דווייט הווארד הגיע להסכם ביי-אאוט עם הנטס ויחתום על חוזה בוושינגטון בגובה ה-MLE (כלומר 5.3 מיליו ןדולר ). הוויזארדס ממלאים את החלל בחמישיה שהשאיר הטרייד של גורטאט לקליפרס.
*
קוואן לוני סיכם לעונה נוספת במדי גולדן סטייט עבור חוזה מינימום. לוני היה גורם חשוב עבור הווריורס בעיקר בהגנה.
*
דאנטה אקסום סיכם על הארכת חוזה של שלוש שנים ביוטה בגובה 33 מיליון דולר (11 לעונה).
*
דווין בוקר מתקרב לחתימה על הארכת חוזה בפניקס של 158 מיליון דולר ל-5 שנים.
*
טייריק אוואנס התחייב על חוזה לשנה אחת באינדיאנה בה ירוויח 12 מיליון דולר. העונה הוא קלע 19.5 נקודות עם 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק.
*
ווילסון צ'נדלר הועבר לפילדלפיה מדנבר במהלך שיחסוך לנאגטס משכורת. צ'נדלר העונה עם 10 נקודות ו-5.4 ריבאונדים במשחק.
*
ראול נטו ישאר עוד שנתיים ביוטה. הוא שיחק 12.7 דקות ב-40 משחקים העונה.
*
ג'ף גרין סיכם על חוזה מינימום לשנה בוושינגטון. גרין קלע העונה 10.8 נקודות למשחק בקליבלנד שהגיעה לגמר.
*
מייקל קרטר וויליאמס סיכם על חוזה לשנה אחת ביוסטון. רוקי העונה לשעבר קלע העונה 4.6 נקודות עם 2.7 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק.
*
ריימונד פלטון יחזור לשנה נוספת באוקלהומה סיטי.
*
סיכום היום הקודם:
מעברי קבוצה:
דמרקוס קאזינס (5.3 מיליון לשנה) מניו אורלינס לגולדן סטייט.
ראז'ון רונדו (9 מיליון לשנה) מניו אורלינס ללייקרס.
ג'וליוס רנדל (18 מיליון לשנתיים) מהלייקרס לניו אורלינס.
סת' קרי (5.5 מיליון לשנתיים) מדאלאס לפורטלנד.
נרלנס נואל (4 מיליון לשנתיים) מדאלאס לאוקלהומה.
מייק סקוט (2 מיליון לשנה) מוושינגטון לקליפרס.
חוזה קלדרון (2 מיליון לשנה) מקליבלנד לדטרויט.
הארכות חוזה:
דריק פייבורס ביוטה (36 מיליון לשנתיים).
אייברי בראדלי בקליפרס (25 מיליון לשנה).
ג'יי ג'יי רדיק בפילדלפיה (12 מיליון לשנה).
רכזים: איזייאה תומאס, שבאז נאפייר, טוני פארקר, שיין לארקין.
גארדים: מרקוס סמארט*, זאק לאבין*, ג'מאל קרופורד, ווין אלינגטון, דווין וויד.
סמול פורוורדים: ג'בארי פארקר*, קייל אנדרסון*, רודני הוד*, ג'ו ג'ונסון, ג'יימס אניס.
פאוור פורוורדים: לוק מבאה א מוטה, מייקל ביזלי, נמניה בילייצה, דיוויד ווסט, טרבור בוקר.
סנטרים: קלינט קפלה*, יוסוף נורקיץ'*, ברוק לופז, אמיר ג'ונסון, קייל אוקווין.
* מוגבל

הלייקרס החתימו את Caldwell-Pope ב12 מיליון דולר לעונה, לא היה עדיף להם בסכום הזה ללכת על טייריק אבנס (שחתם באותו סכום באינדיאנה)?
חד משמעית עדיף. פופ חוזה נורא
החוזה עצמו לא נורא כי זה לעונה אחת.
לטעמי, קלדוול פול שומר יותר טוב. אבל טייריק אבנסשחקן הרבה וורסטילי ויכול לתרום המון.
כנראה בגלל שללברון ולקלדאוול פול יש את אותו סוכן
לא.
למה לא?
בגלל ההגנה של kcp וסכנת הפציעות התמידית מכיוון אוונס
בין מגן טוב שיודע וקולע אוף דה בול לפוינט פורוורד שאוהב לתקוף מהצבע, הלייקרס היו צריכים יותר את הסוג הראשון.
לברון אוהב קלעים וזה הדבר היחיד כמעט שיש לkcp מול אוונס
לא. לקודוול פופ יש קליעה מה שאין לאוונס. פופ שחקן טוב מאוונס.
ועל העמדה (תפקיד) של אוונס יש אחד בשם לברון
חסר ללייקרס סנטר פותח,
במידה ולא יצליחו להביא את דוויט האוורד(לאחר הסולחה שלברון יארגן עם ההנהלה), הם יצטרכו ללכת בכל המאמצים על אמיר ג'ונסון שלפחות יהיו 3 סנטרים שיוכלו להתחלק בדקות (מגי,אמיר ג'ונסון,זובאץ)
זאת לא אותה הנהלה הבעיה תהיה עם האוהדים
אני לא רואה את לופז סוחט הצעות מזהירות מכל כיוון…
רואה בקלות מצב שהוא נשאר לשנה נוספת.
איכשהו פספסתי. אייברי ב-25 לשנה?
הוא שחקן של 12 כשהוא בריא, והיו דיבורים עליו כעל MLE
ועוד לקבוצה שלא הולכת לשום מקום.
מישהו יכול להסביר?
זה טעות
זה 25 לשנתיים
25 לשנתיים
הא, עוד גארד לקליפרס.
כמה זה עכשיו, 19?
נראה כי בראדלי העדיף את הקבוצה שיכולה היתה לתת לו את הסכום הכי גבוה. לא אתפלא אם גם בשנה הבאה הוא ינדוד למקום אחר כחלק מטרייד
תסריט אפשרי לגמרי
אם פילי לוקחים את צ'אנדלר על 12 המיליונים שלו, זה משאיר להם כסף להחתמות נוספות, או שנסגרה הבאסטה?
שאלה בעניין הטרייד של וילסון לפילי – הכלל של איזון משכורות לא תמיד חל? מתי אפשר לעשות טרייד שבעצם לא שולח שום דבר חזרה?
אני חושב שצריך איזון משכורות רק כאשר לקבוצות אין מקום מתחת לתקרה למלוא החוזה. במקרה הזה לפילדלפיה יש מספיק מקום.
לשאלה השנייה אני מצטרף.
כשלקבוצה אחת יש מספיק מקום בתחת לתקרת השכר לקלוט את ההפרש במשכורות (להלן פילי).
תודה
https://www.youtube.com/watch?v=EZhg8yHEZeA&t=312s
תודה דדי.
לנוכח נחיתתו של לברון בלייקרס, אני לא רואה יתרון לקליפרס עבור קוואי, למעט ווסט מול מג'יק.
כמו ששמעון כתב, כדי לנצח את הלוחמים צריך לאחד כוחות, ויש הרבה הגיון לעשות זאת עם לברון כשכוחו עדיין במותניו. קוואי גם צעיר בהרבה מלברון ולכן יוכל להיות השחקן המוביל בקבוצה ביום שאחריו.
ברוק לופז לא מתאים ללייקרס הנוכחית, הוא טוב בהתקפה אבל גרוע בהגנה.
מהFA – התרחיש האופטימי זה דוויט האוורד, התרחיש הפחות טוב זה אמיר ג'ונסון
האוורד יחתום עם וושינגטון לעונה אחרי השחרור מהנטס
אם לייקרס בונים על ביג מנים הם בבעיה.
אין להם גם כסף עכשיו לביג מן ממוצע כמו נורקיץ.
מאמין שילכו על קייל אוקווין ואמיר גונסון
לאינדי יוצא סגל מאוד נחמד, לא? אולדיפו, טרנר, אוונס, סאבוניס, בוגדנביץ, תדיאוס יאנג. דארן קןליסון, טיג'י ליף.
אם לא פספסתי איזה טרייד כאן, זה קבוצה לא רעה בכלל. נותנת תחרות עד הסוף מול כל קבוצה אחרת במזרח.
דאג מקדרמוט גם נחמד מהספסל
אינדי יחסית עם סגל עמוק. עדיין חסר להם עוד איזה סופרסטאר ליד אולדיפו.
כרגע הם בונים על התקדמות של אולדיפו ושטרנר יהפוך לאיזה מפלצת צבע.
Jared Weiss
@JaredWeissNBA
Dwight Howard has finalized a buyout with the Brooklyn Nets and will sign a 1-year deal for the tax MLE with the Washington Wizards once he clears waivers, league sources tell The Athletic
אז –
קאזינס ודריימונד.
רונדו, לאנס, מקגי, לברון.
וול, ריברס והווארד.
מישהו יכול לסדר לי אקרדיטציה לזבוב על הקירות האלו?
לגמרי. למרות שהווארד דווקא יכול להתאים טוב בוויזארדס.
מהבחינה הזו שייתכן ששניהם יעשו כל כך הרבה פאסיב אגרסיב עד כדי כך שאף אחד לא יחשוב שיש בעיה, או מקצועית?
כי מקצועית יכול להיות, אני פשוט חושב שגם כשהוא טוב ומתאים, דווייט יודע איך לקחת מזה בתחומים אחרים.
אגרסיב פאסיב אגרסיב
Ralph Mason
Ralph Mason
@Ralph_MasonJr
Damian Lillard to Lakers?!? 👀
NBA Rumors: Los Angeles Lakers Could Target Damian Lillard In Trade Talks
https://www.inquisitr.com/4968809/nba-rumors-los-angeles-lakers-could-target-damian-lillard-in-trade-talks/
איפה קייל אוקווין.שיחק בעונה שעברה?!
ני יורק ניקס
מעניין שזה יצא החוצה.
לברון מעדיף את לילארד על קוואי.
אבל לילארד יהיה הרבה יותר יקר גם בנכסים וגם בשכר – קוואי מטרה עדיפה בהרבה לדעתי.
היו גישושים כבר לפני יומיים על משהו בסגנון לילארד ללייקרס, בוקר לפורטנד, לונזו לפניקס, אבל לא שמעתי שזה התקדם לאן שהוא.
(אבל די מעניין לשמוע מבחינת פניקס…)
כולי תקווה שהלייקרס אולי יבדקו עכשיו את כיוון לילארד, אבל המטרה העיקרית תהיה לחץ על הספרס…
זה לא שלברון לא ישמח לקוואי, אבל אם היתה לו בחירה – הוא היה לוקח את לילארד.
דווקא לדעתי לילארד הרבה יותר מתאים לידו – סטייל קיירי.
למה קוואי עדיף?
הוא היה פצוע כל השנה והוא מראה בעיות אופי קשות…
לילארד מצד שני גארד סקורר שקולע שלשות שבהחלט יכול להתאים ליד לברון
אני חושב שאפשר להשיג את קוואי ולתת רק אחד מתוך 3 הצעירים המובילים.
אני חושב שלילארד יעלה 2 מהם, ישאיר בגלל זה פחות מקום לצמיחה מבפנים או חיזוק מבחוץ בגלל שכר גבוה יותר, וקוואי נחוץ כדי להאט את דוראנט.
למרות שלילארד הוא קוטל ווריורס ידוע בעצמו.
דדי מבחינתך איזה צעירים אתה מעדיף לשלוח במקרה של טרייד?
כנראה שכל טרייד ברמה הזו יכלול את אינגרם
סתם תחושה לא מבוססת שהוא קוטל לוחמים. ב-20 מפגשים היו לו כמה משחקים גדולים 38-51 נקודות. יתר המשחקים די בינוניים, כשניצח רק 5 מה-20 (לוא דווקא אילו בהם היו לו את ההופעות הגדולות)
לא מחזיק מעמד מבחינת שכר
אתה מתנסח כאילו אתה מעודכן על ידי איזה כתב חצר של הלייקרס
התכוונתי לדדי
הוא בהחלט כזה
מקורב לצלחת…ערגליות…
*הדבר נכתב בהומור לחלוטין*
אתה מתנסח כאילו אכפת לי מה יש לך להגיד.
בסך הכל אני מחבב אותך…קשה לשנוא אוהד הלייקרס…
דדי ידפקט,למי אכפת ממך ומאוס
2 דפוקים, אחד ברח לגרמניה ושונא ם את הגרמנים ושני מקבל בכביש, עזבו את דדי יא אוכלים תסתמו או שנדחוף לכם
Utah Jazz restricted free agent Dante Exum has agreed to a three-year, $33M contract extension, league sources tell ESPN
מה?!?! 11 מיל לעונה לאקזום?!?!
החוזים שיוטה מפזרת השנה, כנראה שבאמת אין להם איך להגיע לרצפת השכר.
לא מובן בכלל הסכום והאורך שלו…חוזה מטומטם שיתקע אותם בהמשך
הם מעל התקרה עוד לפני ההחתמה הזו( אם כי יש להם כמה חוזים לא מובטחים).
אז למה לשלוש שנים?
ואיך בדיוק ג׳ף גרין לא מצליח לקבל יותר ממינימום.
מסכים.
ג'ף גרין הוא לא בשר ולא חלב. שחקן שעל הנייר טוב ופחות בא לידי ביטוי בקבוצות.
נתן עונה יחסית טובה ליד לברון. אבל הוא איכשהו תמיד אופציה מהאחרונות כי הוא לא באמת מוסיף משהו. הוא פשוט שחקן רוטציה שנחמד עם תקרה ברורה
הוא יהיה תוספת מבורכת.
כל שחקן נורמלי לספסל של וושינגטון הוא תוספת מבורכת.
אני חושב שוושינגטון הביאו שני שחקנים טובים לספסל במחיר מבצע
וושינגטון עשו אוף סיזן נהדר תחת הרבה מגבלות.
תודה רועי
וושינגטון באמת עשו יופי של אוף סיזן, הווארד יסגור את החור בחמישייה ,ריברס וגרין נותנים אויר לנשימה מהספסל, לא רע.
אוואנס מקסם יפה מאוד כלכלית את עונת הטנקינג של ממפיס וצ'נדלר קצת כמו רדיק נהנה מהעובדה שפילי צריכים להוציא כסף ויסתום לא רע את החור שהשאירו בילנלי ואיליסןבה.
אגב, הווארד חתם על MLE
ולא על מינימום.
תודה, תוקן.
אני חושב שהוויזארדס הלכו טוב עם האוורד (שמגיע אחרי עונה יחסית טובה שלו). הם חמישייה סופר אתלטית. אבל הבעיה העיקרית היא להכניס את האוורד לחדר הלבשה שגם ככה לא ממש מחבב אחד את השני.
לא מבין את החוזה הגבוה מדי לאקסום. כנראה יוטה עדיין מאמינה הילד הפלא האוסטרלי שיהפוך לפני הארדווי.
קרטר וויליאמס ביוסטון – כנראה שהוא למד לקלוע מרחוק…
2או שהם ישלחו אותו למעבדה של הארדן
לא ברורה לי הסיטואציה עם סמארט….
הבנתי שיש בו התעניינות, אם כן מדוע קבוצות לא סוגרות אתו?
אם באמת היה ביקוש הוא היה מקבל כבר חוזה. בסוף הוא ישאר בסלטיקס כי אף קבוצה לא תציע לו חוזה טוב יותר ממנה ואם יציעו, עדיין ההפרש לא יהיה מספיק טוב בשביל לעזוב קבוצה שיש לה צאנס להגיע לגמר ה אן בי איי.
ואתה מתלונן?
לסטיבנס יצא שם של מאמן שגורם לשחקנים לשחק טוב ממה שהם וזה יעזור לבוסטון לשמור את סמארט לדעתי.
טוב, אני לא רואה שהולך להיות עכשיו משהו גדול to quip עליו, אז…
אולי…
עכשיו?
עכשיו?
עכשיו!
דאמיט.
כצפוי, מיד עם סיום המורטוריום, הסאנס יודיעו על הארכת חוזה של בוקר –
158 מיליון, 5 שנים.
כמה טוב לפתוח ככה את הבוקר…
האמת, אם נשים את משחקי המילים בצד –
כן.
שקט תעשייתי מצד הסאנס זה לא משהו שאנחנו מורגלים בו.
יש למקדונו היסטוריה מרשימה של שחקנים ממורמרים בקבוצה,
נחמד לגלות שהוא מפיק לקחים (ע"ע הטיפול המהיר בסוגיית יוליס/בוקר).
זה לא פייר. חשבתי שלא יהיו חדשות רציניות בזמן הקרוב.
אני לא חושב שהוא שווה את זה אבל שיהיה לכם בהצלחה
בתולדות הליגה, לכל הגארדים שיש להם עונה של 24+ נק', 50% אפקטיבי, באחת מ-3 העונות הראשונות לקריירה,
יש לפחות 5 הופעות באולסטאר בקריירה.
(וולטר דייויס, אוסקר רוברטסון, רג'י מילר, דייויד תומפסון, וינס קארטר, מייקל ג'ורדן)
תיקון: לכל הגארדים, למעט דווין בוקר.
לא יודע, פיניקס ממש עובדים בשבילו ובשביל הסטטיסטיקות שלו. הוא עדיין לא שכנע אותי שהוא לא יותר מווליום שוטר טוב. נראה לי שהשנה הזאת תהיה שנה גורלית בהתפתחות שלו כשחקן. לא הסטטיסטיקה היא העיקר אלא עד כמה הוא מצליח לתת לשאר השחקנים לבוא לידי ביטוי.
לפני שנתיים (וגם לפרקים, בשנה שעברה) התלוננתי לא מעט על היותו של בוקר "תחנה אחרונה".
אבל היו רגעים, בהם ראו שבוקר הוא יותר מווליום שוטר.
הוא יודע להניע כדור. הוא יודע לסדר לחבריו מצבי קליעה נוחים,
הוא אפילו תפקד בכמה משחקים כרכז של הקבוצה,
והוא היה אפילו סביר.
לטעמי, לעובדה שבשנתיים האחרונות לסאנס היה את צוות האימון הגרוע בליגה, יש חלק גדול מאוד בתחושה ה-"קובי בראיינטית" של סגנון משחקו של בוקר.
הניחוש שלי הוא שהסאנס בדרכם לתת עונה טובה מאוד (יחסית לסאנס. כן?),
ושבוקר הולך לככב (ולא רק בנקודות שהוא קולע).
(בו זמנית, חייבים לקחת בחשבון שבנושא הזה, אני רחוק מלהיות אובייקטיבי. ושהסאנס מוציאים ממני את המקסימום האפשרי של ווישפול ת'ינקינג…)
יהיה טוב, יש לי הרגשה טובה לגביכם, נראה איך יראו הסגלים הסופיים. אם הייתם במזרח הייתי מכבד אתכם בטופ 4 שם.
פיניקס לא נותנים לו? היה לו סגל פח (גם היום לא כזה מדהים והוא במערב אל תשכח, במזרח הם שווים מקום 4-5) ומאמנים פח.
הוא שחקן מצויין, לא יודע אם סופרסטאר אבל בהחלט יכול להגיע לרמה של ליליארד, מקולום, כרמלו בשיאו, קיירי ושחקנים בלבל הזה.
למה לא שווה? צעיר, לקראת השיא, סקורר אדיר, זה לא שהוא בן 33.
זה לא שבמקומו יעמדו לסאנס סטארים בתור ואת הסכום הזה מלא קבוצות יציעו לו, הוא כוכב בהתהוות. זה מחיר שוק סביר לגמרי.
אם דיאנדרה שווה 24 מיליון, בודאי שבוקר שווה כ-32 מיליון.
ריינמונד פלטון חתם על חוזה לעונה 1 באוקלהומה
החתמה נוראית!
השחקן הכי גרוע באוק' בעונה שעברה והאחראי המרכזי לבלאגן בהתקפה, אם לא הוא לפחות כשווסטברוק על הספסל היה אפשר לשחק כמו קבוצה עם תנועה וקבוצתיות אבל האיש מחזיק 20 שניות בכדור לא חוסם לא מוסר לא איום, נמוך,
אם פרסטי יביא רכז כמו קלדרון בריאה כאלה תהיה קבוצה אחרת!
לגמרי. קלדרון עדיף על פלטון. פלטון זה מהשחקנים הבאמת גרועים בליגה, איטי, לא שומר, לא קולע, לא חודר, לא יודע להפעיל לחץ, אין מקום אפילו במכבי ת"א, יכלו להחתים את תמיר בלאט באותה מידה.
החתמות רעות של אינדי ויוטה
לפי בובי מארקס, הת'אנדר (נכון להיום) הגיעו למשכורות + מס בשווי של 300+ מיליון.
ביי אאוט לכרמלו, זה ניחוש מתבקש (מאוד…)
אוהדי התאנד'ר ברחבי הגלובוס אומרים אמן… אגב במקרה של ביי אאוט ובגלל שבענייני החוזים אני פחות מבין איך מתחלק השכר שאמור להיות משולם לאותו שחקן גיא?
גיא
יש מצב להסבר קטן על ביי אאוט? איך הוא עובד? מה התנאים?
קבוצה שלא מעוניינת בשרותיו של שחקן, יכולה לשחרר אותו,
אבל היא מחויבת לשלם לו את מלוא החוזה שלו,
למלוא התקופה עליה הם חתומים מולו.
אחרי ששוחרר, לקבוצה מתפנה מקום ברוסטר, והשחקן עובר למה שנקרא "ווייברס" (תקופה בת 48 שעות, אז קבוצה אחרת יכולה לקחת את מלוא החוזה שלו). כאשר השחקן מסיים את אותם 48 שעות, הוא הופך לשחקן חופשי, והוא רשאי לחתום היכן שהוא רוצה (חוץ מבקבוצה ששחררה אותו).
ביי אאוט, זה מקרה פרטי של שחרור שכזה,
אז הקבוצה מנהלת משא ומתן עם השחקן, על מנת לנסות ולקבל "הנחה" בתמורה לשחרור שלו.
ווייד, לדוגמה, נתן הנחה משמעותית לשיקגו בתמורה לשחרור שלו.
מהרגע בו הקבוצה והשחקן הגיעו לסיכום (חייבת להיות הסכמה של 2 הצדדים), המשך התהליך זהה לזה של שחרור רגיל.
קבוצה שסיכמה עם שחקן על ביי אאוט, אותו סכום (אחרי הנחה) שהיא חייבת לשחקן, נשאר חלק מהפיי רול.
אז למה קבוצות בוחרות לשחרר שחקנים/להגיע לביי אאוט?
א. כאמור – בגלל מקום שמתפנה ברוסטר.
ב. הנחה בביי אאוט, מקטינה את הפיירול.
ג. הכי חשוב –
היא מאפשרת מהלך שנקרא "סטרצ' פורוביזין".
הסטראצ' מאפשר לקבוצה לקחת חוזה של שחקן ששוחרר, ו-"למתוח" אותו על פני כמה שנים, והכך לפנות עוד מקום מתחת לתקרת השכר.
ניקח את כרמלו כדוגמה:
הוא ירוויח בעונה הקרובה 28 מיליון. זה אומר שמס המותרות שהת'אנדר משלמים עליו הוא אסטרונומי.
מה שהם יכולים לעשות זה לשחרר אותו,
ואז לחלק את אותו סכום של 28 מיליון על פני 3 עונות.
ככה יוצא שבמקום 28 מיליון בפיירול של השנה, יש "רק" 9.33 מיליון. מה שחוסך לתאנדר גם 18 מיליון במשכורת, וגם עשרות מיליונים בתשלום מס.
כמות השנים שאפשר לפרוס את התשלום היא לפי כמות השנים שנותרו לשחקן בחוזה.
החישוב הוא:
מספר השנים שנותרו החוזה, כפול 2, ועוד שנה אחת.
לכן, שחקן שנותרה שנה אחת בחוזה שלו אפשר לפרוס את התשלום עליו ל-3 שנים.
שחקן שנותרו שנתיים בחוזה שלו (נגיד, דנג מהלייקרס), אפשר לפרוס את התשלום עבורו ל-5 שנים.
נגיד ובניגוד לצפוי, כרמלו הוא יוזם הביי אאוט, ומסכים לתת הנחה של 4 מיליון על התשלום העונה,
אז הת'אנדר חוסכים 4 מיליון עקב ההנחה, ואת 24 המיליון הנותרים הם פורסים ל-3 שנים, כך שמקום הסופי שהחוזה לשעבר של אנתוני תופס בפיירול, במצב תאורטי שכזה הוא 8 מיליון הכל אחת משלוש השנים הקרובות.
(זה חיסכון של כמעט 90 מיליון בשכר + מס, לבעלי הת'אנדר)
(התנצלותי מראש, אם טעיתי היכן שהוא באחד החישובים. מולטי תסקינג זה עסק מסובך לגברים אחרי גיל 40…)
תודה גיא!
ההתמצאות המדהימה שלך מתחרה רק בסבלנות שלך…
וואו גיא, זה מה שנקרא להסביר את הנקודה במלואה.. תודה רבה.
והשאלה אם ככה –
למה לעזאזל לא לעשות ביי אאוט על מלו ? ז"א איזו סיבה שבעולם יש לאוקלוהומה להשאיר את מלו במצבו בקבוצה ולהפסיד כמה עשרות מיליונים ?
שאלה טובה, יש שחושבים שהוא שווה להם משהו על הפרקט
תודה גיא
תודה גיא על ההסבר הברור והבאת הדוגמא
תודה רועי.
החתמות מצוינות של וושינגטון.
אקסום ואוואנס הם סימן שאלה. אם הם בריאים זה שיחוק אדיר ליוטה ואינדי. אם לא – חוזה סביר מינוס לאינדי וחוזה גרוע ליוטה.
מעניין איך יילך להווארד בוושינגטון.
בסה"כ ג'ון וול סידר לא מעט מצבים קלים לגורטאט. אין סיבה שלא יעשה זאת בשביל הווארד.
חוץ מזה – למה לא פיטרו שם כבר את מי שהחתים על יאן מהינמי? אחד החוזים הגרועים בתולדות הליגה.
לגבי אינדי – אני די מאוכזב מהקיץ הזה.
ממש ציפיתי שיילחמו על מרכוס סמארט.
הם עדיין יכולים ללכת על סמארט.
זיו, אתה בטח ראית את המשחק של סקרמנטו מול הווריורס בליגת הקיץ הלילה. יש משהו מעניין? נראה שבאגלי היה זוועתי. איך היה אוונס?
בהתחלה חשבתי שהבוקס סקור נתקע עם תוצאת המחצית…
לא צפיתי במשחק, אבל לפחות לפי הנתונים, באגלי נותן מאבק מרשים בזוועה שהציג יאנג…
נראה שוושינגטון הולכת להיות קבוצה מעניינת השנה
חמישייה של וול-ביל-ריברס-אוונס-הווארד התקפית מאוד עם 4 קלעים טובים. מישהו יודע איך הם הגנתית?
קבוצה פח שלא תגיע לכלום. בהתחשב בהיחלשות המזרח הם אמורים לסיים 3-4 ולעוף סיבוב שני הפעם וזה המקרה הכי סופר אופטימי עבורם. לא משהו לספר עליו לנכדים.
לא אופתע גם אם יעלו ממקום 7-8 כמו העונה ויעופו סיבוב ראשון.
המזרח הולך להיות בקטע של בוסטון, פילי ומילווקי עם יאניס.
היתר זה סתם להעביר את הזמן. טורנטו בטח יפגיזו בעונה הרגילה ויגלו שגם לא מול לברון הם יצרני חיתולים, טורנטו דייפרס.
לא היה דיבור על פירוק החבילה שם? לאורי/דרוזן?
א. היו אבל לא חושב שתהיה קבוצה מספיק דפוקה שתקח את לאורי עם החוזה שלו. מדרוזן אני לא מאמין שהם רוצים להיפטר.
ב. ייתכן שהם אוהבים את מה שיש להם וזה מספיק להם ונשארים עם מה שיש ומלאים בתקווה עכשיו שלברון עבר למערב.
זה לא עניין של רוצים, זה עניין של אם מפרקים אז מישהו ייקח אותו מהם וזה שווה משהו.
פח אשפה
איזו שמועה חדשה ישנה שגיימי באטלר רוצה לשחק עם קיירי וזה הדדי. לפי הכתבה בהחלט טרייד אפשרי של קאט וטאג' גיבסון לבוסטון תמורת קיירי עבדול והבחירה של ממפיס בעונה הבאה. כספית זה עובד מצויין לשתי הקבוצות. בכתבה נאמר שאיינג' צריך קודם להיפגש עם קיירי ולברר עד כמה הרצון שלו לעזוב גדול….
אם מישהו מכיר
אתר עם רשימה של שחקנים שחתומים בכל קבוצה שמתעדכנת יומיומי?
שישתף אותי
תודה
לבנימין,בבקשה
http://www.orangeball.co.il/fa2018playerstracker/
אמיר ג’ונסון חתם לשנה בפילי
קרה משהו היום!!!
ברוק לופז נוטה לחתום בוורירס על חוזה מינימום.