מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1. אני מוכן להתערב שכרמלו מודיע הערב בתכניתו של ואן ג'ונס שהוא חותם ביוסטון (או כבר חתם)

ואן ג'ונס הוא אחד הקומנטייטורס המעולים של CNN ומחר הוא פותח את תכניתו הפופולרית ב-7 בערב זמן גרינוויל עם "SPECIAL ANNOUNCEMENT" עם הסגמנט הראשון של תכניתו, שהיא '20 דקות עם כרמלו אנטוני'.

אני מחכה לידיעה חשובה. אם ישנם INSOMNIACS  בין הגולשים, פיתחו CNN ב-2 בלילה שעון עין-בוקר.

ואני מוכן להתערב על דבר נוסף: במשחק הראשון של יוסטון הם עולים עם כריס פול, ג'יימס הארדן, פיג'יי טאקר, כרמלו אנטוני, וקלינט קפלה.

 

2. דונובן מיצ'ל הוא הספורטאי הראשון השנה בעולם ב- GROUNDBREAKING – פריצה קדימה!

(הצעיר בדרך לקחת את כתר המלכות המחכה לו)

בליצ'ר רפורט בוחר בדונובן מיצ'ל ראשון מבין "POWER 50" – 50 הספורטאים  שעשו את ה-GROUNDBREAKING (לא מצאתי תרגום הולם למילה)

הסדר:

3. פול ג'ורג': "בחרתי ב-OKC בגלל ראסל ווסטברוק!"

לכל נטולי, רפי, ובינוני ההבנה באתר: הכניסן לכם לראש פעם אחת ולתמיד. ראסל ווסטברוק הוא שחקן-על. ללא ספק בחמישיית ה-NBA היום.

ואם אתם לא מאמינים לי, אז אולי תאמינו לפול ג'ורג' שאמר אתמול במיני קמפ של נבחרת ארה"ב שראסל ווסטברוק היה הסיבה שהוא חתם בת'אנדר ורוצה לשחק בת'אנדר https://bleacherreport.com/articles/2788171-paul-george-russell-westbrook-a-big-reason-why-he-stayed-with-thunder

סם אמיק מ-USATODAY מדווח שהקשר בין השניים הוא כזה חזק ועמוק שראסל ווסטברוק אפילו לא היה צריך לנסות להשפיע עליו.

הוא נתן לראסל מחמאה שאפילו אני לא הייתי מסוגל לתת לו, ואני לא מדבר על איזה ג'ו-שמו מהאתר. אני מדבר על בן זוגו ל-82 משחקים העונה.

קראו לאט, מילה במילה, מה הוא אומר על חברו למשחק:

"It wasn't even about him going beyond and being extra [with his efforts]. It was about him being himself, him being genuine, him being authentic, him being real. Nothing about him is fake, and that's the people I want to be around, somebody who's going to tell it like it is, somebody who's going to push you, somebody who's going to encourage you, somebody who's going to motivate you, and vice versa.

"That's how I am. It just felt genuine. It felt like a really strong and great relationship being around him. It didn't take him to recruit me. It didn't take him asking me to be here, asking me to be a part of the team going forward. None of that ever came up.".

ג'ורג' שהוא מפלמדייל, קליפורניה, מסביר מדוע הוא לא רצה להיפגש בכלל עם הלייקרס:

"The reason why I didn't [take a meeting] is that coming down to free agency and before it was about to open [on July 1], I felt really good where I was at. I felt I was in a good place with Oklahoma. I wanted to come back to LA. That story was true. The narrative on that was true.

"That's where my heart was. But this year, being in Oklahoma, I felt really good about the situation, I felt really good going forward, and I didn't want to waste nobody's time and take a meeting. And now I'm straddling the fence, putting more stress and more pressure on the situation. I felt good about it. I felt great where we were at, so I decided to do it early, to get it over with, and start to build. I didn't get that chance to last summer, because I got traded late in the summer. So I never got that chance to start fresh, to work to get better with Russ and work to get better with the Thunder. So I wanted to attack that early and get ready for my career."

איך היה אומר לנו המורה שלנו קווינט כשהיה מדבר על ויכוח שנגמר?

END OF STORY!

4. טוב, אם דברנו על כרמלו ו-HOF, מה בקשר לדווייט הווארד (בקיצור מוחלט)?

*

הוא נשאל אותה שאלה אתמול, וכמעט נחנק מצחוק.

"אני לא אוציא מילה לשכנע את 'מיסטר NBA' או כל אחד אחר. הדבר היחיד שאעשה זה להבזיק בעיניהם את הרזומה שלי.IT IS A HOF RESUME"

אותו סיפור כמו עם כרמלו: 14 שנים בליגה – אפס טבעות.

הוא התראיין ע"י TMZ בקשר ל-HOF והגיב בפשטות:
*
“I don’t really concern myself with what a lot of people say about me,” Howard said, as transcribed by Dime Mag. “My resume speaks for itself.I know what I’ve done in this NBA, in my career. Think I’ve been pretty successful. A lot of times people always want to hate, say something bad about who you are as a player and a person. That’s just really a testament to their character.”
*
אולי הוא רעל בחדר ההלבשה; אולי הוא 'פיטר' את סטן ואן-גנדי; אולי קפץ מקבוצה לקבוצה.אבל יש לו ממוצע של 17.4 נק' עם 12.7 ריב' ממוצע ב-14 שנות משחק. שני המספרים הללו בלבד הם SPECIAL DELIVERY להיכל.
*
סתם להזכיר – 8 פעמים אול-סטאר, 3 פעמים 'שחקן ההגנה' של הליגה, ו-5 פעמים בחמישיית ה-NBA.לדווייט הווארד היו 9 עונות של PER של 20+. הנה רשימה של שחקנים עם PER של לפחות ונות עשו זאת. כולם ב-HOF.END OF STORY!.

 

View image on Twitter

*

אולי הדבר המוזר אצל הווארד הוא שהוא משחק העונה בוושינגטון, הקבוצה ה-6 שלו בקריירה. אז מה? אולי הוא רוצה לבדוק כמה שיותר מרכזי קניות ובארים לספורט? GOOD FOR HIM. הוא רווק והוא רוצה לבדוק את הנערות בערים השונות. מה רע בזה?

*

THE BASKETBALL TOURNAMENT .5: מתחילים לשחק על 2 מיליון

*

הפלייאוף התחיל היום (אתמול). הכוכב הגדול הוא ג'ימר פרידט שהפך לגיבור האומה הסינית. הוא בא הנה לחופשה ול-FUN ולא לעשות את ה-NBA. ראיתי אותו במשחק והוא שחקן שונה לחלוטין: כניסות, FLOATERS, RUNNERS, ושמירה טובה מאד.

 

"אני לא מתכונן לעזוב את CHINA כל כך מהר", הוא אמר.

למה שיעזוב? יש לו היום מיליארד וחצי מעריצים, ובראנד שהולך מצויין בסין.

 

וכיף היה לראות את גרג אודן שבא לשחק מסין וקלע 11 עם 5 ריב' בכמה דקות

 

6. הרוקטס חתמו עם קפלה ל-5 שנים

 

90 מיליון ל-5 שנים. נראה לי הוגן לשני הצדדים. הוא יוכל להיות שחקן חופשי לפני שיהיה בן 30, ואם הוא שווה יותר יש לו 5 שנים להוכיח זאת.

אם לא היה חותם, הוא היה משחק העונה עבור 4.3 מיליון והיה הופך לשחקן חופשי בלתי מוגבל בעונה הבאה. הוא עשה בשכל. הוא שחקן טוב ולוחם על הכיפאק אבל הוא לא כוכב ששווה יותר, ו-90 מיליון זה די הרבה כסף.

7. ג'יימס הארדן במחנה האימון של הנבחרת: "אני מתגעגע כבר להרגשת הפלייאוף עם כל מה שקורה בקבוצה!"

*

(תמונה מהמיני קמפ של הנבחרת בלאס וגאס)

*

(חשבתי שלברון הודיע שהוא לא מופיע לקמפ…)

 

http://www.espn.com/nba/story/_/id/24204007/james-harden-houston-rockets-says-touch-carmelo-anthony

עם החדשות שקלינט קפלה חותם ל-5 שנים, וכרמלו אנטוני מגיע, ג'יימס הארדן שנשמע מאד 'מונע' ו-MOTIVATED ענה ברצון לשאלות המראיין.

הארדן יודע טוב מכל אחד אחר מאיתנו כמה טוב הוא כרמלו אנטוני,  והוא יודע שהוא, כריס פול, וקלינט קפלה הם כאן להרבה, הרבה זמן, וזה נותן הרגשה טובה ומשקיטת עצבים.

ורק תתארו לכם מה יקרה עם התוספת של כרמלו אנטוני היא בדיוק התרופה שהרופא ציווה. הוא נשאל אם הוא היה מעורב בהבאת כרמלו והוא ענה:

"Nah. He's kinda doing it himself. He's at a point where he knows what he wants, he knows where he wants to be. And so there's no recruiting that anyone can do that he can't do for himself."

אם תסתכלו על הדילים של סנטרים אחרים הקיץ תבינו שהחוזה של קפלה הוא מאד ריאלי:

עם ההחתמה של קפלה ה-PAYROLL  של הרוקטס קפץ ל-136 מיליון שהוא הרביעי בגובהו ב-NBA אחרי OKC, גולדן סטייט, וטורונטו. מס המותרות שלהם יהיה 21.4 מיליון. החתמת כרמלו על ווטרן מינימום של 1.5 מיליון יעלה את מס המותרות בעוד 3.8 מיליון, כך שההחתמה של כרמלו היא יותר מאשר נזיד (ככה אומרים?) עדשים.

8. פט ריילי: "ניתן לדוויין ווייד את כל הזמן שלו"

(פט ריילי ווילט צ'מברליין)

 

הסינים הציעו לדוויין ווייד 25 מיליון ל-3 שנים.

אני לא מבין מה פתאום פט ריילי מביע כאילו רצון – או 'הסכמה' שדוויין ווייד יחתום במיאמי.

די.

מספיק.

הוא עשה את שלו: שלוש אליפויות ובערך 210 מיליון דולרים לפי הערכת פורבס (שמהם נשאר לו 115 מיליון אחרי מס הכנסה ותשלומים לסוכנים וכו')

מיאמי חייבת בנייה מחדש. דוויין עשה את שלו, קיבל את המגיע לו, וצריכים להמשיך בלעדיו!.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. התמונה של לברון, כרמלו, ודוראנט, היא מ-2015.
    גם זו שמראה את קאוויי, קליי, דאנדרה, וגריפין (בין היתר) היא מהמחנה ב-2015.

  2. מכניס פה קטע קצר להזכיר את רג'י לואיס ז"ל שאתמול/היום מלאו 25 שנה למותו.
    בקטע המצורף רואים משחק פליאוף שנערך בבוסטון גרדן, גם הוא ז"ל, בין הסלטיקס של רגי, צ'יף ומקהייל לשארלוט של אלונזו. רג' פתח נפלא עם 10 נקודות ב כ 3 דקות אבל כפי שתראו בסרטון הוא נופל כביכול ללא סיבה על הפרקט כבר ברבע הראשון.
    אחרי שלארי עזב רג' נהיה התקווה של הסלטיקס לטייטל מספר 17 וממש כאב לי כשהלך לעולמו. טרגדיה!
    סליחה על האיכות של הסרטון. דרך אגב שימו לב שהצ'יף קצת מחפפ שם בהגנה, הוא לא היה מסתדר עם הסנטרים של היום שיוצאים החוצה וצולפים שלשות…
    https://www.youtube.com/watch?v=AxO8koWxZMQ

      1. בדיוק היה בעיצומה של הפריצה שלו באותו זמן רג'י לואיס ואז הגיע המוות הטראגי שלו. מנחם תודה על המעורב ,הדבר היחיד שיפתיע זה אם כרמלו יודיע שהוא הולך למקום אחר חוץ מיוסטון מה שלא יקרה.
        אין לי ביסוס וזו רק השערה של רפה הבנה פשוט באתר אבל לדעתי היה משקל לא קטן לחוסר הרצון של ג'ורג' או חשש לשחק לצד לברון.

    1. בהחלט סיפור עצוב. גם ברמה האישית של לואיס, וגם באמת ברמה הקבוצתית של בוסטון, שלולא הטרגדיה אולי לא היו מתרסקים כל-כך בשנות ה-90..

  3. הווארד יהיה HOF ,יש לו מספיק מספרים בשביל זה
    כרמלו ביוסטון זה די ברור לכולם
    ההחתמה של קאפלו משמעותית מאוד ליוסטון זה מאפשר להם המשכיות אני לא יודע עד כמה אריזה יהיה חסר

  4. תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

    בעניין ראסל, אני לא חושב שיש בהכרח קשר ישיר בין האישיות של שחקן לבין האופי שלו על הפרקט. לא שמעתי ביקורת על ראסל כבן אדם, והוא גם לא מייצר סיטואציות שגורמות לי לחשוב שהוא בן אדם בעייתי, בניגוד לאחרים (כן קווין, אני מסתכל עליך!), כך שאני מאמין שפול ג'ורג' אומר את האמת. השאלה היא איך הדברים יעבדו על הפרקט. נחיה ונראה.

    כנ"ל בנוגע לכרמלו – הוא כנראה יגיע על חוזה מינימום, השאלה האם גם האגו שלו יגיע על חוזה כזה, והאם יתמקד בלעשות את מה שמבקשים ממנו, או שיעשה את מה שהוא רוצה לעשות.

    1. כרמלו יגיע עם מלוא השכר שלו. ולא משנה מי משלם אותו. הוא יהיה שחקן מפתח ביוסטון.הוא מגיע לחברה שמאוד רוצים אותו, וזקוקים לו.הוא יפרח מחדש , סוף כל סוף הוא מגיע לקבוצה נורמלית.

  5. קאפלה הוא שחקן טוב רק ליוסטון.צריך קומבינציה מאוד מיוחדת כמו שיש ביוסטון. כדי שקפלה יהיה כה יעיל. הוא למעשה הביג מן היחיד בחמישיה.ליוסטון צבא של גארדים, וצבא של קולעי שלשות, יוצא הארדן נכנס גורדון. קפלה עושה המון עבודה שחורה.לדעתי קבוצה אחרת בליגה שהיתה שמה עליו 90 מליון , היתה נופלת חזק. אני לא רואה אותו מצטרף לקבוצה אחרת ותורם תרומה משמעותית. המנהלים בליגה קצת התפכחו או שנגמר להם הכסף, לפני שנתיים היינו מוצאים לפחות מנהל אחד שהיה זורק איזה 100 מליון ל 4 שנים.יהיה ברור ליוסטון הוא שחקן הכרחי.

  6. מיקי אני חושב שכרמלו ובעיקר אחרי העונה החולפת מתחיל להבין שבשביל טבעת הוא יצטרך לעשות מה שמבקשים ממנו ולהבין קודם כל שביוסטון הוא הולך להיות כוכב משנה בהצגה של המזוקן וכריס פול.
    האם הוא מסוגל ליישם את זה כמו שאמרת זו שאלה קשה…חושש שלא.

    1. אני לא חושב שזה קשור לראש אין לו כבר יכולת. אני לא חושב שבאוק הראש היה הבעיה הוא באמת ניסה בפלייאוף פשוט אין לו את היכולת כבר. גיל 34 זה הסוף אצל רוב השחקנים וכרמלו שם.

      1. גם אני חושב ככה. אם היה עוזב את הניקס בזמן אולי היה לו פחות כסף אבל יכול להיות שהיתה לו כבר טבעת על היד.
        אם גארנט היה גיע יותר מוקדם לסלטיקס אולי היתה לו יותר מטבעת אחת. עכשיו ברור שההחלטה של לברון לעזוב את הקבס היתה במקום למרות שהדרך בה עזב יצרה את כל ההייטרים למיניהם.

  7. אחלה מעורב כרגיל דוק.אני מחכה לראות איך מלו יחרבן את המצב ביוסטון,הרי ברור שזה מה שיקרה.
    לדעתי וייד רוצה חוזה יפה ממיאמי שוב,ופט ריילי שוב לא יתן לו. יש סיכוי שבסוף הוא באמת ילך לסין לפתח את המותג שלו שם.

    1. אין לריילי מאופה לתת לו חוזה גדול אין לו זכות בירד עליו אולי MLE הוא יכול לזרוק לו אבל זה יצא פחות בהרבה מהחוזה בסין שחוזים שם הם בנטו ולא בברוטו כמו בארה"ב

  8. תודה רבה מנחם מעורב מעולה!
    אני שמח שקפלה נשאר ביוסטון ויהיה באמת מעניין לראות חמישייה כמו שאמרת, יש פוטנציאל התקפי מטורף בקבוצה הזאת.
    שתהיה שבת שלום לכולנו!

  9. קאפלה קיבל בדיוק את מה שהוא שווה ותמיד אמרתי. שני הצדדים הרוויחו. חוזה טוב לכולם. אחרי אוק ודנבר אני בעד יוסטון במערב.

  10. מלו חגג לני חודשיים יום הולדת 34 , פול 33 . ואלה לא סנטרים שיכולים לזייף בכמות המיילאג' על הפארקט .

    אבל – שיהיה להצלחה לאובססיביים .

    1. הייט אשברי, הם לא מגיעים לסדרה איתכם בכלל יוסטון שעשתה קיץ נוראי, מאמין שיעופו הרבה לפני הקבוצה נחלשה משמעותית משנה שעברה, התקרה של הקבוצה השנה זה חצי גמר המערב (גם במקרה שלא יפגשו אותכם).

      1. אנילא חושב שהקיץ שלהם נוראי – הוא היה כזה אם הם היו מאבדים אחד מ-3 העגנים שלהם ( אבו זקן – פול – קפלה ) , וזה לא קרה.
        אבל בוודאי שהם לא התחזקו , כפי שיש מי שמנסים לטעון .
        לקפלה יחכה השנה , אםהוא יגיע לפגוש את לוחמים בפלייאוף , עימות קשה יותר מתחת לסלים . בוגי תמיד טחן אותו במפגשים ביניהם . וגם אם הוא לא יהיה כשיר , ג'ורדן בל שצובר יותר ניסיון ( וגם השנה סבל מפציעה ארוכה ) ,ומאוד אתלטי , לא יקל עליו.
        כריס פול יהיה בן 34 בפלייאוף 2019 .
        ומלו המזדקן ונטול ההגנה לא יביא אותם רחוק .
        מסכים שחצי גמר המערב נראה התקרה שלהם .

  11. ראסל ווסטברוק שחקן טוב אבל עם ראש ריק, שחקן אגואיסט שלא רואה הרבה מעבר לאופק של האגו שלו.
    שום קבוצה לא תגיע איתו לזכייה בפלייאוף.
    ומנחם שחושב שמי שמחזיק בעמדה שלי הוא רפה, בינוני ונטול הבנה, יכול ללכת לחפש את החברים שלו משען, בטח בשעה הזו הם מנקים את השיניים התותבות שלהם 🙂 {הכל באהבה מנחם. אתה אדיר}

  12. ווסטברוק בחיים לא בחמישיה הראשונה או השנייה.
    כל מה שפול ג'ורג' אמר שהוא אדם ישיר וכן. לא הזכיר את יכולת ה שחק.
    ואת זה כל רפה הבנה מבין.

  13. עולם שבו עדיין צריך להסביר מה גדול בשחקן שעשה שתי עונות רצופות ממוצע TD הוא עולם בעייתי מאוד. אדבר עם ריק סנצ'ז שיעביר אותי דחוף ליקום אחר.

    1. במובן מסוים אין סתירה בין הדברים – אף אחד לא מפקפק בכשרון של ראסל וביכולתו, אבל באותו עולם בדיוק – קבוצתו של השחקן שעשה שתי עונות רצוף TD הודחה שתי עונות רצוף בסיבוב הראשון של הפלייאוף. אז השאלה היא האם הגדולה האישית מיתרגמת להישגים קבוצתיים, ואם לא, או לא מספיק, אז צריך לבדוק איך אפשר לשפר את המצב.

  14. היתרון של כרמלו עבור יוסטון, הוא שזה מביא להם את המימד היחידי שהיה חסר להם בהתקפה, והוא פורוורד שיכול לייצר לעצמו קליעה, ולא מתבסס רק על קבלת מסירות לשלשות או ליי-אפס.
    אריזה, מ׳בה-אמוטה וטאקר לא ממש יודעים להוריד כדור לרצפה. בנוסף, הפציעהשל מ׳בה-אמוטה בכתף בסיום העונה ככל הנראה גרמה לכך שבפלייאוף גם את הליי-אפס הכי פשוטים הוא פספס.
    זה שטאקר נשאר, אניס הגיע על תקן הd&3 הנוסף, וכרמלו יהיה פורוורד יוצר, זה שדרוג רציני.

    אבל! הפגיעה כמובן תהיה בצד ההגנתי של המגרש. מה גם שבצד ההתקפי, כרמלו יצטרך להתרגל לכך שלפעמים הוא יהיה רק כינור שלישי להארדן ופול.

    דאנטוני יצטרך לעשות טוב-טוב שיעורי בית כדיי להבין איך ניתן לשלב את אנטוני בדרך הכי יעילה במשחק ההתקפי של יוסטון.

  15. תודה מנחם.
    מה שפול עבר נקרא התבגרות.
    וכן, הוא רואה את הפסטיבלים סביב לברון והלייקרס, ולא בא לו על הקרקס הזה. יש לו משפחה, סבבה להם איפה שהם נמצאים, ומשחק לצד השחקן הכי טוטאלי במשחק היום.
    הלייקרס הולכים לקבל אותו סיפור עם קאווי, כשהם חושבים שהשם שלהם לבד והשמש יביאו שחקנים.
    פול גם אמר שהוא הבין שאוקלהומה באמת רצו אותו והיו מוכנים להקריב בשבילו, בעוד שהלייקרס לקחו אותו כמובן מאליו ולא עשו שום הקרבה. הדברים האלו חשובים לשחקנים.

    1. 1+

      בנוגע לקוואי אני כבר לא מתיימר להבין את קבלת ההחלטות שלו, אבל מסכים שהלייקרס לקחו סיכון גדול בכך שלא הלכו עליו השנה.

  16. תודה מנחם. כרמלו אכן יפתח בחמישייה למרות שהיה עדיף שאניס יפתח במקומו והוא יעלה מהספסל אבל זה כאמור לא יקרה. האוורד הול אוף פיימר ללא ספק, רק בגלל השנים באורלנדו.

  17. תודה מנחם על מעורב משובח ! החתמה מצויינת ליוסטון החוזה טוב לשני הצדדים . אבל יוסטון עדיין צריכה לעשות עוד שני דברים לפחות אם היא רוצה להתמודד מול הלוחמים : להיפטר מהחוזה של ראיין אנדרסון ולמצוא מחליף לאריזה שעזב

  18. אירוע שמתקיים בימים אלה ושראוי לתת לו תשומת לב הוא האליפות ה-66 של ארה"ב בשחייה (הפעם ב-Irvine קליפורניה). אתמול היה יום התחרויות השלישי. אין שיאי עולם, אך יש תוצאות איכותיות.
    קישור למקצים ולתוצאות.
    http://omegatiming.com/Competition?id=0001120102ffffffffffffffffffffff&day=3

  19. חזרתי להזכיר לכולם שהגולש הנקרא "קווין ג'ונסון" על שם תוקף המין ששיחק גם כדורסל הוא מפלצת שמתחבאת תחת מעטה אינטלקטואליות שלא מסתיר לאף אחד את שנאת האדם שבתוכו והפחד שלו ממשהו שונה מהמילימטר הרבועי שהוא מכיר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט