אירועי דיומא – 11.08.2018

כדורגל

גביע הטוטו – מחזור 5 (אחרון) / מתן גילור

20:30 בני יהודה תל אביב-מועדון ספורט אשדוד (ספורט 5 לייב, משולב). שתי הקבוצות איבדו סיכוי להעפיל לשלב חצי הגמר.

20:30 הפועל חדרה-עירוני קרית שמונה (ספורט 5 לייב, משולב). שתי הקבוצות איבדו סיכוי להעפיל לשלב חצי הגמר.

פרמייר ליג – מחזור 1 / אדר בר דוד

14:30 ניוקאסל – טוטנהאם (ספורט1). הזברות איבדו בקיץ את אלכסנדר מיטרוביץ, החלוץ הסרבי המצוין, שעבר לפולהאם תמורת 22 מיליון יורו ומגיעים לעונה ללא ציפיות גדולות מעבר למקום באמצע הטבלה והימנעות ממאבקי תחתית. הספרס הפכו לקבוצה הראשונה מזה 15 שנה שלא קונה שום שחקן במהלך הקיץ. מאוריציו פוצ'טינו מאמין בחומר השחקנים שיש אבל לא פחות מכך זה נובע מההוצאה הגדולה שיש לקבוצה על בניית האיצטדיון החדש, אליו תעבור רק עוד חודש. טוטנהאם מיצבה את עצמה כאחת הגדולות אחרי שנתיים רצופות במקום השני ועונה נוספת בטופ 4. זאת תהיה גם המטרה שלה לעונה הקרובה.

17:00 האדרספילד – צ'לסי (ספורט2). הבלוז עשו לא מעט שינויים בקיץ. המהלך הכי משמעותי היה הבאתו של מאוריציו סארי אחרי שנים נהדרות בנאפולי, שהחליף את אנטוניו קונטה שלקח אליפות לפני שנתיים אבל נכשל בגדול בעונה שעברה. סארי הביא איתו כנדוניה מנאפולי את ג'ורג'יניו לחזק את הקישור האחורי, מה שבאקיוקו לא הצליח לעשות אשתקד, ולצד קאנטה הנפלא אמורים להוות סלע במרכז המגרש. טיבו קורטואה השיג את מבוקשו ועבר לריאל מדריד, אחרי סאגה שנמשכה מספר שבועות. המחליף שלו היה הפתעה גדולה – קפה בן ה-23 מאתלטיק בילבאו שהפך להעברה היקרה הקיץ כשהבלוז שילמו עליו 80 מיליון יורו. מעניין כיצד יצליח לבצע את המעבר ולהתמודד עם טייטל 'השוער היקר בהיסטוריה' על הכתפיים.

17:00 ווטפורד – ברייטון (ספורט2). הצרעות סיימו את הקיץ ברווח הגדול ביותר עם פלוס 27 מיליון, בעזרת מכירתו של ריצ'רליסון לאברטון ב-40 מיליון ליש"ט. אותנו מעניינים שני הישראלים של ברייטון שפותחים עונת פרמייר ליג שניה. בשביל תומר חמד זה עדיין מוקדם לומר בוודאות, למרות שחלון העברות של הפרמייר ליג נסגר, מאחר ועד סוף אוגוסט הוא יכול למצוא את עצמו בליגת המשנה או בליגה אחרת. חמד סיים אשתקד עם שני שערי ליגה ואחרי פתיחה לא רעה לא קיבל הרבה קרדיט בחלקה השני של העונה. בירם כיאל נמצא במעמד אחר ולמרות פציעה לא פשוטה במהלך העונה הוא שחקן לגיטימי בקבוצה עם לא מעט הופעות בהרכב ואם יצליח לשמור על כשירות, אחרי מספר שנים קשות מהבחינה הזו, אולי נראה אותו תופס מקום של קבע בהרכב.

ליגה 1 – מחזור 1 / רועי ויינברג

18:00-נאנט-מונאקו (ספורט 5). בלי פאביניו ולמאר, אבל עם פלקאו ואנדריי גולובין הרוסי מונאקו תנסה לתת קרב לפ.ס.ז' על האליפות המקומית. הם עדיפים על נאנט שהיו לא רעים בשנה שעברה והציגו הגנה קשוחה ומתואמת.

21:00-ניס-ריימס (ספורט 5+). 2 קבוצות שהיו טובות בשנה שעברה וסיימו בשמינייה הראשונה של הטבלה עם כדורגל התקפי. משחק שיכול להיות מהנה לצפייה.

21:00-ליל-רנס.

 

טניס / מתן גילור

גביע רוג'רס (1000) – חצי גמר

22:00 קווין אנדרסון(4)-סטפנוס ציציפאס (ספורט 1). 66 דקות זה הזמן שלקח לאנדרסון לחסל את דימיטרוב 2:6 2:6. שנה נהדרת לפיינליסט ווימבלדון שמתחמם לקראת הניסיון ללכת צעד אחד רחוק יותר ב-USO. ציציפאס השיב לזוורב כגמולו והחזיר לו בניצחון על ההפסד בשבוע שעבר, כשהוא חוזר מפיגור מערכה לניצחון. במשחק היחיד בין השניים שנערך השנה באשטוריל (חימר) ניצח ציציפאס, אבל על משטח קשה זה סיפור אחר ואנדרסון הפיבוריט.

03:00 רפאל נדאל(1)-קארן חצ'אנוב (ספורט 1). זה התחיל לא משהו מבחינת נדאל כשהפסיד לצ'יליץ' את המערכה הראשונה 6:2, אבל אז המשיך עם פעמיים 4:6 לניצחון. עכשיו הוא הפיבוריט הגדול לזכות בטורניר. חצ'אנוב ניצח את האסה בשתי מערכות קלות. המאזן בין השניים עומד על 0:3 לספרדי.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר World Open – חצי הגמר

9:00: דייויד גילברט – בארי הוקינס

14:30: נופון סנגקהאם – מארק וויליאמס

אתמול ברבע הגמר ראינו את התקווה המקומית האחרונה, סייאו גואודונג, מודח ע"י התאילנדי נופון סנגקהאם. דיוויד גילברט הוותיק ממשיך בטורניר המצויין, כשאתמול הקורבן היה מארקו פו. בארי הוקינס משחזר בינתיים את היכולת הטובה מסוף העונה עם הניצחון על גארי ווילסון. את המשחק הפסיכי של אתמול סיפקו ג'ק ליסובסקי ואלוף העולם, מארק וויליאמס. ליסובקי הוביל 3:0 והיה בדרכו לניצחון, כשוויליאמס הפך את הקערה על פיה עם ניצחון בחמישה פריימים רצופים.

היום ישוחק שלב חצי הגמר של הטורניר, בין שני פייבוריטים לשני משמידי פייבוריטים. אחרי הנצחונות על סלבי ודיי, סנגקהאם ינסה להפתיע גם את הוקינס. כנ"ל לגבי גילברט, שלאחר הניצחונות על קארטר, וולדן ופו, ינסה לגבור גם על אלוף העולם. שידורים ביורוספורט 2.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. היוטיוב שלי כנראה קלט שאני חובב אופניים אז לאחרונה הוא שולח לי נוטפיקיישן על טור דה פולנאג, ואני רואה שקוויאטובסקי עושה שם שמות ומנצח אפי׳ ספרינטים.
    מישהו יכול לתת קצת רקע מה זה הטור הזה ומה חשיבותו

    1. קוויטק לא בדיוק עשה שם שמות ועבד מאד קשה אבל בסוף הצליח לראשונה לזכות במירוץ הבית שלו. זה טור של שבוע בעל תוואי גבהי שהוא חלק מהוורלד טור.

      1. תודה עידן.

        רגע זה נגמר? ביוטיוב מראים עד קטע 6. הוא ניצח 2 ברצף ועונד חולצה צהובה. איזה סגל שולחים לשם, כמדומני ראיתי גם קסטרווייאחו.
        ועוד שאלה אחרונה האם יש אתר חוץ משוונג בו ניתן לקרוא על אופניים.

        1. כן נגמר. ייטס ניצח בקטע האחרון אבל קוויטק הצליח לצמצם פערים בסוף.
          אתר בעברית? כי לכל החדשות תוכל תמיד להיכנס ל cyclyingnews.com

            1. שמעתי על האתר הזה, אתה חושב שהם מחפשים כותבים?

          1. CCC, הקבוצה שהתמזגה עם BMC, קיבלה תיאבון והציעה לו חוזה גדול. הוא התלבט, אבל החליט להישאר בסקיי. עשה בשכל. יכול לזכות ככה בעוד כמה גראנד טורים, בעוד שב-CCC לא היה מקבל עזרה כמו שיכול לקבל בסקיי.

          2. אם כבר אנחנו בקטע של ההתפרקות העצובה של BMC אז רוהאן דניס ודילן טייונס בבחריין מרידה, טי ג'יי ון גרדרן באי אפ דרייפאק.

          3. סייקלינג ניוז זה למכנה המשותף הכי נמוך שיש…
            משהו כמו המעורב….מישהו אוסף זבל מכל העולם ומגיש בלי לסנן…

  2. לא יודע אם קשור לכאן , גולש רוח ישראלי זכה באלי]ות עולם לנוער, רק שלא נראה לי שמעניין כאן מישהו….כי הגולש הזה לא אמריקאי לא משתמש בסמים לא עבריין…וחוץ מזה חברה אמריקאית הובל אנרגי בחברת תשובה את ביבי הולכת להרוס לנו את החופים מתחילה עם טנטורה דור החוף היפה בארץ, ולפוצץ אותנו בתעשיה פטרוכימית כך שלא יהיה שייט בארץ יותר .

  3. בטור של יוטה ספ קוס ממתג את עצמו כתקווה האמריקאית הגדולה הבאה עם רכיבה אגרסיבית מעמדת החולצה הצהובה וניצחון בהפרש של יותר מחצי דקה על בן הרמאנס מסייקלינג אקדמי. הרמאנס עולה למקום השני שיהיה הישג מכובד מאד עבור הקבוצה הישראלית עם ישמור עליו גם מחר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט