מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

 

 

1. המזמור מתחיל: מג'יק חיים של מומי מזהיר מפני התחלה 'איטית'

וכך מתמזר המזמור של מג'יק חיים של מומי:

אין לנו ברירה עם קבוצת צעירים חדשה

עם כמה דפוקי-ראש שהשטן לא ברא

אבל חכו-חכו עוד מעט נתבגר

ואפילו אחרי הוולבס כבר לא נפגר

(אני יודע שלא אקבל את 'פרס ביאליק' על השירון, אבל הייתי חייב מילים למזמור, אז כשהשעה מתקרבת לחצות והעיניים נעצמות, זה מה שיצא. אולי במיטה אחשוב על משהו מעולה יותר, ובניתיים זה הזמן שלכם להראות את כשרונכם בשירון של ארבע שורות או חמשיר.

הנה חמשיר שכתבתי בדקותיים:

היה פעם שחקן בשם  לברון

שהיה בטוח שהוא חתיכת גאון

ואז בא הסוף המר

ואיתו הזמר ניגמר

כשהקאבס הפכוהו לסבון

(על זה מגיע לי פרס!)

לא ידעתי שלא ייקח יותר מחודש והתרוצים יתחילו? זה לקח פחות מזה. מג'יק יודע טוב כמו דה שוט שללייקרס אין קבוצה. אפשר לחשוב מי הם קוזמה, אינגראם, והשלישי ששמו ברח לי מהראש. ג'אש? משהו כזה. צעירים כאלה ישנם לכל קבוצה בליגה אבל מכונת הפרסום של הלייקרס עשתה מהם מי-יודע-מה. שלושתם אובר-רייטד ברמות לפי מה שכותבים עליהם ומג'יק הוא לא טיפש. הוא יודע בדיוק על מה אני מדבר.

העונה מתחילה רק עוד שלושה חודשים אבל מג'יק חיים של מומי כבר מכין את קהל המוזרים – אוהדי הלייקרס – לא לצפות ליותר מדי. הריסון פייגן מ-SCREEN AND ROLL TV מדווח:

 

הוא מבטיח שהם יהיו "REAL GOOD" עד הפלייאוף, אבל השאלה היא אם הם בכלל יהיו בו, וממילא עד אז היחידים שיזכור את 'הבטחתו' יהיו דדי ומומי, שיידעו גם לתרץ את הפרת הבטחתו. "בעונה הבאה" תהיה תשובה לא רעה באפריל.

הוא אמר גם שהוא "WAS INSPIRED" (קיבל 'השראה' יעני) מהסלטיקס והרוקטס בצורה שהם בנו את הרוסטרס שלה.

כן? שיסביר לי את הדבר הקטן ביותר שעשו הרוקטס שהביא לו את ההשראה? מי הם הרוקי'ס שלהם שעליהם מג'יק בונה את העתיד? והיכן הדפוקים בראש אצל הסלטיקס שמזכירים את סטפנסון, מגי, ורונדו? הם לא יכולים היו לחכות להיפטר מרונדו שהזיק להם לא פחות מה-The Peskeompscut Massacre האיום של הקולוניאלים האנגלים ב-May 19, 1676.

 

2. ג'יי אר סמית' "מברך" את לברון עם התמונה ושלושת המילים באינסטגרם

"Thanks Bro& Kingjames

(פראזה כזאת מכניס אצלנו   hashtaga phrase אבל שיהיה.)

Thanks bro @kingjames

A post shared by JR Smith (@teamswish) on

*

3. לברון על החוזה החדש של קווין לאב

*

הוא מברך את אחיו קווין ומזמין אותו לארוחה על חשבונו במסעדת נובו היקרתית שבמליבו

(מה שכן, לברון תמיד יודע כיצד לעשות זאת)

 

 

 

 

 

4. לכל רפי ונטולי ההבנה, כולל האיטיים והרעים שבין הגולשים שצייצו שהקאבס נתנו ללאב חוזה רק כדי להטרייד אותו!

(בואו נהפוך את ה-TRADE למילת פועל או משהו כזה)

הנה. קראו מה אמר הבעלים של הקבוצה (ואם מישהו לא מבין או משהו לא מובן, אני כאן כדי לתרגם):

 

 

 

(ואם אתם חושבים שזה רק מסך עשן, דברו איתי עוד כשנתיים ועד אז אמצא תיאור יותר מתאים לרמת הבנתכם)

 

5. אנס קרטר: ווסטברוק רצה לחנוק אותי כי אמרתי 'היי' לשחקן ווריורס

אנס קנטר לא התכוון להבעיר את המבערים של חבר קבוצתו ראסל ווסטברוק כשבמקרה הוא אמר 'הי' לשחקן גולדן סטייט ווריורס.

"הוא לבש אזרחי. הוא היה בוודאי אחד מהספסל שבתחילה בכלל לא הכרתי והוא אמר 'הי' אז אני עניתי 'הי'. ואז החלפנו PLEASANTRIES אולי 20 שניות. אני זוכר שכל מה שאמרתי לו היה 'WHAT'S UP?'""

הוא סיפר את הסיפור הזה אמש רק כדי להמחיש איזה חבר קבוצה היה ראסל שכקאנטר שיחק שם.

"HE- RUSSELL -IMMEDIATELY FLIPPED OUT" – הוא – ראסל – איבד את זה.

קאנטר ממשיך:

“He started yelling at me, cussing at me, I said ‘I’m sorry, please forgive me,'” he said. "הוא החל לצרוח עלי. הוא התחיל לקלל אותי. אמרתי לו 'אני מצטער. אנא סלח לי', והוא אומר 'אתה לא מדבר יותר עם האוייב, הבנת?'. אני: 'בטח שהבנתי'…"

Herd w/Colin Cowherd

@TheHerd

"There was a player, I say 'What's Up', it was in Golden State. He turned around, he catch me say 'What's Up' to him. He starts yelling at me, cussing at me. I'm like 'OK, I'm sorry. Please forgive me'"@Enes_Kanter on why Russell Westbrook is such a great teammate

כמובן שקנטר לא לקח מאומה אישית. הוא רצה רק להמחיש מיהו ראסל. 'עבורו כל ערב זאת מלחמה. אתה רוצה לקבור אותם על הפארקט כל ערב'.

 

“For him, it’s like a war every night. You try to bury them on the court,” he said.

“Yes. It’s a good thing. It was amazing because of how he does it,” Kanter said. “I was scared.”

 

6. לו ויליאמס: "Lakers ain’t beat us (since I’ve been here)"

מורה לאנגלית לו ויליאמס לא יכול להיות. TRUST ME. אני לא יכול לתאר לעצמי יותר שגיאות בשפה האנגלית מאשר לו מסוגל לעשות בארבעת מילותיו הראשונות. זה יותר ממצחיק וזה אפילו כבר מעל ומעבר שפת הבראת'רס.

טוב, זה משהו צדדי שסתם משך את עיני אולי בצורה מוגזמת. העיקר הוא מה שלו ויליאמס אמר בריאיון ל טי.אם.זי  –  (http://www.tmz.com/2018/07/24/lou-williams-clippers-lakers-lebron-los-angeles/)

"לאן שאני פונה אני ניתקל בלייקרס. הלליקרס כאן והלייקרס שם. מי הם בכלל? הם לא ניצחו אותי אפילו פעם אחת מאז שאני בקליפרס. אנחנו טובים מהם בכל. ברקורד, ובקרבות ראש לראש. אנחנו הקבוצה הטובה ביותר בלוס אנג'לס עד שיוכח אחרת".

לו ויליאמס – בעצמו שחקן הלייקרס שהם לא רצו לשמור – צודק בכל מילה: הקליפרס סיימו את העונה שעברה 40-42 בעוד שהלייקרס הסריחו את הפארקטים שהם שיחקו עליהם עם 47-35. הקליפרס היו 0-3 נגד הלייקרס במשחקי ראש-בראש מאז שהמלך השולט כאיש הששי הגיע לקליפרס. (הלייקרס ניצחו במשחק האחרון ביניהם העונה אבל נקע בעקב מנע מלו ויליאמס לשחק.

כמובן שלברון הגיע ללייקרס, ודיאנדרה ג'ורדן עזב, אבל לו ויליאמס מרגיש שהקבוצה התחזקה ו"אנחנו שולטים בסטייפלס סנטר עד שיוכח אחרת".

7. תנו מבט בהופעה בלתי מצופה של ניק יאנג בתחנת טיווי קטנה

 

8. וינס קרטר חתם לעונה אחת באטלנטה האוקס

הוא יקבל את הווטרן מינימום שהוא 2.4 מיליון
בעונה שעברה הוא קלע עבור הקינגס 5.4 נק' למשחק ב-17.7 דק'.

9. לדווייט האווארד יש דבר אחד על בטוח: חוש הומור!

בריאיון הפתיחה שלו עם וושינגטון הוא החל במילים האלה, לתאר את הקריירה שלו ב-NBA עם שש קבוצות:

Howard said he "learned Magic in Orlando, went to La-La Land, worked with Rockets, learned to fly with some Hawks and got stung by the Hornets. (Then came the money line): “And it all taught me how to be a Wizard

תרגום תמיד מקלקל את המקור. אז לא אתרגם. מקווה שהבנתם את החכמה וההומור הדק בדבריו!

 

10. מה אומרים בדנבר ניישן, ה-DENVER STIFFS?

 

האוהד

(כותב על כמה דברים טובים שקרו לדנבר הקיץ)

אני כל כך אוהב את הנאגטס שלפעמים ישנה לי הרגשה שאני רוצה בהצלחתם יותר משהם בעצמם רוצים אותה. כמה קייצים קיויתי לטוב והתאכזבתי. אני מרגיש שהפעם הסיכויים שאני צודק הם גדולים יותר, והפעם הדנבר יעשו את הפלייאוף ויגיעו לסיבוב שני.

.

הרגשתי הטובה מבוססת בעיקר על שלושה דברים שקרו:

1.התמזל מזלנו עם הבחירה של מייקל פורטר

ידענו על בעיית הגב שלו אבל הוא עבר ניתוח שלא היה ABRASIVE והוא יחזור לשחק אולי כבר לתחילת העונה. הוא לא ניבחר עד שבמקום 14 הוא היה שלנו, וכך נפל בידינו יהלום שאם ישחק במלוא הפוטנציאל שלו יש סכוי שהוא השחקן הטוב ביותר מכל כיתת הדראפט הזאת..

הוא יהיה אחד המגינים הטובים בקבוצה ואחד הסקוררס הטובים בקבוצה ואני לא רואה הרבה דברים אחרים שנשארו. ייתכן שהוא-הוא יהיה הפרנצ'ייז פלייר שייחלנו לעצמנו כבר שנים.

2. לראות את וילסון צ'נדלר עוזב אחרי כל כך הרבה שנים היה BITTERSWEET.

הוא היה שחקן נאמן ביותר לקבוצה והאיש ה-6 שקשה היה להיפרד ממנו כי אנחנו זוכרים את כל התרמות הנפלאות שלו לקבוצה. אבל הכדורסל התרחק יותר ויותר מצורת המשחק של צ'נדלר מהשנה בה הוא היה חלק חשוב מהקבוצה שניצחה 57 משחקים.

עם הקלעים החדשים הקולעים מרחוק שימושו ירד בהדרגה ונוצר מתח בינו לבין ההנהלה, המאמן, ואפילו כמה שחקנים. תפקידו בקבוצה לא היה ברור לחלוטין וטוב שהקבוצה ניפרדה ממנו. אבל הוא לא 'ניזרק' לאיזה אורלנדו או סקרמנטו. הוא עבר לסיקסרס המצויינת, ובגילו (31) אולי הם יגלו אותו מחדש. כאן בדנבר הוא עשה את כל מה שיכול היה לעשות, ועם הסמול פורוורדים החדשים היה הגיוני להיפרד ממנו

היה זה צעד מבורך מצד הנאגטס שעשו צעד שהוא מאד חיובי עבורם, ובאותו זמן נותן צ'אנס לאחד הבנים היקרים להתחיל קריירה חדשה ברמה עליונה.

3. היפרדות מקנת' פאריד ודרל ארת'ור.

פאריד וארתור הפכו לשחקני ספסל, והיה עצב לראות את הטלנט של שני השחקנים מתבזבז. לא היתה ברירה כי הם לא התאימו לרוסטר החדש. הצעד הזה היה צריך להיעשות כבר לפני זמן רב, אבל מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. לא קל להיפרד משני ווטרנים כמוהם והיה זה צעד אמיץ של הקבוצה כשהחליטו שהוא חייב להיעשות.

4. הבאת אייזיה תומאס

כאן הנאגטס לקחו צ'אנס. זה יכול להיות 'DRAG' גדול על מורל השחקנים אם אייזיה תומאס יבוא עם מחשבה והרגשה שהוא הכוכב הכל יכול, והאופציה הראשונה של הקבוצה. הוא יהיה האופציה הראשונה אם ירוויח אותה, אבל בד"כ שחקנים בגובהו הם אף פעם לא אופציה ראשונה.

זהו הצ'אנס האחרון שלו להוכיח שהוא רלוונטי בליגה הזאת, וזה יקרה ר-ק  אם הוא ישחק בתוך התבנית של המאמן, ויעזור ביכולותיו – ומה שהוא יכול לעשות כולנו יודעים – אבל בתוך התבנית והמסגרת שהמאמן יחליט עליה.

אני נותן לנאגטס ציון של B+ על ה-MOVES שלהם הקיץ. סוף-סוף יש לנו קבוצה עם הרבה יכולת ופוטנציאל, כשהחסרון היחיד הוא מחסור בשחקני הגנה בפרימטר. אבל שהקבוצה הזאת טובה בהרבה מהקבוצה של השנה שעברה עאין בכלל ספק!

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 93 תגובות

    1. אני לא עוקב אחרי הלייקרס. אני קורא רק מה שהאתרים האהובים עלי מכניסים, ו-YARDBARKER הכניס זאת רק היום. אם בא לך לשלוח ידיעות חמות מהלייקרס, למה שלא תכניס אותן בתגובות או שלח לי SMS?

      (אבל יגעעות מסוג זה טובות עד הפלייאוף כדי שנראה כמה חכם הוא מג'יק)

      1. TV's Harrison Faigen

        @hmfaigen
        "I think we're going to start off slow"- Magic, saying that it will take time for this team to get to know each other. He thinks the Lakers will be "really good" when they get closer to the playoffs.
        5:31 AM – Jul 18, 2018

  1. הליגה לא סגורה והתחרותיות לא מתה!

    אבל 28 קבוצות מחכות לקיץ הבא, ויוסטום החתימו את כרמלו.

    יהיה מעניין

  2. אתה מתפלא על שגיאות דקדוק של שחקני NBA באיחור קל של 10 שנים.
    כל ראיוו או מסיבת עיתונאים עם שחקן NBA זו השמדת השפה וחיתוך בבשר החי.

    דוגמא אחת מדי רבות: המילה were לא קיימת אצלם.
    They was
    You was
    We was
    רק ככה…שימו לב לזה.

    וזו רק דוגמא אחת מעוד רבות .

  3. מעורב עשיר כרגיל מנחם.אני חייב להגיד שאני לא מבין למה וינס חותם בקבוצות פח זבל, מה לא בא לו להיות בקבוצה נורמלית?שנה הבאה הוא ילך לאורלנדו?
    מלו ביוסטון יהיה תחילת הסוף שלהם,רחמים על אפלטון

    1. קרטר עושה סיבוב בתור מבוגר אחראי שעוזר לפתח צעירים ותרבות של מועדון, לא כשחקן על המגרש, אין לו מה לחפש בקונטנדרית בלי יותר מדי כישרון צעיר ושיש לה כבר תרבות מוצלחת.
      בונה מעמד וצובר קשרים לקראת כניסה חלקה לתפקיד עוזר מאמן עם הפרישה.

        1. טוב השיא זה קווין וויליס בגיל 44 ואחרי רוברט פריש בגיל 43.

          יש איזה אחד בעונת 1947-48 בשם נייט היקי ששיחק בגיל 45 שתכלס מחזיק בשיא אבל זה לפני העידן המקצועני אז נוותר לו. קיצר לוינס יש הרבה עבודה

  4. ננסה את מזלי בסצינת ההיפ הופ באטל:

    הנה הגיע הדון האחרון העונה לשם לברון

    ספינולוג ממדרגה ראשונה שמכתיב כל פורולוג ובהתאם משנה כל אפילוג

    על המאמן הוא שולט ומעל כולם הוא בולט ואומר:

    וולטון לוק אתה בוק, רונדו אתה דומה לכלב שאוכל בונזו עם לונזו, לאנס אותך הבאתי שתהפוך את דוראנט לטראנס ונלך לרקוד דאנס

    ביזלי גריל, אני יודע שאתה אוהב מריחואנה להגריל ועם כולכם אני אומר למג'יק אתה קסם של בחור אבל בקרוב תהפוך ל-tragic

    מאחורי הקלעים מככב לו לאבר שיגרום לך לרצות ללכת לדפוק את הראש בבר, את שלושת גוזליו הוא מנסה לקדם למרות שכל אחד מהם הוא גידם ואותם המלך יעיף בהקדם.

    2 אולסטארים נוספים הם דרישה מינימלית על מנת להביא תוצאה מקסימלית שאז את ווינדורסט נשמע שהמלך הוא רק אלפא דוג ולא בול הוג

  5. יש לי הרגשה שאיזייה מאד יצליח בדנבר. שמראיון איתו הבחור נשמע במוטיבציית שיא להוכיח, הוא עדיין מדבר על הברינקס ואמר שעדיין רוצה את זה. יש לו למה לשאוף והוא יעשה הכל בשביל להצליח, אני צופה לו הצלחה גדולה בדנבר גם מעמדת המחליף. בפלייאוף אני לא אופתע אם הוא יהיה במאני טיים גם בחמישייה.

    יש לי הרבה ציפיות מדנבר העונה ולדעתי מבחינת סגל על הנייר הם טופ 3-5 במערב. הם צעירים ורעבים. גאמל מורי חייב לעשות קפיצת מדרגה העונה מעוד שחקן טוב למשהו מפחיד, הגיע הזמן.

    1. גם לקאבס הוא הגיע במוטיבציית שיא… עד שקיבל טיפול מלברון.
      השאלה איך הוא יגיב שהוא לא יקבל את הדקות שהוא חושב שמגיע לו כי ירצו לתת למארי והאריס לסגור משחקים כי הם העתיד.

      1. בדנבר אין לברון למזלו. אני בהחלט רואה אותו במאני טיים בפלייאוף יחד עם מורי והאריס. שנצחונות יהיו על הכף בפלייאוף איש לא יעניין אותו עתיד, יתנו לנצח למי שיוכל באותו רגע נתון. אני גם חושב שהוא הולך לשחק מעל 25 דק כל ערב

    2. כל הקישקושים שלו על הברינקס – לדעתי הם חלק מהסיבה שאיינג' ויתר עליו, רוצה להוכיח ? שחק טוב. רוצה לנצח ? תעשה את 4 השחקנים מסביבך יותר טובים, רוצה כסף ? אהההה…. תנסה לעשות גם הגנה …

  6. תודה מנחם. אחלה מעורב. חמשיר מטופש לסיומו של יום:

    היה היה שחקן בשם לברון
    לקבוצות נתן ת'לב ולאוהדים היה רון
    אז ללייקרס עזב ואיזה שברון
    שם הקיף את עצמו בשחקנים כמו עצם בגרון

  7. גם אני חושב שיקח ללייקרס זמן להתחבר עם לא מעט שערוריות בהתחלה(מאמין שוולטון לא יחזיק שם מעמד)אבל רואה אותם בסוף מגיעים למקומות 4-5 כי ברגע שיתחברו תהיה שם קבוצה טובה.בעקבות זה שלא באו עוד סופרסטארים בנוסף ללברון לדעתי הם בנו את הקבוצה הכי טוב שיכלו עם עומק בכל עמדה על המגרש חוץ מעמדה 5 הפחות חשובה בכדורסל של היום.חושב שהווריירס יסיימו ראשונים אוקלהומה 2 בפרס 3 והלייקרס ויוסטון 4-5.הלייקרס ידיחו את יוסטון בסיבוב הראשון ויפסידו לווריירס בשני

      1. ספרס 3?!? אמן.

        אמנם דרוזן, יעקב, בלינלי ו-ווקר הצטרפו, וחלק מהצעירים שלנו יהיו יותר טובים משנה שעברה, אבל איבדנו את סלו-מו וגרין, מאנו וגאסול הזדקנו בעוד שנה, וגם אולדריג' וגיי לא הופכים יותר צעירים, אז בטוח שנהיה יותר טובים משנה שעברה, אבל לא בטוח שבהרבה.

        לדעתי גולדן תהיה ראשונה, אני חושב שיוסטון שניה ואחרי זה באמת אין לי מושג – דנבר, יוטה והגבה הן קבוצות עם הרבה פוטנציאל. לייקרס ואוקלהומה עם הרבה ניסיון וסימן שאלה בנוגע לאיך כל החלקים ישתלבו. פורטלנד לדעתי קצת "קפאה" הקיץ – לא החליפו מאמן, ולמיטב זכרוני אין שינויים גדולים בסגל, לא יודע להגיד איפה זה ישים אותם בדירוג. מניח שהספרס יהיו אפושהו באמצע של הגוש הזה, אזור 4-6 נשמע לי בסדר.

        1. אחינו עם פחים ונגרים הייתם 3 רוב העונה שעברה. עכשיו קיבלתם את דרוזן שהוא שחקן תותח ופופ ימקסם אותו ועם סופר מוטיבציה. לוני ווקר גם פוטנציאל טוב. אני רואה אתכם מקומות 3-4 בקלות. אפילו מקום 2 לא יהיה הפתעה

      1. אם גאסול וקונלי בריאים לא הייתי פוסל את ממפיס במאבק על מקומות 7-8
        חושב כמו מיקי שהספרס יותר בכיוון 4-6 וגם על זה לא יתלוננו שם.

  8. המשפט של דוייט ענק. נראה שלמרות הילדותיות הוא לא טמבל בכלל אם לא קיבל ושינן את המשפט הזה מאיזה קופירייטר אלמונימי 🙂

    1. המשפט שלו ממש לא ענק ולא מצחיק.

      רק ההתחלה והסוף: "התחלתי עם קסמים ועכשיו אני מכשף" כל מה שבאמצע לא קשור בכלל

  9. מצוין שמעון. קליי בלייקרס? מי היה מאמין.
    אני חושב שהוא עדיין לא מקבל מספיק קרדיט. כמו שאמרת – קלעי ברמה היסטורית.

    1. זה כבר לא מול סתם גולשים או עיתונאים מעצבנים.
      הפעם הוא נעלב מסי ג'יי מקולום שאמר שהמעבר שלו לווריורס היה 'סופט'.

      1. הבן אדם באמת מגוחך, למרות שאפשר להריח סוג של עקיצות בצחוק בין חברים, דברים שפחות עוברים בכתיבה.
        הכי מעצבן שבפודקאסט הוא אמר לו- 'מה אתה מתעצבן שהבאנו את קאזינס? נראה לכם שאתם הולכים לקחת אליפות עם מה שיש לכם?'
        רק מראה את הגישה העלובה שלו וחוסר הספורטיביות שלו, ובטוח שהוא היה בגישה הזו באוקלהומה, ושוב מוכיח לכולם שהוא בא לעשות סיבוב על טבעות, במקום לעמוד באתגרים.

          1. אני לא אוותר לקאפקייק עד שיעזוב את גולדן סטייט ואז אתחיל לרשום לו טבעות כהישגים. עד אז, שלא יתנשא על אחרים שאין להם טבעות. עבד כי ימלוך

          2. ניב מסכים איתך בכל מילה, כישרוני ככל שיהיה אין בו יצר תחרותיות או גאווה ספורטיבית, לעולם אצלי לא ייחשב לגדול ביותר גם אם ייקח 8 אליפויות רצופות ץ(למרות שמבחינת יכולת הוא בהחלט בין הגדולים)

  10. מצחיקים אנשים שאומרים שלייקרס לא תהיה בפלייאוף.. לייקרס תהיה בפלייאוף וגם תהיה בגמר המערב. לגבי אוקלוהומה אני לא מבין איך כולם מחליטים שהם יהיו מקום שני? פחחחח נשארו עם אותו סגל מינוס כרמלו, כרמלו לא משהו אבל עצם חיסורו אומר שהם ינצחו עוד 10-15 משחקים? לא מאמין, יסיימן עם מאזן זהה לעונה שעברה. דנבר בהחלט מרתקת. מאמין שזה יהיה מיקומי הקונפרנס:
    1. גולדן
    2. יוסטון
    3. לייקרס
    4. ספארס
    5. דנבר
    6. ניו אורלינס
    7-10 אוקלוהומה יוטה קליפרס ופורטלנד על הכרטיסים שנותרו.

    1. שכחתי גם את מינוסוטה אז תעשו את זה 7-11 יהיה שוב קרב עיקש על הכרטיסים האחרונים במערב..

      1. בקיצור כולם רלוונטיות לפלייאוף במערב חוץ מסקרמנטו ופיניקס, גם ממפיס ודאלאס עוד יכולןת להפתיע עונה גדולה תהיה במערב כרגיל. הגיע הזמן שיעפילו 16 הגדולות וזהו, די לפחיות מהמזרח שעולות לפלייאוף. אם השנה היו עולות 16 הטובות לפחות 10-11 היו מהמערב על אף שיש יותר מפגשים בין מערבית ךמערבית ומזרחית למזרחית, פשוט המאזן בין המזרח למערב הולך להיות קטסטרופלי למזרח.

      1. חחחח יאללה סגור.. תן לי את לייקרס ויוסטון קח את כל השאר.. כמובן מול המרשעים מהמפרץ בקושי יש צורך לציין זאת

  11. מנחם שחרר את מג'יק קצת גם ככה כל התקשורת בארה"ב על הגב שלו מאז החתמת לברון, תן להם איזה חודשיים -שלושה לרוץ יחד ואז אם צריך תשחיז את הסכינים.
    לגבי מה גילברט כתב על לאב, הכל זה ביזנס לכן גם צריך לקחת את זה בערבון מוגבל, לראייה מקרה דרוזדן רק לפני שבוע והטרייד שלו אחרי שהבעלים ימים לפני כן נתנו לו תחושת ביטחון שהוא לא הולך לשום מקום.
    הנאגטס אחת הקבוצות עם הקיץ הכי מוצלח בליגה, גם נפטרו מעודפי חוזים שהכבידו עליהם כספית וגם הימרו בסכום מינימום על רוקי שאם הפציעה מאחוריו יכול להפוך לשחקן מצוין וגם על אייזאה תומאס במחיר מינימאלי שהרבה פעמים שמרגיש שכולם נגדו מוציא את המיטב מעצמו.

  12. מעורב מצויין רקח לנו הדוק,
    מלא שנינה וצחוק,
    כתב קצת על צהוב סגול,
    קצת על ראסל הירו בול,
    אבל היי, מה עם ידיעות מהצד הירוק?

  13. עסיסי מהלילה… יצא למקולום המשולם אחרי שהוא ודוראנט התארכו בפודקאסט יחד ועקצו אחד את השני (מקולום על החתמת קאזינס, דוראנט על ההופעה של הבלייזרס בפלייאוף האחרון) https://twitter.com/CJMcCollum/status/1022278193661718528
    ותגובת הקאפקייק https://twitter.com/KDTrey5/status/1022286434630131713
    סתם בשביל שלא ישעמם בפגרה

    1. ואז קאנטר התערב כדי לחמם. הטמבל הזה מבעיר שריפות מקצועי.
      לא פלא שארדואן מוכן למכור את הבתולים של הבת שלו תמורת הראש של אנס החמור.

  14. הדבר הכי משמעותי בשיפור של הנאגטס השנה הוא שפול מילסאפ בריא. אם הסגל לא יפצע משמעותית הם יכולים לסיים 4 או 5 במערב.
    מאמין שתומאס למד לקח קטן וייתן להם כח אש משמעותי מהספסל.

  15. וואו ווסטברוק , האנס קרטר לא פחד להתעמת עם ארדואן , שללו את האזרחות ,עצרו את אבא שלו או משהו כזה , אבל מילה של ווסטברוק והוא נבהל

  16. הקיץ הזה לברון החליט לגייס לצידו כישרון,
    הלך לבוגי ג'ורג' קוואי כספי וכרמלון ושאל: מי רוצה לשמש לצידי כשטיחון?
    בא קוואי והלך לטורנטו בא ג'ורג' ונשאר במקומו ואפילו כרמלו הלך ליוסטון.

    חשב לעצמו לברון וחשב עד שהגיע לעצה, אני יודע! קרא בשמחה.

    אם אין כישרון לפחות נייצר מלא כתבות לעיתון!
    כששמעה כל הליגה זאת התייצבו מייד ביסלי רונדו וסטיבנסון…
    ולמלך? שמחה וששון.

    לברון היה מאושר ביותר ואמר 9 במערב שווה כמו ראשון במזרח אם לא הרבה יותר!

  17. היה פעם מאמן – שמו לוק

    בחור קול , עם ייחוס ושיחוק

    ואז הגיע לפ-לופ מאמן העל

    את מג'יק הפעיל וחסל

    ולוק הושלך אל השוק

  18. מהלך שקצת נפל מתחת לרדאר בדנבר, אחרי הבליפים של אייזיאה תומאס, הגב של פורטר ג'וניור, מכירת החיסול של החוזים הכבדים והחתמת יוקיץ', זה בחירת הסיבוב השני – ג'ארד ונדרבילט.
    ווינגר שיודע לשמור, לקחת ריבאונדים, למסור את המסירה הפשוטה והנכונה ולקחת את הכדור בפוסט לסל, זה משהו שיכול לעזור מאוד לקבוצה, כמו שהראה רונדיי הוליס-ג'פרסון בשנה שעברה.

    1. כמעט ולא צפיתי בו השנה בקנטקי כי היה פצוע הרבה (פציעות רגל לגבוה איזה כיף). הוא היה אחד התיכוניסטים המלהיבים לפני שנתיים (היה במשחק של נייקי או במקדונלדס אול אמריקן) אבל ממה שראיתי פשוט היה בריון מול ילדים (הוא נראה כבר סופר שרירי ומפותח…) אני חושב שהוא שיחק במשחק של קנטקי מול טקסס A&M בו הם הפסידו ורוברט ווילאמס (ההוא שהסלטיקס בחרו…) עשה ממנו קציצות. אני חושב הוא קצת ישן במשחקו. הוא לא באמת יוכל לשחק סנטר למעט בכמה הרכבי סמול בול (בערך 2.05 על 2.14 במוטת ידיים). אין לו ממש קליעה. הוא יכול להפוך לסוג של שחקן נשמה שמזנק על כדורים ומסיים אלי אופס פה ושם אבל אתפלה אם יהפוך להרבה מעבר. צריך לזכור שדנבר עמוסים מקדימה בצורה יוצאת דופן. לפניו ישחקו: יוקיץ' ופלמלי בסנטר עם מילסאפ, פורטר ג'וניור, טריי לילס והרננגומס בעמדת ה-PF

      1. נכון, ובדיוק בגלל זה הוא הזכיר לי את רונדיי. שחקן שמשחק בסגנון כל כך היפסטרי שהוא על סף לגדל שפם שהוא שילוב של דאלי וגראוצ'ו מרקס, לפרוש ולפתוח בית-קפה-חנות ספרים-יריד ענתיקות בפורטלנד.

        ולגבי הפציעה – הוא כנראה יחזור לשחק לפני פורטר. אז, זה משהו.

  19. לאב הוחתם כדי להישאר.
    יוטה טופ 4 עם סיכוי ליותר.
    לייקרס 50-50 להיכנס לפלייאוף. זה בטוח יתחיל גרוע ואני צופה טרייד על אולסטאר בהמשך העונה.
    דנבר עשו טעות קשה עם אייזאה.
    פילי נחלשו מאוד ויהיו בלי ביתיות בפלייאוף.

    תודה לדוק

    1. לגבי לאב – אני לא חושב שמישהו מסוגל לדעת מה יוליד יום. אם קווין לאב של מינסוטה מופיע אז הוא כאן להישאר. אם זה של פלייאוף 2017 אז הוא בסכנת טרייד תמידית.

      יוטה מצויינת אך גם רוב המערב התחזק

      לייקרס? לא רואה באיזה סרט היא לא בפלייאוף. הצעירים הולכים לתת קפיצה חזקה ולברון הוא בכל זאת כוח. מה שכן הטיולים בפלייאוף מול קבוצות נאיביות לא בטוח יחזרו על עצמם. כל עונה עם לברון טומנת בחובה טרייד אולסטאר בומבסטי. זה כבר סוג של מסורת. הפעם יתקשה למרר בבכי על מחסור בפליימייקר…

      אני מסכים לגבי דנבר. אייזיה הוא אולי נשמה אבל לא בטוח שהוא מי שאתה רוצה בחדר ההלבשה. בנוסף הנגטס חייבים גארדים הגנתיים טובים יותר. גארי האריס הוא גארד הגנתי ממוצע בלחץ, אך ליד ג'מאל מורי הוא נראה כמו קוואי… אם היה להם שקל לבזבז אולי היו הולכים על מרקוס סמארט…

      למה אתה מרגיש שפילי נחלשו?

      1. בלינלי ואליאסובה שדרגו אותם מאוד והם כבר לא.
        גם הולמס היה אחלה שחקן אבל לא משמעותי כי לא קיבל דקות.

        1. lol
          haters gonna hate
          while ersan and belli were good the main difference from the start of the season to the end of it was that the sixers had the toughest schedule to start the season and the easy to finish it.
          before last year ersan and belli were consider not good enough to in atlanta , people were making fun of them and suddenly they become all world players lol

          Muscala , Chandler smith and fultz will more then give what they provided.
          in fact I am willing to bet with anyone that unless embiid or simmons get injured will be top 3 in the east.

          my minimum bet is $1000
          any takers?

          come one lets see you put your money where your mouth is

      2. איך הצעירים ייתנו קפיצה חזקה אם לברון עבר אליהם (מתמחה בלהפוך אחרים לסטטיסטיים, ובעיקר צעירים), ובנוסף הנחיתו עליהם חבורת וטרנים?

    1. לפי מקורות, אחת הסיבות שקסיאס מעביר את שנות הפרישה שלו בפורטוגל הציורית, זה כי בזמנו הוא העז להתקשר לצ'אבי ופויול כדי לשמור על היחסים איתם ושבר את תרבות המצור הדכאנית של מוריניו.
      אני ממש לא מסוגל להבין גישה כזו.

  20. לטעמי הלייקרס של השנה הולכים להיות אחת הקבוצות הכי מהנות על הפרקט והקבוצה הזאת הולכת לתת פייט גם לגולדן סטייט.
    יש כאן נטייה של חלק מהאנשים להסתכל על הצד השלילי של המהלכים של מג'יק גונסון. במקום להסתכל על זה שכל ההחתמות הם שחקנים הד קייס, אפשר גם להסתכל עם הצד האופטימי שאומר שכל השחקנים האלה אלה שחקנים שאתה יוצא איתם למלחמה, שחקנים כמו מגי, ביזלי, רונדו, סטיבנסון אלה שחקנים שאף קבוצה לא תרצה לפגוש. אלה שחקנים שגם אם תנצח אותם אתה תתחרט שבכלל עלית להתחרות מולם.

  21. מנחם – המספרים של ברנדון אינגראם פר 36 (הוא עדיין היה בן 20 השנה)
    17.5נקודות ב-47% מהשדה ו-39% משלוש 7.6 ריבאונדים ו-5.6 אסיסטים! שחקן עם כזאת שורה היה על גבול האולסטאר במזרח כבר השנה. המגמת שיפור שלו נהדרת והוא עוד לא בגיל של סימונס, מיצ'ל או של חלק לא קטן מהרוקיז שהצטרפו לדראפט השנה. הוא שנתיים מלפרוץ ולהפוך לאולסטאר (ברמה כן? במערב כמעט צריך להיות סופרסטאר כדי לפרוץ את המחסום). כמובן שגם על זה יתנו את הקרדיט ללברון כי ככה זה בחיים…

    1. והנקודה המרכזית לגביו היא שהקושי הגדול שלו הוא הדקיקות הפיזית – מה שמובטח להשתדרג משנה לשנה, במיוחד בגילאים האלה.
      הילד עדיין בן 20, והכי חשוב מהכל – מהרגע שהגיע למועדון מהללים את הרצינות ואת מוסר העבודה שלו.

      יש סיבה שכל כך היססו להציע אותו אפילו עבור קוואי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט