מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1. נינה וראסל ווסטברוק מצפים לילדם השני!

לפי אתר החובבים של OKC, נינה – אשתו של ראסל ווסטברוק – היא אחת הנשים החמודות והחברתיות ביותר.

היא היתה שחקנית טובה מאד ב-UCLA:

והיא בכלל חמודה:

2. תנו מבט בדאנק של קוזמה עם כדור מסביב גופו. טוב לניצחון באליפות הדאנק!

קייל קוזמה הוזמן לבקר באקדמיה של כדורסל שהריצו חבריו.

לפני שאמר 'שלום' הוא נתן הצגת דאנקים. הדאנק הראשון והשלישי שוויים התייחסות אפילו בגמר אליפות הדאנק. בדאנק הראשון ראשו עולה גבוה מגובה הטבעת. שווה לפחות 49. הדאנק השלישי הוא לפנתאון. הוא הביא את הכדור מסביב גופו מאחורי גבו ועדיין הצליח לדנקק. 50  ללא היסוס.

הוא קנה לעצמו כרטיס לאליפות הדאנק של האול סטאר הבא. אני מודה שלא ידעתי שלקוזמה יש ניתור כזה.

 

3. ג'ואל אמביד רוצה לשחק עם BABY LIONS? ג'ו אמביד חוטף נשיכה!

 

 

 

4. מה חסר לרוסטר של ההיט?

(זה מה שחסר להם)

הרוסטר של ההיט כמעט חתום וסגור.

אם תתנו מבט, הקבוצה מביאה את רוב שחקני העונה שעברה חזרה.

כמובן שעקביות היא דבר חשוב, אך לא עקביות של חסרונות.

מה חסר להיט בעונה שעברה? קלעי שלשות. בעונה שעברה ההייט כיחידה קלעה 36% מה-3. זה לא רע וזה לא טוב. זה מקום 15 בליגה. זאת – כמו שהמורה קווינט לימד אותי בכיתה ג' – הגדרה של "ממוצע".

ההיט יודעת את חשיבות ההטלות מדאונטאון והם היו ה-9 בליגה במספר הניסיונות. היו להם 8 שחקנים שהטילו יותר ממאה דאונטאונים. אבל 'נסיונות' לא שווים בצל ירוק אם אין להם אחוזים: רק 3 מה-8 קלעו 36% או יותר. ג'אש ריצ'רדסון וטיילר ג'ונסון הטילו מעל 300 שלשות כל אחד אבל רק ב-37.8% ו-36.7%.

דווקא ג'סטיס וינסלו ורודני מקרודר שזרקו פחות מ-100 שלשות קלעו 38.9% ו-42.9%. אולי החדשה הטובה הוא דנקן רובינסון, 2.03 מ' שחתם על TWO-WAY CONTRACT וב ליגת הקיץ ירה בדיוק של 53.6%.

אבל הוא לא שחקן קבוע בהרכב, והתשובה לכותרת היא: 'קלעי שלשות אמין'.

5. מה חסר לרוסטר של פילדלפיה?

כמה בינוני-הבנה ובראשם אחד 'TRUSTTHEPROCESS' שמחזיק מעצמו כ-'מומחה סיקסרס', וכך שולח לנו מסרים מהחור בו הוא גר בקליפורניה בשכנות לאל-איי, הגיבו אתמול לפוסט שלי על העובדה שלא תקום יותר קבוצת 'סופר-טים' מהסוג של הווריורס בימי חייכם, שפילדלפיה תהיה סופר טים.

ראשית, היא תהיה סופרטים מיי אס. זאת קבוצה שחסר לה יותר מאשר יש לה, והדבר החשוב ביותר שחסר לה הוא מחליף לג'ואל אמביד.

השחקן היחידי ברוסטר שלה שיכול להיות סופרסטאר – ואני מודה שהוא בדרכו לשם – הוא ג'ואל אמביד. אבל ג'ואל מבלה את הקיץ באפריקה במשחקים עם בייבי אריות, והוא שחקן הנוטה לפציעות.

אם הוא נפצע, פילדלפיה הופכת לקבוצה ברמה של הקאבס ללא לברון, או איזו שהיא שיקגו בולס. היחידים שיש לפילפדלפיה להחליפו הם מייק מוסקלה ואמיר ג'ונסון. דריו סריץ' הוא פאור פורוורד ולשחק איתו כסנטר ישאיר את תחת הסל של הסיקסרס פתוח כמו ערבות הנגב. מוסקלה יכול לרווח את הפארקט אבל על איזה גבוה אמיתי הוא יכול לשמור? אמיר ג'ונסון נמצא בליגה מספיק שנים לדעת שהוא – במקרה הטוב – מחליף לסנטר.

ג'ונה בולדן? צעיר מדי, חסר ניסיון, ובמקרה הטוב חומר גלם לעתיד.

השלושה לא רעים אבל הם לא מסוגלים למלא את מקומו של אמביד. כמעט בכל הקבוצות המעולות של העבר היה לסנטר הפותח מחליף שלא פגע יותר מדי ביעילות הקבוצה. בסיקסרס העונה המצב לא נעים: פציעה לג'ואל אמביד לכמה חודשים, ופילדלפיה חוזרת למקום שהיתה בו בשנים האחרונות.

5. אני מרגיש בעצמותי שדטרויט תהיה העונה קבוצה טובה מאד!

דטרויט היא קבוצה שאין לה כמעט אוהדים בארץ הקודש. פעם זה היה אחרת, במיוחד בימי הבד-בויז העליזים.

אני מציע להתחיל לשים לב לקבוצה הזאת.

תנו מבט ברוסטר שלה:

היא הביאה הקיץ שלושה שחקנים חופשיים, גלן רובינסון, זזה פקוליה, וחוזה קלדרון.

קלדרון מביא סדר, בטחון, רגיעה, ו-IQ לקבוצה הלא סופר-חכמה הזאת. אבל הוא כנראה לא יראה יותר מדי דקות.  פקוליה הובא למלא מקומו של אריק מורהד ששוחרר. הוא מביא ניסיון של ווטרן, קשיחות גיאורגית (ולכן אני לא מחשיב אותו לווניל אירופאי), לכלוך בעת הצורך,  והגנה טובה ונוכחות – דברים שלמורהד לא היו.

אבל גולת הכותרת הוא גלן רובינסון.

אני מאמין שהשחקן הזה עדיין לא פרץ ולא הגיע לפוטנציאל שלו למרות כמה משחקים טובים מאד בפייסרס. אני רואה אותו מסתדר עם בלייק גריפין כמו בוני וקלייד. הם שניהם בנויים מאותה שטאנצה. אותה נשמה של כוכבים עליונים שאף פעם לא הגיעו לגדולה, ושניהם מהאתלטים הטובים ביותר בנמצא. אני רואה אותו דוחף את  סטנלי ג'ונסון לרמות חדשות, והדו-קרב ביניהם יהיה דבר ששווה לראות.

אני סאקר של גלן רובינסון – ממש כפי שהייתי של אביו – ואני מאמין שדטרויט עשתה את אחד הצעדים החשובים ביותר שלה כשזכתה להביאו. אולי הדבר החשוב שהוא יעשה, זה להוציא את סטנלי ג'ונסון מהפאנק הכדורסלני בו הוא שקוע כבר שלוש שנים. ייתכן מאד שסטנלי ג'ונסון יפרח הרבה יותר כמחליף של גלן רובינסון ל-18-20 דקות למשחק. בכל אופן, אני רואה את שניהם כצמד ה-SG הטובים בליגה כסכום של שניהם. בטוח שהם ישכיחו את מרכוס מוריס.

גלן הוא צעיר שמרגיש שהוא טוב בהרבה משהראה עד עתה, והוא פייטר. אני מאמין שהוא יהיה ה-JUMP-START שהפיסטונס כה זקוקה לו. למעשה, ישנה אפשרות שאם סטנלי ג'ונסון יראה סוף סוף את הפוטנציאל שמאמינים שיש לו, גלן רובינסון יכול בקלות למלא את משבצת 2 כשוטינג גארד.

המעלה החשובה ביותר שלו היא שהוא קלעי שלשות טוב מאד (בעונה שעברה 41% מהטריי), ובכל עונה בשלוש האחרונות הוא הראה שיפור. זה בדיוק מה שהמאמן דוויין קייסי רוצה: יותר שלשות! מתאים מאד לגלן.

אני מדמיין חמישייה של רג'י ג'קסון, גלן רובינסון, סטנלי ג'ונסון, בלייק גריפין, ואנדרה דרמונד, ורואה את אחת החמישיות המסוכנות ביותר בליגה, מזרח או מערב.

6. לא הייתי מגדיר זאת כרחמנות, אבל לבי לבי על מייק קונלי!

הוא פוינט גארד מאד יעיל אבל לא נוצץ, ולכן אף פעם לא ייצג את ארה"ב באולימפיאדה או באחת מאליפויות העולם. הוא גם לא זכה אף פעם ללכת רחוק עם קבוצתו בפלייאוף, כי ממפיס גריזליס היא הנציגה של "בינוניות-פלוס" ב-NBA, כמעט תמיד בפלייאוף, אבל אף פעם לא עד הגמר.

בעונה שעברה ממפיס היתה החלשה ביותר בכל 11 שנותיו שם, כשהיא מנצחת רק 22 משחקים, וזוכה בבחירה רביעית בדראפט שהיא ניצלה כדי לבחור את ג'ראט ג'ונסון.

אתמול הוא הביע את אכזבתו ממצבה של קבוצתו. הוא אמר: "אני מרגיש מוזר ('AWKWARD') לגבי העונה הבאה".

כשנשאל למה הוא הגיב: "כל עונה בזמן הזה אני מלא התלהבות מהסיכויים שלנו. הפעם אני לא מרגיש את ההתרגשות הזו. לי נראה שכל הקבוצות מסביבנו התחזקו ואני לא מאמין שיש לנו סיכוי רב ברמה הגבוהה של הליגה, ואני אפילו לא מדבר על הווריורס (https://www.commercialappeal.com/story/sports/nba/grizzlies/2018/08/03/memphis-grizzlies-mike-conley-marc-gasol-nba-offseason/870721002/) .

ישנן דרכים שונות להביע חשש או אכזבה מהעתיד, אבל משום מה המילה 'AWKWARD' נשמעת לי אחת העצובות מכולן, ואחת מחסרות התקווה מכולן.

אין צורך לחזור על כל מה שקרה עם דייויד פריזדיל, מספיק לומר שמעט מאד טוב קרה לממפיס לאחרונה.

7. גרג מונרו חתם עם הרפטורס

שחקן חופשי גבוה הגיע לרפטורס. גרג מונרו

הוא יוסיף עומק לתחת הסל, והוא מסוגל לקלוע נקודות. לי נראה שזה מסמן את הסוף של לוקאס נוגויירה בקבוצה. הם היו חייבים גבוה אחרי ששלחו את ג'ייקוב פואטל בדיל שהביא את קאווי לינארד.

8. אוסטין ריברס מצפה להתחלה חדשה (ורחוקה מהאבא), כשהוא עצמו הופך להפוך לאבא!

Austin Rivers is thankful for his time playing for his father, Doc, but feels it's time for a new chapter in his career.

זאת הייתה הכותרת בוושינגטון פוסט כשנודע שאוסטין ריברס חתם בוושינגטון ווריורס, ואני מסכים אתה לחלוטין מכל הבחינות ומכל צד שאתה מסתכל על המעבר מהקליפרס לויזרדס.

לא הייתה כל בעייה יוצאת דופן בקליפרס כשאוסטין ריברס שיחק עבור אביו.

אבל מאומה שם לא היה נורמלי. לעתים האב המאמן לא רצה להיראות שהוא מעדיף את בנו, והוא לא נתן לו לשחק כשצריך היה. ולהיפך.

סם קאסל היה האדם שהבין זאת וראה זאת, והוא היה האיש שדחף את המעבר, ומגיעה לו מדליה על כך.

אגיד דבר שמאד יפתיע רבים מכם:

אני מעריך את אוסטין ריברס כשחקן עם פוטנציאל גדול שלא הגיע לגדולתו בגלל המצבים שהיה בהם. הוא אנדרייטד ברמות, ואני מאמין שבווריורס הוא יוכיח את עצמו כאחד מהשוטינג גארד הצעירים הטובים שהמקסימום שלו גבוה בהרבה ממה שרובנו חושבים.

הנה כמה דוגמאות מהעונה האחרונה, והכל תחת פיקוח האבא שלא הירשה לו לשחק כפי שהוא באמת יכול:

הוא – והמנכ"לים והמאמנים שהיו לו – די בזבזו 7 שנות NBA. תמיד הרגשתי שהוא עצור במשחקו ולא חופשי לשחק  כפי שהוא יכול ומסוגל בגלל אביו.

זוהי אולי הפעם הראשונה שהוא יכול להיות הוא, ואני מאמין שסקוט ברוקס ייתן לו את ההזדמנות הזאת.

אוסטין ודוק שניהם הודו שארבע השנים הללו בקליפרס היו קשות מאד. אי אפשר היה להפריד את הבן מהאב:

Austin has heard his entire life about how his father helped him along the way, how he didn't have to work as hard as the next guy. He said that perception was "multiplied by a hundred" when he actually played for him in the NBA.

אולי זאת לא הייתה אשמתו של אף אחד. זאת הייתה עובדה ולא ניתן היה להוציאה מהמשחק.

הוא היה חייב לצאת מהמסגרת שנכפתה עליו, והיום הוא אומר:

"This is what I needed. It was about that time,

הוא לא אומר כמובן 'אשרי יתום אני'. הוא יודע שהיו הרבה מעלות להיות בנו של 'דוק'. אבל…:.

"I think just growing up in a shadow my whole life. There's a lot of perks that I got. There's a lot of things I got growing up that other players did not have. I was very fortunate to have a roof over my head and food on the table. To a certain degree, with the things I didn't have to deal with, I was spoiled. I was a spoiled kid growing up in a lifestyle where I didn't have to worry about those things that other players in the league didn't have to worry about. But on the other side, you just get criticism from Age 7 or 8. People just judgeyou because 'you're not going to be this, you're only this because you're this.' It followed me all the way up until forever, I guess."

אוסטין הרגיש שחובה עליו לעזוב את המטרייה של אביו, ולעבור לקבוצה אחרת בה הוא יוכל לגדול ולהפוך TO BE HIS OWN PERSON. הוא עצמו עומד להפוך לאב (אם הוא לא כבר; לא הצלחתי למצוא) כשארוסתו (הם עומדים להינשא ב-19 לינואר, 2019) עומדת ללדת.

אוסטין מבקש:

"Judge me off my actions. Don't judge me on anything else. At the end of the day, I'm out there on my own. I'm out there like any other player. Even if my grandma's coaching me, I don't care who's coaching me. Nobody can help me when I'm on the floor except me and my teammates,.

זוהי בקשה שאני מעריך מאד, ואני מקווה ששאר אנשי ה-NBA יעריכו ויכבדו.

אוסטין כבר בוושינגטון, מתאמן על יד שמאל:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 63 תגובות

    1. +1. דיטרויט לא טובה. גרג מונרו ברפטורס זה מהלך טוב. לגבי ריוורס הבן. אני לא מתלהב ממנו יש משהו במשחק שלו שתמיד לי חסר, אולי קצת יומרני. חובת ההוכחה עליי עכשיו, בלי הנחות…😊

  1. על הסיקסרס אגיד זאת:
    הם נתנו את הקפיצה שלהם בישורת האחרונה בגלל שתי סיבות – הטריידים המוצלחים על אליאסובה ובלינלי ששדרגו אותם מאוד, ולוח משחקים חלש.
    סימונס רקד מול קבוצות לוטרי שרק ניסו להפסיד כמה שיותר אבל בפלייאוף ראיתם על מה דיברתי כל השנה, שהוא נגר ומוגבל, ומגביל את פילי בעמדת הרכז.
    מקונל טוב ממנו לקבוצה בעמדה זו עשרת מונים אבל יש קונספציה חזקה שהשמש מסתובבת סביב לארץ והיא לא תשונה.
    שנה שעברה היה גם את הולמס המצוין כסנטר מחליף וגם הוא עזב.
    פילי בלי ביתיות בפלייאוף.
    יתחילו גם חיכוכים בין אמביד לסימונס.
    אין פה שום תהליך.

    1. סימונס נבחר לרוקי השנה (כן, קונסיפרציה, לברון, בלה בלה בלה)
      אמביד בריא לגמרי פעם ראשונה.
      מרקל פולץ יכול רק להשתפר מכאן.
      אם הכל מתחבר, וסימונס עושה עוד צעד קדימה, לפילי יש אפסייד מעולה לשנה הבאה.
      בשנה שעברה ניבאת להם מיקום נמוך, הגיעו לפלייאוף. סומך על ה"מומחיות" שלך שתוביל אותם למקום טוב יותר.
      המפתח להצלחה של פילי הוא עליית מדרגה של אמביד, או סימונס, כל השאר זה בונוס, אבל על כמה קבוצות כבר אפשר להגיד את זה?

    2. לא מאמין שאני מסכים קצת עם האשך. בלינלי ואליאסובה הלכו וחבל וגם הולמס זאת אבידה רצינית, אבל היי מזל שמקונל נשאר… מה שכן אנחנו נקווה לראות קצת מהפוטנציאל של פולץ ואולי גם סימונס גידל ג׳אמפ מחוץ לבקבוק. Go process!

      1. פילדלפיה מוכשרת אבל בוסרית, אמביד עוד ילד, גם בן סימונס, צריכים חוסן מנטלי. פולץ על תקן פוטנציאל תלוי איך שלושתם יהיו בטווח של שנה שנתיים. כרגע זה יותר מדי באוויר. ימשיכו לצבור נסיון פלייאוף בינתיים

    1. זירו יגנוב,זה לא בוני /נורטון
      בוני תקע את הראש בעכוז של הפלול,ומרוב התרגשות שכח לנשום ,הוא נחנק מרוב אהבה
      האמת לא רע

  2. מנחם לפני כמה ימים שאלת "איפה הנקבות"?
    אז 2 נקודות קלות לתיקון:
    1 – התמונות בסגנון check that chick כמו אשתו של ראס, התמונה השנייה כמובן. בראשונה רואים שיש לה עוד עיסוקים מלבד להציג את גופה.
    2 – הכינויים חמודה וכמובן "נקבות". ואי אפשר להגיד אני אומר זכר לגבר נקבה לאשה. כי ברור שזה "נקבה" יותר של גנגסטה ראפ מאשר של תלמיד כיתה ז' שהמורה שואל אותו מאיזה מין הצפרדע שהוא מנתח.

    יום טוב!
    מת על הכתיבה שלך, ובמיוחד על הגליצ'ים הסקסיסטים

  3. יש כמה טעויות קטנות ששמתי לב להן:
    ריברס משחק בוויזרדס ולא בווריארס.
    הוא כבר לא משחק בשביל אביו, לא אביב, בטח לא גפן…
    כמו כן נראה לי שדטרויט יפתחו עם לוק קנארד, הוא טוב מדי להשאר על הספסל ויש לי הרגשה שהוא יתן קפיצה משמעותית השנה

  4. אחלה מעורב מנחם תודה רבה.

    לפעמים לילדים יש אפקט מבגר על האבא, אם זה יקרה גם לראסל אז פרסטי יאהב את הילדים האלה יותר מאשר את הילדים שלו ;-)…

    גם לדעתי פילי לא סופרטים, השאלה אם תהיה, והרבה תלוי בפציעות – אמביד, סימונס, פולץ… איכשהו כולם נפצעים שם. אני חושב שגם יצטרכו להחליף מאמן באיזשהו שלב.

    ממפיס – לא ברור לאן הם הולכים ברמת ההנהלה, אבל עם קונלי וגאסול בריאים, ואם הרוקי משתלב יפה לדעתי יכולים לעשות צרות לכל קבוצה בליגה, כמו תמיד. השאלה אם ההנהלה "תיתן להם".

    ריברסים – מסכים עם כל מילה. הסיטואציה הזו בכלל לא צריכה הייתה להתקיים וטוב לכל הצדדים שהיא נגמרה. לא חושב שבעתיד נראה דבר כזה בליגה למעט, אולי, משחק הפרישה של לברון שבו הכדור האחרון במשחק יועבר מאה לבנו לדאנק מהדהד….

    1. לגבי ממפיס לפחות כרגע נראה שההנהלה נתנה עוד שנה לניסיון אולי אחרון לריצה לפלייאוף עם קונלי וגאסול…. במידה ושניהן נשארים בריאים ,יחד עם הבחירה בג'קסון, המשך צמיחה של ברוקס המפתיע ובחיזוק בכנפיים עם אנדרסון ,טמפל (וגם כספי) אני רואה אותם נאבקים על כניסה לפלייאוף עם הפאליקנס, בלייזרס ואפילו דנבר

    2. זה הילד השני. אם אחרי הראשון ביגר אותו והוא משחק כמו מישהו שגדל להורים שהם בעצם סרטון בלופים של "טום קרוז רץ – המיטב", אז מפחיד לחשוב מה היה בלי ההתבגרות.

      אצל ממפיס הייתי מוסיף עוד כמה אםים. אם קונלי וגאסול יהיו בריאים. אם הם יבינו שסוף סוף יש להם שחקנים שיודעים לקלוע(!). אם הם באמת ינצלו את כמות מנהלי המשחק שיש להם. אם הנהלת ממפיס לא תעשה מכבי תל אביב ותחשוב שהם היחידים שאחראים לכל הצלחות הקבוצה אי פעם ובכוח הרוח שלהם הם יכולים לעשות הכל.

  5. דווקא מדטרויט התלהבת ???

    עם בלייק גריפין לא מגיעים לשומקום

    אבל אז הגיע המהלך הגדול של הקיץ כשהביאו את פקוליה

  6. טורונטו תהיה קבוצה מעולה השנה.
    קודם כל אין לברון. ויש קוואי.
    היא סגרה הרמטית את המשבצת הכי חשובה, SF, עם קוואי ואנונובי, שהוא כוכב בצמיחה. אפשר גם לשחק עם שניהם בהרכב סמול בול אתלטי,
    עם איבקה ב-5.
    הצבע שלהם בונקר, עם ולנצ'ונאס, סיאקאם, מונרו.
    זו קבוצת הגנה מעולה, עם דני גרין וקוואי שמגיעים עם התיאום ביניהם, איבקה ויונאס.
    יש קליעה משלוש – לאורי ופרד ואן וליט הם קלעים של 40 אחוז פלוס. דלון רייט נותן באקאפ טוב, יש סי.ג'יי מיילס, יש נורמן פאוול – הקבוצה נשארה מאוד עמוקה.
    הכי חשוב – דרוזן הלך. הוא היה עם האפקטיב מס' 12 בקבוצה. לא טעות. בערך הקלע הכי גרוע של הקבוצה וצ'וקר עם קבלות בפלייאוף. במקומו יש קוואי. יחי ההבדל.
    טורונטו מרחק עוד קלע טוב אחד כדי להיות בוודאות המועמדת מס' 1 במזרח, אולי הם כבר עכשיו.

    1. הכל נכון לגבי טורונטו והרבה תלוי במוד בו קאווי מגיע לעונה אם הוא חיובי יכולים בהחלט למצוא עצמם בגמר הליגה.

    1. שמינית הפלייאוף של המזרח נראית מאוד ברורה השנה:
      טורונטו, בוסטון, פילדלפיה, וושינגטון, אינדיאנה, מילווקי, דטרויט, מיאמי.

      שבע קבוצות הלוטרי ברורות באותה מידה:
      ניקס, שרלוט, אטלנטה, נטס, בולס, מג'יק, קאבס.

      אולי אולי (לא סביר) קליבלנד תעשה משהו ותיכנס לשמיניה הראשונה. זה כל הסיפור. בספק גדול. כל היתר סגור.

      1. אהה הנרטיב שאתה מנסה להכתיב כמו התאגיד לא עובד. אכלתי מעט מאד כובעים. תביא הוכחות להרבה כובעים. טעיתי בהארכה שלי את okc וזהו

  7. שישייה סגורה כפי שכתבת (בלי להכנס לסדר) . מיאמי ,דטרויט, קאבס ולדעתי גם הבולס שיפתיע יילחמו על הכרטיסים הנותרים.

    1. הלוואי הבולס, קבוצה גדולה מדי כדי להמשיך להיעלם.
      קליבלנד סיפור מעניין. זה מאוד תלוי במה יקרה עם קווין לאב. אם הקבוצה לא מתאוששת מהעזיבה של לברון, הוא יהיה סחורה חמה.
      אין יותר מדי סטרץ'-4 עם ממוצע דאבל-דאבל בליגה. לאב הוא נכס יותר גדול ממה שחושבים, בתפקיד לא זוהר בליגה.

  8. הסגל של דטרויט זה פשוט עולב, אבל במזרח הם צריכים לעשות פלייאוף. יותר מזה לא יהיה.
    למיאמי חסרה אסטרטגיה,להבין מה הם ולאן הם הולכים.המון שחקנים שינוניים על חוזים גבוהים די תוקעים אותם. גם הם שווים מקום7-8 ככה אבל כמו דטרויט לא יותר מזה.

  9. אני דווקא מאלה שאהבו את אוסטין ריברס בקליפרס..בתקופות הארוכות שפול היה פצוע שם הוא היה מצוין בתור רכז פותח לדעתי.לא פחד לטייל עם הכדור על המגרש

    הוא בעלייה מתמדת ב5 שנים האחרונות
    -האחוז ל-3 הגיע לשיא קריירה של 38
    -מספר הנק' הגיע לשיא קריירה של 15 למשחק

    הוא עדיין יהיה עם חוסמים לא רעים בדמות הווארד ויאן מחימי כמו שהיה רגיל בקליפרס

    וול, ביל, פורטר, מוריס, הווארד.

    ריברס, סטורנסקי, קלי אוברה, גף גרין, מאחימי.

    סגל לא רע בכלל במזפח..הגיע הזמן לעשות קפיצת מדרגה ולהראות לבוסטון ופילי קצת מלחמה..בריאות לוול וביל ונראלי הם קופצים גבוה

    1. וושינגטון על הנייר קבוצה חזקה מאוד, פוטנציאל אפילו לאלופת המזרח, עם ספסל טוב.
      רק יש שם כ"כ הרבה עניינים של אופי ואישיות. ג'ון וול שכועס על כל העולם, ביל שמסוכסך עם וול, האח מוריס שהוא הד-קייס, עכשיו הוסיפו את הדיווה הווארד. ואוטו פורטר שנתקע באמצע. זו חמישיה שמקרינה משהו מאוד לא בריא.

      1. מסכים שאין את רמת האגו כמו אצל גולדן סטייט…

        אבל בחייאת הם חייבים לעשות משהו

        וול וביל ביחד כבר 6 שנים

        והשיתוף עם פורטר מוריס ואוברה נראה מצוין למרות האופי שלהם…

        אני מקווה שהווארד לא יעשה באלגן שם..שהוא ילמד להיות מכשף…

        1. וושינגטון זה האנדר-אצ'יבר של כל הליגה.

          וול וביל זה שני אולסטארים, ה-1-2 הכי טובים במזרח.
          אוטו פורטר הוא סמול מצוין, עם 44 אחוז מהשלוש ו-58 אפקטיב, אלה מספרים התקפיים של קווין דוראנט בשיאו.
          מרקיף מוריס 4 סולידי. וזה הם מצרפים את הווארד שמגיע מעונה מצוינת של 13-16.
          הבעיה שלהם תמיד היתה ספסל גרוע. כבר לא. ריברס, קלי אוברה כישרון, סאטורנסקי קלעי אדיר, ג'ף גרין מגיע מעונה ברמות הכי גבוהות (במזרח) עם לברון.
          על הנייר זו בוודאות קבוצה שצריכה לאיים על התואר במזרח. בגדול, לא חסר לה כלום חוץ מדבק בין השחקנים ולמקסם את היכולות.

        1. אשך לדעתי רפת ההבנה הם מסיימים 3 במזפח אחרי בוסטון והראפטורס ולפני פילי ומילווקי . ואם לא מקסימום אבלוס עוד כובע…

    2. ספסל מצוין, מקווה שסטורנסקי ימשיך את קפיצת המדרגה שהחל אשתקד. הוא וריברס יכולים לאפשר מנוחה לביל את וול ולהקטין את הסיכוי שלהם לפציעות

  10. אוף טופיק…
    ראוי לציין שהיום לפני עשור הלך לעולמו גדול מאמני ישראל ואחד האנשים הכי נחמדים שיצא לי לפגוש ראלף קליין יהי זכרו ברוך

  11. תודה על המעורב. אני לא חושב שחסרה למיאמי קליעה מרחוק כשיש את אלינגטון. חסר סטאר. הקבוצה הכי בינונית שאני זוכר. דטרויט יכולה לעשות פלייאוף אם דראמונד וגריפין ילמדו לשחק ביחד טוב.

  12. אוסטין ריברס שחקן טוב מאד.ברוב המשחקים שיצא לי לראות אותו בשנים האחרונות הוא היה טוב.
    זה לא מצב בריא שאבא ובן באותה קבוצה ולכן זה יעשה טוב לשניהם ההיפרדות

  13. באמת שניסיתי, אבל היה קשה לי לעבור מעבר לסרטון עם החתול. וגם לא כל כך זוכר מה היה קודם, או מי עוד היה בסרטון ההוא. משהו על מישהו שניסה פעם להטריל אמריקאים והכריז על עצמו כלוחם אריות?

    בחדשות אחרות, קבוצת הכוכבים הבאה כבר הכריזה, מעשית, שתשחק ביחד בשנה הבאה. החוזים של מרקיף מוריס ומרקוס מוריס נגמרים בשנה הבאה, חתמו אצל ריץ' פול והם מצטרפים לרשימת השחקנים שתשחק כנראה עם לברון בשנה הבאה, כמו בן סימונס, ג'ון וול ואקיל דאגלס.

  14. היי מנחם אני לא מתיימר להיות מבין גדול אך למיעוט הבנתי לבוסטון חסר טרייד אחד להיות קבוצה גדולה מגולדן
    במידה. ונותנים את טרי רוזיר גילאן בראון ועוד משהו ומקבלים בתמורה את ad יש לך חמישיית אולסטאר עם מחליפים ראויים יותר מגולדן אשמח שתסביר לי את טעותי

    1. אני לא מנחם, אבל בכל זאת –

      א. דייויס הופך כל קבוצה עם 2 כוכבים נוספים לקונטנדרית.
      ב. דייויס בשנה הקרובה לא הולך לשום מקום. ביולי 2019, אז יש מצב שתתחיל חרושת השמועות (יכול להפוך לשחקן חופשי ביולי 2020), אבל אם אני צריך להמר –
      הוא יקבל את הסופר מקס שהוא יכול לקבל רק בפליקנס, ויהפוך לשחקן שחתם על החוזה היקר בתולדות הליגה.

      כך שאת הדיון על דייויס והסלטיקס אפשר להכניס למגירה, ולהוציא במקרה הצורך ביולי 2019.

    2. אתה צודק. לשחקן הזה קוראים קוואי והם פספסו אותו. טעות. טועים. טעינו. אבל מאמין שגם עם הרוסטר הקיים, ככל שיצליחו לשמור עליו, יזכו באליפות, אך רק אחרי שקיעת הלוחמים (מתי שזה לא יהיה).

  15. 1. אני בד"כ מתעלם מדיוני חברה של/אשתו של אבל האוהב כדורסל שבי מתרגש כל פעם ששחקן כדורסל יוצר ילד יחד עם כדורסלנית. הפוטנציאל הגנטי + הגישה להורים המקצוענים זה מגניב (ברור שאם הילד ירצה להיות שרברב שיבוסם לו)

    2. לקייל קוזמה אין ניתור כל כך גבוה. השיטה שמקפיאים את ההיילייט בוידאו בשיא הגובה נותן תחושה של ריחוף. הוא שחקן גבוה וארוך ולכן ה-34" ורטיקל הבינוני שלו מספיק בשביל להטביע בנוחות. חייב לציין שיש לא מעט תיכוניסטים שיוצאים השנה שאוכלים אותו אתלטית. הוא כן מספיק זריז ויצירתי כדי ליצור יתרון על שומרים כבדים יותר ויש לו לא מעט SKILL.

    4. מה חסר לרוסטר של ההיט? הרוסטר של ההיט מושלם אילו רק היו להם 2 סופרסטארים. דראגיץ' הוא בשכבה שלישית של כוכבים בקונטנדרית וכל השאר מצוינים כדי להקיף כוכבים. ספולסטרה מספיק יצירתי כדי ליצור יש מעיין אבל ההיט תקועה ובסוף מוצאת עצמה משלמת הרבה כסף לרול פליירס. למה זה חשוב לציין? כי יש שם לא מעט קלעים שאילו היו משחקים לצד כוכב שמושך עזרה או דאבל טים אז האחוזים שלהם היו עולים. הקלעים של ההיט למרות הנעת כדור קולעים קליעות קשות.

    5. מה חסר לרוסטר של פילדלפיה? אני קצת מסכים וקצת לא. האם בלינלי ואליאסובה היו כה גדולים? אז למה נתנו עונות בינוניות מחוץ לפילי? בלינלי קלע של זריקות קשות אך לא מעט מהן רק נראים קשות לאנשים שלא משחקים מקצוענית. האחוזים מראים ששלשות מכדרור או אחרי החזקת כדור ארוכה קשים יותר מאשר כמה השמירה צמודה. קלעים אוטומטיים עולים לאותה קליעה בין אם יש או אין שומר. או שהקליעה עוברת את ידיו המושטות של השומר או שלא. זה בכלל בקושי רלוונטי אם הם רואים את הסל בזמן העליה. רובם יכולים לקלוע באולם חשוך. הבעיה היא האם ישנם מוסרים מספיק טובים לשים לך כדור ביד בגובה הנכון, בתזמון הנכון (הם מכינים את גופם לקליעה לפני שהכדור מגיע אליהם) ובבלטה שאתה אוהב. ישנם לא מעט סטטיסטיקות שמראים כיצד ככל ששחקן לוקח יותר כדרורים ומחזיק יותר שניות בכדור, אז אחוז הקליעה יורד דראסטית (גם כשהוא פנוי).

    למה אני אוכל כאן את הראש? בגלל אלמנט בן סימונס. זה לא רק כמות אסיסטים אלא איכותם. מייק מוסקלה קלע שלשות מצוין וכשישחק עם סימונס זה יגביר לו את התפוקה. רדיק, סאריץ וקבינגטון נשארים. אבל הכי חשוב מרקל פולץ חוזר בריא ושלם (לגבי זריקתו החדשה כשאראה אאמין) ואני מאמין חד משמעית שהוא שנה שנתיים מלהפוך אולסטאר או קרוב לכך. וזה בדיוק מה שהיה חסר להם מול הסלטיקס. ולסיום אני אומנם פריק של דראפטים אז אולי אני מוטה אך למרות שלא התלהבתי מזאהיר סמית' אני בהחלט מתלהב משייק מילטון (נבחר 54) שצוות פיתוח מדהים כמו שיש לסיקסרס עלול להוציא ממנו יהלום. איפה אני כן מסכים? לגבי סופר טים. יש אולי 5 שחקנים בליגה שיכולים לגרום לסיקסרס להפוך לסופר טים אך אף אחד מהם לא נראה בדרך לשם.

    5. אני מדמיין חמישייה של רג'י ג'קסון, גלן רובינסון, סטנלי ג'ונסון, בלייק גריפין, ואנדרה דרמונד דורכים אחד על השני, רבים אחד עם השני ומתפרקים עד הפסקת האולסטאר.

    6. אני די מבין את קונלי. ממפיס התחזקה במה שהיתה כבר חזקה. ג'ארן ג'קסון יכול לשחק 4 ליד גאסול, אבל בנינו הוא יהפוך למחליפו בשנים הקרובות. ג'קסון הוא מגן טבעת מעולה שיכול לשמור בחוץ אך זה יעשה לו רע להתרחק מהסל בהגנה לאורך זמן מפני שגאסול כבר לא בכושר לצאת לקשת. הבחירה השנייה שלהם היתה ג'בון קרטר הרכז שכאילו נולד בממפיס עם ההגנה המדהימה שלו והקשיחות היוצאת דופן. כרכז התקפי הוא סוג של בברלי. אך הוא לא ממש יכול לשחק לצד קונלי (קרטר נמוך). גארט טמפל וקייל אנדרסון הן אופציות סבירות בכנף אך ב-2018 זה לא מספיק. הנה רשימת האלופות מה-10 שנים האחרונות וה-SF הפותח שלהן: ג"ס – דוראנט, קליבלנד – לברון, ג"ס – הריסון בארנס, סן אנטוניו – קוואי לנארד, מיאמי – לברון, דאלאס – שון מריון/קרון באטלר, לייקרס – מטה וורלד פיס/אריזה, בוסטון – פול פירס.

    הסיכוי היחיד של ממפיס להשיג את הרמה המינימלית של הרשימה הזאת זה לבחור כזה בדראפט או לעשות טרייד על גאסול. אך מכיוון שהנפילה של שנה שעברה הייתה חד פעמית והם לא ניצלו אותה לשחקן כנף והשנה כנראה שיסתובבו בין 35-45 ניצחונות רוב הסיכויים שממפיס תקועים כקבוצת מקום 7-10 בשנים הבאות

    7. גרג מונרו חתם עם הרפטורס – מסכים חלקית. אני מאמין שכמו שהוא היה לא יעיל בפלייאוף בסלטיקס כך יהיה גם בפלייאוף הזה מול היריבות המרכזיות של הרפטורס שמעמידים פורוודים זריזים וקולעים בכמויות שיביכו אותו עד חזרתו לספסל. וזה לא שבגלל גודלו יוכל לשמור על אמביד…

    8. אני מעריך את זה שהבאת כאן את הסיפור של אוסטין כי אני חושב שזה אחד הסיפורים המעניינים שיהיו השנה. אוסטין הפך סתם לבדיחה בליגה ללא שום הצדקה. הוא היה תיכוניסט טופ 5 של מחזורו ועילוי בדוק של ששבסקי. אבל הנפילה שלו החלה לפני שהגיע לליגה. במשחק הראשון של טורניר ה-NCAA קבוצתו שהחזיקה 6 שחקני NBA עתידיים (סת' קארי, מיילס ומייסון פלמלי, ריברס וריאן קלי) הודחה על המשחק הראשון על ידי מכללה קטנטנה וחלשה בשם ליהיי עם גארד גאנר אנונימי בשם סי ג'יי מקולם. לליגה הגיע כבחירה עשירית שהביאה אותו לניו אורלינס שם לא מצא את עצמו וגם הבין שהוא נחות פיזית מגארדים בליגה. אבל רק בקליפרס החל לבנות את גופו ושיפר את משחקו עד שעמד בפני עצמו כאופציה חשובה בהגנה ובהתקפה. עכשיו נראה למה הוא מסוגל רחוק מאזור הנוחות שלו כשחקן העולה מהספסל שולט בקצב המשחק.

    1. סחטיין על ההשקעה

      מבחינתי שחקנים כמו בלינלי ובעיקר JJ רדיק זה פשוט עילויים בטופ של הטופ

      אני לא מכיר שחקנים בNBA שזורקים אוטומט ברמה כזאת גבוהה ועם קליעה נדירה שכזאת..אשמח לשמות כאלה אם יש

  16. אני גם נותן הרבה קרדיט לאוסטין ריברס, יוביל טוב את הסקנד יוניט בויזארד, ויתן להם הרבה עומק.
    לגבי פילי, באמת למרות שהסיפור של אילאסובה ובלינלי בשנה שעברה שם, היה יופי של סיפור, יש להם מספיק עומק וקלעים כיום, יש להם עוד צעירים לפתח, והם בדרך לעונה טובה מאוד, ומעבר עוד סיבוב בפלייאוף, גרף התקדמות כמו שצריך.
    היט זאת בינוניות די מביכה. אני לא מבין מה שקורה שם מאז שלברון עזב, ורבאק עברו כבר יותר מ4 שנים!

  17. עוד פעם הרוקי הבכיר של פילי נפצע לפני העונה או במהלכה.אחרי אמביד סימונס פולץ הגיע תורו של זאיר סמית.
    מחר ב 9 בערב שעון ישראל(2 הצהרים שעון גרינוויל)יפורסם לוח המשחקים לשבוע הראשון של העונה בנבא פלוס לוחות המשחקים של הכריסמס ויום מרטין לותר קינג

  18. אחרי כל ההצהרות בשבוע האחרון, מסתבר שאת רוב המימון עבור בית הספר שפתח לברון ג'יימס, יגיעו מכספי משלם המיסים.
    חחחחחחחח
    פוליטיקאי מדופלם,

כתיבת תגובה

סגירת תפריט