מעורב הופס ליום שלישי: הבעתי חשש שהלייקרס הופכת לבדיחת הליגה. עכשיו עם חתימת קאזינס,היא הופכת לבדיחת הדור/מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי: הבעתי חשש שהלייקרס הופכת לבדיחת הליגה. עכשיו עם חתימת קאזינס,היא הופכת לבדיחת הדור/מנחם לס

שימו לב לפליקנס! חמישייה:  טרו הולידיי, איין קלארק, ניקולה מירוטיץ', ג'וליוס רנדל, אנטוני דייויס. (והגיע אלפרד פייטון)

היזהרו מהם!

New Orleans Pelicans Roster

Team Roster
NO. NAME POS AGE HT WT COLLEGE 2018-2019 SALARY
42 Alexis Ajinca C 30 7-2 248
Tony Carr PG 20 6-5 204 Penn State
2 Ian Clark SG 27 6-3 175 Belmont
4 Charles Cooke SG 24 6-5 196 Dayton
27 Jordan Crawford SG 29 6-5 195 Xavier
23 Anthony Davis PF 25 6-10 253 Kentucky
13 Cheick Diallo PF 21 6-9 220 Kansas
44 Solomon Hill SF 27 6-7 225 Arizona
11 Jrue Holiday PG 28 6-4 205 UCLA
15 Frank Jackson PG 20 6-3 205 Duke
34 DeAndre Liggins SG 30 6-6 209 Kentucky
21 Darius Miller SF 28 6-8 225 Kentucky
3 Nikola Mirotic PF 27 6-10 238
55 E'Twaun Moore SF 29 6-4 191 Purdue
50 Emeka Okafor C 35 6-10 255 Connecticut
2 Elfrid Payton PG 24 6-4 185 Louisiana-Lafayette
30 Julius Randle F 23 6-9 250 Kentucky

1. הסאגה של לברון ג'יימס

פגישת מג'יק ולברון בחווילה שלו בשבת בערב:

טוב שישנו כאן צדיק אחד היודע בדיוק מה שקרה בשבת בערב. יתרונו שהוא גר ארבעה מייל מהמקום בו המאורע קרה, ולא באיזה חור ליד הטכניון, או בעיירה נשר (שבשנת 1952 היו לה את הנערות החתיכות ביותר ב'נוער העובד', ומיד הצטרפנו לחטיבה שם בנסיעות אופניים מטבעון וקרית עמל, לפני שהתאחדו לקרית טבעון, ומאז גם קרית עמל בהתדרדרות, וטבעון בכלל ירדה מיוקרותה ומהסנוביות הייקית של זמני).

אז גל מאל איי שלח את המסר הבא:

"כל ההחתמות של מג׳יק ופלינקה סוכמו עם לברון באותם מוצאי שבת גורליים, בבית החדש של משפ׳ ג׳יימס בווסטווד, מערב לוס אנג׳לס. עכשיו הם נופשים באירופה וההופעה הפומבית הראשונה של הקינג מיועדת לסוף החודש, בפתיחת מוסד צדקה של המלך באקרון. אבל אני מאמין שלברון מקבל וגם עונה לאס אם אסים בחופשה…"

ולאן אתם חושבים שם לברון פעמיו?

לרוסיה, לא פחות ולא יותר. הוא רוצה להפנות את כל תשומת לב האדומים אליו ולהראות לפוטין שרק הוא, לברון ג'יימס, יכול לגנוב את אורות הבמה אפילו מהמונדיאל! הבנאדם חולה גדלות, וזה על בטוח. אגו מניאק שלא היה כמוהו בספורט, מלבד אולי מוחמד עלי.

תראו. אני מברך את לברון על  התחלת הקריירה הרביעית והאחרונה שלו עם הלייקרס. הוא היה אידיוט אם לא היה חותם בלייקרס – אם כי מחכה לו מה זה מסע חתחתים – אבל שנאתי את הצורה בה עשה זאת השיקוץ (וזאת הפעם הראשונה והאחרונה שאני מכנה אותו בכינוי המחפיר שהדביק לו האשך!).

אחרי הפגישה בביתו בשבת בלילה כשחזר מהאיים הקריביים – פגישה עם מג'יק ופלינקה שדווחה היום בכל מקום – הם היו צריכים לשלוח SMS (וכמובן שצלצול היה הרבה יותר תרבותי וחברותי) לפילדלפיה ולחסוך להם לילה של תקוות, ושש שעות של טיסה לחור הזה הנקרא לוס אנג'לס, ולומר להם שאין טעם לטיסה כי הכל סגור וחתום. זה הכל. זה שלא עשו זאת והיסוו את כל המעשה הספיק להדליק אצלי את המבערים, ובמקום לברך את ה'שיק…' סליחה, את הקינג, הוא הפך לאויב הגדול ביותר שלי שבמקום את הצלחתו, חשבתי שאתפלל לכשלונו.

אבל אז נרגעתי. קיבלתי את העובדה שזה לא סוף העולם, וליום אחד אפילו ברכתי אותו על החלטתו ואיחלתי לו את כל ההצלחה בעולם. אבל רק ליום אחד, ותיכף תדעו מדוע!

2. הרבי שלי לייבלה קייסלמאן מחב"ד, אוהד לייקרס עם קבלות (רמזו לי שלא נאה לכתוב 'דפוק')

הבוקר מצאתי אימייל בדואר שלי את המסר הבא מהחבר שלי הרב החב"דניק שלי לייבלה קייסלמאן (שהיה שחקן כדורסל לא רע בישיבה באילינוי) , אוהד לייקרס עם קבלות, שאני קורע כבר 5 שנים, והוא ביקש שאעביר את הכתוב ללברון בהזדמנות הראשונה שאני רואה אותו, מודפס בהרד קופי, ואם אפשר תרגום באנגלית:

*****

ג'יימס לברון היקר!

אתה מתקרב בצעדי ענק,
אל הצעד הגדול  בחייך!

אל תיבהל או תפחד, אם לא הכל אתה מבין,
מחכים לך בלייקרס הרבה מושגים ורעיונות חדשים,
וכן רזי המשחק, אחד מיני רבים.

אל תשכח לחייך, לחקור את העולם החדש שאתה עומד בפתחו.
אל תשכח לצחוק וליהנות מהחברים ומהדברים שבתוכו.
ויותר מהכל – אל תשכח לספר לנו על ה-כ-ל, כשהיום מגיע לסופו.

והעיקר – שאלוהים ישמור על צעדיך ויגן עליך מכל פגע,

ויעזור לך להראות מיכולתך – כי רבה היא – בכל שעה ובכל רגע!

*****

טוב. אני הולך לבית הכנסת של החב"דניקים (היכן? במלון היאט 5 כוכבים בדאונטאון גריוויל, אלא היכן חשבתם, באיזה צריף באחו?) ושואל את הרבי קייסלמאן אם מותר לי להתפלל שלברון יקלע מהפילד – 24% ומה-3 18%. מעניין אותי מה תהיה תשובתו!

3. עולם אחד שמת

 

הדבר הראשון שעשו היום בקליבלנד היה להוריד את ה-BANNER העצום שהיה תלוי בדאונטאון ב-4 השנים האחרונות. עשרות אוהדים התאספו שם ושרפו את גופייתו, שעלתה להם פעם $38.

הבאנר שלו הפך ל-CITY LANDMARK. בילבורד בגובה בניין של 10 קומות המראה את ג'יימס לובש את מספרו של הכוכב שהוא מעריץ מכולם, ושמו מייקל ג'ורדן. לך תדע: אם הוא מצליח להביא אליפות ללייקרס העונה, אולי ברצינות יתחילו לדבר עליו כשווה למייקל ג'ורדן או אפילו עולה עליו.

(שידברו. אני לעולם לא אעלה זאת על דל שפתי).

 

הבניין הוא ההדקוורטרס של 'שרווין-ויליאמס' – חברת הצבע המובילה בעולם – והבאנר היה של חברת נייקי שעלה להם $300,000 להרים ולתלות.

אז הבאנר הורד, גופיותיו נשרפו, והדבר האחרון שקרה בקליבלנד לפני ששמו של לברון יישכח היתה הברכה, שלהפתעתי דן גילברט בעל הקבוצה בירך אותו:

3. עולם חדש שנולד

*

כמובן שהייתי מעדיף שלברון יישאר בקליבלנד. במיאמי אפילו יותר טוב.

אבל אני מבין את צעדו מכל הכיוונים והצדדים: הוא עבר לעיר שהיא השוק השני בגודלו בארה"ב (אם כי כולנו המכירים את ניו יורק ואל איי יודעים שאל.איי. אינה יותר מפסיק קטן לעומת ניו יורק), אבל – שוק שני היא כן – אפילו שרובה נראית כמו הפרברים של אטלנטה). הוא גר תחת אחד השלטים המפורסמים ביותר בעולם:

*

*

למשחקיו יופיעו ג'וני דפ, דנזל וושינגטון, ליאונרדו דיקפריו, בראד פיט, ג'ק ניקולסון, סטיבן ספילברג – ואלה רק חלק מהאנשים שאני יודע שהם בעלי כרטיסים עונתיים ללייקרס כבר שנים על גבי שנים. הוא במרחק יריקה מהוליווד, שם כבר משקשקים ידיים במחשבות מה לעשות עם לברון.

הוא מגיע למכה של הכדורסל. בתקופה המודרנית הלייקרס לקחה 10 אליפויות. יותר מה-6 של הבולס. יותר מה-5 של הספארס. יותר מה-4 של הסלטיקס. הייתי אומר שכוכבי-העל שלה ג'רי ווסט, וילט צ'מברליין, אלג'ין ביילור, מג'יק ג'ונסון, ג'יימס וורת'י, קרים עבדול ג'אבר, קובי בריאנט, ושאקיל או'ניל עולים על כל חבילת כוכבי-על של כל קבוצה אחרת, כשאולי רק הסלטיקס משתווה אליה. לאלילי הכדורסל האלה מצטרף בגאווה לברון ג'יימס.

מה יכול להיות יותר מכובד וראוי לכוכב-על המתקרב לגיל 34, ויודע שזה ההו-רה האחרון שלו?

*****

לצערי אני וותיק יותר מכל אחד באתר בענייני NBA. למעשה, אני כנראה הישראלי הוותיק ביותר, פריוד.

אני היחידי שחייתי את הטרוף בבוסטון עם הקוסם בוב קוזי, ביל ראסל, הג'ונסונים, החוליגן-גנגסטר-אלים-גזלן ג'ימי לושקטוף, שעד היום הוא מפחיד אותי כשאני מגיע לגארדן . התמונה שלו לבד מפחידה אותי. פשוט אין לכם מושג איזה שחקן מפחיד הוא היה. אשכרה אוכל אדם .

 

אפילו שנים אח"כ כשהייתי מגיע לגארדן הייתי מנסה להימנע ממנו בחדר האוכל כי הוא צרח עלי פעם ב-1963 שאזוז ממושבי כי אני מפריע לו לבלוע.

ככה הוא נראה כשראיתי אותו בפעם האחרונה. צורח ומדבר במילים שאין להבין.

 

ואז FF לשנות ה-80 עם הסלטיקס נגד הלייקרס. 12 שנות מלחמה מזרח מערב. לבן נגד שחור. צווארונים כחולים נגד שואו טיים.

ואז מייקל ג'ורדן, השחקן הגדול מכולם. אלוהים בכבודו ובעצמו במכנסי התעמלות שלא היה כמוהו, ולא יהיה כמוהו, ואני מתכונן לחיות עוד איזה 20 שנה.

וכמובן ההצגה של קובי ושאקיל אוניל, השלישייה הגדולה של פול פירס, ריי אלן, וקווין גארנט בסלטיקס.  ואח"כ השלישייה הגדולה והשנים הגדולות במיאמי עם לברון, דוויין ווייד, כריס בוש, וכל השאר. כמובן שהיו עוד שנים גדולות ומאורעות גדולים, אבל הנה מה שאני אומר באותיות גדולות אחרי חיים של 57 שנה ב-NBA בצורה האינטימית ביותר:

עוד לא היתה תקופה מעניינת, מרהיבה, מותחת, מסקרנת, מפתה, ומרתקת כמו התקופה הזאת בכדורסל. המאורעות היומיים הם המזעזעים – לחיוב או לשלילה, תלוי את מי אתה אוהב – המדהימים, והמצמררים הזכורים לי בכל 57 שנותי. ישנן כל כך הרבה אפשרויות וכל כך הרבה הפתעות המזעזעות את אמות הסיפים ממש מדי כמה שעות, שמתח ועניין כזה לא זכורים לי.

כל מה שיש לי לומר לאוהדי הכדורסל בינינו – וכולנו אוהדי כדורסל או שלא היינו כאן – שכייף לנו. המתח, ההתעניינות, הדריכות, והסקרנות הם בשיאם. המחשבות והאפשרויות לגבי העתיד הן כה רבות ושונות. שיחק לנו המזל שאנחנו בתוך עניינים בתקופת הכדורסל המטריפה מאז ומעולם!

רגע… פתאום קרה משהו שהורס לי הכל, אחרי סה"כ יום אחד של התלהבות וציפייה. מה קרה אתם שואלים? הנה:

4. הסיכון הסופר הגדול שהפך מסיכון לעובדה עם חתימת קאזינס בווריורס

אתם מבינים? כתבתי את מס' 3, שיר הלל ללברון והחלטתו, לפני שידעתי על "הבדיחה הגדולה" שעומדת לקרות, והנה היא:

*

*

*

*

(וברגע האחרון החתימה של קאזינס בווריורס הופכת את הלייקרס לבדיחה מוגמרת!)

כל הכבוד על מה שמג'יק ופלינקה עשו. אני לא יודע עדיין אם זוהי בדיחה או ניסיון ליצור משהו. הם החליטו לשים שלושה מוזרים בראש – לאנס סטיפנסון, רונדו ראז'ון, וג'באל מגי יחד, עם לברון, והמאמן הוא היורם הגדול של ה-NBA שהיה שחקן איטי בדיוק כמו פיל ג'קסון – אולי אפילו גרוע יותר – ועתה הוא מאמן של כיתת דפוקים בראש שאמורים לעשות מהלייקרס קבוצה גדולה.

דעו לכם שהכל נעשה בדיונים מוקדמים עם לברון, שכפי שהיה בוס גדול בקאבס, הוא יהיה בוס גדול בלייקרס. רק עם פט ריילי הוא פחד לפתוח את פיו.

אם "הטירוף הגדול" יצליח, מג'יק ייכנס לימי הימים של הכדורסל כגאון הגדול מאז איינשטיין, סליחה, נייסמית'. כולם ייכנסו למן דרגה מיוחדת של כדורסל שעוד לא נבראה, ויצטרכו למצוא לה שם חדש.

לברון? יעשו ממנו "אלוהים II", ושמו של סטייפל סנטר ישתנה ל"LEBRON JAMES ARENA". בצ'יק אחד הוא יהפוך לאליל, בסדר גודל של קרים עבדול ג'אבר, ואולי גדול אפילו ממג'יק בכבודו ובעצמו. מעניין אם מג'יק חשב על האפשרות הזו.

הוא יהפוך מהר מדי, וללא מספיק הישגים, לאחד מאגדות הלייקרס.

אבל, הצרה היא שנראה לי שכל העסק ייפול על פניו, ואני מקווה עכשיו, אחרי המעשה המוזר, שהדבר  שיקרה הוא שהלייקרס תהפוך ל-

בדיחה לדורות.

אני מקווה שאלוהים ייתן לי מספיק שנים להתבדח על חשבונם.

אני חשבתי לתומי שהלייקרס ייצאו לקרב עם לברון, ברנדון אינגראם, קייל קוזמה, ג'אש הארט, לונזו בול, רנדל, איזיקה זוביק, ברוק לופז, צ'נינג פריי, ושאר הצעירים, כולל בנו של גארי פייטון. וחשבתי שאם קאווי לינארד מגיע, תהיה זאת וואלה קבוצה צעירה שמי יודע עד לאן תגיע.

פתאום, בערב אחד, מג'יק האידיוט שרצה להיראות 'מיוחד במינו' עשה את הנזק הגדול ביותר האפשרי ללייקרס כשהכניס אליה רעל. סטפנסון, רונדו, ומגי יהפכו לדבר האמיתי או המצחיק, אבל הרעל יחלחל לגופות הצעירים שרצו להישאר צעירים ולהינות מקריירה צעירה – ואת לברון הגדול בלבדו הם היו מקבלים לחבורה באהבה כמנהיג.

פתאום הכניסו למשקה העסיסי טעמים ישנים ורקובים. איזה כיף יהיה לקוזמה לשבת על בירה עם מגי. אני רואה את לונזו בול משוחח על עתיד הנשק הגרעיני של צפון קוריאה עם סטפנסון. ורונדו? רונדו ואינגראם יהפכו לצמד חמד במשחקים אלקטרוניים, שזה השיגעון של שניהם.

חשבתי לברך את לברון על התחלה חדשה, טריה, מרעננת. עכשיו אני לועג לו כי מאומה לא נעשה בקשר לסטפנסון או רונדו מבלי לדסקס את העניין איתו, כי בגמר המזרח בין הקאבס והסלטיקס היו כמה רגעים קשים מאד בין רונדו ולברון. השניים שנאו אחד את השני. אז ברור שלברון נתן את ברכתו.

אז אני לוקח חזרה את ברכתי להצטרפותו של לברון ללייקרס. עכשיו, עם כל מה שקרה, מגיע לו שיסיים את הקריירה שלו כבדיחה, בדיוק כמו הקבוצה שהוא הצטרף אליה!

 

ושוב, חתימתו של קאזינס (אחרי סיום כתיבת המעורב) הופכת את כל סאגת הלייקרס לבדיחת הספורט הגדולה של הדור!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 286 תגובות

    1. היופי של הלוחמים זו הכימיה. כולם נותנים מקום לאגו של האחר.
      איפה קאזינס יהיה בתוך כל זה?

      ועוד בלי עמרי כספי?… 😉

  1. בדיחה? בזה ווריורס סגרה את הליגה, והלייקרס באמת יכולים להיות הבדיחה של הליגה.

    החמישייה של הווריורס היא לא שונה בהרבה מהחמישייה של נבחרת ארה"ב. רק אולי לברון חסר שם, אבל גם זה לא בטוח.

    1. לא הבנתי מה אתה רוצה. אף אחד לא באמת ציפה מהלייקרס להתמודד על אליפות השנה (לפחות עדיין ללא קוואי).
      עכשיו הווריורס, קבוצה שאי אפשר לעצור, עם קאזינס, והשאלה היחידה מבחינה ספורטיבית, היא אם ואיך הוא יחזור.
      אז כל הליגה בדיחה אחת גדולה.
      באמת לא מבין מה יש לך נגד המעבר של לברון.

      1. תגיד לי, נתן, אתה קורא את הפוסט שלי או רק את הכותרת? בחצי הפוסט (ויותר) רק היללתי את ההחלטה שלו. זה מה זה מתסכל להשקיע שעות במאמר ואז מתברר שלא קוראים אותו, ובאים עם תגובות מטומטמות.

  2. יכול מאוד להיות שקאזינס לא יחזור למה שהיה..לפחות לא בחודשים הראשונים.
    מה שאומר, ששנה הבאה סביר כי לא יהיה פקטור עבורם, והם יקחו בדילוג את האליפות סתם כי הם טובים, בלי קשר אליו.

  3. אין מה להיות מופתעים, הנביא סומסום כבר אמר שכל זה יקרה – וצדק.

    בזמן שהאחים גילרי מפארים את התחרותיות הנהדרת, ג"ס מצליחה להתעלות על עצה כל שנה ורק סוגרת יותר את הליגה

  4. מברך את הדוק השיקוץ היא מילה מתאימה להפליא!!

    קאזינס עם הלוחמים? עוד רבות יתואר יסופר ידובר ויושר

    גילברט יצא גבר

    אם אין קאוואי, הלפלפופ לא עובר סיבוב

    ברוך הבא למערב הפרוע!

  5. קאזינס בגולדן סטייט זה כמו להחתים חתול שחור
    הוא כנראה ירשום סוף סוף הופעת פלייאוף
    גודלן סטייט מזכירה את מכבי תל אביב של סוף שנות ה 80 כשהייתה מחתימה את הישראלים הכי טובים ומייבשת אותם על הספסל רק בשביל להחליש את היריבות
    5.3 לקאזינס והליגה תיתן לזה יד …
    בזמנו כריס פול ללייקרס בוטל באופן כמעט מיידי
    הלייקרס יהיו בסדר למרות הכל ,חבל על רנדל החתמה מעולה של ניו אורלינס

    1. בזמנו הליגה הייתה הבעלים הזמני של ניו אורלינס הורנטס ולכן הטילו וטו על העסקה, וקבלו טובה יותר מהקליפרס.

      כמו שלברון-וויד-ובוש סגרו על חוזים מופחתים, גם לקאזינס מותר לחתום על חוזה כזה. וכנראה הוא לא קיבל כאלו הצעות שהעדיף את הווריורס.

      שוכחים – אבל קאזינס פצוע באכילס, שזאת אחת מפציעות הספורט הכי גרועות שיכולות להיות, ועוד עבור מישהו עם גוף גדול ומוסר עבודה שהוא לא להיט בכלל.

      מדובר בהימור.

        1. לשניהם הייתי אומר.

          ההבל שפה רק לקאזינס יש מה להפסיד, ואז זה אומר שהוא לא חזר טוב מהפציעה.
          יהיה טוב, ג"ס הרוויחו סנטר שאף פעם לא היה להם (גם אם קאזינס ב-70%).
          לא יהיה טוב, ישב על הספסל או לא ישחק ואני לא שולל אפשרות שיחתכו אותו (בעיות בחדר ההלבשה הוא לא יעשה שם כי הוא יעוף תוך שנייה והוא יודע שהוא בא להוכיח והוא משחק על החוזה של שנה הבאה).

      1. סמיילי, כשלברון, וויד ובוש חתמו על חוזים מופחתים, עדיין היה מדובר בחוזה של משהו כמו 90 מיליון לחמש שנים לכל אחד מהם, וזה היה כשתקרת השכר הייתה הרבה יותר נמוכה, וכמעט לא השאירה מרחב תמרון בשביל להביא שחקנים נוספים על חוזים גבוהים, אז רוב השחקנים שהגיעו היו על חוזי מינימום, מה שקבוצת המטונפים עשתה הוא ניסיון להרוס כל טיפת תחרות שיש בליגה, גם אם זה חוקי זה עדיין מסריח.

        1. קראאת הכתבה של לואו ב-ESPN:
          http://www.espn.com/nba/story/_/id/23979341/zach-lowe-demarcus-cousins-golden-state-warriors-nba

          הוא רושם שם שאף קבוצה לא רצתה לשלם לקאזינס כסף גדול והאנשים שלו התחילו להציע אותו לקבוצות.
          הגיע מצב שהוא הסכים לקחת את מה שג"ס מסוגלת לשלם (5 מיליון), והוא יודע בעצמו שהוא מגיע לסיטואציה יחסית אידיאלית בשבילו שהוא יכול להחלים ולשחק בשקט.

          בשורה התחתונה, קאזינס אחרי פציעת אכילס (שמעטים חזרו ממנה, אם בכלל) ולכןאף קבוצה לא מוכנה היתה לשלם לו.
          מה אתה מציע?!?! שישב בבעית ויתאמן או שיגיע לארגון שהיום הוא הכי טוב ב-NBA ועל הדרך כנראה גם יזכה באליפות

  6. ואולי גם ג'מאל קרופורד יגיע במקום יאנג .

    יש עוד מתאבן שנשאר בשוק – קוואי . וזה שהוא רוצה רק לייקרס זה נחמד אבל נראה לי שפופ יראה לו מאיפה משתין הפלח .
    No lakers for tou

  7. ההפך, מנחם. ההפך.

    הלייקרס קיבלו במתנה מגולדן סטייט קצת שקט וסבלנות.

    עכשיו הם יקבלו את מלוא ההבנה לכך שהם בוחרים לא לזרוק את כל הנכסים שלהם עובר קאוויי כבר הקיץ,
    ובמקום הם יתנו ללברון שנה להתגבש עם החברה הצעירים,
    וcשנה הבאה יהיה להם המון מקום מתחת לתקרת השכר בשביל להחתים את קאוויי או כל שחקן חופשי אחר
    (יכולים להיות להם יותר מ-40 מיליון פנויים).

  8. תודה דוק
    ההתלהמות שלת משעשעת ומבדחת אבל לא ממש במקומה
    נחכה ונראה
    בינתיים צופה בקליפורניה קלאסיק בסקרמנטו
    המקומיים של זיוו נגד מו ווגנר , ג׳וש הארט והמזרח אירופאי שבחרנו בסיבוב השני
    דרן פוקס בסדר אבל עדיין לא הייתי לוקח אותו לפני לונזו
    הארי ג’יילס התקווה הגדולה של הקינגס חלוד ולא פוגע
    מהצד שלנו ווגנר מראה ניצוצות. 12 נק׳ ו5 ריב׳ בחצי, מובילי וקלע נהדר. מבסוט מהבחירה
    וג׳וש הארט נפלא. מקווה שישאר אצלנו בכל טרייד שהוא. מת על השחקן הזה

  9. גם ממקום מושבי הצנוע, על כיסא משרדי מסתובב מרוט, אי שם בנשר האלמונית –
    אני יודע שיש הבדל בין "אני מאמין שכך וכך קרה",
    לבין "אני יודע, ויש לי הוכחות".

    הטענה שלברון משך באף את הסיקסרס אחרי שכבר סיכם עם הלייקרס,
    היא, איך לכתוב את זה בצורה עדינה?
    שלופה מהמותן?
    ווישפול ת'ינקינג?
    לא יודע.

  10. קוזינס נפל על הראש.
    שחקן שמוותר על חוזה בשיא כדי להצטרף לחממה של כוכבים שלא מסוגלים לנצח בלי 4 אולסטארים ליד.

    1. לפי הכתבה ברי אס פי אנ, קאזינס הבין שכולם סגורים עם תקרות שכר או ללא ביקוש, והוא כנראה יצטרך להתפשר על חוזה של 8 מיליון בקבוצה קטנה.
      החליט ללכלת לקייטנה בווריורס שלא ממש צריכה אותו, ויכולה לחכות עד שהוא יבריא, כמה שצריך, מקסימום לא יבריא, יחתכו אותו ויחפשו מישהו אחר.
      מדהים, שחקנים פשוט לא רעבים לחוזה או להכרה, יש להם את כל זה, ויש להם מרווח לשחק משחקים.
      ויתר על 3-4 מיליון כאילו זה כלום.

      1. אתם חושבים תוך שנה שוכחים כדורסל?? אתה יודע מי מרוויח 5 מיליון? פחוני על כמו זאזא נואל וכל מיני פסחים, קאזינס עם יד אחת וחצי רגל טוב מהם. נראה לך שלא הציעו לקאזינס לפחות 15 מיליון??? קבוצות פח לפחות? אתם חיים בסרט.

          1. גיא אתה זורק משפטים עלומים, סותרים ולא מציאותיים.

            גולדן אלופה, הליגה סגורה, נראה איך יגיעו לפלייאוף ואתערב איתך על מספר הפסדים שלהם בכל הפלייאוף אנדר אובר.

          2. אתה עדיין לא נתת תשובה על ההתערבות אודות ההצהרה הגדולה הקודמת שלך –
            "התאגיד".

            אז שוב –
            עבור המבורגר + בירה, במפגש הופס הלילי הראשון אחרי העונה הבאה –
            יהיו/לא יהיו 2 אולסטארים נוספים לצדו של לברון עת יגיע הפלייאוף.

            הגיע הזמן לעמוד מאחורי ההצהרות שלך.
            הולך?

        1. גם לארי בירד לא שכח כדורסל… זה אומר שהוא יכול ללחזור עכשיו ולשחק כפי ששיחק בשיא…

          יש הזדקנות ויש פציעות. במקרה של קאזינס זאת הפציעה אולי הכי אכזרית שיש לכדורסל להציע

        2. 1. חחחחח
          2. אתם חושבים תוך שנה שוכחים כדורסל?? אפילו שנתיים לא שוכחים.
          3. אתה יודע מי מרוויח 4 מיליון? פחוני על כמו זאזא נואל וכל מיני פסחים,
          4. קאזינס עם חצי יד ושליש רגל טוב מהם.
          5. נראה לך שלא הציעו לקאזינס לפחות 15 טריליון??? קבוצות פח לפחות?
          6. אתם חיים בסרט. רק אני חי במציאות שבה okc טובה מיוטה וארגנטינה זוכה במונדיאל. לכן אני כל כך בטוח בצדקתי.
          7. פחחח

    2. בוני, הוא לא ויתר על חוזה בשיא כי אף קבוצה לא הציעה לו כזה. הפליקנס אמורים היו להיפגש אתו מאוחר יותר השבוע (או משהו כזה , אבל כנראה שלא ממש בנו עליו לפי לו"ז הפגישות).

  11. הגדירו פה מחדש את המושג סופר טים למרות הירידה בתפוקה של אגידלה.

    אני מקווה בשביל הליגה שג'מאל מגי הוא לא ההעברה האחרונה של הלייקרס.

  12. וואלה שאחרי דבר כזה אני כבר לא בטוח כמה הלייקרס רעבים לטרייד עם קוואי ומצד שני הספרס צריכים להבין שהם מחוץ לתחרות פה ועדיף להם לצבור כמה שיותר נכסים.

    החתימה של רונדו בלייקרס יותר מדאיגה אותי מקאזינס בווריוס

      1. ????
        זה הדבק שחיבר את הפליקנס בפליאוף להזכירך.
        הבחור אולי הד-קייס אבל נכס…
        לא חושב שתהיה לו בעייה עם לברון. נחייה ונראה.

  13. קאזינס נפל על הראש.
    לא ברור לי איך רונדו יכול לשחק עם לברון.
    אני מצפה משני הגילרים לקום ולומר מי צדק 🙂

    1. שוב אתה ממשיך לתת גב לתופעה הכי דוחה כאן.
      אתה מוזמן לעלות לתגובה 5.
      הוא באמת תמיד חזה שהווריורס יזדקקו ל7 משחקים מול יוסטון. כמו גם שלברון לא יעבור ללוס אנג'לס.
      גם עונת 2018/19 כבר עומדת לפני משחק הפלייאוף האחרון שלה. כן כמה שהוא צודק.

      1. עידו אנ תמיד דיברתי על השנה הראשונה של דוראנט.
        אבל אתה פיספסת את הנקודה של הסמיילי שלי, אז הנה עוד אחד 🙂

      2. עכשיו ראיתי את השרשור מטה ואני באמת מצטער שהצתתי אותו. take it easy, אנחנו כבר מזמן לא שם (סומסום צדק, סומסום טעה, בחייאת זומזום, זה פשוט משעשעש לחזור על זה)

      1. כואב לך משהו מידן? נגמרו לך הקללות בארסנל?
        אין לי בעיה להודות בטעויות וכבר עשיתי זאת מספיק פעמים כאן.

        1. הליגה לא סגורה ? אתה חושב שהלוחמים לא האלופים? אני נותן לך יחס של אחד ל10 מעכשיו, בהימור שהלוחמים לוקחים בהליכה את הליגה, 5 אולסטרים בפריים שלהם ,אני לא זוכר דבר כזה, אני מוכן לשים 50 אלף דולר כאן ועכשיו במקום איתך (ואם אחיך עוד 50 שוב נותן לכם יחס של אחד ל10! ) שגולדן סטייט אלופה וזה אפילו לא קרוב, יוסטון נחלשה, אוקלהומה לא באמת מאיימת, ולגולדן סטייט יש ארבעה מפלצות התקפיות שקולעות 25 נקודות בשינה ועוד שלושה שחקני הגנה מצויינים.

          1. יש הבדל בין פייבוריטים לאלופים + ליגה סגורה.
            אתה יודע איך קאזינס יחזור? כבר השנה היה להם מאד קשה לחזור כאלופים זה רק הולך ונהיה קשה יותר משנה לשנה.
            הם ללא ספק הפייבוריטים כמו שהיו בשלוש השנים האחרונות.

          2. עזוב הוא סתם מדבר, הוא לעולם לא יתערב על זה כי הוא יודע אמת. עלאק איך קאזינס יחזור, קאזינס על כסא גלגלים טוב מלוני זאזא ומגי, אתה חושב שפתאום הוא לא ידע כדורסל בכלל כי נפצע באכילס? גולדן לא צריכים קאזינס מפלצת אלא רק סביר בשביל 16-0.

          3. מה זה יחס של אחד לעשר? ללייקרס של תחילת האלף לבוס של שלוש שנים קודם ולעוד עשרות קבוצות היו סיכויים טובים יותר לזכות באליפות ולא בכיתה אז שהליגה סגורה.
            שיהיה, יאללה אני מוכן לזרום אתכם עם ההימורים, אני שם שקל ומי שרוצה מביניכם מולי צריך לשים 100,000 ואני עוד נחמד אתכם כי אתם טוענים שהליגה בעצם סגורה לחלוטין שבעצם אומר שאתם חושבים שגם מיליון ואף יותר. מעבר לזה, הכסף של הזכייה במקרה שאני מנצח(לכם אין כמובן מה לדאוג זה לא הולך לקרות לא ילך אלי אלא ילך לתקציב להוצאות שונות עבור מפגשי הופס ו/או תעריפי הוסטינג על שרתים וכדומה.

          4. זה שאני לא ילד בן 10 שחייב להתערב על כל מילה שיוצאת לי מהפה לא אומר שאני לא מתכוון לדברים שלי.
            אני לא חושב שהליגה סגורה כמו שלא חשבתי ככה בשנה שעברה. הווריורס פייבוריטים ללא ספק אבל זה לא סוגר את הליגה. היו לנו מספקי תקופות אחרות של קבוצות דומיננטיות שהליגה עדיין הייתה מעניינת. זזה אותו הסיפור עכשיו.
            אם קאזינס חוזר בכושר שלו טרום הפציעה אז זה די יסגור את הסיפור באמת. אבל האם אנחנו יודעים שזה הולך להיות ככה? קשה לדעת.
            זה לא קשדור ללשכוח כדורסל זה קשור לזה שהגוף שלך לא מאפשר לך לעשות את מה שאתה יודע ורגיל.

          5. גראנט היל היה בזמנו אחד השחקנים הטובים בליגה ועברפציעה שחיסלה לו את שנות השיא בקרסול והמשיך לשחק. לא זכור לי שהוא עשה כזה אפקט (למרות שמבחינת כדרסל הוא היה גאון).

          6. איש אני מוכן להתערב איתך בהחלט , עידו אתה הולך שוב סחור סחור, ליגה סגורה זה שזהות האלופה ידועה מראש, אין פה בכלל תחרות זה כמות כישרון שלא הייתה בשום קבוצה בליגה, לא היה שום תקופה בהיסטוריה שרוכזה כמות כישרון כה גדולה בפריים שלה. התחרותיות של הענף מתה כבר קודם ואם התוספת של קאזינס הליגה הולכת לתקופה שאני עצוב לראות.

          7. אני הולך סחור סחור? סביב מה? תסביר בבקשה למה הכוונה.
            זה רק אני דמייינתי שלפני חודש וקצת אותה קבוצה מפוצצת כישרון היסטורי (מה שבאמת נכון) הייתה על סף הדחה בחצי הגמר? אז יש או אין תחרות? האם התחרות נמדדת רק בזה שקבוצה מסוימת מפסידה?
            אתה מלך בהצהרות מפוצצות אבל לא זכור לי שהתלוננת אי פעם על אחד מהשושלות של הלייקרס.
            האם קאזינס משנה את מאזן הכוחות? מאד תלוי באיך ומתי הוא חוזר. אם זה יהיה קאזינס של פעם בודאי שזה די ישבית את התחרות. אבל על מה אתה מתלונן כאן? היו מספיק קבוצות אחרות שיכלו להציע לו הצעות מפתות יותר ופחדו. אתה בא בטענות לווריורס שניצלו את המצב?

          8. 1. מצד אחד אתה אומר שהליגה לא סגורה, מצד שני אתה לא מוכן לקבל יחס מדהים על זהות אלופה אחרת שהיא לא גולדן סטייט (ואני לא אומר לך לבחור קבוצה ספציפית 29 קבוצות נוספות ), אם הליגה לא סגורה ובאמת יש איזה תחרות כמו שאתה טוען זה השקעה משתלמת ומצויינת לכל הדעות.

            2.טענתי כבר בעבר שלמרות שאהבתי את לייקרס של שאק וקובי אני חושב שהיא עשתה רע מאוד לתחרות בליגה, אותו דבר לגבי המעבר של רודמן לשיקגו.

            אני לא בא בטענות לווריורס הם גאוניים וכל הכבוד למאיירס שלדעתי הוא הטוב בליגה , אני בא בטענות לשחקנים שאיבדו כל כבוד ויוקרה למקצוע ומה שהם עושים שלהשיג טבעת נהיה חשוב יותר מהכל.
            וכמובן שאני בא בטענות כאלה לליגה שבאה להציג מסווה של תחרותיות ,שהיא חייבת לשנות את תקנות תקרת השכר. אני יודע שתקרת שכר קשיחה היא לא הפיתרון כיוון שיפגע בשחקנים, אבל תקנות כמו לא לאפשר לקבוצות המשמלות מס חוזר להתחזק בשוק החופשי , או משהו כזה בהחלט בסגנון.

          9. מה הקשר? מה בגלל שאני לא משחק את משחקי ההתערבויות המטופשים האלה? זה ללכת סחור סחור. אתה רוצה להמר יש מקומות מתאימים לזה. סליחה שאני לא בקטע.
            תקנות כמו שאתה מדבר עליהן יש. הווריורס יכולים להתחזק בשחקן אחד בשכר די מצחיק של 5 מיליון. מה לעשות שקבוצות אחרות בליגה לא היו מוכנות לשלם לא יותרץ אז או שבאמת הפציעה שלו כל כך מטילה ספק ביכולתו העתידית או שכולם פחדנים. זה לא קשור לשיטה.
            ואם לא היה MLE אז החיה קורה אותו דבר עם משכורת מינימום. אתה רוצה שקבוצות משלמות מס לא יוכלו בכלל להחתים שחקנים. אתה יודע שיש מקומות בסגל שצריך למלא.

          10. שום מקום לא מוכן לתת יחס הוגן בלהמר על הלוחמים כאלופה, מכיוון שיש סיבה ברורה לכך , רק צריך לראות את הליין של ווגאס בימים הקרובים כדי לדעת, הסיבה שהליגה סגורה מראש.

            לפי הדיווחים בוסטון הציעה לו 3 מליון דולר יותר אבל הבחירה באופציה הקלה פשוט עצובה, אנחנו מגדלים את הילדים שלנו פה לתחרותיות מגיל אפס, ולעולם לא לפרוש או להיכנע וזה בדיוק מה שהשחקנים עושים שאיבדו כל יוקרה למקצוע ולכבוד.

            לגבי קאזינס השחקן, אף אחד לא יודע איך הוא יחזור אבל הוא סנטר בעל ארסנל התקפי אדיר שלא התבסס על מהירות וקפיציות.אני בהחלט מאמין שיהיה קרוב למה שהיה.

          11. שום מקום לא מוכן לתת יחס הוגן בלהמר על הלוחמים כאלופה, מכיוון שיש סיבה ברורה לכך , רק צריך לראות את הליין של ווגאס בימים הקרובים כדי לדעת, הסיבה שהליגה סגורה מראש.

            לפי הדיווחים בוסטון הציעה לו 3 מליון דולר יותר אבל הבחירה באופציה הקלה פשוט עצובה, אנחנו מגדלים את הילדים שלנו פה לתחרותיות מגיל אפס, ולעולם לא לפרוש או להיכנע וזה בדיוק מה שהשחקנים עושים שאיבדו כל יוקרה למקצוע ולכבוד. הליגה ששואפת לתחרותיות חייבת לשנות את ההגבלות לגבי זה, אין בעיה שיחתימו שחקנים מG ליג בשביל למלא את הסגל (גם ככה לא יראו דקת משחק).

            לגבי קאזינס השחקן, אף אחד לא יודע איך הוא יחזור אבל הוא סנטר בעל ארסנל התקפי אדיר שלא התבסס על מהירות וקפיציות.אני בהחלט מאמין שיהיה קרוב למה שהיה.

          12. אני עדיין מחפש אישור לזה שהסלטיקס הציעו לו את ה-MLE שלהם.
            אם יש לך אשמח לראות.
            בפעם האחרונה שבדקתי יחסי ההימורים לא קובעים את התוצאה הסופית (זו הסיבה שקוראים להם הימורים). יש לא מעט בספורט פייבוריטיות ברורות. זה לא אומר שהן לא יכולות להפסיד.

          13. אני גם מחפש, אני רואה הרבה כתבות ללא דיווח רשמי,
            https://www.google.com/amp/s/www.nbcsports.com/boston/celtics/celtics-finish-runner-warriors-demarcus-cousins%3Famp

            עידו בעולם העסקים הכל זה רק דיבורים עד שכסף נכנס לשולחן, אתה מצד אחד מצהיר שהליגה לא מתה מצד שני אתה לא מוכן לשים דולר על זה למרות שמדובר בהצעה מדהימה של יחס 1-10.

          14. אהה אנחנו בעולם העסקים כאן? כי פעם אחרונה שבדקתי אף אחד לא רואה מהאתר כאן גרוש ומנחם רק מוציא עליו כסף.
            אני לא בא לפה בשביל "עולם העסקים" אם הייתי חושב שהליגה מתה לא הייתי קם לראות כל כך הרבה משחקים. חייב להגיד שמאד נהניתי מהעונה האחרונה עם הליגה המתה שלך.אם היא כל כך סגורה וגמורה אז תצטרף לקמפיין סומסום ותעזוב. למה לך לבזבז את הזמן?

          15. באמת העונה בפעם הראשונה אני לא אעשה ליג פאס, מה שאתה עושה זה לזרוק הצהרות באוויר בלי להיות מוכן לגבות אותם, אתה טוען שהליגה לא מתה ומצד שני לא מוכן לגבות את זה, זה בדיוק כמו שאני אטען פה שאטלנטה לוקחת השנה אליפות, ששרודר הוא גורדן הבא שטריי יאנג הוא לברון מעורב עם קריי וכשיגידו לי לגבות את זה אני אתקפל

          16. תגיד לי , מה זאת אומרת לא לגבות אותן? אם הליגה לא מתה מבחינתי אז אני ממשיך לקום לראות משחקים. זה לא מספיק גיבוי בשבילך? אהה כי אם אני אקח הימור אז זה יהיה גיבוי? אתה לא יכול לגבות טענה כמו אטלנטה לוקחת אליפות – זה משהו שנצטרך להמתין ורלראות. אם תטען את זה אני כמובן אצחק עליך ובסוף השנה כנראה שוב.
            באיזה עולם הימור הוא גיבוי? אני מתחיל לחשוש לביטחון הכלכלי שלך.

          17. ושוב אני אגיד את זה כדי שאולי תקלוט – אם הווריורס לוקחים אליפות זה לא אומר שאין תחרות. בדיוק כמו שהשנה הם לקחו (ואם הייתי צריך להמר על משהו הייתי מהמר עליהם). אבל זה לא בא בכלל בקלות הם היו צריכים להיאבק על זה – הייתה תחרות.

  14. אני דווקא מפרגן לווריוס וקאזינס.
    מוכיח שוב שמערכת בריאה זה הדבר הכי חשוב ושיש שם שחקנים שהחיבור ביניהם הוא נדיר ולא ניתן לשכפול.
    קאזינס סבל כל הקריירה שלו ממערכת דפוקה שלא הפסיקה להדהים אותנו בטמטום שלה כל פעם מחדש.
    תאמינו לי שהוא עשה את הצעד הנכון. כמה מיליונים לכאן או לכאן לא ישנו לו את החיים. הוא עשה ויעשה עוד כסף.
    השקט הנפשי שלו והגעה למקום שיכול להיות שמח באמת שווים הכל

    1. יפה שמישהו פה מבין שזה הימור שרק ישתלם לשני הצדדים.

      לקאזינס כנארה לא היו קונים ובכסף קטן הוא העדיף ללכת למערכת הכי טובה שיכולה להיות ולזכות בטבעת.
      הרי ברור ששנה טובה שלו תביא לו חוזה גדול. כרגע אף אחת לא מוכנה להמר עליו.

      1. כבר נזרק פה שהסלטיקס הציעו יותר כסף אבל הוא בחר בסטייקים. אולי הכסף כרגע הוא לא שיקול אבל יהיה שיקול אם הוא יחלים טוב. זה יהיה טוב לחוזה הבא שלו.

        1. בוא נגיד שההבדל היה של 2-3 מיליונים (לא יודע, שמי שכן שיתקן אותי).

          אבל בהדל כזה, אין ספק שיבחר בווריורס. יש לו הזדמנות לטבעת (לעומת הסלטיקס שתהיה לו אולי הזדמנות לגמר)

          1. אני דווקא חושב שהסלטיקס היא הזדמנות יותר טובה עבורו כי הקבוצה צריכה אותו יותר. מה שיאפשר לו לבוא יותר טוב לידי ביטוי.

          2. בהנחה שהוא חוזר לכושר מלא (או אפילו 70%) – אתה באמת חושב שהוא לא יקבל את הדקות שלו ואת הכדורים בווריורס?

            הוא עוד שובר שיוויון מבחינתם. נכון שבסלטיקס הוא יהיה יותר מרכזי או שווה ערך. אבל בסכומים האלה הוא הולך על הטבעת (כשהוא מוכיח שהוא שווה חוזה גדול בקיץ הבא). בארגון שמתפקד הכי טוב ב-NBA. אי אפשר כל כך להאשים אותו

          3. במידה והוא חוזר לכושר מלפני הפציעה (לא מאמין שזה יקרה) הוא יקבל כמות של זריקות אבל הוא כמובן לא יהיה הכוכב.

            גם בסלטיקס נבנה תלכיד שכולם "מוותרים", וככה גם הווריורס ישחקו.

            בשורה התחתונה, אם הוא חוזר באופן סביר (70%) לווריורס יש אופציה מתחת לסל שלא הייתה להם לפני וזה עוד שובר שיוויון

  15. בהתחלה חשבתי שזה מתיחה ההחתמה של קאזינס, וואלה אם לא הייתי בעד הווריוס הייתי רותח עכשיו.
    אבל אני מאושר עד הגג

          1. אם הוא מכשול הוא פשוט לא ישחק. יעשה בעיות בחדר ההלבשה ויחתכו אותו.

            בגלל זה אני טוען שזה מצב שהווריורס לא יכולים להפסיד. אלא רק להרוויח.

            קאזינס יכול להרוויח וגם להפסיד.

          1. זה מה שמנע מזה להתפתח לשיחות רציניות יותר כי סיין אנד טרייד בעצם יגרום לויתור על הזכויות על נורקיץ' (שגם לא נמצא בסיטאוציה מזהירה).

          2. כנראה שהסוכן יודע יותר…

            בכל מקרה זה לא הגיע ל"בשלות" ופורטלנד כנראה ישארו אם נורוקיץ'.
            ככה שלא ידוע מה ההצעה של הבלייזרס (ואני לא מבין מה יש לפליקנס לעשות עם נורוקיץ' – אלא אם כן הייתה מגיעה קבוצה שלישית אם זה בכלל אפשרי).

            הסוכן עשה מהלך של סוכן

  16. ראיתי סקרמנטו- לייקרס בליגת הקיץ.
    נראה שהלייקרס פוגעים טו בדראפט שוב\ב ואגנר ומיכלצוק נראים שייכים.
    שניהם שחקנים עם טווח ומהירות שיחרור.

    פוקס ובאגלי נראו טוב לא מעולה, באגלי הפתיעה עם גגות ודיוק מהקו.
    הארי גיילס נראה חלוד וקצת לא בשל, אבל זה רק ההתחלה הוא ישב המון זמן.

      1. טובה.
        הוא נראה הכי טוב מכל הרוקיז כולל באגלי וגיילס.
        יש לכם שחקן נבא לגיטימי איתו.
        פוקס והארט היו השחקנים הטובים במשחק.

        באגלי הוא שחקן התקפה נהדר הוא עושה מכלום סל והיום הראה קצת הגנה, גופנית הוא עוד ילד.
        אצל גיילס רואים תפוצניאל בעיקר בהגנה יש לו פיזיות מרשימה, אבל הוא מאד לא בשל ועשה הרבה טעויות לא מחוייבות.

  17. קאזינס פשוט איש קטן ושפל
    או במילה אחת – אבע אותיות זונ*
    בשביל 5 מליון לשחק בגולדן סטייט בגיל כזה ?????
    הליגה נהרסה עם האבולוציה הפראית הזאת
    אגב כמו שכבר ציינו ברשתות האמריקאיות המפסידים הגדולים באמת זה סטף קרי וקווין דוראנט ושאר השחקנים כי אף אחד לא יחשיב את האליפות שלהם למשהו זה מרוקן מתוכן

      1. ממש כיף חיים בווריורס, משחקים, נהנים וצוחקים. סבבי.
        עכשיו כשלא יהיה את לברון, תצפה לבד בסדרת הגמר המשעממת עם כל החננות מהמפרץ, את כל השאר זה לא יעניין.

        1. אוי-אוי-אוי . אמא לא לימדה אותך לא לקלל. הבעלים והמנהלים עושים כל שביכולתם כדי לחזק את הקבוצה , אחרת היו מועלים בתפקידם . הם מצטיינים בו – ואתה מקלל אותם . חפש לך חיים.

  18. הלייקרס מכוונים לשנה הבאה. מג'יק אמר את זה הכי ברור.
    וקאזינס אחרי פציעה קשה + הד קייס. לא בטוח שהיו הרבה הצעות על השולחן…. אפילו בחולוניה הוא לא היה מקבל יותר.
    🙂

    1. שקר. שמשלמים למוזגוב 16 מיליוןן, לניק באטום 25 מיליון, להולידיי 26 מיליון, לשחקנים פסחים 8-10 מיליון אתה חושב שלקאזינס לא היו מציעים לפחות 15 מיליון גם על כסא גלגלים???

      יש פה אנשים שנכנסו לענף דחיקת המציאות

      1. שמעון תפסיק להמציא שטויות.
        תבדוק, זה לא מסובך –
        מי הקבוצות שיכולות להציע חוזה שגבוה מ-8.6 מיליון (MLE למשלמי מס)?
        זה לא מסובך (וזו רשימה מצומצמת למדי).
        ואז תבדוק למי מהן יש את האינטרס להציע חוזה שכזה.

        זה לא "דחיקת מציאות", מה שאתה כותב.
        זה נטו פייק ניוז.
        להמציא עובדות שמתאימות לנרטיב שלך.

      2. שמעון תלך תלמד קצת על נושא תקרת השכר תבדוק את מצב השוק ותחזור עם הצעות קונקרטיות למי יכול להחתים אותו לחוזים כמו שאתה רוצה (רמז היו בדיוק 3 – פליקנס,בולס,הוקס) . אתה בעיקר יודע לדבר באויר.

      1. צודק!
        אהה, רגע, לא ממש.
        אוסמן חתום לשנה הקרובה בקאבס.

        צודק!
        הוא רוצה להצטרף בשנה הבאה!
        אהה, רגע, לא ממש.
        הוא חתום גם בעוד שנתיים.

        ואין לו סעיף יציאה, וזה חוזה נוח במיוחד עבור הקאבס.

        אופס…

  19. תקרת השכר נפרצה גם מלמעלה עם התקרה הרכה, וגם מלמטה.

    בגלל שהסכומים ששחקנים מקבלים כאלה לא נורמליים, אין לשחקן מסוים בעיה לוותר על סכום אדיר, נניח לעונה. הוא למעשה "קונה" טבעת.

    כי הוא יעשה את עשרות המיליונים שלו בעונות הבאות, או שכבר עשה קודם. אז מה זה כבר לוותר.

    אם היינו מדברים על עולם נורמלי … רוב אם לא כל האנשים היו לוקחים 10 מיליון דולר לעיסקה של פעם בחיים על 5 מיליון. רוב האנשים היו מעדיפים משכורת חודשית של 100 אלף שקל על 30 אלף. המציאות בליגה לא נורמלית מבחינת סכומים לכן מתאפשר לעשות עיסקאות לא נורמליות ששוברות את כללי השכר "מלמטה".

    1. כמובן אין להאשים את גולדן סטייט, הם מתנהגים למופת, זה בדיוק תפקיד של חברה, להרוויח. מנהל שלא היה לוקח עיסקה כזו היה מפוטר באותו רגע. אם יש בעיה אז היא של הכללים.

  20. לכל מי שאומר שהאליפיות של הווריוס לא נחשבות לא יכול להיות אוהד בוסטון, שהיא שיחקה גם עם 5 אולסטארים בליגה של 8 קבוצות

  21. וואו…

    אוהד של הווריורס אבל זה קצת יותר מדי, זה הרכז הכי טוב בליגה(והקלע הכי טוב אי פעם), פלוס שחקן הגנה בין הטובים, פלוס ה-3&d הכי טוב, פלוס דוראנט, פלוס הסנטר הכי טוב.

    מטורף.

  22. אנשים פה מודעים לזה שקאזינס לא ישחק עד ינואר ועבר את הפציעה הכי קשה לשחקן כדורסל?
    ב 40 שנות מעקב היחיד שחזר ל 90 אחוז היה דומיניק וויליקינס והוא היה אחד האתלטים הגדולים בתולדות המשחק.
    תראו מה קרה לאלטון ברנד שחקן מצוין אך לא אתלטי ממש כמו קאזינס.
    אחרי כל הצחוקים על הלייקרס , קאזינס זה סוס מת , לא הייתי משלם לו אפילו מינימום.
    תארו לעצמכם את ההרס העצמי אחרי שקאזינס בראש חושב שהוא עדיין סופרסטאר אבל הגוף לא יכול יותר וזה בלי שהוא קיבל את החוזה הגדול של 150 מליון(שהוא כבר אף פעם לא יקבל)

    1. זה נכון אבל הבחירה בגולדן סטייט בתמורה ל 5.3 פחדנית משהו
      באופן מאוד תמוהה שחקנים דוגמת דרק רוז ונואה שסבלו מפציעות קשות זכו לחוזים מאוד יפים
      יכול להיות שאני טועה אבל אני חושב שגם ווסלי מתיוס זכה לחוזה חפה אחרי אכילס קרוע
      לשחקן גבוה בדרך כלל זאת פציעה רעה מאוד ואני חושב שעל בוגי חובת ההוכחה
      עדין הריח של החתימה בגולדן סטייט לא מי יודע מה טוב

      1. זה בעיקר כי הוא לא קיבל הצעות כאלו. זה שילוב של הפציעה ומצב השוק שאין הרבה מקום לקבוצות מתחת לתקרה.

          1. לא זה מה שאני אומר. אני טוען שהוא לא קביל הצעות משמעותיות של 15+. אני די בטוח שהסלטיקס נתנו לו הצעה לפי מה שהיה כתוב וזה אומר 8.6 מיליון.
            אני מסתמך על מה שהוא אמר ומה שהכתבים בשטח מדווחים. יותר מזה כמובן אני לא יכול לדעת.

          2. זה כמובן נתמך גם בעובדה שמעט מאד קבוצות אשכרה יכולות להציע לו את זה וכל השאר יצטרכו לשכנע את הפליקנס לסיין אנד טרייד.

          3. הוא ויתר על כסף
            הוא אולי ירשום הופעת פלייאוף לראשונה בקריירה ( סתם,זה לא מוטל בספק )
            הוא כנראה יזכה באליפות
            יש לו המון מה להפסיד כי אם אני הנהלה של קבוצה אני נותן חוזה לשחקן שבע שלא היה חלק משמעותי בקבוצה אלופה.
            בראיה עתידית זה מהלך מפוקפק מבחינתו השאלה מה מעניין אותו – כסף או תהילה
            בגולדן סטייט הוא לא קיבל את שניהם

          4. מידן בליגה של היום שוכחים הכל. רק הטבעת קובעת.
            'שחקן עם נסיון אליפות' יגידו בעוד שנתיים.
            דוראנט כבר משווים אותו לגדולים מכולם למרות שבחר ללכת בדרך הכי קלה במהלך הכי לא ספורטיבי בהיסטוריה של המשחק. מישהו יזכור לו את זה בכלל בעוד 5 שנים? נאדה. רק יספרו טבעות.

          5. אפלטון אם משחקים עבור טבעת בלבד לא מן הנמנע שעוד 2-3 שחקנים יעשו בוגי ויחתמו על חוזה מינמלי בגולדן סטייט בשנים הבאות.
            קאזינס ״נעלב״ שלא קיבל הצעות והחליט ללכת על גולדן סטייט זה בולשיט שאין כדוגמתו
            דוראנט בחר בקיצור דרך הוא יכול להרוויח את המורשת שלו מחדש אם יצא מהחוזה שלו בעונה הבאה
            היית הולך לעבוד בחברה שתהפוך את הרזומה שלך למרשים יותר בתמורה לחצי כסף ?
            אני משער שלא

          6. א- בטח שכן, אם אני מתחיל בתעשייה.
            אבל ברגע שהגעתי לרמה מסוימת וגאווה במה שאני עושה וביכולת שלי, אז לא הייתי נותן הנחות לאף אחד, גם אם זו יאכטה 'נחשבת' או מפוארת יותר.
            המהלכים שקורים בשנים האחרונות בליגה אצל כוכבים זו מבחינתי פשיטת רגל של הליגה וכל ערך ספורטיבי שהיא מתיימרת להציג.

          7. הלייקרס זה הבולשיט של הליגה. הנדסדאון.
            מחכה לראות את מחירי המנויים של ג'ני לעונה הקרובה.

            וחשבתי שהקאפקייק השחקן האהוב עליך בליגה… או לפחות 1 מ..

          8. ממזרון יש לך פטיש עליי או מה ?
            לא סגרנו שאתה וגלירי BBF ואתה מניח לי לנפשי ?
            אני לא פונה אלייך אז תבין את הרמז לבד וכן דוראנט הוא השחקן מס 1 בליגה ועדיין השחקן שאני הכי מעריך בליגה.
            הלייקרס אגב הקפיצו את מחרי המנוי ב 2000 דולר אז אתה יכול להיות רגוע

          9. בניגוד אליך אני מתייחס לטענות שלך ספציפית ולגופו של עניין ולא גופו של כותב תוך חשיפת פרטים אישיים באתר רק כי אתה ממורמר מאיזו שהיא סיבה.

            מי שכותב שטויות אני עונה לו .

            כך עשיתי וכך אמשיך לעשות. יש לך בעיה ?
            אתה מוזמן לבכות אצל הדוק

      2. כולם פה מבקרים את קאזינס, אבל לא מתייחסים לזה שהוא בכלל לא קיבל הצעות בסכומים שהוא ציפה (מצב רפואי, מצב השוק, לא סומכים עליו…).

        אז בהבדל של 3-4 מיליון הוא החליט לקחת טבעת ולהחלים בשקט.

  23. OMG…. איזה חדשות LOL

    המשחק הכי טוב בקריירה של ארון ביינס, יחיד וחריג, הוא הממוצע העונתי האחרון של קאזינס LOL
    מה שטוב בהעברה של קאזינס – גולדן סטייט לא יכולה יותר לקחת אף שחקן לחמישיה הראשונה. אין מקום

    מס' 1 הכי טוב בליגה קארי
    מס' 2 הכי טוב בליגה תומסון
    מס' 3 הכי טוב בליגה (סורי ברון) דורנט
    מס' 5 הכי טוב בליגה קאזינס

    אוקיי אז אפשר מס' 4… AD במקום דרימונד ונגמר הסיפור

    1. דוראנט בהחלט לא טוב מלברון שהשיג ארבע פעמים את תואר ה-MVP של העונה הסדירה ושלוש פעמים של הגמר, 12 פעמים בחמישיית העונה הראשונה (שיא כל הזמנים), היחיד להוביל את שחקני שתי הקבוצות בגמר בכל חמשת הנתונים העיקריים והיחיד להשיג ממוצע ט"ד בגמר, וממוצעי הקריירה של לברון טובים יותר. דוראנט לא יגיע למכלול טוב מזה לאחר מספר עונות מקביל. לברון פשוט שחקן טוב יותר!!!
      כל זה אינו סותר שדוראנט הוא שחקן על והסגל של הלוחמים לא ספורטיבי והתחרותיות נפגעת.
      אני אידית מקווה שהסלטיקס יגיעו בהקדם להרכב ברמה כזו אך ראדית צריך להשיג שני כוכבים גדולים שאחד מהם שחקן פנים ובייחוד ציר.

    1. חחח. שישאל את מג'יק למה הם לא נתנו הצעה מתקבלת על הדעת ל-DMC . לפי השמועות באינטרנט הם הציעו עבורו סכום דומה אולי עוד מיליון . וזה בשביל התענוג לשחק עם האגו-מניאק מאוהיו . אז לא עדיף לקחת MLE באירגון הרמוני וגם עם סיכוי גבוה לטבעת ?

      ומה עוד אפשר לומר על ג"ס ?
      האריסון בארנס הלך , הגיע דוראנט .
      ג'באל מקגי הלך , הגיע קאזינס .

      LOL

      1. לא עדיף לשחק עם המטונפים מגולדן סטייט, אתם הקבוצה הכי דוחה בספורט עם השחקנים הכי דוחים, הורסים כל ניסיון לתחרות בליגה.

  24. עוד לא החלטתי מה יותר בעייתי מבחינת "מורשת לברון" –

    שפול ג'ורג' המשיך באוקלהומה בלי לחכות להחלטת לברון ללכת ללייקרס, או שקאזינס חתם בג"ס אחרי שכבר ידע שלברון בלייקרס… כנראה "מעשה קיירי" המקורי לא היה משהו חד פעמי.

    בכל מקרה רואים קבוצה אחת בליגה שבבירור כולם רוצים להיות בה, ושחקן אחד בליגה שכולם בורחים ממנו. מבחינת יכולת בשטח, הלייקרס כרגע לא נראית לי קבוצה יותר טובה מקליבלנד של השנה האחרונה. אז מה הועילו חכמים (חכמים???). מה שכן , בהחלט יש שם יותר פונציאל עתידי ואיזו תקווה לתוספת קוואי.

  25. קצת פרופורציות.
    אף קבוצה לא הציעה לקאזינס יותר מ10 מיליון דולר, אפילו לא ניו אורלינס.
    הקבוצות היחידות שבהן קאזינס יכול לשחזר את הקריירה וגם לנצח הן בוסטון או גולדן סטייט.
    בגולדן סטייט משחקים החברים הכי טובים שלו באן בי איי, דוראנט וגרין, בבוסטון הוא בקושי מכיר את קיירי.
    אני לא אלך לכיוון שקאזינס כנראה לא יחזור להיות הוא, כי זה לא מעניין.
    מה שכן מעניין הוא שסוף סוף קאזינס יזכה לשחק בקבוצה שבה הוא לא ירגיש שהוא מבזבז את הכוח שלו לשווא.
    אחרי שנים בסקרמנטו, הוא עבר לניו אורלינס שהבטיחו לו חוזה ענק ועכשיו כשהוא נפצע הם לא היו מוכנים לקחת עליו את הסיכון, לא רואה סיבה בשבילו לרצות ללכת לקבוצה אחרת פרט לגולדן סטייט וכל הכבוד לו על ההחלטה.
    הוא יכול היה לקבל חוזה של ארבע שנים ב70 מיליון באיזה פורטלנד אבל למה הוא צריך את זה?
    הוא יכול לשחק שנתיים בגולדן סטייט אולי לזכות באליפות או שניים ואז לחפש חוזה של 90 מיליון בגיל 31 בקבוצה מסכנה שבה הוא יוכל לסיים את הקרירה בכיף.
    הבן אדם לא שיחק בפליאוף, שיחק בסקרמנטו המסכנה והרגיש מרומה בניו אורלינס, מגיע לו קבוצה כזאת.
    הוא יקבל סיקור תקשורתי ואת הבמה לפרוח, אני ממש אוהב את קאזינס ואני לא חושב שאפשר להתווכח שזו ההחלטה הכי נכונה שהוא יכול היה לקחת לקריירה שלו.

    עכשיו מבחינת הליגה, תאמינו לי שאם קבוצה אחרת היתה מציעה לו חוזה נורמאלי הוא היה לוקח אותו, טוב נו, קבוצת פלייאוף אבל הן החליטו שמוזגוב צריך להרוויח יותר ממנו וזו הבעיה שלהן.
    29 קבוצות ואף אחת לא רוצה להציע חוזה מקסימום לשחקן הרבה, הרבה, לא לא, ממש ממש ממש הרבה יותר טוב מקווין לאב?
    פשוט מביך שהקבוצות מנוהלות ככה.
    תקלטו, קווין לאב מרוויח פי 4 מבוגי קאזינס, מעליב.

    בהצלחה לבוגי קאזינס, אני שוקל לקנות מחדש את הליג פאס רק בשביל לצפות במפלצת הזאת רוצחת את אדאמס, קפלה, אנטוני דיוויס, גובר, הורפורד ואפילו את אמביד מתחת לסל.
    לטעמי קאזינס בשיא כושרו עדיף על כל אלה מתחת לסל, ממש מקווה שהחתימה הזאת והדחיפה של גרין תגרום לו להכנס לכושר ולרצות לנצח.

  26. מנחם בעיני אין שום קשר בין החתמת קאזינס בג.ס ל ל.א שכן האחרונה לא באזור חיוג בכלל של ג.ס היא לא תהיה בכלל המתמודדת מולה .
    זטכרים אוקלהומה השנה ?
    אז ל.א תהיה אוקלהומה של שנה שעברה .

  27. תודה מנחם על המעורב .

    גיא מה אתה חם על התערבות עם שמעון אין לי בעיה למצוא משו שנסכים להתערב עליו שתפסיד שוב 🙂

      1. + 1

        לא יכול לחכות לניתוח של הספסל שלהם בפריוויו של הקבוצה לעונה הקרובה.

        "אוגובודובודובו גדל בשנה ואיתו מוטת הכנף"

        1. הממממ
          אני דווקא זוכר שאתה חייב לי בירה.
          כמו גם דה שוט, וקינג ראסל.
          ההפסד היחיד שהיה לי השנה, זה למלובני.

          1. זה בשביל טבעת. בשביל טבעות ואליפויות צריך או ג'ורדן ותפיסות מודרניסטיות מרכזות של שנות ה-90, או צירוף מקרים נדיר של חוזה טלוויזיה ופרי אייג'נסי של מספר 2 בליגה.

            תשאל את גילברט.

            אני לא נגד, אגב. פשוט סובייקטיבי.

  28. https://www.youtube.com/watch?v=yssFosno0II

    כל הכבוד לבוגי, מביך שקבוצות אחרות לא הציעו לו חוזה.
    שיהיה ברור, השדרן בוידאו יתן לכם את המידע הכי מדוייק.
    אף אחד לא הציע לו חוזה, תחשבו על קבוצה שאתם אוהבים והאם הם היו צריכים להציע לבוגי הצעה.

    אם בוגי יחזור להתאמן ולשחק בתחילת העונה זו יכולה להיות אחת ההחלטות הכי גרועות של כל שאר הקבוצות האחרות בליגה.

  29. כל שריונר יגיד לכם שבוגי שבור – אין הרבה דברים יותר זין מזה. אולי פריסה פנימית תחת אש.
    גורם לך לקלל את אלוהיי המזכו"מ שזה דבר מסוכן להתגרות בגורל כשלעצמו.

    אז גולדן הפשילו שרוולים והחליטו לתקן הבוגי שאף 1 לא רצתה לגעת.

    1. ניסיון יפה עם המשחק מילים, אבל בוגי שבור זה בערך כמו להחליף פנצ'ר. עניין של חצי שעה בהגזמה פראית, אפילו בשביל אל"ף.

      1. זה בגלל שאתה מנצנץ עם חיזוקיי מרצדס…
        רק למצוא את הבן זונה שהשלים על חשבונך זיווד והרים לך את המד מומנט לוקח לפחות רבע שעה..

        תכלס שום דבר לא מסובך, רק האופן בו הדברים לעיתים חורקים כמו מדרגה סוררת מתחת לגלגל הינע. מסוג הדברים הקטנים שיכולים להפיל באימון, לילה לבן על מחלקת או פלוגת שיריון שלמה.

  30. מה שקורה בג"ס יצריך מהליגה חשיבה על האופן בו מטילים מגבלות על קבוצות בהחתמות. מבחינתי כאוהד, הליגה פשטה את הרגל. להגיד שהאלופה ידועה אבל יש כל מיני סיפורים מעניינים זה יופי לעונה -שתיים. מכאן והלאה זה כבר מוציא את החשק.

  31. קאזינס יכול להיות התרופה שהליגה צריכה. כבר השנה היו שם בעיות חברתיות וסטיב קר גם אמר את זה בקול. תוסיפו לזה בוגי עצבני בזמן שדריימונד עושה עליו תרגילי מנהיגות, איגי בלי גב ומלחמות על הבכורה מצד קרי ודורנט והליגה פתוחה. אל תשכחו שהם לא נראו בלתי מנוצחים מול יוסטון ויש סיבה שאין ביקוש לסנטר פצוע ובעייתי שמושך הרבה תשומת לב

      1. משהו בסגנון, אם אני מבין למה התכוונת.. בא נגיד שמומלץ לעקוב אחרי הטוויטר של גברת מרי באברס ביום שקאזינס ישלוף אקדח על דריימונד

  32. אם זה נכון מה שאומרים פה, שאף קבוצה אחרת לא הציעה הצעה סבירה, אני לא חושב שאפשר להאשים את ג'ס או את בוגי. שקודם יסבירו הג' אמים האחרים בליגה למה הם ויתרו על שחקן כמוהו (עם כל סימני השאלה סביב הפציעה)

    1. לטעמי –
      חד משמעית, אין אשמה. לא על גולדן סטייט (שעושה בדיוק את מה שהיא צריכה לעשות – מנסה תמיד להתחזק),
      ולא על קאזינס (שחקן חופשי).

    2. האווי אין שאלה לגבי העובדות.
      בוגי קאזינס הוציא לתקשורת הודעה רשמית לגבי הנסיבות ומה התרחש.
      תראה את הקישור שפרסמתי בהודעה 38.

      הוא הסתובב בלילה בביתו ולא קיבל אפילו הצעה אחת.
      יכולים לבלבל את המוח על בוסטון ופורטלנד, אף אחד לא הציע לו כלום.

      כשבוגי הבין מה קורה הוא התקשר לבוב מאיירס ושלף את הקלף המנצח שלו.
      אחרי זה הוא דיבר בטלפון עם דוראנט וגרין ושם זה נסגר.

      זה לא יאומן שאף קבוצה עלובה לא רצתה להמר עליו.

      1. את מה שכתבתי, כתבתי בעיקר בזכות מה שאתה פרסמת בתגובתך, אז תודה וסליחה על העדר הקרדיט…
        מסכים איתך שזה לא יאמן. אני מבין את מה שסמיילי כתב, אבל בכל זאת, אף קבוצה שתציע לו 10 מיליון? אף אחת שתתן 8.3 כMLE או איך שלא קוראים לזה? נכון לקאזינאס יש לא מעט מינוסים, ולא רק הפציעה, אבל האפסייד שלו עצום, בטח בשביל הסכומים הללו

      2. מאיפה לך שהוא הסתובב כל הלילה? אתה החברה שלו במיקרה או העו"ד?

        זה נשמע כמו תירוץ מצוץ מהאצבע של הקאפקייק דורנאט.

        1. למרות שהסיטואציה כאן שונה בגלל הפציעה והמעמד.

          מדובר בגבוה ההתקפי הכי טוב בליגה שחותם בשיאו על חוזה משפיל.
          לא מדובר בוטראן כושל כמו וסט או שחקן ספסל כמו כספי.

        2. בוני, תראה את הסרטון מתגובה 38.
          הבן אדם שמדבר שם הוא הinsider של הלוחמים, והוא דיבר ישירות עם בוגי שאמר לו את זה מילה במילה, בחמש בבוקר בחדר מלון שלו בואגס.

          האווי, אין צורך בקרדיט, הכל טוב!
          הבנתי מכתבה באי אס פי אן שהיו מעט מאוד קבוצות שיכלו להציע לו 9 מיליון ולא יותר.
          אופציה נוספת היתה לחתום עם ניו אורלינס ולעשות טרייד אבל הם לא הסכימו וקבעו איתו פגישה בהמשך השבוע.
          כשעה לפני שבוגי הסכים לחתום בלוחמים הקבוצה שלו ניו אורלינס החתימו את ראנדל והוא החליט שהוא מפוצץ הכל והולך על כל הקופה.
          http://www.espn.com/nba/story/_/id/23979341/zach-lowe-demarcus-cousins-golden-state-warriors-nba

        3. בעולם בו שחקן לא יכול ללכת לשירותים, בלי שיופיע ציוץ שמספר על כך –
          בוא, תראה לנו את שלל ההצעות שקאזינס וויתר עליהן בשביל הזכות להרוויח פחות במדי גולדן סטייט.

          אני אחסוך לך את המאמץ.
          יש רק 2 דיווחים על משהו שמזכיר משא ומתן –
          פורטלנד, ובוסטון.

          סיין אנד טרייד לפורטלנד לא תפס תאוצה, הרבה "בזכות" העובדה שהסוכן של קאזינס הוא גם הסוכן של נורקיץ'.
          וגם אם היה צובר תאוצה, זה היה חוזה בעייתי, היות וסיין אנד טרייד חייב להיות עבור 3 שנים,
          וקבוצה שהייתה מקבלת את קאזינס הייתה מתעקשת על סעיף שחרור אחרי עונה.

          אז זה מסתכם בשאלה –
          MLE בבוסטון, או MLE בגולדן סטייט.
          בוסטון משלמים 3 מיליון יותר.
          גולדן סטייט נותנים מאפשרים לקאזינס להחלים ללא לחץ, תחת מאמן אהוד על שחקנים, לצד חברים, בקליפורניה (לא רחוק מהיכן ששיחק ברוב קריירת ה-NBA שלו).

          1. דרך אגב, אני לא ראיתי משהו מפורש שהסלטיקס הציעו mle למרות שזה יהיה די הזוי מצד לא להציע. רק שהם היו האופציה השניה המועדפת עליו.

          2. חוץ מציוץ של היינס (אם אני זוכר נוכון), גם אני לא.
            אבל גם אם כן –
            היות ומדובר על חוזה לעונה אחת –
            אני לא מבין איך בסיטואציה הנ"ל, גם גדולי הרומנטיקנים, בוחרים להדביק אשמה כלשהי על קאזינס.

            ידענו. עוד לפני הראשון ליולי.
            ידענו שזה שוק קשה לשחקנים חופשיים.
            למדנו היום עד כמה.

          3. MLE בבוסטון עדיף בהרבה. הפוטנציאל עצום. ואין יותר לחץ מאשר בג"ס. גם ככה הם יהיו מעולים בעונה הרגילה, ובטח לא יסכנו אותו לחזרה מוקדמת.

          4. עדיף למי?
            לתחרות בליגה?
            ככל הנראה שכן.
            לקאזינס?
            מסתבר שהוא חשב אחרת (אם בכלל הייתה באמת המאה רצינית מצדם של הסלטיקס).

            התגובה שלי מוענה לבוני.
            הוא כתב "חוזה משפיל" ו-"תירוץ מצוץ מהאצבע".

            אני משוכנע שקאזינס היה שמח להיות שחקן על חוזה מקסימום,
            במקום זה שמטיחים לעברו רפש.

          5. גיא – לפי הכתבות הסוכן של בוגי התקשר לקבוצות רבות . גם אלה שהביעו עניין לא היו מוכנות לשלם לשנה אחת מעבר ל-MLE
            ( שהוא 8 מיליון דולר בערך לקבוצות שלא הגיעו לפלייאוף) , ובחוזה לשנתיים או שלוש דרשו אופצית יציאה אחרי שנה, דבר שקאזינס חשב שמעליב מבחינתו , ובצדק .

          6. תיקון – אלה שיכולות לשלם 8 מיליון דולר על MLE הן קבוצות שלא חורגות מהתקרה, לא כאלה שלא עשו פלייאוף .

  33. כנראה ש-ג"ס הכי טובים לא רק על המגרש, אלא גם בחלונות הגבוהים. תפסיקו ליילל – עשו לכולם בית ספר. ניצלו את הפחד של כולם מקאזינס, בשילוב עם המשיכה הקוסמית של הכדורסל הקליל והנעים שלהם (כמעט כל הזמן) – וחטפו את הלחמניה השנייה הכי חמה שנשארה בשוק (אחרי קאוואי). כשקאזינס יחזור לעצמו, אפילו חלקית, זה יהיה מפחיד אף יותר ממה שהתרגלנו. אי אפשר באמת לריב כשיש לך בקבוצה את קליי וסטף. ראו מקרה שנה שעברה – בסוף הכל הסתדר, דוראנט אפילו עבד בשביל הפמב של סטף (אבל התחלק לו TD, ככה בטעות).
    לגבי לברון – כתבו מעלי אז רק אחזור על הדברים : קיירי, ג'ורג' ועכשיו קאזינס. מסתבר שלא כולם רוצים ורצים לשחק איתו. אפשר לזרוק לזה גם את פול (למרות שהחוזה שהוצע לו שבר את הכלים).
    תאכלס – הזוכים הגדולים של הפרי-אייג'נסי הם… ראסל ווסטברוק, קווין דוראנט וג'יימס הארדן. "הטריו שלא היה"

    1. + 100

      גם אני כתבתי למעלה על קיירי, קאזינס וג'ורג' ואכן התלבטתי אם להוסיף את פול לדוגמא. בסוף החלטתי שלא בגלל נסיבות מקלות (יותר נכון כמה עשרות מיליוני נסיבות מקלות לשנה).

    2. "לגבי לברון – כתבו מעלי אז רק אחזור על הדברים : קיירי, ג'ורג' ועכשיו קאזינס. מסתבר שלא כולם רוצים ורצים לשחק איתו."
      מה לגבי רונדו וסטיבנסון? שניים מהאויבים הכי מושבעים של לברון בליגה?
      הם תמונת המראה למה שכתבת
      אז אולי, רק אולי, ההחלטות של ג'ורג' וקאזינס מראות העדפה למשהו אחר ולא קשור לאם היו מוכנים או לא מוכנים לשחק אם לברון?
      עם כל ההאשמות שלכם שלברון חושב שהשמש זורחת לו, אתה יודע מאיפה, אתם אלה שמניחים את זה פעם אחר פעם ונותנים לו כוחות כמעט מאגיים על מה שקורה בליגה.
      בקיצור, כמו שגיא רשם בשרשור הזה או הקודם, מה שלמדנו זה שאנחנו ממש לא יודעים מה הולך בין השחקנים והדינמיקה ביניהם.

  34. חצי מהאתרים דיברו שקאזינס מגיע ללייקרס, כל הדיבורים ולא הייתה חצי שיחה בין המועדון לשחקן?
    לא ידעו בלייקרס שאין לו הצעות אחרות?

    Something fishy

      1. זה מה שלא ברור לי, הוא השתלב נפלא בנ"א אז למה לא התעקשו עליו?
        (אני לא בקי במצב החוזים)

          1. הוויתור על קאזינס ברור והגיוני.
            מסקרן לדעת מה (אם בכלל) הם הציעו לרונדו.

            (9 מיליון הם לא יכלו לתת לו. לא אחרי ההחתמה של רנדל)

        1. ברגע שהפליקנס החתימו את רנדל (אחלה החתמה שבעולם),
          המקסימום שהם יכלו להציע לרונדו זה קצת פחות מ-4 מיליון.

          הלייקרס הציעו 9, והסיפור נגמר.

          1. הפליקנס השתמשו ב-MLE בשביל להחתים את רנדל –
            כך שהבחירה הייתה רנדל או רונדו.
            אני מנחש שהם מראש לא תכננו לתת לרונדו את ה-MLE, לאור ההחתמה של פייטון.
            אחרי השימוש ב-MLE על רנדל, המקסימום שהפליקנס יכלו להציע לרונדו זה קצת פחות מ-4 מיליון.
            שיחת טלפון אחת מלוס אנג'לס, סגרה את הסיפור.

          2. כמה נשאר לפליקנס אם בכלל בשביל להחתים עוד שחקנים?
            תכלס באמת כואב לי הויתור על קאזינס ורונדו , רנדל בהחלט החתמה מטורפת ושיחוק של דאמפ , פייטון שחקן חביב אבל לא יודע כמה אפשר לבנות עליו ועוד בתור רכז ראשון .
            הדבר הכי חיובי מהיום הזה זה שAD הבין שהוא צריך לשחק כסנטר , מירוטיץ ורנדל פשוט בול השחקנים שהכי מתאימים לידו .
            המטרה הבאה והכי גדולה שלנו צריכה להיות sf אמיתי וראוי

          3. נשאר לכם רק חוזי מינימום.

            החתמה אדירה. יש לכם את הופטנציאל להיות הקו הקדמי הטוב בליגה –
            התקפית, ו (סוף, סוף) הגנתית.

            רנדל הוא כמו אולר שווייצרי –
            הוא מסוגל להגן על עמדות 3, 4, ו-5.
            הוא פיזי מספיק בשביל רוב הסנטרים בליגה. הוא זריז (ומוכשר) מספיק בשביל לעשות סוויץ' לפורוורדים וגארדים.

            לצד יכולת הריווח של מירוטיץ', וכל מה שדייויס האדיר נותן –
            מדובר כאן על שיחוק רציני.

            החדשות הטובות הן שאג'ינסה בשנה האחרונה של החוזה,
            ולהיל נותרו עוד 2 עונות.
            מה שאתם צריכים זה להמשיך להיות סבלניים ולהימנע מלקחת חוזים גרועים.

          4. גיא, לא ממש חבל עכשיו שזרקנו 15 מיליון על אריזה כל כך מהר.
            החלום העיקרי שלי אחרי פויינט גארד היה למשוך את רנדל. אני חייב להגיד שאני די מבואס מזה.

          5. בדיעבד, אתה צודק.

            דבר אחד קטן –
            רנדל, גם לי היה בראש כשחקן שממש אשמח לראות בשורות הסאנס.
            אבל אני חושב שהוא ממש לא היה בתכנון של מקדונו –
            מקדונו מחפש פורוורדים רבגוניים שמסוגלים לקלוע משלוש.

            תסתכל על כל השחקנים שהסאנס בחרו בשנים האחרונות,
            ותסתכל על איך משתמשים בהם.
            הסאנס רוצים שמספרי 4 שלהם יוכלו לקלוע מבחוץ, ולשמור על עמדות 2 – 3 – 4.
            רנדל, העוד שאת החלק של ההגנה הוא מבצע נהדר –
            בתחום הקליעה והרווח, הוא חסר.

            לכן, כאשר בקבוצה תפקיד הסנטר כבר מאויש, זה ברור למה הסאנס לא שמו להם כמטרה להביא אותו לקבוצה.

            במאמר מוסגר –
            אני חושב שהמשחקים של הסאנס נגד הפליקנס השנה, יהיו ממש מבדרים.
            מאצ' אפ מהסרטים.

  35. בכלל בסוף זה עלול להיות חתול בשק, יהיה פצוע כל העונה בדאחקות עם זאזא וגעגוע למגי, אני מתנצל בשם גולדן, כן אנחנו אשמים, היינו צריכים לנתק לו בפנים ולכל כוכב שיעז להתקשר אלינו,

  36. מסכים עם כל המצדיקים של קאזינס וג"ס.

    כל קבוצה יכלה להציע לקאזינס הצעה, אולי אפילו טובה יותר. עובדה שכנראה אף אחת לא עשתה זאת, רק ג"ס הרימה את הכפפה כנראה מבלי לחשוב פעמיים. עכשיו כולן מתחרטות ?

    וגם קאזינס מחפש מקום בו יוכל לשקם את הקריירה שלו. התנהגות הפליקנס עם החתמתו של רנדל הראתה לו במי הוא לא יכול לבטוח (אגב, כספי יכל לספר לו על זה אישית).

    הלייקרס והסלטיקס שתיהן יכלו להיות מקום מתאים לו בול. קבוצות צעירות ומבטיחות עם כוכב אחד ענק שמוביל אותן אך ללא סנטר דומיננטי, ובמקרה הן אפילו שני מוסדות הכדורסל המהוללים, ותיקים ועשירים שיש. עובדה שלא קרה כלום ולכן קאזינס עשה בשכל (הממ…) והלך על האופציה הכי אטרקטיבית מבחינתו.

    לא מבין מה ההתנפלות על שני הצדדים…

  37. גדול מנחם, קרעת אותי מההתחלה ועד הסוף.
    אחד הגדולים שלך.

    השיקוץ זו המילה שמגדירה הכי טוב את הדבר המתועב הזה, אם אתה לא רוצה לפתוח מילון ולהשתמש ב-2.5 עמודים של תיאורים.

    1. בנוסף לסטיבנסון, בהצלחה עם מגי… והכי הרבה עם רונדו, שכמו השיקוץ בדיוק חייב לשחק ר-ק בדרך שלו ורק עם הכדור ביד (רק שלו באמת יש IQ כדורסלני גבוה), עוד אחד שלא מסוגל לקלוע, והד-קייס מהקשים בליגה, שישים עליו זין בפרצוף מהשנייה הראשונה ועד האחרונה ויעשה לו את המוות מול כולם על השמירה שלו למשל…

      אני מתחיל לחשוב שיואל ידו בעניין ושמדובר בפרויקט "ספייס ג'אם X" הסודי שלו, שלא הסכים לפרט עליו דבר.
      תוכנית החומש לעינוי השיקוץ בשלהי הקריירה, קיבוע שלו בחוזה ארוך ללא סעיף יציאה או וטו, ואז להקיף אותו בכל השחקנים הכי לא מתאימים מבחינת אופי וכדורסל, כדי לענות את נפשו.
      אם זה נכון אז יואל התוכנית שלך גאונית !!!
      בול פגיעה בבחירות !!

      1. מקגי אחלה גבר.הוא קצת קלולס לפעמים אבל אחלה שחקן ואחלה בן אדם.חבל לי שעזב את הווריירס אבל לפחות הלך לליקרס.לגבי השנים האחרים מסעים איתך

  38. הצטרפתם כבר? אלפים הצטרפו רק היום

    https://twitter.com/hashtag/boycottnba?f=tweets&vertical=default&src=hash

    למי שיש ליג=פאס המועד לביטול הוא עד סוף אוגוסט אחרת יחייבו אתכם בעוד 200 דולר לתחת השמן של קאזינס
    אין אפשרות אוטומטית לביטול! צריך לשלוח בקשה דרך כאן

    https://support.watch.nba.com/hc/en-us/articles/115000590674-Cancelling-an-NBA-League-Pass-Subscription

    1. גם אני הרווחתי חמש אגורות לשעה בעבודות כפולות. כשראיתי חבר שלי שסיפר שהרוויח 5,000 קרונות לדקה מהבית לא האמנתי. אני עדיין לא מאמין, אבל חשבון הבנק ממשיך לחייך. לא מאמינים? כנסו ותנסו. הכדורים להגדלת הגברא באמת עובדים. וכל שתצטרכו לעשות הוא לשלוח לי אלפי ינים עכשיו, ואז אוכל להשתמש בכסף כדי להציע לכם את העבודה הזו שתכניס לכם מיליונים, הישר לגברא.
      ספאם ספאם ספאם ספאם וחביתה ניגרית, מישהו?

        1. אתה יודע, סתם לא דמגוג שיוצא מפרופורציה ומנפח שטות קטנה למימדים היסטוריים. וגם לא את הסיפור של השחקן הפצוע שלא ברור איך יהיה והכל הנראה קבוצות לא ששו להחתים.
          "הם שורפים גם ליג פאסים!". תהנה עם ההיסטריה. אני אמשיך להנות מליגה תחרותית ומרתקת.

    1. לופז נמצא בסיטואציה מעניינת עם הלייקרס – ככל שהחוזה שהוא יחתום עליו יהיה יותר קטן = יותר סיכוי שהוא יקבל חוזה ארוך ומכובד מהלייקרס בקיץ הבא…

      בכל מקרה אם יחזור, לא יחתימו אותו על יותר מעונה אחת.

  39. האם נראה לכם של טרייד של מירוטיץ תמורת סמול פורווד או רכז שווה לפליקנס כדי ליצור איזון
    מירוטיץ תמורת קראודר/ רוביו/ק

  40. טרייד עם וושינגטון
    מירוטיץ אגנסה מור תמורת פורטר , מפנה להם שנה הבאה 18 מיליון
    ונותן דקות משחק לאוברי ובראון

  41. הקשקשת ברשת מאששת שדנבר אולי חושבת ולא חוששת להחתים את טוני פארקר. הם צריכים רכז מחליף, ואולי יש מי שחושב שם שפארקר, השחקן שלקח את הצרפתיות שלו לרמה חדשה עם בארי, יוכל להיות גם כזה וגם כמנטור ותיק.
    השאלה הכי חשובה זה כמה הוא ירצה (דנבר enamored לשלם יותר מדי לפעמים), והאם בספרס מוכנים להישאר כשהיחיד מהרביעיה שלהם הוא באסטר ג'ינובילי?

    1. אם קוואי נשאר יש לכם את ברכתי החמה, אם קוואי עוזב אשמח להשאיר את טוני לחנוך את הצעירים, אבל אבין אם ירצה לעזוב כדי לשחק בקבוצה תחרותית יותר.

        1. מבין לליבך, אבל כמו שהוא שיחק בעונה האחרונה אין לו מקום בקבוצת צמרת או בקבוצה מנוסה, לדעתי רק יכול לתרום לצעירים, ואם קוואי נשאר צריך את המקום שלו למישהו שיכול לתרום יותר.

  42. קראתי עכשיו שג'ימי באטלר (לא בטוח ברמת האמינות של המדווח) שג'ימי באטלר לא כל כך מרוצה במינסוטה בגלל השחקנים הצעירים והנונשלנטיים שהוא מוקף בהם.
    וזה הצית מחדש רעיון שכבר חשבתי עליו בעבר…
    טרייד של ג'ימי באטלר וקוואי.
    שניהם שחקני הגנה חזקים,בעוד שהספרס מקבלים שחקן עם אופי ושאיפה להנהיג,מינסוטה מקבלת שחקן טופ 5 בליגה (כשהוא בריא) שיכול לשחק יפה עם טאונס וככה לשחרר את מיניסוטה מהתלות שלה בנק' של ויגינס.

    מה אומרים על טרייד היפוטתי??
    (מבחינת כסף הטרייד עובר ושניהם בשנה האחרונה לחוזה).

    1. באטלר שונא. ש.ו.נ.א. את טוואנס ווויגינס.

      הוא וקיירי זוממים התאחד בקיץ הבא בניו יורק.
      אבל נראה לאן זה ילך עכשיו.

      אם הלייקרס חכמים – זה לברג' שהם חייבים לנצל במו"מ על קוואי.

          1. אבל, בשביל טרייד לא צריך שגם הצד השני ייתן משהו? ז'תומרת, כן, ה-50 מיליון האלו שווים הרבה לדנבר, אבל פילדלפיה לא צריכה לשלוח משהו בחזרה? משהו גדול יותר ממכונת כביסה?

        1. זה כי בלוס אנג'לס רגילים לקבל דברים בירושה ממינסוטה, נכון?

          מצד אחד – לייקרס יכולה להחזיר את דנג לת'יבודו, והנקרומנסר לא ירגיש בכלל שנעלם לו בולס. מצד שני – ג'ימי באטלר מתחיל להיראות שהוא כל כך סוס עבודה שהוא כבר הפך לדיווה של סוסי העבודה. "המועדון שלכם לא קשוח מספיק בשבילי. הם לא עובדים קשה". איך הוא יסתדר עם מג'יק שלא מפסיק לחייך? עם אינגראם שנראה אדיש? עם כל מה שיש סביב לונזו? (לא אומר שהם לא עובדים קשה. רק שהם יכולים להיראות ככאלה)

          1. מבחינה חוזית, טריידים וכ״ו, זה בכלל אפשרי?
            השאלה עלתה בגלל השמועות שבא טלר לא מרוצה

  43. ווילסון צ'אנדלר עובר לפילדלפיה במהלך סאלרי דאמפ.
    האם הסיקסרס אוספים נכסים כדי להביא את קוואי?

  44. הלייקרס החתימו את Caldwell-Pope ב12 מיליון דולר לעונה, לא היה עדיף להם בסכום הזה ללכת על טייריק אבנס (שחתם באותו סכום באינדיאנה)?

  45. א. כתבה נהדרת כמו תמיד ב. מה אתם מתלהבים שקאזינס מגיע לווריוס במקרה הטוב הוא הולך להיות דיויד ווסט משוכלל עם 20 דקות גג למשחק הבאנדם עבר פציעה שבודדים חזרו ממנה ובמקרה הריאלי עד הפליאוף הוא לא יגיע לרבע מהכושר שהיה לו (וכנראה שלעולם לא) לעניות דעתי זה הולך להיות בלוף גדול וכנראה שזה הסוף לאחד הביג מנים המוכשרים והנדירים של הדור

כתיבת תגובה

סגירת תפריט