מעקב שחקנים חופשיים: יום 4 – אוואנס באינדיאנה, הווארד בוויזארדס

דווייט הווארד הגיע להסכם ביי-אאוט עם הנטס ויחתום על חוזה בוושינגטון בגובה ה-MLE  (כלומר 5.3 מיליו ןדולר ). הוויזארדס ממלאים את החלל בחמישיה שהשאיר הטרייד של גורטאט לקליפרס.

*

קוואן לוני סיכם לעונה נוספת במדי גולדן סטייט עבור חוזה מינימום. לוני היה גורם חשוב עבור הווריורס בעיקר בהגנה.

*

דאנטה אקסום סיכם על הארכת חוזה של שלוש שנים ביוטה בגובה 33 מיליון דולר (11 לעונה).

*

דווין בוקר מתקרב לחתימה על הארכת חוזה בפניקס של 158 מיליון דולר ל-5 שנים.

*

טייריק אוואנס התחייב על חוזה לשנה אחת באינדיאנה בה ירוויח 12 מיליון דולר. העונה הוא קלע 19.5 נקודות עם 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק.

*

ווילסון צ'נדלר הועבר לפילדלפיה מדנבר במהלך שיחסוך לנאגטס משכורת. צ'נדלר העונה עם 10 נקודות ו-5.4 ריבאונדים במשחק.

*

ראול נטו ישאר עוד שנתיים ביוטה. הוא שיחק 12.7 דקות ב-40 משחקים העונה.

*

ג'ף גרין סיכם על חוזה מינימום לשנה בוושינגטון. גרין קלע העונה 10.8 נקודות למשחק בקליבלנד שהגיעה לגמר.

*

מייקל קרטר וויליאמס סיכם על חוזה לשנה אחת ביוסטון. רוקי העונה לשעבר קלע העונה 4.6 נקודות עם 2.7 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק.

*

ריימונד פלטון יחזור לשנה נוספת באוקלהומה סיטי.

*

סיכום היום הקודם:

מעברי קבוצה:

דמרקוס קאזינס (5.3 מיליון לשנה) מניו אורלינס לגולדן סטייט.
ראז'ון רונדו (9 מיליון לשנה) מניו אורלינס ללייקרס.
ג'וליוס רנדל (18 מיליון לשנתיים) מהלייקרס לניו אורלינס.
סת' קרי (5.5 מיליון לשנתיים) מדאלאס לפורטלנד.
נרלנס נואל (4 מיליון לשנתיים) מדאלאס לאוקלהומה.
מייק סקוט (2 מיליון לשנה) מוושינגטון לקליפרס.
חוזה קלדרון (2 מיליון לשנה) מקליבלנד לדטרויט.

הארכות חוזה:

דריק פייבורס ביוטה (36 מיליון לשנתיים).
אייברי בראדלי בקליפרס (25 מיליון לשנה).
ג'יי ג'יי רדיק בפילדלפיה (12 מיליון לשנה).

רכזים: איזייאה תומאס, שבאז נאפייר, טוני פארקר, שיין לארקין.

גארדים: מרקוס סמארט*, זאק לאבין*, ג'מאל קרופורד, ווין אלינגטון, דווין וויד.

סמול פורוורדים: ג'בארי פארקר*, קייל אנדרסון*, רודני הוד*, ג'ו ג'ונסון, ג'יימס אניס.

פאוור פורוורדים: לוק מבאה א מוטה, מייקל ביזלי, נמניה בילייצה, דיוויד ווסט, טרבור בוקר.

סנטרים: קלינט קפלה*, יוסוף נורקיץ'*, ברוק לופז, אמיר ג'ונסון, קייל אוקווין.

* מוגבל

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
121 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
sdasd
sdasd
04/07/2018 0:07:58

הלייקרס החתימו את Caldwell-Pope ב12 מיליון דולר לעונה, לא היה עדיף להם בסכום הזה ללכת על טייריק אבנס (שחתם באותו סכום באינדיאנה)?

sdasd
sdasd
04/07/2018 0:11:22

החוזה עצמו לא נורא כי זה לעונה אחת.
לטעמי, קלדוול פול שומר יותר טוב. אבל טייריק אבנסשחקן הרבה וורסטילי ויכול לתרום המון.
כנראה בגלל שללברון ולקלדאוול פול יש את אותו סוכן

דדי
דדי
04/07/2018 0:10:21
הגב ל  sdasd

לא.

sdasd
sdasd
04/07/2018 0:11:33
הגב ל  דדי

למה לא?

