כרמלו אנטוני ויוסטון – הברקה או פיצוץ? / רועי ויינברג

כרמלו אנטוני שוחרר באופן רשמי מאטלנטה וצפוי להפוך לשחקן של יוסטון בימים הקרובים. זה זמן טוב לבדוק אם הוא יכול להתאים למערכת של הרוקטס. מצד אחד הוא קיבל לא מעט ביקורת, רובה בצדק, בשנים האחרונות אבל מצד שני דריל מורי אחד שמבין באנליטיקס. בואו נראה.

אנטוני המשיך לעשות המון בידודים בשנה שעברה. 18.1% מהזריקות שלו היו כאלה, אבל הן נכנסו ביעילות נוראית עם 40.7% אפקטיבי. לא היו הרבה שחקנים שעשו כל כך הרבה iso והיו כל כך לא יעילים. היחידים שהיו קרובים הם דניס סמית' וראסל ווסטברוק.

יכול להיות שהבעיה הייתה בשיטה. אוקלהומה הייתה במקום השני בליגה בכמות הבידודים למשחק.אבל רק במקום ה-22 ביעילות שלהם. למה? שילוב בין בחירת זריקות רעה של ווסטברוק ואנטוני, ריווח לא משהו והתקפה פחות חכמה. הקבוצה שהקדימה את אוקלהומה בכמות הבידודים למשחק היא יוסטון, בפער (14.5% מההתקפות שלהם היו בידוד לעומת 10.5% באוקלהומה).

יוסטון היו גם קבוצת הבידודים היעילה בליגה ואפשר להבין למה – הבידודים נעשו ברובם המכריע על ידי ג'יימס הארדן וכריס פול, 2 מ-5 שחקני ה-1 על 1 הטובים בליגה (לברון ג'יימס, קיירי אירווינג, קווין דוראנט). הריווח מסביבם היה טוב והתיאום ביניהם הצליח להפוך את הבידוד המושמץ לשיטת התקפה לגיטימית.

אנטוני יכול להשתלב בשיטה כשחקן יוצר. הוא קלע 16 נקודות למשחק שנה שעברה ובקבוצה שאוהבת בידודים (בניגוד לאוקלהומה גם טובה בהם) הוא יכול לפרוח כשיבקשו ממנו ליצור. לא היה ליוסטון שחקן יוצר שלישי משמעותי יותר מדי. אריק גורדון היה לא רע אבל יותר יעיל בקאץ' אנד שוט, ג'ו ג'ונסון לא הצליח ברוקטס והמחסור הזה הורגש כשפול נפצע. אנטוני יכול לעשות את זה ולהיות על המגרש כשהארדן או פול על הספסל ולאפשר ליוסטון לשחק בערך באותה שיטה עם שני יוצרים. זה יתרון משמעותי.

השאלה היא מה יקרה אם הוא יפתח. אנטוני אמר שמבחינתו הוא עדיין שחקן חמישייה. פול והארדן יודעים לשחק בלי הכדור אבל זה בזבוז של היכולת שלהם. הארדן חותך טוב פנימה אבל זה חלק קטן מסט הכישורים שלו. הכדור עדיין צריך להיות בעיקר בידיים של ה-MVP ושותפו לקו האחורי.

אנטוני בטח יפתח במקום אריזה, בהנחה שיהיה בחמישייה ושיוסטון לא תצליח להביא שחקן אחר שמתאים לסגנון (מרווין וויליאמס? דמארי קארול?). 66.8% מהנקודות של אריזה באו ממסירה, להוציא הנקודות מהעונשין. הוא קלע ממסירה יותר טוב מאנטוני רוב העונה, אבל מאז פגרת האול-סטאר אנטוני קלע ב-37.6% ממסירה מהשלוש (5.8 ניסיונות), יותר טוב מאריזה (36.9% ב-5.3 ניסיונות מחוץ לקשת). ביוסטון האחוזים האלה צפוים לעלות: הוא לא יזרוק זריקות מחצי מרחק אחרי מסירה באותה תדירות של אוקלהומה כי לא יקבל כדורים כאלה ומשחק בקבוצה בה יש לידו קלעים כהארדן, פול ואריק גורדון ולא ראסל ווסטברוק וג'רמי גרנט.

