דיון הופס ליום שני בערב: איזו קבוצת NBA תסיים אחרונה העונה? / מנחם לס

דיון הופס ליום שני בערב: איזו קבוצת NBA תסיים אחרונה העונה? / מנחם לס

איזו קבוצה תהיה החלשה ביותר ב-NBA בעונה הבאה?

 

מחר אחד האייטמים שלי ב'מעורב' יהיה "האוהדים שלצערם קבוצתם תהיה הזנב של הליגה בעונה הבאה". זהו אייטם שנילקח מאחד מאתרי החובבים, וזאת רק דעת הכותב, שהוא אחד מהם.

כמובן שהוא נותן סיבות, אבל זוהי דעתו.

מה היא דעתכם? איזו היא הקבוצה החלשה ביותר העונה, ולמה?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
103 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Mbk
Mbk
30/07/2018 19:54:47

שאלה קשה מאוד
אם הייתי צריך להמר הייתי הולך על אטלנטה הוקס
מועדון בכיוון אחד והוא למטה במדרון תלול

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/07/2018 19:54:59

לא שיש לי מושג קלוש מה יהיה וכו' וגו' (למרות שידוע שהנבואה ניתנה לשוטים, ואני הרי שוטה גדול), אבל יאללה בשביל הספורט: נטס. הם כבר כמה שנים מנסים לתפוס את המשבצת הזו, אולי השנה יילך להם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/07/2018 6:22:17

הם רק משתפרים. נראה לי פלייאוף השנה

דובי
דובי
31/07/2018 6:28:58

משתפרים? איך בדיוק? אלן קראב שתה שייק כישרון בקיץ?

שמעון טבדי
31/07/2018 12:51:13
הגב ל  דובי

חחח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/07/2018 14:59:36
הגב ל  דובי

יש להם אחלה סגל ומאמן טוב. ושום סיבה לטנקינג

Ljos
Ljos
31/07/2018 15:06:23

נכון ונכון, והם גם הדבר הכי קרוב לדף חלק שיש בליגה הזו בדרך לעונת השחקנים החופשיים הבאה עלינו בעוצמה בשנה הבאה, כשאלו שכן חתומים או באופציה הוכיחו שהם מתאימים למערכת. אבל דווקא השנה הזו היא העונה היחידה בערך שיש להם סיבה לטנקינג. עד עכשיו לא היו להם בחירות, שנה הבאה יש להם מקום להחתים בערך את כל הליגה ואת העוזר של סילבר, השנה הבחירה שלהם בידם.

SSS
SSS
30/07/2018 19:56:03

מה שבאמת מעניין זה לאיפה נעלם המגיב פיני מוואלה NBA???
אחרי כמה שנים שלא עקבתי פתאום גיליתי שהוא נעלם מעניין מה קרה ואיפה הוא היום נורא אהבתי לקרוא אותו… —

עידן
עידן
30/07/2018 20:01:21

אטלאנטה הקבוצה החלה בליגה בפער.סקרמנטו נמצאת במערב ששם כל הקבוצות מכוונות פלייאוף(כל שאר 14 הקבוצות במערב) ויהיו לה יותר מפגשים מול קבוצות המערב.עדיין החולשה של אטלאנטה כל כך גדולה שבעונת שיא שלה הם לא יגיעו ל 20 ניצחונות ולכן אלך על אטלאנטה

Berch
Berch
30/07/2018 20:02:48

רציתי להמר על הפליקאנס אבל הם לא בתמונה. ממתי התמונה הזו ולמה יש שם את סיאטל פעמיים ? לקרוע לנו את הלב ????

הולך עם MBK…. יאללה אטלנטה 🙂

אור
אור
30/07/2018 20:54:26
הגב ל  Berch

חחח ראיתי את זה גם

מחליף שמות אובססיבי
מחליף שמות אובססיבי
31/07/2018 9:43:25
הגב ל  אור

גם הג'אז מופיעים פעמיים. 🤔

Dani din
Dani din
31/07/2018 10:47:05
הגב ל  Berch

באמת תמונה מוזרה. חשבון מהיר של שנים:
ניו אורלינס צרעות 2002 עד 2014
סיאטל לפני 2008
שארלוט חתולי בר 2004 – 2014

כלומר התמונה משנת 2004 עד 2008

Berch
Berch
31/07/2018 15:25:53
הגב ל  Dani din

מעולה אתה

פינקי
פינקי
30/07/2018 20:04:53

שאלה מעניינת.
השלוש הגרועות ביותר הן לדעתי אטלנטה אורלנדו והקינגס.
המיקום שלהן תלוי מאוד ברוקיז שהם בחרו.
אני חושב שמבין שלושתם, יאנג יתברר כבאסט, אז אני אלך עם אטלנטה.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
30/07/2018 20:19:41

מצטרף למהמרים על אטלנטה. הגיוני לתת לטריי יאנג שנת התאקלמות בלי יותר מדי ציפיות, אבל אני לא חושב ששנה של 22 נצחונות שבה הוא יפציץ מכל כיוון תשכיל אותו יותר מדי.

הפועל גזר
הפועל גזר
30/07/2018 20:29:17

ממפיס או אטלנטה

אסף
אסף
30/07/2018 21:49:18

ממפיס אם גאסול וקונלי בריאים אזור 10-12 במערב קל.

אליסף גלפנד
30/07/2018 21:55:54
הגב ל  אסף

וכספי כמובן

הפועל גזר
הפועל גזר
31/07/2018 0:28:01
הגב ל  אסף

עם*

אסף
אסף
31/07/2018 7:15:19

בכל זאת קצת לקוי למידה…תודה על התיקון

מנחם לס
31/07/2018 1:15:16

בינתיים אף אחד לא קלע

צביקה
צביקה
30/07/2018 20:34:21

למה לא שרלוט?

שמעון טבדי
31/07/2018 12:50:39
הגב ל  צביקה

כי הבעלים שלהם יכול להחליט שהוא חוזר מפרישה והוא לבדו שובר שיוויון מול ההוקס

אסף
אסף
30/07/2018 20:34:56

הולך על אורלנדו, חושב בניגוד לכמה אחרים פה שטריי יאנג יותר טוב ממה שחושבים

שמעון
שמעון
31/07/2018 6:36:38
הגב ל  אסף

טריי יאנג הולך להיות תותח לדעתי.

יאיר
יאיר
30/07/2018 20:35:03

לא יודע מי תסיים אחרונה בליגה אבל מינסוטה תהיה הכי חלשה במערב.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/07/2018 20:59:17
הגב ל  יאיר

אתה מדבר על קבוצה שעשתה פלייאוף וממשיכה עם אותו הסגל פחות או יותר.

אסף
אסף
30/07/2018 21:25:26

זה אנטי ניחוסון

שמעון
שמעון
31/07/2018 6:36:01
הגב ל  יאיר

מיני תעשה טרייד על באטלר באמצע העונה אם לא ילך טוב ואולי גם אם ילך טוב

אור
אור
30/07/2018 20:54:53

לדעתי אורלנדו.

Cruv Memula
Cruv Memula
30/07/2018 21:12:49

אף אחד לא אמר סקרמנטו?? ראיתם אם הרוסטר שלהם?

עומר שחר
עומר שחר
30/07/2018 21:19:52

שארלוט תסים אחרונה יש שם את ווקר וזהו

שחר בהיר
שחר בהיר
30/07/2018 21:31:28

ברוקלין

Angel Eyes
Angel Eyes
30/07/2018 21:40:20

ברוקלין ללא ספק

דדי
דדי
30/07/2018 21:40:38

מבחינת מאזן – סקרמנטו.

Dr.Faisel
Dr.Faisel
30/07/2018 21:41:42

סקרמנטו עם פחות מ15 נצחונות

אסף
אסף
30/07/2018 21:48:11

מתלבט מאוד בין 3 המזרחיות: אטלנטה,נטס או המג'יק.
חושב שההוקס החלשה ביותר בין השלוש.

אליסף גלפנד
30/07/2018 21:53:38

סיאטל סופרסוניקס יהיו הכי גרועים העונה

אליסף גלפנד
30/07/2018 21:55:01

סתם סתם אטלנטה יהיו

Dor
Dor
30/07/2018 21:56:49

הולך עם הנטס

אליסף גלפנד
30/07/2018 21:58:05

לצערי הרב אני חושב שלמיאמי שלי גם תהיה עונה רעה (מקומות 10-13)

שחר
שחר
30/07/2018 21:58:08

אגב עונה רגילה,
שיאי הנקודות, כמו קארים 38 אלף, זה רק בעונה הרגילה, או כולל גם פלייאוף?

עידו גילרי
עידו גילרי
30/07/2018 21:58:46
הגב ל  שחר

עונה רגילה. האמריקאים תמיד מפרידים.

שחר
שחר
30/07/2018 22:11:39

אז בעצם אין שום שיא מסודר לכמות נקודות מקסימלית. למשל קארים, כמה הוא קלע בקריירה? אני צריך לחבר את שני הנתונים ולהשוות בעצמי? או שזה רשום איפהשהוא

עידו גילרי
עידו גילרי
30/07/2018 22:13:26
הגב ל  שחר

מן הסתם מישהו כבר עשה את זה אבל אין נתון "רשמי" של הליגה.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/07/2018 22:15:39

טוב, אני נאלץ להוריד את הקישור מכיוון שהוא עושה כאן בעיות.

שחר
שחר
30/07/2018 23:08:07

תודה, בעיני זה הסקור החשוב, רק צריך להוסיף את ה ABA, לטובת הדר' ושות'.
אפשר לראות בטבלה את הדומיננטיות של 5 הראשונים.
ההפרש בין הראשון לעשירי הוא 15000 נקודות

שמעון
שמעון
31/07/2018 6:35:04
הגב ל  שחר

צריך לחבר מבאקטבול רפרנס. זה לא בעיה. כל השיאים אגב שהאמריקאים מדברים עליהם זה תמיד עונה סדירה. לא הבנתי את הפיגור הזה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30/07/2018 22:20:16

שאלה טובה. ההימור שלי:
אטלנטה, לא חושב שטריי הוא באסט אבל לא יוכל לעשות יותר מדי לבד.
אורלנדו
קינגס
אולי שרלוט, בעיקר אם יטרידו את ווקר
והאמת העצובה – כל קבוצה שפשוט תחליט שהיא עושה טנקינג (נוסח ממפיס או דאלאס של השנה שעברה), תטריד, תספסל ופשוט תסריח את הפרקט.

אפלטון
אפלטון
31/07/2018 1:01:58

לגמרי. זה באמת עניין של החלטה באמצע העונה. השבתה של שחקן מרכזי באחת מהקבוצות החלשות, ויש נפילה רצינית.

שמעון
שמעון
31/07/2018 6:32:46

טריי כח מה שמעניין ויעניין אותו זה רוקי העונה. הנצחונות לא יהיו שם חלק מהמטרה. זה אידיאלי בשבילו ליפול לפח זבל שם. יהיה לו 4 שהים לשפר הכל כפי שבא לו לזרוק בלי סוף ולבוא בשל ומוכן לגולדן סטייט אחרי קרי 🙂

רפיקי
רפיקי
31/07/2018 9:57:27
הגב ל  שמעון

וואי וואי שמעון עפת רחוק

בשביל להיכנס לנעליים של קרי צריך הרבה יותר מקליעה אבסולוטית
צריך יכולות כדרור מסירה ניהול משחק ותנועה בלי כדור מהטובות בליגה והרבה אופי ומזל

אבל מסכים איתך שהוא יהיה שחקן אדיר ומעניין

עידו גילרי
עידו גילרי
30/07/2018 22:21:21

אטלנטה נראית עם הסגל החלש ביותר אבל סקרמנטו משחקת במערב ותוכל לתת פייט רציני. בהנחה שפורזינגוד בחוץ העונה הניקס פציעה אחת של קנטר מלהיכנס חזק לקרבות השריון הנ"ל. המג'יק לדעתי ישנו כיוון (אבל ישארו מחוץ לפלייאוף).

מנחם לס
31/07/2018 1:17:15

עידו הראשון שהזכיר את הניקס

Riverman
Riverman
30/07/2018 22:43:25

ממממ… שאלה טובה.
הנטס הם אובראצ'יברים.
אורלנדו טובים יותר משנה שעברה.
אטלנטה יכולים להפתיע עם יאנג לין וקולינס.
לסקרמנטו יש כמה חלקים מעניינים.
נשארנו עם שארלוט החלשה שנחלשה עוד יותר עם עזיבתו של הווארד.

oron
oron
30/07/2018 22:44:24

מבחינת מאזן סקרמנטו
מבחינת חולשה אורלנדו

שייקה
שייקה
30/07/2018 22:52:54

הקינגס לדעתי. נראים מבולבלים. יכול להיות שגם אורלנדו או אטלנטה אבל המזרח סלחני יותר. אותי מעניין דווקא מי הקבוצה (הגרועה) שתפתח חזק מאוד ואז פתאום תחזור לממדים הרגילים. שנה שעברה זו הייתה אורלנדו אם אני זוכר נכון.

ונקודה לא קשורה ששמתי לב אליה לאחרונה והייתי שמח לזרוק לאוויר – אף אחד לא מדבר על אינדיאנה בדיונים על המזרח. אני מאזין לכל מיני פודקאסטים וקורא לא מעט ולא חושב ששמעתי התייחסות אחת רצינית. נכון, קוואי, ונכון קיירי אבל אין שום סיבה שהם לא יתקיימו באותה מציאות. תחשבו על זה. אולדיפו הוכיח קיץ שעבר שהוא יודע לתת עבודה ואני בטוח שהוא לא שקט על שמריו והוסיף עוד איזה 2 קוביות לבטן. אין לאנס – אבל אין גם לברון – טרנר גדל בעוד שנה ויש קצת ניסיון פלייאוף, סבוניס הראה ניצוצות… הם לא היו רחוקים מהמקום השלישי עד שלב מאוחר בעונה (למרות שזה היה צפוי עקב הלוז). מאמן מצוין שהראה שהוא יודע כדורסל. יהיה מעניין לראות אם הם ימשיכו במומנטום הזה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/07/2018 6:26:34
הגב ל  שייקה

אינדי טופ 4

שמעון
שמעון
31/07/2018 6:29:57

טופ 5. בוסטון פילי באקס טורנטו יהיו לפניהם.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/07/2018 11:49:35
הגב ל  שמעון

אני חושב שפילי תהיה אחריהם

ולדי קוגן
ולדי קוגן
30/07/2018 23:18:38

אם אטלנטה עוברים 15 נצחונות אני נופל מהכיסא

שמעון
שמעון
31/07/2018 6:28:51

יעברו אל תשכח שבחצי השני של העונה מתחיל טנקינג אצל הרבה קבוצות. מצד שני ההוקס ילכו בכל הכוח על בחירה 1 אז קשה הימור מעניין. אני אומר הם עושים 17 נצחונות חח. טריי יאנג הולך להפציץ חברים מעל 16 נק למשחק ב41 אחוז מהשדה ו48 אחוז מה3 ויתחרה על רוקי העונה עם איטון ונוקס.

Benjo
Benjo
30/07/2018 23:33:49

קשה להיות כמו כולם אבל אטלנאה חד משמעית .טריי יאנג היה גרוע בליגת הקיץ יקח זמן עד שיתאפס (מאמין בו לטווח ארוך)

trusttheprocess
trusttheprocess
31/07/2018 0:04:34

בראיין קולנג'לו המטומטמם נתן לבוסטון את הבחירה השלישית בדראפט

גוגליוטה
גוגליוטה
31/07/2018 0:27:45

אטלנטה

אפלטון
אפלטון
31/07/2018 0:58:31

הייתי אומר אורלנדו, אבל אני מאמין בקליפורד. ואני אוהב את צעירי סקרמנטו למרות הפישול הענק עם דונציץ.
אז ניקס.

Avri
Avri
31/07/2018 1:05:54

לא יודע מה יהיה אבל אני מאוד מקווה שסקרמנטו יהיו אחת הגרועות כי הבחירה שלהם שייכת לנו. רק שלא יהיו הכי גרועים כי זה מוגן טופ אחד.
לגבי הגריזליס שהוזכרו למעלה – גם הבחירה שלהם שייכת לנו אבל לצערי היא מוגנת טופ 8. אני חושב שיש מצב שהם אכן יסיימו בדיוק במקומות האלו – בחירה 9-10.

שמעון
שמעון
31/07/2018 6:26:07
הגב ל  Avri

הסר דאגה מליבך הקינגס יסיימו ב3 האחרונות ואחרונה במערב בדיוק כפי שגולדן תהיה אלופה. הדאגה שלך זה רק מבחירה טופ 1 שלהם 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
31/07/2018 8:47:13
הגב ל  שמעון

זו גם הבעייה שלי ושל כל אוהדי הסלטיקס.
מקווה שיסיימו במקום השני מלמטה מה שיאפשר לבחור אולי בציון שיהיה איזה שם יהודי בסלטיקס 🙂
ציון הזה כל כך מזכיר לי את סר צארלס של שנות התשעים המוקדמות שאין לי סבלנות…
הבעייה היא מה יהיה עם התנקינג? רואה את סקרמנטו בודקת את השטח לפני שמחליטה ללכת על זה עד הסוףףףףף

אופק
אופק
31/07/2018 2:44:08

אתם. כל כך מזלזלים באטלנטה אתם שוכחים שלפני שלוש שנים היא רשמה 60 נצחונות למקום ראשון במערב, היה לה עונה אחת של נפילה ועכשיו עם סגל צעיר ומאמן חדש היא תהיה באיזור ה30 נצחונות ועם רוקי השנה ( יאנג) . הקבוצה החלשה ביותר תהיה פיניקס.
יאלה הוקס!!!

Mbk
Mbk
31/07/2018 5:01:46
הגב ל  אופק

כמה שחקנים מעונת ה 60 ניצחונות נשארו בסגל ?
זה נתון ממש לא רלוונטי
מאמן חדש בשילוב סגל חלש יהיה להם קשה להתרומם

אופק
אופק
31/07/2018 2:45:13

במזרח***"

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
31/07/2018 3:30:45
הגב ל  אופק

למי אכפת מה היה לפני 3 שנים ?
כרגע עובדתית יש לה את הסגל הכי חלש בליגה.
הסיבה היחידה שאולי סקרמנטו תסיים עם פחות נצחונות היא שהיא במערב

רפיקי
רפיקי
31/07/2018 3:28:47

זה בין אטלנטה לסקרמנטו לדעתי

רפיקי
רפיקי
31/07/2018 3:32:50

מישהו יכול להסביר לי למה אטלנטה חיכתה 10 ימים כדיי לשחרר את כרמלו?

Ljos
Ljos
31/07/2018 4:03:20
הגב ל  רפיקי

כי לאף אדם באטלנטה אין את הקוחונס לחתום על שחרור של כזו אגדה.

ובמציאות, משהו בין הרצון של פילדלפיה להעביר בטרייד את מוסקלה שאותו הם מקבלים בדראפט כל עוד מותר להם לבין ניסיונות שכנוע עקשים לגרום למלו להסכים להשאיר כסף על השולחן בבייאאוט (הצליח להם. נתן להם הנחה של 2.4 מיליון דולר. בדיוק כמה שיקבל מיוסטון…).

אופק
אופק
31/07/2018 4:13:16

מחפש שם מגניב ימטומטם דבר איתי סוף עונה שהיא תפתיע את כלום ותן לי לנחש… אתה בטח אוהד גולדן .. או בטח לייקרס עכשיו שלברון עבר

gogo
gogo
31/07/2018 5:29:29

נראה לי שהנטס יהיו טובים יותר מהניקס
אטלנטה בהחלט מועמדת רצינית
בדאלאס נוביצקי כבר לא פאקטור. השילוב בין דניס סמית לדונציץ הוא שאלת מיליון הדולר ועדיין חסר להם עומק.
שארלוט תלך לטנקינג
מישהי בין אטלנטה, ניקס, שארלוט

דובי
דובי
31/07/2018 6:17:18

ניקס לא תהיה הכי למטה. אנחנו ננסה להיות, אין ספק, ודולן המפגר אפילו רמז שיש אפשרות להשבית את פורזינגיס לעונה שלמה, ומפתחות הקבוצה נמסרו כמעט רשמית לגולם בוסר שלך תדע מה ייצא ממנו נוקס, ולא הוחתם רכז ראוי, כלומר נמשיך להיות תלויים בקפריזות של ברק ובאנמיות של ניליקינה, ואפשר להמשיך עד מחר. ניפגש בפריוויו המדכדך, לעוד, עונה מדכדכת.
אבל יש לנו את צמד נסיכי הפקה פקה, מלכי ערימות הזבל שבשיפוליים, העונים לשמות קאנטר ופאתטימי, והם יילחמו ולא משנה מה, רק לא להיות בקומה הכי תחתונה, ויש לנו את פיזדייל שאולי יוציא מהאבן הזאת קצת מים, ולא הרבה מיץ מהזבל כמו שהיה תמיד.
וביחד, ננצח בחצי אף את סקרמנטו במרוץ על המקום הארבע מהסוף, בואכה הקיץ שבו יגיעו קיירי ובאטלר, שישכנעו גם את דוראנט לטוס אלינו קוסט טו קוסט, ולהביא אליפות לגברת החירות.
עאלק.
בתחתית של התחתית אגב יהיו ברוקלין, שאין לה לא תפילה ולא סגל, ואטלנטה שתתאכזב מקולינס ותבין מה אמרו לה כולם על יאנג.

תומר השני
תומר השני
31/07/2018 8:15:54
הגב ל  דובי

מסכים איתך יש לנו 3 רכזים : ברק , ניליקינה ומודאי ואף אחד מהם לא משהו . פאתטימי וקאנטר לא שווים הרבה , נוקס יקבל הרבה דקות ונוכל לראות אם הוא שווה משהו . ניו יורק יסריחו שנה הבאה אבל נקודת האור הבחירה של ניו יורק שייכת לניו יורק ! . הקבוצה שתסריח הכי חזק זו אטלנטה שיאנג שלה נראה כמו באסט מארץ הבאסטים

שמעון
שמעון
31/07/2018 6:21:53

הוקס הכי חלשים. אחכ הקינגס. הקטע שהקינגס במערב אז הם כנראה יסיימו עם המאזן הכי גרוע.

גיא רוזן
גיא רוזן
31/07/2018 6:59:36

בהעדר החתמה של רכז נורמלי, הסאנס בהחלט מסוגלים לתת פייט ראוי במירוץ המסחרר אחרי תואר ה-"קבוצה עם המאזן הגרוע בליגה".

אני בקלות יכול לדמיין איך בוקר + אייטון, לא מתקרבים למימוש הפוטנציאל שלהם בגלל הנעת כדור לא מספקת.
אני בקלות יכול לדמיין איך ערכו של וורן נמחק בגלל עודף הפורוורדים שבקבוצה.
אני בקלות יכול לדמיין איך אריזה נותן עונה כמו של דאדלי בעונה שעברה, רק ללא התרומה של בגרות על הספסל.
אני בקלות יכול לדמיין איך הסאנס שוב מסיימים עונה כאחת מההגנות הגרועות בליגה.

תומר השני
תומר השני
31/07/2018 8:17:02
הגב ל  גיא רוזן

יש לי הרגשה שמקדונו מבשל איזה טרייד כדי להביא רכז ולאור הרקורד שלו בעבר בעסקאות כאלו אתה צריך לפחד

גיא רוזן
גיא רוזן
31/07/2018 8:29:20

חדי העין, בוודאי יכולים אחרי בחינה מעמיקה של תגובתי,
להבחין בקמצוץ חוסר הביטחון שלי, בכל הנוגע לסאנס . . .

יניב
יניב
31/07/2018 8:30:28
הגב ל  גיא רוזן

מה עשית עם גיא האמיתי?????????
איפה הווישפול המפורסם?

גיא רוזן
גיא רוזן
31/07/2018 8:36:40
הגב ל  יניב

בדומה לפטריות הכמהין,
ווישפול ת'ינקינג, הוא במיטבו כאשר הוא צומח מהמחשכים .. .

שייקה
שייקה
31/07/2018 13:59:16
הגב ל  יניב

כשמדובר בקבוצה שלך יותר קל להיות פסימי. זה וין וין.

א.ב
א.ב
31/07/2018 9:12:41
הגב ל  גיא רוזן

זה מלא לדברים לדמיין ואולי הכל יקרה.
אבל –
אין סיבה שאריזה פתאום יתהפך ויפסיק להיות מקצוען אחרי כל כך הרבה שנים.
אייטון ובוקר, גם אם לא ממשים פוטנציאל, עדיין יותר טובים מכל מה שמסתובב בקינגס ובאטלנטה.

Benjo
Benjo
31/07/2018 23:14:42
הגב ל  גיא רוזן

גיא אני ממש לא מסכים איתך. אפילו ההנהלה הגרועה של פיניס לא תצליח לחרב את העונה הזאת עד כדי כך . אני עדין בשוק (באמת בשוק לא פחות) מזה שהם הביאו את אריזה.יש להם את בוקר ג'קסון וורן ומיקל הרוקי החדש בכנפיים . אני פשוט לא מצליח להבין איך הביאו את אריזה ולא החתימו איזה פוינט גארד נורמלי (עזוב טוב . נורמלי). למרות שהרוקי שהם בחרו בבחירה ה31 נראה טוב מאוד אבל אני בספק אם הוא מוכן לליגה. ועם כל זאת אין סיכוי שיסיימו אחרונים. לא קיים בעולם זה יןתר מידי כלי נשק טובים איטון הולך להיות אולסטאר

ניר
ניר
31/07/2018 8:27:54

ללא ספק מבחינתי שההוקס הם הכי חלשים בעונה הקרובה. אחריהם מאחור נמצאות הקינגס והגריזליס שפשוט התלבטתי מי יותר חלשה ואם אני צריך להמר אז הקינגס ישיגו פחות ניצחונות מאשר הגריזליס.

יניב
יניב
31/07/2018 8:45:57

אין ספק שהקבוצה הגרועה ביותר תהיה סקרמנטו.
-משחקת במערב
-הנהלה שלא יודעת מה לעשות עם עצמה
-שחקנים צעירים ולא הכי מוכשרים_אלא אם בגלי יהיה משהו מדהים ולא יפול לקללת מספר 2)
-והכי חשוב מעורבת בעסקה עם השטן,הרי זה ברור שהם יהיו הקבוצה הכי גרועה ואז במצקום לבחור ראשונה יבחרו 2-3 ויתנו לאיינג' את הבחירה

א.ב
א.ב
31/07/2018 9:08:46

התלבטות קשה בין אטלנטה לסקרמנטו, סקרמנטו לוקחת בגלל המערב.
אם סקרמנטו היו הולכים על דונצ'יץ' או אפילו ג'קסון לא הייתי שם אותם פה, עם באגלי נראה שיהיה להם קשה.
באופן כללי נראה שיהיו פחות קבוצות פח השנה.

שמעון טבדי
31/07/2018 9:11:27
הגב ל  א.ב

אם סקרמנטו הייתה הולכת על דונציץ הוא היה גומר כמו קוואמי. צריך לומר הגומל שלא הגיע לביוב הזה.

א.ב
א.ב
31/07/2018 9:17:41

לא הייתי הולך עד קוואמי אבל טוב שהוא לא נחת בסקרמנטו.

א.ב
א.ב
31/07/2018 9:22:49
הגב ל  א.ב

סקרמנטו אבל פשוט מפגרים, דונצ'יץ' הווינר והמנהיג הכי מוכח בדראפט הזה, גם אם הם ראו איזה פוטנציאל בבאגלי, מועדון שצריך השתלת אופי היה חייב לקחת את דונצ'יץ'.

Benjo
Benjo
31/07/2018 23:25:51
הגב ל  א.ב

מסכים זרקו הזדמנות של פעם בעשר שנים אבל לדעתי הוא העביר להם מסר שאם הם בוחרים אותו הוא נשאר באירופה (היו דיבורים על זה לפני הדראפט). לא מידיעה סתם תחושה (זה בשביל החוכמולוגים ששורצים כאן)

k_700
k_700
31/07/2018 10:31:39

הניקס,
לא כי יש להם הכי מעט כשרון והכי הרבה זבל(שזהאספקט חשוב במידת ההסרחה פרט להעדר כשרון), אלא כי הם הניקס.
גם אם איכשהו יהיה שם קצת כשרון אפשר להיות בטוחים שהכוכבים בשמיים לא יסתדרו כדי שזה יאפשר להשיג נצחונות.

10 נצחונות בעונה תחשב להצלחה אדירה מבחינתם.

דובי
דובי
31/07/2018 11:02:00
הגב ל  k_700

מזכיר לך שיש צ'ופר על "הכי" גרוע.
הניקס לא זוכים בצ'ופרים.

גיא רוזן
גיא רוזן
31/07/2018 11:17:32
הגב ל  דובי

דובי, שינו את הכללים, במיוחד עבורכם, אוהדי הניקס.

אם עד השנה שעברה, לקבוצה הגרועה ביותר היו 25% סיכוי לבחירה מס' 1,
לשניים הכי גרועים 19.9%, ולמקום 3 15.6% ,

אז מהדראפט הקרוב, ל-3 הקבוצות הגרועות ביותר יש סיכוי של 14% לזכות בבחירה הראשונה.

למעשה, הסיכוי של קבוצה שהיא לא אחת מ-4 הגרועות בליגה לזכות בבחירה הראשונה עלה מ-27.6% ל-45.5%

שייקה
שייקה
31/07/2018 14:05:32
הגב ל  גיא רוזן

נידלס טו סיי שאם הניקס היא אחת מה-3 היא לא תקבל שום דבר. מכאן, שהיא תהיה הקבוצה-גרועה-ביותר הלא הגרועה ביותר.

דובי
דובי
31/07/2018 14:52:12
הגב ל  שייקה

מה ששייקה אמר

וניל זה טרופי
וניל זה טרופי
01/08/2018 4:38:19

מישהו יודע האם הבחירה של ברוקלין שייכת לה? אם כן אני אלך עליה רק בשביל הספורטיביות.