צרפת – בלגיה חצי גמר מונדיאל טייק 1 / MBK

60 משחקים ו 28 נבחרות שסיימו את דרכן במונדיאל

נותרנו עם צרפת,בלגיה,אנגליה וקרואטיה. 2 חצאי גמר לפנינו הערב ומחר.

והערב בצד היותר איכותי של ההגרלה נפגשות צרפת ובלגיה לדו קרב מהסרטים.

הערב ב 21:00 אסור לפספס

צרפת הדרך לגמר –

הצרפתים שנראו מגומגמים בבית המוקדם סיימו אותו בהצלחה עם 2 ניצחונות מינימלים על פרו ואוסטרליה ותיקו מול דנמרק ( שרגילה מאוד לתוצאה).

בשמנית הגמר הצרפתים גברו 3:4 על ארגנטינה לאחר שיצאו מפיגור 1:2 באחד המשחקים המשובחים של מונדיאל 2018.

ברבע הגמר צרפת גברה על אורוואי שהיתה מושלמת לפני המשחק. הצרפתים ניצחו 0:2 ושלחו את הסלסטה שבורת לב הביתה.

בלגיה הדרך לגמר – 

הבלגים הם הנבחרת היחידה עם מאזן של 5 מ 5. המכונה הבלגית משומנת והיא כבשה 14 שערים עד כה.

הבית המוקדם הסתיים בנצחון על אנגליה וקדמו לו ניצחונות משכנעים על טוניס ופנמה.

בשמינית הגמר הבלגים מחקו פיגור 0:2 מול יפן עם ניצחון 2:3 על הבאזר באחד המשחקים המרתקים של רוסיה 2018.

ברבע הגמר המתינה ברזיל והבלגים ניצחו 1:2 וגלגלו את ניימאר הבייתה.

שיעור בהיסטוריה

הקבוצות נפגשו במונדיאל פעמיים מזמן , ממש מזמן

הצרפתים ניצחו 2:4 בהארכה בקרב על המקום ה 3 במונדיאל 1986 ואי שם ב 1938 הצרפתים ניצחו 1-3.

צרפת פירקה 0-5 את בלגיה בשלב הבתים של יורו 84.

בלגיה ניצחה 3-4 את המפגש האחרון בין ה 2 ביוני 2015.

הערב זה יהיה המפגש ה 74 בין הקבוצות כשידם של הבלגים על העליונה עם 30 ניצחונות מול 24 של הפרנסאוים.

זו הופעה שישית של הצרפתים בחצי הגמר, לאחר שהפסידו ב 3 ההופעות הראשונות (58 ,82 ו 86) הם ניצחו ב 98 וב 2006.

הצרפתים מחזיקים במאזן של 10 ניצחונות ו 2 תוצואות תיקו ב 13 משחקי הנוק אאוט האחרונים בטורניר גדול , ההפסד היחידי היה מול גרמניה במונדיאל הקודם.

אנטואן גריזמן מחזיק במאזן של 7 שערים ב 6 משחקי הנוקאאוט האחרונים בהם שיחק (יורו 16 + רוסיה 18).

זו הופעה שניה של הבלגים בחצי הגמר אחרי שמארדונה עם צמד שלח את הבלגים הביתה ב 86.

הבלגים מגיעים הערב במאזן של 19 ניצחנות ו 5 תיקו ב 24 ההופעות האחרונות שלהם.

9 מבקיעים שונים (כולל שערים עצמיים) כבשו לבלגים במונדיאל הזה, השיא עומד על 10 (איטליה 2006 וצרפת 1982).

17 שערים (4 במונדיאל הנוכחי) ו 3 בישולים לרומאל לוקאקו ב 13 המשחקים האחרונים שלו במדי הבלגים.

תחזית 

אין מה להוסיף על המשחק המרתק שצפוי לנו הערב.

גם לבלגים וגם לצרפתים מגיע להיות במעמד הזה. הבלגים מציגים כדורגל משובח מזה כמה שנים טובות.

הדור הבלגי הנוכחי מזכיר את זה צרפת 98. צריך להסיר את הכובע בפני קברניטי הכדורגל הבלגי שהצליחו לייצר קו של שחקנים שמשחקים בקבוצות הבכירות ביבשת (בעיקר בפרמייר ליג).

המערך הבלגי מאוד מסוכן בעיקר במתפרצות הקטלניות ובשער אפשר לסמוך על טיבו קורטאה שנראה כמו שעון קרטייה נוצץ.

אדן אזר, דה ברנייה ולוקוקו יוצרים חוליית התקפה משובחת כשבמשחק מול ברזיל אזר כמעט ולא איבד את הכדור אפילו פעם אחת.

הצרפתים נבחרת חזקה מאוד שכבר טעמה הפסד מר בגמר לפורטוגלים ביורו האחרון. המונדיאל הזה הוא המונדיאל שהעולם עורך היכרות לראשונה עם קלייאן אמפבה שהצמד שלו מול ארגנטינה היה בלתי נשכח.