השאלה אם הוא יהיה מוכן להסתפק בזה. יכול להיות שכן – לרוקטס יש מאמן וחדר הלבשה חזקים יותר מלת'אנדר, כריס פול מנהיג טוב מווסטברוק ושיתף פעולה עם אנטוני בהצלחה בעבר ואנטוני פרח ליד גנרלים מסוגו כבילאפס וקיד. זאת שאלה מנטלית בעיקרה, אבל אולי הסיכוי האחרון שלו להיות רלוונטי בקבוצה משמעותית מחוץ לסין. אם ישחק על המסירות לצד הארדן ופול ויצור בעיקר כשאחד מהם על הספסל זה עוד יכול לעבוד. בהתקפה.

השאלה הגדולה שנשארה היא בהגנה. אריזה היה שחקן הגנה נפלא וזריז שיכל לשמור גם על גארדים וגם על גבוהים. אנטוני לא יכול לשמור על גבוהים וכבד מדי בשביל לשמור על גארדים. קשה לראות מול מי יחביאו אותו נגד גולדן סטייט או בוסטון וסביר ששתיהן ינסו לבודד שחקנים עליו או על הארדן. לכן עדיף שהוא יעלה מהספסל ושחקן עם אופי הגנתי יותר יפתח. הוא מעולם לא היה שומר גדול, זה לא ישתנה בגיל 34 ויכול להיות בעייתי, אבל בהתקפה זה עוד יכול לעבוד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
57 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דובי
דובי
31 ביולי 2018 16:21

כמה חבל שכדורסל לא משחקים רק בצד אחד.
ולא רק בזריקות מחצי מרחק.
ו82 משחקים בעונה.
ופלייאוף.
ולא לפני שמונה שנים.

שחקן שאבד עליו הכלח מזמן.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
31 ביולי 2018 16:25
Reply to  דובי

ביוסטון הוא יזרוק הרבה פחות מהמיד ריינג' כי יש את פול והם לא מאמינים בזה. הוא דווקא היה יותר טוב בשליש האחרון של העונה השנה, בפלייאוף כל אוקלהומה הייתה גרועה. ההגנה אכן מאוד בעייתית.

דובי
דובי
31 ביולי 2018 16:29

שכחת לציין בכיין אנוכי ואגוצנטרי שטען שבגלל שנכשל באוקלהומה כי קיבלו אותו בלי להסביר לו את השיטה ולא עזרו לו להשתלב.
הבנאדם פתטי.

רפיקי
רפיקי
1 באוגוסט 2018 10:57
Reply to  דובי

ב י ד י ו ק

דדי
דדי
31 ביולי 2018 16:36

לא הברקה ולא פיצוץ אלא אין ברירה.

דובי
דובי
31 ביולי 2018 16:44
Reply to  דדי

אתם הסתדרתם עם לפטי מלו

אור
אור
1 באוגוסט 2018 1:13
Reply to  דובי

תכלס

Dor
Dor
31 ביולי 2018 16:43

תודה רועי. הכל ברוקטס יקום ויפול לדעתי על state of mind של מלו. אם הדלקת קרום החשק שיש לו בשנים האחרונות תעבור או לפחות תתמתן והוא ידבק בהתלהבות והרצינות של CP3 הארדן וטאקר יש מצב שהשידוך הזה יצליח. במיטבו מלו הוא סקורר נהדר הרבה יותר טוב מאריזה. מבחינה הגנתית מלו חייב לדעתי לעבור לשמור על PF או סנטרים. הוא אמנם לא גבוה אבל מפצה במשקל ויש לו פלג גוף עליון חזק מאוד. בחמישייה של cp הזקן טאקר מלו וקאפלה הייתי מעדיף שדווקא קאפלה ירדוף אחרי סטף ו KD לדוגמא. מעבר לכך ממילא בהגנת חילופים אגרסיבית כולם שומרים על כולם וממילא איך שלא הופכים את זה אין קבוצה שיש לה מצ׳אפ הגנתי מושלם ללוחמים.

