מעורב הופס ליום שני: לברון סגר עם הלייקרס ל-4 שנים, 154 מיליון, בצורה בזויה ושפלה / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני: לברון סגר עם הלייקרס ל-4 שנים, 154 מיליון, בצורה בזויה ושפלה / מנחם לס

1. לברון עובר מערבה ללייקרס

לברון הסכים לחוזה על 4 שנים עבור 154 מיליון עם הלייקרס, לפי KLUCH SPORTS GROUP, ובזה נסגרו חודשים של ספקולציות.

השנה הרביעית היא אופציה של השחקן. זוהי התקופה הארוכה ביותר שהוא חתם על חוזה מאז ה-6 שנים עם ההיט.

הוא נתן לנציגי פילדלפיה (בעל הקבוצה, המאמן ברט בראון, והנשיא הזמני) לטוס  ה-י-ו-ם (יום ראשון) ללוס אנג'לס לדסקס את הסכוי שהוא יעבור לפילדלפיה עם סוכניו, והכל בשעה שהוא בילה ביום ראשון בבוקר עוד באי בו שכר וילה ב-$75,000 לוויקאנד! רק נבל כמו לברון מסוגל לדבר כזה!!! להטריד 3 אנשים לטיסה מפילדלפיה עם תקוות כשהכל כבר סגור עם הלייקרס? רק איגו מניאק שחושב שהוא מלך העולם וכל האחרים הם 'ילידים' שניתן לשחק איתם יכול לעשות מעשה נבזי כזה, והכל כדי לבלבל את האוייב ואת המדיה שכולם יחשבו שישנו סכוי שהוא הולך לפילדלפיה בזמן שהוא סגור על הלייקרס.

הוא היה אמור לעשות הפעם את ההחלטה בצניעות. צניעות מיי אס. הוא לא שמע על צניעות בכל ימי חייו. הוא רצה שוב שעניין חתימתו תתפוס את כולם בהפתעה אחרי שעשה את ההסוואה עם הפילדלפיה.

הוא הפך אותי הערב בצ'יק לאוהד הווריורס.

אני מציע לכל אוהדי הלייקרס לחפש אתר אחר כי אני עומד לקרוע העונה את הלייקרס כמו שאף אחד – אף פעם – לא קרע אותם, ולברון? הפכתי לאוייבו הגדול ביותר. לא בגלל שבחר בלייקרס. ידעתי שהוא יבחר בהם וכתבתי זאת אתמול ושלשום, ואפילו היום במעורב הזה שניכתב כמעט כולו עד שההודעה הבזיקה, כתבתי שבחירתו בלייקרס היא FORGONE CONCLUSION. אני שונא את הדרך העקומה שהוא עשה זאת. כואב לי שהוא הטריח בעל הסיקסרס, אדם מבוגר,לטוס לחינם עם תקוות שוא בשעה שהוא משתזף על חוף יפהפה בקריביים ויודע שהזקן טס לשוא, ואוהב כל רגע מזה.

אם אתם חושבים שהאשך הגזים בשנאתו ללברון, אז האמינו לי שהאשך הוא טירון בדברים הללו.

חכו עד שתקראו אותי, המקצוען בדברים הללו.

לברון הדליק בי את המבערים.

חכו-חכו!

2. בשעה שאני כותב, הסיקסרס ונציגיו של לברון, ניפגשים ב-L.A

(את זה כתבתי ב-8 בערב,  יום ראשון, כשלברון כבר סגר עם הלייקרס. רק בנזונה כמוהו לא מתבייש להטריד עמותה שלמה מפילדלפיה להיפגש עם נציגיו,ו"לבלבל את האוייב". חשבתי שהפעם הוא רוצה לעשות הכל בשקט, שלווה, וללא כל בעיות. האיגו-מניאק לא יכול להחליט בשקט. הוא חייב היה לעשות את המשחק המגעיל הזה!)

(לברון מבלה עם משפחתו בקריביים)

לברון חזר אתמול במטוסו הפרטי עם משפחתו מבילוי של כמה ימים באי הקטן – אך העשיר ביותר – אנגווילה, שבקריביים, אבל לא השתתף בדיונים עם נציגי הסיקסרס (בעלי הקבוצה, ברט בראון המאמן,  והנשיא הזמני). הרבה מאמינים שפילדלפיה תהיה מקום הנחיתה הטוב ביותר עבורלברון (http://www.espn.com/nba/story/_/id/23919044/lebron-james-2018-nba-free-agency-philadelphia-76ers-best-fit אבל כולנו למדנו כבר שהאחד והיחיד היודע מה הטוב ביותר לו הוא לברון עצמו.

הם כנראה האופציה הטובה ביותר שלו אם מטרתו היא לנצח אליפות NBA כבר בעונה הזו כי אם הוא מגיע, קאווי לינארד בא בעקבותיו על בטוח.

הסיקסרס יציעו לו הערב 38.25 מיליון, ויגלו לו היכן עומדים העניינים עם קאווי לינארד. מה שידוע הוא שהסיקסרס הודיעו לספארס ששלושה שחקנים הם מחוץ לדיונים, והם ג'ואל אמביד, בן סימונס, ומרקל פולץ.

הקאבס יכולים להציע ללברון כסף גדול משמעותית – 207 מיליון ל-5 שנים – מה-153 מיליון ל-4 שנים שהלייקרס או הסיקסרס יכולים להציע לו.

******

ברגע האחרון:

ממש בעת כתיבת שורות אלה ג'ורדן שולץ (Jordan Schultz, https://twitter.com/Schultz_Report/status) מיאהו מדווח שהספארס הסכימו לקבל עבור קאווי שני שחקנים לפי בחירתם (אמביד, סימונס, ופולץ מחוץ לרשימה לפי דרישת הסיקסרס) פלוס שלוש בחירות דראפט סיבוב ראשון.

לדעתי זוהי דרישה מוגזמת ביותר,בעיקר לאור העובדה שקאווי יכול להיות שחקן חופשי אחרי העונה הבאה. אני מקווה שהסיקסרס יידחו את ההצעה על הסף, אפילו שהוא יהיה הממתק שיביא כנראה גם את לברון!

******

3. מסתבר שפול ג'ורג' לא רצה לייקרס "THAT BAD" כפי שחשבו…

 

החתימה של פול ג'ורג' עם הת'אנדר גרמה לשוק חלקי. הייתי אומר 60% של שוק. הוא הסכים ל-137 מיליון ל-4 שנים עם אופציית השחקן לעונת 2021-22.

הת'אנדר החתימה את ג'ורג' בעונה שעברה אפילו שכולם הזהירו אותה שהוא משתמש בה רק לשנת 'רכיבה' עד שהלייקרס תעשה איתו דיל רציני.

מה קרה? PG-13 אפילו לא טרח לטוס לאל.איי לפגישה. עד כדי כך הלייקרס הפסיקה להיות מוקד משיכה לשחקנים רציניים.

השאלה מה יהיה עם OKC שלא היה בשנה שעברה עם אותם שחקנים כשהפסידה ליוטה בסיבוב הראשון. אני מאמין שהיא היתה UNDER-ACHIEVER ברמות, ועם אנטוני כרמלו המנסה להציל מעט כבוד למורשתו לפני שנתו האחרונה, וסטיבן אדאמס המשתפר משנה לשנה, לת'אנדר ישנו סכוי להיות קבוצה הרבה יותר טובה בדיוק עם אותם שחקנים.

יכול מאד להיות שכדי שהת'אנדר תשחק משחק שונה היא חייבת מאמן שונה, אבל לא אכנס לזה עתה.

מה שעושה מהחלטתו המהירה של ג'ורג' כה מדהימה היא העובדה שהיה לו צ'אנס להתחבר עם לברון ולשחק עבור הלייקרס בעירו לוס אנג'לס, או לחתום עם הכוכב העולה החדש פילדלפיה, או ביוסטון שכריס פול חתם את שארית הקריירה שלו איתם, ובמקום זה חתם עם הקבוצה שעל הנייר, לפחות, היא הפחות נוצצת מהשאר.

לי זה אומר הרבה על העדפות של ג'ורג': לשחק עם ווסטברוק – שכולם חשבו שזאת בלבד תהיה סיבה מספקת עבורו לעזוב – ולגור בעיר שאשתו והילדים אוהבים. אני שמח שדברים כאלה עדיין משחקים תפקיד בהחלטות שחקנים, ואני עוד יותר גאה שהסכמתו לשחק עם ראסל ווסטברוק לפחות עוד 3 שנים היא הלגיטימציה היחידה שאוהדי הת'אנדר צריכים עם משחקו של ראסל ווסטברוק. ג'ורג' חתם למעשה את שנות הזהב שנותרו בגופו למשחק עם ראסל ווסטברוק, כי הוא לא היה מעיז לעשות צעד כזה אם היתה לו טיפת אנטגוניזם לגבי ראס.

זוהי מהלומה די חמורה ללייקרס כי רק תתארו לכם מה יקרה אם לברון יבחר להישאר בקאבס או להצטרף לפילדלפיה או ליוסטון, וקאווי לינארד מחליט להצטרף ללברון בפילי! מג'יק יצטרך להתפטר כי, למרות שנתן לעצמו שנתיים, לא יישאר לו אף שחקן להביא מלבד קאזינס, כי קליי ת'ומפסון כבר אמר שהוא מתכונן לסיים את הקריירה בווריורס. אז מוטב שיתפטר כבר עכשיו, והלייקרס תחזור להיות מה שהייתה עד שנת 2022, השנה הראשונה שהיא תעשה את הפלייאוף.

4. בשעה שכולם FREAKING OUT בקשר ל-FREE AGENCY, לברון מבלה עם משפחתו בקריביים בחוף אנגווילה וצוחק על העולם (אתמול הוא חזר לביתו ב-L.A)

**************************

ועכשיו אני יודע שהוא היה בקריביים, צוחק על כל העולם, נותן לנציגיו להיפגש עם בעל הסיקסרס, ברט בראון, והנשיא הזמני לטוס במיוחד ל-L.A להיפגש עם סוכנו, בשעה שהוא כבר סיכם עם מג'יק ג'ונסון

איזה טיפוס הוא. אין לי אפילו מילים לתאר את חוצפתו ונועזותו.

************************.

אני מ-ת שלברון יחכה ויחכה עד שלינארד יבחר בפילדלפיה, ואז הבחירה שלו תהיה הלייקרס, והיא תענה לו, 'מצטערים. אתה כבר לא בתכניות שלנו', וגם הקאבס תלך בכיוון אחר.

את מי זה ישאיר? את דנבר, שב-24 השעות האחרונות הגבירו מאד את הלחץ על סוכנו של לברון (בינינו? לברון בדנבר ויש שם קבוצה אדירה!).

5. הלייקרס מוכנים להציע לקאזינס חוזה מקס.

ההחלטה של פול ג'ורג' להישאר ולחתום עם התאנדר הכתה בהם כמו 'הרעש הגדול' שיבוא ביום מין הימים על העיר הזאת. עתה החשש הולך ומתגבר שקאווי לינארד יסכם עם פילדלפיה, מה שמשאיר למג'יק ג'ונסון אפשרות אחת להציל את פניו – דמרכוס קאזינס.

לפי מה ששמעתי מהקשרים שלי עם אנשים שיודעים את האמת על מה שהולך בלייקרס, הם מעוניינים לתת לו חוזה מקס. לתקופה קצרה. אין שאלה שקאזינס היה אחד מהביג-מן הטובים בנמצא לפני הפציעה מסיימת העונה שלו (https://sportsnaut.com/2018/05/demarcus-cousins-has-a-message-for-the-doubters/

לגוף ענק כשלו לחזור מפציעה בגיד האכילס זה לא דבר פשוט, ולי אין מושג עד כמה הלייקרס יודעים על מצד רגלו. עובדה שהפליקנס לא ממהרים לתת לו חוזה מקס (https://sportsnaut.com/2018/04/report-pelicans-have-discussed-offering-demarcus-cousins-short-term-deal/).

היי. אם ללייקרס יהיה את לברון ואת קאזינס זה יהיה ה-ONE-TWO PUNCH הארסי ביותר בליגה, לדעתי.

עכשיו, הלייקרס מאמינים ש'לברון הוא עובדה סגורה', אבל כפי שלימד אותי המורה שלי קווינט בכיתה ב', העובדה שמישהו חושב שמשהו הוא 'עובדה' לא עושה את המשהו ל'עובדה'. אם לברון ימשיך לבלות בקריביים במקום להחליט, הלייקרס בדיפ שיט.

מאחר ולברון בלייקרס היא WISHFUL THINKING ולא עובדה, ייתכן שהלייקרס מאמינים שאם יחתימו את קאזינס מיד, זה יהיה ה-SWEETENER שלברון צריך. הרי לברון היה זה שאמר שבוגי "IS THE BEST BIG MAN IN THE GAME"! ועתה – אם הוא בריא, לברון בוודאי חולם חלומות מתוקים על ה-PUNCH 1-2 של בוגי ושלו.

המחשבה על השניים יחד יכולה לעורר חזיונות טובים מאד. קאזינס, כמו כריס בוש או קווין לאב – ירווח את כל ה-SPACE, אבל שלא כבוש או לאב הוא גם גדול, כבד,וחזק, והוא יכול לזרוק גופות כאילו היו בובות. הוא ייקח הרבה מהפרשר שההגנה יכולה להעמיס על לברון, ואיתו ללברון תתווספנה שתי שנות משחק.

אם אני מג'יק ג'ונסון, אני לא רוצה להפחיד את לברון או את קאזינס בחוזה שתוקע אותם לשנים. למה לא להציע להם רק שנת נסיון? יצליח? יעבדו על חוזה ארוך ימים. לא יצליח? ילחצו ידיים וייפרדן כחברים. חוזים קצרים זה הנורמליות החדשה בליגה. אז זוהי הדרך עם לברון ובוגי.

אני לא מאמין את כל ההצעות החכמות שאני מציע ללייקרס הזאת. אבל אני עושה זאת מתוך רחמנות כי הקבוצה הגאה הזאת סבלה מספיק.

כמובן שאם הפליקנס יראו שהלייקרס הולכת ברצינות על קאזינס, הם ימהרו ויציעו לו חוזה ארוך ימים, אם הם יודעים שהוא החלים לחלוטין מפציעתו. קריעת גיד האכילס היא אחת הפציעות החמורות ביותר לאתלטים החייבים לנתח, ולפרוץ בריצה מהירה של כמה צעדים.

6. לא יאומן! קאווי מחייך!

 

זהו החיוך הראשון של קאווי לינארד מאז היה בן 5 ואמו נתנה לו בונבון על מקל.

אפילו הספארס שלחה לו איחולי יום הולדת שמח.

טוב. לפחות אנחנו יודעים ששרירי הלחיים שלו עובדים!

7. האם הגיע לניקס גואל?

פאולו אגטי מדווח ב-http://www.crainsnewyork.com/article/20180628/FINANCE/180629896/msg-shares-soar-as-dolan-lays-groundwork-for-sale-of-knicks שג'יימס דולן, בעל הניקס והריינג'רס, מתכונן למכור את נכסי הספורט שלו.

אוהדי הניקס סבלו 20 שנה של DYSFUNCTIONAL LEADERSHIP של בעל קבוצות הספורט הגרועה ביותר ב-NBA וב-NHL. דוגמה? מאז קנה את הקבוצה לניקס היו 11 מאמנים שונים ב-18 שנה!

הפעם כל הסימנים מלמדים שהתהליךלמעשה החל. ניו יורק תארגן בוודאי ticker tape parade בסדר גודל של סיום מלחמת העולם השנייה.

המניות של MSG קפצו השמיימה מאז ההודעה

.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 356 תגובות

  1. וואו איזה טירוף
    קמתי בטעות ופוחד לחזור לישון

    אני ממש עצוב וממש שמח באותה נשימה – לברון בלייקרס עצוב , חזה לרלוונטיות ומועמדות לאליפות
    עכשיו השאלה מי יגיע יחד איתו??? פופ חתם על 12 לעונה אחת מה שאומר שלייקרס לא יכולים לתת מקסימום לקאזינס כרגע. כמראה שבאמת יהיה טרייד עבור קוואי והשאלה מה זה יקח מהם.

  2. You think I am clowning when I tweet like this, but someone with Lakers told me once they realized they had LeBron & could get Kawhi, PG wasn't as big of a priority. The situation changed quickly and I believe PG was aware
    Robert Littal

    @BSO
    if Paul George goes back to OKC I’m hearing the Lakers won’t be that broken up about it. It’s like booking Destiny Child’s as long as you get Beyonce or Kelly Rowland or both. You not really mad if Michelle Williams didn’t show up.
    3:33 AM – Jul 2, 2018

      1. לנסות להביא את קאווי. אם לא עכשיו (במחיר נמוך יותר מלפני הגעת לברון), או לחכות לו לשנה הבאה. הימור כמו עם ג'ורג', אבל זה שונה כשלברון כבר חתום.

        מה גם שהחתימה החד שנתית עשוייה לרמוז באמת על קריצה לעבר הקיץ הבא, וכשזוכרים שמג'יק אמר שזאת בנייה של שני קייצים, זה נשמע הגיוני. הקפיצה של תקרת השכר והדוק זטארים הנרחב יותר סאותו זמן הוא הדובדבן שעל הקצפת.

        1. בגלל ההחתמה של KCP הלייקרס לא יכולים לעשות טרייד על קוואי בלי לתת לספרס את לואל דנג , נראה לך שהספרס יתנו את קוואי וקיחו בחזרה את דנג? לא הגיוני

          1. מסכים איתך, אבל הברירות שלהם מצטמצמות כרגע.

            לכן רשמתי פה בפוסט את מה שלטעמי הגיוני יותר כרגע – הספרס יפנו להמון קבוצות צמרת מזרחיות (עדיפות לנואשות יותר, שזה כל המובילות שם, מלבד בוסטון כנראה) וינסו לשכנע אותן, עם הארכת חוזהו של PG13 כדוגמא לכך שזה מהלך טוב עבורן.

            אני מצפה מהספרס, מועדון משכיל בסה"כ, שזה מה שהם יוציאו לפועל בסוף.

          2. הבנתי שפילי לא מוכנה להציע את פולץ בטרייד. בהצלחה עם שכנוע של הספרס ככה (במידה וזה נכון כמובן).

            אני גם חושב שפילי כרגע יחסית נואשת לחיזוק ברמה הזאת, כי לא יעזור…כרגע בוסטון לפניהם, וזה עוד לפני שראינו אותם בהרכב מלא.

            אבל…כמו במקרה PG13, יהיה מעניין לראות אם קיימת כאן מישהי לא צפוייה שתעקוף פה את כולם. נניח מילווקי יכולה לספק אחלה של אפשרויות. וושינגטון מחזיקה בוול או ביל כאופציות לאול סטאר חדש.

          3. מה לא נכון דדי. אל תזרוק לנו מילים כאילו הגיעו אליך מאיזה כח עליון. דבר כאן כמו בנאדם, כדי שיבינו למה אתה מתכוון. התכוונת שלא נכון בקשר לפולץ? רוצה להתערב?

        1. דדי שיחקת אותה .
          עקבתי אחרי התגובות אתמול והייתה לי תחושה שאתה.צודק (למרות שאינך אומר הרבה חוץ מהשורה התחתונה….שזה עדיף כמובן מכל עיתונאי ממוצע שאומר הכל למעט אותה שורה ☺).
          אבל כחובב ספורט אני אומר אל תפתח ציפיות .
          ל.א לא תיקח טבעת ולא תעשה גמר ליגה עם לברון .
          מסופקני אם בכלל תקופת החוזה יהיה גמר אזורי .

        2. ם חבל שאתה אוהב להצהיב הכול, תביא לי הוכחה אחת שגוש האריס מבוגר שחולה בסכרת, בחור בן 53 בילונר שטס כמה שעות מפילדלפיה לLA במטוס הפרטי שלו , כל הדיווחים היו שלברון בכלל לא מוכן לדבר עם פילדלפיה, הם ביקשו שיחה עם הנציגים שלו וקיבלו הם ידעו שכמעט אין להם סיכוי, חבל שאתה מצאר את זה כהתעללות בזקנים וכאגו מניאק גדול, בפעם הראשונה בחייו לברון במעבר הזה לא עשה קרקס תקשורתי והתנהל בצורה הטובה ביותר שאפשר לדמיין. אני מחכה

  3. אחרי החוזה של קולדוול פופ אני בספק לעוד חוזה מקסימום הקיץ, אבל אל תטילו ספק בלייקרס כרגע עם לברון בידיהם וההילה של הפרנצ'ייז, זאת שממגנטת אליה שחקנים, בפול כח לאחר 5 שנים שחונות.

    לגביי קאווי, הלך ה-leverage של הספרס. אני חושב שבם ינסו לברר עם כמעט כל קבוצה מזרחית לגביי הצעות, בתקווה שמקרה PG13 ישכנע אותן.

    מה שבטוח – אירווינג מול לברון, הלייקרס מול בוסטון. וזה כשיש תמיד את לברון מול הווריורס.

    מי הטיפש שאמר שהליגה גוועת?
    יום חג. ואני אומר זאת כאוהד בוסטון. המהלך יעשה רק טוב לליגה.

    1. חחח ברור שאתה אומר את זה כאוהד בוסטון. מבחינתכם זה ניצחון אדיר!
      א. האיום הגדול ביותר עליכם עבר למערב.
      ב. הדרך לגמר הליגה במזרח פתוחה לגמרי, לראשונה מזה שנים.
      ג. שנואת נפשכם הלייקרס עדיין לא מספיק טובה לצאת מהמערב.

      WIN-WIN-WIN

  4. אני מאד אוהב את לברון וזה ךלא משנה שהוא ישחק בלייקרס , הוא תמיד יהיה הכי טוב אי פעם בשבילי.
    אבל משהו פה מסריח
    זה נראה כמו מהלך השתלטות של קלאץ' ספורט על הלייקרס.
    אחרי שריץ' פול ולברון דפקו את KCP(אמרו לו לסרב לחוזה של 80 מליון מדטרויט) ואת נואל (אמרו לו לסרב לחוזה של 70 מליון מדאלאס) הם מתכוונים להחזיר להם את כל הכסף חזרה דרך הלייקרס.
    הם כבר החזירו 30 מליון ל KCP ותהיו בטוחים שמחר נואל חותם בלייקרס.
    בגלל זה לא מעניין את לברון מה עושה ג'ורג' או קוואי , הוא ויתר על האופציה לזכות באליפות , הוא רוצה להיות איש עסקים.

  5. שאלה למנחם, גיא רוזן ואולי דדי, אם הוא לא במצב רוח קרבי מדי: דמרקוס קאזינס חתול בשק? פציעה קשה במיוחד לביג מן, שלוקח כמה שנים לחזור ממנה. הייתם מחתימים לחוזה קצר או מתרחקים כמו אש?

  6. איזה כיף לחזור לעניינים אחרי 8 עונות יבשות, החלטה מעולה של לברון

    ומנחם, אני יודע לברון מאוד מעצבן אבל פליזז אל תנחס את הpurple and gold
    ??Haven't the Jewish people suffered enough

  7. השחקן הכי מטונף במדים הכי מטונפים ~

    חלום.. הנאה משנאה כל כך מזוקקת לא יודע אם אחווה עוד…
    זו הזדמנות של פעם בחיים. הזדמנות של פעם ב אף פעם.
    אולי אדם סילבר מתמנה לנושא כליו של דון מזרחי יכול להשתוות.

    דדי, K-700, דקסטר, MBK, ברוך רובין ולכל החבר'ה מהוליווד…
    אני הולך לאכול לכם את הראש בשנה הקרובה.. זו הבטחה !

  8. סתם מחשבה…מאחר שלברון התחייב לפחות ל3 שנים הבאות אולי לא כדי לעשות טרייד שישלח את הנכסים שלהם בתמורה לכוכב שאולי יעזוב בסוף העונה
    ולנסות לפחות בעונה הראשונה לראות איך לברון מסתדר עם קוזמה בול ואינגרם
    מה אומרים זה עדיף? או שכדי ללכת בפול גז בשוק הטריידים?

  9. רגע לפני שאני נוטש את כל דיוני לברון השונים –
    לברון עבר לקונפרנס המערבי.
    ולא, הוא לא בחר בקבוצה הכי נוחה, או בתחרות הכי דלילה.

  10. לפני כמה שנים החלטתי לקחת חופשה, לרדת מהמריצה ששמה הסאנס,
    ולקפוץ לטיול על העגלה של הלברונים.
    זה היה אחלה טיול, כזה שכלל אפילו אליפות.
    הבעיה היא שהאליפות לא באמת "עשתה לי את זה".
    ועכשיו, לברון עבר לסגול /זהוב.

    הקיץ מירקנו את המריצה של הסאנס,
    ואני בשמחה יכול להכריז ששדרגנו אותה, וממריצה, היא הפכה לבימבה חדשה ונוצצת (אולי, אם הכוכבים ייסתדרו יפה, ומקדונו יפסיק לעצבן את בוקר, בעוד כמה שנים תהיה לסאנס עגלה…).

    אז בהצלחה לכל מי שנשארו על העגלה,
    בהצלחה למצטרפים החדשים.

    אני רשמית עברתי לבימבה.

    1. גדול אתה גיא, אנחנו זוכרים לך את מלחמת הקודש נגד הממזרים.
      רק שתמשיך להילחם גם עכשיו כשלברון בלייקרס, לפחות קצת

    1. לברון ולאנס באותה קבוצה. ע-נ-ק.

      למרות שלפני כמה שעות, ולפני קולדוול ולאנס, תהיתי לגביי בראדלי שם.

      Oh well …שניהם בחירות נכונות יותר כלכלית וגם בגלל הוורסטיליות ההגנתית – לשם גם רוב הליגה גם משייטת.

    2. אין להם הרבה אורך רוח שם בלייקרס, אה? מוציאים הכל עכשיו.
      אני חושב שזה קצת גסות רוח לעשות את כל זה בשעות שאנשים עדיין ישנים פה. מקודם הייתה קצת רוח נכאים על האתר כשהיינו פה רק איזה שלושה. מעניין איזה רוח עיוועים תבוא עוד אל הקבוצה ועד כמה עזות הרוח שלהם תוביל אותם.
      רוח.

  11. קצת יותר מדי כסף אם גם יש לך בכנף את לברון, אינגראם, פופ והארט.

    רק אומר – אינגראם, הארט, וואגנר + שחרור של רנדל עבור קוואי, עובד מבחינת שכר…

    1. אם רונדו לא בפליקנס השנה ואולי בלי קאזינס יכולה להיות רגרסיה העונה בפליקנס ואז דייוס עוד יכול לדרוש שיטרידו אותו….

      1. כן
        וגם בתחילת עונת 17-18 הוא חזר על המנטרה שלברון יעבור ל LA
        אנשים פה היו מאד ספקניים ואמרו ככל הנראה שהוא מדבר שטויות.
        כמה נסיון….

      1. בוא אספר לך מה יהיה גור, אתה תעמוד בצד, חצי מהתגובות בעד הקבוצה, חצי נגד לברון, תראה לאן נושבות הרוחות, ובאמצע העונה תחליט אם לעלות על העגלה או לא. הכל לפי ההצלחות. מצב שבו אתה תמיד מנצח, או שהכל באשמת לברון, או שהקבוצה שלך מנצחת.

        1. גור,שולחים לך הסעה אקספרס לכפר לטיפול 10000.
          הדוק מקבל טיפול הרגע
          כל הג'יפה בחור אחד ,לא רע
          הרגע עליתי מפס הייצור,הבובות יוצאות מהתנור במהירות שיא.
          הלהיט ,זאת הבובה עם שקית נייר חומה על הראש.

      2. נקפיא לך את כרטיס החבר ואת היתרה ב"פוסיקט".
        תודיע לנו כשכבר תיגעל מקבוצתך כ"כ עד שתסכים לזנוח אותה עד יעבור זעם, ונפשיר את כרטיס השחקן שלך.

      1. הדוק קיבל מקסימום,
        הוא מקבל טיפול עמוק הרגע,
        סרטים של סרינה מפזזת, שזורים בבלוטה הרגלית של הפלולה, ותמונת תקריב של הנחיריים העקומות שלו,שקית הקאה עלינו,

  12. היה ברור שיקרה מהרגע שמג'יק התחייב לשים את הראש של עצמו אם לא יבוא "כוכב".
    אפשר להגיד הרבה דברים רעים על לברון אבל אין ספק שהוא מכניס שוב הרבה עניין בליגה. לפחות מישהו מנסה להילחם בלוחמים… (לא נראה לי שזה יזיז להם במיוחד any how עם או בלי קוואי).

  13. זה רק אני או שהקבוצה שמתרקמת בלייקרס ממש לא מתאימה ללברון?
    מלבד קקפ וקוזמה לאף שחקן אין קליעה סבירה משלוש. לברון בתוספת של שחקנים בלי קליעה משלוש כמו בול, סטיבנסון, אינגראם זה צפיפות מטורפת בפנים. ההחתמה של סטיבנסון על הפנים. בשביל מה הם צריכים עושה משחק נגר הד קייס?

    1. סטיבנסון זה בשביל דוראנט, הובא במיוחד. במפגש פלייאוף ביניהם הוא אחד מלוחמי העילית של המלך יוצב בחזית. הוא יתחיל לשגע את דוראנט ולשחק לו בראש או דאי טריין'.

      1. שטויות, סטיבנסון לא יצליח להתמודד עם דוראנט. אין לו כלום חוץ מטראש טוק. אם כבר קקפ יהיה השומר על דוראנט.

    2. בעונה שעברה, אחוזים מ-3:

      אינגראם: 39%
      פופ: 38.3%
      הארט: 39.6%
      קוזמה: 36.6%
      בול: טוב, הוא באמת לא שייל לרשימה… 30.5%

      האמת, גם לי עברה מחשבה דומה לזו שכתבת בתגובה.
      אבל בדיקה הראתה שהזיכרון שלי הטעה אותי. יש בסיס לא רע של קליעה מבחוץ.
      אם בול יצליח לטפס ל-35%+ מהשלוש (לא בלתי אפשרי, לאור יכולתו בקולג'ים), אז מצבם לא רע בכלל.

      סטיבנסון?
      "אני כאן בשביל ד-ו-ר-א-נ-ט".

      1. אינגראם הפתיע אותי. זכרתי אותו כשחקן ללא קליעה מבחוץ. הוא זרק הרבה שנה שעברה?
        מה הקטע של סטיבנסון עם דוראנט אולי אתה תסביר לי?

        1. אני לא מחובבי סטיבנסון הגדולים.
          אבל אי אפשר לקחת ממנו את העובדה שהוא חתיכת SOB קשוח.
          הוא נכנס מתחת לעור של השחקנים עליהם הוא שומר. הוא משתדל להיכנס להם לנשמה.
          ללייקרס, להם יש ניסיון רב בלהחזיק בקבוצה שחקנים בדיוק מהזן הזה –
          MWP (לשעבר רון ארטסט), לו יש לא מעט מניות בזכייה של הלייקרס ב-2010.
          עכשיו, סטיבנסון שכזה, מספיק (אם וכאשר) שהוא מוציא שחקן כמו דוראנט, או הארדן, מריכוז למשחק או 2 במהלך סדרת פלייאוף –
          אז הוא מצדיק את מלוא החוזה שלו.
          זה מה שקבוצה צריכה לעשות בשביל להיות קונטנדרית –
          למצוא את ה-X פקטורס שישנו בשבילה משחקי פלייאוף.

          לאינגראם היו 1.8 זריקות למשחק.
          אינגראם + פופ + הארט + קוזמה = 16.1 זריקות משלוש למשחק, באחוזים לא רעים בכלל.

          1. לדעתי קקפ הוא השומר המושלם על דוראנט. ארוך, מהיר וזריז. ובניגוד לסטיבנסון, הוא התאמה מושלמת ליד לברון.

          2. אין וויכוח.
            פופ הוא חלק חשוב יותר במקרם שנבנה בלייקרס.
            בשביל זה הוא מקבל 12 מיליון (אחרי הנחה, לשנה אחת בלבד).

            פופ גם מסוגל לסוויצ'ים בין פורוורדים לגארדים,
            שזה המפתח להגנה על קבוצות מהסוג של גולדן סטייט/יוסטון.

  14. אינגראם קולע יותר מסביר מהשלוש, והשתפר העונה מאוד. לא הרבה מדברים על ג׳וש הארט ,שיכול בקלות להיות מועמד לשחקן השישי השנה וקולע שלשות מצוין. מציאה אמיתית. על מג׳יק ופלינקה סמכנו – לא התאכזבנו

  15. מנחם לפי דעתי לפלופ ידע מראש על הלייקרס ועדיין רצה לתת צאנס לפילידלפיה כדי לקבל החלטה סופית. הנסיעה הזאת זה כלום בשבילם…

    ואני עדיין ללל אמיתי והכי שונא את לברון בעולם ודווקא פה אני לא חושב שעשה משהו מסריח

    1. גור, אנשי הפילי נפגשו עם הסוכן של לברון היום בצהריים. כמה שעות אחרי זה הודיעו על ההסכם שעשה לברון עם הלייקרס. הוא היה מיום רביעי עד יום ראשון בבוקר באיים הקריביים, אז מתי העסק ניסגר? כבר בוודאי לפני כמה שבועות, שזה בכלל לא לגלי.

  16. מעניין שאף אוהד לברון לא מעיז לגעת בשפלות שלו כשנתן לסוכנו להיפגש עם בעל הסיקסרס (יהודי מבוגר הסובל ממחלת סוכר) – שטס לפגישה מפילי לאל איי, ואיצו המאמן בראון ונשיא הקבוצה (אוקיי, הזמני), בשעה שלברון כבר היה סגור עם הלייקרס ובילה לו על החוף באי הקריבי עם אשתו וילדיו וכמה אורחים. רק אדם שפל יכול לעשות דבר כזה. ועבור מה? עוד פרסומת.

    1. זה התאגיד מנחם אמרתי לך. תאגידים בכל העולם ככה.

      ראיתי כתבה בערוץ 11 שקוקלה קולה דואגת שבאזור מסויים במקסיקו לא יהיה מים וממכרת את האנשים לקולה ששותים אותה שם כמו מים ואנשים שהתרגנו נגד זה קיבלו איומים. הם לוקחים את המים בכל האזור בחסות ממשלת מקסיקו. מקסיקו הפכה לצרכנית הקולה מספר אחד בעולם.

    2. די תפסיק לנסות להצהיב הכל. מן הסתם הסיקסרס היו אלו שביקשו את הפגישה אז הוא הזכים לאנשים שלו לשמוע את ההצעה לפהי שהוא מחליט סופית. אין פה שום דבר מלוכלך.

      1. "מן הסתם"? מאין לך מי ביקש את הפגישה? גם את זה אתה יודע?
        ונניח שפילי כן ביקשה (גם אני בטוח שהיא ביקשה), למה אמרו לה להיפגש ב-L.A, ולמה לא אמרולהם שזט=את סתם פגישת היכרות כי לברון כבר סגור בלייקרס? (הוא היה סגור לפני טיסתו לאיים הקריביים)

        1. כי ככה הדברים האלה בדרך כלל עובדים. זו לא פגישת היכרות. הם רצו לתת את הפיץ' שלהם וקיבלו את הצ'אנס. לסרב לזה זה יותר מעליב.
          באותה מידה אני יכול לשאול אותך למה אתה מנסה להראות שהוא מטריח יהודי מבוגר וחולה לפגישה מיותרת כשזה ממש לא כך.

          1. מי זה היהודי המבוגר חולה הסכרת?
            בעלי הקבוצה שהיו בפגישה הם ג'וש האריס ודיוויד בליצר.
            אכן הם יהודים אבל לא מבוגרים ואין לי מושג מה מצבם הבריאותי אבל אני יודע שהם ביליונרים ויש להם מטוס פרטי

          2. "ככה הדברים עובדים" אצל אנשים שפלים ובזויים. אם לארי בירד היה סגור על הלייקרס הוא היה עושה ויטו על כל פגישה נוספת של סוכניו עם קבוצה אחרת.. מה ההבדל אם יש להם מטוס פרטי או לא? זאת עצם העובדה שהטרידו אותם בטיסה מפילדלפיה רק כדי 'להסוות' את הסידור של לברון.

            אולי בחברה בה אתם נמצאים זה מקובל. בעולם שלי דברים מתנהלים אחרת.

          3. אתה לא יודע אם הוא היה סגור או לא. הם רצו פגישה וקיבלו אותה. האם ייתכן שהוא היה שומע משהו בחזית קוואי ומשנה את דעתו?
            אתה החלטת שהוא היה סגור ללא כל בסיס לכך.
            בעולם שלך יש לך את הזכות להשמיץ ללא בסיס כל מי שבא לך. אז אל תטיף לאחרים מוסר.

        2. מנחם, הפכת ביליונר בעלים של קבוצה לסמרטוט, רק כדי לשנוא את לברון. לרחם על בעלים של קבוצה? איש עשיר וועם הרבה יותר כוח מלברון? לא היה רוצה, לא היה נפגש איתו.

  17. אשך טמיר יקר וחברי ה-ללל
    אני איתכם בראש ובנשמה לעד אני מצטער שאני נשאר בתור אוהד לייקרס למרות הגעתו של השיקוץ. האהבה שלי ללייקרס גדולה מהשנאה ללפלופ.
    אני עדיין יהיה מאושר שלפלופ יעשה פדיחות אבל אין לי מה לעשות אני יהיה חייב להישאר נאמן לשאר הקבוצה .
    אשמח להישאר חלק מהמפגשים ולהכין בובות וודו והפעם חולצת סגול צהוב.

    1. איוב לא היה צריך לעבור דברים כאלה

      אתה חבר נאמן באירגון, לא מוותרים עליך, נקבע לך סשנים שבועיים של טיהור במתקן ההמרה החדש למען שמירה על שפיות ובריאות הנפש

      בהצלחה חבר יקר, וגם ליניב

  18. הבחור הזה הוא מקור המידע הכי טוב שראיתי בטוויטר לכל מה שקשור ללברון.

    כל השבועיים האחרונים – לא פספס כלום.

    73-9 and they LIED (@CuffsTheLegend)
    7/1/18, 10:32 PM
    Bosh wanna flourish again

  19. אין לאנשי פילי מה להתלונן
    ההחלטה של לברון הופכת אותם לקונטנדרים. או לפחות בעלי סיכוי גדול להגיע לגמר

  20. פילי ביקשו להיפגש, וזה פורסם בכמה וכמה מקומות.
    הם ידעו את מה שכולם יודעים:
    רוב הסיכויים שלברון בלייקרס.
    הם ידעו שלברון לא יהיה נוכח בפגישה.
    מה שהם ניסו לעשות, זה 2 דברים:
    1. בכל זאת לשכנע את לברון, תוך שימוש בקלף "קאוויי" (דווח שהם אמרו לו שיש להם סיכוי גדול להנחית את קאווי בטרייד).
    2. (ספקולציה שלי) להראות לאמביד וסימונס, שהם עשות את המקסימום על מנת לחזק את הקבוצה.

    כל ניסיון להציג את התהליך כלא מוסרי, פשוט חוטא לאמת.

    וואלה, כל הטענות על הדרך בה לברון הלך, אי אז ב-2010,
    אותה "בחירה" טלוויזיונית אומללה –
    צודקים.
    זה היה דוחה.

    אבל להתלונן על כך שלברון החליט תוך יומיים, בלי כל הפסטיבל התקשורתי שנלווה להחלטה 1.0,
    כאשר מראש הוא אומר לקבוצות שהוא לא רוצה פרזנטציות מטורפות,
    כאשר הפעם הוא נפגש/דיבר עם מספר מינימלי של קבוצות?

    בעברית יש צמד מילים שמתאר בדיוק נמרץ את הרקע לתלונות :
    דעה קדומה.

      1. בדיוק כמו פול ג'ורג', אוקלהומה ידעו שהוא בא לשנה אלא אם ישנו את דעתו – הצליחו!

        פילדלפיה ידעו שלברון די סגור על לייקרס והם קיבלו צ'אנס לשנות את דעתו – לא הצליחו.

        צ'אנס עדיף על אין צ'אנס

    1. ג יא, האם גם אתה בין האיטיים כאן? אתה כותב כצדיק מציון:

      פילי ביקשו להיפגש, וזה פורסם בכמה וכמה מקומות.
      הם ידעו את מה שכולם יודעים:
      רוב הסיכויים שלברון בלייקרס.
      הם ידעו שלברון לא יהיה נוכח בפגישה.

      מה זה משנה מי ביקש את הפגישה? ב-95% הקבוצה מבקשת פגישה עם השחקן ולא ההיפך.

      מה הם ידעו? שלברון סגור על הלייקרס, דבר שהוא סיכם לפני הטיסה לקריביים? אם היו אומרים להם שהכל סגור, אבל הם WELCOME לבוא לשיחה ידידותית, תאמין לי שהם לא היו באים. הם ידעו ש"רוב הסיכויים" הם שהוא בלייקרס. הם לא ידעו שה-ו-א כ-ב-ר סגור בלייקרס סופית.
      מי דיבר על נוכחות לברון בפגישה? את מי זה מעניין בכלל?

      משגע אותי כיצד אני כותב שזאת שפלות להיפגש עם קבוצת אנשים שטסה מפילדלפיה כשעניין לברון כבר סגור, ואנשים מבוגרים שהם סגני עורכים באתר לא מבינים מילים פשוטות כאלה.

      1. מספיק עם הפייק ניוז. הוא לא סיכם כלום עם הלייקרס לפני. הוא בהחלט נטה בכיוון אבל לא היה שום סיכום.

        1. מה אתה מבלבל את המוח? היה סיכום מחלט מלבד חתימה שאולי היתה אסורה עוד לפני שהוא טס לקריביים. לברון היה סגור והוא אפילו לא היה באל איי כשכל הסיפור המזוייף – רק כדי להסוות את האמת ולחכות לרגע הנכון להודיע את 'ההחלטה'. לפי עידו גילרי בעלי פילי ניפגשו עם סוכני לברון בשעה 12 בצהריים ואז מאומה לא היה סגור.

          פתאום ב-6 אחר הצהריים באה ההודעה שזהו זה, הכל סגור עם לברון. ז"א שהכל נעשה בשעה או שעתיים בין הפגישה עם פילדלפיה לבין יציאת ההודעה הרשמית.

          GIVE ME A BREAK.

          1. אתה יודע להמציא יופי של סיפורים. לברון חזר בשבת ללוס אנג'לס הוא נפגש עם מג'יק באופן אישי באותו הלילה. למחרת בבוקר הסוכן שלו נפגש עם נציגי פילי. ההודעה הייתה מאוחר יותר.
            http://www.latimes.com/sports/lakers/la-sp-lakers-lebron-james-20180701-story.html
            אתה יכול להמשיך להשמיץ ולהמציא.
            GIVE ME A BREAK

          2. אבל הוא לא סגר עם מג'יק בשבת. הוא רק נפגש איתו.
            ההודעה לליקרס הייתה מספר דקות לפני ההודעה לשאר העולם. זו הסגירה.

