מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1. האתר מחפש כתב לפוטבול NFL לעונה הבאה

גיא נאלץ להפסיק את הכתיבה ולהצטרף אלינו רק בתגובות. אנחנו מחפשים גולש החי ונושם פוטבול אמריקאי שיעזור ביומני פוטבול שבועיים. החלטנו שאין צורך בפריוויו ובסקירה שבועית של כל המשחקים, אלא – במקום – 'יומן משחקים' שיופיע ביום ראשון בבוקר ויתרכז רק במשחקים החשובים ביותר. 3-4 משחקים עיקריים. יומן שני יופיע ביום שני והוא יהיה 'יומן תוצאות'  – שוב, כיסוי מהיר וכללי של המשחקים העיקריים.

המתנדב יוכל לעשות את שני היומנים, או להתחלק איתי כשהוא עושה 'יומן משחקים' ואני עושה 'יומן תוצאות'. מלבד המשחקים היומנים יכללו דברים חשובים ועיקריים שקרו באותו שבוע.

נא להתקשר אלי, מנחם לס, ב-meless1937@gmail.com

,usv

2. לברון בראיון ראשון מאז הודיע 'לייקרס'

ראיון 1 על 1 עם ריצ'ל ניקולס המפורסמת מ-ESPN. תרגום של גוגל, וגל מאל איי

לברון ג'יימס אומר שכל השחקנים החופשיים שהוחתמו בלוס אנג'לס לייקרס מאז שהתחייב לקבוצה – ראג'ון רונדו, לאנס סטפנסון, ג'וואל מק'גי ומייקל ביזלי – חולקים קשר משותף. "הם מעין נרקומנים של כדורסל," וכי איכות צריכה להגדיר אותם יותר מאשר המוניטין והשטויות  שלהם  בחדר ההלבשה.

"יש לנו רק בחורים שאוהבים לשחק כדורסל", אמר ג'יימס לרייצ'ל ניקולס מ- ESPN, כחלק מראיון רחב היקף שנערך ביום שני בפתיחת בית הספר על שמו באקרון אוהיו. "בסופו של יום, בחורים שאוהבים לשחק בכדור, וזה מה שהם עושים כל יום, אני אוהב את זה, אני אוהב את זה, ואני חושב ש [רוב] פלינקה ומג'יק [ג'ונסון] אוהבים את זה גם כן, בגלל זה הם עשו את החתימות, והביאו את לאנס ואת ג'אוואל ואת ביז ואת רונדו. הם בחורים שבכל יום שהם מתעוררים הם חושבים על משחק הכדורסל, ו – כל השאר הוא משני.

אנחנו מצפים ומוכנים לכל האתגרים. ואני מתכוון, גבות תמיד הולך להיות מורמות כאשר השם שלי מעורב בכל מקרה. אז זה אפילו לא צריך להיות מפתיע".

ג'יימס שיבח בראיון שוב ושוב את פלינקה, המנהל הכללי של הלייקרס, יחד עם ג'ונסון, נשיא הקבוצה ובעלת הלייקרס, ג'ני באס, על ניהול הפרנצ'ייז שהוא מקווה להחזיר לתהילת העבר שלו.

"אני פשוט מרגיש כמו בשלב זה בקריירה שלי, האולטימטיבי בשבילי, בדיוק כמו כאשר הלכתי למיאמי – כולם זוכרים שהצטרפתי ל- superteam, אבל אם אנשים מסתכלים על זה, אני חושב מיאמי היה 35-47 שנה לפני שהצטרפתי לקבוצה הזאת", אמר ג'יימס.

זיכרונו של ג'יימס קצת מטעה אותו. ההיט סיימו במאזן 47-35 לפני שהוא הצטרף אליהם ו 58-24 בעונה הראשונה שלו במיאמי, אז הפסיד בגמר ה- NBA. המאזן של הלייקרס היה 35-47 בעונה שעברה והקבוצה לא העפילה לפלייאוף מאז 2013, אחרי 16 אליפויות בעבר. ג'יימס אמר שהוא מצפה לאתגר.

"אני אוהב את האתגר של היכולת לעזור לקבוצה להגיע למקומות שהם לא היו די הרבה זמן," הוא אומר. "ברור שהלייקרס לא עשו את הפלייאוף כמה שנים, אבל ארגון הלייקרס וההיסטוריה שלו עושה התאמות שם עם כל הגדולים. אתה יכול להסתכל על דאלאס קאובויז, על ניו אינגלנד פטריוטס, אתה יכול להסתכל על מנצ'סטר יונייטד, בוסטון סלטיקס – אלה הם מועדונים היסטוריים, וכדי שאוכל להיות חלק מזה, אני חושב שזה מהלך גדול לא רק בשבילי אלא גם בשביל המשפחה שלי וגם על ההיסטוריה של הכדורסל בכלל".

ג 'יימס, שיחגוג בדצמבר יומולדת 34, נכנס לעונה ה- 16 שלו. הוא זכה בשלוש אליפויות והגיע לגמר ה-NBA תשע פעמים, כולל רצף מתמשך של שמונה שנים.

האם הוא מרגיש כאילו הוא מקריב שנה כדי לשחק עם צוות של כדורסלנים מזדקנים וכאלה עם ליבה צעירה וחסרי ניסיון?

"אני אפילו לא מסתכל על זה ככה כי אני לא מרגיש שזה הולך להיות אחת השנים האחרונות שלי," אומר ג'יימס. "זה עוד נתון סטטיסטי. להיות הרבה סביב הילדים שלי, זה נותן לי עוד ועוד זמן בנעוריי.

"אז אני לא מרגיש שזו אפילו שנת בנייה עבורנו, יש לנו הזדמנות לעשות משהו שאנשים רבים לא חושבים שאנחנו יכולים לעשות, ואנחנו אוהבים את הרעיון שזה עוד שנה של בנייה מחדש, זה יניע את החבר'ה שיש לנו בכל מקרה".

הוא נדרש מאוחר יותר במהלך מסיבת עיתונאים לספק תחזית לגבי הלייקרס בשנת, 2018-19 בסיבוב הראשון שלהם יחד.

"מה הציפיות שלי לקבוצה? אין לנו כרגע, אבל אנחנו בהחלט נהיה טובים יותר מאשר בשנה הקודמת", אמר ג'יימס. "אני חושב שיהיו חודשים שבהם אנחנו באמת טובים, יהיו חודשים שבהם לא נהיה כל כך טובים, וזה פשוט בא מתוך היכרות".

הוא גם פירט מה הוביל אותו להכרזתו ב- 1 ביולי: "עשיתי את בדיקת נאותות אחרי העונה על היתרונות והחסרונות של הרבה צוותים שונים, כולל Cavs, כולל פילדלפיה, כולל יוסטון ולוס אנג'לס," אומר ג'יימס. "זה לא היה כל כך מהר. אחרי שדיברתי עם המשפחה שלי יותר מכל אחד אחר, הרגשתי שזה הצעד הבא במסע שלי".

הוא הוסיף, בנושא העיתוי למראיינת רייצ'ל ניקולס: "אני רק בנקודה שבה אני יודע מה אני רוצה, מה אני אוהב … לא היה צורך בדרמטיות של מסקנה מתמשכת. פשוט תסתכלו עליה, איך שהיא".

עם זאת, ג'יימס הודה שזה "מוזר" לזהות אותו כ- לאחר הכרזה על החלטתו לפני כמעט חודש. הוא פירט את הקבוצות האחרות שבהן שקל, כולל יוסטון וה-76 סיקרסרס "בהחלט חשבתי ארוכות וקשות על האפשרויות לעמוד ליד בן [סימונס] ו ג'ואל] אמבייד או לצד [ג'יימס] הארדן וכריס [פול]", הוא אומר.

3. ג'סמין רובינזון עושה לנו הכרה עם אנג'ל דלגדו

דוגמא של שחקן שליגת הקיץ סידרה לו חוזה 'TWO-WAY' עם הקליפרס. הוא יתחיל לשחק באאוגה קליינטה אוף אונטריו, קבוצת ה-G של הקליפרס, ומשם יעבור לחילופין לקבוצה הראשונה.
מי הוא דלגדו?
יליד הרפובליקה הדומיניקנית, בן 23, 2.09 מ' ושוקל 110 ק"ג

בואו נראה:

הקריירה בקולג' היתה 4 שנים בסיטון הול שם קלע 12.1 נק' עם 11.6 ריב' בשנת הסניור שלו.  המשחק המפלצתי שלו היה במרץ' מדנס כשקבר 24 נק' עם 23 ריבאונדים נגד קנזס בשנת הסניור שלו.

הוא הוביל את ה-BIG EAST בשנתיים האחרונות בסלים, ואת ה-NCAA כולה בריבאונדים בשנת הסניור שלו.

איזה שחקן הוא?
אין שאלה שהוא קודם כל שחקן התקפה למרות שהיו לו כמה משחקי הגנה מפלצתיים. הוא מרגיש נוח בצבע, וכשנחוץ ישנה לו מסירה טובה מאד לפרימטר. הוא הסנטר הקלאסי שאנחנו מכירים מהעבר ההולך ונעלם, זה שעומד עם הגב לסל ועושה הרבה נזק משם. יש לו את היכולות לשחק עם הפנים לחסל וייתכן שהקליפרס יעבדו עליו כמס' 4 כי הוא נמוך במקצת על מנת לשלוט בצבע נגד הקאזענס והאמבידים של העולם.
למרות שהוא שחקן בינוני בהגנה הוא ריבאונדר מצויין שבשנת הג'וניור שלו סיים עם 13.1 קרשים ממוצע בביג-איסט הפיזי.
הוא קלע  בסיטון הול ב-4 שנים 54% מהקו, אבל הוא השתפר שם מאד מ-39% שהתחיל עד ה בשנתו הרביעית.62%
למעשה, יש דמיון רב במשחקו לבלייק גריפין ויש להם אפילו גוף דומה. הוא לא מעופף כבלייק אבל יש לו מספיק אקספלוסיביות כדי להרים גבות.

כמה עובדות עליו:

  • He is now the 2nd native born Dominican to play in the NBA (Al Horford)
  • Was awarded the Kareem Abdul-Jabbar Award, naming him the nation’s best center
  • Played for the Dominican Republic in the 2017 FIBA AmeriCup, alongside Karl Anthony Towns
  • He was rookie of the year in the Big East for the 2014-15 season
  • Won the Haggerty Award for the 2016-17 season as the best player in the New York area
  • You can follow him on Twitter here

מוזר כיצד שחקן ברמתו לא נבחר בדראפט. ייתכן שהקליפרס מצאו בו מן GEM שיתפתח לדבר די רציני!

4. לארי בירד עונה לשאלה עם מי היה מעדיף לשחק, קובי או לברון

 

5. הרוקטס רוצים את קנת' בזמור

הרוקטס מכינים חבילה שתעניין את ההאוקס ובראשה ריאן אנדרסון. כן? הם יהיו מעוניינים בשנתיים שנשארו לו כשמחכים לו 41.7 מיליון לאסוף, ללא אופציות לכאן או לכאן? אבל גם לבזמור מחכים 37.3 מיליון לשנתיים, עם אופציה לשנה האחרונה.

גם הפליקנס מעוניינת בבזמור אבל אטלנטה לא מעוניינת בסולומון היל כחלק מהדיל.

6. הדפקט דניס רודמן עם בדיחות איומות ב-ROASTING של ברוס וויליס (למה נותנים לו את הבמה? דפוק על כל הראש)

 

 

 

7. אני לא הולך לתרגם את כל הבולשיט הזה. אז סתם העתקתי מ-ESPN


The memes and the jokes wrote themselves. Shortly after LeBron Jamesannounced he would sign a four-year, $153 million deal with the Los Angeles Lakers on Sunday evening, his longtime ear-whisperer, Lance Stephenson, agreed to become his teammate.

Then came a deal with JaVale McGee, who'd been reimagined as a rim-protecting alley-ooper with the Golden State Warriors after spending much of his career one wrong move away from Shaquille O'Neal's lowlight reel.

And on Monday, the coup de grace: One of the only point guards in the league whose shot is as fluky as Lakers youngster Lonzo Ball, who shot 36 percent from the field and just 30.5 percent from behind the 3-point arc last season, arrived with the famously prickly Rajon Rondo (46.8 percent FG, 33.3 percent 3-pointers).

Everything you thought you knew about the type of cast James preferred to play with — good shooters to stretch the floor around him, high basketball IQ veterans who could match wits with him — suddenly seemed off.

Just what in the hell were the Lakers doing?

Here is the answer: exactly what James and Lakers president Magic Johnson planned when they met for more than three hours on the first night of free agency. According to multiple sources within the Lakers and close to James, this is the rollout of a plan Johnson outlined for James the night of June 30 at James' home. The subsequent deals, which sources say James has consulted on but have been executed at Johnson and Lakers general manager Rob Pelinka's direction, follow this vision.

It may seem like an unconventional plan, considering current trends. It may be a plan that takes time to come together, especially early in the season, when new habits will be tested. It may, in fact, be a plan that ultimately fails.

But the Lakers are indeed attempting to chart a new course for James' Lakers future, one that is vastly different from the style of basketball he played with the Cleveland Cavaliers.

"Unlike most free agents changing teams, LeBron is arriving with the Lakers as an all-time great," a source close to James said. "He doesn't have pressure to prove anything. He wants some changes, and he can afford to let the process breathe."

The Cavs were a team of specialists — many of them shooters — who were placed around the league's ultimate Swiss Army knife. But at times, especially during the playoffs, it did feel like James was playing 1-on-5 and needing to play 48 minutes because he was the team's only true creator and playmaker.

Cleveland also prioritized shooters and offense-minded players ahead of defenders and steadily sunk in the defensive rankings over the past three seasons, bottoming out as the No. 29 defensive efficiency team last season. This became a liability at times, particularly against the juggernaut Warriors.

What Johnson pitched to James was a team stocked with tough-minded playmakers like Stephenson and Rondo who could free up James to finish in the lanes and from the post, rather than having to create the lion's share of the offense himself. Rondo and Stephenson are also defensively versatile, as their length enables them to be effective defenders in switches. That also follows with the talents of the 6-foot-6 Ball, who showed the ability to be an elite rebounder and defender for a guard in his rookie year.

"I know some people are rolling their eyes, but I like what the Lakers have done," a rival Western Conference executive said. "You can find shooters. They've taken some in the last few drafts. Playmakers matter and are harder to find."

None of this is to say that the Lakers are content being the second-worst 3-point-shooting team in the league (35 percent), as they were last season. Or that adding a group of non-shooters with excess baggage will fix any of that.

The hope is that adding playmaking and playing at a fast pace mitigates some of those inefficiencies. Last season, according to Second Spectrum, the young Lakers played at the third-fastest pace in the league (102.6 possessions per 48 minutes) and averaged 22.6 points per game in transition, trailing only the Warriors.

No team with LeBron James has even ranked in the top 10 in pace of play in his career. But last season, James made the second-most transition buckets in the NBA (185) behind only Russell Westbrook, according to Second Spectrum. James also was one of two players to record 400 transition points, along with Westbrook.

The Lakers hope there is a synergy in those skill sets somewhere.

The other key to this new vision for James and the Lakers is a recognition that his game will need to change as he ages over the next four years.

James, who will turn 34 in December, had studied the careers of all-time greats such as Kobe Bryant and Michael Jordan and noted how they moved from the wing to the post as they approached their mid-30s. Bryant, for example, averaged 5.5 post-ups per game in his age-36 season in 2014-15 (most among guards) and 2.9 post-ups per game in his age-37 season (still fifth-most among guards).

James' play in the post has ebbed and flowed over the past decade. He has developed his skills playing there but has always been pulled to operating from the perimeter, where he's more comfortable and where his teams often need him.

If there is one person who could understand and relate, it is Johnson, a 6-foot-9 point guard who once started an NBA Finals game at center.

Playing more like Bryant and Jordan will take time and patience, and James told Johnson that some habits will be hard to break, sources said. But James knows playing more inside and yielding some control of the ball is important as he ages and his athleticism starts to fade. At 6-foot-8, 260 pounds with great vision and passing skills, he may be better equipped for success than the smaller Jordan and Bryant.

Beyond James' role, the Lakers realize they have a young team and see adding Rondo as a key piece to provide leadership besides James. The Lakers noticed an immediate impact when Isaiah Thomas joined the team last season (ironically, after a trade from James' Cavs). His veteran presence had an effect on all their young players and reinforced what the coaches had been preaching. Coach Luke Walton would often compliment Thomas for mentoring the young players. The Lakers are hoping it will be the same with Rondo, who also acts as an insurance policy on Ball, who missed 30 games with injury last season.

The Lakers also have several moves left to play, including a pursuit of Kawhi Leonard via trade. All parties agree they need more shooting, and those types of moves may be coming.

July plans often go up in smoke during the grind of a season. But James is absolutely on board with these unexpected transactions as hints of a rather different-looking No. 23 emerge for next season.

8. היום לפני 42 שנה: רץ קובני SMOKES THE FIELD בריצת 800 מ'

אלברטו חואנטורנה – נראה יותר כפולבק בפוטבול מאשר רץ באולימפיאדה – עשה היום לפני 42 שנים היסטוריה כשניצח את ה-400 מ' באולימפיאדת מונטריאול, ועם ניצחונו ב-800  חמישה ימים לפני מ' הפך לראשון בהיסטוריה את הדאבל 400/800. טובי הרצים למרחקים בינוניים ניסו את הדאבל ונכשלו:  מל שפרד ב-1908, טד מרדית' ב-1912, ארת'ור ווינט ב-1948, ומל ווייטפילד ב-1948 וב-1952.

65,000 צופים עודדו אותו באותו יום. שלושה אמריקאים היו לפניו עד הישורת האחרונה ובראשם פרד ניוהאוז מבאטון רוז'. עם 50 מ' לסיום אלברטו הגיע לניוהאוז, וגופו הגדול (1.90, 90 ק"ג)

נשאו במומנטום אדיר קדימה. הוא חצה את קו הסיום ב-90 ס"מ לפני ניוהאוז בזמן מצויין של 44.26 שנ'. הטלוויזיה הקובנית צרחה:

El Caballo (the horse)" עשה זאת!!!"

ניוהאוז היה בטוח שבסוף הוא מנצח אבל לפתע האוויר – חוסר האוויר –  בגד בו. מכסיקו סיטי היא MILE-HIGH ורק  במקצים קצרים מאד האוויר הדליל וכוח המשיכה הקטן עוזרים".

עשו מאלברטו 'אליל'. "הוא לא אלוהים והוא לא אליל. הוא פשוט רץ טוב מאד!" אמר ניוהאוז כשהוא מתחיל לארוז בדרכו חזרה הביתה.

שנה אח"כ הוא שבר את השיא העולמי ב-800 בזמן 1:43.44 דק' במשחקי הסטודנטים  בסופיה.

בסיום הקריירה הוא שימש בתפקידי מפתח במחלקת הספורט העליונה של קובה. נשוי עם 5 ילדים.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
54 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידן
עידן
1 באוגוסט 2018 4:20

אם הרוקטס משיגים את בייזמור הם שוב חזק בעניינים.
כרמלו צריך לרדת לסקנד יוניט כשבייזמור וטאקר יהיו הפווארדים הפותחים ואניס ואנתוני מהספסל

דובי
דובי
1 באוגוסט 2018 9:05
Reply to  עידן

בייזמור בחמישייה זה שיחוק. הוא השלוש סולידי המושלם בתוך קבוצת האגואים הזאת.
מלו בהתאם לא יינזק מהמעבר לעמדה 4. הבולי באסקטבול מתחת לטבעת תמיד היה חביב עליו, ואני מאמין שנשארה לו מספיק ניידות כדי להגיע עד הקשת אם ירצה. ד'אנטוני בטוח יצליח לתפור בשבילו משהו.

בעצם, חמישייה של פול, הארדן, בייזמור, מלו וקאפלה היא ראויה מאוד, ועם גורדון וכמה חתיכות משלימות מהספסל זה יהיה ממש נחמד.

אסף
אסף
1 באוגוסט 2018 11:40
Reply to  דובי

ועל הדרך גם להפטר מהעצם בגרון העונה לשם ריאן אנדרסון….

עידן
עידן
1 באוגוסט 2018 4:32

בקשר לגיא אני מקווה שלא קרה משהו רציני אלא רק עומס או תחושת מיצוי.
הפריוויואים והכתבות של גיא לפני תחילת עונת 2016 הכניסו אותי לענףשבסיומה של אותה עונה היה את הסופרבול המטורף עם הקאמבק האדיר של הפטריוטס מול הפלקונס.שנה שעברה הזכייה המרגשת של האיגלס ועכשיו אני עומד להתחיל עונה שלישית בזכות גיא בתקווה לאליפות של רודגרס והפקרס

בלתי חסים
בלתי חסים
1 באוגוסט 2018 8:57
Reply to  עידן

גיא נעלב. חבל אבל לא נורא.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
1 באוגוסט 2018 13:35
Reply to  עידן

+ מיליון. גיא מאוד חסר. התרומה שלו לאתר היא פרייסלס, גם בעומק של התכנים, גם באיפוק והשיקול, גם בהומור.

נ.ב. וגם באספקט הקולינרי – דיבורים על נקניקיות והימורים על בורגרים 🙂

IDO
IDO
1 באוגוסט 2018 4:58

לגיא – לוקח שנים לפתח קהילה. כל מה שעשית יירד לפח אם לא תמשיך ותייצר לך יורש. פעם בשבוע סיכום מחזור מספיק בהחלט.

אני עושה את זה עם הטניס בלי להיות חלק מצוות האתר. אני בטוח שמנחם יישמח לסידור דומה אתך.

p
p
1 באוגוסט 2018 6:34

ממש מקווה לחזרה של גיא.
הכתבות שלך תמיד היו מעולות ומשעשעות. האתר לא אותו דבר בלעדייך!!!

בלתי חסים
בלתי חסים
1 באוגוסט 2018 9:02
Reply to  p

האתר נפלא

Kidd
Kidd
1 באוגוסט 2018 10:08
Reply to  p

גיא – הסיכומים שלך היו הטובים ביותר שניתן לקרוא בעברית.
תודה עליהם, באסה שאתה מפסיק 🙁

Cruv Memula
Cruv Memula
1 באוגוסט 2018 6:43

כל מי שמבין בNFL ויש לו זמן, מפסיד אם לא יקבל כאן במה. אתר למופת.

הערבי
הערבי
1 באוגוסט 2018 8:01

תומפסון נתן לגרין בוקס בפנים (גרין נשאר עומד) במסיבה ב. ל. א אחרי טקס espys לברון ודוראנט הפרידו.
לפי הדיווח גרין התנצל בפני תומפסון על העבירה ההיא בגמר תומפסון לא קיבל אותה וכאשר גריו ניסה שוב להתנצל הוא קיבל בומבה לפנים

https://bleacherreport.com/articles/2788804-jason-mcintyre-tristan-thompson-punched-draymond-green-outside-la-club

עידו גילרי
עידו גילרי
1 באוגוסט 2018 8:21
Reply to  הערבי

TT אידיוט, אבל בערך 80% מהשחקנים בליגה מעריצים אותו עכשיו.

אסף
אסף
1 באוגוסט 2018 11:39

כנראה שאתה צודק עידו… גרין די דורש את זה עם ההתנהגות שהופכת להיות די מאוסה שלו על המגרש.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
1 באוגוסט 2018 9:51
Reply to  הערבי

לא הייתי מתעסק עם tt במכות. הבנאדם שור

רפיקי
רפיקי
1 באוגוסט 2018 14:51

גם על קרב עם דריימונד הייתי מוותר

ברוך רובין
ברוך רובין
1 באוגוסט 2018 12:06
Reply to  הערבי

said one source who attended the party. 'But, to be honest, it wasn't really a punch. It was more like a shove.'"

התקשורת מוציאה מפרופרציה בכותרת. והאמת חייבת להיכתב אם ייתנו לגרין איזה אגרוף או מכה מלוכלכת כמו בעיטה למפשעה אני יותר מאשמח לא אוהב את ההתנהגות של הבחור.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
1 באוגוסט 2018 8:11

תודה רבה מנחם, ביזמור בהחלט יועיל לרוקטס

הייט אשברי
הייט אשברי
1 באוגוסט 2018 8:25

במה קשור האויר הדליל בגבהי מקסיקו סיטי לאולימפיאדת מונטריאול 76 ?

אשטון קוצ'ר
אשטון קוצ'ר
1 באוגוסט 2018 8:43

תאוריית הכאוס

פאקו
Admin
1 באוגוסט 2018 8:34

חואנטורנה, איזה אגדה. זוכר את הקרבות שלו מול מייק בויט.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
1 באוגוסט 2018 13:36
Reply to  פאקו

+1

סוסמעץ
סוסמעץ
1 באוגוסט 2018 18:04
Reply to  פאקו

בול

הייתי רץ עם אח שלי בקיבוץ… 🙂

אני מייק בוייט, והוא חואנטורנה. ותמיד הייתי מפסיד

רצים שהיו לאגדה

יהודה ב"ד
יהודה ב"ד
2 באוגוסט 2018 12:42
Reply to  פאקו

חואנטורנה!
ואם כבר מזכירים ספורטאים קובנים גדולים צריך להזכיר שלפני כמה ימים מלאו 25 שנה לשיא של חאווייר סוטומאיור.
ויש לקובה גם את מסורת אגרוף נהדרת (תיאופיליו סטיבנסון, סאוון) ובייסבול מצויין.
אומת ספורט גדולה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
1 באוגוסט 2018 9:52

השיקוץ זונת תשומת לב שאין דברים כאלה.
מס' 1 בהיסטוריה לדעתי. לא בספורט, בהכל

שמעון טבדי
1 באוגוסט 2018 9:57

חחחח הרגת אותי. לגמרי נכון

דה שוט
דה שוט
1 באוגוסט 2018 10:17

+ 100
לי צרמה במיוחד תצוגת ההטבעות במשחק של הבן שלו. נרקיסיזם פסיכי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
1 באוגוסט 2018 10:31
Reply to  דה שוט

+1

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
1 באוגוסט 2018 11:55

אשך ,אל תהיה מנייק העלבת את הזונות,תזהר,תחטוף תביעת METOO
הפלול הוא שרמוטת תשומי,הוא כלכך שרמוטי ,שאחרי ששמע שהוצאנו קן בובות וודו עליו,שלח ל-ללל מכתב תודה, עם מקצה שיפורים ורעיונות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
1 באוגוסט 2018 19:04

צודק

ירון
ירון
1 באוגוסט 2018 10:00

מה עם השמועות שקובי עושה קאמבק לאליפות 6?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
1 באוגוסט 2018 10:34

אחלה מעורב, תודה רבה.
לא מפתיע שהציפור מעריכה את קובי יותר מכולם. יצר התחרותיות של שניהם הוא משהו בלתי נתפס, על גבול ההפרעה נפשית (אבל איזה מזל יש לנו שיש שחקנים עם הפרעה כזו…)

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
1 באוגוסט 2018 13:37

זה ראיון מאוד ישן

E.C
E.C
1 באוגוסט 2018 10:38

גיא, אתה אלוף ותודה על הפריויואים והכתבות.
אין הרבה ישראלים שמבינים בזה כמוך, כבוד.

אחלה מעורב מנחם, מעניין מה יצא עם יוסטון ובאזמור.

היה יפה לראות את בירד מדבר, תודה על הקישור. מדבר יפה, מכבד, חכם, רהוט… lebron good by far?
מעניין!

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
1 באוגוסט 2018 10:43

כנראה שאטלנטה שמעה על ההשבתה של החד קרן ונבהלה, כי הסגל שלהם אחרי הטרייד הזה יהיה מחפיר פילדלפיה

Berch
Berch
1 באוגוסט 2018 12:09

לא הבנתי…. אלברטו חואנטורנה חותם ביוסטון על חוזה ווטרן מינימום ?

Berch
Berch
1 באוגוסט 2018 12:11
Reply to  Berch

ומנסה לגרור חבר שחולה על פוטבול שינסה לתת ידו בכתיבה…. נראה מה יהיה

Ori88
Ori88
1 באוגוסט 2018 13:04

זוכר טוב מאד את חוונטורנה מקובה. איזה אתלט !
לשלוט ב – 400 ו – 800 – זה לא קיים יותר

תודה רבה על המעורב, מנחם

אבי
אבי
1 באוגוסט 2018 13:09

נראלי סטיבן אדאמס בונה עכשיו פסל לטריסטן תומפסון

עידו גילרי
עידו גילרי
1 באוגוסט 2018 13:12
Reply to  אבי
אבי
אבי
1 באוגוסט 2018 13:11

יש לדריימונד גרין מזל שתומפסון זה לא בובי פורטיס

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
1 באוגוסט 2018 13:39

אתם מדברים על האגרוף או דחיפה ש TT נתן לגרין אבל לא על זה שזו היתה מסיבה סגורה בה כל "האויבים בנפש" האלה היו ביחד?
לברון, KD, גרין, TT ועוד רבים וטובים.

רפיקי
רפיקי
1 באוגוסט 2018 14:49

היום כבר אין יריבויות אמתיות, זה נשאר על המגרש
אחרי הסדרה כולם מתחבקים

זה חלק מזה שלשחקנים היום הרבה פחות אכפת

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
1 באוגוסט 2018 15:27
Reply to  רפיקי

נכון, ואח"כ מאשימים את דוראנט ש"בגד" במועדון, שזה דבר די מגוחך
(אם כי אני עדיין מאוד מאוכזב מההחלטה שלו במישור הספורטיבי)

שגיא נאור
שגיא נאור
1 באוגוסט 2018 17:15
Reply to  רפיקי

גם מג'יק ובירד לא היו ממש אויבים מרים מחוץ למגרש.

מנחם לס
מנחם לס
1 באוגוסט 2018 17:58

הם היו חברים בלב ונפש שניפגשו בסתר בקייצים

Ljos
Ljos
1 באוגוסט 2018 17:55

זה באמת בסדר שהקייפייב נפל.

אבי
אבי
1 באוגוסט 2018 14:40

זה בזכות לברון הוא אירגן את המסיבה
כמו את הבית משוגעים שהוא בנה לעונה הקרובה מאז שהוא הצטרף ללייקרס

John
John
1 באוגוסט 2018 15:36

מנחם זו לא הייתה רק עבירה גסה בגמר. בסיום המשחק גרין סרב ללחוץ לתומפסון את היד. הוא פסח עליו והשפילו בלייב. כשנשאל שוב במצעד האליפות גרין ענה שהוא ותומפסון לא 'בנויים מאותו החומר'. וזה רק מה שידוע. דריימונד ידוע כפרובוקטור שגם אומר דברים מזעזעים תוך כדי משחק. כמובן זה לא מצדיק אגרוף (או משהו כזה) אבל תומפסון לא רצה לתת פס רק בגלל שדריימונד בא להתנחמד פתאום עם כולם. גרין אגב בדיוק כמו KG בוחר את מושא הירידות שלו בזהירות. בואו נאמר שכנראה לא היה מתחיל קרב עם ג'יימס (bloodsport) ג'ונסון (האיש 20-0 בקרבות קיקבוקס וmma)

אופיר
אופיר
1 באוגוסט 2018 17:15

שוקל ברצינות לכתוב על פוטבול בעונה הקרובה. לצערי אני אוהד באפלו בילס ולכן רפה הבנה. אדבר עם הסוכן שלי ונבדוק אופציות.

אבי
אבי
1 באוגוסט 2018 17:30

הלוואי באמת שגרין ייפול לידיים של ג'יימס ג'ונסון אפילו סרג' איבקה פחד ממנו

עידו גילרי
עידו גילרי
1 באוגוסט 2018 17:37
Reply to  אבי

גם אשתו לשעבר.

John
John
1 באוגוסט 2018 23:18
מנחם לס
מנחם לס
1 באוגוסט 2018 17:59

תודה לכולם