מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1. מייקל פורטר תחת אש על שכינה את לוקה דונצ'יק 'OVERRATED'

הפורוורד של דנבר נאגטס,  הרוקי מייק פורטר, כינה את הרוקי האירופאי מהדלאס מבריקס "OVERRATED".
מה פתאום הוא מתנפל על הווניל האירופאי? כנראה בגלל ש-ESPN פירסם את הטבלה הזאת:
*
*

אז כפי שכולנו יודעים, היום עם סושיאל מדיה, לא משנה אם אתה גר באל.איי, ניו יורק, מדריד, או טימבטוסיצ'קיינידינג, טיבט. האינסטגראם, הטוויטרים, הכל עף בכל העולם תוך עשירית השנייה.

דינו רדונצ'יץ ששיחק עם דונצ'יץ בריאל מדריד בעונה שעברה מייד הגיב:

Dino Radončić

@DinoRadoncic6

MVP of Euroleague can’t be overrated. A injured player who has not played 5 college games can be overrated.

theleaguesource@theleaguesource

Michael Porter Jr. liked an Instagram comment saying that Luka Doncic is 'overrated'…

 

Doncic was selected with the No. 3 overall pick in this year’s draft, whereas Porter, who indeed has some injury concerns, fell all the way to No. 13.

Recently, we have also seen others question whether Doncic is worth the hype, and now he has added motivation from a member of his rookie class as well.

2. היכן הם עכשיו?

1) ג'ו סמית' – מחזיק בשיא NBA: שיחק ב-12 קבוצות (ב-16 שנותיו בליגה)

ג'ו סמית' היה אחד ה-JOURNEYMAN המובילים בליגה. כן, הוא שיחק ב-12 קבוצות, הווה אומר ש-12 קבוצות רצו אותו.

אחרי שפרש, הוא ניסה קריירה בשירה והוציא  כמה אלבומים, אחד מהם, "JOE BEAST", זכה להצלחה די מכובדת. MURDA KAPITAL (על שיקגו עיר הולדתו) זכה אף הוא לתשבוחות. האלבום השלישי היה "I DOES THIS". הוא גם שיחק את קוני האוקינס בסרט "ריבאונד". הוא קשור לפיניקס סאנס כיועץ ומאמן אישי, ועתה הוא עובד עם אייטון. כשהוא לא בפיניקס הוא מתגורר באטלנטה ומשמש כיועץ ומאמן כדורסל פרטי.

2) בראד דוהרטי – הגב שהרס קריירה פוטנציאלית מעולה לאחד הסנטרים הטובים

בראד דוהרטי היה הסנטר של קליבלנד קאבס עם מרק פרייס וכמה שחקנים טובים מאד אחרים. אחרי 8 שנות משחק עם בעיות גב הוא נאלץ לפרוש. כששיחק בצפון קרולינה הוא נחשב לאחד הסנטרים הפוטנציאלים המיוחדים ביותר.

אחרי פרישתו הוא ניכנס למרוצי מכוניות נאסק"ר. הוא היה בעל כמה מכוניות (NASCAR Camping World Truck Series) והיו לו כמה מהנהגים המובילים. בשנת 2007 הוא הפך לשדר ואנליסט בנסקאר, ובארבע השנים האחרונות הוא משמש גם כאנליסט של ESPN במשחקי מכללות.

3) ג'ו דומארס – איש עסקים מצליח ביותר

אחרי קריירה בדטרויט פיסטונס כמנכ"ל ונשיא – קריירה בחלונות הגבוהים שזכתה באליפות עם קבוצה נטולת כוכבים, אבל אח"כ נכשל בכמה טריידים חשובים ובחירות דראפט, הוא פרש. הוא היום הבעלים של מרכז ספורט, בילויים, ומשחקי אלקטרוניקה מהגדולים בדטרויט, "ג'ו דומארס אנטרטיינמנט סנטר".

לאחרונה הוא מכר את חברת הסטראט-אפ המצליחה שהיתה בבעלותו –  "דומארס טכנולוג'יסטס" – והוא הצטרף ל –

In August 2017, Dumars was called on to join Independent Sports & Entertainment, an integrated sports, media and entertainment management agency, as president of its basketball division. In his new role, Dumars, 54, will not be an agent but will oversee all aspects of the basketball representation business with a focus on growth and be on the ISE executive leadership team.[4]

 

3. ארבע סיבות ששחקנים UNRETIRED…

*

4. ארבעה MOVES של הקיץ שלא זוכים למספיק דיו

(במילים אחרות – הם UNDERRATED ברמות)

אתר ריל ספורטס כתב על ארבעת ה-MOVES של הקיץ שהם חשובים ביותר שבגלל לברון, קאווי לינארד, דמרכוס קאסזינס, ופול ג'ורג' כמעט נשכחו או נדחקו לפינה כאילו הם חסרי משמעות.

הם בעלי משמעות גדולה ביותר. אני רואה בכל אחד מהם משמעות רצינית ביותר לקבוצה אליה הגיעו ארבעת השחקנים האלה (אחד מהם לא 'הגיע'; הוא יכול היה לעזוב אבל הוא נשאר).

1) טייריק אוואנס הוא תוספת חשובה ביותר לויקטור אולדיפו ואינדיאנה.

טייריק אוואנס הוא שחקן וותיק, עארס עם קבלות, סקורר מצויין, שחקן שאף פעם לא הגיע לפוטנציאל שלו. הוא שייך לקבוצת השחקנים עם האופי של רון ארטסט, ראז'ון רונדו, ג'יי אר סמית', וג'ו ג'ונסון.

עבור 12 מיליון הפייסרס הביאו לאולדיפו עזרה מצויינת ממש בבק-קורט. אפילו שבגלל סיבות שונות – בעיקר הקבוצות בהן שיחק – הוא לא הפך לשחקן גדול, אבל הפוטנציאל ברור. לא יאומן, אבל אפילו העונה הוא קלע  כמעט 40% מאחורי הקשת! רק תארו לעצמכם מה ההגנה צריכה לעשות כשיש לה את אולדיפו שהפך לכוכב, ולידו אוואנס, שבנוסף לכל הוא פתאום קובר שלשות!

2) הסלטיקס הצליחו להשאיר את מרכוס סמארט!

מרכוס סמארט כה כעס על הסלטיקס שהוא כמעט החליט לעבור לקבוצה אחרת, רק כדי ללמד את דני איינג' לקח.

בסופו של דבר, המגן הטוב ביותר של הסלטיקס נשאר עם חוזה ל-52 מיליון עבור 3 שנים. האמת היא שהוא תכנן על כסף רב יותר ליותר שנים – ולדעתי הוא שחקן שלפי מה שהולך בשוק היום מגיע לו אולי יותר, אבל למזלו הרע הוא הגיע לשוק החופשי בזמן הלא נכון, והסלטיקס יכולים להרגיש שזאת 'גניבה'.

ברור לי שאם הוא עוזר להביא אליפות, החוזה ישונה עוד לפני שהוא יענוד את הטבעת, אבל – בינינו – 52 מיליון זוהי בוכתא לא רעה של מצלצלין.

3) האם ברוק לופז הוא הסנטר שהבאקס הייתה צריכה?

ת'ון מייקר יהיה סנטר מצויין עוד שנתיים. אבל 'עוד שנתיים' משאיר חור, שאני מאמין שברוק לופז הוא בדיוק האדם המתאים למלא את החור. הוא סנטר אפקטיבי מאד שלא מחפש כל תארים. כל מה שהוא רוצה לעשות זה להרוויח את לחמו בכבוד, ושיתנו לו להכניס את מרפקיו החדים לחזיהם של סנטרים ופאור-פורוורדים שלא מצפים זאת מג'נטלמן כמוהו.

הם קיבלו סנטר וותיק, מנוסה, שאוהב להתמקם תחת הסל, והוא אפילו למד TO STRETCH את ההתקפה. והכל עבור 3.3 מיליון?

הבאקס התחזקה ברמות!

4) איך, איך הלייקרס נתנו לג'וליוס רנדל לברוח לפליקנס?

(עוד פאשלה של מג'יק חיים של מומי ופלינקה  – או משהו כזה)

הפליקנס איבדו את דמרכוס קאזינס, אבל הם מצאו את המחליף הטוב ביותר שיכולים היו למצוא עבורו: שחקן הלייקרס הטוב ביותר עד שלברון הגיע.

עבור 17.2 מיליון לשנתיים, הפליקנס החתימו אותו על פחות כסף שהוא יכול היה לחלוב מכל קבוצה אחרת, אבל הוא ידע שעם אנטוני דייויס יכול לקום שם קו קדמי שיגרום להריסות בכל האזור המערבי, ובמיוחד נגד הווריורס (שלא לדבר על הלייקרס, אותם הפליקנס יפלקלקו ללא כל בעייה).

הוא השחקן שהשתפר יותר מכל שחקן אחר בלייקרס, והעונה היו לו כמה הברקות שרק האהבלים שבלייקרס לא הבינו את מה שעיניהם רואות.

אני לא יכול לחכות למשחק ביניהם בו רנדל יעניש אותם, יבייש אותם, וישפיל אותם.

5. תראו מה הלייקרס עשו מלברון בחודש ימים!

מה שרופאי הלייקרס (או סוחרי הסמים של הקבוצה) לא אמרו לו זה שסטרואידים אנבוליים שמאכילים אותו בוקר, צהריים, וערב, בונים לו שרירי סופרמן, אבל באותו זמן הופכים אותו לאימפוטנט, כמו רוב בוני הגופות.

ודבר שני: עם שרירים כאלה הוא טוב – אולי – לעשר דקות למשחק.

אוי לברון, לברון. מה עשו ממך שם בטינזלטאון? והכל בחודש אחד!

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 92 תגובות

  1. זה בהחלט משעשע לראות שחקן תיכונים כותב על מישהו, לא משנה מי, "אוברייטד".
    (NBA? פורטר עדיין לא הראה שהוא שייך לרמת הקולג'ים. חסרים פרספקטים שלמדנו עליהם במהלך עונת הקולג'ים שהם באסט?)

    1. גיא זה ממש לא נכון, פורטר היה פוטנציאל לבחירה ראשונה – שלישית כמעט בכל דראפט אפשרי, אם הוא חוזר כמו השחקן שלפני הפציעה הוא לדעתי כמה רמות מעל דונציץ. השחקן שלפני הפציעה יכל לדעתי לוותר על הקולג סקורר כל כך מוכשר שבלתי אפשרי לא לראות אותו איך הוא מצליח בליגה מקווה שלא יהיה כמו הארי גיילס.

      לגבי דונציץ לדעתי הכנה הגזימו לגמרי איתו אני אצטרך לראות ולהחליט אבל אני לא מתלהב יותר מדי מהילד אני לא חושב שמדובר בכוכב, כדורסל אירופאי ואמריקאי הוא שונה לחלוטין לא בטוח שאתלטיות שלו תספיק להפוך אותו לכוכב כמו שבדאלאס בטוחים (חושבים שיש להם את לברון בידיים שוב). . פורטר מזכיר מאוד את סימונס בגישה שלו של הסטאר מקווה שגם הוא יוכל להוכיח כמוהו.

      לגבי הדראפט לדעתי אייטון יהיה רוקי השנה והשחקן הטוב בדראפט ברגע שיילמד מה לעשות עם האתלטיות המפלצתית שלו וישפר את ההגנה השמיים הם הגבול, מדובר במפלצת אנושית שהוא כל כך מגוון בהתקפה שיכול בקלות לפתח קליעה מ3 אני מרחם על מי שייאלץ לשמור עליו בעוד שנה שנתיים.

      הלייקרס רצו מקום לחוזה מקס נוסף ולכן נאלצו לוותר על רנדל, הפליקאנס בהחתמה מדהימה כיוון שהקו הקידמי שהם יכולים ליצור הוא מדהים. אחלה חוזה לקבוצה.

      1. אני כתבתי משהו על הפוטנציאל שלו?

        כתבתי על הפער בין פוטנציאל למימוש.
        אולי הוא יהיה הדוראנט הבא. לא יודע.
        לא חסרים שחקנים שהיו פוטנציאל לבחירה טופ 3, ושנפלו אחרי שנה של מכללות לסוף הלוטרי, ואז נעלמו ב-NBA.

        זה גם לא באמת רלוונטי לפואנטה שלי.
        שחקן שעדיין לא עשה כלום הקריירה שלו, כלום,
        מעביר ביקורת. זה על הגבול בין משעשע למגוחך…

      2. איך יראה דונצ'יץ' העונה?
        איך יראה אייטון?

        אין לי מושג.
        אני אהיה כנה וארשום שאני גרוע ביכולתי להעריך יכולות של מי שלא שיחקו עדיין ב-NBA.
        אין לי מושג איך דונצ'יץ' יתמודד עם האתלטיות של ה-NBA, אין לי מושג איך אייטון יתמודד עם המהירות.

      3. ברוך אני מניח שדעתך על דונציץ היא כמו של ינחם על אירופאים. כנראה שמעל כמות שנים מסוימת בארצות הברית גורמת לזלזל במי שלא אמריקאי ובטח וניל אירופאי. אז תן לי לחדש לך דונציץ יצליח בגדול בליגה בטח ובטח יותר מפורטר. לגו ציץ יש את התכונה החמקמקה הזאת שאין להרבה והיא אפשר לכמת אותה כפי ׳קרמר למשל אוהב לעשות ואני מדבר על סטאר קווליטי. ואתה תראה שבסוף בסוף אף אחד לא יבין את הטרייד של אטלנטה או איך בכלל הוא לא נבחר ראשון

        1. זה לא קשור לאמריקאי או לאירופאי, אני לא רואה שחקן בלי אתלטיות עליונה מצליח בעמדה הזאת כיום, כבר באירופה במעט משחקים שצפיתי בוא כאשר שמו עליו שומר אתלטי זה הוביל אותו ללקחית גאמפים במקום חדירות, איך הוא ישמור על הקוואי דוראנט ולברון של הליגה? מדובר בשחקן לדעתי שהתפתח מוקדם מדי ויעצר, הוא יהיה שחקן טוב כיוון שהרצפה שלו גבוהה אבל לא רואה אותו הופך לכוכב.

          1. נאש קיד ככה מהראש שני רכזי על שאחד הפך לקלעי על והשני דפק מספיק שלשות ללברון ווייד על הראש כדי לקחת אליפות יחד עם עוד לבן אירופאי לא אתלט.

            ואל תגיד לי שהליגה של היום דורשת יותר אתלטיות מפעם. אם כבר להפך, דורשת יותר רב גוניות, כישרון ויכולת קליעה. תשאל את סטף..

          2. אני לא יודע עם ראית את קיד הצעיר אבל הוא היה פיזי וסילון ואתלטי לתפקידו, הליגה של היום אתלטית יותר מפעם והבעייה העיקרית של דונציץ שהוא משחק בעמדה 3 ולא 1 . תראה לי שחקן אחד בעצדה 3 שמצליח היום בלי אתלטיות. קרי משחק בעמדה 1 ויש לו מהירות ליטרלית קליעה ויכולת קליעה וכדרור עליונים, דבר שלדונציץ אין והיותר חשוב שקרי בעמדה 1 ודונציץ בעצדה 3, אתה רואה אותו שומר על גאניס לברון דוראנט קוואי גורג….

  2. יופי של מעורב,תודה דוק,
    אני שמח לבשר,שהטיפול הפולשני בכפר ,סידר לדוק את הראש,
    יופי של עבודה,
    האמת יש לי המון סימפטיה לאינדי ,יופי של החתמות,

    1. הטיפול הפולשני מסלק את חוש ההומור???
      אני ממליץ לדוק לדורש החזר כספי…

      luke said I maybe more 5 this year

      (ע"ע בדיחה + פוטושופ. בליצ'ר קלטו את הפואנטה…)

    1. ככה עובד מקצוען
      מניח שנתן לעצמו מנוחה של שבוע שבועיים ואחרי זה חוזר לאימוני כח
      חודש לפני סיום הפגרה יחזור להתאמן ברצינות על קליעה.
      ושוב יתן 82 משחקים בעונה בלי פציעות….

    2. למה ככה? הארדן לקח את זה בשיא הרצינות.
      תראה איך הוא מכניס את הבטן יפה.
      ברצינות הארדן עובר לדיאטת פי ג'יי טאקר. בניגוד למה שאתם חושבים, כדורסל אמיתי משחקים עם התחת

  3. גיא יחתיכת רשע,על הבוקר,הקאתי את הקפה עם המאפין,
    לכל חברי ה -ללל,לפני מבט על הסרטון של גיא הרשע,להצטייד בזוג ביציות,שקית הקאה,ותמונה של יקירת המדור קייט אפטון,למי שצריך ,אפשר לאסוף מהמעבדה זוג מלקחיים לריסוק התועבה

    1. עשיתי את אותה טעות, נחנקתי מהפיתה עם לבנה, מהאף יצא סלט חצילים פיקנטי.
      שפשפתי את העיניים טוב-טוב עם חריף כדי למחות את המראות

  4. בשנות התיכון שלו ובקולג דומרס שימש דמות אב עבור דרימונג גרין שאף גר בביתו תקופה מסוימת.

    שוחררו לוחות הזמנים לשנה הבאה. לג"ס יש 11 ימים של באק טו באק, מספר נמוך משמעותית מבעבר. במסע של 5 משחקים במזרח אין אף באק טו באק. עד לפני שנתיים במסע כזה היו לפחות 2 צמדים ולעיתים הוא ארך 7 משחקים.

    אני מקוה שהעומס המופחת יביא לצמצום הפציעות בליגה.

        1. הד"ר כנראה גלש יותר מדי רוח תחת השמש הקופחת, יצרתי קשר עם ד"ר אחר שיכול לעזור, ליאוניד, הוא עושה אצלנו לפעמים חלטורות בכפר בתור פרוקטולוג.
          הוא טוען שביכולתו להוציא את הדיבוק מהופמן שלנו בשיטותיו במיוחדות דרך הכניסה האחורית, הופמן אנא קבע תור בהקדם אצל המזקירה, מגיע לך טיפול חינם כל שנה בהיותך גולש קבוע, בים ובאתר.

  5. אבאים אחרים קושרים עכשיו לאוטו את האופנוע-ים. או ממלאים את הצידנית עם סטייקים ואבטיח. או מעירים את הילדים בנשיקה כי הבוקר יוצאים מוקדם לטיול בנחל יהודיה.

    אבא שלי משאיר כתמים מגעילים על המקלדת בשלושה צבעים, הרבה שגיאות כתיב, וחוזר להסריח את הספה עד יום רביעי. רק אז הוא יוצא סופסוף, לחתום בביטוח לאומי.

    איזה שיקוץ.

    1. האמת די מצחיק
      לכבוד הוא לי ,תתאמן,זה טוב,בוא תריח לי את הנוד שתקעתי עלייך בני,אחרי שישבתי לך על הפנים

        1. כל הכבוד גאון, הצלחת למצוא פרופיל בפייסבוק ואתה מסתמך על שברי פרטים כדי לשגר את עלבונותיך הפתטיים.
          אחרת לא תרגיש שווה.

          אני לא צריך כלל לחפש אחריך באובססיביות, אני יודע בדיוק מול מי אני עומד ומה אתה שווה רק מקריאת תגובותיך כאן.

          ואתה לא שווה דבר. קליפת אדם.
          יצור מחשכים ממורמר ואכול שנאה עצמית, בשילוב עם הזיות גדולה, שלא לוקח את התרופות שלו כמו שצריך.

          כולם כאן כבר יודעים את זה, חוץ אולי מאיש הצוות הפאן-בוי שלך.

          אתה מחוק כאן בתור מגיב, כל שנותר לך הוא להחליף שמות באובססיביות ולטנף על אחרים.
          גם זה ייגמר ביום מין הימים, כשסוף סוף יוחלט כאן לעשות מערכת תגובות מוודאת עם שם משתמש קבוע, סיסמא ומייל.

          אני נהנה מחיי, תנוח דעתך.
          אני אפילו קצת יותר נהנה מהם כשאני יודע שאתה סובל מהם.
          שום דבר מבחוץ לא ישנה את ההרגשה הפנימית המגעילה שלך.
          לא משנה כמה תנסה להעליב אחרים כדי שירגישו כמוך.

        2. החלאת אדם שמסתתר מאחורי שלל כינויים, אני באמת לא יודע איך אתה מסוגל לכתוב כאלו תגובות עלובות ופוגעניות בלי הביצים להזדהות בשמך האמיתי.
          זה לא הכי נמוך שירדת, אבל קרוב.

        3. יצאת אפס (9.3.1). באמת. ערכתי את התגובה כי זה חצה קו אדום. כמו שלא חשפנו את השם שלך בתקופות שבהן היית מגיב פה, גם מגיב יותר רציונלי, אנחנו מצפים ממגיבים לכבד אחד את השני. פעם באה תהיה תגובה חריפה יותר.

          1. אם אני מבין נכון את ההתנהלות פה, מריבה עם סומסום זה לא סוג של אות כבוד? יואל, מהיום אתה אחד מהמובחרים, והנבחרים

    2. אופנוע ים? זה משהו נפוץ פה?

      כן, אתה סומסום והכל, ובכל זאת, ממה שאנחנו כן יודעים –
      הבן של יואל יודע לצייר. הוא יצר משהו והראה אותו ליואל. יואל היה גאה מספיק כדי להפוך את הציור לאווטאר שלו באתר.
      וואלה, הלוואי עליי.

  6. רנדל בהחלט לא מספיק מוערך מספיק בליגה , הוא משהו בין זק רנדולף לדרימונד גרין .
    תכלס הפליקנס יצרו רוטציה מושלמת של גבוהים וללא ספק הכי טובה בליגה דיוויס רנדל מירוטיץ .
    אם יעמוד באמת בציפיות שנה הבאה נצטרך לתת לו חוזה של כנראה 80 ל4 שנים , שזה חוזה די הוגן לשחקן כמוהו .
    להחתמות שעברו בשקט אפשר להוסיף גם את אארון גורדון בחוזה מצויין לאורלנדו ,יש להם קו קדמי סופר מעניין וכשרוני , איזק גורדון ובמבה, צריכים עוד איזה טרייד לעמדות בגארדים ובחירת דרפט גבוה שנה הבאה והם על הגל.

    1. חוזה של 20 מיליון (לא משנה לכמה שנים) מחסל את המקום שייצרו החוזים הנגמרים.
      הסיבה היא שאין להם זכויות בירד עליו.

      1. אם באמת נצליח להפטר מהחוזים הלא טובים ( מור היל 20 ואג'נסה 5.5 ) להצליח לשמור את מירוטיץ על אותו חוזה 12 לשנה בחוזה לשנתיים או שלוש , החוזה החדש של רנדל יהיה גדול באיזה 10 מה שישאיר משהו בין 15-20 להחתמות חדשות.
        בגדול לא מחפש כוכב אלא עוד רול פלייר מצויין החוזים טובים , וינסלו אוברי מידלטון קארול אל פארוק אמינו יכולים לבוא בחוזה נוח בסביבות ה8 לכמה שנים וישאר עוד 8-10 לרכז או חוזה לפייטון אם יוכיח את עצמו .

          1. שחקן כמו מור אפשר להביא בחוזה מינימום , מעדיף לשים תכסף על סמול פורוורד שזאת הכי בעייתית שלנו מהיום שדיוויס הגיע.
            צריך לשים את רוב הכסף על שחקני חמישייה ועל עוד 2 שחקני ספסל והשאר חוזי מינימום .
            מור שחקן טוב אבל הוא חיפוי לשוטינג גארד בלבד ובעמדה הזאת יש את ג'רו רוב הזמן וגם את קלרק ,ובתור סמול הוא נמוך מדי לצערי, אם היה גבוה יותר הייתי אומר שהוא מצויין .
            הייתי שולח אותו לאוקלהומה יחד עם דיאלו תמורת רוברטסון

          2. זה נכון שמור לא סמול פורוורד אבל אתה לא יכול להשוות את התרומה שלו לזו של קלארק. אתה רוצה חוזה מינימום אז אתה מוותר על הקלעי הכי יציב בקבוצה שלך.

          3. העניין פה הוא לא מור ספציפית אלא שחייב סמול פורוורד , זה יכול להיות רוקי או שחקן שצריך להטריד או להחתים , אם היינו מצליחים להביא בדרפט את דיופ שמינסוטה לקחה בבחירה45 אולי הבעיה הייתה נפטרת , כל שנה עלו בדרפט , דווקא השנה לא , אפילו האח של יאניס יכל להיות הפתעה ואם סיכוי לתת תרומה טובה .

  7. לגבי טייריק אוואנס, תרשה לי לחלוק על דעתך המלומדת ,טייריק שחקן חידוש שלא הצליח להגיע כמעט עם שום קבוצה לשום דבר וזה כי הוא לא באמת יעיל ,דורש את הכדור כמו לברון וחונק את ההתקפה של קבוצתו בדרך כלל,לא יודע מה מתלהבים ממנו,סוג של רודי גיי ,שחקן שלא ברור לך מה הסיפור שלו

    1. ראית אותו השנה בממפיס? משחקן גמור הוא הפך לווטרן ששווה לקחת אותו ברצינות. הוא למד את מקומו בדינמיקה קבוצתית והוא לא עוד סקורר שעושה מה שהוא רוצה כמו שהיה בתחילת דרכו.מקליעה שבורה ומכניקה נוראית הוא הפך לשחקן שלא כדאי לזלזל בקליעה שלו .מסכים עם מנחם החתמה נהדרת של אינדי

      1. טייריק שחקן מצויין וגם שהיה אצלנו הפליקנס החזקתי ממנו ורק בגלל חוסר מזל חוסר מזל של פציעות לא נהנו ממנו באמת .

        1. טייריק באמת היה מצוין העונה בממפיס , תפס תפקיד של ווטרן/ שחקן שישי שיתרום הרבה מאוד באינדיאנה.
          גם לופז במילווקי זה שדרוג לעומת מה שהיה להם בעמדת הסנטר בלי ספק בכלל. מסוגל גם לקלוע לא רע מבחוץ ולרווח עוד קצת ליאניס את הצבע.

  8. אחרי שסיימנו עם הצחוקים על הפוטושופ,
    אפשר להתייחס למהות –
    אם לברון ישחק דקות משמעותיות כסנטר של סמול בול, אז חמישייה של בול/רונדו, פופ/הארט, אינגראם, קוזמה, לברון,
    זו חמישייה מסקרנת מאוד.

  9. מייקל פורטר שהיה פוטנציאל 1-3 בכל מוק דראפט חייב לסתום
    הוא לא הציג את התיק הרפואי שלו ולך תדע אם ישחק בכלל בליגה
    חוסר מודעות עצמית של עוד שחקן שנראה שהוא פול אוף שיט
    הלייקרס עשו שגיאה חמורה עם רנדל טעות רצינית מאוד בעיקר שאין להם כלום תחת הסל
    לופז ורנדל ב 12 מיליון … לחשוב שמוזגוב קיבל מהם 16 ל 4 עונות ו 64 בסך הכל
    הקו הקדמי של הלייקרס דליל כמו השיער של לברון

  10. וואו פורטר עשה לייק לתגובה על דונציץ,לא הגזמנו קצת?הו גיבס אה פאק מה פורטר חושב?בוא תשחק 10 משחקים רצופים ואז תבלבל במוח.
    גו סמית נתן מסע בכל קבוצות הליגה,מזרח למערב וחוזר חלילה.לקראת סוף הקריירה היה עובר בין קבוצות בקצב יותר גבוה מאיליאסובה.

  11. אוי פורטר, פורטר.
    אהבל אמריקאי ממוצע.
    רק תראו את הפרצוף הדבילי שלו מול הפרצוף האינטיליגנטי של לוקה.
    סימן רע מאוד עבור דנבר לגבי אופיו.
    צריכה להיות לך טיפשות מיוחדת וחוסר מודעות ברמות כדי לכנות אוברייטד שחקן שכיכב ביורוליג, אליפות אירופה וליגה ספרדית מול בוגרים, בעוד אתה עוד לא עשית ד-ב-ר בעצמך.

    מסכים לגבי טייריק אוונס ורנדל בהעברות שמתחת לרדאר.
    טייריק הוא אחת הסיבות בגללן אני חוזה שאינדי תסיים טופ 4 (בוסטון 1, טורונטו 2, אינדי ומילווקי 3-4).
    רנדל, כפי שכתבת, היה הלייקר הטוב ביותר, הוכיח עוצמה רבה ויעילות, ויוסיף המון לנ"א, מתאים הרבה יותר מקאזינס הפרימדונה שחונה על השלוש.
    רנדל ישחק יותר בפנים וישחרר את הגבה לבוא מבחוץ.
    נ"א תהיה מצוינת.

  12. מעורב בדיוק כמו שאני אוהב.

    1. פורטר עשה לייק ולא כתב את זה. הוא מסכים לביקורת ובצדק. מיהו השחקן הכי טוב שצמח ביורוליג וכיכב בו והגיע ישר לככב בליגה. למנו לקח כמה שנים, קוקץ' היה מבריק אבל מעולם לא היה סופרסטאר ברמת ה-NBA פטרוביץ' היה אגדה אך גם לא לקח לא מעט שנים בליגה עד שהגיע לרמת פרינג' אול סטאר. כוכבי ה-NBA הגדולים בהיסטוריה שהגיעו מאירופה התפתחו בארה"ב ולא הראו כלום ברמת היורוליג. דירק, פאו, יאניס ופארקר כולם לא הבריקו במועדון אירופאי לפני שבאו בגיל צעיר לארה"ב. הייתי גם מוסיף את שרמפף וריק סמיתס בעבר ולורי מרקנן בהווה לדוגמאות לקפיצה מקצועית שקרתה בקולג' ולא ביורוליג. זה לא אומר שדונצ'יץ' לא יככב אך ודאות כזאת בכך שיזכה ברוקי השנה?

    4. טייריק זה מהלך מעניין אך א' הוא הראה הרבה עונות פציעות בקרירה וב' עונות בהן הוא לא התחבר למערך הקבוצתי. גם כשהמספרים היו טובים. בעיני גם הוא סוג של ריזיקה לאופי הקבוצתי שנבנה באינדי. מסכים על סמארט ורנדל פחות על לופז שהוא בעייתי בהגנה (ביחס לאחיו התאום). סנטר כיום מתחיל בהגנה כי אם אתה לא מסוגל להגן על ה3 או לסגור צבע אז אתה צריך TS% מטורף כדי לכפר על כך.

    5.B/R הם סוג של טרולים. Game of zones שייך להם. פוטושופ זו אחלה תוכנה ליצירת מים או פוסט ויראלי.

      1. מאנו קוקוץ ראגה קרילנקו דיבאץ
        סטויקוביץ .
        כולם לדעתי אולסטארים שהטביעו חותם גם ביורוליג.
        גם פאו גאסול היה בירוליג ואולסטאר.
        שמות יפים נוספים גם אם לא אולסטרים בקצרה.
        קלדרון
        נוציוני
        בילנלי
        טורגולו
        מירוטיץ.
        רודי פרננדס
        רוביו
        בוגדנוביץ
        בוגדנוביץ

        וזה בשלף בקצרה

    1. אני גם מרגיש שאולי היה עדיף לדונציץ שההייפ לא היה כזה מוגזם, אבל הוא סימן לעצמו מטרה על הגב עם הזכייה בכל תואר אפשרי בגיל 18.
      יותר הגיוני שיגיע לאייטון התואר כי הוא יספק את המספרים, אבל אני מאמין שדונציץ הוא השחקן הטוב בדראפט הזה והקבוצה שלו תעשה את הקפיצה הגדולה ביותר משנה שעברה.

  13. לא מדברים מספיק על אינדיאנה. אם הכל מתחבר ומיילס טרנר יתן קפיצה סוף סוף אני לגמרי רואה אותם נותנים קרב בחצי גמר מזרח ואולי גם מגיעים לגמר.

  14. תודה מנחם. פורטר פרסם ביממה האחרונה שהוא סימן ״לייק״ בטעות על התגובה שאומרת שדונצ׳יץ׳ אוברייטד..גם בעיניי הלייקרס עשו טעות עצומה שוויתרו על רנדל ועוד בחוזה של תשעה מיליון לשנה.

  15. התמונה של לברון היא עיבוד כל כך נחות שאפילו לא נעשה בפוטושופ, אולי בגימפ או בעורך החינמי שבא עם ווינדוס . . .
    פורטר הטמבל הזה צודק בסה״כ מנקודת מבט אמריקאית טיפוסית, הסיכויים ש espn נתנו לו להיות roy הם קצת מוגזמים וזה בלבד כבר הופך אותו לאוברייטד.
    לא מוצדק לקפוץ עליו בגלל שהוא לא עשההשוואה של דונציץ׳ אל עצמו אלא ביקש לפרגן לאייטון ובאגלי שהם המתחרים האמיתיים של דונציץ׳ על התואר.

  16. מלבד דונצ'יץ לא ממש ראיתי את הרוקיז של השנה (פחות רואה כדורסל מכללות). רק מהתרשמות ראשונית מליגת הקיץ לא אופתע אם התואר ילך בכלל לג'ארן ג'קסון ג'וניור. לדעתי השילוב שלו עם גאסול יכול להזכיר את השילוב המוצלח של זיבו וגאסול.

  17. תודה מנחם על מעורב משובח . דונציץ לדעתי יצליח בליגה כי המערכת בדאלאס ימצא ימה לו ואין מנטור אירופי טוב יותר מנוביצקי . לא ברור לי עד עכשיו למה הלייקרס ויתרו על רנדל אלא אם כן יש להם סנטר טוב יותר על הכוונת . לגבי טייריק אוונס הבעיה העיקרית שלו שהוא שחקן מאוד פציע ואי אפשר לסמוך עליו לעונה שלמה

  18. תודה על אחלה מעורב
    למרות שאני מאוד מעריך את דונציץ', לא יודע עד כמה הוא חומר לroy. לאורך זמן, נראה לי שתהיה לו קריירה נהדרת. מאחל את זה גם לפורטר, ושילמד לא להסתבך בשטויות כאלו, זה לא מוציא לך שם טוב

  19. לא יודע מה התלהבת כל כך מרנדל, זה שהוא התקדם יותר מכל השאר זה בגלל שהוא ותיק יותר אתה לא מצפה מקוזמה ובול (רוקיז) או אינגראם (שנה שניה) לשחק בצורה בשלה כמוהו.
    בסופו של יום הוא שחקן עם הרבה אנרגיות (שנת חוזה!!!) אבל מוגבל מאוד יש לו רק יד שמאל והוא לא קולע, היתרון הגדול שלו זה שהוא יכול לרוץ במעבר עם הכדור אבל כשיש לך את לברון אז אתה מסודר על המשבצת הזאת, בנוסף הוא היה עולה הרבה מאוד כסף והיה חוסם ומסבך את תקרת השכר,
    אז במקום:
    "(עוד פאשלה של מג'יק חיים של מומי ופלינקה – או משהו כזה)"
    אני רואה את זה כעוד מהלך מצוין של של אחד הפרונט אופיסים הטובים בליגה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט