טוב. הגיע הזמן לשמוע משחקני הווריורס על דעתם והרגשתם בקשר להחלטתו של לברון לבחור בלייקרס כקבוצת העתיד שלו.

אז ככה: קווין דוראנט מברך את לברון על בחירת הלייקרס כקבוצת העתיד שלו. הוא מביע את 'תמיכתו' ואת 'התלהבותו'  מלשחק בשכנות (הכל יחסי) ללברון, ולשחק באותו קונפרנס מערבי כמו לברון (https://variety.com/2018/biz/news/kevin-durant-lebron-james-lakers-move-1202878863/) .

הוא אמר:

“I’m excited he took advantage of this opportunity to be in L.A. and play for the Lakers. It’s great that he decided to take his career to the next step,” he said. “To be here in L.A. is only good for him and for us basketball players to see that.”

 

אני לא שמעתי ערימה כזאת של בולשיט מאז שברני מיידוף סיפר לנו שאצלו הכסף גדל על עצים, והאנשים המתוחכמים ביותר בכלכלה – ובורים כמוני – השקיעו אצלו 50 ביליון דולרים בהונאת הפונזי הגדולה בהיסטוריה.

קווין דוראנט צריך אותו במערב? הוא מסתכל קדימה בהתלהבות על ארבע פגישות נגד לברון? לא משנה שהווריורס ינצחו בהפרש (אע"פ שהלייקרס – ללא לברון – נתנו לווריורס את כל מה שיכלו לבלוע בעונה שעברה), קווין דוראנט ייתן את נשמתו להיות טוב יותר בקרב האישי נגד לברון, ומי צריך צרות כאלה כשלא חייבים? עכשיו חייבים, והוא 'מתלהב' מהרעיון?

דוראנט כמובן דואג לחשבון הבנק של לברון ולכן הוא אמר שהוא שמח שעתה יהיה לו צ'אנס לפתח את ה-BRAND שלו אפילו יותר מאשר בעבר, וכן לפתח את כישרונותיו בעולם הסרטים.

בקיצור, דוראנט לא יכול להירדם בלילות מרוב התרגשות, התלהבות, ושמחה על שהמלך נחת באל.איי.