הטור של מל לערב יום חמישי: סוף הסאגה!

סוף הסאגה של קוואי לינארד 

 

הסאגה של קוואי לינארד בסן אנטוניו IS OVER! (באותו זמן הסאגה של דמאר דרוזן בטורונטו נגמרה איתה).

ה-BLOCKBUSTER הגדול של הקיץ (לברון יכול אולי לקחת מקום שלישי) נעשה אתמול כשהספארס שולחים את לינארד לטורונטו כחלק מטרייד שהיו מעורבים בו ארבעה שחקנים, כשהחשוב בהם הוא דרוזן בטורונטו. הספארס קיבלו גם את הסנטר ג'קוב פואלטל ובחירת דראפט מוגנת של 2019, בעוד שטורונטו מקבלת גם את מי שאמור להיות הצלף דני גרין.

עבור לינארד וסן אנטוניו זה הסוף לבקע שנוצר בין השניים שכנראה לא היה ניתן לאיחוי. המאמן גרג פופוביץ' אמר אמש: "אין בינינו כל שנאה. מה שקרה היה כנראה צריך לקרות. החיים ממשיכים".

פופ: "LIFE MUST GO ON!"

"TIME TO GO ON…"

כמה נקודות חשובות ממה שפופ אמר:

*"דברנו המון ולא הסתרנו דבר. שוחחנו על כל מה שקרה וקורה. בסוף החלטנו שהדבר הטוב ביותר לכולנו זה להיפרד"

*"הדבר החכם ביותר לעשות זה לא להסתכל אחורה. זה לא יעזור לאף אחד. קוואי מלא מוטיבציה לשחק בטורונטו ואנחנו לא יכולים לחכות לראות את דמאר וג'ייקוב במדים שלנו.."

*"אני מאחל לקוואי את הטוב ביותר. הוא היה שחקן למופת שהתנהג למופת ועזר לנו לנצח את האליפות ה-5. אין לי מילה רעה אחת לומר עליו אבל עתה אני מתרכז בדמאר ובג'ייקוב ומנסה כבר לחשוב כיצד לצרף אותם בצורה הטובה ביותר לספארס".

*"יכול להיות שעוד פחות משבוע כבר אאמן אותו שוב, הפעם במדי נבחרת ארה"ב…"

 

הדעה 'הרווחת' היא שמטרתו של לינארד היא לסיים את הסאגה בלוס אנג'לס, אבל שנה זה הרבה מאד זמן. 52 מלחמות 'ששת הימים' יכולות לקרות בה. רבע ממלחמת העולם השנייה. קאווי הוא בן אל.איי אבל טורונטו הפכה לאחלה של עיר. רק בניו יורק ובת"א אתה מרגיש יותר 'בעיר' מאשר בטורונטו. באל איי – ברובה – אתה מרגיש כמו בעפולה, IF YOU KNOW WHAT I MEAN. טורונטו הפכה לאחלה מטרופוליטן. הצ'איינה טאון שלה הוא השני אחרי זה שבניו יורק. גדול אפילו מצ'איינה טאון בסן פרנציסקו, והמקום היחיד ב-ע-ו-ל-ם (והייתי בהונג קונג ובסיאול – שני המקומות עם הסיכוי הגדול ביותר למצוא זאת גם שם, ולא מצאתי!) למצוא APPETIZER למנה העיקרית שהיא מדוזה. הזמנתי בטורונטו (כשהייתי שם באול סטאר) והיה לא רע. טעם של בצל מטוגן. כנראה שלא אזמין זאת פעם שנייה אבל לנסות פעם ראשונה אני מוכן הכל.

בקיצור, טורונטו מסוגלת להגיע לגמר ה-NBA והלייקרס ליפול על פניה. איש לא יודע מה יחליט לינארד בעוד שנה.

היחסים בין לינארד והספאס היו אופרת הסבון של העונה. עד היום כולם יודעים שהיחסים בין לינארד והספארס הגיעו לפער שלא היה בר-איחוי, אבל נכון להיום, לא קראתי בשום מקום מה היתה הסיבה העיקרית לקרע בין השניים, ואני מסופק אם הם בעצמם יודעים. זה כמו שבכיתה ב' מתחילים חרם על מוישה ואף ילד לא יודע למה.

כל מה שפופ אמר היה שקוואי היה שחקן נאמן ביותר  משך כל שנותיו בספארס עד הסוף ממש ואין לו אלא להחמיא לשחקן הנפלא הזה שאיש לא ציפה ממנו לעלות לגדולה שהגיע אליה כשעבר מסן דיאגו סטייט ל-NBA.

לינארד, ה-MVP של הפיינלס של ה-NBA ב-2014, שיחק בספארס 7 עונות עם ממוצע של 16.3 חיצים. דרוזן נמצא בליגה 9 עונות, כולן ברפטורס, שם קלע 19.7 נק' למשחק.

לינארד אף פעם לא מגיב לשום דבר. פרצוף הספינקס שלו נשאר אטום באם הוא זוכה באליפות ה-NBA או נידון למוות בתלייה, ואין לדעת אם הוא מאושר או פיסט-אוף עם הטרייד. דרוזן, מנגד, נראה זועף וכועס (וואללה שאני לא מבין למה. סן אנטוניו עם הריבר-וולק ומזג האוויר שלה? מה, הוא שכח את השלג והקור בטורונטו?) כשאמר, "AIN'T NO LOYALTY IN THIS LEAGUE" כי מסתבר שהחלונות הגבוהים של טורונטו פגשו בו בטורניר הקיץ בלאס-וגאס ונתנו לו "הרגשה טובה כאילו הכל מסתדר".

הוא הוסיף: "THEY SELL YOU OUT QUICK FOR A LITTLE BIT OF NOTHING". צודק. קאווי הוא NOTHING!

נשיא הרפטורס מסאי יוג'ירי מבלה את הקיץ ביבשת שלו – אפריקה  – והוא לא היה זמין לתגובה.

אז מה דעתי על הטרייד?

זה טרייד ענק שמהווה גם תקווה גדולה וגם סיכוי גדול לכישלון לשתי הקבוצות.

מצבו של לינארד לא ידוע, אם כי נראה שהוא חזר לכושר משחק. כך אמר פופ, והוא עצמו אמר שיש סכוי שהוא יופיע ביום שלישי למחנה האימון של הנבחרת בלאס וגאס עם המאמן פופוביץ. הוא לא היה מעז לפשל ולהשפיל את עצמו אם הוא לא יכול היה לשחק בפול ספיד. השאלה מה זה 'פול ספיד' לשחקן שלא שיחק שנה שלמה. מייקל ג'ורדן – שעשה זאת בהצלחה – קיים רק אחד. קוואי הוא לא מייקל, עם כל הכבוד. אז כיצד הוא יחזור ל-NBA כששם ההגנות לא תעשינה לו כל הנחות – איש לא יודע. הווה אומר שאפילו אם הוא בריא לחלוטין, אם אי פעם יחזור להיות הקוואי לינארד של 2014 איש לא יודע. טורונטו הימרה שהוא יחזור להיות מה שהוא היה, הימור גדול.

אבל כמובן שבעונת 2016-17, שזה רק לפני שנה, הוא סיים עונה עם 25.5 חיצים והיה שלישי בקולות הבחירה ל-MVP. כולם יודעים שכשהוא בריא, הוא כנראה השחקן הטוב בליגה בהגדרת ה-"TWO-WAY PLAYER". זהו ההימור שטורונטו לקחה – שהוא יכול לחזור להיות הלינארד של 2016-17.

בשנה הבאה הוא יהיה שחקן חופשי. לפני שבועיים הוא הביע את דעתו ללא כחל וסרק שמטרתו הסופית היא הלייקרס, ואם זה יקרה אז טורונטו ויתרה על דרוזן עבור שנת משחק של לינארד. רק אליפות תהיה שווה את זה, ולאס וגאס העמידה את סיכוי הרפטורס לאליפות אחרי הטרייד ב-12%.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
72 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ולדי קוגן
ולדי קוגן
19 ביולי 2018 18:06

מנחם אתה ענק,איך הצלחת לדחוף מדוזות לעסק, אני מת

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19 ביולי 2018 18:18

הוא מתגעגע למדוזות של בת גלים.

בירדמן
בירדמן
19 ביולי 2018 18:08

בסדרת ההדחה מול קליבלנד, דרוזן היה 0 מ- 9 מהשלוש. במשחק השלישי הצמוד, ברבע הרביעי הוא לא שותף.

פילדלפיה הציעו את רוברט קובינגטון (חוזה ל-4 שנים), דאריו סאריץ' (חוזה לשנתיים, בסיומן הוא שחקן חופשי מוגבל) ובחירת מיאמי היט ל- 2021 בלתי מוגבלת. – תמורת קוואי בלבד, לדעתי דיל עדיף.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19 ביולי 2018 18:08

אני אשים את זה פה בגלל סאריץ אבל בעיקר בגלל לוקה 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=0XbIR7e9PYM
יפה שהם תורמים משהו….

Ish
Ish
19 ביולי 2018 23:07

איך לעזאזל דגל ישראל מצליח להתגנב לתוך פרסומת עידוד תיירות בקרואטיה?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20 ביולי 2018 6:02
Reply to  Ish

עם כל חילוקי הדעות, הקיטוב בעם, הערסיאדה, הסמולניאדה, הימניאדה, דתיים, חילוניים שנאה עצמית. בתוכנו רובנו פטריוטים וגאים להיות ישראלים ולהניף את הדגל בבחינת ניסיתם להשמיד אותנו 2000 שנה ואנחנו עדיין פה אחרי שבזמן הזה אימפריות נעלמו. זה למה תראה את הדגל שלנו מתנופף במשחקים בסין שם השגריר הכי טוב שלנו זה זהבי או ביורוליג שם מכבי מייצג את ישראל בגאווה או בליגות האירופיות שם הפועל ירושלים ייצגה ועוד תייצג אותנו. תתפלא אבל הרבה ישראלים טסים לחול עם הדגל או עם שרשר גורמט וכו של מגן דוד. גאווה לאומית. לא הכל טוב פה והייתי שמח שהמון דברים ישתפרו אבל השורה התחתונה היא שאנחנו שורדים ודיי טוב לנו למרות הכל.

אהרון שדה
אהרון שדה
19 ביולי 2018 18:11

תודה רבה מנחם.
החלטה מעניין .
מצד ס.א זו ההחלטה הנכונה הגדולה שלהם שגם אחרי ששחררו שחקן על הם לא מכבסים את הכביסה המלוכלכת בחוץ ומעניין האם יש לזה סיכוי להחזיק מים.
טורונטו לוקחת סיכון אך נראה שהוא מוסגל.
כנראה שהם הביאו חוסר אמון בכוכבם הנוכחי ועשו עסקה של כאן ועכשיו .
הם אמנם יכלן להשיג תמורתו הרבה יותר משנה של כוכב שלא רוצה להישאר אבל מצד שני לא כוכב בסדר גודל שכזה שיוכל לתת להם לנצח את המזרח.
ההרגשה שלי פופ בכל זאת מבין כדורסל.
הבחור המאכזב בפליאוף אצל טורונטו יצליח הרבה יותר איתו .
הבחור שעבר לטורנטו יצליח בלעדיו קצת פחות .
שתי הקבוצות יסיימו בחצי הגמר האזורי שלהם.

שייקה
שייקה
19 ביולי 2018 18:18

אכן, סוף סוף בוסטון וסמארט בשלבי סיכום החוזה 🙂

אה כן, קוואי וזה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19 ביולי 2018 18:20
Reply to  שייקה

+100

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19 ביולי 2018 18:22

בשנה הבאה הוא יהיה שחקן חופשי. לפני שבועיים הוא הביע את דעתו ללא כחל וסרק שמטרתו הסופית היא הלייקרס, ואם זה יקרה אז טורונטו ויתרה על דרוזן עבור שנת משחק של לינארד. רק אליפות תהיה שווה את זה, המשפט הנ"ל אומר הכל. טפשי שטורונטו הסכימו לתרייד.

שייקה
שייקה
19 ביולי 2018 18:32

לפני שנה גם PG13 אמר אותו דבר.

צ'ומפי
צ'ומפי
19 ביולי 2018 18:49

היא לא ויתרה על דרוזן בשביל שנה של קווי, אלא בשביל הסיכוי להשאיר אותו. גם אם ההימור יכשל זה היה שווה כי הם כבר ראו שהתקרה של הקבוצה שלהם לא גבוהה מספיק. יצליח והם יהיו רלוונטיים לאליפות בשנים הקרובות, יכשל והם יתחילו ריבילד עוד שנה במקום עוד שנתיים שלוש במצב טוב יחסית. הימור משתלם.

עידו גילרי
עידו גילרי
19 ביולי 2018 18:53

איפה שמעת את לנארד מדבר?

שייקה
שייקה
19 ביולי 2018 18:54

הוא לא.

עידו גילרי
עידו גילרי
19 ביולי 2018 18:57
Reply to  שייקה

לא יודע, זה מה שהוא כתב.

שייקה
שייקה
19 ביולי 2018 19:01

קוואי, המחנה של קוואי מקורבים לקוואי, סטיבן איי…
tomato tomato.

מנחם לס
20 ביולי 2018 0:12

לא שמעתי את לנארד מדבר אבל זה כתוב בכל האתרים, בכל העתונים, וכולל AP

שייקה
שייקה
19 ביולי 2018 18:31

כל כך קשה להעריך את הטרייד הזה. מצד אחד, נראה שטורונטו זכו יותר מהספרס. מצד שני, כל התחושה הזו מושתתת על, ובכן, הימור. די נועז אפילו. ולכן בסופו של דבר אני נאלץ להודות שבהתחשב ב no win situation שהם היו בו הם עשו מה שהיו יכולים. קיבלו כוכב מוכח שאצלם כנראה יעלה מדרגה, קיבלו שחקן פופוביצ'י קלאסי ואני בהחלט מאמין שבסוף הם הרוויחו. בעצם השאלות מבחינתם לדעתי הן נטו מקצועיות – איך ישחקו עם שני כוכבי מיד ריינג'? מה עם ההגנה? אפילו החמישייה לא ברורה לי, שלא לדבר על זה שהמערב השנה קשוח מהרגיל…

מהצד של טורונטו, כמובן שיש כאן גם פן אישי ולא רק מקצועי. דווקא מקצועית אין כאן כמעט שאלות הרות גורל. אולי חוץ מעם מי לפתוח ב-4 ו-5. אה רגע, גם 2 לא ממש ברור כרגע. אבל עם כל ההיסטוריה הלא מבטיחה של המועדון הזה בכל הקשור לכוכבים ש(לא) רוצים להגיע אליו – לא ברור לי עדיין איך תשפיע עליהם העובדה שהטרידו את השחקן היחיד שאשכרה עשה פרומוטינג לטורונטו והיה כנרראה הגדול בתולדות הפרנצ'ייז. לא אתפלא עם קוואי לא מסיים את העונה באותה קבוצה בה יתחיל אותה.

וזה בכלל לפני שדיברנו על הפציעה. כולם מדברים על קוואי כאילו הוא קפא בזמן מ-2016. הוא לא. הוא לא שיחק ואי אפשר לדעת, מעבר ליכולת במשחק נתון, מה ייתן לאורך עונה שלמה ברמות הגבוהות. טוב נו, לא כאלו גבוהות… טוב עשו הלייקרס שלא וויתרו על פוטנציאל בשביל נמר בשק. אם הנמר יתברר כמורדם הם ירוויחו אותו כנראה בקיץ הבא או אפילו לפני. אם לא, בקיץ 2019 הכל פתוח.

תודה, מנחם. אגב, אני די בטוח שאתה טועה ואין שום סיכוי שטורונטו היא המקום היחיד בעולם שאפשר להזמין מדוזה למנה ראשונה. רק בחיפוש קצרצר בגוגל מצאתי כמה סלטי מדוזה שנראים לא רע בכלל גם במקומות אחרים…

MVP
MVP
19 ביולי 2018 18:32

אם באמת פילי הציעה את קובינגטון, סאריץ' והבחירה של מיאמי, הספרז התחלקו על השכל לא לקחת

trusttheprocess
trusttheprocess
19 ביולי 2018 18:57
Reply to  MVP

הציעו בהחלט והספרס אמרו להם שהם לא מעונינים ורוצים את אמביד או סימונס
ואז פופ שמע את הצליל ששומעים כשמישהו מנתק לך את הטלפון בפנים

עידו גילרי
עידו גילרי
19 ביולי 2018 18:58

יותר כמו טורק.

ari
ari
19 ביולי 2018 18:38

"שאני לא מבין למה. סן אנטוניו עם הריבר-וולק ומזג האוויר שלה? מה, הוא שכח את השלג והקור בטורונטו?"
לא מסתדר עם נסיונות השכנוע שלך שטורונטו זה המקום הכי לוהט אחרי ניו יורק ותל אביב

"ואם זה יקרה אז טורונטו ויתרה על דרוזן עבור שנת משחק של לינארד. רק אליפות תהיה שווה את זה, ולאס וגאס העמידה את סיכוי הרפטורס לאליפות אחרי הטרייד ב-12%"
לא מדיוק, טורונטו מבחינתה הולכת לרי-בילד אם לאונרד הולך זה הפילוסופיה שלהם, כנראה שהם הגיעו למסקנה (המטומטמת) שעם דהרוזן הם כבר לא יגיעו לשום מקום, לא ממש ברור לאיפה הם חושבים שהם יגיעו אחרי הריבילד…

שייקה
שייקה
19 ביולי 2018 18:50
Reply to  ari

שתי שאלות –

מאיפה לך הידע הכה נחרץ על טורונטו? דווקא אחלה עיר, עם פאן בייס מצוין והרבה פוטנציאל.

ושנית – הם באמת לא ממש הגיעו לשום מקום עם דרוזן… וזה לא שמול קבוצות שהם לא לברון הם היו ממש מוצלחים. אפילו עם יתרון ביתיות הם קרטעו בפוסט סיזן באופן קבוע. אולי באמת היו צריכים קצת ד.נ.א של ווינרים שהם לא קורי ג'וזף.

ari
ari
19 ביולי 2018 19:54
Reply to  שייקה

לא מכיר את טורונטו הגבתי לדברי הכותב שסתר את עצמו
המרכאות זה ציטוט

מנחם לס
19 ביולי 2018 19:55
Reply to  ari

טורונטו לא יותר קרה מניו יורק

Smiley
Smiley
20 ביולי 2018 0:56
Reply to  ari

אבל הם ראו שעם דרוזן הם לא מגיעים לאנשהו בפלייאוף והחליפו אותו בשחקן שאמור להיות יותר טוב.
בבנייה מחדש תמיד יכול ליפול שחקן שמשנה את הרבוצה ו/או לבנות קבוצה שתתחבר ותהיה יותר טובה.

טורונטו הימרה ומנסה.

ע.ג.
ע.ג.
19 ביולי 2018 18:59

קראתי הפוסט והתכוונתי להגיב.
דעתי הוסחה לכמה דקות ולא זכרתי דבר חוץ מהמדוזה…

דה שוט
דה שוט
19 ביולי 2018 19:08

תודה מנחם.
אוף טופיק – האם מישהו מהמומחים יודע מתי אמור להתפרסם לוח המשחקים לעונה הקרובה?

שייקה
שייקה
19 ביולי 2018 19:12
Reply to  דה שוט

מתישהו בין אמצע לסוף אוגוסט.

דה שוט
דה שוט
19 ביולי 2018 19:12
Reply to  שייקה

תודה

שייקה
שייקה
19 ביולי 2018 19:13
Reply to  שייקה

אולי טיפה לפני. אבל אוגוסט.

עידן
עידן
19 ביולי 2018 19:48
Reply to  דה שוט

5 משחקי חג המולד שהייתי משבץ לעונה.
תמיד יש משחק של הניקס לא משנה כמה הם גרועים אז משחק פותח
ניקס-טורונטו
פילדלפיה-אוקלהומה
לייקרס-בוסטון
יוסטון-גולדן סטייט
סן אנטוניו-מילווקי

דה שוט
דה שוט
19 ביולי 2018 22:19
Reply to  עידן

הייתי שם גולדן – לייקרס

דדי
דדי
19 ביולי 2018 23:43
Reply to  עידן

אך ורק לייקרס – אוקלהומה.
ורצוי בסטייפלס.

Smiley
Smiley
20 ביולי 2018 0:57
Reply to  עידן

בדרך כלל בכריסטמס זה משחק הגמר משנה שעברה. במחשבה שנייה… קליבלנד…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19 ביולי 2018 19:28

אחלה מעורב, תודה רבה
כנראה שטורונטו עיר נהדרת, אבל הקור אלהים, הקור. לא יודע אם הייתי בוחר לגור שם (מאידך, אם מישהו היה מציע לי כמה מיליוני דולרים…)

שייקה
שייקה
19 ביולי 2018 19:45

הקור בלא מעט ערים גדולות אחרות ארה"ב בחורף הוא לא פחות גרוע… בשנים האחרונות במיוחד. בוסטון, ניו יורק, דטרויט, אפילו פילי. ובתמורה אתה מקבל אחלה דיל. למרות יוקר המחיה (אפשר לחשוב אצלנו…) הכלכלה יחסית יציבה, לא צפוף מדי, אנשים אובר-נחמדים וסובלניים והאזורים הצפוניים כל כך מרשימים ויפים לחופשות שחבל על הזמן. עיר נהדרת, עם חורף מאתגר שממש לא ייחודי לה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19 ביולי 2018 20:04
Reply to  שייקה

הכל נכון, אבל אני ישראלי בנשמתי. מתחת ל18 מעלות זה כבר חורף רציני אצלי… כנראה שגם בבוסטון ובניו יורק לא אגור

שייקה
שייקה
19 ביולי 2018 20:06

זה משהו אחר… 🙂

למרות שהכל כל כך מותאם לחורף שרוב הזמן החורף כאן קר יותר…

מנחם לס
19 ביולי 2018 19:56

לא יותר קר שם מאשר בניו יורק או בוסטון

רועי ויינברג
רועי ויינברג
19 ביולי 2018 19:28

אני די שמח שהסיפור נגמר. פופ דיבר לעניין. מת להיות באימון של האמריקאים איתו ועם קוואי

Berch
Berch
19 ביולי 2018 19:34

טורונטו זכו בענק בטרייד הזה.
הם קיבלו שחקן מצויין עם הרבה תשומת לב של התקשורת לכל משחק.
עוד שנה גם ככה מחכה להם ריבילד לפי מצב החוזים אז עבור השנה הנוכחית הם לא יכלו לקבל יהלום יותר גדול.
כמה אוהדים חדשים היו קונים כרטיסים בשביל לראות עוד שנה עם דרוזן ???
כמה שידורים ישירים ?
אי רסט מיי קייס 🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
19 ביולי 2018 19:36
Reply to  Berch

כן אתה יכול לראות כאן כמה קשה היה להם למכור מנויים:
http://www.espn.com/nba/attendance/_/sort/homePct
ולגבי שידורים ישירים אין לזה שום משמעות.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
19 ביולי 2018 19:46

איך יכול להיות שיש יותר ממאה אחוז?

שייקה
שייקה
19 ביולי 2018 19:49

מאה אחוז זה מקומות ישיבה. כל מה שמעל זה כרטיסים לצפייה בעמידה שחלק מהקבוצות מעמידות לרשות אוהדים שאין להם מקום לשבת. כל מה שנמכר מעבר למאה אחוז ישיבה נכנס למספר ששאלת עליו.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
19 ביולי 2018 19:55
Reply to  שייקה

תודה

Cruv Memula
Cruv Memula
19 ביולי 2018 19:41

לא יודע כמה גדולים הספרס יכולים להיות העונה עם המוב הזה…
סקפטי

עידן
עידן
19 ביולי 2018 19:41

סן אנטוניו התחזקה משנה שעברה(קוואי לא שיחק שנה שעברה)
לפני הטרייד בהנחה שקוואי לא היה משחק גם השנה סן אנטוניו היו נאבקים על להכנס לפלייאוף עם סיכויים לא ממש טובים.עכשיו יעשו סיבוב ראשון או שני.לטווח הארוך זה טרייד פחות טוב כי הוא משאיר את סן אנטוניו במצב שהיא נמצאת ב 4 שנים האחרונות בלי סיכוי לאליפות באופק(גמר המערב היה היוצא מן הכלל.מקומה הטבעי בשנים אלו הם סיבוב ראשון גג שני בפלייאוף).
לגבי טורונטו הכל תלוי בגישה של קוואי.
אם יבוא בגישה של לתת הכל בשנה הזו ויחזור לכושרו מהעבר לדעתי זה יסתיים בהפסד בגמר המזרח לבוסטון.
אם יבוא בגישה של לא בא לי להיות פה או שלא יחזור לכושרו מהעבר זה יסתיים במקום 5 במזרח אחרי בוסטון פילדלפיה מילווקי אינדיאנה ואפילו אולי שישי גם אחרי וושינגטון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19 ביולי 2018 19:55
Reply to  עידן

1+

עידן
עידן
19 ביולי 2018 19:43

יוגי פרל נשאר בדאלאס.חתם לשנתיים על 5.3 מיליון

שייקה
שייקה
19 ביולי 2018 19:47
Reply to  עידן

די צפוי ועדיין החתמה מצוינת בעיניי. במיוחד אם ימשיך בשיפור.

עידן
עידן
19 ביולי 2018 19:48
Reply to  שייקה

נכון לשני הדברים

Mbk
Mbk
19 ביולי 2018 19:54

גדול מנחם
יופי של פוסט
פופביץ נהג בג׳נטלמניות עם קוואי מה שהוא בעצם התכוון לומר זה – אני מאחל לו לעוף בסיבוב הראשון עם טורנטו ולגמור כמו אייזה תומאס ב

שייקה
שייקה
19 ביולי 2018 19:58
Reply to  Mbk

במקרה כזה, האם הוא יהיה אייזיה תומאס ב? ג? או ב ב?

Mbk
Mbk
19 ביולי 2018 20:14
Reply to  שייקה

הוא יהיה ברשימה מכובדת של שחקנים שלא לקחו את מה שנתנו להם וגמרו על הפנים
ספריוויל לדוגמא
יש לו המון על הכף

שייקה
שייקה
19 ביולי 2018 20:27
Reply to  Mbk

לגמרי מסכים, סתם בדיחה לא מוצלחת.

אני תוהה כמה מזה זה מזל רע וכמה זה האופי הלכאורה מעט בעייתי שלו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19 ביולי 2018 21:35
Reply to  Mbk

הוא טוב מדי בשביל זה.
הבעיה כפי שנחשפה – אופי מאוד פגיע ובעייתי.
נראה אותו מתמודד בקבוצות פחות ביתיות ומגוננות.
נראה אותו אוכל חרא מהשיקוץ.

עדי
עדי
19 ביולי 2018 20:27

על פניו, מערכת הספרס בשילוב עם הסיטואציה, בנויים בדיוק להפקת מקסימום מדרוזן.
– חסרות לו ביצים? פופוביץ' איכר שמגדל תרנגולות ומאנו יכבד אותו קצת בחביתות שהוא אוכל לארוחת בוקר.
– אוך, אם רק היה קולע לשלוש? לספרס חסרות אופציות מבחוץ, הוא יאלץ לזרוק יותר ו(הימור אישי, מבוסס אמונה בשיטה והמערכת הספרסית)ישתפר ביעילות.
– בלאגן של מטרופוליטן (כפי שצוין) ? שקט, פה בסן אנטוניו משחקים כדורסל.

עכשיו, אחרי שטורונטו בגדו באמון שלו, אולי הגישה הנאיבית שלו תהפוך ליצר תחרותי, הוא יתעורר מחלום הקביעות בטורונטו ויגיע לעונה עם סכין בין השיניים. כשאדם נמצא באותה מערכת זמן ניכר, הוא מפתח סדרת קבועונות, חלקם מאוד חיוביים וחלקם מסרסים.
דרוזן, ירצה או לא, יצטרך להמציא עצמו מחדש העונה. לבחור יש הרבה כדורסל, ברזומה ובמחסנית.
מחכה למשחק בין ס"א וטורונטו…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19 ביולי 2018 21:37
Reply to  עדי

הוא השתפר השנה משלוש, הוא בכלל לא רע משם.
לספרס המון אופציות מבחוץ – בלינלי, פורבס, ברטנס, מילס, גיי.
לא רע בכלל.

בכל מקרה הספרס יהיו מלכי החצי מרחק השנה עם דרוזן את אולדריג'.

אסף
אסף
19 ביולי 2018 22:45

היי אם למרקוס הצליח לגדל אשכים העונה בספרס אצל פופ ומאנו גם דרוזדן יכול..

ליאור
ליאור
19 ביולי 2018 20:52

תודה מנחם. אם קוואי או בלי קוואי טורונטו בכיוון של ריבילד. קשה לי להאמין שאם מאמן חדש ושחקן שלא רצה לבוא יצליחו לחבר שם את כל החלקים. לעומת זאת הספרס אולי יהפכו לקבוצה שכיף יותר לראות – אולדרידג' ודרוזאן שילוב מעניין.

הפועל גזר
הפועל גזר
19 ביולי 2018 21:14

אוכל שרצים😵😰

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19 ביולי 2018 21:32

תודה רבה דוק, תודה לאל שזה נגמר.

חשבתי כל הזמן שזה ייגמר ברגע שקוואי יישב לדבר עם פופ, זה לא קרה.
על התרגיל המסריח שהוא עשה להם הלוואי שיתחרט כל הקריירה.
הספרס התחדשו והתרעננו, ואני מצפה בשקיקה לקראת העונה החדשה שלהם.

Avri
Avri
19 ביולי 2018 21:43

Smart signs a 52M four year deal with Boston

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
19 ביולי 2018 22:11
Reply to  Avri

עסקה סבירה ונכונה לשני הצדדים.

Avri
Avri
19 ביולי 2018 22:33

בהחלט.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19 ביולי 2018 23:02

1+

33&34
33&34
19 ביולי 2018 23:11

+1 . התבלין הנחוץ לקב' אלופה, ובוודאי יותר חשוב מרוזייר

Smiley
Smiley
20 ביולי 2018 1:00
Reply to  Avri

אז שנה הבאה זה ארווינג (עם הרצון לניקס) מול רוזייר?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20 ביולי 2018 9:44
Reply to  Avri

מהתחלה היה ברור שרוייס אהב מה שראה העונה ממרכוס וכשהבוס מוכן לשלם אם המס עבור השחקן שנלחם עבורו היה ברור שיעשו הרבה להחתים אותו אז בסוף כולם התפשרו. סמארט לא קיבל את ה 60-80 שרצה והסלטיקס לא את ה 40 שרצו לשלם. כולם יצאו מרוצים ונשאלת השאלה מה עושים עם אירווינג רוזייר ומוריס בסוף השנה או בפגרת האולסטאר. מקווה שיצליחו להחתים את קיירי על המקס וימצאו דרך להשאיר גם את רוזייר.

dan
dan
20 ביולי 2018 3:45

תודה על המעורב (ים)
בכל צ'יינה טאון רציני בעולם יש מדוזה, שלא לדבר על צ'יינה עצמה…

דרך אגב, טקסטורה של אטריות אורז וחסר טעם לחלוטין.

מכל הטריידים הפוטנציאלים דרוזן היה השחקן המוכח הכי טוב אז על פניו הספארס פעלו נכון.

טורונטו, מה יש להם להפסיד?
לגמר לא היו מגיעים, אז הם הימרו על הסיכוי שקוואי יפטר מהדוד הסוכן שלו במשך השנה הקרובה ויחתום במועדון שמתאים לאופי שלו – אין לא אישיות של סטאר בלייקרס

"מסי לא מגיע למשחק גדול"
"מסי לא מגיע למשחק גדול"
20 ביולי 2018 11:29

המשפט "מסי לא הגיע למונדיאל" מעולם לא היה מגוחך יותר.

משחק אחרון, ארגנטינה חייבת נצחון, נכנסת לפיגור שער. בחוץ.
מסי מבקיע שלושער, ומעלה את ארגנטינה לבדו למונדיאל.

זו *ההגדרה* של הגיע למשחק גדול, ולקח אותו לבדו. הרואי.

וזו ההגדרה של קלישאה, שלא בודקים אותה בכלל. אפשר לרדת על מסי, זה ספורט אופנתי, ועל כל אחד אפשר. רק לא צריך לעוות עובדות. במיוחד אתה.