מעורב הופס ליום ששי/ מנחם לס

1. שלושה ימים ביולי

כמה חיכינו לתקופת הפרי-אייג'נטס, לטריידים, לאקשן אמיתי.

לא התאכזבנו. היו בומבה של החתמות, בומבה של הפתעות, אבל מה שהתחיל, עבר ונגמר לפני שהספקנו לומר "Steven A". היו לנו כיף של שינויים דרמטיים. הלכנו לישון וכשהתעוררנו גילינו מהפכים כאלה שהרעידו לנו את הסיפים (לא שאני יודע מה זה 'סיפים').

כל כמה שעות קרה משהו מהמם יותר מהשעות שקדמו להן. יום אחד אחרי שהלייקרס איבדו את השחקן שהם היו בטוחים שהוא שלהם יותר מג'ק ניקולסון – פול ג'ורג', שהחליט (בינינו, בצדק!) – שעדיף לילדיו לגדול וללמוד בעיר תרבותית ואנושית אוקלהומה-סיטי מהג'ונגל של L.A, שאפילו טרזן אין לה יותר.

אז מה קרה? יום אחרי השחקן הטוב בעולם סגר איתה ב-MID-LEVEL (בגלל שיכול היה), ולהוכיח שהג'ונגל עדיין חי וקיים, היא צירפה לעצמה מוזרים כראז'ון רונדו ולאנס סטפנסון.

חשבנו שיהיה שקט כמה ימים, ולפתע נודע שהסנטר הטוב בעולם מצטרף לקבוצה הטובה בעולם. אז עתה עם סטף, קליי, דוראנט, דריימונד גרין, ודמרכוס קאזינס (כשיחזור לשחק בינואר-פברואר, ואולי עם גיד אכילס ביוני), הווריורס טובה ב-20 הפרש ממוצע מיוסטון (או מי שתשרוד במערב) ו-15 הפרש מבוסטון, ו-25 הפרש אילו שמו נגדה את 'נבחרת היקום'.

זה לקח כולו 3 ימים לשנות את כל פני ה-NBA כשהדומינו האחרון ליפול – וסימן השאלה היחידי שנותר – הוא קאווי לינארד.

עכשיו סטיבן א. טוען בתכניתו "השעה האחרונה" שהספארס הקשיחו פתאום את עמדתם בקשר אליו, והם מבקשים את כל שלושת הרוקיס – ברנדון אינגראם, קייל קוזמה, וג'אש הארט בטרייד עבורו, או 2 מה-3 ושתי בחירות דראפט סיבוב ראשון, והרבה אוהדי לייקרס שלחו מיד טוויטרים "לכו על זה". נראה שרוב החובבים רוצים אותו ליד לברון בכל מחיר כשהם מאמינים שעם לברון ולינארד, לא משנה מי יהיו שלושת האחרים.

רועי שלנו נאלץ אפילו לעצור את טורו היומי על התזוזות בליגה כי  הכל נעצר. מלבד קלינט קפלה, זאק לוויין ועוד כמה שחקנים משניים הכל סגור.

מי נשאר מלבד קאווי?

פתאום אוהדי הלייקרס נזכרו שיש שחקן בפורטלנד שאולי אינו מאושר שם, וכך נשלח הטוויטר:

והוא הגיב בניבון הידוע – "I AM A HAPPY CAMPER", הווה אומר רק תציעו משהו רציני ואני מכין את התרמיל.

הבעייה עם דמיאן היא שעתידו של דמיאן בעתיד הקרוב לא תלוי בחובב הלייקרס או בדמיאן עצמו, אלא בקבוצתו, שלא מראה כל סימן שהיא מעוניינת להיפטר ממנו, אלא אם כן הלייקרס תציע להם משהו דומה למה שהספרס דורשת עבור קאווי.

2. לבאר בול: ראז'ון רונדו הובא לשמש ' BACKUP' ללונזו!

LaVar Ball Lakers
 

עוד לא יבשה הדיו מהעט שסיכמה את שנתו של ראז'ון רונדו בלייקרס כשלבאר כבר החליט שהגיע הזמן להכניס את רגלו אל תוך כל מה שקורה, ולומר את מה שצריך לקרות:

רונדו יהיה מחליף אידיאלי ללונזו!

ללונזו היתה – בואו נאמר – עונה שהמילה המתאימה ביותר לתארה היא LACKLUSTER. בואו נגיד 'לא מלהיבה'. עונה תיכונית כזאת. בינונית. לא אסל ולא באסל. היו ידיעות גם ב-ESPN וגם ביאהו ספורט שבלייקרס המחשבה היא להעלות את ראז'ון רונדו בחמישייה לפחות בתקופה הראשונה כי "רונדו יידע טוב יותר כיצד להשתמש בלברון בגלל ניסיונו הרב" (http://larrybrownsports.com/basketball/rajon-rondo-compete-point-guard/452500

אז אתמול לבאר הופיע ב-CNN והנה מה שהוא אמר, בנוסף ל- "לברון ואני נסתדר JUST FINE":

*

 

הוא נשאל מה בקשר לרונדו. ואז אמר: "זה לא אומר שום דבר; סתם עוד חבר קבוצה לרונדו שיהיה המחליף שלו מהספסל כשרונדו יזדקק לכמה דקות מנוחה. הבנים שלי טובים. הם מקבלים בשמחה כל 'תחרות' כי אני יודע שבני טובים יותר מהשחקנים שמביאים".

לונזו קלע 10.2 עם 7.2 אס' בעונתו הראשונה. מספרים לא רעים כלל וכלל לדקות בהן שיחק. עתה הוא סובל מקרע במיניסקוס, ולמזלו המתחרה המבוגר שלו – שכמו לונזו אף הוא מוסר מצוין – אף הוא קלעי גרוע מאד מהפרימטר, אז לפחות בחלק הזה של המשחק ללונזו אין ממה לחשוש.

פתאום קול מהרמה נשמע באוזני: "מה כל הקשקושים הללו, דוק? אתה לא מבין שהמחליט היחיד מי יהיה הפוינט גארד הפותח הוא קינג ג'יימס, הוא ולא אחר? מה שקובע הוא לא מה האבא רוצה, או מי יותר טוב. מה שקובע הוא מי לברון רוצה שיהיה הפוינט גארד שלו.

3. פול ג'ורג' מסביר את החלטתו להישאר ב-OKC

פול ג'ורג' היכה בשוק את עולם הכדורסל כשבנשף שאירגן ראסל ווסטברוק הוא הודיע שהוא החליט להישאר בת'אנדר (https://ftw.usatoday.com/2018/07/nba-paul-george-free-agency-thunder-contract-russell-westbrook-pants

 

הוא מסביר את החלטתו בשלוש אפיזודות:

 אפיזודה מס' 1:


*

אפיזודה מס' 2: 

*

 

הנה מה שהוא אומר:

 

“It’s more than just loyalty, it’s about doing what I think is right. I feel this is the best and perfect opportunity to cement myself and bring a championship where it hasn’t been brought. They’ve welcomed me with open arms, and I want them to feel that hype that I have toward what I think we can accomplish there. I want to be part of something that’s special and something that I’ve created. In Oklahoma, I think there is something I can create there.

“Aside from being one of the best human beings I’ve been around, (Russell Westbrook’s) approach to the game is what guys who want to be a part of and build something with. Russ is somebody I can win with and vice versa. So I think with this decision, that makes me much more comfortable knowing I got a shot and a real chance to win with one of the best players in the league.

“I’m happy. I’m more than happy. This is the city and community I chose, and the place I decided to play. And I’m excited. I’m excited to go along this journey and really go all in on this experience.”

הוא מסביר שהוא היה מוכן לעבור ללייקרס לפני שנה אבל הטרייד לא הסתדר.

ואז הופגש במאמנו ביל דונובן, וזה מה שקרה:

אפיזודה שלישית:
*

4. תראו מה עושה בנו בן ה-16 של דוויין ווייד לטים הרדאווי מה-NBA!

https://ftw.usatoday.com/2018/07/zaire-wade-dwyane-miami-pro-league-tim-hardaway-jr-video-shot-nba-talent-rankings?utm_source=ftw&utm_medium=newsletter&utm_campaign=pos1more

עכשיו השאלה היא מי טוב ממי: הבן של לברון או הבן של דוויין!

 

 

 

 

5. אוהד מתוסכל זורק נעלו להוריד את פניו של לברון מתמונת קובי

 

6. האם אנטוני דייויס העדיף פליקנס ללא קאזינס?

קאזינס חוטף קיתונות חום על החלטתו להצטרף לווריורס, אבל עתה ישנם ליחשושים שאולי לאנטוני דייויס היה מה לומר בנידון.

אנדרו דוק מ-  (WWL-TV (https://twitter.com/AndrewDoak_WWL/status/1014205391121584131 מדווח שדל דמפס, מנכ"ל הפליקנס, היה משאיר את קאזינס בקבוצה לו אנטוני דייויס דרש זאת.

אנטוני דייויס אמר לא פעם ולא פעמיים – מה שאומר שאו שהוא לא אמר בכלל או אמר לפחות שלוש פעמים, וה-3 פעמים+ היא התשובה, שהוא נהנה לשחק יותר בסטייל שהקבוצה שיחקה ללא קאונס. הוא הוסיף גם – דייויס, לא דמפס – שהוא גם "אהב יותר את האווירה בחדר ההלבשה יותר ללא קאזינס".

עכשיו גם מבינים את מעורבותו האקטיבית של דייויס במציאת מחליף לדייויס, וייתכן שעזיבת קאזינס  הושפעה מחוסר הכימיה בין השניים על הפרקט (ומחוצה לו) יותר מאשר חושבים!

 

7. דיאנדרה ג'ורדן מודה לקליפרס על "10 שנים נפלאות" עם משאית מלאה DESSERTS למתקן האימונים שלהם

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 80 תגובות

  1. עוד מעורב לפניתאון, דוק, הקיץ עושה לך רק טוב. מעריך את ״ההחלטה״ של PG אבל הוא לא ברמה של ״השיקוץ בסגול-זהוב״ או הממבה המקורי. מענייין מה היה הרייטינג ל״מסע שלו״ מחוץ למדינת אוקלהומה.

  2. 1. פול ג'ורג' החליט לנסות ליצור מורשת משל עצמו עם ווסטברוק ב-OKC. אני חושב שהם יהיו יותר טובים השנה אם כי אני לא רואה אותם כל כך מאיימים האליפות.
    ג'ורג' כנראה לא רוצה להיות בצל של לברון ושל שאר אגדות הלייקרס.
    2. לבאר בול מבין שזאת תהיה הקבוצה של לברון ואם הוא יעשה בעיות או שלונזו לא יהיה מספיק טוב פשוט ישלחו אותו משם בטרייד.
    לברון צריך את השחקנים המתאימים לידו ולונזו צריך להוכיח שהוא כזה (גם לבאר מבין את זה ולונזו כנראה כבר לא "העתיד" של הלייקרס).
    3. אני חושב שעצם זה שדיוויס לא "נלחם" על קאזינס היא שגם הוא מבין, בתוספת הפלייאוף המצויין של הפליקנס, שקאזינס הוא סימן שאלה גדול עם הפציעה הזו והשקעה כספית גדולה בו תחסום את הפליקנס.
    אני חושב שרנדל הוא תחליף לא רע בכלל (וזול יותר וצעיר יותר).
    לא באמת היה אפשר לבחון את המשחק של דיוויס וקאזינס כי עד שהם התחברו קאזינס נפצע, ולרעתו של בוגי הפליקנסהמשיכו לפלייאוף מצויין.
    אני חושב שהפליקנס עשו בשכל שהביאו את רנדל ולא החתימו את קאזינס על חוזה עתק

  3. קרע במיניסחוס

    תודה מנחם,

    לא מפתיע שדייוויס רצה את בני דודים בחוץ, הוא דומיננטי מידי על המגרש. יהיה ממש מעניין לראות איך הבריון הזה הוא ישתלב עם כל יפי הנפש מהמפרץ.

    עכשיו שג׳ורג׳ ככה מפרגן לראס אז אולי הוא ימסור לו קצת במאני טיים או שעדיין לא?

  4. תודה, מנחם.

    לפני כמה דקות הסתיים משחק ליגת הקיץ בין אטלנטה לג'אז
    (כן, צפיתי במשחק. מוזר, אני יודע, אבל מה לעשות –
    עוד משנה שעברה יש לי פטיש מוזר להוקס….)

    ואם יש משהו שלמדי מהמשחק זה…
    …לא, אי אפשר ללמוד משהו ממשחק ליגת קיץ. "מוקדם מדי" זה אנדרסטייטמנט.
    אבל בכל זאת –
    פרידט. אדם מוריסון. טריי יאנג.
    זהו, הוצאתי את זה מהמערכת…

    זה כבר משחק שני שאני רואה את יאנג, והוא משחק גרוע להפליא –
    הוא לא פוגע בכלום, הוא נראה עצבני.
    למעשה הוא מזכיר לי את הפינצ'ר שהיה להורי בתקופת ילדותי.
    הייתי לוקח אותו לטיול, וכל כלב שהוא היה פוגש, הוא היה נובח עליו כאילו הפינצ'ר הוא לא עוד כלכלב בגודל של חתול נמוך, כאילו הוא דוברמן…

    ככה נראית ההתנהלות של יאנג בפתיחת ליגת הקיץ.

    1. עידו גילרי

      אני נשארתי לסקרמנטו-מיאמי בעיקר כדי להסתכל על באגלי וג'יילס. זה היה די בזבוז זמן. באגלי כמעט לא נגע בכדור ושכח לרדת להגנה כמה פעמים. ג'יילס היה עסוק בעיקר בלא להיות מפוקס ולאבד כדורים.
      חוץ מזה לא למדתי שום דבר שעוד לא ידענו: דרק ג'ונס קפיץ אנושי, באם אדאביו שחקו סולידי.

  5. אם לילארד יגיע ללייקרס ממש חלום בשבילי. אוהב את השחקן הזה וחושב שהוא מתאים ללפלופ. מוכן לתת בשבילו שני רוקיז…

  6. נכון שאי אפשר ללמוד הרבה ממשחק ליגת קיץ,
    אבל בכל זאת בדבר אחד אני מ-ש-ו-כ-נ-ע !

    גרייסון אלן הציב לעצמו מטרה לשבור את כל שיאי הפלייגרנטס, הטכניות, וההרחקות…

    1. כריסטופר מולטיסנטי

      דווקא אהבתי את ההאסל + נעילת כתף + ניגוח של גרייסון על טריי יאנג, וגם את הריאיון הנינוח והמחוייך שלו אחרי המשחק. מחכה שהוא יפגוש את דריימונד בליגה..

  7. ד"ר רזי הופמן

    נראה שהבן של וויד משחק בסגנון של אבא. האם יהיה טוב כמוהו?
    ולעניין אחר. כרגע נראה שהשוק לא ממש מחפש את מרכוס סמארט שחשב שיהיה שוק שיחטוף אותו בחוזה גדול….
    אזהוא נעלב מזה שהסלטיקס לא מדברים אתו מאז ה 1 ביולי (6 ימים….)
    מעניין האם איינג' מהמר פה בשביל להוריד את המחיר בחוזה שהציע קודם. עוד דבר אבל בטח כולם שמעו שרוברט ויליאמס שוב אחר לטיסה. הראשון בין הרוקים בהסטוריה של האן בי איי שמאחר לטיסה לליגת הקיץ? נראה שמתפתח שם הד-קייס אמיתי.בראיונות הוא נשמע כמו דביל מושלם. השאלה היא האם יצליחו ליישר אותו?

    1. אני חושב שאיינג' יודע מה הואעושה והוא מאמין שהמערכת של הסלטיקס הפכה את סמארט לשחקן טוב וקבוצות אחרות יודעות את זה (אפקט ספרס?).
      אני רואה אותו חותם על ההצעה לשנה אחת והופך לשחקן בבלתי מוגבל בקיץ הבא

  8. התערבתי בסוף העונה ובמיוחד מאיך שאוקיסי סיימו את הפליאוף שג'ורג' יחזור לפחות לעוד עונה בכדי לכפר על התצוגה המכפירה שלו מול יוטה,האמת שהוא הפתיע אותי עם החוזה הארוך שחתם.
    למה אנשים כלכך בהלם שג'ורג' לא הלך לעיר הסרוחה והפייקית הזו הנקראת לוס אנג'לס?
    למה חושבים שכולם צריכים לאהוב את הרעש של העיר הגדולה?
    ג'ורג' הוא אדם שסגנון החיים של אוקלהומה מתאים לו כמו כפפה ליד,הוא התאהב בשקט ודייג ,מחובר יותר לאדמה…ליידיעתכם עדיין קיימים מושבניקים,ג'ורג' הוא מושבניק אמריקאי.
    חוץ מזה אנשים גם בהלם ששחקן ברמתו משאיר את שנותיו היפות בספורט ליד ראס,אני עדיין מנסה להבין מהיכן הידיעות ששחקנים לא אוהבים לשחק עם ראס?
    בסופו של יום יש לי הרגשה שהעונה הקרובה תהיה טובה בהרבה מזו של העונה האחרונה ולא אתפלא שהם יסיימו במקום השני לפחות.

    אני מקווה שהם ישלמו לכרמלו את הכסף ויחתכו אותו ויביאו במקומו שחקני חוץ ,יש לי הרגשה שהוא היחיד שיכניס רעל לקבוצה וחבל מאוד שישאירו אותו.

    אבא בול ירה את הירייה הראשונה לכיוונו של רונדו למרות שלדעתי הבן רק ירוויח מלהיות בסביבה של רונדו ,הוא אוהב לקחת צעירים תחת חסותו ואפילו לעמוד לצידם מול וותיקים (כמו שקרה מול באטלר ווויד בשיקגו).

    ניו אורלינס עשו צעד אחד נכון וצעד אחד פחות.
    שחרור קאזינס לדעתי היה נכון
    שחרור רונדו-טעות!

    דאלאס תהיה הפתעת העונה ויש מצב שהם עוד יחתימו את באטלר
    גם ללא באטלר אני מאמין שהם יעשו פליאוף.

    1. באטלר?
      הוא חתום על חוזה במינסוטה.
      דאלאס יכולים לנסות להביא אותו בטרייד,
      אבל לאור העובדה שיש 0 סיכוי שהם מוותרים על אחד מצד שחקני הקו האחורי בשביל שנה של באטלר,
      אני לא רואה טרייד כזה קורם אור וגידים.

      הפליקנס שחררו את רונדו, בגלל שזה היה או רונדו, או רנדל.
      רנדל שחקן צעיר, שלפחות על הנייר, מסוגל להשתלב היטב עם 2 גבוהי הפליקנס.
      רונדו, קצת פחות צעיר…
      הבחירה קשה, אבל ברורה והגיונית.

      ראסל?
      צודק.
      כל הניתוחים הפסיכולוגיים של "אוהב לשחק/לא אוהב לשחק", הם פסיכולוגיה בגרוש פרי עטינו האוהדים.
      האמת היא שאין לנו באמת מושג מה עובר להם (לשחקנים) בראש.

      כרמלו?
      אני מאמין שיהיה בייאאוט.
      אבל אי אפשר יהיה לצרף שחקנים במקומו –
      הת'אנדר יישארו מעל רף המס. מה שהם יכולים להביא (MLE, וחוזי מינימום), הם יכולים להביא אתו, או בלעדיו.
      מה שכן, בייאאוט של מלו יחסוך לבעלי הקבוצה משהו כמו 90 מיליון, ואז הוא אולי יהיה מוכן להשתמש ב-MLE (סכום של 5.3 מיליון + מס של משהו כמו 20 מיליון).

      1. מאמין דווקא שכרמלו ישחק בעונה האחרונה (ירצה להוכיח לכולם). כמו שאתה אומר, המס הוא גבוה, אבל לדעתי לא יחתכו אותו (טרייד נשמע לי יותר הגיוני).

    2. וואו מסכים לכל התחזיות שלך.
      חושב שאוקלהומה תהיה מס 2 השנה במערב
      שחרור קאזינס מצויין לניו אורלינס.הם היו כמה דרגות למעלה אחרי שנפצע והביאו את רנדל יחד עם דייויס ומירוטיץ.רונדו התאים לניו אורלינס כמו כפפה ליד ובמקומו הביאו את אלפריד פייטון שקטן ממנו בכמה דרגות.
      גם אני חושב שגאל אז יעשו פלייאוף השנה וכל כך קיוויתי שדונציץ ינחת שם יחד עם דניס סמית גוניות האריסון בארנס לבינתיים ודיאנדרה ג’ורדן ,דירק נוביצקי יחזור לפלייאוף במה שמסתמנת עונת הפרידה שלו

      1. גם אני חושב שאוק מסיימת 2 העונה ומגיעה לגמר המערב. גם אני חושה שהמאבס ישתחלו לפלייאוף אבל נהיה חכמים יותר לפני פתיחת העונה שנראה מה הסגלים הסופיים של כל הקבוצות.

  9. אחלה מעורב לפתיחת יום שישי, תודה.
    משהו שאני לא מבין – אין יותר שחקנים בNBA שרוצים לקחת את האליפות מגולדן סטייט? נראה שכל מי שהיה יכול לעשות את זה נשאר או עבר לפי שיקולים של אגו או נוחות ולא לפי האפשרות שתהיה לו לאתגר אותם… נשארנו עם הליגה הישראלית של שנות השמונים.

    1. אם לצטט את מומי:
      "את הצ'יפים סופרים רק אחרי הריבר. או אחרי מכה של השישליק."

      סבלנות.
      בוסטון על הגדר, ממתינים לראות מה קורה בחזיתות הטריידים. איינג' בקלות מסוגל ללחוץ על ההדק עם טרייד שמשנה את מאזן הכוחות בליגה.
      הסיקסרס, גם הם לא אמרו את המילה האחרונה. יש 2 SF אפשריים שרצות שמועות (יותר או פחות מבוססות) סביבם. קאוויי או באטלר בפילי, והם הופכים לקונטנדרים.

      סתם תרחיש –
      טרייד מפתיע משום מקום, כזה שמנחית את לילארד בלייקרס,
      מוריד משמעותית את המינוף של הספרס. ואז טרייד נוסף של קאוויי לבוסטון/פילי,
      ופתאום יש לנו עוד 2 קונטנדריות.

  10. עוד כמה דברים שאפשר לדלות ממשחקי ליגת הקיץ:

    דרק ווייט (ספרס). כאשר הוא על הפרקט בליגת הקיץ, זה נראה כמו מבוגר שמשחק לצד ילדים.
    הכי מרשים אצלו זה הביטחון בזריקה, והטווח.
    אני ממש מקווה שהוא יקבל צ'אנס השנה בספרס.

    וואגנר, הבחירה הטרייה של הלייקרס.
    יש לו יד. יש לו ביטחון בזריקה. מזכיר מאוד את פריי, רק אגרסיבי יותר.
    הבעיה שלו קלה לפתרון – זמן.
    הוא בוסרי מאוד בהגנה, הוא מרבה לעשות עבירות (לפחות במדגם הקטן שיצא לי לראות).
    שום דבר שבאמת ישפיע לצד השלילה על עתידו בלייקרס.
    כואב לי לכתוב את זה (כתבתי דבר דומה בשנה שעברה בליגת הקיץ, אז זה היה על קוזמה) –
    זה מרגיש כמו עוד שיחוק של הלייקרס עם בחירת דראפט נמוכה.

    את הקינגס לא ראיתי –
    זיו, מה הסיפור של באגלי???

  11. ליגת גיל הזהב

    כל הקיץ האחרון מצביע על החלפת דיסקט אצל שחקני ה-NBA.
    resistance is futile לכן אפשר לשחק בכיף ולהתגלגל הלאה.
    אין סופר טימס ואף קבוצה חזקה חוץ האלופה לא התחזקה באופן מרשים או בכלל. זה אומר שהם יכולים לעשות באמת מה שבכיף שלהם. שזה לשחק כדורסל ברמה גבוהה, להיות כוכבי מדיה בינלאומיים, ולעשות עשרות מיליוני דולרים.
    זה באמת עולם אחר. אתה משחק משחק של ילדים ומרוויח סכומי כסף שהופכים אותך לטייקון קטן. לא רק הכוכבים הגדולים. כל לואל דנג נהיה כמו לברון של פעם. בנאדם שיש לו איזה 50 או 100 מיליון דולר. זה לא עשיר, זו אימפריה כלכלית קטנה. ועל זה באים עסקים שחלקם עושים מחוץ למגרש.

    בקיצור זו ליגה של אנשי עסקים עשירים מאוד-מאוד-מאוד, קבוצה סגורה של האלפיון מהאלפיון, שהם צעירים שנהנים מהחיים ומנהלים חיים של כוכבי רוק מהירח, וגם משחקים כדורסל להנאתם. מה רע? הכל טוב. ואם יהיו הישגים אז סבבה. אבל זה הסדר.

  12. זִיו פָּנָמָה

    אני לא יכול להעיד על עצמי שאני מטורף על הנ.ב.א.

    כן – ראיתי מאות ואולי אלפי משחקים בימי חיי ואני אוהב כדורסל. מאוד. ומגיל צעיר.

    ולמה כל הפתיח הזה? כי ראיתי את הסרטון של ג'ורג' ווסטברוק ופתאום קלטתי: יש כנראה בקנה שחקן משמעותי מאוד שבדרך לת'אנדר. לא יודע מי, לא יודע למה – אבל זאת הייתה התובנה שלי כשראיתי מה שראיתי.

    יום טוב לכולם ולילה טוב לחבר'ה ביבשת אמריקה.

    1. מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

      אם זה אפשרי פיננסית, זה יכול להיות מאד מעניין. פרסטי כבר הוכיח שיש לו ביצים מברזל ומסוגל להציע לספרס חבילה על קוואי ולקוות שהטריק הזה שעבד עם ג'ורג' יעבוד גם עם קוואי. השאלה מה פרסטי יכול להציע – סטיבן אדמס, אברינס, בחירות ואיזה רוקי או שניים? סטיבן אדמס יפרח בספרס.

      1. בהנחה שווסטברוק וג'ורג' לא הולכים לשום מקום.
        זה אדמס (ומניח שכרמלו שמפנה מקום עם החוזה). אבל ל-OKC אין מספיק נכסים בשביל קוואי

  13. אם מלו ישוחרר מאוקלהומה חתימה בפלקינס יכולה להיות בדיוק מה שהוא צריך , השאלה אם יסכים להגיע לקבוצה , לא חושב שיש לו קבוצה אחרת שיותר תתאים לו כרגע , כל הקבוצות האחרות גם עמוסות בעמדה שלו.

    1. וואללה צודק הוא מתאים לפליקנס הוא יקבל שם יותר מבטים לסל ויתנו לו לעשות את מה שהוא רוצה בהתקפה בדקות בלי דיוויס אהבתי את הרעיון
      אבל מלו הוא בנאדם שאוהב לחיות בערים גדולות ברוקלן/קליפרס/בולס נראות כאטפציות יותר טובות בשבילו

    2. מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

      לא מבין מה יש לקבוצה בבניה ששוחרת הצלחה לצרף את כרמלו. לדעתי יתאים לקבוצה שלא הולכת לשום מקום וצריכה איזה שם גדול שימשוך קהל ותשומת לב תקשורתית. לא חושב שהפלקינס עונים לתיאור הזה.

  14. השוק תקוע.כבר 3 ימים אין כמעט החתמות וגם המעטות ביניהן סטייל אמיר גונסון או בייליצה הן על מינימום.
    לרוב הקבוצות נגמר הכסף בגלל קיץ 2016[טרנר מהאינמי דנג מוזגוב ועוד החתמות הזויות]ושחקנים כמו גבארי פארקר זאק לווין מרכוס סמארט קאפלה שהם מוגבלים אין לקבוצות אחרות כסף כדי להציע עליהם ולכן רובם או כולם ימשיכו בקבוצות המקוריות שלהם בפחות כסף ממה שקיוו שלא לדבר על אייזיה תומאס שלפני שנה ומשהו דיבר על הארגזים של הכסף שהוא יקבל בקיץ 18 ובינתיים אם יקבל מיד לבל יהיה מרוצה אחרי הרכבת הרים שעברה עליו בשנה האחרונה

      1. חחח משאיות הברינקס נשדדו ע"י:

        קונלי-153 מיליון ל 5 שנים[רכז מוכשר אבל נפצע כל הזמן לתקופות ארוכות]
        באטום-120 מיליון ל 5 שנים
        וויטסייד-98 מיליון ל-4שנים[אז זה נראה סביר מסתבר שבעונת חוזה אתה משחק כמו אולסטאר ואחר כך נראה כמו שחקן די ליג]
        פרסונס הטאלנט הפצוע 98 מיליון ל 4 שנים
        ראיין אנדרסון-80 מיליון ל-4 שנים
        ביומבו-72 מיליון ל 4 שנים[נתן סדרה טובה במדי טורונטו נגד קליבלנד וחוץ מזה כלום וקיבל כזה חוזה]
        קלארקסון-50 מיליון ל 4 שנים
        מרווין וויליאמס-54 מיליון ל 4 שנים
        איבן טרנר-70 מיליון ל 4 שנים
        האריסון בארנס-94 מיליון ל 4 שנים
        פורנייה-85 מיליון ל 5 שנים
        אלן קראב-75 מיליון ל 4 שנים
        מהאינמי-64 מיליון ל 4 שנים
        ארון אפללו-25 מיליון לשנתיים
        גואקים נואה-72 מיליון ל 4 שנים
        מאיירס לאונרד-41 מיליון ל 4 שנים[היום שלקנים פי אלף יותר טובים ממנו מקבלים מינימום או מיד לבל]
        טלטוביץ-30 מיליון ל 3 שנים
        דנג-72 מיליון ל 4 /שנים
        מוזגוב-65 מיליון ל 4 שנים
        סלומון היל-52 מיליון ל 4 שנים

    1. אולי הזיכרון שלי מטעה אותי אבל אני זוכר קייצים שרועי היה פותח פוסט של היום העשירי להעברות והקיץ זה נפסק אחרי 3 ימים.כל מי שסיים חוזה ב 2016 הרווויח הרבה יותר ממה שהוא שווה(אני לא מדבר על אולסטארים ושחקנים של חוזה מקס).וכל מי שסיים חוזה ב 2017 ו 2018 נדפק ויקבל הרבה פחות ממה שהוא שווה ויכל לקבל ב 2016.

      1. זה ממש עניין אותי אז חזרתי לקיץ 2016 שגמר הרבה קבוצות והנה חלק מהחוזים המופכים

        קונלי-153 מיליון ל 5 שנים[רכז מוכשר אבל נפצע כל הזמן לתקופות ארוכות]
        באטום-120 מיליון ל 5 שנים
        וויטסייד-98 מיליון ל-4שנים[אז זה נראה סביר מסתבר שבעונת חוזה אתה משחק כמו אולסטאר ואחר כך נראה כמו שחקן די ליג]
        פרסונס הטאלנט הפצוע 98 מיליון ל 4 שנים
        ראיין אנדרסון-80 מיליון ל-4 שנים
        ביומבו-72 מיליון ל 4 שנים[נתן סדרה טובה במדי טורונטו נגד קליבלנד וחוץ מזה כלום וקיבל כזה חוזה]
        קלארקסון-50 מיליון ל 4 שנים
        מרווין וויליאמס-54 מיליון ל 4 שנים
        איבן טרנר-70 מיליון ל 4 שנים
        האריסון בארנס-94 מיליון ל 4 שנים
        פורנייה-85 מיליון ל 5 שנים
        אלן קראב-75 מיליון ל 4 שנים
        מהאינמי-64 מיליון ל 4 שנים
        ארון אפללו-25 מיליון לשנתיים
        גואקים נואה-72 מיליון ל 4 שנים
        מאיירס לאונרד-41 מיליון ל 4 שנים[היום שלקנים פי אלף יותר טובים ממנו מקבלים מינימום או מיד לבל]
        טלטוביץ-30 מיליון ל 3 שנים
        דנג-72 מיליון ל 4 /שנים
        מוזגוב-65 מיליון ל 4 שנים
        סלומון היל-52 מיליון ל 4 שנים

        בקיץ 2018 רוב השחקנים פה לא היו מקבלים 5 מיליון וחלקם מקסימום שוקו ולחמניה וישר לדי ליג לסין או לאירופה

          1. אם כספי היה מסיים חוזה ב 2016הוא היה מקבל לפחות 20 מיליון ל 3 שנים.הוא היה אחריעונת שיא הטובה ביותר שלו בנבא. ולכל הקבוצות היה כף לבזבז לצערו הוא סיים חוזה ב 2017 אחרי עונה לא טובה שכללה 3 קבוצות]סקרמנטו טרייד לניו אורלינס עם בוגי ופציעה במשחק הראשון שבעקבותיה נחתך וסיום עונה במיניסוטה] .צריך גם מזל בחיים

  15. האבא של בול צריך להודות כל יום בבוקר.

    לברון הוא המנטור הכי טוב שיכול להיות ללמאר והאחים שלו . אולי נתחיל לראוץ ממנו כדורסל במקום דיבורי טראש.

  16. נראה לי שAD שינה גישה במהלך חצי העונה האחרונה ללא קאז , אימץ את הגישה הווסטברוקית שהוא צריך לתת הכל כל משחק וזה תלוי רק בו.
    דיוויס באמת מחובר לעיר ולא נראה כאילו הוא ימהר לעזוב .
    המהלכים שהקבוצה עשתה בימים האחרונים (החתמה של רנדל ופיטון והוותור על בוגי) , מראים כי דיוויס השלים עם זה שהוא סנטר ושם מקומו הטבעי ושם הוא באמת ממצא את הפוטנציאל האמיתי שלו בעיקר ההגנתי שהוא כל כך גבוה .
    דבר שני זה שדיוויס החליט לבנות קבוצה סביבו שתתאים לו ,חתיכה חתיכה .
    אם דיוויס היה רוצה אז קאזניס היה נשאר בלי ספק אבל נראה שדיוויס העדיף להחתים שחקן שיכול להתאים בדיוק לידו וביחד עם מירוטיץ נותנים לו צמד מושלם לידו בעמדות של הגבוהים .
    דיוויס יודע שהוא זה שצריך לשחק סנטר אז זה אומר שאין צורך בקאזניס למרות שהוא כשרוני יותר וגם למרות שהם באמת התחברו ונהיו חברים .
    דיוויס הוא מסוג השחקנים כמו האקים ונביצקי , שבאמת מחוברים לאיפה שהם נמצאים ונותנים תזמן לבנות סביבם .
    מחכה לראות כבר דיוויס עונה שלמה כסנטר מראה את היכולות האמיתיות שלו במשך עונה, לדיויס רשום על המצח זוכה MVP ן DPOY באותה עונה כבר מהיום שהוא נכנס לליגה .
    נראה שהקבוצה אחרי 4 שנים של בלגן עשו סדר ובאמת כל החלטה שמתקבלת מאז היא מושכלת , בוונים קבוצה לאט לאט בלי קיצורי דרך כמו בהתחלה וכמו שקליבלנד ניסו לעשות עם לברון בקדנציה הראשונה שלו.

    1. אחרי כמה שנים שאתה מפגיו אופטימיות מהסוג של "ווישפול ת'ינקינג", כמו שרק אוהד יודע להפגין (מי כמוני יודע…),
      השנה אני אתך –
      דייויס הוא גם הפייבוריט שלי לתואר ה-MVP.
      יש לו קבוצה שמסוגלת לרוץ כבר מיום א' של העונה,
      ואם הוא ממשיך להציג את היכולת של החצי השני של העונה שעברה –
      ה-MVP יהיה שלו.

    2. ברוך רובין

      דיוויס באמת שינה גישה אבל ממש לא לגישה הווסטברוקית זו שכופה את עצמו על הכדור ועל המגרש, אלא לגישה של סופרסטאר שעושה מה שצריך בשביל לנצח גם אם זה לוותר על קליעות, לדעתי הMVP של העונה הסדירה שלו וזה בערך התחרות היחידה שתהיה העונה, הפלייאוף לצערי סגור וחתום מראש.

    3. ד"ר רזי הופמן

      הוא לא יעזוב והקבוצה לא תתן לו ללכת. אם כן, הם לא נורמאליים. לדעתי יחתום שם עוד חוזה ל 4 עד 5 שנים וכשיראה שאין גביע יעזוב בתום החוזה או שנה לפני ליעד הבא.

    4. אשך טמיר המקורי

      תגיד תודה אלף פעמים שקאזינס נפצע ושנפטרתם ממנו.
      בלעדיו זאת קבוצה נהדרת.
      רנדל ישחק סנטר ומתאים מאוד לצד הגבה.
      הגבה הפוך מווסטברוק – הוא כוכב זורם ולא כופה את עצמו על הקבוצה. חלומו של כל מאמן.

      1. ההשוואה היא לא בין רונדו לפייטון.
        ההשוואה היא רונדו לרנדל.

        ברגע בו רנדל חתם על ה-MLE, המקסימום שהפליקנס יכלו לתת לרונדו זה קצת פחות מ-4 מיליון.

        לכן השאלה היא –
        האם ההחתמה של רנדל שווה את העזיבה של רונדו?
        כאשר לוקחים בחשבון את חוסר היציבות של רונדו בקריירה, את הגיל שלו,
        בהשוואה לפוטנציאל של רנדל, והגיל הצעיר של רנדל –
        המסקנה, לדעתי, היא שזו בחירה נבונה.

        (לא שכל זה משנה את העובדה שהעזיבה של רונדו כואבת)

  17. כיוון שמשעמם כדאי להזכיר משהו, לשפוך קצת דלק למדורה. לברון סופסוף בלי no trade clause. הוא הופך לגמרי סחיר. יכול למצוא את עצמו מסיים את הקריירה באיזה אורלנדו או סקרמנטו, אם זה ישתלם ללייקרס LOL

      1. לברון לא יכול לקבל מהלייקרס חוזה עם נו טרייד.
        נו טרייד יכולים לקבל שחקנים עם וותק של לפחות 8 שנים בליגה, ולפחות 4 שנים (לא חייב ברצף) בקבוצה שנותנת להם את ה-נו טרייד.

  18. לא מבין מה הסחבת עם קוואי מצד הספרס , כבר איבדו את כל ערך השוק שלו והכל שעובר הזמן הוא רק יורד .
    אישית אחרי ההתנהגות שלו לא הייתי רוצה אותו בקבוצה שלי.
    אם יקבלו כיום
    בראון +בחירה של סקרמנטו
    קיירי
    פולץ + קובינגטון /זאיר סמית
    שיגידו תודה

    1. ברוך רובין

      אין אדם בעולם שלא היה רוצה פרנצייז פלייר כמו קוואי בקבוצה שלו ולא משנה איך הוא מתנהג, אתה כמעט תמיד מפסיד כשאתה מעביר כוכב תמורת שחקנים

      1. אשך טמיר המקורי

        אף אחד לא יודע איך קןואי מתנהג.
        כל מה שאנחנו שומעים זה פלברות של תקשורת ואנשים מסביבו.
        הבנאדם לא מדבר.
        רק הוא והספרס יודעים מה קורה שם.

  19. ד"ר רזי הופמן

    מנחם

    יש לך ד"ש מבת גלים שנתנה יום נפלא. רוח עד 30 קשר במכות וגל עד 80 סנטים. מחר השכם בבוקר אני בבת ים על הגלים לפני שהים יהפוך למק של גולשים….

כתיבת תגובה