מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1. פול ג'ורג' מאושר עם החלטתו, והנה למה:

הסיפור הזה ניכתב ע"י  דייויד אישו מ-https://www.oklahoman.com/news בביקור במיניקמפ של נבחרת ארה"ב בלאס ווגאס. סיפור נפלא אבל ארוך מדי מכדי להכניסו למעורב, אז אתרכז רק בפול ג'ורג'.

************************

הת'אנדר שכנעו את פול ג'ורג' לחתום אתם חוזה של 137 מיליון ל-4 שנים. הוא חתם לפני שאפילו ניפגש עם הלייקרס.

למה?

SURPRISE!

זה המקום שפול ג'ורג' רצה לגור ולשחק בו. "כשאמרתי לפייסרס שאני רוצה לשחק בלייקרס, זאת היתה הרגשתי האמיתית" אומר היום ג'ורג', יליד פלמדייל, קליפורניה, עיר די שכנה. "רציתי לחזור הביתה לשחק קרוב למשפחתי וחברי. רציתי לעזור להחזיר את הלגסי שאבד ללייקרס. רציתי לעזור להחזיר את הגדולה שהיתה לקבוצה ע"י שחקנים שהערצתי כמו מג'יק ווורת'י. אבל – GUESS WHAT HAPPENED? – הגעתי לאוקלהומה סיטי, התאהבתי בעיר, התאהבתי בסביבה, התאהבתי בקבוצה, והחלטתי שזה המקום עבור משפחתי ועבורי, ואני מאושר עם החלטתי. לא הצטערתי אפילו פעם אחת ואפילו לחלקיק השנייה".

 

"עכשיו קבוצת ה'סופר 3' הפכה לקבוצה של 'סופר 1' והוא מסובב עם ילדים מסביבו ושחקן שלחש באוזנו בשעת זריקת פאול ואולי יהיו אנשים שיאשימו אותי", ג'ורג' אומר, "אבל אני עתה איש משפחה. אני לא צריך ולא רוצה את העיר הגדולה. אני לא רוצה הוליווד ואני לא רוצה DISTRACTIONS. לא רוצה עיר גדולה. לא רוצה אורות עיר גדולים בשלב הזה של חיי והקריירה שלי…(ואז הוא ממשיך):

“ For as beautiful as Oklahoma is, it doesn’t have big lights and none of that. But that’s fine. … I’m a low-maintenance, low-key, chill guy. I’m not out in the streets, I’m not out in the club, at parties, I’m not really at movie premieres. After games, after practice, I’m home, I’m with my kids, I’m with my girl, and I’m chilling.”

הגורם המרכזי בהחלטתו של ג'ורג' היה מנכ"ל הת'אנדר סם פרסטי, האמינו או לא. פרסטי עשה טרייד של ויקטור אולדיפו ודומנטס סבוניס מבלי שידע אם ג'ורג' יחתום מחדש באוקלהומה-סיטי.  הוא לקח צ'אנס עצום שג'ורג' יחתום חזרה בת'אנדר וזה דבר שג'ורג' לא פסק לחשוב עליו.

בינתיים קרה מה שקרה עם כרמלו אנטוני.

(משפחה מאושרת באוקלהומה)
ג'ורג' סיכם:

“My feelings for the Lakers are the same. I love the organization, I love the history, I love the legacy,” George said. “But being around Sam, being around Russ, being around [coach] Billy [Donovan], [Andre Roberson], Steven [Adams], I gained a brotherhood. [Giving that group only] one year just didn’t sit well with me. I went to war, I went to battle, we made the playoffs, we were in the hunt, and we stuck together all year long. You never heard of any turmoil, no matter how we played, in the locker room. We built a real brotherhood there and I didn’t want to walk away from that.”

"ואני מאמין שעתה גם נצליח הרבה יותר מאשר בשנה שעברה!"

***********************

גם אני (מנחם לס, למרות שההפסד בסיבוב הראשון לג'אז היה מביך, אבל אני בטוח שהוא לא יחזור על עצמו). למה?כי אם נחשוב על העונה הבאה, כל יריבותיה של הת'אנדר – מלבד הווריורס – נחלשו. יוסטון איבדה את טרבור אריזה ולוק מבה מאוט. הספרס את לנארד, הפליקנס את קאזינס. הבלייזרס, הג'אז, והוולבס לא עשו שום דבר חשוב, והלייקרס? מה עם הלייקרס כולנו יודעים!

************************

ג'ורג' סיים: "הבעייה היתה ונשארה הווריורס…

“It’s always been a battle to play the Warriors,” George said. “That hasn’t changed. That’s not going to change. We’ve just got to prepare for it and, when the time comes, be ready for it. They’re a team that’s poised with a championship pedigree. They know what it takes. They’ve been together for years. Our work is cut out for us. That’s obvious.”

"אבל אני מרגיש בעצמותי שהעונה – אפילו ללא כרמלו, ואולי בגלל שכרמלו לא התאים לנו – נהיה קבוצה הרבה יותר חזקה!"

2. מלחמת הציירים (או פוטושופ או לך תדע מה)

אני חבר ב-pinterest והיום קבלתי מין 'מלחמת ציירים'. צייר אחד צייר (או צילם וצייר; לא מבין גדול בעניינים האלה) את הלייקרס 'הגדולה' ולמה היא גדולה:

*

*

*

*

*

מג'יק חיים של מומי!

אבל אז בא צייר אחר וכתב ש"שני הציורים האלה מסבירים כיצד כל החגיגה תתקלקל!"

*

*

3. קווין דוראנט מדסקס (מלמד) כדורסל עם זאייר, בנו של דוויין ווייד

 

הנה כמה מהמילים שקלטתי מהסרטון פחות או יותר:

 1 ) How I picture your game is, I like when you’re the second, third option, you getting everybody involved, then boom you go off 15, 16, but I think you could get six, seven assists, five or six rebounds too. It ain’t all about the bucket impact the game always shooting the ball sometimes because you want a good team.

2)Keep balling, bro. You got a long ways to go. It ain’t gonna happen overnight, either. Keep working. You know I got you whenever you need something, hit me. If you got something you want to talk about, hit me. I know pops good, but just to give you a different look. I’m here for you.”

3)“You gotta know what you’re playing for. If you’re playing to impress people, nine times out of 10, you’re always gonna be disappointed when you miss a shot or you make a mistake because you’ll feel embarrassed. But if you know why you’re out there, if you know that you want to just get better and you want to master the game, you’re gonna be excited about mistakes. Get excited about messing up because you know that you can learn from those mistakes quicker. “

4. קליבלנד.קום פירטה את משכורתו של קווין לאב

אני אחד ממעריציו של קווין לאב. הוא לא לארי בירד, והוא לא דרק נוביצקי, אבל הוא קלעי מצויין מהפרימטר, ושחקן הנותן את כל מה שיש לו בכל רגע על הפארקט. הוא לא מגן מעולה באחד-על-אחד בגלל תנועתו הלטרלית האיטית (במיוחד הזזת רגלו השמאלית שמאלה), אבל הוא מחפה על כך בהיותו אחד הריבאונדים הטובים בליגה בין הפאור-פורוורדים, וזאת הרבה בגלל יכולת מיקום מצויינת וקריאת משחק כהלכה.

אבל היום כשראיתי את טבלת משכורתו חשבתי לעצמי שעם כל הכבוד, זה הרבה מאד כסף לשלם לכוכב בגיל 30+:

 

      • 2018-19: $24.1 million during his age-30 season
      • 2019-20: $28.9 million during his age-31 season
      • 2020-21: $31.3 million during his age-32 season
      • 2021-22: $31.3 million during his age-33 season
      • 2022-23: $28.9 million during his age-34 season

אין כאן כל אופציות, הווה אומר שהכסף הזה לא יורד מסף המשכורת של הקאבס ללא BUYOUT או טרייד. אתר "538" חישב שקווין לאב 'שווה' 85 מיליון

(https://projects.fivethirtyeight.com/carmelo/kevin-love/). קליבלנד משלמת לו 144.5 מיליון. אני לא טוען ש-'538' הוא תורה מסיני, וכנראה שערכו הוא אי-שם באמצע, בסביבות 110 מיליון.

PBPSTATS.COM חישב שללא לברון על הפארקט ה-NET RATING שלו היה 1.2, שהיה ממקם אותו 13 בין שחקני הליגה (seasonlong standings))..

P (https://www.pbpstats.com/wowy/nba?0Exactly1OnFloor=201567&1Exactly0OnFloor=2544&TeamId=1610612739&Season=2017-18&SeasonType=Regular%20Season&Type=Team

אני מאמין שהוא טוב מספיק להביא את הקאבס לגבול הפלייאוף, אבל לא הרבה יותר עם צוות השחקנים שלהם היום.

5. היום לפני 27 שנה: סרג'י בובקה הראשון לעבור '20 (6.096 מ')

לאנשים החיים במטרים 20 רגלים הוא גובה שלא אומר דבר. אבל לאמריקאים, לאנגלים ושאר האנגלו-סקסים (אמנם כולם חוץ מהאמריקאים עברו די הרבה לשיטה העשרונית אבל לא לחלוטין) זה היה גבול בל יעבור בקפיצה במוט, כמו ה-4 דקות במייל.
דווקא במלמו, שבדיה, שלא יודעת דבר על "FEET", העמידו את הרף על 20' ורבע אינטש (6.10 מ') כדי שישבור גם את ה-20 רגל וגם את ה-6.10 מ'.
בובקה היה אוקראיני שייצג את בריה"מ עד שהיא התפרקה.
הוא שבר את השיא העולמי 35 פעם בתחרויות OUTDOOR ו-INDOOR.
לבובקה לא היה מתחרה בקפיצה במוט. יכולתו להפוך את האנרגיה ההוריזונטלית לאנרגיה וורטיקלית היתה מיוחדת רק לו.
בתחרות הזאת במלמו הוא פסל פעמיים ב-6.10 מ' והחליט שהיה לו מספיק, אך שיחה עם כמה ממנהלי התחרות שיכנעה אותו לנסות את הקפיצה השלישית בה השיג את שיאו.
הוא נחשב לאחד האתלטים הגדולים מכולם. רק לפאבו נורמי הפיני היו יותר שיאי עולם, אבל כמובן במרחקים שונים הדורשים יכולות שונות. כאן סרג'י שבר 35 פעמים את השיא באותו מקצוע.
שיאיו ב-OUTDOORS:
Height (m) Date Place
6.14 31 July 1994 Sestriere
6.13 19 September 1992 Tokyo
6.12 30 August 1992 Padova
6.11 13 June 1992 Dijon
6.10 5 August 1991 Malmö
6.09 8 July 1991 Formia
6.08 9 June 1991 Moscow
6.07 6 May 1991 Shizuoka
6.06 10 July 1988 Nice
6.05 9 June 1988 Bratislava
6.03 23 June 1987 Prague
6.01 8 June 1986 Moscow
6.00 13 June 1985 Paris
5.94 31 August 1984 Rome
5.90 13 July 1984 London
5.88 2 June 1984 Paris
5.85 26 May 1984 Bratislav

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
63 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Mbk
Mbk
6 באוגוסט 2018 6:49

פול ג׳ורג׳ קשקשן
הסיבה שהוא לא באל איי – לברון ג׳יימס
הוא כנראה רצה להיות הסטאר הבלעדי
אוק׳להומה עדיפה על אל איי ??? באיזה עולם ? הוא התאהב בבארות הנפט של העיר ?
שיהיה לו בהצלחה עם ווסטברוק בעונה הבאה כבר לא יהיה את מי להאשים ( כרמלו לא התאים לנו ….. )

Smiley
Smiley
6 באוגוסט 2018 6:57
Reply to  Mbk

דייג?

סוסמעץ
סוסמעץ
6 באוגוסט 2018 8:18
Reply to  Mbk

MBK צודק

למרות שקשה לי לראות איך ולמה יותר כיף לשחק עם ווסטברוק

בהשוואה לשיקוץ

אולי הצ'יטה פשוט בחור אמיתי, לעומת השיקוץ שכולו לפלופ, במגרש ומחוצה לו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 באוגוסט 2018 9:51
Reply to  Mbk

ג'ורג' נשאר כי זה יותר קל.
הוא לוזר ובחר בחיים הטובים ללא ציפיות עם ווסטבריק.
אהבל מחליף לדוראנט ומתאים בול לאוכלוסייה האינפנטילית שם.
הוא והאיטונג יכולים לשחק בסבבה כדורסל שכונה בלי ביקורת, לעשן סיגרים, להחזיק מעצמם כוכבים ופייק טף גייז ולעוף כל שנה סיבוב ראשון נגד קבוצנ רצינית.

בניגוד למה שכתבת מנחם כמעט כל המערביות התחזקו, מלבד פורטלנד.

Mbk
Mbk
6 באוגוסט 2018 10:32

יש ציפיות
השאלה אם זה יעבוד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 באוגוסט 2018 11:38
Reply to  Mbk

ציפיות יש בכריות וגם אותן נושכים

חיים
חיים
6 באוגוסט 2018 12:18

אתה דוחה וגם מאד טיפש

מנחם לס
מנחם לס
6 באוגוסט 2018 15:36

אני מאמין לג'ורג' ולדעתי עשה בשכל.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
6 באוגוסט 2018 9:54
Reply to  Mbk

אז לפי מה שאתה אומר אין בן אדם שיכול לגור גם באוק' וגם ב L.A ובוחר באוקלוהומה? ברור שפול ג׳ורג׳ לא יגיד שהוא לא רוצה לשחק עם לברון אבל יכול להיות שגם לא בא לו על L.A

Mbk
Mbk
6 באוגוסט 2018 10:32

זה לא הגיוני במיוחד
למה לבזבז כסף על דיור כפול ?
נניח שגדלת בעיר מסוימות שאתה רגיל אליה ויכול לעבוד בה
היית בוחר לעבוד בעיר רחוקה יותר עם מעמד נמוך יותר ?

פינקי
פינקי
6 באוגוסט 2018 10:57
Reply to  Mbk

למה לא?
אם גדלתי בתל אביב וכשהתבגרתי קצת רציתי סביבה יותר שקטה, לא לגיטימי ללכת לעבוד בפתח תקווה?

לא יודע מה השיקולים של פול, ות'אמת זה גם לא מעניין אותי, אבל אני כן יודע שלא כולם מתלהבים מחיי הלילה והמסיבות של העיר הגדולה.

Mbk
Mbk
6 באוגוסט 2018 13:02
Reply to  פינקי

ביחס לתל אביב בוא נגיד שאוק׳להומה זה ירוחם

פינקי
פינקי
6 באוגוסט 2018 16:28
Reply to  פינקי

הזכרת לי את הכתבה המופלאה הזאת.
לא קשור ממש לדיון, אבל בכל זאת לא יכולתי לוותר.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2836195,00.html

מנחם לס
מנחם לס
6 באוגוסט 2018 15:36
Reply to  Mbk

הוא לא גדל באל איי.

אורן
אורן
6 באוגוסט 2018 11:59
Reply to  Mbk

נו MBK, בחייאת…
מי אמר שאל.איי בהכרח עדיפה על אוקלהומה?
אולי זה יפתיע אותך, אבל בישראל יש אנשים שלא יגורו בת"א גם אם תשלם להם, ויעדיפו להישאר במקום יותר רגוע.
לגמרי עניין של העדפה אישית(או משפחתית) וסיטואציה.

וכן, מי שרוצה להיות הסטאר הבלעדי כמובן שישר יקפוץ על ההזדמנות להיות עם ווסטברוק באותה קבוצה

Mbk
Mbk
6 באוגוסט 2018 13:04
Reply to  אורן

אתה אומר שאתה רוצה לעבור לתל אביב
גר שנה בקרית גת ומשכנע את עצמך שהיא טובה על תל אביב
זה נשמע פאק באמינות
ואומר את זה מי שביקר גם בתל אביב ,קרית גת ,אל איי ואוקלהומה

מנחם לס
מנחם לס
6 באוגוסט 2018 15:39
Reply to  Mbk

אולי לא קרית גת, אבל יש עוד קריה, וישנם רבים שמעדיפים לגור בקרית טבעון ולא ת"א.

איש הערפל
איש הערפל
8 באוגוסט 2018 1:43
Reply to  אורן

קודם כל בוא נעשה סדר, זה לא שבלוס אנג׳לס הוא יגור בסאות׳ סנטרל, הןא עם מספיק כסף כדי להתגורר בהוליווד הילס או בל אייר, ושם זה לא בדיוק שדרות רוטשילד בתל אביב.
אוקלהומה זה חור תחת באמצע שום מקום עם מזגא מחורבן, אז כן ברור שיש שם שכונות יוקרה כמו כמעט כל עיר בארה״ב אבל זה כמו שאמרו מעלי, זה לגור בארמון בפאקין דימונה. ההשוואה לתל אביב זה מבחינת מרכזיות המקום וחיי הלילה, מעבר לזה לוס אנג׳לס גדולה פי 100 עם אופי שכונות שונה לחלוטין.

מנחם לס
מנחם לס
6 באוגוסט 2018 15:33
Reply to  Mbk

אני – שלא כמוך – מאמין לו

Ljos
Ljos
6 באוגוסט 2018 15:45
Reply to  Mbk

רצה להיות הסטאר הבלעדי בקבוצה של ווסטברוק? או שבאוקלהומה מקשיבים סוף סוף להצעה של מיקי דה מאנו ושולחים את המעיין המתפרץ בטרייד?

Mbk
Mbk
6 באוגוסט 2018 17:36
Reply to  Ljos

הסטאר הבלעדי באל איי

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
6 באוגוסט 2018 7:09

שחקנים לא אוהבים לשחק עם לברון, לדעתי גם לא עם אנטוני. אנטוני בנוי להיות כוכב יחיד בקבוצה. לברון משחק בשביל עצמו הוא עושה את השחקנים סביבו פחות טובים.יש לו מספר אסיסטים גבוה כי הוא מחזיק בכדור. הוא ממלא את הדלי ואז בועט בו. הוא הרס קבוצות כמו קליבלנד ומיאמי (לקחו אליפויות כי הרכיבו סופרטים). קיירי אירווינג עזב את קליבלנד בגלל לברון, בוש, ולאב ירדו ברמה בגללו.הפרויקט הבא להריסה זה הלייקרס. כוכבים לא ירצו להגיע לשם בגלל לברון,נראה שגם ליאונרד לא התלהב להצטרף ללייקרס.שלא יהיו לכם אשליות לברון ישחק בשביל עצמו והתהילה שלו, כרגיל יהיו לו מספרים יפים עם אחוזי כשלון והישגים נמוכים.

Smiley
Smiley
6 באוגוסט 2018 7:15

דווקא חושב שקיירי מאוד שיפר את עצמו ליד לברון והחליט שהוא רוצה להוביל קבוצה בעצמו ולא להיות בצל של לברון.
קיירי לפני לברון היה רכז סקורר נפלא שלא ממש הגיע לפלייאוף.
בוש היה סוג של לאב, אבל אפילו יותר מוצלח בטורונטו (וגם במיאמי בהשוואה ללאב של הקאבס). כוכב אבל כזה שלא באמת מסוגל ללכת עם הקבוצה שלו עד הסוף (כשחקן הראשי).

הלייקרס תמיד ימשכו שחקנים (אם או בלי לברון) בלל שזאת LA

גיא רוזן
גיא רוזן
6 באוגוסט 2018 7:40

האמת?
אני לא מאמין ב-"עושה את השחקנים שמסביבו לטובים יותר".
אפילו נאש הגדול, אחד מהשחקנים האהודים עליי אי פעם, אי אפשר בלה שלם לומר עליו שזה ב-100% נכון.
שחקנים שפרחו בפיק אנד רול, שידעו לנוע ללא כדור, שידעו לסיים ליד הטבעת, פרחו לצדו (אין דוגמה טובה יותר מסטודומייר).
שחקנים שצריכים את הכדור ביד?
אז הייתה התנגשות בין הסגנון שלהם, לסגנון של נאש.
איזו ג'ו הוא הדוגמה הטובה ביותר.
אחרי שעזב את הסאנס, הוא הפך לאופציה מס' 1 באטלנטה, שם לא רק מספריו זינקו, גם היעילות שלו.

אני חושב שאת אותו הדבר אפשר לומר גם על לברון.
קשה לשחקן שצריך את הכדור ביד, להיות דומיננטי לצדו.
קיירי הצליח בגלל שהקבוצה ניהלה סוג של "רוטציה", קצת כמו ווייד ולברון בהיט.
אבל שחקנים שיודעים לנצל את ניהול המשחק של לברון?
הם דווקא הצליחו לא רע.
קורבר, ריי אלן, שיין באטייה, ואפילו ג'יי אר (בימים שהוא מחליט להפסיק להשתמש במה שזה לא יהיה שהוא משתמש…).

קווין לאב, דרך אגב, הוא לא בהכרח הפך לשחקן פחות טוב לצדו של לברון,
הוא פשוט משחק אחרת.
הוא כבר לא מנהל משחק מה-"מרפק", כמו שעשה נהדר במינסוטה. הוא גם פחות דומיננטי ברב' בגלל שהוא משחק רחוק מהסל.
אבל הוא קולע באחוזים טובים יותר, הוא מקבל מבטים פנויים יותר.
איזו גרסה של לאב טובה יותר?
שאלה טובה. אני מאוד נהניתי לצפות בו במדי מינסוטה,
אבל צריך לזכור שבאותה תקופה הוא לא הצליח להפוך את יכולתו האישית, להישגים קבוצתיים.

שחקנים לא רוצים לשחק עם לברון?
אני חושב שההיסטוריה מלמדת אחרת.
ווייד ובוש, לא רצו לשחק אתו?
ווייד, שוב, לא וויתר על צ'ק שמן (הביי אאוט מהבולס) בשביל לשחק לצדו שוב?
קווין לאב, לא הסכים לחדש חוזה בקאבס?
ריי אלן לא רצה לעבור למיאמי?

אני חושב שאנחנו תולים יותר מדי דברים על השחקנים המובילים (לברון, ווסטברוק, או מי שזה לא יהיה), ופחות מדי על נסיבות.

יש בהחלט מצב שג'ורג' נשאר בת'אנדר בגלל שטוב לו שם. הוא מצא מקום שנוח לו, מצא סיטואציה שנוחה לו.
וריי אלן?
הוא הגיע להיט בגלל לברון, או אולי בגלל שהוא חשב (ובצדק) שזו הזדמנות להמשיך להיות תחרותי אחרי הסכסוכים שנוצרו בסלטיקס?

השורה התחתונה –
אנחנו שופטים החלטות של שחקנים, בהרבה מקרים, דרך עדשות משקפי האוהד שאנחנו חובשים.
אני לדוגמה, רואה את עולם הכדורסל בצבע כתום סגול. . .
(אולי זו הסיבה שהסאנס בשקיעה מתמדת???)

Smiley
Smiley
6 באוגוסט 2018 7:44

אלו צבעי הזריחה במדבר באריזונה… לאו דווקא שקיעה….

אחד העם
אחד העם
6 באוגוסט 2018 17:33

תגובה מצוינת

משיח
משיח
6 באוגוסט 2018 21:33

תגובה מעולה ועוד ציפיתי למבול סטטיסטיקות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 באוגוסט 2018 11:43

100000+ !!!!!

Smiley
Smiley
6 באוגוסט 2018 7:13

לדעתי פול ג'ורג' לא "קרא" נכון את המפה… היה לו יותר סיכוי להיות תחרותי בלייקרס עם לברון מאשר ב-OKC (אם כי OKC מבחינת פוטנציאל יכולים להיות מס' 2 במערב – תלוי יותר בווסטברוק מאשר בג'רג').
עושה רושם שהעדיף את השקט מאשר את טירוף המדיה של הלייקרס.

קליבלנד עשו את מה שהיו צריכים לעשות עם לאב. עדיין קשה לי לראות איך הוא מסיים שם עונה (לדעתי קליבלנד לא ממש ילחמו על הפלייאוף, אפילו במזרח). השאלה כמה זמן לאב יכול להתלהב מלתת מספרים כמו במינסוטה אבל לא ממש להיות תחרותי.

מוטה זוכמיר
מוטה זוכמיר
6 באוגוסט 2018 7:57

צריך לשנות את שיטת המדידה בקפיצה לגובה.
בשום מקצוע (לפי מה שאני מכיר, אתה לא מצהיר מראש מה הרף שאתה רוצה לעמוד בו.
זה מצב הזוי ואנכרוניסטי.
צריך למדוד בצורה אלקטרונית כמה האתלט עובר (הצבת הרף יכולה להיעשות בשביל לאתגר האתלט) וזה צריך להיות הישגו

חובבן
חובבן
6 באוגוסט 2018 9:06

הרמת משקולות

פאקו
Admin
6 באוגוסט 2018 9:38

בעייתי מאוד. יש מקרים גבוליים שבהם אתה משפשף את המוט והוא לא נופל. במקרים האלו המערכת האלקטרונית תראה כישלון. אבל יותר חשוב – ברגע שאתלט רואה מוט בגובה מסויים, הוא ינסה לעבור אותו. בכלל לא בטוח שיצליח לעבור אותו גובה אם אין שם מוט, והוא ינסה לקפוץ כמה שאפשר גבוה. לא בטוח בכלל שיצליח אפילו לקפוץ בזווית שלא נוגעת במוט אם אין שם מוט.

אלי
אלי
6 באוגוסט 2018 16:46

קפיצה במוט

ולדי קוגן
6 באוגוסט 2018 8:31

לדעתי גורג לא רוצה את הלחץ והוא חושב מה קורה במקרה של הפסד-כשקבוצה של ראס מפסידה זה הכל על ראס,כשקבוצה של לברון מפסידה אז הצוות המסייע היה פח. הוא רצה להוריד לחץ ובזה הוא הצליח.

Berch
Berch
6 באוגוסט 2018 8:58

לא נראה לי שלפול ג'ורג' יש בעיה לשחק עם לברון.
הוא פשוט לא רוצה את לברון כמאמן…. 🙂

אהרון שדה
אהרון שדה
6 באוגוסט 2018 9:20
Reply to  Berch

חחחח☺

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 באוגוסט 2018 9:52
Reply to  Berch

1+

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 באוגוסט 2018 9:39

לא יודע מה באמת גרם לפול ג'ורג' להחליט כפי שהחליט, אבל בכל מקרה לדעתי ההחלטה טובה מאד לרעמים ומהווה הישג אדיר לפרסטי.
השאלה איך זה יעבוד בפועל תלויה, כרגיל, בנפשו הסוערת של ראסל. נקווה שיצליח לעשות שינוי העונה.

עדי
עדי
6 באוגוסט 2018 9:56

אאל"ט
בובקה לא סתם שבר את השיא כל כך הרבה פעמים, זה כל פעם היה בסנטימטר, כי קיבל בוחטה עבור כל שבירה של שיא.
המוט בו השתמש היה יוצא דופן, לעומת המוט בו נהוג היה להשתמש. בא לידי ביטוי באובר קשיחות ופחות גמישות.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
6 באוגוסט 2018 10:02
Reply to  עדי

סטיבן סיגל מסוגל לקפוץ מוט עם מקל ה"קנדו" שלו,
אבל זה כלום לעומת צ'ק נוריס שיכול לקפוץ מוט עם שרוך בד.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 באוגוסט 2018 18:55

חחחחח, גדול.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
6 באוגוסט 2018 10:18

קוין לאב מסוגל להביא את קבוצתו לגמר הNBA, שחקן מוכח של 25 נק' למשחק, 12 ריבאונדים, שמירה חלשה מחוץ לצבע , אז מה ? ג'יימס הארדן לא הגיע רחוק ? אך בתוך הצבע הוא טוב מאוד ומשתפר, ויש לו מה להוכיח.
אך שם הוא יפסיד ללברון והלייקרס מתוך בושה והדרת כבוד, ללברון יש יותר מה להוכיח מלקוין לאב.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
6 באוגוסט 2018 10:19

מעולה, תודה.
אולי ג'ורג' התרגל לקבוצות קטנות? לערי השדה של הליגה? באלגאן באל. איי, לך תמצא חנייה

תשובה
תשובה
6 באוגוסט 2018 10:30

תודה על המעורב. ההימור שלי על טבלת הפלייאוף במערב הוא שבעקבות התחזקות של הלייקרס ודנבר אז שתי קבוצות מבין מינסוטה (קבוצה לא מחוברת לא מבחינת המשחק שלה ולא בחומר האנושי), יוטה ופורטלנד (קבוצות של מומנטים, צריכות כל שנה לתפוש איזה רצף- שניים מטורפים של ניצחונות כדי להיכנס) ישארו בחוץ. מה דעתכם?

יום אחד
יום אחד
6 באוגוסט 2018 10:49

פול ג'ורג' נראה הבחור הכי סימפטי בליגה, סטאר, אבל על הקרקע ,עובד קשה מדבר לענין , קלאסה שמזכירה קצת את את קובי ז"ל.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 באוגוסט 2018 11:44
Reply to  יום אחד

חחחחחח

יהיר שחצן אגואיסט בכיין טמבל

צביקה
צביקה
6 באוגוסט 2018 11:49

3 המילים הראשונות בהחלט דומה לקובי…

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 באוגוסט 2018 13:44
Reply to  יום אחד

התכוונת לקובי בלול נכון?

Avri
Avri
6 באוגוסט 2018 11:21

לגבי ההחתמה של קווין לאב – כמו שאמרת, הוא לא מתבסס על אתלטיות אז דווקא יש מצב שהוא ימשיך לתרום גם בשנות ה30 המוקדמות שלו. היתה ביקורת דומה על ההחתמה של אל הורפורד בזמנו שקיבל חוזה דומה בגיל דומה ועכשיו אני אומר – חבל שלא נתנו לו עוד שנה.
בנוסף, זה לא שכוכבים עומדים בתור לבוא לקליבנד – אם לא היו מחתימים אותו קליבלנד היתה הופכת לקבוצת טנקינג.

ג'ורג' חבש הסקרן
ג'ורג' חבש הסקרן
6 באוגוסט 2018 11:47

ס"א לא נחלשה מהעונה שעברה. גרין ופרקר עפו – שזה שדרוג. הגיע אולסטאר מוכח תמורת שחקן שכמעט לא שיחק בשנה שעברה והיה בעיקר השפעה שלילית. בלינלי תמורת סלו-מו זה די EVEN. ווקר וווייט יכולים להיות משמעותיים.

Niro
Niro
6 באוגוסט 2018 12:25

לוני ווקר יפתיע רבים, אני דווקא צופה שסאן אנטוניו יסיימו טופ 5 במערב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 באוגוסט 2018 12:11

מסכים בנוגע למיניסוטה. יוטה לדעתי ימשיכו לטפס. פורטלנד קצת עומדים במקום אבל יש שם כשרון אז קשה לדעת.

בווגאס חושבים:
גולדן, יוסטון, רעמים, לייקרס, יוטה, דנבר, שקנאים ומיני, כשהספרס ופורטלנד בחוץ ומעט מאחור.

http://www.espn.com/chalk/story/_/id/24293923/las-vegas-sportsbook-pegs-los-angeles-lakers-playoff-team

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 באוגוסט 2018 12:12

זו תגובה ל-11

אלי
אלי
6 באוגוסט 2018 18:05

מקווה שהפרס יהיו שם במקום הלייקרס

אלי
אלי
6 באוגוסט 2018 18:05
Reply to  אלי

הספרס

no funny shtuff
no funny shtuff
6 באוגוסט 2018 14:42

חוץ מהווריורס, חצי יוסטון ורבע okc, הכל פתוח במערב.

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
6 באוגוסט 2018 15:11

מעורב נהדר ומלא חיים, כרגיל

כתבה מצויינת על ג'ורג' עם הרבה חומר למחשבה על החיים ועל מה שחשוב

לגבי הת'אנדרס – מקווה שאתבדה אבל בסגל הנוכחי אין להם תקווה רבה להצליח מעבר לשלב אליו הגיעו השנה.

מנחם לס
מנחם לס
6 באוגוסט 2018 15:46

תודה לכולם

Dr.Faisel
Dr.Faisel
6 באוגוסט 2018 15:49

לדעתי הפוטנציאל שיש כרגע באוקלהומה שווה לפחות מקום שלישי מערב אם לא שני.
יש להם סגל מעולה הגנתית (בעיקר כשראסל לא עושה שטויות בהגנה) ויש להם מאצ' אפ הבנתי מעולה מול כל קבוצה בליגה.
לגבי התקפה – אם ראסל יצליח לשחק קבוצתי השמיים הם הגבול ואני מאמין שנתחיל לראות שינוי בעונה הקרובה.
צריך לזכור שהם עכשיו מתחילים שנה שנייה ויש להם עוד לפחות שלוש עד שפוך עוזב, אני מאוד אופטימי לגבייהם.
לייקרס – מקומות 4-8 יהיה צמוד ממש אי אפשר לדעת.
יוטה- מקומות 3-6 תלוי כמה ישתפרו העונה.
אני מהמר על שתיים מתוך מינסוטה פורטלנד ודנבר שלא יראו פלייאוף.

Dr.Faisel
Dr.Faisel
6 באוגוסט 2018 15:50
Reply to  Dr.Faisel

וכמובן שוב תודה רבה מנחם, כרגיל תענוג של מעורב

ליאור
ליאור
6 באוגוסט 2018 18:30

תודה מנחם. מסכים שפול ג'ורג' כנראה אוהב את אוקלהומה ושהמחשבה לשחק לצד לברון לא הלהיבה אותו במיוחד. כך או אחרת חובת ההוכחה היא עליו ועל ווסטברוק. אם ההגנה של okc לא תשתפר הם יגמרו שוב במאבק על כניסה לפלייאוף מאחורי הלייקרס והספארס.
באמת מוזר שK לאב עתיד לקבל כל כך הרבה כסף בעוד שנתיים שלוש, אבל אני גם חושב שהוא יפתיע לטובה ויהיה שווה את ההשקעה.

ומה עושים עם שיאי עולם של רוסיה ומזרח אירופה שנקבעו באולימפיאדת קודמות. סרגי בובקה היה נהדר אבל כמו לגבי כל ספורטאי רוסי יש לשאול, מה המריץ אותו להמשיך?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 באוגוסט 2018 18:38

סרגיי בובקה, ללא ספק האתלט הנערץ עליי בכל הזמנים.
האם שבר את השיאים גם בעזרת סמים אסורים?
כנראה שלעולם לא נדע.
בשנות השמונים המדהימות שלו הייתי חבר של אחיו הבכור של רן קוניק, ראש העיר גבעתיים שהיה בנבחרת הפינג פונג של ישראל.
בכניסה לחדרו היה פוסטר גדול של בובקה והמוט.

המשגיח
המשגיח
6 באוגוסט 2018 20:13

תודה דוק.

סגירת תפריט
63
0
Would love your thoughts, please comment.x