אירועי דיומא – 28.06.2018: מי תעלה מבית ח'?, ישראל מול יוון בכדורסל

כדורגל / שגיא נאור

הגביע העולמי – שלב הבתים

בית ח'

17:00 קולומביה  – סנגל (כאן 11). אחרי ההפסד ליפן, קולומביה התאוששה בגדול עם 3-0 מרשים על פולין אבל היא מגיעה למשחק הזה כשרק ניצחון יבטיח לה את הכרטיס לשמינית גמר. הפסד והיא בחוץ, תיקו יעלה אותה רק אם יפן תפסיד. הסנגלים יודעים שתיקו יבטיח את מקומם בשלב הבא, הפסד שלהם ותיקו או ניצחון יפני ישלח אותם מאוכזבים הביתה. צפוי  שחק מעניים ביותר עם שתי התקפות הם המו כישרון – סיידו מאנה מהצד הסנגלי וממולו פלקאו וחאמס אצל הלוס קפטרוס. אנגליה או בלגיה ממתינות לעולה בשלב הבא.

17:00 יפן – פולין (ספורט5). הפולנים איבדו סיכוי להעפיל אחרי 2 הפסדים כואבים בבית בו היו מדורגים בקבוצת האיכות הראשונה. לא כך הם דמיינו את שני המשחקים הראשונים. היום נשאר להם לשחק על הכבוד אבל ראינו בסיבוב השלישי שזה לא מעט – מרוקו הוציאה תיקו מספרד, פרו ניצחה את אוסטרליה, קוסטה ריקה עשתה תיקו עם שוויץ וגם קרואטיה, במשחק לפרוטוקול מבחינתה, ניצחה את איסלנד. היפנים יודעים שהם במצב מצוין ומספיק להם תיקו היום. אפשר להניח שהם ישחקו זהיר והגנתי ודווקא פולין תהיה הנבחרת שתיזום יותר.

בית ז'

21:00 בלגיה – אנגליה (כאן 11). שתי הנבחרות ידעו כבר לפני המשחק מי היריבות הצפויות להן בשלב הבא מבית ח' ואפשר להניח שזה ישפיע על הדינמיקה של המשחק. מעבר לזה, הם גם ידעו מי הנבחרות שיהיו בצד שלהן עד הגמר – מי שתסיים ראשונה יכולה לפגוש ברבע הגמר את ברזיל או מקסיקו, מי שתסיים שניה תהנה ממפגש בין שבדיה לשוויץ. נכון לעכשיו לשתי הקבוצות 6 נקודות והפרש שערים זהה -8-2 כלומר אם המשחק יסתיים בתיקו מה שיכריע את המיקום הסופי יהיה מספר הכרטיסים הצהובים שכל קבוצה קיבלה (גם האדומים כמובן). מקווה שיהיה למשחק הזה ערך ספורטיבי למרות שהנסיבות יכולות להביא את שתיהן לנסות לברוח מהמקום הראשון. אולי אם קולומביה תסיים ראשונה בבית ח' שתי הנבחרות יעלו במטרה לנצח ולהימנע ממפגש עם הנבחרת המצוינת של פקרמן.

21:00 טוניסיה – פנמה (ספורט5). כמו במפגש בין מצרים לערב הסעודית גם כאן המשחק לא קובע כלום חוץ מהגאווה הלאומית של כל מדינה. נקווה למשחק פתוח, מהנה ועם הרבה שערים. שתי הנבחרות לא ציפו לסיטואציה שונה בהתאם להגרלה ויש להם הזדמנות נדירה לחזור הביתה עם ניצחון במונדיאל. הפנמים חגגו מול אנגליה שער ניחומים שהיה הראשון שלהם וישמחו לפחות לחזור הביתה עם נקודה. טוניסיה הוכיחה בשני המשחקים שיש לה מה למכור, עם חלק קדמי טוב וסגנון משחק התקפי, ואני מאמין שיסיימו את הטורניר עם 3 נקודות.

כדורסל / יאיר זעפרני

מוקדמות אליפות העולם – אירופה – סיבוב ראשון – מחזור 5

כן, נכון, אנחנו נמצאים באמצע הפגרה, זמן בו שחקני הכדורסל אמורים לנוח אחרי עונה קשה ומעייפת, אבל בפיב"א חשבו אחרת והחליטו לארגן את שני המשחקים האחרונים של הסיבוב הראשון של מוקדמות אליפות העולם (שתערך בקיץ הבא) היום ובתחילת השבוע הבא. אז נזכיר לכם את השיטה: שמונה בתים של ארבע קבוצות, שלוש הראשונות מכל בית עולות לסיבוב השני, כאשר התוצאות נגררות לשלב הבא. בסיבוב השני כל העולות משני בתים הופכות לבית אחת, וכל קבוצה משחקת מול הקבוצות שעלו מהבית המקביל. שלוש הראשונות בכל בית (בשלב הזה יהיו 4 בתים של 6 קבוצות) יעלו לאליפות העולם (סה"כ 12 נציגות לאירופה).

בית ח'

19:40: ישראל – יוון -עייפה, פצועה, חלשה ולא בכושר, מגיעה נבחרת ישראל הערב לשני משחקיה השבוע (השני נגד בריטניה ביום שני) כשהיא זקוקה לניצחון אחד משני המשחקים על מנת להעפיל לסיבוב השני. עד כה הצליחה הנבחרת של עודד קטש לנצח פעמיים בבית (את בריטניה ואסטוניה החלשות) אבל במקביל לחטוף שתי תבוסות חוץ, ביוון ובאסטוניה אבל בגלל שהניצחון על אסטוניה בדרייב אין (68:88) היה גבוה מההפסד באסטוניה (78:62), לישראל יש יתרון קטן על האסטונים במקרה של שוויון נקודות.

יוון, האורחת הערב ביד אליהו,  ניצחה את כל משחקיה עד כה וכל מה שהיא רוצה בשני המשחקים שנותרו לה הוא לשפר את סיכויה להעפיל לאליפות העולם ולנצח שתי יריבות שכנראה יעלו איתה לשלב הבא. ישראל מצידה תסתפק פשוט בהעפלה לשלב הבא, ביודעה שאליפות העולם נראית כמו חלום רחוק ולא מציאותי, בעיקר בהתחשב ביכולת של הנבחרת בשנה האחרונה. ישראל הפסידה בשבוע שעבר 85:83 לאוקראינה במשחק אימון בבאר שבע ונראתה חלשה מאוד וחסרת השראה.

את הסגל הישראלי יעטרו גל מקל, בר טימור, תמיר בלאט, רביב לימונד, חואקין שוכמן, רפי מנקו, גיא פניני, בן אלטיט, ג’ייק כהן, ריצ’ארד האוול, נמרוד לוי ואבי בן שימול, כאשר מקל והאוול הם שחקני המפתח. יוון ששיחקה במחזורים הקודמים ללא שחקני היורוליג שלה תסתדר בלי רובם גם הפעם וכך גם ללא יאניס אנטדוקומבו שנח לו בפרי איג'נסי. בסגל של המאמן תיאנסיס סקורטופופלוס יככבו יאניס בורוסיס הענק (תרתי משמע, שיחק בעונה האחרונה בסין), תאנסיס אנדטוקומבו (אח של מפנאתינייקוס), פנאיוטיס ואסילופולוס (מאא"ק אתונה), דינוס מיתוגלו (מפנאתינייקוס) וונגליס מנצאריס (מאולימפיאקוס).

קטש אמר במסיבת העיתונאים לפני המשחק ש'אם קוריאה ניצחה את גרמניה אז הגיע הזמן שישראל תנצח את יוון'. ובכן, נדמה לי שהוא קצת מפנטז. או במילותיו שלו: קורע…

בית א'

21:00: סלובניה (2:2) – ספרד (0:4) – המשחק המרכזי של הערב יפגיש את שתי אלופות אירופה האחרונות בלובליאנה. ספרד מוליכה את הבית עם מאזן מושלם, סלובניה לא רק שהפסידה בספרד אלא עשתה זאת גם בבלרוס במחזור הקודם. הסגל הספרדי חסר קצת פחות מאשר במחזורים הקודמים בהם הוא לא הכיל את שחקני היורוליג וה-NBA ויבלטו בו חואן הרננגומז מדנבר נאגטס, אלברטו אבלדה מולנסיה, סנטי יוסטה מריאל מדריד, אלברטו דיאז ממלאגה כמו גם קוינו קולום מקאזאן ופבלו אגילר מגראן קנריה שהובילו את הנבחרת במשחקים עד כה. סלובניה שלא הרשימה עד כה תשחק ללא כוכביה דונצ'יץ', דראגיץ' ורנדולף אבל כן תכלול את הצלף קלמן פרפליץ', יאקה בלאזיץ', גספאר וידמאר, ולטקו צ'נצ'ר ומטה ראבץ' שכולם היו חלק מהזכייה באליפות אירופה בקיץ הקודם. ספרד ניצחה בסיבוב הקודם 84:92.

22:00: מונטנגרו (3-1)  – בלארוס (3:1) – שתי הנבחרות שואפות לעלות לשלב הבא ושתיהן חייבות ניצחון הערב. מונטנגרו ניצחה בסיבוב הקודם בבלרוס בקלות 67:91. ניקולה ווצ'ביץ' ובוזאן דובליצב'יץ יגיעו לאזור למונטנגרים.

בית ב'

20:00: טורקיה (2:2) – אוקראינה (1:3) – אוקראינה הצעירה והנמרצת מפתיעה עד כה ומוליכה את הבית וטורקיה יודעת שאם היא רוצה מאזן ראוי לקחת איתה לשלב הבא היא חייבת ניצחון הערב. באוקראינה בולטים הגבוהים קרבסטוב ופוסטבוי כמו גם פו ג'טר מיודעינו. בטורקיה יערוך הופעת בכורה הטורקי החדש סקוטי וולבקין מדראושפקה והוא ישחק לצד צ'אדי אוסמאן מקליבלנד ופוקרן קורקמז מפילדלפיה, מליח מומטוגלו מפנרבחצ'ה וסמיח ארדן הוותיק מבשיקטש. בסיבוב הקודם הנחילה טורקיה לאוקראינה את הפסדה היחיד 60:67 בקייב.

20:30: שבדיה (3:1) – לטביה (2:2) – לטביה רוצה להמשיך ולשפר עמדות לקראת הסיבוב הבא ומול שבדיה זו נראית כמו משימה אפשרית. האחים ברטאנס יובילו אותה וכמוהם סטרלינקס הנהדר כשפורזינגיס (בחופש) ותימה (פצוע) ייעדרו. בסיבוב הקודם ניצחה לטביה 73:82.

בית ג'

21:00: ליטא (0:4) – פולין (1:3) – שתי המוליכות של הבית, שהן גם שכנות, ייפגשו למשחק על ראשות הבית כשלליטא יש מקדמה של 55:75 מהמשחק הראשון ביניהן. למרות מצבה הטוב תעלה ליטא בהרכב מלא כמעט עם דומנטאס סאבוניס וולנצ'יונאס מקדימה, קליאנטיס, לוקביציוס וסיביטוס מאחורה' מצ'וליס באמצע וקוזמינקאס באוויר. פולין תגיע ללא מרצ'ין גורטאט שחקנה החדש של הקליפרס ותובל ע"י פונטיקה המוכשר.

21:30:קוסובו (4:0) – הונגריה (2:2)– קוסובו אשר עלתה לכאן מהמוקדמות למוקדמות ומאומנת ע"י בראד גרינברג שלנו, תחפש ניצחון ראשון בשלב הזה מול הונגריה הבינונית, שניצחה אותה בסיבוב הקודם 76:84.

בית ד'

21:00: הולנד (3:1) – רומניה (2:2) – על פניו מדובר בשתי נבחרות חלשות אבל כשרומניה מפתיעה ומנצחת שני משחקים ביתיים מול הולנד (68:75) ןקרואטיה והמארחים שלה הערב רחוקים ממנה רק משחק אחד, שתיהן מפנטזות על השלב הבא ואחת מהן לפחות גם תשיג אותו.

21:45: איטליה (0:4) – קרואטיה (3:1) – הקרואטים הם בלי ספק הסיפור העצוב של המוקדמות עד פה. החבורה מהארץ שהביאה לנו את דראזן פטרוביץ' וטוני קוקוץ' רשמה רק בסיבוב הקודם ניצחון ראשון ודחוק בבית על הולנד ונמצאת בסכנת הדחה כשגם אם תעלה לשלב הבא זה יהיה כנראה עם מאזן עלוב. בשביל להציל את כבודה תקבל קרואטיה חיזוק משחקני ה-NBA שלה דריו שאריץ', מריו האזוניה ובוז'אן בוגדנוביץ' כשגם אנטה זיזיץ' ודראגן בנדר בפנים ויחד עם קרונוסלב סימון מאנדולו אפס הם ינסו למשוך את העגלה מן הבוץ. אלא שהיריבה שלהם הערב, איטליה, עם מאזן מושלם ועם שחקנים כמו דלה ולה, פילוי, האקט, ארדורי, כריסטיאן ברנס והאיטלקי הטרי ג'ף ברוקס (שיחק במלאגה בעונה האחרונה, ישחק במילאנו בהבאה) היא בהחלט משוכה קשה מאוד.

בסיבוב הקודם ניצחה איטליה בזאגרב בקלות 64:80.

טניס / מתן גילור

טורניר איסבורן (250) – רבע גמר

שידורים בספורט 5 לייב.

13:00 לוקאס לצקו-קמרון נורי. לצקו הפתיע את המדורג 1 בטורניר, דיאגו שוורצמן, בשלוש מערכות. נורי גבר בדרבי מקומי על קלארק.

15:00 (משוער) מרקו צ'קינאטו-ג'ון מילמן. צ'ינאטו ניצח את איסטומין בשלוש מערכות. מילמן ניצח את מאייר בשני שוברי שוויון.

אחריו מישה זוורב-דניס שפובלוב(3). זוורב הפתיע את ג'ונסון. שפובלוב שנותר המדורג הבכיר בטורניר ניצח בשלוש מערכות את דולנדסון.

18:00 מיכאיל קוקושקין-קייל אדמונד. קוקשקין גבר על פרר בשתי מערכות קלילות. אדמונד ניצח את בן ארצו מארי בשתי מערכות גן כן.

 

טורניר אנטליה (250) – רבע גמר

שידורים בספורט 5+.

14:00 פייר הוג' הרברט-דאמיר דז'ומור(2). הצרפתי ניצח את סוגיטה בושבר שוויון במערכה השלישית. הבוסני ניצח בשלוש מערכות את קופיל.

14:00 ניקולוז בסילשווילי-ג'ירי וסלי. בסילשווילי עם מיני הפתעה מנצח את לחוביץ' בשלוש מערכות. וסלי עם עוד מיני הפתעה ניצח את ורדסקו בשתי מערכות.

16:30 אדריאן מאנארינו(1)-ג'ו סוזה(6). מאנארינו ניצח את ברנקיס בשתי מערכות. סוזה גבר על באסיץ' בשלוש מערכות.

17:30 גאל מונפיס(4)-גויירמו גארסיה לופז. מונפיס ניצח את קביצ'יץ' בשלוש מערכות. גארסיה לופז ניצח את האסה בשובר שוויון במערכה השלישית.

לפוסט הזה יש 83 תגובות

  1. אני מאד מקווה שקולומביה תנצח את ותסיים ראשונה .אז אולי זה קצת יגרום למשחק ספורטיבי בין בלגיה לאנגליה .
    גם זה לא בטוח .

  2. אם יפן תסיים ראשונה זה יהפוך את המשחק בין בלגיה לאנגליה למשחק משמים בו שתי הקבוצות רוצות להפסיד וינסו אולי לקבל צהובים בשביל מקום שני ודרך הרבה יותר קלה בשלבים הבאים.
    מצד שני, פולין כשאין לה על מה לשחק תהיה הרבה יותר משוחררת וקולומביה טובה בהרבה מסנגל.
    ולכן נראה לי שקולומביה תסיים ראשונה ויפן שנייה. סנגל תחקה את ניגריה ואפריקה תסיים את דרכה המאכזבת

  3. תודה רבה.
    יאיר, שוב מרגיש צורך להחמיא לך על ההשקעה ביחס לעניין שהאירוע מעורר. אין שום סיכוי שהייתי מתעדכן במצב של שאר הבתים מעבר לזה של ישראל בצורה אחרת.
    מקווה שישראל תעלה. עוד משחקי נבחרת רשמיים לא יזיקו לנו לדעתי.

  4. נרחיב קצת יותר .
    אם למשל יפן וקולומביה מנצחות אזי
    המנצחת אנגליה /בלגיה תקבל את
    קולומביה בשמינית
    ברזיל כנראה ברבע (או מקסיקו )
    ואת החצי הקשה (צרפת ,ארגנטינה,אורגוואי ופורטוגל).
    לעומת המפסידה שתקבל בשמינית את יפן (במקום קולומביה).
    וברבע את שבדיה/שוויץ (במקום ברזיל /מקסיקו ).
    ובחצי את ספרד/קרואטיה /רוסיה /דנמרק
    (במקום צרפת /ארגנטינה/אורגוואי/פורטוגל).
    מעולם לא היה כל כך לא שווה לנצח .
    לכן יש לקוות שקולומביה תסיים ראשונה ועדיף שיפן שנייה.
    ככה לפחות המנצחת כאן תרוויח לפחות בשמינית משחק עדיף על הנייר.
    אם אכן כך יקרה הרי שלדעתי בלגיה תהיה מעוניינת בלקבל את קולומביה בכדי להרוויח את שבדיה/שוויץ ברבע.
    ואילו אנגליה תעדיף הגרלה נוחה יחסית בשמינית ולקוות שמקסיקו תעשה לה את העבודה הקשה לקראת הרבע .

  5. תודה חברים.

    לגבי המונדיאל – הלוואי ואנגליה ובלגיה יבואו במטרה לנצח, כי אז אנחנו עשויים לקבל משחק נהדר.

    בנוגע לבית השני, מעניין אם נקבל עוד הפתעה בשלב הבתים, עם ניצחון של פולין, ותיקו משמח בין קולמוביה וסנגל.

    כדורסל? שיהיה בהצלחה לנבחרת. היא תצטרך את זה

    1. לגבי אנגליה אולי לגבי בלגיה אין סיכוי .
      לגבי אנגליה זה תלוי בקולומביה.
      לכן תתפלל שקולומביה תזכה בראשות בית 8 .
      אם כך יקרה הרי שיתחיל החישוב מה עדיף שמינית גמר קל מאד אך רבע קשה מאד או שמינית קשה אך רבע סביר מאד.
      כאן לדעתי יכריעו שונה אנגליה ובלגיה.
      האנגלים לא פייבוריטים בשום צורה מול הקולומבינים לא ייקחו סיכון ויעדיפו את יפן (וכן סנגל ) בשמינית גם אם זה אומר ברזיל ברבע.
      לבלגים אין פחד מקולומביה והם בוודאי לא מרגישים נחותים ולכן הם יעדיפו בלהסתכן בקולומביה בשמינית תמורת שבדיה /שוויץ בחצי וכנראה יריבה נוחה יותר גם בחצי (ספרד ? ) .
      זו דעתי.

  6. אשר לכדורסל
    בחיי שפיב"א שוברת שיאי עולם של עצמה במגוחכות .
    ראשית אף אחד לא מתעניין עכשיו בשום דבר חוץ ממונדיאל (וחוץ מיאיר)
    שנית אם כבר קבעתם את העיתוי ליוני (מגוחך כשלעצמו אחרי שכולם מחכים לפגרה)
    למה בזמן מונדיאל ????????????????
    מחר למשל יש יום פגרה תקבעו את המשחקים אז .
    אתם רוצים לשחק יומיים ברצף לחלק את הבתים ?
    ראשית מדוע ? (לא חושב שיש עכשיו כזה מאבק על זכויות שידור)
    שנית שבוע הבא ימי רביעי + חמישי יש יומיים ללא מונדיאל (בין שמינית לרבע) ואח"כ בראשון +שני לאחריו שוב אין משחקים במונדיאל .
    בקיצור מי שהזוי תמיד הזוי .

    1. מסכים לגמרי. היו ונשארו הזויים. זה אותו דבר במשחקי הדירוג בסיום של אליפויות שלהם. כשנבחרת מודחת, היא ממשיכה למשחקי דירוג כדי לראות באיזה מקום היא באליפות, ואז מקבלים משחקים על המקומות 9-16 ואז 13-16 ואז 13-14.

  7. יום ספורט משובח
    עבור אנגליה/בלגיה המקום ה 2 הוא פרס לעומת הראשון.
    אולי כדאי בכדי למנוע את המצבים האלו לעשות הגרלה בין ה 16 שעלו זה יכניס המון פלפל למשחקים
    זה קצת לא אפשרי לוגיסטית ( מחנות אוהדים וטיסות וכו ) אבל אם היו 3 ימי מנוחה זה נראה לי כמו רעיון נחמד

    1. בשביל פעם ב 50 שנה שקורה מצב כזה לא שווה לשנות כלום.
      זה חלק מהקסם.
      חוץ מזה מי שיזלזל בקרואטיה או ספרד יעוף ממילא.
      ארגטינה וצרפת ופורטוגל ואורוגוואי במפגש חזיתי מה שידלל את הצד הזה בכל מקרה.

    1. טוב סנגל בכלל לא עלו חבל. היפנים הם בשר תותחים. בלגיה מנצחים 2 1 את אנגליה ומקבלים את היפנים. האנגלים יעופו נגד קולומביה אם לא סנגל

  8. מה זאת אומרת "נבחרת ישראל עייפה"??? עייפה ממה? צעירים שמשחקים פעמיים בשבוע מקסימום. שיעלו לנצח הערב את יוון. מי זאת יוון? זאת לא נבחרת ארה"ב. אז שיעלו כמו אריות לנצח!

    1. אז אני אסביר לך כי אני מהמסביר לצרכן, כן?
      אז ככה, השחקן הישראלי המפונק עייף מטבעו, חייו קשים מנשוא….
      האימון מתחיל ב 10 בבוקר אחרי שחגג חצי לילה במסיבה של בזגלו והאפטר פארטי. אחרי זה צהרים, אחרי זה לספר של יוצא כל המיץ ואז אימון של אחרי הצהרים שאחריו מסיבה, וחוזר חלאילה…
      🙂

  9. סנגל צריכה להפקיר לגמרי את ההגנה אם
    תספוג ותכבוש תעלה (בהנחה שביפן לא ישתנה).
    אם לא תעשה דבר תודח .

  10. אולי עכשיו אנגליה ובלגיה יתאמצו כדי לקחת את המקום הראשון.אמנם הדרך יותר קלה מרבע הגמר דרך המקום השני אבל בשמינית הגמר אתה מקבל את קולומביה החזקה במקום את יפן

    1. ממש לא אהבתי, הפוך מהמשחק של הדרום קוריאנים המדהימים.

      אם סנגל וקולומביה היו סוגרות על 1:1 הן לא היו עולות ביחד?

  11. שמינית גמר
    אורוגווואי תעבור את פורטוגל
    צרפת תעבור את ארגנטינה
    ברזיל תעבור את מכסיקו
    בלגיה תעבור את יפן
    נלך על הפתעה שרוסיה הביתית יעברו את ספרד שלא מרשימה
    קרואטיה תעבור את דנמרק
    שבדיה תעבור את שוויץ
    משחק של 50-50 אבל נלך על קולומביה מול אנגליה

    רבע גמר
    צרפת תעבור את אורוגוואי
    ברזיל תעבור את בלגיה
    קרואטיה תעבור את רוסיה
    קולומביה תעבור את שבדיה

    חצי גמר שהמנצחת תזכה לדעתי בגביע העולמי נלך על ברזיל אבל זה 50-50
    קרואטיה תעבור את קולומביה

    בגמר ברזיל זוכה בפעם ה 6 או צרפת בפעם השנייה נגד קרואטיה

    1. בבראקט המקורי לפני הטורניר חצאי הגמר שלי היו ארגנטינה גרמניה וברזיל אורוגוואי. הגמר היה ברסיל ארגנטינה ומסי זוכה. עכשיו לפי הבראקט ראה מטה

  12. לא ראיתי את המשחק אבל מה אתם חיים בסרט שאנגליה הפסידו בכוונה הם נבחרת פח בלי קשר בקושי מנצחים את ישראל. הם עפים נגד קולומביה עלאק עשו בכוונה שיהיה להם דרך קלה. פשוט נבחרת פח. הימורים אורוגוואי תנצח את פורטוגל בהארכה 1 0 ארגנטינה תנצח את צרפת 1 0 בהארכה ברזיל תנצח 2 1 את מקסיקו בלגיה תנצח 3 0 את יפן רוסיה תנצח את ספרד 2 1 שבדיה תנצח את שוויץ 2 1 קולומביה תנצח 1 0 את אנגליה. רבע גמר ארגנטינה תנצח את אורוגוואי בפנדלים ברזיל תנצח 2 1 את בלגיה קרואטיה תנצח 2 0 את רוסיה שבדיה תנצח 2 1 את קולומביה. חצי גמר ארגנטינה תנצח 1 0 את ברזיל קרואטיה תנצח 2 0 את שוודיה. בגמר קרואטיה יתחרטו שלא העיפו את ארגנטינה בשלב הבתים ויפסידו 2 0 למסי עם צמד.

  13. מכיוון שאני עקרונית נגד סינדרלות – חצאי גמרים: אנגליה ספרד, ברזיל צרפת. כמיטב המסורת. אם מישהי תידחף זאת תהיה בלגיה שמפוצצת בכישרון, וכולם בשיאם – מרטנז, קרסקו, ורטונגן, דה ברויינה, האזר ולוקאקו. אמאל׳ה!!!

  14. הברקט שלי
    אורגוואי -פורטוגל 0-1 קלאסי אורגוואי
    ארגנטינה תהמם את צרפת חסרת התכלית 0-1.על סף הסנסציוני .
    ברזיל -מקסיקו 1-2 בהארכה.
    בלגיה -יפן 0-3 קליל .
    ספרד -רוסיה 1-3
    קרואטיה -דנמרק 1-1 4-2 דני שובר לב בפנדלים.
    קולומביה -אנגליה 1-3 קולומביני מרשים .
    שוויץ -שבדיה 3-4 בבעיטות הכרעה לשוויץ לאחר 0-0 ב 120 דקות.

    רבע גמר .
    אורגוואי -ארגנטינה 0-1 אורוגוואי קלאסי (כמו אתלטיקו מדרידי קלאסי).
    ברזיל -בלגיה 2-4 ברזילאי במשחק הטורניר .
    ספרד -דנמרק 0-3 בגדר הלכה למשה מסיני מאז חצי גמר יורו 84 או שמינית גמר מונדיאל 86 ו 1-5 ספרדי ספרד תמיד מנצחת את דנמרק.
    (וזה לא מקרי שהטורניר היחידי שדנמרק זכתה בו הוא הטורניר היחידי ב כמעט 40 שנה האחרונות שספרד לא השתתפה בו).

    קולומביה -שוויץ יהיה מתסכל וקשה אבל 0-1 בהארכה משער של פלקאו הקשיש .

    חצי גמר .
    ברזיל – אורגוואי 0-1 לצהובים משער של קוטיניו דקה 115.
    ספרד -קולומביה 1-1 ו 2-4 ספרדי מהנקודה.
    3-4 אורגוואי 0-2
    גמר.
    ברזיל -ספרד 0-2 חד צדדי .לצהובים .

  15. סה"כ 122 שערים בשלב הבתים וממוצע של 2.54 שערים למשחק. הערב היו שישה שערים בלבד שהם 1.5 למשחק ואתמול היו אחד עשר שהם 2.75 למשחק ולפני הערב הממוצע הכללי היה …2.636363 למשחק.
    אתמול היו שלושה שערים בתוספת הזמן בסוף המשחק ועוד שער בדרה ה-88 והיום לא היה שער בדקות האחרונות. עד כה 21 שערים בדקה האחרונה או בתוספת הזמן שהם 17.2% מהשערים ולפני הערב היו 18.1% (21 מתוך 116).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט