מעורב הופס ליום שני: לברון סגר עם הלייקרס ל-4 שנים, 154 מיליון, בצורה בזויה ושפלה / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני: לברון סגר עם הלייקרס ל-4 שנים, 154 מיליון, בצורה בזויה ושפלה / מנחם לס

1. לברון עובר מערבה ללייקרס

לברון הסכים לחוזה על 4 שנים עבור 154 מיליון עם הלייקרס, לפי KLUCH SPORTS GROUP, ובזה נסגרו חודשים של ספקולציות.

השנה הרביעית היא אופציה של השחקן. זוהי התקופה הארוכה ביותר שהוא חתם על חוזה מאז ה-6 שנים עם ההיט.

הוא נתן לנציגי פילדלפיה (בעל הקבוצה, המאמן ברט בראון, והנשיא הזמני) לטוס  ה-י-ו-ם (יום ראשון) ללוס אנג'לס לדסקס את הסכוי שהוא יעבור לפילדלפיה עם סוכניו, והכל בשעה שהוא בילה ביום ראשון בבוקר עוד באי בו שכר וילה ב-$75,000 לוויקאנד! רק נבל כמו לברון מסוגל לדבר כזה!!! להטריד 3 אנשים לטיסה מפילדלפיה עם תקוות כשהכל כבר סגור עם הלייקרס? רק איגו מניאק שחושב שהוא מלך העולם וכל האחרים הם 'ילידים' שניתן לשחק איתם יכול לעשות מעשה נבזי כזה, והכל כדי לבלבל את האוייב ואת המדיה שכולם יחשבו שישנו סכוי שהוא הולך לפילדלפיה בזמן שהוא סגור על הלייקרס.

הוא היה אמור לעשות הפעם את ההחלטה בצניעות. צניעות מיי אס. הוא לא שמע על צניעות בכל ימי חייו. הוא רצה שוב שעניין חתימתו תתפוס את כולם בהפתעה אחרי שעשה את ההסוואה עם הפילדלפיה.

הוא הפך אותי הערב בצ'יק לאוהד הווריורס.

אני מציע לכל אוהדי הלייקרס לחפש אתר אחר כי אני עומד לקרוע העונה את הלייקרס כמו שאף אחד – אף פעם – לא קרע אותם, ולברון? הפכתי לאוייבו הגדול ביותר. לא בגלל שבחר בלייקרס. ידעתי שהוא יבחר בהם וכתבתי זאת אתמול ושלשום, ואפילו היום במעורב הזה שניכתב כמעט כולו עד שההודעה הבזיקה, כתבתי שבחירתו בלייקרס היא FORGONE CONCLUSION. אני שונא את הדרך העקומה שהוא עשה זאת. כואב לי שהוא הטריח בעל הסיקסרס, אדם מבוגר,לטוס לחינם עם תקוות שוא בשעה שהוא משתזף על חוף יפהפה בקריביים ויודע שהזקן טס לשוא, ואוהב כל רגע מזה.

אם אתם חושבים שהאשך הגזים בשנאתו ללברון, אז האמינו לי שהאשך הוא טירון בדברים הללו.

חכו עד שתקראו אותי, המקצוען בדברים הללו.

לברון הדליק בי את המבערים.

חכו-חכו!

2. בשעה שאני כותב, הסיקסרס ונציגיו של לברון, ניפגשים ב-L.A

(את זה כתבתי ב-8 בערב,  יום ראשון, כשלברון כבר סגר עם הלייקרס. רק בנזונה כמוהו לא מתבייש להטריד עמותה שלמה מפילדלפיה להיפגש עם נציגיו,ו"לבלבל את האוייב". חשבתי שהפעם הוא רוצה לעשות הכל בשקט, שלווה, וללא כל בעיות. האיגו-מניאק לא יכול להחליט בשקט. הוא חייב היה לעשות את המשחק המגעיל הזה!)

(לברון מבלה עם משפחתו בקריביים)

לברון חזר אתמול במטוסו הפרטי עם משפחתו מבילוי של כמה ימים באי הקטן – אך העשיר ביותר – אנגווילה, שבקריביים, אבל לא השתתף בדיונים עם נציגי הסיקסרס (בעלי הקבוצה, ברט בראון המאמן,  והנשיא הזמני). הרבה מאמינים שפילדלפיה תהיה מקום הנחיתה הטוב ביותר עבורלברון (http://www.espn.com/nba/story/_/id/23919044/lebron-james-2018-nba-free-agency-philadelphia-76ers-best-fit אבל כולנו למדנו כבר שהאחד והיחיד היודע מה הטוב ביותר לו הוא לברון עצמו.

הם כנראה האופציה הטובה ביותר שלו אם מטרתו היא לנצח אליפות NBA כבר בעונה הזו כי אם הוא מגיע, קאווי לינארד בא בעקבותיו על בטוח.

הסיקסרס יציעו לו הערב 38.25 מיליון, ויגלו לו היכן עומדים העניינים עם קאווי לינארד. מה שידוע הוא שהסיקסרס הודיעו לספארס ששלושה שחקנים הם מחוץ לדיונים, והם ג'ואל אמביד, בן סימונס, ומרקל פולץ.

הקאבס יכולים להציע ללברון כסף גדול משמעותית – 207 מיליון ל-5 שנים – מה-153 מיליון ל-4 שנים שהלייקרס או הסיקסרס יכולים להציע לו.

******

ברגע האחרון:

ממש בעת כתיבת שורות אלה ג'ורדן שולץ (Jordan Schultz, https://twitter.com/Schultz_Report/status) מיאהו מדווח שהספארס הסכימו לקבל עבור קאווי שני שחקנים לפי בחירתם (אמביד, סימונס, ופולץ מחוץ לרשימה לפי דרישת הסיקסרס) פלוס שלוש בחירות דראפט סיבוב ראשון.

לדעתי זוהי דרישה מוגזמת ביותר,בעיקר לאור העובדה שקאווי יכול להיות שחקן חופשי אחרי העונה הבאה. אני מקווה שהסיקסרס יידחו את ההצעה על הסף, אפילו שהוא יהיה הממתק שיביא כנראה גם את לברון!

******

3. מסתבר שפול ג'ורג' לא רצה לייקרס "THAT BAD" כפי שחשבו…

 

החתימה של פול ג'ורג' עם הת'אנדר גרמה לשוק חלקי. הייתי אומר 60% של שוק. הוא הסכים ל-137 מיליון ל-4 שנים עם אופציית השחקן לעונת 2021-22.

הת'אנדר החתימה את ג'ורג' בעונה שעברה אפילו שכולם הזהירו אותה שהוא משתמש בה רק לשנת 'רכיבה' עד שהלייקרס תעשה איתו דיל רציני.

מה קרה? PG-13 אפילו לא טרח לטוס לאל.איי לפגישה. עד כדי כך הלייקרס הפסיקה להיות מוקד משיכה לשחקנים רציניים.

השאלה מה יהיה עם OKC שלא היה בשנה שעברה עם אותם שחקנים כשהפסידה ליוטה בסיבוב הראשון. אני מאמין שהיא היתה UNDER-ACHIEVER ברמות, ועם אנטוני כרמלו המנסה להציל מעט כבוד למורשתו לפני שנתו האחרונה, וסטיבן אדאמס המשתפר משנה לשנה, לת'אנדר ישנו סכוי להיות קבוצה הרבה יותר טובה בדיוק עם אותם שחקנים.

יכול מאד להיות שכדי שהת'אנדר תשחק משחק שונה היא חייבת מאמן שונה, אבל לא אכנס לזה עתה.

מה שעושה מהחלטתו המהירה של ג'ורג' כה מדהימה היא העובדה שהיה לו צ'אנס להתחבר עם לברון ולשחק עבור הלייקרס בעירו לוס אנג'לס, או לחתום עם הכוכב העולה החדש פילדלפיה, או ביוסטון שכריס פול חתם את שארית הקריירה שלו איתם, ובמקום זה חתם עם הקבוצה שעל הנייר, לפחות, היא הפחות נוצצת מהשאר.

לי זה אומר הרבה על העדפות של ג'ורג': לשחק עם ווסטברוק – שכולם חשבו שזאת בלבד תהיה סיבה מספקת עבורו לעזוב – ולגור בעיר שאשתו והילדים אוהבים. אני שמח שדברים כאלה עדיין משחקים תפקיד בהחלטות שחקנים, ואני עוד יותר גאה שהסכמתו לשחק עם ראסל ווסטברוק לפחות עוד 3 שנים היא הלגיטימציה היחידה שאוהדי הת'אנדר צריכים עם משחקו של ראסל ווסטברוק. ג'ורג' חתם למעשה את שנות הזהב שנותרו בגופו למשחק עם ראסל ווסטברוק, כי הוא לא היה מעיז לעשות צעד כזה אם היתה לו טיפת אנטגוניזם לגבי ראס.

זוהי מהלומה די חמורה ללייקרס כי רק תתארו לכם מה יקרה אם לברון יבחר להישאר בקאבס או להצטרף לפילדלפיה או ליוסטון, וקאווי לינארד מחליט להצטרף ללברון בפילי! מג'יק יצטרך להתפטר כי, למרות שנתן לעצמו שנתיים, לא יישאר לו אף שחקן להביא מלבד קאזינס, כי קליי ת'ומפסון כבר אמר שהוא מתכונן לסיים את הקריירה בווריורס. אז מוטב שיתפטר כבר עכשיו, והלייקרס תחזור להיות מה שהייתה עד שנת 2022, השנה הראשונה שהיא תעשה את הפלייאוף.

4. בשעה שכולם FREAKING OUT בקשר ל-FREE AGENCY, לברון מבלה עם משפחתו בקריביים בחוף אנגווילה וצוחק על העולם (אתמול הוא חזר לביתו ב-L.A)

**************************

ועכשיו אני יודע שהוא היה בקריביים, צוחק על כל העולם, נותן לנציגיו להיפגש עם בעל הסיקסרס, ברט בראון, והנשיא הזמני לטוס במיוחד ל-L.A להיפגש עם סוכנו, בשעה שהוא כבר סיכם עם מג'יק ג'ונסון

איזה טיפוס הוא. אין לי אפילו מילים לתאר את חוצפתו ונועזותו.

************************.

אני מ-ת שלברון יחכה ויחכה עד שלינארד יבחר בפילדלפיה, ואז הבחירה שלו תהיה הלייקרס, והיא תענה לו, 'מצטערים. אתה כבר לא בתכניות שלנו', וגם הקאבס תלך בכיוון אחר.

את מי זה ישאיר? את דנבר, שב-24 השעות האחרונות הגבירו מאד את הלחץ על סוכנו של לברון (בינינו? לברון בדנבר ויש שם קבוצה אדירה!).

5. הלייקרס מוכנים להציע לקאזינס חוזה מקס.

ההחלטה של פול ג'ורג' להישאר ולחתום עם התאנדר הכתה בהם כמו 'הרעש הגדול' שיבוא ביום מין הימים על העיר הזאת. עתה החשש הולך ומתגבר שקאווי לינארד יסכם עם פילדלפיה, מה שמשאיר למג'יק ג'ונסון אפשרות אחת להציל את פניו – דמרכוס קאזינס.

לפי מה ששמעתי מהקשרים שלי עם אנשים שיודעים את האמת על מה שהולך בלייקרס, הם מעוניינים לתת לו חוזה מקס. לתקופה קצרה. אין שאלה שקאזינס היה אחד מהביג-מן הטובים בנמצא לפני הפציעה מסיימת העונה שלו (https://sportsnaut.com/2018/05/demarcus-cousins-has-a-message-for-the-doubters/

לגוף ענק כשלו לחזור מפציעה בגיד האכילס זה לא דבר פשוט, ולי אין מושג עד כמה הלייקרס יודעים על מצד רגלו. עובדה שהפליקנס לא ממהרים לתת לו חוזה מקס (https://sportsnaut.com/2018/04/report-pelicans-have-discussed-offering-demarcus-cousins-short-term-deal/).

היי. אם ללייקרס יהיה את לברון ואת קאזינס זה יהיה ה-ONE-TWO PUNCH הארסי ביותר בליגה, לדעתי.

עכשיו, הלייקרס מאמינים ש'לברון הוא עובדה סגורה', אבל כפי שלימד אותי המורה שלי קווינט בכיתה ב', העובדה שמישהו חושב שמשהו הוא 'עובדה' לא עושה את המשהו ל'עובדה'. אם לברון ימשיך לבלות בקריביים במקום להחליט, הלייקרס בדיפ שיט.

מאחר ולברון בלייקרס היא WISHFUL THINKING ולא עובדה, ייתכן שהלייקרס מאמינים שאם יחתימו את קאזינס מיד, זה יהיה ה-SWEETENER שלברון צריך. הרי לברון היה זה שאמר שבוגי "IS THE BEST BIG MAN IN THE GAME"! ועתה – אם הוא בריא, לברון בוודאי חולם חלומות מתוקים על ה-PUNCH 1-2 של בוגי ושלו.

המחשבה על השניים יחד יכולה לעורר חזיונות טובים מאד. קאזינס, כמו כריס בוש או קווין לאב – ירווח את כל ה-SPACE, אבל שלא כבוש או לאב הוא גם גדול, כבד,וחזק, והוא יכול לזרוק גופות כאילו היו בובות. הוא ייקח הרבה מהפרשר שההגנה יכולה להעמיס על לברון, ואיתו ללברון תתווספנה שתי שנות משחק.

אם אני מג'יק ג'ונסון, אני לא רוצה להפחיד את לברון או את קאזינס בחוזה שתוקע אותם לשנים. למה לא להציע להם רק שנת נסיון? יצליח? יעבדו על חוזה ארוך ימים. לא יצליח? ילחצו ידיים וייפרדן כחברים. חוזים קצרים זה הנורמליות החדשה בליגה. אז זוהי הדרך עם לברון ובוגי.

אני לא מאמין את כל ההצעות החכמות שאני מציע ללייקרס הזאת. אבל אני עושה זאת מתוך רחמנות כי הקבוצה הגאה הזאת סבלה מספיק.

כמובן שאם הפליקנס יראו שהלייקרס הולכת ברצינות על קאזינס, הם ימהרו ויציעו לו חוזה ארוך ימים, אם הם יודעים שהוא החלים לחלוטין מפציעתו. קריעת גיד האכילס היא אחת הפציעות החמורות ביותר לאתלטים החייבים לנתח, ולפרוץ בריצה מהירה של כמה צעדים.

6. לא יאומן! קאווי מחייך!

 

זהו החיוך הראשון של קאווי לינארד מאז היה בן 5 ואמו נתנה לו בונבון על מקל.

אפילו הספארס שלחה לו איחולי יום הולדת שמח.

טוב. לפחות אנחנו יודעים ששרירי הלחיים שלו עובדים!

7. האם הגיע לניקס גואל?

פאולו אגטי מדווח ב-http://www.crainsnewyork.com/article/20180628/FINANCE/180629896/msg-shares-soar-as-dolan-lays-groundwork-for-sale-of-knicks שג'יימס דולן, בעל הניקס והריינג'רס, מתכונן למכור את נכסי הספורט שלו.

אוהדי הניקס סבלו 20 שנה של DYSFUNCTIONAL LEADERSHIP של בעל קבוצות הספורט הגרועה ביותר ב-NBA וב-NHL. דוגמה? מאז קנה את הקבוצה לניקס היו 11 מאמנים שונים ב-18 שנה!

הפעם כל הסימנים מלמדים שהתהליךלמעשה החל. ניו יורק תארגן בוודאי ticker tape parade בסדר גודל של סיום מלחמת העולם השנייה.

המניות של MSG קפצו השמיימה מאז ההודעה

.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
356 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
גור גולן
גור גולן
02/07/2018 4:02:29

וואו איזה טירוף
קמתי בטעות ופוחד לחזור לישון

אני ממש עצוב וממש שמח באותה נשימה – לברון בלייקרס עצוב , חזה לרלוונטיות ומועמדות לאליפות
עכשיו השאלה מי יגיע יחד איתו??? פופ חתם על 12 לעונה אחת מה שאומר שלייקרס לא יכולים לתת מקסימום לקאזינס כרגע. כמראה שבאמת יהיה טרייד עבור קוואי והשאלה מה זה יקח מהם.

דדי
דדי
02/07/2018 4:26:03

You think I am clowning when I tweet like this, but someone with Lakers told me once they realized they had LeBron & could get Kawhi, PG wasn't as big of a priority. The situation changed quickly and I believe PG was aware
Robert Littal

@BSO
if Paul George goes back to OKC I’m hearing the Lakers won’t be that broken up about it. It’s like booking Destiny Child’s as long as you get Beyonce or Kelly Rowland or both. You not really mad if Michelle Williams didn’t show up.
3:33 AM – Jul 2, 2018

גור גולן
גור גולן
02/07/2018 4:29:31
הגב ל  דדי

דדי מה עכשיו?
ההחתמה של פופ טיפה דופקת טת השכר

יונתן .S.
יונתן .S.
02/07/2018 4:37:26
הגב ל  גור גולן

לנסות להביא את קאווי. אם לא עכשיו (במחיר נמוך יותר מלפני הגעת לברון), או לחכות לו לשנה הבאה. הימור כמו עם ג'ורג', אבל זה שונה כשלברון כבר חתום.

מה גם שהחתימה החד שנתית עשוייה לרמוז באמת על קריצה לעבר הקיץ הבא, וכשזוכרים שמג'יק אמר שזאת בנייה של שני קייצים, זה נשמע הגיוני. הקפיצה של תקרת השכר והדוק זטארים הנרחב יותר סאותו זמן הוא הדובדבן שעל הקצפת.

trusttheprocess
trusttheprocess
02/07/2018 4:40:10
הגב ל  יונתן .S.

בגלל ההחתמה של KCP הלייקרס לא יכולים לעשות טרייד על קוואי בלי לתת לספרס את לואל דנג , נראה לך שהספרס יתנו את קוואי וקיחו בחזרה את דנג? לא הגיוני

יונתן .S.
יונתן .S.
02/07/2018 4:43:48
הגב ל  trusttheprocess

מסכים איתך, אבל הברירות שלהם מצטמצמות כרגע.

לכן רשמתי פה בפוסט את מה שלטעמי הגיוני יותר כרגע – הספרס יפנו להמון קבוצות צמרת מזרחיות (עדיפות לנואשות יותר, שזה כל המובילות שם, מלבד בוסטון כנראה) וינסו לשכנע אותן, עם הארכת חוזהו של PG13 כדוגמא לכך שזה מהלך טוב עבורן.

אני מצפה מהספרס, מועדון משכיל בסה"כ, שזה מה שהם יוציאו לפועל בסוף.

trusttheprocess
trusttheprocess
02/07/2018 4:48:05
הגב ל  trusttheprocess

אמרתי לפני יומיים ואני עדיין חושב שזה מה שיקרה
ג'ורג' נשאר ב OKC
לברון בלייקרס
קוואי בפילדלפיה

יונתן .S.
יונתן .S.
02/07/2018 4:56:46
הגב ל  trusttheprocess

הבנתי שפילי לא מוכנה להציע את פולץ בטרייד. בהצלחה עם שכנוע של הספרס ככה (במידה וזה נכון כמובן).

אני גם חושב שפילי כרגע יחסית נואשת לחיזוק ברמה הזאת, כי לא יעזור…כרגע בוסטון לפניהם, וזה עוד לפני שראינו אותם בהרכב מלא.

אבל…כמו במקרה PG13, יהיה מעניין לראות אם קיימת כאן מישהי לא צפוייה שתעקוף פה את כולם. נניח מילווקי יכולה לספק אחלה של אפשרויות. וושינגטון מחזיקה בוול או ביל כאופציות לאול סטאר חדש.

דדי
דדי
02/07/2018 4:59:33
הגב ל  trusttheprocess

לא נכון.

דדי
דדי
02/07/2018 6:27:48
הגב ל  trusttheprocess

אין ללייקרס שום בעיה לעשות טרייד עבור קוואי בלי לגעת בכלל בחוזה של דנג.

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 6:43:15
הגב ל  גור גולן

לא בהכרח

אהרון שדה
אהרון שדה
02/07/2018 8:41:56
הגב ל  מנחם לס

דדי שיחקת אותה .
עקבתי אחרי התגובות אתמול והייתה לי תחושה שאתה.צודק (למרות שאינך אומר הרבה חוץ מהשורה התחתונה….שזה עדיף כמובן מכל עיתונאי ממוצע שאומר הכל למעט אותה שורה ☺).
אבל כחובב ספורט אני אומר אל תפתח ציפיות .
ל.א לא תיקח טבעת ולא תעשה גמר ליגה עם לברון .
מסופקני אם בכלל תקופת החוזה יהיה גמר אזורי .

דדי
דדי
02/07/2018 14:55:44

comment image?itemid=3521589

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2018 16:45:58
הגב ל  מנחם לס

ם חבל שאתה אוהב להצהיב הכול, תביא לי הוכחה אחת שגוש האריס מבוגר שחולה בסכרת, בחור בן 53 בילונר שטס כמה שעות מפילדלפיה לLA במטוס הפרטי שלו , כל הדיווחים היו שלברון בכלל לא מוכן לדבר עם פילדלפיה, הם ביקשו שיחה עם הנציגים שלו וקיבלו הם ידעו שכמעט אין להם סיכוי, חבל שאתה מצאר את זה כהתעללות בזקנים וכאגו מניאק גדול, בפעם הראשונה בחייו לברון במעבר הזה לא עשה קרקס תקשורתי והתנהל בצורה הטובה ביותר שאפשר לדמיין. אני מחכה

פליימיקר
פליימיקר
02/07/2018 4:26:58

הלייקרס איבדו אוהד אדוק

גור גולן
גור גולן
02/07/2018 4:28:54
הגב ל  פליימיקר

מבין אותך

יונתן .S.
יונתן .S.
02/07/2018 4:29:30

אחרי החוזה של קולדוול פופ אני בספק לעוד חוזה מקסימום הקיץ, אבל אל תטילו ספק בלייקרס כרגע עם לברון בידיהם וההילה של הפרנצ'ייז, זאת שממגנטת אליה שחקנים, בפול כח לאחר 5 שנים שחונות.

לגביי קאווי, הלך ה-leverage של הספרס. אני חושב שבם ינסו לברר עם כמעט כל קבוצה מזרחית לגביי הצעות, בתקווה שמקרה PG13 ישכנע אותן.

מה שבטוח – אירווינג מול לברון, הלייקרס מול בוסטון. וזה כשיש תמיד את לברון מול הווריורס.

מי הטיפש שאמר שהליגה גוועת?
יום חג. ואני אומר זאת כאוהד בוסטון. המהלך יעשה רק טוב לליגה.

פרי
פרי
02/07/2018 8:10:10
הגב ל  יונתן .S.

חחח ברור שאתה אומר את זה כאוהד בוסטון. מבחינתכם זה ניצחון אדיר!
א. האיום הגדול ביותר עליכם עבר למערב.
ב. הדרך לגמר הליגה במזרח פתוחה לגמרי, לראשונה מזה שנים.
ג. שנואת נפשכם הלייקרס עדיין לא מספיק טובה לצאת מהמערב.

WIN-WIN-WIN

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/07/2018 8:11:25
הגב ל  יונתן .S.

+1
מקווה שהסלטיקס יעשו השנה סוויפ על לייקרס קידס+לברון-החתמת מקסימום של שחקן על….

פליימיקר
פליימיקר
02/07/2018 4:31:23

לברון נטחן בחצי גמר ואז כולם יגלו שכל השנים במזרח זה היה פאייק אחד גדול

אהרון שדה
אהרון שדה
02/07/2018 8:43:22
הגב ל  פליימיקר

+99 !.

(לא + 100 כי הוא יעוף קודם לדעתי ).

trusttheprocess
trusttheprocess
02/07/2018 4:36:09

אני מאד אוהב את לברון וזה ךלא משנה שהוא ישחק בלייקרס , הוא תמיד יהיה הכי טוב אי פעם בשבילי.
אבל משהו פה מסריח
זה נראה כמו מהלך השתלטות של קלאץ' ספורט על הלייקרס.
אחרי שריץ' פול ולברון דפקו את KCP(אמרו לו לסרב לחוזה של 80 מליון מדטרויט) ואת נואל (אמרו לו לסרב לחוזה של 70 מליון מדאלאס) הם מתכוונים להחזיר להם את כל הכסף חזרה דרך הלייקרס.
הם כבר החזירו 30 מליון ל KCP ותהיו בטוחים שמחר נואל חותם בלייקרס.
בגלל זה לא מעניין את לברון מה עושה ג'ורג' או קוואי , הוא ויתר על האופציה לזכות באליפות , הוא רוצה להיות איש עסקים.

Benjo
Benjo
02/07/2018 6:39:11
הגב ל  trusttheprocess

אם זה נכון לא היה עדיף לו לקחת חוזה עם עוד 52 מליון מקליבלנד? ויתר על המון כסף…

Benjo
Benjo
02/07/2018 6:39:50
הגב ל  Benjo

לא נראה כמו מהלך עסקי מבריק במיוחד…

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 6:43:54
הגב ל  Benjo

הפסיד 53 מיליון. כתבתי על זה חלק מיוחד

גל אל איי
גל אל איי
02/07/2018 4:41:59

שאלה למנחם, גיא רוזן ואולי דדי, אם הוא לא במצב רוח קרבי מדי: דמרקוס קאזינס חתול בשק? פציעה קשה במיוחד לביג מן, שלוקח כמה שנים לחזור ממנה. הייתם מחתימים לחוזה קצר או מתרחקים כמו אש?

יונתן .S.
יונתן .S.
02/07/2018 4:44:24
הגב ל  גל אל איי

אין שום דבר רע בהחתמה על חוזה חד שנתי. מצויין לשני הצדדים.

דדי
דדי
02/07/2018 4:45:09

comment image

מרגלית
מרגלית
02/07/2018 4:53:03
הגב ל  דדי

המצעדים ממש עכשיו מתחילים וימשכו עד שטייטום יפיל אותם בפלייאוף

ari
ari
02/07/2018 4:48:05

כל הקרדיט למג'יק

ari
ari
02/07/2018 4:52:53

איזה כיף לחזור לעניינים אחרי 8 עונות יבשות, החלטה מעולה של לברון

ומנחם, אני יודע לברון מאוד מעצבן אבל פליזז אל תנחס את הpurple and gold
??Haven't the Jewish people suffered enough

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/07/2018 4:54:23

השחקן הכי מטונף במדים הכי מטונפים ~

חלום.. הנאה משנאה כל כך מזוקקת לא יודע אם אחווה עוד…
זו הזדמנות של פעם בחיים. הזדמנות של פעם ב אף פעם.
אולי אדם סילבר מתמנה לנושא כליו של דון מזרחי יכול להשתוות.

דדי, K-700, דקסטר, MBK, ברוך רובין ולכל החבר'ה מהוליווד…
אני הולך לאכול לכם את הראש בשנה הקרובה.. זו הבטחה !

דדי
דדי
02/07/2018 5:03:29

comment image

דקסטר
דקסטר
02/07/2018 9:41:36

אנחנו בונים על זה!!

AI3
AI3
02/07/2018 11:17:38

השחקן הכי מטונף בליגה משחק בגולדן סטייט.

מרגלית
מרגלית
02/07/2018 5:00:57

סתם מחשבה…מאחר שלברון התחייב לפחות ל3 שנים הבאות אולי לא כדי לעשות טרייד שישלח את הנכסים שלהם בתמורה לכוכב שאולי יעזוב בסוף העונה
ולנסות לפחות בעונה הראשונה לראות איך לברון מסתדר עם קוזמה בול ואינגרם
מה אומרים זה עדיף? או שכדי ללכת בפול גז בשוק הטריידים?

גל אל איי
גל אל איי
02/07/2018 5:03:44

ממזר, אנחנו מצידנו מבטיחים להיתקע לך בגרון

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 5:24:24
הגב ל  גל אל איי

גל, אתה יודע שבעוד שלושה ימים האגדה שלך חייבת להופיע באתר? לא ראיתי שעשית דבר בגיליון. קראת את האימייל שלי היום?

dan
dan
02/07/2018 5:05:53

מסכן קווין לב.
תקוע בקליבלנד…..

דדי
דדי
02/07/2018 5:12:26
הגב ל  dan

לא להרבה זמן לדעתי.

קדימה יוטה, make me look good

סליחה, "better"

מחליף שמות אובססיבי
מחליף שמות אובססיבי
02/07/2018 12:06:10
הגב ל  דדי

למה דווקא יוטה? ואיך זה מסתדר חוזית?

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 5:10:09

רגע לפני שאני נוטש את כל דיוני לברון השונים –
לברון עבר לקונפרנס המערבי.
ולא, הוא לא בחר בקבוצה הכי נוחה, או בתחרות הכי דלילה.

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 5:12:55

לפני כמה שנים החלטתי לקחת חופשה, לרדת מהמריצה ששמה הסאנס,
ולקפוץ לטיול על העגלה של הלברונים.
זה היה אחלה טיול, כזה שכלל אפילו אליפות.
הבעיה היא שהאליפות לא באמת "עשתה לי את זה".
ועכשיו, לברון עבר לסגול /זהוב.

הקיץ מירקנו את המריצה של הסאנס,
ואני בשמחה יכול להכריז ששדרגנו אותה, וממריצה, היא הפכה לבימבה חדשה ונוצצת (אולי, אם הכוכבים ייסתדרו יפה, ומקדונו יפסיק לעצבן את בוקר, בעוד כמה שנים תהיה לסאנס עגלה…).

אז בהצלחה לכל מי שנשארו על העגלה,
בהצלחה למצטרפים החדשים.

אני רשמית עברתי לבימבה.

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 5:30:05
הגב ל  גיא רוזן

comment image

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
02/07/2018 12:21:41
הגב ל  גיא רוזן

גדול אתה גיא, אנחנו זוכרים לך את מלחמת הקודש נגד הממזרים.
רק שתמשיך להילחם גם עכשיו כשלברון בלייקרס, לפחות קצת

דדי
דדי
02/07/2018 5:25:58

Shams Charania
?
Verified account

@ShamsCharania
3s4 seconds ago
More
Lance Stephenson has agreed to a deal with the Los Angeles Lakers, league sources tell Yahoo.

יונתן .S.
יונתן .S.
02/07/2018 5:31:32
הגב ל  דדי

לברון ולאנס באותה קבוצה. ע-נ-ק.

למרות שלפני כמה שעות, ולפני קולדוול ולאנס, תהיתי לגביי בראדלי שם.

Oh well …שניהם בחירות נכונות יותר כלכלית וגם בגלל הוורסטיליות ההגנתית – לשם גם רוב הליגה גם משייטת.

דדי
דדי
02/07/2018 5:35:57
הגב ל  יונתן .S.

Lebron was in his ear

(קרדיט לחבר…)

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 6:42:12
הגב ל  דדי

👏👏

Ljos
Ljos
02/07/2018 5:32:56
הגב ל  דדי

אין להם הרבה אורך רוח שם בלייקרס, אה? מוציאים הכל עכשיו.
אני חושב שזה קצת גסות רוח לעשות את כל זה בשעות שאנשים עדיין ישנים פה. מקודם הייתה קצת רוח נכאים על האתר כשהיינו פה רק איזה שלושה. מעניין איזה רוח עיוועים תבוא עוד אל הקבוצה ועד כמה עזות הרוח שלהם תוביל אותם.
רוח.

דדי
דדי
02/07/2018 5:37:52

קצת יותר מדי כסף אם גם יש לך בכנף את לברון, אינגראם, פופ והארט.

רק אומר – אינגראם, הארט, וואגנר + שחרור של רנדל עבור קוואי, עובד מבחינת שכר…

דדי
דדי
02/07/2018 5:39:06

With LeBron James heading to Lakers, Chris Bosh could seek return in LA, source tells SN http://dlvr.it/QZ8sQl
5:33 AM – Jul 2, 2018

יוסי
יוסי
02/07/2018 5:41:10

אף מילה על זה שגורדון חתם באורלנדו 84 לא שנים
חוזה מצויין מבחינתם

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2018 5:46:54

מדהים השנה סוף סוף חזר הסיכוי לאליפות

יוסי
יוסי
02/07/2018 5:58:12

פיטון הפליקנס , מה שאומר שרונדו לא חוזר

שמעון טבדי
02/07/2018 7:33:08
הגב ל  יוסי

אשכרה לקחתם את אלפריד פייטון?? מה עובר עליכם

שמעון טבדי
02/07/2018 7:54:12

טוב זה חוזה נמוך לעונה אז בסדר

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/07/2018 8:21:06
הגב ל  יוסי

אם רונדו לא בפליקנס השנה ואולי בלי קאזינס יכולה להיות רגרסיה העונה בפליקנס ואז דייוס עוד יכול לדרוש שיטרידו אותו….

יוסי
יוסי
02/07/2018 6:01:52

מקגי הלייקרס על מינימום

no funny shtuff
no funny shtuff
02/07/2018 6:01:58

לזכותו של מנחם ייאמר שכבר ב-25.6 בשנת 2014 הוא חזה שלברון מתאים ללייקרס!!

http://www.hoops.co.il/?p=301

שזה בדיוק בזמן המונדיאל הקודם (ובכלל אחד מהקלאסיקות של מל)

no funny shtuff
no funny shtuff
02/07/2018 6:04:25
הגב ל  no funny shtuff

נו…
הנה הקישור של מנחם הנביא

http://www.hoops.co.il/?p=30193

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/07/2018 8:22:58
הגב ל  no funny shtuff

כן
וגם בתחילת עונת 17-18 הוא חזר על המנטרה שלברון יעבור ל LA
אנשים פה היו מאד ספקניים ואמרו ככל הנראה שהוא מדבר שטויות.
כמה נסיון….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 14:12:33
הגב ל  no funny shtuff

מנחם טען כל הזמן שכל מי שאומר שהוא עובר ללייקרס מדבר שטויות ושהוא יישאר בקליבלנד.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 14:14:43

נכנסת לקישור?

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 14:15:22

עכשיו שיש שוויון בינך לבין עגל מה דעתכם על שובר שוויון על קוואי?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 16:27:17

לברון זה היה ההתערבות האמיתית. ג'ורג' זה בקטנה, יבוא קאזינס.
קוואי שיעשה מה שהוא רוצה

דדי
דדי
02/07/2018 6:03:51

Free agent center JaVale McGee and Los Angeles Lakers have reached an agreement on a deal, league sources tell ESPN.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 6:13:14

ההחתמה הגדולה של השנה –

מנחם לס חתם ב "ללל" לחוזה מקסימום!

גור גולן
גור גולן
02/07/2018 6:30:38

אשך האם אני יוצא מהללל?
בבקשה לא אני מתחנן
יש בי עוד מחא שנאה פשוט יהיה למ קשה להביע אותה

נתן
נתן
02/07/2018 6:56:22
הגב ל  גור גולן

בוא אספר לך מה יהיה גור, אתה תעמוד בצד, חצי מהתגובות בעד הקבוצה, חצי נגד לברון, תראה לאן נושבות הרוחות, ובאמצע העונה תחליט אם לעלות על העגלה או לא. הכל לפי ההצלחות. מצב שבו אתה תמיד מנצח, או שהכל באשמת לברון, או שהקבוצה שלך מנצחת.

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
02/07/2018 7:31:39
הגב ל  נתן

גור,שולחים לך הסעה אקספרס לכפר לטיפול 10000.
הדוק מקבל טיפול הרגע
כל הג'יפה בחור אחד ,לא רע
הרגע עליתי מפס הייצור,הבובות יוצאות מהתנור במהירות שיא.
הלהיט ,זאת הבובה עם שקית נייר חומה על הראש.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 14:10:49
הגב ל  גור גולן

נקפיא לך את כרטיס החבר ואת היתרה ב"פוסיקט".
תודיע לנו כשכבר תיגעל מקבוצתך כ"כ עד שתסכים לזנוח אותה עד יעבור זעם, ונפשיר את כרטיס השחקן שלך.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/07/2018 8:24:05

כבוד הרב תחתים את מנחם על המקסימום….

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
02/07/2018 8:43:04

הדוק קיבל מקסימום,
הוא מקבל טיפול עמוק הרגע,
סרטים של סרינה מפזזת, שזורים בבלוטה הרגלית של הפלולה, ותמונת תקריב של הנחיריים העקומות שלו,שקית הקאה עלינו,

רועי ויינברג
02/07/2018 6:15:46

בוסטון אלופה שנה הבאה. לברון לא מגיע לגמר, לא בטוח שגם לגמר המערב.

שמעון טבדי
02/07/2018 7:31:58

בוסטון לא תהיה אלופה. אפשר להתערב על בורגר לפני הפלייאוף שנראה מה מצב הפציעות הסגלים וכו'. אם תרצה אתערב איתך גם עכשיו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/07/2018 8:25:12

אמן ואמן

Berch
Berch
02/07/2018 6:22:03

יש לי הרגשה שכפר הללל הולך לקבל מעמד של לפחות מועצה מקומית…. 🙂

Benjo
Benjo
02/07/2018 6:24:55
הגב ל  Berch

חחחח…. חזק 🙂

שמעון טבדי
02/07/2018 7:30:50
הגב ל  Berch

לגמרי

דדי
דדי
02/07/2018 6:22:04

Breaking News: Ty Lue promoted to head coach in Cleveland.
4:44 AM – Jul 2, 2018
1,963
1,390 people are talking about this

Benjo
Benjo
02/07/2018 6:35:35
הגב ל  דדי

דדי אתה מפציץ היום ;))) חזק…

שמעון טבדי
02/07/2018 7:28:45
הגב ל  דדי

חחחח גדול דדי

Benjo
Benjo
02/07/2018 6:23:29

היה ברור שיקרה מהרגע שמג'יק התחייב לשים את הראש של עצמו אם לא יבוא "כוכב".
אפשר להגיד הרבה דברים רעים על לברון אבל אין ספק שהוא מכניס שוב הרבה עניין בליגה. לפחות מישהו מנסה להילחם בלוחמים… (לא נראה לי שזה יזיז להם במיוחד any how עם או בלי קוואי).

דדי
דדי
02/07/2018 6:23:49

Matthew Kick
@MatthewKick
As a Lakers fan since July 2018 I can’t even put into words how much LeBron James signing with us means to me
3:46 AM – Jul 2, 2018

גל אל איי
גל אל איי
02/07/2018 6:24:45

לאנס וג׳אבל בסגול-צהוב: נככב כל שבוע בשאק׳ן פול – הוליווד היר ווי קאם!

גור גולן
גור גולן
02/07/2018 6:29:48
הגב ל  גל אל איי

בדיוק מה שאמרתי
איכס בא לי להקיא

דדי
דדי
02/07/2018 6:25:02

Rob Perez

@World_Wide_Wob
LeBron making the Cavs trade for Clarkson and Nance to get their contracts out of LA is an all-time chess move
4:00 AM – Jul 2, 2018

Benjo
Benjo
02/07/2018 6:26:14

חחחח…. חזק פה היום :)))

נתן גולד
נתן גולד
02/07/2018 6:28:26

זה רק אני או שהקבוצה שמתרקמת בלייקרס ממש לא מתאימה ללברון?
מלבד קקפ וקוזמה לאף שחקן אין קליעה סבירה משלוש. לברון בתוספת של שחקנים בלי קליעה משלוש כמו בול, סטיבנסון, אינגראם זה צפיפות מטורפת בפנים. ההחתמה של סטיבנסון על הפנים. בשביל מה הם צריכים עושה משחק נגר הד קייס?

שמעון טבדי
02/07/2018 6:35:32
הגב ל  נתן גולד

סטיבנסון זה בשביל דוראנט, הובא במיוחד. במפגש פלייאוף ביניהם הוא אחד מלוחמי העילית של המלך יוצב בחזית. הוא יתחיל לשגע את דוראנט ולשחק לו בראש או דאי טריין'.

נתן גולד
נתן גולד
02/07/2018 6:37:32

שטויות, סטיבנסון לא יצליח להתמודד עם דוראנט. אין לו כלום חוץ מטראש טוק. אם כבר קקפ יהיה השומר על דוראנט.

שמעון טבדי
02/07/2018 6:39:28
הגב ל  נתן גולד

טראש טוק זה מספיק

אהרון שדה
אהרון שדה
02/07/2018 8:47:53

בשביל דוראנט צריך לעבור כמה סיבובי פליאף …

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 6:37:09
הגב ל  נתן גולד

בעונה שעברה, אחוזים מ-3:

אינגראם: 39%
פופ: 38.3%
הארט: 39.6%
קוזמה: 36.6%
בול: טוב, הוא באמת לא שייל לרשימה… 30.5%

האמת, גם לי עברה מחשבה דומה לזו שכתבת בתגובה.
אבל בדיקה הראתה שהזיכרון שלי הטעה אותי. יש בסיס לא רע של קליעה מבחוץ.
אם בול יצליח לטפס ל-35%+ מהשלוש (לא בלתי אפשרי, לאור יכולתו בקולג'ים), אז מצבם לא רע בכלל.

סטיבנסון?
"אני כאן בשביל ד-ו-ר-א-נ-ט".

נתן גולד
נתן גולד
02/07/2018 6:39:28
הגב ל  גיא רוזן

אינגראם הפתיע אותי. זכרתי אותו כשחקן ללא קליעה מבחוץ. הוא זרק הרבה שנה שעברה?
מה הקטע של סטיבנסון עם דוראנט אולי אתה תסביר לי?

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 6:50:39
הגב ל  נתן גולד

אני לא מחובבי סטיבנסון הגדולים.
אבל אי אפשר לקחת ממנו את העובדה שהוא חתיכת SOB קשוח.
הוא נכנס מתחת לעור של השחקנים עליהם הוא שומר. הוא משתדל להיכנס להם לנשמה.
ללייקרס, להם יש ניסיון רב בלהחזיק בקבוצה שחקנים בדיוק מהזן הזה –
MWP (לשעבר רון ארטסט), לו יש לא מעט מניות בזכייה של הלייקרס ב-2010.
עכשיו, סטיבנסון שכזה, מספיק (אם וכאשר) שהוא מוציא שחקן כמו דוראנט, או הארדן, מריכוז למשחק או 2 במהלך סדרת פלייאוף –
אז הוא מצדיק את מלוא החוזה שלו.
זה מה שקבוצה צריכה לעשות בשביל להיות קונטנדרית –
למצוא את ה-X פקטורס שישנו בשבילה משחקי פלייאוף.

לאינגראם היו 1.8 זריקות למשחק.
אינגראם + פופ + הארט + קוזמה = 16.1 זריקות משלוש למשחק, באחוזים לא רעים בכלל.

נתן גולד
נתן גולד
02/07/2018 6:56:30
הגב ל  גיא רוזן

לדעתי קקפ הוא השומר המושלם על דוראנט. ארוך, מהיר וזריז. ובניגוד לסטיבנסון, הוא התאמה מושלמת ליד לברון.

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 7:03:28
הגב ל  גיא רוזן

אין וויכוח.
פופ הוא חלק חשוב יותר במקרם שנבנה בלייקרס.
בשביל זה הוא מקבל 12 מיליון (אחרי הנחה, לשנה אחת בלבד).

פופ גם מסוגל לסוויצ'ים בין פורוורדים לגארדים,
שזה המפתח להגנה על קבוצות מהסוג של גולדן סטייט/יוסטון.

ספלאש
ספלאש
02/07/2018 10:11:52
הגב ל  גיא רוזן

השומר המושלם לדוראנט עוד בדרך.
זה קוואי כמובן..

גור גולן
גור גולן
02/07/2018 6:39:33
הגב ל  גיא רוזן

גודל סטיבנסון..
כן יש קליעה להרבה שחקנים השאלה איך המשחק התנהל. בול מחזיק בכדור או לפלופ

שמעון טבדי
02/07/2018 7:28:03
הגב ל  גור גולן

אתה באמת שואל: השאלה איך המשחק התנהל. בול מחזיק בכדור או לפלופ??

בחנוכה לאוור מדליק חנוכייה בקרית גת עם למאלו ולאנג'לו

גל אל איי
גל אל איי
02/07/2018 6:30:50

אינגראם קולע יותר מסביר מהשלוש, והשתפר העונה מאוד. לא הרבה מדברים על ג׳וש הארט ,שיכול בקלות להיות מועמד לשחקן השישי השנה וקולע שלשות מצוין. מציאה אמיתית. על מג׳יק ופלינקה סמכנו – לא התאכזבנו

שמעון טבדי
02/07/2018 6:32:04

מנחם לא להתעצבן על לברון. אלו החלטות ברמת התאגיד ואין הרמת מסך לבעלים. כמובן שהבעלים קצת מפיק מזה גם הנאה.

גור גולן
גור גולן
02/07/2018 6:33:24

מנחם לפי דעתי לפלופ ידע מראש על הלייקרס ועדיין רצה לתת צאנס לפילידלפיה כדי לקבל החלטה סופית. הנסיעה הזאת זה כלום בשבילם…

ואני עדיין ללל אמיתי והכי שונא את לברון בעולם ודווקא פה אני לא חושב שעשה משהו מסריח

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 6:36:59
הגב ל  גור גולן

גור, אנשי הפילי נפגשו עם הסוכן של לברון היום בצהריים. כמה שעות אחרי זה הודיעו על ההסכם שעשה לברון עם הלייקרס. הוא היה מיום רביעי עד יום ראשון בבוקר באיים הקריביים, אז מתי העסק ניסגר? כבר בוודאי לפני כמה שבועות, שזה בכלל לא לגלי.

גור גולן
גור גולן
02/07/2018 6:38:09
הגב ל  מנחם לס

הייתה פגישה בין מג'יק ללברון לפני כמה ימים לפי מה שפורסם והוא הציג לו הכול אבל בלי התחייבות

שמעון טבדי
02/07/2018 6:38:38
הגב ל  מנחם לס

לברון בלייקרס באוגוסט שעבר כבר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 14:18:16

100+
ומאז בערך אני אומר את זה

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 6:33:41

מעניין שאף אוהד לברון לא מעיז לגעת בשפלות שלו כשנתן לסוכנו להיפגש עם בעל הסיקסרס (יהודי מבוגר הסובל ממחלת סוכר) – שטס לפגישה מפילי לאל איי, ואיצו המאמן בראון ונשיא הקבוצה (אוקיי, הזמני), בשעה שלברון כבר היה סגור עם הלייקרס ובילה לו על החוף באי הקריבי עם אשתו וילדיו וכמה אורחים. רק אדם שפל יכול לעשות דבר כזה. ועבור מה? עוד פרסומת.

שמעון טבדי
02/07/2018 6:37:54
הגב ל  מנחם לס

זה התאגיד מנחם אמרתי לך. תאגידים בכל העולם ככה.

ראיתי כתבה בערוץ 11 שקוקלה קולה דואגת שבאזור מסויים במקסיקו לא יהיה מים וממכרת את האנשים לקולה ששותים אותה שם כמו מים ואנשים שהתרגנו נגד זה קיבלו איומים. הם לוקחים את המים בכל האזור בחסות ממשלת מקסיקו. מקסיקו הפכה לצרכנית הקולה מספר אחד בעולם.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 6:40:37
הגב ל  מנחם לס

די תפסיק לנסות להצהיב הכל. מן הסתם הסיקסרס היו אלו שביקשו את הפגישה אז הוא הזכים לאנשים שלו לשמוע את ההצעה לפהי שהוא מחליט סופית. אין פה שום דבר מלוכלך.

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 6:48:35

"מן הסתם"? מאין לך מי ביקש את הפגישה? גם את זה אתה יודע?
ונניח שפילי כן ביקשה (גם אני בטוח שהיא ביקשה), למה אמרו לה להיפגש ב-L.A, ולמה לא אמרולהם שזט=את סתם פגישת היכרות כי לברון כבר סגור בלייקרס? (הוא היה סגור לפני טיסתו לאיים הקריביים)

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 6:57:27
הגב ל  מנחם לס

כי ככה הדברים האלה בדרך כלל עובדים. זו לא פגישת היכרות. הם רצו לתת את הפיץ' שלהם וקיבלו את הצ'אנס. לסרב לזה זה יותר מעליב.
באותה מידה אני יכול לשאול אותך למה אתה מנסה להראות שהוא מטריח יהודי מבוגר וחולה לפגישה מיותרת כשזה ממש לא כך.

Trusttheprocess
Trusttheprocess
02/07/2018 7:24:59

מי זה היהודי המבוגר חולה הסכרת?
בעלי הקבוצה שהיו בפגישה הם ג'וש האריס ודיוויד בליצר.
אכן הם יהודים אבל לא מבוגרים ואין לי מושג מה מצבם הבריאותי אבל אני יודע שהם ביליונרים ויש להם מטוס פרטי

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 7:26:34

כן, זו בדיוק הייתה הכוונה…

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 16:50:32

"ככה הדברים עובדים" אצל אנשים שפלים ובזויים. אם לארי בירד היה סגור על הלייקרס הוא היה עושה ויטו על כל פגישה נוספת של סוכניו עם קבוצה אחרת.. מה ההבדל אם יש להם מטוס פרטי או לא? זאת עצם העובדה שהטרידו אותם בטיסה מפילדלפיה רק כדי 'להסוות' את הסידור של לברון.

אולי בחברה בה אתם נמצאים זה מקובל. בעולם שלי דברים מתנהלים אחרת.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 17:01:05

אתה לא יודע אם הוא היה סגור או לא. הם רצו פגישה וקיבלו אותה. האם ייתכן שהוא היה שומע משהו בחזית קוואי ומשנה את דעתו?
אתה החלטת שהוא היה סגור ללא כל בסיס לכך.
בעולם שלך יש לך את הזכות להשמיץ ללא בסיס כל מי שבא לך. אז אל תטיף לאחרים מוסר.

נתן
נתן
02/07/2018 7:45:30
הגב ל  מנחם לס

מנחם, הפכת ביליונר בעלים של קבוצה לסמרטוט, רק כדי לשנוא את לברון. לרחם על בעלים של קבוצה? איש עשיר וועם הרבה יותר כוח מלברון? לא היה רוצה, לא היה נפגש איתו.

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 16:51:48
הגב ל  נתן

יא חתיכת מטומטם. ברור שהוא רצה להיפגש איתו. אבל הוא לא ידע שהוא כבר סגור על הלייקרס. כמה פעמים לכתוב זאת?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 14:34:18
הגב ל  מנחם לס

בושה. והאפס נופש לו בקריביים

גור גולן
גור גולן
02/07/2018 6:36:11

אשך טמיר יקר וחברי ה-ללל
אני איתכם בראש ובנשמה לעד אני מצטער שאני נשאר בתור אוהד לייקרס למרות הגעתו של השיקוץ. האהבה שלי ללייקרס גדולה מהשנאה ללפלופ.
אני עדיין יהיה מאושר שלפלופ יעשה פדיחות אבל אין לי מה לעשות אני יהיה חייב להישאר נאמן לשאר הקבוצה .
אשמח להישאר חלק מהמפגשים ולהכין בובות וודו והפעם חולצת סגול צהוב.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 14:39:57
הגב ל  גור גולן

איוב לא היה צריך לעבור דברים כאלה

אתה חבר נאמן באירגון, לא מוותרים עליך, נקבע לך סשנים שבועיים של טיהור במתקן ההמרה החדש למען שמירה על שפיות ובריאות הנפש

בהצלחה חבר יקר, וגם ליניב

גור גולן
גור גולן
02/07/2018 15:42:50

תודה אשך מודה לך

דדי
דדי
02/07/2018 6:41:06

הבחור הזה הוא מקור המידע הכי טוב שראיתי בטוויטר לכל מה שקשור ללברון.

כל השבועיים האחרונים – לא פספס כלום.

73-9 and they LIED (@CuffsTheLegend)
7/1/18, 10:32 PM
Bosh wanna flourish again

גור גולן
גור גולן
02/07/2018 6:46:09
הגב ל  דדי

אין לי כוח ללפלופ והחרטןת שהוא מביא יצרתם
מה בוש עכשיו???

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
02/07/2018 6:43:18

השיקוץ ,כשמו כן הוא. עשה הוליווד למשלחת של הסיקסרס.

no funny shtuff
no funny shtuff
02/07/2018 7:27:09

הייט אשבורי, תירגע. תהיו אלופים גם השנה.

הייט אשברי
הייט אשברי
02/07/2018 7:55:22
הגב ל  no funny shtuff

מאניפאני – אני לא מוטרד בכלל . סתם משועשע .

יאיר
יאיר
02/07/2018 6:51:37

אין לאנשי פילי מה להתלונן
ההחלטה של לברון הופכת אותם לקונטנדרים. או לפחות בעלי סיכוי גדול להגיע לגמר

נתן גולד
נתן גולד
02/07/2018 6:52:50

אגב אולסטאר המזרח השנה יהיה כל כך שומם שחבל שכספי לא חתם בקבוצה מזרחית:-)

סוסמעץ
סוסמעץ
02/07/2018 6:57:23

אייי דוק!

ברוך בואך לLLL
===========

🙂

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 7:00:38

פילי ביקשו להיפגש, וזה פורסם בכמה וכמה מקומות.
הם ידעו את מה שכולם יודעים:
רוב הסיכויים שלברון בלייקרס.
הם ידעו שלברון לא יהיה נוכח בפגישה.
מה שהם ניסו לעשות, זה 2 דברים:
1. בכל זאת לשכנע את לברון, תוך שימוש בקלף "קאוויי" (דווח שהם אמרו לו שיש להם סיכוי גדול להנחית את קאווי בטרייד).
2. (ספקולציה שלי) להראות לאמביד וסימונס, שהם עשות את המקסימום על מנת לחזק את הקבוצה.

כל ניסיון להציג את התהליך כלא מוסרי, פשוט חוטא לאמת.

וואלה, כל הטענות על הדרך בה לברון הלך, אי אז ב-2010,
אותה "בחירה" טלוויזיונית אומללה –
צודקים.
זה היה דוחה.

אבל להתלונן על כך שלברון החליט תוך יומיים, בלי כל הפסטיבל התקשורתי שנלווה להחלטה 1.0,
כאשר מראש הוא אומר לקבוצות שהוא לא רוצה פרזנטציות מטורפות,
כאשר הפעם הוא נפגש/דיבר עם מספר מינימלי של קבוצות?

בעברית יש צמד מילים שמתאר בדיוק נמרץ את הרקע לתלונות :
דעה קדומה.

נתן גולד
נתן גולד
02/07/2018 7:02:26
הגב ל  גיא רוזן

+1

dan
dan
02/07/2018 7:16:56
הגב ל  נתן גולד

בדיוק כמו פול ג'ורג', אוקלהומה ידעו שהוא בא לשנה אלא אם ישנו את דעתו – הצליחו!

פילדלפיה ידעו שלברון די סגור על לייקרס והם קיבלו צ'אנס לשנות את דעתו – לא הצליחו.

צ'אנס עדיף על אין צ'אנס

נתן
נתן
02/07/2018 7:40:33
הגב ל  גיא רוזן

או יש דרך טובה יותר: מסחטת קליקים.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
02/07/2018 12:27:50
הגב ל  גיא רוזן

בול גיא

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 17:01:00
הגב ל  גיא רוזן

ג יא, האם גם אתה בין האיטיים כאן? אתה כותב כצדיק מציון:

פילי ביקשו להיפגש, וזה פורסם בכמה וכמה מקומות.
הם ידעו את מה שכולם יודעים:
רוב הסיכויים שלברון בלייקרס.
הם ידעו שלברון לא יהיה נוכח בפגישה.

מה זה משנה מי ביקש את הפגישה? ב-95% הקבוצה מבקשת פגישה עם השחקן ולא ההיפך.

מה הם ידעו? שלברון סגור על הלייקרס, דבר שהוא סיכם לפני הטיסה לקריביים? אם היו אומרים להם שהכל סגור, אבל הם WELCOME לבוא לשיחה ידידותית, תאמין לי שהם לא היו באים. הם ידעו ש"רוב הסיכויים" הם שהוא בלייקרס. הם לא ידעו שה-ו-א כ-ב-ר סגור בלייקרס סופית.
מי דיבר על נוכחות לברון בפגישה? את מי זה מעניין בכלל?

משגע אותי כיצד אני כותב שזאת שפלות להיפגש עם קבוצת אנשים שטסה מפילדלפיה כשעניין לברון כבר סגור, ואנשים מבוגרים שהם סגני עורכים באתר לא מבינים מילים פשוטות כאלה.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 17:04:22
הגב ל  מנחם לס

מספיק עם הפייק ניוז. הוא לא סיכם כלום עם הלייקרס לפני. הוא בהחלט נטה בכיוון אבל לא היה שום סיכום.

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 17:10:23

מה אתה מבלבל את המוח? היה סיכום מחלט מלבד חתימה שאולי היתה אסורה עוד לפני שהוא טס לקריביים. לברון היה סגור והוא אפילו לא היה באל איי כשכל הסיפור המזוייף – רק כדי להסוות את האמת ולחכות לרגע הנכון להודיע את 'ההחלטה'. לפי עידו גילרי בעלי פילי ניפגשו עם סוכני לברון בשעה 12 בצהריים ואז מאומה לא היה סגור.

פתאום ב-6 אחר הצהריים באה ההודעה שזהו זה, הכל סגור עם לברון. ז"א שהכל נעשה בשעה או שעתיים בין הפגישה עם פילדלפיה לבין יציאת ההודעה הרשמית.

GIVE ME A BREAK.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 17:13:49
הגב ל  מנחם לס

אתה יודע להמציא יופי של סיפורים. לברון חזר בשבת ללוס אנג'לס הוא נפגש עם מג'יק באופן אישי באותו הלילה. למחרת בבוקר הסוכן שלו נפגש עם נציגי פילי. ההודעה הייתה מאוחר יותר.
http://www.latimes.com/sports/lakers/la-sp-lakers-lebron-james-20180701-story.html
אתה יכול להמשיך להשמיץ ולהמציא.
GIVE ME A BREAK

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 17:16:45
הגב ל  מנחם לס

נניח שהוא נפגש עם מג'יק בשבת, ואז זה ניסגר.

מה שסוכניו היו צריכים לעשות זה לצלצל לפילדלפיה ולומר להם לבטל את הטיסה

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 17:20:35
הגב ל  מנחם לס

אבל הוא לא סגר עם מג'יק בשבת. הוא רק נפגש איתו.
ההודעה לליקרס הייתה מספר דקות לפני ההודעה לשאר העולם. זו הסגירה.

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 17:07:47
הגב ל  מנחם לס

מנחם, תגבה את ההצהרות שלך בעובדות –
מהיכן אתה יודע מתי לברון סיכם עם הלייקרס?
תביא סימוכין לכך שלברון סתם משך באף את נציגי הסיקסרס.

עד אז, ההצהרות שלך הן לא יותר מסתם השמצות.
כאלו שגם אטי כמוני מסוגל להבין את מהותן.

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 17:19:53
הגב ל  גיא רוזן

הבנתי.

סוכניו של לברון ניפגשו עם פילדלפיה ביום ראשון בצהריים, ושלוש שעות אחרי פתאום הכל ניסגר עם לברון.

זהו, אני לא מגיב יותר לגיא או לעידו. תחיו בשלכם, ואני אחיה עם שלי, ועם ההבנה שלי על מה בדיוק קרה, KNOWING LEBRON AND MAGIC

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 17:21:39
הגב ל  מנחם לס

אתה לא מגיב כי אין לך שום בסיס עובדתי רק השמצות.
העיקר שאתה יודע להטיף מוסר לברון.

נתן
נתן
02/07/2018 7:02:12

מעניין מה יגידו אוהדי הלייקרס עכשיו, כי המצב מאד ברור, לברון בא להציל אתכם, אתם תהיו רלוונטים, מעניינים, תהיו בפלייאוף, והכל בזכות לברון. ידברו עליכם, אולי אפילו יבואו עוד כוכבים, והכל בגלל שלברון יציל אתכם. 8 שנים ניסיתם להסתדר לבד, ולא יצא מזה כלום, עכשיו תגידו תודה למלך, בלעדיו אתם קבוצה של לבאר.

אסף
אסף
02/07/2018 7:04:40

מנחם אצל לברון זה תמיד מלווה בשואו ואגו על גבול המניאקיות זה האיש. מצד שני בחירה בלייקרס היא הפעם הראשונה מזו תקופה שלא בטוח שלברון יעשה גמר אפילו. בחירה עם מחשבה ליום שאחרי.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 7:08:12
הגב ל  אסף

איזה שואו היה כאן הפעם? הכל נעשה בלי רוח בכלל.

אסף
אסף
02/07/2018 8:18:56

מבחינת הנקודה שמנחם העלה שהשלה את נציגי פילי שיש סיכוי…
מסכים אבל שביחס לפעמים הקודמות זה היה ממש מתון ורגוע.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 8:22:53
הגב ל  אסף

הנקודה שמנחם כתב היא ניפוח של מו"מ סטנדרטי. הם רצו לתת את הצצעה שלהם וקיבלו הזדמנות. אין פה שום השליה.

מוש השור
מוש השור
02/07/2018 14:46:05

לרגע קראתי "ניפוח מנחם סטנדרטי".. האמת היא שזה מאוד מתאים לטור הזה, בנוסף לניפוח נוביצקי הלא קשור למציאות

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 17:04:42

חוץ מהעובדה שהוא היה סגור עם הלייקרס כשהסכימו להיפגש עם פילדלפיה רק כדי לנפח את הסיפור. אולי זה מתאים לך עידו גילרי., ולחברה בה אתה חי. באורח החיים שלי זה נקרא שפלות ובזיון.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 17:10:19

השפלות והבזיון זה להגיד שהוא היה סגור עם הלייקרס. הוא לא היה סגור עם הלייקרס בזמן הפגישה. ההודעה ללייקרס הייתה כמה דקות לפני ההודעה לשאר העולם בטוויטר.

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 17:14:05

על מה אתה מבלבל את המוח? היה סיכום מחלט מלבד חתימה שאולי היתה אסורה עוד לפני שהוא טס לקריביים. לברון היה סגור והוא אפילו לא היה באל איי כשכל הסיפור המזוייף – רק כדי להסוות את האמת ולחכות לרגע הנכון להודיע את 'ההחלטה'. לפי עידו גילרי בעלי פילי ניפגשו עם סוכני לברון בשעה 12 בצהריים ואז מאומה לא היה סגור.

פתאום ב-6 אחר הצהריים באה ההודעה שזהו זה, הכל סגור עם לברון. ז"א שהכל נעשה בשעה או שעתיים בין הפגישה עם פילדלפיה לבין יציאת ההודעה הרשמית.

GIVE ME A BREAK.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 17:16:28

אתה יודע להמציא יופי של סיפורים. לברון חזר בשבת ללוס אנג'לס הוא נפגש עם מג'יק באופן אישי באותו הלילה. למחרת בבוקר הסוכן שלו נפגש עם נציגי פילי. ההודעה הייתה מאוחר יותר.
http://www.latimes.com/sports/lakers/la-sp-lakers-lebron-james-20180701-story.html
אתה יכול להמשיך להשמיץ ולהמציא.
GIVE ME A BREAK

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 17:27:16

שור, אז למה שלא תעבור לטור אחר ולא תיכנס יותר למעורב שלי?

Ljos
Ljos
02/07/2018 15:25:27

אז זה לא שהתגברתי על הבעיות שלי. הוא סתם לא טירגר את האמאשלי הפעם. לעזאזל.

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 17:04:11

חוץ מהעובדה שהוא היה סגור עם הלייקרס כשהסכימו להיפגש עם פילדלפיה רק כדי לנפח את הסיפור. אולי זה מתאים לך עידו גילרי., ולחברה בה אתה חי. באורח החיים שלי זה נקרא שפלות ובזיון.

אסף
אסף
02/07/2018 7:05:58

מעניין מה יהיה עם צעירי הלייקרס עכשיו וכמה זמן עד שהוא ולאנס הולכים מכות בחדר הלבשה

שמעון טבדי
02/07/2018 7:26:03
הגב ל  אסף

תאר לך את לאנס וקאזינס יחד בחדר הלבשה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/07/2018 12:12:27

אותי יותר מעניין לראות את לאבר ולאנס בחדר ההלבשה. תחליט אתה מי חבית אבק השריפה ומי הגפרור

שמעון טבדי
02/07/2018 12:15:59

לאבר עוד חצי שנה רק ילכלך על לברון חכו איזה צחוקים יהיו. עכשיו לאבר רק מחמיא לו עד שלונזו יוטרד ואז יהיו פנינים מצחיקים.

גואט
גואט
02/07/2018 7:14:42

לברון מדהים. 4 שנים לבסס את הבייס שלו במערב, לקשור קשרים עם הכסף הגדול ומוקדי ההשפעה, לעשות מהמדיה והוליווד הבייבי שלו.

זה בכלל לא על כדורסל, זה צעד נוסף והכרחי בדרך לבית הלבן.

שמעון טבדי
02/07/2018 7:24:52
הגב ל  גואט

בדיוק, קולנוע ואז הבית הלבן. אבל לדעתי הוא לא יזכה בבחירות כי יש לו יותר הייטרים 🙂

אגב התאגיד הוא הראשון ליישם מגמת סופר טים כבר בתיכונים.

לברון גיימס גוניור עבר לשחק עם הבנים של פיפן וקניון מרטין.

בקרוב זו תהיה המגמה גם שם 🙂

גואט
גואט
02/07/2018 7:31:18

הדמוקרטים היו חולמים על מועמד כמו לברון במקום הפוסטמה הילארי. האיש גם לא צריך לגנוב סנט עבור הקמפיין.
אם רייגן היה מועמד ראוי, אם מתחילים להתרגל אפילו לטראמפ – לברון נראה כמו מועמד ראוי ביותר. בטח עם התהליך הדמוגרפי באמריקה, שלא הולך להשתנות. אל תתפלא אם בראש התומכים שלו תמצא לבנים כמו פופ ולארי.
מייקל ימשיך לספור טבעות ולהיות הבעלים הכי גרוע 🙂

שמעון טבדי
02/07/2018 7:52:20
הגב ל  גואט

לגמרי. בחירות 2030 יהיה מעניין

אסף
אסף
02/07/2018 8:20:15
הגב ל  גואט

ברור שיש פה הרבה מחשבה על היום שאחרי וזה לגמרי לגיטימי

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
02/07/2018 7:24:03

מנחם תודה על המעורב אבל לדעתי אתה כבר לא יודע לשנוא על אמת, הזדקנות והתרככת 🙂
בהתערבות שלי עם האשך יצאנו תיקו 1-1
ללברון אופציית יציאה אחרי השנה השלישית, כנראה שהוא מקווה לטאנקינג של קליבלנד ואז לחזור אליהם עוד שלוש שנים ולסיים קריירה כוורן godfather של קבוצה בבנייה.

שמעון טבדי
02/07/2018 7:25:25

לברון יסיים קריירה באל איי.

גואט
גואט
02/07/2018 7:32:45

זה ברור, זה לא מעבר של שחקן אחד, זה מיזוג ענק של 2 פרנצ'ייז

שמעון טבדי
02/07/2018 7:50:56
הגב ל  גואט

יפ

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 14:54:17

אתה מוכן לשובר שוויון על קוואי?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
02/07/2018 18:46:47

כן. אבל אין לי עם מי להתערב כי אפילו האשך בכבודו ובעצמו כבר לא מאמין שהוא ישאר בספרס.
הלוואי וישאר . . .

MBK
MBK
02/07/2018 7:33:11

הימור שלי –
עד גמר המערב מנחם קונה חולצה של לברון ויושב לראות את המשחק מחובק עם דדי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/07/2018 13:03:32
הגב ל  MBK

חחחחח, תמונה תמונה 🙂

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 17:25:48
הגב ל  MBK

היתה לי חולצה של לברון. הבוקר השתנתי עליה, ואחרי שהשמש ייבשה את השתן שרפתי אותה.

Shadow
Shadow
02/07/2018 7:39:17

איזה חדשות נוראיות. חלום בלהות

שמעון טבדי
02/07/2018 7:50:29
הגב ל  Shadow

חחח אמרתי לך שזה מה שיהיה קוץ מקיץ שעבר אבל היי אתם ראש בראש מול הלוחמים על האליפות (קאווי וקאזינס גם יצטרפו עוד כמה ימים.

אתה צריך לשמוח להיות היותך חבר בכיר בלללל לברון, לאנס, לונזו לבאר

צביקה
צביקה
02/07/2018 7:41:23

שימו לב שאין אף תגובה ממידן/מומי. הוא בשוק טוטאלי!

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
02/07/2018 12:30:38
הגב ל  צביקה

תגובה 53?

הייט אשברי
הייט אשברי
02/07/2018 7:51:31

מנחם – רשמתי לפני שאתה אוהד הווריורס.

זכותו של לפלופ לשחק היכן שירצה. השאלה רק מה עושה סילבר כדי לפתור את בעיית אי השיוויון הזועק לשמיים בין הקונפרנסים . שיעביר סופסוף את ההחלטה המתבקשת – דירוג 16 העולות לפלייאוף לפי המאזנים מ-1 עד 16 , ופלייאוף של 1 מול 16 , 2 מול 15 וכן הלאה . ואם יהו חצאי גמר עם 3 או 4 מאותו קונפרנס וגמר בין שתיים מאותו צד – השמיים לא ייפלו .

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 17:29:02

בין 16 הטובות ביותר תהיינה 8 או 9 מזרחיות

דה שוט
דה שוט
02/07/2018 7:58:48

שמח בשביל לברון שמרענן אחרי כל השנים. כל הכבוד לו.
שמח בשביל אוהדי הלייקרס שחזרו להיות רלוונטיים.
שמח בשביל הליגה – הכל יהיה פי עשר יותר מעניין מעכשיו.
יהיה כיף!

שמעון טבדי
02/07/2018 8:01:58
הגב ל  דה שוט

המערב יהיה אש. המזרח הולך מרגע לדודלי.

דה שוט
דה שוט
02/07/2018 10:07:36

יהיו שתי ליגות – אנ בי איי, וליגת פיתוח

שמעון טבדי
02/07/2018 12:14:41
הגב ל  דה שוט

אולי הניקס יעשו פלייאוף בליגת הפיתוח?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/07/2018 13:04:47
הגב ל  דה שוט

חחחחחחח

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 17:32:56

המזרח יהיה העונה לא פחות חזק מהמערב באופן כללי. רק הווריורס תישאר מעל כולן. אבל אחריה תהיינה בוסטון ופילדלפיה, ואז יוסטון ולייקרס. ואז אינדיאנה, מילווקי, וקליבלנד יתמודדו בשוויון עם OKC, דנבר, ויוטה.

הייט אשברי
הייט אשברי
02/07/2018 8:00:06

ג'אוואל מקגי סיכם בלייקרס !!

אסף
אסף
02/07/2018 8:21:25

אבידה מסוימת ללוחמים (לא היסטרי אבל הוסיף שהיה צורך)

ינון יבור
ינון יבור
02/07/2018 8:11:07

מה שנותר לראות זה איך הוא לברון יתמודד עם היריב הגדול ביותר שלו.
לא, אני לא מתכוון ללאנס. מה הוא יעשה מול לבאר?!?!

השועל
השועל
02/07/2018 8:16:34

לגבי הפגישה של לברון ופילי, אני היחידי פה שחושב שזה היה רק במטרה לברר מה פילי מוכנה לתת על קוואי?

שמעון טבדי
02/07/2018 8:48:34
הגב ל  השועל

ברור שזה היה חלק, זה והשמחה לאיד. אבל אתה יודע שכולם די יודעים מה האחר מציע, זה לא איזה סוד גדול וכמוס. לכולם ידוע מה הציעו פילי, לא צריך בשביל זה פגישות כאלו אמרו לו את זה גם לפני תאמין לי.

GOAT
GOAT
02/07/2018 8:18:12

התגובה של קובי אומרת הכל.

הגיע לעיר שחקן שלא רואה אותו ממטר
ובעיר שלו מול האוהדים שלו, יהפוך רשמית ליותר גדול מג'ורדן.

גואט
גואט
02/07/2018 8:33:10
הגב ל  GOAT

קובי הוא המנטור של קיירי, קובי שכנע אותו לעזוב את לברון ולהרוס את קליבלנד….. ההתמודדות של לברון עם קובי והמורשת שלו הולכת להיות סיפור ענק וזה עוד לפני משפחת בול

GOAT
GOAT
02/07/2018 8:30:50

@kobebryant
Welcome to the family @KingJames #lakers4life #striveforgreatness @JeanieBuss @MagicJohnson and RP well done!!! 🙌🏾

אלי לס
אלי לס
02/07/2018 8:38:42

ביי ביי לייקרס. שונא את המהלך ומשהה את ה"מנוי" שלי לארבע שנים.
לברון עם המדים של הלייקרס זה כמו אמא של הארדן עם תלבושת אוסקר…

אהרון שדה
אהרון שדה
02/07/2018 8:38:49

לכל הללו שהתפארו בכל הגמרים של לברון.
הנה הגיע למקום האמיתי.
אני מוכן לחתום שהוא יראה יותר פליאופים מהטלוויזיה מאשר גמרים .
זהו עכשיו נראה באמת האם הגמרים שלברון הגיעה אליהם הם תוצר של ענקיות או של אזור פח .
אני הראשוו שיסיר את הכובע אם לברון יעשה גמר ואפילו גמר אזורי .
…..זה יהיה רחוק מכך .
(גם עם קוואי יבוא אין לו גמר אזורי בל.א הזו הוא לא עושה פליאוף מערבי. עם קאזינס המקסימום סיבוב ראשון בפליאוף).

שמעון טבדי
02/07/2018 8:46:39

אתה ככ מגזים טוב שלא הפכת אותו לג'ון וול

אהרון שדה
אהרון שדה
02/07/2018 8:52:58

נחייה ונראה .

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 8:48:24

אהרון,
אתה שם לב שבתגובה אחת אתה סותר כמעט כל תגובה שכתבת על לברון (שיצא לי לקרוא)?

לברון עבר למערב. לברון לא הצטרף לאלופה. הוא אפילו לא הצטרף לקבוצת פלייאוף.
מה הוא יעשה, או לא יעשה, זה לא סותר את העובדה שהניתוח הארוך על הסיבות להחלטות אותן הוא לקח לאורך השנים (ע"ע "פחדן"),
הוא פשוט קרס.

פיינלס?
כמו שכתבת –
גמר מערב יהיה הישג אדיר.
אבל אני מוכן לקחת התערבות שהלייקרס מעפילים לפלייאוף.
בירה + המבורגר (אין לי בעיה שיהיה כשר…) במפגש ההופס שיגיע אחרי סיום העונה הקרובה.
הולך?

אהרון שדה
אהרון שדה
02/07/2018 8:54:54
הגב ל  גיא רוזן

גיא התערבות על גמר מערב בשמחה .
(פליאוף או חצי גמר תלוי עוד בסגל הסופי ).

לא חושב שאני סותר משהו .
ההגעה לל.א נבעה לדעתי משיקולי היום שאחרי .
השיקול ללכת למיאמי היה להשיג אליפויות .
(קלות ).

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 8:58:23

אתה מדבר על השחקן שהגיע שני בהצבעה על ה-MVP העונה.
"היום שאחרי" זה רק ניסיון להצדיק את המשך קיומה של הקלישאה (הקונספציה לשעבר).

תראה, מילים שלך:
"בל.א הזו הוא לא עושה פליאוף מערבי."

אם כזה ביטחון, ניתן היה לחשוב שזו התערבות קלה.
אבל סבבה –
הלייקרס עוברים סיבוב בפלייאוף. הולך?

דדי
דדי
02/07/2018 15:08:59

אהרון מבין.

יניב
יניב
02/07/2018 9:11:01
הגב ל  גיא רוזן

גיא לא מסכים איתך לגבי הקונספציות שקרסו .כל מה שהיה בעבר היה רלוונטי לעבר ובהחלט היה קונספציה.מה שהשתנה זה סט השיקולים שלו ובהתאם לכך ההחלטות שנלקחות.אין פה שום קריסה של קונספציה.יש פה לדעתי פשוט הצהרה של לברון שהדבר הכי חשוב לו הוא כבר לא אליפויות אלא דברים אחרים

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 9:17:45
הגב ל  יניב

כאשר אתה כותב על שחקן "פחדן", ומסביר את הסיבות בכך שהוא "פוחד" לשחק בקונפרס המערבי, שהוא מסכים לשחק רק כאשר הוא לצד אולסטארים נוספים –
אז כן, כאשר אותו שחקן (שנבחר שני בהצבעות ל-MVP רק עכשיו) בוחר לעשות את ההפך מכל שלל אותן טענות,
זה מוכיח חד משמעית שהקונספציה קרסה.

לגבי "סט השיקולים". זה הכי קל להתעלם מהעובדות וליצור הלך רוח דמיוני (גם אם נבנה סביב חלקי אמת) עבור אותו שחקן סביבו נבנתה אותה קונספציה.
(למען הסר ספק – טענות הדמגוגיה הן לא כלפיך)

שמעון
שמעון
02/07/2018 9:30:16
הגב ל  גיא רוזן

גיא אתה מודע לזה שיגיעו 2 אולסטארים נכון?

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 9:39:42
הגב ל  גיא רוזן

שמעון, הלכתי לחנות כדורי הבדולח. היא הייתה סגורה.
אז אשאיל את שלך –
מי הם אותם 2 אולסטארים שיגיעו לקבוצה?

קאוויי?
יכול להיות. אבל ברור לך שכאשר לברון סיכם עם הלייקרס, קאוויי עדיין חתום בשורות הספרס?
שזה תלוי בראש ובראשונה במוכנות של הסרס להסכים לטרייד?

מי עוד?

שמעון טבדי
02/07/2018 12:13:39
הגב ל  גיא רוזן

כדור הבדולח מראה 2 אולסטארים.

קשה לראות מי הם אבל לגבי אחד מהם רואים בליטה של ראסטות על הראש ולגבי השני כנראה מדובר על ניצוץ של סרט ראש.

גם לקאבס הוא הגיע שלא היה כלום

גיא אתה צריך להבין איך עסקי התאגידים עובדים, תאגידים לא באים יום אחד ומקימים סניף על עיוור, הכל מתוכנן, לפעמים יש שינויים סביבתיים כמו דליפת גז או נפט (הברזת פול ופול) אבל מתמודדים עם זה התאגידים הגדולים.

התאגיד לא בא לשחק עם לונזו, אינגראהם וגוש הארט

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 12:18:39
הגב ל  גיא רוזן

בו ותסביר, הלכה למעשה, איך זה קורה.
איך הלייקרס מביאים 2 אולסטארים כבר השנה לצדו של לברון.

(רמז: קל, זה לא יהיה. לא אחרי הסיכומים עם פופ ולאנס)

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 12:20:09
הגב ל  גיא רוזן

איך שהוא נעלמה לה האות א'.

בוא ותסביר.

דדי
דדי
02/07/2018 15:10:01
הגב ל  יניב

וגם יניב.

Ljos
Ljos
02/07/2018 15:21:03
הגב ל  יניב

אני אנסה – לפעמים כשמנסים ללחוץ על אחד הכפתורים במקלדת, לא לוחצים מספיק חזק או שתנועת היד עשתה משהו שגורם לזכרון שלך לחשוב שלחצת אבל לא באמת. ואז א' נעלמת. ייתכן כמובן שכתבת מהפלאפון ושהאוטוקורקט החליט להיכנס לפעולה ולשכוח מילים אמיתיות ולהחליף אותן במומ אותך. דברים קורים.
(אולי יום אחד אתגבר על הצורך בשיטפוסטינג. לא עכשיו)

סתם אחד
סתם אחד
02/07/2018 16:17:18
הגב ל  Ljos

התגובה הכי טובה שקראתי היום.

BY FAR!!!

דדי
דדי
02/07/2018 17:20:31
הגב ל  Ljos

LOL

GOAT
GOAT
02/07/2018 9:01:17

ארון אומרים שהשנאה מחשלת.

בסוף גם לך תצא הלשון.

אור
אור
02/07/2018 9:52:18

אני מתערב שהרבה יותר אוהדי לייקרס עזבו את ה-ללל מאשר את הקבוצה, סתם משחקים אותה. לא אוהב את לברון אבל מאוד אוהב שהוא בקבוצה שלי.

אלי לס
אלי לס
02/07/2018 10:03:15
הגב ל  אור

אני אף פעם לא הייתי חבר בללל אבל מביך אותי לחשוב על עצמי שאני אהיה בעד הלברון. לעולם לא!
אחכה כמה שנים ואחזור לאהוד אותם.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 14:44:04
הגב ל  אלי לס

בחירה נבונה

דקסטר
דקסטר
02/07/2018 10:04:21

וואו אני כבר לא יכול לחכות!
סופסוף הלייקרס במיקס!!

נגמרו השטויות בחדר ההלבשה.

וכבר הלייקרס דחקו את יוסטון מהמקום השני ברשימת הסיכויים לאליפות

פינקי
פינקי
02/07/2018 12:01:59
הגב ל  דקסטר

החתימו את לאנס סטיבנסון, בוא נחכה קצת לפני שנצא בהצהרות כמו "נגמרו השטויות בחדר ההלבשה".

החתימו גם את מגי, אבל זה שטויות מסוג יותר סימפטי…

שמעון טבדי
02/07/2018 12:10:21
הגב ל  פינקי

קאזינס, מגי וסטיבנסון ובול נראים כמו כיתה טיפולית (באמת תראו את הפרצופים שלהם) כאשר לאבר הוא המורה.

קאזינס וסטיבנסון יכולים להיות גם גובי חובות בכיף

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 14:44:41

100+

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
02/07/2018 16:28:45

ניסוח משעשע אבל הדברים נכונים – הם עלולים למצוא את עצמם בסיטואציה של קליבלנד בתחילת עונת 17/18 – העסק עלול שלא להתחבר.

מלובני
מלובני
02/07/2018 10:35:15

החתימה של דוראנט בגולדן היא הדבר הכי טוב שקרה לליגה מבחינת עניין.

מלובני
מלובני
02/07/2018 10:36:14

וחמישיית כל הזמנים של הלייקרס(בכל וויכוח כזה ואחר שיהיה במהלך ההיסטוריה) כרגע השתפרה 🙂

AI3
AI3
02/07/2018 10:39:30

מנחם איך אתה אוהב להגזים, מבחינת לברון היו שתי אופציות, לייקרס או פילי, למרות שהוא נטה לכיוון של הלייקרס, הוא עדיין יכול להיפגש עם רשי פילי, על מנת שישנו לו את ההחלטה,כמו שכל כוכב אחר בליגה, מצחיק שרק אצל לברון זה מעורר אנטגוניזם.

דדי
דדי
02/07/2018 15:13:06
הגב ל  AI3

רק שהוא לא נפגש איתם…

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 17:42:01
הגב ל  AI3

הוא היה סגור עם הלייקרס עוד לפני הטיסה לקריביים לחופשה.

etayle
etayle
02/07/2018 11:04:32

אדם הולך לישון,קם בלאגן ענק. אחלה לילה.

Captain Beefheart
Captain Beefheart
02/07/2018 11:05:44

אחרי קריאת המאמר המעולה של איל רדושקוביץ על קוואי ליאונרד אני ממש מייחל שהוא יגיע ללייקרס ונוכל לתעב את כל הסיסטם ולא רק את לברון, וכל זאת בסיוע ה-GOAT הקשיש בעצמו שילמד את כולם כיצד מגדפים. כבר רואה את ללל פונה למינהל ומבקש להפשיר קרקע למטרת בניית הרחבה. יאללה קוואי יאללה!!!

א.ב
א.ב
02/07/2018 11:21:00

איפה דובי?
הוא יודע שהניקס הקבוצה היחידה במזרח שיש לה שחקן שהיה בחמישיית הליגה הראשונה?

shohat
shohat
02/07/2018 11:51:32

פתרון התעלומה. מצאתי תיעוד מוקלט של פגישת אנשי הסיקסרס עם לברון:
https://www.youtube.com/watch?v=KX5jNnDMfxA

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 17:40:45
הגב ל  shohat

גדול, נחשון!

דה שוט
דה שוט
02/07/2018 11:55:13

חם מהתנור : באי אס פי אנ מדווחים – טיי לו קודם לעמדת המאמן הראשי בקליבלנד

שמעון טבדי
02/07/2018 12:08:54
הגב ל  דה שוט

הבדיחה הזאת הובאה ע"י דדי כבר שישנת בבוקר 🙂

דה שוט
דה שוט
02/07/2018 13:25:20

חחח… יצאתי סטייק

דדי
דדי
02/07/2018 15:14:53

לא בדיחה שלי בכל מקרה…

שמעון טבדי
02/07/2018 15:59:52
הגב ל  דדי

אתה הבאת אז זה שלך!

אבי
אבי
02/07/2018 12:00:15

ברנדון ודנג מלייקאס לשיקגו בחירת סעבוב 2 משיקגו ללייקרס מה דעתכם?

הערבי
הערבי
02/07/2018 12:33:54
הגב ל  אבי

מה הליקרס מרווחים פה בדיוק. חוץ מקאזניס שפצוע עד ינואר אין שחקנים חופשיים ששווים חוזי מקס כרגע
אינגרם יוטרד רק בשביל כוכב
טריד יותר ריאלי יהיה רובן לופז תמורת דנג ושתי בחירות סיבוב שני

אבי
אבי
02/07/2018 12:00:57

מלייקרס* סיבוב*

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/07/2018 12:20:45

יואל, כבר יצרת קשר עם מפעלים בסין?יש תוכניות להתחיל לייצר 24\7? עושה רושם שכמות הבובות שתידרש לללל השנה תשבור את כל השיאים (או כמו שהשיקוץ אמר פעם: 'לא 4 מיליון, לא לא 5 מיליון'…)

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/07/2018 12:22:49

לברון הוא השמש של הליגה הזו. הוא זרח במזרח, וסוף סוף הגיעה העת שהוא יישקע במערב…

השרת
השרת
02/07/2018 13:16:49

נחמד

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 13:23:11

ככל שחולף הזמן וההחתמות המרוויחה הגדולה המסתמנת מכך היא יוסטון. כרגע זה נראה כי יש רק 4 קבוצות שיכולות להציע לקאפלה הצעה שלא ישתלם לרוקטס להשוות: שיקגו,אטלנטה, פילדלפיה והלייקרס.
לא נראה לי שאף אחת מאלה תעשה זאת. לכן כל מה שיוסטון צריכים לעשות זה לתת לו הצעה הוגנת אבל גם משתלמת מבחינתם (משהו מעל 15).

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
02/07/2018 14:45:58

סוף סוף משהו מעודד מהיממה האחרונה

גיא
גיא
02/07/2018 14:10:47

ווואייי. קשה לי לאהוד את הלייקרס עכשיו, אבל מת שלברון יצליח בכל מקום שהוא

גור גולן
גור גולן
02/07/2018 14:48:44
הגב ל  גיא

הפוך גוטה הפוך

יום אחד
יום אחד
02/07/2018 14:14:24

1.לברון מוכיח שוב שפעם המיליון שהוא אשף יחסי יחסי ציבור, איש עסקים ממולח, וכדורסלן שעושה את הבחירות הגדולות ביותר ויעילות בצורה יוצאת דופן.
אני לא יכול להצביע אפילו על טעות אחת שלו לאורך הקריירה הארוכה שלו!
מדהים!
2.קובי לעולם ישאר המותג הנוצץ של הלייקרס המצליחנית גם אם לברון יביא שתי אליפויות ברצף.

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 14:19:01
הגב ל  יום אחד

"ההחלטה" ?

"לא 5, לא 6, לא 7…" ?

לקח לו קצת לזמן ללמוד יחסי ציבור.

יום אחד
יום אחד
02/07/2018 14:41:18
הגב ל  גיא רוזן

גיא
אתה מדבר על בחור בן 22 שמדבר על על עצמו כקינג גיימס ובאמצע התהליך של להפוך את עצמו לאל כדורסל, לעת ההיא הדיבור המופרז והפומפוזיות הביאה לו את המעמד "הנבחר" וכתגובה את את גלי השנאה אבל הוא היה עושה את זה שוב גם היום.
היום הוא פשוט לא זקוק לזה.

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 14:48:03
הגב ל  יום אחד

תראה,
תירוצים (ואפילו סבירים), יש.
אבל זה לא הופך את "ההחלטה", למשהו פחות מאירוע משפיל.
קבלת ההחלטות שלו, ושל יועציו, הייתה באותו רגע בזמן בשפל היסטורי.
אתה זוכר עוד הרבה ספורטאים שזכו לכמות הביקורת לה זכה לברון אחרי "ההחלטה"?

יום אחד
יום אחד
02/07/2018 15:18:50
הגב ל  גיא רוזן

אתה זוכר כמות כזו של סיקור תקשורתי כפי שזוכה לה לברון?
לכן גם ההחלטה קיבלה את גלי ההדף השליליים שלה באותה רמה.
ןלעצם העניין אני חושב שלברון היה די מודע להתנגדות שהוא יוצר אבל הוא בפירוש בא להסתער על מלכות הליגה וההאדרה העצמית לא היתה רצף של טעויות מקרי אלא אסטרטגיה מחושבת ומתוכננת.כמובן שחלק מהתהליך הוא להגיע אחרי עשור "מפוכח יותר" ו יותר בשל" כמו כל זמר שמוציא את היצרים בגיל צעיר ואז מגיע האלבום הבשל וכל הבלה בלה הזה
אבל לעולם הוא לא יתחרט על האלבום הראשון…
וואו חפרתי.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 14:52:55
הגב ל  יום אחד

יותר קרוב לבן 26 ואני בטוח שהיום הוא היה עושה את זה אחרת.

יום אחד
יום אחד
02/07/2018 15:20:24

25 זה מספיק צעיר
ע"ע התגובה לגיא.

בוני
בוני
02/07/2018 15:43:38
הגב ל  יום אחד

לכל כוכב יש תחליף.

אמרו את זה על מג'יק שהיה יותר טוב מקובי ועכשיו אתה אומר את זה על לברון שיותר טוב מהשתיים.

יום אחד
יום אחד
02/07/2018 15:47:34
הגב ל  בוני

בוני תבין, מדובר על קלאסה, על מותג, לא על שחקן גדול או קטן
ללברון שלך אין את זה, חד וחלק.
נולדים עם זה…

בוני
בוני
02/07/2018 15:56:13
הגב ל  יום אחד

קובי שהיה מואשם באונס יותר מותג מלברון? מג'יק שפרש בגלל מחלת מין יותר קלאסי?

בוני
בוני
02/07/2018 15:58:43
הגב ל  בוני

לברון הוא השחקן הראשון שיצא נגד נשיא ארה"ב על שוויון וכל הליגה אחריו. אין יותר קלאסי וערכי ממנו גם לקהילה האפרו אמריקאית.

מבחינה כלכלית השם של לברון עולה על קובי גם בלי המותג של הלייקרס

שמעון טבדי
02/07/2018 16:34:57
הגב ל  בוני

ממש ערכי. נעניק לו חסיד אומות עולם.

הראשון שיצא היה קפרניאק ההוא מהפוטבול שזו הסיבה היחידה שאני יודע את שמו.

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 16:41:51

אתה לא מדייק בעובדות.
המחאה של קפרניק התחילה כאשר אובאמה היה עדיין נשיא ארה"ב.

ולברון, הוא הביע מחאה הרבה לפני שמישהו העלה על דעתו שטראמפ יהיה נשיא, או אפילו מעומד לנשיאות.

שמעון טבדי
02/07/2018 17:07:22

נו אוקיי הוא עדיין היה ראשון? מה אכפת לי מתי התחיל אותה? חוץ מזה המחאות השטויות שלהם לא באמת מעניינות אותי, הכל זה הצגה יעני הם לטובת הקהילה פחח.

קפרניק בטח חשב יהפוך לגיבור ויעשו עליו איזה סרט (אולי איזה במאי כמוהו גם יעשה עליו בסוף).

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 17:16:43

קפרניק היה הראשון בפוטבול שכרע ברך בזמן ההמנון.
הוא לא האתלט הראשון שמוחה.

לברון, הוא מחלוצי הבעת הדעה הפוליטית בדור הנוכחי של ספורטאים בארה"ב.

http://camera.plus/il4E

תמונה שפורסמה בציוץ של לברון (2012),
כתגובה למותו של טרייוון מרטין, שכל חטאו היה שלבש hoodie.

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 17:49:44

היי, תומי סמית וג'ון קרלוס עשו זאת כבר ב-1968

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 17:53:20

גם מוחמד עלי, ביל ראסל, וקארים עבדול ג'אבר, היו חלק במאבק לשוויון זכויות בארה"ב.

לכן כתבתי "בדור הנוכחי", כאשר התייחסתי ללברון וקפרניק.

Ljos
Ljos
02/07/2018 17:57:40

פיניקס לוס סאנס?

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 17:48:55
הגב ל  בוני

תומי סמית וג'ון קרלוס עשו זאת כבר ב-1968

קליי
קליי
02/07/2018 14:45:23

מעניין איפה תסיים קליבלנד השנה?
אני מהמר שהם לא עושים פלייאוף

בוני
בוני
02/07/2018 15:42:39
הגב ל  קליי

כרגע לדעתי הם הקבוצה הכי גרועה בליגה מתחת לפניקס ודאלאס.

בכל אופן קווין לאב הוא שחקן שמשחק הרבה יותר טוב בלי לחץ ואולי לפחות עליו זה ישפיע לטובה.

שמעון טבדי
02/07/2018 15:56:53
הגב ל  קליי

חחחח אנדרסטיימנט. חשבתי רודני הוד יקח אותם לפלייאוף.

לאב לא יהיה שם, בקרוב יהיה טרייד עליו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 14:54:04

מנחם אתה צודק לחלוטין.
זה מביש להטיס את הקודקודים של פילי ל-L.A (!!!) ואפילו לא להיפגש איתם (!!!) בזמן שאתה יודע שאתה סגוכ כבר במקום אחר (!!!).

אבדה הבושה, מעשה מתועב מעין כמוהו שמראה בדיוק מי זה האיש הזה.

שומר נפשו ירחק, ליבי ליבי עם גור ויניב, אפילו איוב ויצחק לא היו צריכים להתמודד עם דברים כאלה.

השיקוץ היה סגור בלייקרס לפחות מהפגרה שעברה, אז קנה את הבית, הגיע לראותם בליגת הקיץ ושפע מחמאות ללונזו.
הסיבה העיקרית – יש לו תקופת חיים מסויימת בקבוצה ואז הוא פשוט לעזוב אחרי שהמאיס את עצמו על כולם ולברוח מהספינה שהטביע.
הסיבה הראשית לבחירה הפעם – הוליווד.
עוד סיבות – מג'יק, רצון לעשות "נה באוזן" לקובי, מאמן חלש ומערכת שאפשר לתמרן כרצונו, אפשרות לעוד "כוכבים" ועוד.
כתבתי את הכל במהלך כל השנה בלי לסטות לרגע, חשבתי שזה יהיה עם ג'ורג' ואולי קאזינס, נשאר אולי קוואי במקומו וקאזינס.
מקסימום רק קאזינס.
פול ג'ורג' הגיע לגן עדן של מטומטמים והבין שזה המקום עבורו.

להלן דוגמא קצרה מקיץ שעבר מחיפוש קצר במערכת של יניב קנול (תגובה 6):
http://www.hoops.co.il/?p=103196

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 14:55:24

זה בעיקר מראה מי אתה.

דקסטר
דקסטר
02/07/2018 15:18:10

וואי אשך מה נסגר איתך.
התבלבלו לך המערכות..
תעשה יוגה כי עוד מעט גם קוואי מגיע…
לברון לקח את ההחלטה הכי הגיונית בשקלול כל הפרמטרים.
ומי שלא רואה את זה עכשיו יראה בעוד שנה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 16:13:47
הגב ל  דקסטר

אם קוואי רוצה ללכת שיילך
לא מסוגל פיזית לעשות כבר יוגה
היה ברור לי שזו ההחלטה שלו כבר שנה וידעתי גם למה, אין לזה קשר להתנהלות הביזיונית שלו מול הסיקסרס

נתן
נתן
02/07/2018 15:15:31

אשך שחי בלה לה לנד, מה שלומך?
אנשים בעולם העסקי לא נפגשים ואז מבריזים אחד לשני בלי שיהיה לזה הד. כבר כתבו על זה הרבה כאן בפוסט. כל הלכלוך על הפגישה הוא הנפצה של מנחם.
לברון רצוי בכל הקבוצות בליגה, ומוערך ע"י כולם, שחקן עם קבלות שיכול לעזור לכל קבוצה.
חתם בלייקרס, לשלוש שנים, נותן להם יציבות ושקט לתקופה הזו, סופרסטאר שאפשר לסמוך עליו, ולבנות את הקבוצה, סביבו או לצידו.
זה משהו שלא היה ללייקרס כבר 8 שנים, כאשר הוא למעשה הופך אותם לקבוצת פלייאוף. כל אוהד לייקרס שאוהב לראות את הקבוצה שלו משחקת בפוסט סיזון צריך לשמוח על זה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 16:11:19
הגב ל  נתן

לברון השתין להם בפרצוף.
לא, בעצם הוא שלח להם דגימת שתן עם שליח וביקש שיטיח את זה בפרצופם בזמן הפגישה.

AI3
AI3
02/07/2018 16:33:14

זה ברור שאם הוא לא היה מסכים להיפגש איתם, גם אז הייתם מלכלכים על לברון, והייתם כותבים משהו כמו " זה ידוע לכולם שהוא סגור בלייקרס, אבל קבוצה רוצה להיפגש איתו, והוא שם עליהם ז*ן" אצלכם לא משנה מה לברון יעשה הוא לא יהיה בסדר.

גור גולן
גור גולן
02/07/2018 15:40:07

אשך תודה על ההבנה.. זה בהחלט קשה לי להסביר את התחושה המגעילה של השיקוץ בלייקרס כאילו 10 מכות מצרים נפלו בפעם אחת.
אבל אני חייב להישאר נאמן ללייקרס.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 16:14:59
הגב ל  גור גולן

זה כמו שיבקשו מאיוב אחרי כל המכות שעבר גם לעקוד את בנו

Captain Beefheart
Captain Beefheart
02/07/2018 16:06:25

אשך אתה מבייש את הפירמה. מה זה מגיפת הנימוקים (הנכונים) האלה? ממך אני מצפה לפואטיקה 😉

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 16:15:42

ראה 83.2.1…

Niro
Niro
02/07/2018 15:00:58

It feels kinda special when your mom went to west too

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 15:03:30

צעירי הלייקרס אומרים ביי-ביי. הביאו את מגי שיהיה מחליף לקאזינס, אז רנדל אומר שלום ותודה.
אם יעשו טרייד על קוואי יגידו שלום גם הארט, אינגרם וקוזמה.
והאמת? הם צריכים לומר תודה, זה עדיף על להיות קונוסים של לברון בפינות.

דקסטר
דקסטר
02/07/2018 15:15:17

הם היו קונוסים עוד קודם.
אל תדאג לא כולם יעופו
ואם כן עוד מעט תגיד לי שקוזמה יותר טוב מקוואי

שמעון טבדי
02/07/2018 15:55:49
הגב ל  דקסטר

רק לונזו ישאר כי אותו אף אחד לא רוצה. אבל תמיד יש ברוקלין, אורלנדו וניקס לקראת פברואר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 16:17:08
הגב ל  דקסטר

הם לא היו קונוסים. הם שיחקו משוחרר ושמח.
לא כולם יעופו – לונזו היקר של לברון יישאר…

שמעון טבדי
02/07/2018 16:32:52

לונזו לא היקר של לברון. לברון סתם מחמיא לו פוליטקלי קורקט. זה כמו שסטיב קר מחמיא לשחקנים.

לונזו לא שורד חנוכה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 16:35:36

לפלופ אוהב את לונזו.
למה?
כי הוא לא צריך את הכדור ביד, מוסר בחסד ויעשה מה שיאמרו לו.
קלאסי בשביל השיקוץ.

דדי
דדי
02/07/2018 15:19:24

אין שום סיכוי שיתנו גם את קוזמה.

אינגראם זה הבסיס (כי הספרס יודעים מה שהרפים באתר לא יודעים)
והארט כדי לסגור את הדיל עם בחירות דראפט.

גור גולן
גור גולן
02/07/2018 15:37:14
הגב ל  דדי

מסכים לייקרס לא יתנו קוזמה גם
ודרך אגב קאזינס לא יגיע – אין תקציב לזה אלא אם כן דנג יעוף איכשהו

הערבי
הערבי
02/07/2018 16:14:02
הגב ל  גור גולן

דווקא יש סיכווי שיגיע הצפי שיחזור מהפציעה הוא בינואר יש דיבור בESPN שהליקרס מציעים לו חוזה קצר שיהיה נמוך מהMAX שכולו מובטח ללא הטנייה (ע"ע אמביד) לשנה-שנתיים ואז שיחזור 100% יפצו אותו בחוזה הבא שיהיה MAX והדיבור שקאזנס שוקל את זה ברצינות כאשר האופציה השניה שלו היא הפליקנס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 16:19:37
הגב ל  הערבי

זה בהחלט הגיוני. הוא לא שחקן מקס כרגע

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 16:18:14
הגב ל  דדי

אינגרם זה ככה-ככה. הארט דווקא נהדר ואני ממש מחזיק ממנו.
אם הלייקרס יידעו שיש להם קוואי ביד הם יוותרו על קוזמה.

בוני
בוני
02/07/2018 15:19:14

אני יכול להבין את ההתרגשות של העולם וכל הגולשים.
אבל מציע לכולם להירגע, להיטרים וגם לאוהדי ההצלחות של הגולדן סטאט.

לברון ג'יימס צריך זמן ושיפוצים כדי להפוך את הלייקרס מפרנצ'יז שבור לאימפריית תארים שהייתה בעבר.
אין לי ספק שבסוף התהליך יהיו פה באתר יותר אוהדי לייקרס מהיטרים.

מבחינה מקצועית יש עם מה לעבוד בניגוד לחומר הרקוב בקליבלנד. יש גם פוטנציאל טוב לעשות עסקאות על שחקנים לא נחוצים שהמלך יבחן במחנה האימונים.

נתן
נתן
02/07/2018 15:20:58
הגב ל  בוני

יהיה להם גם פלייאוף השנה, וגם מנהיג עם ניסיון ויכולת, מצרך נדיר בליגה.

קליי
קליי
02/07/2018 15:28:24
הגב ל  בוני

"יש גם פוטנציאל טוב לעשות עסקאות על שחקנים לא נחוצים שהמלך יבחן במחנה האימונים." אני כבר רואה איך לברון הולך לעקוף את וולטון בהחלטות על השחקנים מול מג'יק

שמעון טבדי
02/07/2018 15:55:04
הגב ל  קליי

מול מג'יק? חח

מג'יק אומר לו SOMETHING MORE MY KING?

ואז וולטון? ARE YOU SURE NOTHING MORE MY KING?

מהיום זה ככה בלייקרס.

וואלה אפשר לעשות פרק מיוחד של גיים אוף זונס

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 16:01:06

שמעון, עדיין לא הסברת איך "התאגיד" מביא 2 אולסטארים שישחקו לצדו של "המלך".

שמעון טבדי
02/07/2018 16:29:04
הגב ל  גיא רוזן

אתה תראה בקרוב.

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 16:38:18
הגב ל  גיא רוזן

אני אחסוך לך –

יש 2 אולסטארים על המדף –
קאוויי וקאזינס.
את קאוויי אפשר (לצד התכנות שהיא בהחלט ממשית) להביא בטרייד.
קאזינס?
אם, כמו שהמגיב "הערבי" כתב, אכן הלייקרס מצליחים לשכנע את קאזינס לבוא על חוזה נמוך –
אז חד משמעית ההצהרה שלך קיבלה תוקף, ובגדול.

אם (הניחוש שלי) קאזיס נשאר בפליקנס, שם הוא יכול לקבל הרבה יותר כסף –
אז אני לא מצליח להבין מהיכן האולסטאר הנוסף עליו אתה מדבר.

שמעון טבדי
02/07/2018 16:59:07
הגב ל  גיא רוזן

שנה הבאה התקרה קופצת ל120 מיליון. יבטיחו לו כסף לעונה הבאה עם חוזה נמוך לעונה הנוכחית. זה מאד קל. קאזינס לדעתי יהיה באל איי. יגידו לו דבר פשוט, "בוגי, שניניו יודעים שהפליקנס לעולם לא יראו אליפות, איתך או בלעדיך, מה יש לך לעשות שם? להיות חבר של AD?, גם שתבוא אלינו עדיין תוכלו להיות חברים טובים ולדבר בטלפון ושלברון יעזוב עוד 4 שנים אז בדיוק AD מסיים חוזה ותוכל להביא אותו לפה ותהיו חברים נהדרים".

בוגי: "אמ… אמ… תן לי לחשוב על זה, יש משהו במה שאתה אומר…"

מג'יק: בוגי עזוב שטויות, אתה לא אדם שחושב, אתה באל איי, יהיה לך פה את המעודדות, הבחורות, פה זה לא הבחורות של נ"א שקנאיות ב1.90 למרות שאני יודע שאתה אוהב BIG BLACK MAMA, אני מפנק אותך גם בהרבה כסף משנה הבאה, אתה תקבל חלק מהותי בהתקפה שלנו, אתה לא מפריע ללברון, לא בא לך שכל הקהל יצעק לך דה מרקוס דה מרקוס, תחשוב אתה לברון קאווי, תזכה לתת ללוחמים בראש, מה תעשה בנ"א תהיה חבר של דיוויס? יש לך שם גארו ב-26 מיליון באמת בוגי

בוגי: טוב, תן לי לחשוב על זה

מג'יק (מתחיל להזיע מהלחץ מלברון שיגיע לא יודע מה לעשות), מרים טלפון ללברון: "LA BRON הוא רוצה לחשוב על זה"

לברון: "תן לי אותו"

בוגי: הלו?

לברון (NLP פאסיב אגרסיב): בוגי אתה פחדן, אתה לא שחקן, תמיד יזכרו אותך כאחד שלא עשה פלייאוף וניפח מספרים, אתה רוצה להיות בנ"א?? בחור תחת הזה ולשמוע ג'אז? או שאתה רוצה לשמוע פי דד פה, הכל מוכן אצלי בוילה למסיבה רק בשבילך, קאווי מוכן לעשות קרחת אם אתה מגיע. אפילו כסף יהיה לך, חסר לי סנטר בספייס ג'אם 2 אתה יודע? אני אעשה אותך נסיך פה, אתה רואה את כל זה? יום אחד זה יהיה שלך, אני רוצה כ"כ לרקוד על קרי, הוא מתעלל בי שנים ואני צריך בחור קשוח כמוך מול הרכרוכיים האלה, עזוב אותך דיוויס, גם ככה הוא יגיע אלינו עוד 4 עונות, אני רץ לנשיאות ואז תשאר בנ"א לבד.

בוגי: טוב איפה אני חותם?

שמעון טבדי
02/07/2018 17:03:08
הגב ל  גיא רוזן

וברצינות גיא, יודע עוד כמה טריידים יהיו? לאב יוטרד, קמבה יוטרד, אל תופתע אם ליליארד או מקולום יוטרדו, חכה סמוך על התאגיד שהוא ימקסם את עצמו, אתה כבר צריך לדעת אחרי כל השנים האלו שהוא לא ישאר בלי אולסטארים לפחות ולא משנה מי הם יהיו ואיך יגיעו.

גיא רוזן
גיא רוזן
02/07/2018 17:04:18
הגב ל  גיא רוזן

זה אפשרי רק אם הם מצליחים להחתים את קאזינס לחוזה נמוך לעונה אחת, עם הבטחה בע"פ (לא מחייבת ל-2 הצדדים) לחוזה גדול בעונה אחר כך.
אני בספק אם תרחיש כזה הוא תרחיש ראלי.
אבל אם אתה צודק –
אז זה ללא ספק נותן גיבוי מלא להצהרות שלך.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 17:06:56
הגב ל  גיא רוזן

כמה שטויות שמעון. התקרה לא קופצת ל-120 אלא לסביבות 108. כולנו יודעים שהבטחות עתידות שלא מהוגנות בחוזה הן חסרות ערך. כם בוגי יודע שאם הוא חותם לשנה אחת ולא מתאושש בקצב הרצוי הוא לא יקבל חוזה מצחיק.

שמעון טבדי
02/07/2018 17:14:54
הגב ל  גיא רוזן

אני קראתי 120 איפשהו לפני הרבה זמן

The NBA’s salary cap is set to keep climbing. The Vertical’s Shams Charania reports that the Players Association has projected the cap number at around $120 million for the 2020-21 season, and informed player agents accordingly.

דבר שני אל תדאג בסוף יסדרו הכל אם רוצים.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 17:19:10
הגב ל  גיא רוזן

אתה פשוט חסר מושג. אתה מביא לי ידיעה מ-2016?
מאז הדברים קצת התעדכנו בעיקר בעקבות ה-CBA החדש.
העיקר שאצלך בסוף "יסדרו הכל"

שמעון
שמעון
02/07/2018 17:38:24
הגב ל  גיא רוזן

וואלה עידו לא שמתי לך לתאריך ולא מזה קראתי זה מה שקפץ באינטרנט. עזוב רוצה התערבות על בורגר שעד תחילת הפלייאוף ללברום יש 2 אולסטארים בקבוצה??

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 17:41:29
הגב ל  גיא רוזן

לא רוצה התערבויות ולא שטויות. רוצה שתדבר לעניין ולא דברים באויר.

שמעון
שמעון
02/07/2018 17:57:02
הגב ל  גיא רוזן

עידו שנינו יודעים את האמת והיא שללברון יהיו 2 אולסטארים לא משנה איך למה וכמה. אני לא מומחה לקומבינות חוזים ולא כזה מעניין אותי גם האמת. שורה תחתונה גם אני אתה וגיא וכולם פה יודעים שלפני הפלייאוף באל איי ללברון יהיו 2 אולסטארים בקבוצה. זה יכול חהיות קאווי וקאזינס קאווי ולאב קאווי וליליארד או מקולום או קמבה או שניים אחרים בלי קאויי לא משנה מי ומה יהיו לו 2 אולסטארים. מי שרותה להתערב איתי על זה מוזמן. אני תמיד חשבתי שאלו יהיו כריס פול וגורג אבל גורג הפתיע ומורי נתן הצעה שאי אפשר לסרב לה. התאגיד כבר יסתדר אל דאגה

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 18:02:34
הגב ל  גיא רוזן

לא אני לא יודע את זה. חשבתי שפול ג'ורג' יצטרף. הוא לא. נראה לי שהלייקרס יעשו הרבה כדי להביא את קאווי. אבל אני לא יודע שזה יקרה.
ברור לי שהלייקרס מאד רוצים להקיף אותו בכישרון שמספיק לרוץ לאליפות אבל גם ברור לי שהתנאים הקיימים לא פשוטים לכך. בשנה הבאה כבר יהיה להם יותר פשוט.
אתה יכול להתייחס לזה כודאות – זו תהיה יומרנות. מצד שני זה לא חדש אצלך.

בוני
בוני
02/07/2018 15:19:37

גם מבחינה כלכלית לברון צפוי לשבור את כל שיאי מכירת הגופיות,נעליים ומרצ'נדיז.

סתם אחד
סתם אחד
02/07/2018 16:18:26

אני רק שאלה:

יש מצב שרונדו גם יגיע ללייקרס?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 16:21:36
הגב ל  סתם אחד

רונדו, לברון וסטיבנסון… שחזור של סצינת הסיום של הטוב הרע והמכוער בחדר ההלבשה של הלייקרס… משאיר לך לבחור מי מביניהם זה הטוב, מי הרע ומי המכוער…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
02/07/2018 16:37:21

באמת טרויקה בעייתית לניהול…
אני בוחר רונדו הטוב, לאנס הרע ולברון המכוער.

Ljos
Ljos
02/07/2018 16:47:42

רונדו בחיים לא יצליח לירות מכזה מרחק, מה שאומר שהוא חייב להיות טוקו.
אני בהחלט רואה איך בהזדמנות הראשונה לברון יורה בלאנס, מה שהופך את לאנס לאנג'ל אייז.
זה אומר שלברון הוא בלונדי? משהו הסתבך לי פה.

פאקו
02/07/2018 16:58:39
הגב ל  Ljos

בטח שלברון הוא בלונדי. כל כך קשה לדמיין אותו בורח מהקבוצה עם השקים של הכסף, כשטוקו צורח אחריו "איחו דה לה פוטה קה טה פאריו"?

Ljos
Ljos
02/07/2018 17:07:15
הגב ל  פאקו

🙂
כשאתה אומר את זה ככה.

שמעון טבדי
02/07/2018 16:30:42
הגב ל  סתם אחד

רונדו לא קולע ממטר וצריך שחקנים שעושים תנועה. תפקיד הרכז תפוס כבר עי לברון. לברון צריך רכז סקורר לידו. קמבה ווקר יכול להיות טוב לידו.

Dor
Dor
02/07/2018 16:33:44

מקווה שלפילי תהיה סבלנות לא לפרק את החבילה המוצלחת השנה בשביל קאווי, אלא אם כן הוא מאריך חוזה ו/או מקונל אהובו של האשך נשאר..

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2018 16:42:44

מנחם חבל שאתה אוהב להצהיב הכול, תביא לי הוכחה אחת שגוש האריס מבוגר שחולה בסכרת, בחור בן 53 בילונר שטס כמה שעות מפילדלפיה לLA במטוס הפרטי שלו , כל הדיווחים היו שלברון בכלל לא מוכן לדבר עם פילדלפיה, הם ביקשו שיחה עם הנציגים שלו וקיבלו הם ידעו שכמעט אין להם סיכוי, חבל שאתה מצאר את זה כהתעללות בזקנים וכאגו מניאק גדול, בפעם הראשונה בחייו לברון במעבר הזה לא עשה קרקס תקשורתי והתנהל בצורה הטובה ביותר שאפשר לדמיין.

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 17:58:29

אתם סתום בדיוק כמו עידו גילרי ועוד אחרים כאן. לברון היה ס-ג-ו-ר עם הלייקרס לפני שהאריס טס במטוסו הפרטי. ושהוא BORDERLINE DIABETIC קראתי היכן שהוא. זה לא סוף העולם. גם אני BORDERLINE DIABETIC, ואני בטוח שגם אתה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/07/2018 16:59:56

עוד לפני דבר החתימה, כששמעתי שנציגי פילי יבואו לפגוש את נ-צ-י-ג-י לברון בפאקינג LA חשבתי שהם מורידים את עצמם לזנות.
אבל לברון הגדיל לעשות וגם להיות הלקוח וגם הסרסור

MBK
MBK
02/07/2018 17:56:21

הוא גם הזונה לא ?

Ljos
Ljos
02/07/2018 17:02:35

מישהו רוצה לדבר על דברים אחרים? נגיד הרוקי החדש של הסלטיקס, רוברט וויליאמס? מי שקיווה שהמערכת של בוסטון תיקח את בחירת הסליפר בדראפט ותכניס אותו לתלם רק קיבל הוכחה לכמה נמוך הוא מתחיל את הסיפור – אחרי שנרדם באמצע השיחה המקדימה לעונה, עכשיו הוא פספס את אימוני פתיחת עונת ליגת הקיץ כי לא התעורר בזמן לטיסה. לפחות מסביר למה גם בדראפט הוא נבחר מאוחר. הלו, אתה שחקן NBA בקרוב. הבחור צריך דחוף שמישהו יעיר אותו.

שייקה
שייקה
02/07/2018 18:24:06
הגב ל  Ljos

הוא עושה שרירים אבל בגדול זה הבחור. התקווה שלהם היא שבראד יתקן.

דדי
דדי
02/07/2018 17:10:49

אתה חושב שיש בכלל דברים אחרים ?
בינתיים באוקלהומה…

comment image

מל מגיע צהוב סגול וורוד זרחני ויוצא מהארון,
מל מגיע צהוב סגול וורוד זרחני ויוצא מהארון,
02/07/2018 19:28:03

מל יכול ליהות מנהל חברת טמפונים-לחוץ וכועס נפגע ונעלב מכלום

הערבי
הערבי
02/07/2018 19:41:45

https://www.youtube.com/watch?v=64zr0Gia4uA
הסבר מESPN על מצב תקרת השכר של הליקרס אחרי ההחתמות…
בקיצור אין מקום לעוד סטאר כל עוד דנג/רנדל שם

דדי
דדי
02/07/2018 19:51:44
הגב ל  הערבי

לפני שעה דיברתי עם החבר הכתב שלי להגיד לו כמה אני בשוק מהקליפ הזה ומהניתוח הנוראי והלא נכון של מארקס.

הייתי בשוק מזה וגם החבר שמכיר את מארקס אישית ואוהב אותו התאכזב קשות.

עכשיו תחליט למי אתה מאמין – למרקס או לי…

גור גולן
גור גולן
02/07/2018 20:00:54
הגב ל  דדי

תסביר מה לא נכון …

דדי
דדי
02/07/2018 20:02:46
הגב ל  גור גולן

עזוב.
בוא רק נגיד שאם הם רוצים היום, אין שום בעיה להטריד עבור קוואי, ואפילו לא חייבים לאבד את רנדל.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 20:04:39
הגב ל  דדי

נו, תפסיק לדבר בחידות ופשוט תרשום איך זה עובד. יקח לך פחות תגובות וחרון אף.

דדי
דדי
02/07/2018 20:13:42
הגב ל  דדי

אין לי כח.
זו השורה התחתונה, ומרקס מדבר כאילו זה כמעט ההיפך מזה, והוא טועה.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 20:29:42
הגב ל  דדי

Dear Mister "I'm Too Good To Call Or Write My Fans"
This will be the last package I ever send your ass
It's been six months and still no word, I don't deserve it?
I know you got my last two letters, I wrote the addresses on ’em perfect
So this is my cassette I'm sending you, I hope you hear it
I'm in the car right now, I'm doing 90 on the freeway
Hey Slim, I drank a fifth of vodka
You dare me to drive?
You know the song by Phil Collins, "In the Air of the Night"
About that guy who could a saved that other guy from drowning
But didn't, then Phil saw it all, then at a a show he found him?
That's kinda how this is, you could a rescued me from drowning
Now it's too late, I'm on a thousand downers now, I'm drowsy
And all I wanted was a lousy letter or a call
I hope you know I ripped all of your pictures off the wall
I love you Slim, we coulda been together, think about it
You ruined it now, I hope you can't sleep and you dream about it
And when you dream I hope you can't sleep and you scream about it
I hope your conscience eats at you and you can't breathe without me
See Slim, shut up bitch! I'm tryin' to talk!
Hey Slim, that's my girlfriend screamin' in the trunk
But I didn't slit her throat, I just tied her up, see I ain't like you
'Cause if she suffocates she'll suffer more, and then she'll die too
Well, gotta go, I'm almost at the bridge now
Oh shit, I forgot, how am I supposed to send this shit out?

גור גולן
גור גולן
02/07/2018 20:02:15
הגב ל  דדי

ממה שהסתכלתי ללייקרס יש 10 מיליון פנויים
בלי רנדל .. בלי לפרוס חוזה של דנג שיכול לתת עוד 7
והחוזה רנדל יכול להיחשב כמס. – עדיין לא מספיק כדי להביא החתמה לא בטרייד

הערבי
הערבי
02/07/2018 20:05:19
הגב ל  דדי

תסביר… לטעון שאתה צודק בלי שתסביר למה לא גורם לי להאמין לך

דדי
דדי
02/07/2018 20:12:35
הגב ל  הערבי

חדש באתר אני מבין ?

עומר מזיג
02/07/2018 20:52:36
הגב ל  הערבי

זה לא מסובך – ללייקרס כרגע טוטאל של 85.5 מיליון כשאתה מוריד את לאנס ומג'י שיחתמו על הroom exception והמינימום בהתאמה אחרי שהלייקרס יגיעו לתקרה. זה 16 מיליון במקום פנוי.

אבל זה בלי רנדל שעם cap hold של 12 מיליון דולר ומשכורת משוערת בערך כזו.

המשכורת של קוואי זה 20 מיליון. אם רנדל על הספרים שלהם ב12 מיליון יש להם 4 מיליון פנוים והם צריכים לשלוח חזרה 16 מיליון במשכורות. אין להם ממש איך לעשות את זה מעבר לדנג כי החלקים לא מתאימים ולכן זה לא יקרה.

אם מוותרים על רנדל צריך לשלוח רק 4 מיליון במשכורות חזרה שזה שטויות.

זה הכל.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 20:56:05

תודה איש יקר. מחכה כבר לאוגוסט.

אסף
אסף
02/07/2018 20:22:34

קרב רציני במשחק של אוסטרליה מול הפיליפינים
https://youtu.be/Fmr0ry55zxg

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 20:27:07
הגב ל  אסף

ג'יימס נייסמית' הולך מכות כמו החנון שהוא. טוב שלא התחיל למשוך בשערות.

אסף
אסף
02/07/2018 20:34:41

גם תון מייקר נראה חסר מושג בתחום.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2018 20:35:27
הגב ל  אסף

נו….נראה לי אתה צריך רענון.

אסף
אסף
03/07/2018 0:38:39

חחח פאדיחה שלי . לא יודע איך שכחתי את הקטע הזה של game of zones

ג'ורג' חבש הסקרן
ג'ורג' חבש הסקרן
02/07/2018 20:35:52

התורן המעופף שם זה ת'ון מייקר? מה הוא קופץ?

מנחם לס
מנחם לס
02/07/2018 21:42:19
הגב ל  אסף

וואללה…

קליי
קליי
02/07/2018 20:26:38
לידיאת הציבור
לידיאת הציבור
02/07/2018 21:40:27

עפר שלח כוור אדם חי באדמה

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
05/07/2018 7:23:26

וואללה מנחם
אתה באמת הגדול מכולם

נהדר

איתך בקטילה לאורך השנה