מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.כמה חשובה היא ליגת הקיץ בלאס-וגאס (או ליגות הקיץ האחרות)?

מה בדיוק היא מטרת ליגת הקיץ בלאס ווגאס?

אני משער שחשיבותה היא לראות כיצד נבחרי הדראפט משחקים ומסתדרים במסגרת מקצוענית. בין כל הרוקיס וכל השחקנים הצעירים מסתננים גם כמה מקצוענים יותר ותיקים (שחקנים אחרי שתי עונות מקס. בליגה), ושחקני ליגת G – אם אחרי פציעה או סתם רוצים להראות דברים שהמאמנים החמיצו – שחקנים שלא ניבחרו בדראפט והם רוצים להוכיח לכולם כמה הם טעו.

ליגת הקיץ הגדולה והחשובה מכולן היא זאת שבלאס וגאס. העונה כל 30 הקבוצות השתתפו בה. כל קבוצה משחקת לפחות 5 משחקים, ואלה שמגיעות עד הגמר משחקות 8 משחקים.  רק ב-2004 היו בלאס וגאס רק 6 קסוצות ששיחקו 13 משחקים. עד כדי כך גדלה והתפתחה הליגה. הליגה המשמעותית השנייהמתקיימת יוטה. הליגה שהתקיימה באורלנדו לא קיימת יותר.

כל המי ומה נמצאים שם: מנכ"לים, סוכנים, מאמנים. חותמים שם דילים; מתכננים דילים; עושים דילים 'ל תנאי', קונים ומוכרים שחקני כדורסל. כוכבי NBA מופיעים שם לראות ולהיראות, להריח ולרחרח, לעשות הכרה עם צעירים חדשים, וסתם להרוג קצת זמן משך היום לפני שקופצים להפסיד כמה אלפיות בקזינו. העונה נראו שם יום אחד דיאנדרה גרין, קווין דוראנט, טיירוס ג'ונס, דמיאן לילארד, ווילי קאולי-סטיין, ורג'י ג'קסון. השנה הגיעו גם בקשות משחקנים ינלאומיים לשחק, וכנראה נראה אותם בעתיד.

ליגת הקיץ היא ראשית ואחרית SHOWCASE. אבל מאמנים מנסים להכניס לראשי שחקנים שוב ושוב שאיסוליישיון הוא לא מה שמחפשים כאן. מאחר וזאת יותר 'הצגה'. מ-'משחק', אסיסט טוב, מסירה מעולה, ריבאונד יוצא מין הכלל – עשויים לעשות רושם יותר מדאנק עם 360.

אולי טוב שבחרו בלאס וגאס במקום לליגת הקיץ הגדולה ביותר כי העיר היא עיר השעשועים וההימורים. בליגת הקיץ פקטור  ההימורים אינו קריטי כי שחקן כטריי יאנג שהתחיל איום ונורא הוא עדיין שחקן שניבחר חמישי וזה שם אותו בדרגת שכר קבועה, באם עשו עליו שגיאה או לא. אבל ישנם שחקנים רבים שהם עדיין ללא חוזה, וה-NBA עדיין פתוחה לשחקנים.

אז אפילו אם משחקי ליגת הקיץ הם כמו משחק קובייה או רולטה, והדיעות שמאמנים ומנכ"לים מאכסנים במוחם הם רק משהו זמני שניתן לשינוי, אם כי ישנם והיו מקרים של שחקנים בלתי ידועים שהגיעו וכבשו את ליגת הקיץ, וכתוצאה זכו לחוזים. אבל לי נראה שהזוכים הגדולים של ליגות הקיץ הם שחקני השנה השנייה שבשנת הרוקי לא קיבלו ממש צ'אנס, ובליגת הקיץ הם פקחו את עיני המנכ"לים שלהם ומאמניהם, ואני בטוח שהם יהיו הנהנים ביותר מכ[עלייה משמעותית בדקותיהם. דוגמאות לא חסרות. שחקני השנה השנייה האלה היו מצויינים עד עכשיו בלאס וגאס והם 'הזוכים הגדולים' – אייזיק ג'ונתן, ג'ון קולינס, הארי גיילס,  ג'אש הארט, דריק ווייט, ואנטוניו בליקני.

שחקנים לוקחים צ'אנס מסויים כשהם משחקים בליגת הקיץ. קחו לדוגמא את טריי יאנג מההאקס: ביוטה הוא לא פגע, וגם בלאס וגאס אנשים החלו לשאול אם הוא לא היה 'השגיאה הגדולה'. Atrocious shot selection" אמר מאמן מערבי אחד.. “Just too small, אמר מנכ"ל שני. אבל אז משחק גדול אחד (עם 9 מ-20 ממרקים שרק סטפן קרי זורק מהם) החזיר אותו לראש הכותרות. לוקה דונצ'יק סרב לשחק עד שחוזהו לא נחתם ונישלם ביום רביעי (לפני שלושה ימים). אולי הוא ידע גם שבגלל המוניטין שלו האמריקאים הצעירים ינסו להראות שווניל אירופאי לא יבוא למדינה שלהם וינצח אותם במשחק שלהם, ולכן ישמרו עליו אחרת – יותר הדוק וביותר פראות, אז למה לקחת צ'אנס?

אלה הדו"חות על כמה מהשחקנים המעניינים ביותר:

דיאדרה איטון, סנטר, פיניקס

אין ספק שבחירת הדראפט הראשונה הוא המפלצת הפיזית הדומיננטית מכיתת 2018. כוחו, זריזותו, וגודלו היו ללא אח וריע בלאס וגאס. ה-2.14 מ' וה-120 ק"ג שלו מותאמים בסימטריה מושלמת ממש. השאלה היחידה שנותרה היא כיצד הוא מגן כי בלאס וגאס הוא לא היה צריך להגן על אף אחד באופן ממשי. אז אני מרגיע את השואלים: אם הוא יתבקש, ויצטרך להגן, הוא יהפוך גם למפלצת הגנה.

מרווין באגלי III, פורוורד, סקרמנטו קינגס

מרווין – 2.09 מ' – הוא בעיקרו שחקן התקפה. רוב הפאור-פורוורדים הגדולים היו ידועים בגלל חיציהם יותר מאשר קרשיהם, אבל קומבינציה של השניים היא כמובן הטובה ביותר. אז שחקן דוק זה עבר את המבחן ההתקפי בהצלחה, והוא היה 'בסדר' בהגנה, אבל דבר אחד התגלה בלאס ווגאס והוא שייתכן והוא לא הביג-מן הטוב ביותר שהגיע מדוק לכיתת הרוקיס הזאת.

ג'רן ג'קסון, פורוורד, ממפיס

ביוטה ה-2.10 מ' הזה קלע יותר טוב מטוב. 'טוב מאד' הן המילים לתאר את קליעותיו. בלאס וגאס הוא ירד ל-'טוב', ואפילו ל'כמעט טוב'. אבל הוא הוכיח שהוא סטרץ' ביג-מן שמסוגל להגן על הטבעת ולקבור את הטריי כשצריך. אבל כמו שכתבנו לפני הדראפט – כאן יש מקום רב לגדילה (הכוונה היא לא לפיזית) ופיתוח.

מוחמד במבה, סנטר, אורלנדו

בואו אגיד לכם מה קרה ברגע מסויים בלאס וגאס שאולי יסביר את מי ומה אורללנדו קיבלה: במשחק נגד פיניקס ביום שני בערב הכדור הגיע לאייטון בפוסט. הוא עשה BUMP למגן, והיה מוכן לקלוע כשפתאום גילה שהמגן היה במבה. אייטון שינה דעתו ובמקום להסתכן בנסיון קליעה, וחסימה, הוא העדיף להוציא כדור החוצה. בזה סיימנו את הדיון על משחק ההגנה שלו. משחק ההתקפה? הוא זקוק לפלנטי אוף וורק, אם אתם יורדים לסוף דעתי.

וונדל קרטר, סנטר, שיקגו בולס

שאלון בלתי רשמי שנערך בין מאמנים, מנכ"לים, וסוכנים בלאס וגאס שפורסם בכמה אתרים (אני מצאתיו ב-יארדברקר), בחר בקרטר (2.11 מ')  כ"השחקן השני המרשים מכולם בלאס וגאס" (קווין נוקס היה הראשון). ההשוואות כולן מצביעות על תאום לאל הורפורד. הוא מגן מצויין, קלעי טוב מאד, ואחד משחקני הדראפט הפקחים ביותר. אליו התכוונו כשאמרו שלקינגס יש רק את הביג-מן השני בטיבו מ'דוק'.

קווין נוקס, פורוורד, ניו יורק

פשוט, וישר לעניין, קווין נוקס (2.06 מ') היה הקלעי הטוב ביותר בלאס ווגאס, המגן הטוב ביותר, והשחקן הטוב ביותר מבין הרוקיס.

שי גילגיאוס-אלכסנדר, פוינט גארד, קליפרס

חברו לקבוצה של נוקס בקנטקי השתפר ממשחק למשחק בוגאס, עד ששיחק כדורסל טוב מאד. התאור של משחקו הוא "SMOOTH", והערמומיות בהתקפה ובקליעה שלו תוארו כ-"SNEAKY". הרבה מאלה שחזו בו טוענים שתוך זמן קצר הוא יצוף מעל כל הפוינט גארדים של 2018 כטוב ביותר מכולם.

גרייסון אלן, גארד, יוטה

כל הדיווחים וכל הדו"חות והפרסומות עליו דייקו ב-100%: שחקן (1.95 מ') שהוא טוטאלי מעצבן ומרגיז העושה מהלכים טובים וחכמים. הוא יעזור ליוטה מאד, כבר מההתחלה – אם כך יירצו. וכשצריך, הוא לא חושש להשליך את הטריי. הוא ייכנס תחת העור של רבים משחקני ה-NBA ויהיה מוכן לכל קללה או מהלומה כי הוא יחזיר בזאג על כל זיג.

טרבון בלוייט, גארד, ניו אורלינס

ה-1.97 מ' הזה מקסווייר היה השחקן הטוב ביותר מאלה שלא היו בדראפט, וגם מרוב הגארדים שכן ניבחרו בדראפט!

2. שבאז נפייר סיכם על שנתיים עם הנטס

שבאז נפייר הוא מיוקון. שבאז נפייר הוא אחלה פוינט גארד. הוא הגיע בזמן להחליף את ג'רמי לין שהועבר להאוקס. הוא הפך לשחקן חופשי אחרי שפורטלנד סירבה להציע לו QUALIFYING OFFER וכך הוא הפך לשחקן חופשי UNRESTRICTED.
להזכירכם, ההיט בחרה בו מס' 24 בדראפט של 2014 אחרי שהוא ניבחר ל-MVP של הפיינל-פור בעונה שיוקון לקחה את אליפות המכללות..

המניות שלו עלו השמיימה כשלברון – כמה חודשים לפני שעזב לקאבס – היה אחד מהתומכים הגדולים ביותר שלו והוא כנראה השפיע מאד על בחירתו ע"י ההיט כשלברון אמר לפני הבחירה  "No way u take another PG in the lottery before Napier. ואח"כ – שזה "יהיה חלום לשחק עם PG כמו שבאז"

כל הכבוד לנטס: הם מצאו UNDER THE RADAR PG כמו שאומרים החברים שלי מתל חנן, שיודע למסור ומסוגל לקלוע מכל מרחק!

 

3. היט מחפשת ב-FULL AGGRESSION טרייד על ווייטסייד

מיאמי הרלד מדווח שאחרי עונה של UPS AND DOWN, שהדברים המעצבנים בה ביותר היו הטענות והמענות שלך חסן ווייטסייד, והפציעות המדומות והלא מדומות שלו, לפט ריילי (ואיתו כל החלונות הגבוהים כולל אריק ספואלסטרה!) נימאס מהצעיר הבכיין הזה (\https://www.miamiherald.com/sports/spt-columns-blogs/barry-jackson/article213928059.html) והם החליטו להתחיל במבצע "טרייד ווייטסייד" באופן אגרסיבי ביותר כשהחלטתם להיפטר ממנו היא סופית.

הבעייה? אף אחד לא יסכים לטרייד ללא ביי-אאוט די רציני של מיאמי היט כי מי יסכים לקחת שחקן שהעונה משכורתו היא 24.4 מיליון ובעונה הבאה 27.1 מיליון? מיאמי היט תקועים איתו אלא אם כן מיקי אריסון מוכן לפתוח את כיסו.

(אגב, סתם שאלה: האם הוא היהודי העשיר בעולם עם ה-NET WORTH שלו של 7.8 מיליארד דולארים?)

4. סתם יום של חול

 

ביום חמישי, ה-12 ביולי, ביקרו באתר 6.2 אלפי כניסות, שזה מספר גדול מאד לעונת המלפפונים. (גוגלס אנליטיקס לא מפרט עשרות, רק מאות, ז"א בין 6,200 ל-6,299 כניסות), וכל כניסה בממוצע היתה למשך 6.8 דקות.

זה המספר המעיק – 6.8 דקות. זהו?  'המעורב' שלי ועוד איזה 4-5 פוסטים ואיזה ג'ו-שמו ברוב טובו וכבודו מעניק לנו פחות מ-7 דקות דפוקות מיומו העסוק? מה הוא עושה? מסתכל רק על התמונות?

 

5. כיצד אפריקה העלתה את צרפת לגמר המונדיאל

ההסבר המלא ב- https://bleacherreport.com/articles/2785862-why-france-are-carrying-africas-hopes-in-the-world-cup-final

6. קווין לאב מברך את פריי עם בדיחה על חשבון הקינג, והמבין יבין!

 

 

 

 

7. מישהו הציץ וגנב את תמונות תלבושת הלייקרס החדשה

*
הלייקרס מנסים לעורר BUZZ חדש בטינזלטאון, ואם אפשר – גם מעבר לגבולות העיר של ה'דודג'רס. הם לא יכולים לעשות זאת עם כדורסל או עם כדורסלנים (מלבד בשקטין), אז הם מנסים עם מוקיונים כמו לאנס סטפנסון, ועכשיו עם מדים חדשים.
*
זאת היתה החלטתו של מג'יק לשכוח מהעבר ולהתחיל הכל מחדש ( אני מקווה שמג'יק חיים של מומי לא התכוון לשכוח גם מהשואו-טיים וארבעת האליפויות שלו).
*
לעשות מסיפור ארוך ומשעמם סיפור קצר ומשעמם, הלייקרס יצאו עם ההודעה הזאת שהיבזיקה מכל חור בטינזלטאון, מ-EL MONTE ועד GLENDALE, ומ-DOWNWEY ועד ALHAMBRA.
*
הנה מה שהבזיק:
*

 

View image on Twitter
מה קרה? מישהו גילה את המדים החדשים לסושיאל מדיה, וכרגיל, אכזבה טוטאלית: אותה גברת באותה אדרת. אותן גופיות מכוערות ישנות (מה חדש בהן?) שאפילו כסמרטוטי רצפה לא הייתי מרשה לזקנה להשתמש בהם.

הלייקרס דיברו על "NEW DESIGN" ו-"NEW LOOK", ובמקום זה נקבל את אותם צבעים מגעילים ואותן אותיות מכוערות כמו ב-50 השנים האחרונות.

 

 

These could be the Lakers' new uniforms for the 18-19 season (via @sportslogosnet & @conradburry).

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 79 תגובות

  1. "לברון רוצה לשחק בפוסט, לברון רוצה לשחק אוף דה בול. הכל טוב ויפה, אבל מה בדיוק אמור למנוע מהיריבה לשמור עם כל החמישיה על לברון? מי בלייקרס אמור לפתוח את הפוסט ולקלוע שלשות? כנראה שלברון רוצה להוכיח שהמזרח לא כזה חלש, ושגם במערב הוא יכול לקחת קבוצה לבד לפלייאוף."

    לקחתי את הציטוט של "הכדור הכתום" יופי של סיכום לגבי השנה שמחכה ללייקרס עם הפלולית ,זה הולך להיות פאן פאן

  2. נאפייר נתן אחלה עונה בבלייזרס כגיבוי לליליארד ומקולום. לדעתי הם היו צריכים להשאיר אותו.
    בכל מקרה יש לו סיכוי טוב יותר לדקות בברוקלין – החתמה מאוד טובה שלהם. הדיבורים עליו הם של שחקן שקורע את עצמו בעבודה ומקצוען.

    אולי ההוקס יסכימו להמר על ויוטסייד תמורת שרודר (אם כי דרגיץ' כרגע ה-PG במיאמי). וויטסייד מלכתחילה קיבל את החוזה שלו על הייפ מוגזם והיה ברור שהוא לא שחקן שאפשר לבנות סביבו קבוצה.

    בצרפת יש הרבה שחקנים אפריקאים, זכר לשלטון הקולוניאלי ביבשת. הצרפתים עדיין שולטים שם מאחורי הקלעים בהרבה מהמדינות.

      1. חן חן.

        אני אפרגן לך בחזרה במידע חדש לגבי הקבוצה שלך – הם הולכים על דראגיץ' בקיץ הבא.

        היו רוצים כבר עכשיו אם היה אפשר כי ההנחה היא שריילי לא מעוניין לשלם לו חוזה גדול חדש, אבל כל מה שהם מעוניינים להציע זה כריס ודאדלי, אז אני מניח שיצטרכו להתאזר בסבלנות.

        למרות שאם זה נכון לגבי ריילי אז אולי הוא יחפש להטריד אותו עוד קודם בלי קשר לפניקס.

        1. אני כבר הצעתי את זה. מעדיף מאד עכשיו. כי אני לא יודע איך תתנהל ההתקפה כשיש כל כך הרבה שחקנים שצריכים את הכדור ואף עושה משחק .

  3. נראה לי באןביאיי עלו על שיטת טביב. חוזים לעונה אחת. השחקנים תמיד יתאמצו ויתנו הכל וכל פעם יחדשו לעונה :). נראה לי שהופקו לקחים משוד הברינקס הגדול ב2016 עם חוזים של 120 מיליון ל5 שנים לכל מיני נגרים.

    1. זה עניין מאד לוקאלי לעונה הנוכחית. היו המון שחקנים ומעט מקום מתחת לתקרת השכר. התוצאה היא שחקנים שנאלצים לחתום על חוזים נמוכים לרוב במחיר מציאה. מצד שני הקבוצות מנסות לשמור על גמישות לקראת הקיץ הבא.

  4. מה קורה עם קאפלה? בדרך לגולדן סטייט גם בשכר מינימום? או לליקרס ב5 מיליון? היתכן שאינו מקבל את הסכומים שהוא חושב שמגיע לו? משאיות הברינקס שינו מסלול כמו אצל איזייה?

    1. שמעון, קאפלה ישחק העונה (עם דגש על העונה) רק ביוסטון.
      אני מניח ששני הצדדים יגיעו להסכם שמקובל עליהן ונראה בסוף חוזה ארוך טווח. אם לא קאפלה הוא שחקן חופשי מוגבל לכן מכיוון שאין כמעט קבוצה שיכולה להציע לו מה שהוא רוצה לא יחתום על אף התעה שיקבל. אם לא תגיע הסכמה עם הרוקטס הוא ישחק על הקוואליפיינג אופר העונה ויהיה שחקן חופשי בעונה הבאה.

      1. סתם בדיחה. יוסטון עושים לו איינג לסמארט חח. נראה לי שנה הבאה או עוד שנתיים תררת השכר אמורה לקפוץ ל122 מיליון ואז יהיה עוד שוד ברינקס גדול. כרגע משאיות הברינקס רק מתמלאות וטרם יצאו לדרך.

        1. מה שצפוי כרגע הוא קפיצה לסביבות 108 בעונה שאחרי הנוכחית. שנה אחרי לא צפויה עלייה משמעותית ובעונה אחריה צפוייה קפיצה נוספת לסביבות 116. כאמור הכל הערכות שיכולות להשתנות.

    2. כרגע המצב עם קפלה הוא שיוסטון הציעו לו משהו קצת פחות מ100 מליון ל5 שנים והוא רוצה 100 מליון ל 4 שנים.
      יוסטון רוצה אותו בסביבות 18 גג 20 מיליון לעונה, הוא רוצה 25 לעונה (מקסימום).
      אני מאמין ומקווה שיגיעו בסוף למספר של יוסטון כי באמת שהוא לא שחקן של 25 מיליון וגם שנה הבאה לא רואה קבוצה שתציע לו סכומים כאלו.
      במקרה הגרוע הוא ישחק עוד עונה ויעזוב, וזו תהיה טעות ענקית מצידו. מדהים כמות השחקנים שלא מבינים שהם נראים כל כך טוב בזכות המערכת ובזכות הארדן, וכל פעם נופלים מחדש.

      1. לא מבין את האגו של השחקנים שמונע מהם לחתום על 20 מיליון לשנה כי הם רוצים 25.

        יש לו הצעה לפאקינג 100 מיליון דולר לחמש שנים, אם הוא לא חותם הוא טמבל שבטמבלים. כדי להרוויח 25% יותר ממה שהוצע לו, הוא הולך להסתכן שנה שלמה בה הוא יכול להיפצע או שיוסטון יפלו לאיזה מקום 7 וכך גם ההצעות שיקבל שנה הבאה יצנחו.

        תחשבו על זה ככה, השתתפתם בטורניר פוקר מרובה משתתפים, נשארו 5 שחקנים הפרס הראשון הוא 125 מיליון, השני 100, השלישי 75, הרביעי 50, הפרס החמישי – 2 מיליון רק. כמות הציפים מחולקת שווה בשווה פחות או יותר, לכם יש קצת יותר מהממוצע, בעוד שיש שחקן שבדיוק לקח יד גדולה והוא מוביל על כולם (פול). עכשיו מציעים לכם עסקה, להפסיק את הטורניר עכשיו כאשר אתם זוכים בפרס של מקום שני, או להמשיך את הטורניר ויש לכם סיכוי לזכות בראשון אך גם להתדרדר לחמישי (פציעה וחוזה מינימום)..

        אני בלי לחשוב פעמיים לוקח את ה-100 מיליון.

        1. אני ואתה ברור אבל השאלה זה אם היה לנו 100 מיליון דולר כבר בכיס ואז משחקים פוקר וזה גם לא פוקר אלא היכולת שלו היית הולך על זה.

          אם היית יודע שמחכה לך קבוצה כמו הניקס שצמאה למשהו ומחכה לפזר כסף ותהילה.

          באטלר לא מאמין במיניסוטה, הוא כנראה עפי השמועות רוצה ניקס.

          1. הוא לא יכול לדעת שקבוצה תחכה לו כי הוא לא יכול לדעת שהוא לא ייפצע, זה בדיוק הפואנטה שלי שאתה מפספס, האם הסיכון שיפצע שווה לו לסרב ל-100 מיליון ב-5 שנים

  5. תודה רבה מנחם.
    בעניין וויטסייד – חתיכת חוזה… נראה לי שהוא ישאר איתם עונה נוספת ואם זה לא יסתדר בשנה הבאה יבדקו טרייד או ביי אאוט.
    בעניין הכניסות – האם המספר משקף מספר כניסות, או את מספר הגולשים שנכנסו? אם זה הראשון יתכן שיש גולשים שנכנסים מספר פעמים ביום, כל פעם למספר דקות. אם זה השני אולי צריך להחזיר את מומי והתמונות החביבות עליו… 😉

  6. תודה מנחם, עידכון מעולה.
    ליגת הקיץ זה באמת משהו תמוה. יש כאלה שאומרים שזה גובל בניצול וגניבת דעת של השחקנים שמגיעים מעבר לים לשחק באשליה שיכול להיות שיבחרו בהם.

    דוסון עושה עבודה טובה השנה אבל ברוקלין מצד שני לא שווים הרבה אז איך נדע…

  7. יהיה מעניין לקרוא טור על כמה לא מוכרים שהצליחו להשתחל ל NBA דרך ליגות הקיץ ולהיות שחקנים לגיטימים.
    בקשר לכניסות לאתר אתה צריך להבין שיש מכורים (כמוני) שלפעמים, הרבה פעמים בשבת, אחרי שקראתי כבר הכל אני נכנס כל חצי שעה לאתר, בודק אם יש משהו חדש שלא קראתי… אולי אפילו מתחבא מתחת לשורה הראשונה….
    ברוב המקרים אין חדש. זה מוריד את הממוצע קשות אבל אני לא מצליח להיגמלללללל !!!!!!
    אחלה מעורב 🙂

      1. 💯+ יש לו מזל שפגש את "Karim" ולא אותי. לא הייתי משחרר אותו בלי שיחה נוקבת בארבע עיניים. זה המינימום שוא חייב לי אחרי שנה מורטת עצבים וקיץ של רפרושים אינסופיים.

  8. מנחם, המספר של הדקות בגוגל אנליטיקס לא בטוח מדוייק כי הרבה פעמים את הדף האחרון לא מחושב (אלא אם כן מי שמקנפג את גוגל אנליטקס עושה כל מיני דברים שיספןר)
    וכמו שמישהו כתב למעלה, זה כנראה כניסה ממוצעת, כלומר מישהו נכנס כמה פעמים ביום כל פעם ל7 דקות.
    ושיםתלב אם אתה מסתכל על היוניקים או המספר הכללי בכל אחד מהמספרים האלו.

  9. למיטב ידיעתי דונציץ לא משחק בליגת הקיץ בהחלטה משותפת עם הקבוצה על מנת שינוח כי היתה לו עונה סופר ארוכה בה שיחק את אותה כמות משחקים ודקות כמו שחקן אן בי איי מוביל..

    1. בעיני זה הזוי שישחק בליגת קיץ אחרי ששיחק במעמדים של אליפות אירופה, ליגה ספרדית וליגת האלופות

        1. אני חושב שלפחות בהתחלה זה עדיין יהיה שדניס סמית שיהיה הגו טו גאי במצבים כאלה לפחות עד שלוקה יראה מצה הוא יודע

  10. תודה על המעורב מנחם . קווין נוקס הוא פשוט בינגו עצום לניקס ואם השילוב בינו לבין פיזדייל יעבוד, לניקרבוקס יש עתיד וורוד. יקח קצת זמן לראות מה באגלי שווה, בליגת קיץ הוא לא הרשים. שיקגו נראית כמו קבוצה סופר מסקרנת עם התוספות של קרטר ופארקר.

  11. תודה על המעורב.
    שלא יבטלו את ליגת הקיץ, יש שחקנים ישראלים שהשבוע הזה מחזיק להם את התקוות במשך שנה שלמה..
    בנוגע לכניסות לאתר, אני עם ברץ. אני נכנס המון פעמים ביום, כך שאולי אני מעלה את מספר הכניסות, אבל בטח מצמצם את מס' הדקות

  12. תודה על המעורב דוק. מדהים כמה קבוצות מחתימות על חוזים לשנה אחת במחשבה שבקיץ הבא יביאו את המכה. כמה מאוכזבים יהיו בקיץ הבא, גג 3-4 קבוצות ישיגו מה שהן רוצות והשאר יסתפקו בשאריות.

  13. לגבי הכניסות:
    אני נכנס מספר פעמים ביום לראות אם יש משהו חדש. בהתחלה אם זה משהו חדש אז אני קורא ואם אין משהו חדש אז אני קורא אולי קצת תגובות ויוצא. זה יכול להסביר את ממוצע הדקות הנמוך שלי ושל עוד הרבה אנשים כאן שאני מניח שעושים כמוני

  14. טוב, עכשיו שהמונדיאל התמוסס לו ובמקומו יחזרו 50 הגרסאות השונות של סומסום, אפשר לחזור לכדורסל.
    הגנה עצמית זה דבר חשוב. דברים רעים יכולים לקרות בכל מקום. ובדרך כלל אם כבר להגן על עצמך, אז עדיף בעזרת חפץ זר, כי ככה יש פחות סיכוי שתכאיב לעצמך ביד. אם למדנו משהו מהקריירה של ג'קי צ'אן (חוץ מאיך אפשר להישאר האדם הכי חמוד בתבל גם כשאתה קורע צבא שר-טבעותי שלם) זה שאפשר להפוך כל דבר לנשק קטלני. מנוצה ועד בורקס תפוחי אדמה לא מחומם. אז מה הדבר שיש לכולנו בכיס (אלא אם כן אתם קבלני בנייה מהעשור הקודם, ואז זה על החגורה)? טלפון. ניסו בשנים האחרונות המון דרכים להפוך את הטלפון לכלי להגנה עצמית. משוקר ועד סכיני הטלה.
    כנראה שזה מה שמנסים לעשות השנה בלייקרס. רונדו סיפק לנו את הציטוט הזה: https://twitter.com/TomHalzack/status/1018322884849209344. הוא אומר שזה מטורף לנסות To Outshoot את גולדן סטייט, אז הם מנסים לחשוב על דרכים אחרות. רק שעם דרכים כמו רונדו ולאנס סטיבנסון, זה נראה יותר כמו לשים שוקר חשמלי על הטלפון ואז לקבל שיחה ולהצמיד אותו לפנים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט