מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1. מישהו צריך הוכחה? תנו מבט בחיוך כשרגלו דרכה בטורונטו!

זוהי התמונה הראשונה של קוואי לינארד בטורונטו.

מתי הוא חייך לאחרונה בצורה מלאה ומשוחררת כזאת?

NEVER!

אפילו לא בפעם היחידה בחייו שאמו נתנה לו סוכריה על מקל. עם חיוך כזה הלייקרס יכולים לשכוח ממנו. מוטב שיתרכזו במה שיש להם ויעזבו אותנו במנוחה (אגב, צ'ארלס בארקלי אמר היום שהמקום הריאלי שלהם הוא ששי, והוא הגזים בשלושה מקומות).

איזו אידיליה! אני בקושי יכול לעצור בעדי!

&nbsp

2…HOWEVER…הוא רק הגיע, וכבר החל לגייס שחקנים לסופר-טים חדשה

 


מה מסתבר? שקוואי לינארד הזה, הטיפוס הביישן והנחבא אל הכלים, המופנם, מסתגר, ונבוך הזה, הוא ממזר בן ממזר, מגלומן שהחליט שגם לו מותר להשתלט על עניינים כמו לאחרים, וגם לו מותר לדרוס, לתקוף, ולשלוט.

תום הברסטרו כותב:

Less than a day after he was traded to the Toronto Raptors, it appears star forward Kawhi Leonard has already started making early plans for free agency

While the 27-year-old is under contract in Toronto for the 2018-19 season, his mindset might already be on joining forces with a new squad of players next offseason.

מסתבר שהביישן והמופנם החל להרביץ צלצולי טלפון לכמה שחקנים שיהיו – כמוהו – חופשיים. הוא החליט כנראה שהוא הולך לעשות זאת בדרכו הוא, ולאסוף שחקנים חופשיים מעולים שיחד יוכלו ליצור סופר-טים שלא קוראים לה 'לייקרס', או 'ספארס'.

המקום הראשון שנראה לו הטוב והמוכן ביותר הוא הברוקלין נטס. אני בטוח שהוא (ויועציו) מאמינים שבעל הנטס האוליגרך הרוסי Mikhail Prokhorov , חייב להיות קרוב לפוטין שלוקח משהו כמו – נניח – 30% מכל אוליגרך 'דמי חסות' (או שגופתו תימצא על נהר הוולגה עם 'מכתב התאבדות'), ולכן איתו – שפוטין "האדם החזק ביותר בעולם" עומד מאחוריו – ניתן לעשות הכל. המקום השני, האמינו או לא, היא טורונטו עצמה.

הגיע הזמן שנשנה דעתנו לחלוטין על הקוואי הזה, ונדע שהוא מגלם בטירופים האחרונים שלו את המשפט ששמעתי מהמורה שלי קווינט איזה 1,000 פעמים: 'מים שקטים חודרים עמוק'!

3. דרל מוריי: "יוסטון במרוץ להשגת כרמלו!"

דרל מוריי השתתף בסשיון של שאלות ותשובות באינסטגראם.  כמובן שעיקר השאלות נגעו בעניין כרמלו.

המצב ידוע: הת'אנדר, ההאוקס, והסיקסרס היו מעורבים בטרייד משולש ששלח את כרמלו אנטוני לאטלנטה, וההאוקס יעשו עליו  בייאאוט מיידי. מה שאני לא מבין זה למה מחכים.

https://ftw.usatoday.com/2018/07/carmelo-anthony-atlanta-hawks-thunder-buyout-27-million-paid-trade-waive-money-nba-twitter-

אהבתי את התשובה שלו בקשר לכרמלו: "'מיסטר הזדמנות' לא מופיע לעתים קרובות, וכשהוא בא לביקור, זה רק לזמן קצר מאד", והמבין יבין.

4. הארדן: "כרמלו יהיה 'רכישה' אדירה!"

כשג'יימס הארדן אומר שכרמלו אנטוני יהיה 'GREAT ACQUISITION'  אני נוטה להאמין לו יותר מכל המהססים וה-'ניי-סיירס'.

מה זה אומר לי? שהארדן לא חושש יותר מדי ממה שיקרה כשהוא יצטרך להתחלק יותר בכדור.

הארדן אמר למאט יאנג מה'יוסטון כרוניקל' (https://twitter.com/Chron_MattYoung/status/1020343599769300993)

. “Melo’s a proven vet. He just wants to win at this point"  לווטרן כמוהו הסטטיסטיקה האישית לא חשובה בכלל, ואני מאמין שבשלב זה של הקריירה שלו, הוא יכול אפילו להפוך למגן אותנטי וריבאונד התקפי די יעיל. הארדן וכרמלו שיחקו יחד באולימפיאדת לונדון ב-2012. כנראה שההודעה שהוא שוחרר מההאוקס וחתם עם יוסטון תגיע לפני שהחלב יגיע לביתכם מחר בבוקר (אפילו שאדון חיימוביץ' הפסיד לחלק חלב בבתים בשנת 1944 או 1945). אפילו הבעייה שהייתה לאנטוני עם מייק ד'אנטוני כבר איננה, כפי שתקראו בקטע הבא.

5. כרמלו: "אין לי כל בעייה עם מייק ד'אנטוני!"

 דבר אחד אני לא מבין, ואני מחכה להסבר מאחד מצעירי האתר שיודעים ומבינים טוב ממני את הכוחות הנפשיים והלחצים האישיים של העולם המודרני:

כרמלו היה זה שגרם להעפה של המאמן מייק ד'אונטוני מהניקס והתפוח הגדול. אז למה ומדוע, בשם אלוהים, כותבים בכל המקומות ש"לכרמלו אין יותר GRUDGE ('עין צרה' יעני. משהו כמו 'בעייה' מהסוג הפחות סימפטי) נגד מייק ד'אנטוני? זה לא צריך להיות ההיפך? 

טוב, נניח לזה. נקווה רק ש-"מלו ומייק" לא יהפוך למערכה מספר 2 שתוצג בתיאטרון המפורסם של יוסטון 'גון הול'.

מי שזוכר את ה-STINT הראשון – התקופה הראשונה – של מייק בניקס, הרי שהיא הייתה לא פחות מאסון. DISASTER. חורבן. תקופה של הרס וייסורים. דובי לוקח כדורים בגללה עד עצם היום הזה. ד'אנטוני  טען – וטוען – שכרמלו 'בעט אותי החוצה' (pretty much forced him off the Knicks).

אבל כשאתה מאמן שחייב פורוורד אחרי שטרבור אריזה ולוק מבה א מאוט ברחו לו בין האצבעות, מה זה דבר קטן כמו "זרק אותי מניו-יורק"? וכשאתה שחקן באחרית ימיו כשחקן הרוצה דבר אחד בחייו – אליפות, שרק יוסטון מסוגלת להביא לו  – שתוסיף ללגאסי שלו, אז מה אם יש לך מאמן שפעם לא סבלת? ומלבד זאת הוא יוכל לשחק עם BANANA BOAT BROTHER (כריס פול). מי צריך יותר מוטיבציה ממה שמחכה לו ביוסטון?

6. לבר בול: "גם את לברון וגם את לונזו אתה לא מאמן או מלמד".

MEANING? אין כזה הבדל בין השניים! אני לא יודע אם לוק וולטון צחק כששמע זאת או גילגל את עיניו כלא מאמין, אבל זה בדיוק מה שהאבא אמר בריאיון ארוך עם :
SB NATIONhttps://www.sbnation.com/2018/7/20/17583040/lavar-ball-interview-jba-league-la-lakers-lebron-james-lonzo

ההגיון של האב מאחורי ההצהרה? "אתה לא מלמד את לברון. אתה לא מלמד את לונזו. הם מכירים את המשחק על בוריו. שניהם חכמים; לשניהם IQ גבוה במיוחד; הם יידעו בדיוק כיצד לשחק ביחד". ואז הוא ממשיך: "זה לא קורה לעתים תכופות שאתה משחק באותה רמה עם השחקן שהוא הפייבוריט שלך יותר מכל האחרים. יש לנו כאן מקרה מאד מיוחד!". טוב, רק האב מסוגל להצהרה היפורבולית – מוגזמת – כזאת כי למעשה הוא, במילותיו, מנסה להעלות את הבן לרמה של לברון ג'יימס, ואם כך גם לרמה של מג'יק ג'ונסון…

ואז הוא ממשיך: "אם רק ללייקרס היה מושג מה זאת אומרת ללברון לשחק עם שלושת בני. זה יהיה עבורו מקרה מיוחד בו הוא משחק עם שחקנים שהכסף לא משחק עבורם. כל מה שהם רוצים זה אליפויות NBA. רשום את מילותי: אני מבטיח שתי אליפויות ללייקרס עם לברון ושלושת בני"

7. ג'ברי פרקר חוזר הביתה FOR REDEMPTION – גאולה ופדיון!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
106 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
רודמן סטרייט
רודמן סטרייט
23/07/2018 1:49:57

מעורב מצוין, מלא בכל טוב, תודה מנחם. לדעתי מלו יהרוס כל קבוצה חוץ מיוסטון והלייקרס, או כל אחת שמצוי בה כוכב גדול ממנו, שיוכל לרדות בו שישעה מה שצריך, כי כשמלו קובע הקבוצה מתרסקת לתהום

רודמן סטרייט
רודמן סטרייט
23/07/2018 1:57:01

סעיף 2 ו6 מצחיקים, פוטין ולאבאר בול, 5 אולי תיהיה נקמה קלה של פרינגלס דאנטוני בכרמלו

רודמן סטרייט
רודמן סטרייט
23/07/2018 2:04:08

וולטון שמאמן טוב בעיני, יכול לנח, לל לברון ולאבר בול הם המאמנים החדשים, בציניות

אלון
אלון
23/07/2018 2:06:56

מעורב אדיר. לא יודע אם קאוואי בכלל יודע מי זה פוטין.

רודמן סטרייט
רודמן סטרייט
23/07/2018 2:49:20
הגב ל  אלון

עכשיו גילה שטרונטו בקנדה, יש הרבה אמריקאים כאלו

C webb
C webb
23/07/2018 2:32:24

אהבתי מאוד את התשובה של פארקר לשאלה של אחד העיתונאים בנוגע לדריק רוז.

אני מאוד אוהב את השחקן הזה, מקווה שישאר בריא ויגשים חלק מהפוטנציאל שלו למרות הפציעות.

רודמן סטרייט
רודמן סטרייט
23/07/2018 2:52:12

תקופה של הרס וייסורים. דובי לוקח כדורים בגללה עד עצם היום הזה. 🙂 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2018 3:46:47

אני אכתוב תגובה ארוכה בהמשך למעורב המצויין, הדבר היחיד שאני חייב להגיד שכרמלו יוריד ביחד עם פול את יוסטון שאולה, כרמלו זה להכניס ראש בריא למיטה חולה, אני מוכן להמר כאן ועכשיו שהם חלשים משמעותית מעונה שעברה ולא עוברים את החצי גמר.

רודמן סטרייט
רודמן סטרייט
23/07/2018 3:51:08

הגיוני, אך שמוקף במי שמפחיד אותו כמו דנטוני פול והארדן, יהיה טאטלה, כך חלק מהאנשים בנויים פחד

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
23/07/2018 5:54:52

ראש חולה למיטה בריאה

שמעון
שמעון
23/07/2018 6:36:21

חחח

שמואל
שמואל
23/07/2018 3:47:13

די כבר עם לוואר בול. הוא הורס לבן שלו את הקריירה, והוא פשוט דמות מעצבנת ושחצנית.
אפשר להעביר בטרייד את לוואר ולהשאיר את לונזו?

רודמן סטרייט
רודמן סטרייט
23/07/2018 3:55:02
הגב ל  שמואל

אשמתנו שאנו מתאווים לפירסום רע, בינתיים החוצפה שלו הופכת לבדיחה רדודה אך עדיין בדיחה

trusttheprocess
trusttheprocess
23/07/2018 4:05:04

ובפינת מטומטמים בע"מ השבוע :
הקליפרס האידיוטים שהציעו לטוביאס האריס חוזה של 80 מליון דולר ל 4 שנים
וטוביאס האריס המפגר שסרב לחוזה ולא למד כלום משחקנים כמו נואל

stupidity all around

שלהבת
23/07/2018 4:59:26
הגב ל  trusttheprocess

באמת? וואו.

גיא רוזן
גיא רוזן
23/07/2018 5:33:17
הגב ל  trusttheprocess

הימר על עצמו, הבחור.

נגיד ואת השנה הקרובה הוא מסיים עם 21 נק', 54% אפקטיבי, 40% מהשלוש, 6 רב', 3 אס'
(נוקדה וחצי יותר מאשר קלע בעונה שעברה במדי הקליפרס. כל השאר הם נתוניו מהעונה שעברה).

לא תמצא הקבוצה שתתן לו חוזה עשיר יותר?
המון קבוצות בנו את עצמן לקיץ עם הרבה מקום מתחת לתקרת השכר.
יש מעט שחקני מקס אמתיים.
זה אומר שישנן הקבוצות (מספיק להתבונן בהיסטוריה של הסאנס…) שלא יצליחו להביא לקבוצה שחקן עילית, ויהיה להן את המקום מתחת לתקרת השכר.

זה לא בלתי סביר שיהיה ה-GM שיחשוב –
"מצד אחד – שחקן 2.06 שמסוגל לשמור על כל עמדות הפורוורד, שקולע 20+ נק', ו-40% מהשלוש.
מהצד השני, יש לי המון כסף שבוער לי בכיס, ולאוהדים נמאס מעונה אחרי עונה של שחקנים בינוניים על חוזה חד שנתי.
למה לא, נלך על זה!"

כמובן שהיכרות קצרה עם האריס מלמדת ש-40% מהשלוש זה היוצא דופן, ולא הנורמה.
שהוא תמיד משאיר רושם מצוין בעונה הראשונה שלו בקבוצה, ואחר כך משום מה מוצא את עצמו כחלק מעוד טרייד.

אבל היכרות קצרה עם ה-NBA מלמדת שלא חסרים GMים טמבלים…

דרך אגב –
אישית, אני חושב שלהאריס פוטנציאל להיות שחקן מקס.
כאשר הוא משחק בסבלנות, ומחפש להיות יעיל (דבר שהתחיל לעשות מיד אחרי הטרייד לקליפרס),
מדובר על שחקן רבגוני עם שלוב קטלני של טווח, וכוח. הוא חזק מרוב הסמול פורוורדים, ומביא לידי ביטוי את ה-2.06 + המון מסה שיש לו, בשביל לנצל כל שבב מיס מאצ' (מזכיר טיפה את לברון, ביכולת הזו).
הוא מסוגל לרווח את המשחק כאשר שומר עליו אחד מגבוהי היריבה, ולנצל תנועה ללא כדור בשביל להגיע למצבים טובים מבחוץ (במדי הקליפרס, לא רק שהוא קלע שיא קריירה מה-3, הוא גם זרק יותר מאי פעם). זה הופך אותו לשחקן התקפה מושלם לעידן הכדורסל הנוכחי.
עכשיו, אם ימשיך להשתפר בהגנה?
אז השמיים הם הגבול (שמיים, חוזה מקס. אותו הדבר…)

נקודה אחרונה –
מאחורי הנהלת הקליפרס יש את הלוגו.
לא הייתי ממהר להדביר לו את הכינוי "טיפש".

שמעון
שמעון
23/07/2018 6:30:43
הגב ל  גיא רוזן

אני עם הפרוסס פה. אריס שחקן נהדר אבל זה המקסימום שלו. לסרב ל20 מיליון לעונה? לקחת סיכון כזה בשביל עוד 2 3 מיליון תוספת לשנה? לדעתי הוא הולך להפסיד בסוף או במקרה הטוב לקבל אותה הצעה שנה הבאה. מה הוא חושב שהוא שווה 30? שהוא פרנצייז?

גיא רוזן
גיא רוזן
23/07/2018 6:38:38
הגב ל  שמעון

שמעון,
תקרא את מפת השכר בליגה. תקרא את מפת ההיצע/ביקוש בליגה.
בשנה הבאה יהיו המון קבוצות עם המון מקום מתחת לתקרת השכר –
שחקן של כמעט 20 נק' (ביעילות גבוהה) שמכסה את עמדות 3/4,
זה שחקן שבהחלט יכול לקבל חוזה של 100 מיליון ל-4 שנים.
כמו שהאיסלנדי כתב –
יש פער גדול בין ה-18 ההתחלתיים שהקליפרס הציעו לו, לבין המקס (32).

האם יש אלמנט של הימור?
ברור. מספיק להתבונן ב-40 המיליון עליהם וויתר קאזינס.
אבל אם יהיה בריא (ועד כמה שזה נשנע מוזר – רוס השחקנים לא קורעים במהלך עונה אחת את גיד אכילס),
לטעמי, זה בהחלט הימור רציונלי.

שמעון
שמעון
23/07/2018 6:45:18
הגב ל  גיא רוזן

ימים יגידו

שי אבן צור
שי אבן צור
23/07/2018 10:30:36
הגב ל  גיא רוזן

עדיף ציפור אחת ביד משתיים על העץ.
יכול לפשל, יכול להיפצע ומי יודע מה עוד.

מדובר על 80 מיליון שהם 80 מיליון להפסיד

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 10:33:59
הגב ל  גיא רוזן

אני חושב שהאריס כמו הרבה אחרים קורא את המפה לא נכון. כן יהיו המון קבוצות עם מקום מתחת לתקרה. כן יש קפיצה בתקרת השכר. אבל מצד שני בעקבות השנה השחונה הזו שלאף אחד לא היה כסף לפזר חצי מה-NBA בערך יהיה שחקן חופשי. הימים הראשונים של הפרי אייג'נסי עלולים להיות מטורפים ומי שלא יזדרז ימצא מעיין יבש.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
23/07/2018 8:10:16
הגב ל  גיא רוזן

אני לא בטוח בכלל אבל אני מבין את הרציונל.
החוזה הקודם שלו היה 64 ל 4 שנים וסטטיסטית הוא היה הרבה פחות טוב. מאז הוא גם השתפר וגם סיים 2 עונות מלאות.

אנחנו לא יודעים איפה הרף שלו. כלומר, יכול להיות ש 90 ל 4 שנים הוא כן היה לוקח. בהרגשה שלי זה יותר שם מאשר במקסימום.

יצליח או לא, זה נחמד לראות שחקן מאמין ככה בעצמו. שיהיה לו בהצלחה.

דדי
דדי
23/07/2018 5:55:39
הגב ל  trusttheprocess

אתה משווה בין האריס לנואל ?
זאת הדוגמא שמצאת ?

כנראה שעוד לא ברור לך שכדורסל לא נמצא בין תחומי העניין של נואל שמעלה את הקריירה שלו בעשן כבר כמה שנים טובות בכל רגע שהוא לא על המגרש, והאריס שחקן מצויין.

שמעון
שמעון
23/07/2018 6:34:24
הגב ל  דדי

נואל שחקן פח גמור. רק פה בנופס עדיין מדברים עליו כאילו שווה משהו או יכול לשנות משהו

יוסי
יוסי
23/07/2018 6:06:20
הגב ל  trusttheprocess

באמת מהלך טיפשי מצד האריס , יותר מהחוזה שנתנו הוא לא שווה , כוכב הוא לא יהיה , רול פלייר מצויין במקרה הטוב .
נכון שהג"מ בליגה עושים מהלכים גרועים אבל יש דברים שהשתנו וזה חוזה מקס נותנים רק לכוכבים או כאלה עם סיכוי להיות כאלה ושעל סנטרים לא זורקים כסף אלא אם אתה כוכב ברמה של אמביד קאט..
זאק לווין ואהרון גורדון חתמו על חוזה דומה ולהם יש סיכוי להיות כוכבים אז למה נראה להאריס שהוא שווה יותר .

שמעון
שמעון
23/07/2018 6:32:38
הגב ל  יוסי

He is a true beliver

גיא רוזן
גיא רוזן
23/07/2018 6:33:38
הגב ל  יוסי

יוסי, ג'רו הולידיי שווה מקס?

לטעמי, התשובה (לפחות עבור הפליקנס( היא כן.

לא רק ה-"דוראנטים" וה-"דייויסים" של הליגה מרוויחים מקס.
יש הרבה יותר קבוצות, משחקני טופ 10…

וזה אומר, שאם האריס יציג יכולת דומה לזו שהציג בעונה שעברה במדי הקליפרס, ואולי יקלע נקודה, 2, יותר –
אז אני די בטוח שהוא ימצא את הקבוצה שתתן לו חוזה גבוה מזה שהקליפרס הציעו לו.

אתה שוכח –
הוא משחק בעמדה שהפכה להיות העמדה החשובה בליגה.

שמעון
שמעון
23/07/2018 6:35:30
הגב ל  גיא רוזן

גארו לא שווה מקס לפליקנס ולא מאמין שמישהו יחזור על אותה טעות עם טוביאס. אבל שיהיה בנצלחה לבחור נראה אם ישיג מה שרצה.

גיא רוזן
גיא רוזן
23/07/2018 6:41:56
הגב ל  שמעון

שמעון. עוד פעם אתה מפספס, ובגדול.
החוזה של הולידיי הפך את הפליקנס לקבוצת פלייאוף, והחזיר את השקט לקבוצה (בעיקר בחזית דייויס).
אתה יודע מה הם היו יכולים להביא במקום הולידיי אם היו נמנעים מלתת לו חוזה?
כלום.
קבוצות שחורגות את תקרת השכר לא יכולות להביא יש מאין שחקני מקס.

כאמור –
הולידיי אולי לא שווה מקס לרוב הקבוצות בליגה.
לפליקנס – כן.

שמעון
שמעון
23/07/2018 6:44:35
הגב ל  שמעון

אני חושב שהפליקנס היו עושים פלייאוף גם בלעדיו ועם שחקן אחר ב10 מיליון.

יוסי
יוסי
23/07/2018 6:45:59
הגב ל  שמעון

ג'רו שווה תחוזה שלו לגמרי אחרי העונה , נבחר לחמישיית ההגנה ונתן פליאוף מצויין , השחקן הכי דומה לו זה אולדיפו ,ואולדיפו לפי דעת כולם שווה מקס .

גיא רוזן
גיא רוזן
23/07/2018 6:52:13
הגב ל  שמעון

שמעון,
תבדוק את מצבם של הפליקנס לפני ההחתמה,
ואת חוקי השכר בליגה.

א.ב
א.ב
23/07/2018 8:50:21
הגב ל  שמעון

שמעון, מי השחקן על חוזה של 10 מיליון שהיה מביא אותם לפלייאוף?

יוסי
יוסי
23/07/2018 6:57:18
הגב ל  גיא רוזן

האריס יכול לשדרג הרבה קבוצות אבל עדיין לשדרג ברמה של חוזה ל4-5 שנים.זה כבר יצור בעיה.
לפי דעתי השוק שנה הבאה יהיה מלא בסמול פורוורד שמסיימים חוזה ואפשר להביא ביותר זול אז למה להמר בהרבה כסף.
פרי איגנטס סמול פורוורד: סטנלי ג'ונסון,אריזה,דאמר קארול, וינסלו , אוברי , מידלטון, אמינו , באטלר, הולי ג'פרסון
לא יגיד 'כולם אותה רמה אבל שחקנים טובים שיעלו הרבה פחות ורוב קבוצות הליגה העמדה כבר תפוסה

trusttheprocess
trusttheprocess
23/07/2018 7:55:45
הגב ל  יוסי

לא צריך להיות חכמים גדולים.
האריס הוא לא סופרסטאר שתמיד יקבל את הכסף שלו גם אם יתן שנה לא טובה , הוא שחקן שקולע הרבה נקודות בקבוצות רעות , יש הרבה כאלה בליגה.
מה קורה אם הוא נפצע? ככה סתם הלכו 80 מליון דולר
החיים של האריס לא יהיו טובים יותר אם היו מציעים לו 100 מליון דולר
עשה טעות גדולה לדעתי

Ljos
Ljos
23/07/2018 22:15:31
הגב ל  יוסי

אחרי שראינו שהשנה שני סופרסטארים אחרי עונה גרועה/פצועה מקבלים סף מינימום, אתה בעצם אומר שזו טעות של כל שחקן להמר אם קבוצה מציעה לו משהו.

Ljos
Ljos
23/07/2018 6:27:21
הגב ל  trusttheprocess

מתוך אתר האוהדים של הקליפרס (לא, באמת. יש כאלה) –
The maximum extension the Clippers can offer Tobias: starting salary 120% of prior salary, total 5 years (including final year of his current contract), 8% annual raises

14.8/17.8/19.2/20.6/22

Total extension would be 4/80, with full contract being 5/95.

Tobias might not be a max guy—but a max deal with LAC would start at about 32M next summer, compared to an extension starting at 18M. There’s a lot of middle ground there for him to earn in the season to come.

בהנחה שזה נכון ושאני מבין מה כתוב שם, גם אם לא יקבל מקס, מרחב התמרון החוזי שלו שנה הבאה יהיה הרבה יותר גדול. בטח עם כל הקאפ ספייס שמתפנה לקבוצות שרואות כוכבים אבל יצטרכו להתעורר מתישהו.

שמעון
שמעון
23/07/2018 6:33:31
הגב ל  Ljos

לא רואה מנגר שנותן לו 30 לעונה.

שלהבת
23/07/2018 4:57:57

תודה רבה, מנחם. למה אטלנטה לא מנסה להתמקח עם כרמלו ולעשות
buyout עם הנחה?

גיא רוזן
גיא רוזן
23/07/2018 5:04:00
הגב ל  שלהבת

לא היה יכול להתרחש הטרייד ללא התחייבות מוקדמת לכרמלו שהוא מקבל ביי אאוט (לכרמלו היה סעיף נו טרייד).

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/07/2018 5:14:59

בהצלחה לקוואי, שיהיה בריא ושיהנה.
הוא השחקן האחרון בערך שיגייס (בשביל זה צריך יכולת דיבור)

יוסטון כבר לא רלוונטית לאליפות.

לבאר עבר מקוריוז משעשע למחוזות המביך.

פארקר מרגיש כמו חוזה לשנה אחת, נראה לי רוב הסיכויים שהפציעות יכריעו אותו אחרי עוד אפיזודה.

שמעון
שמעון
23/07/2018 5:38:52

קאווי כנראה לקח קורס במשאבי אנוש וגיוס מתקדם אצל התאגיד. מנחם בזכותך התחלתי לאהוב את לאבר בול שתדע לך. הבחור פנינה. אם ללברון יש ביצים הוא מפטר את וולטון בםברואר וממנה את לאבר למאמן.

שמעון
שמעון
23/07/2018 5:40:13

לגבי כרמלו ויוסטון אגיד משפט שקווינט בוודאי לימד אותך 1000 פעמים. כל המוסיף גורע

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2018 6:28:15
הגב ל  שמעון

מסכים איתך אני מתקשה להבין איך קבוצות עדיין מהמרות על השמן הזה? שחקן הגנה נוראי ושחקן התקפה גרוע, שחושב שהוא סטאר ודורש את הכדור למהלכים לא יעילים ולא אפקטיביים, נוסיף על כך שהוא לא מוכן לשחק כגלגל שלישי או לוותר על כמות זריקות, שהוא חור שחור בהתקפה ובהגנה, ורעל בחדר ההלבשה. איך דאונתני מוכן לקבל אותו שוב?
מורי לא למד מהטעות של פרסטי אני לא מבין למה הוא לא שמר למבה אה מוטה את הmle ועדיף להביא אותו לכרמלו.

בכללי הקיץ של יוסטון העונה פשוט נוראי, החוזה של פול ה160 מליון יוריד אותם שאולה מדובר על רכז פצוע ומזדקן בן 34 , העזיבות של מבה אה מוטה ואריזה משמעותיות הרבה יותר משחושבים במיוחד בצד ההגתי, ואני לא מדבר על זה שעדיין לא החתימו את קאפלה (שיצא מטומטם אם הוא דורש פחות ממקס). יוסטון של השנה חחשה משמעותית מהקבוצה של העונה שעברה.

לגבי קוואי, אני יודע שנכוותי בעבר עם טורנטו אבל אם קוואי חוזר לכושרו מלפני הפציעה לטורנטו יש קבוצה מדהימה, אם מאמן מצויין ( עדיין שום קבוצה בליגה לא יכולה להתקרב ולהתמודד עם הכישרון של הלוחמים, אבל יוגריי עשה עבודה מדהימה בלהיפטר מהחוזה של דרוזן.)

שמעון
שמעון
23/07/2018 6:41:09

תמיד יש מי שחושב שיכול להביס את המערכת ולהצליח יותר. מורי חושב שהוא מסוגל שיבושם לו. יוסטון הלכו אול אין על השנה הנוכחית עם פול ולקחו בחשבון שבשנתיים האחרונות של החוזה הכל ירד לטימיון. בטח עונה אחרונה שלו יעשו עליו טרייד כחוזה נגמר. לגבי טורנטו לאורי ואיבאקה חלשים. קאווי לדעתי לא יחזור להיות מה שהעה בספרס וגם אם כן לא רואה אותם מגיעים לגמר המזרח. אני חושב שפילי ומילווקי ובוסטון עדיפות. בכלל אני חושב שמהמזרח רק בוסטון מגיעה לפלייאוף במערב. יהיו עוד שינויים בסגלים הלוואי יביאו עוד מישהו נורמלי לדיוויס בנא

שמעון
שמעון
23/07/2018 6:43:17

קאפלה תלוי בהצעות שיהיו לו בחוץ ואף אחד לא מציע לו מקס. אז הוא יכול לבקש כמה שבא לו יוסטון ישוו את הנצעה שיקבל. לא רואה מישהו נותן לקאפלה מעל 20 מיליון עד סוף הקיץ.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 10:16:55
הגב ל  שמעון

אף אחד לא יכול להציע לו אפילו קרוב כי לאף אחד כבר לא נשאר מקום מתחת לתקרה חוץ מסקרמנטו שגם נשארו עם משהו קטן כמו 10 מיליון. אבל זה לא העניין. אם יוסטון לא יגיעו איתו להסכמה הוא ישחק על הקוואליפיינג אופר ויברח להצעה גבוהה יותר בשנה הבאה. לכן הם צריכים להגיע איתו להסכמה עכשיו.

שמעון טבדי
23/07/2018 12:44:35

אם אני מורי אני מציע לו 60 מיליון ל-3 עונות גג ומסנדל את עצמי לגמרי עד סיום החוזה של פול ומקווה שהוא הארדן ופול יעשו משהו.

אם הוא לא רוצה מוכן להציע לו 30 מיליון רק לעונה הזאת ונראה איך ילך העונה ונדבר בקיץ.

לא יסכים? אומר לו בהצלחה בסקרמנטו/נטס וואטאבר.

קאפלה הוא שחקן טוב ונחמד אבל בר ויתור. זה לא שאקיל ואפילו לא בלייק גריפין צעיר. הוא חי על הארדן ופול.

ילך ליוסטון? לא יקרה אסון. בקיץ יש הרבה כוכבים שמתפנים יוסטון יוכלו לדוג חלק מהם אולי. זה לא שעם קאפלה הם יקחו אליפות.

אני חושב שחוזה לעונה אחת הכי טוב לכל הצדדים. ואז ינהלו מו"מ בקיץ הבא.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 12:57:06

מה ההבדל בין 60 ל-3 ל-80 ל-4?
אין שום הגיון בלהציע לו 30 לעונה אחת. מה אתה משיג בזה?

שמעון
שמעון
23/07/2018 13:55:57

לעונה אחת אני מנסה ללכת אול אין. 3 שנים זה קצר מ4. לקצר את הנזק ולנסות חהיפתח לשוק בעוד 3 שנים. יותר גמישות. שוב זה הכל מה אתה חושב שיצא מהשחקן. מי שמאמין בקאפלה יתן לו 40 מיליון גם לעונה. אני לא מאמין בו יותר מידי וחושב שהוא בר ויתור. נראה מה מורי חושב.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 14:27:36

לעונה אחת יהיה להם אותו בכל מקרה. למה להציע 30 מיליון ולשלם המון מס מותרות כשהם יכולים לקבל אותו גם ב-7 מיליון?

שמעון טבדי
23/07/2018 14:55:40

ברור שאם יכולים ב-7 אז להחתים ב7. מס מותרות זה עניין של הבעלים. אולי לתת לו טעם טוב שירצה להמשיך בקבוצה בפחות אח"כ? לא יודע. אחרים יכולים להציע לו 8? מה שיציעו לו. העונה הוא בכל מקרה די מוגבל. אל תשכח שצריך לתת לו גם מוטיבציה להתאמץ קצת. ב-7 מיליון הוא לא יזיז אצבע כנראה.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 15:08:34

אף אחד לא יציע לו כלום כי יוסטון ישוו וכמו שאמרתי לך כבר עמה פעמים אף אחד לא יכול להציע לו מעל 10. ברור שהוא לא יהיה מרוצה לשחק על הקוואליפיינג אופר אבל אז יש לו אינטרס להוכיח את עצמו כדי להשיג את החוזה הגדול בקיץ אחרי.
המוטיבציה האמיתית שלו תבוא אם באמת יושג חוזה ארוך טווח (ולדעתי יושג).

דדי
דדי
23/07/2018 5:51:50

comment image

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 8:47:22
הגב ל  דדי

ענק

מנחם לס
מנחם לס
23/07/2018 14:55:42

זאת הפעם הראשונה באתר שאתה משתמש במילה הזאת. לא ידעתי שהיא נמצאת באוצר המילים שלך.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 15:06:25
הגב ל  מנחם לס

חחח… אתה לא עוקב מספיק.
מה שכן אני באמת לא שומע אותה הרבה מעניין למה?

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
23/07/2018 5:56:11

מנחם , אפשר קצת תמונות של ג'ני באס ?

מנחם לס
מנחם לס
23/07/2018 14:56:24

הזדקנה והשמינה

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
23/07/2018 6:09:50

תודה מנחם

האמת? ציפיתי למילה של הערכה ממך להישג האדיר של נבחרת העתודה בכדורסל

לא רק על התואר אלא בעיקר על הדרך – לא יודע כמה מכם ראו את המשחקים של הנבחרת הזאת אבל תדעו שזו הייתה חווייה בלתי נשכחת לראות קבוצה של צעירים משחקים יחד – בהגנה ובהתקפה – חילופים אגרסיביים בהגנה, לחץ על מגרש שלם לפרקים, ועוד ועוד..

מנחם לס
מנחם לס
23/07/2018 14:58:47

כתבתי דעתי בדיומא. זאת נבחרת עם סוואגר. זאת הפעם הראשונה שאני רואה חבורה ישראלית כזאת, ואני מאמין שזה ימשיך איתם בנבחרת ישראל. צריכים להשאיר אותם כגרעין לנבחרת שלנו בעתיד (הקרוב!)

רג'ה
רג'ה
23/07/2018 6:20:33

Penny Hardaway

@Iam1Cent
Follow Follow @Iam1Cent
More

Always working! Never stop GRINDING‼️ Strive for GREATNESS‼️ @KingJames @MikeMiller_13

ולדי קוגן
ולדי קוגן
23/07/2018 7:06:01

אני מאוד מופתע שלבאר האידיוט הזה לא אמר שלונזו יותר טוב מלברון ואיך לברון ירגיש להיות מס 2 בקבוצה.אין הבנאדם סתום על מלא.

שמעון טבדי
23/07/2018 7:59:00

חכה זה עוד יגיע שלונזו יהיה על הכוונת לטרייד

שעיה
שעיה
23/07/2018 7:34:01

הדבר הרע היחיד שיש לי לכתוב על המעורבים זה שאיבדתי עניין בכל אתרי הנבא האחרים. אין עליך מנחם. כל כך כיף לקרוא את המעורב ואת התגובות.

מנחם לס
מנחם לס
23/07/2018 14:59:47
הגב ל  שעיה

תודה שעייה

שעיה
שעיה
23/07/2018 7:39:07

בהמשך לתגובות על טוביה האריס, הוא שחקן מקס לגמרי. שחקן התקפה מעולה. צעיר, אגריסיבי וקשוח. משחק בלי אגו וגם בלי הכדור. מופיע לכל משחק כאילו זה משחק גמר. יד מצויינת. מכדרר מצויין. הגנה טובה מאוד עם פוטנציאל שיפור. יעיל. בליגה שיש בה מקום ל 50 חוזים כאלה, הוא לגמרי שחקן מקס.

שמעון טבדי
23/07/2018 7:58:10
הגב ל  שעיה

הוא אכן שחקן טופ 50 ואולי אפילו טופ 30 (צריך לחשוב על זה) אבל לא חושב שיש מקום ל50 חוזי מקס בליגה 🙂

טישון פלינץ
טישון פלינץ
23/07/2018 8:13:05

צודק תכניסו אותו להיכל התהילה של הופס.

רן הנרגן
רן הנרגן
23/07/2018 8:44:49
הגב ל  שעיה

שעיה, אני לא מסכים אתך שבליגה יש מקום ל 50 חוזי מקס. שחקן מקס חייב להיות כזה שמזיז את הקבוצה שלו במעלה הסולם לפחות מעל מדרגת הפלייאוף, אחרת הוא משקולת.

תסתכל על הגריזליס. אם קונווי בריא וגסול משחק הם קבוצת פלייאוף. קנווי שווה את חוזה המקס (במונחי זמן חתימת החוזה) שלו. השנה הוא היה פצוע והגריזליס לא הלכו לשום מקום. אם בשנה הבאה הם שוב יכשלו החוזה שלו הוא קטסטרופה.

א.ב
א.ב
23/07/2018 9:01:23
הגב ל  רן הנרגן

לא מבין את הקטע שלכם עם חוזי מקס.
הליגה מרוויחה X כסף.
הכסף הזה מתחלק בין המשתתפים בצורה שהם הסכימו עליה וכוללת גם חוזי מקס,
מה זה אומר "אין מקום ל-50 חוזי מקס"? שלדעתכם השחקנים צריכים לקבל פחות כסף והבעלים יותר? שכל השחקנים צריכים לקבל אותו הדבר?
מה הכוונה?

שמעון טבדי
23/07/2018 9:10:35
הגב ל  א.ב

אל תתרגז. אנחנו מדברים תיאורטית. בעולם מציאותי כל שחקן שווה בדיוק את מה שהוא מקבל. אנחנו מדברים ברמה התיאורטית של חוזה מקס=סופרסטארים. סתם דיון לא רלוונטי לעולם השוק ב-NBA.

טוביאס, הולידי=לא סופרסטארים זה הכוונה. התיאוריה שלנו אומרת שרק סופרסטאר/ואו אולסטאר++ שווים מקס.

א.ב
א.ב
23/07/2018 11:54:18

מה רע בלנהל דיון האם הוא כן או לא טופ 30?
אבל אני אתן לך רעיון לטור – מתן ציונים לחוזי המקס בליגה (או חוזי ה- 80-90 מיליון ומעלה שנתנו בשנתיים האחרונות).

https://www.basketball-reference.com/contracts/players.html

שים לב שיש בעיה בדירוג המצורף כי משום מה לא סופרים בסה"כ של החוזה שנים שהן אופציית שחקן.
זה גם סופר רק מעונת 17-18.

א.ב
א.ב
23/07/2018 11:55:28
אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/07/2018 9:45:07
הגב ל  שעיה

100+
רציתי אותו במקום קוואי

רן הנרגן
רן הנרגן
23/07/2018 7:50:18

אם השנה השניה של החוזה של גבי פארקר היא אופציה של הקבוצה אז מבחינת שיקגו זה מהלך מצויין. העונה הם מתחת לתקרת המס ואין להם בעיה לשלם 20 מיליון. בשנה הבאה? תלוי בביצועים שלו. סיכון נמוך

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 8:00:04

TBT עוד לא הסתיים ונמצא כרגע רק אחרי הסיבוב השני (פורמט של טורניר המכללות). הגימיק האמיתי של הטורניר זה שכל משחק לא נקבע לפי זמן אלא לפי תוצאת יעד אליה משחקים.

יניב
יניב
23/07/2018 8:44:02

זאת אומרת כמו בשכונה.
דוקא נחמד

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 8:46:53
הגב ל  יניב

כן, יש כמה GMים בליגה שמתלהבים מהרעיון…

אור
אור
23/07/2018 9:54:28

רעיון מצוין שאין סיכוי שיכניסו לליגה בקרוב

עידו גילרי
עידו גילרי
23/07/2018 10:08:49
הגב ל  אור

אני פחות מתלהב.

John
John
23/07/2018 8:21:23

1. אף אחד לא יודע כלום על לנארד המחנה שלו סגור וחתום. הם מדי פעם בוחרים עיתונאי כמו כריס קרטר מפוקס ומדליפים לו מידע. בשנה שלמה הרבה יכול להשתנות. בנוסף אני לא בטוח שקאווי רוצה להיות מספר 2 של אף אחד. יש לו כבר אליפות שיש לו בה הרבה מניות. הוא בטוח ישמח עם עוד אך לפי האינטראקציה שלו עם אולדרידג' בשנה שלהם יחד היה ברור שקוואי קודם כל דואג לזריקות של עצמו (ביעילות מטורפת אך עדיין). אני מוכן להתערב שבמהלך השנה נתחיל לראות אותו עושה ראיונות ומתחיל להתבטא. זה לא יהיה בסגנון של אמביד אלא יותר כמו קלי תומפסון שעושה הון שיווקי מהפרסונה השקטה/דורקית שלו על ידי הפיכה לדמות מימית ואייקונית. הקבוצה שלו על פי הרבה מקורות מחפשת את חוזה ההנעלה הגדול הראשון שלו וזו הרבה פעמים היא בעיקר פונקציה של בניית מותג אישי של שחקן. אם הסיפור עם טורונטו מתרומם וקאווי כאישיות מתחממת כלפי התקשורת (אולי יגלה באיחור של עשור את הסושיאל מדיה) הוא לא יצטרך לעזוב את טורונטו.

3. כרמלו הולכת להיות ההחלטה שגומרת למורי על התדמית של ה'גאון'. שכבר יחתום עם קפלה וירדוף אחרי ווינגים בטריידים. בסוף פול הארדן וקפלה הם הבסיס. למה להכניס asshole שחצן לחדר ההלבשה כאשר על המגרש הוא כבר שנתיים נגטיבי בכל הרכב שהוא עולה.

6. לאבר והעולם. הפרה רוצה להניק והעגל לא יכול להפסיק לינוק. האיש גאון ודפוק על כל השכל בו"ז והעולם אוכל מכפות ידיו. הוא כמו דייר 'הח הגדול' המושלם רק שאין הדחות ואין סיום באופק.

7. מה שהרס את דראפט 2014 זה פציעות והקבוצות הדפוקות שבחרו בה. מינסוטה הרגה את וויגינס. הוא לא התפתח שם בסנטימטר למרות כמויות של אימונים וזמן משחק. העבירו אותו עמדות ונתנו לו לשחק על בידודים ופוט אפים מהכנף. ארון גורדן הלך למג'יק שהם האנתי מפתחים הגדולים בליגה. כל שחקן שבורח משם מגלה את עצמו. ארון גורדן כבר שנתיים מראה שהוא מוכן לפריצה אך הוא מדוכא שם. פייטון היה אוברייטד מלכתחילה ורנדל זה סוג של הצלחה למרות הכל. פארקר ממש לא כישלון עד כה. שחקן של 22 נק' למשחק בגיל 21 זה יפה מאוד. הפציעות הורגות אותו. שום דבר עוד לא אבוד.

שמעון טבדי
23/07/2018 8:55:48
הגב ל  John

כל מילה בסלע למעט פארקר וקאווי חלקית. אני לא חושב שאי פעם יהפוך לשחקן ממש טוב על גבול אולסטאר. הוא העמיד 22 נק במשחקים מול נמושות ושאין על מה לשחק באמת. נראה איך יהיה העונה. בטוח שהפציעות הרגו אותו.

קאווי לא חושב שישאר בטורנטו בשום מצב אבל אני בדעה שהוא רוצה להיות מספר 1 ולא נראה לי גם שיגיע לליקרס בסוף. ניקס/נטס יהיו בהחלט אופציה עבורו, אולי אפילו הבולס. הוא יאהב את המזרח בודאות.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
23/07/2018 9:16:40
הגב ל  John

אפילו לעגל כבר נמאס לינוק

אחד העם
אחד העם
23/07/2018 14:30:17
הגב ל  John

כל תגובה שלך (גון) מלמיליאן

Berch
Berch
23/07/2018 8:41:31

התמונה של קוואי מחייך פרייסלס
לא ידעתי ששרירי הפנים שלו מסוגלים לזה….
מעניין אם דאנקן היה עובר לטורונטו אם הוא היה עושה קומדיות כמו שאק 🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23/07/2018 8:47:15

תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.

מסכים עם כל ההסתייגויות בנוגע לכרמלו. לדעתי השנה באוקלהומה לא מבשרת טובות גם ליוסטון.

אם הבנתי נכון את מצבה של יוסטון – אז עזיבת אריזה ואמוטה ומגבלות השכר מאפשרים רק הבאת שחקני מינימום או mle אחד, נכון?

אם אכן כך, אז אם אני צריך להמר על תהליך קבלת ההחלטות של מורי (במקרה שלו זה יותר כמו אלגוריתם טהור ;-)) אז הייתי אומר שכרמלו הוא סוג של זריקה לשלוש – הסיכוי שיצליח נמוך, אבל התוחלת גבוהה – אם יצליח הוא יכול לעשות את ההבדל בין קבוצה שתתחרה בלוחמים לבין קבוצה שלא, בעוד ששחקני מינימום אחרים הם זריקה ל-2 – הסיכוי שישתלבו גבוה, אבל התוחלת נמוכה מאחר וגם אם יצליחו זה לא יעשה את ההבדל מול הלוחמים.

במובן זה, הקיץ הזה דומה לקודם וההימור על כריס פול בתמורה לבברלי, הראל ושות'. ואני חושש שגם התוצאה תהיה דומה – הפציעה של פול מנעה מיוסטון לגבור על הלוחמים, והאגו הפצוע של כרמלו ימנע מהם להצליח גם השנה.

אבל זה תלוי באלטרנטיבות – יש קבוצה שיכולה לקלוט את אנדרסון ולתת פורווארד סביר עבורו ועבור בחירות? למה בעצם יוסטון לא ניסתה ללכת על קוואי?

שמעון טבדי
23/07/2018 8:50:57

אין שום קשר בין כרמלו להצלחה מול הלוחמים 🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23/07/2018 9:20:15

עקרונית אני חושב כמוך, אבל אם להיות לגמרי מדויקים – העונה באוקלהומה מעידה על כך שיש מתאם שלילי בין כרמלו להצלחה בסדרה נגד יוטה… כרמלו עדיין לא נבחן בסדרה מול הלוחמים ונראה לי ש, בצדק או שלא, הם אלה שיושבים למורי בראש. ימים יגידו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23/07/2018 9:21:09

תגובה לשמעון ב-25.1

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/07/2018 10:15:31

מעולה, תודה רבה
מבכים עם מאנו, העובדה שכרמלו עולה רק שכר מינימום (כמה זה היום, 24 שקל לשעה?) הופכת אותו להימור קורץ. קורץ, אמרתי, לא חכם

חוק וסדר
חוק וסדר
23/07/2018 11:17:47

תודה לך מנחם על זה שאתה הופך את הבקרים בצבא למתוקים יותר

מנחם לס
מנחם לס
23/07/2018 15:05:00
הגב ל  חוק וסדר

התענוג כולו שלי

בוני
בוני
23/07/2018 11:21:00

ללאונרד יש חיוך כאילו יצא מהכלא.
לא יפתיע אותי אם הוא יספר יום אחד על מה שעבר מול המנוולים בסן אנטוניו.

בוני
בוני
23/07/2018 11:23:02

מנחם לבול יש פוטנציאל להיות מנהיג ורכז ברמה של ג'יסון קיד.

הדבר הכי טוב שקרה לו זה שהוא משחק בקבוצה עם לברון. עכשיו זה רק שאלה של זמן ויכולת.

קילר
קילר
23/07/2018 12:02:50
הגב ל  בוני

לעולם לא היה טפש כמוך באף אתר באני, סתום אידיוט

שמייקל
שמייקל
23/07/2018 12:33:19

אני חושב שהבעיה של כרמלו היא שהוא כל הקריירה משחק בעמדה הלאו נכונה, הוא משחק 3 ולפעמים אפילו 4 בעוד שהכונות שלו הן חד מימדיות ומתאימות בול לעמדה 2, עמדת השוטינג גארד הקלאסי. כרמלו צריך לקבל כדור ליד לקיעה וזהו בערך, לא לנסות לנהל משחק או להיות לברון כי הוא לא היה ולא יהיה לברון.

שמעון
שמעון
23/07/2018 13:57:42
הגב ל  שמייקל

הבעיה של כרמלו הוא כבר מבוגר מידי והקליעה שלו ירדה ולא כמו לפני 5 שנים. אז גם את האלמנט ההתקפי הוא לא נותן. כל השאר לא היה מעולם

שמעון
שמעון
23/07/2018 13:59:11
הגב ל  שמעון

שחקנים בגילו של כרמלו כבר פורשים ולא מתפקדים. זה שיש יחידי סגולה כמו לברון וגארנט וכו שהיומטובים בגיל מבוגר לא מעיד על הכלל. כרמלו הגיע לסוף הדרך ואין לו היום מקום בליגה. לא כשחקן שישי וכלום. גג גאמל קרופורד

Cruv Memula
Cruv Memula
23/07/2018 14:07:03

רק אני חושב שטוביאס מתחת לרדאר כי הוא שיחק בקבוצות פח זבל שלא מעניינות אף אחד והוא בעצם שחקן מצויין וורסטילי?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/07/2018 15:11:55
הגב ל  Cruv Memula

לא, גם אני ויש עוד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/07/2018 15:12:25
הגב ל  Cruv Memula

הוא סקורר לא נורמלי

ליאור
ליאור
23/07/2018 16:43:55

תודה מנחם. מעולה. הרבה נקודות למחשבה. החיוך של קוואי – מאוד מעניין על מה הוא מחייך? אני חושב שהוא שחקן מצוין, אבל עדיין צריך להוכיח שהוא 100% בריא והוא יכול לקחת פרנשייז על הגב שלו – כלומר להיות עמוד התווך (ללא טים דאנקן או אחרים).

אני מנסה למצוא חרוז טוב לשורה:
מריץ ורצ' יוצא ריצרצ'
ממסאיי וקוואי יוצא ……

(כל מה שיוצא לי זה רמאי)

KingJames23
KingJames23
23/07/2018 19:54:44
הגב ל  ליאור

גדול

תומר השני
תומר השני
23/07/2018 21:46:38

מעורב מצויין מלא מכל טוב ! . כרמלו ליוסטון לדעתי זה הקש שישבור את גב הגמל אין שום סיכוי שיוסטון יצליחו בהרכב חמישיה שמכיל את פול הארדן וכרמלו בטח לא הגנתית . לאבאר מדבר שטויות כרגיל .קאפלה יחתום ביוסטון זה בטוח השאלה לכמה זמן לעונה אחת או יותר

Benjo
Benjo
23/07/2018 22:05:48

מעורב מעניין במיוחד המון תודה מנחם

סגירת תפריט
106
0
נשמח לתגובה שלך.x