אירועי דיומא – 05.08.2018: סיטי מול צ'לסי על תואר ראשון, גמר טורניר וושינגטון

כדורגל

גביע הטוטו – מחזור 3 / מתן גילור

21:00 הפועל תל אביב-מכבי פתח תקוה (ספורט 5 לייב).

 

אנגליה – גביע מגן הקהילה / אדר בר דוד

17:00 מנצ'סטר סיטי – צ'לסי (ספורט1). שבוע לפני שהפרמייר ליג יוצאת לדרך, המפגש המסורתי בין האלופה למחזיקת הגביע מפגיש את שתי האלופות האחרונות. סיטי של פפ גווארדיולה עשתה עונה מדהימה, שברה אינספור שיאים והציגה דומיננטיות שלא נראתה בפרמיירליג מזה שנים. צ'לסי עברה עונה מאכזבת שהסתיימה במקום החמישי ושוב תיעדר מליגת האלופות. אנטוניו קונטה הלך הביתה ובמקומו הגיע אחד המאמנים המוערכים ביבשת, מאוריציו סארי מנאפולי. אחרי שנים נהדרות בדרום איטליה, הבנקאי לשעבר מגיע ללונדון להחזיר את הבלוז של רומן אברמוביץ' למאבק על התואר. סארי הביא איתו נדוניה מנאפולי, ג'ורג'יניו הקשר הנהדר שחוזר גם על ידי סיטי. טיבו קורטואה אחרי מונדיאל מוצלח מבקש לעזוב לריאל מדריד, כך לפי השמועות, כשגם עתידו של עדן הזאר לוט בערפל. האלופה לא נזקקה לשינויים משמעותיים והרכש העיקרי הוא ריאד מחרז הנפלא שהגיע מלסטר. שתי הקבוצות יעלו בהרכבים די משניים מאחר והכוכבים חוזרים לכושר בהדרגה אחרי ההתאוששות מהמונדיאל אבל בכל זאת מדובר על התואר הראשון לעומת 2018/19 ואני בטוח שנראה משחק תחרותי ומעניין.

טניס / מתן גילור

טורניר וושינגטון (500) – גמר

*המלצ צפייה* 22:00 אלכסנדר זוורב(1)-אלכס דה מינואר (ספורט 5). זוורב הראה לציציפאס שההבדל של שנתיים בגיל ביניהם הוא כרגע, עם דגש על כרגע, גם ההבדל ברמת הטניס, כשניצח אותו בשתי מערכות. רובלב עלה כבר ליתרון מערכה על דה מינואר, אבל זה היה המשחק השני שלו אתמול ודה מינואר נח יום לפני. ברגע שהמשחק התארך וארך כמעט שלוש שעות זה עבד לטובתו והוא ביצע מהפך. השניים נפגשו פעם אחת. זה קרה בגביע דיוויס השנה. זוורב ניצח בשובר שוויון במערכה החמישית. זוורב כבר זכה בשני תארים השנה ושמונה בקריירה. דה מינואר טרם עלה על הלוח.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. שאריות מהקלאסיקה של סן סבסטיאן אתמול: יום על הפנים תרתי משמע לאיגן ברנאל, שהתרסק אתמול. סקיי עדכנה שנגרם לו נזק לאף ולעצם הלסת העליונה. מקווה מאד שייצא מזה מהר.

      1. נפל על הגב, קצת טראומה לגב התחתון, לא נזק משמעותי כנראה. מושבת לשלושה שבועות. שאלה פתוחה אם ישתתף בוואלטה או לא (היה אמור להיות שם כחלק משלושת האמיגוס).

  2. נבחרת הכדורסל עד גיל 18 מנצחת את הונגריה 81-63 במשחק על מקומות 9-10.
    הנבחרת ניצחה 7/8 משחקים בטורניר אך באופן אירוני לא הגיעה לשום הישג משמעותי…
    סליחה מקום 9 🙁
    דני אבדיה עם סטיטיסטיקות נהדרות שלא בטוח לאן יובילו אותו, עם ממוצע של 17.3 נקודות 7.4 ריבאונד 3 אסיסטים ומדד יעילות ממוצע של 19.4 וכן 1.4 חטיפות ו-0.8 חסימות ב-27 דקות משחק.
    ל-3 44.4% מהקו – 58%

כתיבת תגובה

סגירת תפריט