השחקן החופשי טוני פרקר החליט לחתום עם שרלוט הורנטס לשנתיים עבור 10 מיליון (5 לשנה) אחרי 17 עונות שרובן היו מופלאות עבור הספארס.
גרג (פופ) פופוביץ' בנה על פרקר להישאר בספארס כמין מנטור לשחקנים הצעירים, אבל במקום הוא החליט לחתום בשרלוט שם הוא יהיה גם שחקן חשוב וגם מנטור לקמבה וולקר.
מה שקצת מוזר לי בכל העניין היא העובדה שהוא הודיע את החלטתו למאמן – שהיה לו כאב משך 17 שנה – בצלצול טלפון.
"TOUGH DECISION" הוא אמר למרק ספירס מ-UNDEFEATED "אבל הייתי חייב לעשות את הצעד. אני מרגיש שנותר בי עדיין כדורסל, ואפילו שתמיד אהיה 'ספאר' ואפילו שביתי ומשפחתי בסן אנטוניו, אני מאד מתרגש לשחק עבור אגדת הכדורסל שלי מייקל ג'ורדן, המאמן JB (ג'יימס בורגו, שהיה עוזר מאמן בסן אנטוניו), ו'אחי הקטן' ניקולאס באטום. היתה לי שיחה מרגשת מאד עם קוץ' פופוביץ' שהוא כמו אבא חורג לי ועם המנכ"ל בופורד שתמיד היה מאד פייר איתי"
פופוביץ' הגיב:
"It's difficult to put into words how important Tony Parker has been to the Spurs franchise over the past two decades," Popovich said in a statement. "From his first game in 2001 at age 19, TP has impressed and inspired us — day-after-day, game-after-game, season-after-season — with his passion, dedication and desire. We are grateful to Tony for 17 years of truly amazing memories
2. הסיפור של קאווי לינארד הולך ונעשה מטורף יותר ויותר!
ממש לפני כמה דקות התפרסמה ידיעה ב-SPORTSNAUT שסוכנו של קאווי לינארד הודיע שההעדפה הגדולה של לילארד היא הקליפרס.
3. הגריזליס חתמו OFFER SHEET עם קייל אנדרסון על 37.2 מיליון ל-4 שנים"
כמובן שקייל אנדרסון הוא שחקן חופשי מוגבל והספארס יכולה להשוות הצעה זו, שאני משער שהיא גבוהה בהרבה ממה שהם התעתדו לשלם לו. לספארס ישנן 48 שעות להשוות את ההצעה הזאת.
4. שיקגו החליטה להשוות את ה-OFFER SHEET בסך 78 מיליון ל-4 שנים של הקינגס לזאק לווייאן
לשיקגו יש 48 שעות להשוות את ה-OFFER SHEET!
5. רויס יאנג מ-ESPN שלח את הדיווח הזה על כרמלו אנטוני
Anthony's agent, Leon Rose of CAA Sports, has a strong relationship and history with Thunder general manager Sam Presti, and they'll work together on Anthony's exit through trade, the NBA's stretch provision, or a combined buyout and stretch, league sources said.
[…]
"Oklahoma City can use the stretch provision on Anthony's $27.9 million contract to eliminate a staggering $107 million off the team's 2018-19 payroll and tax bill, but the Thunder first plan to pursue trade possibilities with teams looking to acquire a massive expiring deal to salary-cap space in July 2019 free agency.
"Anthony still holds trade veto power, but it's likely that any proposed deal would be with a team wanting simply to waive Anthony and allow him into free agency.
"The stretch provision would slash $90 million in tax, dropping the Thunder's bill from $150 million to $60 million. The stretch provision spreads Anthony's salary annually onto the Thunder's cap for $9.3 million over three years."
Unless further rumors develop, we're going to eliminate the possibility of a trade, instead focusing on landing spots through a buyout that leaves him able to pursue a deal with the team of his choice. Money is so scarce around the NBA this offseason that it's unlikely OKC is able to trade him into cap space.
In the interest of full disclosure, we're assuming Anthony reshuffles his priorities and seeks a spot where he can either A) win games at the highest level, B) fit in from a pure basketball standpoint, C) play alongside men with whom he shares close personal relationships or D) get plenty of minutes. Ideally, some locations will offer a combination of those four traits.
6. דווייט האוארד סיכם ביי-אאוט עם הנטס ויחתום עם הויזרדס
הנטס ודווייט האוארד סיכמו על BUYOUT שיאפשר לסנטר להיכנס לשוק השחקנים החופשיים.
הבייאוט יאפשר לו לחתום עם הויזרדס, כפי שתוכנן. הדיל עם הויזרדס שכולל אופציית שחקן יהיה על 11 מיליון לשנתיים. הויזרדס היו חייבים אותו מאז שגורטאט עבר לקליפרס.
לדווייט בן ה-32 יהיו חייבים 23.8 מיליון לעונת 2018-19 – שהיא השנה האחרונה מחתימת 3 שנים שהיתה עם ההאוקס ב-2016.
האוארד אמר:
"I want to be in a situation where I have an opportunity to help a team win," Howard said of his future plans, per Haynes. "That's my only goal. All I need is a real chance and a clean slate where it's not people talking about my past.
האוארד הוא כבר לא הכוכב שהיה, אבל בעונה שעברה הוא היה שלישי בליגה עם 12.5 ריב', ו-16.6 נק' למשחק. זה הרבה יותר מאשר גורטאט קלע או קטף.
7. זוכרים את שושי רז?
אני כמעט בטוח שזה היה עוד באתר הישן.
*
אחת בשם שושי רז כתבה לנו כמה מאמרים, ואז נעלמה כאילו בלעה אותה האדמה.
*
הבוקר קבלתי אימייל מ'שושי רז' ולא ידעתי מי היא. לא רציתי לפרסם את מה ששלחה מבלי לברר מי היא. היא גילתה את הסוד: חובבת כדורסל מהקריות שנמצאת באתר כל הזמן אבל מפאת היותה הנקבה היחידה היא קוראת שקטה ולא מתערבת.
*
אבל שלשום קראה את המעורב שלי על קווינט, והיא שלחה לי מסר שכבר שנים היא עוקבת אחרי – עוד מהימים של ידיעות אחרונות ומעריב (וכן, עלי לאכזב את כמה הדון-ג'ואנים באתר כי היא כבר שנתיים בפנסיה מהוראה אז היא יכולה לשמש אמא של רובכם – וכבר מאז היא אספה כמה 'פנינים של קווינט' וסתם שלחה לי להזכיר.
*
*
בקשתי ממנה רשות לפרסם והיא כתבה שאני יכול לעשות עם זה מה שברצוני, אבל היא כתבה לי זאת כ'מסר' לא כמאמר.
*
*
טוב, אז החלטתי להכניס את המסר שלה אלי כחלק מהמעורב:
***
כשקראתי השבוע ביותר פרוטרוט על המורה הבת גלימי קווינט ,נזרקתי לאחור לשנים בהן קראנו עליו בזמן אמת\לייב ,ולא הצלחנו להבין אם זו דמות אמיתית,או שוב דמות פרי דמיונו הפורה של הדוקטור.
*
הדילמה של מי טוב יותר לברון או מייקל צצה שוב: האם ניתן בכלל להשוות בין זמנים שונים?האם ההומור של אדיר מילר ,שהצליח השבוע להפעיל את שרירי הצחוק שלי במשך שעה ומחצה ,דבר שלא קרה לי זמן רב, טוב מזה של הגששים? בקיצור ולעניין-האם הדור של היום,יעלה חיוך על שפתותיו למקרא אמרותיו ומעשיו של המורה הדגול קווינט שאני מאמינה באמונה שלמה שהוא נטע בך את זרע הכתיבה, ואת סגנונך המיוחד במינו הנשפך מאליו כשהקורא חייב לדעת שאתה כנראה נהנה מהכתיבה כפי שאנחנו נהנים מהקריאה.
*
זה מה שדליתי מהמחסן של כתבותיך, ללא שום סדר או עניין כזה או אחר:
*
*"בכיתה דלת לימד אותי קווינט, שסוד האושר הוא מצפון רדום, בטלה, וכדורגל טוב (…אקטואלי לימים אלה)."
*
*איך אמר פייר אוגסטין דה ביאמרכיאס ( כדורגלן יווני?!) בחתונת פיגארו? "לשתות כשאנחנו לא צמאים, ולרצות סקס כל הזמן, הם הדברים היחידים המייחדים אותנו מהחיות". לא-לא אני לא פרופסור לספרות,רק לביומכניקה,אבל מה לעשות שדברים כאלה לימד אותי המורה שלי קווינט, בבת גלים, כבר בכיתה ג'?
*
*המורה שלי קווינט לימד אותי בכיתה דלת לעולם לא ללטף נחש קוברה, ולעולם לא להכניס בידי דג זהב למלתעותיו הפעורות של כריש. הוא היה צריך גם להוסיף ג "או לתת לג'ו מונטנה היריב (הקווטרבק האגדי של הניינרס) כדור, 57 שניות מהסוף, כשאתה מוביל27-21"
*
*סן דיאגו קיבלו את ג'ים מקמהון משיקגו, אבל זה כמו נזם זהב באף חזיר. (לא מבינים?תשאלו את המורה שלי קווינט).
*
*סם בואי(זוכרים.מפורטלנד,שנבחר שני בדראפט של ג'ורדן ולא הצדיק אחר כך אגורה שחוקה) נפצע ולא ישחק השנה,והקבוצה חייבת לשלם לו משכורת שלוש שנים נוספות. איך לימד אותנו המורה שלי קווינט בכיתה ג'? "שללם שכר לאנשים שלא יוצרים, זה כמו לשלם לאשה גרושה; כמו לתת קש לסוס מת".
*
*ה76' מתחילים להתרגל לבינוניות שהיא מנת חלקם מאז ימי האליפות הגדולים, ואיך לימד אותי המורה שלי קווינט? "אין דבר חזק יותר מהרגל!"
*
*"המורה שלי קווינט התכוון לבולטס (בימיה השחונים),כשלימד אותנו :"אילו הצעירים רק ידעו,ואילו הזקנים רק יכלו…".
*
*המורה שלי קווינט לימד אותי בכיתה גימל,שעלייה לראש מגדל חייבת להיות במדרגות לולניות.המג'יק (של אז בראשות שאקיל ומקריידי) צחקה לקווינט בפרצוף,עם עלייה ישרה ומטאורית לראש".
*
*כמו שהמורה שלי קווינט לימד אותי :"אם תשרוף את בית שכנך, זה לא יעשה את ביתך יפה יותר" (כשנבחרת ישראל ניסתה רק להרוס בבונקר את משחקה של הולנד)"
*
*אבל איך לימד אותי המורה שלי קווינט?הצרה היא שניסיון זה המסרק שהטבע נותן לנו כשאנחנו כבר קרחים.(כתבת זאת על קארים עבדול גאבר המזדקו בן ה42, ועל עצמך)
*
*ג'ורדן ממשיך לעופף לגבהים שרק חיל האויר מגיע אליהם. הבנאדם הזה הואבלתי ניתן לעצירה. המורה שלי קווינט לימד אותי, שאתה לא יכול לגרום לאדם להרגיש נחות בלי הסכמתו, מלבד, כמובן, אם המאמן שם אותו לשמור על ג'ורדן"
*
*הטמטום על הענשת הארגנטינאים נגד הגרמנים, על מה שעשו נגד איטליה, מזכיר לי את מה שעשה לי פעם המורה קווינט בכיתה דלת. בבחינה בעל-פה שאל כמה זה 12 חלקי 3? "שש" קפצתי. הוא תקע בי מבט:" ידעתי שתפשל".ונתן לי עונש לכתוב מאה פעם :"אין לי מושג בכדורגל".
*
איזו חגיגה! בעוד שדנבר שוברת שיאי גובה, סיאטל שוברת שיאי עומק. איך לימד אותנו המורה שלי קווינט בכיתה ב'? "על כל אברסט,יש ים המלח".
מעורב עשיר מנחם
ההחתמה של פארקר מפתיעה אני זוכר שהוא אמר שהוא רוצה להשלים 20 עונות בספרס ואז לפרוש אבל מה נראה שנאמנות זה לא הצד החזק שלו ואפשר לשאול את אווה לנגוריה בעניין
הספרס מאבדת המון חתיכות ועם הסאגה של קוואי הם צריכים להגיב מהר
טוני – אני חושב שטוני עשה מה שנכון עבורו – מהספרס היה מקבל ווטרן מינימום, ודקות משחק מוגבלות ביותר, וככה הוא יכול לשחק קצת יותר ועם מאמן שהוא מכיר.
מאנו – מקווה מאד שלא יפיק את הלקח הלא נכון… יש לו מקום בספרס, לדעתי, בכל תרחיש, ובוודאי אם הולכים לריבילד צריך אותו לשמש דוגמא לצעירים.
סלו-מו – הצעה מעולה בשבילו. לא האמנתי שמישהו ירים את הכפפה הזו. שמח בשבילו. עם כל הצער, אני לא חושב שיש מקום להשוות את ההצעה, בעיקר אם קוואי עוזב והולכים לריבילד.
קוואי – עם כל כמה שווסט גאון, יקח לו זמן להרים את הקליפרס, ואני לא בטוח שהטיימליין של הקליפרס יצליח להגיע להישגים כשקוואי עוד בשיאו. לא חושב שזה נכון לקוואי.
הספרס – חסכו כסף ומקום ברוסטר, בעיקר בתרחיש של ריבילד. צריכים לקוות שמאנו יחזור.
1. שמח בשביל פארקר ושמח בשביל סן אנטוניו
2. קייל אנדרסון – בשביל 5 מיליון סבבה. 9 זה כבר יותר מדי, לדעתי הספארס ישוו. אין אפשרות להחתים שחקן חופשי אחר כי אנחנו מעל תקרת השכר (פאו גאסול !!!)
גם אני חושב ככה ולכן הם חייבים ללכת לריבילד ולהשיג כמה שיותר שחקנים צעירים ובחירות לעתיד.
ווריירס
יוסטון
אוקלהומה
לייקרס
יוטה
פורטלנד
ניו אורלינס
דנבר
אפילו מיניסוטה למרות שיש לי תחושה שזה יתפרק השנה ודאלאס שיכולה להיות סוס שחור השנה לדעתי מעליהם
כנראה אמיתית. לא מכיר אותה ולא שלחה תמונה (למרות שבקשתי), אבל כבר אז לא האמינו שהיא נקבה (בעיקר אלעד רובין שעלה עליה) אז היא אמרה "מי צריכה את זה?" ונעלמה לכמה שנים.
העזיבה של פארקר זה באמת סוף עידן.טיים טו ריבילד.
אני במקום סן אנטוניו הייתי לוקח את ההצעה של אינגראם הארט ובחירת דראפט תמורת קוואי(הם רוצים גם את קוזמה ועוד בחירות דראפט ואת זה לא יקבלו).אינגראם יכול להתפתח יפה אצל פופ ולהפוך לשחקן משמעותי בליגה והארטילריה יתחרה עם דגונטה מארי על עמדת הרכז בספרס.הספרס לא צריכים לעשות חשבונות היסטוריים עם הלייקרס עכשיו כי הם לא הולכים להתחרות בהם בשנים הקרובות.גם טרייד עם פילדלפיה תמורת מקונל קובינגטון ושאריץ פלוס בחירת דראפט שהספרס בנוסף לקוואי יצטרכו לתת עוד שחקן סטייל מילס גם יהיה מצויין.הייתי מחפש גם ורייד על אולדרידג לפני שיהיה מאוחר מידי במיוחד אם שאריץ מגיע לספרס תמורת שחקנים צעירים ובחירות דראפט.הריבילד חייב להיעשות.
לא מבין למה סקרמנטו צריכה את לאבין?
קובינגטון-סאריץ-פולץ זה לא מספיק, צריך גם דוקטור ג'יי ומוזס מאלון, בכושר של אז 🙂 בכנות, אוהדי סן אנטוניו עלולים מאוד להתבאס ממה השם יקבלו.
קוואי תיכף הולך בחינם. כמו דוראנט. משאיר שוקת שבורה. יהיו חייבים להתפשר על משהו ריאלי. וצנוע הרבה יותר
הם לגמרי חיים בסרט חושבים הוא חתום ל5 שנים ולא לשנה שתכף זה נגמר. בלי התחייבות של כמה שנים של קאווי הם לא יקבלו כלום אפילו לא את קובינגטון לבד. הספרס לא מבינים שהלאברג לא בידיהם שיקחו את החבילה של הלייקרס ויגידו תודה.
אתה חושב שבעוד שבועיים, ההצעה של הלייקרס עבור קאוויי תקטן?
בעוד חודש?
הספרס יודעים בדיוק מה הסיטואציה.
ובהחלט יכול להיות שבעוד שבועיים, או אולי חודש, הם יעבירו את קאוויי לליקרס/סיקסרס/קליפרס תמורת מחיר נמוך כמו זה שהלייקרס מציעים כרגע.
אבל באותה המידה, יכולה קבוצה בלתי צפויה להחליט לקחת סיכון, ולגרום למחיר לקפוץ.
להזכיר לך מה הסיבה שפול ג'ורג' לובש מדי ת'אנדר ולא מדי לייקרס?
הלייקרס לא נתנו הצעה שהפייסרס אהבו.
הם חשבו שג'ורג' בכיס שלהם.
מתברר שהם טעו.
הגיעו הת'אנדר, לקחו סיכון, והצליחו בגדול.
הלייקרס נשארו קרחים,
והפייסרס קיבלו תמורה נהדרת עבור ג'ורג'.
מנהלי משא ומתן מצטיינים יודעים מתי צריך ללחוץ על ההדק, ומתי צריך סבלנות.
קוואי עוד לא הולך לשומקום, אף אחד לא יודע מה בדיוק קורה שם.
ואם בסוף יילך זה לא פול ג'ורג', זה השחקן טופ 3 בליגה בשני הצדדים יחד עם דוראנט והגבה, ועל שחקן כזה לא עושים טרייד של שאריות, פלוס באסט ובחירת סיבוב שני.
גיא בזמן הטרייד ההצעה של OKC נראתה רע מאוד אולודיפו היה שחקן נחמד על חוזה גדול מדי סבוניס רוקי שלא שווה הרבה
זאת הייתה ההצעה הכי גרועה שהם קיבלו אבל גם היחידה שכללה את אי התחיבות של ג'ורג להשאיר. OKC גם חשבו שאם לפחות ג' ורג לא ישאר אז להפתר מהחוזה שלאולדיפו זה גם משהו.
כמו כן קוואי שחקן טוב מג'ורג הספרס רוצים לפחות שחקן אחד תמורתו שאפשר לבנות עליו את העתיד אז מי שרוצה אותו צריכה לוותר על אינגרם/פולץ/טייטום(או בראון ורוזיר ובחירה של סקרמנטו) נכון שזה הימור אבל מי שתקח אותו מהמזרחיות תגיע לגמר הליגה ואין שום סיכוי שקוואי יעזוב קבוצה שיכולה לפתח שושלת איתו במזרח החלש
לי זה ברור שהספרס ימשכו את זה עד הסוף ואם יהיה מנגר שיביא להם הכי הרבה עבור חוזה לשנה הם יעיפו אותו לשם. לכן אמרתי שפרסטי עוד יכול להפתיע את כולם. סטיבן אדמס+אברינאס תמורת קאווי נראה לי הספרס יקחו אבל הכשרונות של הלייקרס עדיפים לספרס.
פילי לא יתנו יותר מידי וגם בוסטון אם קאווי לא מתחייב להם מעבר לשנה.
מנהל מו"מ טוב סבבה נראה מה הספרס יקבלו-ניחוש שלי לא הרבה כמו שהם חושבים.
הטרייד פחות או יותר סגור מבחינת שחקנים , זה הולך להיות קובינגטון,סאריץ', ועוד איזה שחקן שהם רוצים מבין אנדרסון,הולמס או TLC.
ברט בראון לא מוכן לוותר על מקונול,סמית ופולץ
ספרס מקבלים את הבחירה של מיאמי ב 2021 , כרגע הדיון הוא שהם רוצים עוד בחירת סיבוב ראשון ופילי לא רוצים לתת
חמישייה של מאריי,גרין,קובינגטון,סאריץ' ואלדריג' עם פופ תנצח 55 משחקים במערב
קורקמאז הוא מהדראפט של השנה שעברה. שיחק כמה משחקים במדי הסיקסרס (קלע במצטבר פחות מאשר מבחשק הלילה…),
ובילה את רוב העונה על קצה הספסל, כולל ביקור קצר בליגת הפיתוח.
למה ממפיס צריכים את אנדרסון ועוד בחוזה כזה , אשכרה צריך שמישהו יאשר חוזים בליגה כי הם פשוט הזויים .
סקרמנטו לא צריכה את לווין למזלה שיקגו הצילה אותה מעוד שטות
אי אז, בקיץ 2010, כאשר לראשונה אחרי שנים תקרת השכר ירדה (58 מיליון), ממפיס נתנו חוזה של 3 מיליון לטוני אלן.
גם אז הם זכו לקיתונות של ביקורת.
לאלן היה חלק חשוב בשינוי צורת המשחק של אותה קבוצה. הוא היה הלב של אותה קבוצה נושכת ובלתי פשרנית.
מה שהגריזליס מנסים לעשות, זה לחזור לבסיס –
שחקנים שנותנים את ה-100% בהגנה.
שחקנים שאף פעם לא מוותרים. הם בחרו בדראפט שחקן שתפור לשיטה כזו.
ועכשיו הם החתימו שחקן שיעזור להם שוב להיות הגריזליס המפחידים.
אנדרסון יהיה בן 25 העונה –
הם מקבלים שחקן שיהיה בשיא כושרו במשך כל החוזה.
תן להם שנתיים, ותראה שהם חוזרים להיות קבוצת פלייאוף.
אם אתה חושב שהוא כזה יעיל או הם מאמינים כך אז אני מקווה שבאמת שהוא לא יאכזב ,הם צריכים שוטינג גארד ששומר , יש את סמרט שזה בדיוק טוני אלן , במצב הנוכחי אולי הם כן היו מקבלים אותו במחיר הזה ,
אישית לא מבין למה לא פירקו את הקבוצה , גאסול קונלי אחי השיא , היו צריכים לעשות בניה מחדש , כבר הגיעו למקס שהקבוצה יכולה ,ו
סמארט, בעוד שהוא אכן מזכיר יותר את אלן
(גם הוא שומר עילית, הן כחלק ממרקם קבוצתי, והן בהגנה אישית),
בחלומות הוורודים ביותר שלו, לא קולע באותם אחוזים כמו אנדרסון.
קווינט חשב שאני אטום (וזאת האמת: פעם הוא קרא לאמי לפגישה יחד איתי בשנה האחרונה שהוא היה מורה של כתתי והוא אמר לה במילים האלה: "גברת רוזנברג (נולדתי מנחם רוזנברג), אני מרחם עליך שיש לך בן כזה אבל תדעי שדבר אחד יש לו וזה כשרון לכתיבה שאולי כדאי להמשיך לפתח")
אם הספרס משווים את ההצעה על סלו מו זה דופק אותם לשנים הבאות.
תמיד הייתה לי תחושה שפרקר ישחק במקום אחר,רק חשבתי שהוא ילך לאיזה ניקס או מיאמי לבלות קצת בעיר גדולה.שארלוט זה באמת לא ברור, אבל 10 מליון לשנתיים זה סיבה לא רעה.
תתפלא איזו עיר תוססת היא שרלוט, ובמיוחד לאוהדי גולף – ושטוני פרקר הפך לשחקן טוב מאד – שם ישנם מגרשי גולף ממש בדאונטאון, וכל אזור אצטדיון הפוטבול הפך ל-IN ממש
כיף של מעורב לשבת ! לגבי פארקר העזיבה שלו לדעתי היא גם וגם כלומר לנקות לקוואי את השטח וגם לאפשר לפארקר להרוויח בשארלוט יותר ממה שהספרס יכלו לתת לו . חוזה של לוין גבוה מדי שיקגו הצילו את הקינגס מעצמם . קייל אנדרסון שחקן טוב אבל גם כאן החוזה קצת גבוה אין סיכוי שהספרס ישוו אותו . הספרס חייבים ללכת לבנייה מחדש ויכול להיות שמסינה יקבל בקרוב את מפתחות האימון כי לפופוביץ אין כח לבנייה מחדש שתיקח כמה שנים
נהדר לצמד מנחם-שושי. אולי תעשו פינת מורים קבועה לחופש הגדול עם אמרות קווינט.
אף אחד לא מצטער בספרס שפרקר עוזב, סגר להם הרבה פינות ועוזר במאמצי השכנוע להשאיר את קאווי במידה והדלת הזו תיפתח שוב.
הווארד בוויזרדס זה שדרוג לא רע למכשפים, אני חושב שיש לו עוד מה לתת בליגה ועכשיו כשהמזרח נפטר מעולו של לברון, הווארד בהחלט יכול להיות הדיפרנס מייקר.
מה אומרים על קנט ביזמור מאטלנטה לפליקנס תמורת היל ואג'נסה
שחקן טוב D&3 שדיברו עליו בקיץ הקודם אבל חתם באטלנטה
יותר שוטינג מסמול גם 5'6
המספרים שלו ביחס לדקות משחק לא רעים בכלל.
הויתור היחד פה זה על פינוי של 5 מיליון בעונה הבאה
שחקן של 27 דק 13 נק 40% מחוץ לקשת 3.5 אס 4 ריב 1.5 חט
פארקר – מצויין. שמח לכל הצדדים
(ג'ורדן מוכיח שוב שהוא הבעלים הגרוע בליגה, בתחרות עם דולן)
קייל אנדרסון – שמח בשבילו. הספרס לא צריכים להשוות. הוא שווה גג 5 – 7
מאנו צריך לפרוש, דווקא בגלל שאני חולה על השחקן.
אני לא רוצה עונה אחת יותר מדי כמו שקרה עם כל כך הרבה שחקנים נפלאים. זה לא יישמר תמיד, וכמעט כולם עושים את הטעות הזאת, כולל הגדולים ביותר (כולל טימי, ג'ורדן, קארים ואפילו גארנט).
הספרס הולכים לדרך חדשה.
בלי הטריו, אנדרסון, זה הזמן להעז:
לנקות, לנקות לנקות.
צריך לשחרר את גרין אם אפשר (גם עבור ערך נמוך)
זה לא נורא לא לעשות פליאוף השנה.
טרייד על קאווי, כאן ועכשיו עם מקסימום פרוספקטים עתידיים ושחקנים שמתאימים לרוח המועדון ולא כי יש דיל טוב עליהם.
בוסטון מהבחינה הזאת מאד מפתה אותי (השאלה עם קאווי יסכים ליותר משנה), ובמיוחד בחירת הדראפט שלה השנה ובחירות עתידיות ב- 2019.
לא בושה לחשוב על טרייד על אולדרידג'. זה השיא שלו. עכשיו זאת ההזדמנות לקבל עליו מקסימום ערך.
מה בדיוק אטלנטה מרוויחים פה? אתה דופק אותם עם חוזים יותר גרועים(באזמור עוד שווה משהו מהחוזה שלו,סולמון ואגנקה ממש לא).
אין לאטלנטה סיבה לעשות דבר כזה.
אם כבר הייתי מוסיף בחירה סיבוב ראשון ועושה טרייד כזה:
עבור זה:
דנג ואינגרם מהלייקרס לשיקגו תמורת בחירת סיבוב 2
אינגרם יירקב שנה הבאה תחת לברון לכן ליייקרס שולחים אותו לשיקגו כדי שלא יתבזבז אל הדרך שיקגו מקבלים שחקן שהיה סימלון שלהם והלייקרס נפטרים מ-1 החוזיפ הגרועים בליגה
מה דעתכם?
מקווה שטריי יאנג יתעורר על עצמו בליגת הקיץ כי אם הוא ימשיך ביכולת הרעה שלו הם לא ישחררו את שרודר כזה מהר .
הייתי שמח להביא את שרודר ויש דיבורים על זה .
רכז מצויין בחוזה מאוד נוח
לי נראה שלא יגיע ללייקרס הקיץ.
מה שלא אומר כלום על הקיץ הבא…
לדעתי כל הקבוצות מחכות לסוף החודש ולאימונים של נבחרת ארצות הברית כדי לראות אם הוא שם ואיך הוא נראה על המגרש.
לפי מה שיקרה או לא יקרה שם דברים עשויים לתפוס תאוצה לכל כיוון אפשרי.
וכמו שאמרתי כשהלייקרס נתנו לסיקסרס תמורה מכובדת מאד עבור הבחירה ה 39 כדי ספציפית לבחור בבונגה, גם החוזה שנתנו לו עכשיו שבשבילו גם השתמשו במקום מתחת לתקרה כשלא היו חייבים, מלמד שיש להם תקוות גדולות לגביו.
לא חושב שהוא יישב לטווח ארוך.
בכל מקרה טרייד כזה ישפר משמעותית את החמישייה שלכם.
יהיה לכם 11 שחקנים ברוסטר,אפשר להביא חיזוקים נוספים לעמדות הווינג,כמו מוטה שיוסיף הגנה נהדרת.
ולנסות לרדוף אחרי ווין אלינגטון.
בנוסף צריך לחזק פה את עמדות הביג מן באיזה שני רול פליירס סולידיים.
חשבתי על גרג מונרו וטרבור בוקר,אופציות נוספות זה צאנינג פריי וברוק לופז,שיוסיפו קליעה מהשלוש.
חברה זה ליגת קיץ יודעים כמה כיכבו ואחכ הפכו לנגרים? וגם ניגרו ואחכ הפכו לכוכבים? תרגעו, זה לא מעיד על כלום, זה ליגה בשביל ניסוי כלים ותרגול תרגילים וכל מיני דברים
אם כל מה שאני רושם קורה הקבוצה שאני אוהד מזמן הייתה אלופה.
אופציה אחרת זה להביא רק את שרודר תמורת סולומון,אגנקה וסיבוב ראשון.
בנוסף להביא את מלו לעונה.(יהיה פה אופציה שנייה ויפתח,בקבוצה כמו לייקרס או גולדן הוא שחקן ספסל,ביוסטון שלשות פחות מתאים לו)
לא צריך להתחייב לחוזה של באזמור פה,שרודר חוזה נוח כמו שרשמת.
ב2019 הצפי שלכם(לפני הfake טרייד פה,אמור להיות 22 מיליון דולר פנוי,הבאת שרודר תשאיר אתכם במקום על סביבות ה20 מיליון דולר,שניים פחות אבל שווים את זה,20 מיליון דולר כולל החוזה של רנדל עם האופצית שחקן).
תוכלו להביא שחקן טוב לעמדת הסמול פורוורד שם(אין הרבה טובים) https://www.spotrac.com/nba/free-agents/2019/small-forward/
נושא שלא מדברים עליו אבל לי הוא מראה בולט ומהותי מרגע לרגע
אף אחד מהגדולים לא רוצה לבוא לשחק עם לברון
קיירי ברח, הארדן אמר שהם מסתדרים, פול לא בא ויש את השמועה על קוואי
האם יכול להיות שלברון הכריז מהר על המעבר כי הוא ידע שכל כוכב שיגיע לפניו יאמר שהוא לא רוצה אותו?
האם הלייקרס יתקעו ללא אף כוכב נוסף ויצטרכו קווין לאב ודומיו מסביב למלך?
לא ברור לי איך עדיין יש כאלה שמתייחסים לדוויט הווארד כחיזוק לקבוצה כלשהי. הוא שחקן חילוש הטוב בהיסטוריה בערך. מטומטם גמור, לא תחרותי בשיט, לא קבוצתי ופשוט לא. גורטאט טוב ממנו בהרבה. כשמגיע זמן הכסף פשוט אסור שיהיה על המגרש. הוא יכול מקסימום להיות ה"דיפרנס מייקר"בין מנת סביח עם/בלי חריף. זה הטופ שלו. הוא מאלה שכשמשחקים בשכונה אתה יודע שנדפקת כשהוא בקבוצה שלך. אין שום דרך לשתף איתו פעולה, הוא רפה הבנה מהסוג הגרוע ביותר, מליונר רך עצלן ומפונק עם אייקיו כדורסל שלילי.
קוואי ילך לקליפרס
1-בגלל מר ווסט הזקן אך הממולח
2-כי הספארס יעשו הכל גם במחיר של טרייד פחות טוב בשביל לא לשלוח אותו ללייקרס
3-קוואי לא מעוניין בדרמות של "הקינג"
4-קוואי מעוניין לבנות מורשת בקבוצה חסרת מורשת
טוני פארקר
נשלח כי הספארס מעוניינים אולי לרצות את קוואי וגם לחסוך כמה לירות
כרמלו אנתוני
הטעות היחידה של פרסטי היית הבאתו של כרמלו עם המשכורת המפלצתית ורזומה של רעל בחדרי ההלבשה.
לא אהבתי את המהלך עוד ביומו הראשון,זה היה מטומטם והיה עדיף להשאר עם המשכורת של התורכי שהוא לפחות נראה מחוייב ואוהב את המועדון וגם נותן דאבל דאבל במינימום דקות (אפילו ההגנה שלו עדיפה על של כרמלו)
עכשיו פרסטי מנסה למזער נזקים ואולי יצליח איכשהו לשלוח אותו בטרייד ולקבל משהו בתמורה (יש הרבה מנהלי קבוצות שפרסטי יכול למכור להם חתול בשק) ואם לא טרייד אז פשוט לשלם לו את הכסף ולשחרר אותו (לא מעוניין לראות אותו באוקי סי בעונה הבאה)
יש שמועות שבאטלר וקיירי (חברים טובים) מתכננים להגיע לתפוח הגדול ולבנות שם קבוצה יחד עם פורזינגס .
תארו לכם את הניקס חוזרת לקדמת הבמה….זה יהיה אדיר!
1. לגבי כרמלו זה לא חתול בשק, כרמלו אנתוני זוהי נבלה סרוחה שכל הליגה כבר יודעת עליו, שום קבוצה לא תיקח את החוזה שלו, אם הייתי בעלים של קבוצה לא הייתי מחתים אותו גם במינימום עכשיו, חור הגנתי עצום, לא מסוגל או מוכן לתפקד כצלע שלישית,בחירת זריקות ומהלכים איומה זריקות לא יעילות ולא נכונות ודוחף ולמהלכי פוסט לא יעילים, וכמובן רעל רציני. נפטרים מכרמלו בשביל לחסוך במס המטורף אבל הקבוצה עדיין תסבול מנחת זרועו ב3 שנים הבאות שתשלם לו כל פרוטה ממה שמגיע לו.
2. לספרס ממש לא משנה היכן ישחק קוואי במידה שיהיה טרייד (וככל הנראה יהיה) והם ממש לא יקחו ערך נמוך רק בשביל לא לשלוח אותו ללייקרס, הספרס יקחו את ההצעה הטובה ביותר וזה לא משנה אם תבוא מהלייקרס או מפילדלפיה.
3. קוואי רוצה שוק גדול, ההצעה של החוזה מנייקי פשוט מעליבה לשחקן בקאליבר שלו, קוואי עבר רצח אופי על ידי הקבוצה בשבועות האחרונים (כמו שעובר כל כוכב שמעוניין בטרייד), ולגבי סגנון משחק קוואי יפרח ליד לברון גיימס, אני לא מבין מה מגיק עושה שהוא לא מביאי קלעי שלושות ואיפה יהיה בדיוק הריווח בקבוצה, אבל החולשה היחידה של קוואי התקפית היא יכולת יצירת המצבים לאחרים, אני לא יודע אם לליקרס כדי לקחת את קוואי עכשיו ולא לחכות לעונה הבאה שיהיה חופשי מהסיבה הפשוטה שהליגה סגורה עם הביזיון הספורטיבי מהמפרץ
קאזינס שחקן שקולע 25 נקודות בשינה כאשר יש עליו דאבל טים, יהיה אופציה רביעית בהתקפה אחרי דוראנט קרי וקליי, איזה קבוצה בכלל יכולה לעמוד מול עומס כישרון עצום כזה?
1-אם יצליחו להטריד אותו איכשהו אז מה טוב ואם לא אז לפחות ישלמו לו ויורידו את המס הקשה של העונה הבאה
2-הספארס מעדיפים לשלוח אותו למזרח ואם לא אז לקבוצה שהיא אינה ליקרס (או יוסטון) ולכן יעדיפו לשלוח אותו לקליפרס (במקרה ולא יצליחו להעביר אותו למזרח)
3-
קוואי דרך מקורבים רומז שהוא לא מעוניין לשחק בליקרס
לברון אולי שחקן אדיר אך הוא לא בדיוק עושה את השחקנים שליידו טובים יותר במיוחד כשמדובר באולסטארים,לברון יודע לשחק לפי הסיסטם שלו ולא של הקבוצה ולכן לא בטוח שקוואי יהיה מרוצה.
קוואי אדם סגור וכל הדרמה של "הקינג" לא מתאימה לו.
הסיפור עם לנארד לא נהיה יותר מוזר. הוא צפוי מאד.
ה'חבורה' של קוואי בראשות דודו רוצים שקוואי יהפוך לכוכב אמיתי בסגנון ל.א, ולא בסגנון ס"א. בנוסף לכך, חשוב שהוא יהיה באור הזרקורים, וכל מקום שבו יש מישהו שיגנוב ממנו את הפוקוס- מחטיא את המטרה.
אבל השורה התחתונה היא שכל המהלך הזה מגוחך, לקוואי יש פחות אנרגיה מלצב המחמד שלי פיטר, והסיכויים שהוא יפתח star quality, שואפים לאפס. הוא שחקן מעולה בכל פרמטר, והוא יכול לקבל חוזה מקס' אם הוא רק לא יתעסק בשטויות שהוא מתעסק בהם.
הדוד שלו מכניס לו רעיונות מטופשים לראש, וכמו שמשפחתו של לוואר בול תתקשה להתקדם בגללו, הסיפור הזה -שלא נראה לו סוף- יכול מאד לחסום ברמה כזו או אחרת את הקריירה שלו. והכל בגלל הדוד החביב
לפי הדברים שאני שומע על כל מיני שחקנים + המתמטיקה של הלייקרס בקיץ הבא, כל טרייד כרגע עבור כוכב שכולל את אינגראם, בול או קוזמה יהיה טעות גדולה לדעתי.
אני יכול רק להאמין ולקוות שהלייקרס הגיעו לאותה מסקנה למרות שזה לא ברמה שאני אתאבל אם יטרידו את אינגראם עבור קוואי.
אבל זו תהיה טעות.
ספציפית לגבי לילארד זה נראה לי הכי קלוש מכל הבחינות שהזכרתי בהתחלה, ואם כן אז גם הסיכוי הקטן הזה הוא רק בקיץ הבא כשאני גם מניח שהג'נרל מנג'ר של פורטלנד יפוטר.
אז כאן לדעתי הדברים עומדים כרגע אבל בליגה הזאת הכל נזיל…
MBK
7 יול 2018 06:50:03שיקגו השוו את ההצעה על לווין
מנחם לס
7 יול 2018 16:04:06כתבתי!
MBK
7 יול 2018 06:52:36מעורב עשיר מנחם
ההחתמה של פארקר מפתיעה אני זוכר שהוא אמר שהוא רוצה להשלים 20 עונות בספרס ואז לפרוש אבל מה נראה שנאמנות זה לא הצד החזק שלו ואפשר לשאול את אווה לנגוריה בעניין
הספרס מאבדת המון חתיכות ועם הסאגה של קוואי הם צריכים להגיב מהר
Smiley
7 יול 2018 08:00:23אולי זאת חלק מהתגובה שלא מחתימים את פרקר אחרי מה שאמר שנה שעברה על הפציעה
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
7 יול 2018 07:16:38תודה רבה מנחם, ושושי, על אחלה מעורב.
טוני – אני חושב שטוני עשה מה שנכון עבורו – מהספרס היה מקבל ווטרן מינימום, ודקות משחק מוגבלות ביותר, וככה הוא יכול לשחק קצת יותר ועם מאמן שהוא מכיר.
מאנו – מקווה מאד שלא יפיק את הלקח הלא נכון… יש לו מקום בספרס, לדעתי, בכל תרחיש, ובוודאי אם הולכים לריבילד צריך אותו לשמש דוגמא לצעירים.
סלו-מו – הצעה מעולה בשבילו. לא האמנתי שמישהו ירים את הכפפה הזו. שמח בשבילו. עם כל הצער, אני לא חושב שיש מקום להשוות את ההצעה, בעיקר אם קוואי עוזב והולכים לריבילד.
קוואי – עם כל כמה שווסט גאון, יקח לו זמן להרים את הקליפרס, ואני לא בטוח שהטיימליין של הקליפרס יצליח להגיע להישגים כשקוואי עוד בשיאו. לא חושב שזה נכון לקוואי.
הספרס – חסכו כסף ומקום ברוסטר, בעיקר בתרחיש של ריבילד. צריכים לקוות שמאנו יחזור.
שמעון
7 יול 2018 08:10:49קאווי לא יהיה בקליפרס. אלו ספינים של הספרס להלחיץ את הלייקרס
Dror2
7 יול 2018 07:20:22איזה מעורב… אין כמו לפתוח את שבת בבוקר עם הפנינים של קווינט 🙂
פארקר לשרלוט זה סוף עידן, למרות שהוא פרש באופן לא רשמי ממשחק פעיל כבר ב2015. מקווה שעכשיו יהיה להם כסף להחתים שחקנים שיכולים באמת להתחרות.
אופיר
7 יול 2018 07:24:051. שמח בשביל פארקר ושמח בשביל סן אנטוניו
2. קייל אנדרסון – בשביל 5 מיליון סבבה. 9 זה כבר יותר מדי, לדעתי הספארס ישוו. אין אפשרות להחתים שחקן חופשי אחר כי אנחנו מעל תקרת השכר (פאו גאסול !!!)
גיא רוזן
7 יול 2018 07:26:49צמד המלים הנרדפות "ספרס/פלייאוף", כבר הפכו לאקסיומה –
יש לא מעט מגיבים וכותבים, כאן באתר, שלא צפו במשחק NBA, בעונה בה הספרס לא היו בפלייאוף.
בשנה שעברה הם היו מרחק משחק אחד מלסדר לעצמם חופשה מוקדמת –
מתחיל להרגיש כאילו העונה הרצף המדהים שלהם יישבר.
תודה, מנחם.
עידן
7 יול 2018 07:45:47גם אני חושב ככה ולכן הם חייבים ללכת לריבילד ולהשיג כמה שיותר שחקנים צעירים ובחירות לעתיד.
ווריירס
יוסטון
אוקלהומה
לייקרס
יוטה
פורטלנד
ניו אורלינס
דנבר
אפילו מיניסוטה למרות שיש לי תחושה שזה יתפרק השנה ודאלאס שיכולה להיות סוס שחור השנה לדעתי מעליהם
אשך טמיר המקורי
7 יול 2018 07:32:44נפלא דוק.
שושי רז אמיתית? חשבתי שזאת דמות פיקטיבית של זלמן שושי
מנחם לס
7 יול 2018 16:08:20כנראה אמיתית. לא מכיר אותה ולא שלחה תמונה (למרות שבקשתי), אבל כבר אז לא האמינו שהיא נקבה (בעיקר אלעד רובין שעלה עליה) אז היא אמרה "מי צריכה את זה?" ונעלמה לכמה שנים.
מחפצה מנמצה
7 יול 2018 07:37:56פרקר חיפש הרבה סיבות לשחק בשרלוט . טוב שלא אמר שהוא רוצה ללמד את קיד גילכריסט לזרוק לסל
עידן
7 יול 2018 07:40:55העזיבה של פארקר זה באמת סוף עידן.טיים טו ריבילד.
אני במקום סן אנטוניו הייתי לוקח את ההצעה של אינגראם הארט ובחירת דראפט תמורת קוואי(הם רוצים גם את קוזמה ועוד בחירות דראפט ואת זה לא יקבלו).אינגראם יכול להתפתח יפה אצל פופ ולהפוך לשחקן משמעותי בליגה והארטילריה יתחרה עם דגונטה מארי על עמדת הרכז בספרס.הספרס לא צריכים לעשות חשבונות היסטוריים עם הלייקרס עכשיו כי הם לא הולכים להתחרות בהם בשנים הקרובות.גם טרייד עם פילדלפיה תמורת מקונל קובינגטון ושאריץ פלוס בחירת דראפט שהספרס בנוסף לקוואי יצטרכו לתת עוד שחקן סטייל מילס גם יהיה מצויין.הייתי מחפש גם ורייד על אולדרידג לפני שיהיה מאוחר מידי במיוחד אם שאריץ מגיע לספרס תמורת שחקנים צעירים ובחירות דראפט.הריבילד חייב להיעשות.
לא מבין למה סקרמנטו צריכה את לאבין?
Smiley
7 יול 2018 08:02:47אין לספרס מה לעשות עם מקונל, בגלל זה הם רוצים את פולץ' (ובצדק).
קובינגטון-סאריץ-פולץ תמורת קוואי, לא רואה חבילה אחרת
Smiley
7 יול 2018 08:04:39תמורת קוואי הם חייבים להביא שחקן שיכול להיות פרנצייז פלייר או אול סטאר. בלייקרס זהאינגרם ובפילי זה פולץ
אשך טמיר המקורי
7 יול 2018 09:01:59פלוץ זה פרנצ'ייס בשנחאי טייגרס, וגם זה לא בטוח
ברבור שחור
7 יול 2018 10:21:30היית כותב את זה גם על קוואי לפני הטרייד עם אינדיאנה
ג'ונס
8 יול 2018 02:06:38+2500
שמעון
7 יול 2018 08:13:46חבילה כזאת אני לא נותן אלא אם כן קאווי חותם ל5 שנים ועדיין צריך לחשוב על זה נראה ליו יותר מידי. פולץ וקובינגטון מספיק לגמרי תמורת התחייבות ל5 עונות.
גואט
7 יול 2018 08:21:22קובינגטון-סאריץ-פולץ זה לא מספיק, צריך גם דוקטור ג'יי ומוזס מאלון, בכושר של אז 🙂 בכנות, אוהדי סן אנטוניו עלולים מאוד להתבאס ממה השם יקבלו.
קוואי תיכף הולך בחינם. כמו דוראנט. משאיר שוקת שבורה. יהיו חייבים להתפשר על משהו ריאלי. וצנוע הרבה יותר
שמעון
7 יול 2018 08:33:12הם לגמרי חיים בסרט חושבים הוא חתום ל5 שנים ולא לשנה שתכף זה נגמר. בלי התחייבות של כמה שנים של קאווי הם לא יקבלו כלום אפילו לא את קובינגטון לבד. הספרס לא מבינים שהלאברג לא בידיהם שיקחו את החבילה של הלייקרס ויגידו תודה.
גיא רוזן
7 יול 2018 08:40:43אתה חושב שבעוד שבועיים, ההצעה של הלייקרס עבור קאוויי תקטן?
בעוד חודש?
הספרס יודעים בדיוק מה הסיטואציה.
ובהחלט יכול להיות שבעוד שבועיים, או אולי חודש, הם יעבירו את קאוויי לליקרס/סיקסרס/קליפרס תמורת מחיר נמוך כמו זה שהלייקרס מציעים כרגע.
אבל באותה המידה, יכולה קבוצה בלתי צפויה להחליט לקחת סיכון, ולגרום למחיר לקפוץ.
להזכיר לך מה הסיבה שפול ג'ורג' לובש מדי ת'אנדר ולא מדי לייקרס?
הלייקרס לא נתנו הצעה שהפייסרס אהבו.
הם חשבו שג'ורג' בכיס שלהם.
מתברר שהם טעו.
הגיעו הת'אנדר, לקחו סיכון, והצליחו בגדול.
הלייקרס נשארו קרחים,
והפייסרס קיבלו תמורה נהדרת עבור ג'ורג'.
מנהלי משא ומתן מצטיינים יודעים מתי צריך ללחוץ על ההדק, ומתי צריך סבלנות.
האוהדים, להם אף פעם אין סבלנות.
אשך טמיר המקורי
7 יול 2018 09:07:14קוואי עוד לא הולך לשומקום, אף אחד לא יודע מה בדיוק קורה שם.
ואם בסוף יילך זה לא פול ג'ורג', זה השחקן טופ 3 בליגה בשני הצדדים יחד עם דוראנט והגבה, ועל שחקן כזה לא עושים טרייד של שאריות, פלוס באסט ובחירת סיבוב שני.
הערבי
7 יול 2018 10:58:10גיא בזמן הטרייד ההצעה של OKC נראתה רע מאוד אולודיפו היה שחקן נחמד על חוזה גדול מדי סבוניס רוקי שלא שווה הרבה
זאת הייתה ההצעה הכי גרועה שהם קיבלו אבל גם היחידה שכללה את אי התחיבות של ג'ורג להשאיר. OKC גם חשבו שאם לפחות ג' ורג לא ישאר אז להפתר מהחוזה שלאולדיפו זה גם משהו.
כמו כן קוואי שחקן טוב מג'ורג הספרס רוצים לפחות שחקן אחד תמורתו שאפשר לבנות עליו את העתיד אז מי שרוצה אותו צריכה לוותר על אינגרם/פולץ/טייטום(או בראון ורוזיר ובחירה של סקרמנטו) נכון שזה הימור אבל מי שתקח אותו מהמזרחיות תגיע לגמר הליגה ואין שום סיכוי שקוואי יעזוב קבוצה שיכולה לפתח שושלת איתו במזרח החלש
שמעון טבדי
7 יול 2018 14:55:34לי זה ברור שהספרס ימשכו את זה עד הסוף ואם יהיה מנגר שיביא להם הכי הרבה עבור חוזה לשנה הם יעיפו אותו לשם. לכן אמרתי שפרסטי עוד יכול להפתיע את כולם. סטיבן אדמס+אברינאס תמורת קאווי נראה לי הספרס יקחו אבל הכשרונות של הלייקרס עדיפים לספרס.
פילי לא יתנו יותר מידי וגם בוסטון אם קאווי לא מתחייב להם מעבר לשנה.
מנהל מו"מ טוב סבבה נראה מה הספרס יקבלו-ניחוש שלי לא הרבה כמו שהם חושבים.
trusttheprocess
8 יול 2018 02:05:28הטרייד פחות או יותר סגור מבחינת שחקנים , זה הולך להיות קובינגטון,סאריץ', ועוד איזה שחקן שהם רוצים מבין אנדרסון,הולמס או TLC.
ברט בראון לא מוכן לוותר על מקונול,סמית ופולץ
ספרס מקבלים את הבחירה של מיאמי ב 2021 , כרגע הדיון הוא שהם רוצים עוד בחירת סיבוב ראשון ופילי לא רוצים לתת
חמישייה של מאריי,גרין,קובינגטון,סאריץ' ואלדריג' עם פופ תנצח 55 משחקים במערב
אופיר נ.
7 יול 2018 08:11:06מעורב נהדר לשבת בבוקר, תודה מנחם.
no funny shtuff
7 יול 2018 08:29:25תודה על המעורב מנחם.
ראיתם את הטורקי קורקמאז שפילי בחרה במקום ה-26?
40 נקודות, 8 שלשות. הצגה.
http://www.nba.com/video/2018/07/06/1521800006-furkan-korkmaz-40-points-highlights-vs-boston-celtics
גיא רוזן
7 יול 2018 08:34:36קורקמאז הוא מהדראפט של השנה שעברה. שיחק כמה משחקים במדי הסיקסרס (קלע במצטבר פחות מאשר מבחשק הלילה…),
ובילה את רוב העונה על קצה הספסל, כולל ביקור קצר בליגת הפיתוח.
no funny shtuff
7 יול 2018 08:57:36וואלה. אז זה לא כל כך מרגש.
עידו גילרי
7 יול 2018 09:31:34וכיכב בפרק הראשון של העונה האחרונה של גיים אוף זונס.
יוסי
7 יול 2018 08:38:46למה ממפיס צריכים את אנדרסון ועוד בחוזה כזה , אשכרה צריך שמישהו יאשר חוזים בליגה כי הם פשוט הזויים .
סקרמנטו לא צריכה את לווין למזלה שיקגו הצילה אותה מעוד שטות
גיא רוזן
7 יול 2018 08:51:29אני ממש לא מסכים.
אי אז, בקיץ 2010, כאשר לראשונה אחרי שנים תקרת השכר ירדה (58 מיליון), ממפיס נתנו חוזה של 3 מיליון לטוני אלן.
גם אז הם זכו לקיתונות של ביקורת.
לאלן היה חלק חשוב בשינוי צורת המשחק של אותה קבוצה. הוא היה הלב של אותה קבוצה נושכת ובלתי פשרנית.
מה שהגריזליס מנסים לעשות, זה לחזור לבסיס –
שחקנים שנותנים את ה-100% בהגנה.
שחקנים שאף פעם לא מוותרים. הם בחרו בדראפט שחקן שתפור לשיטה כזו.
ועכשיו הם החתימו שחקן שיעזור להם שוב להיות הגריזליס המפחידים.
אנדרסון יהיה בן 25 העונה –
הם מקבלים שחקן שיהיה בשיא כושרו במשך כל החוזה.
תן להם שנתיים, ותראה שהם חוזרים להיות קבוצת פלייאוף.
יוסי
7 יול 2018 09:00:41אם אתה חושב שהוא כזה יעיל או הם מאמינים כך אז אני מקווה שבאמת שהוא לא יאכזב ,הם צריכים שוטינג גארד ששומר , יש את סמרט שזה בדיוק טוני אלן , במצב הנוכחי אולי הם כן היו מקבלים אותו במחיר הזה ,
אישית לא מבין למה לא פירקו את הקבוצה , גאסול קונלי אחי השיא , היו צריכים לעשות בניה מחדש , כבר הגיעו למקס שהקבוצה יכולה ,ו
גיא רוזן
7 יול 2018 09:09:31קייל אנדרסון הוא 2.06 שמכסה כמה עמדות ביעילות.
סמארט, בעוד שהוא אכן מזכיר יותר את אלן
(גם הוא שומר עילית, הן כחלק ממרקם קבוצתי, והן בהגנה אישית),
בחלומות הוורודים ביותר שלו, לא קולע באותם אחוזים כמו אנדרסון.
GvcCare Bear
7 יול 2018 08:58:15הפנינים של קווינט – הול אוף פיימר אחד אחד
המשגיח
7 יול 2018 09:11:19תודה דוק.
יהיה קצת מוזר לראות את פארקר במדים של שארלוט, ומעניין כמה ואיך הוא ישחק שם.
אשך טמיר המקורי
7 יול 2018 09:33:16הוא גמור
מנחם לס
7 יול 2018 16:13:17אולי אלך לשניים או שלושה משחקים
יוסי
7 יול 2018 09:50:49למה קליבלנד לא מחפשים טרייד ללאב , יש לו חוזה קצר , עכשיו הם יקבלו עוד תמורה סבירה בשבילו .
פה איתמר
7 יול 2018 10:10:38למה לעשות טרייד
הוא יכול להיות הפרנצייז פלייר שלהם.
כמו במיניסוטה
שמעון טבדי
7 יול 2018 14:51:03יעשו טרייד על לאב, עניין של זמן או עכשיו או באמצע העונה. אולי יחזור הביתה לאל איי תחת עולו של המלך, הוא נתין נאמן והמלך מעריך זאת.
Yosefun
7 יול 2018 10:21:44מל אתה גאון! באמת
מנחם לס
7 יול 2018 16:17:28קווינט חשב שאני אטום (וזאת האמת: פעם הוא קרא לאמי לפגישה יחד איתי בשנה האחרונה שהוא היה מורה של כתתי והוא אמר לה במילים האלה: "גברת רוזנברג (נולדתי מנחם רוזנברג), אני מרחם עליך שיש לך בן כזה אבל תדעי שדבר אחד יש לו וזה כשרון לכתיבה שאולי כדאי להמשיך לפתח")
ולדי קוגן
7 יול 2018 10:30:28אם הספרס משווים את ההצעה על סלו מו זה דופק אותם לשנים הבאות.
תמיד הייתה לי תחושה שפרקר ישחק במקום אחר,רק חשבתי שהוא ילך לאיזה ניקס או מיאמי לבלות קצת בעיר גדולה.שארלוט זה באמת לא ברור, אבל 10 מליון לשנתיים זה סיבה לא רעה.
MBK
7 יול 2018 10:54:04וההזדמנות לשחק עם ניקולה באטום שהוא חבר טוב
יוסל'ה שוחמכר
7 יול 2018 11:34:50נשמט לך "אשתו של" לפני ניקולה.
מנחם לס
7 יול 2018 16:20:01תתפלא איזו עיר תוססת היא שרלוט, ובמיוחד לאוהדי גולף – ושטוני פרקר הפך לשחקן טוב מאד – שם ישנם מגרשי גולף ממש בדאונטאון, וכל אזור אצטדיון הפוטבול הפך ל-IN ממש
תומר השני
7 יול 2018 10:31:54כיף של מעורב לשבת ! לגבי פארקר העזיבה שלו לדעתי היא גם וגם כלומר לנקות לקוואי את השטח וגם לאפשר לפארקר להרוויח בשארלוט יותר ממה שהספרס יכלו לתת לו . חוזה של לוין גבוה מדי שיקגו הצילו את הקינגס מעצמם . קייל אנדרסון שחקן טוב אבל גם כאן החוזה קצת גבוה אין סיכוי שהספרס ישוו אותו . הספרס חייבים ללכת לבנייה מחדש ויכול להיות שמסינה יקבל בקרוב את מפתחות האימון כי לפופוביץ אין כח לבנייה מחדש שתיקח כמה שנים
האווי לאסוף
7 יול 2018 11:12:55'ניסיון זה המסרק שהטבע נותן לנו כשאנחנו כבר קרחים'- משפט ענק, שעם השנים רק הולך ומתברר כנכון יותר.
תודה רבה דוקטור
אפלטון
7 יול 2018 11:39:09נהדר לצמד מנחם-שושי. אולי תעשו פינת מורים קבועה לחופש הגדול עם אמרות קווינט.
אף אחד לא מצטער בספרס שפרקר עוזב, סגר להם הרבה פינות ועוזר במאמצי השכנוע להשאיר את קאווי במידה והדלת הזו תיפתח שוב.
הווארד בוויזרדס זה שדרוג לא רע למכשפים, אני חושב שיש לו עוד מה לתת בליגה ועכשיו כשהמזרח נפטר מעולו של לברון, הווארד בהחלט יכול להיות הדיפרנס מייקר.
שמעון טבדי
7 יול 2018 14:49:36דיפרנס מייקר בין הסיבוב הראשון לשני?
אפלטון
7 יול 2018 16:51:49דיפנרנס מייקר בין סיבוב שני לגמר המזרח וזה כבר דיפרנס משמעותי
שמעון
7 יול 2018 18:24:33וושינגטון יגיעו לגמר המזרח רק אם בראון קיירי היוורד סימונס אמביד יאניס דרוזן אולדיפו טייריק יפצעו בו זמנית
יוסי
7 יול 2018 12:16:49מה אומרים על קנט ביזמור מאטלנטה לפליקנס תמורת היל ואג'נסה
שחקן טוב D&3 שדיברו עליו בקיץ הקודם אבל חתם באטלנטה
יותר שוטינג מסמול גם 5'6
המספרים שלו ביחס לדקות משחק לא רעים בכלל.
הויתור היחד פה זה על פינוי של 5 מיליון בעונה הבאה
שחקן של 27 דק 13 נק 40% מחוץ לקשת 3.5 אס 4 ריב 1.5 חט
שמעון טבדי
7 יול 2018 14:48:32אחלה טרריד. אם אתם מנחיתים את שרודר ובייזר יהיה לכם קבוצה אש
אוהד ס"א
7 יול 2018 12:34:04פארקר – מצויין. שמח לכל הצדדים
(ג'ורדן מוכיח שוב שהוא הבעלים הגרוע בליגה, בתחרות עם דולן)
קייל אנדרסון – שמח בשבילו. הספרס לא צריכים להשוות. הוא שווה גג 5 – 7
מאנו צריך לפרוש, דווקא בגלל שאני חולה על השחקן.
אני לא רוצה עונה אחת יותר מדי כמו שקרה עם כל כך הרבה שחקנים נפלאים. זה לא יישמר תמיד, וכמעט כולם עושים את הטעות הזאת, כולל הגדולים ביותר (כולל טימי, ג'ורדן, קארים ואפילו גארנט).
הספרס הולכים לדרך חדשה.
בלי הטריו, אנדרסון, זה הזמן להעז:
לנקות, לנקות לנקות.
צריך לשחרר את גרין אם אפשר (גם עבור ערך נמוך)
זה לא נורא לא לעשות פליאוף השנה.
טרייד על קאווי, כאן ועכשיו עם מקסימום פרוספקטים עתידיים ושחקנים שמתאימים לרוח המועדון ולא כי יש דיל טוב עליהם.
בוסטון מהבחינה הזאת מאד מפתה אותי (השאלה עם קאווי יסכים ליותר משנה), ובמיוחד בחירת הדראפט שלה השנה ובחירות עתידיות ב- 2019.
לא בושה לחשוב על טרייד על אולדרידג'. זה השיא שלו. עכשיו זאת ההזדמנות לקבל עליו מקסימום ערך.
שמעון טבדי
7 יול 2018 14:47:54מסכים איתך. יכולים לעשות צעירים ובחירות דראפט טובות מאד על קאווי ואולדריג
איתן
7 יול 2018 12:36:48מה בדיוק אטלנטה מרוויחים פה? אתה דופק אותם עם חוזים יותר גרועים(באזמור עוד שווה משהו מהחוזה שלו,סולמון ואגנקה ממש לא).
אין לאטלנטה סיבה לעשות דבר כזה.
אם כבר הייתי מוסיף בחירה סיבוב ראשון ועושה טרייד כזה:
עבור זה:
http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8dk35ke
יוסי
7 יול 2018 12:41:35בגדול הייתי לוקח טרייד כזה , כרגע שרודאר בבעיה שהוא עומד לפני משפט שיש מצב שישב בכלא , אז בעייתי לבנות עליו
אבי
7 יול 2018 12:36:48ולמה שאטלנטה יסכימו לקחת אוברפייד כמו סולמון
יוסי
7 יול 2018 12:42:46אין להם צורך בביזמור , בונים קבוצה חדשה וצריך דקות לצעירים
אבי
7 יול 2018 12:44:57דנג ואינגרם מהלייקרס לשיקגו תמורת בחירת סיבוב 2
אינגרם יירקב שנה הבאה תחת לברון לכן ליייקרס שולחים אותו לשיקגו כדי שלא יתבזבז אל הדרך שיקגו מקבלים שחקן שהיה סימלון שלהם והלייקרס נפטרים מ-1 החוזיפ הגרועים בליגה
מה דעתכם?
אבי
7 יול 2018 12:45:49למה שרודר עומד לפני משפט?
יוסי
7 יול 2018 12:51:46תקף מישהו במועדון
יוסל'ה שוחמכר
7 יול 2018 13:56:01היל ואג'ינסה על גלינרי מתאים לך?
יוסי
7 יול 2018 14:09:48אם הוא בריא , אז ברור שכן
יוסי
7 יול 2018 14:16:27במחשבה שניה לא
שמעון טבדי
7 יול 2018 14:46:28שרודר יהיה נפלא עבור הפליקנס, בדיוק מה שהם צריכים.
יוסי
7 יול 2018 14:58:51מקווה שטריי יאנג יתעורר על עצמו בליגת הקיץ כי אם הוא ימשיך ביכולת הרעה שלו הם לא ישחררו את שרודר כזה מהר .
הייתי שמח להביא את שרודר ויש דיבורים על זה .
רכז מצויין בחוזה מאוד נוח
שמעון טבדי
7 יול 2018 15:22:04נראה לי ששרודר גמר בהוקס בלי קשר.
יוסי
7 יול 2018 16:00:12תאמת שגם לכל הקבוצות יש רכזים חוץ מאורלנדו שהולכת להחתים את i.t ופיניקס שלא נראה לי שרודאר זה מה שהם צריכים
Berch
7 יול 2018 13:36:00מעורב נהדר
נראה שקווינט היה מחנך… לא רק מורה 🙂
אחלה פנינים היא דלתה פה
דדי
7 יול 2018 14:09:13ממפיס פשוט מפגרים.
מגיע להם כל החרא שהם אחלו ועוד ימשיכו לאכול.
כבר היתה חצי הזדמנות לשינוי, אז זה מה שהם עושים ?
בהצלחה…
מעניין אם פארקר בשארלוט מלמד על מהלכים נוספים שיגיעו בסגל של אחת משתי הקבוצות, או בשתיהן…
כולם כל כך בטוחים שהלייקרס מציעים את אינגראם עבור קוואי…
אני הרבה פחות בטוח, וגם בכלל לא בטוח שיש לי בעיה עם זה.
לי זה מריח שקיירי לא מסיים את העונה בבוסטון.
אולי אפילו לא את הקיץ.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
7 יול 2018 15:14:57לדעתי פארקר בשרלוט מתאים להם לתרחיש של הטרדת ווקר ובניה מחדש. בורגו מבין שצריך להתחיל דף חדש – נפטרו מהווארד, יטרידו את ווקר ויצאו לדרך חדשה.
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
7 יול 2018 15:57:47אם קיירי לא משלים עונה בבוסטון ובודאי אם לא גומר את הקיץ שם – סנסציה אדירה. אני מקווה שזה לא יקרה, בעיקר בשבילו
Ljos
7 יול 2018 16:00:57ואז מי ניצח בטרייד ההוא? קראודר?
נתן
7 יול 2018 18:36:44דדי הערכה שלך קוואי יגיע ללייקרס העונה או לקבוצה אחרת???
דדי
7 יול 2018 18:58:57לי נראה שלא יגיע ללייקרס הקיץ.
מה שלא אומר כלום על הקיץ הבא…
לדעתי כל הקבוצות מחכות לסוף החודש ולאימונים של נבחרת ארצות הברית כדי לראות אם הוא שם ואיך הוא נראה על המגרש.
לפי מה שיקרה או לא יקרה שם דברים עשויים לתפוס תאוצה לכל כיוון אפשרי.
Smiley
7 יול 2018 14:22:54דוסון בהופעה מרשימה בליגת הקיץ עם 20 נקודות בהפסד של ברוקלין לאורלנדו.
קולשוב לא קיבל דקות משחק אצל מינסוטה
דדי
7 יול 2018 14:23:56וכמו שאמרתי כשהלייקרס נתנו לסיקסרס תמורה מכובדת מאד עבור הבחירה ה 39 כדי ספציפית לבחור בבונגה, גם החוזה שנתנו לו עכשיו שבשבילו גם השתמשו במקום מתחת לתקרה כשלא היו חייבים, מלמד שיש להם תקוות גדולות לגביו.
איתן
7 יול 2018 14:36:25לא חושב שהוא יישב לטווח ארוך.
בכל מקרה טרייד כזה ישפר משמעותית את החמישייה שלכם.
יהיה לכם 11 שחקנים ברוסטר,אפשר להביא חיזוקים נוספים לעמדות הווינג,כמו מוטה שיוסיף הגנה נהדרת.
ולנסות לרדוף אחרי ווין אלינגטון.
בנוסף צריך לחזק פה את עמדות הביג מן באיזה שני רול פליירס סולידיים.
חשבתי על גרג מונרו וטרבור בוקר,אופציות נוספות זה צאנינג פריי וברוק לופז,שיוסיפו קליעה מהשלוש.
רוטציה:
דניס שרודר,אלפריד פייטון.
גרו הולידיי,ווין אלינגטון,איאן קלארק
קנט באזמור,ניקולה מירוטיץ(סיקס מן)
אנתוני דיוויס,לוק מבה מוטה,צאנינג פריי(יכול לשחק 4-5)
גוליוס רנדל,גרג מונרו(/ברוק לופז)
רוטציה של 10-11 שחקנים מתוכם,במקרה של פציעות תמיד אפשר לגבות פה כאשר הולידיי יכול לשחק גם אחד,באזמור 2-3,מירוטיץ 3-4 וכולה..
מספיק טוב לדעתי בשביל לסיים מקום 4-5 במערב וסיבוב שני(מקווה לסדרה נגד לייקרס,רוצה לראות לברון נגד דיוויס)
איתן
7 יול 2018 14:38:56ליוסי תגובה 23.1
יוסי
7 יול 2018 14:48:16שרודאר עם חוזה מאוד נוח , בגדול אם כל מה שרשמת היה קורה הייתי שמח מאוד , זה דיי המקסימום שאפשר לעשות במצב הנוכחי .
שמעון טבדי
7 יול 2018 14:44:50חברה זה ליגת קיץ יודעים כמה כיכבו ואחכ הפכו לנגרים? וגם ניגרו ואחכ הפכו לכוכבים? תרגעו, זה לא מעיד על כלום, זה ליגה בשביל ניסוי כלים ותרגול תרגילים וכל מיני דברים
יוסי
7 יול 2018 15:00:48נראה לי ששי גילגס אלכסנדר יהיה גניבת הדרפט ומועמד לרוקי העונה
בלי קשר לליגת הקיץ
איתן
7 יול 2018 15:35:40אם כל מה שאני רושם קורה הקבוצה שאני אוהד מזמן הייתה אלופה.
אופציה אחרת זה להביא רק את שרודר תמורת סולומון,אגנקה וסיבוב ראשון.
בנוסף להביא את מלו לעונה.(יהיה פה אופציה שנייה ויפתח,בקבוצה כמו לייקרס או גולדן הוא שחקן ספסל,ביוסטון שלשות פחות מתאים לו)
לא צריך להתחייב לחוזה של באזמור פה,שרודר חוזה נוח כמו שרשמת.
ב2019 הצפי שלכם(לפני הfake טרייד פה,אמור להיות 22 מיליון דולר פנוי,הבאת שרודר תשאיר אתכם במקום על סביבות ה20 מיליון דולר,שניים פחות אבל שווים את זה,20 מיליון דולר כולל החוזה של רנדל עם האופצית שחקן).
תוכלו להביא שחקן טוב לעמדת הסמול פורוורד שם(אין הרבה טובים)
https://www.spotrac.com/nba/free-agents/2019/small-forward/
איתן
7 יול 2018 15:37:32(31.2)
בעייתי הציטוט /:
IBL
7 יול 2018 15:51:56נושא שלא מדברים עליו אבל לי הוא מראה בולט ומהותי מרגע לרגע
אף אחד מהגדולים לא רוצה לבוא לשחק עם לברון
קיירי ברח, הארדן אמר שהם מסתדרים, פול לא בא ויש את השמועה על קוואי
האם יכול להיות שלברון הכריז מהר על המעבר כי הוא ידע שכל כוכב שיגיע לפניו יאמר שהוא לא רוצה אותו?
האם הלייקרס יתקעו ללא אף כוכב נוסף ויצטרכו קווין לאב ודומיו מסביב למלך?
שמואל קלימי
7 יול 2018 17:22:32טיילור האניקט נהג הלילה בקרב עם שוטרים בארה״ב.
יוסל'ה שוחמכר
7 יול 2018 17:49:16מזעזע. אני זוכר אותו עוד מהקולג'.
דרור
7 יול 2018 17:45:18לא ברור לי איך עדיין יש כאלה שמתייחסים לדוויט הווארד כחיזוק לקבוצה כלשהי. הוא שחקן חילוש הטוב בהיסטוריה בערך. מטומטם גמור, לא תחרותי בשיט, לא קבוצתי ופשוט לא. גורטאט טוב ממנו בהרבה. כשמגיע זמן הכסף פשוט אסור שיהיה על המגרש. הוא יכול מקסימום להיות ה"דיפרנס מייקר"בין מנת סביח עם/בלי חריף. זה הטופ שלו. הוא מאלה שכשמשחקים בשכונה אתה יודע שנדפקת כשהוא בקבוצה שלך. אין שום דרך לשתף איתו פעולה, הוא רפה הבנה מהסוג הגרוע ביותר, מליונר רך עצלן ומפונק עם אייקיו כדורסל שלילי.
שמעון
7 יול 2018 18:23:12לגמרי
אבי
7 יול 2018 20:00:55שיקגו:אינגרם ודנג
לייקרס:בחירת סיבוב 2
מה דעתכם?
עידו גילרי
7 יול 2018 20:03:11שקיבלת מכה חזקה בראש…
עידו גילרי
7 יול 2018 20:04:50במילים אחרות אני צריך שתסביר את ההגיון מאחורי זה.
גואט
7 יול 2018 20:03:18הלייקרס שומרים עד עכשיו על אינגרם בציפורניים, למה שיוותרו עליו תמורת כלום בערך? רק כדי להשתחרר מדנג? לא קונה
גואט
7 יול 2018 20:04:49זה גם לא עובד ככה, יש פה איזה 20 מיליון לפחות שאתה צריך להחזיר
דדי
7 יול 2018 20:10:14ב 24 השעות הקרובות זה עובד.
(ולא מאמין שמישהו סוף סוף טרח לענות לנסיון הטרלה ב 5 שמות שונים הזה)
ADISU
7 יול 2018 20:39:35קוואי ילך לקליפרס
1-בגלל מר ווסט הזקן אך הממולח
2-כי הספארס יעשו הכל גם במחיר של טרייד פחות טוב בשביל לא לשלוח אותו ללייקרס
3-קוואי לא מעוניין בדרמות של "הקינג"
4-קוואי מעוניין לבנות מורשת בקבוצה חסרת מורשת
טוני פארקר
נשלח כי הספארס מעוניינים אולי לרצות את קוואי וגם לחסוך כמה לירות
כרמלו אנתוני
הטעות היחידה של פרסטי היית הבאתו של כרמלו עם המשכורת המפלצתית ורזומה של רעל בחדרי ההלבשה.
לא אהבתי את המהלך עוד ביומו הראשון,זה היה מטומטם והיה עדיף להשאר עם המשכורת של התורכי שהוא לפחות נראה מחוייב ואוהב את המועדון וגם נותן דאבל דאבל במינימום דקות (אפילו ההגנה שלו עדיפה על של כרמלו)
עכשיו פרסטי מנסה למזער נזקים ואולי יצליח איכשהו לשלוח אותו בטרייד ולקבל משהו בתמורה (יש הרבה מנהלי קבוצות שפרסטי יכול למכור להם חתול בשק) ואם לא טרייד אז פשוט לשלם לו את הכסף ולשחרר אותו (לא מעוניין לראות אותו באוקי סי בעונה הבאה)
יש שמועות שבאטלר וקיירי (חברים טובים) מתכננים להגיע לתפוח הגדול ולבנות שם קבוצה יחד עם פורזינגס .
תארו לכם את הניקס חוזרת לקדמת הבמה….זה יהיה אדיר!
ברוך רובין
7 יול 2018 21:37:171. לגבי כרמלו זה לא חתול בשק, כרמלו אנתוני זוהי נבלה סרוחה שכל הליגה כבר יודעת עליו, שום קבוצה לא תיקח את החוזה שלו, אם הייתי בעלים של קבוצה לא הייתי מחתים אותו גם במינימום עכשיו, חור הגנתי עצום, לא מסוגל או מוכן לתפקד כצלע שלישית,בחירת זריקות ומהלכים איומה זריקות לא יעילות ולא נכונות ודוחף ולמהלכי פוסט לא יעילים, וכמובן רעל רציני. נפטרים מכרמלו בשביל לחסוך במס המטורף אבל הקבוצה עדיין תסבול מנחת זרועו ב3 שנים הבאות שתשלם לו כל פרוטה ממה שמגיע לו.
2. לספרס ממש לא משנה היכן ישחק קוואי במידה שיהיה טרייד (וככל הנראה יהיה) והם ממש לא יקחו ערך נמוך רק בשביל לא לשלוח אותו ללייקרס, הספרס יקחו את ההצעה הטובה ביותר וזה לא משנה אם תבוא מהלייקרס או מפילדלפיה.
3. קוואי רוצה שוק גדול, ההצעה של החוזה מנייקי פשוט מעליבה לשחקן בקאליבר שלו, קוואי עבר רצח אופי על ידי הקבוצה בשבועות האחרונים (כמו שעובר כל כוכב שמעוניין בטרייד), ולגבי סגנון משחק קוואי יפרח ליד לברון גיימס, אני לא מבין מה מגיק עושה שהוא לא מביאי קלעי שלושות ואיפה יהיה בדיוק הריווח בקבוצה, אבל החולשה היחידה של קוואי התקפית היא יכולת יצירת המצבים לאחרים, אני לא יודע אם לליקרס כדי לקחת את קוואי עכשיו ולא לחכות לעונה הבאה שיהיה חופשי מהסיבה הפשוטה שהליגה סגורה עם הביזיון הספורטיבי מהמפרץ
ברוך רובין
7 יול 2018 21:46:22קאזינס שחקן שקולע 25 נקודות בשינה כאשר יש עליו דאבל טים, יהיה אופציה רביעית בהתקפה אחרי דוראנט קרי וקליי, איזה קבוצה בכלל יכולה לעמוד מול עומס כישרון עצום כזה?
ADISU
7 יול 2018 21:51:181-אם יצליחו להטריד אותו איכשהו אז מה טוב ואם לא אז לפחות ישלמו לו ויורידו את המס הקשה של העונה הבאה
2-הספארס מעדיפים לשלוח אותו למזרח ואם לא אז לקבוצה שהיא אינה ליקרס (או יוסטון) ולכן יעדיפו לשלוח אותו לקליפרס (במקרה ולא יצליחו להעביר אותו למזרח)
3-
קוואי דרך מקורבים רומז שהוא לא מעוניין לשחק בליקרס
לברון אולי שחקן אדיר אך הוא לא בדיוק עושה את השחקנים שליידו טובים יותר במיוחד כשמדובר באולסטארים,לברון יודע לשחק לפי הסיסטם שלו ולא של הקבוצה ולכן לא בטוח שקוואי יהיה מרוצה.
קוואי אדם סגור וכל הדרמה של "הקינג" לא מתאימה לו.
3-
דדי
7 יול 2018 22:05:583. תרגיע. אין לך מושג ואתה קונה כל שטות שמנסים למכור לך.
נתן
8 יול 2018 00:17:03דדי אינגראם נשאר אצלנו העונה (בגלל הדיבור על לילארד)
דדי
8 יול 2018 03:28:29https://www.youtube.com/watch?v=irpLxkGlqNw
ADISU
7 יול 2018 21:55:10עונה הבאה קליי וגרין ירצו כסף רב ולכן יהיה מצב שאחד מהם יעזוב .
בכל מקרה ,הקבוצה הזו תתפרק בעוד עונה או 2 בגלל המשכורות וגם בגלל עייפות החומר והשעמום
שמואל
7 יול 2018 22:05:47הסיפור עם לנארד לא נהיה יותר מוזר. הוא צפוי מאד.
ה'חבורה' של קוואי בראשות דודו רוצים שקוואי יהפוך לכוכב אמיתי בסגנון ל.א, ולא בסגנון ס"א. בנוסף לכך, חשוב שהוא יהיה באור הזרקורים, וכל מקום שבו יש מישהו שיגנוב ממנו את הפוקוס- מחטיא את המטרה.
אבל השורה התחתונה היא שכל המהלך הזה מגוחך, לקוואי יש פחות אנרגיה מלצב המחמד שלי פיטר, והסיכויים שהוא יפתח star quality, שואפים לאפס. הוא שחקן מעולה בכל פרמטר, והוא יכול לקבל חוזה מקס' אם הוא רק לא יתעסק בשטויות שהוא מתעסק בהם.
הדוד שלו מכניס לו רעיונות מטופשים לראש, וכמו שמשפחתו של לוואר בול תתקשה להתקדם בגללו, הסיפור הזה -שלא נראה לו סוף- יכול מאד לחסום ברמה כזו או אחרת את הקריירה שלו. והכל בגלל הדוד החביב
דוד
8 יול 2018 01:06:22דדי היקר. בתור אחד שמחזיק ממך, אשמח שתעשה לי סדר בסיכויי לאונרד או ללייארד לנחות בלייקרס העונה+ תחזית שלך.
דדי
8 יול 2018 01:20:20לפי הדברים שאני שומע על כל מיני שחקנים + המתמטיקה של הלייקרס בקיץ הבא, כל טרייד כרגע עבור כוכב שכולל את אינגראם, בול או קוזמה יהיה טעות גדולה לדעתי.
אני יכול רק להאמין ולקוות שהלייקרס הגיעו לאותה מסקנה למרות שזה לא ברמה שאני אתאבל אם יטרידו את אינגראם עבור קוואי.
אבל זו תהיה טעות.
ספציפית לגבי לילארד זה נראה לי הכי קלוש מכל הבחינות שהזכרתי בהתחלה, ואם כן אז גם הסיכוי הקטן הזה הוא רק בקיץ הבא כשאני גם מניח שהג'נרל מנג'ר של פורטלנד יפוטר.
אז כאן לדעתי הדברים עומדים כרגע אבל בליגה הזאת הכל נזיל…
איתן
8 יול 2018 03:50:42טרייד משולש בין מגיק שארלוט לבולס.
בינתיים ידוע על מוזגוב למגיק,ביומבו לשארלוט וגריאן גראנט למגיק3
איתן
8 יול 2018 03:51:27גוליאן סטון לבולס
ADISU
8 יול 2018 06:12:40ג'ארינקו לג"ס
זִיו פָּנָמָה
8 יול 2018 19:33:19נהדר הסיפור על שושי רז
תודה