בלגיה ואנגליה על הזכות לעמוד על הפודיום / MBK

טוב נו הגיע הרגע שכולנו חיכנו לו  המשחק על המקום ה 3.

זמן טוב להפטר מכל שקיות הפיצוחים החצי מלאות,בקבוקי הבירה שנשארו עמוק במקרר ושאר המזונות הזבל שנקנו במיוחד למונידאל,הרי אף אחד לא הולך לארח/לצפות בצוותא/הוזמן לצפייה חגיגית בקרב על המקום ה 3.

אז הערב ב 17:00 בלגיה ואנגליה נפגשות שוב לאחר שנפגשו בבית במוקדם ,זו הפעם הראשונה מאז ברזיל וטורקיה ב 2002 ש 2 קבוצות נפגשות פעמיים באותו טורניר.

בלגיה שניצחה 0-1 את אנגליה במשחק הקודם על ראשות בית ח' סיבכה את עצמה בצד הקשה של ההגרלה בעוד האנגלים היו רחוקים כמה דקות מביקור בגמר.

הניצחון הבלגי על האנגלים קטע רצף של 20 משחקים ללא ניצחון בלגי על אנגליה ( 15 הפסדים , 5 תוצאות תיקו )

הבלגים ספגו בכל 14 משחקי הנוק אאוט שלהם במונדיאל ,זהו שיא שלילי כמובן

ההפסד הבלגי לצרפתים היה ה 2 בעידן מרטינז ,הוא הפסיד את המשחק הראשון ( לספרד ) והאחרון ( לצרפת )

זו הופעה שניה לבלגיה בקרב על המקום ה 3 ( הפעם הקודמת הייתה ב 1986 אז הפסידו 2:4 לצרפת בהארכה )

לוקוקו עם 4 שערים כבש ב 23 שערים ב 23 הופעות תחת מרטינז ,הוא לא כבש ב 3 המשחקים בשלב הנוקאווט

האנגלים חוזרים לקרב על המקום ה 3 בפעם ה 2 כמו הבלגים ,הפעם ה 1 הייתה ב 1990 אז האנגלים הפסידו 1-2 לאיטליה המארחת

אנגליה הבקיעה 12 שערים בטורניר הנוכחי – שיא עבור האנגלים

אנגליה הופיעה 5 פעמים בחצי גמר של טורניר גדול ( יורו או מונדיאל ) להוציא 1966 היא לא עברה חצי גמר מעולם.

האנגלים שפתחו בסערה את הטורניר מול פנמה וטוניס הגיעו ל 8 בעיטות למסגרת בלבד ב 4 המשחקים הבאים בטורניר

הארי קיין בעט רק פעם אחת למסגרת בשלב הנוק אאוט – הפנדל מול קולמביה בשמינית הגמר.

קיין עם 6 שערים בדרך להיות האנגלי ה 2 שזוכה בנעל הזהב מאז גארי לינקר ב 1986.

9 מ 12 השערים של האנגלים הגיעו ממצב נייח

מאז 1974 המשחק על המקום ה 3 הניב תמיד לפחות 3 שערים.

המונדיאל הזה היה חגיגה למי שאוהב כדורגל וכדורגל אנגלי

אני מקווה ש 2 הקבוצות יציגו כדורגל משוחרר אחר הצהרים.אני לא יודע איך אפשר לשחק משחק כזה אחרי שהפסדת בחצי הגמר.

מנטלית לרוב השחקנים פשוט אין על מה לשחק.

הבלגים הרבה יותר טובים מהאנגלים ,צמד של לוקוקו והוא ישתווה להארי קיין.

בצד האנגלי אשלי יאנג ,ג'ורדן אנדרסון וקיראין טריפר לא ישחקו.

הקבוצות צפיות לשחק בהרכבים החזקים.

תחזית 3-1 לבלגיה.

להתראות בנובמבר 2022 במונדיאל הקאטרי.

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
32 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
Berch
Berch
14/07/2018 10:40:27

פעם ראשונה שברזיל, גרמניה או ארגנטיה לא בגמר
וגם לא בקרב על מקום 3
מונדיאל היס-טו-רי 🙂

Mbk
Mbk
14/07/2018 13:07:07
הגב ל  Berch

נתון מאוד מעניין

אהרון שדה
אהרון שדה
14/07/2018 21:08:02
הגב ל  Mbk

רק שהוא לא נכון.
ספרד -הולנד 2010

Mbk
Mbk
14/07/2018 21:45:14

הוא אמר – גמר ומשחק על המקום ה 3
גרמניה שיחקה על המקום ה 3

אהרון שדה
אהרון שדה
14/07/2018 23:42:08
הגב ל  Mbk

אה אוקיי זה כבר נאמר כאן על ידי הייט .
שפעם ראשונה שהנ"ל לא נמצאות בחצי גמר ..וממילא לא בגמר ועל מקום 3… בקיצור הנתון הזה נכון רק שרלוונטי לחצי הגמר .

no funny shtuff
no funny shtuff
14/07/2018 21:26:11
הגב ל  Mbk

איטליה-צרפת 2006

Mbk
Mbk
14/07/2018 21:45:40
הגב ל  no funny shtuff

גרמניה עשתה חצי גמר ב 2010

הציפורהנדירה
הציפורהנדירה
15/07/2018 10:21:36
הגב ל  no funny shtuff

דיברו גם על המשחק על מקום שלישי, כלומר אלו שהעפילו לחצי הגמר ופעם ראשונה שאחת משלוש הנבחרות הנ"ל לא עלו לחצי הגמר או במילים אחרות: לא משתתפות בגמר או במשחק על המקום השלישי.

פאקו
14/07/2018 11:09:27

תודה מידן. כתבתי כבר אצל מולי שזה משחק מיותר בעיניי. עדיין, מהניסיון של מונדיאלים קודמים, למי שמחפש משחק משוחרר עם שערים (גם אם לא תחרותי במיוחד), זה אחלה משחק בשבילו.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
14/07/2018 15:15:36
הגב ל  פאקו

+1

המשגיח
המשגיח
14/07/2018 11:31:55

תודה אמ בי גיי.

עוד לא החלטתי אם לצפות במשחק, אבל מניח שלא אתאכזב אם כן.
מעריך ששתי הקבוצות צפויות לשחק משוחרר כמין משחק שחרור באווירה טובה לאחר הישג מכובד ביותר (חצי גמר).

כמו כן, הרבה מהשחקנים מכירים אחד את השני מהליגה, אז אני מניח שזה רק יחזק את אווירת הידידות.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
14/07/2018 11:36:39
הגב ל  המשגיח

מההתבטאות של כמה בלגים לאחר ההפסד בחצי הגמר נראה לי שהם יעלו עם רצח בעיניים כדי לקבל את המקום השלישי

ולדי קוגן
ולדי קוגן
14/07/2018 14:35:59

המשחק הלא חשוב השני בטורניר הזה בין 2 הנבחרות האלה,אחלה הישג

וניל זה טרופי
וניל זה טרופי
14/07/2018 16:05:55

בדיעבד אם התוצאה במשחק הראשון בינהן הייתה הפוכה, שתי הקבוצות לא היו כאן היום. הבלגים היו מתכוננים לגמר והאנגלים היו בבית לפני שבועיים.

מנחם לס
מנחם לס
14/07/2018 16:11:35

כדורגל, וימבלדון, וטור דה פרנס הכל באותו זמן. חיים קשים

Ljos
Ljos
14/07/2018 16:55:29

מסורתית, המשחק על המקום השלישי הוא אחד המשחקים המהנים במונדיאל. מצד אחד, פרס ניחומים אפשרי לנבחרות שהגיעו כמעט עד לבאר. מצד שני, החשיבות הפחותה יחסית ותחושת השחרור מהלחץ של השחקנים והמאמן. כשמשלבים ביחד אפשר לקבל תוצאות נהדרות.

מנחם לס
מנחם לס
14/07/2018 16:59:39

בעייה: אני רוצה כדורגל. הזקנה רוצה טניס.

הזקנה מנצחת

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
14/07/2018 17:07:02
הגב ל  מנחם לס
ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
14/07/2018 17:06:16

איזו טעות מטומטמת בהגנה של הממלכה.
הגול הזה כולו סגירה לא נכונה בהגנה.

מנחם לס
14/07/2018 17:34:22

ג'קוביץ' עשה זאת!

מנחם לס
מנחם לס
14/07/2018 17:34:52

איזה קרב אדיר!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
14/07/2018 17:41:12

משעמם הסגנון האנגלי….

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
14/07/2018 17:48:27

איפה גסי? איפה ראשפורד?
בעעעעעע

.איתי.
.איתי.
14/07/2018 17:50:15

אין שום סיבה שהמשחק על המקום השלישי יהיה "משחק מיותר" וכמו שאני רואה אף אחת מהקבוצות לא מתייחסת אליו ככזה, וגם לא מחנות האוהדים.

בלגיה שיחקה את הכדורגל היפה בטורניר בשלבים המוקדמים וכאן שוב חוזרת לסגנון הטוב שלה – תמיד קדימה, מסירות חכמות, הבנה בין שחקנים.

אנגליה משחקת בסדר גמור, למרות שלעומת הבלגים יכולת ההמצאה שלהם נמוכה ביותר.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
14/07/2018 18:30:10

הבריטים מחמיצים והמשחק שלהם לא טוב בשורה התחתונה.

סער ברעם
סער ברעם
14/07/2018 18:32:17

משחק מיותר לחלוטין, אבל על הנייר משחק כזה אמור להיות פנטסטי (כמו שהיה בבתים)

.איתי.
.איתי.
14/07/2018 18:59:24

מה מיותר לא הבנתי.

והמשחק בשלב הבתים היה הרבה פחות טוב.

דה שוט
דה שוט
14/07/2018 20:35:56

בלגיה ואנגליה, שתיים מהגדולות במונדיאל (מי יותר מי פחות) נפגשות פעמיים זו עם זו – ושתיהן חסרות חשיבות
🙂

אהרון שדה
אהרון שדה
14/07/2018 21:21:05

טוב כשומר שבת כמה אנקטודות בדיעבד.

1. בלגיה הופכת להיות הראשונה שמנצחת אותה יריבה במשחק השני ביניהם ולא זוכה בתואר.
עד כה שוחקו 5 פעמים מפגשים כפולים בטורנירים השונים.

א. גמר 54 מערב גרמניה מנצחת 2-3 את הונגריה וזוכה בתואר לאחר שההונגרים הביסו אותם 3-8 בשלב הבתים (והובילו 0-2 בגמר).

ב. ברזיל מנצחת את צ'כוסלובקיה בגמר 1-3 לאחר 0-0 בשלב הבתים וזוכה כמובן בתואר.

ג. מונדיאל 82 איטליה מנצחת בחצי הגמר את פולין 0-2 לאחר 0-0 בשלב הבתים ..איטליה המשיכה לגמר וניצחה את מערב גרמניה 1-3 וזכתה בתואר.

ד.מונדיאל 94 ברזיל מנצחת את שבדיה 0-1 בחצי הגמר לאחר 1-1 בשלב הבתים ברזיל ניצחה את איטליה 2-3 מהנקודה הלבנה בגמר לאחר 0-0 ב 120 דקות וזכתה בגביע.

ה.מונדיאל 2002 ברזיל מנצחת את טורקיה בחצי הגמר 0-1 לאחר שניצחה אותה בשלב הבתים 1-2 ברזיל מנצחת בגמר את גרמניה 0-2 וזוכה בגביע.

אשר על כן עד היום כל המפגשים הכפולים היו בגמר או בחצי .
מעניין שבשלושת משחקי חצי הגמר הרי שהמנצחת ניצחה גם בגמר והמפסידה התנחמה בפודיום .

2. תקדים בלגי נוסף הוא ניצחון כפול על האפס.
אמנם איטליה לפניה לא ספגה וברזיל השיגה ניצחון כפול אך לנצח יריבה במפגש כפול מבלי לספוג לא היה .
אך בלגיה עושה זאת עם 0-1 בבתים ו 0-2 היום.

דברים נוספים .
נאמר שאין על מה לשחק אני מסכים שמדובר בירידת מתח אדירה לאחר טורניר ארוך ומייגע אבל היסטורית היה על מה לשחק .
בלגיה שברה את שיאה מ 86 (וברור לי שזה היה חשוב מאד לדור הזהב הנוכחי ) וגם לאנגליה היה סיכוי לשבור שיא בטורניר שאינו ביתי .
בנוסף הרבה צעירים קיבלו את הצ'אנס וזה היה חשוב.

לסיום .
מצחיק ששני המשחקים בין הנבחרות היו אלו שהסיטואציה הכריחה לשחק עם הרכבים משניים.
נחמד להיזכר בכל הספקולציות לגבי משחק הבתים ההם כדאי להפסיד או לנצח …בסוף הם הגיעו לאותו המקום גם אם במסלול שונה .
(בכל זאת לבלגים הייתה דרך קשה יותר וייתכן שיהרהרו האם הדרך המגבילה לא הייתה מוליכה לגמר …רק שיזכרו שם שאת השמינית מול היפנים הם עברו בזכות נבחרת נאיבית מאד ואם היו מגיעים למפגש מול קולומביה באותה יכולת כנראה שלא היו עוברים את השמינית ).

שגיא נאור
שגיא נאור
14/07/2018 23:18:55

אתה סתם מנסה להיאחז בטענה הבסיסית שלך שאין מה לעשות חישובים.
העובדה ששתיהן הגיעו לאותו מעמד רק מלמדת כמה המיקום היה משמעותי. אתה רואה את אנגליה עוברת את ברזיל ומגיעה לחצי הגמר? אתה רואה את בלגיה מפסידה לקרואטיה בחצי הגמר ולא מעפילה לגמר? ברור שעל שתי השאלות התשובה היתה יכולה להיות כן אבל הנחה סבירה יותר היא שלולא הניצחון של בלגיה בבתים שתיהן לא היו משחקות היום – אנגליה היתה כבר מודחת ברבע ובלגיה היתה משחקת מחר את המשחק היותר חשוב.

אהרון שדה
אהרון שדה
14/07/2018 23:40:53

1. לא אמרתי שאין מה לעשות חישובים.
2. בדיעבד אני חושב שאם היו עושות חשבונות שתי הנבחרות היו עפות קודם.
(בלגיה הייתה עפה לקולומביה על פי היכולת שהציגה מול יפן ).

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/07/2018 10:23:20

הבלגים בכלל לא היו מגיעים לחצי אם לא היום הגדול של קורטואה נג ברזיל ששיחקה הרבה יותר טוב.