אסטה לה ויסטה טורונטו / הגולש ראובן אברמוביץ'

אסטה לה ויסטה טורונטו

*******************************************************

הגולש ראובן אברמוביץ', תל אביבי בן 35,בנקאי וכתב באפליקציה spotted by locals שכתובתה  (https://www.spottedbylocals.com

*******************************************************

נדיבות

5000 דולר טיפ על חשבון של 800 מעיד על אופי טוב, נדיב, אחד שיעריך דברים גם אם הוא כבר קיבל אותם ולא חייב לתת כלום בתמורה. לכן, לא הייתי מופתע שקואץ' פופו* התעלם מכל הקשקשנים שדרשו הבהרות או החלטה, והואיל בטובו לחכות עם השינויים בסגל עד שגם המונדיאל וגם וימבלדון יגמרו.

בצורה הזו כל הדיונים על הטרייד ועל העתיד של הקבוצות יכולים להתבצע בצורה רגועה. כמובן, אם לא סופרים את אליפות העולם בלקרוס, ספורט שרגע השיא שלו היה כשאחד מהשחקנים באמריקן פאי גילם שחקן לקרוס – וגם הוא הועם עקב ההעדפה של השחקן לשיר במקהלה במקום.


טוב, וגם הייתה את מינה סוברי לעזור לו להשתכנע

אז פופו חסך מאיתנו את גרסת הקיץ של הקרלינג, ובמקום לנסות להבין מה הם עושים שם ולמה זה ספורט, מה שגם ככה קורה כל פעם שיש טורניר ג'ודו, אפשר לדבר על הטרייד הגדול של קוואי תמורת יאקוב פלטל.

כן, נכון שיש עוד כמה נספחים לטרייד. אפשר לדבר גם על דני גרין, או על בחירת הדראפט שסן אנטוניו מקבלת. אבל  נהוג לומר שבטרייד בין 2 קבוצות מנצחת זו שקבלה את השחקן הכי טוב, ולכן ברשותכם אתעמק בטרמינייטור החדש. אז מי אתה, האיש שבשבילו פופ ויתר על קוואי כאילו מדובר בסינגל של סטטיק ובן אל, ולמה אתה כל כך דומה לבלייק גריפין?

* זו לא טעות. גוגל טוען שהכינויים של פופוביץ הם פופ, פופו, קואץ פופ וקואץ פופו. לא שמעתי אף אחד מעולם קורא לו פופו, אבל למען האמת גם לא שמעתי הרבה אנשים קוראים לו באופן כללי, וגוגל מאזינה לאנשים.

 


"that dude should be unloading trucks in Transylvania. That should have been the highest

of his success"

ביל בר על אוסטרי גדול אחר שכבר כבש את ארצות הברית. אם היה מותר לו לרוץ הוא היה הנשיא

רקע  

ג'ייקוב פולטל (לפי הסולט לייק טריביון מבוטא פור-טלה) הוא אוסטרי. לא אוסטרי כמו שקלינט קאפלה שווייצרי או בו מקאלב מקדוני, אלא אוסטרי כמו ששניצל וינאי או היטלר או זאכר טורט אוסטרים. אחד שתגיד לסבא שלו אנשלוס והוא יחייך בנוסטלגיה. בן להורים גבוהים ששיחקו כדורעף, אבל בדיעבד היו מספיק חכמים כדי לבדוק איך הילד מתחבר לכדור הכתום. ג'ייקוב התחבר, והצטיינות שלו בספירה המקומית סידרה לו מקום באליפות אירופה דרג ב' עד גיל 18, יחד עם שאר 11 הנערים האוסטרים ששיחקו כדורסל.

בטח לא הייתם מאמינים, אבל מסתבר שנציג של מכללת יוטה היה שם כדי לצפות בעדר אירופאים לבנים במשחק שהערך חסר חשיבות נעלב כשמצמידים אותו אליו (הולנד-אוסטריה). ג'ייקוב בלט, ובדיקות רקע העלו כי הוא מגיע מרקע אתלטי, וכך, למרות שהווינגספן שלו (1'7 על 1'7) מרמז על טי-רקסים בהיסטוריה המשפחתית, הוא בסופו של דבר עשה את הדרך הארוכה ליוטה

ביוטה הוא הצדיק את המקום בחמישייה ועורר גלים כבר על ההתחלה (כאמור, כתבה בסולט לייק טריביון) אבל נתקל בקיר הפרשמן המפורסם של המכללות וסיים את העונה הראשונה עם ממוצעים סבירים. בשנה השנייה הוא כבר מתפוצץ, טור הנקודות שלו מוכפל אם עשית 3 יחידות (17 לעומת 9) והוא נרשם לדרפאט 2016.

 

מחשבות דראפט

דראפט 2016 לא ירשם כדראפט מלהיב או מעניין, ואפילו MCW היה שם שנתיים קודם כדי לקחת לו את פרס הניחומים בתור הדרפאט עם ה- ROTY הכי גרוע של שנות ה-2000. מה כן היה בדראפט?

  1. רוב ללא אמריקאים ב-10 בחירות הראשונות – לדעתי בפעם הראשונה בהיסטוריה. בסך הכול 10 מתוך ה-16 הבחירות הראשונות היו צריכים לעבור את הגבול בשלב כלשהו כדי להגיע לטקס.
  2. בחירה במקום הרביעי בשחקן, ששנתיים קודם היה צריך התערבות של קבוצת האם שלו כדי לקבל דקות בליגה השנייה בישראל, בקבוצה שאפילו לא ניסתה לעלות ליגה. אתה חושב שניקולה וויציץ הוא ה-GM הכי גרוע בעולם, והנה.
  3. 2 מדינות, אוסטריה וגאנה עושות ישראל ורושמות נציג ראשון בליגה הטובה בעולם. הנציג הגנאי מקבל 10 דקות NBA בחסות דאלאס, שגם פורשת לו את זה יפה על פני 3 משחקים, אולי בעקבות ייסורי המצפון על הזריקה ב-2014 של צעיר מבטיח אחר מהסגל לטובת ג'יי ג'יי בראה. הנציג האוסטרי מצפין לטורנטו.

בתסקירים ב- nbadraft ג'ייקוב מושווה לאנדרו בוגוט – אין מה להיעלב, קוואי הושווה לג'רלד וואלס. מה שכן יכול להעליב זו ההסתייגות בדבר התקרה של ג'ייקוב. קצת מוזר לדבר על תקרות בהקשר לשחקן שבדיוק הכפיל את כמות הנקודות שלו והשתפר בכל פרמטר, גם אם זה במכללות. ואכן, כאילו זה צריך להפתיע מישהו, ג'ייקוב חוזר על הכפלת הנקודות וההשתפרות בכל פרמטר גם בשנתו השניה בנ.ב.א.

פינה לספקנים או אז איך הוא כשחקן?

ג'ייקוב שיחק בסך הכל 18.5 בממוצע למשחק בשנתו השניה, מה שלא הפריע לו לסיים במקום ה-15 בכמות החסימות- בין סרג' איבקה למארק גאסול, ששיחקו הרבה יותר. בניגוד להרבה שחקנים, תהליכים וחדי קרן גבוהים אחרים, הוא לא צריך מנוחות יזומות כדי לאושש את הגוף (השלים 82 משחקים בשנה שעברה), והאתלטיות שלו מאפשרת לו לעלות ולרדת את המגרש בקלות, כמו גם להגן לא רע על הטבעת.

אבל איך הוא כשחקן זו לא השאלה הנכונה כשמגיעים לאוסטרים בארצות הברית. זה כמו לשאול איך שוורצנגר כשחקן – לא רלוונטי. בטירונות בצנחנים היו נותנים לנו 7 דקות ללכת לשירותים. סרטון 100 הציטוטים הכי גדולים של שוורצנגר אורך דקה ו-39 שניות פחות. צה"ל לא מצפה שתספיק לחרבן, לנגב  ולשטוף ידיים בזמן שהספיק לשוורצנגר לטבוע פנינים שאתה יכול לשמוע (או לקרוא בתור כותרת) עד היום.

 


למרבה הצער "I was elected to lead, not to read" לא מופיע בסרטון

בזמן שרוב האנשים מתמקדים בשאלה האם קוואי יעשה לב אמיץ בעקבות טרייד מרושע שהעניק לו 3 מיליון דולר תוספת למשכורת של 20 מיליון, פופ מכין את השטח לשושלת הבאה. ג'ייקוב הולך להיות שוורצנגר השני, לא סתם הספארס שכרו לו מורה פרטי ב-16 מיליון דולר לעונה.

משהו לסיום

בתור מישהו שבין השאר כותב ב- SQL למחייתו, אני יכול לנחש איך זה נוצר. אבל זה עדיין משעשע שזה מה שיש ל- ourbabyname (ואולי גם לטורונטו של השנה הקרובה) לספר על השם.

What does Kawhi mean?

The name Kawhi is of no available origin.

The meaning of Kawhi is "not available".

Kawhi is generally used as a girl's name.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. אוסטרי אחד כבר נבחר למושל קליפורניה, אז מיעקב מצופה להיות ראש העיר סאן אנטוניו, לכל הפחות… תודה ראובן

  2. כתבת צבע נחמדה מאוד. פלטל התאמה נהדרת לסן אנטוניו אם יזכה לדקות וזה לא בטוח כי יש את אולדריג' ופאו. חבל לי גם על דרוזן, אבל יכול לפרוץ בספרס. יש התאמה בינו לבין המנטליות של המועדון

    1. גילוי נאות, אני לא באמת חושב שפלטל היה השחקן הכי טוב בטרייד הזה, אבל אני כן חושב שבונים עליו כמחליף לגאסול.

      גאסול בדעיכה (מובנת) בדקות ובנקודות כבר 4 שנים, והוא היה מזעזע בסדרה מול ג"ס. סיכוי טוב שנראה אותו יורד לפחות מ-20 דקות למשחק, גם אם הוא עדיין יפתח. אני חושב שפופ ישתמש בפולטל יותר ויותר ככל שהעונה תתקדם.

  3. חח גדול. יופי של כתיבה.
    אהבתי מאוד את פולטל שנה שעברה, הוא בהחלט משנה משחק כשהוא על המגרש. לדעתי נראה ממנו לא מעט דקות בקייטנה הבינלאומית של פופ.

  4. חלק משיחה בין יוג'ירי והאחות, כפי שהוקלטה על ידי הזבוב שעל הקיר:
    "חחח…
    איזה טמבלים הספרס. איך דחפנו להם את החוזה של דרוזן…"

    חלק משיחה ביו פופ ל-RC, כפי שהוקלטה על ידי הזבוב שעל הקיר:
    "חחח…
    איזה טמבל יוג'ירי. איך לקחנו לו את שוורצנגר…"

    תודה, ראובן.
    פוסט מרענן, שמתאים בול לימי הקיץ הדביקים.

  5. א. פוסט מצוין.
    ב. ביל בר נהדר.
    ג. אם יורשה לי אקח לרגע את תפקיד הטרחן המוסרני (ואשרוף זמן ברכבת): אני יודע שיש כאלה שתופשים מפופ קדוש (נו פן וגו׳) אבל טיפ כזה לא מעיד על נדיבות אלא על שואו אוף. אקט נדיב היה לתת תשר של 10 דולר ואת היתר לנזקקים אמיתיים.

  6. מעולה. אהבתי את המיקוד על האוסטרים הלבנבנים האלה.
    אתה עוד תתגלה כנביא "כשידרך כוכב מיעקב"
    ולוואי שלא יעלו עשבים בלחיי 🙂

  7. כל פעם אני מופתע מחדש מהאיכות של כתבינו
    פשוט תענוג !
    ואני אחד שקרא את כל "החטא ועונשו" לא התקציר ולא הסרט..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט