הביאנקונרי/שמעון טבדי

הביאנקונרי/שמעון טבדי

 

 

 

כמו שסיפרתי לכם פעם, לברון ג'יימס וכריסטיאנו רונלדו חולקים גורל משותף וקווים מקבילים רבים. כמו לברון, רונלדו יצר את המפץ הגדול בכדורגל העולמי (עוד יגיע היום והוא יככב לצד לברון בספייס ג'אם 2) בהפרש של 8 ימים. כמו לברון, הספינים לכיוונו ומכיוונו עפו נון סטופ ובסוף זה הגיע, הוא עובר בגיל 33 ולוקח את הכשרון שלו לארץ המגף ליובנטוס תמורת כ-100 מיליון יורו+בונוסים תלויי ביצועיים עתידיים. הסרייה A בניגוד לעבר הינו מוקד משיכה לכוכבים מזדקנים אולם אחד כמו רונלדו לא ירשה שיקראו לו כוכב מזדקן, שלא יהיה לכם אי הבנה, הוא לא בא לנוח ורק להנות מהנאות שמציעה איטליה והיא מציעה הרבה, הוא בא לתת חותם, להמשיך להתחרות בכל הכוח על ה-GOAT ולהעניק ליובה את גביע האלופות הנכסף.  גביע האלופות זה קצת כמו להביא אליפות לקליבלנד ורונלדו רוצה להרגיש את התהילה שהוא המושיע ומהות הכל.

את שכרו המפלצתי וחלק מסכום העברה יממנו כל מיני תאגידים כאדידס, פרארי ועוד על מנת לחלוב מהמותג כל דולר/יורו אפשרי.

9 עונות רונלדו כיכב בברנבאו והפך את ריאל מדריד לאימפריה השולטת בכדורגל העולמי (יחד עם ברצלונה) בדומיננטיות שטרם נראתה כמוה. הוא הוביל את הבלאנקוס ל-4 זכיות בגביע האלופות, 2 אליפויות ספרד, 2 גביעים וזכה 4 פעמים בתואר שחקן השנה בעולם במדיה ועם 450 שערים ב-438 משחקים!.

הוא עזב את הלה ליגה ושלא תטעו זו מכה קשה לליגה הספרדית ולריאל מדריד, מסי נשאר מלך ספרד לבדו. הוא עובר לליגה חלשה מהותית בו יש רק קבוצה אחת שולטת, בעצם הוא עובר למזרח, במונחי NBA או מצטרף לגולדן סטייט של איטליה. כריסטיאנו מגיע לכבוש ולכבוש ולאסוף תארים, יובה תעבוד בשביל לרצות אותו ואת גחמותיו. את הסחורה אין לי ספק שיספק אינספור כיבושים ותארים, יהיה לו הרבה יותר קל מספרד כי באיטליה אין מסי.

יובה מצידה משיגה את השחקן שהייתה צריכה בשביל להביא גביע אלופות הביתה, תגדיל הכנסות ממכירות, תעלה את ערך המותג שלה בעולם ותקווה לחזור לימי הזוהר שלה.

זוכרים שאמרתי לכם שכאשר יגיע היום בו רונלדו יעזוב את ריאל היא כבר לא תהיה כל כך חזקה, אז הגיע הזמן למבחן הראשון, ואני אומר לכם פה קבל עם ועדה שלשנים הקרובות ריאל מדריד תרד משמעותית.

פלורנטיניו פרז מבחינתו עשה מהלך נכון גם כי הרגיש שבגילו של רונלדו לא שווה לו להמר עליו בשכר עתק אולם פלורנטינו חושב לזרוק סכומי כסף דימיוניים כדי להביא את הכוכב הבא. הראשון ברשימת פלורנטינו זה ניימאר ואני אומר פה לשייח חליפי שהדבר הכי חכם שהוא יעשה זה למכור בשיא את המותג שהוא רכש לפני שנה במחיר מטורף ולתקוע את פלורנטינו בקרקס של הברזילאי (ניחוש שלי שלשייח אין ביצים בשביל זה וישקע יחד עם הברזילאי).

פסז צריכה לתת את המושכות בידי ילד הפלא שלה קיליאן אמבפה שטוב מהותית מניימר, ווינר יותר ויוביל את פסז לארץ המובטחת עם עוד מאות מיליוני דולרים שהשייח יפזר ברחבי היבשת על רכש. אם מדריד תצליח לשים את ידה על אמבפה בטעות במקום ניימר, ימי הזוהר יחזרו.