מרגלית
מרגלית
04/07/2018 0:14:59
הגב ל  sdasd

בגלל ההגנה של kcp וסכנת הפציעות התמידית מכיוון אוונס

Ljos
Ljos
04/07/2018 0:18:58
הגב ל  sdasd

בין מגן טוב שיודע וקולע אוף דה בול לפוינט פורוורד שאוהב לתקוף מהצבע, הלייקרס היו צריכים יותר את הסוג הראשון.

פליימיקר
פליימיקר
04/07/2018 0:27:31
הגב ל  sdasd

לברון אוהב קלעים וזה הדבר היחיד כמעט שיש לkcp מול אוונס

Smiley
Smiley
04/07/2018 4:00:29
הגב ל  sdasd

לא. לקודוול פופ יש קליעה מה שאין לאוונס. פופ שחקן טוב מאוונס.

ועל העמדה (תפקיד) של אוונס יש אחד בשם לברון

גד
גד
04/07/2018 0:10:16

חסר ללייקרס סנטר פותח,
במידה ולא יצליחו להביא את דוויט האוורד(לאחר הסולחה שלברון יארגן עם ההנהלה), הם יצטרכו ללכת בכל המאמצים על אמיר ג'ונסון שלפחות יהיו 3 סנטרים שיוכלו להתחלק בדקות (מגי,אמיר ג'ונסון,זובאץ)

הערבי
הערבי
04/07/2018 0:24:16
הגב ל  גד

זאת לא אותה הנהלה הבעיה תהיה עם האוהדים

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 0:25:58
הגב ל  גד

אני לא רואה את לופז סוחט הצעות מזהירות מכל כיוון…
רואה בקלות מצב שהוא נשאר לשנה נוספת.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
04/07/2018 0:13:15

איכשהו פספסתי. אייברי ב-25 לשנה?
הוא שחקן של 12 כשהוא בריא, והיו דיבורים עליו כעל MLE
ועוד לקבוצה שלא הולכת לשום מקום.
מישהו יכול להסביר?

מרגלית
מרגלית
04/07/2018 0:16:05
הגב ל  אוהד ס"א

זה טעות
זה 25 לשנתיים

עידן
עידן
04/07/2018 0:17:49
הגב ל  אוהד ס"א

25 לשנתיים

Ljos
Ljos
04/07/2018 0:21:00
הגב ל  אוהד ס"א

הא, עוד גארד לקליפרס.
כמה זה עכשיו, 19?

Smiley
Smiley
04/07/2018 4:01:37
הגב ל  אוהד ס"א

נראה כי בראדלי העדיף את הקבוצה שיכולה היתה לתת לו את הסכום הכי גבוה. לא אתפלא אם גם בשנה הבאה הוא ינדוד למקום אחר כחלק מטרייד

המשגיח
המשגיח
04/07/2018 8:17:41
הגב ל  Smiley

תסריט אפשרי לגמרי

פינקי
פינקי
04/07/2018 0:19:24

אם פילי לוקחים את צ'אנדלר על 12 המיליונים שלו, זה משאיר להם כסף להחתמות נוספות, או שנסגרה הבאסטה?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/07/2018 0:19:49

שאלה בעניין הטרייד של וילסון לפילי – הכלל של איזון משכורות לא תמיד חל? מתי אפשר לעשות טרייד שבעצם לא שולח שום דבר חזרה?

Ljos
Ljos
04/07/2018 0:23:11

אני חושב שצריך איזון משכורות רק כאשר לקבוצות אין מקום מתחת לתקרה למלוא החוזה. במקרה הזה לפילדלפיה יש מספיק מקום.
לשאלה השנייה אני מצטרף.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 0:23:51

כשלקבוצה אחת יש מספיק מקום בתחת לתקרת השכר לקלוט את ההפרש במשכורות (להלן פילי).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/07/2018 0:35:13

תודה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/07/2018 9:54:25
הגב ל  דדי

תודה דדי.
לנוכח נחיתתו של לברון בלייקרס, אני לא רואה יתרון לקליפרס עבור קוואי, למעט ווסט מול מג'יק.

כמו ששמעון כתב, כדי לנצח את הלוחמים צריך לאחד כוחות, ויש הרבה הגיון לעשות זאת עם לברון כשכוחו עדיין במותניו. קוואי גם צעיר בהרבה מלברון ולכן יוכל להיות השחקן המוביל בקבוצה ביום שאחריו.

הדוד של הד"ר
הדוד של הד"ר
04/07/2018 0:31:48

ברוק לופז לא מתאים ללייקרס הנוכחית, הוא טוב בהתקפה אבל גרוע בהגנה.
מהFA – התרחיש האופטימי זה דוויט האוורד, התרחיש הפחות טוב זה אמיר ג'ונסון

איתן
איתן
04/07/2018 0:33:47

האוורד יחתום עם וושינגטון לעונה אחרי השחרור מהנטס

איתן
איתן
04/07/2018 0:35:05

אם לייקרס בונים על ביג מנים הם בבעיה.
אין להם גם כסף עכשיו לביג מן ממוצע כמו נורקיץ.
מאמין שילכו על קייל אוקווין ואמיר גונסון

צביקה
צביקה
04/07/2018 0:38:21

לאינדי יוצא סגל מאוד נחמד, לא? אולדיפו, טרנר, אוונס, סאבוניס, בוגדנביץ, תדיאוס יאנג. דארן קןליסון, טיג'י ליף.
אם לא פספסתי איזה טרייד כאן, זה קבוצה לא רעה בכלל. נותנת תחרות עד הסוף מול כל קבוצה אחרת במזרח.

איתן
איתן
04/07/2018 0:41:17
הגב ל  צביקה

דאג מקדרמוט גם נחמד מהספסל

Smiley
Smiley
04/07/2018 4:03:26
הגב ל  צביקה

אינדי יחסית עם סגל עמוק. עדיין חסר להם עוד איזה סופרסטאר ליד אולדיפו.
כרגע הם בונים על התקדמות של אולדיפו ושטרנר יהפוך לאיזה מפלצת צבע.

sdasd
sdasd
04/07/2018 0:42:21

Jared Weiss

@JaredWeissNBA

Dwight Howard has finalized a buyout with the Brooklyn Nets and will sign a 1-year deal for the tax MLE with the Washington Wizards once he clears waivers, league sources tell The Athletic

Ljos
Ljos
04/07/2018 0:44:18
הגב ל  sdasd

אז –
קאזינס ודריימונד.
רונדו, לאנס, מקגי, לברון.
וול, ריברס והווארד.

מישהו יכול לסדר לי אקרדיטציה לזבוב על הקירות האלו?

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 0:49:53
הגב ל  Ljos

לגמרי. למרות שהווארד דווקא יכול להתאים טוב בוויזארדס.

Ljos
Ljos
04/07/2018 1:13:19

מהבחינה הזו שייתכן ששניהם יעשו כל כך הרבה פאסיב אגרסיב עד כדי כך שאף אחד לא יחשוב שיש בעיה, או מקצועית?
כי מקצועית יכול להיות, אני פשוט חושב שגם כשהוא טוב ומתאים, דווייט יודע איך לקחת מזה בתחומים אחרים.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 1:14:28
הגב ל  Ljos

אגרסיב פאסיב אגרסיב

sdf
sdf
04/07/2018 0:43:52

Ralph Mason
Ralph Mason
@Ralph_MasonJr
Damian Lillard to Lakers?!? 👀

sdasd
sdasd
04/07/2018 0:44:32

NBA Rumors: Los Angeles Lakers Could Target Damian Lillard In Trade Talks
https://www.inquisitr.com/4968809/nba-rumors-los-angeles-lakers-could-target-damian-lillard-in-trade-talks/

dfsds
dfsds
04/07/2018 0:48:46

איפה קייל אוקווין.שיחק בעונה שעברה?!

מרגלית
מרגלית
04/07/2018 0:49:18
הגב ל  dfsds

ני יורק ניקס

דדי
דדי
04/07/2018 0:53:07

מעניין שזה יצא החוצה.

לברון מעדיף את לילארד על קוואי.

אבל לילארד יהיה הרבה יותר יקר גם בנכסים וגם בשכר – קוואי מטרה עדיפה בהרבה לדעתי.

היו גישושים כבר לפני יומיים על משהו בסגנון לילארד ללייקרס, בוקר לפורטנד, לונזו לפניקס, אבל לא שמעתי שזה התקדם לאן שהוא.
(אבל די מעניין לשמוע מבחינת פניקס…)

כולי תקווה שהלייקרס אולי יבדקו עכשיו את כיוון לילארד, אבל המטרה העיקרית תהיה לחץ על הספרס…

זה לא שלברון לא ישמח לקוואי, אבל אם היתה לו בחירה – הוא היה לוקח את לילארד.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 0:57:38
הגב ל  דדי

דווקא לדעתי לילארד הרבה יותר מתאים לידו – סטייל קיירי.

מרגלית
מרגלית
04/07/2018 0:57:59
הגב ל  דדי

למה קוואי עדיף?
הוא היה פצוע כל השנה והוא מראה בעיות אופי קשות…
לילארד מצד שני גארד סקורר שקולע שלשות שבהחלט יכול להתאים ליד לברון

דדי
דדי
04/07/2018 1:08:25
הגב ל  מרגלית

אני חושב שאפשר להשיג את קוואי ולתת רק אחד מתוך 3 הצעירים המובילים.

אני חושב שלילארד יעלה 2 מהם, ישאיר בגלל זה פחות מקום לצמיחה מבפנים או חיזוק מבחוץ בגלל שכר גבוה יותר, וקוואי נחוץ כדי להאט את דוראנט.

למרות שלילארד הוא קוטל ווריורס ידוע בעצמו.

מרגלית
מרגלית
04/07/2018 1:27:02
הגב ל  דדי

דדי מבחינתך איזה צעירים אתה מעדיף לשלוח במקרה של טרייד?

Smiley
Smiley
04/07/2018 4:05:04
הגב ל  מרגלית

כנראה שכל טרייד ברמה הזו יכלול את אינגרם

לירון
לירון
04/07/2018 10:02:05
הגב ל  דדי

סתם תחושה לא מבוססת שהוא קוטל לוחמים. ב-20 מפגשים היו לו כמה משחקים גדולים 38-51 נקודות. יתר המשחקים די בינוניים, כשניצח רק 5 מה-20 (לוא דווקא אילו בהם היו לו את ההופעות הגדולות)

sdasd
sdasd
04/07/2018 1:00:03
הגב ל  דדי

לא מחזיק מעמד מבחינת שכר

sdasd
sdasd
04/07/2018 1:01:00
הגב ל  דדי

אתה מתנסח כאילו אתה מעודכן על ידי איזה כתב חצר של הלייקרס

asd
asd
04/07/2018 1:01:19
הגב ל  sdasd

התכוונתי לדדי

מרגלית
מרגלית
04/07/2018 1:02:11
הגב ל  sdasd

הוא בהחלט כזה

asad
asad
04/07/2018 1:03:54
הגב ל  מרגלית

מקורב לצלחת…ערגליות…

מרגלית
מרגלית
04/07/2018 1:04:58
הגב ל  מרגלית

*הדבר נכתב בהומור לחלוטין*

דדי
דדי
04/07/2018 1:03:32
הגב ל  sdasd

אתה מתנסח כאילו אכפת לי מה יש לך להגיד.

sdasd
sdasd
04/07/2018 1:08:42
הגב ל  דדי

בסך הכל אני מחבב אותך…קשה לשנוא אוהד הלייקרס…

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
04/07/2018 1:13:50
הגב ל  דדי

דדי ידפקט,למי אכפת ממך ומאוס

,,,CCCC
,,,CCCC
04/07/2018 3:29:54

2 דפוקים, אחד ברח לגרמניה ושונא ם את הגרמנים ושני מקבל בכביש, עזבו את דדי יא אוכלים תסתמו או שנדחוף לכם

איתן
איתן
04/07/2018 0:59:09

Utah Jazz restricted free agent Dante Exum has agreed to a three-year, $33M contract extension, league sources tell ESPN

asad
asad
04/07/2018 1:00:30
הגב ל  איתן

מה?!?! 11 מיל לעונה לאקזום?!?!

Avri
Avri
04/07/2018 1:30:24
הגב ל  asad

החוזים שיוטה מפזרת השנה, כנראה שבאמת אין להם איך להגיע לרצפת השכר.

מרגלית
מרגלית
04/07/2018 1:32:33
הגב ל  Avri

לא מובן בכלל הסכום והאורך שלו…חוזה מטומטם שיתקע אותם בהמשך

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 1:35:11
הגב ל  Avri

הם מעל התקרה עוד לפני ההחתמה הזו( אם כי יש להם כמה חוזים לא מובטחים).

מרגלית
מרגלית
04/07/2018 2:02:53

אז למה לשלוש שנים?

Avri
Avri
04/07/2018 1:32:57

ואיך בדיוק ג׳ף גרין לא מצליח לקבל יותר ממינימום.

שלהבת
04/07/2018 3:15:37
הגב ל  Avri

מסכים.

Smiley
Smiley
04/07/2018 4:06:56
הגב ל  Avri

ג'ף גרין הוא לא בשר ולא חלב. שחקן שעל הנייר טוב ופחות בא לידי ביטוי בקבוצות.
נתן עונה יחסית טובה ליד לברון. אבל הוא איכשהו תמיד אופציה מהאחרונות כי הוא לא באמת מוסיף משהו. הוא פשוט שחקן רוטציה שנחמד עם תקרה ברורה

שלהבת
04/07/2018 4:23:58
הגב ל  Smiley

הוא יהיה תוספת מבורכת.

Smiley
Smiley
04/07/2018 4:42:54
הגב ל  שלהבת

כל שחקן נורמלי לספסל של וושינגטון הוא תוספת מבורכת.

אני חושב שוושינגטון הביאו שני שחקנים טובים לספסל במחיר מבצע

דדי
דדי
04/07/2018 4:53:29
הגב ל  Smiley

וושינגטון עשו אוף סיזן נהדר תחת הרבה מגבלות.

מנחם לס
04/07/2018 1:53:40

תודה רועי

אסף
אסף
04/07/2018 7:48:06
הגב ל  מנחם לס

וושינגטון באמת עשו יופי של אוף סיזן, הווארד יסגור את החור בחמישייה ,ריברס וגרין נותנים אויר לנשימה מהספסל, לא רע.
אוואנס מקסם יפה מאוד כלכלית את עונת הטנקינג של ממפיס וצ'נדלר קצת כמו רדיק נהנה מהעובדה שפילי צריכים להוציא כסף ויסתום לא רע את החור שהשאירו בילנלי ואיליסןבה.

שלהבת
04/07/2018 3:16:34

אגב, הווארד חתם על MLE
ולא על מינימום.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 6:16:11
הגב ל  שלהבת

תודה, תוקן.

Smiley
Smiley
04/07/2018 4:35:04

אני חושב שהוויזארדס הלכו טוב עם האוורד (שמגיע אחרי עונה יחסית טובה שלו). הם חמישייה סופר אתלטית. אבל הבעיה העיקרית היא להכניס את האוורד לחדר הלבשה שגם ככה לא ממש מחבב אחד את השני.

לא מבין את החוזה הגבוה מדי לאקסום. כנראה יוטה עדיין מאמינה הילד הפלא האוסטרלי שיהפוך לפני הארדווי.

קרטר וויליאמס ביוסטון – כנראה שהוא למד לקלוע מרחוק…

Chloe
Chloe
04/07/2018 10:15:53
הגב ל  Smiley

2או שהם ישלחו אותו למעבדה של הארדן

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/07/2018 5:21:50

לא ברורה לי הסיטואציה עם סמארט….
הבנתי שיש בו התעניינות, אם כן מדוע קבוצות לא סוגרות אתו?
אם באמת היה ביקוש הוא היה מקבל כבר חוזה. בסוף הוא ישאר בסלטיקס כי אף קבוצה לא תציע לו חוזה טוב יותר ממנה ואם יציעו, עדיין ההפרש לא יהיה מספיק טוב בשביל לעזוב קבוצה שיש לה צאנס להגיע לגמר ה אן בי איי.

Ljos
Ljos
04/07/2018 5:33:32

ואתה מתלונן?

נתן גולד
נתן גולד
04/07/2018 7:40:46

לסטיבנס יצא שם של מאמן שגורם לשחקנים לשחק טוב ממה שהם וזה יעזור לבוסטון לשמור את סמארט לדעתי.

Ljos
Ljos
04/07/2018 5:36:46

טוב, אני לא רואה שהולך להיות עכשיו משהו גדול to quip עליו, אז…
אולי…

עכשיו?

עכשיו?

עכשיו!

דאמיט.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 6:16:54

כצפוי, מיד עם סיום המורטוריום, הסאנס יודיעו על הארכת חוזה של בוקר –
158 מיליון, 5 שנים.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 6:23:53
הגב ל  גיא רוזן

כמה טוב לפתוח ככה את הבוקר…

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 6:26:35

האמת, אם נשים את משחקי המילים בצד –
כן.
שקט תעשייתי מצד הסאנס זה לא משהו שאנחנו מורגלים בו.
יש למקדונו היסטוריה מרשימה של שחקנים ממורמרים בקבוצה,
נחמד לגלות שהוא מפיק לקחים (ע"ע הטיפול המהיר בסוגיית יוליס/בוקר).

Ljos
Ljos
04/07/2018 6:28:21

זה לא פייר. חשבתי שלא יהיו חדשות רציניות בזמן הקרוב.

נתן גולד
נתן גולד
04/07/2018 7:11:09
הגב ל  גיא רוזן

אני לא חושב שהוא שווה את זה אבל שיהיה לכם בהצלחה

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 7:51:20
הגב ל  נתן גולד

בתולדות הליגה, לכל הגארדים שיש להם עונה של 24+ נק', 50% אפקטיבי, באחת מ-3 העונות הראשונות לקריירה,
יש לפחות 5 הופעות באולסטאר בקריירה.
(וולטר דייויס, אוסקר רוברטסון, רג'י מילר, דייויד תומפסון, וינס קארטר, מייקל ג'ורדן)

תיקון: לכל הגארדים, למעט דווין בוקר.

נתן גולד
נתן גולד
04/07/2018 8:56:23
הגב ל  נתן גולד

לא יודע, פיניקס ממש עובדים בשבילו ובשביל הסטטיסטיקות שלו. הוא עדיין לא שכנע אותי שהוא לא יותר מווליום שוטר טוב. נראה לי שהשנה הזאת תהיה שנה גורלית בהתפתחות שלו כשחקן. לא הסטטיסטיקה היא העיקר אלא עד כמה הוא מצליח לתת לשאר השחקנים לבוא לידי ביטוי.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 9:27:11
הגב ל  נתן גולד

לפני שנתיים (וגם לפרקים, בשנה שעברה) התלוננתי לא מעט על היותו של בוקר "תחנה אחרונה".

אבל היו רגעים, בהם ראו שבוקר הוא יותר מווליום שוטר.
הוא יודע להניע כדור. הוא יודע לסדר לחבריו מצבי קליעה נוחים,
הוא אפילו תפקד בכמה משחקים כרכז של הקבוצה,
והוא היה אפילו סביר.

לטעמי, לעובדה שבשנתיים האחרונות לסאנס היה את צוות האימון הגרוע בליגה, יש חלק גדול מאוד בתחושה ה-"קובי בראיינטית" של סגנון משחקו של בוקר.

הניחוש שלי הוא שהסאנס בדרכם לתת עונה טובה מאוד (יחסית לסאנס. כן?),
ושבוקר הולך לככב (ולא רק בנקודות שהוא קולע).

(בו זמנית, חייבים לקחת בחשבון שבנושא הזה, אני רחוק מלהיות אובייקטיבי. ושהסאנס מוציאים ממני את המקסימום האפשרי של ווישפול ת'ינקינג…)

שמעון טבדי
04/07/2018 12:25:08
הגב ל  גיא רוזן

יהיה טוב, יש לי הרגשה טובה לגביכם, נראה איך יראו הסגלים הסופיים. אם הייתם במזרח הייתי מכבד אתכם בטופ 4 שם.

שמעון טבדי
04/07/2018 12:30:10
הגב ל  נתן גולד

פיניקס לא נותנים לו? היה לו סגל פח (גם היום לא כזה מדהים והוא במערב אל תשכח, במזרח הם שווים מקום 4-5) ומאמנים פח.

הוא שחקן מצויין, לא יודע אם סופרסטאר אבל בהחלט יכול להגיע לרמה של ליליארד, מקולום, כרמלו בשיאו, קיירי ושחקנים בלבל הזה.

שמעון טבדי
04/07/2018 12:27:37
הגב ל  נתן גולד

למה לא שווה? צעיר, לקראת השיא, סקורר אדיר, זה לא שהוא בן 33.

זה לא שבמקומו יעמדו לסאנס סטארים בתור ואת הסכום הזה מלא קבוצות יציעו לו, הוא כוכב בהתהוות. זה מחיר שוק סביר לגמרי.

אם דיאנדרה שווה 24 מיליון, בודאי שבוקר שווה כ-32 מיליון.

עידן
עידן
04/07/2018 7:31:54

ריינמונד פלטון חתם על חוזה לעונה 1 באוקלהומה

יום אחד
יום אחד
04/07/2018 10:35:45
הגב ל  עידן

החתמה נוראית!
השחקן הכי גרוע באוק' בעונה שעברה והאחראי המרכזי לבלאגן בהתקפה, אם לא הוא לפחות כשווסטברוק על הספסל היה אפשר לשחק כמו קבוצה עם תנועה וקבוצתיות אבל האיש מחזיק 20 שניות בכדור לא חוסם לא מוסר לא איום, נמוך,
אם פרסטי יביא רכז כמו קלדרון בריאה כאלה תהיה קבוצה אחרת!

שמעון טבדי
04/07/2018 12:23:56
הגב ל  יום אחד

לגמרי. קלדרון עדיף על פלטון. פלטון זה מהשחקנים הבאמת גרועים בליגה, איטי, לא שומר, לא קולע, לא חודר, לא יודע להפעיל לחץ, אין מקום אפילו במכבי ת"א, יכלו להחתים את תמיר בלאט באותה מידה.

אבי
אבי
04/07/2018 7:41:11

החתמות רעות של אינדי ויוטה

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 7:42:00

לפי בובי מארקס, הת'אנדר (נכון להיום) הגיעו למשכורות + מס בשווי של 300+ מיליון.
ביי אאוט לכרמלו, זה ניחוש מתבקש (מאוד…)

אסף
אסף
04/07/2018 10:34:23
הגב ל  גיא רוזן

אוהדי התאנד'ר ברחבי הגלובוס אומרים אמן… אגב במקרה של ביי אאוט ובגלל שבענייני החוזים אני פחות מבין איך מתחלק השכר שאמור להיות משולם לאותו שחקן גיא?

יום אחד
יום אחד
04/07/2018 10:38:11
הגב ל  גיא רוזן

גיא
יש מצב להסבר קטן על ביי אאוט? איך הוא עובד? מה התנאים?

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 11:06:31
הגב ל  יום אחד

קבוצה שלא מעוניינת בשרותיו של שחקן, יכולה לשחרר אותו,
אבל היא מחויבת לשלם לו את מלוא החוזה שלו,
למלוא התקופה עליה הם חתומים מולו.
אחרי ששוחרר, לקבוצה מתפנה מקום ברוסטר, והשחקן עובר למה שנקרא "ווייברס" (תקופה בת 48 שעות, אז קבוצה אחרת יכולה לקחת את מלוא החוזה שלו). כאשר השחקן מסיים את אותם 48 שעות, הוא הופך לשחקן חופשי, והוא רשאי לחתום היכן שהוא רוצה (חוץ מבקבוצה ששחררה אותו).

ביי אאוט, זה מקרה פרטי של שחרור שכזה,
אז הקבוצה מנהלת משא ומתן עם השחקן, על מנת לנסות ולקבל "הנחה" בתמורה לשחרור שלו.
ווייד, לדוגמה, נתן הנחה משמעותית לשיקגו בתמורה לשחרור שלו.
מהרגע בו הקבוצה והשחקן הגיעו לסיכום (חייבת להיות הסכמה של 2 הצדדים), המשך התהליך זהה לזה של שחרור רגיל.

קבוצה שסיכמה עם שחקן על ביי אאוט, אותו סכום (אחרי הנחה) שהיא חייבת לשחקן, נשאר חלק מהפיי רול.

אז למה קבוצות בוחרות לשחרר שחקנים/להגיע לביי אאוט?
א. כאמור – בגלל מקום שמתפנה ברוסטר.
ב. הנחה בביי אאוט, מקטינה את הפיירול.
ג. הכי חשוב –
היא מאפשרת מהלך שנקרא "סטרצ' פורוביזין".
הסטראצ' מאפשר לקבוצה לקחת חוזה של שחקן ששוחרר, ו-"למתוח" אותו על פני כמה שנים, והכך לפנות עוד מקום מתחת לתקרת השכר.

ניקח את כרמלו כדוגמה:
הוא ירוויח בעונה הקרובה 28 מיליון. זה אומר שמס המותרות שהת'אנדר משלמים עליו הוא אסטרונומי.
מה שהם יכולים לעשות זה לשחרר אותו,
ואז לחלק את אותו סכום של 28 מיליון על פני 3 עונות.
ככה יוצא שבמקום 28 מיליון בפיירול של השנה, יש "רק" 9.33 מיליון. מה שחוסך לתאנדר גם 18 מיליון במשכורת, וגם עשרות מיליונים בתשלום מס.

כמות השנים שאפשר לפרוס את התשלום היא לפי כמות השנים שנותרו לשחקן בחוזה.
החישוב הוא:
מספר השנים שנותרו החוזה, כפול 2, ועוד שנה אחת.
לכן, שחקן שנותרה שנה אחת בחוזה שלו אפשר לפרוס את התשלום עליו ל-3 שנים.
שחקן שנותרו שנתיים בחוזה שלו (נגיד, דנג מהלייקרס), אפשר לפרוס את התשלום עבורו ל-5 שנים.

נגיד ובניגוד לצפוי, כרמלו הוא יוזם הביי אאוט, ומסכים לתת הנחה של 4 מיליון על התשלום העונה,
אז הת'אנדר חוסכים 4 מיליון עקב ההנחה, ואת 24 המיליון הנותרים הם פורסים ל-3 שנים, כך שמקום הסופי שהחוזה לשעבר של אנתוני תופס בפיירול, במצב תאורטי שכזה הוא 8 מיליון הכל אחת משלוש השנים הקרובות.
(זה חיסכון של כמעט 90 מיליון בשכר + מס, לבעלי הת'אנדר)

(התנצלותי מראש, אם טעיתי היכן שהוא באחד החישובים. מולטי תסקינג זה עסק מסובך לגברים אחרי גיל 40…)

יום אחד
יום אחד
04/07/2018 14:00:08
הגב ל  גיא רוזן

תודה גיא!
ההתמצאות המדהימה שלך מתחרה רק בסבלנות שלך…

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
04/07/2018 15:18:56
הגב ל  גיא רוזן

וואו גיא, זה מה שנקרא להסביר את הנקודה במלואה.. תודה רבה.
והשאלה אם ככה –
למה לעזאזל לא לעשות ביי אאוט על מלו ? ז"א איזו סיבה שבעולם יש לאוקלוהומה להשאיר את מלו במצבו בקבוצה ולהפסיד כמה עשרות מיליונים ?

השרת
השרת
04/07/2018 16:34:44

שאלה טובה, יש שחושבים שהוא שווה להם משהו על הפרקט

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
04/07/2018 16:09:22
הגב ל  גיא רוזן

תודה גיא

אסף
אסף
04/07/2018 17:08:33
הגב ל  גיא רוזן

תודה גיא על ההסבר הברור והבאת הדוגמא

amitlahev
amitlahev
04/07/2018 8:15:41

תודה רועי.
החתמות מצוינות של וושינגטון.
אקסום ואוואנס הם סימן שאלה. אם הם בריאים זה שיחוק אדיר ליוטה ואינדי. אם לא – חוזה סביר מינוס לאינדי וחוזה גרוע ליוטה.

המשגיח
המשגיח
04/07/2018 8:21:20

מעניין איך יילך להווארד בוושינגטון.
בסה"כ ג'ון וול סידר לא מעט מצבים קלים לגורטאט. אין סיבה שלא יעשה זאת בשביל הווארד.

חוץ מזה – למה לא פיטרו שם כבר את מי שהחתים על יאן מהינמי? אחד החוזים הגרועים בתולדות הליגה.

לגבי אינדי – אני די מאוכזב מהקיץ הזה.
ממש ציפיתי שיילחמו על מרכוס סמארט.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 9:29:45
הגב ל  המשגיח

הם עדיין יכולים ללכת על סמארט.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 9:35:06

זיו, אתה בטח ראית את המשחק של סקרמנטו מול הווריורס בליגת הקיץ הלילה. יש משהו מעניין? נראה שבאגלי היה זוועתי. איך היה אוונס?

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 10:01:19

בהתחלה חשבתי שהבוקס סקור נתקע עם תוצאת המחצית…

לא צפיתי במשחק, אבל לפחות לפי הנתונים, באגלי נותן מאבק מרשים בזוועה שהציג יאנג…

אסף
אסף
04/07/2018 12:01:07

נראה שוושינגטון הולכת להיות קבוצה מעניינת השנה
חמישייה של וול-ביל-ריברס-אוונס-הווארד התקפית מאוד עם 4 קלעים טובים. מישהו יודע איך הם הגנתית?

שמעון טבדי
04/07/2018 12:17:31
הגב ל  אסף

קבוצה פח שלא תגיע לכלום. בהתחשב בהיחלשות המזרח הם אמורים לסיים 3-4 ולעוף סיבוב שני הפעם וזה המקרה הכי סופר אופטימי עבורם. לא משהו לספר עליו לנכדים.

לא אופתע גם אם יעלו ממקום 7-8 כמו העונה ויעופו סיבוב ראשון.

שמעון טבדי
04/07/2018 12:19:02

המזרח הולך להיות בקטע של בוסטון, פילי ומילווקי עם יאניס.

היתר זה סתם להעביר את הזמן. טורנטו בטח יפגיזו בעונה הרגילה ויגלו שגם לא מול לברון הם יצרני חיתולים, טורנטו דייפרס.

אסף
אסף
04/07/2018 12:51:51

לא היה דיבור על פירוק החבילה שם? לאורי/דרוזן?

שמעון טבדי
04/07/2018 14:43:12
הגב ל  אסף

א. היו אבל לא חושב שתהיה קבוצה מספיק דפוקה שתקח את לאורי עם החוזה שלו. מדרוזן אני לא מאמין שהם רוצים להיפטר.

ב. ייתכן שהם אוהבים את מה שיש להם וזה מספיק להם ונשארים עם מה שיש ומלאים בתקווה עכשיו שלברון עבר למערב.

שייקה
שייקה
04/07/2018 16:25:43
הגב ל  אסף

זה לא עניין של רוצים, זה עניין של אם מפרקים אז מישהו ייקח אותו מהם וזה שווה משהו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/07/2018 12:34:13
הגב ל  אסף

פח אשפה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/07/2018 19:21:28

איזו שמועה חדשה ישנה שגיימי באטלר רוצה לשחק עם קיירי וזה הדדי. לפי הכתבה בהחלט טרייד אפשרי של קאט וטאג' גיבסון לבוסטון תמורת קיירי עבדול והבחירה של ממפיס בעונה הבאה. כספית זה עובד מצויין לשתי הקבוצות. בכתבה נאמר שאיינג' צריך קודם להיפגש עם קיירי ולברר עד כמה הרצון שלו לעזוב גדול….

בנימין
בנימין
04/07/2018 20:15:28

אם מישהו מכיר
אתר עם רשימה של שחקנים שחתומים בכל קבוצה שמתעדכנת יומיומי?
שישתף אותי
תודה

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
05/07/2018 0:41:48
הגב ל  בנימין
עידן
עידן
04/07/2018 22:28:50

אמיר ג’ונסון חתם לשנה בפילי

Ljos
Ljos
05/07/2018 3:07:37
הגב ל  עידן

קרה משהו היום!!!

אלדן
אלדן
05/07/2018 0:30:01

ברוק לופז נוטה לחתום בוורירס על חוזה מינימום.