ולדי קוגן
31 ביולי 2018 16:48

הברקה בטוח לא. פיצוץ לא יודע, אבל הצלחה בטוח לא תהיה. מחכה לפרצופים שהוא יעשה על הספסל,יהיה כיף

ברוך רובין
ברוך רובין
31 ביולי 2018 16:50

כתבתי מספיק על כרמלו ההחתמה שלו זה הדבר הכי טוב ליריבות של יוסטון עומד לקחת אותם שאולה, שחקן התקפה והגנה נוראי שלושב שהוא כוכב למרות שלא מתאים לליגה.

צביקה
צביקה
31 ביולי 2018 16:51

באמת השאלה היא לגבי המאמץ בהגנה. כי לעשות דברים טובים התקפה הוא יודע, ועם פול והארדן, זה יתן לו ממש יופי של אפשרויות בהתקפה.

איתי קדם
איתי קדם
31 ביולי 2018 16:58

יוסטון ילכו אחורה. מלו פחות טוב מאריזה. קצר וקולע…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31 ביולי 2018 17:02

לא הברקה ולא פיצוץ – נפיחה.
יוסטון סיימו את תקופתם כקונטנדרים.

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
31 ביולי 2018 17:24

חחחחח אשך אהובי, "נפיחה" אתה ענק,מילה נפלאה ,ללקסיקון של ה -ללל.

Mbk
Mbk
31 ביולי 2018 17:04

ימיו של כרמלו מאחוריו
זה יכול לעבוד ליוסטון בעיקר בגלל שהוא יקבל מבטים טובים לסל אחא אם …
צריך להרחיק אותו מהסטקייות ביוסטון

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31 ביולי 2018 17:55

houston, you have a problem

תודה על הפוסט

bobby
bobby
31 ביולי 2018 18:11

באמת שמידת ההצלחה שלו ביוסטון יכולה להיות בכל מקום על הציר שבין ״פנטסטית״ ו״קטסטרופלית״.
אם אנחנו משחקים ב״על הנייר״, אזי ששחקן עם סט היכולות ההתקפיות של כרמלו יכול לתרום יותר להצלחת הקבוצה מאשר אריזה, על אף הפגיעה באיכות ההגנה.
אבל הבעיה היא שהחיים הם לא משחק מחשב, וכל עוד כרמלו לא ישנה את הגישה שלו, זאת יכולה להיות גם התרסקות כןאבת..

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
31 ביולי 2018 22:35
Reply to  bobby

בדיוק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
31 ביולי 2018 18:36

תודה רבה רועי.
ללא ספק הימור.
לדעתי יהיה יותר קרוב לפיצוץ מאשר להברקה.
אם אכן כך, השאלה המרכזית תהיה כמה זמן מורי יחכה עד שיתייאש ממנו. אם יוסטון תחתוך אותו באמצע השנה הנזק יהיה מינימלי ויוכלו להביא מחליף.

גואט
גואט
31 ביולי 2018 19:09

הטים טו ביט במזרח תהיה כנראה טורונטו, אפילו לפני בוסטון.
ביחד עם קוואי ודני גרין, המשך הצמיחה של אנונובי הפנטסטי וסיאקאם, לאורי, מיילס, ולנצ'ונאס, איבקה, דלון רייט, פרד ואן וליט-
וכשאין יותר לברון והביצ' שלו דרוזן –
טורונטו תהיה סופר חזקה. כדאי להתחיל לדבר עליה.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
31 ביולי 2018 21:44
Reply to  גואט

לא יודע אם מסכים (בוסטון מאומנת טוב יותר), אבל כתבתי עליהם לפני כמה ימים, מוזמן לקרוא

ראובן
ראובן
31 ביולי 2018 19:21

יתחיל בחוסר הצלחה ויוביל לפיצוץ. יש פער גדול בין היכולת של מלו להערכה העצמית שלו כשחקן ו"כוכב" בליגה. משקעי העבר עם דאנטוני לא יעזרו.

חגי - התותח הקטומוני
חגי - התותח הקטומוני
31 ביולי 2018 19:29

תודה רבה רועי.
אני מאמין שיהיה פיצוץ ואני מאמין שיוסטון יגיעו לפחות לאן שהם הגיעו השנה. אוקלהומה של העונה החולפת היא דוגמא לכלום ושום דבר וליוסטון ישנה שיטה ומאמן שמצליח להוציא את המקסימום. מלו הוא שחקן של בערך 35% קריירה לשלוש שבשיטה של יוסטון זה יכול להתחבר ואני די בטוח שזו תהיה עונת שיא של מלו מבחינת אחוז אפקטיבי. לגבי ההגנה – גם על הארדן היו המון מקטרגים והם היו במרחק נפילה אחת של פול מלבעוט ללוחמים בתחת. מאמין שגם מלו יכול להשתלב בשיטה

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
31 ביולי 2018 21:31

סליחה בפיצוץ התכוונתי כמו שבק ס'. בקיצור לדעתי מלו יהיה מצוין לרוקטס

רועי ויינברג
רועי ויינברג
31 ביולי 2018 21:49

אופטימיות טובה. יכול להיות שהוא יכנס לתפקיד שהיה לראין אנדרסון לפני כריס פול כי היה יעיל בפיק נ' פופ וזאת קבוצה הרבה יותר קבוצתית וטובה מהניקס או מווסטברוק סיטי ת'אנדר

מנחם לס
מנחם לס
31 ביולי 2018 19:38

אני כנראה אחד היחידים שמאמין שזה כן יעבוד. אני מסתמך על כך שגם לנבחרת הוא הגיע אחרי תקופות גרועות מאד בקבוצותיו, וברגע ששיחק עם שחקנים כלבבו, הכל השתנה. אני מקווה שהוא ייכנס לתלם תחת המנהיגות של כריס פול, וכרמלו יבעט את בעיטתו האחרונה.

א.ב
א.ב
31 ביולי 2018 20:30

לא הברקה ולא פיצוץ.

חזיר יבלות
חזיר יבלות
31 ביולי 2018 21:14

אני פשוט לא מבין למה אנשים חושבים שכל הבעייה של מלו זה בראש ומבחינת כדורסל הוא עדיין אולסטאר בפוטנציה. הוא לא שווה חמישיה כמעט באף קבוצה וזה מבחינת כדורסל- מבחינת מה שמעבר לכדורסל ל70% מהקבוצות בליגה לא שווה להמר עליו אפילו לספסל. לטעמי הימור לא חכם של יוסטון אבל זה שאלה משנית לגבי ההצלחה של יוסטון השנה, כי גם אם זה יצליח זה ברמת שחקן 5-6 בקבוצה בחשיבותו ולא מעבר

רועי ויינברג
רועי ויינברג
31 ביולי 2018 21:50

נכון, פורוורד בן 34 בכושר גבולי ובלי הגנה. אבל עדיין קלע 16 נקודות במשחק שנה שעברה. יכול להיות מספר 3 לא רע בכלל שם בהתקפה וכנראה 5-6 בחשיבות.

Berch
Berch
31 ביולי 2018 21:32

על גודל החוזה שלו שני הצדדים הרוויחו.
יעשה בעיות ולא לא ירצה לשחק. סבבה. ביוסטון זה לא ממש יפגע. ישקיע ויתן את עצמו…. אהלן וסהלן.

john
john
31 ביולי 2018 21:43

הוא שחקן קאץ' אנד שוט לא רע. כמה שפחות כדרורים. הבנתי שהרוקטס מנסים לעשות מהלך על קנט בייזמור. זה יהיה אחלה שיחוק

רועי ויינברג
רועי ויינברג
31 ביולי 2018 21:51
Reply to  john

יתאים מאוד וגם יצליחו להפטר ככה מהחוזה של אנדרסון. שמעתי גם על חבילה של מקג ומרווין וויליאמס, לא יצא לפועל לדעתי.

אפלטון
אפלטון
31 ביולי 2018 23:39

הדיווח על 'טרייד' על מק"ג ומרווין וויליאמס לגמרי מומצא. למרות שמרווין וויליאמס בהחלט מישהו שיוסטון יסתכלו עליו.
בייזמור זה המטרה העיקרית, אבל יקום ויפול על הבחירה וההגנות שתוצמד לאנדרסון.

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
31 ביולי 2018 21:48

הוא כבר מזמן לא שחקן כדורסל אלא איש עסקים ציני. הוא לא שווה שני מיליון דולר בשנה אפילו, בטח לא הכמעט 30 מיליון שהוא מקבל. מעבר לסט היכולות שנשחק עד דק, מדובר באגואיסט כרוני ובסרטן חדר הלבשה ידוע. נפילה ענקית של מורי.

Ip
Ip
31 ביולי 2018 22:00

אני לא יודע איך זה יגמר, אבל בעיני המהלך של יוסטון הוא נכון. להערכתי גם הם מבינים שאם בשנה שעברה הם לא עברו את ג"ס, זה לא יקרה עם אותו הרכב עכשיו כשקאזינס הגיע (וכן, אני יודע שהוא פצוע, אבל קאזינס גם על רגל אחת טוב מכל סנטר שהיה שם קודם). לכן, שינוי הוא הכרחי. מביאים פה את מלו על חוזה נמוך. יתחבר? יכול לצאת מזה משהו מעניין. לא יתחבר? לפחות ניסינו.

john
john
31 ביולי 2018 22:02

לי יש רעיון לא רע. טרייד האריסון בארנס ודוויט פאול תמורת אריק גורדון וריאן אנדרסון. האריסון זה הווינג שיוסטון באמת צריכה. הוא כבר לא יהיה כוכב גדול למרות שאיפותיו. ליוסטון הוא מתאים כמו כפפה. דוויט פאול מתאים בול למשחק הריצה של פול והארדן והוא הוא נותן אחלה מחליף לקפלה או טאקר. דאלאס הולכת להסריח במערב. אבל היא צריכה ליצור היררכיה לטובת דניס סמית' ולוקה דונצ'יץ' שיצטרכו בשנים הבאות לקחת את המושכות.סגנונם החודר והפליימייקרי הם חייבים קלעים. אריק גורדון מתבזבז בדקות המוגבלות שלו כאשר פול אכל לו לא מעט דקות השנה. היכולת של גורדון ומת'יוס לנוע בין עמדות 2 ו3 יכולות להיות מעניינות. ריאן אנדרסון יתן מניסיונו דקות וגם ירווח את המגרש. אך לאחר השנה יהיה לו שנה נוספת על החוזה שיהיה אפשר להיפתר ממנה.

אני הוזה?

שייקה
שייקה
31 ביולי 2018 22:35
Reply to  john

יופי של טרייד תכלס. אפשרי טכנית?

עידו גילרי
עידו גילרי
31 ביולי 2018 22:46
Reply to  john

פול לא אכל לאריק גורדון כלום וזו תהיה טעות מצידם לוותר עליו עם מצבת הגארדים שלהם.

דובי
דובי
31 ביולי 2018 22:56
Reply to  john

מה יישאר להם בגארד בלי גורדון? MCW?
איזה מדינה אתה בונה עם זה

רועי ויינברג
רועי ויינברג
31 ביולי 2018 23:23
Reply to  john

אין להם גארדים בכלל חוץ מפול והארדן. לכן לא בטוח שהייתי מסכים, גם אין כל כך גארדים שמחכים בחוץ

שייקה
שייקה
31 ביולי 2018 22:34

מלו לעולם לא יהיה יותר משהו משמעותי באמת בקבוצה עד שלא יעלה מהספסל. וגם אז זה יסתכם במשהו שעד הנכדים כבר אשכח.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
31 ביולי 2018 22:42

גם אני כמו רוב אוהדי יוסטון לא יודע כל כך איך לאכול את זה. ברור שימיו כבר מאחוריו והגנה אף פעם לא היתה לו. מצד שני, במחיר כזה נותנים לך תיקח. סרטן בחדר ההלבשה? אי מאמין שכריס פול יסדר את העניינים. רוב הסיכוי שלא יצא מזה כלום אבל מי יודע, יש סיכוי שמשהו טוב יקרה. בכל מקרה יוסטון חייבת להמר

דובי
דובי
31 ביולי 2018 22:57

אם אתה לא בטוח איך אוכלים את זה שים את זה בצלחת של מלו. פירור לא יישאר.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
1 באוגוסט 2018 7:49
Reply to  דובי

חחח
יש לו תחרות עם החבר השמן שלו מאוקלהומה, רימונד פלטון. עוד אחד ששיחק אצלכם

דובי
דובי
1 באוגוסט 2018 8:44

בוא נגיד שאם הייתי טקסני עם בת סטייקית נאה הייתי סוגר אותה מאחורי סורג ובריח

אפלטון
אפלטון
31 ביולי 2018 23:53

תודה רועי,
אני מהמעטים שחושבים שזה יכול לעבוד, הגנתית והתקפית.
לבזדלק תהיה צלחת מלאה אבל נראה שהקבוצה כולה מבינה שהכי חשוב זה תקשורת. גם בצד המנטלי וגם המקצועי על המגרש.
כרמלו יעלה בחמישייה כ-3, והוא בהחלט יהיה שנמוך על אריזה.
השאלה אם הפלוס שלו בהתקפה (למי שחושב שזה פלוס על אריזה, ואני כן), יעלה על המינוס הברור בהגנה.
יוסטון יודעים שהגנה זה המפתח, ואם התיאום והתקשורת תעבוד, הארדן וכרמלו לא יהיו חסרונות משמעותיים כמו שנראה. בהגנה כזו האיטיות משחקת תפקיד פחות משמעותי ופחות רודפים אחרי שחקנים, אלא שומרים עליהם באחד על אחד. גם הארדן וגם כרמלו לא רעים בהגנה אישית.
גם בהתקפה, כרמלו עדיין אחד השחקנים המוכשרים התקפית שיכולים לייצר לעצמם באחד על אחד (בניגוד לאריזה), שזה בדיוק המשחק שיוסטון כופה על הגנות היריב.
איך שלא יהיה, להתעלות על העונה שעברה יהיה קשה, כי מדובר על העונה הרגילה הכי טובה בהיסטוריה של המועדון, ואחת העונות ההתקפיות הטובות בהיסטוריה של המשחק.
אבל גם עונה שמגרדת 60 נצחונות תהיה הצלחה גדולה, והאפסייד של כרמלו בפלייאוף יכול להיות גדול מזה של אריזה.
שוב גם כאן, לצפות שהרוקטס ינצחו את הווריורס זה מוגזם, אבל הגעה לגמר המערב תהיה בהחלט הצלחה בליגה המעוותת שקיימת היום.

קורא ותיק
קורא ותיק
1 באוגוסט 2018 1:07
Reply to  אפלטון

אתה מוזמן לצפייה של הסדרה בין okc ליוטה.
שים דגש על מלו,ואיך שכל התקפה של יוטה הם פשוט תקפו וטחנו את מלו התקפה אחר התקפה בשיטתיות מעולה
עד שפשוט לא ניתן היה לשחק איתו.
קאפלה לא יכול לחפות גם על הארדן וגם על מלו

אפלטון
אפלטון
1 באוגוסט 2018 1:18

הוא כן, אם זה אחד על אחד, וזה היתרון הגדול בשיטה ההגנתית של יוסטון.
מניח אגב שתהיה רוטציה ששמה את הארדן ומלו פחות ביחד, גם בגלל ההגנה, אבל לא פחות כדי לאפשר להם להתבטא יותר בהתקפה.
ז"א שפול ומלו ירדו מוקדם יחסית ברבע הראשון ויכנסו כשהארדן נח בתחילת השני עד אמצע הרבע ואז יסיימו שוב ביחד עם החמישייה הפותחת. דבר דומה בחצי השני.
דאנתוני עשה עבודה מצויינת בחפיפה הזאת בעונה שעברה עם פול והארדן, ועכשיו תהיה לו עוד קצת עבודה כשפול ומלו יצוותו ביחד.

קורא ותיק
קורא ותיק
1 באוגוסט 2018 1:38
Reply to  אפלטון

מסכים איתך שבהתקפה לפחות על הנייר זה יכול לעבוד אבל שוב ההגנה של מלו היא עד כדיי כך גרועה שאי אפשר להשאיר אותו על המגרש.
אני לא מבין למה אתה חושב שההגנת אחד על אחד שלו היא טובה.
שוב,כדאי שתראה את הסדרה ותשים לב שכל התקפה הם פשוט חיפשו את מלו בסוויץ' כל התקפה.בפלייאוף זה לא מחזיק מים עונה סדירה ניחא

אפלטון
אפלטון
1 באוגוסט 2018 2:44

הגנת האחד על אחד של מלו היא סבירה במקרה הטוב, כשאני מאמין שיחד עם תיאום ותקשורת אנחנו ניתקל במקרה הטוב.
לגבי הסדרה שאתה מדבר עליה, ההגנה של אוקלהומה היתה פשוט לא מתואמת, ואף אחד לא עזר לשני. יוטה ממש לא שיחקו בידודים ומיסמצים, אלא הניעו כדור עד שההגנה של אוקלהומה התפרקה בגלל חוסר תיאום ותקשורת, בדיוק הנקודות החזקות של יוסטון.

לגבי הפלייאוף, אין ספק שאריזה מגן טוב בהרבה, השאלה אם מלו יוכל לחפות על זה בהתקפה, שם אריזה היווה נק' חולשה, לצערנו בדיוק מתי שהיה צריך אותו כווטרן עם נסיון אליפות.
האפסייד עם כרמלו לדעתי גבוה יותר, למרות שהסיכונים גבוהים יותר.
וכשחושבים שהוא מגיע בשכר מינימום, אז בכלל אלמנט העלות מול תועלת פוטנציאלית מוטה לחיוב

Smiley
Smiley
1 באוגוסט 2018 7:27

ליוסטון אין ברירה בגלל העזיבה של אריזה ומבה-מוטה. הם צריכים שחקן כנף וכרמלו עדיין ענה להגדרה (בטח במחיר המצחיק שהוא מגיע).

אני מאמין שפול יצליח לשמור אותו בעניינים, ולדעתי גם כרמלו מבין שמעמדו בקרשים.
יוסטון לא יצליחו או יפלו על ההחתה הזו. הם עדיין יהיו תלויים בבריאות של פול.

רפיקי
רפיקי
1 באוגוסט 2018 10:58

אני חושב שכרמלו ליוסטון יעשה טוב רק ללוחמים

אוהד ס"א
אוהד ס"א
1 באוגוסט 2018 14:14

יוסטון הביאו את כרמלו למטרה אחת. לנצח את הלוחמים ולקחת טבעת.
בשביל שזה יקרה צריכים לקרות הדברים הבאים:
א. כרמלו צריך להיות מוכן להיות אופציה 4 או 5 בהתקפה
ב. לא לעשות בידודים אלא להפוך לקאץ' אנד שוט
ג. להיות מוכן לעלות מהספסל
ד. צריך לדעת להחביא אותו בהגנה
ה. אסור לו להרעיל את חדר ההלבשה
ואם כל זה לא מספיק, אז דאנטוני צריך לרווח את הרוסטר ולתת מנוחה לכוכבים שלו, אחרת זה יתמוטט שוב (כמו תמיד).

אתם תגידו לי מה הסיכוי שזה יקרה,
אלא אם כן, בוגי יאכל את הלוחמים מבפנים.

ADISU
ADISU
1 באוגוסט 2018 19:34

הכל טוב ויפה אם רק מר מלו יבין היכן בשלב בקריירה הוא נמצא.
אם יבין ויקבל על עצמו את היותו שחקן משלים מהספסל אז יוסטון אולי תרוויח מזה.
אם לא?
המצב יהיה גרוע מאשר באוקי סי!

נ.ב-מהיכן הקטע שכריס פול הוא מנהיג?
הוא לא מנהיג ולא נעליים,ראינו אותו בימיו בקליפרס ליד די-ג'יי וגריפין שכל מיץ הזבל יצא בעונה שעברה.
חוץ מזה אנחנו נראה שוב פציעה של פול באיזשהו שלב בפליאוף..זה הרי מסורת מכובדת שלו.

תומר השני
תומר השני
2 באוגוסט 2018 21:20

לא הברקה ולא פיצוץ האמת איפשהו באמצע יש לי הרגשה שהשנה יוסטון לא יצליחו עם הסגל הנוכחי להגיע לגמר המערב