חידון הכדורסל ה(חצי) שנתי השמיני / ינון יבור

סוף עונה נעים לכולם. אנחנו ממשיכים במסורת חידוני הכדורסל, שחשבתי שתהיה שנתית אך הפכה לחצי-שנתית.

מי שלקח את הקורס בשנים הקודמות (לא לדאוג: מותר לחזור עליו כמה סמסטרים שרוצים), יודע שהחידון מורכב מ-12 שאלות בנושאי כדורסל, גם מכאן וגם מעבר לים. כמו בשנים קודמות – אין מועד ב' לבחינה, אבל ברוח הזמן ובעקבות תלונות של סטודנטים ("פה זה לא טכניון", "תוסיף פקטור או שתשנה את הבחינה" וכו') – נכנעתי והפכתי את החידון לשאלון רב-ברירה (כלומר – שאלות אמריקאיות). אשמח אם יתפתחו דיונים על מושאי השאלות וגם על נושאים אחרים, הגיגים ותובנות, ומי שירצה יוכל לרשום על כמה תשובות ענה נכון בתגובות.

אז קדימה – בהצלחה!

לפוסט הזה יש 38 תגובות

    1. בזכות ה"מסע" הזה הם הוסיפו 5 ניצחונות למאזן, בעוד שהדורבנות ירדו מנצחים רק במשחק אחד – ולכן מפיגור ניצחון הם עכשיו מובילים עליהם ב-3.

  1. 2/12… ביזיון קטן
    הפתיע אותי במיוחד הmvp
    אחרי הימים המדהימים של שיקגו / בוסטון / פילי, הייתי בטוח שהיסטורית הmvp הוא מזרחי.
    אחלה חידון, למדתי מלא (מסתבר…)

  2. 7 סביר.
    סחטיין על שאלת מלך הסלים.
    אני מסתכל על עונת 97-98 ומתבאס, 3 ישראלים עם 20 נקודות למשחק (ג'מצ'י, כץ, קטש). ואיזה שמות אחריהם: שטיינהאור, שלף, שפר, אורי כהן מינץ, ארדיטי, טפירו, יואב ספר.
    וותיקים שעדיין היו בליגה – עדי גורדון, ארז חזן, דורון שפע, גלעד כץ, נדב הנפלד.
    אולי אני לא מכיר מספיק את השחקנים הנוכחיים וזו סתם הטייה נוסטלגית, אבל זו נראית לי מצבת ישראל הרבה יותר עמוקה ממה שיש היום, בטח בגזרת הקליעה. העולם הולך לזריקות מ-3 וישראל אפילו לא דורכת במקום אלא הולכת אחורה.

    1. אני חושב שמקאדו זכה רק בבאפלו, ו-ווילט זכה בזמן שלו ושל הלוחמים בפילדלפיה. אני מקווה מאוד שאלו שני מקומות שה-NBA לא חשב להעביר מערבה.
      קארים מאה אחוז זכה במילווקי, אבל השאלה היא אם הם עברו למזרח בזמנו או אחריו.
      אלך על אחריו. קארים?

      (אם אני צודק, זה יגרום לי להרגיש טוב לגבי התוצאות בחידון הזה)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט