נפרדנו מהילדים, נשארו הגברים. צרפת – ארגנטינה, פורטוגל – אורוגוואי בשמינית הגמר.

נפרדנו מהילדים, נשארו הגברים. צרפת – ארגנטינה, פורטוגל – אורוגוואי בשמינית הגמר.

17:00 צרפת – ארגנטינה (כאן 11).

המפגש הכי מסקרן בשלב שמינית הגמר. שתי הנבחרות לא היו במיטבן בשלב הבתים אולם בעוד צרפת גמגמה אבל הבטיחה את מקומה בשלב הנוקאאוט כבר אחרי שני משחקים (ניצחונות על פרו ואוסטרליה) ארגנטינה סבלה למן המשחק הראשון שהסתיים עם תיקו מאכזב מול איסלנד, כולל החטאת פנדל של מסי, המשיך עם תבוסה משפילה לקרואטיה והסתיים עם שער דרמטי מול ניגריה ששלח אותה לשמינית הגמר. לכן, אם לפני האליפות אפשר היה לומר שבמפגש אפשרי לצרפת יהיה יתרון קל, היום אפשר לומר שהיא פייבוריטית די ברורה. זאת כמובן לא תהיה הפתעה מרעישה אם האלביסלסטה יצליחו לנצח אבל אחרי שנראו רע במוקדמות והמשיכו את אותה יכולת גם בשל הבתים, נראה כי הם פשוט נבחרת לא מאוזנת, לא מחוברת ולא מאומנת. האנרגיות סביב הנבחרת אחרי התבוסה לקרואטיה היו נוראיות ולפי הדיווחים העסק עמד להתפרק. שחקנים מדברים כנגד המאמן, הרכב לא יציב ושחקנים מאכזבים שמחליפים שחקנים מאכזבים אחרים. גם מסי לא הצליח להביא את עצמו לידי ביטוי ואם נגד איסלנד הוא היה פעיל אבל לא מדויק, נגד קרואטיה הוא פשוט לא נראה על המגרש. הלחץ עליו היה עצום, כנראה הכי גדול שהיה על הכתפיים הצנומות שלו בכל הקריירה רווית המעמדים הגדולים בהם היה.

ואז הגיע המשחק נגד ניגריה. היכולת אמנם לא היתה מרשימה במיוחד אבל משהו באנרגיות היה נראה אחר. מסי עם שער נפלא העלה אותם ליתרון במחצית הראשונה והוכיח שהוא כן מגיע כשזה באמת חשוב אבל הם לא הצליחו להמשיך ללחוץ ולייצר מצבים וניגריה התחילה לקחת את היוזמה. במחצית השניה היא קיבלה פנדל מעורר מחלוקת ומוזס ניצל אותו בשביל להחזיר את הלחץ לרגליים הכבדות של הארגנטינאים. במקום לגמור את המשחק הניגרים החמיצו מצבים קורצים כשגם ארמני, השוער השלישי של ארגנטינה (אחרי רומרו הפצוע שלא זומן וקבאז'רו שעל ההופעה שלו מול קרואטיה עדיף לא להרחיב במילים), הוכיח כי הוא ראוי לאפודת השוער הראשון והשאיר את הנבחרת בחיים עד שבדקה ה-86 היה זה דווקא רוחו ששם את הרגל ואת כל הלב והקפיץ אומה שלמה לשמיים. ארגנטינה בשמינית הגמר.

אצל הצרפתים, כאמור, לא היו הרבה דרמות והם הבטיחו את העלייה בשלב מוקדם אבל גם להם אין הרבה סיבות לצאת מעודדים מההופעות שלהם בשלושת המשחקים הראשונים. במשחק הראשון מול אוסטרליה דשאן העלה שלישיית חוד מהירה ודינמית עם גריזמן, אמבפה ודמבלה שהיו אמורים לעשות הרבה חילופי מקום וכל אחד מהם יכול להכריע משחק במהלך אחד. מאחוריהם עלו פוגבה וקאנטה, אולי צמד הקשרים הטוב בטורניר, שיודעים גם לחלץ מאחור וגם להצטרף להתקפה. על פניו, נבחרת בלתי עצירה שההגנה פשוט לא אמורה לדעת איך לעצור את כל הכלים ההתקפיים האלה. בפועל, זה נראה רע. השילוב בין השלישייה ההתקפית פשוט לא עבד. דמבלה נראה כמו יהלום לא מלוטש כמו כל העונה שלו בברצלונה וגם גריזמן ואמבפה לא הצליחו לייצר מצבים. גם פנדל גבולי ביותר מול אוסטרליה, בשימוש הראשון של טכנולוגיית ה-VAR, לא ממש עזר להם לפתח מומנטום כשמהצד השני אומטיטי מסדר פנדל מיותר ושוויון אוסטרלי. לקראת הסיום פוגבה סוף סוף עשה תנועה יעילה לעומק ועם עזרה משחקן הגנה העניק לצרפת את שער הניצחון.

Image result for pogba kante
היתרון הגדול של צרפת היום

דשאן, כמו כולם, הבין שככה זה לא יצליח לאורך זמן והחליט ללכת מול פרו עם ז'ירו בחוד לצד גריזמן ואמבפה. אין ספק שהחלוץ של צ'לסי לא טכני ומרגש כמו דמבלה אבל הוא נתן לצרפת הרבה יותר אפשרויות עם משחק הראש הנפלא שלו, היכולת לשחק כשחקן ציר והעובדה שהוא משחק פשוט ולא עושה דברים שהוא לא יודע. הוא פשוט שידרג את משחק ההתקפה של הנבחרת אבל גם איתו זה עדיין לא נראה מלהיב במיוחד והספיק לניצחון דחוק 1-0. המשחק מול דנמרק היה לפרוטוקול בלבד כשלשתי הקבוצות התאימה תוצאת תיקו – הדנים הבטיחו העפלה והצרפתים את המקום הראשון.

אז איך ייראה הדו קרב היום? את ההרכב הצרפתי אפשר לנחש ברובו אבל נראה כי סמפאולי ינסה להפתיע/ לא מצא הרכב יציב/ לא יודע במי להאמין כשיש דיבורים על אפשרות לשחק עם מסי כחלוץ מדומה, לוותר על היגוואין ואגוארו ולעבות את הקישור. בעיניי זה טעות כי לצרפת יהיה קל יותר לסגור את מסי כשסביבו לא יהיה אף נשק התקפי מסוכן (די מאריה נראה כמו הצל של השחקן שהיה לפני 3-4 שנים, פאבון עוד לא ברמות האלה). מצד שני, מרכז השדה הארגנטינאי בינוני להחריד כשמסצ'רנו רחוק מאוד משיאו ולהיות פייטר ומנהיג זה נחמד אבל צריך גם יכולת ולידו אבר באנגה שהצטיין מול ניגריה ינסה לתת לה יצירתיות בקישור אבל מול שחקני הקישור המרכזי של צרפת זה נראה כמעט כמו קרב אבוד.

תנסו לעשות משחק מחשבתי ולבדוק מי משחקני ההרכב של ארגנטינה, חוץ ממסי, הייתם מחליפים בהרכב הצרפתי. בעיניי, החל מהשוער, דרך רביעיית ההגנה, הקישור המרכזי וההתקפה – בכל עמדה ישחק צרפתי שעדיף על מקבילו הארגנטינאי. אין ספק שעל הספסל ארגנטינה תחזיק כמה תותחים כבדים כשחוסר השילוב של דיבאלה ממשיך להדהים כל מי שראה אותו משחק בשנתיים האחרונות אבל סמפאולי, כמו מאמני הנבחרת הקודמים, פשוט לא מצליח למצוא את ההרכב המתאים לשלב בצורה אידיאלית את כל שחקני ההתקפה הנפלאים שיש לו. אחת הסיבות לכך, לדעתי, נעוצה דווקא במסי. מאחר ולפרעוש יש לגיטימציה לנוח על המגרש לאורך כל המשחק ולשמר כוחות לפעולות בודדות, אתה חייב להרכיב סביבו חבורה לוחמת ועובדת ולא כוכבי על שנחים על המגרש. יש לוקסוס רק לשחקן אחד כזה. זאת גם אחת הסיבות שסמפאולי לא מצליח מאחר והשיטה שלו מבוססת על לחץ אגרסיבי וגבוה על היריבה אבל עם מסי אתה לא יכול לשחק בשיטה הזו כי הוא כמעט ולא משתתף במשחק הלחץ.

שתי הנבחרות התקשו מאוד לשחק מול הגנות צפופות ולא הצליחו לייצר מצבי הבקעה מהמשחק המסודר. נדמה כי לשתיהן קל יותר לשחק על מתפרצות (כמו כמעט כל נבחרת גדולה בטורניר) ולכן יהיה מעניין מי משתיהן תהיה זו שתנסה ליזום ולהחזיק בכדור ומי תהיה פסיבית ותנסה לעקוץ בהתקפות מעבר.

ההימור שלי לפני הטורניר היה על צרפת כאלופה. המסע האמיתי אל התואר מתחיל היום. אל תחמיצו!!! (לשומרי השבת הייתי ממליץ לראות את המשחק בצאת השבת, כאילו בשידור ישיר).

21:00 פורטוגל – אורוגוואי (כאן 11)

 מפגש מרתק בין שתי נבחרות די דומות. נבחרות שלא באות להבריק ולתת הצגות אלא מגיעות לכל משחק בשביל לעשות את העבודה ולהמשיך הלאה. ככה נראו המשחקים של אורוגוואי בטורניר כשניצחונות לא מרשימים על ערב הסעודית ומצרים האלו אותה לשלב הבא. הניצחון במשחק השלישי על רוסיה כבר היה לפרוטוקול. פורטוגל הוכיחה לנו כבר לפני שנתיים שהגנה חזקה ועמידה טקטית נכונה בשילוב עם כוכב על מספיקים בטורנירים מהסוג הזה בשביל ללכת עד הסוף. כשלוקחים בחשבון שבשלבי הנוק אאוט בטורנירים הגדולים האחרונים מה שניצח היתה הגנה חזקה ולא התקפה קטלנית, אפשר בקלות לראות בשתי הנבחרות האלה מועמדות להיות הסוס השחור של הטורניר.

Image result for ronaldo suarez
מי משניהם יחגוג היום?

אורוגוואי מחזיקה בהגנת ברזל עם גודין וחימנס במרכז (חימנס נפצע והוחלף על ידי קואטס. יכול להיות משמעותי מאוד) ולא סתם היתה הנבחרת היחידה בשלב הבתים שלא ספגה שער (אחת היחידות בתולדות הטורניר). כשבצד השני של המגרש יש לה שני חלוצים כמו סוארז וקבאני, לצד יכולת נהדרת במצבים הנייחים, קשה מאוד להמר נגד הנבחרת של אוסקר טבארז הוותיק (בלשון המעטה). גם בקישור יש לה איזון נהדר עם טוריירה הבולדוג הקטן ולידו וסינו מאינטר ובנטנקור מיובה שמשלבים אגרסיביות, יכולת להפעיל את שני החלוצים ובעיטה מרחוק.

מצד שני, מה בעצם ראינו מהם עד עכשיו? נכון, הגנת מצוינת שכמעט ולא איפשרה ליריבות להגיע למצבים אבל היריבות שלה בשלב הבתים היו, כנראה, היריבות החלשות ביותר של איזושהי נבחרת וגם נגדם היא התקשתה לייצר הזדמנויות, קבאני נראה לא חד וסוארז פשוט מעבר לשיא. הוא לא מהיר כמו פעם, מאבד יותר מדי וכבר לא יכול לייצר לעצמו מצבי הבקעה. האם להסתמך על היכולת לכבוש במצבים נייחים ולהגיע עד הסוף זה מתכון מומלץ? סיכוי טוב שבסגנון המשחק הזה ההבדל בין הצלחה גדולה לטורניר נחמד ולא מעבר יגיע מהנקודה הלבנה.

פורטוגל, מצידה, התחילה את הטורניר בסערה עם שלושער ענק של רונאלדו (יש שיגידו שזה בסך הכל היה פנדל מעורר מחלוקת, דרדל'ה שעוברת לשוער בין הכפפות ובעיטה חופשית אחת גדולה) שהקפיץ את רף הציפיות, המשיכה עם ניצחון דחוק וחשוב על מרוקו, שאמור היה להפוך את המשחק מול איראן לחסר חשיבות מבחינה מעשית אבל בדקה ה-95 כל המדינה החסירה פעימה כשהחלוץ האיראני הגיע מול פטריסיו והבעיטה שלו, שיכולה היתה לשלוח את אלופת אירופה הביתה בבושת פנים, הלכה החוצה.

רונאלדו אחראי על 4 מחמשת השערים של הנבחרת (קוארסמה עם הפאלש מול איראן עזר לו) אבל החמצת הפנדל שלו מול איראן כמעט ועלתה ביוקר. הוא היה במעמדים האלה כל כך הרבה בקריירה שאני לא מאמין שהלחץ משפיע עליו, הוא מתעלה על עצמו בדרך כלל כשהכסף על השולחן ובשביל להכניע יריב חזק פיזית ומנטלית כמו אורוגוואי הוא יצטרך לספק את הסחורה. סביבו אין הרבה כלים למאמן סנטוס כשגדש ואנדרה סילבה איכזבו, כל אחד בתורו, וברנארדו סילבה לא קיבל מספיק קרדיט להראות את האיכויות שלו. לפחות הקישור נראה חזק ויציב עם ויליאם קראבליו והנוכחות האדירה שלו.

אז מה צפוי לנו? אני מעריך ששתי הנבחרות ישחקו בצורה זהירה וללא הרפתקאות מיוחדות אבל שער אחד (ממצב נייח?) יכול לפתוח את המשחק ולהפוך אותו לקצבי ומעניין. הימור שלי – 120 דקות לא יספיקו וההתמודדות תוכרע מהנקודה הלבנה.

 

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
377 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
.איתי.
.איתי.
30/06/2018 8:41:18

מצוין, תודה.

שני משחקים אדירים יכולים להיות היום!

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 16:16:31
הגב ל  .איתי.

נפלא שגיא!

אבי יחיאל
אבי יחיאל
30/06/2018 8:56:37

מה שכתבת על מסי כל כך נכון עם כל זה שהוא גאון זה שהוא רב המשחק הולך ומתבטל גורם לסמפאולי לשחק בהרכב הלא אידיאלי שאפשרי אין מצב שדיבאלה לא ישחק …. בכלל אני טוען שביום שאחרי מסי ארגנטינה סופסוף אחרי שנים תוכל לבנות נבחרת אמיתית ולא תתבסס (ותתאכזב) על כוכב אחד כמה שהוא יהיה גדול ( ובנבחרת לצערי הוא לא כזה גדול)

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 10:45:50

מסי הביא ארגנטינה לגמר לפני ארבע שנים, והפסיד שם הפסד מינימלי לקבוצה שנתנה לברזיל 7:1 בחצי – לא מבין על מה הטענות? לאן ארגנטינה תגיע אחריו? יותר רחוק?

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 11:07:54
הגב ל  דה שוט

מדויק. ארגנטינה בלי מסי במוקדמות המונדיאל, 8 משחקים, 7 נקודות, 6 שערים. מקום לפני אחרון מתוך 10. התחננו שיחזור ויעלה אותם.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
30/06/2018 11:32:44
הגב ל  מונדיאל

אתה צודק כי התלות בו הפכה את הנבחרת למחרידה… כל השחקנים נותנים לו את הכדור וזזים הצידה אני לא מאשים אותו אבל בניגוד לדייגו שהיה בנבחרת פי מאה ממנו מסי משתק את מי שלידו דייגו גרם לנבחרות בינוניות מינוס במיוחד ב1990 למצות יותר מ100 אחוז ממה שהיה להם… ולכן ביום שאחרי מסי נבחרת ארגנטינה תהיה מאוזנת יותר… בכל אופן זו דעתי.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 9:09:07

לדעתי במשחק פורטוגל אורוגוואי
מה שיקבע מעבר לשפיץ של הנעל ובהנחה שלא נגיע לעונשין זה מי תתן הגנה טובה יותר ולכן איש המשחק מבחינתי זה פפה מפורטוגל. האם הוא ינהיג את ההגנה טוב כמו שעשה בריאל או שה"זיקנה" תשפיע עליו במשחק הזה. אני מקווה שיזרח ושרונאלדו יבקיע גול ניצחון.

מתן גילור
30/06/2018 9:22:45

מצוין.
מודה שהשתעשעתי מאד מהיחס לשער של מסי לעומת השלושער של רונאלדו (וזה עוד לפני שמשווים מול איזה נבחרת זה נעשה). 🙂
הניחוש שלי הוא שבמשחקים היום ייכבש שער בודד (בכל אחד מהם).
אלך עם צרפת ואורוגוואי, כשבמקרה של האחרונה אני מהמר על שער מקרן.
אני גם מודה שממש לא מתחשק לי כל הבאז התקשורתי וההצגה של משחק בין שחקנים במרבע גמר מונדיאל, כאילו אין עוד 10 עם כל אחד מהם. יש מספיק מזה במהלך העונה.

שגיא נאור
שגיא נאור
30/06/2018 9:40:12

למה השתעשעת? לא תיארתי נכון את השערים של רונאלדו? השער של מסי לא היה נפלא? גם אם היה נכבש באליפות קטלוניה לנוער הוא היה שער נפלא. והשערים של רונאלדו, חוץ מהבעיטה החופשית המושלמת היו משהו מיוחד? פנדל ודרדל'ה, זה מה שזה היה.
אגב, אין ספק שספרד טובה בהרבה מניגריה אבל בבית עם איראן ומצרים המשחק בין ספרד לפורטוגל לא היה אמור להיות בעל משמעות כזאת גדולה כי הצפי היה ששתיהן יהיו בשלב הבא. את הלחץ שהיה בארגנטינה במשחק מול ניגריה כנראה שמיותר לציין.
בכל מקרה, אסייג את דבריי ואומר שאני לא אובייקטיבי…

מרשל ז'וקוב
מרשל ז'וקוב
30/06/2018 10:56:25

זה בסדר, יתר העולם השתעשע מהצמד של דרום פאקינג קוריאה, על נבחרת יומן אליפות גרמניה.

מתן גילור
30/06/2018 11:20:34

תראה, בסופו של דבר יש פה אחת שסיים על שלושער נגד ספרד, כולל פנדל שהוא סחט, ואחד שסיים את שלב הבתים עם שער בודד. השני ממדינת כדורגל גדולה בהרבה, עם הרבה יותר כישרון בסגל.
אחד עד עכשיו מספק את הקבלות ולמעלה מכך ומהשני מצופה יותר ממה שנתן עד עכשיו.
אני אומר לך בתור מי שאין לו העדפה ביניהם ולא בין ברסה לריאל שהניסיון להאדיר את מסי ולהקטין את רונאלדו אחרי שלב הבתים, אותי באופן אישי, משעשע.

מתן גילור
מתן גילור
30/06/2018 12:19:59

להגיד להכניס לקונטקסט ואז לשאול מה הקשר לדברים האלה… זה בדיוק הקונטקסט. ששלב הבתים של רונאלדו עם פורטוגל מרשים בהרבה מזה של מסי עם ארגנטינה.
זה יותר דומה לשער העפלה לליגת האלופות עם ברסה מאשר לשער אליפות.
הדרך בה בחרת להציג את הביצועים של שניהם בקדימון, אותי שעשעה. כן, זה עובדות. שאותן בחרת להציג בדרך מאד מסוימת. יש פה זרקור מוטה אג'נדה.
זו כמובן זכותך המלאה ואני לא חושב שעשית משהו לא ראוי. אבל זו גם זכותי להעיר על זה.

מתן גילור
30/06/2018 12:28:23

זה כמובן לא סותר את זה שהקדימון נפלא ורואים שהושקע בו רבות.

שגיא נאור
שגיא נאור
30/06/2018 13:32:04

דיברתי על השערים עצמם, לא אמרתי כלום לגבי מי מהם היה יותר טוב בשלב הבתים חוץ מזה שכתבתי שמסייע לא היה קיים מול קרואטיה והחטיא את הפנדל מוח איסלנד.
אפשר גם להתלהב מבנזמה ולהגיד איזה וינר גדול שהבקיע בחצי הגמר ובגמר ליגת האלופות. להתלהב מהשערים שלו? מי שרוצה, מוזמן.

מתן גילור
מתן גילור
30/06/2018 13:43:46

אני לגמרי שם. לאכול נבלות זה א'-ב' של חלוץ שאינו הכוכב ההתקפי של הקבוצה.

גיא רוזן
גיא רוזן
30/06/2018 9:32:05

היום "אפילו" אני, שסולד מכדורגל, מצטרף לחגיגה –
אז תודה גדולה על פריוויו מעולה שעוזר להדיוטה כמוני להיכנס לעניינים.

שמעון טבדי
30/06/2018 14:24:38
הגב ל  גיא רוזן

מה הכדורגל עשה לך? או ישראלי אתה מתכוון? (זה אני מבין)

ולדי קוגן
30/06/2018 10:29:38

אני אלך היום על צרפת ופורטוגל, באותה מידה זה יצא הפוך.יום אדיר מחכה לנו

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 10:32:02

שמינית גמר ששווה לפחות רבע

מהמר על הפתעה בארגנטינה

ואיזה יופי אם גם פורטוגל וגם ארגנטינה ינצחו מפגש מסי רונאלדו.
אבל בגלל שפנטזיות לא מתגשמות כנראה שאחת מהן תעוף אז נלך על אורוגוואי.

MBK
MBK
30/06/2018 10:50:27

תודה על הפרוויו
4 נבחרות פחדניות
סיכוי לא רע ל 0-0 ופנדלים

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 10:56:11

תודה על הפריוויו.
מסכים לגבי צרפת-ארגנטינה. עם זאת, מעבר למסי, יש לארגנטינה חוסן מנטלי, משמעת ומחוייבות שרואים רק בנבחרות כמו גרמניה ואיטליה. אנשים כאן שוכחים אבל ארגנטינה הזאת (פחות או יותר), הייתה פינאליסטית רק לפני 4 שנים והפסידה הפסד מינימלי לגרמניה שטחנה את ברזיל המארחת 7:1
צרפת, לעומת זאת, חזקה ברגליים, אך פחות "בראש" – הדבק שמאחד בין השחקנים שם מאוד רופף ולכן אם ארגנטינה תצליח להלחיץ אותה, אולי היא תתפרק.
לסיכום, עם כל האהבה שלי לארגנטינה – אני חושב שצרפת גדולה עליה. הלוואי שאתבדה.
לגבי אורוגוואי-פורטוגל: קרב שקול בין שתי קבוצות קשוחות שמשחקות כדורגל דומה, עם הישגים נאים בעבר הקרוב (פורטוגל – יורו, אורוגוואי – חצי גמר 2010). אני מת על פורטוגל אבל באורוגוואי משחקים כמה כוכבים מעניינים ובראשם שור-נשך, קאבאני והלבם הטוב בעולם כיום – בודין.
רונאלדו על אדים מאז חצי גמר האלופות מול באיירן (לא עשה כלום בשני המשחקים הללו, וכן בגמר). אורוגוואי תנצח.

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 10:58:20
הגב ל  דה שוט

לבם=בלם
בודין=אבקת כביסה… סתם – דייגו בודין, בלם אתלטיקו מדריד ונבחרת אורוגוואי

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 10:58:54
הגב ל  דה שוט

נו באמת… דייגו גודין, אני מנהל כאן דיון עם עצמי, יותר מדי בירה בערב שישי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 12:37:28
הגב ל  דה שוט

חחחחחח

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 11:04:37
הגב ל  דה שוט

אתה טועה ומטעה. אין שום זכר לנבחרת ההגנה של ארגנטינה 2014.
חוליית המפתח, השוער, רומרו נפצע. במקומו הגיעו ממלאי מקום. ווילי קבאז'רו לא מאוד הבריק, כן. במקומו פרנקו ארמני, בן 31, בהופעת הנבחרת השניה שלו. לא טעית. שניה.
הלאה. במקום צמד הבלמים המעולה גאראי ופרננדס, יש לך אוטמנדי רוחו הדלוחים, אם זה בכלל הם. במקום פאבלו זבאלטה שפרש, אין בעצם מי. והכי גרוע – במקום מרכז ההגנה, הקשר הדפנסיבי מסצ'רנו, יש לך מסצ'רנו 4 שנים אח"כ, בן 700, אקס בלם של ברצלונה שפרש לפנסיה בסין, ועכשיו הוא עמוד התווך של ארגנטינה.
חוסן מנטלי? זו נבחרת שהכריזה מרד גלוי על המאמן שלה. אין לה משמעת, אין לה שיטה, אין לה כלום. 15 משחקים, 15 הרכבים שונים, במערכים שונים. ודייגו מראדונה על הראש בהיסטריה להלחיץ עוד יותר.
יש די מאריה ברגעים הכי רעים בקריירה, היגוואין שלא התאושש מהחמצת הגביע העולמי הקודם, אגווארו שרב עם המאמן, דיבאלה שלא רואה דקה, וכל היתר שרוצים הביתה.
ומסי. הוא צריך לעשות הכל. כי כדורגל זה לא 11 נגד 11, זה מסי לבדו יביא גביע עולם. ספוילר: הוא לא. מספיק שהעלה אותם על הקשקש לטורניר הזה. יותר מדי.
נצחון צרפתי של 3:0 נשמע סביר, כל מה שמתחת לזה יהיה הישג לארגנטינה.

שגיא נאור
שגיא נאור
30/06/2018 11:08:06
הגב ל  מונדיאל

חוץ מהשורה התחתונה המוגזמת הכל נכון.
וחוץ מאוטמנדי – אם הוא מספיק טוב לפפ מבחינתי הוא בלם מצוין.

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 11:18:03

למה לא שלישיה? ראית את קרואטיה? זה בערך ההפרש הסביר. הבית המוקדם היה מדויק. ארגנטינה טובה לתיקו נגד הנבחרת הסימפטית והמאוד מוגבלת של איסלנד, איכשהו נצחון בשיניים על ניגריה המפוזרת, ותבוסה לקרואטיה, שהיא באמת נבחרת עולמית. כמו צרפת.
יכול להיות שהגזמתי אבל לא בהרבה. צרפת נבחרת עם כל כך הרבה יכולות, מלטה עד למעלה. טובעת בכישרון, וזה לא רק שלישיית – רביעיית – החוד, אלא מה שבארגנטינה שכחו, קישור שיודע לא רק להגן אלא גם ליצור. ומאמן מצוין. צרפת זללה את מוקדמות המונדיאל בהליכה (1-2-7) בבית לא קל, ועוד לפני שאמבפה התחיל לזהור. היא פייבוריטית גדולה כאן. כתבת בצדק: פרט למסי (ואוטומנדי, נניח), יש לה עליונות ברורה בכל עמדה.

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 12:56:48
הגב ל  מונדיאל

+ 10
צודק. לוקח צעד אחורה. ההגנה והשוער באמת היו הלב לפני ארבע שנים, ניתחת היטב, אבל אוטמנדי ורוחו בסדר, ואם דיבאלה וקון ישחקו אז יש יתרון מקדימה על פני 2014
כל תוצאה אפשרית היום (למעט תבוסה של צרפת)

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 13:21:52
הגב ל  דה שוט

בשלב הזה כבר אפשר להבין שדיבאלה לא ישחק בטורניר. אולי רק במקרה של תרחיש יום הדין, פציעה למסי. אפילו בפאניקה מול ניגריה הוא לא ניסה אותו.
ברור שיש כאן משהו שלא קשור לכדורגל. מסה, פאבון, די מאריה, פרז, סאלביו – כן, דיבאלה – לא, זה בלתי ניתן להסבר מקצועי טהור.
במידה קטנה יותר – לארגנטינה יש קשר יוצר מוכשר מאוד על הספסל, ג'ובני לו-צ'לסו של פאריז בן ז'רמן. לא רואה דקה. ואין לה קשר יוצר אמיתי במערך (באנגה הוא 50-50).
אגב גם קון אגוארו בכלל לא בטוח היום, ככל הנראה לא ישחק ממה שמדווח. שוב – מי שראה את המשחקים האחרונים של די מאריה והיגוואין, יכול רק להתפלץ.

שמעון טבדי
30/06/2018 14:16:13
הגב ל  מונדיאל

לגבי דיבאלה ברור שזה לא מקצועי, לא צריך להיות גאון גדול.

לגבי די מריה הוא לא טוב כבר כמה שנים אבל עדיין מי יש לארגנטינה בקישור שעולה עליו? אין אף אחד. הוא גם יכול לשחק קשר אחורי והגנה ולכן הייתי מרכיב אותו.

היגווין חלש מאד, הקטע שגם אגוארו לא שוס אבל טוב מהיגווין.

שמעון טבדי
30/06/2018 14:21:19
הגב ל  מונדיאל

אוטמנדי בלם מעולה. גם רוחו בסדר. הבעיה זה המגינים שקטסורופה ובאמת אין להם. גם הקישור חלש ובכושר רע. אבל היי זה לא שצרפת היו נראים מדהים ואם היו בבית של ארגנטינה גם היו כנראה מסתבכים.

ארגנטינה זאת עדיין ארגנטינה למרות שנצדק עמך במה שאתה אומר.

רגע התערבנו בסוף או לא? נצחון של צרפת בורגר שלך (גבייה מFUCKTHEREFS או מושון "עיני נץ" בלבד). תיקו (בתום הארכה) או נצחון של ארגנטינה ואני לוקח. יש?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30/06/2018 11:17:54

פוסט מעולה, תודה רבה שגיא.
ארבע נבחרות שחבל שחצי מהן ילכו הביתה.
יש לי הרגשה שארגנטינה יפתיעו. מאמין שרונאלדו יעבור את המשוכה הלא קלה הזו.

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 11:22:49

אורוגוואי פורטוגל נראה כמו הטלת מטבע. פחות או יותר אותו סוג נבחרת, קשוחה ממושמעת עם כישרון אדיר בהתקפה. ובהטלת מטבע אני עם המזל של כריסטיאנו.

אגב, גם כריסטיאנו וגם מסי סוחבים צהוב מהבית המוקדם… ועכשיו עם ה-VAR, לשופטים יהיה קשה לתת הנחה אם הם מסתבכים. יכול להיות סיפור ענק.

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 12:24:55

לא. הם מתאפסים רק אחרי רבע הגמר (כך שאי אפשר להחמיץ את הגמר בגלל צהוב בחצי, רק אדום ישיר).

מסי ורונאלדו על הכוונת של להחמיץ את הרבע ביניהם, עם עוד צהוב היום.

עוד בכירים בסכנה: ניימאר, קוטיניו, קאסמירו, חאמס, רקיטיץ', פוגבה, קווארסמה, בוסקטס, שאקירי, בנטנקור, באנגה, מסצ'רנו.

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 13:10:57
הגב ל  מונדיאל

השינוי במניין הצהובים – בעקבות ״הטרגדיה״ האישית של מיכאל באלאק ב-2002 (חטף צהוב שני בחצי, כבש אחריו, העלה את הנבחרת שלו לגמר ונשאר על הר נבו)

bobby
bobby
30/06/2018 13:34:56
הגב ל  מונדיאל

כל עוד מסי ורונאלדו לא יאבדו פתאום את הראש, קשה לי להאמין שיעשו פאול שיגרור צהוב. זה לא באופי שלהם.
אבל מה שבטוח הוא ששחקנים כמו פפה ומאסצ׳רנו יודעים כבר מעכשיו שהם לא יהיו ברבע, בלי תלות בתוצאות המשחק היום 😏

שמעון טבדי
30/06/2018 14:12:55
הגב ל  bobby

חחח פפה לגמרי והוא עוד מול סוארס וקבאני וואי וואי 🙂

יאיר
יאיר
30/06/2018 11:43:09

נהדר אדר!

מצד אחד יש התרגשות גדולה לקראת שלב הנוק אאוט התכליתי והאולי איכותי יותר.
מצד שני, יש חשש ענק ששוב נקבל משחקים בונקריסטיים וטקטים משמימים כמו שקיבלנו במונדיאל הקודם.
נקווה לטוב.
צרפת ופורטוגל ינצחו.

שמעון טבדי
30/06/2018 14:12:17
הגב ל  יאיר

בונקרים בטוח תקבל, ישחקו הכי טקטי וזהיר שיש וזה לגיטימי

Ljos
Ljos
30/06/2018 15:24:53
הגב ל  יאיר

זה ההפרד ומשול הקלאסי.
כמו בין הצרכן ליוצר, ככה גם בין התחרותיות לאיכות ורמת ההנאה. מתחנפים לאחד בזמן שיורקים על השני, ושוכחים שהם בעצם שני צדדים של אותו מטבע שחוק.

Berch
Berch
30/06/2018 12:09:50

פרוויו מצויין, מעניין גם רפי הבנה כמוני שאינם שולטים בשמות הקשרים של מרוקו…..

פאקו
30/06/2018 12:18:56

פריוויו נפלא שגיא. מקווה שנראה נצחונות של צרפת ואורוגוואי. גם יעשה צדק למשחק, וגם ניפטר באותו כסף ממסי ורונאלדו.

Ljos
Ljos
30/06/2018 15:18:01
הגב ל  פאקו

ואז יתחיל ויכוח עולמי שלם – מי עזר יותר להגיע לחופשה המוקדמת של הנבחרת שלו ועשה את זה בצורה הכי אלגנטית, מי מהם היה מצליח לזכות במונדיאל עם הנבחרות שהגיעו לגמר, איך כריסטיאנו רונאלדו קובע את ההרכב של ברזיל, ולמה מסי אחראי שגריזמן רואה הרכב במקום מנדנדה.

פאקו
30/06/2018 15:31:56
הגב ל  Ljos

I really don't give a fuck

שמעון טבדי
30/06/2018 14:09:46
הגב ל  השרת

חח גדול, ראיתי את זה 🙂

הוא היה חוגג בנאפולי הרבה יותר, הסתובב בחוגים הפוקפקים ביותר שם מה שנקרא.

bobby
bobby
30/06/2018 13:31:22

תודה על הפריוויו.

אם הייתי סמפאולי, הייתי משאיר את ההרכב הפותח מהמשחק מול ניגריה, עם 2 שינויים –
פותח עם אגוארו במקום די מאריה, על מנת שהחוד יהיה בעל פוטנציאל קטלני יותר, ובקישור מחליף את פרז בפאבון, על מנת שחוץ מבאנגה יהיה עוד קשר שיכול לעשות פעולה אקטיבית בהתקפה. נכון שפאבון הוא לא ״גרזן״, אבל חייבים שיהיה עוד קשר בנוסף לבאנגה שיכול לעשות משהו אקטיבי עם הכדור. הרי בלאו הכי קשר אחד, הלא הוא מאסצ׳רנו, הוא כבר נון-פאקטור בהתקפה, אז למה צריך עוד אחד כזה? במיוחד כשבאנגה כן יודע להילחם ולתת הגנה טובה. פרז לא מגן מספיק טוב, ולא תוקף מספיק טוב. פאבון לפחות יודע התקפה מה היא.

במצב הזה מסי נמצא במיקום האידיאלי – יש מאחוריו קישור אקטיבי שיכול להתחיל להניע את הכדור כמו שצריך באמצע המגרש, ויש יחד איתו בחוד 2 חלוצים שאף הגנה לא יכולה לחפף בשמירה עליהם. במצב כזה הוא יכול לקבל כדורים נוחים על סף הרחבה כמו שהוא אוהב ולהית קולני.

השאלה היא האם לסמפאולי יש מספיק ביצים לעשות את השינוי בעל האופי ההתקפי הזה. יש לי תחושה שלא, ושצרפת יעברו את השלב הזה ללא בעיות.
אבל אם סמפאולי יהיה קצת נועז, יש כאן פוטנציאל להפתעה. נחכה ונראה..

שמעון
שמעון
30/06/2018 13:44:08

שגיא סיכום נהדר. 2 המשחקים הכי מעניינים בשלב הזה ושניהם היום ללקק את האצבעות.

אני מאמין ששני המשחקים יוכרעו בהארכה בתוצאה זהה של 1-0.

ארגנטינה תנצח 1-0 משער של אגוארו בהארכה.

אורוגוואי תנצח 1-0 בהארכה משער של קבאני.

שמעון
שמעון
30/06/2018 13:58:07

לגבי ארגנטינה, בעולם מושלם בו מסי מציית למאמן הוא היה משחק קשר ועושה משחק עם הטכניקה והמסירות הגאוניות שלו. דיבאלה היה משחק חלוץ/קשר.

בעולם מושלם ותיאורטי שבו המאמן קובע הכל וכולם מקשיבים לו הייתי פותח עם ארמני, אוטמנדי, רוחו, סלביו, ביגלייה בהגנה.

קישור: מסצרנו, די מריה, באנגה, מסי, דיבאלה (שניהם באגפים ותוקפים ומחליפים חופשי תפקידים)

התקפה: אגוארו (יורד גם לעשות הגנה)

אסור לתת למסה לשחק בארגנטינה, השחקן הכי גרוע בטורניר, מאבד כדורים, מחמיץ ולא יודע מה לעשות בהתקפה.

צרפת על הנייר נבחרת הרבה יותר חזקה ולדעתי אם תעבור את ארגנטינה תזכה גם בגביע למרות דשאן. אבל הם לא משחקים כדורגל נוצץ ומלהיב ודורסני.

אמבפה הולך לעשות שמות באגף הארגנטינאי היום. אגב אמבפה בגיל 17 הוביל את מונאקו לחצי גמר אלופות ובגיל 18 הוא כבר היום הכוכב של נבחרת צרפת, זה מדהים. אם הוא מביא מונדיאל זה הישג שרק פלה עשה, הביא מונדיאל בגיל 17.

bobby
bobby
30/06/2018 14:19:14
הגב ל  שמעון

השיתוף המוגזם של מסה הוא תעלומה בעיניי.
לא יודע על איזה חוזה הוא וסמפאולי חתמו.
אין שום סיבה מקצועית להמשיך ולתת לו דקות, בטח על פיי שחקנים כמו דיבאלה. פשוט הזוי.

Ljos
Ljos
30/06/2018 15:07:17
הגב ל  bobby

בשיטה התיאורטית של סמפאולי אחד התפקידים החשובים ביותר הוא של הקשר ההתקפי שבהגנה יורד לתפקד כמגן נוסף. בסגל הנוכחי של ארגנטינה, ובעיקר לאחר הפציעה של לאנסיני, מסה הוא היחיד שמסוגל לשחק את התפקיד הזה. זה שמסה לא היה טוב זה חלק מהבעיה.

Ljos
Ljos
30/06/2018 15:04:08
הגב ל  שמעון

בעולם מושלם בו מסי מסוגל לשחק קשר. אולי.
בעולם מושלם בו דיבאלה הוא לא שחקן מוגבל מאוד טקטית שמסוגל לשחק כחלוץ או באגף. אולי.
בעולם מושלם בו דיבאלה לא העביר את העונה כולה בלעשות צרות טקטיות לאלגרי, מאמן יובנטוס, שהתאמץ מאוד כדי למצוא דרך להתאים אותו לשיטה שהוא רצה לשחק בה. אולי.
בעולם מושלם בו יש לסמפאולי זמן ומרווח טעות ללמד את דיבאלה ומסי לשחק ביחד, שני שחקנים שרגילים שיש להם את החופש המוחלט לעשות את שלהם ולא צריכים לשנות באופן קיצוני את סגנון המשחק שלהם. אולי. (זו תפיסה שחוזרת הרבה שאני לא מבין. שני שחקני על תמיד יוכלו מיד ללמוד איך לשחק אחד עם השני בגלל שהם שחקני על? זה לא בהכרח נכון. ובטח לא אם לשחק אחד עם השני אומר לוותר על חלק מהדברים שהפכו אותם לשחקני על כאלה)
בעולם מושלם בו כשאתה לא מעלה את שניהם אתה מקבל שני שחקנים שהתרומה ההגנתית שלהם לא קיימת. אולי.
בעולם מושלם בו כאשר הם בלי הכדור הם לא בוחרים לנוע לאותם מקומות בדיוק (החור בין הקישור להגנה, ובין המגן לבלם) וככה הם סוגרים את המרחב ההתקפי שיש לקבוצה לתפקד בו ויקל על ההגנות לסגור את שניהם ואת המסירה אליהם בו זמנית. אולי.
בעולם המושלם עדיין בהרכב שבחרת יש להם הגנה בעייתית וקישור שנמצא הרבה מעבר לשיאו. אז מה ישתנה בדיוק?

(לשחק עם מסי ודיבאלה ביחד זה כמו לחזור על עצמך ואותם משפטים בדיוק, יום אחרי יום אחרי יום. אז למה אני נופל בדיוק במה שאני אומר שלא כדאי לסמפאולי ליפול?)

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 16:46:31
הגב ל  שמעון

שמעון בוא נירגע.
אמפבה לא יביא אליפות בכל מקרה.
זה הרכב של סופרסטארים.
ז'ירו במקומו בהרכב ואתה לא מאבד מילימטר

שמעון
שמעון
30/06/2018 17:12:35
הגב ל  דקסטר

חחח צרפת בלי אמבפה כלום. ראית מה הוא עשה?

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 17:20:07
הגב ל  שמעון

הוא אדיר אבל בלעדיו היו משחקים מעט שונה.
ההגנה והקישור שלהם זה ברזלים

שמעון
שמעון
30/06/2018 17:31:00
הגב ל  דקסטר

עזוב הוא השובר שיוויון. בלעדיו הם אפורים. הוא הקטלניות העוצמה והברק שלהם. אני אומר לך אם ניימר לא מפריע הוא יהפוך להיות המלך של פסז יביא אלופות ומה שבא לך. ניימר רק מפריע לילד הפלא.

המשגיח
המשגיח
30/06/2018 16:01:14

פריוויו אדיר. תודה רבה

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 16:20:20

ארגנטינה עולה לשמינית הגמר בלי:
דיבאלה, 22 שערים ביובנטוס בעונה האחרונה
אגוארו, 21 שערים במנצ'סטר סיטי בעונה האחרונה
היגוואין, 16 שערים ביובנטוס בעונה האחרונה
איקרדי, 29 שערים באינטר בעונה האחרונה

יאללה פאבון (6) ודי מריה (11), בטוח שלא תפספסו את הצ'אנס

שמעון טבדי
30/06/2018 20:51:29
הגב ל  מונדיאל

מה שנקרא דון מסי ולכן הוא כשל.

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 16:21:13

פריוויו שעוזר לאחד כמוני שמכיר רק את הכוכבים הגדולים

Ip
Ip
30/06/2018 16:33:57

לא מבין את ההרכב שמעלה סמפאולי עם מסי כחלוץ בודד. מה ההגיון לקחת שחקן שהוא גאון בהכנסות כדורי עומק לחלוצים ולשים אותו לבד בחוד?! מצד שני מסי בעצמו כנראה קבע את ההרכב אז אולי ככה בא לו.

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 16:44:22
הגב ל  Ip

הרכב מצוין!
זה בדיוק מה שהוא אמור לעשות.
כדורגל נבחרות זה משחק אחר. מסי לא היה מקבל שניה לנשום ובטח לא להעביר כדור למישהו אחר.

הטקטיקה הזו היא הדרך לנצח את צרפת

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 16:58:26

יאללה. מתחיל

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 17:00:15

שאלה: במשחק של איראן היו ממש אלפי איראנים בין הצופים. אולי אפילו עשרות אלפים. אותו דבר קולומביאנים, וסנגלים. מאיפה יש להם כסף לדבר כזה? באיראן רעבים ללחם.

אפלטון
אפלטון
30/06/2018 17:17:27
הגב ל  מנחם לס

כל המדעני גרעין שעושים השתלמויות ברוסיה

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 17:05:35

מי אמר מסי, חלוץ יחידי? זה רק בסכימה ההתחלתית. אני רואה שארגנטינה מתקיפה עם לא פחות חלוצים מצרפת.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
30/06/2018 17:11:25

לא צריך VAR אפילו

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 17:12:01

לא יאומן הספיד שלו

פאקו
30/06/2018 17:12:20

פאק אמבפה. איזה פריצה פסיכית.

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 17:12:32

וואי איזה טיפש

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 17:13:13

לא מבין. במצב כזה הסכוי לשער הוא 20%. פנדל? 80%.
אז למה לעשות פאול/

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 17:13:52
הגב ל  מנחם לס

כי הוא טיפש פשוט

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
30/06/2018 17:14:36
הגב ל  מנחם לס

מסכים. הוא מטומטם.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
30/06/2018 17:13:36

זה יפתח את המשחק. יש מצב לתבוסה.

נתן גולד
נתן גולד
30/06/2018 17:13:57

העבירה לא התחילה מחוץ לרחבה? אם כך זה לא היה אמור להיות בעיטה מחוץ לרחבה?

Ljos
Ljos
30/06/2018 17:21:40
הגב ל  נתן גולד

אחרי העבירה עכשיו – אתה לגמרי צודק. מה ההבדל בין המקרים?

שמעון
שמעון
30/06/2018 17:14:04

חברה זה היורש אחרי מסי ורונלדו הילד הזה ווינר מהיר טכני פיזי כל החבילה בכיל 17 הוביל את מונאקו לחצי גמר אלופות

עידן
עידן
30/06/2018 17:16:10
הגב ל  שמעון

+1.כבר שנתיים שלוש נותן הצגות והוא רק בן 20

Ljos
Ljos
30/06/2018 17:23:35
הגב ל  עידן

בינתיים מקיים כל מה שתיאו וולקוט הבטיח. האם הליגה הצרפתית חסרת התחרות תעשה לו מה שקצת ארסן(יק) עשה לוולקוט?

שמעון
שמעון
30/06/2018 17:25:58
הגב ל  Ljos

להשוות את אמבפה לתיאו וולקוט זה כמו להשוות את לברון לגורדן המילטון. איפה הוא ואיפה וולקוט.

Ljos
Ljos
30/06/2018 17:34:47
הגב ל  שמעון

בגילאים האלו? באותו מקום. מהירות שתגרום לקוויקסילבר להיראות כאילו הוא הולך אחורה. כובש השלושער הכי צעיר בתולדות נבחרת אנגליה. שחקן מפתח באחת הקבוצות הגדולות בליגה האנגלית. שחקן שכל הקבוצות הגדולות האחרות רדפו אחריו. עונה של 21 שערים ו-16 אסיסטים. ואז הוא נפצע. וארסן נשאר. ונשארנו עם וולקוט שאנחנו רואים היום.

אבל תזכור – בעונה הראשונה שלהם, לברון וכרמלו נראו כמעט אותו דבר. היכולת העתידית של אמפבה לא כתובה בסלע. זה תלוי בו ובסיטואציות שיגיע אליהן.

שמעון
שמעון
30/06/2018 17:45:50
הגב ל  שמעון

אני מאד תופס מאמבפה עוד ממונאקו ראיתי את הייחוד של הילד. הייתי בטוח שהוא שווה יותר מ180 מיליון ושפריז עשו דיל נפלא. לוןלקוט לא היה את המהירות שלו וחא את הפיזיות

Ljos
Ljos
30/06/2018 17:55:27
הגב ל  שמעון

ברצינות? גם עכשיו, עשר שנים אחרי ועם כל הפציעות, וולקוט עדיין אחד השחקנים המהירים בליגה האנגלית. הייתה לו מהירות מסחררת. והטכניקה? וולקוט הצעיר היה מדהים. לא צריך לזלזל בו. אמבפה עוד יכול להיות שחקן העל של העתיד, אבל זה לא דטרמיניסטי.
פריז עשו דיל די מחורבן. לא השאירו לעצמם ליגה לשחק בה.

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 17:14:14

פנדל זה העונש הכי אכזרי בספורט

שמעון
שמעון
30/06/2018 17:16:46

אמבפה יפרח בשנייה שניימר יעוף מפריז. ניימר מפריע למלך החדש לפרוח. יכול לצחצח לו את הנעליים ניימר.

Ljos
Ljos
30/06/2018 17:17:52

אתם לא רואים, אבל ביוון החגיגות בעיצומן.
תוך פחות מ-15 שנים הם מינפו אליפות אירופה מקרית ללהיות אחת המעצמות הגדולות בעולם הכדורגל.

פאקו
30/06/2018 17:18:50

לא ייאמן

שמעון
שמעון
30/06/2018 17:19:42

אמרתי לכם שאמבפה יעשה שמות בהגנת ארגנטינה

המשגיח
המשגיח
30/06/2018 17:21:59
הגב ל  שמעון

אין להם תשובה אליו

פאקו
30/06/2018 17:26:54

סילונים בעורף האויב

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
30/06/2018 17:28:25

סוף סוף נזכרתי את מי 10 של הצרפתים מזכיר לי:
https://giphy.com/gifs/looney-toons-RQhA2Sg6Dvh04

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
30/06/2018 17:31:27

אין על מראה הג'אנקי שעדיין מנסה לשמור על כושר של סמפאולי. גורם למראדונה להיראות אלגנטי.

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 17:36:52

לארגנטינאים אין כל מחץ בהתקפה

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 17:37:31

איך בארץ מבטאים את שמו Mbappé ?

עידן
עידן
30/06/2018 17:39:42
הגב ל  מנחם לס

אמבפה

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 17:42:27
הגב ל  מנחם לס

לפני חודש הצעירים האמריקאים שניצחו את צרפת לפני רוסיה 1-2 עשו מ-אמבפה צחוק.

עידן
עידן
30/06/2018 17:45:42
הגב ל  מנחם לס

זה משחקי אימון.השחקנים באים אחרי עונה מתישה של 10 חודשים לנבחרת ובמשחקי אימון לפני המונדיאל הכי חשוב לא להיפצע.זה כמו שקבוצות מאירופה מנצחות קבוצות נבא בקיץ במשחקי ההכנה.אין לזה שום משמעות

עידן
עידן
30/06/2018 17:41:14

די מריה איזה גול

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
30/06/2018 17:41:19

גולאסו!

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 17:42:10

וואי וואי…
טוב נרגעתם עכשיו? לא יהיה 5-0 לצרפת ואמבפה לא יסיים עם שלישייה

שמעון
שמעון
30/06/2018 17:43:37
הגב ל  דקסטר

ארגנטינה בנארכה 🙂 גול מטורף של די מריה

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 17:47:38
הגב ל  שמעון

אז זה השובר שוויון שלך? אם אתה מהמר על ארגנטינה אז אמבפה לא שבר שום דבר

שמעון
שמעון
30/06/2018 18:14:28
הגב ל  דקסטר

אני מהמר על ארגנטינה משני סיבות. 1. אני חושב שהמונדיאל הזה רשום על מסי תחושת בטן. 2. דשאן 3. צרפת תהיה אלופת עולם תחת זידאן במונדיאל 2022 שאמבפה יהיה השחקן הטוב בעולם כבר.

שייקה
שייקה
30/06/2018 21:01:16
הגב ל  שמעון

דחוף תור לגסטרו, שמעון.

פאקו
30/06/2018 17:42:53

מומחים בלכבוש נגד מגמת המשחק.

שמעון
שמעון
30/06/2018 17:43:03

די מריההההה גולאסו

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 17:43:04

לפני חודש הצעירים האמריקאים שניצחו את צרפת לפני רוסיה 1-2 עשו מ-אמבפה צחוק.

אור
אור
30/06/2018 17:54:01
הגב ל  מנחם לס

גם ישראל אלופת העולם במשחקי ידידות.

Ljos
Ljos
30/06/2018 17:56:53
הגב ל  אור

היו. אני די בטוח שבאליפות העולם האחרונה למשחקי ידידות לא השתתפנו.

אור
אור
30/06/2018 18:00:03
הגב ל  Ljos

רצו לתת צ'אנס גם לאמריקאים.

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 17:50:37

הצרפתים האלה יותר זחוחים מגרמניה וגולדן סטייט ביחד. מצד אחד יש להם פוטנציאל הזוי, מצד שני – באמוס ארחנטינה

עידן
עידן
30/06/2018 17:54:02

מסי מזדקן.בניגוד לרונאלדו שיש לו גוף אתלטי ויוכל למשוך גם עד גיל 40 ברמות הגבוהות מסי פיזית מתקשה.הוא ימשיך לתת מספרים אבל כבר בשנתיים האחרונות בברצלונה למרות המספרים הוא הרבה פחות טוב ממה שהיה לפני כן

עידן
עידן
30/06/2018 18:00:34
הגב ל  עידן

זה לא אומר שמסי לא יכול פתאום לתת הברקה ולכבוש את שער הניצחון פשוט יש ירידה ביכולת שלו בשנתיים האחרונות והוא ממש מתקשה לעשות דברים שעשה עד לפני שנתיים.גם בברצלונה בשנה האחרונה הרבה מהגולים שלו היו מבעיטות חופשיות ופחות ממהלכים מבריקים

Ip
Ip
30/06/2018 18:03:56
הגב ל  עידן

להפך. בשונה מרונאלדו שברגע שתיגמר לו האתלטיות יהיה לא רלוונטי, מסי כל הזמן משנה את איך שהוא משחק כדי להתאים למצבו הגופני. הוא רץ מעט מאוד יחסית במשחק ויודע לשמור כוחות למהלכים הקריטיים.

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 18:02:39
הגב ל  עידן

אחרי עונה שהוא לוקח אליפות שהיא לגמרי שלו, אין יותר צ'אבי, אינייסטה בפרישה, ואתה יודע מי היריבה ממול – זו בערך נבחרת מצטייני המונדיאל, אם תלך שחקן שחקן.
לא הייתי מסתכן להגיד משהו על מסי והכושר שלו. הוא פריק של הטבע. אין חיה כמותו. הוא גם לא מבזבז אנרגיה מיותרת. רונאלדו לעומת זאת זה סופר אתלט, שהדעיכה הטבעית של כאלה היא הגיל הארור המפורסם, 33.

עידן
עידן
30/06/2018 18:14:18
הגב ל  מונדיאל

אני במחנה של מסי מול רונאלדו מההתחלה פשוט יצא לי לצפות גם השנה בהרבה משחקים של ברצלונה והוא הרבה פחות מבריק ממה שהיה עד לפני שנתיים.גם האליפות של ברצלונה השנה הייתה אליפות של יעילות ולא מבריקה ונוצצת כמו בעבר.לא שזה מוריד חלילה מהאליפות אבל בסטנדרטים של ברצלונה בעשור האחרון זו הייתה האליפות הכי פחות מבריקה מבחינת כדורגל

דניאל
דניאל
30/06/2018 17:54:04

מישהו יכול להעלות קישור לצפייה?

פאקו
30/06/2018 17:56:28
הגב ל  דניאל

אתה בארץ? למה לא דרך האתר של כאן?
אם לא, תנסה כאן: http://thesports4u.net/argentina-live-streaming
(צריך ללחוץ על האיקסים הקטנים לפני שלוחצים על פליי)

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 17:54:35

ד״א גול של שוער במאה אחוז. הם השאירו את די מאריה כי שוער לא אמור לקבל גול משם

Ljos
Ljos
30/06/2018 18:01:06
הגב ל  דה שוט

טיל מדוייק לפינה מלא עד כדי כך רחוק, משחקן שקיבל את כל הזמן והמקום לכוון לאן שרצה. מה השוער אמור לעשות?

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 18:03:02
הגב ל  Ljos

לזוז שמאלה ולקחת, בשביל זה משלמים לו, זה לא היה טיל ועבר דרך האמצע, הסתובב רק בסוף

Ljos
Ljos
30/06/2018 18:07:01
הגב ל  דה שוט

הוא עשה כל מה שהיה לו זמן לעשות. עמד במקום הנכון, עקב אחרי הכדור, זז שמאלה וקפץ. הכדור היה מאוד מדוייק לפינה העליונה ומספיק חזק. אם אתה רוצה להאשים מישהו זה רק את ההגנה שלא לחצה על שחקן כמו די מאריה במרחק כזה.

Ljos
Ljos
30/06/2018 18:10:03
הגב ל  Ljos

ועכשיו גם תאשים את לוריס? היה צריך לזוז שמאלה ולקחת, בשביל זה משלמים לו.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
30/06/2018 17:56:28

טוב יש לנו משחק מעולה. רק חבל שגמר המערב קורה כבר בשמינית הגמר. ארגנטינה בתפקיד יוסטון הפעם כי צרפת תעלה. איזה תענוג לראות שחקנים מהירים, חזקים, טכניים ואגרסיביים. כמו נבחרת ניגריה רק עם משמעת טקטית ובלי הנאיביות. והארגנטינאים אותו דבר רק פחות אתלטים. אבל יש להם את מסי.
May the best team win
חזרתי עכשיו מכנס בו הדיונים המדעיים התבטלו בשישים לעומת דיוני המונדיאל. הסברתי לאנגלי, לספרדי, למקסיקאי ולצרפתי כמה זה כיף לאהוד שהנבחרת שלך לא נמצאת ואפשר לאהוד את מי שרוצים (כמו הבן הממזר על העגלה המזדמנת)

אור
אור
30/06/2018 18:02:16

גמר המערב יהיה ברזיל-בלגיה (אם לא יהיו תקלות בדרך).

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
30/06/2018 18:05:08
הגב ל  אור

ברזיל אני מבין אבל בלגיה זו פורטלנד

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 18:20:54

ברזיל אמורה לפגוש את בלגיה ברבע גמר.
ובלגיה הרבה יותר טובה מפורטלנד.
היא באותה רמה של ברזיל

שמעון טבדי
30/06/2018 20:49:15

בלגיה זה לגמרי פורטלנד חחח האזר+דה בריינה=מקולום+ליליארד

שמעון טבדי
30/06/2018 20:48:41

יפה צדקת. מסי=הארדן? הזקן שלו לא מספיק ארוך

bobby
bobby
30/06/2018 18:04:13

היה לארגנטינה מזל גדול עם הגול של די מריה. אם לא היו עולים למחצית השנייה עם שער השוויון הזה, הם היו נשבאים לאט לאט בדרך לאיזה 3-0 צאפתי.
אבל עכשיו, שוב הכל פתוח.

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 18:06:31

הופה הופה

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 18:06:55

מסי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 18:07:10

ווואי איזה גול לארחנטינה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 18:07:31

לוריס התבלבל שם מהנגיעה.

שמעון
שמעון
30/06/2018 18:07:26

השחקן המכוער המונדיאל הבקיע חח

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 18:08:42
הגב ל  שמעון

שמעון, אני קורא את ההערות שלך כחידודי לשון ובדיחות. חשבתי שרק בכדורסל אין לך מושג

שמעון
שמעון
30/06/2018 18:21:29
הגב ל  מנחם לס

מספר 2 של ארגנטינה זה אחד המכוערים חח אמרתי את זה במשחקים קודמים גם

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 18:07:29

לא ישירות אבל כנראה יתנו את השער למסי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 18:08:48
הגב ל  מנחם לס

לא חושב כי מה שחשוב זה מי הכניס. לוריס היה מוכן לטיל של מסי. הוא לא התכונן להסטה.

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 18:10:07

שליטת קבוצה במגרש זה 90% פסיכולוגיה ו-10% יכולת. מה שקובע בשליטה זה רק תוצאת המשחק.

Ljos
Ljos
30/06/2018 18:10:44

אז מה, המעצמה היוונית תיאלץ לנסות לשחק עכשיו?

פאקו
30/06/2018 18:11:42

בריונות במירעה של ארגנטינה

no funny shtuff
no funny shtuff
30/06/2018 18:11:49

אמבפה דומה לאיזיאה תומאס.

ססעמק כל פעם שאני מול כדורגל אני צריך להיאבק לא להירדם. קשה. קשה.

שמעון
שמעון
30/06/2018 18:17:44
הגב ל  no funny shtuff

חח ממש דומה לאיזייה תומאס לא חשבתי על זה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 18:22:29
הגב ל  שמעון

ודה שוט דומה ל-מלו…

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 18:14:47

פנדל! משיכה בחולצה של גריזמן

פאקו
30/06/2018 18:15:45

איזה שער פסיכי של פאבאר

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 18:15:57

איזה שער!!!!!!!!!!!!!!!!!.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 18:16:12

קיבלנו משחק משחק.
לא רק די מאריה יודע להכניס מרחוק

tripledouble
tripledouble
30/06/2018 18:16:37

הצטרפתי גם , משחק מטורף עם שעריפ מדהימים

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
30/06/2018 18:16:54

איזה סבסוב! גול של שוער, דה שוט? 🙂

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 18:40:22

זה רק מחזק את מה שאמרתי – את זה אין לשוער שם סיכוי לקחת

Ljos
Ljos
30/06/2018 18:48:21
הגב ל  דה שוט

שני שחקנים התמסרו באמצע המגרש – דה שוט: זה רק מחזק את מה שאמרתי.
השופט שורק לסיום – דה שוט: זה רק מחזק את מה שאמרתי.
ארמני יורד מהמגרש בחליפת ארמאני – דה שוט: זה רק מחזק את מה שאמרתי.

שמעון
שמעון
30/06/2018 18:16:57

איזה משחק יאללה איזה גולאסו

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 18:17:17

איזה משחק! פשוט תענוג!!
ישר לפתנתיאון

שמעון
שמעון
30/06/2018 18:18:11
הגב ל  דקסטר

משחק אדיר

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 18:19:50
הגב ל  שמעון

אמן 3-2 ארגנטינה.
אני גם תופס את הווינר וגם תופס את הניחוש תוצאה בהימורי החבר'ה

שמעון
שמעון
30/06/2018 18:20:35
הגב ל  דקסטר

הלוואי

עידן
עידן
30/06/2018 18:21:46

אמבפהההה

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 18:21:50

מטורף!!!
אמבפה

הנה השובר שוויון שלך שמעון

פאקו
30/06/2018 18:21:52

אמבפה. ילד נחמד.

פאקו
30/06/2018 18:22:32
הגב ל  פאקו

The force awakens

tripledouble
tripledouble
30/06/2018 18:22:01

יא רבי מה הולך פה

שמעון
שמעון
30/06/2018 18:22:06

דקסטר תעשה כבוד לאמבפה. מסי נחנק ונעלם לא במשחק שאמבפה עושה שמות

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 18:25:00
הגב ל  שמעון

תקשיב אני חושב שהוא כרגע שחקן יותר טוב ממסי בכדורגל נבחרות.
אבל צרפת זו נבחרת מטורפת בלי שום קשר ופייבוריטית גם בלעדיו.

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 18:22:13

וואווו

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
30/06/2018 18:23:07

אמרתי לכם שזה הגמר האמיתי
תגידו, כששחקנים נכנסים פנימה למגרש לחבק את המבקיע, הם ישר מושעים ממשחק הנוכחי ומכל העונה הבאה כמו בנב״א, נכון?

שמעון
שמעון
30/06/2018 18:24:42

חחחח

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 18:25:17
הגב ל  שמעון

חחח ענק

no funny shtuff
no funny shtuff
30/06/2018 19:29:43

חחח.. גם לי זה עבר בראש

Ip
Ip
30/06/2018 18:23:38

התכוונתי לכתוב שאם ארגנטינה תעלה לא יהיה לה את מי לשים בקישור, אבל צרפת נראית בלתי עצירה כרגע.

שמעון
שמעון
30/06/2018 18:24:12

תארו לכם אמבפה מעיףמאת מסי ורונלדו חילופי שלטון. מסי לא קיים זה לא יאמן. איפה מסי המשחק די פתוח איפה אתה יא מסי. אגוארו ישווה לפני הארכה

Ljos
Ljos
30/06/2018 18:25:32
הגב ל  שמעון

אתה יודע שבצד השני יש קבוצה, אתלטית וחכמה, שבכל רגע מקיפה את מסי בלפחות שלושה שחקנים, נכון? אפשר להפסיק עם הנחנק ונעלם הזה?

שמעון טבדי
30/06/2018 20:47:00
הגב ל  Ljos

סתם אוהב לרדת עליו, היה צריך לתת יותר אבל כן זה 11 נגד 11.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 18:24:13

איזה משחק
מדהים
סוף סוף משחק אחד שממש מהנה לראות

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 18:26:12

דיבאלה חייב לעלות עכשיו. אין זמן. שני השערים של ארגנטינה לא נבעו ממשחק כדורגל שוטף. מסי רדום

עידן
עידן
30/06/2018 18:26:30

אמבפפהההה 4

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
30/06/2018 18:26:34

בסוף יש צ'אנס לתבוסה.

פאקו
30/06/2018 18:26:38

יייססס!!!

tripledouble
tripledouble
30/06/2018 18:26:49

לא יאומן אמפבה מפלצת

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 18:26:52

הצרפתים פשוט קורעים את מיצי ושות….

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 18:26:55

לא ייאמן

שמעון
שמעון
30/06/2018 18:27:06

קיליאן אמבפההה רוצח את ארגנטינה. אמבפה כמו פלה יביא מונדיאל לצרפת במונדיאל הזה. נגמר הטקס של ארגנטינה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 18:40:30
הגב ל  שמעון

אצל מירי גרב חוגגלים הלילה מימונה בסגנון בית השואבה 🙂

שמעון טבדי
30/06/2018 20:46:00

מה זה חגיגות קולולווווו

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 18:27:26

כנראה ששמעון צודק בקשר לצעיר הזה

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 18:27:33

4 נגיעות מ ה 16 של צרפת ל 16 של ארגנטינה.

חייב לתת קרדיט לשמעון שהאמין בו יותר משאמא שלו האמינה בו

עידן
עידן
30/06/2018 18:28:40

עגל הגמר האמיתי[ווריירס-רוקטס] כפי שכתבתי עוד משלב הבתים יהיה בחצי הגמר בין צרפת וברזיל.2 הנבחרות עם הסגלים המרשימים ביותר בטורניר.בלגיה אגב מקום 3 בסגלים המרשימים

Ljos
Ljos
30/06/2018 18:29:28

הנבחרת הכי מעצבנת צרפת הזו. יושבים בבונקר, שותים קפה עם מסי ומשחקים שש-בש, פתאום שומעים הודעה "ארגנטינה מובילה". תוך כדי אנחה וגלגול עיניים שרק חייל שכבר מת לחזור הביתה יכול להוציא, מוציאים את הראש מהבונקר, יורים לכל כיוון במשך עשר דקות, נותנים את ההוראה להפציץ מהאוויר, וחוזרים לנוח בבונקר כאילו כלום לא קרה. ודיר באלאק להפריע להם שוב.

פאקו
30/06/2018 18:32:24
הגב ל  Ljos

אנחנו רואים אותו משחק?

Ljos
Ljos
30/06/2018 18:37:18
הגב ל  פאקו

עד ה-2-1, צרפת עשו מה שהם עשו ועצבן אותי כל הטורניר הזה – להגן ולהעיף קדימה לסילונים. נבחרת יוון משופרת. מאותו רגע – זו הצרפת שאני רוצה לראות. זו ששלטה, תקפה עם יוזמה והשיגה שלושה שערים תוך הצגת דומיננטיות. מאחורי הצרפת הזו אני מוכן לעמוד.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 18:30:29

גרייזמן המנהיג של צרפת, מחלק הוראות כמו גדול, אפילו הליצן ממנצ'סטר מקשיב ומתנהג יפה.

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 18:30:51

סמפאולי לא הבין אחרי ה 2-2 שארגנטינה לא באמת היתה טובה.

MBK
MBK
30/06/2018 18:35:24
הגב ל  דקסטר

סאופולי חמור

MBK
MBK
30/06/2018 18:34:55

מסי נראה במשחק הזה כמו שחקן בליגה ב
לא מנהיגות לא כדורגל לא כלום
הטוב בעולם במדי ברצלונה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 18:37:57
הגב ל  MBK

שמעת?
בבית של מירי גרב החליטו לעשות היום מימונה אחד על החשבון לכבוד ניצחון היהודים על הארחנטינאים ומיצי המן הרשע….

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 18:36:28

אז מה יהיה עם מיצי?

עידן
עידן
30/06/2018 18:37:04

רונאלדו הבא בתור לעוף עוד שעתיים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 18:38:39
הגב ל  עידן

לאאאא!

פאקו
30/06/2018 18:39:32

כן!
במקום רונאלדו נגד מסי נקבל אמבפה נגד קבאני.

Ljos
Ljos
30/06/2018 18:42:52
הגב ל  פאקו

מממ, לואיס סוארז נגד הכתף של ואראן.

עידן
עידן
30/06/2018 18:40:56

אני הולך לפי הבראקט
צרפת
אורוגוואי
רוסיה
בלגיה
קרואטיה
שבדיה
ברזיל
קולומביה

שמעון
שמעון
30/06/2018 18:38:38

עכשיו אמבפה צריך לדאוג שיעיפו את הפלופר המתחזה שרוצה לגנוב את הזרקורים בכוח ושישחקו עליו בפריז ויביא גם את האלופות שהם רוצים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 18:41:52

גרייזמן יוצא
שומרים אותו לרבע…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 18:43:04

מיצי חייב לשים עכשיו שני שערים מהירים אחרת יזכרו לו את המונדיאל הזה טוב טוב….

פאקו
30/06/2018 18:49:33

האמת אמבפה באמת מזכיר את מייק באטיסט ששיחק בפנאתינייקוס.

bobby
bobby
30/06/2018 18:50:57

אמבפה וקנטה אלה שני שחקנים פשוט מדהימים.
אמבפה מושווה לרונלדו הברזילאי ולא סתם. קנטה הוא פשוט שחקן שנמצא בכל מקום.
בדיוק גול של היגוואין! אבללא נראה לי שזה ישנה משנו..

bobby
bobby
30/06/2018 18:53:00
הגב ל  bobby

אגןארו כמובן.

פאקו
30/06/2018 18:52:24

ארגנטינה נבחרת של טיפשים פשוט.

Ljos
Ljos
30/06/2018 18:54:03
הגב ל  פאקו

לא הבנתי מה טיפשי. הם חייבים גול, והזמן לוחץ, אז לעשות פאול קשה ולהתחיל אחריו מהומה שתבזבז זמן זה מעשה טיפשי?

אור
אור
30/06/2018 18:54:52
הגב ל  Ljos

🙂

פאקו
30/06/2018 18:55:05
הגב ל  Ljos

האמת צודק. הם לא רוצים לנצח. הם רוצים תירוץ למה הפסידו.

Ljos
Ljos
30/06/2018 19:03:35
הגב ל  פאקו

צודק.
אבל הנה תירוץ שאולי עוד יעזור להם בעתיד – אתם לא נבחרת מספיק טובה, בטח לא לעומת צרפת. וסמפאולי עשה הרבה טעויות (אני יודע שנראה שאני מגן עליו, ואני באמת מחבב אותו על סמך הזמן שלו בצ'ילה וסביליה. אבל הוא עשה מלא טעויות, רק שהן לא ממש קשורות לדיבאלה).

עידן
עידן
30/06/2018 18:53:41

איזה משחק קיבלנו

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 18:54:34

ארגנטינה פשוט מפגרים.
אני לא מבין למה לעשות שינוי רק בדקה ה 80.
כמה המאמן הזה יכול להיות דפוק.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 18:55:19
הגב ל  דקסטר

תשובות אצל האבא של….

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 18:54:44

עזבו, תנו למיצי לפרוש מהנבחרת בשקט, עוד שלוש שנים הוא יחזור בו מהפרישה….
מיאו

אור
אור
30/06/2018 18:56:29

חלאס דוקטור מתי אתה פורש?

פאקו
30/06/2018 18:55:40

One down. Two to go

פאקו
30/06/2018 18:56:40

וואו.
מקווה שלא מיצינו את מכסת השערים של הנוק אאוט.

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 18:57:17

אגוארו נכנס לרבע האחרון, שתי פעולות עם מסי, אחת למצב מסוכן, שניה בישול וגול. תודה לך סמפאולי. גאון.

לא שהיה מגיע לארגנטינה. תוצאה משקרת. אבל למה לא לשחק על השחקנים הכי טוב שלך, למה

bobby
bobby
30/06/2018 18:59:53
הגב ל  מונדיאל

באמת לא ברור למה לא פתח איתו..

bobby
bobby
30/06/2018 18:57:34

אל שלושת השערים האחרונים של צרפת, ובמיוחד השניים האחרונים של אמבפה, הארגנטינאים יכולים לבוא בטענות רק לעצמם.
עד שנתנו פה במונדיאל משחק התקפי לא רע בכלל, ההגנה שלהם הייתה פשוט מחוררת, וגריזמן ואמבפה ניצלו את זה כל פעם מחדש.

צרפת מצד שני מרגישים מעט אנדראצ׳יברים. המשחק נגמר 4-3, אבל היתה תחושה שזה יכל וצריך להיות בקלות 5-2 ואפילו 6-2.

אם יוסיפו יותר עוקץ ומחץ, ויותר שליטה בכדור (ולא רק כשהם עם הגב לקיר כמו שקרה בפיגור 2-1 היום), הם בכיף יכולים ללכת עד הסוף בטורניר הזה.

פאקו
30/06/2018 19:01:11
הגב ל  bobby

ההגנה של ארגנטינה הייתה מחוררת כל המונדיאל הזה

bobby
bobby
30/06/2018 19:02:58
הגב ל  פאקו

אפשר היה למצוא רגעים של הגנה סבירה במפגשים מול איסלנד וניגריה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
30/06/2018 19:07:03
הגב ל  bobby

אתה מבין איך זה נשמע כן? הגנה טובה מול איסלנד

Ljos
Ljos
30/06/2018 19:09:20

היי!!!
טוב, כן.

bobby
bobby
30/06/2018 19:14:34

כן הא?
נו טוב, הגנה פח וזהו.
זאת אגב הסיבה למה אני לא מבין אנשים שבאים בטענות למסי. מה מבי אשם שלנבחרת בה הוא נמצא יש הגנה כזאת מעפנה?
בצד ההתקפי הוא עשה את שלו, עם 2 בישולים נהדרים (כן כן, הבישול בגול השני לא היה ממש בישול, אבל עדיין מהלך מעולה של מסי).

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/06/2018 18:58:50

ממש לא הרגיש כמו משחק צמוד, דוגמה קלאסית לכך שהתוצאה משקרת

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 18:59:03

אז רונאלדו יצטרך לעבור את אורוגוואי היום, צרפת הזו ברבע, ברזיל בחצי (או בלגיה), וספרד בגמר.
קללל

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
30/06/2018 18:59:51

כשהצרפתים הבקיעו עלו ל 4-2 הרגשתי שמסי זה לברון והצרפתים הם ג״ס שקצת לוחצים על הגז והופס, סוגרים את המשחק.
אבל אז פתאום ארגנטינה הבקיעה את השלישי . . .
בסה״כ אלו שתי הנבחרות הכי טובות בטורניר, למעט אולי ברזיל. כל הכבוד לארגנטינאים שהיו מעולים למרות ההפסד.
Vive la France!

bobby
bobby
30/06/2018 19:01:28

הבקיעו את השלישי אבל 5-6 דקות מאוחר מדיי..
אם היה קורה קודם, בהחלט היה פה פוטנציאל לדרמה, אבל זה לא קרה ובוא נודה באמת – הצדק נעשה. ארגנטינה לא בנויים להגיע רחוק בטורניר הזה, צרפת כן.

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 19:00:20

הרגשתי כמו כדורסל.
כל רגע קורה משהו

bobby
bobby
30/06/2018 19:02:04
הגב ל  דקסטר

+1
אחלה משחק.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 19:00:34

קולות הצהלולים עולים מבית גרב וראש הממשלה התקשר לברך….

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 19:00:50

כבר במשחק הבא צרפת תקבל נבחרת צינית וממושמעת עד העצם. נגמרו חגיגות אמבפה. ירגישו טוב אם ינצחו עם 1 קטן, אבל יכולים להפסיד ב-1 גדול גם.

שמעון טבדי
30/06/2018 20:44:02
הגב ל  מונדיאל

תרשום שעד סוף הטורניר הזה הוא שם עוד 2 שערים לפחות.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
30/06/2018 19:01:07

אה שכחתי:
״שמעון צדק״

אור
אור
30/06/2018 19:05:33

במה? הוא הימר על ארגנטינה שתזכה בגביע.

שמעון טבדי
30/06/2018 20:43:09
הגב ל  אור

נכון טעיתי. הוא דיבר על אמבפה.

מי אתה מהמר שתזכה?

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 19:05:01

למה צדק? אמר שארגנטינה תנצח, בזמן שמסבירים לו פה כבר שבועיים שההבדל הוא תהומי. נדמה לי שאפילו הציע התערבות המבורגר (אני צמחוני ממילא)

אור
אור
30/06/2018 19:07:15
הגב ל  מונדיאל

ועוד שלח אותך לגבות ממישהו אחר שחייב לו.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
30/06/2018 19:08:14
הגב ל  מונדיאל

צדק עם מבאפה . . .
מכל מה שהוא אמר ולא עבד צריך לתת לו קרדיט כשזה מצליח

נתן
נתן
30/06/2018 20:14:37

עגל אתה חייב לעבוד על הראייה, איך ארגנטינה מהנבחרות הטובות הטורניר? הכדורגל שלהם גרוע, הם הרבה מתחת לרמה יחסית להרכב שיש להם. ברזיל, ובעיקר בלגיה יותר טובות, גם קרואטיה.

שמעון טבדי
30/06/2018 20:41:38
הגב ל  נתן

סגל שחקנים, ארגנטינה טופ 5. הם דורגו 5 לפני הטורניר בסיכווים לזכייה. אל תשכח שמסי מוסיף המון. זה כמו סגל של קבוצת כדורסל שפחות טובה אבל עם לברון. הרי הקאבס בסגל פחות טובים מוושינגטון אבל יש להם לברון אז הם יותר טובים. ככה ארגנטינה מול בלגיה וספרד.

רמניה עם סגל נהדר על הנייר עפה והיא הייתה מדורגת 1-2 בסיכווי הזכייה בתואר בכל מקום.

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 20:50:50

באמת השווית עכשיו משחק של 5 שחקנים שעושים הכל, למשחק של 11 עם תפקידים מוגדרים ביותר במרחק עשרות מטרים אחד מהשני?
תרומה של שחקן אחד בכדורגל, גדול ככל שיהיה, לא יכולה להשתוות לתרומה של שחקן גדול אחד בכדורסל. לא קרוב אפילו.

שמעון
שמעון
30/06/2018 21:12:18

אם זה מסי ורונלדו זה כן. המשקל שלהם בכדורגל הוא עצום לעומת השאר. אם זה האזר אז מסכים איתך

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 19:33:18

מסי היתה אמורה לשחק עם חלוץ מדומה.
בכדורגל של קבוצות מאומנות זה עובד טוב.
הבעיה של ארגנטינה היא שהיא לא יכולה לתת שטחים פתוחים לצרפת והיא לא הבינה מה השיטה שלה אומרת ומסי ירד יותר מדי לאחור.
כיוון שלא היה מישהו בין החצי לרחבה שיחזיק את הכדור השיטה הזו לא היתה אפקטיבית.

ארגנטינה היתה צריכה לשחק על סף הבונקר(!!!) מול צרפת ולצופף כיוון שהחוליה האחורית שלה היא הכי איטית בשמינית גמר מבין כל הקבוצות.
מסי היה צריך להתאפק ולא לרדת לאחור ופה סמפאולי היה צריך להתערב שוב ולתת לדיבאלה לשחק!

זה פשוט הזוי שבאמצע שמינית גבר עושים את החשבונאות הזאת.

אני לעולם לא יעריך את מסי ואני מוחק לו את כל הקרדיט שהיה לו אצלי.
לא רק שמראדונה לא רואה אותו ממטר אלא שגם שאר הטופ 10- פלה, רונאלדו א', רונאלדו ב', זידאן קרויף וכו.

פשוט לא מבין איך לא אמר למאמן להכניס אותו

bobby
bobby
30/06/2018 19:39:57
הגב ל  דקסטר

מבין את הטענות שלך למערך הלא מוצלח של ארגנטינה, אבל הביקורת על מסי מעט נוקשה מדי.
בגיל 31 אי אפשר לצפות ממנו לחפות על סגנון המשחק הבעייתי של הנבחרת.
במונדיאל הקודם, בגיל 27 ובכושר נהדר, מסי כן הצליח לסחוב את הנבחרת עד לגמר מול גרמניה שהיו עדיפים בהרבה.
סמפאולי הוא האשם העיקרי. הוא ציפה שמסי של היום יוכל לחפות מספיק טוב על פערי קישור-חוד, וזה לא קרה מהסיבה הפשוטה שגם הוירטואוז הכי גדול לא יכול להחזיק התקפה שלמה, בטח בגיל 31.

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 19:54:23
הגב ל  bobby

מסי לא סחב שום דבר.
ארגנטינה היתה באותה רמה פחות או יותר.
הבית שלה היה הכי קל אי פעם במונדיאל עם ניגריה בוסניה ואיראן
וחוץ מהולנד שהיתה קצת חלבית לא נפגשה עם אף נבחרת רצינית.
לפחות אז היא היתה קצת יותר ממושמעת.

שמעון טבדי
30/06/2018 20:39:00
הגב ל  דקסטר

ארגנטינה 2014 הייתה הרבה יותר חזקה כי מסצרנו ודי מריה היו יותר טובים ממה שהם היום אבל היכולת אכן הייתה די באותה רמה ואתם צריכים להבין שהטורנירים האלו מאד אקראיים ועם הרבה מזל ולכן הניותחים בטורנירים של 4 שנים די סתמיים.

לכן הטורנירים האלו אצלי לא גורעים משחקן כלום אבל הצלחה מוסיפה המון.

רונלדו לקח יורו בלי לנצח משחק ובלי לשחק בגמר מול יריבות פח עד הגמר אבל מה לעשות זה עליו וזה שלו. מישהו חושב שפורטוגל הייתה זוכה בטורניר בלי רונלדו?

שמעון קאט דה בולשיט
שמעון קאט דה בולשיט
30/06/2018 20:53:51

פורטוגל זכו בלי רונלדו. ניצחו במשחק היחיד הקשה כשהנרקיס מעודדת מהספסל.

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 20:55:58

נו, זה רק מראה כמה הוא גדול באמת!
האליפות הראשונה שהושגה מהספסל. זה אפילו למראדונה ופלה אין.
goat

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 21:00:44

בלי רונאלדו כמנהיג לא היו מגיעים גם לחצי היורו.
כשיחלקו השנה את פרס השחקן המצטיין לרונאלדו יש יותר קרדיט ממסי. גם אם לא יצליח לסחוב את פורטוגל עד הסוף. 3 שנים ברציפות גביע אירופה זה הישג ענק שלא הולך ברגל….

שמעון קאט דה בולשיט
שמעון קאט דה בולשיט
30/06/2018 21:02:57

חחחחח

שמעון טבדי
30/06/2018 20:45:23

דקסטר צדק!

הוא אמר שלארגנטינה אין הגנה שקרובה להגנה של אלופה ושזה מה שיפיל אותם וצדק.

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 20:54:16

צדק צדק, ולא רק הוא… זה ברור לכל מי שרואה את הנבחרת הזו בשנים האחרונות. במשחק ההכנה היחיד שלהם למונדיאל (חוץ מאריות האיטי), הפסידו 6-1 לספרד. הכי כתובת על הקיר. ואז השלישיה הקלילה של קרואטיה. אין לנבחרת הזו מה למכור, בטח לא ברצף משחקים של לנצח או לעוף, גם אם היו איכשהו גונבים היום, היו נעצרים ברבע או חצי או גמר. שום סיכוי וטוב שהלכו כבר.

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 21:07:41
הגב ל  מונדיאל

תודה שמעון ולך מגיע קרדיט על אמבפה..

בכל מקרה הם לא היו יכולים להתקדם יותר מדי זאת לא נבחרת שיכולה לאסוף את עצמה

שמעון
שמעון
30/06/2018 21:10:00
הגב ל  מונדיאל

אתה צוד2 אני האמנתי בניסים של מסי כמו שאני מאמין בניסים של ווסטברוק 🙂

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 21:07:50

אדוני איזה גול
לא אופסייד?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 21:08:06

נגיחה יפה של קבאני.
גול יפה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 21:09:18

המסירה של סוארז לא פחות יפה מהגול. האם רונאלדו ישווה?

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
30/06/2018 21:09:39

יפה מאוד – גם ההרמה וגם הנגיחה. בהתחלה חשבתי שנגח לרשת החיצונית. זו בפירוש נגיחה קשה.

עידן
עידן
30/06/2018 21:08:10

הצמד סוארז וקבאני 1-0.
הבראקט הולך כמתוכנן

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 21:09:14
הגב ל  עידן

הלו, מה עם קצת להרטיב, אתה מדעי מדי 🙂
חתיכת גול.
רונאלדו יחזיר. אם יש משהו שהוא יודע זה להתעלות במשחקים כאלה.

עידן
עידן
30/06/2018 21:13:02
הגב ל  מונדיאל

אני מתלהב.זה לא בא לידי ביטוי במה שכתבתי.
מעבר לבראקט אני גם לטובת אורוגוואי במשחק הזה.אני אהיה לטובתם גם נגד צרפת ברבע אם הם יעלו בניגוד לבראקט ששם צרפת אמורים לעבור אותם

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 21:14:54
הגב ל  עידן

הייתי מת לאהוד את אורוגוואי כי היא קטנה ולוחמת ומוציאה 110 אחוז ויאללה לשנות מהמועדון הקבוע
אבל המשחק שלהם, לפחות עד היום, נורא ציני. יצטרכו לשכנע אותי.
רונאלדו עדיין סיפור יותר רומנטי

שמעון
שמעון
30/06/2018 21:08:59

קבאניי

עידן
עידן
30/06/2018 21:14:29
הגב ל  שמעון

אשכרה פסז.\
אמבפה כבש קבאני כבש עכשיונשארה רק הצלע השלישית נאיימר

עידן
עידן
30/06/2018 21:15:38
הגב ל  עידן

זה היה מיועד לפאקו תגובה 127

שמעון
שמעון
30/06/2018 21:18:02
הגב ל  עידן

אגב לפסז יש סגל אדיר. הם צריכים מאמן טוב ופוגעת בהם גם חולשת המזרח

שמעון
שמעון
30/06/2018 21:17:07
הגב ל  עידן

ניימר רק מפריע להם. הם היו שמחים להיפטר ממנו

פאקו
30/06/2018 21:09:25

פ.ס.ז'!

בירדמן
בירדמן
30/06/2018 21:10:04

פוקס מארץ הפוקסים, אבל סופרים גם את אלה.

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 21:10:25

גול יפהפה

שמעון
שמעון
30/06/2018 21:15:26

אם ווסטברוק מלביש את קבאני אז קבאני הוא הגוקר בבאטמן

שמעון
שמעון
30/06/2018 21:16:19
הגב ל  שמעון

ניימר רק מפריע להם. שניהם היו דמחים להיפטר ממנו לריאל הבעיה שבריאל יש אלפא שניימר לא יכול עליו

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 21:16:58

אורוגוואי זו הנבחרת הכי מרגשת שיש.

שמעון
שמעון
30/06/2018 21:18:49
הגב ל  דקסטר

לגמרי לצערי איטליה שלי לא במונגיאל אז אני לטובת אורוגוואי מתחילת הטורניר.

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 21:26:31
הגב ל  שמעון

מונדיאל בלי איטליה משבש את הטורניר

תראה איזה מונדיאל משוגע קיבלנו…

שמעון
שמעון
30/06/2018 21:29:08
הגב ל  דקסטר

עם אייס ונטורה מאמן ודור חלש איטליה הייתה הולכת כנראה בעקבות גרמניה 🙂

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 21:21:07

פורטוגל בשליטה מלאה
אם אורוגוואי חושבת שהם יכולים להחזיק ככה 70 דקות נגד רונאלדו, יתעוררו מהר מאוד

שמעון
שמעון
30/06/2018 21:27:40
הגב ל  מונדיאל

אם יש נבחרת שיכולה לעשות בונקר כמו איטליה של פעם זו אורוגוואי עם גודין וחימנז. מספיק מתפרצת קטלנית לגמור את הסיפור.

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 21:32:16
הגב ל  שמעון

זה לשחק לרגליים של פורטוגל
הם משחקים על לסחוט פאול באיזור הרחבה ויקבלו

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
30/06/2018 21:21:11

איך אני אוהב את סוארז – חולה נפש עם דיפלומה. רק שיגלה ריסון בכל הנוגע לאכילת בשר אדם בשעה הקרובה.

פאקו
30/06/2018 21:26:57

באמת חולה נפש. מנסה להעביר שחקן בין הרגליים ליד הרחבה שלו. מת עליו.

K_800
K_800
30/06/2018 21:26:21

אורוגוואי הם בונקר כמו יוון.
לפחות מסי יוכל להיות גם שמח

אם צרפת לא לוקחים זה הפיספוס הכי גדול מול נבחרות חלשות.

עידן
עידן
30/06/2018 21:33:59

אורוגוואי זה אשכרה אתלטיקו מדריד.מעבר ל 2 הבלמים שהם של אתלטיקו גם אותה שיטת משחק עם 2 חלוצים.אורוגוואי הנבחרת הכי קשוחה עם ההגנה הכי טובה בעולם.אתלטיקו מאז שדייגו סימונה מונה למאמן לפני בערך 5 שנים הם קבוצת ההגנה הטובה בעולם-לא רק מבחינת בלמיםשאלו אותם בלמים אלא קשיחות הגנתית של כל הקבוצה

K_800
K_800
30/06/2018 21:36:07

נבחרת שמשחק מסריח עם 2 מחלוצי המטרה הטובים בעולים.

מאחל להם לקבל גול בדקה ה-90' מקרן ולהפסיד בפנדלים.

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 21:41:30

קבאני מעולה, גם ההגנה וקאסרס במיוחד
כל היתר כלום ולא רוצים לעשות כלום. אורוגוואי צינית כבר אמרתי
לא אוהב

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
30/06/2018 21:45:07

איזה צומי של סוארז 🙂

עידן
עידן
30/06/2018 21:49:57

נתון מעניין לא יודע בוודאות אם הוא נכון.הזיכרון שלי לא הולך כלכך הרבה אחורה.

רונאלדו ומסי מעולם לא כבשו בשלב נוקאווט במונדיאל

תקנו אותי אם אני טועה.זה נתון שראיתי באחד הטוקבקים באינטרנט

דביר
דביר
30/06/2018 21:59:44

מסי דווקא היה בסדר היום עם 2 בישולים הבעיה הייתה שארגנטינה רוב המשחק שיחקה ללא חלוץ ( מסי היה בקשר בכלל) וההגנה המזעזעת של ארגנטינה. לגבי אמבפה מדובר ללא ספק על אחד הכוכבים הגדולים בעולם הוא היה צריך לעבור לריאל קבוצה שמשחקת בסגנון שהוא צריך לשחק מתפרצות במשחק סגור הוא די מתקשה בעיקר שהוא בקו. אגב זה לא שהוא רע בפאריס אבל ההבדל בין השחקן במונאקו למה שהוא בפאריס זה התפקוד שלו כקשר בצד ללא רגל הפוכה ( כי זה הצד של ניימאר) לעומת החלוץ המרכזי מה שהוא שיחק במונאקו. לדעתי פאריס צריכה את ניימאר צד שמאל אמבפה חלוץ מרכזי ודי מריה בצד ימין זו התקפה שיש לה פוטנציאל להיות הטובה בעולם. בכל מקרה לגבי ארגנטינה שאין מאמן זו התוצאה ( לא שזה אשמת סימפולי שהשחקנים קובעים את ההרכב) חשוב הוכח שהגנה חשובה מהתקפה.

ק. דוראנט
ק. דוראנט
30/06/2018 22:06:02
הגב ל  דביר

לברון אשם שאין מאמן.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/06/2018 22:08:56
הגב ל  דביר

מסי היה נוראי, אני לא יודע איך רשמת לו 2 בישולים, אחד בעיטה מ28 מטר של אנחל די מריה, השני נרשם כבישול שלו אבל היה יותר מזל משכל. צרפת שיתקו אותו לחלוטין

ק. דוראנט
ק. דוראנט
30/06/2018 22:06:32

לברון בחר את השחקנים מסביבו.

פאקו
30/06/2018 22:09:03

מה שאורוגוואי עושים זה לא בונקר. זו אומנות של לחץ על כל המגרש.

K_800
K_800
30/06/2018 22:12:18
הגב ל  פאקו

בונקר מודרני.

חבל שאין מצלמות VAR גם על ההתחזויות של סוארז המגעיל.

עידן
עידן
30/06/2018 22:12:19
הגב ל  פאקו

+1

פאקו
30/06/2018 22:14:13
הגב ל  פאקו

יצאתי חומוס

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 22:12:19

זה מתחיל לתת הרגשה של החצי גמר השני ברמת גן, שהולך ללילה ארוך של הארכה, יתושים ופנדלים

עידן
עידן
30/06/2018 22:13:52

שיטטטט 1-1

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 22:14:18

נביא או לא…
היה באוויר
ואם אני שם את הכסף זה על מהפך בהמשך. אורוגוואי הרחיקה את עצמה ממשחק נורמלי והיא תשלם

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 22:14:22

הנה רונאלדו המנהיג. אוסף את כולם בחיבוק גדול לפני העלייה לחצי השני. רוצה לראות ממנו שערים היום…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 22:14:49

יהההה
פפה עושה את העבודה בנגיחה.

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 22:17:29

גודין רץ לדחוף את רונאלדו בגב – וחטף מפפה!

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 22:17:34

אני מתגעדע לפנדלים. אולי במשחק זה?

סוארג' הוא השחקן המגעיל ביותר מכולם

שמחי בן משה
שמחי בן משה
30/06/2018 22:28:53
הגב ל  מנחם לס

סוארז נובח לא נושך….

K_800
K_800
30/06/2018 22:18:03

אל תדאג מנחם יהיה פנדלים.

באסה רציתי קרן בדקה 90

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 22:20:09

תקשיבו לי, אני לגמרי במשחק מההתחלה… הכל הולך עם המומנטום
שער שני לפורטוגל בדרך, ובצדק
אורוגוואי מחקה את עצמה

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 22:20:57
הגב ל  מונדיאל

LOL
איזה קרציות אלה אורוגוואי

עידן
עידן
30/06/2018 22:20:36

קאבניייייייי

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
30/06/2018 22:21:04

עוד גולאאאאאאאסו!

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 22:21:08

איזה גול!

פאקו
30/06/2018 22:21:11

פ.ס.ז' מרוח על כל היום הזה בענק.

עידן
עידן
30/06/2018 22:21:51

פריס סן זרמן- אמבפה צמד קבאני צמד ו במשחק של ברזיל נאיימר יתן צמד

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 22:21:58

נמאס מהוויכוחים מי השחקן הכי טוב בעולם, אמבפה או קבאני

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 22:22:07

מאיפה לכל כך הרבה אורוגוואים עניים כסף להגיע לרוסיה לשלושה שבועות-חודש?

שמחי בן משה
שמחי בן משה
30/06/2018 22:37:33
הגב ל  מנחם לס

חחח נאיפה למקלדת שלך יש כסף לטוס לארץ כל חצי דקה לשלוח הודעות…שדדת בנק ?

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 22:22:48

גאון קאבאני – הולכים להארכה

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 22:23:48

איפה משחק קבאני? הוא כל כך מוכר

פאקו
30/06/2018 22:30:40
הגב ל  מנחם לס

פ.ס.ז'

שמחי בן משה
שמחי בן משה
30/06/2018 22:38:27
הגב ל  פאקו

לא נכון …
באורוגואי…

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 22:24:22

בא לי שוויון של רונאלדו + צהוב אחרי שיוריד את החולצה

K_800
K_800
30/06/2018 22:27:38

הנאחס עבד לפורטוגל אין סיכוי לחזור.

עידן
עידן
30/06/2018 22:29:40

ברנרדו סילבה כמו ראחים סטרלינג.אצל פפ הם גדולים בנבחרות לא פוגעים

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 22:30:41

קבאני בחוץ
התחת של רונאלדו התחיל לתת עבודה

גיא א
גיא א
30/06/2018 22:31:54

ציניקן רציני הרונאלדו הזה…

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2018 22:33:30

יותר מדי אורוגוואים נראים כמו ישראלים

שמחי בן משה
שמחי בן משה
30/06/2018 22:34:56

יש עוד 15 דקות , וסוארז חופשי בלי מחסום…
אני לאוטובוס לא נותנים להעלות הכלב בלי מחסום אז איך לסוארז מותר ?

עידן
עידן
30/06/2018 22:39:14

אה שכחתי שגם די מריה הבקיע היום אז זה עוד גול של פריס

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 22:39:14

יהיה שוויון
אין מצב שנבחרת תתגונן ככה כמעט 90 דקות ולא תחטוף עוד

פאקו
30/06/2018 22:41:44
הגב ל  מונדיאל

בכדורגל אין מצב שאין מצב.

שמחי בן משה
שמחי בן משה
30/06/2018 22:41:47
הגב ל  מונדיאל

יגמר 3 1 אם אה מתעקש…
זה הסגנון של אורוגואי כבר 200 שנה בונקר ולעקוץ, כדי חנמצ אותם צריך לשחק בשיטה שלהם, ויש יותר מדי חכמים שלא מכירים .

K_800
K_800
30/06/2018 22:40:11

אחלה רבע גמר.

נראה אם אמבאפה שווה מול משהו שלא קרוב להגנת המרגרינה של ארגנטינה.

שמחי בן משה
שמחי בן משה
30/06/2018 22:43:23

תשע דקות יש למישהו בונזו…?

K_800
K_800
30/06/2018 22:44:39

למי יש קבוצה יותר חלשה מסי או רונלדו?

שמחי בן משה
שמחי בן משה
30/06/2018 22:45:49
הגב ל  K_800

עלית על הענין , זה לא חלשה זה המאמן שלא בנה אותם לקבל ערך מוסף מרטנאלדו אלא להישען עליו.

עידן
עידן
30/06/2018 22:47:10

שאלה לא קשורה למשחק.
הפרי אייגנסי מתחיל ב 12 בלילה בין שבת לראשון שעון מזרחי כלומר עוד 8 שעות או 12 בלילה בין ראשון לשני עוד 32 שעות?

שמחי בן משה
שמחי בן משה
30/06/2018 22:48:30
הגב ל  עידן

באמת ךא קשור…

שמחי בן משה
שמחי בן משה
30/06/2018 22:47:47

שתי דקות עכשיו הזמן של הנשיכה המסורתית…

מונדיאל
מונדיאל
30/06/2018 22:48:35

תרשום תרשום… הנה השוויון
מזכירים את שבדיה נגד גרמניה

שמחי בן משה
שמחי בן משה
30/06/2018 22:50:36
הגב ל  מונדיאל

בחיים פורטוגל לא תהיה גרמניה אין להם את המנטליות הזו.

שמחי בן משה
שמחי בן משה
30/06/2018 22:49:27

תוספת זמן…
נושך מי שנושך אחרון…

של מי השקר הזה צא מהארון,
של מי השקר הזה צא מהארון,
30/06/2018 22:53:28

אורוגוואי תיתכן כאלופה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/06/2018 22:55:12

כל הכבוד לאורוגוואי ולאדינסון קבאני במשחק בלתי נשכח

עידן
עידן
30/06/2018 22:55:18

יששש אורוגוואי.אבל זה הסוף ברבע יפסידו לצרפת

פאקו
30/06/2018 22:56:54

רונאלדו ומסי בחוץ.
I'll have a diet coke

שמחי בן משה
שמחי בן משה
30/06/2018 22:57:03

לא לנשוך…חכו חכו…

עידן
עידן
30/06/2018 22:58:46

מונדיאל הבא יהיה פעם ראשונה בחורף בגלל מזג האויר בקטאר כלומר עוד 4 וחצי שנים.רונאלדו יהיה בן 38 פחות חודשיים

פאקו
30/06/2018 23:01:08
הגב ל  עידן

לא בטוח שיהיה שם מונדיאל.

עידן
עידן
30/06/2018 23:03:13
הגב ל  פאקו

אני מקווה שלא יהיה שם אבל בינתיים זה שם

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
30/06/2018 22:59:38

חבל על רונלדו ומסי, בערב אחד שני כוכבים הולכים הביתה. יש גבול למה כוכב אחד, גדול ככל שיהיה, יכול לעשות בכדורגל. להבדיל מכדורסל.
בכלל כדורגל זה משחק אכזרי וחסר צדק בו החלש יכול לעקוץ את החזק, בטח ״שבסדרה של משחק אחד״.

פאקו
30/06/2018 23:02:36

ניצחון של ארגנטינה היום היה חתיכת עקיצה. ופורטוגל לא ממש הייתה טובה.

של מי השקר הזה צא מהארון,
של מי השקר הזה צא מהארון,
30/06/2018 23:05:11

משחק לא הוגן, משעמם, כסח את היריב ותוציא תיקו, וצהובים לא תקבל ולא אדום, המונדיאל הזה יחסית מעניין מהמשחק פח הזה, אורוגאי תמימים מידי

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 23:00:59

ברכות לאורוגוואי הלוחמים האמיצים.
לצערי, משחק רבע הגמר נגד צרפת יתקיים בחצי אחד בלבד של המגרש. לצופים המקופחים אל דאגה – בחצי השני ישחקו בצד השני של המגרש. ההגנה של אורוגוואי הכי טובה בטורניר – ייגמר רק 12:0

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 23:03:40
הגב ל  דה שוט

דה שוט עוד פעם הכוונת שלך מחוץ לאיפוס..
אורוגוואי עוברת את צרפת

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 23:09:33
הגב ל  דקסטר

בירה?

דקסטר
דקסטר
30/06/2018 23:18:13
הגב ל  דה שוט

בשביל הספורט למרות שצרפת פייבוריטית אני זורם איתך

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 23:24:07
הגב ל  דקסטר

+ 1
תיקו ב-90 דקות גם שלך

של מי השקר הזה צא מהארון,
של מי השקר הזה צא מהארון,
30/06/2018 23:10:32
הגב ל  דקסטר

+1 אורווגאי תמימים וטובים יותר, פחות אגו יותר קבוצתיות, מיני גולדן

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 23:22:31

צרפת זה כל כך גולדן! מוכשרים, זחוחים, מייאשים, משחקים בחצי קלאץ׳, ואז מעלים הילוך והורגים אותך. רק ברזיל ובלגיה יכולות להסתכל להם בלבן של העיניים.
אמבפה זה כל כך דוראנט -פנדל על 90 מטר ושני כיבושים – וסיים בלי להזיע. הערב ראינו את העברת הלפיד, חילופי משמרות. ניימאר ישלים את המהלך – רק בלגיה התפלצתית תוכל לקלקל את החגיגה.
ובינתיים, בבראקט ״המזרחי״, ספרד ואנגליה יתחרו על הזכות להיות מובסות בגמר.

שמעון טבדי
01/07/2018 8:43:11
הגב ל  דה שוט

לפחות הפעם אתה קרוב לדוראנט.

בלגיה=פורטלנד. בשנייה שיפגשו יריבה חזקה הביתה. האזר ודה בריינה הם SOFT BABY SOFT

שמעון טבדי
01/07/2018 8:44:14
הגב ל  דקסטר

בבראקט שלי המקורי שמתי נצחון של אורוגוואי על צרפת אבל עכשיו לא נראה לי. אני מקווה שקבאני ישחק.

שמחי בן משה
שמחי בן משה
30/06/2018 23:17:10
הגב ל  דה שוט

אתה צודק ישחקו בחצי של אורוגואי רק שהגולים יפלו בצד השני….
זה בדיוק הענין המלכודת הזו של אורוגואי.

שמעון טבדי
30/06/2018 23:39:31
הגב ל  דה שוט

אני הולך על 2-1 לצרפת.

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 23:12:11

וואו כמה שטויות רן בן שמעון מדבר באולפן. מביך

שמחי בן משה
שמחי בן משה
30/06/2018 23:13:53

מי שלא מכיר את אורוגואי לא מבין שנבחרות אירופיות לא יכולות עליה.
מאתיים שנה משחקים לאט מרדימים ובשתי מסירות ארוכות סוגרים ענין.
על ברזיל, ארגנטינה או קולומביה שיטת המשחק הזו לא עובדת.
אבל על נבחרות אירופאיות בהחלט כן.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
30/06/2018 23:22:10

אבל בשלב הבא הם ישחקו נכד נבחרת מצפון אפריקה ולכן יפסידו

דה שוט
דה שוט
30/06/2018 23:23:19

+ 1
צפון + מערב

עדן
עדן
30/06/2018 23:53:28

כ"כ מגעיל הדיון של הפרשנים בערוץ 1 שעדיין יוצאים נגד ה-var.
רק בכדורגל עדיין מאפשרים פרימיטביות בהתפתחות המשחק בגלל אנשים שתקועים בעבר וטוענים שאסור להתקדם בגלל הרומנטיקה.
לפי דעתי הדבר הכי רומנטי בכדורגל ובספורט הוא שהמנצח ינצח בצדק ולא בגלל טעות שיפוט של שופט שהוא רק בן אדם

הייט אשברי
הייט אשברי
01/07/2018 6:35:49

זאת היתה התחזית שלי ביומן המונדיאל של אהרון שדה לפני ימויים

http://www.hoops.co.il/?p=128423

אז ב- 2 הראשונים והקשים לחיזוי צדקתי . היום יותר קל – ספרד וקרואטיה.

הייט אשברי
הייט אשברי
01/07/2018 6:36:10

תגובה 4 בלינק