המערך הצרפתי טקטי, אבל כמו אצל הבלגים, כל מתפרצת עשוייה למצוא את הרשת ולצרפתים יש ניצול מצבים לא רע במצבים נייחים.

הבלגים יחסרו את המגן תומאס מונייה שספג צהוג שני מול ברזיל.

מרטיניז המאמן הבלגי (/הספרדי) נעזר בתיירי הנרי הצרפתי שהערך המוסף שלו על החלק ההתקפי של בלגיה עצום. המאמן הצרפתי, דשאן, היה חבר של הנרי לקבוצה הצרפתית שניצחה את גביע העולם של 98.

קשה לחזות מה יהיה במשחק. אפשר שנקבל 0-0 או 1-0 קטן ואם נזכה לקבל שער מוקדם, יכול להיות שנזכה לקבל משחק נוסף לפנתאיון.

במקום לנסות להמר ממליץ לצפות במשחק הערב בסטייל. במקום גרעיניי חמנייה להצטייד בבירה בלגית טובה (ויש טובות) עם באגט צרפתי ולקינוח? או שנקבל ופל בלגי או קרפ סוזט.

יש לי הרגשה שיהיה משחק גדול, 2-2 וניצחון בלגי בפנדלים.

היכרות עם שימי ( לא שימי שלנו ) ערכתי דווקא בבר בלגי בסידני אוסטרליה. בירה לפנתיאון
שיהיה משהו למרוח על הבאגט ,לא מריח מי יודע מה אבל טעים

 

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
103 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
שמעון טבדי
10/07/2018 9:18:27

אחלה מתן.

אני עם הבאגט הצרפתי היום. אמבפה הולך לשים להם באגט גדול בטעם שוקולד עם צמד שערים. 3-1 לבאגט על השוקולד.

Mbk
Mbk
10/07/2018 9:27:26

מי זה מתן ❓

דקסטר
דקסטר
10/07/2018 10:57:14
הגב ל  Mbk

הדמות הרביעית שלך?

ולדי קוגן
ולדי קוגן
10/07/2018 9:46:43

אוי איך בא לי שבלגיה יעלו,כל כך שמחתי שהעיפו את ברזיל המעצבנת.אם יעיפו גם את הצרפתים המאוסים זה יהיה ענק

אהרון שדה
אהרון שדה
10/07/2018 10:23:12

מיידן תודה רבה.
תודה על הנתון על 10 מבקיעים שונים (מאיפה הבאת את זה בוקיפדיה ? או אתר אחר אשמח לדעת ).
לדעתי צרפת תנצח בצורה ברורה 1-3 שכזה.
כ"כ אשמח לטעות ושבלגיה תעלה .

Mbk
Mbk
10/07/2018 12:53:21

שמעתי את זה ב 2006
מטרצי ולוקה טוני כבשו 2 שערים לאיטלקים
8 שחקנים שונים כבשו שער בודד
לא בדקתי לגביי צרפת 1982 אבל אני בטוח ש 10 כובשים שונים זה השיא

אהרון שדה
אהרון שדה
10/07/2018 16:10:09
הגב ל  Mbk

תודה

פאקו
10/07/2018 11:29:08

מעולה מידן. תודה רבה. כשהתבררה תמונת שמינית הגמר, אמרתי (נראה לי גם כאן) שזאת תמונת חצי הגמר שאני רוצה לראות. מדובר בעיניי שמשחק הטוב ביותר שיכולנו לקבל מהמערב. יתאים לי ניצחון בלגי (וקרואטי מהצד השני), אבל גם אם צרפת תנצח זה לא יהיה רע.

שגיא נאור
שגיא נאור
10/07/2018 11:36:53

שתי הנבחרות האיכותיות בטורניר, אפשר לומר שזה הגמר האמיתי.
תמיד במשחקים מהסוג הזה אני חושש שיהיה משחק מבוקר וזהיר מאחר ושתי הנבחרות מעדיפות מתפרצות על פני משחק מסודר – הזאר, לוקאקו ודה בריינה בבלגיה, גריזמן ובעיקר אמבפה בצרפת. לכן, החשיבות הגדולה של שער מוקדם לאיכות המשחק.
מצד שני, ראינו את בלגיה חוזרת בגדול מול יפן דווקא במשחק מסודר (הגול השלישי היה במתפרצת מהסרטים) וגם צרפת הראתה שיכולה לכבוש במשחק מסודר מול ארגנטינה כשחזרה מפיגור.

הזוכות במונדיאלים האחרונים התבססו על הגנות חזקות וכמעט שלא ספגו בנוק אאוט – אם אני לא טועה אף זוכה ב-7 המונדיאלים האחרונים לא ספגה יותר מפעמיים בנוק אאוט. שתי הנבחרות ספגו כבר 3 שערים אבל כבשו 6 (צרפת) ו-5 (בלגיה).

ההגנה הבלגית נראתה לא כל כך טוב מול יפו גם ונזקקה ליום שיא של קורטואה והחמצות של הברזילאים כדי להוציא רק כדור אחד מהרשת.
וצרפת – שער בכדור חופשי ועוד אחד חצי עצמי של השוער מול אורוגוואי במינימום מצבי הבקעה – לא מאוד מרשים.

הימרתי בתחילת הטורניר על צרפת עד הסוף אבל אשמח אם בלגיה תיקח את זה, גם יסתדר לי טוב עם התיאוריה שהמסורת זה קשקוש. לא שלצרפת יש מסורת מפוארת בגביעי העולם (שלא לדבר על הנבחרות בצד השני של ההגרלה, אבל זה למחר).

אהרון שדה
אהרון שדה
10/07/2018 11:52:31

שגיא את נתון הסופגות במונדיאלים הבאתי ביומן .
בכל מקרה מ 90 ומעלה האלופה ספגה עד 2 שערי נוקאאוט רק אנגליה עומדת בתקן הזה.

Ori88
Ori88
10/07/2018 11:49:06

תודה רבה, מידן !
פתוח לחלוטין. הגרעינים מוכנים.
מהמר על צרפת היום ואנגליה מחר

שמעון טבדי
10/07/2018 12:44:05

רק שהאנגלים לא יקחו המאוסים האלו וכל השאר לא אכפת לי האמת. אני לא מחבב אף נבחרת מכל הרביעייה שנותרה, הכי פחות לא אוהב את צרפת אבל ממש לא אכפת לי.

הייט אשברי
הייט אשברי
10/07/2018 15:12:30

די – תפסיק להתבכיין ולהעליב. במה עדיפה קרואטיה , נבחרת שמייצגת מדינה של לאומנים , שלפני 75 שנה טבחו בצורה אכזרית ביהודים ?
האנגלים מאוסים עליך – לא ברור לי למה. אבל הם נבחרת אהודה למדי בארץ , ויש לזה סיבות טובות,

לא שהם הולכים להיות אלופי עולם – אני לא רואה אותם מנצחים את צרפת או בלגיה.

Ljos
Ljos
10/07/2018 21:28:09

אתה צודק. בקרואטיה צילמו את הסצנות של קינג'ס לנדינג, וסרסיי שולטת שם, ואסור שהיא תנצח.
באנגליה בקושי צילמו, אבל כל השחקנים משם או מנסים לעשות מבטא אנגלי. אז מגיע להם הגמר.
ההוכחה הכי טובה שתיאוריית משחקי הכס עובדת היא זו – איפה צילמו את העלילה הכי משעממת בתולדות משחקי הכס, נחשות החול? ספרד. איפה ספרד היום? בדיוק.

נתן
נתן
10/07/2018 12:52:55

המפוזר מכפר אזר.
אין הרבה מה להוסיף על המשחק הזה?
מה לעזאזל עוזרת סקירה היסטורית?
מדובר כאן בקרב בין שני סגנונות, הצרפתים לוחצים ומשחקים מהר מאד, הבלגים פחות שולטים במגרש, בונים הרבה על התקפות מעבר ומתפרצות.
צרפת עם סגל בו הכוכבים צעירים יחסית, בבלגיה יותר מנוסים, וכולם שם משחקים בעמדות מפתח ומנהיגות בפריימיר ליג, בקבוצות הבכירות.
בשתי הקבוצות הצד הפחות חזק זה ההגנה שלא היתה מושלמת, למרות שההגנות שלהן עדיין טובות מאד. קורטואה בשער של בלגיה נתן טורניר מצויין.
המשחק כנראה יוכרע בקרב בין הקישור האיכותי ביותר בטורניר, עם דה בריינה והאזר (שמתפקד בחצי מהזמן כמין קשר קדמי) לבין ההתקפה של צרפת עם מבפה המהיר, ועם גריזמן, שלא היה דומיננטי, אבל מבריק כשצריך אותו.
שחקני מפתח מלבד אלה שהוזכרו, הם פול פוגבה, שאם יצליח לשלוט במרכז המגרש ולמנוע מהאזר ודה בריינה להוציא התקפות איכותיות, יוציא את העוקץ מהנבחרת הבלגית, ומצד שני, המגינים של בלגיה בראשות קומפני, שיצטרכו להסתדר עם המהירות של מבפה.
הימור לניצחון:
בלגיה, בגלל קישור יותר טוב, ניסיון רב יותר, שוער, ובגלל שעמדו במבחנים קשים יותר עד עכשיו.
מסכים עם כל מי שחושב שמכאן תצא אלופת העולם

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
10/07/2018 13:10:58

תודה מידן. יהיה קרב ענק, גם בכדורגל וגם "תרבותית".
(אני עם הצפרדעים)
ויהיה מצחיק לשראות את הצרפתים אם הם יפסידו, בשבילם זו השפלה לא קטנה להפסיד למדינה נחותה כמו בלגיה.
אם בלגיה מנצחת הם זורקים מעליהם בנונשלאנטיות את תווית הלוזרים ואת תדמית "הפורטלנד" שהדבקתי להם.

bobby
bobby
10/07/2018 13:19:49

פריוויו נהדר ל-2 נבחרות נהדרות, שעל כל אחת אפשר להגיד שמגיע לה.
אם יש משהו שצריך קצת להדאיג את הבלגים, זאת הנרפות ההתקפית שהציגו במחצית השנייה מול ברזיל. זה כאילו הם בזבזו את כל הכשרון ההתקפי שלהם במחצית הראשונ המעולה, ואז נחו על זרי הדפנה וכמעט לא עברו את החצי במחצית השנייה.
אם הם יתנו לפוגבה וקנטה ללחוץ אותם במרכז השדה כמו שברזיל עשו, הבלגים עלולים להיות בבעיה חמורה.

בכל זאת, יש לי תחושה שנראה כאן ניצחון בלגי. הצרפתים זכו להתמודד מול אורוגוואי נטולת מחץ התקפי (כלומר – ללא קבאני), ולפני כן התמודדו מול ההגנה המפוררת של ארגנטינה.
לבלגיה לעומת זאת, יש קבוצה שלמה – החל מהשוער, דרך ההגנה ובוודאי שבהתקפה.
יהיה בהחלט משחק צמוד שיכול ללכת לכל כיוון, אבל לדעתי הבלגים יעלו.

הייט אשברי
הייט אשברי
10/07/2018 13:50:04
הגב ל  bobby

רק ששכחת את הצד ההגנתי , בו יש עדיפות לצרפתים .

bobby
bobby
10/07/2018 15:08:13

לצרפת יש הגנה חזקה בהיבט של מרכז מגרש (כמו שציינתי – קאנטה ופוגבה אלה וואחד גרזנים).
דווקא קו ההגנה האחורי שלהם הוא לא איזה משהו בלתי פריץ, וראו את זה מול ארגנטינה. מול אורוגוואי, בהיעדר חלוץ חוד נורמלי, זה פחות בא לידי ביטוי.

שמייקל
שמייקל
10/07/2018 15:07:16

בלגיה אחת הנבחרות הטובות שראיתי…הזארד ודבריינה זה יותר טוב מצאבי ואנייסטה ולוקקו זה פשוט טנק מעופף.

הייט אשברי
הייט אשברי
10/07/2018 15:15:54

לדעתי , וכתבתי את הסיבות בטור המוקדם יותר :
צרפת היום , אנגליה מחר. שתיהן במשחקים צמודים – על הקשקש .

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
10/07/2018 15:36:03

ואז מלחמת 100 השנים בה צרפת מנצחת ומשפילה את האנגלים פעם נוספת
https://www.youtube.com/watch?v=JQ8jGqdE2iw

שמייקל
שמייקל
10/07/2018 16:05:31

או קרב ווטרלו(עוד פעם בלגיה באמצע…) וניצחון לדוכס מוולינגטון על נפוליאון…

amitlahev
amitlahev
10/07/2018 15:36:51

אחלה פריוויו. משחק שיכול להתפתח לרמה גבוהה מאוד. כנראה שהאלופה תהיה או מאירופה או מצרפת.

מונדיאל
מונדיאל
10/07/2018 15:43:59

לוקאקו, אמבפה, דמבלה, אומטיטי, בטשואי, פוגבה, קאנטה, מאטוידי, פלאיני, שאזלי, פאקיר, סידיבה, מאנדאנדה…

אירופה הקלאסית

מנחם לס
מנחם לס
10/07/2018 15:47:06

כל היום מאורגן מסביב למשחק.

תודה

מונדיאל
מונדיאל
10/07/2018 15:56:19

משחק אחד, שתי נבחרות טובות (כנראה לא "הכי טובות בעולם"), הכל יכול לקרות, גם מזל יקבע הרבה. כמעט כל מי שמגיעה לשלב הזה, נהנית גם מהשפיץ של הנעל.
זה טורניר גביע קצרצר. אין לגזור מסקנות מרחיקות לכת לפני, במהלך, או אחרי. כמו שלא גוזרים מסקנות מרחיקות לכת מזכיה של סכנין או הפועל רמת גן בגביע המדינה, במקום באר שבע או מכבי תל אביב.
אז אם כבר רולטה, יאללה אנגליה. צרפת תשלים גמר עם נופך יותר קלאסי, אבל הצד המקצועי יותר הולך על בלגיה – נבחרת הכדורגל היחידה בעולם שידעה לעבור לכדורסל ברגע המתאים, ולנצח את יפן על הקשקש. אפרופו השפיץ של הסושי.

אהרון שדה
אהרון שדה
10/07/2018 16:13:25

מופתע מכל מי שהולך על בלגיה.
נגיד זאת כך .
בהתקפה +קישור אחורי סוג של שוויון (התקפה צרפתית טובה יותר אך קישור בלגי טוב יותר) קישור אחורי ובלמים שליטה מוחלטת לצרפת ןבפער.
מגנים סוג של שוויון ושוער עדיפות לבלגיה .
שורה תחתונה שוויון ברוב העמדות אך קישור אחורי ועמדת הבלמים יתרון צרפתי ולכן צרפת תנצח לדעתי בצורה משכנעת

מונדיאל
מונדיאל
10/07/2018 16:21:14

אבל קיבלת הדגמה חיה רק ברבע
ברזיל שלטה, 3-9 בעיטות למסגרת, 9-27 באיומים, במחצית השניה זה היה משהו כמו 1-15, ו"מדד מצבי השער" הורה בסוף על 3.01 מול 0.48 לברזיל
ואז מגיע לך שער עצמי שלא קשור לכלום, ומתפרצת, ולך תדבר ללמפות ולקורטואה
הכל יכול לקרות במשחק הערב

נתן
נתן
10/07/2018 17:16:50

הבעיה בתיאוריה של אהרון, היא שקישור מנצח בכדורגל, ובשאר, ההבדל לא מספיק גדול.

יניב
יניב
10/07/2018 17:26:12

אהרון כדורגל זה לא X<Y ולכן Y בהכרח ינצח.הרבה מומנטום ישחק,בלגיה באים אחרי ניצחון אפי(מול יפן)ואחרי ניצחון מול ברזיל שנחשבה על ידי לא מעט כפייבורטית הברורה מהקבוצות שהגיעו לרבע הגמר.מה עוד שהשחקנים הבלגים בהחלט נראים כבשלים ומוכנים לאתרגר אז יש מצב מאוד גדול שבסוף הערב לא רק שתהיה מופתע מאילו שהולכים עם בלגיה אלא תהיה מופתע שבלגיה ניצחו.
לדעתי בכלל הסיכוי הוא משהו כמו55-45 לבלגים

.איתי.
.איתי.
10/07/2018 17:08:01

2 נבחרות עם כמות אדירה של כשרון, גם על הספסלים, אני בעד בלגיה אבל ת'כלס צרפת לא פחות איכותיים.

מקווה שנזכור את המחשק הזה גם בעוד הרבה שנים, ומאמין שזה יכול לקרות.

ומחר הרגע שאני מחכה לו מ1996, אנגליה בחצי גמר, מרגיש אגדה מתקרבת, וגביע שחוזר הביתה, אבל בטח אתבדה.

.איתי.
.איתי.
10/07/2018 17:10:53

הנצחונות של בלגיה על יפאן וברזיל דווקא מדגימים את הכוח של הנבחרת הזאת, שגם שלא הכל שוטף מוצאת פתרונות מתאימים.

אבל כשהמשחק של הבלגים שוטף הכדורגל גם יפה לאללה, מקווה שיהיו כמה התקפות כאלה היום.

מונדיאל
מונדיאל
10/07/2018 17:34:30

כלל:
המשחקים הכי שווים במונדיאל = כאשר קבוצה חזקה נקלעת לפיגור ולוחצת על הדוושה
אז הם יוצאים מהשבלונות והזהירות והטקטיקה המעפנה, ואז רואים פאקינג כדורגל

ספרד – פורטוגל וכל המהפכים
הבליץ של גרמניה בפיגור על שבדיה
המהפך האלבני-שוויצרי על סרביה
האטרף של ארגנטינה אחרי השוויון של ניגריה כשהם חייבים לנצח
צרפת נקלעת לפיגור במחצית שניה מול ארגנטינה, ואז דורסת
המהפך המטורף במחצית השניה של בלגיה על יפן
המחצית השניה של ברזיל שמפגרת נגד בלגיה, טירוף (גם הראשונה היתה סבבה), פעם ראשונה שברזיל שיחקה כמו ברזיל. ואחרונה

אשכרה כמעט כל המשחקים הגדולים של הטורניר. מה המשותף? פיגור ומצוקה של קבוצה חזקה, ואז נכנסים בראבאק. הלוואי גם הערב.

bobby
bobby
10/07/2018 17:45:24
הגב ל  מונדיאל

יש בזה משהו..

וניל זה טרופי
וניל זה טרופי
10/07/2018 18:50:48

אם צרפת תיזום מההתחלה היא תנצח, אם היא תחכה לבלגיה יש סיכוי טוב לפנדלים. רק לא אנגליה בבקשה, זה יהיה עלבון למפעל.

bobby
bobby
10/07/2018 20:16:36

מה כל כך רע באנגליה?

וניל זה טרופי
וניל זה טרופי
10/07/2018 20:45:29
הגב ל  bobby

אין רע באנגליה אבל גם אין טוב… מי שנצחה את פנמה ותוניס בשלב הבתים קולומביה הנאיבית בלי הכוכב שלה ושוודיה המוזרה לא ממש הרשימה עד עכשיו. עצם העובדה שיש להם סיכוי להגיע לגמר הוא הזוי. יד על הלב ראיתי את כל המשחקים של אנגליה עד עכשיו, לצערי, ובשום מצב לא התרגשתי, לא אמרתי לעצמי וואלה זאתי נבחרת ראויה לאלופת העולם. הדרך שעשו קרואטיה בלגיה ובטח שצרפת עד ההגעה לשלב הזה לעומת הטיול האנגלי מראה שלהגרלה קלה יש משקל גדול, אפילו יותר מאיכות הכדורגל. לפני המשחק של בלגיה נגד אנגליה הסביר לי חבר בלגי שכמובן יותר קל יהיה לעלות מהמקום השני בבית, אבל בסופו של יום צריך לנצח את החזקות בשביל לזכות. אני מקווה שקרואטיה העייפה תאתגר את אנגליה טיםה יותר מהשוודים. בהצלחה לכולם.

מונדיאל
מונדיאל
10/07/2018 20:50:59

קרואטיה? קרואטיה מקבלת יותר מדי קרדיט על המשחק מול ארגנטינה הגרועה. וגם אחרי הפדיחות של קבאז'רו.
קרואטיה עברה את שני משחקי הנוק-אאוט בפנדלים! לא ניצחה אף משחק נוק-אאוט בכוחות עצמה! פעמיים פנדלים, שזה חסר תקדים במונדיאל, בעצם היה פעם אחת בלבד, ארגנטינה 90 המזליסטית והגרועה של מראדונה.
ואת מי היא עברה על הקשקש, בפנדלים? דנמרק ורוסיה. לא אימפריות כדורגל ורחוק מכך.
אם לאנגליה היה מזל – קרואטיה קיבלה אותו בצינור ישר מהשמיים.

וניל זה טרופי
וניל זה טרופי
11/07/2018 3:02:59
הגב ל  מונדיאל

ניגריה ארגנטינה איסלנד דנמרק רוסיה (הביתית…) לא נראה לי כמו צינור המזל. שכחת שאת שלב הבתים הם סיימו עם שלושה נצחונות נגד נבחרות שבאו לנצח, ולא רק לכבוש גול בשביל הכבוד הלאומי. לנצח בפנדלים אחרי הארכה זה לא משהו לזלזל בו, ביחוד אם זה נעשה פעמים רצוף בטורניר כזה. נחכה ונראה.

פאקו
10/07/2018 21:21:39

איזה משחק בינתיים. בייחוד של בלגיה.

מנחם לס
מנחם לס
10/07/2018 21:22:57

הבלגים לא זזים מהשער הצרפתי

מונדיאל
מונדיאל
10/07/2018 21:23:40

בלגיה מניעה כדור יפה. אבל ההגנה שלה, כמעט בכל פעם שמנסים אותה, מעוררת חשש.

דה שוט
דה שוט
10/07/2018 21:24:53

מדהים כמה שתי הנבחרות האלה חזקות

דה שוט
דה שוט
10/07/2018 21:25:23

גולדן סטייט נגד יוסטון

מונדיאל
מונדיאל
10/07/2018 21:35:29
הגב ל  דה שוט

שום דמיון.
מה פתאום גולדן סטייט ושלטון היחיד שלה. עם 91 סיכוי לזכות בסדרת הגמר.
הסיכוי הכי גבוה שניתן בפתיחת המונדיאל עמד על 20, ברזיל, לפני ספרד וצרפת נדמה לי, עם 17.
אין דמיון בין טורניר גביע לליגה של 82 משחקים וסדרות פליאוף ארוכות, שמסננות בפינצטה את הכי חזקה.
אם היתה לך ליגה כזו ארוכה של נבחרות העולם, בכלל לא בטוח שהיית מוצא בסדרת הגמר את בלגיה וצרפת. יותר ברזיל וגרמניה. ובטח ובטח לא את קרואטיה ואנגליה בצד השני.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
10/07/2018 21:39:42
הגב ל  מונדיאל

הוא מדבר על הסדרה שלהן בפלייאוף האחרון, שהיתה מהצמודות ביותר שאפשר (למרות שבסוף הרעים ניצחו כצפוי . . .)

הפועל גזר
הפועל גזר
10/07/2018 21:27:55

איזה משחק של הזאר!!

הפועל גזר
הפועל גזר
10/07/2018 21:29:52

היום דידייה דשאן הופך למאמן עם הכי הרבה משחקים של צרפת במונדיאל-11

הפועל גזר
הפועל גזר
10/07/2018 21:31:16

וקורטואה משווה בתור השוער עם הכי הרבה משחקים במדי בלגיה!

דה שוט
דה שוט
10/07/2018 21:34:40

בן זמה במקום גירו כבר עם חמישיה במונדיאל הזה

שמעון
שמעון
10/07/2018 21:40:20
הגב ל  דה שוט

מה עובר עליך הכל טוב? בנזמה זה מלו.

הפועל גזר
הפועל גזר
10/07/2018 21:36:22

חייייי בסרט בנזמה במקרה הטוב היה יוצא עם 2 אדומים החמצת פנדל ותאומים מאיזה רוסיה

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
10/07/2018 21:37:41

משחק משחק, פשוט מעולה ומתחרה בצרפת-ארגנטינה. הבלגים מעולים ושולטים בהחזקת הכדור. אבל נראה שהצרפתים מתחילים להשתחרר.

שמעון
שמעון
10/07/2018 21:39:36

איזה החמצה יוו

מנחם לס
מנחם לס
10/07/2018 21:40:28

עכשיו הצרפתים לא זזים משער בלגיה

שמעון
שמעון
10/07/2018 21:41:11

פאבר הסה מגן אדיר למרות הנחמצה איפה הוא משחק??

עידן
עידן
10/07/2018 21:44:30
הגב ל  שמעון

שטוטגארט.
גם אני לא הכרתי אותו לפני המונדיאל.השחקן היחיד מבין ה 23 של צרפת שלא הכרתי

עידן
עידן
10/07/2018 21:48:27
הגב ל  עידן

לפני שבוע כבר התפרסמו ידיעות שבאיירן מינכן רוצה אותו.
מצד אחד יש להם את קימיך שהוא מצויין.
מצד שני 2 שחקנים טובים על אותה עמדה בקבוצה גדולה זה לגיטימי וגם קימיך יכול לשחק במספר עמדות כפי שעשה בעבר

שמעון
שמעון
10/07/2018 21:50:32
הגב ל  עידן

יעבירו אחד מהם לשמאל. אין לי ספק שאחרי המונגיאל הוא ינחת בקבוצה גדולה

Ljos
Ljos
10/07/2018 21:53:02
הגב ל  שמעון

לעמדה של אלאבה?

שמעון
שמעון
10/07/2018 21:56:04
הגב ל  שמעון

אמרתי קבוצה גדולה לאו דווקא באיירן. אם יגיע לבאיירן אולי במקום אלאבה לא יודע באיירן צריכים רענון גדול. הסגל דלהם די דורך במקום ומיצה את עצמו צריכים דם חדש. הבנתי שלבנדובסקי נשאר שם הייתי בטוח ינחת אצל פלורנטיניו

אהרון שדה
אהרון שדה
11/07/2018 0:30:41
הגב ל  עידן

קאמיש יכול לשחק במספר עמדות כולל הקשר האחורי .
הוא האיש של מינכן לשנים הבאות היורש האמיתי של להאם (קאמיש)

הפועל גזר
הפועל גזר
10/07/2018 21:43:10

אמבפה הזה שחקן שחקן 😬

שמעון
שמעון
10/07/2018 21:48:15

עושה שמות בבלגים הם בחרדות ממנו חסר לו קצת חוש התמצאות. אם אני אל חיליפי שולח את ניימר לפלורנטיניו ב400 מיליון יורו ונותן את המלוכה לילד בן ה18. ניימר חותר תחתיו ותחת קבאני.

Mbk
Mbk
10/07/2018 21:43:40

משחק טוב מאןד
חסר שער לרפואה שיפתח את המשחק לגמריי

הפועל גזר
הפועל גזר
10/07/2018 21:44:27

מי שלא כובש סופג

שמעון
שמעון
10/07/2018 21:46:10

טוב יש לנו פה משחק של 0 1 קטן. מי שמבקיע ראשון תם הטקס עבור השני

הפועל גזר
הפועל גזר
10/07/2018 21:47:33

נגמרה המחצית קרב מאוד שקול בין שתי נבחרות חזקות

שמעון
שמעון
10/07/2018 21:49:21

אמבפה מול ניימר זה כמו קובי בן ה18 מול אדי גונס. היה אז מאמן רפה הבנה עם שיער לבן שחשב שגונס טוב יותר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10/07/2018 23:21:04
הגב ל  שמעון

אז איך ניימר בנבחרת מעולה כמו ברזיל הוא המוביל עם 57 שערים ו-35 בישולים ב-90 משחקים והיה השחקן השני בחשיבותו בברצלונה עם משחקים שלא היו מביישים את הראשון.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10/07/2018 23:22:22
הגב ל  שמעון

אמפבה אותי בעתיד יהיה טוב מניימאר בינתיים ניימאר מעליו בקלות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10/07/2018 23:23:02

*אמפבה אולי בעתיד…

הייט אשברי
הייט אשברי
10/07/2018 21:50:51

מאוד שקול בינתיים . הבלגים יזמו יותר בחלק הראשון של המחצית – צרפת בשני. ההזדמנות הטובה היותר היתה של פבאר , שאם היה בועט בחצי גובה ולא שטוח – צרפת היתה מובילה .

שמעון
שמעון
10/07/2018 21:54:02

דה בריינה עובר חיסול ממוקד על ידי קאנטה השוקלד הלבן נמס

הפועל גזר
הפועל גזר
10/07/2018 22:08:07

אין ספק שבלגיה פתחה יותר טוב

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
10/07/2018 22:09:06

אמרתי לכם – גול!

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
10/07/2018 22:10:14

כמובן שמי שינצח כאן עם סיכוי ענק לקחת את הכל

הפועל גזר
הפועל גזר
10/07/2018 22:09:08

1 0!!!!!!

Mbk
Mbk
10/07/2018 22:09:19

איזה חגיגה צרפתית
לחיצות ידים בספסל ממש יצאו מגדרם

הפועל גזר
הפועל גזר
10/07/2018 22:09:49

א ו מ ט י ט י!!!

שמעון
שמעון
10/07/2018 22:10:11

תם הטקס

הפועל גזר
הפועל גזר
10/07/2018 22:11:50
הגב ל  שמעון

ממש לא

הפועל גזר
הפועל גזר
10/07/2018 22:12:26

מונדיבארסה!

שמעון
שמעון
10/07/2018 22:15:21

אמבפה בקונצרט איזה החמצות חייבים לשים עוד אחד לסיים את הסרט

פאקו
10/07/2018 22:16:02

אמבפה כוכב עליון

דה שוט
דה שוט
10/07/2018 22:25:36

כרמלו חלוץ כדורגל יותר טוב מג׳ירו

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
10/07/2018 22:27:30
הגב ל  דה שוט

זה בערך מה שהבן שלי כאן אמר

דה שוט
דה שוט
10/07/2018 22:35:10

ילד חכם

דה שוט
דה שוט
10/07/2018 22:29:39

אמבפה זה בלוף. תזכרו מה אני אומר לכם. אין לו טכניקה

Ljos
Ljos
10/07/2018 22:31:49

טוב, אז תשעה מבקיעים שונים לבלגיה, אז הם מחכים שקורטואה יכבוש ויציל אותם היום?

עדן
עדן
10/07/2018 22:39:00

ג'ירו הוא המחסל הצרפתי.
שתי עבירות קשות בדקה וחצי

טרולולו
טרולולו
10/07/2018 22:56:05

צרפת יותר טובה, בעיקר ההגנה מדהימה, אבל הם משחקים מלוכלך.

הייט אשברי
הייט אשברי
10/07/2018 23:07:44
הגב ל  טרולולו

זו לא תגובה שלי, אלא של מתחזה . חבל שמסתובב פה טרול .

.איתי.
.איתי.
10/07/2018 22:57:51

המאמן של בלגיה אידיוט, ופחדן.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
10/07/2018 22:58:35

צרפת ניצחה למרות שהמשחק היה שקול מאוד. חבל על הבלגים. אני לוקח בחזרה את האמירה שהם פורטלנד. בלגיה זו יוסטון שהביאה את הפייבוריטית לקצה ונכנעה רק בדקה ה 90. חבל עליהם כי הם הגיעו לשיא השנה ובטח במונדיאל הבא כבר יהיו גרוטאה לגמרי (כמו יוסטון בשנה הבאה? 🙁 )

דה שוט
דה שוט
10/07/2018 22:58:36

משחק בלי כלום, שתי הקבוצות חזקות מדי

הייט אשברי
הייט אשברי
10/07/2018 23:06:36

ושוב קלעתי בזהות העולה – אני מקווה שאנגליה לא תאכזב מחר.
הניצחון של צרפת הבטיח שמירת רצף של פינאליסטית אחת לפחות שכבר היתה שם . אם אני לא טועה , הרצף הזה קיים מאז 1958. 1954 היתה הפעם האחרונה ששתי הפינאליסיות היו חדשות – גרמניה ( אז מערב גרמניה ) והונגריה .
גמר צרפת אנגליה , אם יהיה , יהיה גמר קלאסי בין 2 אלופות עולם לשעבר . לאנגליה, למרות שאינה בטופ העולמי , יש בכל זאת מעמד מיוחד בזכת ההיסטוריה , המסורת והליגה שלה.

שגיא נאור
11/07/2018 0:08:04

איזה היסטוריה? זכיה אחת לפני 50 שנה בבית ומאז כל מה שעשו זה חצי גמר 1, עכשיו השני. היסטוריה די עלובה – בכלל לא באיזור של הנבחרות הבאמת גדולות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10/07/2018 23:14:13

הרגשתך הייתה על הפנים!

שמעון
שמעון
10/07/2018 23:29:18

תודה רבה לבאגט. 460 שח בווינר סה טרה בון

עידן
עידן
10/07/2018 23:30:48
הגב ל  שמעון

מזל טוב