מעורב הופס ליום ששי: קוואי כל כך PISSED שהוא עלול לא לשחק כל העונה / מנחם לס

1. כל מה שרציתם לדעת בקשר לטרייד של אוקלהומה ת'אנדר ואטלנטה האוקס

הת'אנדר וההאוקס הסכימו על טרייד השולח את כרמלו אנטוני לאטלנטה האוקס ובחירה מוגנת  בסיבוב הראשון של דראפט 2022. הת'אנדר מקבלת את דניס שרודר. הבחינה המוגנת היא 1-14, ואם היא לא תקרה ב-22' אז היא תהפוך לשתי בחירות דראפט סיבוב שני.

הסיקסרס גם מעורבת  טרייד כשפילי מקבלת את מייק מוסקלה מאטלנטה והיא שולחת את ג'סטין אנדרסון להאוקס. כחלק מהדיל הת'אנדר שולחת גם את Timothe Luwawu-Cabarrot לת'אנדר.

כשאטלנטה תרכוש את אנטוני כרמלו, היא תשחרר אותו מיד. זה יאפשר לכרמלו להצטרף לכל קבוצה שתרצה בו ברגע שהוא WILL CLEAR WAVERS. הרוקטס נשארת בראש הרצים להשיג את כרמלו (https://www.hoopsrumors.com/2018/07/rockets-)remain-frontrunners-for-carmelo-anthony.html

 

2. המשמעות לאוקלהומה סיטי ת'אנדר

השמועות שאוקלהומה סיטי מעוניינת להיפרד מאנטוני כרמלו נמצאות איתנו כבר שבועיים. אבל הת'אנדר חיכתה כי היא לא רצתה TO WAVE HIM OUTRIGHT. אילו עשתה זאת זה היה מוריד את ה-27.93 מיליון שלו מעל סף המשכורת לרק 9.3 מיליון – וע"י כך מוריד משמעותית את מס המותרות של הקבוצה לעונת 2018-19, אבל היה מוסיף 9.3 מיליון ל-CUP בשתי העונות הבאות שאחריה (9.3 כפול 3 = 27.9). ב-NBA אתה לא יכול סתם לברוח ממס המותרות שאתה חייב.

ע"י הטרייד של אנטוני ונתינת בחירת דראפט מוגנת, ובמקומם הבאת שרודר ו-Luwawu-Cabarrot, הת'אנדר הורידה את סך המשכורות לעונת 2018-19 בצורה משמעותית ולכן גם את מס המותרות שהיא תשלם.

וכמובן שפקטור חשוב מאד היתה העובדה שהת'אנדר מביאה פיור פוינט גארד שאין לה, והוא בן 24 שתקע העונה 19.4 חיצים וחילק 6.2 בונבונים העונה, והתקווה היא שהוא ישפר את הקבוצה יותר מאשר רג'י ג'קסון עשה לפניו. למה התקווה? כי ראסל ווסטברוק היה אחד מהנשאלים הראשונים לדעתו והוא הביע הסכמתו בהתלהבות  (www.welcometoloudcity.com

סם פרסטי ובוב דונובן קיבלו רשות להיפגש עם שרודר, וכולם יצאו עם חיוכים מהפגישה (welcometoloudcity.com) כשההרגשה היתה שהוא יהיה "PERFECT FIT" בחמישייה. הווה אומר מה שכתבתי אמש: הוא ישחק PG וראסל ווסטברוק יחזור לשחק "2", דבר שיוסיף לקבוצה עוד שחקן שספיד הוא שם משפחתו והוא BALL HANDLER מצוין.

למה ההאוקס הסכימה לטרייד? החלונות הגבוהים לא מרוצים מהקליעה מרחוק שלו, מההגנה שלו, והמפריע ביותר – התנהגותו מחוץ לפארקט. הוא נאסר פעמיים על MISDEMEANORS, וכשהמקרה השני ייפתר, הוא אמור היה להיענש ע"י ההאוקס וה-NBA. עתה, כנראה, ברגע שהמקרה ייפתר ע"י בית המשפט, זה יהיה סופו,

מבחינה כספית, לת'אנדר יהיה עתה 148.7 מיליון סך משכורות עם מס מותרות של 88.7 מיליון. ללא הדיל הזה, סך המשכורות היה 161 מיליון עם מס מותרות של 157 מיליון (BLEACHER REPORT)

חשוב לציין שאם ה-NBA תתעקש על השעייה ממושכת כעונש הליגה על המיסדמינורס שהיה מעורב בהם – שהן עבירות מסוג 'עוון' – , זה יוריד עוד יותר את סך המשכורות ומס המותרות של הת'אנדר.

3. המשמעות לאטלנטה האוקס

אטלנטה בחרו בטריי יאנג במטרה ברורה: להיפטר מדניס שרודר. הרכישה של ג'רמי לין עשתה משרודר מיותר עוד יותר. למרות עונה טובה שלו, התנהגותו מחוץ למגרש ומאסריו היו יותר מדי לחלונות הגבוהים, ובמיוחד למנכ"ל טראוויס שלנק שאף פעם לא סימפט את שרודר.

בזה שהם מעבירים את שרודר וה-15.5 מיליון שלו, ומוסקלה עם ה-5.5 מיליון עבור אנטוני ( 27.93 מיל.) ואנדרסון (2.52 מיל.), אטלנטה מנצלת את המקום שיש לה תחת הסף וכך היא יכולה לקחת יותר $$ מאשר היא משחררת.

אטלנטה לא תהנה מיד מהטרייד אבל היא משתחררת מהשלוש שנים שנשארו לשרודר בחוזה, בעוד שאנטוני ואנדרסון הם על חוזים מסתיימים, וידוע שכרמלו WILL BE WAVED כמה שאטלנטה תוכל לעשות זאת מהר יותר. כמובן שאטלנטה תהיה מחויבת על כל ה-27.93 מיל. שלו בחוזה, ומאחר ולאנטוני יש NO TRADE CLAUSE בחוזה הוא יכול היה לסרב לטרייד, והיה עושה זאת לו חשב שאטלנטה תרצה שיישאר ותיקח ממנו תשלום שיקבל ב-BUYOUT מקבוצה שתרצה בו. אבל אטלנטה העדיפה לשחרר אותו מיד.

אטלנטה מקבלת גם את בחירת הת'אנדר בסיבוב הראשון אם היא בפלייאוף, ואם לא, שתי בחירות סיבוב שני. מאחר והת'אנדר נותנת לאורלנדו גם בחירת TOP 20 מוגנת ב-2020 (לפי חוק Stepien rule), יהיה להם קשה לעשות דיל עם בחירת דראפט מוקדמת.

4. המשמעות לפילדלפיה סיקסרס

במבט ראשון נראה כאילו מעורבות פילי היא חסרת משמעות אבל היא לא. עם מוסקלה הקבוצה מוסיפה ביג-מן שמסוגל לשלשל שלשות – הוא מחזיק ב-37.8% דיוק לקריירה, והיה לו העונה שיא קריירה אישי עם 1.2 שלשות למשחק. פילי חשבה שיש לה אחד כזה כשהגיע להסכם בתחילת האוף-סיסון עם אחד כזה (Nemanja Bjelica) אבל הוא החליט להישאר באירופה, ומוסקלה טוב ממנו, ועם חוזה מסתיים. כדי להשיגו הסיקסרס נתנה את Anderson and Luwawu-Cabarrot, – שני שחקנים שלא היו מצליחים לעשות את הרוטציה בקבוצה. זה גם עוזר לפילדלפיה לקצר את אורך הרוסטר מ-16 – שהוא בלתי חוקי – ל-15, שהוא חוקי. (אבל חייבים להזכיר שבחירת הדראפט Jonah Bolden עדיין לא בקבוצה, אז הבעיה של 'מי לא יהיה ברוסטר' עדיין קיימת.

5. אולי הטרייד בין הספארס והרפטורס הוא טוב לקבוצות, אך רע לשחקנים (או, לפחות כך הם טוענים)

לינארד אף פעם לא מגיב לשום דבר. פרצוף הספינקס שלו נשאר אטום באם הוא זוכה באליפות ה-NBA או נידון למוות בתלייה, ואין לדעת אם הוא מאושר או פיסט-אוף עם הטרייד.

אבל אנשים במעגל הפנימי שלו מדווחים שמשהו איום מתבשל אצל "האדם השקט הזה".

דרוזן, מנגד, זעף וכעס.

אני לא מבין למה. סן אנטוניו עם הריבר-וולק ומסורת הניצחונות והאליפויות שלה? מה היה לו בטורונטו מלבד 'תקוות'?

הוא פרץ "AIN'T NO LOYALTY IN THIS LEAGUE" . נסלח לו על האנגלית שלו, אבל מסתבר שהחלונות הגבוהים של טורונטו פגשו בו בטורניר הקיץ בלאס-וגאס ונתנו לו "הרגשה טובה כאילו הכל מסתדר".

הוא הוסיף: "THEY SELL YOU OUT QUICK FOR A LITTLE BIT OF NOTHING". ('צודק'… קאווי הוא NOTHING. עכשיו אנחנו יודעים שדרוזן אינו העיפרון המחודד בקלמר!)

נשיא הרפטורס מסאי יוג'ירי מבלה את הקיץ ביבשת שלו – אפריקה  – והוא לא היה זמין לתגובה.

6. האם יש סיכוי שקוואי יעשה את הדבר הטיפשי בחייו עם שביתה איטלקית?

(היי, הוא מחייך! עם חברתו עוד מהימים של סן דיאגו סטייט)
קוואי לינארד אמר שאין לו כל כוונה לשחק עבור הרפטורס. ישנן עכשיו דעות שהחלו לרוץ אמש שהכוכב הזה מוכן לעשות צעד קיצוני ודרסטי ביותר לגרום לקבוצתו החדשה לא סתם להתחרט על שעשו את הטרייד, אלא לקלל את הרגע שהשם קוואי לינארד נכנס בכלל לאזור מחשבתם.
ספורטינג ניוז יצא הערב במאמר של Sean Deveney המזהיר שקוואי כה כועס שהוא החליט לא לשחק העונה עבור הרפטורס:
*
כריס היינס כתב אותו דבר ב-ESPN:
*
אם, חס וחלילה קוואי לינארד יחליט לא לשחק עבור הרפטורס העונה, הוא יהרוס את עתידו כשחקן. אני יודע שקרו מקרים כאלה בעבר, אבל השחקן הודיע שלא ישחק בקבוצה מסוימת למפרע (דני פרי למשל), ואז הוא בילה שנה באירופה. אבל להיות חבר קבוצה ולא לשחק?
*
לפי שון הייקין מה-Athletic קוואי לא יכול לעשות זאת או שהוא סיים כשחקן NBA:
*


לפי Article XI, Section 3 of the CBA, אם הוא יעשה זאת, הוא ימנע מעצמו את האפשרות לחתום עם קבוצה אחרת.

"A player who withholds playing services called for by a player contract for more than thirty (30) days after the start of the last season covered by his player contract shall be deemed not to have "completed his player contract by rendering the playing services called for thereunder." Accordingly, such a player shall not be a veteran free agent and shall not be entitled to negotiate or sign a player contract with any other professional basketball team unless and until the team for which the player last played expressly agrees otherwise."

לפי שון הייקין –

"Leonard has no interest in playing for the Raptors. There have been indications that he would sit out the entire season if necessary, and though that step would be drastic and unprecedented in today’s game, Toronto has forced the situation into uncharted territory by acquiring a player who has made it clear he does not want to be there."

*
מה שלא היה ברור לי זה אם אחרי השביתה האיטלקית לשנה, הוא לא יכול להיבחר שוב לעולם ועד או רק לעונה הבאה אחריה. כי אם כך הדבר, הקבוצה היחידה בעולם שתשפיל את עצמה לעשות זאת היא הלייקרס.

*

אבל פתאום נפל אסימון: קוואי לינארד החליט להראות לרפטורס עד כמה הוא שונא לשחק עבורם! אפילו במחיר הריסת הקריירה שלו!

אז מה האפשרויות שנותרו לרפטורס? אני לא בטוח.

(ישנה ידיעה מאוחרת ב-מס' 8)

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 114 תגובות

  1. אשך טמיר המקורי

    הייתי אומר "אין מצב שקוואי יעשה שביתה איטלקית ברפטורס" אבל גילינו כבר עם קוואי שרב הנסתר על הנגלה.
    אז אני מפסיק להמר ולהעלות השערות בכיוונו.

    שרודר עם ראס – יותר גרוע מאש וחמצן, ביבי ופוליגרף, מלח מותך ומים –
    https://youtu.be/PDRWQUUUCF0?t=1m56s

    בקיצור, לא כדאי לנסות…

    1. הולך להיות מכוער לתפארת.
      הנד בול ליריב. זריקה ל-3 ישרירות לקהל. כדרור לרגלי היריב. ש'טין א פול הולך להיות סוער מתמיד!

      זה נראה טאייד לוז לוז שיהפוך כם את טערנטע וגם את אלמו לקבוצות לוטרי.

    2. ד"ר רזי הופמן

      ביבי ופוליגרף???

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח….חחחחחחחחחחחחח חה

    3. טעות ידידי. אפילו הפוליגרף לא יזהה שקר של ביבי עם השקרנות הפתולוגית שלו… איך אמר מורנו ורבנו ג׳ורג׳ קוסטנזה: ״זה לא שקר אם אתה מאמין בזה״ (its not a lie if you believe it)

  2. אין לי ספק שקאוויי ישחק העונה. ולא סתם ישחק, ישחק בשביל להוכיח שהוא עדיין קאווי.

    כל מה שמסביב, אלו רעשי רקע שמפיצה החבורה שמקיפה אותו, כאלו שמטרתם לנסות ולדחוף את הקבוצות לכיוון בו הן יחליט שעדיף טרייד ללייקרס.

    1. השאלה היא איך בן אדם שנראה כל כך סימפטי מתחבר לחברה כל כך מפוקפקת. אלא אם כן אולי הוא לא כל כך סימפטי כמו שחשבתי.

      קוואי היה השחקן האהוב עליי בתחילת שנה שעברה אני מאוד מתקשה לאהוב אותו עכשיו.

  3. ד"ר רזי הופמן

    מנחם, מי שקורא אותך, יכול בטעות (כן בטעות) לחשוב שאתה אוהד לייקרס בכל רמ"ח אבריך ושס"ה גידיך 🙂
    לקוואי יש אישיות מיוחדת אבל גם לו יש יועצים. לדעתי הוא ישחק את השנה הזו ויתרום פלוס מינוס 20 נקודות 6 ריבאונדים חטיפה ו 4 אסיסטים אבל ישחק באיזי ובלי להתאמץ יותר מדיי. אתה יודע מה? הוא כן יתאמץ. יתאמץ לא להיפצע! לא יכנס לתיקולים מיותרים ונראה ממנו ירידה באחוזים ועלייה במספר הזריקות בעיקר ל 3.

    1. הוא אוהד הלייקרס
      מי שמכיר אותו יודע שהוא ישן בפיג׳מה צהובה סגולה מחובק עם דובי של שאק מחנות המזכרות של הלייקרס

      1. ד"ר רזי הופמן

        כל פעם שהוא במנהטן הוא שם קפיצה לחנות של ה אן בי איי לראות אם יש איזה ג'אדג'ט חדש בצבעים צהוב וסגול. אגב שילוב מזעזע של צבעים, תשאל את דדי.

    1. ד"ר רזי הופמן

      מידן, כמה טחנו פה שהשילוב הארדן פול (ציפי3) יהרוס את יוסטון?
      בסוף, רק פציעה של פול דפקה ליוסטון גמר אן בי איי…
      גם השילוב של ראס ושראדר יכול להצליח. לא צריך לקטול את הרעיון לפני ששחקו משחק אחד ביחד.

      1. שניהם שחקנים מעולים חודרים מעולים ויכולים לשמור מעולה אם ירצו ואני מקווה שירצו. שרודר סוף סוף בקבוצה נורמלית יצא מהפח זבל שם. סוף סוף נראה את התחת של פלטון פחות.

        1. ד"ר רזי הופמן

          עם PG שראדר והחוטב עצים המונגולי מינוס מלו אוקייסי יכולה להיות הסוס השחור במערב. מעניין עם גיא עוד רוצה להתערב????

  4. מחפצה מנמצה

    קוואי בזה הרגע קיבל את התואר " השחקן הטרחן של העונה"

    ראסל דואג שאם כבר משחררים אישיות נעלה כמו כרמלו , אז לפחות שיביאו לצידו משהו בסגנון דומה .
    ווסטברוק ושרודר יתנו פייט חזק בקטגוריה " איחוד הבלתי נסבלים " מול הצמד שיקוץ את מג'יק

  5. טרייד אדיר לאוק. פרסטי ענק מוציא דברים מכלום. סוף סוף יש רכז מחליף נורמלי שגם יכול לשחק לצד ווסטברוק ויכול לעשות נקודות. טוב העונה נגמרו התירוצים. אם ראס לא מגיע לגמר המערב אם לא פוגש את גולדן בדרך אני אצהיר קבל עם ועדה שאין לו את זה. נגמרו התירוצים של ראס ובילי דונובן. לאוק יש סגל טופ 3 בליגה יחד עם גולדן ובוסטון. נגמרו התירוצים. זה העונה שראס ואוק צריכים להתפוצץ. אם יצליחו להביא עוד איזה 2 קלעים לספסל סטייל בלינלי איליאסובה בהמשך הם גם אמורים להסתכל ללוחמים בלבן של העיניים. לטעמי עונה שתיגמר פחות מטופ 3 במערב בעונה הסדירה או יותר מ22 הפסדים במקרה שאין פציעות ופחות מגמר מערב בפלייאוף אם לא פוגשים את הלוחמים יהיה כשלון מהדהד. יאללה ראס תביא mvp וקצת נחת. שרודר יכול לדעתי לפתוח גם לצד ראס ובעיקר להריץ את הרכב המחליפים הנוראי שם. יאללה פרסטי תארגן עוד איזה שני צלפים מה3.

    1. ראס ושרודר ביחד על הפרקט,
      המחשבה מעלה חיוך גדול על שפתי כל מאמן עם קו אחורי סביר עד סביר מינוס.
      0 הגנה. 2 שחקני חוץ שסיימו את העונה שעברה עם פחות מ-30% מהשלוש.
      אם הניסוי עובד, אני אהיה הראשון שיכריז שדונובן גאון כדורסל.

        1. שמעון, אם אתה ראית יותר מ-20 דקות של שרודר בעונה שעברה, אני אהיה בהלם.
          בגלל בודנהולצר וקולינס, אטלנטה היו "הפטיש" שלי בעונה שעברה. כך שתסמוך עליי כאשר אני כותב –

          לא.
          להיות שומר טוב קשור גם למוטיבציה, גם המון אימונים, וגם לכישרון.

          שרודר – הוא מגן רע. החלטה פתאומית של "אולי הגיע הזמן להתחיל לרוץ" לא תגרום לו להתחיל לשמור עם הרגליים,
          לא תגרום לו ללמוד איך לעבור חסימות,
          והיא ממש לא תעזור לו להיות מסוגל לשמור על מישהו, או משהו, באזור הצבע (חדירה, פוסט, לא משנה מה. שרודר לא מסוגל לשמור על אף אחד בצבע).

          ווסטברוק, כאשר הוא מחליט לוותר על ההימורים (ניסיונות חטיפה כושלים שגורמים לנק' קלות),
          כאשר הוא מחליט לוותר על המרדף אחרי הרב',
          וכאשר הוא מרוכז בשחקן עליו הוא שומר –
          הוא בהחלט יכול להיות שחקן הגנה טוב. אפילו טוב מאוד.
          רק זו רשימה ארוכה של "אם"…

          1. נו בסדר אז אם ראס רוצה אליפות הוא יצטרך להתאמץ ולצאת מאזור הנוחות שלו לא? גם אם שרודר ככ גרוע מה שקשה לי להאמין מבחור אתלטי כמוהו זה לא נורא אין כמעט קבטץוצה בלי שומר אחד גרוע בחמישייה. אני צופה להם הצלחה גדולה העונה ייתכן שזה יוצר ווישפול אבל ככה מרגיש לי בתחושת בטן. חמישייה של ראס שרודר גורג רוברסון אדמס אמורה להיות חמישיית מוות הגנתית ליריבות. השאלה אם סילי בילי יצליח לגרום להם לשמור כלומר הם ירצו לשמור ויחליטו על כך בעצמם 🙂 בספסל יש את גרמי גראנט וזהו. אבל שניים מבין שרטדר ראס וגורג תמיד יוכלו להיות על המגרש ויגמר הבזיון הזה שראס לא במגרש הם חוטפים 20הפרש. לדעתי יהיו פשוטהשני פוינט גארדים בלי שוטינג. ראס עדיין יחזיק בכדור יותר מי שיצטרך לעשות יותר תנועה והתאמות זה שרודר. אני דווקא מאד אופטימי ותמיד תפסתי משרודר שחקן האמת 🙂 לצאת מהמזבלה של ההוקס אמור לעשות לו טוב ולתת זריקת מוטיבציה. אנשים לא מבינים שאוק הולכים אול אין בשנים שראס בשיאו כי אחרי זה הם יהיו כלום ושום דבר ויהיו תקועים אולי עם חוזים גרועים אבל זה לא אכפת לאף אחד שם. המטרה זה למקסם לראס את הסגל כאן ועכשיו. אולי אברינאס כבר יעשה את קפיצת המדרגה המצופה ממנו?

          2. חגי "התותח" ניסני

            יו שמעון אני חייב ללמוד ממך אמונה. אפילו גיא בעל הווישפול יכול ללמוד ממך.
            היות וכעו"ס אני חייב להאמין שאנשים יכולים להשתנות – אם לא אני פשוט אוכל חינם – אז אני מאמין שגם ראס יכול להשתנות ולשחק בצורה שמשתלבת יותר בצורה קבוצתית – אני מוכן לחתום לך על זה כבר עכשיו – אם ראסל ממשיך לזרוק באותו הקצב ובאותו אחוזים הוא לא עובר סיבוב שני. הייתי אומר גם ראשון בהתבסס על השנה אבל אנדרסון לא שיחק אז אני לא יודע איך יראו אתו (מוכן להתערב על זה כבר עכשיו – כאשר הסטייה של האחוזים הם 2.5% יותר, וזריקה פחות למשחק)
            אם אנדרסון חוזר אזי הם באמת מפחידים בהגנה אבל רק בגלל שיש את ג'ורג' אדמס ואנדרסון (שאגב אנדרסון עם נט-רייטינג גבוה יותר משל ווסטברוק) השאלה היא מי אמור לקלוע בחמישייה כזו של ראס שרודר אנדרסון ג'ורג' ואדמס – חוץ מג'ורג' מי יכול לקנות שם שלשה באחוז טוב?

          3. חגי, נראה לי שהתכוונת לרוברסון?

            שמעון –
            אני כבר כתבתי לא פעם, שאני חושב שווסטברוק יכול לשנות את משחקו, ולהפוך לשחקן הטוב בליגה.
            אף פעם לא טענתי שהוא לא שחקן אדיר. טענתי שבחירת הזריקות שלו, והנפח של אותן זריקות רעות, פוגעות בקבוצתו, ולכן גם מורידות מערכו כשחקן.

            היה ויצליח לעשות את השינוי הנדרש, לעשות סוויצ' מחשבתי, ולצאת מאזור הנוחות שלו –
            במצב כזה אני בהחלט חושב שהוא (ובעקבותיו הת'אנדר) יקפוץ מדרגה בתפוקתו כשחקן.

            שרודר?
            יש דברים שאין הרבה מה לעשות אתם. לגרום לשרודר להפוך לשחקן הגנה סביר, זה יהיה נס. שחקנים לא הופכים בן לילה לטובים בתחום מסוים של משחקם.
            כנ"ל בכל הנוגע לאחוזים שלו מהשלוש.
            ב-5 שנותיו בליגה הוא לא חצה את רף ה-50% אפקטיבי.
            ב-5 שנותיו בליגה יש לו 32% מהשלוש.
            הוא יכול לשחק לא רע כאשר יש קלעים טובים סביבו, כאלו שמאפשרים לו את המרווח לחדור לצבע.
            אבל מי יעשה זאת בהרכב שאתה מתאר?
            ווסטברוק, רוברסון, אדאמס –
            אף אחד מהם הוא לא איום אמתי מבחוץ.
            לגבי ההתאמה שלו לת'אנדר –
            איך דודה שלי אמרה עוד באירופה?
            סקפטי.

          4. חגי "התותח" ניסני

            כן תודה גיא. מתישהו בחיים האלה אני אשן כמו שצריך ואז גם אני מאמין שהשמות יצאו לי כמו שצריך. שמעון זה שאני כותב דברים מתוך עייפות – זה לא אומר שלא התכוונתי… אני בפנים.

      1. ד"ר רזי הופמן

        גיא

        לא שיחקו משחק אחד וכבר יש טענות?
        מזכיר לך ש PG נשאר באוקייסי למרות שהצהיר שהשנה הוא בCA שזה קליפורניה. כולם ידעו את זה. אני חושב ממש כמו מנחם שהרביעייה הפותחת זה ראס פול שראדר והמונגולי. זו רביעייה שיכולה לעשות צרות לכולם.

        1. רזי, אם תחפש בתגובות בהופס אחרי הטרייד על ג'ורג',
          כתבתי אז ש –
          א. הוא מתאים לת'אנדר.
          ב. שאני חושב שיש סיכוי יותר מסביר שהוא ממשיך בקבוצה בסיום החוזה שלו.

          טענות?
          אין לי בכלל כאלו.
          מה שיש לי זו דעה.
          דעה שמסתמכת על מספיק שעות צפייה, הן בשרודר, והן בווסטברוק.
          אולי. אולי שמעון צודק, ושורדר פתאום יתחיל לשחק בהגנה.
          אני לא חוזה עתידות.
          אבל בהסתמך על ניסיון העבר –
          שחקנים לא מצמיחים הגנה יש מאין.
          שרודר, שהיה אחד מה-PG הגרועים בליגה בהגנה שלו –
          קשה לי להאמין שפתאום הוא יהיה השחקן שמסוגל לתת את הגב בהגנה לראסל, כמו שרוברסון עשה.
          אתה זוכר מה קרה להגנת הת'אנדר אחרי הפציעה של רוברסון?
          הניחוש שלי שעם הרכב של ווסטברוק ושרודר ביחד, זה רק יהיה גרוע יותר.
          הסיבה?
          קשה לי לראות איך ווסטברוק מתחיל לרדוף אחרי קלעי הליגה סביב קשת ה-3, מבלי לנדוד לצבע.
          קשה לי לראות איך שרודר מתמודד עם סוויצ'ים שישאירו אותו על כל שחקן שהוא לא ה-PG של היריבה.

          דבר נוסף –
          הקליעה.
          שרודר בהתקפה, הוא אכן שחקן יוצר לא רע. הוא יודע להגיע לצבע, וליצור מצבי זריקה נוחים לחבריו/לקלוע/לסחוט עבירה.
          הבעיה?
          אלו בדיוק החוזקות של ראסל.
          בשנה שעברה גם ראסל, וגם שרודר סיימו עם פחות מ-30% מהשדה.
          היה והם לא יצליחו לשפר משמעותית את האחוזים שלהם מהשדה,
          אז הת'אנדר ישחקו עם הרכב של 3 שחקנים שקולעים פחות מ-30% מהשלוש?
          זה מתכון לקריסה.
          לדעתי, כמובן.
          מה באמת יהיה?
          נחיה ונראה.
          מזל שיש את מנגנון חיפוש התגובות בשביל לאפשר יהיה לצחוק על כל נבואות השוטים שאני/אנחנו כותבים…

          1. ד"ר רזי הופמן

            אתה צודק לגבי רוברטסון והפציעה שלו שלמעשה חיסלה את ההגנהבאוק שנה שעברה. אין ספק! נראה 10 משחקים ראשונים של התנדרז העונה ואז נהיה יותר חכמים.

  6. מצחיק איך העובדה שקוואי לא משתתף במשחק של המדיה מטריף אותה כ"כ ואנחנו מקבלים כל מיני שמועות מצוצות בתור "ניוז". אין לי מושג מה הלך איתו בס"א או עכשיו, אבל זכותו לא לשתף בזה אף אחד ולחיות עם ההשלכות. כמובן שככל שהוא לא משתף את המדיה הוא מחליש אותה ולכן כבר התחילו ממש לטנף עליו כמו שלא מעיזים על כוכבים אחרים ברמתו (ואני לא מתכוון למנחם…), אבל אם הוא והאנשים שלו לא נאיביים לחלוטין אז הם צפו את זה מראש מן הסתם.

  7. חברים במקרה של קאווי זה התאגיד מאחוריו. התאגיד מנחה אותו הספינים האלו הם תוצריו. אתם לא מבינים התאגיד יעשה עד הפלייאוף ככל יכולתו להנחית 2 אולסטארים ויעשה כל מה שבכוחו ויכולתו. הוא גם מלמד את קאווי איך עובדת המערכת. קאווי היה בתול. תחשבו בתול פוגש את ווילט.

    1. אשך טמיר המקורי

      עד האולסטאר יהיה עוד כוכב בלייקרס, רוב הסיכויים קוואי.
      הצעירים יגידו ביי-ביי, וולטון יילך גם או ימשוך עד סוף השנה וההשתלטות העוינת של התאגיד הלברוני תושלם.

  8. טרייד מצוין ל okc בכל המובנים גם כספית וגם מקצועית . החוזה של שרודר אמנם ארוך אבל זה חוזה סחיר עם העסק לא יעבוד טוב . מאוד מוצא חן בעייני שילוב של שרודר עם ראסל ג'ורג' ואדאמס השאלה היחידה אם יצליחו לשכנע את ראס לשחק 2 . לדעתי זה יקרה אבל לא באופן רשמי. יש מצב שראס לא יוותר על 1 ושרודר יעלה כמחליף שלו (אגו אגו אגו) אבל כשהם יהיו ביחד על המגרש ראס ישחק 2 ויכול להיות שבמשך העונה בכוחות האינרציה ואם זה יעבוד זה יהפוך להיות רשמי כששניהם עולים יחד בחמישיה שרודר כ 1 ראס כ 2.
    מקבוצות של ראס אני כבר לא מצפה לאליפות אבל זו תהיה קבוצה מאוד נחמדה שבתנאים מסויימים תוכל להגיע רחוק ובטח שזה עדיף אל מול שמנמלו. הגנה ושלשות בכל מקרה לא יהיו שם (למרות שלדעתי אם ראס ישחק 2 האחוזים שלו מהשלוש יעלו – אפילו דרמטית) אבל זה לא הסיפור. יהיה שם לפחות עניין מחודש העונה כי עם שמנמלו זה היה כבר dead end

  9. תודה מנחם.
    כתבתי את זה בפוסט של רועי ואניח גם כאן –
    פרסטי מדהים!
    מעמיד קונטנדרית במשך שנים. תמיד מתחרה, בלי דיבורים, עם המון יצירתיות.
    בין 2012 ל-2015 רק פציעות עצרו אותו.
    ב-2016 הגיע לבאר ונפל במשחק 6 החד-פעמי.
    ב-2017 ננטש ע״י הכוכב הגדול שלו ולא התבכיין.
    הנחית את ג׳ורג׳ והשאיר אותו, וממשיך להיות יצירתי.
    אי אפשר שלא לאהוב אותו ואת אוק סיטי המרגשת.
    השנה טופ-3 במערב וגמר איזורי. ג"ס זו ליגה אחרת, הייתי אומר שכבר קרו ניסים בעבר, אבל ראינו את ג"ס של הכדורגל במונדיאל.

    1. אשך טמיר המקורי

      אתם לא קונטנדרים ולא נעליים.
      קבוצת סיבוב ראשון קלאסית.
      אוק' מרגשת?
      שיחקה את הכדורסל הגרוע והמחריד ביותר לצפייה בליגה.
      תתפלל שיש להם תוכנית להטריד את שרודר כי הטרייד שעשיתם מופרך לאללה.
      2 רכזים ראשונים שלא שומרים, עם אגו ושמשחקים רק עם הכדור…
      לא יכולים לשחק יחד ולא להוריד אחד לספסל.
      טרייד של פאניקה וחוסר ברירה לאחר הטרייד המופרך הקודם, על כרמלו.

          1. חח זה היה בשאלה שלך על אוהדי OKC. אופטימיות זה שם המשחק.

            כרגע גולדן, אוק, יוסטון, נ"א, דנבר, ספרס, לייקרס, פורטלנד לדעתי בפלייאוף.

            יוטה בחוץ, מיני תעשה טרייד על באטלר בפברואר ותתפרק, מאבס, סאנס, ממפיס (לדעתי גאסול יוטרד מתישהו וגם קונלי).

            בסדר הזה נכון להיות בסגלים הנוכחיים אני רואה את המערב

          2. במזרח:

            1. בוסטון
            2. פילי
            3. באקס
            4. טורנטו
            5. אינדי
            6. דטרויט
            7. וושינגטון
            8. מיאמי
            9. ניקס
            10.בולס
            11. קאבס
            12. ברוקלין
            13. שארלוט
            14. אורלנדו
            15. הוקס

            מערב:

            1. גולדן
            2. אוק
            3. יוסטון
            4. נ"א
            5. דנבר
            6. ספרס
            7. לייקרס
            8. פורטלנד
            9. קליפרס
            10. יוטה
            11. מיני
            12. מאבס
            13. סאנס
            14. ממפיס
            15. סקרמנטו

            הכל נכון לסגלים היום וללא פציעות מפתח

          3. כולם וכרים ליוטה את הפלייאוף אבל ילמדו אותם, ילמדו את מיצל הוא יזכה להגנה ברמה אחרת. רוביו לא ימשיך בכושר הזה לדעתי ועל הנייר הסגל שלהם מהחלשים, נופל מ9 קבוצות בליגה. מה שבטוח שיהיה הקזת דם עד השנייה האחרונה על הפלייאוף ולאור מה שהיה שנה שעברה לדעתי למעט גולדן כולם בסכנה, מספיק פציעה של שחקן מפתח בכל קבוצה בשביל להרוג אותה.

            אני מצפה לפריצה של דנבר העונה בצורה משמעותית יש שם סגל ראן אנד גאן קטלני ולפריצה של גאמאל מורי לרמה הבאה

          4. אשך המערב רצחני השנה יותר מעונה שעברה. עונה שעברה אל תשכח לוח משחקים קל פלוס התפוצצות לא צפויה של מיצל גרם להם להשתחל לפלייאוף והיו רחוקים 2 משחקים מלהיות בחוץ. קליפרס בהרכב מלא קבוצה על הנייר טובה מהם. יהיה מרחץ דמים השנה פתאום שדירגתי קלטתי שהמערב חזק יותר משחשבתי אפילו וואו. אם לא ילך לפורטלנד טוב אני צופה טרייד על צמד הכוכבים בפברואר לדעתי.

          5. אשך טמיר המקורי

            לצערי אתה לחלוטין לא בכיוון.
            יוטה כוח עולה לשנים רבות בצמרת המערב.
            ההתפוצצות של מיצ'ל הייתה צפויה לחלוטין.
            הם צברו ניסיון והתחזקו.
            יש מאמן תותח.
            אלה הספרס הבאים ומיצ'ל הוא סופרסטאר.
            הקליפרס רחוקים מלהיות קבוצת פלייאוף.
            פורטלנד מיצו את עצמם כבר בתחילת העונה שעברה.

  10. נזיר הנשמה

    טורונטו הפסידה בגדול. לאונרד הוא שחקן פצוע לא ברור איך יחזור למשחק. טיפוס בעייתי , במקרה הטוב הוא עושה טובה שהוא משחק. בשביל זה על הם ויתרו על דרוזן .
    הספרס הרויחו בגדול נפטרו מלאונרד (עוד חודש היו מוכנים לתת אותו בעד כלום וחצי)נפטרו מדני גרין שמזמן עבר את השיא. לעומת זאת יש להם בעונה הבאה את דרוזאן ולוני ווקר (במקום גרין) בעמדת השוטינג גרדס.
    אגב זו הפעם הראשונה שהספרס מסתמכים על שכירי חרב ולא על שחקנים שגדלו במועדון! למרקוס ודרוזן זה הציר המרכזי.
    לענין אחר אוק הרויחו בגדול נפטרו מהחוזה של אנטוני , חסכו 62 מליון דולר.סוף כל סוף הם מוסיפים שחקנים בעמדות שהם צריכים. שרודר ונואל גיבוי נהדר מהספסל. שרודר לא צריך להנהיג קבוצה. כשחקן ספסל למצבים מיוחדים הוא שחקן טוב.
    אטלנטה מכל השינויים שעשו קשה לי לראות אותם מתקדמים במשהו. בזבזו בחירה 3 למעשה על טריי יאנג. כאשר מסתובבים שחקנים הרבה יותר טובים ממנו. הבחירה של שנה הבאה להערכתי 15 אולי 18 חסרת ערך.בשורה התחתונה יש להם את יאנג במקום שרודר.גם עם יאנג קצת יותר טוב (טעון הוכחה) זה כלום לקבוצה שהחזיקה בחירה 3 בדראפט איכותי.
    פילי לא הוסיפה בטווח הקצר כלום. אבל יש פוטנציאל לפיצוץ! מרקל פולץ , זהיר סמית, ואולי קורקמז הטורקי.
    ויוסטון , אם תצרף את אנטוני (זה נראה קרוב) תרוויח בסופו של דבר בגדול. אני מקווה שגם כרמלו יקרמל את יריביו וירה לכל הספקנים מי הוא. אבל חשוב שיגיע ליוסטון וזה שוב תלוי בו.

  11. לגבי בדיחת ביבי ופוליגרף.
    יש חדש? הוכח משהו?
    בינתיים חוץ מסדקים (יותר נכון קריסות) בצמרת המשטרה אין כלום.
    לא בזק לא ביבי טורס ולא צוללות.
    כלום.
    אבל זה הכי אין להסתלבט על הימין הברברי.
    אליטות מהחלל החיצון.
    בושה.

    1. נזיר הנשמה

      בושה כן השאלה איפה?
      בושה למדינת ישראל ולעם היהודי ששקרן וגנב כמו ביבי מנהיג את המדינה. אדם שנחקר כבר עשר פעמים במשטרה , צריך להתפטר. ושלא יקשקשו לי עם המשפט "כל עוד…" .
      יש הוכחות ובשפע, יש עדי מדינה. הבן אדם גרם נזק כספי ומוסרי אדיר למדינה. גם אצל אולמרט זה לקח זמן. אבל הפתגם הידוע אומר כול כלרב ייגי יומו.

  12. תודה מנחם.
    אני חושב שזה כבר מובן ששרודר לא שחקן פותח בליגה, ואני אחד שנותן הרבה מאוד הזדמנויות (Go Ricky go!).
    השאלה אם הוא מבין את זה ואם יצליחו באוקייסי להיכנס לראש שלו בצורה חיובית.
    אם כן אז יש להם רכז מחליף מעולה שמשחק בול בסגנון של ווסטברוק , ויכול ליצור התקפה לבדו, משהו שתמיד היה חסר להם מאז הארדן.
    ויש מקום לשחק איתו כ30 דקות בערב (מניח שינסו כשגם ווסטברוק ישחק כמות דומה כדי להאריך את הקריירה שלו קצת יותר).
    סך הכל הימור סולידי, ועוד הצלחה לפרסטי, איך שלא נסתכל על זה.

  13. לא חושב שנראה את קוואי עושה שביתה איטלקית, זה יכול לשרוף אותו בליגה. פילדלפיה עשו בשכל שהביאו את מוסקלה למרות הויתור על קברוט. עכשיו הם רוצים להביא את קורבר במקום ביילס, עוד מהלך חכם. תודה על המעורב מל

  14. קוואי - שיעור בצביעות

    הסיפור של קוואי משקף את הצביעות של אוהדי ספורט.

    קיירי ארווינג עשה דבר זהה. הודיע על שביתה, לא מגיע לאימונים בתחילת העונה, כפה טרייד.
    כולם מחאו לו כפיים. למה? כי זה להחליש את לברון.

    קוואי עשה בדיוק אותו דבר. בדיוק.
    אבל הוא חוטף חרא בפרצוף. למה? כי זה להחליש את הספרז.

    צביעות לשמה.

    1. ההבדל הוא שקיירי שיחק כל העונה ורק באוף סיזן החליט שהוא רוצה לעבור, בלי קשר לפציעה.

      זה לא אותו סיפור, ואני לא חושב שיש מקום להשוות.

    2. צביעות? ממש לא. כמו כל סכסוך גם בסכסוך פה יש שני צדדים. אצל קיירי הצד השני היו הקאבס, מועדון עם ניהול גרוע, היסטוריה של החלטות הזויות ושרק לא מזמן פיטר gm שבנה קבוצה לאליפות (גם אם בהרבה מזל). בצד השני מול קוואי יש את הספרס. מודל לחיקוי בכל הליגה לניהול נכון, מועדון שלא ידוע בדרמה, מועדון שידוע בדרך שהם שומרים על השחקנים שלהם בצמר גפן שיגיעו לפלייאוף במצב אופטימלי.

      פלא שבסיטואציה אחת מאמינים לשחקן ובסיטואציה שנייה למועדון?

      1. קוואי - שיעור בצביעות

        בשום מקרה אסור היה לקבל שביתה של שחקן.
        האנשים האלה מקבלים עשרות מיליוני דולרים בעונה + כל התהילה שבעולם, כדי לשחק.
        הדבר היחיד שהם מחויבים אליו זה לשחק איפה שיש להם חוזה. אתה במעמד של בן אלוהים, לפחות את זה תעשה.
        הדבר הזה נשבר. לכן גם קיירי וגם קוואי ראוים לכל הבוז שבעולם. לדעתי.

  15. 'שמח שבסוף שרדור עבר ,מה שאומר שלא יגיע כבר לפליקנס , הוא היה מיותר מבחינת סגנון משחק ואולי גם אישיות.
    דאמפ שינה לגמרי את השיטה ובוחר כל שחקן בפינצטה , כמובן שהייתי שמח לראות את רונדו ממשיך אבל הבחירה ברנדל הייתה נכונה ועדיף לגבי קאזינס ורונדו.
    פייטון שחקן כשרוני שבלי שהתאקלם באמת בליגה הנפיק מספרים יפים , אני מאמין שהקרבה לבית בניו אורלינס תעשה לו רק טוב וג'רו יכוון אותו למקום הנכון.
    מה שנאמר עדיין זה סמול פורוורד ראוי , הפרי איגנטס כבר לא נשארו שחקנים לעמדה , השאר רק טרייד על אחד כזה .
    אולי עכשיו יהיה יותר קל ללכת על ביזמור תמורת היל

  16. האווי לאסוף

    לא יודע אם זה הוא, או החבורה שמקיפה אותו, וזה בכלל לא משנה. קוואי הפך לפרימדונה מהסוג הגרוע ביותר. אכן, הוא מנסה ללמוד מהטוב ביותר

    תודה על המעורב

  17. אטלנטה הורידו לפרסטי את המכנסיים.

    מילא לתקוע לו את שרודר ו ה 46 מיליון שלו שאף קבוצה לא רצתה לגעת בו תמורת ה 28 מיליון המסתיימים של מלו, אבל גם לקבל עבור זה בחירת סיבוב ראשון ? שוד.
    אני עוד חשבתי שהוא צריך לבקש את בייזמור ולא לתת שום בחירה…

    אם יש מישהו שמגיע לו קצת קרדיט זה לבעלים של אוקלהומה שהחליט לפתוח את הארנק, אבל מה שקיבל בתמורה זה קרוב מאד למינימום האפשרי.

      1. עידו גילרי

        מה מחושב וטוב בזה? הכנסת עכשיו עוד 15 מיליון שחונקים את הקבוצה לשלוש השנים הקרובות. אם זה לא ילך מי ייקח אותו? איזה אופציות יעמדו בפניהם?

        1. אם לקחו את כרמלו אותו בטוח יקחו אל תדאג. אוק עושים כל האפשר על מנת למקסם לראס את הסגל. הם יודעים שביום שאחראי ישקעו להרבה שנים בפח אזה זה לא כ"כ משנה. 15 מיליון זה גם לא כזה, זה לא ה27 של כרמלו. שרודר צעיר ומכשר זה לא הסיכון שהיה ברמה של כרמלו

          1. עידו גילרי

            לשנה הבאה לתאנדר יש 6 שחקנים חתומים הם כבר עכשיו משלמים מס מותרות (ותוסיף עוד את חוזה המינימום או החתמות מחדש של שחקנים שכבר בסגל).
            בשנה אחרי יש להם רק 4 חתומים סך המשכורות שלהם? כבר מעבר לתקרת השכר.
            מה שעשית זה להזיז בעיה שנגמרה העונה ולמתוח אותה עוד שנתיים קדימה. נכון אני חייב לומר שאם היו עושים סטרץ' על כרמלו הסיטואציה הייתה דומה. אבל בעיני שרודר רחוק מלהיות פיתרון.
            ההנחה שבטוח יהיה מי שייקח חוזים לא טובים מהם היא מוגזמת.

          2. ההנחה סוג של נכונה. תמיד יהיה מי שיקח חוזים גרועים בתמורה לחוזים עוד יותר גרועים. ואם התכנית של התאנדר להמשיך להחליף חוזים גרועים בגרועים יותר כמו שהם עושים במהלך הזה אז הדרך למטה סלולה.

  18. לינארד לא פתח על עכשיו את הפה. לאף אחד אין שמץ של מושג מהלינארד חושב, או אפילו על מה ולמה היה הסכסוך עם הספרס. הכל ספקולציות. אבל כולם כבר החליטו בשבילו שהוא רוצה רק לייקרס, שהוא הנבל בסיפור הזה ושהוא הולך לעשות שביתה איטלקית. אני מבין שקיץ עכשיו וספקולציות זה הדלק שמחזיק אותנו עד אוקטובר, אבל לא קצת נסחפנו פה?

    1. אשך טמיר המקורי

      זה נכון, אבל הוא עשה תרגיל מסריח ברמות לקבוצה שלו.
      הוא הנבל בסיפור.
      קבוצה שגידלה אותו ותמכה בו בהכל, הוא הגביע הקדוש שלה, נתנו לו את כל הזמן שבעולם לחזור מפציעה ולהיעזר ברופאים חיצוניים, ובמקרה היא הפרנצ'ייס המכבד ביותר בספורט.
      עשה לה תרגיל בהיעלמות.
      פשוט ככה.
      מה, ולמה, ומה הוא רוצה זה כבר שאלה שאין לענות עליה.

  19. אני לא יודע למה אנשים מזלזלים בשרודר. תת9לאו מה מעבר מקבוצה פח לקבוצה טובה שמשחקת על משהו יכול לעשות לשחקן. זוכרים את זאק רנדולף כמה הושמץ כגיילבלייזר ובממפיס רצח שחקנים. גי אר סמית מניקס לקאבס בהתחלה. ראשיד וואלאס מפורטלנד לדטרויט. חברים סיטואציה תחרותית ואווירה טובה יכולים להוציא את המיטב משחקן מוכשר כמו שרודר דיש לו יכולת. שחקן של 20 נק באןביאיי הוא חתיכת שחקו בכל קנה מידה. שהוא שיחק בקבוצה תחרותית בהוקס הישנים הוא זהר. קבוצות פח כמו ההוקס יש נטייה לכוכבים לשים זין. המעמד של שרודר היום לא שונה מהמעמד של אולדיפו בפחי המגיק לפני ההגנה לאוק. הקטע שאולדיפו למד ואז הועבר אחרי שנה. בשנה הראשונה הוא לא היה מוכן להיותו מספר 2 אלא בא כמספר 3 עד שדוראנט ברח. שרודר מגיע להיות מספר 3 או 4 וזה תפור עליו. אני גם חושב שראס וגורג ידליקו וידרבנו אותו והתחרותיות תוציא ממנו את המיטב.

    1. אשך טמיר המקורי

      מי מזלזל בשרודר?
      הוא רכז פותח ראוי ולא רע בכלל.
      בגלל זה הוא לא מתאים לכם.
      לספסל הוא לא מתאים, ולצד האיטונג הוא לא מתאים.

    2. עידו גילרי

      אתה מבלבל בין תדמית קבוצתית, אישית והצלחה קבוצתית.
      גם רנדולף וגם שיד היו מצוינים בפורטלנד. JR היה בדיוק אותו שחקן ביפולרי גם בניקס. מבחינת כדורסל השחקנים התנו דברים דומים בקבוצות השונות. ההבדל היה בהצלחה הקבוצתית שהשפיעה על התדמית.

  20. קאווי לא ישבות ויתן הכל. אבל עד הטרייד דד ליין יעשה את המוות לטורנטו שיעבירו אותו. זה פאסיב אגרסיב שהוא לומד עכשיו לעתיד.

  21. גונה בולדן ששיחק במכבי שנה שעברה חתם בפילי לה הוא שייך ל 4 שנים.
    יש עוד כמה טריידים לא חשובים
    ביוגי פרל מעוניינות קליבלנד וניו אורלינס.הלוואי שיסגור בפליקנס הוא מאד מוכשר

    1. הטריידים הקטנים
      פילי שולחת את ריקון הולמס לפיניקס תמורת כסף
      גראד דאדלי ובחירת סיבוב שני לברוקלין תמורת דרך ארתור לפיניקס שיחתך ויחסוך לסאנס משכורת
      שלבין מק במגעים עם ממפיס

      1. לא מאמין שבפיניקס יחתכו את דארת'. מי עוד אצלם יכול לנופף מגבות באותה צורה? לבנדר אין את הנחישות. לטייסון אין את הטכניקה. אלן וויליאמס לא במועדון כבר.

  22. יוגי לפליקנס יכול להיות מצויין אך לא מאמין שזה יקרה , יכולים להציע לו רק מינימום כבר הייתה לו הצעה טובה יותר בדאלאס שהוא ויתר עליה .
    הלוואי ברוקלין ישחררו את דאמר קארול

  23. עבודה מצויינת של הנטס בניצול כל טיפת מקום מתחת לתקרה כדי לצבור נכסים לעתיד.

    גם אוהב את מה שפניקס עשו – הולמס זה שחקן שתמיד אהבתי ולא הבנתי למה הוא לא מקבל יותר דקות.
    יכול להיות קשור לזה שפניקס מחפשים כבר הרבה זמן טרייד לכריס ואולי מצאו עכשיו משהו (תמורת רכז ?), או אפילו כסנטר מחליף שלדעתי זו העמדה החזקה שלו.

    הם יוכלו עכשיו כנראה פשוט להחתים את פרל אם ירצו, אבל במקומם מה שהייתי עושה זה טרייד של צ'אנדלר תמורת ג'ורג' היל, הקאבס יחסכו כסף, בטח יחתימו את פרל בעצמם, צ'אנדלר יקבל בייאאוט והסאנס יקבלו את הרכז המנוסה והלא סקורר שהם צריכים.

  24. תרגום כתבה מעניינת מהניו יורק טיימס על ״צבא הממבה״:

    עבור אוהדי קובי בראיינט, לברון ג'יימס הוא עדיין "דיווה ותינוק בכיין"

    הלייקרס אמנם החתימו בקיץ את השחקן הטוב בעולם, אבל מתברר שלא כולם מתלהבים מכך. בעיקר אם הם מחשיבים עצמם חלק מ"צבא הממבה"

    לוס אנג'לס לייקרס קיבלה החודש את לברון ג'יימס – הכוכב הגדול ביותר שיש ל-NBA להציע. אבל עבור רבים מאוהדיה השרופים, אלה שבאו לראות את הקבוצה במשחקי ליגת הקיץ שהתקיימו בשבועיים האחרונים בלאס וגאס, הגעתו של "המלך" היא מהלך שמאיים על מורשתו של מלך אחר אהוב ונערץ – קובי בראיינט. "קובי נתן את הלב שלו למשחק", אומר נתן אנדרוז, בן 31, בטון מלא געגועים, לבוש בגופייה צהובה-סגולה עם המספר 24 על גבה. "אני לא אוהד של לברון", הוא מוסיף ומעווה את פניו.

    אנדרוז אינו לבדו. הוא מייצג תופעה מעט מוזרה שמתרחשת בימים אלה בתוך "צבא הממבה", אחד מגרעיני האוהדים של הלייקרס אשר באופן היסטורי סלד מלברון מסיבות שונות. אוהדים אלה נאלצים כעת להתמודד עם מציאות חדשה ולא נוחה במיוחד. ג'יימס, הנמסיס לשעבר, הוא לפתע הפנים של המועדון. הנאמנות שלהם שמורה עדיין לבראיינט, זה שגופיותיו תלויות כעת על תקרת הסטייפלס סנטר.

    שיחות עם יותר מעשרה אוהדי לייקרס שהגיעו לליגת הקיץ מבהירות היטב כי הגעתו של ג'יימס לעיר המלאכים מתקבלת ברגשות מעורבים. חלק מהאוהדים נלהבים; אחרי הכל, הלייקרס זו קבוצה כושלת בשנים האחרונות ולברון הוא האיש להרים אותה. חלק אחר מבולבל ומוטרד. מבחינתם, לג'יימס – ללא ספק הכוח הדומיננטי ביותר בליגה – יש עדיין הרבה מה להוכיח.

    "אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל. הוא כזה דיווה לפעמים", אומרת סטפני סראנו, שמעידה על עצמה כמעריצה של בראיינט ומדגישה כי קובי הקדיש את כל הקריירה שלו (20 עונות) ללייקרס. ג'יימס, מאידך, עובר מקבוצה לקבוצה במרדף אחרי טבעות. "שלא תבין אותי לא נכון – הוא מעולה", היא מוסיפה, "אולי ארגיש שונה ברגע שהוא יזכה באליפות עם הלייקרס".

    עבור אוהדים כמו סראנו, בראיינט הוא אחד הגדולים ביותר ששיחקו בלייקרס אי פעם. הוא היה 18 פעמים אולסטאר, זכה בחמש אליפויות ואפילו בעונת הפרישה שלו קלע 17.6 נקודות בממוצע למשחק (ב-35% מהשדה). "הוא היה 100 אחוז לייקרס טהור, שחקן הכדורסל הטוב ביותר שאי פעם ראיתי", פוסק האוהד מאט שלדון. הוא מודה כי הוא מתרגש לדבר על בראיינט וכי הוא מתייחס ל"מנטליות ממבה" כקו מנחה בחייו.

    ומה באשר ללברון? שלדון מספר כי בעניין הזה הרגשות שלו מורכבים, אך הוא מותח קו ברור בין ג'יימס ששיחק בקליבלנד ובמיאמי לבין זה שחתם בלייקרס. "הוא היה תינוק בכיין", הוא אומר, "אבל אם אתה קולע עבור הלייקרס אתה טוב עבורי, והוא הולך לקלוע המון נקודות עבורנו. זה לא אומר שאני צריך להיות חבר שלו". לג'רמי גונזלס יש טון דומה: מצד אחד הוא מכנה את ג'יימס "שומר עצלן", מצד שני מודה שהתרגש כשקרא את הידיעה שלברון מגיע העירה.

    עוד שתי אוהדות שלא מתלהבות מהגעת לברון הן ג'נסה יומול וג'סיקה דוואנה. השתיים מעידות על עצמן כמעריצות של בראיינט מתחילת דרכו ומעריצות את הקשיחות והתחרותיות שלו. ולא, הן לא אוהבות את ג'יימס – לפחות בינתיים. "אף פעם לא אהבתי אותו", אומרת יומול, "תמיד חשבתי שהוא מאוד שחצן". דוואנה ממהרת להוסיף "ודרמטי".

    כדי להסביר עצמה, נזכרת דוואנה שבראיינט קלע פעם שתי זריקות עונשין מיד אחרי שקרע את גיד אכילס. "מי עושה כזה דבר? לברון לעומת זאת היה בטח זועק מכאב". לדבריה, הבאת לברון תפגע בתהליך בניית הקבוצה, שסיימה את העונה שעברה עם 45 הפסדים ו-35 ניצחונות בלבד, אך היא מבטיחה לנסות לבוא אל העידן החדש "בראש פתוח". אחרי הכל, בראיינט עצמו בירך על המהלך בדף הטוויטר שלו.

    קובי בראיינט
    קובי בראיינט נפרד. "הוא היה 100 אחוז לייקרס טהור, שחקן הכדורסל הטוב ביותר שאי פעם ראיתי"Mark J. Terrill / אי־פי
    מייקל תומפסון, ששיחק בלייקרס הגדולה של שנות השמונים, אומר כי הוא מבין מדוע האוהדים עדיין נאמנים ומחזיקים מקובי. "זה קל – התשוקה שלו, התחרותיות שלו והרצון שלו לנצח", הוא אומר, "קובי נתן לאוהדים כל טיפה שהיתה לו. הוא אף פעם לא לקח ערב חופשי. אם היית שואל אותו אם הוא רוצה לנוח, הוא היה מסתכל עליך כמו משוגע". מה שתומפסון פחות מבין זה את הרגש האנטי-לברוני בבסיס אוהדי הלייקרס. נראה שעבורם הפחד הוא שג'יימס יעלה על בראיינט ברשימת הגדולים בכל הזמנים של המועדון. הם מעדיפים לשמר את מורשת בראיינט לפרק זמן רב ככל האפשר.

    גלן גאגאן, שהגיע ללאס וגאס מוויניפג שבקנדה, מודה כי גם הוא לא היה מחובבי לברון עד הנקודה שבה חתם בלייקרס – ואז הכול השתנה. לדבריו, חיכה חמש שעות בקניון כדי לקנות חולצה של ג'יימס במדים הצהובים-סגולים. "אני נלהב. אוהדי הלייקרס חיכו לדבר כזה הרבה זמן", הוא אומר, "אני לא מרגיש צורך ללבוש את הגופייה מספר 24 כאן בליגת הקיץ, נתתי אותה לחברה שלי".

    1. כן רואים את הדעות החלוקות בין אוהדי הלייקרס גם בתגובות ברשת.
      אני אומנם על העגלה של הווריירס גם בגלל המשחק האסתטי והמושלם שלהם אבל גם כי נוצר ואקום אחרי הפרישה של קובי והואקום התמלא ב דריימונד גרין וסטף קרי.
      קשה לא לאהוב שחקן 15 שנה ופתאום להתחיל לאהוב אותו.
      לברון כבר לא במצב להביא ללייקרס אליפות כטופ גאי גם אם הווריירס בסוף השנה יפרדו מ דוראנט.הסיכוי היחיד זה אם דוראנט או לאונרד עוברים ללייקרס ולברון הופך למספר 2 ובהמשך גם למספר 3 בקבוצה.
      עדיין אוהב את הצעירים של הלייקרס ורוצה שיתפתחו לשחקנים משמעותיים

      1. אלה האוהדים של הלייקרס שחיים באשליות.
        ובכלל הם יותר הציגו את עצמם כאוהדי קובי אז לא ממש נותן להם קרדיט של אוהדי לייקרס אמיתיים.
        אוהד הלייקרס אמיתי רוצה לנצח.
        ואם מישהו שם חושב שהניצחון לא עובר דרך לברון אז הוא באמת חי בסרט.

        הכדורסל של היום הוא כ"כ שונה ממה שהכרנו. אפילו לחבר 2 סופרסטארים לא מבטיח שום דבר. השחקנים של היום כ"כ רכים ופריכים ואי אפשא לסמוך עליהם.

        קיירי רק עבר לבוסטון כבר משמיע קולות של ניו יורק.
        קוואי עושה פוזות וברוגז.
        באטלר לא מרוצה ממינסוטה ורק מחכה לעוף משם.
        סימונס ואמביד לא קרעו זוג נעליים כבר יש להם גישה של כוכבי רוק.
        דוראנט ברח למקום הכי נוח.
        פול ג'ורג' קיבל זפטה למוח ובמקום לקחת אליפות בודק חכות לדיג.
        כריס פול רושש את הקופה ליוסטון ובמקום להתקרב לאליפות הרחיק אותה.

        אז בליגה כזאת שאלה הסופרסטארים הכי גדולים הלייקרס לא יכלו לקבל מתנה טובה יותר מלברון ג'יימס.
        וכל אחד באתר שעשה כאילו לא בא לו עליו והוא "יהרוס" את ה ד.נ.א של הלייקרס הוא הראשון שיצהל אחרי שהוא יביא אליפות.
        והוא יביא עד תום החוזה שלו.

        שחקן כזה לא רק גורם לכוכב אחד נוסף לפחות להצטרף במהלך הקדנציה הזאת אלא גורם ליתר חברי הקבוצה להילחם על המקום שלהם.
        כי מסתם עוד קבוצה הם בונים את עצמם לאליפות.

  25. יש הוכחות שקובי לא אנס?ANANAS

    2 אנסים אחד אנס ואף אחד מכם לא מגן עליו, אז כנראה שכן הפעיל כח על החדרנית וחדר,לברון אונס את הלייקרים לראותו

  26. שמחי בן משה

    אם קאוואי ישב על הספסל , טורונטו יקבלו מלייקרס הצעה , ויסגרו איתם…
    הענין מאד פשוט, טורונטו לא יתעסקו בלחנך את קאוואי, אפשר לראות אותו בלייקרס כבר מעכשיו.

  27. הסגל של הלייקרס נראה לי הושלם
    רגון רונדו
    לונזו בול
    אייזק בונגה-דראפט
    קנטביוס קולדוול פופ
    גוש הארט
    לאנס סטיבנסון
    ברנדון אינגראם
    מייקל ביזלי
    סבטיסלאב מייכאליוק-דראפט
    לברון גיימס
    קייל קוזמה
    לואל דנג
    מוריץ ואגנר-דראפט
    איביצה זובאץ
    ג’אבל מקגי

  28. וואי כמה דאגה ללייקרס איזה נשמות טובות…
    אל תדאגו איך זה יעבוד. זה פשוט יעבוד.
    האישיות הכי גדולה בספורט האמריקאי והשחקן הכי טוב בעולם ידאגו שזה יקרה.

    אם זה מתחבר הלייקרס יפחידו גם את הווריוס.
    יש שם 15 שחקנים שיכולים לשחק. אינסוף אפשרות רוטציה וגם נכסים לטריידים.
    ו 5 שחקנים על חוזה לשנה אחת לשמור על גמישות בתקרה.

    באמת שתודה על הדאגה חמודים אבל אין צורך..

כתיבת תגובה