      2. מנחם, תגבה את ההצהרות שלך בעובדות –
        מהיכן אתה יודע מתי לברון סיכם עם הלייקרס?
        תביא סימוכין לכך שלברון סתם משך באף את נציגי הסיקסרס.

        עד אז, ההצהרות שלך הן לא יותר מסתם השמצות.
        כאלו שגם אטי כמוני מסוגל להבין את מהותן.

        1. הבנתי.

          סוכניו של לברון ניפגשו עם פילדלפיה ביום ראשון בצהריים, ושלוש שעות אחרי פתאום הכל ניסגר עם לברון.

          זהו, אני לא מגיב יותר לגיא או לעידו. תחיו בשלכם, ואני אחיה עם שלי, ועם ההבנה שלי על מה בדיוק קרה, KNOWING LEBRON AND MAGIC

  21. מעניין מה יגידו אוהדי הלייקרס עכשיו, כי המצב מאד ברור, לברון בא להציל אתכם, אתם תהיו רלוונטים, מעניינים, תהיו בפלייאוף, והכל בזכות לברון. ידברו עליכם, אולי אפילו יבואו עוד כוכבים, והכל בגלל שלברון יציל אתכם. 8 שנים ניסיתם להסתדר לבד, ולא יצא מזה כלום, עכשיו תגידו תודה למלך, בלעדיו אתם קבוצה של לבאר.

  22. מנחם אצל לברון זה תמיד מלווה בשואו ואגו על גבול המניאקיות זה האיש. מצד שני בחירה בלייקרס היא הפעם הראשונה מזו תקופה שלא בטוח שלברון יעשה גמר אפילו. בחירה עם מחשבה ליום שאחרי.

      1. מבחינת הנקודה שמנחם העלה שהשלה את נציגי פילי שיש סיכוי…
        מסכים אבל שביחס לפעמים הקודמות זה היה ממש מתון ורגוע.

        1. הנקודה שמנחם כתב היא ניפוח של מו"מ סטנדרטי. הם רצו לתת את הצצעה שלהם וקיבלו הזדמנות. אין פה שום השליה.

          1. לרגע קראתי "ניפוח מנחם סטנדרטי".. האמת היא שזה מאוד מתאים לטור הזה, בנוסף לניפוח נוביצקי הלא קשור למציאות

          2. חוץ מהעובדה שהוא היה סגור עם הלייקרס כשהסכימו להיפגש עם פילדלפיה רק כדי לנפח את הסיפור. אולי זה מתאים לך עידו גילרי., ולחברה בה אתה חי. באורח החיים שלי זה נקרא שפלות ובזיון.

          3. השפלות והבזיון זה להגיד שהוא היה סגור עם הלייקרס. הוא לא היה סגור עם הלייקרס בזמן הפגישה. ההודעה ללייקרס הייתה כמה דקות לפני ההודעה לשאר העולם בטוויטר.

          4. על מה אתה מבלבל את המוח? היה סיכום מחלט מלבד חתימה שאולי היתה אסורה עוד לפני שהוא טס לקריביים. לברון היה סגור והוא אפילו לא היה באל איי כשכל הסיפור המזוייף – רק כדי להסוות את האמת ולחכות לרגע הנכון להודיע את 'ההחלטה'. לפי עידו גילרי בעלי פילי ניפגשו עם סוכני לברון בשעה 12 בצהריים ואז מאומה לא היה סגור.

            פתאום ב-6 אחר הצהריים באה ההודעה שזהו זה, הכל סגור עם לברון. ז"א שהכל נעשה בשעה או שעתיים בין הפגישה עם פילדלפיה לבין יציאת ההודעה הרשמית.

            GIVE ME A BREAK.

          5. אתה יודע להמציא יופי של סיפורים. לברון חזר בשבת ללוס אנג'לס הוא נפגש עם מג'יק באופן אישי באותו הלילה. למחרת בבוקר הסוכן שלו נפגש עם נציגי פילי. ההודעה הייתה מאוחר יותר.
            http://www.latimes.com/sports/lakers/la-sp-lakers-lebron-james-20180701-story.html
            אתה יכול להמשיך להשמיץ ולהמציא.
            GIVE ME A BREAK

      2. חוץ מהעובדה שהוא היה סגור עם הלייקרס כשהסכימו להיפגש עם פילדלפיה רק כדי לנפח את הסיפור. אולי זה מתאים לך עידו גילרי., ולחברה בה אתה חי. באורח החיים שלי זה נקרא שפלות ובזיון.

  23. לברון מדהים. 4 שנים לבסס את הבייס שלו במערב, לקשור קשרים עם הכסף הגדול ומוקדי ההשפעה, לעשות מהמדיה והוליווד הבייבי שלו.

    זה בכלל לא על כדורסל, זה צעד נוסף והכרחי בדרך לבית הלבן.

    1. בדיוק, קולנוע ואז הבית הלבן. אבל לדעתי הוא לא יזכה בבחירות כי יש לו יותר הייטרים 🙂

      אגב התאגיד הוא הראשון ליישם מגמת סופר טים כבר בתיכונים.

      לברון גיימס גוניור עבר לשחק עם הבנים של פיפן וקניון מרטין.

      בקרוב זו תהיה המגמה גם שם 🙂

      1. הדמוקרטים היו חולמים על מועמד כמו לברון במקום הפוסטמה הילארי. האיש גם לא צריך לגנוב סנט עבור הקמפיין.
        אם רייגן היה מועמד ראוי, אם מתחילים להתרגל אפילו לטראמפ – לברון נראה כמו מועמד ראוי ביותר. בטח עם התהליך הדמוגרפי באמריקה, שלא הולך להשתנות. אל תתפלא אם בראש התומכים שלו תמצא לבנים כמו פופ ולארי.
        מייקל ימשיך לספור טבעות ולהיות הבעלים הכי גרוע 🙂

  24. מנחם תודה על המעורב אבל לדעתי אתה כבר לא יודע לשנוא על אמת, הזדקנות והתרככת 🙂
    בהתערבות שלי עם האשך יצאנו תיקו 1-1
    ללברון אופציית יציאה אחרי השנה השלישית, כנראה שהוא מקווה לטאנקינג של קליבלנד ואז לחזור אליהם עוד שלוש שנים ולסיים קריירה כוורן godfather של קבוצה בבנייה.

      1. כן. אבל אין לי עם מי להתערב כי אפילו האשך בכבודו ובעצמו כבר לא מאמין שהוא ישאר בספרס.
        הלוואי וישאר . . .

    1. חחח אמרתי לך שזה מה שיהיה קוץ מקיץ שעבר אבל היי אתם ראש בראש מול הלוחמים על האליפות (קאווי וקאזינס גם יצטרפו עוד כמה ימים.

      אתה צריך לשמוח להיות היותך חבר בכיר בלללל לברון, לאנס, לונזו לבאר

  25. מנחם – רשמתי לפני שאתה אוהד הווריורס.

    זכותו של לפלופ לשחק היכן שירצה. השאלה רק מה עושה סילבר כדי לפתור את בעיית אי השיוויון הזועק לשמיים בין הקונפרנסים . שיעביר סופסוף את ההחלטה המתבקשת – דירוג 16 העולות לפלייאוף לפי המאזנים מ-1 עד 16 , ופלייאוף של 1 מול 16 , 2 מול 15 וכן הלאה . ואם יהו חצאי גמר עם 3 או 4 מאותו קונפרנס וגמר בין שתיים מאותו צד – השמיים לא ייפלו .

  26. שמח בשביל לברון שמרענן אחרי כל השנים. כל הכבוד לו.
    שמח בשביל אוהדי הלייקרס שחזרו להיות רלוונטיים.
    שמח בשביל הליגה – הכל יהיה פי עשר יותר מעניין מעכשיו.
    יהיה כיף!

      1. המזרח יהיה העונה לא פחות חזק מהמערב באופן כללי. רק הווריורס תישאר מעל כולן. אבל אחריה תהיינה בוסטון ופילדלפיה, ואז יוסטון ולייקרס. ואז אינדיאנה, מילווקי, וקליבלנד יתמודדו בשוויון עם OKC, דנבר, ויוטה.

  27. מה שנותר לראות זה איך הוא לברון יתמודד עם היריב הגדול ביותר שלו.
    לא, אני לא מתכוון ללאנס. מה הוא יעשה מול לבאר?!?!

    1. ברור שזה היה חלק, זה והשמחה לאיד. אבל אתה יודע שכולם די יודעים מה האחר מציע, זה לא איזה סוד גדול וכמוס. לכולם ידוע מה הציעו פילי, לא צריך בשביל זה פגישות כאלו אמרו לו את זה גם לפני תאמין לי.

  28. התגובה של קובי אומרת הכל.

    הגיע לעיר שחקן שלא רואה אותו ממטר
    ובעיר שלו מול האוהדים שלו, יהפוך רשמית ליותר גדול מג'ורדן.

    1. קובי הוא המנטור של קיירי, קובי שכנע אותו לעזוב את לברון ולהרוס את קליבלנד….. ההתמודדות של לברון עם קובי והמורשת שלו הולכת להיות סיפור ענק וזה עוד לפני משפחת בול

  29. ביי ביי לייקרס. שונא את המהלך ומשהה את ה"מנוי" שלי לארבע שנים.
    לברון עם המדים של הלייקרס זה כמו אמא של הארדן עם תלבושת אוסקר…

  30. לכל הללו שהתפארו בכל הגמרים של לברון.
    הנה הגיע למקום האמיתי.
    אני מוכן לחתום שהוא יראה יותר פליאופים מהטלוויזיה מאשר גמרים .
    זהו עכשיו נראה באמת האם הגמרים שלברון הגיעה אליהם הם תוצר של ענקיות או של אזור פח .
    אני הראשוו שיסיר את הכובע אם לברון יעשה גמר ואפילו גמר אזורי .
    …..זה יהיה רחוק מכך .
    (גם עם קוואי יבוא אין לו גמר אזורי בל.א הזו הוא לא עושה פליאוף מערבי. עם קאזינס המקסימום סיבוב ראשון בפליאוף).

    1. אהרון,
      אתה שם לב שבתגובה אחת אתה סותר כמעט כל תגובה שכתבת על לברון (שיצא לי לקרוא)?

      לברון עבר למערב. לברון לא הצטרף לאלופה. הוא אפילו לא הצטרף לקבוצת פלייאוף.
      מה הוא יעשה, או לא יעשה, זה לא סותר את העובדה שהניתוח הארוך על הסיבות להחלטות אותן הוא לקח לאורך השנים (ע"ע "פחדן"),
      הוא פשוט קרס.

      פיינלס?
      כמו שכתבת –
      גמר מערב יהיה הישג אדיר.
      אבל אני מוכן לקחת התערבות שהלייקרס מעפילים לפלייאוף.
      בירה + המבורגר (אין לי בעיה שיהיה כשר…) במפגש ההופס שיגיע אחרי סיום העונה הקרובה.
      הולך?

      1. גיא התערבות על גמר מערב בשמחה .
        (פליאוף או חצי גמר תלוי עוד בסגל הסופי ).

        לא חושב שאני סותר משהו .
        ההגעה לל.א נבעה לדעתי משיקולי היום שאחרי .
        השיקול ללכת למיאמי היה להשיג אליפויות .
        (קלות ).

        1. אתה מדבר על השחקן שהגיע שני בהצבעה על ה-MVP העונה.
          "היום שאחרי" זה רק ניסיון להצדיק את המשך קיומה של הקלישאה (הקונספציה לשעבר).

          תראה, מילים שלך:
          "בל.א הזו הוא לא עושה פליאוף מערבי."

          אם כזה ביטחון, ניתן היה לחשוב שזו התערבות קלה.
          אבל סבבה –
          הלייקרס עוברים סיבוב בפלייאוף. הולך?

      2. גיא לא מסכים איתך לגבי הקונספציות שקרסו .כל מה שהיה בעבר היה רלוונטי לעבר ובהחלט היה קונספציה.מה שהשתנה זה סט השיקולים שלו ובהתאם לכך ההחלטות שנלקחות.אין פה שום קריסה של קונספציה.יש פה לדעתי פשוט הצהרה של לברון שהדבר הכי חשוב לו הוא כבר לא אליפויות אלא דברים אחרים

        1. כאשר אתה כותב על שחקן "פחדן", ומסביר את הסיבות בכך שהוא "פוחד" לשחק בקונפרס המערבי, שהוא מסכים לשחק רק כאשר הוא לצד אולסטארים נוספים –
          אז כן, כאשר אותו שחקן (שנבחר שני בהצבעות ל-MVP רק עכשיו) בוחר לעשות את ההפך מכל שלל אותן טענות,
          זה מוכיח חד משמעית שהקונספציה קרסה.

          לגבי "סט השיקולים". זה הכי קל להתעלם מהעובדות וליצור הלך רוח דמיוני (גם אם נבנה סביב חלקי אמת) עבור אותו שחקן סביבו נבנתה אותה קונספציה.
          (למען הסר ספק – טענות הדמגוגיה הן לא כלפיך)

          1. שמעון, הלכתי לחנות כדורי הבדולח. היא הייתה סגורה.
            אז אשאיל את שלך –
            מי הם אותם 2 אולסטארים שיגיעו לקבוצה?

            קאוויי?
            יכול להיות. אבל ברור לך שכאשר לברון סיכם עם הלייקרס, קאוויי עדיין חתום בשורות הספרס?
            שזה תלוי בראש ובראשונה במוכנות של הסרס להסכים לטרייד?

            מי עוד?

          2. כדור הבדולח מראה 2 אולסטארים.

            קשה לראות מי הם אבל לגבי אחד מהם רואים בליטה של ראסטות על הראש ולגבי השני כנראה מדובר על ניצוץ של סרט ראש.

            גם לקאבס הוא הגיע שלא היה כלום

            גיא אתה צריך להבין איך עסקי התאגידים עובדים, תאגידים לא באים יום אחד ומקימים סניף על עיוור, הכל מתוכנן, לפעמים יש שינויים סביבתיים כמו דליפת גז או נפט (הברזת פול ופול) אבל מתמודדים עם זה התאגידים הגדולים.

            התאגיד לא בא לשחק עם לונזו, אינגראהם וגוש הארט

          3. בו ותסביר, הלכה למעשה, איך זה קורה.
            איך הלייקרס מביאים 2 אולסטארים כבר השנה לצדו של לברון.

            (רמז: קל, זה לא יהיה. לא אחרי הסיכומים עם פופ ולאנס)

        2. אני אנסה – לפעמים כשמנסים ללחוץ על אחד הכפתורים במקלדת, לא לוחצים מספיק חזק או שתנועת היד עשתה משהו שגורם לזכרון שלך לחשוב שלחצת אבל לא באמת. ואז א' נעלמת. ייתכן כמובן שכתבת מהפלאפון ושהאוטוקורקט החליט להיכנס לפעולה ולשכוח מילים אמיתיות ולהחליף אותן במומ אותך. דברים קורים.
          (אולי יום אחד אתגבר על הצורך בשיטפוסטינג. לא עכשיו)

  31. אני מתערב שהרבה יותר אוהדי לייקרס עזבו את ה-ללל מאשר את הקבוצה, סתם משחקים אותה. לא אוהב את לברון אבל מאוד אוהב שהוא בקבוצה שלי.

    1. אני אף פעם לא הייתי חבר בללל אבל מביך אותי לחשוב על עצמי שאני אהיה בעד הלברון. לעולם לא!
      אחכה כמה שנים ואחזור לאהוד אותם.

  32. וואו אני כבר לא יכול לחכות!
    סופסוף הלייקרס במיקס!!

    נגמרו השטויות בחדר ההלבשה.

    וכבר הלייקרס דחקו את יוסטון מהמקום השני ברשימת הסיכויים לאליפות

    1. החתימו את לאנס סטיבנסון, בוא נחכה קצת לפני שנצא בהצהרות כמו "נגמרו השטויות בחדר ההלבשה".

      החתימו גם את מגי, אבל זה שטויות מסוג יותר סימפטי…

      1. קאזינס, מגי וסטיבנסון ובול נראים כמו כיתה טיפולית (באמת תראו את הפרצופים שלהם) כאשר לאבר הוא המורה.

        קאזינס וסטיבנסון יכולים להיות גם גובי חובות בכיף

        1. ניסוח משעשע אבל הדברים נכונים – הם עלולים למצוא את עצמם בסיטואציה של קליבלנד בתחילת עונת 17/18 – העסק עלול שלא להתחבר.

  33. מנחם איך אתה אוהב להגזים, מבחינת לברון היו שתי אופציות, לייקרס או פילי, למרות שהוא נטה לכיוון של הלייקרס, הוא עדיין יכול להיפגש עם רשי פילי, על מנת שישנו לו את ההחלטה,כמו שכל כוכב אחר בליגה, מצחיק שרק אצל לברון זה מעורר אנטגוניזם.

  34. אחרי קריאת המאמר המעולה של איל רדושקוביץ על קוואי ליאונרד אני ממש מייחל שהוא יגיע ללייקרס ונוכל לתעב את כל הסיסטם ולא רק את לברון, וכל זאת בסיוע ה-GOAT הקשיש בעצמו שילמד את כולם כיצד מגדפים. כבר רואה את ללל פונה למינהל ומבקש להפשיר קרקע למטרת בניית הרחבה. יאללה קוואי יאללה!!!

    1. מה הליקרס מרווחים פה בדיוק. חוץ מקאזניס שפצוע עד ינואר אין שחקנים חופשיים ששווים חוזי מקס כרגע
      אינגרם יוטרד רק בשביל כוכב
      טריד יותר ריאלי יהיה רובן לופז תמורת דנג ושתי בחירות סיבוב שני

  35. יואל, כבר יצרת קשר עם מפעלים בסין?יש תוכניות להתחיל לייצר 24\7? עושה רושם שכמות הבובות שתידרש לללל השנה תשבור את כל השיאים (או כמו שהשיקוץ אמר פעם: 'לא 4 מיליון, לא לא 5 מיליון'…)

  36. ככל שחולף הזמן וההחתמות המרוויחה הגדולה המסתמנת מכך היא יוסטון. כרגע זה נראה כי יש רק 4 קבוצות שיכולות להציע לקאפלה הצעה שלא ישתלם לרוקטס להשוות: שיקגו,אטלנטה, פילדלפיה והלייקרס.
    לא נראה לי שאף אחת מאלה תעשה זאת. לכן כל מה שיוסטון צריכים לעשות זה לתת לו הצעה הוגנת אבל גם משתלמת מבחינתם (משהו מעל 15).

  37. 1.לברון מוכיח שוב שפעם המיליון שהוא אשף יחסי יחסי ציבור, איש עסקים ממולח, וכדורסלן שעושה את הבחירות הגדולות ביותר ויעילות בצורה יוצאת דופן.
    אני לא יכול להצביע אפילו על טעות אחת שלו לאורך הקריירה הארוכה שלו!
    מדהים!
    2.קובי לעולם ישאר המותג הנוצץ של הלייקרס המצליחנית גם אם לברון יביא שתי אליפויות ברצף.

      1. גיא
        אתה מדבר על בחור בן 22 שמדבר על על עצמו כקינג גיימס ובאמצע התהליך של להפוך את עצמו לאל כדורסל, לעת ההיא הדיבור המופרז והפומפוזיות הביאה לו את המעמד "הנבחר" וכתגובה את את גלי השנאה אבל הוא היה עושה את זה שוב גם היום.
        היום הוא פשוט לא זקוק לזה.

        1. תראה,
          תירוצים (ואפילו סבירים), יש.
          אבל זה לא הופך את "ההחלטה", למשהו פחות מאירוע משפיל.
          קבלת ההחלטות שלו, ושל יועציו, הייתה באותו רגע בזמן בשפל היסטורי.
          אתה זוכר עוד הרבה ספורטאים שזכו לכמות הביקורת לה זכה לברון אחרי "ההחלטה"?

          1. אתה זוכר כמות כזו של סיקור תקשורתי כפי שזוכה לה לברון?
            לכן גם ההחלטה קיבלה את גלי ההדף השליליים שלה באותה רמה.
            ןלעצם העניין אני חושב שלברון היה די מודע להתנגדות שהוא יוצר אבל הוא בפירוש בא להסתער על מלכות הליגה וההאדרה העצמית לא היתה רצף של טעויות מקרי אלא אסטרטגיה מחושבת ומתוכננת.כמובן שחלק מהתהליך הוא להגיע אחרי עשור "מפוכח יותר" ו יותר בשל" כמו כל זמר שמוציא את היצרים בגיל צעיר ואז מגיע האלבום הבשל וכל הבלה בלה הזה
            אבל לעולם הוא לא יתחרט על האלבום הראשון…
            וואו חפרתי.

    1. לכל כוכב יש תחליף.

      אמרו את זה על מג'יק שהיה יותר טוב מקובי ועכשיו אתה אומר את זה על לברון שיותר טוב מהשתיים.

      1. בוני תבין, מדובר על קלאסה, על מותג, לא על שחקן גדול או קטן
        ללברון שלך אין את זה, חד וחלק.
        נולדים עם זה…

      2. לברון הוא השחקן הראשון שיצא נגד נשיא ארה"ב על שוויון וכל הליגה אחריו. אין יותר קלאסי וערכי ממנו גם לקהילה האפרו אמריקאית.

        מבחינה כלכלית השם של לברון עולה על קובי גם בלי המותג של הלייקרס

          1. אתה לא מדייק בעובדות.
            המחאה של קפרניק התחילה כאשר אובאמה היה עדיין נשיא ארה"ב.

            ולברון, הוא הביע מחאה הרבה לפני שמישהו העלה על דעתו שטראמפ יהיה נשיא, או אפילו מעומד לנשיאות.

          2. נו אוקיי הוא עדיין היה ראשון? מה אכפת לי מתי התחיל אותה? חוץ מזה המחאות השטויות שלהם לא באמת מעניינות אותי, הכל זה הצגה יעני הם לטובת הקהילה פחח.

            קפרניק בטח חשב יהפוך לגיבור ויעשו עליו איזה סרט (אולי איזה במאי כמוהו גם יעשה עליו בסוף).

          3. קפרניק היה הראשון בפוטבול שכרע ברך בזמן ההמנון.
            הוא לא האתלט הראשון שמוחה.

            לברון, הוא מחלוצי הבעת הדעה הפוליטית בדור הנוכחי של ספורטאים בארה"ב.

            http://camera.plus/il4E

            תמונה שפורסמה בציוץ של לברון (2012),
            כתגובה למותו של טרייוון מרטין, שכל חטאו היה שלבש hoodie.

          4. גם מוחמד עלי, ביל ראסל, וקארים עבדול ג'אבר, היו חלק במאבק לשוויון זכויות בארה"ב.

            לכן כתבתי "בדור הנוכחי", כאשר התייחסתי ללברון וקפרניק.

    1. כרגע לדעתי הם הקבוצה הכי גרועה בליגה מתחת לפניקס ודאלאס.

      בכל אופן קווין לאב הוא שחקן שמשחק הרבה יותר טוב בלי לחץ ואולי לפחות עליו זה ישפיע לטובה.

  38. מנחם אתה צודק לחלוטין.
    זה מביש להטיס את הקודקודים של פילי ל-L.A (!!!) ואפילו לא להיפגש איתם (!!!) בזמן שאתה יודע שאתה סגוכ כבר במקום אחר (!!!).

    אבדה הבושה, מעשה מתועב מעין כמוהו שמראה בדיוק מי זה האיש הזה.

    שומר נפשו ירחק, ליבי ליבי עם גור ויניב, אפילו איוב ויצחק לא היו צריכים להתמודד עם דברים כאלה.

    השיקוץ היה סגור בלייקרס לפחות מהפגרה שעברה, אז קנה את הבית, הגיע לראותם בליגת הקיץ ושפע מחמאות ללונזו.
    הסיבה העיקרית – יש לו תקופת חיים מסויימת בקבוצה ואז הוא פשוט לעזוב אחרי שהמאיס את עצמו על כולם ולברוח מהספינה שהטביע.
    הסיבה הראשית לבחירה הפעם – הוליווד.
    עוד סיבות – מג'יק, רצון לעשות "נה באוזן" לקובי, מאמן חלש ומערכת שאפשר לתמרן כרצונו, אפשרות לעוד "כוכבים" ועוד.
    כתבתי את הכל במהלך כל השנה בלי לסטות לרגע, חשבתי שזה יהיה עם ג'ורג' ואולי קאזינס, נשאר אולי קוואי במקומו וקאזינס.
    מקסימום רק קאזינס.
    פול ג'ורג' הגיע לגן עדן של מטומטמים והבין שזה המקום עבורו.

    להלן דוגמא קצרה מקיץ שעבר מחיפוש קצר במערכת של יניב קנול (תגובה 6):
    http://www.hoops.co.il/?p=103196

      1. וואי אשך מה נסגר איתך.
        התבלבלו לך המערכות..
        תעשה יוגה כי עוד מעט גם קוואי מגיע…
        לברון לקח את ההחלטה הכי הגיונית בשקלול כל הפרמטרים.
        ומי שלא רואה את זה עכשיו יראה בעוד שנה

        1. אם קוואי רוצה ללכת שיילך
          לא מסוגל פיזית לעשות כבר יוגה
          היה ברור לי שזו ההחלטה שלו כבר שנה וידעתי גם למה, אין לזה קשר להתנהלות הביזיונית שלו מול הסיקסרס

    1. אשך שחי בלה לה לנד, מה שלומך?
      אנשים בעולם העסקי לא נפגשים ואז מבריזים אחד לשני בלי שיהיה לזה הד. כבר כתבו על זה הרבה כאן בפוסט. כל הלכלוך על הפגישה הוא הנפצה של מנחם.
      לברון רצוי בכל הקבוצות בליגה, ומוערך ע"י כולם, שחקן עם קבלות שיכול לעזור לכל קבוצה.
      חתם בלייקרס, לשלוש שנים, נותן להם יציבות ושקט לתקופה הזו, סופרסטאר שאפשר לסמוך עליו, ולבנות את הקבוצה, סביבו או לצידו.
      זה משהו שלא היה ללייקרס כבר 8 שנים, כאשר הוא למעשה הופך אותם לקבוצת פלייאוף. כל אוהד לייקרס שאוהב לראות את הקבוצה שלו משחקת בפוסט סיזון צריך לשמוח על זה.

      1. לברון השתין להם בפרצוף.
        לא, בעצם הוא שלח להם דגימת שתן עם שליח וביקש שיטיח את זה בפרצופם בזמן הפגישה.

        1. זה ברור שאם הוא לא היה מסכים להיפגש איתם, גם אז הייתם מלכלכים על לברון, והייתם כותבים משהו כמו " זה ידוע לכולם שהוא סגור בלייקרס, אבל קבוצה רוצה להיפגש איתו, והוא שם עליהם ז*ן" אצלכם לא משנה מה לברון יעשה הוא לא יהיה בסדר.

    2. אשך תודה על ההבנה.. זה בהחלט קשה לי להסביר את התחושה המגעילה של השיקוץ בלייקרס כאילו 10 מכות מצרים נפלו בפעם אחת.
      אבל אני חייב להישאר נאמן ללייקרס.

  39. צעירי הלייקרס אומרים ביי-ביי. הביאו את מגי שיהיה מחליף לקאזינס, אז רנדל אומר שלום ותודה.
    אם יעשו טרייד על קוואי יגידו שלום גם הארט, אינגרם וקוזמה.
    והאמת? הם צריכים לומר תודה, זה עדיף על להיות קונוסים של לברון בפינות.

          1. לפלופ אוהב את לונזו.
            למה?
            כי הוא לא צריך את הכדור ביד, מוסר בחסד ויעשה מה שיאמרו לו.
            קלאסי בשביל השיקוץ.

    1. אין שום סיכוי שיתנו גם את קוזמה.

      אינגראם זה הבסיס (כי הספרס יודעים מה שהרפים באתר לא יודעים)
      והארט כדי לסגור את הדיל עם בחירות דראפט.

        1. דווקא יש סיכווי שיגיע הצפי שיחזור מהפציעה הוא בינואר יש דיבור בESPN שהליקרס מציעים לו חוזה קצר שיהיה נמוך מהMAX שכולו מובטח ללא הטנייה (ע"ע אמביד) לשנה-שנתיים ואז שיחזור 100% יפצו אותו בחוזה הבא שיהיה MAX והדיבור שקאזנס שוקל את זה ברצינות כאשר האופציה השניה שלו היא הפליקנס

      1. אינגרם זה ככה-ככה. הארט דווקא נהדר ואני ממש מחזיק ממנו.
        אם הלייקרס יידעו שיש להם קוואי ביד הם יוותרו על קוזמה.

  40. אני יכול להבין את ההתרגשות של העולם וכל הגולשים.
    אבל מציע לכולם להירגע, להיטרים וגם לאוהדי ההצלחות של הגולדן סטאט.

    לברון ג'יימס צריך זמן ושיפוצים כדי להפוך את הלייקרס מפרנצ'יז שבור לאימפריית תארים שהייתה בעבר.
    אין לי ספק שבסוף התהליך יהיו פה באתר יותר אוהדי לייקרס מהיטרים.

    מבחינה מקצועית יש עם מה לעבוד בניגוד לחומר הרקוב בקליבלנד. יש גם פוטנציאל טוב לעשות עסקאות על שחקנים לא נחוצים שהמלך יבחן במחנה האימונים.

    1. "יש גם פוטנציאל טוב לעשות עסקאות על שחקנים לא נחוצים שהמלך יבחן במחנה האימונים." אני כבר רואה איך לברון הולך לעקוף את וולטון בהחלטות על השחקנים מול מג'יק

          1. אני אחסוך לך –

            יש 2 אולסטארים על המדף –
            קאוויי וקאזינס.
            את קאוויי אפשר (לצד התכנות שהיא בהחלט ממשית) להביא בטרייד.
            קאזינס?
            אם, כמו שהמגיב "הערבי" כתב, אכן הלייקרס מצליחים לשכנע את קאזינס לבוא על חוזה נמוך –
            אז חד משמעית ההצהרה שלך קיבלה תוקף, ובגדול.

            אם (הניחוש שלי) קאזיס נשאר בפליקנס, שם הוא יכול לקבל הרבה יותר כסף –
            אז אני לא מצליח להבין מהיכן האולסטאר הנוסף עליו אתה מדבר.

          2. שנה הבאה התקרה קופצת ל120 מיליון. יבטיחו לו כסף לעונה הבאה עם חוזה נמוך לעונה הנוכחית. זה מאד קל. קאזינס לדעתי יהיה באל איי. יגידו לו דבר פשוט, "בוגי, שניניו יודעים שהפליקנס לעולם לא יראו אליפות, איתך או בלעדיך, מה יש לך לעשות שם? להיות חבר של AD?, גם שתבוא אלינו עדיין תוכלו להיות חברים טובים ולדבר בטלפון ושלברון יעזוב עוד 4 שנים אז בדיוק AD מסיים חוזה ותוכל להביא אותו לפה ותהיו חברים נהדרים".

            בוגי: "אמ… אמ… תן לי לחשוב על זה, יש משהו במה שאתה אומר…"

            מג'יק: בוגי עזוב שטויות, אתה לא אדם שחושב, אתה באל איי, יהיה לך פה את המעודדות, הבחורות, פה זה לא הבחורות של נ"א שקנאיות ב1.90 למרות שאני יודע שאתה אוהב BIG BLACK MAMA, אני מפנק אותך גם בהרבה כסף משנה הבאה, אתה תקבל חלק מהותי בהתקפה שלנו, אתה לא מפריע ללברון, לא בא לך שכל הקהל יצעק לך דה מרקוס דה מרקוס, תחשוב אתה לברון קאווי, תזכה לתת ללוחמים בראש, מה תעשה בנ"א תהיה חבר של דיוויס? יש לך שם גארו ב-26 מיליון באמת בוגי

            בוגי: טוב, תן לי לחשוב על זה

            מג'יק (מתחיל להזיע מהלחץ מלברון שיגיע לא יודע מה לעשות), מרים טלפון ללברון: "LA BRON הוא רוצה לחשוב על זה"

            לברון: "תן לי אותו"

            בוגי: הלו?

            לברון (NLP פאסיב אגרסיב): בוגי אתה פחדן, אתה לא שחקן, תמיד יזכרו אותך כאחד שלא עשה פלייאוף וניפח מספרים, אתה רוצה להיות בנ"א?? בחור תחת הזה ולשמוע ג'אז? או שאתה רוצה לשמוע פי דד פה, הכל מוכן אצלי בוילה למסיבה רק בשבילך, קאווי מוכן לעשות קרחת אם אתה מגיע. אפילו כסף יהיה לך, חסר לי סנטר בספייס ג'אם 2 אתה יודע? אני אעשה אותך נסיך פה, אתה רואה את כל זה? יום אחד זה יהיה שלך, אני רוצה כ"כ לרקוד על קרי, הוא מתעלל בי שנים ואני צריך בחור קשוח כמוך מול הרכרוכיים האלה, עזוב אותך דיוויס, גם ככה הוא יגיע אלינו עוד 4 עונות, אני רץ לנשיאות ואז תשאר בנ"א לבד.

            בוגי: טוב איפה אני חותם?

          3. וברצינות גיא, יודע עוד כמה טריידים יהיו? לאב יוטרד, קמבה יוטרד, אל תופתע אם ליליארד או מקולום יוטרדו, חכה סמוך על התאגיד שהוא ימקסם את עצמו, אתה כבר צריך לדעת אחרי כל השנים האלו שהוא לא ישאר בלי אולסטארים לפחות ולא משנה מי הם יהיו ואיך יגיעו.

          4. זה אפשרי רק אם הם מצליחים להחתים את קאזינס לחוזה נמוך לעונה אחת, עם הבטחה בע"פ (לא מחייבת ל-2 הצדדים) לחוזה גדול בעונה אחר כך.
            אני בספק אם תרחיש כזה הוא תרחיש ראלי.
            אבל אם אתה צודק –
            אז זה ללא ספק נותן גיבוי מלא להצהרות שלך.

          5. כמה שטויות שמעון. התקרה לא קופצת ל-120 אלא לסביבות 108. כולנו יודעים שהבטחות עתידות שלא מהוגנות בחוזה הן חסרות ערך. כם בוגי יודע שאם הוא חותם לשנה אחת ולא מתאושש בקצב הרצוי הוא לא יקבל חוזה מצחיק.

          6. אני קראתי 120 איפשהו לפני הרבה זמן

            The NBA’s salary cap is set to keep climbing. The Vertical’s Shams Charania reports that the Players Association has projected the cap number at around $120 million for the 2020-21 season, and informed player agents accordingly.

            דבר שני אל תדאג בסוף יסדרו הכל אם רוצים.

          7. אתה פשוט חסר מושג. אתה מביא לי ידיעה מ-2016?
            מאז הדברים קצת התעדכנו בעיקר בעקבות ה-CBA החדש.
            העיקר שאצלך בסוף "יסדרו הכל"

          8. וואלה עידו לא שמתי לך לתאריך ולא מזה קראתי זה מה שקפץ באינטרנט. עזוב רוצה התערבות על בורגר שעד תחילת הפלייאוף ללברום יש 2 אולסטארים בקבוצה??

          9. עידו שנינו יודעים את האמת והיא שללברון יהיו 2 אולסטארים לא משנה איך למה וכמה. אני לא מומחה לקומבינות חוזים ולא כזה מעניין אותי גם האמת. שורה תחתונה גם אני אתה וגיא וכולם פה יודעים שלפני הפלייאוף באל איי ללברון יהיו 2 אולסטארים בקבוצה. זה יכול חהיות קאווי וקאזינס קאווי ולאב קאווי וליליארד או מקולום או קמבה או שניים אחרים בלי קאויי לא משנה מי ומה יהיו לו 2 אולסטארים. מי שרותה להתערב איתי על זה מוזמן. אני תמיד חשבתי שאלו יהיו כריס פול וגורג אבל גורג הפתיע ומורי נתן הצעה שאי אפשר לסרב לה. התאגיד כבר יסתדר אל דאגה

          10. לא אני לא יודע את זה. חשבתי שפול ג'ורג' יצטרף. הוא לא. נראה לי שהלייקרס יעשו הרבה כדי להביא את קאווי. אבל אני לא יודע שזה יקרה.
            ברור לי שהלייקרס מאד רוצים להקיף אותו בכישרון שמספיק לרוץ לאליפות אבל גם ברור לי שהתנאים הקיימים לא פשוטים לכך. בשנה הבאה כבר יהיה להם יותר פשוט.
            אתה יכול להתייחס לזה כודאות – זו תהיה יומרנות. מצד שני זה לא חדש אצלך.

    1. רונדו, לברון וסטיבנסון… שחזור של סצינת הסיום של הטוב הרע והמכוער בחדר ההלבשה של הלייקרס… משאיר לך לבחור מי מביניהם זה הטוב, מי הרע ומי המכוער…

      1. רונדו בחיים לא יצליח לירות מכזה מרחק, מה שאומר שהוא חייב להיות טוקו.
        אני בהחלט רואה איך בהזדמנות הראשונה לברון יורה בלאנס, מה שהופך את לאנס לאנג'ל אייז.
        זה אומר שלברון הוא בלונדי? משהו הסתבך לי פה.

  41. מקווה שלפילי תהיה סבלנות לא לפרק את החבילה המוצלחת השנה בשביל קאווי, אלא אם כן הוא מאריך חוזה ו/או מקונל אהובו של האשך נשאר..

  42. מנחם חבל שאתה אוהב להצהיב הכול, תביא לי הוכחה אחת שגוש האריס מבוגר שחולה בסכרת, בחור בן 53 בילונר שטס כמה שעות מפילדלפיה לLA במטוס הפרטי שלו , כל הדיווחים היו שלברון בכלל לא מוכן לדבר עם פילדלפיה, הם ביקשו שיחה עם הנציגים שלו וקיבלו הם ידעו שכמעט אין להם סיכוי, חבל שאתה מצאר את זה כהתעללות בזקנים וכאגו מניאק גדול, בפעם הראשונה בחייו לברון במעבר הזה לא עשה קרקס תקשורתי והתנהל בצורה הטובה ביותר שאפשר לדמיין.

    1. אתם סתום בדיוק כמו עידו גילרי ועוד אחרים כאן. לברון היה ס-ג-ו-ר עם הלייקרס לפני שהאריס טס במטוסו הפרטי. ושהוא BORDERLINE DIABETIC קראתי היכן שהוא. זה לא סוף העולם. גם אני BORDERLINE DIABETIC, ואני בטוח שגם אתה

  43. עוד לפני דבר החתימה, כששמעתי שנציגי פילי יבואו לפגוש את נ-צ-י-ג-י לברון בפאקינג LA חשבתי שהם מורידים את עצמם לזנות.
    אבל לברון הגדיל לעשות וגם להיות הלקוח וגם הסרסור

  44. מישהו רוצה לדבר על דברים אחרים? נגיד הרוקי החדש של הסלטיקס, רוברט וויליאמס? מי שקיווה שהמערכת של בוסטון תיקח את בחירת הסליפר בדראפט ותכניס אותו לתלם רק קיבל הוכחה לכמה נמוך הוא מתחיל את הסיפור – אחרי שנרדם באמצע השיחה המקדימה לעונה, עכשיו הוא פספס את אימוני פתיחת עונת ליגת הקיץ כי לא התעורר בזמן לטיסה. לפחות מסביר למה גם בדראפט הוא נבחר מאוחר. הלו, אתה שחקן NBA בקרוב. הבחור צריך דחוף שמישהו יעיר אותו.

    1. לפני שעה דיברתי עם החבר הכתב שלי להגיד לו כמה אני בשוק מהקליפ הזה ומהניתוח הנוראי והלא נכון של מארקס.

      הייתי בשוק מזה וגם החבר שמכיר את מארקס אישית ואוהב אותו התאכזב קשות.

      עכשיו תחליט למי אתה מאמין – למרקס או לי…

          1. Dear Mister "I'm Too Good To Call Or Write My Fans"
            This will be the last package I ever send your ass
            It's been six months and still no word, I don't deserve it?
            I know you got my last two letters, I wrote the addresses on ’em perfect
            So this is my cassette I'm sending you, I hope you hear it
            I'm in the car right now, I'm doing 90 on the freeway
            Hey Slim, I drank a fifth of vodka
            You dare me to drive?
            You know the song by Phil Collins, "In the Air of the Night"
            About that guy who could a saved that other guy from drowning
            But didn't, then Phil saw it all, then at a a show he found him?
            That's kinda how this is, you could a rescued me from drowning
            Now it's too late, I'm on a thousand downers now, I'm drowsy
            And all I wanted was a lousy letter or a call
            I hope you know I ripped all of your pictures off the wall
            I love you Slim, we coulda been together, think about it
            You ruined it now, I hope you can't sleep and you dream about it
            And when you dream I hope you can't sleep and you scream about it
            I hope your conscience eats at you and you can't breathe without me
            See Slim, shut up bitch! I'm tryin' to talk!
            Hey Slim, that's my girlfriend screamin' in the trunk
            But I didn't slit her throat, I just tied her up, see I ain't like you
            'Cause if she suffocates she'll suffer more, and then she'll die too
            Well, gotta go, I'm almost at the bridge now
            Oh shit, I forgot, how am I supposed to send this shit out?

      1. ממה שהסתכלתי ללייקרס יש 10 מיליון פנויים
        בלי רנדל .. בלי לפרוס חוזה של דנג שיכול לתת עוד 7
        והחוזה רנדל יכול להיחשב כמס. – עדיין לא מספיק כדי להביא החתמה לא בטרייד

    2. זה לא מסובך – ללייקרס כרגע טוטאל של 85.5 מיליון כשאתה מוריד את לאנס ומג'י שיחתמו על הroom exception והמינימום בהתאמה אחרי שהלייקרס יגיעו לתקרה. זה 16 מיליון במקום פנוי.

      אבל זה בלי רנדל שעם cap hold של 12 מיליון דולר ומשכורת משוערת בערך כזו.

      המשכורת של קוואי זה 20 מיליון. אם רנדל על הספרים שלהם ב12 מיליון יש להם 4 מיליון פנוים והם צריכים לשלוח חזרה 16 מיליון במשכורות. אין להם ממש איך לעשות את זה מעבר לדנג כי החלקים לא מתאימים ולכן זה לא יקרה.

      אם מוותרים על רנדל צריך לשלוח רק 4 מיליון במשכורות חזרה שזה שטויות.

      זה הכל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט