מעקב שחקנים חופשיים – יום 1: פול, ג'ורג', דוראנט ויוקיץ' נשארים, דיאנדרה בדאלאס וכספי בממפיס / רועי ויינברג

שוק השחקנים החופשיים התחיל וכבר היום היו לנו כמה התחייבויות מעניינות. שחקנים לא יכולים לחתום על חוזה רשמי עד ה-4.7 אלא רק להתחייב בע"פ, אבל נדיר ששחקן חוזר בו מהתחייבות.

פול ג'ורג' התחייב להשאר באוקלהומה, על חוזה של 137 מיליון דולר ל-4 שנים, כך דיווח אדריאן ווז'נבסקי. ג'ורג', חבר חמישיית הליגה השלישית, קלע העונה 21.9 נקודות עם 5.7 ריבאונדים למשחק.

נוסף אליו ג'רמי גרנט ישאר אחרי שהתחייב לחוזה של 27 מיליון דולר ל-3 שנים. גרנט קלע העונה 8.3 נקודות עם 3.9 ריבאונדים למשחק מהספסל.

*

קווין דוראנט, השחקן המצטיין של הגמר, חתם על הארכת חוזה של שנתיים בגולדן סטייט בה יקבל 61.5 מיליון דולר. דוראנט (26.4 נקודות ב-51.6% מהשדה, 6.8 ריבאונדים, 5.4 אסיסטים ו-1.8 חסימות למשחק העונה) יוכל לצאת מהחוזה כעבור שנה.

*

כריס פול ישאר ביוסטון אחרי שיחתום על הארכת חוזה של 160 מיליון דולר ל-4 שנים. העונה פול עם 18.6 נקודות, 7.9 אסיסטים ו-5 ריבאונדים במשחק והגיע עם יוסטון לגמר המערב, עד שנפצע והודח מול גולדן סטייט.

*

דיאנדרה ג'ורדן סיכם בעל פה עם דאלאס על חוזה של 24.1 מיליון דולר לעונה, אותה הצעה שדחה מהקליפרס בשישי. העונה ג'ורדן קלע 12 נקודות עם 15 ריבאונדים למשחק, שיא קריירה. ב-2015 ג'ורדן התחייב לדאלאס ומאוחר יותר חזר בו מהחלטתו.

*

ניקולה יוקיץ' התחייב לחוזה של 148 מיליון דולר ל-5 שנים בדנבר. מלבדו, וויל בארטון גם צפוי להמשיך בקבוצה אחרי שהתחייב על חוזה של 54 מיליון דולר ל-4 שנים. העונה יוקיץ' עם 18.5 נקודות, 10.7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים למשחק ובארטון עם 15.7 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים בערב.

*

ארסן אליאסובה יעבור מפילדלפיה למילווקי אחרי שהתחייב על חוזה של 21 מיליון דולר ל-3 שנים בשורות הבאקס. אליאסובה, ששיחק במילווקי בין 2009 ל-2015, קלע העונה 10.9 נקודןת עם 5.9 ריבאונדים באטלנטה ופילדלפיה.

*

טרבור אריזה סיכם על חוזה של 15 מיליון דולר לשנה בפניקס.
*

פרד ואן וליט ישאר בטורונטו אחרי שחתם על חוזה של 18 מיליון דולר לשנתיים. העונה הוא קלע 8.6 נקודות עם 3.2 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים במשחק.

*

ארון ביינס התחייב להשאר בבוסטון על חוזה של 11 מיליון. דולר לשנתיים. הוא קלע 6 נקודות עם 5.5 ריבאונדים למשחק העונה.

*

דאג מקדרמוט יעבור מדאלאס לאינדיאנה אחרי שסיכם עם הפייסרס על חוזה של 22 מיליון דולר ל-3 שנים. מקדרמוט קלע העונה 7.9 נקודות (42.6% מהשלוש) בניו יורק ודאלאס.

*

רודי גיי ישאר בסן אנטוניו אחרי שקיבל הארכת חוזה של 10 מיליון דולר לשנה אחת.

*

ג'ו האריס ישאר בברוקלין אחרי שסיכם על חוזה של 16 מיליון דולר לשנתיים. העונה הוא עם 10.8 נקודות למשחק. בנוסף, הקבוצה החתימה את הפורוורד אד דיוויס.

*

אד דיוויס סיכם על חוזה בשווי 4.4 מיליון דולרים לשנה אחת אצל הברוקלין נטס.

*

עומרי כספי סיכם על חוזה באורך שנה אחת אצל הגריזליס.

*

מרקו בלינלי הסכים לחוזה בשווי 12$ מיליון לשנתיים אצל הספרס.

*

דרק רוז התחייב מילולית לחוזה מינימום עם מינסוטה (2.1 מיליון, שנה אחת).

*
ניק סטאוסקאס יעבור מפילדלפיה לפורטלנד אחרי שסיכם על חוזה לשנה אחת. העונה בחירת הלוטרי לשעבר קלע 5 נקודות למשחק.

*

גלן רובינסון סיכם על חוזה בדטרויט.

*

ג'ראלד גרין חתם מחדש אצל הרוקטס, ירוויח 2.4 מיליון לעונה אחת.

שחקנים חופשיים בולטים:

רכזים: איזייאה תומאס, ראז'ון רונדו, קורי ג'וזף, אלפריד פייטון.

קלעים: ג'יי ג'יי רדיק, מרקוס סמארט, זאק לאבין, אייברי בראדלי, טירייק אוואנס.

סמול פורוורדים: לברון ג'יימס, קייל אנדרסון, רודני הוד, מריו הזוניה.

פאוור פורוורדים: ג'וליוס רנדל, ארון גורדון, ג'בארי פארקר, דריק פייבורס, ג'ף גרין.

סנטרים: דמרקוס קאזינס, קלינט קפלה, דוויט הווארד, ברוק לופז, יוסוף נורקיץ'.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
352 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
trusttheprocess
trusttheprocess
01/07/2018 7:10:17

ארסן בחוזה ארוך טווח זה טעות.
הוא אף פעם לא משחק טוב לאורך תקופה כשיש לו בטחון כספי

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
01/07/2018 10:51:28
הגב ל  trusttheprocess

הוא קיבל חוזה ארוך בדיוק פעם אחת

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/07/2018 14:09:25
הגב ל  trusttheprocess

הוא תמיד שיחק טוב ותמיד נחתך והועבר ללא סיבה

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 7:14:01

בשורות טובות לאוהדי הסלטיקס – ביינס חוזר על 11 מיליון לשנתיים.

אסף
אסף
01/07/2018 7:48:28

אחלה דיל

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 7:17:41

איזה קצב מטורף של החתמות ברבע השעה הראשונה של הפרי אייג'נסי.

תודה, רועי.

Berch
Berch
01/07/2018 7:19:06

מישהו יודע אם כספי כשיר ?
יש דיבור עליו איפשהו ?

Berch
Berch
01/07/2018 8:52:41
הגב ל  Berch

תודה רועי 🙂

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 7:21:17

החוזה של ג'ורג' הוא ל-4 שנים, 137 מיליון, עם אופציית שחקן.

בת'אנדר אין את השטויות של 1+1 . . .

המשגיח
המשגיח
01/07/2018 7:22:12

וואו, איזה ניצחון אדיר לכריס פול.
אני די בהלם מזה.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 7:25:25
הגב ל  המשגיח

אני לא.
הקבוצה הזו יכולה לרוץ לאליפות והם ישלמו כדי לבדוק את זה (בצדק).

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 7:23:36

איפה הפפארצי כשצריך אותם???
אני מת לראות את הפנים של מג'יק, רגע אחרי הידיעה על ג'ורג' והחגיגה בבית של ווסטברוק.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 7:24:17

פול ג'ורג' חותם על מקסימום. אז הת'אנדר רצים עם אותו הרכב רק עם תווית מחיר הרבה הרבה יותר גבוהה בלי סיכוי ממשי להתחזק?

דה שוט
דה שוט
01/07/2018 7:28:31

הם לא צריכים להתחזק, רק לחזק את הברגים במבנה הקיים. זה יספיק לגמר מערב.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 7:31:18
הגב ל  דה שוט

גמר מערב זה לא המטרה שלך כשאתה משלם 150 מיליון מס.

שמעון טבדי
01/07/2018 9:51:01

גמר המערב זה הגמר האמיתי, מה לעשות שהאליפות כנראה תשאר בגולדן כי לא הצליחה לקום קבוצה עם 3 שחקני טופ 10?

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 9:52:07

זו גם מטרה לא הכי ריאלית עבור הסגל הזה.

שמעון טבדי
01/07/2018 8:26:16

עשו טוב התאנדר. ממש הופתעתי למען האמת. אין יותר מידי שחקנים שעונדיחם שם בתור וגורג לא בן 33 עם רגל בקבר כמו כריס פול, נוראי ליוסטון מה מורי עשה? אליפות יוסטון יקחו בחלום.

Avri
Avri
01/07/2018 10:53:03

+1

Dor
Dor
01/07/2018 7:25:34

החוזה של פול מוגזם בכל קנה מידה. לא מבין את הרוקטס

שמייקל
שמייקל
01/07/2018 10:59:37
הגב ל  Dor

איפה היית בפלייאוף?

Dor
Dor
01/07/2018 14:30:04
הגב ל  שמייקל

חוזה לשנתיים היה הרבה יותר מתקבל על הדעת. פול מבוגר ופציע ואין לי ספק שאלא אם כן הרוקטס לוקחים אליפות השנה הם יצטערו על אורך ההסכם

דה שוט
דה שוט
01/07/2018 7:26:27

תודה רועי. חדשות נהדרות – אוק סיטי עולים על הגל, הכימיה בין ראס לג׳ורג׳ תשתפר עוד והשנה גם החבר כרמלו ייכנס לקצב. כבר לא יכול לחכות.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/07/2018 12:07:26
הגב ל  דה שוט

אשרי המאמין
בהצלחה אבל רק עד הגמר…. 🙂

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 7:27:07

לפי בובי מארקס,
הפיירול של הת'אנדר הוא 156 מיליון (רק 11 שחקנים חתומים).
בגלל שהם "עבריינים מועדים" (שילמו מס גם בעונה שעברה),
השנה הם ישלמו משהו כמו 150 מיליון מס מותרות.
150 מיליון!

ולהיזכר איך ב-2012 הם פירקו את קבוצת 3 ה-MVP בשביל להימנע מתשלום מס…

דה שוט
דה שוט
01/07/2018 7:31:13
הגב ל  גיא רוזן

לפי חישוב פנימי מורכב שעשיתי עם תכנת חישובים מיוחדת – 2012 יוצא לפני שש שנים (בקירוב). אפשר ואף רצוי – להתקדם…

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 7:34:31
הגב ל  דה שוט

נוסטלגיה.
(זה מה שיש לנו בארגז הכלים, אנו אוהדי הסאנס)

(סליחה. נוסטלגיה וציניות. כן, זה נשמע מדויק יותר…)

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 7:35:10
הגב ל  גיא רוזן

יש לנו גם עתיד…

מחליף שמות אובססיבי
מחליף שמות אובססיבי
01/07/2018 8:20:33

זו הייתה הערה נוסטלגית או צינית? 😉

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 10:11:11

הערה אופטימית (כן אני יודע זה נדיר).

דה שוט
דה שוט
01/07/2018 10:09:53
הגב ל  גיא רוזן

+ 10
ובכל זאת: כששאלו את פרס בחגיגות ה-90 שלו למה הוא הכי מתגעגע, הוא ענה – אני מתגעגע לעתיד.

דקסטר
דקסטר
01/07/2018 10:09:35
הגב ל  דה שוט

צודק.
אבל זה אירוני..

אסף
אסף
01/07/2018 7:50:56
הגב ל  גיא רוזן

ואף התייחסות לאריזה גיא????
וואו זה באמת פיירול מטורף, ג'ורג' סידר את המשפחה, מה שכן לתאנד'ר באמת יש מרחב תמרון אפסי

שמעון טבדי
01/07/2018 8:27:46
הגב ל  אסף

גם לפני זה היה להם תמרון 0. החלטה מצויינת, אף אחד טוב מגורג לא יבוא לשם. עכשיו יקוו לשדרוג נוסף ביכולת של ראס פול ואדמס ולטוב ולפציעה של כרמלו.

דלאח
דלאח
01/07/2018 9:35:55
הגב ל  אסף

העונה, עונה הבאה כרמלו וה26 מליון שלו מסיימים חוזה ומרחב התנועה חוזר.
הכי חשוב שגורג וגרנט נשארים ל4 ו3 שנים ושיש לנו קבוצה באוק סיטי

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 9:37:59
הגב ל  דלאח

גם בשנה הבאה מרחב התמרון יהיה אפסי.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 7:33:12

הדבר העיקרי שאני לוקח מהחתימה של פול ג'ורג' היא שכל הדיבורים על איך אף אחד לא רוצה לשחק עם ווסטברוק הם חסרי בסיס.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 7:36:15

"מסיבת הפרי אייג'נסי" נערכת בבית של ווסטברוק.
הוא טס במיוחד ממקום חופשתו (8 שעות טיסה) בשביל המסיבה הזו,
שם נקבעו תנאי החוזה של ג'ורג'.

ללא ספק, ווסטברוק הוא המנצח הגדול של הלילה (עד כה).

שמעון טבדי
01/07/2018 8:28:40
הגב ל  גיא רוזן

לגמרי. יש לו את זה כנראה בתחום הסוכנים 🙂 ניצח את לברון.

2 צעדים אלו ואי הנחתת קאווי=תפנית בעלילה ולברון בפילי

יוסי
יוסי
01/07/2018 8:24:25

Word

Ljos
Ljos
01/07/2018 9:03:43

מספרים שהחיילים האמריקאיים ששמרו על סאדאם חוסיין בימיו האחרונים בכו כשהוא הוצא להורג. כולם התאהבו בסבא הזקן הזה.

ואם פול ג'ורג' רוצה להעביר את השנים האחרונות שלו כטרבור אריזה משונמך – שיהנה. אני בטוח שלדונובן מיטשל, שעבד קשה לשכנע אותו לבוא לקבוצה אמיתית, יהיה מה להגיד לו שוב השנה.

שמעון טבדי
01/07/2018 9:09:22
הגב ל  Ljos

הלוואי ונזכה לראות את המפגש הזה שוב בפלייאוף.

דה שוט
דה שוט
01/07/2018 10:11:01

+ 100

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 7:41:55

אריזה לשנת השכרה בסאנס.

trusttheprocess
trusttheprocess
01/07/2018 7:44:09

אז עשו את הטרייד בשביל ברידג'ס בשביל שיחמם את הספסל בשביל ג'וש ג'קסון ואריזה?

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 7:51:05
הגב ל  trusttheprocess

ממש לא.
לסאנס היו 18.5 מיליון פנויים השנה.
הם השתמשו בכסף בשביל להשיג שחקן שלצדו ג'וש ג'קסון וברידג'ס יוכלו ללמוד להיות שחקני הכנף שהסאנס מקווים שהם יצמחו להיות.
בשנה הבאה, החוזים של אריזה, דניאלס, דאדלי, וצ'אנדלר, מסתיימים.
ואז בוקר יקבל מקסימום,
ועדיין יישאר לקבוצה מקום לעוד חוזה מקסימום אחד.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 7:52:38
הגב ל  גיא רוזן

כן זה לחלוטין קאפ-פילר.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 7:51:59
הגב ל  trusttheprocess

צריך לחכות ולראות. יש מקום להרבה דקות של פורוורדים בליגה של ימינו, ואיך לומר הסאנס לא בדיוק עמוסים בכישרון בפרואר פורוורד.

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
01/07/2018 7:43:49

לא מבין את קיובן , 24 מיל על דינדרה???? לשנה? מה המטרה בדיוק?
מנטור? לא אליפות ?לא
הם בבניה פור גוד סייקס

שמעון טבדי
01/07/2018 8:31:25

טעות נוראית. אולי טוב לטווח הקצר לשנה אבל דיאנדרה גמור אבל בהחלט יש מצב לפלייאוף במאבס עם הפריצה של דניס סמית שתגיע העונה

א.ב
א.ב
01/07/2018 9:31:24

שום טעות.
יש להם סיכוי לפלייאוף בעונת הפרישה של נוביצקי.
קצת שוכחים פה אבל המטרה של קבוצה היא לנצח, לא לבלות שנים בטנקינג.
לדאלאס יש ביד שתי חתיכות שנראות כמו שניים משלושה כוכבים לקונטנדרית ופיירול נקי למדי (שנה הבאה בארנס, שהוא לא בלתי שמיש, ואחר כך כלום). במקום ללכת לבניה ארוכה הם יכולים תוך שנתיים לרוץ לאליפות ותוך כדי להגיע לפלייאוף.

שמעון טבדי
01/07/2018 9:49:00
הגב ל  א.ב

בארנס ודיאנדרה זה לא חומר לאליפות בשום יקום ודניס סמית ודונציץ זה עדיין לא ראס ונוביצקי. אני חושב שהמאבס צריכים להיפטר מבארנס בסוף החוזה שלו. לא יודע למה אבל אף פעם לא אהבתי את בארנס.

א.ב
א.ב
01/07/2018 9:59:41

מי אמר שהם חומר לאליפות?
הטענה פשוטה, עם ג'ורדן לדאלאס יש סיכוי לפלייאוף העונה.
עם טנקינג הם מחרבים את עונת הפרישה של נוביצקי ומתחייבים לתהליך ארוך שסופו לא ידוע ואין שום סיבה לעשות את זה.
אין להם חוזים ארוכים וגרועים ונראה שהם חושבים שכבר יש להם ביד שתי חתיכות רציניות (סמית' ודונצ'יץ').

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
01/07/2018 10:57:08

זה חוזה לשנה ממה שקראתי, אז למה לא? תחת ההנחה שהוא עדיין אפקטיבי (לא כמו פעם, אבל עדיין), אתה נותן לנוביצקי עונת פרישה יפה ולדונצ׳יץ וסמית שנה שבה הם קבוצה תחרותית. חוצמזה שיש מצב שאחרי השנה הוא ישאר אצלם בחוזה הרבה יותר נמוך

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 7:45:38

יש תהליך מעניין מאוד, שמתרחש עד כה בשוק השחקנים:

לקבוצות יש סכום מוגבל, השנה. אז הן הקבוצות, והן השחקנים, בניגוד גמור לשנים הקודמות (על אחת כמה וכמה שנים בהן שחקן כמו לברון/דוראנט הוא שחקן חופשי), בחרו להגיע לסיכומים מהירים לפני שהאופציות ייסגרו.
החוזים של מקדורמוט ואיליאסובה הם הדוגמאות הבולטות ביותר לכך –
מקדורמוט קיבל 5 מיליון יותר (על פני כל החוזה) מה-MLE למשלמי מס (שזה ככל הנראה המקסימום שיכל לקבל אם היה ממתין).
אילאסובה קיבל קצת פחות מה-MLE, אבל יותר שנים –
כך שהוא הרוויח ביטחון לטווח הארוך (הוא בן 31).

דדי
דדי
01/07/2018 7:50:09
הגב ל  גיא רוזן

יש ציוצים מעניינים מאד של מארק סטיין שגם מתרחשים עד כה.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 7:52:11
הגב ל  דדי

אני מבין שהכל מתפרק בגזרה שלכם. אבל לא צריך להיות מריר.
תמיד יש את השנה הבאה…

דדי
דדי
01/07/2018 8:00:02
הגב ל  גיא רוזן

השחקן החופשי הכי טוב בשוק סגור ונעול בלייקרס.
אבל קרא לזה התפרקות אם זה עוזר לך להתמודד עם זה.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 8:08:15
הגב ל  דדי

להתמודד?
אני?
אם מה?

"הלילה לדעתי נסגר סופית פול ג'ורג' ללייקרס. אם הוא היה יכול, בטח היה עובר כבר היום. אני לא אהיה בשוק אם משהו עוד יקרה עם זה בדד ליין אחרי שהם יפסידו לווריורס ביום שלישי."

"אבל אם הלייקרס יצליחו להביא את קוואי בטרייד, זה אוטומטית יביא גם את ג'ורג' ולצערי גם את לברון."

"הקטע הוא שאני לא רואה את ג'ורג' נשאר – ולא משנה מה יקרה העונה. לשחק עם ראסל זה פשוט סיוט לכוכב שני."

"למה, למה להניח דברים כאלה ? תן לי את ג'ורג' וזה הכל – מחכים עוד שנה לכוכב השני. בלי שיקוצים."

השאלה שלי –
כאשר אתה כותב "השחקן החופשי הכי טוב בשוק סגור ונעול בלייקרס"
למי אתה מתכוון???

דדי
דדי
01/07/2018 8:15:10
הגב ל  דדי

וואו. חחחח
את שלי עשיתי.
הדבר היחיד שעוד יותר כיף מלחשוף מישהו שלא נותן קרדיט לציוץ שהוא מצטט, זה להעניש אותו בעבודות שירות בלי שבכלל התכוונת.

אחלה בוקר.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 8:18:18
הגב ל  דדי

לא עושה לך טוב, המרירות.

אני שמח לשמש לך נקודת אור להמשך היום.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 8:35:23
הגב ל  דדי

דרך אגב, זה הציוץ של מארק סטיין:

Money is so tight that free agents and teams aren't waiting on LeBron James as we've seen in the past. Teams have a finite amount of cash to splash and free agents are grabbing it. Quickly

זה, מה שאני כתבתי:

"יש תהליך מעניין מאוד, שמתרחש עד כה בשוק השחקנים:
לקבוצות יש סכום מוגבל, השנה. אז הן הקבוצות, והן השחקנים, בניגוד גמור לשנים הקודמות (על אחת כמה וכמה שנים בהן שחקן כמו לברון/דוראנט הוא שחקן חופשי), בחרו להגיע לסיכומים מהירים לפני שהאופציות ייסגרו.
החוזים של מקדורמוט ואיליאסובה הם הדוגמאות הבולטות ביותר לכך-
מקדורמוט קיבל 5 מיליון יותר (על פני כל החוזה) מה-MLE למשלמי מס (שזה ככל הנראה המקסימום שיכל לקבל אם היה ממתין).
אילאסובה קיבל קצת פחות מה-MLE, אבל יותר שנים –
כך שהוא הרוויח ביטחון לטווח הארוך (הוא בן 31)."

קראתי את כל הציוצים של סטיין הלילה.
ואין בכלל ספק שהוא "ישב" לי בראש כאשר כתבתי את התגובה.

אבל –

כאשר אני מצטט ציוץ,
אני נותן קרדיט.
לדוגמה:
תגובה 11 , של הפוסט הנוכחי:

"לפי בובי מארקס,
הפיירול של הת'אנדר הוא 156 מיליון (רק 11 שחקנים חתומים).
בגלל שהם "עבריינים מועדים" (שילמו מס גם בעונה שעברה),
השנה הם ישלמו משהו כמו 150 מיליון מס מותרות.
150 מיליון!
ולהיזכר איך ב-2012 הם פירקו את קבוצת 3 ה-MVP בשביל להימנע מתשלום מס…"

מישהו אובייקטיבי, אני בטוח שיוכל להבחין בהבדלים.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 7:54:06
הגב ל  דדי

מה שמבאס זה שמארק סטיין לא כתב שהחוזה של איליאסובה מובטח רק לשנתיים…

אסף
אסף
01/07/2018 7:48:03

פול בגילו ועם היסטוריית הפציעות שלו זה הימור רציני, פרסטי נתן שיחוק עם ההימור על ג'ורג'(עוד הברזה ללייקרס, למרות שאם לברון וקאווי יגיעו איש לא יזכור את זה). ההחתמה של דוראנט הייתה ברורה יותר מזה שהשמש תזרח היום. בשוליים ההחתמה של גיי מחדש בספרס לא רעה בכלל (אולי מעט גבוה הסכום אבל לא בהרבה),
נראה שמצא שם את.מקומו ותורם בתור שחקן שישי לא מעט מנסיונו

אבי
אבי
01/07/2018 7:50:04

דאלאס וטרבור אריזה יצאו כ"כ מטומטמים

אסף
אסף
01/07/2018 7:52:35
הגב ל  אבי

האמת דאלאס אם כבר לזרוק סכום כזה למה לא על קאפלה או להמר בפחות על קאזינס???

שמעון טבדי
01/07/2018 9:01:07
הגב ל  אסף

לא מובן

המשגיח
המשגיח
01/07/2018 9:03:51
הגב ל  אבי

אריזה? למה?
מי עוד תיתן לו 15 מיליון לעונה?
אם ירצה, יוכל להצטרף בעונה הבאה על חוזה נמוך לקבוצה טובה

ניר
ניר
01/07/2018 7:53:24

ללא ספק ווסטברוק הוא המנצח של היום אך גם כריס פול שירוויח בכום מדהים עד גיל 37 ונזכיר שהוא פוינט גארד שעובד על מהירות שמן הסתם יורדת עם הגיל והוא גם פציע. קצת טעות של דריל מוריי לטעמי אבל נחכה ונראה.
החוזה של איליאסובה וגם של מקדרומט מופרכים לחלוטין

ברוך רובין
ברוך רובין
01/07/2018 7:55:04

וואו, איזה לילה מדהים, לא האמנתי על הבעלים של אוקלהומה שישלם העונה 300 מליון דולר משכורת!!!! בשביל קבוצה שלא עברה רבע גמר. החוזה של פול טמטום לחלוטין מבחינת אורך, לא מבין למה הסכימו לתת לו משכורת כזאת בגיל הזה ולטווח של 4 שנים עם כל הפציעות שהוא עבר.

דדי
דדי
01/07/2018 8:01:40

הם ישלמו המון, אבל הרבה פחות מזה.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/07/2018 8:05:05
הגב ל  דדי

250 מליון דולר לא חישבתי נכון, אני לא מבין איך הוא הסכים לדבר כזה

ברוך רובין
ברוך רובין
01/07/2018 8:08:29

מדבר על הבעלים, זה שלא רצה לתת להארדן מקס כדי לא לשלם מותרות

דדי
דדי
01/07/2018 8:18:07

זה לא העניין.

הם יחתכו את מלו ובמקום ה 28 מיליון שלו, הם בסופו של דבר ישלמו מס על לא יותר מ 9.

שמעון טבדי
01/07/2018 8:34:46
הגב ל  דדי

אל תתן סתם תקוות

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 7:58:16

עומרי חתם בממפיס !!

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
01/07/2018 8:01:52

אני מאוד שמח בשבילו.
מעניין ,הבאתם את אריזה בתור מנטור לשנה,יש לו את זה??
החתמה הגיונית

פה איתמר
פה איתמר
01/07/2018 8:49:40

בכמה?
לפני שנתיים היה נראה שהוא מרחק עונה אחת כמו העונת רוקי כדי לקבל חוזה של לפחות 20 לארבע.
ועכשיו נראה שהוא מתכתב עם הוטרן מינימום

פה איתמר
פה איתמר
01/07/2018 14:13:17
הגב ל  פה איתמר

וכמובן מכובד מאד.
ישלים 10 שנים כשחקן רוטציה לגיטימי. לרב השחקן ה9-10. מכובד מאד.
אחלה קריירה.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 8:03:03

דדי -שאלה, עד כמה העליה הצפויה בתקרה בעונה הבאה משפיעה על החוזים שאנחנו רואים היום?

דדי
דדי
01/07/2018 8:15:59

זניח לדעתי.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 8:17:56
הגב ל  דדי

תודה.

Ish
Ish
01/07/2018 12:15:11

מבחינת מי? יש מצב שמבחינת השחקנים יש כאלו שבונים על להיות חופשיים גם שנה הבאה

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 12:16:18
הגב ל  Ish

זה צד אחד שחשבתי עליו אבל השני קשור גם בזה שהקבוצות אוי רוצות לשמור על גמישות לקראת שנה הבאה כדי לנצל את הסיטואציה למשוך חוזה יותר גדול ממה שהיו יכולים אחרת.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/07/2018 8:03:18

כספי בטנסי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/07/2018 8:04:25

מאיירס עוד ישן עם הקאפקייק כפיות ?

תתעורר ! אנחנו מאבדים את הליגה !

ADISU
ADISU
01/07/2018 8:06:55

פרסטי הימר על גורג עונה שעברה והצליח לו,מג'יק נשאר בינתיים עם פחות אחד…
עכשיו צריך רק לנסות להחתים שחקני חוץ מיומנים במחירים סבירים.
רוברטסון חוזר מפציעה,הכימיה בין ראס לגורג תעלה מדרגה ורק צריך להכריח את כרמלו להעלות מהספסל.

דה שוט
דה שוט
01/07/2018 11:38:37
הגב ל  ADISU

+ 100
שלום לך
אתה חסר בבלוגים החיים של הכדורגל. תיכנס – יש סיכוי טוב לשחזור הגמר הקודם – גרמניה:ארגנטינה (בכדורגל חופים בקנקון)

ניר
ניר
01/07/2018 8:09:01

מה דעתכם על החתימה של כספי בממפיס? האם זה יעשה לו טוב? יש לו מה להרוויח בקבוצה כזו ?

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 8:13:18
הגב ל  ניר

דקות משחק וידיעה שלא יחתכו אותו לפני הפלייאוף…

ניר
ניר
01/07/2018 8:14:27

סביר להניח שלא יהיה להם בכלל פליאוף.
הוא יהיה שם שחקן ספסל לפרסונס לא?

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 8:17:09
הגב ל  ניר

כן, זו הייתה הנקודה….

אסף
אסף
01/07/2018 9:40:01

שחקן ספסל לשאריות הגוף של פרסונס מבטיח לא מעט דקות…. בשביל להבטיח את המשך קריירת ה-NBA שלו זו יופי של בחירה,
מה עוד שזו קבוצה שלא יודע כמה שאיפות יהיו לה וזו הזדמנות לתת מספרים . בלינלי שב הביתה אל פופ, יופי של דיל לספרס שהביאו קלעי יציב שזה בדיוק מה שדני גרין כבר שנתיים לא מספק בעמדה הזו.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
01/07/2018 9:46:01

עם ההיסטוריה של פרסונס, יש סיכוי שכספי יראה הרבה פארקט
מבחינתו ומבחינת האישה, זה די ירידה ברמה מקליפורניה ואיזור המפרץ. (בוא נודה על האמת זה חור).

אני מאמין שממפיס הולכת לבנייה מחדש, ככה שאין לחץ, אין ציפיות. זה טוב וזה רע.
הרבה שאפו לכספי שמחזיק בליגה הטובה בעולם שנה 10.
מצד שני, הגוף שלו הראה שהוא לא שחקן שמצליח לשרוד כרול פלייר עונה שלמה, בלי להיפצע. הוא לא נעשה יותר צעיר

עוד כמה הערות:
דיאנדרה – אני מאד דיכוטומי לגבי השחקן הזה. אני לא אוהב את האופי שלו ואת ההתנהלות שלו ולא חושב שהוא שווה את הכסף.
אבל הוא עדיין אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה וריבאונדר מעולה.

רודי גאי – עלייה סבירה בהתאם לתפוקה בשנה שעברה.
גם חוזה לשנה אחת לא מעיק יותר מדי. עדיין לא שחקן חמישייה מבחינתי.
צריך לחדש חוזה מול קייל אנדרסון (עד 5-6 לעונה)

ברוך רובין
ברוך רובין
01/07/2018 8:17:15

הדבר שמיוחד השנה, היא שבפעם הראשונה שלברון גיימס חופשי והקבוצות לא מחכות להחלטה שלו, אלא פועלות ישר

Smiley
Smiley
01/07/2018 10:56:04

כנראה בגלל שדי ידוע מה שתי האופציות שלו

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 8:21:44

תקרת השכר נקבעה בסופו של דבר קרוב ל 102 מיליון מה שקצת יגדיל את חוזי המקסימום המשוערים (יוקיץ', ג'ורג' ופול)

צביקה
צביקה
01/07/2018 8:22:13

מישהו יודע להגיד על איזה סכום כספי חתם?

נתן גולד
נתן גולד
01/07/2018 8:22:38

החתימה של ג'ורג' אומרת שהלייקרס יהיו יותר לחוצים על קוואי וייתנו יותר בשבילו?
בלי סופרסטאר אחר, גם אם לברון יגיע לא רואה את הלייקרס עוברים סיבוב שני במערב.

דדי
דדי
01/07/2018 8:29:31
הגב ל  נתן גולד

אבל הם יהיו יותר טובים מהת'אנדר וזה מה שחשוב 🙂

נתן גולד
נתן גולד
01/07/2018 8:36:14
הגב ל  דדי

לא, זה לא…

הייט אשברי
הייט אשברי
01/07/2018 8:23:35

מעניין אם החתימה של ג'ורג' ב-OKC תשנה במשהו את ההחלטה של לברונית . האם הוא יגיע להוליווד גם בלי קוואי ? עכשיו הלחץ של הלייקרס על ס"א גובר , ואולי עולה גם המחיר שהם יהיו מוכנים לשלם .

שמעון טבדי
01/07/2018 8:33:01

בחיים לא יגיע לברון בלי שיש 2 אולסטארים לפחות בקבוצה.

נשארו קאווי וקאזינס. אם אין 2 אולסטארים לברון יעשה יו טרן לפילי

הייט אשברי
הייט אשברי
01/07/2018 8:43:20

הוא יגיע גם עם אחד. הכל תלוי עכשיו בהגעת קוואי . קוואי בלייקרס – והוא שם איתו . אם קוואי לא מגיע הוא יישאר במזרח – פילי או קליבלנד.

שמעון טבדי
01/07/2018 8:59:39

לא יגיע עם קאווי לבד, מה יעשה איתו? אין שם כלום (קוזמה לא ישאר שם אם קאווי יגיע), מה יעשה יתחרה עם לונזו בול?

לברון יודע שהוא צריך לפחות 2 אולסטארים בשביל להתחרות בגולדן. בלי 2 הוא חותם בפילי.

אין סיכוי בעולם שישאר בקאבס, הם קבוצה מתה.

לברון כבר בנה הכל באל איי והיום זה התחרבש לתאגיד עם ראס ומורי שזיינו אותו.

דדי
דדי
01/07/2018 8:24:55

comment image

דדי
דדי
01/07/2018 8:25:43
הגב ל  דדי

אוקלהומה 🙂

דה שוט
דה שוט
01/07/2018 11:43:36
הגב ל  דדי

אני חושב שהתבלבלת – שמת בטעות תמונה של החמישייה הפותחת של הלייקרס…

שמעון טבדי
01/07/2018 12:27:18
הגב ל  דה שוט

חחח חזק 1-0 לדה שוט.

דדי נראה לי זה דאנק עם פוסטר של דה שוט

עידן
עידן
01/07/2018 8:27:22

וואו פול גורג באוקלהומה.
מעניין מה לברון יעשה עכשיו?

דדי
דדי
01/07/2018 8:28:52
הגב ל  עידן

לברון סגור.

Trusttheprocess
Trusttheprocess
01/07/2018 8:45:01
הגב ל  דדי

גם פול ג'ורג' היה סגור עד שפתאום הוא לא היה סגור .

דדי
דדי
01/07/2018 8:47:18
הגב ל  Trusttheprocess

לדעתך.

שמעון טבדי
01/07/2018 8:57:04
הגב ל  דדי

דדי אני חושב שלברון סגור באל איי אבל רק אם יגיעו 2 אולסארים לשם ותהיה קונטנדרית. הוא לא יגיע לקבוצה כמו עכשיו או רק עם קאווי בלי כלום. הוא היה סגור בלייקרס כי האמין שיצליחו להחתים את מה שהוא צריך אבל אם קאווי וקאזינס לא יגיעו לאל איי לברון יחתום בפילי כי שם יש 2 אולסטארים והם במזרח.

דדי
דדי
01/07/2018 9:06:04
הגב ל  דדי

אתה חושב, אני יודע.

דלאח
דלאח
01/07/2018 9:45:58
הגב ל  דדי

הוא מנמק אתה סתם זורק לאוויר.

amitlahev
amitlahev
01/07/2018 8:29:22

התרשמות שלי עד כה מהחוזים שנסגרו היום בעל פה:
פול ג'ורג' – צל"ש לקבוצה, סימן שאלה גדול לשחקן. העונה הזו כנראה תלך לפח. חייבים להעיף את שמנמנלו בסוף השנה ולהביא סופרסטאר.
כריס פול – צל"ש לשחקן, טר"ש לקבוצה שיימחק רק עם אליפות שלהם. הוא פשוט לא שווה 40 מיליון לעונה. אולי 30 במקרה הטוב.
דוראנט – צפוי.
דיאנדרה – טר"ש לקבוצה וצל"ש לשחקן. נמאס מהקליפרס. ייתכן שנופתע משילוב של דונצ'יץ' ודיאנדרה.
יוקיץ' – חוזה הגיוני, בארטון – צל"ש לקבוצה. חוזה פצצה שמזכיר את החוזה של קובינגטון בפילי – מקסימום תפוקה לדולר.
שאר החוזים לא רעים.
כספי נזרק על ידי מלכת הכיתה ועשה ריבאונד עם הקונפה של הכיתה. עדיין עדיף לו להישאר בנבא.
ההחלטה של לברון ובוגי והטרייד על קוואי יקבעו את גורל הליגה.

עב"ם
עב"ם
01/07/2018 8:40:32
הגב ל  amitlahev

למה לדאלאס להחתים את דיאנדרה על כזה חוזה? אולי נותן קצת יותר נצחונות בטווח הקצר (גבולי לפלייאוף), אבל מקשה על בנייה מחדש רצינית.
ומה פיניקס צריכים את אריזה? בתור מנטור לצעירים? אם הם נתנו כל כך הרבה בשביל מיקאל ברידג'ס (שהוא לא פרויקט אלא שחקן מוכן), למה להביא מישהו שייקח לו את הדקות? אבל זה לפחות חוזה לשנה אחת.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 8:46:20
הגב ל  עב"ם

הסאנס היו חייבים "לבזבז" כסף, אחרת הם היו מתחת לרצפת השכר.
עכשיו יש להם שחקן וותיק, כזה עם אליפות ביד, כזה שמשחק כבר שנים 3&D, שיהיה המנטור לג'קסון וברידג'ס,
ובשנה הבאה –
יתפנה מחדש מקום, גם לחוזה המקסימום של בוקר, וגם לשחקן מקס נוסף.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 8:50:10
הגב ל  גיא רוזן

כן אבל נראה שניסינו לכוון למשהו אחר שלא הסתדר בסוף. אחרת למה היה ניסיון לפנות מקום מתחת לתקרה?

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 8:56:42

שאלה טובה.
כולם קראו את השחרור של יוליס כניסיון לפנות מקום.
יכול בהחלט להיות שהם הגיעו למסקנה שהוא כבר לא מתאים לקבוצה (על אחת כמה וכמה כאשר לוקחים בחשבון שניסו להעביר אותו בטרייד ללא הצלחה).

איך שאני רואה את זה –

א. החתמה לא רעה. אין התחייבות קדימה.
מתאים לקו המחשבה של ליצור תרבות מנצחת.

ב. ביי ביי וורן (אולי ישיגו רכז בטרייד).

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 8:59:10

לא מתאים לקבוצה… הוא נראה מה מצבת הרכזים שלנו כרגע: ברנדון נייט, ילד צרפתי לא ברור. הםםםם, נראה לי שלא היינו מוותרים עליו בלי תוכנית בראש.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 9:01:41

כנראה אתה צודק.
הפנטזיה שלי זה טרייד עבור דאן.
(לא שקראתי משהו על משהו היכן שהוא…)

עידו גילרי
01/07/2018 8:45:15
הגב ל  amitlahev

החוזה שחל ג'ורג' מבטיח שגם בשנה הבאה לא לא יוכל לבוא לשם אף אחד.

שמעון טבדי
01/07/2018 8:52:13

אפשר לחשוב קליי היה בא, מי היה בא גם ככה? עשו בשכל. ציון 10.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 8:55:26

כן. רק אתה שוכח שקבוצה צריכה עוד כמה שחקנים גם אם הם לא אולסטארים. לת'אנדר אין איך להתחזק ואני רק מזכיר לך שהקבוצה הזו הודחה בסיבוב הראשון העונה. מאיפה יבוא שיפור משמעותי?

שמעון טבדי
01/07/2018 9:05:11

יבוא שיפור ביכולת כמו שהגיע בגולדן. הבעיה שם זה שהמאמן לא הוחלף. אדמס יהיה העונה טוב לדעתי, עוד שנה של כימיה, הכל בסדר, צריך רק פציעה של כרמלו ופיטורי דונובן.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 9:06:40

בגולדן סטייט היה שינוי בשיטת המשחק. אתה רואה את זה קורה בת'אנדר?

שמעון טבדי
01/07/2018 9:27:10

אמרתי לך שאני חושב שהבעיה הכי גדולה של התאנדר זה המאמן ואחרי זה משחק ההגנה שלהם (הרצון של ראס וגורג' שצריכים להטריף את כל הקבוצה).

אני חושב שלאוק יש קבוצה לא פחות טובה מיוסטון וצריכים שינויים בשני התחומים האלו. אם איכשהו היה אפשר להביא קלעי טוב היה עוזר להם (לא מבין למה לא ניסו את בלינלי).

אני מאמין שנראה העונה אדמס משודרג עם יותר פוסט ואפילו קליעה מחצי מרחק.

שמעון טבדי
01/07/2018 9:30:35

אמרתי לך שאני חושב שהבעיה באוק זה המאמן ומשחק ההגנה שלהם (הרצון של ראס וגורג שאמורים להטריף את הקבוצה).

אוק לא נופלים מיוסטון, ואם יוסטון עשו מה שהם עשו אין סיבה שראס וגורג לא יעשו אותו דבר (אני חושב שראס וגורג זה צמד יותר טוב מהארדן ופול). אני גם חושב שאדמס טוב מקאפלה.

הבעיה זה מאמן, לדעתי אם דאנטוני היה מאמן את אוק היא הייתה נראית כמו יוסטון. דונובן זה בעיה.

מלו גם צריך להיפצע וזה יהיה מצויין.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 9:31:03

תמשיך לחלום.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 9:35:05

אני אתך, שמעון.
אבל מסיבות אחרות –
אני חושב שהצבעת האמון של ג'ורג' בקבוצה יכולה להפוך ל- "מקפצה" של ווסטברוק לשחקן שלא מעט אוהדים מקווים שהוא יהפוך –
כזה שמשפר את בחירת הזריקות שלו,
כזה שרודף ב-100% אחרי מה שטוב לקבוצה (במקום אחרי עוד ריבאונד)
(לא שהריבאנדים היו הבעיה בקבוצה).

אני זוכר איך ההפסד ב-2011 גרם ללברון לשנות את משחקו.
אני זוכר גם איך הגב שווייד נתן לו אחרי אותו הפסד בפיינלס,
היה משענת משמעותית לאותו שינוי.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 9:37:00

תעיר אותי כשזה יקרה. ווסטברוק תמיד חיפש את טובת הקבוצה. הוא פשוט מאמין שזה עובר תחת הידיים שלו.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 9:45:08

לא חשבתי עליו אחרת.
ההבדל הוא שאני חושב שמדובר בשחקן חכם מספיק בשביל להבין את הבעיות שההפסד בשנה שעברה הציף.
אחרי עונת ה-MVP, קשה היה לשכנע אותו שצריך שינוי,
עכשיו האקלים בקבוצה שונה.

דה שוט
דה שוט
01/07/2018 11:50:33

רוברסון

KingJames23
KingJames23
01/07/2018 8:34:09

Doug McDermott has agreed to a three-year, $22M deal with Indiana
חוזה מזעזע בעיני.

Oklahoma City forward Jerami Grant has agreed to a three-year, $27M
עוד יותר מזעזע בעיני

דדי
דדי
01/07/2018 9:07:56
הגב ל  KingJames23

מקדרמוט החוזה הכי גרוע עד עכשיו ולא אתפלא אם גם לכל הקיץ.

אריזה הכי הזוי.

גרנט פשוט ניצל בחוכמה את הלברג' שלו.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 8:42:52

שאלה שעולה, אחרי פתיחת עונת השחקנים החופשיים:

האם העובדה שג'ורג' סיכם על חוזה ארוך באוקלהומה סיטי,
אחרי שכולם (או אולי בעצם – הרוב) חשבו שפניו מועדות ללוס אנג'לס –
תגרום לקבוצות לשקול את האפשרות לקחת הימור דומה לזה שפרסטי לקח,
וללכת על טרייד עבור קאוויי ללא התחייבות מצדו?

Trusttheprocess
Trusttheprocess
01/07/2018 8:46:22
הגב ל  גיא רוזן

פילדלפיה עובדים על טרייד כבר שבוע
ספרס רוצים חצי קבוצה , נכון לעכשיו אף אחד לא ממצמץ

שמעון טבדי
01/07/2018 8:48:55
הגב ל  Trusttheprocess

פילי לא יתנו הרבה עבור קאווי לעונה, התחייבות לפחות ל-3 שנים ואז פולץ+קובינגטון+זהיר סמית

שמעון טבדי
01/07/2018 8:48:00
הגב ל  גיא רוזן

השאלה מה יתנו תמורת הטרייד הזה? אם אני סלטיקס אני לא נותן את בראון ורוזייר עליו תמורת חוזה לעונה בחיים.

אבל את מרקוס מוריס+2 בחירות דראפט כן.

בעקרון לא.

גורג נשאר בלחצים מטורפים של ראס שלא האמנתי שיעבדו, מסתבר שראס הוא אלפא אמיתי גם מחוץ למגרש, הוא הזיק קשות לתאגיד.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/07/2018 12:27:43

זה פשוט לא יקרה.
אם הייווארד לא היה על חוזה בסלטיקס אז אולי כן. לבוסטון אין מקום לעוד סופרסטאר אם הוא לא לברון או שהוא לא בא עם נוכחות גדולה מאד בצבע…

יניב
יניב
01/07/2018 8:49:10

וואו מאכזב בטירוף.לא שג'ורג' לבד היה עושה את השינוי אבל שוב פעם הלייקרס נשארים בסופו של דבר בלי כוכב.האמת שלא האמנתי שגם הוא ירצה להישאר באוקלהומה וגם שהבעלים הקמצן יהיה מוכן לשלם מס כזה מטורף ועוד מקסימום להגיע לגמר המערב(וגם זה לא בטוח).איך התהפכו החיים של אוהדי הלייקרס פעם לא היה מצב שג'ורג' לא היה חותם אצלנו.
בא5סה של בוקר מבחינתי

שמעון טבדי
01/07/2018 8:53:42
הגב ל  יניב

חכה יש קאווי וקאזינס עדיין ואז לברון יבוא, אחרת לברון הולך לפילי במזרח האהוב עליו.

גורג ופול טרפו את הקלפים. פול רצח את מורי עם התנקשות במצח 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/07/2018 12:34:23

אני מציע שתקרא מה דדי כותב.
לדעתי יש לו מקור דיי אמין….

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/07/2018 8:49:37

שתי ההחתמות של הספרס אינן מתאימות לתרחיש של ריבילד. שתי אפשרויות:
א. הם מעריכים שקוואי ישאר.
א.1 – הם צודקים, ואז ההחתמות טובות – בלינלי יוסיף קליעה, גיי יתרום מהספסל.
א.2 – הם טועים, ואז:
א.2.א – הם יצליחו להטריד אותו עבור חלופה שתשמר אותם תחרותית. במקרה כזה ההחתמות יכולות פחות להתאים כתלות במה מקבלים בטרייד, אבל הסיכון בהן סביר, מאחר ושני השחקנים מכירים את הארגון.
א.2.ב. – הם לא יצליחו להטריד עבור חלופה תחרותית, ואז אולי נראה העברות בטרייד, של גיי אולי לקונטנדרית שצריכה פורווארדים, ושל בלינלי למי שצריכה נקודות מהספסל.

עוד נקודה – פילי פינתה מקום (ארסן+בלינלי). בהנחה שלברון לא יגיע לשם, וגם לא פול ג'ורג', למי הם מחכים? קוואי, אם וכאשר, יגיע בטרייד, וקאזינס לא רלבנטי להם. אז מי כן? יש להם מה לעשות עם רנדל?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/07/2018 8:54:05

דווקא את ב. שכחתי – הם מחתימים כדי לשדר לקוואי שתהיה שם קבוצה תחרותית השנה. מרקו בלינלי אחד לא מספיק, אבל יחד עם ווקר, זו לפחות התחלה. מעניין אם גם יטרידו מישהו לפני שהתמונה בנוגע לקוואי תתבהר.

דדי
דדי
01/07/2018 8:56:59

כן כי לקוואי ממש אכפת אם תהיה בספרס קבוצה תחרותית או לא…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/07/2018 9:14:45
הגב ל  דדי

דדי אני מתקשה להבין את התגובות החותכות האלו… אין בעיה להמטיר עלינו תובנות, אבל אם הן יהיו מלוות בהסבר אני חושב שזה יכול להועיל.

אתן דוגמא אישית ואסביר 😉
לדעתי קוואי רוצה סיכוי טוב לאליפות או לפחות לגמר מערב. בלי פול ג'ורג', ואפילו עם לברון, לא בטוח שהלייקרס של אחרי הטרייד על קוואי יהיו פייבוריטים יחסית לספרס מחוזקים.

עכשיו תורך – אתה חושב שקוואי רוצה ללייקרס בלי קשר לסיכויי הזכיה באליפות? הוא חותם שם על מנת לפתח את קריירת הבמה המשגשגת שלו? יועצת האופנה שלו טוענת ששחור/אפור זה פאסה והוא ממש יזרח בסגול צהוב??? שהוא רוצה שמג'יק ילמד אותו לחייך? מה בדיוק הוא מרוויח מהמעבר הזה אם הלייקרס לא יהיו תחרותיים יותר מהספרס?

דדי
דדי
01/07/2018 9:19:31

קוואי רוצה לעזוב את הספרס בלי קשר לסיכויי האליפות שלהם.
הוא פגוע, כועס ולא סולח.

ולפי זה שהוא ציין את הקליפרס כיעד המועדף מספר 2 שלו, גם סיכויי האליפות בלייקרס בעונה הקרובה הם לא השיקול העיקרי שלו לגבי הרצון לשחק שם למרות שזה אף פעם לא מזיק שלברון יחתום שם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/07/2018 9:26:04

קודם כל תודה על ההסבר. ברצינות. עכשיו אפשר להבין למה התכוונת.
לגופו של עניין – ככל שנתלה את הרצון לעזיבה בכעסו, יש פחות משמעות ליעד אליו הוא מוטרד, כך שלכאורה פשוט היה אומר להם או שהוא רוצה להיות מוטרד נקודה, או שהיה מונה יותר קבוצות (בוסטון ופילי, למשל). לדעתי חשב על הלייקרס בגלל הדיבור על פול ג'ורג' ולברון. ולנוכח ג'ורג' ברעמים המוטיבציה שלו לדעתי נחלשת. בעניין הקליפרס – אולי סמך על ג'רי ווסט, לא יודע.
ושוב תודה על ההסבר.

דדי
דדי
01/07/2018 9:35:16

הוא רוצה לוס אנג'לס כי הוא גדל שם והסוכן שלו חושב (כנראה בצדק) ששם – ובמיוחד בלייקרס – הוא גם יוכל למקסם את הרווחים מחוץ לכדורסל אחרי ההצעה המעליבה שקיבל מנייקי בשנה שעברה.

שמעון טבדי
01/07/2018 9:41:38

ההצעה מנייקי הגיעה בעקבות האופי הכריזמטי שלו שמוכר חולצות.

קאווי רוצה חוזה גדול בנייקי? שיתחיל לעשות פרצוף רע אחרי סל (ראה לברון, ראס)

שיראה שרירים אחרי סל, שיחמיא לעצמו, שישאג (ראית איך הארדן לימד את קאפלה?)

לפני משחקים שיזרוק טלק או ימציא טקס כלשהו (אולי טקס כמו קינג קונג שהוא דופק על החזה וכל הקבוצה דופקים איתו כאילו הוא המלך)

שימציא איזשהו עמידה או משהו חדש למשחקי NBA לייב (כמו העמידה של כריסטיאנו רונלדו בבעיטות חופשיות שזה המותג שלו, אני רואה בשכונה המון ילדים מחקים את זה).

אחרי שיעשה הכל ויעמיד מספרים חזקים יקבל חוזה 800 מיליון דולר מנייקי.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 8:59:48

פרט טכני קטן –
ההחתמה של בלינלי משמעותה שלספרס תקרת שכר קשיחה בגובה רף המס + הסינר (נראה לי 129 מיליון).

דדי
דדי
01/07/2018 9:10:09
הגב ל  גיא רוזן

למה ?
12 לשנתיים נשמע כמו MLE למשלמי מס (אם יגיעו לשם ואני אתפלא אם יגיעו).

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 9:13:14
הגב ל  דדי

The Spurs with Rudy Gay and now Marco Belinelli project to have $107M in committed salary. The Belinelli contract will hard cap the Spurs at $129M based on the guard using more than the $5.3M midlevel exception

(בובי מרקס)

דדי
דדי
01/07/2018 9:25:02
הגב ל  דדי

באופן נורמלי הייתי אומר שהם מטומטמים כי אם היו מחתימים את בלינלי על מיליון פחות זה לא היה קורה, אבל מעשית הם לא יגיעו לגובה פיירול כזה ממילא אז הכל סתם תיאורטי.

שמעון טבדי
01/07/2018 8:54:20

לברון יהיה בפילי אם הלייקרס לא יצליחו להנחית 2 אולסטארים לפחות.

עב"ם
עב"ם
01/07/2018 12:53:40

אם ספרס יצליחו להוציא מהלייקרס את קוזמה ואינגרם (שני שחקנים של 16 נק' למשחק בעונה האחרונה) + 2 בחירות, אז הם לא פחות תחרותיים ממה שהיו השנה וגם בונים בסיס מצוין לחילופי דורות. תכלס כרגע לספרס גם עם לאונרד אין בסיס לאליפות, אז במקומם הייתי עושה טרייד כזה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/07/2018 14:00:55
הגב ל  עב"ם

דעתי שונה – עם קוואי + חיזוק (בלינלי זה טוב אבל לא מספיק, צריך גם להטריד את גאסול ולהפריש את פרקר), הספרס יכולים להפתיע ולהגיע לפחות לגמר המערב.

מצד שני בלי קוואי הם בלי שחקן פרנצייז – קוז-גרם הם לא כאלה היום, ואני לא חושב שיהיו בעתיד.

אז ככל שאפשר להשאיר את קוואי הייתי עושה זאת ומנסה ללכת עד הסוף, ואם יש טרייד של קוואי עבור לייקרים למיניהם הייתי הולך לריבילד ומחפש שחקן פרנצייז אחר.

KingJames23
KingJames23
01/07/2018 9:01:33

שנה שעברה כריס פול חתם ביוסטון למרות שאף כתב לא דיווח על זה
אותו דבר עם ג'ורג. ואפילו עם כרמלו
אני מקווה מאוד שזה מה שאהיה עם לברון.
נאגטס,פליקנס או בליזרס ונאמר אמן

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 9:10:09
הגב ל  KingJames23

אלא אם אתה חושב שלברון חותם תמורת 5.3 מיליון,
אז:
דנבר – לא (משהו כמו 20 מיליון מעבר לרף המס).
פורטלנד – לא (8 שחקנים חתומים. והם רק 9 מיליון מרף המס).
פליקנס – לא (אם הם לא ממשיכים עם קאזינס, אז יש להם MLE של 8 וקצת מיליון להציע ללברון).

האפשרות על טרייד הצטמצמה פלאים, לאור העובדה שלברון שחקן חופשי,
ובמקרה של סיין אנד טרייד, לקבוצה שתקבל אותו תהיה תקרת שכר קשיחה שתפגע ביכולתה להמשיך ולהתחזק.

Ljos
Ljos
01/07/2018 9:16:03
הגב ל  גיא רוזן

כן, ספר לי עוד עד כמה דנבר לא מסוגלת להחתים אותו. תאר לי את כל החוזים שחוסמים את התקרה. אולי אוכל לדלג היום על כדור ההרגעה שאני לא לוקח.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 9:23:01
הגב ל  Ljos

דלג, דלג.

ההנהלה שלכם הראתה הלילה ש- they mean business
למרות החצייה של רף המס, הנאגטס החתימו את בארטון.
זה צעד שלח המון אמון בהרכב הנוכחי,
זה צעד ש-"מתגבר" על החוזה של מילסאפ.

יש לכם גרעין צעיר של בארטון והאריס בחוזים מצוינים.
יש לכם לינץ' פין בדמותו של יוקיץ', על חוזה ארוך טווח.
אתם סבבה לגמרי.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 9:24:22
הגב ל  גיא רוזן

וגם איזה קנדי אחד די מרשים.

Ljos
Ljos
01/07/2018 9:56:53
הגב ל  גיא רוזן

אין כמו רסקיו של ווישפול.

שמעון טבדי
01/07/2018 9:53:21
הגב ל  Ljos

יותר מדהים אותי שיש פה אוהד דנבר מאשר אוהדי הסאנס.

תספר תספר על תחילת הרומן

Ljos
Ljos
01/07/2018 11:09:13

Lift up your head
Wash off your Gallo
Here, take my Porter
Wipe that Chandler away
Show me your face, clean as the mornin'
I know things were bad, but now they're okay

Suddenly Jokic is standin' beside you
You don't need no Melo, don't have to contend
Suddenly Jokic is here to provide you
Sweet passing
Jokic's your friend

Nobody ever treated me kindly
Melo left early
English was poor
I'd meet an Iverson and I'd follow him blindly
He'd snap his fingers
Me, I'd say "sure."

Suddenly Jokic is standin' beside me
He don't hero balls
He don't forces
Suddenly Jokic is here to provide me
Sweet passing
Jokic's my friend

Tell me this feelin'll last till forever
Tell me the bad times are clean washed away

Please understand that it's still strange and fright'nin'
For losers like I've been it's so hard to say

Suddenly Jokic,
He and Harris
Suddenly Jokic
Showed Murray he can
Learn how to be more
The shooter that's inside him
With sweet passing,
With sweet shooting,
With sweet passing,
Jokic's my man!

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 11:14:11

אני לא כל כך הבנתי מי אודרי II בכל ההפקה הזו?

Ljos
Ljos
01/07/2018 11:18:29

האינסטינקט שלי זה להגיד מאלון.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 11:20:46

לא. הוא יותר ארתור דנטון

Ljos
Ljos
01/07/2018 11:29:43

חח
זה אומר שמילסאפ הוא רופא השיניים?

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 11:35:34

אתה לא מרגיש שהוא מתעלל בך?

Ljos
Ljos
01/07/2018 11:40:08

I'm heavily sedated on wishful.
אבל כן.

Ljos
Ljos
01/07/2018 11:46:56

וראיתי אותך, יוס'לה. אבל ראה את התגובה האחרונה שלי.

Ljos
Ljos
01/07/2018 12:04:01

רגע, mean green mother שמאיים להגיע מבחוץ, להשתלט על הכל ולהיות הסיפור המרכזי בחדשות תוך כדי שהוא רוצה שיאכילו אותו כל הזמן – זה לא מה שהופך את לברון למפחיד?
כן, זה לא אחד לאחד אודרי II, אבל אולי מספיק קרוב.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 12:06:47

אז ככה הוא שומר על כושר עילאי… מסביר הרבה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/07/2018 14:07:07

מבריק, ליוש!!! כפיים

שמעון טבדי
01/07/2018 14:37:10

הבלדה ליוקיץ. יפה MA MAIN MAN

שמעון טבדי
01/07/2018 9:16:43
הגב ל  גיא רוזן

הכי מצחיק אם קאווי יהיה בפילי ואז פילי אומרים ללברון לא תודה 🙂 ואין ללברון אופציות ואז זה אל איי לבד או קאבס לבד 🙂

KingJames23
KingJames23
01/07/2018 11:29:55
הגב ל  גיא רוזן

גיא אפשר לחתום בפליקנס גם בלי בוגי.
ושאני אבין אי אפשר לחתום ולחרוג כמו שעושה התאנדר? זה אפשרי שהוא יחתום בנאגטס וישלמו מיליונים של מס? או שזה אפילו לא ניתן לעשיה?

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 12:25:59
הגב ל  KingJames23

ב-NBA יש תקרת שכר גמישה.
המשמעות היא שמותר לחרוג מתקרת השכר בשביל להחתים שחקן שכבר שיחק בשורות הקבוצה,
אי אפשר להחתים שחקן חופשי (כזה שבשנה הקודמת שיחק בקבוצה אחרת) בלי שיהיה עבורו מקום מתחת לתקרת השכר.

היה לנאגטס סיכוי להביא את לברון לפני שוויתר על האופציה –
אז הם יכלו להביא אותו בטרייד.

כרגע לנאגטס יש 2 אפשרויות בשביל להביא את לברון:
MLE, או סיין אנד טרייד.

אם נהיה אמתיים לרגע, אז יש בדיוק 0 אחוז סיכוי לראות את לברון במדי קבוצה כלשהי עבור ה-MLE.

זה משאיר סיין אנד טרייד.
אבל גם זה לא פשוט –
קבוצה משלמת מס לא יכולה לקבל שחקן בעסקת סיין אנד טרייד.
זה אומר שבשביל שהנאגטס יכלו להחתים את לברון, הם צריכים להיפטר מעודף החוזים שיש, אלו שדוחפים אותם מעבר לרף המס.

האם זה אפשרי?
כן.
אבל לא נראה לי שיש לזה התכנות.
איך זה אפשרי?

סיין אנד טרייד של פאריד, צ'אנדלר, וארתור לצד הזכויות על פורטר תמורת לברון.
על מנת שהטרייד יהיה מותר, בייאאוט לחוזה של מילסאפ.
נגיד והם מתפשרים עם מילסאפ על 24 מיליון,
אז הם יכולים לפרוס את ה-24 מיליון על פני 5 שנים, מה שחוסך להם 25 מיליון כבר השנה, ומוריד אותם מתחת לרף המס.

כאמור, אם הייתי צריך לתת מספר לסיכוי שזה יקרה, המספר היה שואף ל-0.

שמעון טבדי
01/07/2018 9:03:16

בסוף לברון יחתום בגולדן סטייט 🙂

הייט אשברי
הייט אשברי
01/07/2018 10:37:40

לאאאאא !!!!!!!!!!!!!!!

עידן
עידן
01/07/2018 9:10:10

שמעון אני גם חושב שהאופציה של לברון לפילי הולכת וגדלה.הכל תלוי בקוואי..קוואי ללייקרס ולברון שם.במידה והספרס מטרידים את קוואי כצפוי לקבוצה מזרחית יש סיכוי טוב שזו תהיה פילדלפיה ואז לברון ילך לשם בלי למצמץ.ביג 4 של לברון קוואי אמביד וסימונס עם רדיק בחוזה מופחת שישלים חמישייה או שאריץ אם לא יכלל בטרייד לספרס.הכל תלוי עכשיו בקוואי

K_800
K_800
01/07/2018 9:13:21

מג'יק השמן חייב להתעורר במקום לדפוק מק נד צ'יז.
שלא יפספס בטעות את לברון ולנארד מסביב לפינה.

ג'ורג' ופול עם החוזה הזה סתמו את הקריירה שלהם כלוזרים שיכנסו להיכל התהילה בלי אליפות.

שמעון טבדי
01/07/2018 9:19:08
הגב ל  K_800

הם החליטו שהם כנראה לא בשלים לסדנת פאסיב אגרסיב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/07/2018 9:19:26
הגב ל  K_800

ניסוח משעשע…לדעתי כריס פול החליט נכון (רק הסכום מופקע), אבל בנוגע לגורג אני חושב שאתה צודק.

(פינת הקונספירציה הפנטסטית – עכשיו כשיש לו פרנצייז חלופי פרסטי הולך…. להטריד את ראסל 😉 אולי אפילו ללייקרס 🙂

שמעון טבדי
01/07/2018 9:20:33

גם גורג' החליט נכון. הפאסיב אגרסיב של ראס כנראה יותר ידידותי משל התאגיד, פחות סיבולת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/07/2018 9:31:39

שמעון, היכולת שלך ל"הפקיע" מונח ממשמעותו ולתת לו הקשר אחד ויחיד פשוט מופלאה – לא רק שאני חושב עליך כל פעם שאני שומע את המילה ניגוב, אלא גם המילה תאגיד הפכה לסופר ספציפית… אני חושב שבפקולטה למשפטים ישנו את הקורס דיני תאגידים בהתאם… רק לבריאן ןוינדהורסט יהיה מותר להעביר את הקורס החדש…. תמשיך להפקיע 🙂

שמעון טבדי
01/07/2018 9:34:38

חחח בריאן ווינדורסט=חשבון מזוייף של לברון 🙂 זה לברון עצמו

שמעון טבדי
01/07/2018 9:36:06

אגב תמיד קראתי לו LBJ LTD, LBJ LLC, KBG CORP

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/07/2018 12:51:47

הוא ימשיך להפקיע ולנגב 🙂

מוטה זוכמיר
מוטה זוכמיר
01/07/2018 9:18:00

כספי מגיע השנה לצבירת שנים מינימלית לפנסיה מקסימלית ?

שמעון טבדי
01/07/2018 9:19:25

חחח

אדם סילבר
אדם סילבר
01/07/2018 9:20:48

LOL
אליפות 2019 עוד יותר סגורה מאליפות 2018
יוסטון נחלשה אוקלהומה תקועה אין קליבלנד הספרס מרוסקת הפרוסס בפילדלפיה נתקע

תיהנו מהמונדיאל !!

שמעון טבדי
01/07/2018 9:33:37

איך הבנת שהפרוסס נתקע? הפרוסס ממשיך, גם בוסטון לא קוטלי קנים

צביקה
צביקה
01/07/2018 9:32:22

יוסטון מאמינה בעצמה ובפול. ברור שעזיבת אריזה פוגעת, אבל הם יצליחו להתמודד עם זה. יש להם סיכוי לנצח טת הלוחמים, אם לט אןכלים אותה בפציעה ברגע הקריטי. אבל המספרים שפול קיבל באמת נראים שחונקים את הקבוצה, אלא אם כן לבעלים לא אכפת לשלם מס מותרות.

פינקי
פינקי
01/07/2018 9:34:03

וואו, מפתיע.

יש מצב ששוב כולם דופקים ברז ללייקרס?
לברון לא יגיע לשם לבד, וגם אם קאוויי או קאזינס מגיעים, ספק אם לברון ייהמר על שחקנים פצועים.

.
אני מבין את הרצון של הרוקטס לנסות להמשיך מאיפה שעצרו שנה שעברה, אבל הסכום על פול מוגזם.

דקסטר
דקסטר
01/07/2018 9:48:59

טוב עכשיו המירוץ של הלייקרס להשיג את קוואי לפני ה ה 1.7 יותר ברור.
הם ידעו שפול ג'ורג' נוטה ל אוק' ולא רצו שזה ישמש בתור לחץ של הספרס עליהם.

אז בשביל מה הוא עשה את כל התוכנית הזאת the journey עלק.
אז נשארת בחור של ארצות הברית ובלי אפשרות לקחת אליפות…

Smiley
Smiley
01/07/2018 11:04:12
הגב ל  דקסטר

כנראה שב-ESPN כועסים

tripledouble
tripledouble
01/07/2018 9:58:30

טעות של יוסטון עפ כריס פול, לשיא שלהם הם הגיעו השנה, סתם חונקים את עצמם עפ החוזה המוגזם הזה על שחקן שאין ספק שהוא כוכב אבל מועד לפציעות ונמצא בצד הלא נכון של הגבעה. פול גורג באוקלהומה זו די אכזבה, קיוויתי שיעבור לקבוצה אחרת שתתן לו צאנס אמיתי לאליפות. דוראנט נשאר כצפוי, מה שדי משאיר את המצב כמו שהיה קודם. מקווה שבוסטון יהיו ברעאים העונה והצעירים שלהם ימשיכו להתקדם אחרת נקבל עונה משעממת יותר מהאחרונה.

גואט
גואט
01/07/2018 10:28:05

מה עושים עם כוכב מזדקן עם נטיה לפציעות, שאכן נפצע ברגע הכי קריטי לקבוצה?

נכון – מחתימים אותו לעוד 4 שנים, בזמן שאי אפשר להביא שום חיזוק אחר ואפילו אריזה ברח.

יוסטון נמחקה. תקרת הציפיות – סיבוב ראשון בפלייאוף.

המשגיח
המשגיח
01/07/2018 10:33:01

תסריט של קוואי לברון וקאזינס בלייקרס אפשרי?

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 12:26:58
הגב ל  המשגיח

בהחלט אפשרי.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/07/2018 12:54:47
הגב ל  גיא רוזן

לדעתי זה גם יקרה או שלפחות לברון וקאזינס יהיו בלייקרס אלא עם כן הכל יהיה טוב בניו אורלינס.

הערבי
הערבי
01/07/2018 10:37:42

וואוו PG הפתיע אותי
הוא וויתר על המון כסף פעם ראשונה כאשר עזב את אינדיאנה (יכל לקבל חוזה אזור ה200 ל5 ) וגם עכשיו הוא יכל לחתום באקלהומה חוזה לשנתיים + אופציית שחקן שאחר השנה השנייה יש לו וותק של 10 שנים מה שמאפשר לו לקבל 35% מתקרת השכר (הליגה הודיעה שהצפי ל2020-2021 הוא 116 שזה 40.6 מיליון ).
OKC לפי תוכנית THE JUMP עם החוזים של מלו (אם לא ישחררו אותו ויפרשו את התשלום) ג'ורג וגראנט עם על 158 מ' בשכר ו150 מ' מס שזה בסה"כ 308 מ'!!!!!!!!!
מטורף.
מקור: https://www.youtube.com/watch?v=3ziiNNumbe8 דק' 2:35

גואט
גואט
01/07/2018 10:42:37

והנה עוד אידיוט שקובר את עצמו במסיבה באוקלהומה עם האידיוט השני
https://twitter.com/GabeIkard/status/1013268778589794304/video/1

lol
lol
01/07/2018 10:45:50

western finals GS Warriors – Dallas Mavericks

Smiley
Smiley
01/07/2018 11:11:54

לא מובן לי למה דאלאס מחתימה את ג'ורדן לעונה אחת בכזו כמות כסף – יהיה מצחיק אם ב-6 ליולי הם יגידו לו שהם יתחרטו (זכר למה שהוא עשה להם).
הייתי בטוח שדיאנדרה יחפש חוזה ארוך שנים.
הפתעה מכיוונו של ג'ורג' – יחפשו אשמים ב-ESPN על הסדרה (הקצרה) הזו שלא אתפלא אם יפסיקו לשדר אותה מחוסר עניין לציבור…
מקדרמוט לא האמין שהוא מסוגל להוציא כזה חוזה (הסוכן צריך להיות גאה בעצמו).
עדיין לא מאמין שיוסטון הולכים לשלם כל כך הרבה לכריס פול. כבר בפציעה הראשונה יתחילו לדבר על החוזה הזה

הייט אשברי
הייט אשברי
01/07/2018 11:14:48

בינתיים הכל הולך יפה בשביל זכרי האלפא .
דריל מורי יורד ברמת האובססיביות – לא עומד בלחץ ומבזבז יותר מדי כסף על פול . וגם עזיבת אריזה מחלישה אותם הגנתית .
ואצל שכנינו מהדרום , ההישארות של PG אצל הרעמים טרפה למג'יק את הקלפים . הוא ידע כנראה למה הוא התחייב בראיון שהוא עוזב רק בקיץ הבא אם הוא לא מחתים אול-סטארים .
בקיצור – עוד 48 שעות תיסתם תקרת השכר למרבית הקבוצות , ואז בוב מאיירס יכול להתחיל לקטוף בנחת כמה פרוייקטים מעניינים חסרי חוזה . על הכוונת – אייברי בראדלי , קייל או'קווין , לוק מבאה מוטה
( הליכה של האחרון תחליש עוד יותר את הרוקטס ) .

הייט אשברי
הייט אשברי
01/07/2018 11:48:15

ואולי JJR יגיע על MLE ויוסיף ידית מהספסל ?

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 11:57:14

אין גבול?
תסתפקו בקייל אוקווין. תשאירו משהו לאחרים.

הייט אשברי
הייט אשברי
01/07/2018 12:07:11

אלה הכללים, ומשחקים לפיהם . מה אתה מצפה ? שישקטו על השמרים ולא יתחזקו .

הייט אשברי
הייט אשברי
01/07/2018 12:07:35

?

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 12:11:28

שלא תחשבו שכל פרי אייג'נט מזדקן יסכים לקבל מינימום כדי לבוא אליכם.
אתה יודע מה – קחו את הווארד. זה הולך להיות משעשע.

הייט אשברי
הייט אשברי
01/07/2018 13:09:20

לא כולם – אבל יהיו מי שיסכימו .
אני לא פוסל הגעה של DH , למרות שלא נראה לי שהוא יסכים לרדת כל כך חזק בשכר. יש לו 5 ילדים מ-5 נשים שונות , והוא משלם הרבה בהסכמים משפטיים שונים .

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/07/2018 14:12:57

ממש ככה! אייברי בראדלי זו תוספת שהליגה צריכה לפסול. כשסטף נח יהיו על המגרש בראדלי, קליי, איגי, דוראנט ודריימונד. הם אמנם יתקשו בהובלת הכדור, אבל אי אפשר לקלוע נגדם.

דקסטר
דקסטר
01/07/2018 11:19:45

לונזו בול זה הנאחס הכי גדול של הלייקרס
חבל שלא העבירו את הבחירה תמורת ג'ורג'
חבל שלא הטרידו אותו שנה שעברה(לא אין לו שום אפ סייד תצאו מזה)
וחבל שלא זאת בשנייה שיכלו

בליגה הזאת צריך לקפוץ על מגמה ברגע שהיא עולה.
לטובה ולרעה.
יש סימנים שלונזו רע? תעיף אותו קיבינימאט.
יש סימנים שיש לך סיכוי להביא סופרסטאר? פשוט תביא בלי לשאול שאלות.

ניתן לספור את כמות השחקנים בני 19 ששווים לא להטריד עבורם שחקן אולסטאר על כף יד אחת

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/07/2018 12:56:40
הגב ל  דקסטר

שמע חבוב, אבל זה שחקן שיש לו אבא.

עידן
עידן
01/07/2018 11:34:42

מה קורה בגזרת לילארד?מתחילה לגביו חרושת שמועות לגבי טרייד אפילו פיניקס מוזכרת

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 11:36:38
הגב ל  עידן

יש פירוט?

עידן
עידן
01/07/2018 11:40:16

לא.סתם שמועות באינטרנט.קיוויתי שמישהו מכאן כמוך כמו גיא או כמו דדי שיותר מעודכנים יגיד אם יש דברים בגו או שזה סתם שמועות ורצונות של אנשים בטוויטר

אפלטון
אפלטון
01/07/2018 12:15:25

תגידו הארכת החוזה של דוראנט גם בהנחה משמעותית? נראה ככה אחרי שראיתי את החוזה של פול.
באסה על אריזה לא מבין אותו ואת הרוקטס. אם הרוקטס היו מציעים לו חוזה דומה לג'ריאן גראנט אין מצב שלא היה לוקח.
לדעתי הוא היה השחקן השני בחשיבותו ברוקטס בשנתיים שלוש האחרונות והעזיבה שלו תהיה כואבת.
לגבי הלייקרס וג'ורג'- זה מה שקורה כשאתה מחכה וחושב שהשם שלך לבד יביא שחקנים. אותו דבר כמו הסיפור של קאווי עכשיו. הם יצטרכו להיפרד מהרבה יותר ממה שהם חשבו ורצו כדי להביא אותו. וזה מה שהם צריכים לעשות. אני מקווה שהגאווה הלייקרית תמשיך לבעוט להם בתחת.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 12:17:23
הגב ל  אפלטון

כן. היה יכול לקבל כמעט 36.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 12:38:02
הגב ל  אפלטון

דוראנט מקבל פחות ממה שהיה מקבל אם היה חותם תוך שימוש בזכויות הבירד המוקדמות (כמעט 36 מיליון, כמו שעידו כתב).
אבל לדעתי, הסיבה הפעם היא לא "הנחה עובד", אלא הרצון לחוזה של 1+ 1.
זכויות בירד מוקדמות מחייבות חוזה של לפחות שנתיים.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 12:46:39
הגב ל  גיא רוזן

סביר שאתה צודק. או כמו שמאיירס אמר – הוא יקבל מה שיבקש.
כנראה שזה מה שהוא ביקש. דוראנט הולך כאן בדרכו של לברון לשמור את כל האופציות פתוחות.
אם להדגיש את מה שגיא אומר – הוא קיבל את המקסימום שיכל על חוזה של שנה אחת (ושנת האופציה).

אפלטון
אפלטון
01/07/2018 12:49:28

👍

שייקה
שייקה
01/07/2018 12:59:42

בכלל, לא יפתיע אם נמשיך לראות יותר ויותר שחקנים חופשיים ברמה גבוהה יחסית שמעבירים את הלברג' אליהם.

מסתבר שהחוזים ל-5 שנים לא ממש נתנו לקבוצות את מה שהן קיוו לקבל והשחקנים מבינים מהר מאוד את החשיבות שבלתת לעצמם סיכוי לברוח/לעבור/לדרוש טרייד למועדון אחר אם מה שמנסים לבנות לא עובד.

שייקה
שייקה
01/07/2018 12:57:55
הגב ל  אפלטון

נראה לי שבגלל שזה 1+1 זה המקסימום שהוא יכול לקבל בשנה הראשונה הזו בכל מקרה. לא חושב שהוא לקח הנחה השנה אבל אולי אני טועה.

יום אחד
יום אחד
01/07/2018 12:26:20

אוק' הקבוצה המעניינת של כל קיץ פוסט עונה מאכזבת.
פול ג'ורג שחקן ואישיות נדירה לשחקן NBA, איזה שחקן נהנתן אחר היה מסוגל לוותר על מנעמי החיים בLA ןלומר לא לאליפות מוגשת על מגש לברון וקוואי.
לבחור יש אמירה ואופי, רואים את זה ולא בפעם הראשונה.
כל כך הפוך ממלו, חבל.

נתן
נתן
01/07/2018 13:33:26
הגב ל  יום אחד

מאז דוויט הווארד, כל שחקן בליגה פחות או יותר ויתר על ה"נוחות" של הלייקרס.

אפלטון
אפלטון
01/07/2018 12:38:47

תכלס קצת מתבאס שאני אוהד יוסטון ולא יכול לקרות בלב שלם שאוקלהומה יצליחו ממש עם מה שהם עושים. אני ממש בעדם ו-ווסטברוק יצא מלך. גם נשאר והאמין בקבוצה כשחשבו שהכל מתפרק וגם הצליח לשכנע את השחקן הכי טוב חוץ מלברון להישאר כנגד כל הסיכויים. אחלה סיפור

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 12:52:57
הגב ל  אפלטון

אני כבר עכשיו חותם על רוקטס – ת'אנדר 2.0
(רק שהפעם זה יהיה בגמר המערב)

הייט אשברי
הייט אשברי
01/07/2018 13:11:28
הגב ל  גיא רוזן

Wishful thinking

יום אחד
יום אחד
01/07/2018 13:13:22
הגב ל  אפלטון

+100
לגמרי.
ביעדן הנוכחי שהכל פרסונאלי ומחפשים את ה"סיפור" של השחקן לווסטברוק יש אחלה סיפור, הולך נגד הרוח.

Ljos
Ljos
01/07/2018 13:46:58
הגב ל  יום אחד

אין ספק.
בליגה שעוברת להתבסס על קבוצות קבוצתיות.
בליגה שעוברת לשחק עם יותר ממנהל משחק אחד שקובע הכל לקבוצה.
בליגה שעוברת מהסיפורים של הכוכבים היחידניים לסיפורים קבוצתיים.
ראסל, הרודן הרנדן, עומד נגד הרוח, נגד הצייטגייסט עצמו, ואומר "עד פה. שנות התשעים יחזרו, ויהי מה".

יום אחד
יום אחד
01/07/2018 14:08:42
הגב ל  Ljos

עזוב, הסיפור הזה לא קיים.
ווסטברוק חילק בלי סוף כדורים עונה שעברה
הוא הברבה יותר שיתופי וקבוצתי ממה שכותבים עליו.

שמעון טבדי
01/07/2018 14:35:20
הגב ל  יום אחד

אל תפריע לנרטיב. הוא השטן, בול הוג שאיש לא רוצה לשחק לידו ואחרי שעוזבים אותו פורחים ולוקחים אליפויות.

שמעון טבדי
01/07/2018 13:36:39

חח ראס וגורג במסיבה

https://www.youtube.com/watch?v=4YHgLhkQSiI

ראס הביא נאס לתת בראפ

אם כבר ראפ קחו בפרי סטייל

ראס הביא את נאס כדי לתת בראש לגני באס שאפילו ויתרה על לארי נאנס בשביל הקינג AND IT'S SUCKS

שמעון טבדי
01/07/2018 13:51:43

New Orleans Pelicans All-Star free agent center DeMarcus Cousins received calls from the Pelicans and Los Angeles Lakers tonight once free agency began and is expected to have meetings scheduled with both teams soon, a source told ESPN's The Undefeated.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/07/2018 14:29:20

"ותודה לפול ג'ורג' שנתן לי את המקס" ד.מ שם, שם
הלייקרס צריכים להתאבד על קאזינס כדי להביא את לברון, ואולי גם את קוואי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/07/2018 14:29:55

צ.ל – ד.ק…

שמעון טבדי
01/07/2018 14:33:51

לגמרי חח

חאתול
חאתול
01/07/2018 13:59:14

שאלה למביני עניין – איזה עוד חוזים הרוקטס יכולים לקבל על עצמם?
אם הם רוצים איזשהו סיכוי לשחזר את עונה שעברה (או יותר) מה שיש כרגע לא יספיק..

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 14:10:08
הגב ל  חאתול

לא יודע לגבי "מביני עניין", אבל בכל זאת –

יוסטון עם 2 סיכומים מאחוריהם:
כריס פול, וג'ארלד גרין.
בעוד פול יוחתם על המקסימום,
גרין הסתפק בווטרן מינימום (2.4 מיליון).
המשמעות היא שחוץ מחוזי מינימום נוספים,
יש לרוקטס עדיין את ה-MLE למשלמי מס (5.3 מיליון).
בנוסף, יש לרוקטס את היכולת להשוות כל הצעה שקפלה מקבל.

לקונטנדרית, ה-MLE, למרות שהוא נמוך יחסית, יכול לתת תשואה נאה –
בעיקר כאשר לוקחים בחשבון את היצע השחקנים בהשוואה לכמות הכסף הפנוי בליגה.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 14:14:13
הגב ל  גיא רוזן

רק להבהיר –
הווטרן מינימום הוא 2.4 מיליון רק עבור שחקנים עם וותק של לפחות 10 שנים בליגה.

אפלטון
אפלטון
01/07/2018 14:17:11
הגב ל  חאתול

מבחינת טריידים היעד מספר אחד של הרוקטס זה ג'ימי באטלר שיהיה שחקן חופשי בשנה הבאה ויליד יוסטון. הוא יצטרך לדחוף לזה מהצד שלו ומורי יצטרך לעשות וואחד עבודת שכנוע אבל גורדון, עם אנדרסון ואיזה 2 בחירות דראפט עתידיות יכול להיות הביג בנג של מורי.
קשה להאמין שיקרה אבל אפשרי תיאורטית.
חוץ מזה בעיקר להחתים מחדש את מבה אמוטה, קפלה ולמצוא כל מיני שחקנים טובים שאף אחד לא רוצה כמו שרק מורי יודע למצוא.
החלפת חוזים של אנדרסון עם קנט ביימזור או דמארה קארול זו אופציה, טרבור בוקר נמצא שם בחרושת השמועות אבל קשה לראות את זה קורה.
קיצר הרבה באוויר, בתכלס זה להשאיר מי שיש ולחפש מציאות. לא קל אבל עבר לא רע בשנה שעברה.

חאתול
חאתול
01/07/2018 15:38:13
הגב ל  חאתול

תודה רבה. מקווה שיוסטון יצליחו לנצל את זה, יהיה חבל לראות את הפרויקט הזה נסגר אחרי שנה אחת

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/07/2018 14:08:31

תודה רבה רועי! כיף של החתמות.
בלינלי חוזר – בינגו
גיי נשאר – בינגו
ביינס נשאר – בינגו
ג'ורג' מבריז לשיקוץ – יש!
פילי מאבדת את שני שחקני ה-X פקטור שלה ותחזור לגודלה המקורי מלפני הטרייד.

הכל סבבה!

מל מגיע צהוב סגול וורוד זרחני ויוצא מהארון,
מל מגיע צהוב סגול וורוד זרחני ויוצא מהארון,
01/07/2018 16:23:58

לא מתביישת, בעד הגיי? 🙂 סתם סתם אחלה תגובה, מסכים בהחלט, חוץ מפול ג'ורג שהיה מעניין בלייקרז

Rocky1
Rocky1
01/07/2018 17:27:43

לא יכולתי לבקש יום פתיחת פרי אייג׳נסי יותר טוב! בסט קייס סינריו וציון 12 עד עכשיו 🙂

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
01/07/2018 14:16:16

הרבה אקשן. יוסטון הפסידה את אריזה (מכה כואבת) ושילמה יותר מדי לפול (עוד מכה לא נעימה).
פול ג'ורג' נשאר באוקלהומה – מצוין לליגה. טוב גם לי בהתערבות מול האשך.
למעשה לא נשאר הרבה עניין, גם אם לברון אכן יגיע ללייקרס לא יהיה פה סיפור מעניין אלא אם קוואי יצטרף, וגם אז לא בטוח שתהיה לנו קונטנדרית.
בקיצור לעונה הקרובה ישנן הרבה עלילות משנה יפות אבל בסיכוי גבוה מאוד האליפות תהיה קופי-פייסט של השנה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/07/2018 14:31:13

מישהו מבין מדוע בוי ג'ורג' העדיף להישאר באוקלהומה?
בכל מקרה השיקוץ בלייקרס, הוא מבלף בקלפים, אין לו כלום והוא משחק אותה עם יד חזקה, אם הלייקרס לא שם להציל אותו אין לו כלום, יבוא גם כדי להתמסר עם לונזו ולבאר באימונים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/07/2018 14:45:56

אלוהים, IDIOCRACY זה כאן

שמעון טבדי
01/07/2018 15:31:01

They'll throw a second party after OKC buy out Melo's contract 

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/07/2018 14:43:06

לדעתי ג'ורג' שגה. כבר עדיף לשחק עם לברון בל.א מאשר עם ראסל באוקלהומה.

מצד שני, לפחות הוא יודע שהוא SF, בעוד שעם לברון, ואולי גם קוואי, היו צריכים לממש את חזון הפורווארדיזציה המוחלטת, ולא בטוח שזה היה עובד בקלות.

מהזווית שלנו – כמו שגיא כתב, ההחלטה של ג'ורג' נותנת רוח גבית לקבוצות ששוקלות טרייד על קוואי ללא התחייבות שלו לחוזה ארוך טווח. זה גם טוב וגם רע לנו – רע מאחר והצעות משופרות שלהם מעלות את הסבירות שטרייד כלשהו יתממש. טוב מאחר ואפ נגזר עלינו טרייד, אז אני מעדיף את הנכסים של בוסטון ופילי על אלו של הלייקרס.
בינתיים, מה שבטוח, נמשיך לכסוס את הציפורניים באצבעותינו המוצלבות….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/07/2018 14:47:24

עזוב, אם הוא רוצה שיילך.
לא בכוח.
נקבל תמורה מלאה.
הוא יתחרט על זה כל הקריירה כשייצא מהחממה, פרח עדין שכמוהו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/07/2018 14:52:02

לא חושב שנקבל תמורה מלאה בשום טרייד, אבל מסכים שיש סיכוי גבוה שהשינוי לא ייטיב עימו. לכן לדעתי עדיף לשני הצדדים שישאר. הישארות היא win-win, בעוד עזיבה היא lose-lose. עכשיו רק צריך לקוות שפופ יצליח להסביר לו את זה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/07/2018 15:09:44

אני מסכים, ולכן תמיד אמרתי שיישאר.
אבל העניין הוא שאם הוא אכן "פגוע" ולא רוצה כמו שמדווחים – שיילך קיבינימט.
קיבל את המועדון ההוגן והמקצועי בליגה והוא מחרבן עליו.
לספרס יש סבלנות והם כרגע לא בלחץ, הם יכולים להמתין לעסקה הנכונה.
חבילת הצעירים של הלייקרס (מינוס בול), קיירי או בראון+רוז'יר ובחירות מבוסטון, סאריץ' + מקונל + קובינגטון מפילי, ואפילו תיאודוסיץ' + האריס + בחירות זה יכול להיות מעניין מאוד להמשך.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
01/07/2018 15:11:48

בכלל לא בטוח שיעזוב בסופו של דבר. היחיד שנשמע מאוד בטוח בעצמו היה דדי אבל אני עדיין לא קונה את זה. לא שמעתי שום התבטאות פומבית של שריפת הגשרים. יעשו שולם וקוואי יחזור להיות ילד טוב ס"א. הכי טוב לכולם

אנונימי בפיתה
אנונימי בפיתה
01/07/2018 14:41:58

כפרה על מרקוס סמארט , אבל לקרוא לו קלעי זה בעיה.

דדי מה נשמע ? אתה עובד אצל לברון שאתה יודע ? או שאתה מעלו שהופכים דמיון למציאות כמו לאבר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/07/2018 14:43:29

אהבתי גם את מקדרמוט לאינדיאנה. שחקן צעיר ונחמד לקבוצה צעירה ונחמדה.

הכל סבבה!

יאללה קאזינס ללייקרס והם שוברים שיאי איבודים שנה הבאה איתו ועם לברון, וכנראה גם כמה לוחות בחדר ההלבשה (השיקוץ לא יודע לשחק עם סנטרים דומיננטיים ושניהם בול-הוגים)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/07/2018 14:53:57

1+, לא רואה את השניים האלה מסתדרים

א.ב
א.ב
01/07/2018 14:59:21

אם יש שחקן בליגה שמקבל מספיק כבוד כדי ליישר את קאזינס, זה לברון.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/07/2018 15:03:59
הגב ל  א.ב

חכה שהוא לא יקבל כדורים…

פאקו
01/07/2018 15:42:56

איזה כדורים?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/07/2018 15:54:28
הגב ל  פאקו

זאת השאלה…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/07/2018 15:14:14
הגב ל  א.ב

מסכים שאם מישהו אז לברון, אבל חושב שגם הוא לא מספיק. נראה לי שקאזינס פשוט הד קייס.

עידן
עידן
01/07/2018 15:44:10

בינתיים נראה טוב מכיוון הלוחמים אף קבוצה במערב לא התחזקה והיריבה הישירה יוסטון אפילו נחלשה.שנה הבאה יהיה היפוך של השנה.יותר קל במערב ויותר קשה בסדרת גמר הפעם נגד בוסטון.
עכשיו להביא את בראדלי במקום ניק יאנג את הווארד או אוקווין במקום פאצוליה ועוד פוורד אחד שאיגי ינוח עד הפלייאוף

עידן
עידן
01/07/2018 15:48:22
הגב ל  עידן

השמועות על אייברי בראדלי הפתיעו אותי.הוא סטארטר לגיטימי בכל קבוצת פלייאוף ואם הווריירס יצליחו להביא אותו לספסל זו תהיה אחת ההחתמות הכי גדולות של הקיץ.עכשיו רק נקווה שזה באמת יקרה

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 16:03:22
הגב ל  עידן

אסור לזלזל במשמעות של עונה ב' של תצרפים חדשים.

פול והארדן, ג'ורג' וראסל,
הם בשנה שעברה למדו לשחק ביחד.
השנה, זו השנה בה החיכוכים עדיין לא נוצרו,
אבל הכימיה – כן.

בנוסף –
לדעתי, יוסטון עדיין לא אמרו את המילה האחרונה.
אריזה עזב, אבל צריך לזכור –
בגמר המערב אריזה היה נון פקטור.
למעשה, זה לא מדויק. הוא היה גורם מפריע –
את 3 משחקי יוסטון האחרונים, אריזה סיים (במצטבר) עם:
20 נק', 7 מ-36 מהשדה (19%), 3 מ-22 מהשלוש (13%).

אם יוסטון יחליטו, ויצליחו, לממש את ה-MLE עבור שחקן משמעותי (לא משימה בלתי אפשרית לקונטנדרית. על אחת כמה וכמה כאשר מובטחות לשחקן החותם כמות מכובדת של דקות משחק),
אז אני בהחלט חושב שכל מי שהספידו אותם, יגלו שהם הספידו אותם מוקדם מדי.

לגבי הת'אנדר –
א. יש לי תחושה שיהיה ביי אאוט על כרמלו.
ב. רוברסון חוזר.

המשמעות היא ששוב הת'אנדר יהיו בראש ובראשונה קבוצת הגנה חזקה.
לדעתי, אותה הת'אנדר שציפינו לראות בשנה שעברה,
תגיע השנה, ובגדול.
(כל מה שכתבתי לגבי ה-MLE של יוסטון, נכון גם לגבי הת'אנדר).

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 16:09:16
הגב ל  גיא רוזן

ביי אאוט על כרמלו הוא חסר משמעות מבחינת הסגל.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 16:12:44

לחלוטין חסר משמעות.
מה שביי אאוט על כרמלו עושה זה 2 דברים חשובים:

1. הופך את מס המותרות על החתמת MLE ליותר נסבל.
2. מאפשר לקבוצה לשחק עם שחקן (שלא דורש להיות שחקן חמישייה)
ש…
…ובכן, משחק כדורסל. כזה ששומר, מוסר, ואולי אפילו קולע באחוזים סבירים.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 16:11:13
הגב ל  גיא רוזן

אם כבר אתה מחפש מקום לאופטימיות אז הוא נמצא בכך שאברינאס ופטרסון ימצאו את מקומם.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 16:13:35

ע"ע 68.2.1.1

דה שוט
דה שוט
01/07/2018 16:43:19
הגב ל  גיא רוזן

מסכים לגבי יוסטון, גם לגבי עניין הכימיה אצלם ואצל אוק'.
לגבי כרמלו – הוא ייתן עונה גדולה.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 16:50:39
הגב ל  דה שוט

במדי יוסטון? . . .

שמעון טבדי
01/07/2018 17:19:32
הגב ל  דה שוט

כרמלו יתן עונה גדולה כמו שלונזו יתן עונה גדולה.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 15:49:29

יאללה ציפורי פרי אייג'נסי יקרות, הבוקר הגיע – צייצו כבר!

מנחם לס
מנחם לס
01/07/2018 15:58:54

וואו, לאיזה אקשיון התעוררתי!

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
01/07/2018 16:23:46
הגב ל  מנחם לס

בוקר טוב מנחן!
קשים הם חיי הפנסיונר, עם עונת הטריידים, מונדיאל, עוד מעט טור דה פראנס . . .

עידן
עידן
01/07/2018 16:30:19

ווימבלדון מתחיל מחר

דה שוט
דה שוט
01/07/2018 16:17:35

תראו איך השתנתה הגישה לכדורסל – וזה בולט מאוד כאן באתר.
פעם – היו מפסידים – היו הולכים, עובדים, "משפצים" קצת וחוזרים אחרי הקיץ לנסות שוב. אולי המפסיד השתפר, אולי המנצח נחלש עם הזמן, אולי שניהם. ראו דטרוייט-בוסטון ואז שיקאגו דטרוייט. אפשר למצוא עוד דוגמאות.
היום, שוב, גם בקרב הקהל הרחב – אם אתה מפסיד – אתה לא חוזר הבייתה, "משתפץ", ומנסה שוב. מיד כולם מחפשים סופר-טריידים וסופר-טימס, כי הרי ברור שאי אפשר אחרת.
מה פתאום שיוסטון יעבדו קשה שוב וינסו לעשות מה שכמעט הצליח להם לפני חודשיים? אין להם שום סיכוי לנצח את ג"ס, רק אם יביאו "מישהו".
עוד לפני יוסטון – ראינו את זה בקליבלנד.
כנ"ל לגבי אוק' סיטי – אם הם לא עברו סיבוב, אז זהו, אבוד, גם לא יעברו, רק אם יביאו את לברון וקאוואי ביחד (עם קאזינס).
היחידה שעבדה בדרך הישנה זאת טורונטו – וזה רק חיזק את הגישה החדשה – הפסדת? תחליף! אל תנסה שוב.
אוק' סיטי השנה יתחילו טוב מההתחלה ויראו לנו אחרת. אני בטוח.

bobby
bobby
01/07/2018 19:10:11
הגב ל  דה שוט

בינתיים, עם ההחתמה של פול, גם יוסטון נראים כמו קבוצה שתנסה לעשות זאת שוב מחדש..
קשה לראות אותם מצליחים להביא אולסטאר נוסף כרגע..

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 16:19:51

הציפורים אינן שרות, המוות פה מולך.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
01/07/2018 16:26:14

מה עם ריגוש מהסוג הישן, ספר טוב, משהו כזה?
🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 16:43:50

מה זה ספר?

פאקו
01/07/2018 16:52:09

טייפו. הוא התכוון לספרס.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
01/07/2018 17:00:32
הגב ל  פאקו

🙂

מלובני
מלובני
01/07/2018 16:42:48

הסיוט הכי גדול שלי זה שOKC חותכים את מלו והוא מצטרף לגולדן במנימום

שמעון טבדי
01/07/2018 17:17:28
הגב ל  מלובני

זה הכי טוב. תסריט הולוודי בשבילי. אולי זה מה שימנע מהם עוד אליפות

איתן
איתן
01/07/2018 16:43:13

על פי בלצר ריפורט,דנבר מנסה להשיג את לברון,תצטרך לעשות שמיניות באוויר עבור דבר כזה.
הם כרגע עומדים על 143 מיליון דולר אחרי התשלום ליוקיץ וברטון.(לא כולל החוזה של פורטר שמעורך ב2.9 מיליון ל18-19).

לברון צפוי להרוויח 35 מיליון הקיץ,מה שאומר שדנבר צריכה לרדת ל66.8 מיליון לפחות בשביל להחתים את לברון.( גיא רוזן או כל אדם אחר שמבין, תקנו אותי אם אני טועה במספרים).

הם יהיו חייבים להיפטר מכל החוזים האלו בלי להשיג חוזה כבד בחזרה.
מילסאפ,פאריד,צאנדלר,ארתור, ופלאמלי.- 76,678,096$ סך הכל.
אם הם מעבירים את כל החוזים האלו מבלי לקחת חוזה בחזרה אז הם מסיימים עם 66 מיליון וכמה מאות אלפים,מספיק בדיוק בשביל להביא את לברון.
והשאר בחוזי מינימום לאחר מכן,לצד מיד לבל אקספיישן(8.5) ובי אננואל(3.4)

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 16:49:44
הגב ל  איתן

מה שאתה כותב נכון לגבי תרחיש החתמה של שחקן חופשי –
צריך לפנות מקום מתחת לתקרת השכר.
כמעט ובלתי אפשרי.

יש תרחיש נוסף, וזה תרחיש ה-"סיין אנד טרייד".
בתרחיש הזה הקאבס מחתימים את לברון, ושולחים אותו בטרייד לנאגטס.
פשוט זה לא,
אבל אפשרי – כן.
גם במקרה הנ"ל הנאגטס צריכים לרדת בפיירול,
אבל זה לחלוטין אפשרי:
ביי אאוט לחוזה של מילסאפ, ואז סטראצ' (חלוקת התשלום של החוזה ל-3 שנים).

איתן
איתן
01/07/2018 18:34:19
הגב ל  גיא רוזן

סיין אנד טרייד צד שאני פחות מבין בו לכן הלכתי על האופציה של שחקן חופשי..שכמו שאמרת זה כמעט בלתי אפשרי,אבל גם בסדרת סרטים של משימה בלתי אפשרית הם בסוף מצליחים.
אבל ממש קשה.
הסתכלתי קצת וקבוצות שיוכלו לקחת את מילסאפ זה בתאכלס פילי אטלנטה ושיקגו וכמובן לייקרס.
אני רואה את פילי נותנת לזה ניסיון אם זה לא מצליח להם להביא את לברון /קוואי.
בייחוד שאם דנבר ממש תרצה את זה היא לא תבקש משהו גבוה על מנת להיפטר מהחוזה.
פילי ירוצו בפלייאוף ואחרי שנה ישחררו אותו כי החוזה לא מובטח. מאמין שהמקסימום שיוכלו לקבל פה זה בחירה סיבוב ראשון במקרה הטוב עם הגנה כמובן.
שיקגו ואטלנטה לא יעשו את זה כל עוד הם לא מרוויחים מזה פה משהו לכן לדעתי הם פחות ריאלים בסיפור פה,כי במקרה כזה מילסאפ ידרוש בייאאוט.
לייקרס אפשרי אבל סיכוי ממש נמוך,תלוי אם מגיק יכשל וינמיך תציפיות שלו שהוא אמר שחקני אולסטאר.

צאנלדר ארתור וכולה אפשר לנסות להעביר אותם לקבוצות לוטרי,לצרף את ביזלי לצד חוזה גדול,בחירה סיבוב ראשון אחת ועוד דברים מינימלים העיקר להיפטר מהחוזים.

מאמין שהפתרון של הסיין אנד טרייד יותר קל פשוט לא מבין בזה אז אני נתקע על הפיתרון של שחקן חופשי.

KD
KD
01/07/2018 18:08:32

אז בסך הכל אתם סבבה עם מה שעשיתי?

MUHAHAHAHAHAHA

עידן
עידן
01/07/2018 18:21:49

Philadelphia is meeting with LeBron James and his reps today in Los Angeles, league sources tell ESPN.

עידן
עידן
01/07/2018 18:23:07
הגב ל  עידן

For today's meeting, Sixers will meet with LeBron James' reps, sources tell ESPN. James will not attend this meeting.

trusttheprocess
trusttheprocess
01/07/2018 18:56:03
הגב ל  עידן

אין סיכוי , דדי אמר שהוא סגור בלייקרס

trusttheprocess
trusttheprocess
01/07/2018 19:06:23
הגב ל  trusttheprocess

@OddsShark
Follow Follow @OddsShark

There are currently no odds on where LeBron will sign. We will be sure to update if anything changes.

דדי
דדי
02/07/2018 1:39:57
הגב ל  trusttheprocess

@WindhorstESPN

-Meeting w/ Sixers is similar to what LBJ & his team did 4 yrs ago when they met w/ teams that were not really in the Race to be professional & courtesy.

-Dont think Sixers are one of the leaders. Still think its Lakers & Cavs & in his opinion its the Lakers.
12:57 AM – Jul 2, 2018

דדי
דדי
02/07/2018 0:09:01
הגב ל  עידן

לברון לא יטריח את עצמו לשם.

פגישת נימוסין מהסוכן המשותף לו ולסימונס, וגם קצת לחץ על הלייקרס להביא את קוואי ביומיים שנשאר עד ההכרזה של לברון ב uninterrupted שהוא עובר ללייקרס.

רק אל תגלה לפרוסס.
זה יהרוס לנו את כל הכיף של לראות אותו נאחז באשליות עד שהן מתנפצות לו בפנים…

מל מגיע צהוב סגול וורוד זרחני
מל מגיע צהוב סגול וורוד זרחני
02/07/2018 0:23:18
הגב ל  דדי

🙂 מפרססים ת' פרוסס, דדי ולברון

עידן
עידן
01/07/2018 18:32:44

ואן וליט סגר לשנתיים בטורונטו 18 מיליון דולר

KingJames23
KingJames23
01/07/2018 19:09:35
הגב ל  עידן

אחלה חוזה.
היה מועמד לשחקן ה6 והוא בן 24 אם אני לא טועה

פינקי
פינקי
01/07/2018 19:44:46
הגב ל  עידן

החתמה מעולה, לשני הצדדים.

אנונימי בפיתה
אנונימי בפיתה
01/07/2018 20:49:05
הגב ל  עידן

לא הייתי משלם לו יותר מ5-6 לעונה

דדי
דדי
02/07/2018 0:52:11
הגב ל  עידן

הם הסתבכו עכשיו עם הפיירול.
חייבים לעשות לפחות טרייד אחד כדי לרדת מתחת לסינר המס.
בטח ינסו להיפטר מאיבקה ו/או פאוול וזה לא יהיה קל.

אסף
אסף
01/07/2018 20:10:10

באמת חוזה מעולה לשני הצדדים ואן ליט, לא מוגזם ויש לו לדעתי עוד אפגרייד לעשות מהמעט שראיתי בקליעה

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 20:11:51

נהדר. כרגיל אפשר לסמוך על מקודנו שיעשה את הצעדים הנכונים:
Sources: As he becomes eligible for five-year maximum rookie extension, Phoenix Suns' Devin Booker is upset with the front office over release of best friend Tyler Ulis, who started 43 games last season.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 20:21:05

מקדונו. גם כאשר הוא עושה צעדים נכונים, הוא יוצא טמבל…

יוסי
יוסי
01/07/2018 20:15:29

למה פיניקס היו צריכים את אריזה , יש להם את ג'וש ג'קסון , וורן בריג'ס ודאדלי , למה לא ללכת על סמרט או אקסום

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 20:20:12
הגב ל  יוסי

סמארט או אקסום היו מסכימים לחוזה של עונה אחת?
ככל הנראה, לא.
הסאנס (סוף סוף קיבלו קצת שכל) החליטו שלא להתפשר על להוציא יותר מדי כסף ליותר מדי זמן,
על שחקן לא טוב מספיק.

בשנה הבאה יהיה לסאנס מספיק מקום מתחת לתקרת השכר, לחוזה מקסימום לבוקר + חוזה מקסימום נוסף.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 20:25:34
הגב ל  גיא רוזן

תודה לאל שלא הלכנו על סמארט או אקסום.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 20:27:32

מקדונו של לפני 3 שנים היה נותן לסמארט 4 שנים, 60 מיליון.
לפחות מזהים אצלו עקומת למידה. . .

יוסי
יוסי
01/07/2018 21:29:11
הגב ל  גיא רוזן

אם אתה מקדונו עושה טרייד של ג'וש ג'קסון על הולדי , לא משנה משכורות כרגע ,ג'רו בדיוק מה שפיניקס צריכה

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 21:37:17
הגב ל  יוסי

אותו סיפור כמו ווקר רק שאתה כבר מחויב לחוזה מקסימום על שחקן שלא שווה אותו.אם כבר מישהו מהפליקנס אני לוקח את רונדו עם כל הבעיות שלו.

יוסי
יוסי
01/07/2018 22:25:35

הייתם צריכים ללכת על רונדו במקום אריזה , וטרן עם נסיון וווינר בעמדה הכי חלשה שלכם .
לפי הולדי בדיוק מה שאתם צריכים לטווח ארוך רכז שעושה גם הגנה וגם התקפה בלי אגו שהחוזה הבא שלו יהיה יותר נמוך .
פיניקס לא צריכה כוכבים , צריכים רול פלייר מצויינים לתת לבוקר ג'קסון ואיטון לככב

שמעון
שמעון
02/07/2018 0:07:21
הגב ל  יוסי

אתה חושב גיא וגילרי נולדו אתמול שאתה מנסה להשחיל אותם עם גארו?? גארו זה לטבוע בבינוניות הוא סמל לבינוניות בליגה. שכח מזה אף אחד לא יציל אתכם מגארו לפחות לא עד עונת החוזה האחרונה בו יהיה לו ערך כחוזה נגמר.

יוסי
יוסי
02/07/2018 0:40:57
הגב ל  שמעון

הייתם חולמים על גארד כמו גרו , רכז מצויין שהיום הייתי לוקח לפני הרבה רכזים כוכבים , הטרייד שהצעתי הוא מכיוון שפיניקס עמוסה בעמדות הסמול ויחסית יותר קל למצוא גארדים כרגע , הולדי משדרג כל קבוצה שילך אליה .
החוזה של ג'רו מצויין , בדיוק בגיל וסכום הגיוני לתפוקה
ג'רו 26 לשנה
בוא נראה מי לפניו
לאורי 30
קונלי 30
טילר ג'ונסון 19
טיג 19
שווה כל דולר ג'רו , הוכיח בפליאוף מה הוא שווה , לעומת הרבה שרעדו להם הרגלים כמו דימו לאורי ועוד הרבה .

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 20:25:38
הגב ל  יוסי

בנוסף –
יש לי תחושה שהסאנס עוד לא סיימו עם מהלכים לבניית הקבוצה.
וורן – אם בחודש הקרוב, או לקראת הדדליין, ימצא קבוצה חדשה.

לי יש את התחושה, שעד הדדליין, קמבה ווקר יהיה שחקן הסאנס.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 20:30:28
הגב ל  גיא רוזן

גם טעות לדעתי.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 20:43:46

השאלה היא האם אפשר להגיע אתו לסיכום על חוזה ארוך בסכום הגיוני.

הסאנס צריכים רכז. ונכון להיום, אני לא רואה את קרי קופץ על המציאה לעבור לאריזונה…
אז אין ברירה –
או שבוחרים ברכז בדראפט (הרכבת הזו כבר עזבה את התחנה),
או שמחתמים אחד בשוק החופשי (היצע דל, וכאמור – זה לא חכם לשלם יותר מדי לסמארט),
או שהולכים על טרייד.

בהתחשב בהיצע –
אני חושב שווקר הוא בחירה לא רעה בכלל.
אני גם חושב שווקר מסוגל לתת יותר ממה שהוא נתן –
הוא שיחק שנים בקבוצה של ג'ורדן (מוקף בבינוניות).

אין מה לעשות –
לפעמים הדרך היחידה להשתדרג זה להמר.
גולדן סטייט לקחו הימור גדול כאשר הביאו את בוגוט, ועונה אחר כך את איגודאלה.
2 שחקנים שהיו תקועים בקבוצות בינוניות.
2 שחקנים שהיה להם חלק מהותי בבניית היסודות לאימפריה שהם כיום.

(כמובן שיש לקחת את דעותיי בנוגע לסאנס בעירבון מוגבל, לאור העובדה שבתקופה זו של השנה, הווישפול ת'ינקינג מכה בכל הכוח…)

עידן
עידן
01/07/2018 20:45:26
הגב ל  גיא רוזן

+1

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 20:52:03
הגב ל  גיא רוזן

אלו בדיוק מסוג הטעויות שתוקעות מועדון. אם כבר הייתי מנסה להחזיר את דראגיץ' הביתה.

גיא רוזן
גיא רוזן
01/07/2018 21:02:12
הגב ל  גיא רוזן

גם לי יש פינה חמה בלב לדראגיץ',
אבל הוא בצד הלא נכון של עקומת הקריירה.
מי שצפה במספיק משחקים שלו, לא יכל שלא להתרשם שהוא "איבד צעד".
קמבה ווקר צעיר מדראגיץ ב-4 שנים –
עבור רכזים זה נצח.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 21:12:01
הגב ל  גיא רוזן

כמו שאמרת השוק דליל. אז לכן זה לא הצעד הנכון להתחייב לרכז בינוני על סכום גבוה שתוקע אותנו. דראגיץ' באמת בצד הלא נכון של העקומה אבל הוא הנכון מבחינתנו. הוא יודע שהוא עבר את השיא ולא יצא מהחוזה שלו בסוף השנה. כך שיש לנו שנתיים שבהם הוא יעשה סדר וינהיג את הצעירים. זה ייתן גם זמן למצוא פיתרון צעיר ומתאים בעמדה.
הוא בדיוק סוג השחקן שמתאים לנו שינהל את המשחק ולא ימשוך אותו אליו. חוץ מזה הוא מכיר טוב את המאמן וידע לעבוד איתו. לדעתי פיתרון מצוין עבורנו. עכשיו רק נשאר לשכנע את ההיט.

שמעון
שמעון
02/07/2018 0:05:19
הגב ל  גיא רוזן

אני איתך לגבי קמבה. חושב שיפרח בסאנס הוא שחקן מעולה שיכול לשים נקודות וזה מצרך חשוב

Ljos
Ljos
01/07/2018 21:47:39
הגב ל  גיא רוזן

אני מקווה שג'רי ווסט חכם מספיק בשביל להבין (כלומר, שאני חכם מספיק בשביל שמה שאני אומר נכון כי הלוגו לא צריך אותי והוא יודע כבר מה התשובה האמיתית), אבל אם לא – הייתי רוצה לראות את מילוש בפיניקס. הוא יהיה מעולה לצעירים. למשחק. וגם ידאג לזמן משחק מספיק לצרפתי בזמן שהוא יעבור בין בתי החולים המהוללים של אריזונה.

ואם כבר חזרות מרגשות, החצי מ-IT Crowd לא על הפרק?

עידו גילרי
עידו גילרי
01/07/2018 21:49:28
הגב ל  Ljos

לא אופציה אידאלית, אבל אופציה.

דדי
דדי
02/07/2018 0:12:42

שמעת את המאמן החדש שלכם מדבר על מילוש ?

אחרי הוואחד קנס שאתם תחטפו בגלל שזה טמפרינג, קשה מאד להאמין שהוא לא יגיע לסאנס.

Ljos
Ljos
02/07/2018 0:23:35

רגע, זה אמיתי? זו אפשרות?

עומר
עומר
02/07/2018 0:03:28
הגב ל  יוסי

קמבה ווקר אחלה של שחקן, אבל לדעתי ממש לא מתאים להיות השותף של דווין בוקרלקו אחורי ושאתה תיתן לשניהם חוזים תסגור קו אחורי כזה לכמה שנים

אלון
אלון
01/07/2018 20:44:57

http://thelab.bleacherreport.com/PokeBron/
מומלץ לשחק עד הסוף

איתן
איתן
01/07/2018 21:19:16

Sources: Robinson will sign a two-year, $8.3M deal with the Pistons, including team option. Robinson has financial security and Detroit gets talented wing.

עידן
עידן
01/07/2018 21:22:12

גלן רובינסון חתם לשנתיים בדטרויט 8.3 מיליון דולר

איתן
איתן
01/07/2018 21:47:21

דווח בבלצר ריפורט שקפלה יפגש בהמשך עם לוס אנגלס לייקרס

עידן
עידן
01/07/2018 21:54:55
הגב ל  איתן

מעדיף אותו בהרבה על קאזינס.

איתן
איתן
01/07/2018 22:02:17
הגב ל  עידן

+1
לא פאן של קאזינס,הסנטר הדומיננטי ביותר בליגה בלי שאלה אבל לא מחזיק ממנו בשיט.
קפלה יתאים הרבה יותר לרוסטר כאשר הוא רק בן 24,צעיר מאוד ויתאים לסגל הצעיר של הלייקרס.

היית משאיר בנוסף את רנדל?

עידן
עידן
01/07/2018 22:11:04
הגב ל  איתן

אם קפלה מצטרף אז תלוי במחיר.
כי רנדל במשחקו עדיף כ 5 אז קפלה די מייתר אותו.דווקא עם קאזינס שזורק שלשות רנדל יכול לשחק ביחד אבל עם קאפלה ביחד לא כי שניהם בלי קליעה מבחוץ

דקסטר
דקסטר
01/07/2018 23:35:29
הגב ל  עידן

את שניהם לא צריך.
20 מיליון על סנטר????

דדי
דדי
02/07/2018 0:20:36
הגב ל  עידן

עידן, השוק הולך לכיוון אפס אופציות טובות לרנדל.
אם אפשר להחתים אותו על חוזה טוב – זה הרבה יותר חשוב מכל מיני חישובי התאמות על המגרש.

דדי
דדי
02/07/2018 0:16:08
הגב ל  איתן

זה בול הפליי שקיוויתי שהלייקרס יעשו אם ג'ורג' לא יגיע.
אפילו מעדיף אותו על ג'ורג'.

הצעת מקסימום לקאפלה זה win/win בין אם יוסטון משווה או לא.

רק צריך להעיף את דנג כדי לשמור גם על רנדל שהולך ומסתבך לקראת חוזה מאד אטרקטיבי מבחינת הלייקרס.

חדשות מעולות מבחינתי – גם מבחינת לדעת שהפרונט אופיס חושב נכון.

דדי
דדי
02/07/2018 0:18:17
הגב ל  דדי

אם הלייקרס הולכים על קאזינס במקום הצעה לקאפלה – לדעתי זה רק כי לברון לחץ אותם בתור אוהד גדול של קאזינס.

הלוואי שלפחות יתנו את ההצעה ויחכו לראות מה יוסטון עושים לפני שהולכים על קאזינס.

מל מגיע צהוב סגול וורוד זרחני
מל מגיע צהוב סגול וורוד זרחני
02/07/2018 0:31:04
הגב ל  דדי

אני גם נגד קאזינס בלייקרס, מרעיל בארות, מקווה שקוזמה ישאר ודנג יעוף כבר

מל מגיע צהוב סגול וורוד זרחני
מל מגיע צהוב סגול וורוד זרחני
02/07/2018 0:33:22

מסמפט את משחקו של רנדל, מקווה שישאר כמובן

איתן
איתן
01/07/2018 22:52:29

קורי גוזף לא פרי אייגנט.
הייתה לו אופצית שחקן בשווי 7.5 מיליון והוא בחר להיכנס אליה(בצדק)

trackback

[…] – דיאנדרה ג'ורדן (חופשי, מהקליפרס), לוקה דונצ'יץ' (בטרייד מאטלנטה, בחירה […]