ריאל מדריד הולכת לעידן חדש, כמו הלייקרס בלי קובי, נוכל לראות כעת מה שווה הכסף הגדול שלה כאשר אחד משני שוברי השיוויון הגדולים בעולם כבר לא בשורותיה.

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. האיש הכי פסקני במזה"ת, שמעון טבדי. אף פעם אין אצלך סימני שאלה, או תהיות, העתיד תמיד פרוש לפניך, הכל ידוע והרשות נתונה (לך) לחזות את הכל.
    ועכשיו, בלי ציניות, תודה על הכתבה. גם אם אני לא מסכים עם הדברים שכתבת, או עם הסגנון עצמו, תמיד מעניין לקרוא

  2. תודה שמעון
    1. שמעון אתה חכם גדול הרי ברור שריאל תרד …זו גם הסיבה אחת משתיים שרונאלדו ברח הוא הבין שהקבוצה בבניה (יחסית זה לא ייקח יותר משנה הרי ) ושיסיימו אז יבואו עוד כוכב גדול בגיל הנכון אז הוא ברח עם זיזו ובאמת אין הרבה סיכוי שריאל תיקח צ'מפיונס רביעי .
    ואליפות ייקח לה זמן יחסית להסתנכרן ככה שהשנה הבאה אבודה.
    אם אתה רוצה ניסוי תן לריאל להיבנות שנה ונראה האם היא תשיג יותר או פחות .הערכה שלי היא תשיג יותר בליגה ופחות באירופה

    2. אשר ליובה היא רחוקה מאד מקליבלנד היא לקחה כבר בלי רונאלדו צמד גביעי אלופות והיא אלופת איטליה הכי הרבה פעמים בהיסטוריה.
    ב 20 השנים האחרונות וקצת הקבוצה הזו עשתה לא פחות מחמש גמרי אלופות והפסידה בכולם (דורטמנד 97 ,ריאל 98,מילאן 2003 ,ברצלונה 15 וריאל 17 ).

    3. קצת מבאס בשביל בופון שעד שרונאלדו מגיע בופון הולך …ועד שבופון יגיע לפריס חוששני שהכוכב הגדול יילך .

    4. לא ואיני מתכוון לניימאר אני מתכוון לאמפבה כמובן שלדעתי הוא עומד בראש הרשימה של ריאל בוודאי אם צרפת תזכה בגביע מדוע ? כי מאז חוק בוסמן ריאל תמיד אוהבת להביא אלוף עולם ואם הוא הצליח אז את הכוכב העולה .

    אחרי 1998 קצת הרבה אחרי הביאו את זיזו אלוף העולם מיובנטוס וכוכב הגמר ושחקן השנה בעולם
    אחרי 02 החזירו לספרד את רונאלדו הפעם באופן מיידי
    2006 קנבארו היה בלם זקן באמצע שנות ה 30 אך הוא נתפס כסמל הזכייה של איטליה ו…הופ חתם.
    2010 היה יותר מסובך כי האלופים הגדולים היו שחקני בארסה צ'אבי אנייסטה ווייה שממש לפני המונדיאל חתם בברצלונה .ריאל התנחמה בקסיאס אחד מכוכבי הזכייה וכן בראמוס שחקנה שהיה מהשותפים לזכייה .
    אך פטור בלי כלום אי אפשר אז ריאל הביאה את הצעירים העולים אוזיל וחדירה יחד עם די מריה .

    2014 .טוני קרוס מנבחרת הטורניר עבר על תקן אלוף העולם הטרי הכוכב הגדול ומלך השערים חאמס עבר גם כן

    2018 ניימאר אאוט אמפבה הוא המטרה החדשה ואין לי ספק שהוא יהיה המטרה העיקרית של ריאל …אם קרואטיה תזכה בגביע ריאל תתנחם במודריץ אך אין לי ספק שאמפבה יהפוך למטרה המרכזית.

    5. מעניין האם יובה תהיה מסוגלת לעשות אלופות קשה לי להאמין אבל אם כן רונאלדו יהפוך לשני בהיסטוריה לעשות אלופות עם 3 קבוצות שונות (תנסו להיזכר לבד מי הראשון לא תדעו אגלה ).
    ולראשון שגם זוכה עם 3 קבוצות שונות באלופות וגם ביורו.
    עוד סוג של תקדים
    יהיה זכייה באליפות בשלושת הליגות הגדולות אנגליה ,איטליה ,ספרד משל הוא פרום שרוצה לזכות בכל הטורים.
    נעניין שלא עולה לי שם של מישהו שזכה באליפות ב 3 הליגות הנ"ל .
    (זלאטן למשל זכה רק בספרד ואיטליה .כנ"ל אטו ש
    לא זכה באליפות בצ'לסי )

    אם יש מי שיודע על שחקן כלשהו שזכה בשלוש הליגות הללו אשמח מאד לשמוע על כך.

    1. אין סיכוי שחליפי מוכר את אמבפה. זה שחקן ל12 שנה הוא יביא לו הכל בשביל שיהיה שמח. דבר לא יעזור לריאל. יעבור זה שעושה קונצים ולא מאושר שם בעוד כמה שנים. יעשה סבוטאז קצר יזרקו בשבילו את קבאני ובסוף הוא יהיה עצוב. אני ככ רוצה לראות את פלורנטיניו מוציא עליו 400 מיליון יורו ולא מביא שום תואר. תרשום ריאל הולכת להיות 5 שנים בלי אליפות או גביע אירופה. ועל ליגת האלופות אני נותן לך פור של עשור.

      1. אמבפה להבנתי לא שחקן של פריז הוא רק הושאל לשנה.

        אין סיכוי 5 שנים מסי כבר לא איתנו והסגל של ריאל אדיר גם בלי רונאלדו
        זה לגבי הליגה.
        לגביה האלופות גם אני חושב שהם לקחו עכשיו בשביל הרבה זמן לא יודע אם עשור אך קרוב לכך .

        1. בס"ד

          אמבפה שחקן של פריז עם חובת קנייה של 180 מיליון יורו.

          למעשה נקנה רק עובר בפועל השנה בגלל הפייר פלי.
          פריז נבדקת בקיץ הזה(כל 3 שנים נבדקים) ולכן הקנייה שלו תיכנס לתוקף אחרי הבדיקה על חשבון 3 השנים הבאות.

          משהו כמו המכירה של פאוליניו לסינים עכשיו שבהשאלה אך בפועל עם חובת קנייה בינואר

    2. סתם מהראש.. אולי הנרי, זכה עם ארסנל וברצלונה, והיה עונה ביובה בצעירותו אך לא יודע אם זכה שם באליפות.

  3. 2 אליפויות ספרד מתוך 9 זה הישג בעיניך?
    (עזוב את טורניר גביע האלופות, כולנו רואים עכשיו מה זה טורניר גביע).

    תואר האליפות. שבוע אחר שבוע, עשרות משחקים, כולם נגד כולם, שנה אחרי שנה.
    עם ההרכב היקר ביותר בהיסטוריה, קרוס מודריץ' בייל בנזמה ראמוס איסקו וכל כוכב שאפשר לקנות על הפלאנטה.
    רונאלדו ולהקת כוכבי העולם של ריאל מדריד, 2 מתוך 9. איך זה בעיניך? הישג?

    1. זה הישג שבצד השני משחק מסי. מה לעשות. היקרה בעולם זה פופוליזם בארסה וריאל היו די שוות לאורך כל השנים האלו. הוא שיחק כל השנים במערב. אם היה משחק במזרח היו לו איזה 7 אליפויות לפחות. הנה עכשיו הוא יעשה ביובה 4 מ4. כל עוד מילאן לא תחזור לימיה הגדולים הליגה האיטלקית די מתה.

        1. המצב העגוםנשל קבוצתי ידוע לי :). אתה צודק לגבי ריאל. ליגת אלופות זה לא מקרי כמו מונדיאל כי הוא נערך כל שנה וכי זה מסגרת קבוצתית ששחקנים יותר מתאמנים יחד. מונדיאל הרבה יותר מקרי וליגת האלופות היא הטורניר הכי חשוב לזכות בסופו של יום. אני כבר שנים מקווה שיקום ליגת סופרליג עם 20 קבוצות על מועדון סגור של 20 מועדוני העל יהיה אש. אני חושב שמתישהו זה גם יקרה עוד בימנו.

      1. הליגה האיטלקית ממש לא מתה כיום היא בתהליך שיפור אחרי התקופה הרעה וכל מי שצופה בה באופן קבוע רואה את זה. מילאן אף פעם לא היו הפקטור היחיד בליגה האיטלקית וכיום הם בכלל לא ולכתוב שאם מילאן לא חוזרת לגדולתה הליגה מתה זה שטויות וחוסר הבנה יוצא דופן. כבר השנה יהיה אפשר לראות את רומא נפולי ואינטר שיתנו ליובה לפחות פייט והפערים ימשיכו לקטון. בתור אוהד אינטר ברור שאני לא אובייקטיבי אבל הזלזול פה בליגה האיטלקית לדעתי לא במקום ועוד 5 שנים אני מאמין שהיא תעקוף את הספרדית.

        1. ליגה מתה. רומא ונאפולי הם כלום, סתם פורטלנד. הן לןא נתנו שום פייט ליובה, יובה היו עם חצי קלאץ רוב העונה איך שהעבירו להלוך שלישי לקחו בקלות. עזוב הליגה האיטלקית צריכה כסף בשביל לחזור לימיה הגדולים וצריכה את יובה מילאן ואינטר בשיא עם כוכבים גדולים.

          כל עוד הכוכבים הגדולים נמצאים בספרד ואנגליה איטליה תהיה רק שלישית.

          משנת 2007 (השנה בה איטליה איבדה את הבכורה) ניתן לומר שהשליטה של הלה ליגה היא אבסולוטית בכל המפעלים האירופאים וברמת הליגה.

          פסז יש לה כבר קבוצה לקחת את האלופות, צריכים מאמן טוב וטיפת מזל. זה שהם בליגה ככ חלשה משחק לרעתם.

          בכל אופן פסז יקחו גביע אלופות לפני מנצסטר סיטי.

          1. הם ממש לא כלום מסכים שזה לא אינטר ומילאן בשיא אבל רומא גם טובים עכשיו וגם קונים חכם לעתיד כמו קלייברט ונאפולי עשו 91 נקודות שנה שעברה שזה המון ולרוב מספיק לאליפות. אינטר השנה עושים בינתיים חלון מעולה הביאו שחקן טוב ל כל עמדה חלשה שלהם וילכו ראש בראש קשה עם יובה השנה.

    2. ההרכבים של בארסה פסז סיטי ויוניטיד יותר יקרים מההרכב של ריאל ריאל כבר 3 קיצים מרווחת מהעברות אבל זה לא מפריע לאנשים לטעון שריאל רק קונה שחקנים.
      2 מ 9 זה מעט נכון אבל אתה לא יכול לא להתייחס ל 4 צ'ימפיונס בזלזול כזה במיוחד שהמנצחת נקבעת מסיכום של שני משחקים ולא אחד.
      אנשים טוענים שבארסה של מסי איניסטה (וצאבי/נימאר+סווארז) זאת הקבוצה הטובה בהיסטוריה אבל הם באותו זמן באים בטענות לריאל שלא לקחו יותר אליפיות (רוב האליפויות נקבעו ממש קרוב לסוף הליגה זה לא שבארסה טיילה בדרך לשם) ומזלזלים בתארי הצ'ימפיונס שלה (ומאדירים את של בארסה).
      ריאל כבר 8 עונות רצופות נעצרת מינימום בחצי גמר הישג חסר תקדים
      אולי היא איכזה בליגה ואליפות אחת שתיים הייתה משנה את המחשבה שלך אבל 4 זכיות ב 5 שנים זה הישג חסר תקדים שלא יחזור על עצמו ב20 השנים הבאות לפחות

      1. בס"ד

        צריך לקחת בחשבון גם את הגביעים בספרד כשמדברים על דומיננטיות.

        בארסה לקחה 5 גביעי ספרד. גם 5 סופרקאפ.

        ריאל רק 2 מכל אחד.

        1. ריאל לקחה את הגביעים על הראש של בארסה בקרב ישיר שזה יותר מרשים מניצחון על אלאבס או בילבאו.
          בספרד גביע המלך זה תואר משני ביותר שקול לגביע הליגה באנגליה הגדולות משחקות בהרכב משני ביותר הדומיננטיות של בארסה שם באמת מפתיעה לנוכח הספסל החלש שלה.
          סופרקאפ זה לא תואר רציני כמו מגן הקהילה

    3. אני אוהב את מסי ופחות את רונאלדו (פעם שנאתי היום מעריך)
      אני חושב שאלופות שווה יותר מאליפות למרות טורניר הגביע שבו זה הטורניר של הכסף הגדול וזה שווה יותר בעיני

  4. דיי מסכים אתך שמעון!
    פרז מסכן במו ידיו את הסיכויים של ריאל לתת פייט לברצלונה ואתלטיקו בשנים הקרובות. קודם עזב זיזו ועכשיו רונאלדו. זה לא דבר שהולך ברגל…

    1. לפחות מלו אהה בסליחה בנזמה גם בדרך החוצה. הייתי בטוח לבנדובסקי ינחת בריאל מוזר שנשאר שוב בבאיירן. יהיה רכש עצום השנה בריאל. נראה אם רומן ימכור את האזר

    2. אולי הוא מסכן את הסיכויים לעונה הקרובה אבל עם רכש מדויק אי אפשר לדעת.
      צריך לזכור גם שריאל ובארסה הו קבוצות מזדקנות וצריך שיעברו תהליך רענון זידאו לא הסכים להיות חלק מכך (מיעט לשתף את הצעירים המבטיחים שלא עונים לשם אסנסיו, כנראה הוא לא ראה את עצמו נשאר בריאל לעוד 5-6 שנים) ובארסה ניסתה לפני שנתיים להתחיל בכך (אלקאסר גומס אומטיטי דיאן וידאל דולאפיניו ראפיניה) אבל חוץ מאומטיטי שאר הרכש נכשל וניימאר עזב דאמבלה מתברר גם כפלופ.
      העזיבה של רונאלדו עשויה דווקא לעזור לריאל לתוכניות העתידיות כי כל עוד רונאלדו בקבוצה אתה לא יכול להביא סקורר שישחק כחלוץ (איקרדי קיין) ואתה לא יכול להביא שחקן שישחק באגף שמאל (האזארד ניימאק אמפבה מאנה) שרונאלדו על הנייר מתחיל עליו את המשחק ומפנה אותו למרסלו/בנזמה הגמישות הטקטית של ריאל תשתפר הוויניריות תרד מן הסתם.

      1. דמבלה ממש לא פלופ אחלה שחקן. הבחור היה פצוע. יש לי תחושה שבארסה ישחטו העונה עם אליפות ואלופות. בריאל יש להעיף את מרסלו וראמוס החורים ההגנתיים. בארסה צריכה חהעיף רק את פיקה. אסנסיו שחקן מדהים שלא מקבל קרדיט וחבל. אהה ופלורנטינו הדביל לא אוהב את נבאס שהינו שוער טוב מדה חאה ומהשוערים הטובים בעולם.

        1. כרגע הוא פלופ הוא כבר חצי עונה כשיר נתנו לו לשחק כמה שחקנים בסו השנה והוא לא הרשים לא סתם דשאן לא פותח בו.
          אחרי שרונאלדו עזב אין סיכוי שריאל תוותר על ראמוס ומרסלו הם לפעמים חורים כן אבל הם מפצים על זה בצד השני במגרש.
          פיקה שוב איניסטה עזב אין סיכוי שגם הוא במיוחד שכל עוד לאנגה הרכש החדש או מינה לא הוכיחו שהם שווים הרכב.
          אני דווקא חושב שאתלטיקו יקחו את הליגה וסיטי את האלופות שתיהן נראות מוכנות לכך

        2. עכשיו כריסטיאנסן נתפס בנבדל.
          חושב שמכבי הולכים על תיקו 1 או תיקו 0.
          הנעת כדור לא רעה וחוסר תכליתיות….

          1. עטר עטר
            1:1 תיקו שיכול להיותכולו ניצחון
            מספיק תיקו 0 בבית ומכבי תל אביב עולה לשלב הבא עם קבוצות הרבה יותר קלות על הנייר.

  5. ריאל להבדל מהליקרס לא יכולה להרשות לעצמה לא להיות רלוונטית למשך שנה אפילו ריאל לא ביצעה רכש גדול מאז חאמס ב2014 היא חייבת לבצע יותר מרכישה השנה כדי להצדיק את המכירה של רונאלדו המכירה שלו גם מפנה מקום גם למיחה של שחקנים בתוך ריאל איסקו הוא המועמד הראשי שירוויח מהעזיבה בגלל ההיסטוריה שלו עם המאמן שבנה שתי נבחרות ששיחקו בשביל איסקו בייל אם הוא לא פצוע יתן את 30 שערים עם 20 בישולים אבל לא הייתי מהמר על כך
    ריאל צריכה שחקן לצד שמאל וחלוץ
    המועמדים:
    1. הזארד אתפלא אם לא יגיע. לא יעלה הרבה יחסית למעמדו כי הוא מסיים חוזה ב2020 סביבות 90-100 מ' יספיקו והוא יכול לשחק מצד שמאל וליד החלוץ ומאחורו מאוד גמיש טקטיקת.
    2. איקרדי יש סעיף שחרור של 100 מ' ואינטר גם צריכה למכור כדי לא להסתבך עם אופ"א אני לא סובל אותו הוא בנאדם מגעיל וטיפש מי שלא מכיר יעשה גוגל אבל כחלוץ הוא בטופ של הטופ כרגע.
    3. קיין/לוקאקו/סאלח יקר מדי לא יגיע השנה
    4. מאנה היה דיבור חזק לפני המונדיאל שהוא מגיע וזה נפל בגלל איי הוודאות סביב רונאלדו שחקן מדהים ללא אגו גדול הדיבור היה סביב 70-80 מ' והוא שווה את זה
    5. ניימאר לא רוצה אותו בריאל אם רונאלדו הוא אופרת סבון אז ניימאר זה טנלובלה בהמשיכים אם הוא מגיע אני מקווה שיזרוק את השטויות בצד ויתעסק רק בכדורגל כי שם הוא נופל רק ממסי אני בדיעה שפסז תעדיף להפריד כוחות בינו ובין קאבאני למכור אותו יהיה עדיף כי ככה אתה גם מפרק את הקמונה הברזילאת ששולטת בחדר ההלבשה ומזיקה לקבוצה.
    6. אמפבה החלום הוורד של כל אוהד כדורגל שהשחקן הזה יהיה בקבוצתו הוא יעלה במינימום 250 מ' אבל הוא שווה את זה מדובר בשחקן ל12-13 השנים הבאות אם כבר להוציא סכום מפלצתי אז רק עליו מאז מייקל אואן הצעיר לא היה שחקן שהרשים אותי כלכך בגיל צעיר (אואן רק הפציעות והאופי שלו הפריעו לו להיות ברמה של רונאלדו ומסי)
    7. ווילאן/דוגלאס קוסטה לא שחקנים של מספרים אבל אם ריאל לא תצליח להביא שם גדול הם בהחלט יכולים למצוא את עצמם כשחקני הרכב בריאל בעונה הקרובה יעלה הרבה פחות מהשאר.
    8. אגוארו גווארדיולה משום מה לא כלכך סופר אותו ומעדיף את ג'סוס עליו.
    9. פרסיץ' רעאל תמיד מביאה שחקן שהרשים במונדיאל ופרסיץ' עונה להגדרה הוא לא ייתן את המספרים של רונאלדו זה ברור אבל הוא לוחם גדול

  6. דעתי
    1.דמבלה ממש לא פלופ ויוכיח זאת כבר בעונה הבאה.
    2.אסנסיו ענק ויוכיח זאת כבר בעונה הבאה …גם בייל ענק ומסיבות שונות זיזו לא תמיד השתמש בו.
    3. עקרונית ברצלונה בונה עצמה מצוין עם קוטיניו ויש שמועות על עוד שחקנים כמו הזאר שיהיה כנראה המאבק הגדול ביותר של הקיץ.
    4. גם לי התחושה שאתלטיקו תיאבק חזק עם ברצלונה על האליפות עוד לפני ריאל היתרון של ברצלונה אך לא גדול זה גם תלוי מי יקרה עם אתלטיקו שכל שחקני ההגנה שלה הצליחו (כצפוי ) מאד במונדיאל ומדברים עכשיו על גודין ליובה כשגם וראסליקו מקבל הצעות.

    5. זה נכון ביתר שאת לגבי הסיטי באלופות.

    6. עקרונית אין דבר כזה יקר מדי בשביל ריאל.
    באופן רשמי אמפבה שייך למונאקו והוא רק הושאל לפריז (ייתכן שהייתה קומבינה או אופציה אבל פריז בגלל מגבלות שונות לא יכלה לקנות אותו אשתקד )
    אם הוא יפתח לשוק הרחב לדעתי ריאל תקנה אותו כבר השנה בקיץ הקרוב ..אם יש מילה לפריז הכל יותר מסובך.

    7. ניימאר הוא רק אופציה שנייה (אולי ) של ריאל.

    8. ריאל בלי רונאלדו אכן תצטרך כמה רכישות חוץ מהרכישה הנוצצת.
    לא הייתי פוסל את לבנדובסקי למשל בקבוצה כשגם היגוואין עוד מסוגל לעשות את הדרך ההפוכה.
    ייתכן רכישות נקודתיות כמו החזרת מוראטה.

    9 כך או כך לריאל יש עומק ענק בקישור וגם בהגנה מה שנותר זה מחליפים לרונאלדו ובנזמה ואולי עוד הוספה בקישור בטח אם בייל יילך.

    1. בס"ד
      אמבפה שחקן של פריז.
      הושאל עם חובת קנייה של 180 מיליון יורו, בקיץ הזה.

      למעשה נקנה רק עובר בפועל השנה בגלל הפייר פלי.
      פריז נבדקת בקיץ הזה(כל 3 שנים נבדקים בפייר פליי כדי לתת מרחב תכנון לבנית הקבוצה ולעניין הכלכלי) ולכן הקנייה שלו תיכנס לתוקף אחרי הבדיקה על חשבון 3 השנים הבאות.

      משהו כמו המכירה של פאוליניו לסינים עכשיו שבהשאלה אך בפועל עם חובת קנייה בינואר

  7. בכדורגל בסוף הכסף תמיד מנצח.
    יובנטוס היא קבוצה שאוהבת לטפח זקנים עוד מימים אחורה.

    ריאל ימצאו רונלדו חדש בעוד כמה שנים

  8. כל עוד בייל בריא ריאל עדיין קטלנית. ראינו כבר שריאל מסתדרת מעולה ללא רונאלדו כן צריך שחקן אבל נוסף בהתקפה לדוגמא כמו הארי קיין כדי להביא שוב ליגת אלופות בצורה משכנעת. ריאל הזאת ממש לא הטובה בהיסטוריה אני מזכיר ב2014 אתלטיקו הייתה הטובה באירופה וספגה שער שיוויון בדקה ה94 מה שלקח את המשחק להארכה. ב2016 אתלטיקו שוב היו טובים יותר והפסידו בפנדלים. ב2017 אם לא שעורריות השיפוט מול באיירן ריאל הייתה עפה וגם השנה באיירן שיחקה ללא 6 שחקני הרכב ביניהם רובן ונוייר וראינו כמה זה השפיע ( השוער של באיירן קיבל 2 גולים באשמתו) .

  9. תודה שמעון.

    מסכים איתך שזו אכן מכה לליגה הספרדית, בטח אם ריאל תצליח לקחת אליפות בעונה (ממש לא מופרך), ובכך "תקטין" (באופן זמני) את מעמדה של ברצלונה (שרק בעונה שעברה הוציאה מאות מיליונים על רכש).

    בנוגע ליובנטוס – אני מאוד מקווה שרונאלדו ישתלב שם יפה.
    חוץ מזה, בזכותו אני אראה קצת ליגה איטלקית בשידור ישיר אחרי תקופה ארוכה.

  10. תודה שמעון.
    לדעתי המהלך הזה הוא נכון ל 2 הצדדים.
    אחרי 3 צמפיונז ליג עם ריאל הסיכוי של ריאל לקחת עוד אחד גם עם רונאלדו שנה הבאה הוא די קטן.גם זידאן הבין את זה ופרש בשיא.בליגה הם פחות צחורות יין וסיימו מקום 3 שנה שעברה.
    מבחינת רונאלדו-שינוי אווירה תחנה אחרונה בקריירה בטח באירופה.4 אליפויות איטליה מתוך 4 שנים מה שלא יכל לעשות בספרד ולדעתי יביא צמפיונז 1 מתוך ה 4 שנים הללו וזה יהיה דבר ענק.
    בסך הכל אחרי שבא מליסבון לסיים קריירה ששיחקת במנצ’סטר יונייטד ריאל מדריד ויובנטוס עם אליפויות ו צמפיונז פלוס יורו עם פורטוגל זה רזומה מרשים.
    מבחינת ריאל זו עונת מעבר.גם עם רונאלדו היה נשאר לדעתי השנה לא היו זוכים בשום תואר.ברצלונה במרוץ חימוש תיקח גם השנה את האליפות וסיכוי גבוה גם את הצמפיונז(הסיכויים של ברצלונה הכי גבוהים השנה מכל קבוצות היבשת גם לפי סוכנויות ההימורים.פריס סן ז’רמן שנייה).אתלטיקו מדריד שהייתה יותר טובה מריאל גם שנה שעברה וסיימה במקום השני התחזקה ותסיים לפני ריאל גם השנה.ריאל חוץ מ רונאלדו תיפרד מהדור הישן כמו בנזמה מרסלו וגם ראמוס ונבאס לדעתי לא יהיו בקבוצה עוד שנה שנתיים.בייל תלוי בפציעות.עוד פציעה אחת גדולה והוא בחוץ לא משנה היכולת שלו.הבן אדם חצי מהזמן פצוע.השנה יהיה הזמן של איסרו ואסנסיו לקחת את המושכות ואם יקחו עליהם ילבישו את הכוכבים החדשים סטייל אמבפה שנה אחר כך.לדעתי כפי שכתבתי זו שנת מעבר שהרכש הגדול הבא והצעיר יהיה רק בקיץ הבא .אולי רכש גדול אחד יגיע כבר הקיץ אבל רוב הרכש הגדול לדעתי יגיע בקיץ הבא.בינתיים איסרו ואסנסיו יראו מה הם שווים והאם יהיה להם מקום בריאל מדריד הגדולה של שנה אחר כך

    1. לבייל מתאים מינכן
      מינכן גדולה על גרמניה בערך כמו שמכבי סל הייתה גדולה על ישראל.
      ויש חכך יתרונות הם לוקחים שחקנים פציעים ומבוגרים ומאריכים להם את הקריירה כי משתמשים בהם במינונים הנכונים.
      שחקן מוכשר מאד כמו בייל שאכן פציע מאד היה מגיע לשם ומשחק 10 משחקי ליגה שנתיים ואת ההצגות היה שומר לשלבי הנוקאאוט באלופות.

      1. בייל לבאיירן? מעניין מאד.
        לא חשבתי על זה אבל נשמע טוב.
        לובנדובסקי תמורת בייל?
        צריך לחשוב על זה.

    2. רק מרשים?
      זה אגדי ביחד עם היורו והבחירות לשחקן הטוב בעולם.
      הוא בשורה אחת עם פלה מראדונה ונו, בסדר, גם עם מסי…

    3. לגמרי מסכים איתך. אני מאד תופס מאסנסיו. פחות תופס איסקו כשחקן על ממש (הוא טוב אבל לא שחקן על לדעתי).

      בייל גם העונה לא יהיה בריא כל העונה לצערי אבל אם יקרה הנס וכן הוא יהיה מפלצת.

      אני לא יודע למה ריאל שונאים את נבאס ורוצים את דה פחאה, לא חשבתי לעומק אבל נראה לי שלפניו אני לוקח רק את נוייר, דאנרומה בגלל הכשרון העתידי וקורטואה לפי כושרו במונדיאל.
      הבן אדם שוער מפלצת, הוא בן 31 אבל עם אינסטיקטים של ילד בן 21 והציל את ריאל ככ הרבה פעמים, משקיע ונותן הכל.

      אני לא רואה את פסז מוכרת את אמבפה בפחות מ500 מיליון יורו וגם זה בספק כי א. הוא שחקן ל-12 שנה, ב. אין ככ תחליפים מי להביא במקומו וגם סתם יעלו הון תועפות, ג. הוא צרפתי, ד. לחליפי לא חסר כסף.

      רק אולי אם אמבפה בעצמו ידרוש לעבור ולא יספיק לו שכר העתק שפסז תשלם לו (פסז תמיד תוכל לשלם לו יותר מריאל).

      למי שלא יודע אמבפה כבר היה סגור בריאל, הכל היה מסוכם לפני המעבר לפסז והם הביאו לו שכר כמעט כפול ממה שריאל הציעה והוא חתם שם והם עקצו את ריאל בתוספת הזמן.

      היום אני בטוח שמונאקו מצטערים שמכרו אותו רק ב180.

      אני חושב שבסיום עונה זאת נראה את ניימאר בריאל, לא רואה את הבכיין ממשיך בפסז, רק מקווה שלא יעשו טעות ויעיפו את קבאני

  11. ניימאר שחקן גדול והיה הכוכבה שני בחשיבותו בברצלונה ונתן משחקים גדולים ושערים נפלאים.
    אמפבה אותי בעץיד יהיה טוב מניימאר אך עדיין לר טוב מהותית מניימאר ואפילו כלל לא טוב יותר אלא פחות!!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט