הופס לדיון ליום שני בערב: מה בדיוק הלייקרס עושים?

מה בדיוק קרה הקיץ בראשים של 'החלונות הגבוהים'  מהלייקרס?

את אותה שאלה שאלו גם ב-SI.NBA: מה עומד מאחורי הקיץ המטורף של הלייקרס?

בואו נראה מה קורה שם בדיוק:

*השחקנים העיקריים שחוזרים הם קייל קוזמה, ברנדון אינגראם, לונזו בול, ג'אש הארט, קטביוס (משהו כזה) קלדוול פול, ואכלול גם את איביקה זובק בין 'העיקריים'.

*השחקנים שהגיעו בדראפט: מו ווגנר, אייזק בונגה, וסבי מיכליוק.

*חתמו כחופשיים: לברון ג'יימס, ג'בל מגי, ראז'ון רונדו, לאנס סטפנסון, ומייקל ביזלי.

השאלה הגדולה כמובן – כשמוציאים את לברון – היא מה בדיוק היה בראש של מג'יק (והיתר שהשתתפו בהחלטה) להביא את מגי, רונדו, סטפנסון, וביזלי. הארבעה האלה הם רבע קבוצה.

אני מסתכל על כל ה-14 האלה ורואה מספיק 'אישיות', 'טרוף', ו'יחידיות' שהיו מספיקים לגדוד צנחנים שלם, ועוד היה נשאר עודף.

אז, ברצינות, מה היה בראש של החלונות הגבוהים כשהחליטו להביא 4 מבוגרים מבולבלים ומוזרים לצרף למה שנראה לי כחבר צעירים הטוב, אולי, מכל צוות צעיר אחר בליגה.

הייתכן שמה שכל הלייקרס  רצתה הוא להמשיך ב'שואו' של פעם? להפוך את החזייה בהם ל-"MUST SEE TV"? להכניסם שוב לכותרות, ולא משנה אם הן חיוביות או שליליות? היכול להיות שהארבעה הובאו רק למען הכיף והצחוקים ולעשות "השהיית כדור" לשנה עד שיהיה להם מקום תחת סף המשכורת להביא איזה סופר סטאר בעונה הבאה?

אני מבולבל ואובד עצות. הזקנה מחכה ממני להסברים ואין לי. אז הבטחתי לה שאשאל את הגולשים שלי באתר. אולי הם יצליחו לתת לי את התשובות הנאורות. אז בבקשה.

*************************************************

לברון: "BACK THIS ASS UP!"

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
116 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 16:42:53
מנחם לס
מנחם לס
23/07/2018 17:07:57

הבנתי. לפי פלינקה הם רוצים 'לעטוף' את לברון במגינים ווטרנים. אז מה קרה? עכשיו אין להם אף קלעי שלשות רציניים.

עידן עופר
עידן עופר
23/07/2018 21:47:21
הגב ל  מנחם לס

אני לא כל כך בטוח לגבי זה מנחם..אני לא יודע מי יפתח בחמישייה אבל קוזמה, פופ והארט קלעים לא רעים, תוסיף לזה את לברון, אינגרם, הלונזו (לא קלעי טוב אבל אני אופטימי שהוא יראה שיפור מהעונה האחרונה), וואגנר ואפילו הרוקי האוקראיני.
אני חושב שנראה את הלייקרס רצים והרבה העונה (אופי של השחקנים והרכבים נמוכים מאוד שנראה – לברון וקוזמה שמשמשים כגבוהים מרכזיים).
בכל מקרה, הלייקרס אולי ניסו להביא שחקני two way שיודעים להגן ולהתקיף ברמה גבוהה אבל רונדו ממזמן לא שומר גדול ואני לא רואה איך רוטציה בינו לבין לונזו תעבוד בצורה יעילה, לאנס הוכיח שהוא בעיקר יודע לשגע את לברון ואת עצמו אז עכשיו שלברון איתו הוא יצטרך לשגע מישהו אחר או שימצא את עצמו מהר מאוד על הספסל.

מנחם לס
מנחם לס
23/07/2018 22:19:56

נחכה ונראה

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 22:21:13

וואי יש לו ידית לאוקראיני.

פינקי
פינקי
23/07/2018 17:00:32

קיוו לקאזינס וג'ורג', קיבלו את מגי וביזלי.
אני לא מת על הלייקרס, בלשון המעטה, אבל רחמים על האוהדים שלהם…

ההסבר הכי הגיוני היא לדעתי היא מה שאמרת, הם רוצים באזז סביב הקבוצה.
אני לא רואה איך להפוך לקרקס יתרום לטווח הארוך, אבל בטווח הקצר ידברו עליהם הרבה יותר.

דקסטר
דקסטר
23/07/2018 17:08:03

אני לא רואה פה שום בעיה.
יש כאן שחקנים שצריכים להוכיח את עצמם ושלא מפחדים להיכנס לעור של היריבים לא פרימדונות וקשוחים.
וכל "הבעייתיים" על חוזה לשנה אחת. יעבוד מה טוב לא יעבוד שלום ולא להתראות.

לא היו באמת שחקנים חופשיים בקיץ הזה.
מג'יק ולברון יאפסו את כולם.

אני חושב שיש כאן ניסיון מעניין ולא קונבניוצלי לשילוב מאוד מיוחד בין שחקנים צעירים רעבים וכשרוניים לבין שחקנים מנוסים וקשוחים שלא מפחדים להתלכלך ויותר חשוב לא מחפשים את אור הזרקורים.

אני לא צוחק ואומר שמכל המערב זאת הקבוצה שהווריוס הכי תפחד מולה כי את כל השאר הם מכירים.
את הדבר הזה לא!

מנחם לס
מנחם לס
23/07/2018 17:28:18
הגב ל  דקסטר

דקסטר, אין להם קלעי 3 רציני אחד לרפואה

גיא רוזן
גיא רוזן
23/07/2018 17:36:46
הגב ל  מנחם לס

בעונה שעברה, אחוזים מ-3:
הארט: 39.6%
ביזלי: 39.5%
אינגראם: 39%
קולדוול-פופ: 38.3%
לברון: 36.7%
קוזמה: 36.6%

דקסטר
דקסטר
23/07/2018 19:21:21
הגב ל  גיא רוזן

תודה גיא

Benjo
Benjo
23/07/2018 22:11:08
הגב ל  גיא רוזן

בדיוק. קלעי שלשות לא רעים אבל גם לא מצויינים. אף אחד לא מעל 40%.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/07/2018 0:56:16
הגב ל  Benjo

אחוזים שבטווח 40-39 הם כבר ברמה של מצוינים אף שמבחינת המספר הם מעט פחות ממצוינים.
מעל 35 זה כבר יותר מלא רעים אלא טובים פלוס, 37.5% הם כבר טובים מאוד. +40% הם מעולים.
מי שיש לו כמעט 40% זה אומר שיש לו יכולת על גבול המצוינת.

מנחם לס
מנחם לס
23/07/2018 22:23:40
הגב ל  גיא רוזן

אצלי 'רציני' זה מעל 40%, וכל הרשומים לעיל (מלבד לברון) עשו זאת נגד שמירות מיקי מאוס כי למי היה איכפת את הלייקרס, בפיגור 20, קולעת שלשה פה ושלשה כאן?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/07/2018 1:01:50
הגב ל  מנחם לס

יכולת טובה היא כבר משהו רציני ומ-33% זו כבר יכולת טובה. מ-35% סו יכולת קליעה טובה פלוס, מ-37.5% אלו אחוזים טובים מאוד ומ-40% זו יכולת מעולה. ומי שקרוב ל-40% הוא על גבול המעולה.

יהושפט
יהושפט
25/07/2018 13:37:31
הגב ל  גיא רוזן

מיכליוק – 44.4%

Smiley
Smiley
24/07/2018 1:17:04
הגב ל  מנחם לס

עד עכשיו לא היה להם שחקן שמשאיר אותם חופשי. עכשיו עם לברון החיים שלהם יהיו נוחים יותר מבחינת הזריקות לשלוש

Cruv Memula
Cruv Memula
23/07/2018 17:09:40

אני חושב שיהיה באסה לשחק נגדם… אם כל הרפש שלהם יצא על היריב במקום אחד על השני

dan
dan
23/07/2018 17:22:26

אבל מי השחקנים השני והשלישי שישימו כל ערב 20 ו15 נקודות ??
איך הם יגיעו למאה כל משחק?

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
23/07/2018 22:13:52
הגב ל  dan

שאלה מצויינת. עונה רגילה אולי יסחבו, בפלייאוף זה ייראה כמו קליבלנד בלי לאב וקיירי

גיא רוזן
גיא רוזן
23/07/2018 17:27:22

(אני לא מאמין שאני יוצא להגנת הלייקרס, אבל בכל זאת)

מה הלייקרס עשו?
שמרו על השחקנים הצעירים שהם החליטו שהם משמעותיים לעתיד הקבוצה (אינגראם, הארט, קוזמה).
שמרו על גמישות תקציבית לקראת הקיץ הקרוב.
בנו גמישות תקציבית לטרייד אפשרי בדייליין (חוזים נגמרים במנעד של גבהים).

נגיד וניסוי קאוויי בטורנטו ייכשל. אז המחיר שלו יצנח דרמטית, והלייקרס לא יהססו לשלוח כל אחד מהחוזים החד שנתיים בחבילה תמורתו, כזו שלא כוללת את כל צעירי הקבוצה.
אותו הדבר אשפר לכתוב על כל אחד מהשחקנים שבדרכם להפוך לחופשיים בקיץ הקרוב.

ולבסוף –
לקחו קבוצה שהייתה לא רעה בכלל הגנתית בעונה שעברה,
וצרפו לשורותיה שחקנים ותיקים שיש להם את היכולת להמשיך ולשפר את היתרונות היחסיים שהקבוצה הראתה בעונה שעברה.

כמובן שיש לא מעט סימני שאלה סביב הקבוצה –
בראש ובראשונה בכל הנוגע להתקפה.
אם קוראים את מה שפלינקה מספר בלינק שעידו צירף,
לומדים את מה שלטעמי הוא ברור –
הלייקרס מאמינים שתחת ניהול המשחק של רונדו ולברון, קלעי הקבוצה המרכזיים ימשיכו להשתפר.

האם הם כרגע קונטנדרים?
לא באמת (לדעתי).
אבל הם כן במרחק קצר מאוד מלהפוך לכאלו.
זו בהחלט אסטרטגיה נכונה (לדעתי) לבנות קבוצה עם זהות הגנתית, לתת להם זמן להתגבש, ואז לנסות לצרף את השחקן שיעזור להם (אם זה בדדליין, או בקיץ הקרוב) לקפוץ את המדרגה הנוספת בדרכם לקונטנדריות.

מנחם לס
מנחם לס
23/07/2018 17:33:19
הגב ל  גיא רוזן

אוקיי גיא. בינתיים זאת התשובה שאתרגם לאשתי הדואגת (אבל מה אגיד לה בקשר לעובדה שהמשחק המודרני הפך למשחק שלשות וללייקרס אין אפילו אחד?).
ואתם מדברים על 'הוותיקים' כאילו שהם בוגרים מנוסים ואחראים, ולא קבוצה של ארבעה הד-קייסס שגם לברון וגם מג'יק הם לא יריב עבורם.

גיא רוזן
גיא רוזן
23/07/2018 17:41:06
הגב ל  מנחם לס

בעונה שעברה, אחוזים מ-3:
הארט: 39.6%
ביזלי: 39.5%
אינגראם: 39%
קולדוול-פופ: 38.3%
לברון: 36.7%
קוזמה: 36.6%

וואלה, לגבי מקרי הראש?
יכול להיות שאתה צודק. הכל בקלות יכול לקרוס.
יכול להיות גם שרונדו יהיה רונדו של הפליקנס. ביזלי יהיה ביזלי של הניקס. וסטפנסון יהיה…
…טוב, הוא באמת קצת מקולקל…
אבל לפעמים שחקן "מקולקל" יכול לעזור לקבוצה לנצח –
כמו שכתוב בלינק שעידו הביא:
ללייקרס יש ניסיון טוב עם מקרה ראש שכזה. ארטסט היה חשוב לקבוצת האליפות שניצחה את הסלטיקס.

