אכילס כובש את המפרץ/שמעון טבדי

אכילס כובש את המפרץ/שמעון טבדי

 

 

 

 

זוכרים את הסצינה הזאת?

ככה התכוננו יוסטון, OKC והלייקרס ואז הגיע אכילס ומה הוא יעשה אי שם במאי 2019 אתם מוזמנים לראות למי שלא ראה.

אין לי טענות ללוחמים או לקאזינס עצמו האמת. יש לי טענות שאין שחקנים בליגה שרוצים בכל מאודם לנפץ את שלטון הלוחמים המוכנים לוותר על כמה מיליוני דולרים בשביל להיזכר בהיסטוריה ולקחת תארים.

ווסטברוק, הארדן, דיוויס, לברון יודעים שהם לא ינצחו את הלוחמים לבדם ועדיין מתקשים לא לעשות חיבור בין חלק מהם אחד עם השני. למה לברון לוקח מקסימום ולא מוותר על שקל וחוסם ללייקרס הרבה כסף? למה ווסטברוק ודיוויס שהיו לפני שנתיים-שלוש שחקנים חופשיים לא חתמו יחדיו (ללא כל קשר ללוחמים)? הם כבר השיגו את התהילה האישית, ההכרה ואת הכסף, עכשיו לא הגיע הזמן לניסיון הדחה של קבוצת האולסטאר הזאת? האתגר האולטימטיבי?

גולדן סטייט מכילה בחמישייה שלה 4 מתוך 15 השחקנים הטובים בליגה (גרין לא שם, לתוהים מי הארבעה), 3 שחקני טופ 10 ושלושת הקלעים הטובים בעולם. זו זכותם כמובן אבל אין אף שחקן שרוצה להכניע את זה באמת? אם הייתי כוכב על עשיר כקורח כבר, אז זו הייתה המטרה הראשונה שהייתי מציב לעצמי.

השיטה של הליגה היא מצויינת, אני נגד הגבלות וחוקים חדשים, זה השוק, השוק מעולה וזה עדיין מחזור שיגמר מתישהו וגם בעבר היו קבוצות ששלטו הרבה שנים, הכל בסדר. אני בא בטענות לרצון הכוכבים להיות האלטרנטיבה ולהכניע את המפלצת מהמפרץ, לשם כך נדרשים מיטב הלוחמים.

יבואו עכשיו הציניקנים ויספרו לי סיפורים שייתכן שקאזינס פצוע, לא יחזור לעצמו, יחזור רק באפריל, הד קייס, לא היו לו הצעות וכל מיני חרטוטים. איך אומר הד"ר? IN MY ASS.

אני אומר לציניקנים שקאזינס בלי רגל, בלי יד, בכיסא גלגלים ועם המבורגר בפה שהוא משחק טוב ב-10 רמות מזאזא, לוני ומגי. יותר מזה קאזינס לא צריך להיות או לחזור לכושרו בעבר אלא צריך להיות סביר והווריירס טובים בכמה דרגות. אל תדאגו עם פציעה באכילס לא שוכחים לשחק כדורסל לגמרי. בלי קשר הוא יחזור להיות טוב, טוב מאד. הלוחמים צריכים אותו כשיר רק לפלייאוף, לא מעבר, גם ממקום 8 האליפות תהיה שלהם. אל תתרגשו מהפסדים בעונה סדירה וממנוחות יזומות ו"פציעות" למיניהם שיצוצו.

טענת ה"לא היו הצעות" זה הדבר הכי מגוחך ששמעתי, שחקנים שאיש לא מכיר את שמם מקבלים 10 מיליון, כל מיני מוזגובים וקנטרים מקבלים יותר מכפול ממנו שקאזינס בלי עקב אכילס בכלל טוב מהם. על מי אתם עובדים שאיש לא הציע לקאזינס יותר מ5 מיליון דולר? על מי הוא מנסה לעבוד שבוסטון נתנו לו הצעה של 8 מיליון וזה הכי הרבה שהציעו.

אם יש כאלו שהוזים שתהיה אלופה אחרת זולת גולדן סטייט אני מאחל להם בהצלחה באליפות דחיקת מציאות.

ליגת ה-NBA לעונה הקרובה סגורה מבחינת האלופה והשאלה היחידה והמסקרנת תהיה האם לראשונה נראה פו, פו, פו אנד פו בפלייאוף, קרי 16-0, קרי סוויפ של פלייאוף שלם. לא, ציניקנים שלי לא, אין להם עקב אכילס.

למעט שאלת האליפות יהיו דברים מעניינים רבים,  האם ספייס ג'אם 2 יהיה סרט ריאליטי שצילומיו כבר החלו בלייקרס מה-2 ביוני, 2018. הקרקס של לברון בעיר המלאכים שבטח בקרוב ימנו את רון ארטסט למאמנם (יש שמועות על ביי אאוט לכרמלו וחתימה בלייקרס), מאבק הטיטאנים על תואר ה-MVP בין ווסטברוק, הארדן ודיוויס, התקדמות הפרוסס בעיר האחווה והאם סוף סוף בעיר השעועית יזכו לראות סוויפ על קבוצתם בפיינלס 2019. נוסף על כן נתעניין בפרוייקט הנהדר הקורם עור וגידים אצל השמשות, דונצ'יץ וטריי יאנג ואפילו נתעניין בניו יורק ניקס.

 

לפוסט הזה יש 42 תגובות

  1. שמעון, זה באמת מה שאתה רוצה? שעל מנת לנצח את הווריורס, ייצרו עוד קבוצה מפלצתית עתירת כוכבים, שבסוף תהיה בלתי מנוצחת בעצמה?
    תסתכל על קבוצות כמו יוסטון ובוסטון מהפלייאוף האחרון –
    שחקנים כמו טייטום, טאקר, בראון, קאפלה, גורדון ורוזייר – אלה שחקנים שהיו חלק טינטגראלי מהכמעט-הדחה של הווריורס והלברונים בגמרי הקונפרנס. סיכוי סביר שכשירות של קיירי ופול (במשחקים 6-7) הייתה משנה את תמונת העולות.
    כלומר – קבוצה עם סופרסטאר אחד, וקבוצה עם 2 סופרסטארים, יכלו יפה מאוד לנצח את המפלצות. למה לרצות ליצור עוד קבוצות רוויות אולסטארס כמו הווריורס? הכי כיף ומספק שקבוצה עם אולסטאר-שניים גג, והרבה פועלים שחורים וקשוחים, מצליחה לקרקע את הגלקטיקוס. בסוף הגלגל יסתובב וזה יקרה.

    1. לפני ההחתמה של קאזינס כתבתי שלדעתי גולדן לא תהיה אלופה העונה עקב התחרותיות שתהיה יותר חזקה במערב+עייפות מנטלית ומה שיוסטון עשו שנה שעברה זה פייט אדיר אבל זה נראה בסופו של יום כמו סקרמנטו של תחילת שנות ה2000 שהיו קרובים להכניע את הלייקרס ולא הצליחו. יוסטון העונה לדעתי תישאר באותו רמה ותהיה נהדרת, OKC לדעתי תתפוצץ ולדעתי אחת מהן הייתה מדיחה את הלוחמים העונה אבל אכילס הגיע אז שכח מזה זה יותר מידי.

    1. אלו בטח הקבוצות שמחתימות את באטום על 27 מיליון, את מלו על 27 מיליון, את מוזגוב על 16 מיליון וכו' וכו'

      הוא יכול לומר את מה שרוצים שהוא יאמר. בליגה שפסחים כמו ראיין אנדרסון וכל מיני כאלו חותמים על 20 מיליון ו-5 מיליון שמורים לשחקנים כמו כספי קאזינס גם אם היה נושא עליו אקדחים באימונים עם כובע בוקרים היה מקבל הצעות פי 4

      1. "By the middle of Monday, Cousins' people were calling teams and pitching deals: one-year, $15 million in one place, per sources, other numbers in other places. Clearly, there was not much interest. It may be that the richest deal easily and quickly available to him was that full midlevel exception contract starting at around $8.6 million.

        Any team offering that — and I'm not sure as of this writing that one did — might have sensed its leverage, and tried to coax Cousins into a two-year deal at that price. For many of them, that was the smart play. Cousins would have justifiably resisted. Others are hoarding cap space for the summer of 2019, and so would have restricted their offers to one season. A one-year deal didn't make much sense for almost any other team beyond Golden State."

        להמשיך לצטט משם?
        לא, לפי כל הדיווחים, קבוצות לא הציעו לקאזינס את הסכומים האלו (ישנו דיווח אחד שראיתי שאומר שהפליקנס כן הציעו קצת יותר בהתחלה, לפני תחילת מועד השחקנים החופשיים, וקאזינס קיווה שיצליח להשיג יותר. המציאות די החטיפה לו בפנים). החוזים שאתה מציג הגיעו ברגע שלקבוצות קפצה תקרת השכר והם לא ממש ידעו איך להתמודד ושחקנים זיהו ודרשו יותר כי היה להם לברג'. כשלקבוצות היה מקום פנוי ויכולת להציע סכומים כאלו. ולשחקנים שלא אחרי פציעה קשה.

        קאזינס פצוע לא עוזר לאף אחד. בטח שלא יותר טוב מזאזא. או מקראב, אנדרסון וכספי. יש סיכוי טוב שגולדן סטייט שילמו על הזכות להיות המטפל השחור שמלמד את קאזינס איך להנות מהחיים (זה בשבילך, דדי). או על ורז'או עם אגו.

        1. לחוס – אף שחקן מקסימום עם פציעה של חצי עונה לא הולך וחותם על היום השלישי חוזה מינימום. זה לא הגיוני, וכל מי שטיפה מתעסק בחוזים ומו"מ רואה את זה מייד.

          קיבלת 5.3. ויש לך עוד שבועיים עד הדד ליין , שלך את הסוכן שלך לברוקליין להגיד להם שאתה מעוניי ב-15. לך לאטלנטה בשביל שלוש שנים ב 45. לך לפורטלנד תגיד להם שיש לך 5.3 ביד מה הם יכולים לשפר.. אתה באמת מאמין לספינים שאתה מצטט לנו? זה עלבון לעבודת הסוכן והשכל הישר של כל אחד מאתנו. וגרוע מזה מי שעוד האמין שיש איזהו עניין תחרותי בליגה הזאת או רצון לעשות מהליגה הזאת משהו מעבר לערמת כשרונות קיבל יריקה בפרצוף (ולא בפעם הראשונה)

          הוא חתם ב 5.3 ישר על היום ההתחלה.

          1. בוא נעשה טיפה חשבון פשוט.
            15 מיליון ממוצע לשלוש שנים כמו שהצעת.
            מול 5 ואז שנתיים ראשונות מתוך חוזה של 160 מיליון ל4 שנים.

            מה עדיף?

          2. קאזינס החליט ללכת על האליפות העונה הזו (וגם לאור כוחות השוק של ההיצע והביקוש עבורו),
            בהנחה שאם יהיה טוב ויחזור לעצמו יהיה שחקן חופפשי שנה הבאה ואז יקבל מקס (וגם תקרת המס אמורה לעלות).

          3. זה קצת פחות כי טעיתי בותק של בוגי ועיגלתי למעלה יותר מדי את הגובה של העליה בתקרה, אבל תיקח שלושים אחוז מהתקרה לארבע שנים במקום אם אתה רוצה, זה עדיין מעל 30 לשנה ואם בוגי בריא אז זה החוזה שהוא מקבל.

    1. הלו.. זה טור דעה.
      למביט מהצד זה נראה כמו עבודת טרול שלך על שמעון.

      ויש קשר למציאות. מי מקבל מקסימום חוטף פציעה של חצי שנה ולוקח חוזה מצוקמק ישר על פתיחת ההעברות… ? שלך את הסוכן שלך לעשות את העבודה שלו ! (או שאמרת לו מלכתחילה רק ג"ס…)

      1. הסוכן התקשר לקבוצות והציע אותו. אף אחת לו לקחה.

        בוסטון הציעו 8 וג"ס 5 – בחר בשכר הנמוך יותר תמורת הסיכוי הגבוה יותר לאליפות.
        הטענה שיש שחקנים עם חוזים עצומים שלא שווים את זה וקאזינס מקבל כל כך מעט – זה כוחות השוק, היצע וביקוש (לקאזינס לא היה ממש ביקוש במחיר גבוה).

        דרך אגב – ראית את הקרב של האוסטרלים מול הפיליפינים:
        https://www.youtube.com/watch?v=5ORnb1y-iJE

      2. אתה בדיוק כמוהו בוחר להתעלם מכל מה שהתפרסם באופן די נרחב בנושא. לכן זה אולי טור דעה אבל ההטרלה היחידה היא של כותב הטור(ושלך) בהתעלמות מהעובדות.

  2. מסכים שהגעת קאזינס הפכה את המשימה של הבסת הלוחמים מקשה מאד לכמעט בלתי אפשרית, ומסכים שנדרש ריכוז יכולות נדיר על מנת להתחרות איתם ראש בראש.

    לידיעת הקורא מג'יק ג'ונסון ;-)… עדיף לו לשלם עכשיו בטרייד עבור קוואי ולשמור את הכסף להנחתת כוכב שלישי (באטלר? קאזינס?) בשנה הבאה. מקווה מאד שהוא לא ישמע לעצתי.

  3. גרין אגב לדעתי שחקן מאד חשוב בלוחמים. הוא הדבק של הקבוצה, המנוע שלה, מנהיג ההגנה, המוטיבטור והעיקר, הוא מגש הכסף הסטטיסטי, כלומר, ממש לא מעניין אותו לקלוע 9 למשחק ושהקבוצה תנצח כי הוא הפעיל אחרים והכניס אותם למשחק. אלה הנכסים הכי חשובים של קבוצה. יתנו לא מקסימום בחוזה הבא בכיף

  4. 1. קאזינס פצוע
    2. קאזינס נחשב למקרה ראש בעייתי
    3. הקיץ לא היו קבוצות עם מקום בתקרת השכר והיה ברור מי יכול לשלם ומי לא.
    4. הפליקנס התמהמהו וכנראה לא רצו לתת לקאזינס חוזה גדול.
    כל הנ"ל מביאים למסקנה שקאזינס פשוט לא קיבל את החוזה בכסף הגדול שרצה.
    נותר לו לבחור בין בוסטון לג"ס עם הפרש של 3-4 מיליון. בחר בסיטואציה הכי טובה מבחינתו שיכולה להביא לו טבעת.

    לטעון שאחרים שלא שווים 10% ממנו יושבים על חוזים גדולים היא פשוט מגוחכת כי זאת תקופה אחרת. בא היה מקום בתקרה והשחקנים נצלו זאת.
    זה שבאטום מרוויח מלא כסף לא אומר שלקאזינס אפשר לשלם את הסכום הזה השנה (שוב, לא היו הצעות ואף קבוצה לא רצתה לשלם).

    קאזינס יודע כדורסל ולא שכח לשחק. השאלה אם הפציעה תאפשר לו.
    גראנט היל היה נפלא, אחד הטובים, שפציעת קרסול "הרגה" לא את הקריירה. היל עדין זכר לשחק כדורסל ועשה זאת בסבבה בפיניקס, אבל לא באותה רמה של האולסטאר שהוא אמור היה להיות (וד"ש מהברכיים של פני הארדווי ופרנסיס…)

    1. סמיילי – אני אציג את מה שאתה לא מציג.

      יום העברות ראשון – ג"ס חותכים את מגי. לייקרס לוקחת את האדיוט.
      יום העברות שלישי – ג"ס לןקחת את קזינס האולסטאר.קשינס חוזר למגרשים בפברואר.
      יום העברות רביעי – הווארד לוקח 15 מיליון בוושינגטון. לברוקלין מתפנים 15 מליון….

      בלי להגנס לכל הה"צעות" שקזינס קיבל או לא.

      1. ג"ס לא היתה מפנה מקום אם לא היה לה כבר את קזינס ביד..
      2. אם אני מוכר רולס רוייס עם דפיקה בכנף, ומשהו על היום הראשון של המודעה שם לי $500 דולר הצעה. אני אומר לו – "לא" אני אחכה להצעה יותר טובה. או שיש משהו שלא אמרתי לך..
      3. לווישנגטון היה מספיק כסף להתחים סנטר. לברוקלין יש מקום להחתים סנטר (ואפילו כבר יש להם אחד ממלא מקום לא רע בכלל)
      4. שארלוט צריכה סנטר וגם סופר סטאר שישדרג אותה. קזינס היה יכול לעזור… ואפילו פורטלנד שלי מתה להחליף את הנרקיס במשהו שיודע לשחק כם בפוסט סיזן.
      5. קזינס ממש ממש רוצה פלייאוף וטבעת. את המהלך שלו הוא עשה כבר לפני כמה שבועות, וכנראה בגלל המידע הפנימי הזה הוא לא קיבל הצעות. פשוט ידעו שהוא כבר סגור!

      1. כל כך הרבה לא נכון

        מגי היה שחקן חופשי, הוא סיים חוזה, הוורירס לא חתכו אותו ולא כלום

        הווארד לא מקבל מהוויזרדס שום 15 מיליון, מאיפה הבאת את זה? הוא חותם בדיוק על אותה כמות שבוגי סגר בווריירס (לא שברור לי למה הוויזרדס משלמים לו את זה)

        נקודה אחת לא נכונה בכלל. הווריירס לא פינו שום מקום בשביל להחתים את בוגי ובטח לא את המשכורת של מגי.

        אתה מוכר רולס רוחס שתהיה במוסך חצי שנה ואולי לא תעבוד גם כשהיא תצא ממנו.

        לוויזרדס אין מקום להחתים את מה שאתה חושב שיש להם. לברוקלין יש מקום והם כנראה לא ממש רוצים.(יש לי כמה סיבות לחשוב שהם באמת לא רוצים)

        בוא ננחש את משחק הניחושים. כמה מקום יש להורנטס להחתים שחקנים?

        נקודה אחרונה שלך היא 100% ספקולציה, ואפילו יש לה ראיות סותרות

      2. לא חושב שג"ס חתכו את מגי, לדעתי הוא חתם על חוזה לעונה אחת והחוזה נגמר (יכול להיות שאני טועה).
        אף אחד לא יודע מתי קאזינס יחזור ואיך בכלל הוא יחזור.

        1. כבר היה רשום כי קבוצות לא רצו להיכנס לסיטואציה של קאזינס.
        לא חושב שג"ס פנתה מקום, זה מה שהיה לה להציע (אולי צריך לתקן אותי פה). זה ה-MLE שלה.
        2. שוב, לא היה ביקוש לקאזינס ולמחיר שהוא רצה לקבל. הוא רצה חוזה מקס וראה שאף אחת לא מתעניינת בו. שילוב של פציעה, "מקרה ראש" ותקרת שכר. אי אפשר להאשים את הקבוצות שלא רצו להיכנס ל"הרפתקאת קאזינס".
        3. כנראה שוושינגטון מעדיפים הארווד בריא על סימן שאלה של קאזינס. האוורד לקח מינימום בוושינגטון.
        כנ"ל ברוקלין שמאמין שהם חושבים שאין להם צורך בקאזינס ומעדיפים לתת דקות לאלן הצעיר.
        שוב, קאזינס פצוע באכילס ואף אחד לא יודע מה מצבו הרפואי ואיך יחזור.
        4. שארלוט לא יכולה לשלם יותר מדי ומחפשת להיכנס לבנייה מחדש (לפי מה שאני מבין) ולכן אני מניח שאין לה עניין בתשלום לשחקן פצוע וראש בעייתי.
        עם פורטלנד התחילו דיבורים של סיין-נ-טרייד. הבעיה שיש אותו סוכן שלא רצה "לדפוק" שחקן אחר שלו. מבין את המהלך הזה של הסוכן ולא יודע עד כמה השיחות האלה הבשילו.
        5. יכול להיות – אין לדעת. בסופו של יום דברים כן נסגרים מהר בקיץ. ואם קאזינס היה בריא אין לי ספק שתוך שנייה היה מקבל מקסימום מהפליקנס.
        יש פה שילוב של כמה גורמים. לבוא בטענות כלפי ג"ס וקאזינס זה מגוחך.

        1. קאזינס יצר קשר עם מיירס
          קאזינס יכל להרוויח כ 9 מיליון דולר במקום אחר מה שאומר שוויתר על 40 אחוז בשכרו
          לטעון שהוא הד קייס זה ממש לא חלק מהמשוואה ,הוא מגיע להיות גלגל חמישי בקבוצה שהיא אלופה איתו או בלעדיו
          אתה מגן בחירוף נפש על קאזינס במהלך שהוא לא יותר מפחדנות נטו
          אני לא מאמין לקאזינס שאף קבוצה לא דיברה איתו

          1. האחוז אולי נשמע גבוה, בפועל זה 3-4 מיליונים (ולא עשרות מיליונים).

            שים לב לתגובה 2 של LJOS שמביא את הכתוב מהכתבה של לואו.
            לטעון שהוא הד-קייס זה כן חלק מהמשוואה, כי בבניית קבוצה או צירוף שחקן זה שיקול, אולי לא מרכזי, אבל רלוונטי.
            מי שחושב שיכול "לאלף" אותו יקח אותו, ומי שחושב שעדיף לו לוותר על הכאב ראש הזה יחסוך זאת ממנו (וכמובן שהשילוב של פציעה נכנס לכאן וזה משמעותי כי מדובר בפציעת אכילס לשחקן גדול).

            אני לא מגן על קאזינס – אני חושב שבאופציות שנותרו לו הוא בחר נכון.
            גם ללכת לבוסטון זה "מהלך פחדני" כי הם אולי הקבוצה עם הסגל הטוב במזרח – אזי הוא סולל את דרכו לגמר בקלות.
            מהלך לא פחדני הוא היה הולך לאטלנטה, לסחוף אחריו את טרי יאנג וכולם להופעת פלייאוף סנסציונית.
            הקבוצות דברו אתו אולי, אבל לא היה להם כל כך סכומי עתק להציע. אז בהצעות "הקטנות" הוא בחר באופציה הכי טובה מבחינתו.

            כולם מדברים על כך שזה לא פייר. בשורה התחתונה אףאחד בכלל לא יודע איך וכיצד הוא יחזור.
            פציעת אכילס היא מאוד משמעותית לשחקן כדורסל וזה גם מה שהוריד מאוד את הערך של קאזינס

          2. להוסיף לטיעון ההד-קייס: לפי הקולות שיוצאים מהקבוצה, אנתוני דייוויס לא ממש נלחם עבור קאזינס (להיפך, הוא די רדף אחרי רנדל). ככל הנראה הוא אהב את איך שהקבוצה משחקת, ובעיקר, איך שהאווירה בקבוצה הרבה יותר טובה בלעדיו.
            https://twitter.com/AndrewDoak_WWL/status/1014205391121584131

            עוד מהקולות שעולים עכשיו, שאין לי מושג אם הם נכונים – האנשים של קאזינס הציעו אותו ללייקרס תמורת סכום דומה למה שהוא חתם בגולדן סטייט. הלייקרס סירבו.

          3. קאזינס לא יצר קשר רק עם מאייר. הסוכן לו התקשר להרבה קבוצות (כולל בוסטון). מאיירס פשוט פעל בזריזות.

          4. אנ ימתבסס על הדיווח של זאק לואו ועל עוד דיווח מקביל ב-NBC. אין לי רשימה ביד. הקבוצה היחידה בנוסף לבוסטוןן שהיה דיווח שויתרה על האופציה היא הלייקרס. אני מניח שגם לוויזארדס פנו אבל לדעתי מבחינתם עדיף הווארד בריא.

  5. שמעון
    הליגה סגורה עם בוגי או בלעדיו הזוית שלך משעשעת מאוד חבל שיש מי שמאשים אותך בפוסט מעולם המדע בידוני.
    מאבקי מיקום בפלייאוף זה מעניין כמו הפרסומות שלפני הסרט בקולנוע
    הליגה הפכה מסרט איכות לסרט נוסף בסדרת הסרטים של סטאלונה עוד כוכב זקן לקאסט ובסוף סילבסטר מציל את היום ודופק בוסה לגביע.
    זה סרט אקשן קומי עם סוף ידוע מראש והמון אפקטים שתם זמנם.
    משהו בסגנון סיקוול של המסור

  6. אני באמת לא מבין למה לא לבחור בבוסטון לעומת ג"ס. בשני המקרים אתה מבטיח נוכחות הגמר הליגה (או לפחות סיכוי מאוד גבוה להגיע לזה), כאשר במקרה בוסטון אתה תקבל על זה אישית הרבה יותר קרדיט. גם זה מאמן שנראה יותר טוב ורציני מכל המאמנים שעבדו בעבר עם בוגי.
    גם האפשרות לזחול חזרה לנ"א, שהציעו לו 40 לשנתיים והוא סירב, ולהציע נניח 35 לשנתיים, אן אפילו 30 הייתה קיימת מבחינתו, והוא לא הלך עליה. מה שאומר לי שהאיש כיוון לג"ס, וזה האמת די תמוה בעיני. מקבל פחות כסף, מהווה גלגל חמישי, יקבל טבעת אבל לא מעבר לזה (לא FMVP ולא בטיח) ואפילו לא בטוח שיהיה לו מספיק מקום לבלוט, כדי לקבל חוזה מקס שנה אחרי זה.

    1. ההצעה של הפליקנס הייתה במהלך העונה.
      בקיץ, היא כבר לא הייתה קיימת.

      אם מחפשים ללמוד משהו דרך הניסיון לקרוא בין השורות (של הציוצים…),
      זה שרוב מוחלט של מקבלי ההחלטות בליגה, הגיעו למסקנה שקאזינס של אחרי הפציעה יהיה ככל הנראה גרסה חלשה בהרבה מקאזינס של אחרי הפציעה.

      הקבוצה היחידה שהסכימה להמר עליו, זו הקבוצה היחידה שלא באמת הרגישה צורך מהותי בחיזוק.
      הרי גם אם קאזינס לא חוזר לעצמו –
      זה לא כאילו הם פחות ממובילים ברורים בטבלת הסיכויים לאליפות השנה.
      עבור גולדן סטייט, קאזינס צריך להיות כשיר בסדרה אחת –
      מול יוסטון, שם קאזינס יהיה בונוס גדול בניסיון לשבור את הסוויצ'ים של הרוקטס.
      מה יהיה אתו בעונה הרגילה?
      מעניין אותם כקליפת השום.

      קבוצות שעבורן ה-MLE הוא כלי קריטי להתחזקות?
      (שלא לדבר על חוזה גדול ארוך טווח)
      כאלו שכל ניצחון משמעותי בקרב על המיקום בסוף העונה?
      לא היו מוכנות להמר עליו.

      1. בא לי להגיד לך שאתה אור ההיגיון באתר, ולא ברור לי הטענות לגולדן וקאנזיס ..

        אבל אז ראיתי אותך ממליץ צפייה על סאנס-פליקנס ואיבדת אותי.

  7. סיבה נוספת שקאזינס בחר בלוחמים לדעתי היא ששם הלחץ עליו לחזור יהיה הכי קטן והוא יוכל להחלים ברגוע…..
    אחלה טור 🙂

  8. האמת שאני מתחיל לחבב את לברון; לא את סגנון המשחק הכוחני שלו, אלא את העמדה הערכית שלו מול הליגה שאומרת בגאון – אני שייך לעצמי ונאמן לעצמי, אני לא נתין של אף קבוצה ולא עבד של אף ג'נרל מנג'ר.
    למי שזוכר את הסרט טרויה ואת דמותו של אכילס, אז דווקא לברון הוא אכילס בסיפור הזה.

  9. לכל אלה שבטוחים שדמרכוס עובד על כולם והיו לו מלא הצעות שוכחים שרק לפני שנה וחצי הוא עבר בטרייד וגם אז התרומה הייתה כלום בשביל שחקן כמוהו ועוד שיש לו יותר משנה בחוזה.
    זאת אומרת דמרקוס עוד לפני הפציעה נחשב למישהו בעייתי שלא הרבה הסכימו להמר עליו אז על אחת כמה וכמה אחרי פציעה קשה.
    אני בכלל רואה את הצעד הזה כגאונות של דמרקוס והסוכן שלו.מה שנקרא אתם לא רוצים אותי סבבה אני אלך לגולדן ואז נראה אתכם

  10. אני לא בטוח שהמהלך הזה בכלל ישתלם לו בעתיד, גם אם הוא חוזר נניח בינואר כמה הוא כבר ישחק והאם יהיו לו הזדמנויות להוכיח שהוא באמת שחקן מקס?בוסטון הייתה כל כך יותר טובה, היו ממקסמים את היכולות שלו והיה מקבל יותר קרדיט כשהקבוצה הייתה עושה גמר. נראה לי שבקיץ הבא הוא שוב יתאכזב מגובה ההצעות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט