אולי השאלה הגדולה ביותר של הקיץ הזה. קבוצה חדשה של לברון ג'יימס שלא נראית כמו קבוצת לברון ג'יימס טיפוסית – כזאת שמפוצצת בקלעים ועוד שחקן יוצר אחד לידו. אנחנו נראה את השחקן הגדול בדורו בתפקיד שונה. איך? התשובה בהמשך.
אחד הדברים הבולטים בסגל של הלייקרס הוא הכפילויות. לונזו בול וראז'ון רונדו די דומים בסגנון המשחק, כך גם קנטביוס קלדוול פופ וג'וש הארט וקייל קוזמה ומו וגנר. מה זה אומר לנו? שכנראה הלייקרס ישחקו באותה שיטה עם כמה חמישיות שונות. אם שחקן אחד במשחק חלש, או סתם פחות מסתדר, אפשר להביא מישהו אחר במקומו. לכן אין מקום ודאי בחמישייה לאף אחד חוץ מהאיש שזכה 4 פעמים באמ.וי.פי.
התפקיד של הרכז מעניין. לונזו מסר העונה 7.2 אסיסטים למשחק. רונדו 8.2. אין שחקן ששיחק ליד לברון ומסר יותר מ-6 אסיסטים למשחק. זה כנראה אומר לנו שג'יימס הולך להיות הרבה פחות פליימייקר, אחרי 2 שנים של 8.7 ו-9.1 אסיסטים למשחק בהתאמה. הוא היה כל ההתקפה של קליבלנד וכשהוא מתבגר הוא מעדיף לוותר על זה.
ג'יימס לא יברח עכשיו מהכדור ועדיין יהיו לו לא מעט אסיסטים. אנחנו נראה אותו משחק יותר בלי הכדור. הוא היה אחד מהחותכים לסל היעילים ביותר בליגה אשתקד, יודע לקלוע טוב ממסירה ויכול להיות שנראה מהלכים של רכז בפיק-נ'-רול איתו והמון חיתוכים מהצד החלש לסל. חיתוכים זה נכס משמעותי להתקפה של הלייקרס בהתחשב בפיזיות של לברון והאורך של ברנדון אינגרם. המשמעות של הרכז המסורתי היא בעצם התקפה שפחות תלויה בקינג. זה דבר מאוד בריא. כשההתקפה שלך יכולה לשרוד עם רכז זה אומר שלברון יכול לנוח, מה שלא קרה מאז 2014. אחרי שנה כל כך מעייפת (82 משחקי עונה סדירה, 22 מ-28 משחקי פלייאוף אפשריים. במצטבר בילה 2.7 יממות רצופות על הפרקט) זה הכרחי.
התפקיד של הארט ופופ יותר מובן. הם השחקנים שג'יימס רגיל אליהם לידו, אנשים שתפקידם בכוח הוא לרווח את המשחק ולקלוע שלשות פנויות. הארט שיחק דקות ארוכות בשנה שעברה כסמול פורוורד. הוא שיחק לא מעט ליד פופ (12 דקות בממוצע למשך 50 משחקים) וזה עבד. מאוד הגיוני שנראה את שניהם ביחד ליד לברון כפאוור פורוורד. סבי מיכאליוק, כוכב ליגת הקיץ, עוד שחקן שמתאים ליד לברון וקלע. הוא קולע טוב ומספיק ארוך בשביל להחליף על שחקני הגנה, לפחות על הנייר. יכול לפרוח בלייקרס הזאת.
הקו הקדמי של הלייקרס מאוד דליל. אין להם סנטר. ג'אבל מגי אולי יפתח אבל לא יכול לשחק יותר מרבע שעה למשחק לאורך עונה סדירה. קייל קוזמה ממש לא סנטר, איביצה זובאץ לא ברמה הזאת. יכול להיות שנראה אותם מנסים להביא סנטר בטרייד, כמו למשל טייסון צ'נדלר או קוסטה קופוס, אבל עד אז הם תקועים.
בכל אופן, לברון צריך לפתוח כפאוור פורוורד בגלל ברנדון אינגרם. אינגרם היה הדבר הכי קרוב לכוכב בלייקרס של 2017/18 והוא יכול ליצור לעצמו זריקה. מאוד הגיוני שבדקות בהן ג'יימס יהיה על הספסל הוא ישחק ולהפך.
השאלה היא איך הם ישחקו ביחד. קשה לי להאמין שיהיו הרבה מהלכים שבהם לברון יעמוד בצד ויחכה לכדור, לכן כנראה יהיו פחות חדירות של אינגרם. סביר שהוא יעבור לתפקיד משני יותר שהוא בעיקרו זריקות ממסירה ונקודות קלות במעבר. יכול להיות שזה יפגע במימוש הפוטנציאל שלו לאורך זמן, אבל הלייקרס יראו יותר טוב איתו. לכן הוא יפתח ליד ג'יימס. אינגרם לא מצטיין בבידודים ולא יהיו לו כאלה, אבל הוא גם לא צריך להיות רוברט קובינגטון שמחכה לכדור. השילוב ביניהם הוא אחד מהדברים המסקרנים ביותר בלייקרס של 2018/19, אם אינגרם יפתח שם את העונה.
אפילו אם לברון ישחק כפאוור פורוורד במשרה מלאה, עדיין אין קו קדמי. קייל קוזמה לא סנטר ולא שיחק בכלל כסנטר בשנה שעברה. הוא יקבל את הדקות שלו מהספסל, כנראה ליד לברון. יש גם את מייקל ביזלי, אבל הוא פאוור פורוורד נמוך וממש לא סנטר (שיזכה לדקות בזמן שלברון על הספסל). הרכב עם הארט, פופ, לברון, קוזמה וגבוה כלשהו יכול להיות הרכב שימושי לפרקים כשלברון והארט מנהלי המשחק, אבל הוא לא יהיה כזה נפוץ – יש סיבה לכך שהלייקרס הביאו שני ארכיטקטי התקפה מלבד מספר 23.
זאת אולי השאלה הבוערת ביותר. מגי שיחק ב-2 העונות הסדירות האחרונות 10 דקות למשחק. זובאץ שיחק 9.5 בעונה האחרונה. יהיה פה טרייד, אין פתרון אחרת הגנתית. קלינט קאפלה שחקן חופשי מוגבל ויוסטון לא תתן לו לעבור ללייקרס בשום מחיר, אין אף סנטר מעניין נוסף בחוץ. אולי לוקאס נוגירה, שנמחק מהרוטציה בשנה האחרונה בטורונטו, יכול להיות פתרון כסנטר שמחזיק הגנה ויודע לעשות תנועה בלי הכדור. אין כל כך ברירה מעבר, בעיקר בהגנה.
בובי
21 יול 2018 14:35:14מעניין בעיקר שאלת הסנטר
הגיוני ששנה הבאה הם ישחקו הרכבים עם לברון בתור סנטר והרכב פורוורדים שיכול להחליף בהגנה?
רועי ויינברג
21 יול 2018 15:58:25יכול להיות שיקרה, אבל רק סטיבנסון יכול להחליף לדעתי. קוזמה ממש לא שומר מדהים.
סכין בגב האומה
21 יול 2018 14:53:57סיקור מצויין. לגבי סנטר – אני מאמין שפורטלנד תהיה מאושרת לתת להם את לאונרד, אבל יש לו חוזה לשנתיים, אז אני לא יודע כמה הלייקרס ירצו את הגולם ב-8 ספרות הזה (אולי כחלק מטרייד על ליליארד).
עוד נקודה לגבי הסגל של הלייקרס – היתרון הגדול שנוצר מבחירות הדראפט המצויינות של לייקרס (הארט, קוזמה, ווגנר וכנראה שגם האוקראיני יהיה בסדר) זה שיש לך רול פליירס בחוזה סופר נח, כלומר סחורה מצויינת (אבל עם תאריך תפוגה לא רחוק) לטרייד. ללייקרס אין מספיק דקות ויוסייג' רייט לפתח את כולם, וגם אם היה לה, לא יהיה לה כסף להחזיק את כולם.
Ido
21 יול 2018 15:13:58אני צופה פיצוץ ומחנות. וותיקים מוך צעירים. ישחקו החברה של לברון ויש כאלו דלא יאההו את זה.
ChaiCo
21 יול 2018 15:19:33מצוין רועי.
באורלנדו יש יותר מידי גבוהים, אולי ווצ'ביץ' יכול להתאים, קשה לי להאמין שיביאו את ביומבו עם החוזה המופרך.
איך הלייקרס מבחינת שכר וגמישות בטריידים?
Mbk
21 יול 2018 15:22:31פוסט מוקדם מידיי
הלייקרס החתימו וטרנים ליד הצעירים
רונדו יכול להיות חונך מעולה לבול
הלייקרס יכולים לשחק גם סמול בול ,אם גרין יכול לשחק סנטר החמשייה האפקטיבית של הלייקרס עשויה להיות לברון קוזמה אינגרם בול/רונדו הארט/kcp
מגי שיחק 15 דקות כי הוגבל בגולדן סטייט
סטיבנסון ישחק בקונסטלציה הגנתית שיכולה להיות מעניינת
בכל מקרה מוקדם מאוד לקבוע איך זה יעבוד לפני שהיה גאמפ אחד
סכין בגב האומה
21 יול 2018 15:31:10בפעם האחרונה שמגי שיחק מעל 20 דקות זה היה 2011, אז להגיד שג"ס הגבילו לו את הדקות…
Mbk
21 יול 2018 16:56:27לא צריך אותו ליותר מזה
רועי ויינברג
21 יול 2018 15:59:35אני לא קובע כלום – רק מעריך מה נראה שנה הבאה כמו הפוסטים הקודמים. למגי אין סיבולת לשחק חצי שעה במשחק והוא היה פצוע כרוני לפני גולדן. גרין, אגב, מגן טבעת טוב מלברון, אבל זה הרכב שנראה שנה הבאה לא מעט
ד"ר רזי הופמן
21 יול 2018 17:49:11ממש לא ברור לי מדוע מתייחסים לרונדו כל כך לא יפה ובזלזול? במיוחד אחרי מה שראינו בפליאופים של השנתיים האחרונות…
רועי ויינברג
21 יול 2018 18:46:54בפלייאוף הוא סוס. בעונה הסדירה,לעומת זאת….
Mbk
21 יול 2018 19:13:58הוא לא קולע מ 3
וזה אנטי תזה לכדורסל העכשיווי
ד"ר רזי הופמן
21 יול 2018 19:26:25אוקיי הוא לא קלעי 3 טוב אבל הוא עושה את מי שסביבו טוב יותר וגה כל כך ברור….
אפלטון
21 יול 2018 15:34:01ממש לא רואה את זה עובד בקונסטלציה הנוכחית.
לברון הולך לקבל שיעור כואב לגבי עוצמת המערב
הייט אשברי
21 יול 2018 15:50:02איך ? זה לא יעבוד
אשך טמיר המקורי
22 יול 2018 17:28:46100+
שמייקל
21 יול 2018 15:59:22את עמדת הסנטר לדעתי יתפוס מו וואגנר, שחקן ורסטילי סוגי של סטראץ' 5, יש לו סייז(7 פוטר) ויש טוב מבחוץ, כמעט 40 אחוז מ-3 במישיגן וגם יכולת לייצר נק' בפוסט.
שמייקל
21 יול 2018 15:59:47יד טובה מבחוץ התכוונתי
רועי ויינברג
21 יול 2018 16:00:05יקבל צ'אנס, אבל היה מגן רע ברמת המכללות. באנ.בי.איי יחגגו עליו
שמייקל
21 יול 2018 16:18:58ראיתי קצת בליגת קיץ היה סביר בהגנה ויעבדו איתו אז אולי יהיה בסדר. חוסם גדול הוא לא
רועי ויינברג
21 יול 2018 17:09:31יש פער גדול בין ליגת הקיץ לנ.ב.א מהבחינה הזאת. נקווה שיהיה בסדק
אשך טמיר המקורי
21 יול 2018 21:05:07גועל נפש רועי לאחל פציעה לשחקן?! אפילו מנחם לא היה מאחל את זה לשחקני הלייקרס
רועי ויינברג
21 יול 2018 22:33:04התכוונתי לבסדר. מקלדת לא משהו
הערבי
21 יול 2018 17:16:15כנראה שלברון והליקרס התחייבו לצלם תוכנית מיצאות על הקבוצה ועדיף כמה שיותר דראמה.
במוסד לפיכוח נפש בל.א אין כל כך הרבה טיפוסים כאלו רק פורטלנד של שייד וראנדלוף יכולה להתחרות ברמת השיגעון הזאת
מג'ק ופלנקה שכחו שבקבוצת כדורסל צריך גם סנטר פותח.
בול ודנג לאורנלדו
וויציץ לאוגסטיין לליקרס
אורלנדו מקבלת רכז הליקרס מקבלת סנטר לשנה לנפתרת מדנג
ולדי קוגן
21 יול 2018 18:03:23בסוף הלייקרס כנראה יעשו סיבוב שני ויעופו שם מול ג"ס או יוסטון. פשוט נראה כמו שנת המתנה לפני הקיץ הבא. וחבל לשרוף שנה של לברון על כל הפסיכים שהם הביאו
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 יול 2018 19:43:08כל מילה בסלע
שמעון
21 יול 2018 18:18:33אל תדאגו להגנה של הלייקרס תאמינו לי שאף אחד לא הולך לשמור שם בעונה הסדירה. ראן אנד בלאגן
תומר השני
21 יול 2018 19:08:20תודה רועי על הניתוח המעניין שלך , נראה לי שהלייקרס יעשו עוד טריידים תוך כדי העונה ובניית הסגל עדיין לא הושלמה . הלייקרס צריכים עוד קלעי טוב מ-3 ועוד סנטר אני בטוח שמגיק עובד על זה .
רועי ויינברג
21 יול 2018 20:31:04מסכים. כמו ש"סכין בגב האומה" כתב בתגובה 2 יש להם מקבץ רול פליירס ויכול להיות שיהיה טרייד בשביל להביא כאלה, גם אם זה יהיה כואב (כמו לוותר על ג'וש הארט)
סכין בגב האומה
21 יול 2018 21:30:09מה שאתה ורועי אומרים בגדול זה שהם צריכים לתת את חבילה יפה שתכלול את לונזו, ולקבל בתמורה את לילארד ואת לאונרד (כחלק מהפיצוי) – מקבלים קלעי שלשות וסופר סטאר + גוף לשים בצבע ל-30 דקות.
בגדול אין לפורטלנד סיבה להסכים. מצד שני, אולי הסוויפ יושב להם יותר חזק בראש מאשר העונה הסדירה, והם מחליטים שקו אחורי של לילארד ומשולם לא יקח אותם לשומקום. לונזו שחקן הרבה פחות טוב, אבל הוא משלים להם קו אחורי הגיוני יותר. אם נותנים להם את אינגרם, בול ודנג (כדי לאזן את השכר) + בחירת דראפט זה נראה לי בטוטל טוב לשניהם.
מתן
21 יול 2018 23:34:48mor598748@gmail.com
מתן
21 יול 2018 23:36:48אסור לבטל אל אינגרם בתמורה לאף אחד הוא העתיד של הלייקרס
שמעון
22 יול 2018 06:37:22לונזו לא משלים ואף אחד לא יגע בו למעט מנגר רפה הבנה. בשום חבילה לא רוצים אותו. יש אינגרהם וקוזמה שחקנים הרבה יותר טובים עם פוטנציאל הרבה יותר גבוהה. נראה לך אני אתן את ליליארד על פאקן לונזו והארט. מעדיף להיקבר 4 שנים עם ליליארד ומקולום מאשר עם לונזו והארט
מנחם לס
21 יול 2018 19:08:38אף אחד לא יכול לנחש מה יקרה שם. זה יכול להיות שני הפכים – מצויין, ומביך. ויכול גם להיות בין לבין. זהו מקבץ השחקנים המוזר ביותר הזכור לי מאז שהגעתי לליגה הזאת ב-1961!
האווי לאסוף
21 יול 2018 21:02:31אחלה ניתוח, תודה
לא נראה לי שהם סיימו את העיצוב מחדש שלהם, בטח תהיה עוד איזו החתמה, גם אם רק רול פלייר
רפי רז
21 יול 2018 21:32:57לפי ליגת הקיץ נראה שהלייקרס התחזקו גם בדרזן פטרוביץ,
הלא הוא סבי מיכאליוק ,ובגלן רוז מחודש הלא הוא הארט…
sdasd
21 יול 2018 21:35:21חמישייה:
בול,קוד- פאוול, אינגרם,לברון , מגי (ישחק רבע ראשון)
ספסל: רונדו, הארט, סטיבנסון,ביזלי, קוזמה, ווגנר, זובאץ
הספסל הכי חזק בליגה!
לא ברור איך ביזלי יקבל דקות , לכן אני מעדיף שנראה הרבה חמישיות של סמול בול עם לברון, קוזמה או אינגרם בסנטר
sdasd
21 יול 2018 21:35:58לכן אני מעריך****
עופר
21 יול 2018 22:10:43לוקח לפניהם את רוזייר סמארט טייטום מוריס וויליאמס(ותייס ואוג'ילה וואנמייקר ויבסולה)
dfsds
21 יול 2018 21:42:52נראה גם חמישייה של אינגרם, הארט/בול, קוזמה, ביזלי, לברון.
חגי "התותח" ניסני
21 יול 2018 21:58:38תודה רועי.
גם אני משתייך לזרם שלא מצליח להבין איך זה אמור לעבוד מקצועית וחברתית.
יהיה יחסית די קל לקבץ את ההגנה מולם בהיעדר קלעים מוכחים. יכול להיות שאינגרם בול וקוזמה יצליחו להעלות את רמת הקליעה שלהם אבל כרגע זה פשוט לא מספיק. הגנתית קשה לי לראות אותם משחקים בסמול-בול. לתת ללברון לשחק 5 זה אומר לשחוק אותו – אחרי שנה שהוא גם ככה שמר בהילוך ראשון שני. יהיה להם מאוד קשה לצאת להתקפות מעבר – כל שחקן יהיה חייב לתת סגירות מצוינות בהיעדר סנטר, ובאופן כללי ההגנה שלהם לא בשמיים מבחינה אישית.
חברתית – גם אוהדיו הגדולים ביותר של לברון חייבים להודות שהוא משרה הרבה מאוד לחץ וחוסר נעימות לא חושב שזו סביבה טובה להתפתח בה עבור החבר'ה הצעירים.
דדי
21 יול 2018 22:11:38בול או רונדו יהיו תמיד על המגרש.
לברון יראה דקות בסנטר.
תהיה הרבה תנועה בהתקפה, הרבה משחק ריצה, והגנת חילופים.
לונזו, הארט/פופ, אינגראם, קוזמה, לברון בחלקים משמעותיים במשחק זה הרכב עם פוטנציאל בשמיים הגנתית והתקפית.
מה שבאמת חשוב זה המשך ההתקדמות של הצעירים.
בהתחשב במוסר העבודה הגבוה של כולם, זה נראה די וודאי.
היחידי שלא היה לו קיץ מלא לעבוד זה לונזו בגלל הברך, אבל אין שום ספק שגם הוא יתקדם.
רועי ויינברג
21 יול 2018 22:31:53מוסר העבודה יהיה משמעותי, השאלה אם יכוונו אותם לשחק ליד לברון או שיפתחו אותם כשחקנים. השיפור של אינגרם בהגנה יכול להיות מאוד משמעותי לדעתי.
סכין בגב האומה
22 יול 2018 00:44:11אולי מול בוסטון. נראה לך שמול ג'ואל אמביד או קאזינס לברון ישחק 5? הוא לא הגיע ללייקרס כדי להיות בדיחה.
Dor
22 יול 2018 08:40:16מוסר עבודה גבוה? ביזלי מגי וסטיבנסון? אחלה דוגמא אישית יש שם בלייקרס השנה. יש פוטנציאל של הרבה שחקנים מוכשרים אבל לא מעט בעיות ראש ואגו. אם רונדו לא ישיק במאני טיים הוא יעשה בלאגן ואני מהמר שתוך כמה חודשים האבא לבית בול יפתח גם את הפה. סטיבנסון יקבל דקות אבל מאחורי kcp אינגראם הארט וקוזמה וגם הוא לא יהיה רגוע. וולטון צעיר מידי בשביל לנהל את כל הגנון הזה + האגו של לברון. תוסיפו לזה את העומק במערב השנה ותקבלו שנה קשה ללייקרס. אולי לברון יצליח להפתיע גם הפעם ולסחוב את העגלה הזאת למעלה
קורא אדוק
21 יול 2018 22:19:55גולדן סטייט
יוסטון
אוקלהומה
יוטה
ניו אורלינס
דנוור
דאלאס
פורטלנד
סן אנטוניו
*****
רשימה חלקית של הקבוצות שיותר טובות מהלייקרס. מצב שלברון לא עושה פלייאוף?
דדי
21 יול 2018 22:24:35כנראה שמרוב קריאה לא נשאר לך זמן לראות נבא…
רועי ויינברג
21 יול 2018 22:29:51אין מצב שלברון ג'יימס לא יעשה פלייאוף. סיכוי קטן שבלי יתרון ביתיות, אם פתאום אוקלהומה/יוטה תתחבר והספרס יהיו ממש טובים, אבל הוא יההי בפלייאוף.
קורא אדוק
21 יול 2018 22:50:30אם זה נראה כמו קבוצה מבולגנת עם מאמן צעיר וחסר ניסיון, אז למה שהיא לא תשחק כמו קבוצה מבולגנת עם מאמן צעיר וחסר ניסיון. הסגל בטח עוד ישתנה, אבל אם זה ככה אז הם לא יותר טובים מאף אחת מהקבוצות ברשימה – והכל שאלה איך הדברים יתחברו.
סטיבנסון, רונדו, מגי, אבא של לונזו בול, ביזלי – והפאסיב אגרסיב של לברון. בסוף אלה בני אדם שמתחברים או שלא מתחברים – ולא שחקנים בפלייסטיישן עם דירוג שתוכנת מראש. יהיה מעניין
ברוך רובין
22 יול 2018 06:46:59לברון התקפית זה שיטת משחק שבלתי ניתן לעצירה, הוא כל כך טוב כל כך מוכשר יותר מהשאר שכל קבוצה הוא לוקח בקלות לטופ 5התקפית כל מה שצריך לשים חבורה של שחקנים שיודעת לקבור את הכדור מדאונטאון והוא יעשה את השאר . הגנתית הלייקרס כבר שנה שעברה הציגו הגנה מדהימה קקפ בול לברון אינגרם כולם שומרים איכותיים מאוד שיכולים להחליף מספר עמדות.
מתח ראית משחק בפעם האחרונה ששמת את דאלאס פורטלנד וסן אנטוניו לפניהם? אוקלוהמה זה בלוף ראינו את זה בעונה שעברה לא מגיעים רחוק כאשר ווסטברוק מוביל אותך ללא שיטת משחק.
sdasd
21 יול 2018 22:26:21מה הדיווחים לגבי לונזו בול חוץ מזה שהוא צפוי להיות כשיר לפתיחת האימונים הרשמיים? האם הוא עבד על הקליעה הקיץ? הוא שיפר אותה באיזושהי צורה?
רועי ויינברג
21 יול 2018 22:30:31הוא בזבז את כל הקיץ על החלמה מניתוח הברך, קצת כמו ג'ורג' קוסנטזה בפרק האחרון של העונה השמינית של סיינפלד (אחרי שאשתו מתה). לכן לא יודע כמה שיפור נראה אצלו
sdasd
21 יול 2018 22:57:30אבל את הניתוח הוא עשה רק לפני כמה ימים…
מה הוא עשה עד לפני כמה ימים? נח?!
Berch
21 יול 2018 22:56:08סקירה מצויינת. נקודת הסנטר שהעלית מעניינת מאד.
אולי ילכו על שיטת שלושת הנגרים שעבדה עם ג'ורדן 🙂
נאנסי
21 יול 2018 23:48:41בדקות שלא ילך אני ארצה לראות חמישייה של רונדו,סטיבנסון, לברון,ביזלי, מגי
Avri
22 יול 2018 00:31:06😵
רועי ויינברג
22 יול 2018 00:36:20meme team
האווי לאסוף
22 יול 2018 01:38:33אפשר להציע להם את רייס ג'וניור לחמישייה השנייה, בשביל שתהיה קצת יציבות מנטלית
פינקי
22 יול 2018 00:18:55במילותיו של המשורר הלאומי, סאבלימינל:
זה לא עולם זה בית משוגעים
כולם כאן שרוטים
מזימות תככים וריכולים
כולם כאן שרוטים
אין שום סיכוי שסגל שמכיל את רונדו סטיבנסון ביזלי מגי לברון ולבאר בול מסיים את העונה הזאת בלי פיצוץ משמעותי.
הם לא צריכים מאמן, הם צריכים פסיכולוג.
שמעון
22 יול 2018 06:41:08לגמרי. חיזוק עם גלן רייס והאוורד יכול להפוך אותם לקונטנדרית. שנה קשה מצפה לאוהדי לייקרס האופטימים השמים יהבם בלברון לבדו. אתם לא במזרח. זה המערב החזק אי פעם שהיה בליגה. למעט סקרמנטו אין שום נמושה אמיתית.
אוהד ס"א
22 יול 2018 10:12:03רועי, אין כמוך.
כשקראתי את הכותרת, רציתי לומר (כמו לכל פוסט שלך בסדרה הנהדרת הזאת): זה לא יילך!
אבל בכל זאת קראתי והחכמתי.
וממה שאני מסיק, יש כמה מסקנות חשובות:
– הקבוצה לא רעה בכלל.
ברור לחתולין שהם לא יהיו קונטנדרים השנה, אבל ידברו חזק בפליאוף.
ללברון, יש את היכולות לסחוב קבוצות גרועות יותר לאליפות המזפח.
אני בטוח שהוא יסחוב אותם לסיבוב שני או אפילו לגמר המערב
– מדובר בפרוייקט רב שנתי. כדי לתכנן לקחת טבעת בעוד שנה- שנתיים (וליצור שושלת). הצעירים צריכים עוד להשתפשף, חלקים שפחות יתחברו יוחלפו ברול פליירס שכן יתאימו יותר.
הסנטר החיוני יגיע.
מג'יק כבר אמר בדיוק מה התוכניות שלו
– אבל החשיבות הכי גדולה ממה שאני קורא, זה שלקאווי אין מה לחפש בלייקרס בעוד שנה. העמדות שלו פקוקות לחלוטין, וזה יהיה פשע להחליף אותם.
לברון יתחפר לו כ- PF, כשעמדות ה- SF עשירות ומגוונות.
למה ללייקרס ללכת לקאווי, כשהם צריכים חיית צבע ב- 5 (ועוד אולי SG איכותי)
מנחם לס
22 יול 2018 16:57:08הסידרה הזאת של רועי מלמדת שמילד שבגיל 10 מיניתי לסגן עורך האתר, ובתחילה הוא היה יותר אחראי על דברים שיהיו בסדר כמין 'אדמיניסטרטור', הוא הפך לאט-לאט לאיש כדורסל בעל ידע מעמיק שאני ממש נהנה לקרוא.בדיוק אותו תהליך עברתי עם ערן סורוקה.
רועי ויינברג
22 יול 2018 17:52:28תודה רבה, מעריך את זה מאוד
Wave bull
22 יול 2018 21:51:09רועי הוא הנסיך של הופס. ואפילו מככב בפודקאסט. זה הקטן גדול נולד
קוין ג'ונסון
22 יול 2018 23:42:59אני יודע רק דבר אחד – קוין לאב יקח ריבאונד הגנה וימסור כדור שחוצה את קיר האולם ועוד 2500 ק"מ עד לאלי-הופ של לברון בלוס אנג'לס
מונדיאל
22 יול 2018 23:53:25הבנו שאתה רוצה לשכב עם גברים. אולי די לדחוף את האג'נדה ההומוסקסואלית שלך לכל מקום? תשאיר בחדר המיטות. כמו את הקלף הישן והדביק של לאב שאתה מחזיק כבר שנים.
רודמן סטרייט
22 יול 2018 23:58:28מודיאל סומסום יצאת מגעיל
קוין ג'ונסון
22 יול 2018 23:59:10אני מבין שבעיניך משכב זכר זה סבבה, אז למה אתה מתייחס לזה בשליליות ומנסה לתקוף בעזרת זה ? לא יפה
מונדיאל
23 יול 2018 00:06:42אני? אתם מגעילים אותי. דוחפים לי לפנים את האהבה שלכם. מה אני אמור לספר לילדים שלי? שיש אנשים שאוהבים גברים רחוקים? איכס. למה אני צריך לראות את הגאווה שלך עם הקלף הדביק של לאב בכל מקום?
בשבילי רק משכב אונס עם נקבה שלא רוצה. עדיף כשהיא בת 3. שתבין בגיל צעיר שהיא רק מכונת ילודה לגזע הגברי הלבן החזק. כך אמר האיש שבשמיים.
יותר טוב, פרימיטיב?
יאללה תפנן כבר מהאתר ומהחיים האזרחיים. תמחוק את עצמך בשביל האנושות.
קוין ג'ונסון
23 יול 2018 00:17:31אתה רוצה שאשתוק, ומשתולל.
תנחש לבד כמה זה מדרבן אותי לעתיד להתבטא בדיונים של פוליטיקה וערכים.
רודמן סטרייט
23 יול 2018 00:18:16סומסום עוד פעם יצאת בריון בשקל להכריח את דעותיך מבלי שמוע את האחר, דקטטור כורסא עוד פעם מלכלכים על רופא שחי לפני מאות שנים שהמוסלמים היהודים ועוד כיבדו והעריכו עוד פעם מלכלכים על רופא שחי לפני מאות שנים שהמוסלמים היהודים ועוד כיבדו והעריכו , סומסום זה אתר שלם נגדך, תבין החוסר שפיות היא אצלך ולא אצל האחר
מונדיאל
23 יול 2018 00:24:46מי משתולל ומי רוצה שתשתוק?
בכבוד. תמשיך לקשקש. היחיד שמשתולל פה זה אתה בתגובות הפוליטיות המגוחכות שלך כשאתה מבין עד כמה הדעות שלך הופכות לא קיימות בעולם. תמשיך להגחיך את הצד שלך עד שאף אחד לא יקח אותך ברצינות. לטובת הצד שלך עדיף שאנשים כמוך לא יהיו. אבל אם אתה מתעקש להמשיך להיות הכי גרוע שההומפובים הגזענים יכולים להציע – פנן.
אל תדאג. אף אחד לא יקשיב לך יותר פה.
קוין ג'ונסון
23 יול 2018 00:39:16אני באמת לא מבין מה הקטע.
א) אם הדעות שלי כל כך מגוכחות ואף אחד לא מקשיב לי – אז מה אתה דואג ?תן לי לנבוח והשיירה תעבור.
ואם מישהו מקשיב לי – אז אולי הן לא כאלה מגוכחות ?
ב) אני יודע שלא תאמין לי אבל אני לא מנסה לשכנע אף אחד. בד"כ מנסה להגן אם אני רואה סוג של מתקפה על ה"צד שלי" לא כדי לשכנע אלא כדי להראות שזה צד לגיטימי. הרווח שלי הוא שכנראה תישאר בדעתך אבל תבין שהצד השני לא מפלצת. יש לו את הטעות הלגיטימית שלו. הוא מקסימום טיפש,לא רשע. חוץ מזה אני סתם אוהב להתפוצץ כשיושב לי על הלב. כמו כולם. אבל לא אישית אלא עניינית.
מונדיאל
23 יול 2018 00:51:11כי יש אנשים לגיטימיים בדעה "הרעה" שלך שלא מגיע להם היחסי ציבור שאתה מעביר אותם.
רק הוכחת שאתה והדעות שלך הן מאה אחוז רוע טהור ולא לגיטימיות בשום עולם אמיתי. כל הכבוד. לפני חשבתי שאתה אדם. אחרי שבוע שעבר הבנתי שאתה מפלצת.
קוין ג'ונסון
23 יול 2018 00:59:18טוב. אז לשיטתך אתה צודק שאתה נלחם ברוע. בהצלחה עם הסגנון אבל רק תדע שהסגנון לא מזיז לי כי אתה עושה את זה לשם מטרה טובה מבחינתך, "ההכרח לא יגונה ולא ישובח."
ואני אמשיך גם כן.
מונדיאל
23 יול 2018 01:22:00אם הדבר היחיד שעושה לך טוב בחיים הקשים והמשתנים האלו שמוחקים אותך ואת דעותך מבלי זכר זה להיות מפלצת – אז אתה אדם דפוק במיוחד.
מפלצת.
קוין ג'ונסון
23 יול 2018 01:32:08טוב.
אתה קורא לי מפלצת כי אני נגד משכב זכר.
האם אתה מאלה שחושבים שכל יחסי מין בעולם אפשריים אם יש הסכמה בין 2 הצדדים ואם באותה ציוויליזציה יש הסכמה שזה בסדר, או שיש קו אדום כלשהו ?
נגיד אם הבת שלך יבוא לבקר אותך עוד 30 שנה מאוסטרליה ותציג לפניך את הכבש שהיא התחתנה איתו, הוא יוזם את כל הפעילות המינית איתה והיא מסכימה,
האם תרגיש
א.אדישות ?
ב.חוסר נחת סובייקטיבי ?
ג. הרגשה פנימית עמוקה שאובייקטיבית זה דבר לא טוב אפילו כל אוסטרליה תגיד שמשכב בהמה זה לגיטימי ?
מונדיאל
23 יול 2018 01:42:43ענו לך על כל השאלות האלו ואיך אין קשר. אבל אתה בשלך. תהנה להתווכח עם אנשי קש, מפלצת.
קוין ג'ונסון
23 יול 2018 01:50:59תודה על הבמה והדירבון להצגת מפלצתיותי.
תקציר עתידי – אם אתה עונה ג, זה סימן שאתה לא מסכים עם ההנחה שכל יחסי מין לגיטימיים. יש חריגים.
ואז אני שואל – אז באיזה זכות אתה קורא לי מפלצת, הרי גם אתה מפלצת בדיוק כמוני. הרי הסכמת החברה איננה מדד לגיטימיות היחסים. זו מסקנה מתשובה ג, והיא תקפה גם לגבי משכב זכר לכן אין כאן איש קש. לשנינו יש קו אדום. אז שנינו מפלצות. או בני אדם.
או שתסביר לי למה הקו האדום שלך צודק יותר משלי.
אם אתה עונה ב,אעבור לתחומים אחרים.
אם אתה עונה א, כנל.
מונדיאל
23 יול 2018 01:58:58הסכמה, מפלצת. הסכמה. משהו שאין לך מושג בו.
לך תבנה אנשי קש אחרים, חלאה. אני לא פה כדי להתווכח איתך. רק כדי להזכיר לך ולאחרים שאתה מפלצת שלא קשור לעולם ושלא מייצג את הציבור שהוא טוען שהוא מייצג. רק את השקרנים שמרוויחים כסף על גבך. שקרנים כמו שפירו.
אתה יכול שוב לכתוב את כל המניפסט הדוחה ההומופובי גזעני שלך. לא אענה לך אליו. רק אחזור בכל מיני נקודות שונות כדי להזכיר לכולם במי מדובר.
נתראה בשמחות, מפלצת.
קוין ג'ונסון
23 יול 2018 02:22:28תודה על ההזדמנות להפיל אחרים בציפורני המפלצתיות.
"הסכמה" אתה אומר.
כלומר תשובה ב או א.
אתה תגיב להודעת בתך והכבש שלה באדישות או חוסר נוחות סובייקטיביים אך לא תתעלף.
הלאה, דוגמה הבאה.
נניח גם שבאוסטרליה יש הסכמה לקיים יחסי מין בפהרסיה. הסכמה, אמרנו. הנכדה שלך שולחת סלפי שלה עם הבת שלך מקיימת יחסים על ספסל ציבורי עם גבר והכבש מחכה בצד לתוכו.
טוב, אתה עונה לי – הסכמה זו הסכמה, אקבל את הסלפי בהכנעה. אולי גם אראה אותו לאשתי הסבתא.
הלאה.
מה לגבי קניבליזם ?
רגע, אתה צועק, איש קש !!!!
איך אתה קוין ג'ונסון טוען טיעון מגוחך שאני לא טוען אותו ?
תשובה:
אם יש מקרה אחר , דוגמה, שאתה אומר בה כך וכך.
והמסקנה מהדוגמה היא שאתה תומך בהנחת יסוד מסויימת.
וההנחה סותרת את השאלה המקורית.
אין כאן שום איש קש.
אני מדגים:
אתה טוען שמשכב זכר מותר. ומי שמתנגד מפלצת.
אני אומר:אתה בעצם טוען שהגבלות על סוגי יחסי מין הן קו אדום, ומשכב זכר זה רק פרט אחד שיוצא מתוך הטענה העקרונית שמאשימה המפלצתיות.
אם נימקתי נכון את דעתך,
אראה לך ,אולי, שאתה סותר את עצמך. סותר את הנימוק העקרוני שממנו נובעת טענתך.
לפעמים אתה מתחשב בהסכמה ציבורית ולפעמים לא.
טוב נחזור לקניבליזם.
מחר. יש לי עבודה וצריך לישון.
מבטיח לך שכל עוד יש לי כוח, כל פעם שתגיד מפלצת אציג עוד יותר את טיעוני המפלצתיים.
קוין ג'ונסון
23 יול 2018 02:29:42מנחם, אם אתה מתכוון לחסום אותי כי אני הורס לך את האתר רק תן לי התראה מראש אבל לא למייל הפיקטיבי, רק כאן. תודה חלילה טוב.
מונדיאל
23 יול 2018 03:23:16אתה גם עונה בשמי וגם לא עונה את התשובה שאמרתי ומגיב עליה. רמה חדשה של איש קש.
לא המשכתי לקרוא כי אין לי שום כוונה להתייחס אליך, מפלצת.
מונדיאל
23 יול 2018 03:24:10תיקון- אין לי כוונה להתווכח איתך, בטח אחרי החרטא שהוצאת פה בתגובה, מפלצת.
מונדיאל
23 יול 2018 03:26:43עכשיו גם הבנתי שאין לך שום מושג בכלל מה אומרת המילה הסכמה. אז תנחומי לאישתך שאתה בטח אונס כל פעם.
מפלצת.
אנס.
קוין ג'ונסון
23 יול 2018 08:09:05בוקר נפלא, שוב בתגובה ל"מפלצת" אני שמח לפרוס את משנתי , אני חושב שאתה בעצם מבקש ממני בסתר ליבך להפיץ את מעינותי החוצה, אחרת למה לך לגרום לי דירבון כה גדול ?
א) עניתי במקומך כי חשבתי שלא תענה לי, פירטתי אפשרויות א' ב' או ג'.
ב) אמרת "הסכמה", כלומר אתה תולה את תגובתך לבתך השוכבת עם הכבש בהסכמת האוכלוסיה. תשובתך היא ב' או א'. לא ג'.
ג) אתה אולי "לא המשכת לקרוא", אבל רבים התמימים כאן שנופלים לזרועותי המפלצתיות, ואחזור בעונג רב בשבילם על הנקודה:
1) מישהו מאשים אותי במפלצתיות כי אני מתנגד למשכב זכר.
2) איך אני עונה על זה ?
2.א) לא אנמק למה גילוי עריות של משכב זכר אסור, כי צריך הקדמות רבות להגדיר יחסי נפש-גוף, להגדיר נשמה, לבדוק את המטריאליזם, ועוד נושאים רבים. אין לי זמן.
2.ב) כן אניח שהכינוי "מפלצת" מתבסס על הנחה X. אביא מקרה אחר שמוכיח ש X לא נכון, מ.ש.ל. (הנחה X נופלת ולכן ההתקפה נופלת.)
3) X = אין זכות למישהו לשים קו אדום למעשה מיני כלשהו כל עוד חלק גדול מהחברה האנושית חושבת שזה בסדר. ומי ששם קו אדום הוא מפלצת. משכב זכר הוא דוגמה ליחסי מין. הוא פרט הנובע מהכלל X.
4) כדי ליצור את X נניח לצורך העניין שרוב החברה האנושית נותנת לגיטימציה למשכב בהמה. אפשר לקחת גם כדוגמה יחסי מין בציבור, יחסי אח ואחות, יחסי סבתא ונכד, יחסי סבתא וכבש, משפחה מרובת כבשים ובעלים. לצורך העניין מדובר במציאות שהאנושות מסכימה עליה.
6) אני עוד לא בטוח מה אתה אומר, האם אתה אומר שאם יש הסכמה על כל הדוגמאות במקרה 5, אתה תנהג לפי X, או שיש דברי םשתגיד "אפילו שיש הסכמה של חלק גדול מהחברה, אני אומר שמשהו שם אסור" ?
7) נ.ב – מה הקטע של ההסכמה ? ואם האנושות כולה תגיד לך שלהתחתן עם אשה שיש לה 2 שנים הפרש גיל ממך זה טאבו, פתאום תכפיף עצמך לאנושות ? אז מה אם רוב הדעות שמשהו אסור או מותר ? למה זה קובע לך, הן להיתר הן לאיסור ? בגלל שרוב הסיכוי שהם צודקים ? מה הקטע ?
רודמן סטרייט
23 יול 2018 00:24:23קוין בחייך, חבל על זמנך, בעוד אתה ורב הח'ברה כאן תורמים, סומסום נשאר עם זעם כעס תלונות בגלל תיסכול פנימי כואב בחייו, הוא תמיד יתרגז יכעס על משהו לשווא
קוין ג'ונסון
23 יול 2018 00:46:30תודה. סומסום כרגע מתנהג כמו מוישה אופניק. בפנים מסתתר קלף של קיפי רך !!!
רודמן סטרייט
23 יול 2018 00:57:49קוין כן קוראים אותך, אני בעד, עצה חשובה: עזוב את הלהטבים בתקופה זו עלולים לפרש אותך כמיושן, יודע שאינך נגדם, אך לא יבינוך, כמו שהמגיב איש לא התנגד לחוק על גילו עריות או קניבלים עלולים לא להבין ואף לצאת כנגד , וסומסום מונדיאל היה פעם בסדר, אולי ישוב למוטב
רודמן סטרייט
23 יול 2018 01:01:39שלא אעשה שיימינג חלילה, איש התכוון באמצע ויכוח לתת דוגמה, איש אינו בעד גילוי עריות עד כמה שהבנתי
רודמן סטרייט
23 יול 2018 01:06:25סומסום המפלצת כרגע אצלך בפנים טורפת ושודדת אותך, אתר שלם נגדה, קוין עוד איש טוב שנקלע לכעס הבלתימוצדק שלה
קוין ג'ונסון
23 יול 2018 01:33:33תודה. לפעמים אין לי כוח לשתוק. אבל הכל בסדר. כך גם הוא.
בובו
23 יול 2018 10:25:45זה לא מסובך
זכותו של כל אחד באשר הוא לעשות ככל העולה על רוחו כל עוד הוא לא פוגע באחר.
גם אם הוא מחליט לפגוע בעצמו.
קוין ג'ונסון
23 יול 2018 10:35:17אם כך,
א) 1. אם תראה מישהו עומד להתאבד, וידוע לך שאין לו קרובי משפחה שמכירים אותו. לא תעצור אותו ? חבר שלך במשרד אומר – "טוב, אני מתאבד עוד 2 דקות, בא אתן לך חפיפה על הנושאים שלי, א' ב' ג', הנה אני טוען את האקדח והולך לחניה. שלום." מה תגיד לו, "שלום" ותמשיך בחייך ?
2. אם תראה את אותו אדם עומד לעוור לעצמו עין אחת , לא תנסה לשכנע אותו להפסיק עם זה ?
ב) מעבר לשאלה אם תנסה להפסיק אותו. האם אין לחברה זכות למנוע תיקצוב תמיכה בכל תופעה שהיא ? נניח שהקניבלים מתאגדים בתל אביב ודורשים מהעירייה להתיר לפתוח מסעדה שתגיש בשר אדם של אנשים שתרמו את גופם לקניבליות. האם זכות תושבי העיר להתנגד לזה ? הרי הם לא פוגעים באף אחד.
אם בגן של הילד שלך יכניסו ספרים ותכני לימוד של דוגמאות "פינוקי מקיים יחסים עם אמא", כי זה הכי טבעי שיש וצריך לחנך את הילד מגיל קטן שטבעי זה טוב ואין מה להתבייש. האם אין זכות לחברה להתנגד לזה ?