חידון הדוק הגדול לכבוד יום הולדת 81 לדוק / מומי החציל

שבוע טוב לכל המאזינים ופלו ג'ו

מומי סיים את ההכנות לשבת הכין ראגו טלה על פאטסטה לינגווני .הכין תירס חם לנכדים ,בשר צלוי בתנור , בצל ממולא ,כדורי עוף שלמד להכין מאשתו של שאול פרסי שקוראים אותם גונדי,חציל בלאדי על האש עם טחינה וסומק ,שווראמה ביתית ועוד.

נכנס לאתר הופס וראה שהיום הדוקטור חוגג 4 וחצי פעמים חי ואין איזה חגיגה באתר ?

איפה הימים של התחרות חמשירים ?

זה כמו שמומי יגיע לוואגס ולא ישים על 32 מג'יק חיים של מומי ברולטה

לאור החגיגות מומי הכין חידון עם 21 שאלות לכבוד הדוק – בהצלחה ומזל טוב לדוק פרופסור מנחם !! עד 120 !!!

מי ייתן ותקבור את כולם !

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
78 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
גיא רוזן
גיא רוזן
17/08/2018 20:32:30

20 מ-21.
אני עדיין חושב שמומי טועה, ומנחם ישב ביציע המזרחי בזמן הקרב בין דודו לפלישתי. . .

מזל טוב, דוק.
תודה, מומי!

מנחם לס
מנחם לס
17/08/2018 22:27:40
הגב ל  גיא רוזן

איזו הפתעה! גם אני 20 מ-21. נכשלתי בשאלה (שכבר שכחתי). משהו שעניתי "מג'יק חיים של מומי" ולא "כדוררסל מעולם אחר" כי כדורסל מעולם אחר שייך ל-1962…

תודה מידן ותודה לכל המאחלים

Dani din
Dani din
17/08/2018 22:43:19
הגב ל  מנחם לס

נכון. גם אני נפלתי רק בשאלה הזאת. חשבתי שמדובר במגיק או ערוץ המזרח התיכון. שניהם שנות השמונים.
מכיוון שגם מנחם חושב ככה, אז ברור שרפה ההבנה פה זה מומי. אני מכריז על 21/21

חוץ מזה, מומי במיטבו. הקטע עם קריס בוש הפיל אותי לרצפה.

דינגו
19/08/2018 11:31:25
הגב ל  Dani din

בוש היה מעולה 😂😂

א.ב
א.ב
18/08/2018 0:03:02
הגב ל  גיא רוזן

Same here

אסף
אסף
17/08/2018 20:42:53

פעם ראשונה אי פעם באתר מאה אחוז נכון בשאלון כלשהו.
מזל טוב מנחם, רק בריאות ואושר!

אסף
אסף
17/08/2018 20:52:09

17 מ21, מרוצה מעצמי

מזל טוב לדוק וסחתיין מומי אחלה שאלון

חצבני
חצבני
17/08/2018 20:58:27

מזל טוב! אחלה חידון העלה חיוך אחרי יום מפרך…
20 מ21 (נהג מונית…)

החקלאי מאי שם
החקלאי מאי שם
17/08/2018 21:10:48

הרגת עם קווינט
מזל טובבבבבבבב

SamIaM
SamIaM
17/08/2018 21:15:47

20 מ- 21. שנות השמונים הפילו אותי, חשבתי שמומי דחף את חיים שלו לשאלון…
מזל טוב לגדול מכולם. גדלתי עליך ואני כבר מתחיל להזדקן עליך אוטוטו. שלא תיגמר לעולם, מל! עד 120 (או כמה שתבחר)

MBK
MBK
17/08/2018 21:20:53

מנחם עד 120
שנזכה לעוד שנים רבות וטובות של הופס
אתה ללא ספק בן ה 81 הצעיר ביותר ברוחו שיצא לי לפגוש
תמשיך לבעוט לנשוך לכתוב ולנצח ביד רמה על האתר הזה שהוא קרנבל אחד גדול
מזל טוב בריאות ואושר

מתן גילור
17/08/2018 21:27:13

21! נראה לי פעם ראשונה שקיבלתי 100 בחידון באתר.
יאיר וינון ידאגו להרוס בהקדם.
צחקתי. כל הכבוד על היוזמה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/08/2018 21:43:09

21 (שזה, דרך אגב, הגיל הממוצע של 72 הבתולות שהדוקטור יקבל בגן עדן, כפרס על כל מעשיו)!! נכון שזה נועד להיות קל, אבל אני עדיין גאה

דוקטור, תודה רבה על שנים של כתיבה (אני עוקב רק בשלושים השנים האחרונות). מבחינתי, אתה ראוי גם לפרס סוקולוב וגם למקום בהיכל התהילה של הNBA (בכל זאת, לא רבים יכולים לטעון שהם אחראים לאהבה של מדינה שלמה…).
וכמובן, מזל טוב!

הסקרן שהרג את החתול
הסקרן שהרג את החתול
17/08/2018 21:55:01

מזל טוב איש יקר, תמשיך בכתיבה והעשייה הבלתי נגמרת שלך.
אנו מודים על כל יום.

דקסטר
דקסטר
17/08/2018 21:55:54

אדיר!
מזל טוב דוק אתה הגדול מכולם עד 120!

ולדי קוגן
ולדי קוגן
17/08/2018 22:06:12

19, מרגיש מובך משהו.מזל טוב דוק עד 180

גל אל-איי
גל אל-איי
17/08/2018 22:13:12

רפה הבנה לתפארת. כמעט ונפלתי עם עונת הייחום במקום עונת המלפפונים. ענק בכל קנה מידה, מומי, ומצחיק כמו בימים הטובים שהחיים של מג׳יק היה בשיא הפורמה.
מצטרף לברכות ולאיחולים שבסוף מל יקבור את כולנו!

גל אל-איי
גל אל-איי
17/08/2018 22:14:56

וזו הזדמנות טובה לחזור על הרעיון שכבר העליתי אכאן מספר פעמים: פרס ישראל (או הדלקת לפיד ביום העצמאות) למנחם לס. עם מירי גרב או בלעדיה – חושבים שיש לכך סיכוי?

Avri
Avri
18/08/2018 0:05:28
הגב ל  גל אל-איי

גם בפעם שעברה שהעלת את הרעיון הזה חשבתי שזה רעיון ממש מעולה.

יניב
יניב
17/08/2018 22:18:03

מזל טוב לאחד ויחיד🎂🎂🎂🍷🍷🍷

מנחם לס
מנחם לס
17/08/2018 22:29:13

איזו הפתעה! גם אני 20 מ-21. נכשלתי בשאלה (שכבר שכחתי). משהו שעניתי "מג'יק חיים של מומי" ולא "כדוררסל מעולם אחר" כי כדורסל מעולם אחר שייך ל-1962…

תודה מידן ותודה לכל המאחלים

שמעון
שמעון
17/08/2018 22:33:53

19 מ21

גלעד
גלעד
17/08/2018 22:37:06

ענק מומי!!!
20 מ21
מזל טוב מנחם, אתה הגדול מכולם!

תומר השני
תומר השני
17/08/2018 22:40:52

מזל טוב דוק ! 16/21 לא רע

Benjo
Benjo
17/08/2018 22:49:37

מעולה תודה מומי על הרעיון והביצוע (17 מ 21 יש עוד מקום לשיפור….) 🙂
המון מזל טוב מנחם האחד והיחיד!

מנחם לס
מנחם לס
17/08/2018 22:49:50

בקשר לנכדה דריה, היא הישתחררה מ-8200 רק לפני 3 חודשים. היום הבת סיגל צילצלןה לאחל לי יום הולדת שמח ודברתי עם הנכדות אמר ורומי. שאלתי 'איפה דריה?' וסיגל ענתה: "במילואים ב-8200". שאלתי כיצד ייתכן? היא רק השתחררה. סיגל ענתה שהיו צריכים אותה, ומשלמים לה על המילואים!!! שמעתם פעם דבר כזה?

Big_kobe
Big_kobe
18/08/2018 11:23:14
הגב ל  מנחם לס

קורה הרבה שלוקחים למילואים ישר אחרי השחרור.
מזל טוב שיהיה!

עידן עופר
עידן עופר
17/08/2018 22:51:02

המון מזל טוב דוק, בריאות ואושר !

מבין בינוני
מבין בינוני
17/08/2018 23:05:08

עד 120 מנחם!
21/21…

פאקו
17/08/2018 23:06:45

100% קל.
(התלבטתי בשאלה למה הוא עזב את חדשות, זה שהוא כתב כתבה סקסיסטית על נבחרת הנשים של מזרח גרמניה נשמע הגיוני מדי).

Berch
Berch
17/08/2018 23:13:09

20/21
נפלתי בשאלה הראשונה כי חשבתי שזה היתולי
בפעם השניה הצלחתי קצת יותר
מזל טוב דוק 🙂

פה איתמר
פה איתמר
17/08/2018 23:31:56

מזל טוב דוק לס

אפלטון
אפלטון
17/08/2018 23:32:30

פשש נראה לי שאני יודע יותר על הדוק מעל עצמי.
מזל טוב מנחם גם כאן, אוהבים אותך 🙂

Avri
Avri
18/08/2018 0:02:58

21/21, יצא לי ׳גולש אדוק וחבר של הדוק׳! לכבוד הוא לי!

Captain Beefheart
Captain Beefheart
18/08/2018 0:05:26

100 עגול 😉

איתי קדם
איתי קדם
18/08/2018 0:06:29

מזל טוב מנחם הרבה שנים של בריאות , משפחה וכתיבה רהוטה
יצאתי רפה הבנה לתפארת 20-21 הכי טוב שלי עד היום חחח

אופיר נ
אופיר נ
18/08/2018 0:09:04

מזל טוב מנחם שתהיה לנו בריא, צלול ומלא להט.
יצא לי 20/21 כי הייתי רפה הבנה, והתעלמתי מדדי וגילרי…

Asi
Asi
18/08/2018 21:08:30
הגב ל  אופיר נ

כנל אופיר. מאחל הרבה בריאות חמנחם אהובינו. עד 120 של יצירה ואהבה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
18/08/2018 0:17:18

19/21, הכי גבוה אי פעם, ועדיין יצאתי רפה הבנה….
תודה רבה מומי, והמון מזל טוב דוקטור

bobby
bobby
18/08/2018 0:21:25

מזל טוב מנחם!

מומי חנקת עם התמונה של כריס בוש 😂

RBAREL
18/08/2018 0:36:28

21/21 מזול טוב מנחם. תהנו בחגיגות באטלנטה.

רועי ויינברג
18/08/2018 0:56:04

21 מ-21. חידון מעולה מומי ומזל טוב מנחם 🙂

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
18/08/2018 1:29:01

מזל טוב דוק,מי יתן והעיזות יתנו לך חלב של גן עדן כל השנה.
בנימה יותר רצינית,תודה דוק על כל השנים של הרצת האתר.
אני פה כבר 20-25 שנה,עוד מתקופת סלומון,עוד כשכתבת בדה באזר גם,
נתת לי המון המון עונג ,לכל החיים,אף פעם לא נפגשנו,והגיוני שנתכסח אם נדסדס,או שנצחק,האמת ,לא משנה,
אני אחד מאלה שנבר אחורה באתר הישן ,וקרא כל כתבה שנכתבה שם ע"י כולכם,לפני 15-20 שנה,עד שהכתבות נאבדו.
תודה על כל השנים דוק,תודה על הענקת הידע שלך לכולנו.
ונחזור לבלה בלה……. שתי נקודות לשיפור,תשקיע עוד בשנאת השיקוץ בריח פלולים,וחייבים למצא ספריי רעיל להשפריץ על כל ה "בוני\נורטון"
"מאחל לך לחיות עד מתי שימאס לך"

מנחם לס
מנחם לס
18/08/2018 1:39:40

טוב, תודה גדולה לכולם

no funny shtuff
no funny shtuff
18/08/2018 2:26:15

רוזנברג?!
חוץ מזה כל השאר נכון..

מזל טוב מנחם, העיקר הבריאות!

Rocky1
Rocky1
18/08/2018 2:55:51
הגב ל  no funny shtuff

גם אני נפלתי עם הרוזנברג

דינגו
19/08/2018 11:35:35
הגב ל  Rocky1

גם זה וגם המעבר לידיעות הפיל אותי

Rocky1
Rocky1
18/08/2018 2:57:08

וכמובן המון מזל טוב מנחם!! רק בריאות ותודה על כל העשייה והאתר הנפלא הזה!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/08/2018 6:37:03

מה נשאר לאחל אחרי שאיחלו כבר את הכל?
תמשיך להיות אתה מנחם, אל תשתנה והעיקר בריאות לך ולגייל.

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
18/08/2018 6:54:03

מומי קרעת אותי, תודה רבה.

מזל טוב ד״ר, תמשיך לכתוב ואל תעצור. בריאות לאישה ולך.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
18/08/2018 7:07:17

ענק!!

100 עגול, מזל טוב לדוק!

יהלי אולמר
יהלי אולמר
18/08/2018 8:28:40

14/21
לא רע למי סהתחיל לקרוא את המאמרים לפני 11 חודשים.

הייט אשברי
הייט אשברי
18/08/2018 10:22:29

20 מ-21 . נפלתי עם רוזנברג. ומה שמשעשע – זה שם המשפחה של אשתי מהבית…

שיר
שיר
18/08/2018 10:47:42

17 מ 21..
מתבייש בהישג הדל
המון מזל טוב

חתוליו
חתוליו
18/08/2018 10:56:12

יומולדת שמח דוק 🎉🏀🍆

עידן
עידן
18/08/2018 11:45:40

21/21

המון מזל טוב מנחם

שי אבן צור
שי אבן צור
18/08/2018 12:02:12

20/21 בלבלת אותי עם השאלה על קווינט…
מזל טוב דוק! עד 120!!!

Trailblazer
Trailblazer
18/08/2018 12:08:49

18/21…מזל טוב דוק,מגיבורי ילדותי ומי שגרם לי להתעניין בNBA ובספורט בכלל בזכות הסיקור הצבעוני והמקצועי במעריב. תודה רבה ועד 120!

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
18/08/2018 12:48:01

פעם ראשונה שהצלחתי 100% 🙂
תודה מומי אוהבים אותך. אהבתי בעיקר את השאלה עם מחזור דראפט 2014.
מזל טוב מנחם עד 120

יניב שושני
יניב שושני
18/08/2018 17:32:18

הרבה הרבה מזל טוב מנחם.
16/21 – בהחלט יצאתי רפה שכל……….

סוסמעץ
סוסמעץ
18/08/2018 19:56:40

מזל טוב גדול לדוק.

הרבה בריאות ושפע יצירה, וויכוחים וכתבות

הייתי בטוח שהיית נוכח בקרב בין דויד לגוליית

19/21

אחד העם
אחד העם
18/08/2018 20:22:53

21
מזל טוב דוק.

ממתין לפרק *על* הדוק בפרוייקט 50 האגדות…😁

אפלטון
אפלטון
19/08/2018 11:44:01
הגב ל  אחד העם

של כל הזמנים! (ולא מ1980 😉 )

אהרון שדה
אהרון שדה
18/08/2018 20:35:09

יצא לי 17 אחד נלחץ בטעות
וצריך להיות 18
החי הראשון .
מזל טוב מנחם
ותודה על החידון .

סתם מישהו
סתם מישהו
18/08/2018 22:17:43

מזל טוב! 18…

מנחם לס
מנחם לס
18/08/2018 23:10:25

תודה לכולם

מליבו
מליבו
18/08/2018 23:27:28

21/21 מזל טוב מנחם לבת החדשה שלי קראנו אפרת…

ינון יבור
ינון יבור
19/08/2018 13:10:18
הגב ל  מליבו

זה בגלל שהיא נולדה באמצע המונדיאל?

John
John
19/08/2018 14:47:10

ענק!!!

צביקה
צביקה
19/08/2018 0:09:38

מזל טוב מנחם! בתור גולש אדוק, קיבלתי 21 מ21, רפה הבנה לתפארת!

ori88
ori88
19/08/2018 10:21:06

מומי, זה נפלא !!!!
הבאתי 20 מתוך 21

אין כמו הדוק !!!

דינגו
19/08/2018 11:37:39

מזל"ט מנחם, עוד הרבה שנים של יצירה והנאה לכולנו ממך.
יופי של יוזמה מומי 👍

תומר
תומר
19/08/2018 12:16:36

🙂 כריס בוש

John
John
19/08/2018 14:47:50

מזל טוב!!!
21/21 – כמה דירק נוביצקי מהעונשין ממני

עידן הרחוק
עידן הרחוק
19/08/2018 19:26:54

מזל טוב מכל הלב דוק.
תודה על שנים של עשייה והיותך אחת הסיבות לאהבה האין סופית הפרטית שלי ל NBA, ממש כתף לכתף יחד עם מג’יק (חיים של מומי וגם שלי) לארי לג׳נד, שהפך מאוייב העם לידיד המחלקה האהוב. ההוא האהוב שנוגע בשמיים וחברו שקורע רשתות, הדוקטור אופרטס (Jכמובן)
אני מניח שאני מסגיר את גילי המתבגר, אי שם בצפון שנות הארבעים לחיי.. אז לפחות לעוד כמה עשורים של אהבה יחד.
תודה מנחם לס האגדי ושוב מזל טוב ענק.

עידן הרחוק
עידן הרחוק
19/08/2018 19:27:53

מומי-שאפו אחינו וכיף שאתה קיים.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
20/08/2018 2:54:08

אני כבר לא מרבה להגיב פה וגם לקרוא מפאת חוסר זמן ומיעוט עניין, עד שתגיע העונה, אבל הכל זאת: מזל טוב מנחם, האתר הזה הוא אוצר, הכתיבה והנטייה שלך לקחת צד בכל סיטואציה גורמת לדינים פה להיות ערים ולא יבשים ודלי.

מאחל לך עוד שנים של בריאות, אני בטוח שלאתר הזה יש קשר ישיר לזה.

סולי
20/08/2018 19:35:14

הרבה מזל טוב- שתישאר צעיר לנצח!