הפייסרס דרסו את הניקס, והספארס את הווריורס / מנחם לס

7:00  אינדיאנס פייסרס 93- ניו יורק ניקס 82 (1-3)

השאלה הגדולה היא אם הניקס היתה הערב באינמגדינאפוליס בפעם האחרונה העונה. אם הם לא יתחילו לקחת ריבאונדים, ולמצוא את הסל באחוזים נורמליים – אני אפילו לא מעז לומר טובים – הם יכולים לומר ביי-ביי לפלייאוף הזה. ג'ורג' היל קלע 26 ב-9 מ-14 והיה המנהיחג ללא עוררין של הקבוצה הצעירה והרעננה הזאת. פול ג'ורג' קלע 18 עם 14 קרשים, ולאנס סטפנסון הוסיף 13, אך שלוש השלשות שלו (מ-7) באו ברגעים הכואבים ביותר. כרמלו אנטו8ני הוביל את הניקס עם 24 ב-9 מ-23 שזה כשלעצמו לא רע, אבל הוא היה רוב הזמן ISOLATED וכל מה שעשה היה חייב לעשות בכוחות עצמו. גם ג'יי אר סמית' היה טוב בהרבה מאשר במשחק הרביעי, אבל 19 ב-7 מ-231 זה פחות מ-33%. לשניים אין הרבה ברירה כשכל השחקנים לא יכולים, או ממאנים לקחת זריקות.

המאכזב הגדול עד עתה הוא ג'ייסון קיד שבסופו של דבר גילו CAUGHT UP WITH HIM. בכל צעד רואים שהוא מתקרב לגיל ה-40, והאפסיפם לאורך שורת הסטטיסטיקה הם העדות המובהקת ביותר שהסוס ניגמר לו. גם ריימונד פלטון איבד את ה-"זץ" שהיה לו, והוא סיים עם 14 ב-7 מ-16.

הקבוצה כולה קלעה 35.6% ו-28.6% מדאונטאון, ופיגרה 36-54 בריבאונד, לא שהפייסרס עברה קורס בצלפות עם 40.8% ו-32% מאותם מרחקים.

כל שחקני הניקס נראו ללא כל עליזות, גילה, או דיצה כבר מהרגע הראשון. זה היה המשחק שהם חייבים היו לבוא עם עליונות מנטלית של התפוח הגדול המגיע למדינת התירס.  הם היו חייבים להתנהג בהתנשאות ושררה נגד הקאונטרי בויס הללו בעירם אי-שם במערב התיכון שאתה מגיע אליה רק להחליף מטוס בדרכך מערבה. במקום זה הם נראו קטנים, פחדנים כאלה, המשחקים ללא כל התרוממות רוח או אליטיסטיות. הם באו במין מנטליות של נחיתות ופחיתות, והפייסרס לקחו ברצון את מה שהניקס נתנו להם.

אם לא יחול שינוי מנטלי מייד בניקס, הם יכולים לנשק את הפלייאוף של 2013 גוד-ביי! 

 

 

 

 

9:30: סן אנטוניו ספארס 109 – גולדן-סטייט ווריורס 91 (2-3)

 

ידוע ב-NBA שמשחק חמישי הוא תמיד המשחק הקשה ביותר לקבוצות יותר צעירות ובלתי מנוסות. הערב היה ההוכחה הברורה ביותר לאמונה הזאת.

הספארס ניצחה בגלל סיבה אחת פשוטה: הם קבותה הרבה יותר טובה מגולדן-סטייט. אני משוכנע שמשפט זה לא ייכנס ל-'משפטי השבוע', אבל זו האמת לאמיתה, והסיבה הטובה ביותר להסביר את עליונותה של הספארס. כשגולדן סטייט ניצחה פעמיים זה היה בגלל הברקות יוצאות מין הכלל – אבל גם הברקות הקורות פעמים ספורות בעונה. אתה לא יכול לצפות למשחקים של 44 נק' ו-33 נק' מגארדים צעירים ללא נסיון רב שיקרו שוב ושוב.

הספארס גבוהה הרבה יותר, מלאה הרבה יותר בשחקנים אול-אראונד, ובעלת נסיון. הדוגמאות האופייניות ביותר הן קאווי ליאונרד ודני גריםן שכמעט אף פעם לא יהיו כוכבי משחק זוהרים, אבל יתנו לך 17 נק' ב-7 מ-8, ו-3 מ-4 מה-3 כפי שעשה קאווי ליאונרד, או 16 נק'  ב-6 מ-10 כפי שעשה דני גרין. שניהם אתלטים מצויינים, בגובה אידיאלי של 2 מ' – 2.02 מ', היודעים לךעשות הכל, ועו8שים הכל.

אבל כמובן שהכוכב הוא כמעט תמיד טוני פרקר. עוד משחק מלךא השראה של 25 נק' ב-9 מ-16 ו-10 אס', כשאתה רואה בברור שהוא משתדל לחלךק בונבונים לכל השחקנים מבלי להחסיר אף אחד. לטים דאנקן היה יום קליעות 'פאנקי' של 12 חיצים ב-4 מ-12, ו-10 ריב', אך הפלח – שהערב נראה לבוש כמו דוגמן איטלקי צעיר במילנו – לא ניבהל מימים כאלה. הוא יודע שכשהקבוצה תצטרך את דנקן, דנקן יופיע בגדול.  ומאנו ג'ינובלי – אהוב הקבל – ניכנס ונותן משחק פחות מבינוני של 3 מ-9 ל-10 נקודות, אבל שתי השלשות שלו באו כל פעם כשהווריורס קטעו את ההפרש ל-4 או 5, ואז הוא בא עם השלשה שלו שמבריחה את קבוצתו לצהלות הקהל.

לווריורס היו הערב רק שני שחקנים: הריסון בארנס המצויין עם 25, וג'רט ג'ק מהספסל עם 20. גם סטפן קרי וגם קליי תומפסון שיחקו במין 'פאנק' כזה ללא ההתלהבות והתעוזה של המשחקים האחרונים. ייתכן וקרי לא מוכן להודות שישנה לו עקב פצועה. גם ת'ומפסון שיחק ללא כל 'זץ' בתנועותיו. שניהם פשוט הלכו עם ה-MOTIONS והיו מאד פסיביים הערב, והעדיפו לתת כדורים לאחרים במקום לעשות זאת לבד.

דבר נוסף שלא ברור לי – וכנראה בגלל שאיני יודע את גודל הפציעה – הוא מדוע דייויד לי שיחק רק 11 דקות, בהן קלע 3 מ-3. כנראה שהפציעה בירכו שתנותח היא חמורה מזו שחושבים. אנדרו בוגוט הוןא גבוה שצריך לשחק סנטר מחליף בליגה הזאת. פשוט אין לו את האגרסיביות והדינמיות הדרושות. 6 ריב' לענק כמוהו? זאת בדיחה.

אני כמעט בטוח שזה יהיה ספארס נגד גריזליז בגמר המערב. עד הערב הייתי באמונה שהגריזליז תנצח די בקלות. היום אני לא בטוח שממפיס תנצח יותר משני משחקים.

המשחק הששי ביום חמישי בסן פרנציסקו. אני מאמין שלווריורס ישנו סכוי די טוב לנצח את המשחק הששי ולהכריח משחק שביעי בסן אנטוניו. אבל כשיהיה משחק שביעי – אם יהיה – לווריורס לא תהיה תפילה.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 165 תגובות

  1. אני מקווה לא להירדם בחצי במשחק המערב כמו אתמול כדי לגלות שהפסדתי (שוב) משחק ענק. דאם יו השמש הקריבית!!

  2. אח מלו מלו
    לו היית צפת.
    זה לא שחקן שיסחוב את החברים שלו שיתנו משחק יותר טוב. בגלל זה הניקס כנראה נדונו להגיד שלום אלא עם כן יקרה נס.

  3. תראו איזו חלוקת נקודות וריבאונדים יפה לאינדי
    אני מקנא ומקווה שאם הם יעלו מול מיאמי, הם יתנו פייט ואולי אפילו יפתיעו.

  4. התכוונת לכתוב "אלא אם כן…" אבל חוץ מזה הכל נכון. איך הניקס הצליחו לנטרל את צ'נדלר, את הפיקאנרול שלו עם פלטון, לייבש את קופלנד במקום לבנות אותו ולהיות הקבוצה הראשונה של קיד שבה הוא לא מנהל את העסק (ולא, לא בגלל שהוא לא יכול, הם פשוט לא יכולים לשחק נורמלי, קיד כבר שנים לא רץ אבל איכשהו הם הצליחו לנטרל גם אותו), על אף שהוא עדיין וינר וגם שומר וחוטף לא רע, בקיצור, לא מאמן, לא שכל, מלו חוזר לגודל הטבעי שלו. וואט אלס איז ניו? מנחם, any חרטה על הלוקשים שהאכלת אותנו לאחרונה בקשר למלו? לא חבל על הדיו? מומחה עאלק.

  5. דרור, סתם מתוך סקרנות, וגם כדי שאדע כיצד לענות לך כך שלא אגרום לך לבכות, עלי לדעת בן כמה אתה פלוס-מינוס 5 שנים.

  6. אני בטוח שזה לא וודסון. הוא הבין בשלב מוקדם מאוד של העונה שאין לו הרכב ליותר מזה. אולי קיווה שהזקנים יעזרו לו להשליט סדר. אבל זה לא עובד כשהצעירים הם "כוכבים". לוודסון אין גיבוי לבנות שם קבוצה בצלמו. לו היה לו גיבוי שכזה, סמית היה משחק מקסימום 15 למשחק, וזה ביום שהקליעה נכנסת. הוא גם היה חייב להמר על השלשות כי השחקנים היוצרים שלו יוצרים רק לעצמם. אולי היה יכול לתת יותר דגש על פלטון ופחות על מלו, אבל כנראה שגם הוא לא עשוי מהחומר הנכון בראש. המאמן חכם בהרבה מהשחקנים שם.

    1. דרור, בקשר לכרמלו אנטוני, אתה אחד האנשים חסרי ההבנה בכדורסל היותר גדולים שפגשתי אי פעם בחיי. אבל מה? אתה מוסיף הומור לאתר עם התגובות שלך.

  7. מה שמדהים זה, שזה המשחק הכי טוב של אנתוני בסדרה!!!וניו יורק לא במשחק . האופציה האחרונה שלו היא לעבור לסמולבול, בינתיים הוא רק הלך הפוך.

  8. מנחם ידידי, אני אוטוטו בן 40 ואתה כבר מבין לבד שאתה יכול לכתוב מה שבא לך, אני חסין מאוד וגם בעל חוש הומור (אבל מצחיק, לא כמו זה שלך). דרך אגב, חשבתי שתהיה פחות פגיע, אני מופתע כי אתה ישר נוטה לדבר לגופו של מגיב ולא לעניין. מה שטענתי למעלה יהיה נכון גם אם הניקס ייקחו את הסדרה. מה שאתה כותב על מלו כבר חודשיים הוא גיבובי הייפ כדי לייצר נפח באתר או סתם כי משעמם לך, ודרך אגב, כתיבתך מעידה על חוסר הבנה מוחלט לגבי מה שבונה מנטליות של קבוצה מנצחת וכו' וכו'. אני רוצה לראות ת'משחק אז אפסיק כאן, אבל תנסו (אתה ואלעד) להבין מה מלכד קבוצה, מה זה האסל, ממה עשוי השחקן שלך, מה מניע אותו. כדורסל זה קודם כל פסיכולוגיה, ובזה מנחם אתה חלש עד כדי מבוכה. אל תיקח אותי קשה, אני לא כאן להכעיס, פשוט זה נראה לי כ"כ אלמנטרי שצורם לי שזה לא קיים בעאלק "ניתוחים" שלך. קרא קצת את רביץ וקרמר, ובבקשה, תתפרע בתגובה, כבר 4 בבוקר ונעצמות לי העיניים. חג גבינות שמח וכשתגיע לארץ אתן לך שיעור פרטי, אל תדאג, נתחיל מהבסיס. שלך, דרור (המאמן).

  9. וביי דה וויי, ג'ורג' הוא השחקן הטוב במגרש, בשתי רמות מעל סמית ומלו, אבל כנראה שהדברים שהוא עושה "קטנים" מידי בשביל לדבר עליו, כי יותר מעניין לדבר על שחקן שזורק כמו מפגר ובשאר האספקטים של המשחק הוא לא קיים, עזוב, בוא נשמע מה יש לך להגיד על מלו. מחכה – להארה שתגיע, דרור (המתלמד שלא מבין).

  10. כרמלו נתן את העונה הטובה בחייו, הוביל את הניקס למקום שני במזרח. בפלייאוף הוא בינוני בינתיים. מפה ועד לעשות אותו הבעיה של הניקס? נראה לי שאתה צריך שעור בכדוסל אדון דרחר

  11. מנחם, אתה משחיז את המקלדת? כמה זמן? אני נרדם. נגמר לי הסימילאק. סתם, אני פשוט מכין במקביל כתבה בת 120000000 מילים על כמה כרמלו הסקורר הטוב ביקום פר דקת משחק משוקללת אם לא מחשיבים "קהל פלייאוף אחוזים מהשדה יום שיער גרוע ריב עם אשתך על הבוקר עלות החלב באותו יום (ביוקר) ומה קורה בגרינוויל מסצ'וסטס שבמאדים כשווילט צ'מברלין פספס את הכתבה האחרונה שלי על השפעת הקיניסיולוגיה על נסיגתו של יופיטר חג גבינות שמח ליהודים ולניקס בפרט.

  12. ברור אלעד כי ידוע שתפקיד השחקן המוביל בקבוצה הוא לתפקד פחות טוב כשזה באמת חשוב כי הרי הוא העלה את רמת חבריו לדרגת אמנות במשך כל העונה ועכשיו שינוח. חתיכת מנהיג יש לך שם… נמר.

  13. מנחם תענה עזוב המשחק גמור כרמלו נח (בכל זאת עבד קשה). תיכף גם אני הולך לנוח, תן את כל הידע והחוכמה והשנינות שיש לך, נדמה לי שיש לך עוד ערב ארוך, לא? כבר ממרץ אני מנסה להכניס למוחך הקטן מי זה מלו אבל לא רצית להקשיב, חבל, אבל היי, אולי פר פוזשן ברבע החמישי הוא בכלל השחקן הטוב בעולם? אולי הוא יותר טוב מבלרון? אולי תאביט גם טוב? מגי? ספולסטרה? אבל למה אף פעם אתה לא עונה לעניין? אל תיקח אותי קשה, אתה מבדר אותי, באמת.

  14. דרור מהיום אתה האורים ותומים שלי בכדורסל, ממש גאון הדור. לשיטתך איך מתפקדים / תיפקדו השחקנים הבאים בפלייאוף בינתיים והאם זה עושה אותם מחורבנים? להברון גיימס, קווין דוראנט, כריס פול ועוד ועוד

  15. אבל אלעד מלו לא בליגה של השחקנים האלה, אתה לא רואה את זה? לדעתי הם גם מתפקדים יותר טוב ממלו. מלו קולע הרבה, אבל לא תורם ודי תוקע את המשחק של קבוצתו, בדומה לקובי. למלו חסר המנהיגות. גם לדוראנט ולברון, אבל הם יותר מדויקים ותורמים יותר במסביב, מה לעשות. חוץ מזה לא טענתי שאני מבין גדול, אבל זה קצת מצחיק להשתפך ככה על מלו כשידוע שהוא נקניק. לא צריך להיות מבין גדול בכדי להבין זאת. ושלא תבין, הלוואי שהניקס היו לוקחים את מיאמי, אבל הם לא קבוצה. מה לעשות? דרך אגב, לא התערבנו על זה? אני די בטוח שכן.

    1. התערבנו? הצעתי לך לשים כסף אבל השתפנת ….. חוץ מזה שאת הסדרה מנצחים רק כשמגיעים לארבעה נצחונות, כל מה שמפריד בין הניקס לשם הוא ניצחון במשחק הבא באינדיאנה, אני עדיין חושב שהם יכולים.
      לגבי כרמלו – ברור שהוא לא להברון , וגם פחות טוב מדוראנט, אבל בתור סקורר הוא לא פחות טוב מהם. חוץ מזה שהוא עדיין בין חמשת השחקנים הטובים בליגה. אני יותר הייתי הולך לכיוון גי אר סמית שמנפק משחק אחרי משחק של 20 אחוז מהשדה!!! וודסון נכשל בענק עד עכשיו בפלייאוף, לטעמי יש לו חלק גדול מאד בהפסד היום

  16. מנחם איפה הירידות? תיכף אלך לישון בהרגשה שאני מבין המון בכדורסל, תהיה בנאדם, כתוב משהו שאף אחד חוץ ממך לא מבין. כבר 50 שנה. (סליחה, כפי שאתה רואה אימצתי לעצמי את סגנון הכתיבה שלך – מחוכם, אתה לא חושב?)

  17. אפלטון תהיה רגוע אני ומנחם זקנים מכדי לקחת את העסק ברצינות. וחוץ מזה, מנחם צריך לשפר איכשהו את העברית שלו. אני בטוח שבסתר מנחם מחזיק מאוד מהדעות שלי, אבל הוויכוח משאיר אותו ער. ולא, מנחם, אני לא רציני.

  18. מנחם יצאתי לחליבה רבקה הפרה חולה ויעקב העגל סובל ממחושים ברגל חג חלב שמח לך ולכולם אחרי תורנות לול וקטיף אגסים אחזור (בערך בשתיים עשרה שעון אם המושבות). מזכיר לך שעדיין לא ירדת עליי, חבל, אבל יהיו עוד הזדמנויות. לילה טוב.

  19. אלעד אל תיתן לזה להפריע לך להזמין אותי למסעדה ודרינקס על חשבונך, בכל זאת…. אתה די צודק לגבי סמית אבל לא מזמן מנחם אמר פה שמלו יודע למסור. מלו יודע למסור כמו שאני חולב פרות עכשיו. לא ברור אם מישהו ביקום יכול לאמן את סמית, אולי וודבוון טעה כשלא ריסן אותו לפני חצי שנה.

  20. בינתיים מוכח עד כמה פופוביץ' יודע להכין את הקבוצה שלו למשחק כשיש זמן. הבעיה שלו מתחילה כשהוא צריך להגיב מהר לג׳אבים של ג׳קסון. ואני בטוח שהוא יזרוק כמה

  21. בארנס הזה מדהים!!! הוא לא כופה שום דבר משחק חכם ויעיל בלי טיפת לחץ כאילו הוא משחק בליגה שנים. סוג שחקנים כזה שהם מזן נכחד חח מזכיר קצת את גראנט היל בתקופות יפות יותר מינוס קצת פחות אקספלוסיבנס.

  22. הבעייה שלו זו הגאונות שלו. הוא בנה שיטה מופתית אבל פשוט לא יכול לצאת ממנה (אלא אם אין ברירה כמו המשחק הראשון שבעיית עבירות של דאנקן ניצחה לו את המשחק)

    1. אני לא רואה כל גאוניות במשחק של הספארס. אילו לבשו גופיות של אינדיאנה או אטלנטה, לא היית מרגיש כל הבדל. ובכלל, איזה "גאוניות' צריך כדי להשתחרר לזריקה לסל?

      1. הגאוניות היא בשיטה. כל שחקן יודע את תפקידו, ויש מהלכים קבועים שעובדים רוב הזמן, די מזכיר משחק שח (דווקא מתאים לרוסי 🙂 בגלל זה זה מעולה לעונה הרגילה שאי אפשר באמת להתכונן לקבוצה. לא אומר שיש ברק אבל יש יופי בשיטה.
        הבעייה שלו היא בעייה של שחקן שח טוב שפתאום צריך לשחק מול שחקן שלא מכיר את המהלכים הקבועים ואם יש משהו שפופ חלש בו זה אלתור.
        ג'קסון מסתמן כמאמן משחק מצויין (חוץ מבלאק אאוטים רגעיים אבל זה יעבור לו). סוגרים לו את הקו האחורי, הוא דוחף פנימה ותמיד מוצא שחקן חם.
        כך או כך זו סדרה מעולה עם שני מאמנים מצויינים. (לדעתי זה רוב ההבדל בסדרה השנייה במערב, אתה יודע מה אני חושב על ברוקס)

  23. ממה שראיתי עד שהלך הלוויין דווקא לאנדרי מכולם הוא ה-X פאקטור של גולדן סטייט. הוא נותן להם קצת רוע בצבע ותמיד עומד במקום הנכון

  24. משחק גדול של סן אנטוניו. 6 שחקנים עם 3 אס' ומעלה. נפלא.

    סטף קארי חייב משחק ענק במשחק הבא- גם אם הם יפסידו. כי אחרי שני תצוגות נוראיות שלו- שלפחות מנטלית יקלע 30 נקודות שזה לא יכנס לו לראש לקראת שנה הבאה, ושלא יגמר בטעם חמוץ ברמה האישית אחרי פלייאוף פשוט מדהים שלו.

  25. בוגוט שחקן נהדר!
    חוץ מהפציעות!
    ה6 ריבאונד שלו באו בפחות מ20 דקות!
    אם אני לא טועה בעונתו הטובה ביותר של בלייר זה היה הממוצע שלו ואז הוא היה "הריבאונדר הטוב ביותר של הספרס" לפי משנכתב אין סוף פעמים באתר.

    היכולת ההגנתית של בוגוט זה מה ששמר את גולדן סטייט בפלאיאוף.
    עד עכשיו 12 ריבאונדים ושתי חסימות בפחות מ28 דקות בפלאיאוף.
    הוא אולי קולע מעט אבל ב60% מהשדה.

    בעונה בריאה אם תהיה כזאת הוא יהיה מפלצת!

  26. הכתיבה שלך על שחקנים וקבוצות משתנה מיום ליום. מה דעתך על קצת עקביות בדעות שלך?
    ללי יש torn hip flexor זה פלא שהוא משחק בכלל.

  27. מנחם, בשבילך – נתון מתוך כתבה בוואלה ספורט:

    * 30 מתוך 40 סלי השדה של סן אנטוניו הגיעו אחרי אסיסט.

  28. Can I just say what a relief to uncover an individual who truly knows what theyre talking about on the internet. You certainly know the right way to bring an concern to light and make it imperative. Additional folks have to read this and fully grasp this side of the story. I cant believe youre not extra well-known since you definitely have the gift. jordans for cheap

  29. You can find surely loads of details like that to take into consideration. That is an incredible point to bring up. I offer you the thoughts above as general inspiration but clearly you will discover questions like the one you bring up exactly where one of the most necessary factor is going to be working in honest wonderful faith. I don?t know if most effective practices have emerged around points like that, but I'm certain that your job is clearly identified as a fair game. Both boys and girls feel the impact of just a moment's pleasure, for the rest of their lives. jordans free shipping http://bpoilspill-boycottbp.com/cheap-jordans/cheapchinajordans.html

  30. I personally normally take my rs gold within the next on the subject of 40-50 levels V available. It's ideal for by no means exceptional local weather. It's my job to clean once equally create. They're just great and even shock reduction. Perfect to generate any time you only desire to have a quickly dash.

  31. My spouse and i won't be able to trust an individual couldnt refer to JANGO. net, that we like hahaha, i understand, jango is best and in addition they need ideas the idea Think about shuffleer easy to use google chrome ext which gives that you list of sorte to pick from also it trawls by way of sites and also internet sites to get fine msuic for you take a look Issue with virtually all of is if you actually tune in to everything genuinely metro you aren't screwed. Very last. fm offers encouraged us a lot of 3rd party, underneath the radar designers awesome but I can never ever get anything else about these designers from your web sites discussed here. Total the websites are helpful for what these people designed for and so i still cannot harrass any of them. Nutrients.

  32. hi there, Hey you should help me affect the elgg, public torch design to at least one. eight Make sure you allow me to understand which usually page throughout mod to be able to modify to make my own, personal structure when using the current performance You have to build your individual 'layouts'. Ex., in to binder 'views

  33. AFAIK Grooveshark furthermore would not recommend anyone whatever. I never have located such a perform at any rate, and Patient using it greatly for the last month or so. IMO Grooveshark is better than Spotify as you could tune in to a large quantity of audio without having (audio) advertisings for cost-free. Of course, if you might have a free account you can also make your unique playlists. I would not brain knowing the reason why Spotify possesses this type of enormous adhering to actually (most connected with the myspace buddies are usually headquartered Norway plus the Holland, and it's also fairly enormous there).

  34. I'm impressed, I should say. Actually rarely do I encounter a weblog that's both educative and entertaining, and let me tell you, you've hit the nail on the head. Your concept is outstanding; the concern is something that not sufficient persons are speaking intelligently about. I am incredibly pleased that I stumbled across this in my search for something relating to this. jordans cheap http://jordanscheapthi.blog.fc2blog.us/

  35. I'm impressed, I need to say. Honestly rarely do I encounter a weblog that's both educative and entertaining, and let me tell you, you might have hit the nail on the head. Your idea is outstanding; the problem is something that not enough individuals are speaking intelligently about. I am pretty happy that I stumbled across this in my search for something relating to this. cheap jordans http://www.freewebsite-service.com/cheapjordansyyo/Blog.php?id=131840&snavn=jordan+sneakers+for+sale+the+right+definition+of

  36. There are actually undoubtedly many details like that to take into consideration. Which is an awesome point to bring up. I provide the thoughts above as general inspiration but clearly there are actually questions like the one you bring up exactly where essentially the most vital thing might be working in honest fantastic faith. I don?t know if best practices have emerged about things like that, but I am sure that your job is clearly identified as a fair game. Both boys and girls feel the impact of just a moment's pleasure, for the rest of their lives. jordans cheap http://de.netlog.com/jordanscheapthi/blog/blogid=5446947#blog

כתיבת תגובה

סגירת תפריט