כל מה שנותר לכתוב, זה:
נחיה ונראה.

שייקה
שייקה
23/07/2018 18:15:22
הגב ל  גיא רוזן

כדאי לך לקוות שהתרגום של מנחם לא יגיע ללבאר…

Avri
Avri
23/07/2018 22:09:47
הגב ל  גיא רוזן

מה אתה מנסה לטעון פה גיא? שלברון בעצם מוקף בקלעים? שהכמעט 40% של אינגרם או ביזלי עושה מהם קלעים אמינים? למה שלא תוסיף שלסטף קרי יש כולה 3% יותר מאשר אינגרם, אז מה כבר ההבדל בין השניים? אמנם כשמסתכלים על המספרים זה לא נראה כל כך נורא אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שלפחות ב5-6 שנים אחרונות ללברון לא היה כל כך מעט קליעה סביבו כמו השנה.

מנחם לס
מנחם לס
23/07/2018 22:25:07
הגב ל  Avri

אצלי 'רציני' זה מעל 40%, וכל הרשומים לעיל (מלבד לברון) עשו זאת נגד שמירות מיקי מאוס כי למי היה איכפת את הלייקרס, בפיגור 20, קולעת שלשה פה ושלשה כאן?

גיא רוזן
גיא רוזן
24/07/2018 5:43:54
הגב ל  Avri

אמממ
בו נחשוב. קיירי אירווינג קלע רציני?
לאירווינג לא הייתה עונה של 40% ב-3 שנותיו הראשונות בליגה. גם לדווין בוקר לא.

אני לא טוען שהלייקרס הם כמו גולדן סטייט מבחינת יכולת הקליעה. אפילו לא קרוב.
אני כן חושב ש-
א. יש מי שיקלעו בקבוצה מבחוץ.
ב. אחוזי קליעה מבחוץ הם לפעמים חלק מסיטואציה.

זה גם מה פלינקה עונה בקישור שהביא עידו –
לצד מנהלי משחק כמו רונדו ולברון, מי שבקבוצה יחוו שיפור באחוזי הקליעה שלהם.

חשוב יותר –
הלייקרס במודע מוותרים על קלעי ה-40% בשביל שמי שכן משחקים בקבוצה יהיו יותר רבגוניים.
הם חושבים שהארט > קורבר.
נכון, קורבר קלע על. אבל הוא לא מסוגל להיות ה-"בולדוג הגנתי" (בחירת מילים של פלינקה) כמו הארט.

גיא רוזן
גיא רוזן
24/07/2018 5:45:24
הגב ל  Avri

ה-א' של ה-"בוא נחשוב" ברחה לה.
להפסיק לכתוב תגובות לפני 6 בבוקר נשמע כמו רעיון לא רע…

אהרון שדה
אהרון שדה
23/07/2018 17:40:08
הגב ל  גיא רוזן

גיא אני מקווה שאנחנו עדיין בהתערבות .
כמובן שקשה לדעת סגלים סופיים אבל אני לוקח סיכון כי כרגע בסגל הזה הלייקרס במאבק על הפליאוף עם לברון .

גיא רוזן
גיא רוזן
23/07/2018 17:41:37

בהחלט.

אהרון שדה
אהרון שדה
23/07/2018 17:42:51
הגב ל  גיא רוזן

לסגור את הפינה
טופ 3 עונה סדירה ניצחון שלך .
פחות מכך ניצחון שלי (הפליאוף לא בחשבון )
הבנתי נכון ?

אהרון שדה
אהרון שדה
23/07/2018 17:43:12

טופ 3 מערב כמובן

גיא רוזן
גיא רוזן
23/07/2018 17:46:56

מדויק.

אסף
אסף
23/07/2018 18:36:56
הגב ל  גיא רוזן

גיא ההסבר שלך הוא הכי טוב ומדויק על מה שהלייקרס מנסים השנה,
תמהיל מעניין

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
23/07/2018 17:47:31

השמועות אומרות שהלייקרס מתכננים בסודיות טרייד ענק, בסופו החמישיה תהיה:
לברון
עומרי כספי
יהויקים נוח
לונזו
קובי ברייאנט

מונדיאל
מונדיאל
24/07/2018 2:37:51

מוגש כשירות לציבור
האנס לכאורה שכתב את ההודעה שאני מגיב אליה הוא מפלצת. אל תתנו לו להצליח לבלבל אותכם.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
24/07/2018 7:50:59
הגב ל  מונדיאל

שלום וברכה, ושוב אתכם בפינת "הוא קורא לי מפלצת כי אני נגד משכב זכר", (והפעם חידוש – הוא קורא לי "אנס" כי לדעתו אני לא מבין את המושג "הסכמה", והוא גם הוסיף "לכאורה" כדי לא להיות חשוף לתביעה (?.)) ולכן שוב אסביר את משנתי באוזני קהל רב, לשביעות רצונו של מונדיאל.

1) אני כמו רבים בעם ישראל ובעולם כולו, נגד גילוי עריות מסוג משכב זכר.
2) לכן לדעתו אני " מפלצת". מפלצת היא משהו רע, המונע מאנשים לממש את זכות בחירתם החופשת לגלות עריות.
3) והפעם מכיוון קצת אחר.
מונדיאל אמר שכל עוד יש הסכמה של ציבור גדול שזה לגיטימי, ( ויש הסכמה בין הצדדים כמובן), אין עם זה בעיה.
מה מקור הסמכות של ההסכמה הציבורית בכלל ? זה נשמע לא מוסרי ולא הגיוני.
4) נניח שמחר (המילה נניח יוצרת אצלו אלרגיה ל"איש קש", לא נורא) 99.9% מהציבור העולמי ישנה את דעתו ויסכים שיחסי מין בכלל הם דבר נורא בגלל אלמנט הכיבוש המאיים להתפרץ, והכי מוסרי הוא לגבר לסרס את עצמו, והפריה והרביה תהיה בעזרת הזרקות ושאיבות של ביציות וזרעים שיילקחו מראש לפני הסירוס.
5) אגב, כך תהיה שליטה ובקרה על האוכלוסיה של כדור הארץ, הרי זה כה נפלא ומוסרי. וטהרני. ומי שמתנגד לזה הוא חיית טרף אכזרית ופושעת ! ואגואיסטית ופרימיטיבית !
6) נניח.
7) אז לפי העיקרון של צורך ב"הסכמה ציבורית" כתנאי הכרחי (!) ללגיטימיות הפעולה המינית, אדון מונדיאל אמור לטעון – נכון, אם זה מה שהאנושות תחליט, פתאום לקיים יחסי מים יהיה לא מוסרי.
8) ה-א-מ-נ-ם ?
9) לא, הוא לא יימנע ולא יתחשב בהסכמה או באי ההסכמה הציבורית.
10) אז למה הוא תולה את נכונותו להתיר משכב זכר ואת נכונותו לא להתיר מעשים מיניים אחרים בהסכמת הציבור ? הרי הוא עצמו לא מתחשב בה תמיד, למה אחרים שלא מתחשבים בה הם מפלצות ? זו צביעות.
11) תודה שאתה עושה לי פינה יומית. אני רק נהנה.

THE KING RISSELL
THE KING RISSELL
23/07/2018 17:52:01

אנטוני חתם ביוטון@ חם מהתנור

no funny shtuff
no funny shtuff
23/07/2018 18:17:36
הגב ל  THE KING RISSELL

במקרה של אנתוני-
בורקס גבינה עבה חצי אפוי חם מהתנור

אור
אור
23/07/2018 22:36:07
הגב ל  no funny shtuff

🙂

אור
אור
23/07/2018 22:37:09
הגב ל  no funny shtuff

קציצה פגת תוקף מהסיר שלא ניקו כמה שנים

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
23/07/2018 18:51:10
הגב ל  THE KING RISSELL

יוטה ויוסטון התאחדו? אוהו, הולך להיות בלאגן עם הארדן ומיטצ'ל.

סער ברעם
23/07/2018 18:22:45

אני חושב שהם היו בטוחים שהולך להיות טרייד על כמה מהם בתמורה לקוואי, ג'ורג' או סופרסטאר אחר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23/07/2018 20:49:53
הגב ל  סער ברעם

על ג'ורג'זה יהיה קשה, אבל אולי קוואי ובאטלר

Captain Beefheart
Captain Beefheart
23/07/2018 18:56:47

ההסבר פשוט: אנחנו רוצים להרוג את דור ההמשך של הקבוצה, יעלה כמה שיעלה.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 19:05:45
דורון
דורון
23/07/2018 19:17:38

לברון התבכיין וציווה אותם כנגד נקודת הפחד שלו,דריימונד גרין

דורון
דורון
23/07/2018 19:28:47

יום אחד ב2019 במקרה ומנצח: אני ומורשתי למרות כל הדפוקים במקרה ונכשל לברון דרך הסוכן שלו: פלינקה נתן לי פליק והביא לי בי"הח פסיכיאטרי שלם לשחק איתו, מג'יק לא רוצה שאצליח ואסכן את מורשתו

דורון
דורון
23/07/2018 19:31:15

בריאות לגייל ומנחם, תודות רבות לכותבים והמגיבים, אין על האתר הזה, ברכות לכולכם

no country for old men
no country for old men
23/07/2018 19:43:05

מנחם, הליקרס עושים נסיונות כי ממילא אין עניין בליגה.
4 שנים הליגה הרוסה אז אפשר לעשות נסיונות. למי איכפת.
נכון – חבל על הזמן שעובר, לאנשים מבוגרים אין יותר מדי זמן לחכות.
אבל המדען הבטיח שהשנה באמת תהיה תחרות. בוס-טון, יוס-טון, חרטבונה-סון. ואם לא השנה – אז בשנה אחרי. ואם לא בשנה שאחרי – אז אחרי שאחרי.
אז תחכו קצת. תשרדו. נו מה זה עוד שנה. תיכף.

דה שוט
דה שוט
23/07/2018 19:51:46

תודה מנחם.
אוף טופיק – סטיב קר יוצא בגלוי נגד ישראל וחוק הלאום בטוויטר שלו. כספי שוחרר כי הוא ישראלי, הקישור סבוך אבל לא בלתי הגיוני. הסברתי כאן באריכות בעבר

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 19:57:05
הגב ל  דה שוט

סטיב קר לא יצא נגד ישראל. כותרות מפוצצות באתרים בארץ הם לא יותר מקליקבייט

יניב
יניב
23/07/2018 20:23:53

וגם אם כן הוא צודק מה לעשות

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 20:28:38
הגב ל  יניב

אבל הוא לא ודווקא במקרה כזה הייתי מסכים עם דה שוט. זה כמו שאוברדוביץ' יבקר את חוקי הנשק בארה"ב.

יניב
יניב
23/07/2018 21:18:00

נו ומה בעיה עם זה? אסור למי שלא יהודי לבקר את המדיניות של הממשלה? זה בדיוק דרך אגב חוק הלאום ולפי הציטוט שדה שוט הביא הוא צודק בכל מילה

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 21:42:11

ברור שמותר. לגבי הציטוט ראה למטה. זה לא מאמר ביקורתי.
כל העניין הוא שכשזה נוגע למדינה אחרת אתה בדרך כלל לא מודע לתמונה הרחבה. מה שהופך את הביקורת לקצת יומרנית.

דה שוט
דה שוט
23/07/2018 22:13:39

+ 1

דה שוט
דה שוט
23/07/2018 20:40:31

Israel picks identity over democracy
ציטוט בטוויטר שלו, ממאמר נגד חוק הלאום בניו יורק טיימס
קר תמיד הכי חכם (באמת) – לכאורה רק מצטט כותרת של מאמר, בפועל – מביע עמדה פוליטית נגד ישראל. מעניין אם היה מביע עמדה פוליטית נגד גרוזיה למשל, או לפני שנתיים נגד ברזיל, או אולי אוסטרליה.

שמעון
שמעון
23/07/2018 21:10:38
הגב ל  דה שוט

ברור מה הבושה בזה? ישראל היא קודם כל מדינת העם היהודי והוקמה לשם כך. בשנייה שנהפוך ככל המדינות אוי ואבוי לנו ישמידו אותנו בקלות. בין בטחון לדמוקרטיה בוודאי שהבטחון מנצח ועדיף אותו. שהליברלים כקר ימשיכו לדבר ואנחנו נמשיך לשמור על עצמנו. החוק אגב לא שינה כלום זה סתם בשביל לקנות לביבי קולות בבחירות. המצב דה פקטו היה נשאר עם החוק או בלעדיו. מדהים אותי אנשים שלא לומדים מהעבר וחושבים שיותר חשוב להיות ליברל יעני מאשר לשמור על רוב יהודי במדינה. איבוד רוב יהודי הוא בעל השלכות נוראיות. היהודים שרדו יותר מכל העמים בגלל ששמרו על יהדותם. אני לא דתי או משהו כזה ואם כולם היו כמוני היהדות הייתה נעלמת מזמן. טוב שיש אנשים ששומרים עליה וזה תפקידם.

שמעון
שמעון
23/07/2018 21:12:08

בוא נגיד שקר לא ציוני גדול.

דה שוט
דה שוט
23/07/2018 22:14:11
הגב ל  שמעון

זה בטוח, אבל למה לחתוך את כספי בגלל זה ?
🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 21:40:26
הגב ל  דה שוט

זה הציטוט של הכותרת בטיימס של המאמר אליו הפנה. המאמר דרך אגב לא ביקורתי נגד ישראל(אם כי כתוב בזוית שמאלנית משהו). אם תקרא את המאמר תראה שהטא מציג את הקונפליקט בישראל של מדינה יהודית לעומת דמוקרטית וקושר את זה לתהליכים דומים באירופה וארה"ב. זה מאמר שבא להציג תמונה לא לבקר.
זה אגב גם מה שקר כתב: "מאמר מעניין שמסביר דברים שקורים בעולם"

דה שוט
דה שוט
23/07/2018 22:12:48

מכיוון שלא קראתי את המאמר – אקבל את דבריך. סביר להניח שאתה צודק.
אני עדיין חושב שקר משתמש בכותרת בתור ביקורת בדלת האחורית (מתאים לסגנון המשחק של ג"ס), אבל כאן אני באמת צריך לעשות סאלטות, אז אוותר. את דעתי על חיתוך כספי כתבתי כאן בעבר ואין צורך לחזור עליה.
שמעון – ראסל לא היה מסכים עם הדיעות שלך, הליין אופנה שלו אומר את זה.
לגבי הלייקרס ודבריו של מנחם – אני עם הטמיר.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 22:19:54
הגב ל  דה שוט

רק כדי שתבין איך הם מסובבים כל דבר , הנה הכותרת ליד על הבייבי שלך: "כוכב הNBA ירוויח בעונה הקרובה רק 2.4 מיליון". אפילו טראמפ היה מתקשה לייצר פייק ניוז כזה.

דה שוט
דה שוט
23/07/2018 22:53:49

אתה צודק אבל אני משתדל להיות ביקורתי. הלכתי לטוויטר של קר – הוא מנצל את הכותרת כדי לבקר, זאת דעתי – אבל אני מבין שקשה לבסס את זה. בקשר לכרמלו – ראיתי, זה לא מכוון לעכברים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/07/2018 22:46:48

בלי קשר לתוכן הציטוט, לכל אדם יש זכות להביע את דעתו, גם אם לדעתו של מישהו אחר הוא אינו מספיק מבין. רובנו עושיןטאת זה בטוחים, וזה הרי בדיוק מה שאנחנו עושים באתר הזה, מביעים דעות על קבוצות ואנשים (ונכוו, יש הבדל תהומי בנושאים).
ביקורת על מהלך של מדינת ישראל לא הופך את קר לשונא ישראלים, ובטח לא ניתן לקישור לפיטורים של כספי. הוא הרי הציע לבלאט משרה, לא?
דה שוט, אם אין לך תימוכין אחרים לכך, זה ממש בגדר השמצה (לא שלקר איכפת…)

דה שוט
דה שוט
23/07/2018 22:57:09

ראה הדיון עם גילרי – לא בטוח שהוא אכן מבקר.
אם כן – אז זה לא לגיטימי – ולו בגלל שהיה לו שחקן ישראלי. תאר לך את פופ מבקר את ארגנטינה, או את ג'קסון מבקר את ספרד, או בשיקאגו – את קרואטיה.
ביקורת בסגנון דומה, ומוצדקת, הייתה כלפי כספי שביקר את טראמפ.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/07/2018 0:09:36

מותר לבקר את כולם. אם אין לך מושג, אתה מסתכן בלהישמע אידיוט, אבל זה עדיין מותר. בגלל שהוא פעם אימן את כספי? אין לזה שום קשר.
אם אתה חושב שהוא טועה, תתעלם. אם אתה חושב שיכול להיות משהו בדבריו, תקשיב. ביקורת תמיד תהיה

מנחם לס
מנחם לס
23/07/2018 22:28:12
הגב ל  דה שוט

השנים שלו בלבנון עשו את שלהן.

דה שוט
דה שוט
24/07/2018 0:18:56
הגב ל  מנחם לס

נשמע הגיוני

ari
ari
23/07/2018 20:29:50

כאוהד לייקרס שכבר שנים אוכל חצץ מאוד אהבתי את ההתנהלות של המועדון בקיץ הזה,
דבר ראשון הנחיתו את לברון לחוזה של ארבע שנים כך ברגע אחד הפכנו מקבוצה שתאבק על מקום 7-12 במערב לקבוצה תחרותית,
שנית אין ספק שפול ג'ורג' היה כשלון אבל אין לי את מי להאשים הבחור התאהב בווסטברוק והאהבה חזקה מהכל, כך מתברר
העובדה שההנהלה לא נכנעה לספרס והשאירה אצלנו את בול-אינגראם-קוזמה זה חדשות מצוינות בשבילי כאוהד כי לא הכל זה ניצחונות, הזהות חשובה לי גם, והשלישיה הזאת הם הפנים של המועדון בהמשך הדרך
נציין גם בחירות דראפט מדוייקות ומעולות בעיקר סבי מקיילוק מהסיבוב השני
לגבי רונדו-מגי-סטיבנסון-ביזלי אני מאמין שזו אסטרטגיה נהדרת כי מדובר בפייטרים בנשמה שאמנם בלי מנהיגות יכולים לאבד כיוון אבל עם מנהיגות כרזמטית כמו שיש לנו שזה מתחיל במג'יק שהוא כמו "גאד" של כהי העור פלוס ה"קינג" אני בהחלט מאמין שנראה מהחבר'ה האלה בעיקר את הצד הטוב שלהם, משחק עם המון לב והקרבה שזה מדהים בעיני
בנוסף להכל המועדון במצב תקציבי חלומי כל ההחתמות למעט לברון לשנה אחת מה שמאפשר גמישות חסרת תקדים כשבכל נקודת זמן הלייקרס יכולים לפרק ולבנות ממש כמו לגו את הרוסטר
ציון 10 למג'יקלינקה
לא יכול לחכות לתחילת העונה

Benjo
Benjo
23/07/2018 22:18:34
הגב ל  ari

לא מסכים עם הכל אבל אחלה תגובה

מנחם לס
מנחם לס
23/07/2018 22:32:58
הגב ל  ari

בול-קוזמה-אינגראם זוהי השלישייה הכי אוברייטד שמבין הצעירים. אפשר לחשוב מה הםן כבר עשו. גורנישט!

יהודה ב״ד
יהודה ב״ד
23/07/2018 23:33:44
הגב ל  מנחם לס

״מה שנראה לי כחבר צעירים הטוב, אולי, מכל צוות צעיר אחר בליגה״?!!

ari
ari
24/07/2018 0:01:06

מנחם, קוזמה ובול רוקיז ואינגראם שנה שנייה הציפיות בהתאם והפוטנציאל מדליק אובייקטיבית

תומר
תומר
24/07/2018 0:26:16
הגב ל  מנחם לס

יש כאן פוטנציאל

חייבים להודות

אם זה יתחבר לשלושה האלה עם ג'יימס זה יהיה פסיעי

נתן
נתן
23/07/2018 20:48:31

הלייקרס יותר מכוונים לשמור על השלשה, מלקלוע אותה.
רונדו – יכול להריץ את ההתקפה בכל מצב עם הצעירים
סטיבנסון – שחקן שיוצר ב 1:1
מגי – סנטר לגיבוי ולשמירה על גבוהים במקרה הצורך
ביזלי – עוד יצרן נקודות לחמישיה השניה

בהנחה שתמיד יש את לברון, ואפשר לסמוך עליו שייצר התקפה, הוטרנים האלה הובאו למקרה שיתקעו בפלייאוף, ולמקרה שיעשו טרייד על אחד או כמה מהצעירים. יש גיבוי.
מאמין שימשיכו לשחק על הצעירים בחמישייה.
כל הוטרנים על חוזים לשנה, אז אין ממש נזק. לגבי ההשתלבות של כל ההד קייסס, בעיה, ובכלל בעיה להרכיב קבוצה כזו ולצפות ממנה לתוצאות בשנה.
תהיה להם בעיית זהות קשה, כאשר יש הרבה וטרנים שיודעים להוביל, אבל עדיף שלא יובילו, ושהצעירים ישחקו. יכול להיות שהם יבלעו אותם, במיוחד לברון. בכל מקרה, כל זה לשנה אחת בלבד.

מנחם לס
מנחם לס
23/07/2018 22:34:14
הגב ל  נתן

בול-קוזמה-אינגראם זוהי השלישייה הכי אוברייטד שמבין הצעירים. אפשר לחשוב מה הםן כבר עשו. גורנישט

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 22:36:04
הגב ל  מנחם לס

זה הקטע עם צעירים. הם עוד לא הספיקו לעשות כלום כי הם איך לומר זאת?….צעירים.

נתן
נתן
23/07/2018 23:15:45
הגב ל  מנחם לס

נכון שלא עשו כלום, אבל מאחר ולא הצליחו להביא עוד סופרסטאר, ומאחר ואין באמת סיכוי לאליפות, להמר על הצעירים זה מתבקש. בגדול הותיקים שם כדי לתת גיבוי וניסיון בפלייאוף.
עוד יותר בגדול: מג'יק מחפש סיכוי לתוצאות מיידיות בלי הרבה סיכון.
שוב, אף אחד לא באמת מקווה לאליפות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/07/2018 16:55:25
הגב ל  מנחם לס

קוזמה נהדר.
היחיד שבאמת עשה משהו חוץ ממנו זה רנדל, והוא עזב.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/07/2018 20:49:56

מה הם עושים? גם להם אין מושג.
ניסו להשיג את ג'ורג', קוואי וקאזינס.
פספסו את שלושתם.
מג'יק מקשיב לנאד המלא בעצמו שלוחש שטויות באוזנו ועושה כמצוותו.
מדובר בסוג של טירוף חושים ובלבול מערכות.
קבוצה צעירה, שחותכת ועושה פרסה ומנחיתה חבורת וטרנים על הצעירים שלה.
מאמן שיצר תלכיד מסוים ודינמיקה מסוימת ויפה, ששמים אותו במצב של כאוס בלי שום אפשרות להצליח.
הם ייאבקו על הפלייאוף לדעתי, ויקוו להביא עוד כוכב עד פגרת האולסטאר.
המשולש רונדו – שיקוץ – לונזו (ולבאר) לא הולך לעבוד.

דה שוט
דה שוט
23/07/2018 21:08:19

+ 10

א.ב
א.ב
23/07/2018 21:08:33

לברון לא נהיה צעיר יותר, חוזים לשנה אחת זה לא "לא פגע בכלום" כי החלון מצטמצם בשנה ואם שנה הבאה יינחת סטאר או שניים, אז המשמעות היא שיש סיכוי טוב שעוד שנה הלכה.
כבר כמה שנים רצופות שהלייקרס מראים שהם לא מוקד משיכה שאין לו תחרות, השנה הם גייסו את לברון ועדיין לא הצליח להביא עוד שחקן.
אז בעיני הסיכון בחבורת הד קייסס גדול כי אם כל הסיפור יתפוצץ בחדר ההלבשה, מי יבוא לשם?

מתן גילור
23/07/2018 21:47:23

תודה מנחם.
קבצה בלי קליעה מספיק יציבה (אין קלע יציב עם מעל 40% מבחוץ), לא מאוזנת, חסרה סנטר (עם כל הכבוד ל-15 הדקות של מקגי), שחקן וחצי שמסוגלים ליצור לעצמם ביעילות (שניים עם לוקחים חצי ביזלי). מה שכן יש מספיק שחקנים שיצרו בשביל אחרים.
יש שם בסיס הגנתי לא רע, אבל אף שחקן על הגנתי. יש אחד כזה ששיאו ההגנתי הרבה מאחוריו.
מדובר על קבוצה חדשה שעד שתתלכד ותתגבש כבר תפסיד את רכבת הביתיות.
הכוכב היחיד מתחיל את עונתו ה-16 כשאין לדעת את יסתגל לקבוצה החדשה.
יהיה מאבק על פלייאוף. יסיימו במקומות 6-10.
מה שכן, אם בסופו של דבר כן יעשו פלייאוף, חוץ מאת הלוחמים ואולי יוסטון, הם מסוגלים לתת פייט לכל קבוצה. בתכלס, קבוצה שכל דבר בין העדר פלייאוף לחצי גמר מערב אפשרי בשבילה. ואפילו גמר מערב לא יפיל מהכיסא (אבל כן יהיה הישג נאה).

מנחם לס
מנחם לס
23/07/2018 22:36:29

הצעירים שלהם עדיין לא עשו דבר, ומדברים עליהם ככוכבי העתיד. האכזבה מהם תגיע בערך באמצע העונה.

תומר השני
תומר השני
23/07/2018 21:51:57

הלייקרס הביאו הרבה מקרי ראש שישחקו ביחד מה שיקרה זה אחד משניים או שתהיה הצלחה משוגעת או שזה יהיה כישלון חרוץ אני לא רואה משהו אחר

GA
GA
23/07/2018 22:00:07

מקורות בליגה מדווחים על מגעים של הלייקרס עם לטרל ספריוול… אם כבר קן הקוקיה אז עד הסוף

Avri
Avri
23/07/2018 22:02:26

מאז שנותיו הראשונות עם אילגאוסקס ומייק בראון ללברון לא היתה מסביבו קבוצה כל כך גרועה. קבלו תיקון – בדקתי זריז ברשת ובקבוצה ההיא שיחקו איתו אילגאוסקס, קרלוס בוזר ריקי דייויס ודריוס מיילס, אז ההצהרה שלי היא שלברון מעולם לא שיחק עם סגל כל כך גרוע סביבו.

איך שלא נסובב את זה, ברור לכולם שמה שתוכנן לא יצא לפועל והתוצאה זה אילתורים ומזעור נזקים. הרי ברור שהרעיון המקורי היה להנחית איתו עוד כוכב או שניים אבל זה לא יצא לפועל ועכשיו מצדיקים את זה בבניה סבלנית כשהתוצאות יגיעו עוד שנתיים שלוש. לברון יהיה השנה בן 34 ואין לו שנה לשרוף על תכניות לטווח ארוך.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/07/2018 22:29:51
הגב ל  Avri

1+

מיקי
מיקי
23/07/2018 22:09:25

"בתכלס, קבוצה שכל דבר בין העדר פלייאוף לחצי גמר מערב אפשרי בשבילה ואפילו גמר מערב לא יפיל מהכיסא" –
חתיכת הימור נועז

מתן גילור
23/07/2018 22:18:42
הגב ל  מיקי

ההימור הוא 6-10. אכן לא נועז. זה בעצם שליש מהמקומות האפשריים.
אבל לא על כל דבר חובה להמר. לפעמים אפשר להגיד שלא יודעים על מה להמר.
ומה ההימור שלך?

אהרון שדה
אהרון שדה
23/07/2018 23:16:43

מתן אני בדיוק כמוך .
הסיכוי של גמר המערב מינורי אך קיים.

מיקי
מיקי
23/07/2018 23:31:17

סף פליאוף והדחה סיבוב ראשון

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/07/2018 22:55:48

קטונתי לדעת מה תכננו שם בלייקרס, אבל התוצאה מעט מפוקפקת. מה שיש זה כוכב על מתבגר אחד, שמוקף בהרבה סוגים שונים של סימני שאלה. מספר העתידים האפשריים של הקבוצה הזו בלתי ניתן לכימות.
בקיצור, יהיה מעניין

דור
דור
23/07/2018 23:15:50

הרבה אנשים הולכים לאכול את הכובע.

כבר כתבתי בעבר, ואמשיך לחכתוב.

אינגראם ובול מאוד אנדרייטד
קוזמה קצת אוברייטד

אם לייקרס בפלייאוף, אנשים יגידו לברון הגדול בכל הזמנים.
אם לא, הסגל שלו חלש ומזעזע.
מה יקרה תכלס? אחרי שנים בבור הצואה , ראיתי שנה שעברה לייקרס רעבים, מוכשים בעלי פוטנציאל, בעיקר אינגראם, שבגלל האופי הספרסי שלו לא יקבל מספיק קרדיט, והרעש ילך ללברון קוזמה ולונזו(עוד אנדרייטד, תחשבו אם אתם באמת אובייקטיבים לגביו).

בקיצור יהיה מעניין, תודה ענקית למנחם ולמגיבים!

בוני
בוני
23/07/2018 23:27:18
הגב ל  דור

מסכים.

שכחו פה שגם אף אחד לא הכיר את קיירי ארווינג בפלייאוף לפני שלברון חזר לקליבלנד.
כמות הכישרון בלייקרס לא פחותה ממה שהיה בחזרה של ג'יימס הביתה.

מיקי
מיקי
23/07/2018 23:35:20
הגב ל  בוני

הגזמת, אין לו קיירי (עשה אז עונה של 5-22), אפילו לא לאב (עונה של דאבל-דאבל 10-16), והכי הבדל – זה לא המזרח

בוני
בוני
23/07/2018 23:31:29

לברון למד בשנה שעברה שלא לוקחים אליפות עם קלעי שלשות זקנים כמו קרובר וסמית' שלא עושים הגנה.
וזה הדבר הראשון שהוא מקבל ממג'יק שחקנים עם אייקיו גבוה שיכולים לעשות הגנה.

הכישרון ההתקפי של קוזמה,רנדל ובול הוא גבוה ולא נופל מווגינס וארווינג שהיו בקליבלנד.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 23:37:20
הגב ל  בוני

וויגינס לא שיחק עם לברון וקיירי יותר כשרוני מקוזמה או בול.
אבל בגדול אני מסכים עם מה שאתה אומר. רק שצריך כאן גם איזה קווין לאב. לזה כנראה נצטרך לחכות עוד קיץ.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 23:42:38

כמה עוד קבוצות יספיקו להעביר אליהם את דקארי ג'ונסון עד תחילת העונה?

תומר
תומר
24/07/2018 0:29:09

לברון היה ענק בשנה שעברה. לא מסמפט אותו אבל הוא היה פשוט עצום. הכי קרוב למייקל שאפשר

אני חושב שלברון יכול לבדו לקחת את הלייקרס עד למפגש עם ג"ס

האיש על אנושי ואסור לשכוח את זה

מה שהוא עשה השנה הוא לא פחות ממדהים

דוד
דוד
24/07/2018 0:48:04

ואללה.. יהיה מעניין העונה
כל תרחיש אפשרי

דוד
דוד
24/07/2018 0:49:48
הגב ל  דוד

מבחינת הלייקרס כמובן
גם ששון.. אבל יותר בכיוון אסון
שווה לראות מה הקינג שווה במערב

Cruv Memula
Cruv Memula
24/07/2018 1:37:15
הגב ל  דוד

שווה . יהיה מעניין

שמייקל
שמייקל
24/07/2018 1:03:02

זה כמו ביחידל מתאבדים…קיבצו את כל הוילנס לקבוצה אחת, המשוגעים והמחורפנים של הליגה. רק לא ברור לי איך מטה וורלד פיס לא חזר

Cruv Memula
Cruv Memula
24/07/2018 1:36:39

אשמח לשמוע על עוד אנשים שמתעניינים בליגת ה BIG 3.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/07/2018 16:54:27
הגב ל  Cruv Memula

אני!

דדי
דדי
24/07/2018 2:55:06

לאנשים יש בעיה עם ביזלי ?
ביזלי זה כרמלו יותר יעיל ובלי אגו.

Ljos
Ljos
24/07/2018 4:08:09
הגב ל  דדי

לא, לא באמת. אבל אתה יודע, הוא הגפרור המשומש שהם שמו ליד הדינמיט, בין הרימון הישן לחבית אבק השריפה, שמונחים על פצצת אטום במיכל רעוע.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/07/2018 16:54:08
הגב ל  Ljos

תגובה אדירה!

דובי
24/07/2018 5:03:02
הגב ל  דדי

גם אתה דדי?

צביקה
צביקה
24/07/2018 10:49:33
הגב ל  דדי

די מסכים עם ההגדרה מבחינת הכשרון והאגו.

ליאור
ליאור
24/07/2018 3:48:04

לברון בא לעשות חיים. שואו אוף במערב -. כפי שנאמר הרי אין ללייקרס שמץ של סיכוי מול גולדן סטייט או יוסטון ועוד – נכון לברון הוא לברון והוא תמיד מפתיע, אבל בחיי קבוצה כזאת לא מאוזנת ללא שום מחשבה . כפי שחזה הנביא תמיר אלברט מהגנינג'יות בשיר L.A.:
"לא יצא לנו שום דבר מתאוות המערב". (לנו=ללברון).

Wave bull
Wave bull
24/07/2018 4:26:30

וואלה משעשע לקרוא כאן את כל הידענים, הידעונים, המומחים והנביאים בשער. כולם חכמים ועדיפים פי כמה וכמה על חיים של מומי עם החמש טבעות והסוכן של קובי בין ועוד כמה.
לפחות יש עניין בעונת המלפפונים, מושג שמנחם המלך המציא. נתראה בפלייאוף

חוק וסדר
חוק וסדר
24/07/2018 10:11:08

גם אם היו להם קלעי שלשות טובים יותר אני לא רואה את הקבוצה הזאת מצילחה. יש פה יותר מידי מקרי ראש שישמכו לכיוונים שונים ויותר מידי שחקנים שכדי להיות אפקטיביים צריכים את הכדור ביד – רונדו ולונזו לא קלעים מחוננים ולברון משחק כבר שלןש שנים ברצף שהוא והכדור מחובקים ויוצאים מידי פעם לירחי דבש. שלושתם יחד על המגרש זה אסון. רונדו מקרה ראש לא קטן ולא בחור שקל להסתדר איתו – הוא מאוד מאוד חכם ואני לא רואה אותו מקשיב ללוק וולטון כי כנראה יש לו יותר הבנת משחק וחכמה ממנו. הוא ולברון או שיתסדרו באופן מדהים או אסון מוחלט כי לשניהם IQ גבוהה. אך נע לא לשכוח הלברון הוא חתיכת מקרה ראש בעצמו.
לאנס משוגע קטן ואין לדעת איך יגיב לבאזז ולפרסום ואתה דבר לאפרוחים הגדלים (קוז אינגרם בול) שלמרות שהיו בלייקרס שום דבר לדעתי לא הכין אותם לכמות התקשרות והלחץ שלברון מביא איתו וגודל הציפיות לטוב ולרע. הווטרנים יכולים להפוך אותם ליחידה לחומת וקשוחה או שהכול התפרק לגורמים, אני אישית מהמר על האפשרות השנייה.
וכול זה על הראש החדש של לוק וולטון ומגיק שלא ברור אם הוא המלך או המלך העירום….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/07/2018 16:53:37
הגב ל  חוק וסדר

100+