מעורב הופס לשבת: דיאדרה ג'ורדן יצא מחוזהו עם הקליפרס / דאלאס זרקה את נוביצקי לאשפה / מנחם לס

 

1. דיאדרה ג'ורדן החליט TO OPT OUT משנת האופציה שלו עם הקליפרס

חצות בלוס אנג'לס זה 3 בלילה כאן, ועשר הבבוקר אצלכם. זה הזמן שנותר לדיאדרה ג'ורדן לצאת מחוזהו. Adrian Wojnarowski מ-ESPN מדווח שג'ורדן כבר הודיע לקליפרס לפני כמה שעות שהוא החליט לוותר על האופציה שלו לשנה נוספת בקליפרס עבור 24.1 מיליון.

הקליפרס ידעו שזה עומד לקרות וכהכנה לאבדנו של ג'ורדן הם הסכימו לטרייד עם וושינגטון ויזרדס שהביא להם את הסנטר מרסין גורטאט עבור אוסטין ריברס.

הקבוצה הבאה שלו תהיה דאלאס מבריקס אבל אסור להם לדסקס דבר עד חצות של יום ראשון.

כמובן שהכל דוסקס וסוכם. עתה מחכים רק להודעה הרשמית.

2. מרק קיובן ודאלאס מבריקס זרקו את כוכב העל שלהם דירק נוביצקי שנתן להם 20 שנות מצויינות (ואליפות) לפח האשפה, נכון להיום: סרבו לו אופציה שהיתה למבריקס להחתימו על 5.1 מיליון, כדי להבטיח כסף עבור דיאדרה ג'ורדן! 

http://www.espn.com/nba/story/_/id/23949013/dallas-mavericks-decline-dirk-nowitzki-team-option-plan-re-sign

3. מיום ראשון, לברון ג'יימס הוא שחקן חופשי

הידיעה אתמול שלברון החליט לא לממש את האופציה של שנת משחק אחרונה בקליבלנד עבור 35.6 מיליון היכתה את כולנו בשוק כמו הידיעה שמחר אחרי הצהריים מ-3 עד 5 יירד גשם בגרינוויל. גשם בקיץ אחר הצהריים לחצי שעה-שעה הוא GIVEN. כמו בפלורידה. לכן הכל ירוק ונקי.

שלברון יוצא מחוזהו בקאבס היה ברור לכולם, מלבד לאלה המאמינים שהוא יוצא רק כדי לחזור עבור 45 מיליון.

הוא לא.

ההתרגשות החיובית והשלילית עם החלטתו (שהוא חייב היה להחליט עד אמש (יום ששי) ב-11:59 בערב. הסוכן שלו ריץ' פאול רצה להבטיח שאין הפסקת חשמל שתדפוק את כל העסק והוא יחוייב להישאר בקליבלנד, ומה שהוא עשה היה לצלצל לקאבס כבר אתמול בבוקר.

בקאבס אין כמעט כל תקווה שהוא יחתום מחדש אלא הם מוכנים לשבור את הבנק עבורו. החדשה שהוא ייצא מחוזהו היא משמחת מאד ללייקרס, כי אם לא היה יוצא, הסימן היה שהוא מתכונן לסיין אנד טרייד, כמעט בטוח עם הרוקטס.

עתה חתימתו בלייקרס היא כמעט בטוחה – אבל מאומה לא סגור, האמינו לי – אם כי בהרבה פחות כסף מאשר יכול היה להשיג מהקאבס (שיכולים להציע לו 207.4 מיליון ל-5 שנים). המקסימום שהלייקרס תוכל להציע לו זה 152 מיליון ל-4 שנים.

קבוצות יכולות להתחיל לדסקס חוזים חדשים עם שחקנים חופשיים (או חופשיים מוגבלים) מיום ראשון בחצות, ולחתןם חוזים חדשים מה-6 ביולי.

הקאבס, שעם לברון יש להם את 'זכויות לארי בירד', יכולים להחתימו ל-5 שנים עם העלאת משכורת של 8% לעונה. הלייקרס יכולה להציע לו רק 4 שנים עם 5% העלאה.

הבעייה של הקאבס (בנוסף לבעיות אחרות שאני מאמין שרובכם מכירים) היא שעם 40 מיליון ללברון, הם כבר 40 מיליון מעל הסף של 101 מיליון והם לא יוכלו להביא שחקן ברמת כוכב נוסף, אלא כמה שחקנים וותיקים יחליטו לעזוב (מה שהם לא יעשו).

הלייקרס, מנגד, יוכלו ליצור מספיק רווח תחת הסף להביא את לברון, וגם את פול ג'ורג' ב-30 מיליון.  עבור קאווי לינארד הם יתנו רק מה שהם מוכנים לתת ולא מה שפופוביץ רוצה. אם אני מג'יק – אני לא נותן לספארס יותר מאינגראם ובחירת דראפט ראשונה. לא רוצים? לא צריך.

אם זה יקרה תוך הימים הבאים, הלייקרס הופכת במכה אחת לקבוצה השנייה בטיבה ב-NBA, אם לא הטובה ביותר.

אסור לשכוח עם כל 'הכמעט בטוח' שישנה גם אפשרות אחרת, מאד ריאלית: פול ג'ורג' חוזר ל-OKC, במשכורת גבוהה יותר. הספארס שולחים את קאווי לינארד לפילדלפיה, או לסלטיקס (אם הם מסתפקים בג'יילן בראון, שזה כל מה שאיינג' מוכן לתת), ואז לברון מוצא את עצמו ככוכב היחיד ההולך ללייקרס.

במקרה הזה עדיף לו כבר לחזור לקליבלנד לעונה אחת נוספת, ולהפוך את השנה הבאה ל"עונת ההחלטה הגדולה"

הפרשר הכי גדול הוא על הלייקרס. הם עובדים כבר כמה שנים ליצור מקום תחת תקרת השכר  להביא שני כוכבי-על בקיץ זה. עכשיו לברון שחקן חופשי, וקאווי לינארד הוא AVAILABLE במחיר הנכון, ולי נראה שפול ג'ורג' רק מחכה למילה מהלייקרס.

אם הם לא דגים שניים מהשלושה, כמה ראשים צריכים להיערף שם. מג'יק נתן לעצמו עוד שנה. אני אומר 'בולשיט'. הוא לא מביא את הסחורה אחרי חצות של יום ראשון, שיילך. הוא לא שווה כלום. אם הוא מחתים שניים מהשלושה הוא עשה את שלו. אם הוא מצליח להביא את שלושתם? חייבים לשנות את שם ה'סטייפל סנטר' ל"מג'יק ג'ונסון ארינה".

 

4. מה אם לברון לא עובר ללייקרס

יוסטון?

הסיכוי שלה אבד ברגע שלברון החליט לצאת מחוזהו. אילו נשאר, הסיכוי לסיין-אנד-טרייד היה גבוה מאד עם הרוקטס. עתה, אלא אם כן קורה משהו בלתי צפוי לחלוטין, יוסטון בחוץ

קליבלנד?

תאמינו או לא, אבל החלטתו לצאת מחוזהו עם הקאבס היא לא סוף העולם עבורם. כמובן שהם היו מעדיפים שיסיים את חוזהו, אבל עתה כשהוא החליט שהוא יוצא מחוזהו, הם יהיו המקום הבטוח שלו לחזור אם דברים לא יסתדרו עם הלייקרס או הסיקסרס. ככל שייארך הזמן שלוקח ללייקרס להחתים את פול ג'ורג' או קאווי לינארד, כך גדולים הסיכויים שיחזור הביתה לשנה נוספת. במקרה זה הוא יחתום על בטוח לעונה אחת עם עונה שנייה כאופציה שלו.

יציאתו מהחוזה אינו הסוף של הקאבס כי מחצות של יום ראשון כל שנייה שעוברת, הסיכויים שיחזור לשם גדלים, ולי נדמה שאם עניינים לא מסתדרים עם הלייקרס, הוא חוזר לקאבס.

פילדלפיה?

הסיקסרס היא ה-WILD CARD כאן. הם לא היו זקוקים שלברון WILL OPT IN כפי שיוסטון היתה חייבת כי הם – שלא כיוסטון – יכולים ליצור מספיק $$ תחת התקרה להביאו OUTRIGHT ללא צורך לסיין-אנד-טרייד. יש להם חבל ארוך לשחק עמו עם ג'רד ביילס, רוברט קובינגטון, זאיר סמית', ומרקל פולץ.

רק תארו לכם אם הספארס מסכימה לטרייד של דריו סאריץ' ורוברט קובינגטון עבור קאווי לינארד, ולברון שומע ביום שני שזה מה שנעשה וקאווי עובד לפילדלפיה.

לברון יראה במוחו חמישייה שלו, בן סימונס, קאווי לינארד, ג'ואל אמביד וחמישי מי שיתאים הכי טוב.

זאת תהיה קבוצה שך\ללברון יהיה קשה מאד לסרב לשחק נגדה, ולמנוע את המערביות עד הגמר.

5. מי עשרת השחקנים עם סכוי גדול לשחק בקבוצה אחרת בעונה הבאה?

10. Markelle Fultz
הוא שיפר את קליעתו. מי שרוצה לדעת מיהו מרקל פולץ החדש חייב לקרוא את this piece from PhillyVoice). ה-UPSIDE שלו עלול להיות כזה שהרבה מנכ"לים יגרדו את ראשם מדוע לא ניסו ללכת אחריו. הוא סוס עבודה, וה-CENTER PIECE שפילי מוכנה לתת עבור קאווי לינארד, ועוד בחירה ראשונה ושנייה.
9. Jaylen Brown
שלא כמרקל פולץ המניה שלו גבוהה כבר עכשיו והוא רק בן 21. עם קיירי אירוינג וגורדון הייוארד, וג'ייסון טאטום שכבש את כתר 'כוכב הקבוצה הצעיר', ג'יילן בראון הוא-הוא האדם שהסלטיקס יסכימו לתת עבור קאווי לינארד. אחד נגד אחד, לא פחות ולא יותר.איינג' מכנה טרייד בומבסטי אחר UNLIKELY.
8. Jusuf Nurkic
הבעייה כאן? לבלייזרס היה אותו על 2.9 מיליון ופתאום לשלם לו 25 מיליון? הוא שחקן חופשי מוגבל וההצעות עליו תתחלנה לזרום. פורטלנד צריכה להחליט אם היא מוכנה לשלם עליו כסף גדול, או במילים אחרות, להסכים שהוא אול-סטאר ב-NBA המודרנית. השמועות אומרות שפורטלנד מתכוננת התחלה חדשה עם רק חצי הבק-קורט שלה, וללא נורקיץ'.
7. DeAndre Jordan
ממש עכשיו נודע שדיאדרה ג'ורדן החליט לצאת מחוזהו. . הוא כנראה גם לא יוותר כי הוא לא ירוויח כסף כזה בקבוצה אחרת. אבל ישנן השערות שדאלאס תציע לקליפרס טרייד עבורו (one of several potential suitors). הקליפרס יהיו שמחים אם – במקרה שדיאדרה לא יוצא מהחוזה שלו – קבוצה אחרת תרצה ביקרו.
6. Clint Capela
שחקן חופשי מוגבל ס"ה בן 23 אחרי עונה מצויינת המחכה לקבל הצעות. הרוקטס במצב מאד מוזר כשהם עלולים להפוך בצ'יק אחד ממועמדים לאליפות לקבוצה בינונית. מה אם איזו קבוצה תציע לקפלה סכום שהרוקטס לא תהיה מוכנה להשוות? ומה אם ההסכסוך בין כריס פול והחלונות הגבוהים יגרוםלעזיבתו?

5. DeMarcus Cousins

 

DeMarcus Cousins
לקאזינס היתה עונה מצויינת לפני שקרע את גיד האכילס. 25.2 נק', 12.9 ריב', ו-5.4 אס', והפליקנס נראו כאילו הם מצאו את דרך  המלך לבוגי-גבה. אבל
הצופים נתקלו בבעייה כשהפליקנס הפכו אפילו טובים יותר בלעדו. הביג-מן ירצה חוזה מקס אבל הוא חוזר מפציעה דרמטית. האם הפליקנס יוותרו עליו? קופצים יהיו על 'החופשי-מוגבל' הזה, אבל במחיר מקס?
4. Chris Paul
עוד שחקן-על שהפך לחופשי-מוגבל. הרוקטס קיוו שפול והארדן ימצאו את הדרך לדו-קיום וזה מה שקרה. פול הוא אולי טיפונת מאחורי ימי ה-"POINT GOD" שלו, אבל בגיל 33 הוא עדיין אחד הטובים. הוא אחת התעלומות הגדולות בפנקסי. קשה לדעת מה רצונו, אבל לרוקטס ישנה הפעם את המילה האחרונה.
3. Paul George
פול ג'ורג' יצא משנת חוזהו בת'אנדר והוא מחכה לשמוע מהלייקרס. זה המקום היחידי עבורו.
2. Kawhi Leonard.
הסיפור ידוע. הספארס מחכים לדיל הטוב ביותר. כל הקבוצות המעוניינות בדיל מביאות לפופ דוגמאות מהעבר כדי שהבקשה שלו על קאווי תהיה הגיונית ולפי ערכו בשוק.
כל הדיבורים בעבר על נתינת 3-4 שחקנים עבורו כבר לא נשמעים. ערכו יורד עם הדקה. נכון לעכשיו הסלטיקס מוכנים לתת רק את ג'לן בראון, והלייקרס רק את ברנדון אינגראם.
1. LeBron James

מקרה לברון ניכתב במס' "3"

6. אתגר לשבת: של מי הטוסיק הזה (שחקן כדורגל מפורסם) במגזין ESPN

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 166 תגובות

  1. תודה רבה מנחם
    מעורב נפלא
    שיגיע כבר ה 1 ביולי ושהחגיגה תתחיל
    מת על עונת הפרי אייגנטס והטריידים הנלוים להם

    יש סיכוי שדירק יחתום על חוזה מינימום בדאלאס לעונת פרישה?

    1. ואני בהחלט רואה את פילדלפיה כווילד קארד במידה וקוואי נוחת שם בטרייד ולסן אנטוניו יש אינטרס לשלוח אותו לקבוצה מזרחית הסיכויים של לברון לחתום שם גבוהים אם קוואי לא יוטרד לשם זה רק לייקרס

  2. תודה מנחם. הדחייה של האופציה של דירק הייתה בהסכמה של שני הצדדים, דירק יחתום על חוזה לדש על סך 4.4 מיליון דולר. עצם זה שהוא שחקן חופשי מקנה למאבס יותר כסף פנוי בתקרת שכר ואחרי שיסיימו להחתים שחקנים חופשיים, הם יחתימו את דירק.

    1. זה לא משנה אם הוא הסכים או לא הסכים. לשחקן כמו נוביצקי שנתן לך 20 שנה לא מסרבים, נקודה. האם הסלטיקס היו עושים זאת ללארי בירד? הלייקרס לקרים או למג'יק? לא משנה באיזה מצב כספי הם נמצאים, לאייקון שעשה לך את הקבוצה לא מסרבים חוזה, פריוד. לסרב לנוביצקי זה דבר שאף קבוצה עם כבוד עצמי לא עושה.

      1. מנחם זו שטות מוחלטת. הכל נעשה בתיאום איתו. אין פה שום סירוב. כל קבוצה עם כל כוכב הייתה עושה את זה. אתה סתם מצהיב אייטם שלא לצורך וחבל.

        1. מסכים לגמרי עם עידו. נעשה בהסכמת שני הצדדים ואולי אפילו יצליח לתת לדירק סיכוי לעוד סיבוב פלייאוף אחרון.
          מסכים לעומת זאת עם מנחם על סיפור הלייקרס אם הם לא מביאים שניים מהשלושה המדוברים זה יהיה די כישלון …

      2. מנחם תודה על המעורבב המושקע.
        אבל גם אני מסכים שאין בעיה עם מה שקרה עם נוביצקי ובוודאי שאין שום כתם על קורות החיים שלו

      3. דוקטור מה השתגעת או שעישנת יותר מידי מהעשבים של העיזים?
        מהלך טקטי ותו לא.
        בהסכמת 2 הצדדים כמובן..
        מועיל ל2 הצדדים..

  3. כבר התרגלתי לשטויות אבל זה נראה לי כבר מוגזם.

    דאלאס לא זרקו את נוביצקי ולא נעליים , מרק קובאן ונוביצקי הם לא רק בעל קבוצה ושחקן , הם חברים , שותפים לעסקים וכל מה שהם עושים זה תכנון בין שניהם.
    נוביצקי שקיבל בשנתיים האחרונות הרבה יותר כסף ממה שהיה צריך לקבל יצא מהחוזה ויחתום על חוזה מינימום (או כמה שישאר)בדאלאס.
    כשנוביצקי יחליט שנמאס לו לשחק הוא יפרוש ודקה אחרי זה יקבל תפקיד בפורנט אופיס לדאלאס לכל החיים ואולי אפילו אחוזי בעלות בקבוצה.

    1. אני לא יודע למה אני עונה לך בכלל. אם היית מבין קמת בענייני כבוד וגאווה, אולי היית מבין את כוונתי. אתה לא מסרב חוזה לסמל ולנשמה של הקבוצה. שמרק קיובן המיליארדר יוציא עוד כמה מיליונים מכיסו. אתה יכול לתאר לך את הסלטיקס מסרבים חוזה לביל ראסל, אפילו 'בהסכמתו'?
      (ואם לנוה=ביצקי היתה טיפת גאווה וכבוד עצמי הוא היה אומר לקיובן שימצא פתרון אחר או שהוא עוזב ולא חוזר

    2. שכחתי שאתה מפילדלפיה, קבוצה שבה אין דברים כאלה כמו כבוד וגאווה.
      (ואגב, רק טיפש כמו נוביצקי הסכים לזה. אני הייתי נעלב רק מההצעה, אילו הייתי הוא)

      1. קודם כל אני לא מפילדלפיה.
        דבר שני אני לא מאמין לך שאתה לא מכיר ויודע על מערכת היחסים בין מרק קובאן ונוביצקי.
        ונוביצקי וקובאן החליטו ביחד מה לעשות את החוזה .
        ונוביצקי הוא מספר 2 בארגון של הדאלאס מבריקס
        הוא ברמה מעל דוני נלסון וריק קרלייל.
        לנוביצקי לא ממש משנה אם הוא מרוויח 5 מליון או 2 מליון .
        יש לו חוזה אישי לכל החיים אחרי שהוא פורש אצל מארק קובאן

      2. מנחם למה טיפש? נוביצקי מבין שמהלך כזה זה הסיכוי כמעט היחיד הריאלי שלו לעוד סיבוב פלייאוף לפני פרישה ,זה נשמע לו טוב אז מה רע בזה? בעיניי העובדה שיש כאן חיבור בין טובתו האישית (מניח שכסף לא חסר לו) וטובת הקבוצה רק מעידה עוד על גדולתו.

  4. בכל מקרה הדבר הכי משעשע היום היה שלאבר בול מדליף לתקשורת שללונזו בול יש קרע במיניסקוס(פציעה שהלייקרס יודעים עליה ולא ממש צריכים שהתקשורת תיתן להם את החדשות) כדי שלא יעשו על הבן שלו טרייד

  5. 1. 1 ביולי – Let the games begin!!!
    2. לדעתי המאבס וויתרו על האופציה כלפי דירק כדי להחתים את ג'ורדן ולאחר מכן לתת לדירק כסף לעונת פרישה. זה כדי להיות מוכנים לשוק השחקנים החופשי ואין פה שום קטע מול נוביצקי.
    נוביצקי ישחק עוד עונה במאבריקס ויפרוש.
    3. נשארו לייקרס וקליבלנד (אני אומר לייקרס). אם פילי עושים טרייד על לנארד הם יכולים לטרוף פה את הקלפים.
    4. פורטלנד מסתמנים ככאלו שמוכנים ללכת לעשות מהלכים גדולים. נורוקיץ' חשוב מאוד להם, אבל לא בכל מחיר. כנראה כם הגיעו למסקנה שלילארד ומקולום זה מקסימום סיבוב שני. ועוד לא דיברנו על החוזה הענק והגרוע של טרנר.
    5. זלאטן ל-ESPN

  6. לא בדקתי לעומק,
    אבל לפי מארק סטיין, המאבס יכולים (ומתכננים) לתת לנוביצקי את ה-R MLE (חריגה שקבוצה מתחת לתקרת השכר יכולה לתת. למעשה זו חריגה "שמגביהה" את תקרת השכר) בחוזה לשנתיים.
    זה 9 מיליון לשנתיים הקרובות,
    כאשר האופציה שבוטלה היא של 5 מיליון לשנה אחת.

    אם זה נכון (מארק סטיין הוא אחד היותר אמינים),
    אז דאלאס ממש לא "זרקו" את נוביצקי לשום מקום, ומתחת לשום דבר.

    אם כבר, חייבים לאהוב את ההתנהלות של נוביצקי וקיובן, זה לצד זה.
    מרשים.

        1. מנחם, זה לא נכון.
          בכל פעם ששחקן לא מממש אופציה הוא "מתפטר"?
          בהמון מקרים שחקנים לא מממשים אופציה רק בכדי לחתום באותה קבוצה ממש.
          אז ברזומה שלהם כתוב שהם התפטרו?

          כאשר דוויין ווייד בחר לא לממש את אופציית השחקן ב-2010,
          מהלך שהסתיים בהצטרפות של לברון ובוש,
          מהלך שהסתיים ב-4 פיינלס, ו-2 אליפויות –
          אז באותו זמן בתולדות חייו נכתב שהוא "התפטר"?

          מה שיזכרו מנוביצקי שהוא היה אחד מגדולי השחקנים ב-NBA.
          יזכרו גם שהוא היה סמל אמתי. שאת כל הקריירה שלו הוא שיחק במועדון שם בינו לבין בעלי המועדון נוצרו יחסי חברות, על גבול השותפות.
          כל ההחלטות על חוזיו של נוביצקי לאורך הקריירה המדהימה שלו,
          נעשו תמיד כהחלטה משותפת בינו לבין קיובן.

          אם כבר, זה רק מעצים את דמותו, ואת איך שנוביצקי ייזכר.

          1. סמנטיקה.
            למה "פוטר" מפריע לך יותר מ-"התפטר"?

            ב-2 המקרים מדובר על מצב בו הקבוצה והשחקן הגיעו ביחד להבנה על המשך הדרך.

      1. מנחם, נכנסת יותר מדי חזק (ויצאת מפרופורציות) לקטע הזה של נוביצקי והמאבריקס. זה החלטה הדדית בין שניהם ואין שום דם רע.
        הם מתכננים את זה ליותר גמישות בשוק השחקנים, וגיא נתן לך פה דוגמא שהם יתנו לו יותר כסף לשנתיים (הספרס עשו את כל הזמן עם דאנקן ואף עם ג'ינובילי שלקחו החלטות ביחד לטובת הקבוצה).

        לנוביצקי בקורות החיים לא יהיה כתוב פוטר – יהיה רשום "אגדה!!!"

        1. כל מה שאני אומר הוא שאם היה שם לארי או מג'יק לא היו מעיזים אפילו לדבר על זה בקצה הלשון (בעצם עם קיובן הכל ייתכן. ה-SEX ABUSE שם היה הגרוע ביותר מכל הקבוצות המקצועניות). אז כנראה שנוביצקי הוא פשוט לא אגדה. הוא לא 'הר רשמור'. הוא דרגה שנייה או שלישית על הרמה של פיפין פחות או יותר, ואיתו לא חוששים מענייני גאווה וכבוד.

          1. גם לארי ומג'יק היו עושים את זה אם היו משחקים בימינו ולא בתקופב שהם חתמו על חוזי נצח שהיו למעשה עד סוף הקריירה.

  7. פורטלנד הפכו את נאפייר לבלתי מוגבל.
    לא הפתיע אותי יותר מדי, היה ברור שמאד יתקשו להחתים אותו מחדש.
    אופציה מעניינת ללייקרס בחריגת ה 4.4

  8. מנחם הדבר היחידי הרלבנטי שיהיה רשום בקורות החיים של נוביצקי הקשור לעניין הוא: השחקן ששיחק הכי הרבה עונות באותו מועדון.
    אני מבין שאתה לא אוהב את קיובן אבל מה שאתה כותב נובע רק מחוסר הבנה של איך נושא המשכורת בליגה עובד. מקווה שתיקח את הדברים בחזרה.

    1. אתה תישאר בדעתך ואני נשאר בדעתי. ללארי ולמג'יק לא היו חולמים לעשות דבר כזה. אבל אתה – כמו רוב הגולשים כאן – לא מבינים בעניינים האלה. העובדה היא שהכותרת היום היא DALLAS DECLINED…

      אני יודע שתענה לי כי אתה תמיד חייב להיות המגיב האחרון אבל אני מבטיח לך לדלג על תגובתך

  9. גולדן סטייט מתכוונים לתת לדאנדרה הצעה בגובה ה-MLE למשלמי מס (5.3 מיליון).
    מה שמדהים זה שבאמת יש להם סיכוי.

    1. אם כבר חדשות ווריורס – אז הקבוצה נתנה לסטיב קר הארכה (הוא היה אמור להיכנס לשנה אחרונה בחוזה הנוכחי) שכנראה תהפוך אותו לאחד המשתכרים הגבוהים מבין אלה על הקווים.

        1. קליינט של מאיירס בעברו כסוכן , וחבר טוב של KD .
          אולי יסכים , ונקבל שידרוג מתחת לסל . לא יצטרך לשחק כל כך הרבה דקות כמו בקליפרס או בדאלאס, כך שפר דקה הפער בשכר קטן יותר.
          וכמובן שהטבעת קורצת…

    1. ברון דיוויס הגדול והזכור לטוב שלנו . גיבור קבוצת ה- We believe , שנתן בפלייאוף את אחת ההופעות הגדולות של שחקן אי פעם , והאחראי הישיר להדחת נוביצקי וחבורתו ממעמקי המקום השמיני של הלוחמים . המספרים שלו באותו פלייאוף , הסל על הבאזר ממחצית המגרש . ענק! חבל שלא זכה לטבעת – היה יכול לחזור לפני שנתיים כווטרן , ע"ע דיוויד ווסט.

  10. מעורב משובח מנחם ! לגבי נוביצקי ברור שמדובר בהחלטה משותפת ולדעתי נוביצקי יחתום חוזה לפחות לשנתיים הוא אמור להיות המנטור של דונציץ . אם כבר כבוד עצמי אז לדאלאס אסור להחתים את דיאנדרה גורדן שהבריז להם אחרי שסיכם בעל פה עם קובאן . לגבי שוק השחקנים החופשיים הכל תלוי בקוואי ובקבוצה שאליה ילך הוא אבן הדומינו שסביבה ייפלו האבנים האחרות

  11. מנחם הלכת טיפה רחוק עם העניין של דירק,הכל נעשה בהסכמה וכל ענייני הלגאסי מבחינת דירק סגורים.
    לגבי לברון אם יש לו ביצים שיכריז שהוא מגיע ללייקרס בלי לחכות לאישור של כוכבים אחרים.שיהיה הדוינו הראשון ואז נראה את כוח המשיכה שלו.

  12. נוביצקי קיבל החלטה מושכלת לעזור לקבוצה להיות יותר תחרותית. לא מבין מה הבעיה בזה. ולא, בקורות החיים שלא לא יהיה כתוב "פוטר".

  13. תודה רבה מנחם,

    בשביל אינגרם ובחירה אני מטריד את קוואי לקליפרס רק כדי שהלייקרס יבינו שהבדיחה על חשבונם… נו באמת… זה לא רציני.

    ככל שהמחיר יורד כך סביר יותר להשאיר את קואי אצלנו ולקוות שישנה את דעתו. אם האלטרנטיבה היא אינגרם ובחירה זו החלטה קלה מאד.

    לא הייתי נותן לגורדן יותר מעשרה מיליון דולר לשנה – מבוגר, לא קולע ממרחק של יותר ממטר מנסח, לא יכול להחליף על גארדים ומחמיץ מהקו. גולדן ויוסטון יאכלו אותו בלי מלח.

          1. נו ברור שזאת רק טקטיקה
            אנחנו לא חיים בסרט
            אני אפילו הייתי מנסה לדחוף את החוזה של דנג

            בסוף זה ייגמר באינגראם וקוזמה ושני הצדדים צריכים להגיד תודה.
            זה טרייד שהוא WIN WIN.

          2. אינגרם, קוזמה ובחירות שאינן של הלייקרס, והאמת גם עסקה כזו לא בטוח שהיא טובה יותר מג'יילן בראון ובחירות או אפילו פולץ ושאריות, שאולי אפשר לקבל מהמזרחיות עבור שנה בהשאלה.

          3. אם מדובר בפילי, אם אני הספרס אני הולך על פולץ, קובינגטון, סאריץ (חייב להיות שם) ובחירת דראפט של מיאמי ב-2021

  14. מהלך גדול של קיובאן ונוביצקי שלרגע אחד לא רומס שום כבוד של אף אחד אלא רק מעצים את הזוגיות בין השניים שכן טובת המועדון חשובה לשניהם קודם כל.

    ואפרופו כבוד, זה מושג שעושים ממנו הרבה יותר מידי, והוא בן דוד קרוב של מושג האגו. העולם היה הרבה יותר טוב אם הכבוד לא היה כזה חשוב.
    דאגה לכבוד יכולה לגרום לרצח על כבוד המשפחה, לדקירה במועדון כי פגעו למישהו בכבוד, או לביטול המשחק נגד ארגנטינה רק כדי שלא יפגעו בכבוד הלאומי שלנו.

    בקיצור כבוד זה משהו שבעיקר חשוב לעבריינים וללואמנים.

    1. 2+

      נוביצקי הולך לפתוח את העונה ה-21 באותה קבוצה שזה כפי שכבר ציינו לפניי שיא בליגה.
      הנוסח המשפטי הקר לא משנה לאף אחד (חוץ מלמנחם שקם על הצד הבדואי שלו).

      1. מנחם תמיד קם על הצד הבדואי . . .
        תגיד, קורן חי בל.א., מה הוא אומר על הקבוצה שאולי תהיה להם השנה?

        1. לא יודע עדיין.
          מי שהכי אוהד שרוף שם זה האבא יובל. כשהייתי שם בעונת האליפות של שנת 2000 (ואף זכיתי לראות משחק בסטייפלס החדש) כל המשפחה והחבר'ה שם היו על העגלה.
          מתאר לעצמי שהם מתים שלברון יגיע ויוציא אותם מבור הצואה לפני שנת 2025 או מתי שמנחם ניבא.

  15. נוביצקי כבר סגור על אחוזים במועדון. כמות הכסף שהוא השאיר אצלם על השולחן היתה יכולה לסגור חובות למדינה קטנה באפריקה.
    אם דיאנדרה חותם בווריורס על בוטנים באמת אפשר לסגור את הליגה שגם ככה הפכה מגוחכת עם כל ה'חבר מביא חבר' הזה.

    1. אף אחד לא אומר שהם יציעו לו 28 לשנה אבל עדיף להם לעשות חוזה שמתחיל כבד עכשיו ואז יורד. שנה הבאה גם החוזה של ווסלי מתיוז מתפנה ויהיה להם אפשרות למצוא מקום לעוד חוזה מקס.

  16. תודה על המעורב, אבל תיקון קטן – דאלאס לא זרקה את נוביצקי לאשפה. יצאו מהחוזה שלו כדי לפנות מקום מתחת לתקרה והוא יקבל חוזה חדש מדאלאס, יכול להיות שאפילו באותו גודל. קרה גם שנה שעברה.

  17. אין מצב שנושאת מטוסים כמו לברון והפרנצ'ייז שלו עובר מחוף לחוף ואין אפילו דיווח מהימן אחד של דייג בדרך.
    זה לא קורה. בטח לא פילדלפיה. זה לא nba2k שמחליפים קבוצה בלחיצת כפתור כי זה נשמע סבבה.
    לברון לא זז מקליבלנד.

    1. היה באינסטגרם תמונות של משאיות בבית של לברון באקרון,
      אז אולי הוא כן עובר…

      למרות שמה הבעיה להעביר הבית אחרי the decision…..?

  18. הסיפור בדלאס מעניין
    מצד אחד הם לא "סירבו" לנוביצקי כי הוא לא ביקש כלום. הכל נעשה לטובת הקבוצה.
    מצד שני מריח לי שהם הולכים לעשות כיפה אדומה לג'ורדן. ימשכו אותו עד הדקה ה90 עם דיבור על הרבה כסף ואז יתקפלו… "סורי דיאנדרה, החלטנו שלא"…. ויתקעו אותו בלי קבוצה
    הנקמה מוגשת קרה
    אנד אוף סטורי 🙂

      1. לא יודע..מצד אחד הוא כן הצליח לשחק הרבה דקות (34.2 למשחק, הרבה לרוקי; רק 25 רוקיז שיחקו יותר ממנו מבחינת דקות למשחק במאה ה-21, אבל רק רוביו בפחות משחקים).

        מצד שני הוא לא שיחק יותר מ-30 משחקים ברצף, אחריהם נפצע ואז ההכי הרבה שלו ברצף היה 14. נכון שזה אחרי ליגת קיץ ועונת רוקי שהיא מעמסה, אבל כל הפציעות האלה מאוד מדאיגות. עדיין מוקדם לקבוע לדעתי.

        1. פציעה שלישית שלו ב 8 חודשים.
          במקום לעבוד על הגוף הוא עסוק בנעליים שלו ובקריירת השירה.
          האמת שגם קוזמה מעצבן אותי התחיל לתפוס תחת

  19. כל הכבוד לנוביצקי ולדאלאס שהתגברו על ענייני אגו שוליים ובחרו בהסכמה את האופציה שהיתה טובה לקבוצה ולנוביצקי עצמו,שיהנה מעונת פרישה יותר איכותית תמורת שכר דומה (אם זה משנה לו , הוא מולטי מליונר)

  20. התסריט של הלייקרס הוא בגדר בוננזה (מפתיעה) אם יצא לפועל. סן אנטוניו מחליטים לאן להעביר את קוואי (שחוזר מעונת פציעה בה לא שיחק) והם לא ימהרו להעביר אותו ללייקרס. לברון, אם ילך ללייקרס לבד או עם ג'ורג', זה לא יספיק לאליפות, זה לא יותר טוב ממה שהיה בקליבלננד, רק בלי הניסיון. לא יגיע לגמר. השאלה אם אליפויות זה מה שחשוב לו (לדעתי כן).
    אם לפילי יש שכל הם יעבירו את מי שצריך תמורת קוואי, ואז הם מסודרים

  21. יאללה שיתחילו כבר להפיל את אבני הדומינו. שיהיה קצת שינוי בליגה ויהיה יותר מעניין, וכמובן אלופה חדשה (למרות שאני לא רואה את זה קורה בשנה הקרובה). יש מצב שיוסטון אהובתנו תיפול השנה די חזק עם עזיבת פול וקאפלה, אני עדיין מקווה שלא. אבל מוכן לשלם את המחיר העיקר שיגמר כבר הסטטוס קוו הזה

  22. https://www.nbcsports.com/philadelphia/sites/csnphilly/files/2018/06/29/image_from_ios.png
    (מתוך חשבון האינסטגרם של בן סומונס. פורסם לפני כ-16 שעות)

    מי שמביע אופטימיות מזהירה,
    יש מי שירמוז שזו כזו שגובלת בווישפול ת'ינקינג/מחשבות דלוזיות,
    זה בן סימונס.
    הוא נותן סיבות לאוהדי הסיקסרס לשמור על אופטימיות,
    בימים טרופים אלו.

    1. רגע, אם R+L=J, אז זה אומר שהנוסחא היא:
      (KR+KL)*FP.
      אז KR זה בוודאות קיאנו ריבס. תסתכלו על חוסר ההבעה של בן סימונס בכל רגע קיים.
      KL זה כמובן המלך ליאונידס, בועט היוונים והצורח מספר אחת בספרטה.
      אז בן האלמוות ריבס יצטרף למלך ליאונידס. הם יתחברו לנסיך המדליק שיעזוב את פילדלפיה ללוס אנג'לס, וסדרת ההמשך לנסיך המדליק מבל אייר אושרה, חבר'ה, זה מאושר. וגם Half Life 3. ופורטל 3!

      בינתיים במציאות שמחוץ להזיות שלי, מיטשל ממשיך את יריבות עונת הרוקי עם הלא רוקי, וממשיך בניסיונות לגייס את פול ג'ורג':
      https://twitter.com/spidadmitchell/status/1012507474623004672

  23. אם מישהו יכול להסביר- מה האינטרס הגדול של הספארס להעביר את קאווי כל עוד הוא מחוייב להם בחוזה? כולם יודעים שהרבה מאד דברים יכולים לקרות ולהשתנות בשנה. האם הוא יכול להחליט ששהוא לא משחק איתם למרות שהוא בריא ובחוזה?

    1. האינטרס היחידי שלהם הוא שאם בכל מקרה הוא עוזב השנה הבאה אז יקבלו תמורה, אבל מסכים איתך שאין להם מה להמר, ובטח שאין להם מה לעשות טרייד אם התמורה מגוחכת.
      אם יש מישהו שיכול להגיד לשחקן שמנסה להחזיק לו בביצים שישרוק זה פופ.

  24. 207 מיל' ל- 5 שנים?! ההיסטוריה מלמדת שהכסף הוא שיקול שקודם לטבעת אצל לברון (להבדיל מדוראנט) אם להוסיף לכך את גילו המתקדם, שמלמד שחוזה כזה הוא בגדר שוד לאור יום, אני מאמין שלברון יחתום בקליבלנד.

    1. עוד 6 שעות מתחיל הפרי אייג'נסי, אבל חוזים אפשר לחתום רשמית רק ב6 ביולי.
      לא אומר שלא נדע על סיכומים וטריידים כבר הלילה אבל כלום לא יהיה סגור עד שבוע הבא

    1. טוב לקרוא את דדי, גם אם לא הבנתי הכל, אחרים מסבירים לאזובי הקיר שכמותי, תאנקס

        1. יפה,חחח הבוטח בתהליך ניגף בזירה, וכן נהנתי בתהליך הריסת דעותיו 🙂 תודה דדי

  25. וכמובן, קרעת/פירססת את הפרוססר שנשדד בשוד מזוין ע"י סם הינקי, טראסט קצת בוסר כאן ולא יודע מה דדי חזה ונתן, הוא ילמד שדדי נותן לעומת הינקי שלוקח

  26. כצפוי, ב-07:01 (שעון ישראל) ייצא דיווח על החוזה החדש של קווין דוראנט עם גולדן סטייט.
    חוזה לשנתיים, השנה השנייה אופציית שחקן.
    30 מיליון בשנה הראשונה, 31.5 בשנה השנייה.

    המשמעות היא שעבור הזכות לאופציית שחקן בשנה ב', דוראנט נתן לגולדן סטייט "הנחה" של כ-5 מיליון.
    ברגע שדוראנט חותם, הפיירול של גולדן סטייט (8 שחקנים חתומים) עומד על 132 מיליון.

    אפשרויות החיזוק של גולדן סטייט הן:
    חוזי מינימום (ללא הגבלה).
    ניק יאנג (יכול לחתום על עד 6,230,000).
    זאזא (זכויות בירד. אבל הוא לא ירוויח, אם בכלל, יותר ממינימום).
    ובנוסף, MLE למשלמי מס בסך של 5.3 מיליון.

    אם הם יבחרו להשתמש ב-MLE בשביל להתחזק,
    או להאריך את החוזה של יאנג עבור סכום דומה לשנה שעברה,
    אז העלות של אותו חוזה (5 וקצת מיליון שהשחקן ירוויח) לקבוצה תהיה משהו כמו 27 מיליון (פלוס/מינוס. ט.ל.ח)

  27. קורע מצחוק, מה שהולך באוקלהומה סיטי.

    ווסטברוק מארח מסיבה בביתו, מסיבה עליה טס במיוחד מרחק 8 שעות טיסה מחופשתו,
    רק בכדי שיוכל לארח את פול ג'ורג'.
    כן, יש גם נציגים של הנהלת הת'אנדר במסיבה.

    אם בעוד שעה וחצי אנחנו לא זכוים לציוץ סרקסטי של ווג' שמספר על החתימה של ג'ורג' בת'אנדר –
    זו תהיה הפתעה מטורפת.

    למה מצחיק?
    לא בגלל שג'ורג' נשאר בת'אנדר. בגלל שמקום עליו לא יגיע.
    הלייקרס "הפילו את הכדור".
    הייתה להם את האפשרות ללחוץ על דוושת הגז, ולהביא אותו בטרייד בשנה שעברה.
    הם לא הלכו "אול אין", בגלל שהם חשבו שבקיץ הוא יגיע כשחקן חופשי.
    עכשיו הלחץ להשלים טרייד עבור קאוויי גדל פלאים.
    אז במקום לשלם קצת יותר על ג'ורג' בשנה שעברה,
    הם ישלמו הרבה יותר מדי (או לפחות יהיו מוכנים לעשות זאת. כנראה) עבור קאוויי.

    1. פול ג'ורג' חותם ONE AND ONE ב OKC
      לברון חותם ONE AND ONE בלייקרס
      קוואי הולך לפילדלפיה אלא אם מג'יק מאבד את העשתונות כי איבד את פול ג'ורג' ונותן לספרס חצי קבוצה

  28. יופי של חוזה, ברטון ודנבר.

    דיל טוב לברטון –
    הוא לא היה מקבל הרבה יותר באקלים הפיננסי הנוכחי.
    בנוסף – יש לו אופציית שחקן אחרי 3 שנים.

    דיל טוב לדנבר –
    ברטון צעיר. הם מקבלים אותו ל-3 שנים (אחת הבעיות באקלים פיננסי שכזה – קשה להחתים על חוזה ארוך). ובעוד שנה, ושנתיים, לאור העלייה הצפויה בתקרת השכר, החוזה שלו יהיה סחיר במיוחד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט