חם מהתנור: קווין לאב ישאר בקליבלנד עד 2023 / רועי ויינברג

קליבלנד החתימה את קווין לאב על הארכת חוזה של 120 מיליון דולר ל-4 שנים אשר תכנס לתוקף מיד בסיום חוזהו הנוכחי ותשאיר אותו בשורות הקאבלירס עד 2023. לאב הועבר לסגנית האלופה ב-2014, זכה איתה באליפות ב-2016 והגיע בכל שנה מאז שעבר לקבוצה לגמר ה-NBA. העונה לאב קלע 17.6 נקודות (45.8% מהשדה, 41.5% מהשלוש) עם 9.3 ריבאונדים ונבחר למשחק האול-סטאר.

ראוי לציין כי אלו נתוניו הנמוכים ביותר מאז עונתו השנייה בליגה בכל הקשור לנקודות וריבאונדים ושהוא שיחק ב-2 העונות האחרונות 60 ו-59 משחקים בהתאמה בשל פציעות. נכון לעכשיו הוא השחקן היחיד בקליבלנד עם חוזה מובטח מעבר לשנתיים הקרובות. הוא יקבל את המקסימום ב-2019/20 וב-2020/21 בהתאם לשינויים בגובה המשכורת המקסימלית. ב-2021/22 יקבל משכורת זהה לזאת שבעונה לפניה וב-2022/23 יקבל חוזה קטן יותר. לאב יכל לקבל כ-8 מיליון דולר יותר בהארכת החוזה הזאת מהקאבס.

*

הניקס סיכמו עם נואה וולנה, הבחירה התשיעית בדראפט 2014, על חוזה שפרטיו אינם ידועים. הניקס יהיו המועדון השלישי של וולנה בשנתו החמישית בליגה. בעונה האחרונה הוא שיחק בפורטלנד ושיקגו וקלע 6.9 נקודות עם 6.9 ריבאונדים ואסיסט למשחק ב-21 משחקים אצל הבולס.

*

טוביאס האריס דחה הצעת חוזה של 80 מיליון דולר ל-4 שנים מהקליפרס. האריס, שחקן חופשי בשנה הבאה, יכול לקבל 188 מיליון דולר ל-5 שנים מהקליפרס או 145 מיליון דולר ל-5 שנים מכל קבוצה אחרת בקיץ 2019. הוא קלע 18.6 נקודות (46% מהשדה, 41% מהשלוש) עם 5.5 ריבאונדים למשחק בדטרויט ובקבוצה מלוס אנג'לס השנה.

*

כרמלו אנטוני מתכנן לחתום עם יוסטון לאחר שישוחרר מאטלנטה, מה שיקרה לאחר שהטרייד עם אוקלהומה יהפוך לרשמי. הרוקטס יחכו 48 שעות לפני שיחתימו את אנטוני כדי שיצא ממצב של וויבר, בו הם יצטרכו לשלם לו 28 מיליון דולר, משכורתו בעונה הקרובה (יקבל אותה מאטלנטה). מלו קלע העונה 16.2 נקודות עם 5.8 ריבאונדים למשחק.

*

דווין וויד, MVP הגמר לשעבר, קיבל הצעת חוזה של 25 מיליון דולר ל-3 שנים מהליגה הסינית. וויד שוקל את ההצעה נכון לעת כתיבת שורות אלה ועדיין שחקן חופשי. הוא קלע 11.4 נקודות למשחק העונה במדי קליבלנד ומיאמי.

*

טראוויס וור חתם על חוזה 2 way בלייקרס. בעונה האחרונה הוא שיחק 17 משחקים אצל הצהובים סגולים וקלע 4.4 נקודות עם 2.2 ריבאונדים למשחק. וור יליד קליפורניה ששיחק ב-UCLA.

*

טריידים מהימים האחרונים (לא כולם רשמיים עדיין, אבל יצאו לפועל בקרוב):

ג'ראד דאדלי יועבר לברוקלין, דרל ארתור לפניקס (צפוי להחתך).

רודני פרוויס (צפוי להחתך) יועבר לבוסטון, עבדל נאדר לאורלנדו.

ג'ארל מרטין בדרך לאורלנדו, דקארי ג'ונסון וזכויות הדראפט על טיילר הארווי עברו לממפיס. מרטין שיחק 22 דקות למשחק בעונה האחרונה ופתח ב-36 משחקים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. יכול להבין את שני הצדדים פה. לאב פציע ולא ברור אם יוכל להמר על עצמו עוד שנתיים אז העדיף ללכת על חוזה ארוך עכשיו ולהיות בטוח לעתיד. די הגיוני. גם מבחינת קליבלנד זה מובן – יש להם המון כסף פנוי לעתיד הרחוק וכשסקסטון, בחירת הדראפט הכי מוקדמת, תאריך חוזה זה יחפוף רק בשנה אחת לחוזה של לאב. קליבלנד לא עיר שיכולה למשוך יותר מדי סטארים והוא אול-סטאר לגיטימי. מהלך יחסית מובן

    1. יש מצב שהחוזה הזה של לאב מגדיל את ערך הטרייד שלו ולכן נעשה?

      אני בספק אם לאב יסיים את החוזה הזה בקאבס ולא אתפלא אם כבר השנה נראה אותו במקום אחר.

  2. טוב לדעתי גם לקליבלנד שלא מתפרקים שוב אחרי שלברון עוזב וטוב לקווין לאב שיש לו כבר טבעת להרוויח הרבה כסף.
    המקום של קליבלנד נכון לעכשיו לדעתי הוא 7-10 במזרח.
    עונה טובה יסיימו 7 ועונה רעה 10.
    בהנחה שרודני הוד ישאר יש להם סגל נחמד למזרח
    סקסטון
    היל
    קלארקסון
    גיי.אר סמית
    הוד
    קורבר(בינתיים נשאר)
    אוסמן
    לאב
    נאנס גוניור
    טריסטן תומפסון
    זיזיץ שיקבל השנה יותר דקות כי אין לחץ

    1. לדעתי יאבקו על המקום השמיני יחד עם שיקגו ודטרויט. לא קרובים ל-7 הראשונות (בוסטון, טורונטו, פילדלפיה, אינדיאנה, מילווקי, מיאמי, וושינגטון לאו דווקא בסדר הזה). מסכים בתחזית של המקום. מעניין איך זה יעבוד ביחד.

    2. יותר טובים משארלוט ניקס בלי פורזינגיס ברוקלין אטלאנטה ולדעתי גם מאורלנדו.
      3 הקבוצות הנוספות לקליבלנד במקומות 7-10 לדעתי הן דטרויט שיקאגו ומיאמי

        1. דווקא דטרויט מבין ה 4 נראית לי הכי חזקה כלומר מקום 7 ומיאמי אחריה מקום 8.
          השישייה הראשונה
          בוסטון
          פילי
          טורונטו
          מילווקי
          אינדיאנה
          וושינגטון שהתחזקה

  3. המון כבוד לגילברט ואלטמן שלמדו מהעבר והתכוננו מאוד יפה.
    אם סקסטון יראה ניצוצות אולי יצליחו למשוך שם עוד כוכב בשנה-שנתיים הקרובות ולחזור לצמרת. בכל מקרה קל לי לראות את לאב חוזר ל 25 ו 11 השנה בלי לברון.

  4. טוביאס האריס שחקן-שחקן אבל לדעתי עשה טעות. קח 80 מיליון ושים בצד, הרי ברור שבהתחשב בהיסטוריה של הקליפרס תחווה פציעה קשה השנה שתוריד לך ת׳ערך. אייזה תומאס השני, שומע?

    1. אייזאה תומאס הראשון לא היה בחיים בשנה האחרונה מתוך 4 בחוזה של 64 מליון דולר, וספק אם הוא בכלל יגיע ל-64 מליון דולר עד סוף הקריירה

  5. ההימור של האריס מושכל ונכון. הוא שחקן מצוין ולמיטב זכרוני גם עמיד במיוחד, כך שאם הוא ממשיך באותה יכולת ונמנע מפציעות – הוא מרוויח ביג טיים.

  6. איזיאה תומאס: תביאו את משאיות הכסף!
    חותם על מינימום.

    דווייט הווארד: אני הולך לפרוש בשארלוט. לא, באטלנטה.
    הולך לפרוש בוושינגטון. לא, בסין.

    קווין לאב: בואו נעביר אותו תמורת סטאר. בואו נעביר אותו תמורת רול פלייר בינוני. בואו נעביר אותו תמורת בחירת דראפט.
    היחיד משלישיית האליפות שנשאר בקליבלנד.

  7. לדעתי החתימה של וויד בסין יפגע במורשת אם יקרה,מילא זה היה 25 מיליון לעונה אבל 8 וקצת לעונה זה לא שווה(במיוחד שאני בטוח שיש בnba קבוצות תחתית שיכולות להציע לו לפחות אותו הדבר) אף שחקן בקליבר שלו מבחינת מורשת עשה את זה

      1. זה אני יכול להבין אותו עוד איך שהוא באופן יחסי. הוא הרוויח סך הכל עד עכשיו 180 מיליון,לשם השוואה ראסל ווסטברוק וקארי רק בחוזה החדש שלהם מרוויחים יותר. אז כן לנו זה מלא כסף אבל לשחקן nba שרואה את כל השחקנים הצעירים שמרווחים בוכטות בזכות הקפיצה בחוזי השידור ובתקרת השכר(שלא לדבר על שחקנים כמו מוזגוב ודנג) אז כן אני מבין למה הוא יחפש כסף

        1. נזכרתי למה לו – הוא בדיוק חתם על עסקה לכל החיים עם מותג הלבשה סיני. זה בגדול קידום מכירות.
          אתה כולל במה שרשמת את מה שהוא הרוויח גם מחסויות?

          1. קידום מכירות זה סיבה טובה, וזה רק משכורת(זה לא שקארי ווסטברוק אין גם חסויות) ולהוואי נכון זה לא דף ויקיפדיה אבל זה קצת צורם(כמו פארקר בשרלוט או אפילו מייקל בוושיגטון)

    1. אולי בא לו עוד קצת לשחק, אבל לחוות משהו אחר? הכסף לא ישנה לו את החיים, מן הסתם, אבל כל שקל זה נחמד (+אולי חוזי פרסום בסין, בטח יש בזה כסף).
      לגבי המורשת, טוב שהוא לא חושב על השטות הזו. זה החיים שלו, לא ערך בוויקיפדיה או באתר הNBA

    2. לחיות בסין 3 שנים ולתזז לכל מני חורים? צריך להיות מאוד רעב לכסף.
      הוא מליונר שחי במאימי.
      נשמע שזו ידיעה בשביל להזכיר לקבוצות שהוא חי

  8. שגיאה גדולה של קליבלנד. אין שום סיבה לשלם ללאב כזה סכום, כי –
    א. הוא לא שווה את זה
    ב. אפחד לא היה מציע סכום דומה

  9. דווין גם מרוויח את האופציה להיות כוכב שוב. לא איזה ג'ו ג'ונסון שכל פעם שהוא קולע בדאבל פיגרס מציינים שהוא לא נגמר.

    חוצמזה שהעונה שם לא כוללת 82 משחקים, אז זה סוג של לפרוש אבל בלי לפרוש – כמו צ'אבי במזרח התיכון.

  10. עסקה מצויינת לשני הצדדים : לקליבלנד כי היא לא מסוגלת למשוך כוכבים ושומרת על הכוכב שלה , ללאב כי הוא שחקן פציע ומבחינה כספית זה חוזה אדיר

      1. מועדון של חמוצי פנים. הצליח בזכות היותו במזפח (למרות שבוסטורונטו בהחלט התחילו לזחול מהפח החוצה)

    1. כן, אבל בלי לברון לאב בכלל לא היה מגיע לקליבלנד מלכתחילה.

      בלי לברון קליבלנד היום היתה מובלת ע״י הטריו קיירי-ויגינס-בנט, באימונו של בלאט וכנראה היתה מגיעה לסיבוב שני או שלישי בפלייאוף.

  11. קווין יחזור למספרים מימי מינסוטה (לדוגמא בוש אחרי לברון ולפני הגילוי של המחלה)
    החוזה הזה מעולה לשני הצדדים ככה קודם כל לאב מבטיח לעצמו את החוזה הבא ושנית כי קליבלד משאירה לעצמה את האופציות פתוחות ולא נמצאת בחרדת טריד על לאב הדבר שהיה מוריד את התמורה בטריד.

  12. 30 מיליון דולר בשנה על לאב הפציע לא נשמע לי כמו משהו שקל להטריד, אבל אם הם לא רוצים ללכת לטנקינג לא נראה לי שהיו להם הרבה חלופות.

  13. קווין לאב יעלה עכשיו את הערך שלו. יש לו חוזה ארוך והוא יחזור כנראה למספרים הישנים שלו (דאבל-דאבל) שהקבוצה תשחק סביבו.
    עדיין, לא אתפלא אם אפילו את העונה הזו הוא לא יסיים בקאבס. יתחיל טוב את העונה עם סטטיטיקה "מנופחת" והקאבס יקבלו עליו חבילת נכסים יפה (אולי טרייד עם פורטלנד מול מקולום).

    הבעיה של האריס שהוא לא מספיק טוב לחוזה גדול כפי שהוא מצפה, אבל הוא טוב מספיק לחוזה רציני. הימור עצמי וכנראה שבקיץ הבא יקבל חוזה גדול יותר מהקליפרס.

    אני חושב שוויד צריך לתת עוד עונה בהיט (יעלה מהספסל) ואז לקבל טקס מריילי כשהוא יפרוש.

  14. קווין לאב הוא סופר סטאר שהוגבל בכמות הנקודות ע״י לברון (לא בכוונה ולא מרוע, אלא פשוט כי זו שיטת המשחק).

    אין ספק שעכשיו הוא חוזר ל- 20 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק ואולי אף יותר. אני גם מאמין בטריידים של שנה שעברה שהביאו את נאנס,קלארקסון ושות׳.

    ביחד עם קווין לאב יש כאן קבוצה עם פוטנציאל לסיבוב ראשון ואולי שני, אבל בתנאי שיהיה מאמן משכמו ומעלה. וכאן הבעיה. אני מאמין בלאב ובצעירים אבל לא כל כך במאמן.

    זו הולכת להיות שנת מבחן לטיירון לו. לגילברט יש פתיל קצר, ואם הם לא עושים פלייאוף, טיירון עף כמו טיל (ומיד נוחת בלייקרס לאחר שלברון, סליחה, מג׳יק, יעיף אותו באמצע העונה כי חדר ההלבשה לא שמח).

  15. כדורסל משחקים בשני צידי המגרש ,שחקנים כמו קווין לאב וג'בארי פרקר הם לא סופרסטארס , הם שחקני התקפה טובים ושחקני הגנה נוראים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט