבק שבשום קבוצה תחת אף מאמן הוא לא יכול היה לקבל.
הוא אומר:

“For the videos to already be spliced up right after you shoot, to my knowledge, that’s not available anywhere else,” Lin said. “There’s nothing else that can do this.”

האפליקציה פותחה ע"י דייויד לי מסיליקון וואלי (זה שבסרטון) ועוד, שכולם חולי כדורסל ועובדי X של 'אפל'.

אלכס וו, סגן נשיא חברת HOMECOURT משווה את האינטליגנציה המלאכותית ל-SOFTWARE המתוכנן לנבא תוצאות אם דברים מסוימים נעשים. אתה יכול אפילו להתחיל לזרוק לסל העומד באחו או בקיר של אורווה בחווה, והאפליקציה יודעת כיצד לסמן את הקווים וליצור את ה-SHOT CHART שלך.

“If you love basketball and want to be the best you can be, you want every advantage possible. When I saw the demo, it made me go back to when I was a player at any level, when I was starting out or even a pro, I would love to have had a simple application to give me this feedback.

“There are times in your career where you can fool yourself into thinking everything is great, and you realize after a summer you’re not performing the way you should be. That’s how I relate it to my experience and how I would’ve used it.”

2. מדהימה, מדהימה היא מעורבותו של לברון, וה- FORTUNE שלו. ידו בכל!

אני לא מכיר שחקן אחר שמעורבותו חבקה עולם כמו זאת של לברון. כיצד הוא מסתדר? כיצד יומן השבוע שלו נראה?

זה נראה בלתי אנושי ממש.

חבל שהסרטון הוא על שטח מסך קטן אבל הוא חובת ציפייה:

*

3. סטף קרי: "אני נשאר 'ווריורס' עד הסוף"

כאורח ב-The Bill Simmons Podcast הוא אמר: "טוב לי בסן פרנציסקו. אני אוהב את העיר, את הקבוצה, את חברי לקבוצה, את המאמן שלי. הסיבה היחידה שאני חוזר לשרלוט זה לחתונה של אחותי או לחבר ילדות, ולשחק שם פעם בשנה. זהו המקום שלי להישאר עד סיום הקריירה שלי".

שכחו לרגע מקווין דוראנט. סטפן קרי הוא הפנים של הפרנצ'ייז, והוא-הוא מה שגורם לווריורס TO TICK. אולי דוראנט טוב ממנו במשחקים מסוימים, אבל הווריורס ללא סטפן היא לא הווריורס. הווריורס ללא דוראנט? היא היתה בלעדיו, ועשתה עבודה לא רעה בכלל.

4. ומה בקשר לקליי ת'ומפסון? כמה זמן הוא נשאר?

אין כלל שאלה שהווריורס יבקשו מקליי ת'ומפסון להסכים לחתום על פחות ממקס. בקיץ הבא. ז"א שהם יבקשו ממנו שיסכים לקחת פחות כסף מאשר יכול היה בשוק הפתוח. נכון להיום נראה לי שהצלף הנהדר הזה יסכים לקחת DISCOUNT ביתי, העיקר להישאר בווריורס.

סקוט אוסטלר מהסן פרנציסקו כרוניקל מדווח שהוא דיבר עם האב, מייקל ת'ומפסון שהביע דעתו שבנו נשאר 'בטוח' בווריורס "ויישאר שם ל-7 או 8 השנים הבאות" (https://www.sfchronicle.com/sports/ostler/article/Dad-says-it-s-so-Thompson-will-remain-with-13166393.php?src=hp_totn). אבל המורה שלי קווינט כבר לימד אותנו שרק שלושה דברים בטוחים בעולם: שהמוות יגיע, שהשמש תזרח מחר בבוקר, ושחנה'לה בת ה- 13 תסובב את ראשה כאילו היא מסרבת נשיקה ראשונה.

אין בטוח.

אגב, שכחתי להזכיר שהאבא אמר שהוא "בטוח שהווריורס ימצאו דרך לשלם לבני מה שמגיע לו, וזו משכורת מקסימלית". פרט קטן, כמו שאומרים החברים שלי מכפר חב"ד.

האבא הוסיף:

“Are you kidding? They can afford it. They’re the Warriors, this is the Bay Area, they got a beautiful arena, and money’s no object for this team.”

אני כלל לא בטוח שהווריורס יפתחו את כיסם, ואני עוד פחות בטוח שקליי יוותר על איזה 15 מיליון.

 

5. תראו את תגובתו של סטפן ג'קסון כשעיתונאי שאל אותו אם קובי יכול לשחק BIG3…

 

 

 

7. מציון (ויליאמסון) תצא תורה. המגה-כוכב הבא במכללות (ואז ב-NBA)!

איש במכללות לא יוכל לעצור אותו. במסע 3 המשחקים לקנדה הוא נראה כרכבת הטסה בירידה ללא מעצורים:

 

 

*******************

הסושיאל מדיה עשתה ממנו שחקן בלתי רגיל המופיע אות לעשר שנים.

אח"כ החלו הספקות והשאלות. גדול מדי…חייב להוריד 30 ק"ג…אין לו קליעת פרימטר…אוקיי, בתיכון הוא נראה כגבר בין ילדים אבל במכללות וב-NBA הכל יתהפך…

ואז הגיע מסע שלושת המשחקים של דוק בקנדה. כמובן שהמסע הזה לא יכול לענות על כל השאלות, אבל MAKE NO MISTAKE ABOUT IT – אם כבר, אז לא ידעו מספיק איזה שחקן בלתי עציר הוא יהיה בשנתו באונ' דוק, ואח"כ ב- NBA: מפלצת המופיעה  עם 285 פאונדס – 133 ק"ג – של מסה 'קשה', במילים אחרות שרירים.

ייתכן שכוכב מכללות כזה לא היה לנו כבר שנים. הבנת משחקו, האינסטינקטים שלו, הידע היכן לעמוד הפתיעו את כולם. בסוף המסע המספרים הורו: 29.7 נק' ממוצע ב-64.5%, עם 11.3 ריב' למשחק.

טורונטו סטאר תאר אותו במילים אלה:

 Williamson is so breathtaking to watch and plays such a unique game that he is going to turn every Duke game into a spectacle all season.

 

תראו את המסירה שלו ל-WEAK SIDE לפינה. ואז ריבאונד ביד אחת. לא יאומן!

הכל בסרטון הזה!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
49 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Cruv Memula
Cruv Memula
22/08/2018 5:35:58

שומר את הזכות להגיב ב07:00, עם ג'וני של אחרי משמרת לילה ארוכה ומתישה.
תודה לך מנחם.

שמעון
שמעון
22/08/2018 6:15:58

מנחם לברון זה LBj LTd תאגיד. לא היו דברים כאלו. בזה הוא עובר את מייקל בהרבה. 2. קובי עכשיו בכושרו טוב מ50 אחוז משחקני הליגה. 3. קליי ישאר בגולדן עד הסוף ויקבל מקס או קרוב לזה. מה שכן אחרי 3 אליפויות אני לא ככ רואה את דריימונד מקבל מקס או קרוב לזה גם עקב גילו שלא הולך ונעשה צעיר יותר. 4. ציון וויליאמסון מזכיר את בארקלי עם התחת הזה וגם את רוברט טריילור לך תדע מה יצא ממנו טרם ראיתי משחק אז עוד אין לי דעה.

גיא רוזן
גיא רוזן
22/08/2018 6:34:37

וויליאמסון יהיה השחקן הראשון מזה הרבה זמן, שיגרום לי לצפות בכמה משחקי מכללות השנה.
גם אני לא זוכר שחקן שכזה.

תודה, מנחם. אחלה מעורב.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/08/2018 8:05:10

מעורב מופלא מנחם כמה נקודות:
1.אני צופה אדוק במכללות, אני לא זוכר מפלצת כזאת אתלטית במשקל שלו שיכול לנוע ולקפוץ ככה מדובר באתלט נדיר , עם זאת הכוכב של דיוק ושל המחזור אר גי בארט שללא ספק הבחירה הראשונה במחזור הזה.
2. שמעון קובי בכושרו הנוכחי לא מתאים לליגה אתה אולי לא זוכר את עונת הפרידה שלו אבל הוא כבר לא היה ברמה מספקת, הוא היה איום ונורא, שחקן ענק אבל סיים את הקריירה האמיתית בפציעה באכילס ואני לא מכיר אף אחד שהיה מוותר על 30 מליון לעונה.
3. לברון כמות עסקים בלתי נגמרת, לא דיברו על סוכנות השחקנים שלו על הסרטים שהוא עומד לעשות…
4. במעבר של הווריורס לצייס אראנה, הם יעשו מאות מילונים והבעלים כבר הודיע שאין לו בעיה לשלם מקס ולשבור תקרות שכר, אני מקווה שקליי יעזוב ויראה אם הוא יכול לסחוב קבוצה.

הייט אשברי
הייט אשברי
22/08/2018 6:53:14

קליי לא גדל במחוזות העוני של שיקאגו או אקרון , ולכן התשוקה לכסף לא בוערת בו כמו בילדי גטו עניים שהגיעו לחנות הפלאים של הכסף הגדול .
הוא יוותר על הרבה כסף , וזוג הספלאש יישאר במפרץ עד סוף הקריירה של שניהם .

Smiley
Smiley
22/08/2018 7:18:29

1. אפקט הדומינו יתחיל בהחלטה של דוראנט, אם הוא נשאר לעוד שנה ואיך מחלקים את הכסף איתו ועם תומפסון (שגרין עומד בתור בשנה שלאחר מכן).
2. וויליאמסון מזכיר את בארקלי (רק יותר אתלטי, אבל עם פחות קליעה מרחוק). אם כי המסע בקנדה ממש לא מהווה נקודת השוואה.
בכל מקרה, דיוק הולכת להיות סופר מעניינת כאשר גם בארט (בחירה 1 בדראפט לפי המוק) וקאם רדיש.

גיא א
גיא א
22/08/2018 7:27:26

לא ממש הכרתי את הציון הזה. המתאבן ששתפת גרם לי ללכת ליוטיוב לחפש עוד קטעים.

Wave bull
Wave bull
22/08/2018 7:43:23

תודה דוק על עוד מעורב משובח
אני הכי מבסוט איך אתה מקפיד להאביס את מועדון ה-ללל בסיפורים יומיים על לברון. Keep feeding the beast!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/08/2018 8:15:38

ציון זה החלום הרטוב שלי עבור הסלטיקס.
זה הפאוור שאני רוצה. רק את אנתוני דייויס אני רצה יותר אבל ריאלית זה לא יקרה.
נחזור לציון, אז הוא לא זורק הרבה שלשות אבל ראינו שבתיכון היו לו צליפות גם משלוש, לפעמים 3 במשחק אחד כשהוא חופשי על הפרימטר. אז אפשר לעבוד על זה. המסה שלו והיכולת האתלטית והההה-כוח הרצון שלו עושים אותו סלטיקס אמיתי. נשאר רק לקוות שיגיע מהבחירה של סקרמנטו אם יסיימו במקום השני או השלישי… ריאלית
אם הוא יגיע והסלטיקס יצליחו לשמור על הרוסטר אפשר יהיה לסגור את הליגה ל 5 שנים. הוא ידחוף את גרין ויראה לו מאיפה משתין הדג בגמר האן בי איי.

Smiley
Smiley
22/08/2018 8:51:43

לדעתי הרבה יהיה תלוי בקליעה שלו מבחוץ להשתלבות שלו ב-NBA.

כרגע הוא נראה כמו מפלצת מול ילדים. ב-NBA הוא יפגוש חברה אתלטים לא פחות ממנו וגבוהים וחזקים ממנו.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/08/2018 12:34:03
Reply to  Smiley

תחשוב קצת יותר חיובי. הוא עוד יכול לגדול. כמו כן הפרופסור שלנו העלה סרטונים שמראים שהוא מסתדר מצויין מול שחקני קולג' אז אני לא דואג בכלל. הבחור יכול להיות צארס ברקלי מספר 2 ובקבוצה טובה כמו בוסטון, כמה ווישפול, הוא ינוצל בצורה הכי טובה שיש אווווווו שאיינג יתריד אותו עבור דייויס 🙂 סתם סתם, זו מחלה…..

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
22/08/2018 13:02:51
Reply to  Smiley

אבל, הםםם, הוא שמן!
יכול להיות שחקן מצוין אבל ישמין עם השנים. סטייל הארדן כזה

ולדי קוגן
22/08/2018 8:35:35

תודה על המעורב דוק.דיוק השנה ריכזו את כל הכשרון, בפוטנציאל 3 שחקנים בטופ 5. אוהדי הסלטיקס יעקבו בודאות.
אני מאוד מקווה שכוכבי ג"ס ידרשו את המקס שמגיע להם,אולי רק ככה מישהו יעזוב והם יתפרקו קצת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
22/08/2018 8:41:01

אחלה מעורב מנחם תודה רבה.
מסכים בנוגע לקליי – אין לו שום סיבה ללכת (לצערי), שחקן שכל קבוצה הייתה רוצה וגם אני לספרס, אבל זה לא יקרה.
סדרת המאמרים של ESPN בעניין הבריאות המנטליות חשובה מאד. יצא עוד אחד הבוקר על ה"חוויות" של הצעירים השחורים. האחים מוריס מספרים שהיו שודדים להם את נעלי הכדורסל… תמונות קשות.

אתגר נבחרת ישראל
אתגר נבחרת ישראל
22/08/2018 9:20:24

אתגר נבחרת ישראל של כל הזמנים. בלי מתאזרחים (סילבר, בלותנטל וכו)
חמישיה:
עדי גורדון. אחרי התלבטות מול קטש
מיקי כמובן
כספי
נדב הנפלד (מי עוד שיחק 4?)
בוזי ינאי (לא ראיתי את כהן מינץ)

עוד 7: קטש, שפר, ג'מצ'י, ליבוביץ', זלוטיקמן, אליהו, שטייהנאור

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
22/08/2018 11:21:34

נבחרת הגויים הלבנים:
האפמן, צ'יימברס, סילבר, שאראס, *לבן* מרסר.

ראו כתבה על חמשת המתגיירים בכדורסל הישראלי
https://www.mako.co.il/judaism-Jewish-culture/Article-be77abbb5fe4c51006.htm

Mbk
Mbk
22/08/2018 9:29:46

מעורב גדול
הרג אותי סטפן ג'קסון

Mbk
Mbk
22/08/2018 9:30:42
Reply to  Mbk

לידו זה לא אלן אנדרסון מידוענו ?

פאקו
22/08/2018 9:44:13
Reply to  Mbk

אכן הוא.

פאקו
22/08/2018 9:42:53

דיוק השנה הולכת להיות חתיכת קבוצה מטורפת. יש מצב לאזרח את ציון?

Mbk
Mbk
22/08/2018 10:48:36
Reply to  פאקו

יאבד עוד חצי קילו בברית

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/08/2018 14:50:09
Reply to  Mbk

אתה עונה בשם מומי?

מנחם לס
22/08/2018 15:34:00
Reply to  Mbk

גדול!!!………………..

bobby
bobby
22/08/2018 9:47:19

מה שייזכר מהמעורב הזה, הוא שמנחם אשכרה רשם קליי תומפסון ולא קייל תומפסון 😜

FAN
FAN
22/08/2018 10:46:20

1. מעניין!

2. לא מעניין! (:

3+4. יש אופציה ריאלית מבחינה כספית שכל הכוכבים יישארו שם בלי לפשוט רגל?

5. אלן אנדרסון חי!
https://www.youtube.com/watch?v=A2JE2L4vhNA
זה למה אנדרסון אמר את מה שאמר..תהנו. ON YOUR FACE!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/08/2018 11:03:39

מדברים על ציון כבר הרבה זמן, אבל הבנתי שהם שיחקו מול קבוצות דרג ב' במסע בקנדה. בכל מקרה, הוא ובארט יעשו את העונה הקרובה הרבה יותר מעניינת.
חבר'ה לקליי, אני מקווה שיישאר במפרץ. אני לא מפענח לבב אנוש, אבל הוא נראה כמו שחקן שפורח בעיקר כאשר הוא מרגיש בבית

פינקי
פינקי
22/08/2018 11:20:26

1. וואו, זה גאוני, אני ממש אוהב כשטכנולוגיה וספורט משתלבים ככה.
עם שיווק נכון (ועם קיובן באיזור לא אמורה להיות בעיה) זאת יכולה להיות הצלחה ענקית, שתגלוש לעוד ענפי ספורט.

3. אין ספק שהוא ישאר, ואין ספק שהווריורס ישלמו לו כמה שצריך.
זה ווין ווין, ובכלל, נראה לי שהמרצ'נדייס שהוא מוכר מכסים על חלק משמעותי מהשכר/קנסות אפשריים.

4. אני מסכים עם הייט אשברי שכתב שבניגוד לשחקני הגטו, לקליי אין את הדחף לסחוט כמה שיותר כסף, אני מאמין שהוא יתפשר על סכום יפה שאינו מקסימום.
כל מי שלא נקרא קרי/דוראנט יצטרך לעשות ויתורים דומים אם ירצה להישאר, הסיפור יחזור על עצמו שנה הבאה עם גרין ואיגי.

אפלטון
אפלטון
22/08/2018 11:56:01

תודה מנחם,
וויליאמסון אכן נראה כמו טנק, רץ כמו קטר ומתעופף כמו הליקופטר.
הבעיה היחידה שלי איתו זה שראיתי עד עכשיו רק היילייטס שלו (כמו 90% מהפרשנים סביר להניח) וקשה מאוד להבין אם הוא שחקן כדורסל או מכונת היילייטס.
דוגמא לא רעה למה יש דווקא חשיבות לשנה במכללות מבחינת היכולת להעריך שחקן. היה עושה בשכל אם היה הולך לקבוצה קטנה כמו הרבה מהכוכבים בשנים האחרונות. דווקא החשיפה בדיוק יכולה לפגוע בו בדראפט, אחרי כל ההייפ הענק שצבר בשנתיים האחרונות בתיכון.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/08/2018 12:52:31

תודה רבה דוק, מרתק כתמיד (דילגתי על הקטע של השיקוץ).

ממליץ מאוד לעקוב אחר ה-big-3, כדורסל בסגנון שנות ה-90, סלים גדולים, שמות מוכרים והרבה אמוציות.

בירדמן
בירדמן
22/08/2018 13:06:38

באפליקציה של היניקי קודם צריך לפספס בכוונה, ורק אח"כ אפשר לנסות לקלוע.

עידן עופר
עידן עופר
22/08/2018 14:06:47

הורדתי את האפליקציה, אנסה בימים הקרובים. תודה מנחם !

John
John
22/08/2018 14:36:11

תודה דוק על המעורב

1. יש כבר אפליקציות כאלה כמה שנים. הרעיון יצלח על בסיס הביצוע. אני פעם חשבתי לקחת את המכונה שמעיפה מסירות אוטומטית ולשים אותה על פלטה שעושה רוטציה עד זוית של 90 מעלות לכל כיוון. וכך אתה מתכנת אותה לתת X מסירות לפינות, X מסירות למרכז ברצף ובתזמון ידוע מראש (עם טיימר שאומר לך עוד כמה שניות הוא משחרר את המסירה). ככה אתה גם יכול לתרגל יציאה מחסימה או ריצה לשטח פתוח.

2. יש ללברון דרך ארוכה למייקל אבל הוא בהחלט בכיוון. למי שלא יודע הנה פירוט עסקיו של מייקל: https://www.forbes.com/sites/kurtbadenhausen/2018/03/28/michael-jordan-adds-350-million-to-fortune-net-worth-now-1-65-billion

3. מי דמיין לפני שנתיים שקוואי יעזוב את ס"א. מי דמיין ב-2012 שלברון יחזור לקליבלנד (לא 6, לא 7, לא 8…). מי דמיין ש-KD יגיע למפרץ בזמנו. אני למדתי לקחת הצהרות כאלה בערבון מוגבל. מה אם סטף מתחיל להיפצע כרונית פתאום? מה אם דריימונד יעלב כשלא יקבל את הסופר מקס או מקס כלשהו ויעזוב. כל עוד מנצחים הכל מחליק הלאה. בהדחה הראשונה בפלייאוף נבחן את כל ההצהרות.

5. ברור שקובי יכול לשחק בכל ליגה. כמה ובאיזה תפקיד זו שאלה אחרת. עוד דבר טוב שחייב לצאת מהביג 3 זה משרת אימון ב-NBA לננסי ליברמן. הידע הכדורסלני שיש לאישה הזו באצבע אין לחלק מהמאמנים בליגה בכל היד.

6. הפסקה הבאה היא החשובה במאמר:
"עם זאת, נותרו מכשולים רבים להתמודדות, ובראשם הסטיגמה הקשורה לבריאות הנפש המניעה שחקנים רבים לסבול בשתיקה. ארגון השחקנים גם מתעקש כי טיפול בבריאות הנפש יהיה סודי, אבל כמה בעלי NBA, אשר במקרים מסוימים משלמים לשחקנים שלהם מאות מיליוני דולרים, רוצים גישה לתיקים האישיים של "ההשקעות שלהם". זה לא, עם זאת, עמדת הליגה. "ה- NBA תומכת באופן מלא בהגנה על סודיות המידע על בריאות הנפש של השחקנים, ולפיכך מתחייבים לאיגוד השחקנים שכל תוכנית בריאות הנפש שאנו מתחייבים תעשה כך", אומר דובר ה- NBA מייק בס."

7. זאיון (סליחה שאני לא אהפוך את שמו ל'ציון' וגם לא ל'זיון') הוא חיה רעה שלא נראתה כדוגמתה. היו לא מעט שחקנים שהיו בריונים על קטנים בתיכון אך ללא הכישורים נתקעו במשחק המכללות היותר פיזי. זאיון במשקל של אמביד בגובה 1.98 מ' אך עם ורטיקל מעל 45" (1.14מ'). גובה ההגעה שלו הוא רק 2.61 ( 2.00 מ' גובה על 2.08 מוטת ידיים) שזה מתאים לווינג אך בחישוב פשוט יחד עם הניתור חזק הוא מגיע עם היד לגובה של כ-70 ס"מ מעל הטבעת, כך שלא נראה לי שיהיה לו בעיה לפגוש אף אחד בליגה כולל לברון בשיא הניתור. אני מניח שב-NBA ישחק סמול בול 5 או 4 קלאסי כמו דריימונד.

אם יאפס את הקליעה עד הדראפט ויהיה סביב ה-35-38% משלוש הייתי בוחר בו לפני אר ג'יי בארט. זאיון מוביל כדור ברמה סופר גבוהה (בסגנון של דריימונד וג'וליוס ראנדל) עם מסירה מצוינת במיוחד במתפרצות. העניין הנוסף חוץ משיפור משחק החוץ שלו הוא האימפקט שלו במשחק עומד מול יריבות מצופפות. הצעד הראשון שלו נהדר אך אני עוד לא סגור אם יש לו את היכולת להפוך לעושה משחק אמיתי במשחק עומד. מה שבטוח הוא שלא אפספס משחק של דוק השנה

8.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/08/2018 21:40:59
Reply to  John

מסכים לגבי זאיון, אני לא זוכר אתלט כזה מפלצתי עם כישורים ששלו,והוא עדיין גדל, הוא יהיה שחקן מצויין ללא קליעה, אבל עם קליעה הוא הפרוספקט מספר 1 בדראפט, מגיל 13 מדברים על אתלט חד פעמי

מנחם לס
22/08/2018 15:36:49

תודה לכולם

Berch
Berch
22/08/2018 15:43:36

אחלה מעורב
החלק הראשון ממש מעניין 🙂

Cruv Memula
Cruv Memula
22/08/2018 15:46:47

טוב אז משמרת הלילה לקחה ממני כוחות שהג'וני לא קרה וגם לא תגובה.

ברגע שזאיון הוא ימשיך לעבוד על הדאץ אנד שוט שלו מהמיד ריינג ומה3, הוא יהיה בלתי ניתן לעצירנ גל בליגה של הגדולים.
הביג 3 מומלץ לחובבי הכדורסל, בשבצ הגמר! בהחלט יש למה לחכות.
חבל שמחמוד לא עלה

אסף
אסף
22/08/2018 16:38:52
Reply to  Cruv Memula

משודר איפשהוא?

צ'ומפי
צ'ומפי
22/08/2018 16:50:17

בתור איש בתחום: לגבי החלק הראשון, לא אשמתך זה משהו כללי אבל לא ai ולא נעליים. יש פה עבודה יפה בראייה ממוחשבת ולמידת מכונה אולי אבל אין שום אינטליגנציה מלאכותית. השימוש המוגזם בבאז וורד הזה כבר נהיה בעייתי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
22/08/2018 19:41:03

ווג' מדווח שמאנו שוקל ברצינות פרישה…. גאד הלפ אס אול…
אם אכן כך זה ממש חבל – יש לו עוד הרבה מה לתת, ולצעירים יש המון מה ללמוד ממנו.
Please join me and pray…

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
22/08/2018 19:54:16

אני איתך

צ'ומפי
צ'ומפי
22/08/2018 19:58:26

אם כל הצער שבדבר, זאת החלטה טובה (אם אכן יש החלטה כזאת). הייתה לו עונה אחרונה מרשימה יחסית לציפיות ואין באמת סיכוי להתחרות כמו שצריך שנה הבאה. ככה הוא פורש אולי אחרי השיא אבל עדיין בכבוד בלי לחכות לירידה משמעותית ביכולת או לפציעה. צריך גם לדעת מתי לפרוש

Ljos
Ljos
22/08/2018 20:02:39

שיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי…יהיה לו בהצלחה.
תפילותיי ומחשבותיי איתך.

Uno Mas?
comment image

סער ברעם
סער ברעם
22/08/2018 20:16:38

אחלה מעורב מנחם. הלכתי להוריד את האפליקציה, ומי יודע, אולי אם יהיו לי 90% מהקו אהיה בנבחרת ישראל

אבי.
אבי.
22/08/2018 20:40:59

יש קישור לאפליקציה? כבר בשוק?

עידן עופר
עידן עופר
22/08/2018 20:49:33
Reply to  אבי.

כן, תרשום homecourt. זה בוודאות נמצא ב-app store וזה בחינם.

אבי.
אבי.
22/08/2018 21:14:33

לא מוצא באנדרואיד…כנראה עדיין לא יצאה גרסה מתאימה..באסה, נשמע ממש מעניין!

עידן עופר
עידן עופר
22/08/2018 22:10:16
Reply to  אבי.

בדקתי, אכן מאוד מעניין.

יהב
יהב
23/08/2018 0:18:27

אין באנדרואיד

חמי
חמי
23/08/2018 15:35:33

הם בטוח ישאירו את קליי כי דוראנט זמני שמה והם יודעים את זה, מקסימום שנתיים והוא עוזב